הנשיא שמעון פרס יאמר לנשיא ארה"ב אובמה: מתנגד לתקיפה באיראן - הארץ
המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

פרס מתנגד לתקיפה ישראלית באיראן: ארה"ב והמערב צריכות לנהל את המערכה

לקראת פגישתם בעוד 9 ימים, סבור הנשיא פרס כי האיומים של ישראל על טהראן הם "חרחורי מלחמה מיותרים", וכי אל לה לצאת למבצע בטווח הקרוב

נשיא המדינה, שמעון פרס, צפוי לומר לנשיא ארה"ב ברק אובמה בפגישתם הקרובה כי הוא אינו סבור שישראל צריכה לתקוף באיראן בקרוב. פרס אמר באחרונה לכמה גורמים כי האיומים הנשמעים מישראל בקצב ובעוצמה גוברים הם חרחורי מלחמה מיותרים, וכי על ישראל להשאיר את ניהול העניינים בגזרה האיראנית למדינות המערב, בראשן ארה"ב. פרס גורס כי אין טעם במה שהוא מכנה "הפחדה עצמית בלתי פוסקת" שנשמעת מדוברים ישראלים בכירים. בכוונתו להשמיע את העמדות הללו גם באוזני אובמה.

פרס יוצא לארה"ב ביום ג' הקרוב. ביום א' שאחריו הוא יפגוש את אובמה בוושינגטון בשולי ועידת איפא"ק, יממה לפני פגישת הנשיא עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגיע לבירה האמריקאית מקנדה. הפגישה בין פרס לאובמה תעסוק בעיקר באיראן אך גם במו"מ התקוע בין ישראל לפלסטינים. כאשר אובמה יפגוש את נתניהו, הוא כבר יהיה מעודכן במה שפרס חושב. מן הסתם, המידע הזה ישמש אותו גם בפגישה עם נתניהו.

פרס יאמר לאובמה כי בעיניו, נשיא הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) הוא עדיין הפרטנר הפלסטיני הטוב ביותר שעמו ניתן לנהל מו"מ ולהגיע להסדר שלום. לישראל אין וכנראה גם לא יהיה שותף טוב יותר בצד הפלסטיני מאבו מאזן, יאמר פרס לנשיא האמריקאי.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

גורמים מדיניים ופוליטיים בירושלים שמכירים את עמדותיו של פרס ושותפים להכנת ביקורו בוושינגטון, אמרו אתמול כי הנשיא מגיע לפגישה עם אובמה כשהוא מעודכן לעומק בכל המידע הרגיש והסודי ביותר הנוגע למצב באיראן. על פי אותם גורמים, פרס קרוב כיום לעמדתו של נתניהו בעניין איראן בעוד ששר הביטחון אהוד ברק, נתפש, לפחות בעיניים אמריקניות, כמי שדוחף לתקיפה.

הטור המלא מחר ב"הארץ"

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 שמעון נתניהו וברק אובמה דוד
  • 05:11
  • 23.02.12

פרס, מכווה מאוד שלא יקש..

02 נשיא אחד אנס אחת. שני את כל המדינה יבוטל מוסד הנשיאות
  • 05:30
  • 23.02.12

החוק אוסר על הנשיא להתערב בנושאים שנויים במחלוקת פוליטית. הנשיא, איש מכובד ועתיר זכויות ככל שיהיה, מבזה את מוסד הנשיאות וגם מחבל במאמצים, האפקטיבים יוש לומר, של המדינה לדחוק את המערב לפעולה נגד אירן. אם מאמצים אלה יכשלו חלילה, לא תהיה בסוף ברירה אלא לתקוף.

03 לא יאמן, זאת פעם ראשונה ששמעון פרס מתנגד למלחמה או מבצע צבאי של ישראל. כנראה שהמצב באמת קטסטרופלי. אהוד ברק על סף ביצוע הרג המוני של אלפי ישראלים כדי להגדיל את מצבו בסקרים, אפילו פרס האופורטוניסט נחרד מהטרור הממשלתי.  (לת) ג. לוריה
  • 05:38
  • 23.02.12

  •   מתי נולדת, ביום רביעי שעבר? ענתבי
    • 11:44
    • 23.02.12

    הוא התנגד לתקיפה בעירק.
    העיקר שלך יש אג'נדה, כל השאר לא קיים, נכון איז'ו?

04 ביבי גיבור על יועז הנדל. נראה אותך מפטר את פרס?!  (לת) פועה בדיר
  • 05:47
  • 23.02.12

05 הוא גם התנגד לתקיפת הכור בעיקר. אדם מפחיד  (לת) עמוס
  • 05:58
  • 23.02.12

06 אסור להיות מובן. זו הערובה נגד כל אי-הבנה.  (לת) איגור ביטרמן
  • 06:00
  • 23.02.12

07 חתרן בלתי נלאה  (לת) מישהו
  • 06:02
  • 23.02.12

08 פרס צריך לגנות את ההתנחלות והתנצל על חלקו בה  (לת) צבי
  • 06:06
  • 23.02.12

09 החתרן הבילתי נילאה מכה שוב. פרס חתר תחת רבין וכעת חותר תחת נתניהו - אכן פרס טיפוס מפוקפק ושנוי מאד במחלוקת  (לת) יוני
  • 06:06
  • 23.02.12

10 Peres is. right Professor Avi Seidmann
  • 06:20
  • 23.02.12

Attacking Iran may have one Certain Outcome - Dimona is gone; is it ileum it? I do not think so ....

11 שתי ממשלות בישראל- ממשלת ישראל וממשלת מרכז פרס ל"שלום".....  (לת) רעמסס
  • 06:23
  • 23.02.12

12 פרס הוא האבא ואמא של התגרענות המזרח התיכון.  (לת) רמי
  • 06:34
  • 23.02.12

13 אם פרס מתנגד, זו ההוכחה שחייבים לתקוף ויפה שעה אחת קודם. ואם תוקפים אז עם כל האמצעים שיחזירו את איראן לתקופת האבן.  (לת) תקוף ביבי, תקוף
  • 06:40
  • 23.02.12

14 הארץ - אם אתם יודעים מה פרס יגיד - אז מדוע בכלל פרס נוסע ? הינה אמר - בקיצור אתם קשקשנים  (לת) יואב
  • 06:41
  • 23.02.12

15 רק לפני חודשיים פרס אמר שההתקפה על איראן קרובה?  (לת) מוישל'ה
  • 06:51
  • 23.02.12

16 כערער בערבה  (לת) ידידיה
  • 06:55
  • 23.02.12

17 חתרן בלתי נלאה פנחס שטיינמץ
  • 07:10
  • 23.02.12

יעקב שרת כבר כתב מזמן על הנזקים הבלתי הפיכים ששמעון פרס יגרום לפוליטיקה בישראל בכלל ולישראל בפרט מרגע שיעלה בשמי הפוליטיקה
בארץ.
אם רוצים עוד הוכחה לנכוכנות התזה שלו, הנה היא. מה לנשיא ולקביעת מדיניות החוץ והבטחון של ישראל? לא משנה שיתכן בהחלט שענינית הוא צודק.
הבן אדם הזה הוא פשוט אסון מהלך על שתיים מאז שצץ לפני כשישים שנה
בשמי החיים הצבוריים-פוליטיים בארץ.

18 אניהעבריין חוזר? כן ועוד איך  (לת) חוזר על טעויות העבר
  • 07:16
  • 23.02.12

19 מעולם, פרס אינו עוצר בגבולות הדמוקרטיה.  (לת) ב_שמואל
  • 07:18
  • 23.02.12

20 השבדים יודעים שהם שפויים יותר מהמנהיגים המתלהמים והקוראים להשמיד ולהרוס לא חשוב מה ולשם מה העיקר להרויח את הרגע המאושר שלהם לקול ההמון האובדני  (לת) פלץ
  • 07:18
  • 23.02.12

21 חתרן נותר חתרן עמיאל
  • 07:35
  • 23.02.12

כנראה שאובמה החליף עבור פרס את הנשיא מיטרן. פרס כזכור התנגד וכמעט טרפד את המתקפה על הכור הגרעיני בעירק. עתה הוא יצליח להוריד את הלחץ גם על איראן וגם על המדינות שהחליטו על סנקציות למנוע מתקפה ישראלית

22 יש להזכיר לכבוד הנשיא כי הוא גם התנגד לתקיפת הכור בעיראק בשנת 1981 יצחק
  • 07:37
  • 23.02.12

יש להזכיר לכבוד הנשיא כי הוא גם התנגד לתקיפת הכור בעיראק בשנת 1981

23 אין לו שום זכות! אולי תתלונן גם על מצבה של העבודה? והחרדים? ותכניס את הדיקטטור האיסלמי לחיינו?  (לת) רעם
  • 07:41
  • 23.02.12

24 שמעון פרס, בן 87, מבוגר אחראי  (לת) גדעון
  • 07:41
  • 23.02.12

25 חוצפה פרסקאית שמעון פיימיקר
  • 07:44
  • 23.02.12

החתרן עדיין לא נלאה . הוא עדיין ממשיך
לשחק את המשחק של גם וגם. מתי כבר
נוכל לפתוח דף עתון או ערוץ טיוי מבלי
שנצטרך להיות מוטרדים על ידו?

26 אז אמר. יופי.  (לת) אבי
  • 07:49
  • 23.02.12

27 אדוני הנשיא גם לפני 30 שנה התנגדת לתקיפת הכור בעירק אלי
  • 07:51
  • 23.02.12

איזה מזל לשבגין היה מספיק חכם, אדוני.

28 פרס בעקבות גולדה: לא די ביום כפור אחד? לא למדת כלום? ממש כמו ביבי? "היהפוך.. ונמר חברבורותיו"??  (לת) רעם
  • 07:52
  • 23.02.12

29 מפגש בין שני אנשים גדולים  (לת) ולנו יש את ביבי...
  • 07:56
  • 23.02.12

30 גם לתקוף את עירק התנגדת  (לת) אלון
  • 07:56
  • 23.02.12

31 האיש היה ונשאר חתרן בלתי נלאה  (לת) אלי
  • 07:57
  • 23.02.12

32 הכותרת צ"ל פושע מלחמה מזדקן מתנגד לתקיפה באירן כדי למצוא חן בעיני מוסלמי ניגרי עם תעודת לידה מזויפת  (לת) פרס פושע אוסלו
  • 08:09
  • 23.02.12

33 איך הכותב יודע בוודאות כזאת מה פרס יאמר? סתם ניחוש, תקווה?  (לת) חוזר בשאלה
  • 08:18
  • 23.02.12

34 חרחורי מלחמה מיותרים? למה הוא לא אומר שישראל היא סכנה לבטחונו של העולם? תזכירו לי נשיא של איזה מדינה הוא..  (לת) JDH
  • 08:19
  • 23.02.12

35 הנשיא הלא נכון בזמן הלא נכון. שמואל
  • 08:20
  • 23.02.12

פרס היה ונשאר אדם מוגבל, חסר השכלה (אין לו אפילו תעודת בגרות, הוא בין היחידים בבן שמן שנכשל בבגרות), מגלומן, חסר בושה, מצפצף על היות תפקידו הנוכחי יצוגי בלבד.
אה, כן: לרשימת תכונותיו של פרס אפשר להוסיף כעת גם סניליות.

36 זה אעותו פרס שניסה למנוע הפצצת הכור בעירק  (לת) אדם
  • 08:22
  • 23.02.12

37 בעבר פרס הדליף לצרפת את ההחלטה להפציץ הכור בבגדאד ע"מ לטרפד  (לת) שלמה נקדימון
  • 08:24
  • 23.02.12

38 פרס גם התנגד לתקיפה בעירק  (לת) מיכאל
  • 08:35
  • 23.02.12

39 פרס מקבל את כל השבחים על עמידתו האיתנה בעניין זה. אולי הוא יציל אותנו ממחרחרי המלחמה המטורפים  (לת) עדה רבון
  • 08:35
  • 23.02.12

40 פרס האדיוט גם התנגד ב 1982 לתקיפת הכור העיראקי של בגין שהצילה את המדינה.  (לת) זאב
  • 08:37
  • 23.02.12

41 נו, טוף HMJE
  • 08:38
  • 23.02.12

נו, טוף לפרס יש מסורת בניסיונות לטרפד תקיפות כורים גרעיניים. כך הוא עשה כשתכננו את תקיפת הכור בעירק.

חופשי מ"הפחדה עצמית בלתי פוסקת" פרס הביא לפה את ערפאת ומחבליו, נתן להם נשק וכשהאוטובוסים התפוצצו עקב מעשי ערפאת ה"גאון" ניחם את המשפחות שיקיריהם שנרצחו הם "קורבנות השלום".

לא ברור לי מטעם מי נוסע האיש ההזוי הזה לארה"ב ועוד לפני שהוא יוצא הוא כבר מדליף מה הוא יאמר שם. גם לא ברור לי למה אנחנו צריכים לשלם על זה.

42 האם לשמעון פרס יש מנדט חוקי לפרוש את דעתו בענין הנ"ל באוזני הנשיא אובמה? ראובן
  • 08:41
  • 23.02.12

האם לשמעון פרס יש מנדט חוקי לפרוש את דעתו בענין הנ"ל באוזני הנשיא אובמה?
תודה על תשובתכם.
ראובן

  •   הוא נשיא המדינה הנבחר. הוא לא דוגמנית כדורגלן או סתם דגל. בודאי
    • 09:20
    • 23.02.12

    הנשיא משנבחר, אינו כפוף למערכת הפוליטית. חס וחלילה שיבחר בישראל אדם חסר דעה למשרת הנשיא. בישראל כמובן אין חוק האוסר התבטאות של נשיא המדינה - משאירים לשיקול דעתו באילו נושאים יבחר להתבטא.

  •   גם לך יש - אם אובמה יתעניין לשמוע את הערכותיך המלומדות והמנומקות. בוודאי
    • 09:22
    • 23.02.12

    למה שלא תנסה?

  •   מה זה נשיא ללא דעה ?!  (לת) לא מתאים לחמומים
    • 10:37
    • 23.02.12

43 פרס היה גם נגד תקיפת הכור העיראקי  (לת) הוא תוקע מקלות בגלגלים סדרתי
  • 08:42
  • 23.02.12

44 פרס איננו רשות ביצועית ודברו אינו מעלה ואינו מוריד.  (לת) סןבחי גולדשטיין
  • 08:49
  • 23.02.12

45 כשיש ר"מ שעסוק בפרופוגנדה ככה נראה מסע הסברה ויחסי ציבור כשבסופו יאמר :"איך ? אבל איך ?לא אמרו לי בלשכה שנתתי הוראה ללחוץ על הכפתור האדום ???" שטיקי טריקי
  • 08:51
  • 23.02.12

ביבי - לך הבייתה !!! תן לאחרים , בוגרים ואחראים לנהל את המדינה !!!

46 פרס..אובאמה..אזרחים כנסו והמשיכו במאבקנו לצדק!!!!!!אמת כואבת,אבל צריך לדעת.. אלי רונן
  • 08:52
  • 23.02.12

לפני שבועיים נתקלתי בסיפור הזוי!! מאז אני לא מפסיק להפיץ!! במדינת ישראל קיימים מעל 15 מיליארד שקל! של אזרחי המדינה שבכלל לא מודעים. לצערנו מעל 30% נפטרים,אבל חלקם הגדול בחיים. אנשים שלא מודעים לכסף שהופרש להם מהמשכורת לחברות ביטוח,קופות גמל,מלוות מדינה ושאר גופים. לאף גורם אין שום אינטרסט לספר לנו על רשימה של מעל 200000 אזרחים שיש להם כסף(במקרה הנורא גם נכס) שלא מודעים אליו,ועלתה לאויר לפני כחצי שנה. להכנס כולם לגוגל וללחוץ: החברה הארצית לאיתור ומימוש זכויות ונכסים. תקישו את שמכם,אבא,אמא,דודים,הכל!!! הכבעיה המטרידה באתר זה שאם יש סיכוי על פי שם המשפחה או שסתם אתם מעוניינים לאתר כסף שאולי יש לכם,אתם נאלצים לשלם 47 ש''ח אגרה!בדקתי..בכל מקרה אני מאחל בהצלחה מכל הלב לכולם!!! לא לוותר!

47 מה לפרס ולאיראן? מאירו
  • 08:52
  • 23.02.12

לא חשוב מה דעתי או דעתך בנושא זה. האם נשיא המדינה הוא האיש לומר זאת לנשיא ארה"ב?
אבל "החתרן הבלתי נלאה" אינו יכול להגמל

48 מר מזרח תיכון חדש ייטיב לעשות אם ישים מחסום לפיו.  (לת) לייבלה ו.
  • 08:53
  • 23.02.12

49 סייג לחוכמה - שתייה  (לת) פונטיפקס מקסימוס
  • 08:55
  • 23.02.12

50 די נמאס מהאלטע קאקאר הזה , שיפרוש כבר  (לת) גדי
  • 08:56
  • 23.02.12

51 טוב, לפחות הוא עקבי- התנגד גם לתקוף את הכור בעיראק היסטוריון
  • 08:59
  • 23.02.12

לפחות נמצא מנהיג עקבי. בעבר התנגד גם לתקיפת הכור בעיראק, ולא טרח להסתיר זאת, בציינו את הדבר מעל כל במה...

52 צריך לנהוג בשיטת מלחמת הנציגים. אנחנו נשלח את ברק, שכל כך להוט להילחם, האירנים ישלחו מישהו משלהם, ויאללה, דו קרב. שיפצעו ויהרגו זה את זה. המנצח יקבל המון כסף וכבוד והעיקר - הם יניחו לנו לחיות את חיינו, גם כאן וגם באירן.  (לת) אין אחריות למנהיגים
  • 09:01
  • 23.02.12

  •   תומך- שיפתרו את בעיות האגו שלהם לבד, די זה כבר לא שנות השבעים, לכולם יש אינטרנט וכבר לא מאמינים לכל שטות שיוצאת להם מהפה  (לת) דנה
    • 09:33
    • 23.02.12

53 זה לא משנה מה פרס יגיד - אמריקה בפשיטת רגל אז יגיד
  • 09:07
  • 23.02.12

ומדינה פושטת רגל לא יוצאת להרפתקאות מלחמתיות בשום מקום

54 פרס???????????? אזרח
  • 09:09
  • 23.02.12

מה פתאום פרס יאמר לאובמה. האם פרס ראש ממשלה. בכל הפעמים שניסה להבחר נכשל אז כיצד עיתון הארץ שכל הזמן מתבכיין על חוסר דמוקרטיה מצטט מה שהלוזר פרס יגיד. פרס האדם שעשה הכי הרבה נזק למדינת ישראל. מה שפרס רוצה זה פרס. נמאס מהלוזר הנצחי שהגיע להיות נשיא בקומבינה ופתאום הוא אומר????????????

55 עד שאהוד ברק לא ינקום בעם ישראל על הדחתו בבחירות צאלים ג
  • 09:10
  • 23.02.12

הוא לא יירגע . האיש מנסה בפעם השניה להמיט אסון על עם ישראל . מזל שפרס בשארית כוחותיו מנסה לעצור אותו

  •   מדוייק! הוא מאשים "אותנו" שלא הכרנו בגדולתו וחשפנו את "פרצופו האמיתי" בשנת 2000, כשמוטט לחלוטין את שרידי אוסלו, הפך את העבודה למת מהלך, והכניס את שרון בדלת הקדמית על מנת שיזרע הרס בכל . כשהעפנו את הפנטזיונר מכל המדרגות לביבי הביבים לא סלח לנו ועל זאת הוא שואף לנקום בנו עד "שנדע" מי אומר את המילה האחרונה - אפילו אם זאת המילה האחרונה של כולםםםםם....!  (לת) ברקיהו ארמגדון
    • 16:36
    • 23.02.12

56 "חרחורי מלחמה מיותרים" נראה שפרס הפך לתואם גולסטון.....!!!!!!  (לת) גורג
  • 09:11
  • 23.02.12

57 םעלאק דמוקרטיה,מפלגת אהב"ל (אהוד ברק לשלטון), עם חצי מנדט בסקרים מביאה עלינו שואה ?  (לת) שפתי כהן
  • 09:11
  • 23.02.12

58 בחירה קשה. איראן גרעינית או מלחמה מיידית. כנראה שהפצצת אירן לא תמנע מהם להמשיך בתכנית הגרעינית ורק תעודד אותם לפגוע בישראל. פרס יסייע למניעת מלחמה של חילופי טילים שיכולה להמשך שנים רבות עם חללים רבים ותרסק את הסיסה בכלכלי והקיומי של המדינה שלנו  (לת) משתי הברירות הקשות עדיף לדעתי לא לפתוח במלחמה מיידית
  • 09:12
  • 23.02.12

59 תשאל את פרס ותדע מה חושב איחוד האירופי שבישלו את אוסלו  (לת) @ בנצי - א @
  • 09:14
  • 23.02.12

60 למה ציפיתם? פרס התנגד בשעתו גם לתקיפה בעיראק...  (לת) עמוס ל.
  • 09:20
  • 23.02.12

61 חתרן בלתי נלאה.  (לת) שי, דוקטורנט
  • 09:22
  • 23.02.12

62 טוב שיש נשיא שקול ולא פופוליסט  (לת) ע.הללי
  • 09:24
  • 23.02.12

63 הוא גם התנגד לתקיפת הכור בעירק והביא עלינו ראובן
  • 09:28
  • 23.02.12

את אוסלו
תבונתו שלצ נשיא

64 כל הכבוד לשמעון שיחוור לנתניהו לעצור את ברק ערן
  • 09:31
  • 23.02.12

לא רוצה מלחמה, לא מעוניין ולא רואה איך היא תועיל לביטחון שלי אי פעם או לעצירת הגרעין האיראני

65 כבוד מעלת הנשיא יהוידע
  • 09:31
  • 23.02.12

ירום הודו שכח שנים:
1. הוא אמור להיות נשיא של כולם.
2. הוא לא אמור להיות דמות פוליטית ואל לו לייצג את מי שאינו אמור ליצג.

66 פרס פרס זהו לץ יוסי
  • 09:41
  • 23.02.12

וממתי הוא למד לשתוק?

67 התמיכה לה זכה מערביי נצרת, שיבשה את דעתו  (לת) מזה"ת ישן
  • 09:43
  • 23.02.12

68 חתרן בלתי נלאה עוד מימי רבין ז"ל  (לת) די דיי דיי
  • 09:47
  • 23.02.12

69 רק שימון יחזור מארה"ב עם יונה עם עלה של זית! שימון הוא היחידי שיכול להביא לשלום במזה"ת ושלא שמאלן
  • 09:50
  • 23.02.12

ירמו אתכם!

70 "הפייסן הוא אדם שמאכיל את התנין, ומקווה שהתנין יאכל אותו אחרון."  (לת) וינסטון צ'רצ'יל
  • 09:52
  • 23.02.12

71 למי שמכר אותנו באוסלו בשביל פרס נובל ,אין זכות דיבור  (לת) שיפרוש, אפילו פוטין כבר בחוץ
  • 09:54
  • 23.02.12

72 פרס צודק הפעם  (לת) איציק המרכז itzikhe@gmail.com
  • 09:58
  • 23.02.12

73 פרס הוא אפוא הגזר במשחק של ביבי, והם מתואמים. זאת, אחר שביבי מילא את מכסת ההפחדות והאיומים כנגד האיראנים, לצורך השכחת מחדליו במישור הפנימי והבין לאומי. פרס מוזעק אחר שביבי הוא קיבל רגליים קרות, משום שהאיראנים שהצהירו שאם ימשיכו לאיים עליהם, הם יתקפו ראשונים. כי הרי, ביבי ומערכת הבטחון נמצאים עדיין תחת ההלם של לבנון השנייה שם שתי חטיבות בעלות דוקטרינת לחימה איראנית עשו לנו בית ספר והחשש מוצדק. לא בכדי הבטיח לנו, הננס הסיני שנס וילנאי, 200 אלף טילים במלחמה הבאה כליפתן למה שמצפה לנו כנגד קואליציה איראנית תורכית, חיזבאלית, חמאסית ואולי גם מצרית. למעמד הזה הגענו לאור סכלותם של חדלי האישים בממשלה ובכנסת.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 10:00
  • 23.02.12

74 האם אי אפשר לעצור את פרס? הוא הרי עובר על החוק ופוגע בדמוקרטיה ובישראל  (לת) לא יאומן
  • 10:03
  • 23.02.12

75 ההתערבות הזאת מיותרת בלשון המעטה-אלא אם כן  (לת) מיכל מירושלים
  • 10:06
  • 23.02.12

76 במלחמה כמו במלחמה תמיד יש מפסיד ויש מרוויח והמרוויח זה שיבקש עבור חבית נפט 300דולר וכולם ישלמו כמו טאטלה והוא יצחק בדרכו לבנק.  (לת) דודו
  • 10:06
  • 23.02.12

77 זה לא אותו אחד שהתנגד לתקיפת הכור בעירק? יעקב דינור
  • 10:10
  • 23.02.12

וחתם על הסכמי אוסלו? ואמר שהתרחיש של טילים שיעופו מעזה לאשקלון הם רק בראש של בני בגין? אז פרס אמר - זאת כניראה ההוכחה הטובה ביותר שחייבים לתקוף את הכור באירן. וצריך להזכיר לפרס - התפקיד שלו ייצוגי בלבד. נקודה. רוצה להביע את דעתך? תתפטר ממוסד הנשיאות.

78 מי זוכר? פרס גם היה נגד התקיפה בעירק  (לת) שרית
  • 10:13
  • 23.02.12

79 אם לא היה מדובר בברק, אפשר היה לדון בין שתי עמדות רציונאליות. אבל מאחר וברק מעורב בענין,,, הוא חשוד מיידית במניעים זרים ומעוותים, לאור אופי כשלונותיו הקודמים.  (לת) מסוכנותו הוכחה.
  • 10:16
  • 23.02.12

80 חריגה צינית מכללי המשחק........ jossy
  • 10:29
  • 23.02.12

עמדותיו של פרס ידועות.עד עכשיו,לכאורה,השתדל לשמור על כללי המשחק ולכבד את חלוקת הסמכויות.תפקיד הנשיא הינו להיות סמלה של המדינה ותושביה.אף אחד,לא הסמיך את לברבר את דעותיו.אם אינו מסוגל לכבד את עמדת הממשלה,שיתפטר.ולא-על הכנסת לומר את דברה

81 עדיף שיאמר כך  (לת) בטחון שדה
  • 10:34
  • 23.02.12

82 שמייח לראות שאפילו קוראי הארץ קלטו סוף סוף מי האיש ...  (לת) פעם מיירץ היום ליברמן
  • 10:42
  • 23.02.12

83 נא לא להתבלבל המומחה
  • 10:46
  • 23.02.12

הממשלה וראש הממשלה הם המאשרים כל יציאה של הנשיא מחוץ לישראל,לפי החוק.אזי ראש הממשלה רשאי להתנות את יציאת פרס לארה"ב שלא יאמר דברים שהם בניגוד לדעת הממשלה.לשם כך נועד החוק.
אם משהו לא מבין זאת תפקידו של היועץ המשפטי להסביר זאת.זה תפקידו.
אנו עוסקים בדיני נפשות וכל אחד צריך לדעת את מקומו,תפקידו,סמכויותיו ואחריותו.אדם צריך להיות עם מינימום אינטגריטי כדי לדעת לא להתערב בנושאים שאין לו כל סמכות ואחריות.אם חס וחלילה יקרה אסון פרס לא יזומן לשום ועדת חקירה כיוון שאין לו כל אחריות.

84 כמדומני רבין כינה את מר פרס " חתרן בלתי נלאה " .......  (לת) ישראל
  • 10:48
  • 23.02.12

85 מתי גולן ברשת ב'- לפרס כנשיא אין שום סמכות להתבטא בנושא.  (לת) רעמסס
  • 10:49
  • 23.02.12

86 פרס הדליף את מועד תקיפת אוסיראק בעיראק. פרס הביא את עראפאת לרמאללה. לפרס אין סמכויות חוקתיות לניהול מדיניות החוץ של ישראל. פרס תמיד נבעט למעלה - הגיע הזמן לבעוט אותו החוצה. חסר בישראל מוסד אימפיצ'מנט להדחת נשיא מכהן החורג מסמכויותיו. נתניהו - הגיע הזמן לנהל את המדינה!  (לת) אינפיניטי
  • 10:50
  • 23.02.12

87 אירן זה לא עירק ו-2012 זה לא 1981 דן
  • 10:56
  • 23.02.12

כמה כדאי לשכוח את זה. מאות אלפי טילים על כל הערים ירעננו לכם את הזיכרון.

88 התרגלנו להשתולל במזה"ת כרצוננו. בא הפרסי עם הפצצה ושם לזה סוף.  (לת) קשה, הא ?!
  • 10:56
  • 23.02.12

89 זו לא הפעם הראשונה שפרס מתגייס לשירות המדינה.  (לת) שלמה
  • 10:57
  • 23.02.12

90 ובגלל זה הוא היה והישאר לוזר!  (לת) ברקו
  • 10:58
  • 23.02.12

91 מה רע לו? במקום לשבת בבית אבות, לשתות תה ולדבר אידיש הוא יבקר בבית הלבן וידבר אנגלית... הקלה היא בעיניכם? וזה באמת לא נורא חשוב מה יגיד או לא יגיד...
  • 11:02
  • 23.02.12

הם כולם עולים לרגל לבית הלבן לדבר אל לבו של הנשיא השחור... שמעון, בנימין ואהוד גם...בבחינת אני טס אל מעבר לים, משמע אני קיים....נשיאים וברקים וגשם (של ברכה, כלומר הסדר שלום) אין

92 לא זה מה שהוא אמר?! זו חוצפה ועזות מצח של עורכי הע  (לת) דן
  • 11:16
  • 23.02.12

93 פרסמתם הרבה תגובות שחוזרות על עצמן או מקללות, אבל אותי צנזרת.  (לת) צבי
  • 11:20
  • 23.02.12

94 אני סומך על הניתוח של אהוד ברק יותר מאשר על פרס  (לת) גוני
  • 11:29
  • 23.02.12

95 סך הכל אהוד ברק פרגמטי ושקול. אני סומך על הניתוח שלו  (לת) אורי
  • 11:29
  • 23.02.12

96 יוסי ורטר אחד מהעם
  • 11:50
  • 23.02.12

יוסי,האם בדקת שהאינפורמציה שקבלת בקשר לכתבה באה להחזיר למרכז הבמה את הפגישה הצפויה של פרס עם אובמה לאחר שנדחכה הצידה עם ההודעה על הפגישה הצפויה של נתניהו עם אובמה בבית הלבן.
אתה כעיתונאי אינך צריך לשמש ככלי שרת בידי אחרים תהיה דרגתם אשר תהיה.אתה צריך לזכור ולא לשכוח שאת האחריות והסמכויות נושאים ראש הממשלה וממשלתו לטוב ולרע.וזה צריך לבוא לידי ביטוי בכתבותיך.
לא הבנתי מי מבקר את "חירחורי מלחמה מיותרים" והאם יש לו זכות לכך.

97 אני מקווה, שבסתר, פרס מתואם עם נתניהו וברק, ושהכל נועד להטעות את האירנים.  (לת) מהדורה חוזרת של תקיפת הכור העירקי ב-1981?
  • 11:59
  • 23.02.12

98 פרס אומר משהו אחד ומאמיןבמשהו אחר.... היה שקרן ותחמן ונשאר כזה.... תודה לפרס על ההתנחלויות שבנה עבורנו ....  (לת) מתנחל
  • 12:19
  • 23.02.12

99 אז מה? פרס גם התנגד להפצצת הכור בעיראק בזמנו. יעקב אור
  • 12:33
  • 23.02.12

והתברר שהוא היה היחיד, והוא טעה כפי שכולנו כבר יודעים. אין כלל יותר הומאני מ "הקם להורגך - השכם להורגו". האיראנים אומרים את שבכוונתם לעשות לנו כבר מספר שנים. למה לא להאמין להם? פרס מאז ומתמיד היה מוג לב וחנפן.

100 פרס התנגד גם לתקיפת הכור בעירק ב81 עוז
  • 12:35
  • 23.02.12

פרס היה מאדריכלי אוסלו ההזוי. ממש צמברלין של דורנן

101 לא סומך כרמון
  • 12:45
  • 23.02.12

על אף אחד , כולם גרמו נזקים איומים בשלב זה או אחר.

102 שימע'לה נשכב על הגדר כדי שהחברה יוכלו לרדת מהעץ  (לת) יכנס לפנתיאון של הגדולים לצד דיויד ומני
  • 12:53
  • 23.02.12

103 עדיין אין לנו משטר נשיאותי. מי שואל לדעתו של פרס? אין לו שום מנדט להציג דעות פוליטיות משלו. אז שיהיה יפה ויחייך.  (לת) האם יצטרף לקדימה?
  • 13:17
  • 23.02.12

104 יש ממשלה בירושלים והיא שתכריע. פרס, כנשיא מדינה, אינו מוסמך להביע דעה.  (לת) איגור ביטרמן
  • 14:18
  • 23.02.12

105 פרס כמובן צודק בדיוק כמו שהוא צדק במקרה של הכור העיראקי, יש לו רקורד מוכח ומבריק גם עם מהלכים כמו אוסלו ומזרח תיכון חדש, אני מקווה מאוד שביבי וברק לא מספיק טיפשים כדי להכניס את החתרן הליצן בסוד העניינים שלא יסכן שוב חיי אדם בעוד הדלפה פיראטית על מבצע צבאי ישראלי  (לת) אלון
  • 19:23
  • 23.02.12

106 עקרונית הוא די צודק, אבל ... שמחה ניר, עו"ד
  • 20:24
  • 23.02.12

גם מה שהוא אומר זה חלק מהפטפטת המיותרת בנושא.

חוץ מזה, האמריקאים בוודאי יסכימו לחצי הראשון (שישראל לא צריכה), אבל לא לחצי השני (שארה"ב כן צריכה).

אבל מה לא יעשה הוא כדי למצוא חן בעיני אחרים?

107 shim --on.......is now shim --off oy
  • 00:31
  • 24.02.12

must you? are you well? are you sure? what is the matter with you can you stop you poking your nose unnecessaily
oy vay or may be,pehaps oyev god forbid

108 פרס היה ראש למחרחרי המלחמה, עכשיו כאשר הוא עומד להיות נזוף על ידי אובמה, הוא מחליף עורו. ההתערבות שלו בניהול המדינה, היא יריקה הפני הדמוקראטיה הישראלית. הוא סמל ותו לא!  (לת) בר רבע
  • 22:08
  • 24.02.12

109 למדינת ישראל יש שני ראשים אלמוני
  • 22:49
  • 24.02.12

שני פרצופים
שני אלוהים