המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

קריקטורה בסאנדיי טיימס: נתניהו בונה חומה מדם פלסטיני

הקריקטורה הודפסה על דפי העיתון בדיוק ביום הזיכרון הבינלאומי לשואה. נשיא הקונגרס היהודי האירופי: "הפרסום פוגעני בכל יום, אבל העיתוי חולני"

העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס", פרסם אתמול (ראשון) קריקטורה שבה נראתה דמותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בונה חומה מדם של פלסטינים מתים. האיור פורסם דווקא בתאריך שבו מצוין בעולם יום הזיכרון הבינלאומי לשואה.

נשיא הקונגרס היהודי האירופי, ד"ר משה קנטור, דרש מהעיתון להתנצל על פרסום הקריקטורה. "הצגת האיור היה פוגעני בכל יום, אבל לפרסם אותה ביום הזיכרון לשואה הוא מעשה חולני", אמר. 

קנטור גם תקף את העיתון על בחירתו לפרסם קריקטורה שמותחת ביקורת על ראש הממשלה, ימים ספורים אחרי שקיבל שוב את אמון הציבור בבחירות. "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, ישראל, קיימה בחירות דמוקרטיות בזמן שאחרים במזרח התיכון נשחטו בהמוניהם - ועדיין הסאנדיי טיימס מתמקד רק במדינה היהודית".

את הקריקטורה אייר גרלד סקרפה, מאייר בריטי נודע, שיצר גם את "החומה" של פינק פלויד.

הקריקטורה שפורסמה אתמול ב"סאנדיי טיימס"
הקריקטורה שפורסמה אתמול ב"סאנדיי טיימס".



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הקריקטורה הנבזית ביום השואה העולמי מעיד כאלף עדים יליד הארץ
  • 09:04
  • 28.01.13

על הלך הרוח בממלכה המאוחדת, זה מגיע מלמעלה ואין פוצה פה ומצפצף
אגף סקרפה ברומנית זה סמרטוט זה הקריקטוריסט, סמרטוט נאצי קטן

02 יש להם ממי לקבל השראה - גרסת הארץ באנגלית לאנטישמים מודרנים.... אין לכם להלין אלא על עצמכם - ועוד באנגלית .  (לת) אבי.ש
  • 09:15
  • 28.01.13

03 קריקטורה מרתיעה בעלת אופי אנטישמי. נכון. אך ראו מה מעוללת ישראל בשטחים מדי יום מבט בראי
  • 09:27
  • 28.01.13

ביום רביעי האחרון נהרגה סטודנטית בת 21 מבית לחם, לובנא חנש, מירי קצין והיא ההרוג הפלשתיני הרביעי באותו שבוע בתקריות מסוג זה. זהו היומיום הפלשתיני, ירי מידי כוחות צה"ל השומרים על הסדר, קרי יורים כדי להרוג, והתעללות מידי המתנחלים.

04 לא צריך להתרגש, בסך הכל צייר אידיוט ועיתון עם עורכים אנטי ישראלים. אז הוא צייר, אז מה? הבריטי הממוצע היה די מעוניין להקים חומה מסביב לבריטניה ולהשאיר את רוב המוסלמים בחוץ. הרבה בריטים דווקא יגיבו בחיוב שישראל עושה משהו מועיל נגד מוסלמים.  (לת) בן
  • 09:31
  • 28.01.13

05 נפלא. הייתי מפרסם כאן קריקטורה של המלכה אליזבת כאישה קשישה המכנסת את ילדיה (הנסיך צ'ארלס עם הדמיונות הארכיטקטוניים שלו, את נכדיה - העירומים והעירומים פחות ושואל האם לא עבר הכלח על התבשיל העתיק והמעופש הזה שנקרא מלוכה?  (לת) למה לדבר? אין לכם קריקטוריסט?
  • 09:31
  • 28.01.13

06 לא צריך להתרגש, בסך הכל צייר אידיוט ועיתון עם עורכים אנטי ישראלים. אז הוא צייר, אז מה? הבריטי הממוצע היה די מעוניין להקים חומה מסביב לבריטניה ולהשאיר את רוב המוסלמים בחוץ. הרבה בריטים דווקא יגיבו בחיוב שישראל עושה משהו מועיל נגד מוסלמים. בן
  • 09:32
  • 28.01.13

לא צריך להתרגש, בסך הכל צייר אידיוט ועיתון עם עורכים אנטי ישראלים. אז הוא צייר, אז מה? הבריטי הממוצע היה די מעוניין להקים חומה מסביב לבריטניה ולהשאיר את רוב המוסלמים בחוץ. הרבה בריטים דווקא יגיבו בחיוב שישראל עושה משהו מועיל נגד מוסלמים.

07 אפשר להגיד עליו הרבה דברים אבל לא את זה רון
  • 09:33
  • 28.01.13

רק חבל שזה לא ביבי הוא רק מיצג את ישראל

08 אנחנו מושכים לעברנו תגובות קיצוניות חולניות . מדוע ???  (לת) איך לעצור את המגמה הזאת
  • 09:34
  • 28.01.13

  •   הדרך היחידה לעשות את זה היא להכניס את כל עורכי וכתבי הארץ ואת חבריהם מהקרן להחשכת ישראל מאחורי סורג ובריח, תתפלא איך דעת הקהל העולמית תרקיע שחקים.  (לת) ברקוד
    • 15:19
    • 31.01.13

09 שהם ימשכו לצייר, ואנו נמשיך לבנות.  (לת) יש מי שמצייר
  • 09:34
  • 28.01.13

10 So now,after publishing a traditional antisemitic drawing in holocaust day- UK had officially became a Muslim state Zionist
  • 09:43
  • 28.01.13

Radical left in cooperation with radical Islam has muredered Europe, and it might murder the whole west.

Haaretz" here-same self hating Edward Said wannabe crap"
-Full of shameless anty-west propagnda lies as well

11 כדאי לישראל, ולא בגלל האיורים האלה, להגדיר את גבולותיה ולהפסיק להתעמר בפלסטינים חסרי זכויות  (לת) יש להפסיק את שלטון המתנחלים
  • 09:53
  • 28.01.13

  •   כדאי לישראל, להפסיק לרצוח ילדים לצורכי אפיית מצות יש להפסיק אפיית המצות מדם
    • 11:19
    • 28.01.13

    האירופאים האנטישמים טוענים שאנחנו צריכים לחזק את מי שמנסה לרצוח אותנו. לכאורה הצעדים האלה נראים התאבדותיים לגמרי, אבל הם טוענים שזה למען האינטרסים שלנו. למעננו. הם פשוט דואגים לטובתנו. איך זה שרובנו לא מאמינים להם?

    אנחנו כנראה לא מספיק מפותחים כמוהם. כשלהם יש בעיה, הם פותרים אותה בדרכי שלום. כמו שהם עושים עכשיו במאלי לאפריקאים המסכנים. הם מחסלים שם את כל אויבי השלום עד שיהיה שלום. הם לא יעצרו בגלל כמה מאות אזרחים שנהרגו בדרך. הם מוכנים לכל קורבן של אפריקאים למען השלום.

  •   תמרור אזהרה לכולנו,מזכיר את התקופה שלפני השואה ! יניר
    • 18:29
    • 28.01.13

    ישנה כתבה המתייחסת לקריקטורה אנטישמית מזעזעת בעיתון מוביל בבריטניה ,אז למה צריך להתייחס לעניין מזווית שאינה קשורה לעצם המעשה הכול כך מביש...

12 וביום השואה הבינלאומי בישראל חיים
  • 09:58
  • 28.01.13

מועדון כדורגל הכריז כי הוא רוצה להישאר ״טהור״ , גזענות ושנאה יש בכל מקום.

  •   That's irrelevant. The hypocrite Europeans spit on you and you say its rain. Adam
    • 11:15
    • 28.01.13

    You remain me of the Jews in Germany in 1933. You don't understand the world you live in and you don't understand the times.
    The radical left is again supporting murderers like they supported Stalin.
    Now its the Muslims.
    Shame shame shame.

  •   ההבדל הוא ש״סאנדי טיימס״ הוא עיתון גדול בתפוצה רחבה שמתיימר להיות שפוי מוות
    • 11:48
    • 28.01.13

    ואוהדי היציע המזרחי של בית״ר הם מיעוט פנאטי וקיצוני אשר שנואים גם על הרוב השפוי במדינת ישראל

13 גם בהארץ היו מפרסמים דבר כזה בשמחה. ממילא הם בכלל לא מבינים מה לא בסדר.  (לת) קורא ותיק
  • 09:59
  • 28.01.13

14 אנגליה הצבועה והצדקנית, אשר אסרה על יהודי אירופה להימלט לישראל ובכך שיתפה פעולה עם גרמניה הנאצית בהשמדתם של מיליונים, מתיימרת להטיף מוסר לעולם, אך חושפת בכל יום את פניה האנטישמיות המכוערות. האם עיתון בריטי יואיל אי פעם לפרסם כתבה על הרוגי הטרור הערבי בישראל? על נפגעי הטילים? או על זכויות האדם במדינות ערב? התגייסותם של העיתונות, האקדמיה ואירגונים פוליטים בבריטניה לטובת המאבק הערבי להשמדת ישראל, במסווה פסאודו הומניסטי, היא שיא של שיפלות הרוח.  (לת) איתי
  • 10:04
  • 28.01.13

  •   אתה הצבוע איתי. לא משנה מה אחרים עשו או עושים. משנה מה ישראל בראשות ביבי עושה. יש מחיר לזחיחות של הביבי, להעמקת הכיבוש שלו, לחוקים האנטי דמוקרטים שהוא נתן ידו, להתערבות שלו בבחירות בארה"ב, לאימפוטנציה שלו במו"מ עם הפלסטינים. וכן, החומה שהוא בונה בשטחים, נבנית בדם פלסטיני. זה חלק מהמחיר שכולנו משלמים על כיבוש וצבא כיבוש. רק שלום הוא הפתרון. ועד שלא נהיה בדרך לשם, נאכל ונשלם את ארוחות החינם של ביבי. ולגבי ד"ר קנטור, הטייחן הנוסף של הביבי- ביבי לא קבל שום אמון ציבור. ביבי וכולם יודעים, בלי ליברמן היה גומר כמו לפיד. ולא עזרו לו השטיקים החולניים שלו של מבצע בחירות בעזה או החזרת כחלון לתפקיד ציבורי. זו האמת. וכל עוד לא נרצה לראות את האמת הזו, נמשיך לשלם על השריפות שביבי עם ליברמן והימין מבעירים מידי יום. על השריפה בכרמל הוא לא שילם- אז עכשיו שישלם? העולם לא עיוור. העולם יודע מה קורה כאן, ואיך הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון הולכת ונעלמת תחת פשיזם.  (לת) שומר חוק
    • 12:47
    • 28.01.13

  •   למה, לעזאזל, "לא משנה מה אחרים עושים"?  (לת) משנה, בהחלט משנה.
    • 11:00
    • 29.01.13

  •   ם של
    • 21:23
    • 09.02.13

    לדעתי אתה צודק ואני מזדהה עם דעותיך ואומר שאני לאומת כל העיתונים האחרים לא מוצא את הקריקטורה אנטישמית כמו שמציגים רק פועלת נגד המדיניות של ביבי. הלאומניות שמשתררת בארץ מנסה לפעול נגד דעות ותענות הפעלות נגד השלטון בארץ וגורמת להכללה,שלדעתי אינו דמוקרטי.למרות שאינני כל כך מבין את ראיון המצייר כי בכל זאת פירסם זאת ביום השואה,האמנם...

  •   ם של
    • 21:23
    • 09.02.13

    לדעתי אתה צודק ואני מזדהה עם דעותיך ואומר שאני לאומת כל העיתונים האחרים לא מוצא את הקריקטורה אנטישמית כמו שמציגים רק פועלת נגד המדיניות של ביבי. הלאומניות שמשתררת בארץ מנסה לפעול נגד דעות ותענות הפעלות נגד השלטון בארץ וגורמת להכללה,שלדעתי אינו דמוקרטי.למרות שאינני כל כך מבין את ראיון המצייר כי בכל זאת פירסם זאת ביום השואה,האמנם...

15 לא נעים והטעם רע הסטוריון
  • 10:05
  • 28.01.13

אבל הסאנדיי טיימס צודק וטוב היו עושים מנהיגים יהודים בכל העולם אילו היו מבקרים גם הם בפומבי את המדיניות הרעה של ישראל.

  •   Thats an antyemitic drawing and thats it  (לת) Adam
    • 11:16
    • 28.01.13

  •   להסטוריון - איך אתה מסוגל לחיות במדינה שמשתמשת (לשיטתך ולפי הקריקטורה) בדם ילדים לפלסטינים כדי לבנות חומה? אתה אכן נציג אוטנטי של השמאל. דרך אגב, כהיסטוריון אתה יותר מכולם צריך להיות מודע לכוחן של עלילות דם בהקשר היהודי-נוצרי.  (לת) ליכוד לאומי
    • 11:26
    • 28.01.13

16 ובכן עורכי הארץ, האם אימרתו של ליברמן שאירופה אנטישמית היא בגדר התקרבנות?  (לת) ציוני קולוניאליסט
  • 10:06
  • 28.01.13

  •   הלא ברור, מפרסום קריקטורה בודדה, שכל אירופה אנטישמית... קתרין
    • 10:53
    • 28.01.13

    פרופורציות, מישהו?

  •   כן. מדינה ששולטת באמצעות צבא על עם אחר 46 שנה ללא כל כוונה אמיתית להגיע לסיומו של מצב זה היא אשמה לא יעזרו כל התירוצים.  (לת) יהודה
    • 11:00
    • 28.01.13

  •   זאת לא קריקטורה בודדה אלא דפוס פעולה חוזר, באנגליה ובמקומות אחרים, לשום מדינה אחרת לא מתייחסים כך.  (לת) זה לא גשם
    • 11:48
    • 28.01.13

  •   ליברמן וביבי הרוויחו ביושר את הקריקטורה הזו. לשם שינוי, הרוויחו משהו ביושר. לציוני הכובש. וכן, ליברמן וביבי הם מקופחים מקפחים, שזועקים כל היום אכלולי שתולי על עוולותיהם והשחיתויות שלהם  (לת) שומר חוק
    • 12:49
    • 28.01.13

  •   זאת לא אנטישמיות. יוסף האנגלי
    • 13:02
    • 28.01.13

    אם ראש ממשלת ישראל רוצה לא להופיע בקריקטורות דומות שיורה לממשלתו להפסיק לחמוס את הפלסטינאים. כל עוד ישראל גונבת אדמות בשטחים לטובת התנחלויות, ומצפצפת על החוק הבינלאומי ,שקובע שאסור לישב אזרחים במקום כבוש שתושביו לא קיבלו אזרחות מהכובש, אין מה להתפלא שכך ראש ממשלת ישראל ניראה בעיניים זרות. רק מי שחושב שאחמדיניג'ד טוב לאירן, יכול לחשוב שנתניהו טוב לישראל.

17 אכן, האומה הבריטית איבדה כל אמת מוסר ומסתבר שהאיסלומופוביה שם אינטנסיבית בהרבה מהמשוקף בהיסטוריה. שהוביל אותם במקרה הזה לביטויי אנטישמיות ולמפגני בורות מצערים.  (לת) יוסי
  • 10:10
  • 28.01.13

18 מה עם ביקורת מאגף עיתון הארץ הנכבד?? אין לכם מה לומר? טוב? לא טוב?  (לת) שלום
  • 10:10
  • 28.01.13

19 מגעיל!!! אבל מי שראה את "5 מצלמות שבורות" שהוא בוודאי לא סרט חד צדדי, לא יכול להבין למה נהרגים פלשתינים לאורך הגדר.  (לת) מציאותי
  • 10:11
  • 28.01.13

  •   4 אתה הזוי לא "מציאותי", ואתה יודע אם הערבים חלילה ישתלטו על הארץ אתה בין הראשונים שיישחטו חלילה על ידם. גם הערבים לא אוהבים את האידיוטים השימושיים, אחרי שהם משתמשים בהם הם הראשונים להיזרק.  (לת) תתפכח
    • 11:03
    • 28.01.13

  •   הסרט חד צדדי לגמרע  (לת) נעמה
    • 13:58
    • 28.01.13

20 חברה שום דבר לא יעזור, תסכימו לשיבת הפליטים תחזרו לגבולות 67 כולל מסירת כל ירושלים והעולם אחרי מחיאות כפיים קצרות יבוא בתביעות חדשות. האירופאים ירגעו רק אחרי שאחרון היהודים יהיה בקבר.  (לת) ג
  • 10:12
  • 28.01.13

21 קריקטורה חולנית ומבישה  (לת) אד
  • 10:13
  • 28.01.13

22 גדעון בטח שמח, בשבילו תמונות כאלו זה פורנו  (לת) דודו
  • 10:15
  • 28.01.13

23 מגעיל, אבל!!! מי שראה את הסרט (הישראלי פלשתיני המועמד לאוסקר), "5 מצלמות שבורות" שאינו,יכול להיחשב חד צדדי, לא יכול להבין מדוע נהרגים פלשתינים בכזאת קלות.  (לת) מציאותי
  • 10:16
  • 28.01.13

24 ובכותרת הראשית של "הארץ" ע.ב.
  • 10:22
  • 28.01.13

דו"ח מיוחד -- עשרה (!) פלסטינים נהרגו מאמצעים לפיזור הפגנות בשמונה השנים האחרונות. כמה הפגנות אלימות היו? כמה חיילים נהרגו בתקופה הזו? כמה אזרחים ישראלים? שלא לדבר על מספר ההרוגים בהפגנות במקומות אחרים על הגלובוס.
אנטישמיות היא לא רק כשמשקרים על ישראל, אלא גם כשמבודדים אותה ומפעילים עליה סטנדרטים של מוסריות שלא עולים על הדעת בשום הקשר אחר.

  •   מה אתה מבלבל בביצים. העם הפלסטיני נמצא תחת דיכוי מתמיד, יום יום 46 שנים. ללא שום זכות או הגנה פוליטית. נראה מה אתה הייתה מרגיד אם היו שוברים לך את הקיר ב-3 בבוקר ומכנסים את משפחתך בסלון. תתבייש, ישראל צבועה ושקרנית אין לה שום כוונה לוותר על סנטימטר מהאדמה ה"קדושה"  (לת) יהודה
    • 11:03
    • 28.01.13

  •   כמה באמת? תיכף תגיד שכל המשטר הצבאי הישראלי בשטחים הוא פאטה מורגנה של אנטישמים.  (לת) נטול חרטא
    • 11:11
    • 28.01.13

  •   המשיכו לדבר עם עצמכם. לע.בתים
    • 11:40
    • 28.01.13

    המשיכו.

25 אין חדש תחת השמש  (לת) דניאל
  • 10:34
  • 28.01.13

26 קריקטורה שרה
  • 10:34
  • 28.01.13

הטיימס והשטירמר חד הם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27 ביטול מנוי מנוי
  • 10:35
  • 28.01.13

זהו, אני מבטל את המנוי לסאנדיי טיימס..

28 מן הראוי שדימויי היהודי המשתמש בדם גויים יפוסו מן העולם  (לת) שמאל קיצוני
  • 10:36
  • 28.01.13

29 "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" שולטת בכוח על שני מיליון אנשים שאינם אזרחיה. שאר המדינות בעולם, דמוקרטיות או לא-דמוקרטיות שולטות על אזרחיהן בלבד.  (לת) אור
  • 10:43
  • 28.01.13

  •   בכוח? הם יכולים להפסיק את זה מחר. גם אתה יודע את זה. דמגוג.  (לת) אין ספק ששאר המדינות בעולם, כל ה-140 הן מודל לנאורות חסרת פגמים.
    • 11:44
    • 28.01.13

  •   לדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון אין פרנטר לשלום, מלבד כאלה שמדברים על שלום אך חולמים על השמדה. וכמובן, שיש אנשים כמוך, שחולמים על שלום, אך תומכים בחולמים על השמדה.  (לת) אור לעיוור
    • 12:48
    • 28.01.13

  •   ספר זאת לכורדים בעירק ובסוריה, לפלסטינים בירדן, לשיעים ולסונים בעירק, לקופטים במצרים  (לת) מפהק
    • 13:02
    • 28.01.13

30 עיתון "אל ארד" במה אצם שונים?  (לת) אויי
  • 10:52
  • 28.01.13

31 ישראל דמוקרטית כמו שדרום אפריקה הייתה דמוקרטית, ללבנים בלבד. יותר ויותר אנשים בעולם מבינים שהמשך השליטה הישראלית בשטחים והתפרעותה של התנועה הציונית משמעותם אפרטהייד  (לת) בעולם לא מוכנים לקבל את האפרטהייד הישראלי ולא יסכימו לו
  • 11:05
  • 28.01.13

32 כדאי שתתרגלו, ככה אנחנו נראים בעיני האנגלים וככה אנחנו נראים בעיני כל בן תרבות נאור מה שלא רואים מכאן רואים משם
  • 11:11
  • 28.01.13

וזה רק טבעי שיוצר "החומה" ימשיך את עבודתו עם ביבי

33 ומה עם חופש הביטוי. ואולי בכלל הטיימס צודק.  (לת) בינגו
  • 11:13
  • 28.01.13

  •   חופש ביטוי זה עניין לחוק, לא למדיניות עריכה של עיתון אורי
    • 11:06
    • 29.01.13

    חופש ביטוי פירושו, שלממשלה ולבתי המשפט אסור (למעט במקרים קיצוניים) למנוע מאנשים להביע את דעתם -- או לכפות עליהם להביע דעות בניגוד לדעתם. חופש הביטוי של הסאנדיי טיימס כולל את זכותו לקבל חומרים לפרסום -- וגם את זכותו *לסרב* לפרסם דברים מסוימים. ואם הקריקטוריסט היה מוחה על כך שסירבו לפרסם את הקריקטורה שלו, התשובה הלגיטימית היא -- "אתה חי במדינה דמוקרטית ונהנה מחופש ביטוי; זכותך המלאה לחפש עיתון אחר שיפרסם את הקריקטורה, או להעלות אותה לאינטרנט בעצמך".
    וחופש ביטוי פירושו גם זכותו של כל אדם וכל גוף שנפגע מהקריקטורה להוקיע אותה ולמחות נגדה.

    ולא, הטיימס לא צודק. הצגת הפלסטינאים כקורבנות תמימים היא סילוף גרוטסקי של האמת. נכון, אפשר עוד לטעון ש"סילוף גרוטסקי של האמת" היא נשמת אפה של קריקטורה באשר היא; אבל סקרף עשה כאן שימוש בדימויים אנטישמיים מובהקים -- וזה כבר חוצה גבולות של ביקורת לגיטימית.

34 surprise surprise oded
  • 11:19
  • 28.01.13

the sharia micky mouse empire press is hostile, hypocrate, hateful and deeply biased in favour of bronze age death cults,
what a shock

35 לצערי, מעתה אחדול מלקנות את העיתון  (לת) ענת
  • 11:26
  • 28.01.13

36 פתאום כל השמאלנים לא אוהבים את זה שמישהו חוזר על מה שהם בעצמם כל הזמן אומרים...  (לת) ימני
  • 11:29
  • 28.01.13

37 נושא הקריקטורה הבאה: נתניהו שוחט ילד פלשתיני כדי להכין מצות  (לת) שמאלנית שלא צחקה
  • 11:42
  • 28.01.13

38 ישראל מתחזקת שקר קולוניאלי ענק דויד
  • 11:57
  • 28.01.13

כיבוש והשתלטות על אדמות, טיהור אתני
ישראל מגייסת תקשורת, תעמולה, מעצרים פוליטיים, צבא דורסני ועוד
אבל השקר נחשף בעולם וישראל תהיה יותר ויותר מבודדת.

39 כשמשווים אז רואים תסתכלו ב ynet
  • 12:11
  • 28.01.13

האיור מאד קשה אבל בהשוואה לאחרים של אותו אמן זה לא נראה כל כך אנטישמי

40 היהודים חיו באירופה ללא זכויות.. ועכשיו בגדה מתנחלים עם זכויות ופלסטינים בלי זכויות - אז מה חדש?  (לת) קרא
  • 12:20
  • 28.01.13

41 מעביר חלחלה-יש לי הזמנה לטיסה לשבוע ללונדון,לו הייתי יכולה,הייתי מבטלת עירית
  • 13:12
  • 28.01.13

התמונות המזוויעות בקריקטורה מאוד מזכירות את הציורים בחוברות של"זקני ציון"
כל גוף בארץ העוסק בהסברה חייב מייד לפנות לעיתון "טיימס" ולהביע מחאה חמורה.
אם לא נלחמים מייד בתופעות אנטישמיות הן תגדלנה ותפרצנה.
אסור בשום פנים ואופן לא להגיב לקריקטורה כל כך חמורה-שתיקה כהודיהץ

42 מה אנטישמי בקריקטורה? אני רק שאלה
  • 13:17
  • 28.01.13

יש לכם בעיה עקרונית עם האמת?

43 קריקטורה דוחה ואפילו אנטישמית אבל.. נסיון שני
  • 13:34
  • 28.01.13

אולי נסתכל פעם בראי, נפנה מבט למה שקורה ליד הבית, בגדה. ביום רביעי נהרגה מירי קצין צה"ל לובנא חנש, סטודנטית בת 21 שלא ידתה אבנים, והיא ההרוג הרביעי בשטחים תוך שבוע.

44 מענין מה דעתו של ערן ארגוב על הקריקטורה הנדונה חנן כפרי
  • 15:19
  • 28.01.13

נחוץ מומחה לנצרות כדי לפרש את הקריקטורה הזאת.

45 מעניין שזה האיש שניתץ עלק את החומה שחצתה את ברלין, לפחות במישור הסימלי, הרבה לפני שהארוע התרחש באמת כשאייר את האלבוום המפורסם. ראול חג'ג'
  • 15:44
  • 28.01.13

כלומר הוא יוצא כאן - כאילו קרא את מאמרו של פרופסור יגאל עילם בהארץ בסוף השבוע - נגד הפרטיקולריזם הישראלי, כשם שיצא נגד החומה באיור שליוה את השיר הידוע. במישור העמוק יותר סקארף תוקף את הסתגרנות היהודית כביכול, שאינה נכנעת ל"אוניברסליות" הנוצרית, היינו לא מכירה באלוהותו של ישו ובערכי השלום והאהבה שהביא לעולם.
יהיה אולי מי שימצא באיור הזה הסבר והצדקה - לגמרי לא מודעים כמובן - לשואה.

46 הבריטים פחדנים! הם מסיתים נגדנו בכל הזדמנות! דוד
  • 09:24
  • 29.01.13

עם פחדן שחי בפחד מהאיסלם שכובש כל חלקה באירופה.תוך עשרות שנים יהיה רוב מוסלמי באירופה ונראה איך הם יתמודדו עם זה.גם אז היהודים יהיו הבעיה של כולם.גם של האירופאים וגם של המזרח התיכון.

47 לכל המתלוננים נגד הקריקטורה לכו לראות את 5 מצלמות שבורות ותבינו מאיפה הקריקטורה הזו צמחה. מול בלעין של עובדי האדמה יושבת מודיעין עילית עם לגיונות של פרזיטים ולבוש מגוחך שהלטונות מקצים להם בתים (על חשבוננו) ואדמה על חשבון בלעין.  (לת) אפרת לוי
  • 10:07
  • 29.01.13

48 הבעיה הגדולה והבעיה הקטנה אורי
  • 10:27
  • 29.01.13

הבעיה הגדולה עם הקריקטורה הזו היא, שזו קריקטורה אנטישמית. אין לזה מילה אחרת. זה לא אנטי-ציונות, זה לא ביקורת על ישראל -- זו אנטישמיות. חד וחלק. ומפחיד לחשוב שעיתון אנגלי מרכזי חושב שיש מקום לפרסם קריקטורה כזו, בכל תאריך שהוא.

הבעיה הקטנה היא, שעכשיו יוכלו תועמלני ממשלת ישראל להשוות כל ביקורת לגיטימית על מעשינו בשטחים לקריקטורה הזו, במקום להתמודד עם הביקורת. נכון, אנחנו יותר טובים מאסאד ואפילו ממורסי. אך האם בזה באמת מתמצות שאיפותינו המוסריות -- להיות יותר טובים מהגרועים ביותר? הרבה מהביקורת על פעילותנו בשטחים היא לגיטימית לחלוטין; זה שהצד השני מרושע לא הופך אותנו לצדיקים. אבל כאשר ביקורת לגיטימית מוחלפת באנטישמיות בוטה, זה רק מקל עלינו להתעלם גם מהביקורת הלגיטימית.

49 יש לכם טעות בתמונה של הקריקטורה  (לת) אילן
  • 22:32
  • 30.01.13

פרוייקטים מיוחדים