ארה"ב חושפת את האופציות: תדלוק אווירי למטוסי חיל האוויר הישראלי ובנק מטרות באיראן - המזרח התיכון - הארץ
המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

רגע לפני פגישת נתניהו-אובמה || ארה"ב חושפת את האופציות: תדלוק אווירי למטוסי חיל האוויר הישראלי ובנק מטרות באיראן

בכירים בפנטגון סיפרו כי בידי הצבא אופציות אופרטיביות לתקיפה. מפקד חיה"א האמריקאי: "עם מה שאנחנו יכולים לעשות, לא הייתם רוצים להיות שם"

ארבעה ימים לפני פגישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה, אמר מפקד חיל האוויר האמריקאי כי המטה הכללי בצבא ארה"ב הכין אופציות מבצעיות לתקיפת מתקני הגרעין האיראני. על פי הדיווח בבלומברג, הגנרל נורטון שוורץ אמר לעיתונאים: "עם מה שאנחנו יכולים לעשות, לא הייתם רוצים להיות באזור בו זה יקרה".

בכירים בפנטגון סיפרו לבלומברג כי הוכנו אפשרויות צבאיות, החל מתדלוק אווירי למטוסי חיל האוויר של צה"ל, וכלה בתקיפת מבנים מרכזיים במשטר האיראני, כולל מתקנים של משמרות המהפכה, בסיסים של הצבא האיראני ומשרדי המודיעין והביטחון של השלטון בטהראן.

ראש המטות המשולבים בצבא ארצות הברית, הגנרל מרטין דמפסי אמר אתמול לוועדת התקצוב של בית הנבחרים כי "אין קבוצה באמריקה שנחושה יותר למנוע נשק גרעיני מאיראן יותר מהמטה הכללי, אני יכול להבטיח לכם את זה".

במקביל, דיווח הוושינגטון פוסט כי בכירים בארה"ב אמרו כי בצבא האמריקאי בטוחים יותר ויותר כי מתקפה באמצעות "אם כל הפצצות של מפצחי הבונקרים" -  פצצות במשקל 13 טון שיכולות לחדור מתקנים תת קרקעיים - יכולה להביא לנזק משמעותי לתוכנית העשרת האורניום של השלטון באיראן.

מפציץ B-52 משחרר את הפצצה חודרת הבונקר GBU-57
מפציץ B-52 משחרר את הפצצה חודרת הבונקר GBU-57. צילום: משרד ההגנה

בתחילת השבוע אמר פקיד בכיר בירושלים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין בביקורו בוושינגטון ,שייערך בשבוע הבא ,להביא לכך שהנשיא אובמה יחריף את הקו הפומבי אותו הוא נוקט כלפי איראן. הפקיד אמר כי ישראל מעוניינת שאובמה ירחיק לכת בהצהרותיו, ביחס לעמדה המסורתית האמריקאית לפיה "כל האופציות על השולחן". ישראל דורשת שהנשיא יאמר כי מתבצעות הכנות לפעולה צבאית, למקרה שאיראן תחצה את מה שנחשב בעיני ארצות הברית "קו אדום". בצורה כזו, סבורה ישראל, יגבר הלחץ על איראן, שתחוש כי קיים איום אמריקאי ממשי עליה.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

בירושלים ובוושינגטון חשים כי קיימים פערים גדולים באמון בין ישראל לארה"ב בסוגיה האיראנית. פקיד אמריקאי בכיר, שמעורב בהכנת ביקורו של נתניהו בארה"ב וביקש לשמור על אנונימיות, מסר כי נעשית עבודת הכנה אינטנסיבית כדי להבטיח את הצלחת הפגישה עם אובמה ולנסות לגשר על הפערים. ל"הארץ" נודע כי הבית הלבן פנה אתמול ללשכת ראש הממשלה והציע לפרסם הודעה משותפת בסיום פגישתם של נתניהו ואובמה. עם זאת, האמריקאים טרם הציעו נוסח להודעה כזו. הכוונה היא שההודעה המשותפת תסייע להתגבר על המחלוקות בין הצדדים ותציג עמדה ישראלית-אמריקאית אחידה, שתשמש כמנוף שילחיץ את איראן.

חוסר האמון בין הצדדים נובע בין השאר מהתחושה ההדדית שכל צד בוחש בפוליטיקה הפנימית של האחר. מחד, נתניהו חושד שהממשל האמריקאי מנסה לגייס את דעת הקהל בישראל נגד תקיפה באיראן. מאידך, הממשל חושד שנתניהו מפעיל את הקונגרס ואף משתמש בקמפיין המפלגה הרפובליקאית לנשיאות כדי ללחוץ על הנשיא אובמה.

Read this article in English: U.S. has military plan should Iran conflict erupt, says air force chief




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הלך עלינו...  (לת) אא
  • 11:33
  • 01.03.12

02 מסך עשן יפה לאיסור של אובמה - כליף הממלכה האיסלמית בעתיד - ישראל עבורו זה רק תעמולת בחירות וכמה יהודונים בממשלו. רעם
  • 11:45
  • 01.03.12

אובמה בשום פנים ואופן לא יתקוף באיראן אפילו נחלי הדם שנשפכים בסוריה לא מזיזים לו והוא לא יעשה דבר! כי איראן (לא רוסיה) אומרת לא. מתי ההנהגה תבין סוף סוף מיהו אובמה? ביבי עושה הכל בהשפעת התורה שלמד מאביו ואובמה עושה הכל בהשפעת אביו שלו. עבורו האחים המוסלמים הם צדיקי הדור ומובארק "שליט אכזר" , עבורו ארדואן הוא סמל האיסלם המתקדם ואחמניגאד חוד החנית של הפריצה האיסלמית לחלל. כמה עוד תוהו ובוהו ודם במזרח התיכון צריך להגרם על ידי הכליף הגדול??? יש למנוע בכל מחיר את נצחון אובמה בבחירות.

03 הלך עליהם...  (לת) צחי
  • 11:48
  • 01.03.12

04 אם זה גדול זה בטח חודר בומקרים - אז זהו שלא הגודל קובע והGBU-43 הוא "סתם" פצצת הדף ולא חודר כלום  (לת) סתם קקר
  • 11:54
  • 01.03.12

05 לא הלך עלינו חיה דגן
  • 12:13
  • 01.03.12

אל תהיו תבוסתנים הכל עוד פתוח.
חפשו בפייסבוק אקטואלי

06 הדרך לגיהנום עובר דרך התקפה על אירן  (לת) נתן 75
  • 12:18
  • 01.03.12

  •   לאמרקאים ולאירופים לא איכפת שישראל תבצע את העבודה עבור מדינות המערב. הולה הופ
    • 14:02
    • 01.03.12

    לאמרקאים ולאירופים לא איכפת שישראל תבצע את העבודה עבור מדינות המערב.
    יש תקדימים:


    מבצע קדש.הצרפתים והבריטים דחקו בישראל לצאת למבצע וזאת כדי להקל מעליהם את מבצע שהם ניהלו בסואץ,


    עופרת יצוקה,
    אדון אבומזן דחק בישראל לצאת למבצע והוא היה הראשון לזרוק בוץ מעל כל במה ונרגע לאחר שקיבל אתנן של 3 מחיארד דולר בוועידת שרם א שייך, וקמה וועדת גולדסון

    ואין ערבות שלמחרת ההפצצה, אירן תתחיל שוב / תמשיך בתוכנית שלה, ופעם שניה לא תהיה..

07 70 מיליון פרסים !!!!! דיי באלף שיעים מתאבדים ברחבי העולם. ואז ???? מטומטמים רפי שכל בירושלים ובוושינגטון.הפצצה האמיתית שיש להפעיל נגד "חלאות האדם" בטהרן.זאת הפצצה הפנמית של דור צעיר בפרס המהווה% 60 ושכל חלומו להיות חופשי וחבר באומות העולם !! שם יש להשקיע את המילארדים במהפכה פנמית באירן !!! לעומת זאת הפצצה על אירן תביא תוצאה הפוכה ,ולאומניות חשוכה !!!1 ראה הוזהרתם !! כפי שזעקתי לפני מלחמת עירק.והתוצאות האיומות שלה !!!  (לת) נביא הזעם............
  • 12:20
  • 01.03.12

  •   ולא בכדי נאמר, שהנבואה ניתנה לשוטים  (לת) אבי
    • 13:42
    • 01.03.12

  •   עם טילים גרעינים, הטרור השיעי והסחטנות האיראני יגברו פי אלף! הזעם?..נביא הגרביים!
    • 06:18
    • 03.03.12

    איראן מחומשת בנשק גרעיני עם אמצעי שילוח, היא איום על כל המזרח התיכון וגם על אירופה (=והם ניסו לפתח טיל שמגיע גם לארה"ב). ולא נדבר על המרוץ הגרעיני שיתפתח בכל ארצות ערב, ובכלל... השאלה כעת היא רק שאלת העיתוי!

08 מה שצריך לקרות זה שתיחשף פיסת מודיעין כלשהי שתקפיץ את האמריקאים בבהלה ותגרום להם לשכוח סנקציותכלכליות וכדומה.. משהו שיהיה איום ישיר עליהם ..רק אז הם ינועו קדימה.  (לת) לא ככה
  • 12:23
  • 01.03.12

09 הלך על כולם...  (לת) עודד
  • 12:23
  • 01.03.12

10 נראה את הממשלה הימנית הגיבורה יושבת איתנו האזרחים המופגזים במקום במערה בהרים  (לת) צבי
  • 12:33
  • 01.03.12

11 כלב נובח לא נושך. אני לא מנבא את העתיד, אבל מבחין בכלב.  (לת) צבי
  • 12:33
  • 01.03.12

  •   כלב נובח כאיום מקדים, כדי להימנע מנשיכה. אזוב שבקיר
    • 16:13
    • 02.03.12

    אין שום טעם באיום על איראן אם הוא לא אמיתי ומשכנע. אף צד לא רוצה בתקיפה, אך כדי להימנע מאיראן גרעינית יש לתת "בשר" לאיומים - עפ"י דרישת ביבי, אגב - ולפרט מה עלול לקרות.
    אגב, אם כלב נובח לא נושך - מה זה אומר על איומי איראן עצמה?

12 באים לאובמה בטענות בכל מקרה! יובל
  • 12:42
  • 01.03.12

לא יתקוף, לא יסייע בתקיפה או ישכנע את ישראל לא לתקוף= הלך עלינו. אובמה הרי תבוסתני ולא איכפת לו מישראל.

יתקוף את איראן או יסייע בתקיפה= הלך עלינו. אובמה הרי מחפש רק תעמולה לקראת הבחירות.

חבר'ה, אולי הגיע הזמן שנפסיק עם המנטליות הזו?

13 הקלפים כבר מונחים על השולחן. השאלה אם האמריקאים מתכוונים לפעול לפני שתתבצע שואה נוספת בעם היהודי, או שמא מבזבזים זמן יקר באוננות דיפלומטית בזמן שהיטלר מטהרן דוהר לנקודת האל חזור.  (לת) איתי
  • 12:44
  • 01.03.12

  •   אין שום משחק קלפים ואין סכנת שואה נוספת למדינת ישראל ,יש מנהיגים קלי לשון המנהיגים אותנו בהפחדות מהפחדות שונות .אל תתפס לחרדות ולאסונות שיקרו אם.. החרדה שלי היא רק מפרוץ מלחמה שאיננו רוצים בה ,עדיף להמשיך ולחיות ללא מלחמה על ראשינו.דיר באלאק חביבי .  (לת) רון
    • 14:10
    • 01.03.12

  •   עם איראן גרעינית, האיום במלחמה יגבר פי אלף!...ולכן יש לעשות הכל הבה נגילה ונרון!
    • 06:25
    • 03.03.12

    כדי למנוע התגרענות איראנית... ולולא ההסתבכות האמריקאית בעיראק ואפגניסטאן, ארה"ב היתה פועלת כבר מזמן...

14 שיתוף פעולה של האימפרילזם האמריקאי ישראלי EZRACH SOCHER SHALOM
  • 12:45
  • 01.03.12

ארה"ב יצאה לא זה מכבר מהרפתקה צבאית בעירק ,שהתחילה מהאקדח המעשן שלא היה ולא נברא,הרפתקה שדיללה את משאביה הכלכלים ושהביאו אותה עד סף קריסה כלכלית
היא עדין שקועה עד הצואר בגיהנום של אפגניסטן ,וכבר מכינה אופציה חדשה להסתבכות צבאית
כל זאת ,שהיא נגררת אחר מדינה זעירה מחרחרת מלחמות ושל תעשיני הנשק וסנטורים שנקנו בכסף של אילי הון יהודים מושחתים.
תוצאות מלחמה מיותרת נגד אירן ,תהינה זהות לחלוטין עם כל המלחמות שארה"ב הסתבכה.
היחידים שירויחו הם מחרחרי המלחמה בישראל ובארה,ב

  •   איזה כסף הפסידו? זה שהם מדפיסים ללא סוף?  (לת) מיכאל
    • 13:32
    • 01.03.12

  •   נו...ומה רע בזה??!!  (לת) דודי
    • 13:35
    • 01.03.12

  •   עוד ערבי מתחזה...  (לת) אבי
    • 13:48
    • 01.03.12

  •   כל מילה בסלע. תגובה ראויה להיקרא במלואה. האבסורד, ש2 מנהיגים כושלים רצים לשת"פ במלחמה שאולי זו תציל את עורם.היכן מסקנות המבקר לגבי אירועי השריפה בכרמל ומות 44 איש לשווא? היכן היוע"מ שידווח על החלטתו בעניין ליברמן הממסמס שנים את התיק נגדו. כולם בורחים מאחריות- לתוך מלחמה הזויה. זה המחיר שכולנו נשלם כאן על שלא יצאנו לרחובות נגד מי שמכרו אותנו לחליבת החרדים,המתנחבלים והטייקונים, כולל כמובן חבורת המושחתים בימין. האבסורד האמריקאי- שהבנקים שלהם פשטו את הרגל, אבל בנק מטרות למלחמה יש להם. בנק שראינו את קריסתו ואין אונותו בכל המלחמות שניהלה אמריקה הגדולה  (לת) שומר חוק.
    • 14:21
    • 01.03.12

  •   עיראק היתה קרובה לפתוח נשק גרעיני,עד שכאמל הגיס חשף זאת! צודק חלקית בלבד!...
    • 06:29
    • 03.03.12

    היתה סיבה להתערבות האמריקאית ולהפלת סאדם, כולל בגלל ניסיונו להתנתק מהדולר, מה שאיים על ארה"ב. נכון שהם הסתבכו בנגוד לציפיותיהם...אבל איראן היא בהחלט איום על האיזור ועל אירופה, ואסור לתת לה להתרגען!. איך...?

15 לא הלך עליהם....  (לת) הודיה
  • 12:48
  • 01.03.12

16 אם הם יכולים - למה הם לאעושים את זה בעצמם במקום לברבר ובמקום לנהל תידלוק אוירי בזמן לא מתאים מעל אזור עוין?  (לת) קשקשן לפורים
  • 12:51
  • 01.03.12

17 שארה"ב תתקוף .ישראל צריכה להעביר את מרכז הכובד של יחסי החוץ למוסקבה יאיר המפ"מניק
  • 12:53
  • 01.03.12

ישראל לא צריכה להוציא את הערמונים הגרעיניים האיראניים מן האש עבור
ארה"ב ואירופה.אבל כעת,כשברור שפוטין יהיה נשיא רוסיה ואובמה יזכה לכהונה שנייה ישראל כן צריכה לעשות חשבון נפש .בראש ובראשונה צריך
לעמוד לנגד עינינו הישראלים מראה גג השגרירות האמריקאית בסייגון
בינואר 1975. כשם שארה"ב נטשה את בעלת בריתה הדרום וייטנאמית
כן היא עלולה לנטוש את ישראל.
ארה"ב עלולה במהלך כהונתו השנייה של אובמה לעבור מ OUT SOURCING
ל IN SOURCING ,שמשמעותה חיכוך מיידי עם סין ,שהיא כעת בית המלאכה
של העולם. ולכן תשאף ארה"ב ליצור הגמוניה חדשה,של מחצית הכדור המערבי,
שהיא,ארה"ב תעמוד (כמובן) בראשה. יהיה זה שוק אמריקאי משותף שיכלול
בסופו של דבר גם את ונצואלה וקובה. תהיה זו מעין חזרה הסטורית
על דוקטרינת ג'יימס מונרו הנשיא האמריקאי בשנים 1816 -1824 .
על ישראל להקדים תרופה למכה,וכבר עכשיו לבנות את יחסי החוץ שלה
תוך העברת מרכז הכובד מוושינגטון למוסקבה.כיוון שרק כך נצליח
שלכנע את הרוסים שסוף כל סוף,אחרי 62 שנים ישראל מתעשתת.
מליון יהודים נצלו מן השואה בזכות הצבא האדום,גרומיקו הצביע
באו"מ בעד תוכנית החלוקה ובעקבותיו כל הגוש הקומוניסטי. מוסקבה נתנה
את אישורה למשלוח הנשק הצ'כי -האונייה "נורה" -בסוף מרס 1948 ,ובזכות
נשק זה יכולנו לצאת בראשית אפריל 1948 למבצע "נחשון" ולנצח בשלב הראשון של מלחמת השחרור. בעוד שארה"ב ובריטניה חזרו בהן מתמיכתן
בתוכנית האו"מ לחלוקת ארץ ישראל בפברואר -מרס 1948 ,היתה זאת מוסקבה שהוסיפה לתמוך בה. כלומר בזכות בריה"מ קמה מדינת ישראל.
רק טבעי היה שבמוסקבה חשו נבגדים כשממשלת ישראל בראשות דוד
בן-גוריון -אשתו פולה היתה אזרחית ארה"ב וגם גולדה מאיר היתה בעלת
דרכון אמריקאי- תמכה בארה"ב ובבריטניה במהלך מלחמת קוריאה 1950-53 .
ומה קיבל בן גוריון בתמורה ? אולטימטום מן הנשיא אייזנהואר בינואר 1957 :"
הסג את צה"ל מסיני או שתשאו בתוצאות". הנשיא קנדי רדף את ממשלת ישראל
בעניין הגרעין בשורק ובדימונה .הנשיא ג'ונסון מנע מישראל סיוע צבאי,וישראל
נאלצה להסתפק בנשק צרפתי. קיסינג'ר הנבל מנע סיוע צבאי בימים
הקריטיים 8 -13 לאוקטובר 1973,מהב שכמעט וגרם לממשלת ישראל לבקש
הפסקת אש בתנאים שהיוו נצחון בנוק אאוט למצרים. ובשנת 1975 עשה אותו
קיסינג'ר רשע REASSESSMENT לממשלת רבין.
ג'ימי קרטר היתה פרו פלסטיני ונשאר כזה.
אם במוסקבה ישוכנעו שישראל היא בעלת ברית שאפשר לסמוך עליה גם הרוסים ישנו את גישתם. הם יעדיפו מדינה מודרנית וחזקה כבעלת ברית
במזרח התיכון. יש להם אינטרס ראשון במעלה : שמירה על חופש השיט
בדרדנלים ובבופורוס.וישראל-היא רק תרויח מקשר כזה .רוסיה עם אוצרות הטבע והשווקים שלה . ומה על 20-25% מאוכלוסי ישראל הדוברים רוסית-
אילו ודאי שיקול בבחירה ברוסיה והעדפתה על ארה"ב.
כשלשיעים באיראן בעיראק ובלבנון ולסונים במצרים,ירדן,סוריה וערב הסעודית
יתברר שליהודים בישראל יש בעלת ברית אדירה כמו רוסיה (הנוצרית פרבוסלבית) הם יורידו את האף .

  •   רוסיה כבר מזמן אוליגרכיה שלא בדיוק שואפת לוותר על קשרים בעולם הערבי וחוץ מזה ברה"מ של סטאלין שיתפה פעולה עם הרודן הנאצי והמזל הוא שהיטלר הטיפש החליט לנסות לחקות את נפוליון אז לא מדובר בחסידי אומות עולם...  (לת) ביקורתי
    • 15:14
    • 01.03.12

  •   יש הרבה אמת בדבריך, יאיר. הברית ההיסטורית עם ארה"ב הסבה לישראל הרבה יותר נזק מתועלת. מה שאפשר לה להמשיך ולהתקיים הוא כספי השלמונים ("סיוע בטחוני") שארה"ב מעניקה לישראל והנשק המתקדם אשר היא מאפשרת לה לרכוש. מיקויאן
    • 23:08
    • 01.03.12

    אולם זו חרב פיפיות, כמובן. ארה"ב, במשך שנים, מונעת מישראל לפתח ולייצר מערכות נשק מתקדמות באופן עצמאי (מטוס ה"לביא" הוא רק דוגמא אחת). היא לוחצת על ישראל לשתף אותה בכל הפרויקטים (ישראל מפתחת, ארה"ב מממנת) ועל ידי כך שולטת עליהם. היא מסכלת עסקאות ביטחוניות גדולות של ישראל עם מדינות זרות - תמיד תחת האיום להפסיק את הסיוע הביטחוני. כל זאת על מנת לשמר את תלותה של ישראל בארה"ב - זו דרכה למנוע מישראל להיות מדינה עצמאית ולשמרה כמדינת חסות; זו דרכה להכפיף את מדיניות החוץ של ישראל למדיניות החוץ האמריקאית.
    ארה"ב היא אומה מושחתת מן היסוד, כמו רוסיה; היא נשלטת על ידי אוליגרכיה אוטוריטרית, כמו רוסיה, אך מעמידה פני דימוקרטיה נאורה. מאז מלחה"ע השנייה, ארה"ב היא הגורם העיקרי לחוסר יציבות ולמלחמות בעולם.
    מדיניות החוץ של רוסיה, לעומת זאת, הרבה יותר פרגמאטית - יציבות בכל מחיר, כיבוד ואי-התערבות בריבונות מדינות אחרות, הבנה שדיקטטורה עדיפה על מלחמת אזרחים (שבסופה יקום דיקטטור אחר), ושלא ניתן "לתפור" דמוקרטיה מערבית לעמים אחרים מבלי שהם מוכנים ומעוניינים בה בעצמם.

18 התלהמות זה שם המשחק,ארה"ב נחושה שלא, ביבירק נחושים שכן.השכל הישר אומר להמשיך בדיבורים המתלהמים עד חלוף הבחירות בארה"ב ,ואח"כ נראה מה לעשות .  (לת) רוי
  • 12:53
  • 01.03.12

19 תגובה לרעם (2) יאיר
  • 12:58
  • 01.03.12

רק שיהיה ברור, מי שאשם בזאת שישראל צריכה להתמודד עם אירן שמרימה את הראש זה בוש הטיפש. הוא השמיד את הצבא העירקי ובכך הפר את האיזון העדין מול אירן שלמעשה ניצחה את המלחמה בעירק. לא ברור לי למה לפי הגדרת הימין אובמה הוא תומך האיסלאם ומצד שני הוא זה שיזם חיפוש, עד חורמה, של בן לאדן וחיסולו. שמע חבר, אם אתה חושב שמישהו מהליצנים שרץ לנשיאות מהרפובליקאים עדיף על אובמה אתה נאיבי.

  •   אובמה תומך איסלם לא איסלם קיצוני וההוכחות הן בדברי אובמה עצמו: רעם
    • 14:35
    • 01.03.12

    הוא טוען שהאחים המוסלמים הם איסלם מתון ולא תומכי טרור, הוא הורה לראש NASA שמינה לתמוך בקידום מדינות האיסלמים בחלל. הוא שתומך בארדואן ומתיעץ בו.... הוא שחיסל את פארוק ורוצה לחסל את המלך סעוד... אין צורך וזה לא מעיד על מוח לתייג אנשים כימנים או שמאלים ..

  •   יאיר יאיר שאלוהים יאיר עיניו אליך, ויתן לך שכל
    • 17:11
    • 01.03.12

    כשאתה כותב "הוא (אובמה) שחיסל את פארוק ורוצה לחסל את המלך סעוד...". לידיעתך, פארוק הודח ב 1952, ואובמה נולד ב1961!

  •   אופס - מובארק ועבדאללה - תודה  (לת) רעם
    • 18:55
    • 01.03.12

  •   איזה פארוק בראש שלך?...פארוק הופל ע"י נאצר בשנות החמישים! רעם...חטפת ברק בראש?
    • 06:35
    • 03.03.12

    הולך ומתברר, שהאחים המוסלמים במצרים (=ואולי אפילו הסלאפים הקיצונים)...משנים ראייתם והתנהגותם ברגע שהם בשלטון, והופכים יותר לאומנים מכלל איסלאמים. הם דוקא תומכים באובמה נגד איראן וסוריה...מעניין!.

20 חכם בשם ניטשה אמר פעם: שי
  • 12:59
  • 01.03.12

"בסוף כולם מתים, אז לפחות נמות עם חיוך"

:))

21 הפיתרון היחדי נגד תנועה האיסלאמית הקיצונית הוא... ג'לאל
  • 13:00
  • 01.03.12

להפציץ!

22 ארה"ב? לא פרייארית : נקודותים.. גק ברגיל
  • 13:06
  • 01.03.12

נותנת למטומטם של אחמניג"אד להשקיע את הונה של איראן..ואחר כך ארה"ב תיפעל...והאיראנים יבקשו אוכל כמו "צפון קוריאה"

23 מה עם "בנק המטרות" של האיראנים? פינצ'בסקי
  • 13:06
  • 01.03.12

זה טוב וחשוב שיש לנו בנק מטרות. מה עם בנק המטרות של האיראנים? אותו בנק שבו כולנו - גם גיבורי החיל המתלהמים ממרכז הליכוד - המטרות?

24 אובמה וביבי- 2 קנים רעועים המחפשים במלחמות לחזק את מה שאין לשניהם- עמוד שדרה. ואנחנו= בשר תותחים. ביבי האימפוטנט לא מסוגל להתמודד עם מה שמחכה לו כאן בארץ, כולל מסקנות השריפה בכרמל, והעולם שמתעב על הכיבוש- אז הוא מחפש אוונטורות באיראן. כאילו שזה מה שיציל את התחת השמן שלו. הוא ממשיך לאכול ארוחות חינם ולברוח מאחריות. ואנחנו- צריכים לעצור את המנוול ולצאת לרחובות  (לת) דמוקרט
  • 13:23
  • 01.03.12

  •   עוד אידיוט שכותב..שמאלנים אנטי דמוקרטים מחשבתיים שכמוכם  (לת) אבי
    • 13:50
    • 01.03.12

  •   אבי,ראיתי מתלהמים כמוך שמתחבאים בחוריהם כמו עכברים , במלחמה של 2006  (לת) ISRAELIST
    • 19:20
    • 01.03.12

  •   להזכירך, התקיימו בחירות כחוק. אתם השמאל הסהרורי קמצוץ שבקמצוץ. לא שווים מנדט אחד. אל מי בעצם אתה פונה בקריאתך, אל הרוח? אל הרחמים שלא העניק לך מחסדו, גמד שכל  (לת) דמוקרט אמיתי
    • 08:59
    • 07.03.12

25 של ביבי ברק אם עדיין לא החרבנו את איראן זה בטוח יקרה עכשו. סיכוי 1 ל 3  (לת) בטח עם פצצות בונקר
  • 13:30
  • 01.03.12

26 תדלוק אווירי? שטייניץ יקח 50% מס מהאמריקאים  (לת) אבי
  • 13:32
  • 01.03.12

27 אז זה הזמן לקנות דירה? שאני אצא להפגנה נגד יוקר המחיה לקחת מסכת גז?  (לת) MOMO
  • 13:38
  • 01.03.12

28 בסך הכל ניהול העימות מול אירן מנוהל נכון מכיוון ארהב למרות הטענות כלפיהם !! אובמה שומר את אירן לבחירות
  • 13:54
  • 01.03.12

אי אפשר להתנהל בזירה הבינלאומית כאילו אתה בסלון הבית, כל הזמן יש שיקולים שונים ומשתנים שאירן היא רק אחת מהן ..לכן הדרך של סנקציות ולתת לאירן להדק את החבל סביב צווארה הוא נכון בטווח הארוך, מה יש למהר? כי הניזוקים הראשיים הם האירנים הרגילים להכות את עצמם ואולי נהנים מזה אז שיהנו להם בדרך לאבדון המערב צריך לדאוג לכך שפגיעה באירן תסב לו מינימום נזק..וישראל היא חלק מהמערב..אז נא להתנהג בהתאם !!

29 It's a MAD MAD MAD MAD World sAV
  • 14:01
  • 01.03.12

Anybody still remembers the Arab peace initiative?
Anybody still cares about attrocities committed in the West Bank by settlers?

30 היכן הטייסים שיניחו את המפתחות כמו אלי גבע?  (לת) אזרח שפוי
  • 14:26
  • 01.03.12

31 מי שישמור שבת השם ישמור אותו !!  (לת) זכור ושמור את יום השבת !!
  • 14:41
  • 01.03.12

32 חייבים לראות את זה: יוניT
  • 15:19
  • 01.03.12

achva1.wordpress.com

33 תורנות שמירה בצבא ? השם ישמור.......... יגאל ארנו
  • 16:07
  • 01.03.12

פרייר מי ששמור במקום השם

34 מאחורי החיוכים של אובמה ארה"ב מגלה את פניה: השטן האימפרילסטי המסוכן ביותר לשלום העולם!!!  (לת) שי
  • 16:07
  • 01.03.12

35 תפנימו, אירן תפציץ אותנו בכל מיקרה, עדיף עכשיו בקונבנציונאלי ויחסית מעט ניפגעים  (לת) ולא אח"כ בגרעני ושואה אמיתית
  • 22:19
  • 01.03.12

36 בכל מקרה נחטוף. ש.א.
  • 13:23
  • 02.03.12

גם אם רק האמריקיים יתקיפו אנו נחטוף טילים אירניים זה צריך להיות ברור לנו ולכן לא משנה מי התוקף אותם.

37 האם אנו מוכנים למלחמת ישראל-איראן שתימשך אולי כ 10 שנים ? משני הצדדים הרג, כאב, הרס הכלכלה בריחת הון והגירה של אוכלוסיה חזקה?  (לת) נא להודיע לי מראש כדי שאתחפף מכאן
  • 07:15
  • 03.03.12

38 ביבי רק מחפש להצדיק את עוול המיסוי שגדל מיום ליום על גבו של האזרח..... יוסי
  • 22:12
  • 03.03.12

בשעת מלחמה אפשר לקחת 8 ש"י ליטר דלק אבל תספורות מותר לאפשר לטייקונים.צר לי שכל מצביעיו של ביבי פשוט נופלים לחכתו כל פעם מחדש.
ביבי רק משדק תדמית של חזק ובלתי שביר אבל פעם הבאה שאתם בקלפי תבחנו תוצאות בשטח.לפי מה שאני רואה זה שב-4 שנים האחרונות מעמד הביניים פה רק אוכל חץץ.בבחירות אדון ביב ימכור לך אשליה כאילו קיבלתם זהב בידיים.צאו מהאדישות ובחרו יאיר לפיד-אומר זאת ליכודניק לשעבר.

39 האמריקאים עוד לא ניצחו אף מלחמה  (לת) הלך עלינו
  • 22:39
  • 03.03.12

40 סיכוי טוב למצוא דירות זולות בגוש דן . אני ממתין . AA
  • 19:39
  • 06.03.12

אחרי המלחמה יברחו שוכני המגדלים ומחזיקי הדירות הזרים . הם יזרקו לשוק אלפי דירות בחצי מחיר ,העיקר להציל משהו.
התוצאה תהיה ירידת מחיר בעשרות אחוזים.

41 גם לפני תקיפת הכור בעירק, פרס ועדת השמאל טענו שתקיפה תביא אסון על ישראל יורם מראשון
  • 22:56
  • 06.03.12

בצצות גרעין ביידי השיעים האירניים, יכניס מייד את כל המזרח התיכון למרוץ חימוש גרעיני .... הערבים פוחדיםמגרעין אירני יותר מפצצות גרעין ישראליות ... אני מקווה שארבעת מרכזי הגרעין האירנים יושמדוע"י ישראל באמצעות טילים חמושים בפצצות מימן ... רק בצורה כזאת, נסיים את העידן הגרעיני במזרח התיכון

42 America said the same while fighting in Vietnam Gilead
  • 03:32
  • 04.11.12

at the end, it was the AK47, and the motivation of the north Vietnamees that defeated the USA

פרוייקטים מיוחדים