המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

שופט קופי־פייסט

ב–14 בינואר 2013 היה לשופט הצבאי אל"מ משה תירוש יום עמוס בבית המשפט הצבאי לערעורים: הוא שמע תשעה ערעורים על צווי מעצר מינהלי של פלסטינים תושבי הגדה. על הצווים חתם אל"מ יאיר קולס, המוגדר בפרוטוקול "מפקד צבאי לאזור יהודה ושומרון". כל תשעת הצווים אושרו בשלב קודם בידי שופטים צבאיים אחרים. בכל מקרה שמע תירוש את התובע הצבאי, סגן אלי ציטרון, מסביר מדוע על הערעור להידחות, ושמע את הסניגורים השונים טוענים ההיפך. אנחנו אמורים להניח שאל"מ תירוש עיין בחומר החסוי בכל תיק, בדק הצטלבויות מידע וסתירות ווידא אמינות מקורות. באותו יום דחה תירוש את תשעת הערעורים. אחד מהמערערים היה עבד אל־חכים בואטנה....

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 what would we have done without amira so badly sad
  • 04:55
  • 06.03.13

full respect

02 נורא! מדינת עולם רביעי  (לת) אחד העם
  • 05:29
  • 06.03.13

03 התנהלות משפטית כזו סופה אחד העם
  • 06:37
  • 06.03.13

שתחלחל להתנהלות המשפטית בתחומי הקו הירוק. זו טיבו של חוק הכלים השלובים.

  •   חבל שאף אחד לא כותב על הפעילות של אותם "פעיליפ" סמאלנים שפועלים ללא לאות עדי לרתות את מערכת המשפט, הפסיכולוגיה, והתקשורת כדי לקדם את המטרות הפוליטיות שלהם, ללא כל עניין בשלטון חוק או ציות לחוק. כשהחוק והמשפט הופכים קרדום לחפור בו, נחמד להאשים את השופט, אבל רק כשמתעלמים מכל המערכת מסביב  (לת) אלברט
    • 09:34
    • 06.03.13

  •   חבל שלא קראת בכלל את הכתבה ואין לך מושג על מה אתה מדבר. אבל למה לבזבז זמן יקר על קריאה כשאפשר להגיב?  (לת) אלברט פירות
    • 15:28
    • 06.03.13

  •   מחשבה עמוקה ביותר וטיען חריף שנבדק היטב. אתה היודע!  (לת) למה שנאת חינם
    • 18:22
    • 06.03.13

04 אם יהודים היו נעצרים בצורה כזו הייתה מהומת אלהים בארץ.  (לת) מודרניסט
  • 06:47
  • 06.03.13

05 את עצמך עיתונאית קופי פייסט. כל אירוע בשטחים זוכה אצלך לאותו ניתוח:שלטון ישראל לא לגיטימי(גם לא בתוך הקו הירוק) ולכן כל מה שישראל עושה הוא נגוע בחוסר צדק. מבחינתך כל פלסתינאי,גם רוצח, הוא למעשה לוחם חופש,שמעצרו הוא ביטוי לכיבוש ושחרורו,גם בסחטנות חמסית, הוא צעד קטן לצדק הפלסתינאי. גישה דוגמטית כזו, שמניחה שהחלש(שלא הצליח לממש את כוונותיו) הוא תמיד גם הצודק,במיוחד אם הוא פלסתינאי,גורמת להתייחסות לא רצינית לבקורתך כי עינייך עצומות לרווחה לגבי הנסיבות, האלטרנטיבה(שאינה רק וגר זאב עם כבש) והסתכלות על המרחב שבו, כמה מוזר, דווקא חיים תחת שלטון ישראלי יותרבטוחים מחיים תחת שלטון מוסלמי "צודק".  (לת) טובה
  • 07:02
  • 06.03.13

06 ומה בנוגע לתעמולה קופי פייסט וטרוריסטים סדרתיים?  (לת) אלברט
  • 07:19
  • 06.03.13

  •   האם מוגזם לבקש מימניים להגיב עניינית? מה הקשר בין דבריך לבין תוכן הכתבה? ריקי1
    • 14:42
    • 06.03.13

    ממש כמו "ועל הערבים בסוריה את לא כותבת?" - התגובה הקבועה של הימני המצוי על כל כתבת בקורת על הצבא ו/או שירותי הבטחון.

  •   אוויל קופי פסט  (לת) למה שנאת חינם
    • 18:24
    • 06.03.13

07 עמירה הס, אם תבדקי נוסחים של שופטות משפחה תראי שתרעלת העוול השיפוטי במודע נטועה משני צידי הקו הירוק  (לת) שופטת ימנית תוקפת ילדים
  • 07:27
  • 06.03.13

08 מה הם מתלוננים? בסוריה\לוב\מה-שתגידו היה להם יותר טוב? כאן זה לפחות דמוקרטיה!!!  (לת) היסטוריון
  • 07:40
  • 06.03.13

09 לפטר את העם הישראלי לפטר את שופטיו להעביר את השלטון למחבלים פלאסטינים  (לת) רונן
  • 07:58
  • 06.03.13

  •   עמירה מעוותת את המציאות ומסיתה את העם הפלסטיני בנו יצאנו מעזה וגרשנו את היהודים
    • 20:07
    • 06.03.13

    הפלסטינים לא מרוצים, למה? לא היינו חייבים לצאת משם וחבל שיצאנו. השטחים לא היו שלהם מעולם, הם היו שייכים למצרים שאיבדה אותם במלחמה שהיא יזמה נגדנו.
    יש הבדל איך מאבדים שטחים, הפלסטינים שדחו את גבולות החלוקה, ברחו, או נהרגו או גורשו בלהבות המלחמה חוזרים שוב ושוב על אותה טעות: מלחמה חוזרת ונשנית בישראל במקום להקים לעצמם בית.
    עמירה עוזרת להם להשלות את עצמם שכדאי להם להמשיך להילחם במקום לעסוק בבניית הארץ ובחינוך לערכים של ילדיהם.
    הם מלמדים את ילדיהם רק שנאה לאוייב שאיננו קיים, רק כדי לכבוש עוד ועוד אדמות.
    צאי משם עמירה והניחי להם לחיות את חייהם על פי דרכם: עם שחי תמיד תחת משטר רודני כזה או אחר שבעיניו חייהם אינם שווים פרוטה

10 עמירה היקרה - גם מאמרייך וכתבותייך הם "קופי פייסט" - האם הם לא ראויים ? דני
  • 08:00
  • 06.03.13

במקרה זה יש טעם לפגם בערבוב בין דיווח לבין מאמר דעה.

  •   ידידי היקר, זהו מדור דעות. וזה ברור לחלוטין אילן
    • 09:00
    • 06.03.13

    כך שאין שום עירוב. יש טעם לפגם בזה שאתה לא מבין את זה. ולצערנו הביקורת שלך גם אינה ביקורת. במקום להגיב לתוכן הדברים אתה מתנהג כמו ילד בכיתה ג': "אבל המורה, גם הוא .." במקרה הזה זה אפילו לא נכון, וזה מגחך את העניין עוד יותר.
    אבל לצערנו זו הרמה של מגיבי הימין. אף פעם לא יתעמתו עם העובדות, אלא יקשקשו איזו ירידה אישית על הכותב... קופי פייסט כבר אמרנו?

  •   במאמר עמירה מדווחת על "עובדות" וניסיון מהעבר איתה שלילי דני
    • 11:48
    • 06.03.13

    עמירה למשל קבעה שמפעל טבע נאות נמצא בגוש עציון בעוד שהוא נמצא בקיבוץ בגליל. כן, יש לי אי אמון ב"עובדות" ואני ממשיך לדבוק בטענתי שיש במאמר ה"דעה" אלמנט של דיווח, ובכלל כל כתיבתה של עמירה הס מוכתבת ע"י אג'נדה פוליטית מובהקת והיא אכן חוזרת על עצמה.
    אני לא אחטא - כמוך - אילן , ואטען שתגובתך היא אופיינית לרמתו של שמאלן מצוי. ההכללה הזו אינה ראוייה.

11 כל אדם העלול להתפוצץ ולא מצחוק צריך לעצור גם ללא משפט  (לת) מתושלח
  • 08:05
  • 06.03.13

12 להכין קלסר עם שמות כל השופטים והחלטותיהם. יומם בהאג יגיע.  (לת) יריב א.
  • 08:07
  • 06.03.13

13 מזעזע. אובדן האמינות וההגינות הבסיסית כלפי חשודים ע"י מערכת המשפט הוא השלב הבסיסי בהתמוטטות הדמוקרטיה.  (לת) דמוקרט
  • 08:26
  • 06.03.13

14 ישופט ערבי זה היה לוקח 3 דקות.  (לת) יליד הארץ
  • 08:26
  • 06.03.13

15 אם מהות הבקשה היא זהה - מה רע בהנמקה זהה ? דניאל דורון
  • 09:28
  • 06.03.13

אגב, בחלק מכתבותיה של עמירה הס ניכר שהיא מעתיקה מידע ממקורות מבלי לבדוק את אמינותם ( למשל, מפעל טבע נאות נמצא בנאות מרדכי בגליל ולא ב"שטחים" )

16 כל שיטות הטרור הן קופי פייסט אז גם כתבי האישום נגד טרוריסטים הנוקטים שיטה מסוימת הם קופי פייסט  (לת) גיחי גיכי
  • 09:46
  • 06.03.13

17 זוהי מדינת השב"כ עליה התריע ישעיהו ליבוביץ' המנוח אורי ברייטמן
  • 09:59
  • 06.03.13

השב"כ מספר סיפור.
הסיפור "נקנה" על ידי ה"שופט", שלמעשה אינו שופט אלא חותמת גומי של השב"כ.
יש כאן מראית-עין של משפט בלבד, אך אין תהליך שיפוטי מכיוון שהסיפורים של השב"כ מתקבלים כאמת דתית. זהו גיהנום משפטי כפי שהתריע עליו ליבוביץ', וכפי שהיטיב לכתוב עליו קפקא, יהודי מצוין שידע בדיוק על מה מדובר.

  •   אם רק "פעילי שלום" נאורים ובני משפחותיהם היו נרצחים ע"י לוחמי החופש הפלשתינאים,הייתי מצטרף לעמדות הנאורות של השמאל הקיצוני  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 10:50
    • 06.03.13

  •   כמו שלייבוביץ' התריע עוד ב 67 מפני המצאת הדחפור. ולראייה: העיר מודיעין...  (לת) י
    • 12:05
    • 06.03.13

  •   אם היתה הנכבה ולא היה הכיבוש דיינו ואם היה הכיבוש ולא היתה התנחלות דיינו ועכשיו הציונות החמדנית הופכת למשיחית ואנחנו לקלגסים בשם אלוהינו ומשיחו עלי אדמות בדמות כל אחד מאיתנו  (לת) פלץ
    • 14:05
    • 06.03.13

  •   דרור - אני מסכים איתך. זה מזכיר לי את המערכון של החמישיה הקאמרית שבאים מהצבא לגייס למילואים ופותחים את הדלת ואומרים- אנחנו לא מתגייסים - השכן הימני למעלה - תגייסו אותו - זה לא המלחמה שלנו. על אותו משקל אפשר לבקש לא להיפצע או להיהרג כתוצאה מהרשלנות השמאלנית המקלה עם הטרוריסטים. יש לשלוח מכתב לטרוריסטים "נא לא להתפוצץ- להלן מפת ישראל לפי חתך הצבעה - כבודכם מוזמן להתפוצץ היכן שמסומן גושי הצבעה עבור השמאל"  (לת) רוברט
    • 17:40
    • 06.03.13

18 לעמירה הס, ההיסטוריונים בעתיד יודו לך על כל כתבה וכתבה. כיום מעטים רואים את העוול שאת לוחמת נגדו יחד עם כמה לוחמי צדק כמוך. יבוא יום שזה ישתנה.  (לת) יישר כוחך!
  • 10:20
  • 06.03.13

19 אין כמו שופט צבאי, יעיל, החלטי, זריז, ומודע לסמכותו, כדי למנותו בבוא העת כשופט אזרחי למערכת המשוועת לסנן ולסגור, בכל עסקת טיעון ופשרה לחוצה, את הררי התיקים המצטברים לפתחה.  (לת) בוגר משפטים (התעודה מתויקת למזכרת).
  • 10:44
  • 06.03.13

20 השמאל הקיצוני הוא סרט נע המזכה כל רוצח פלשתינאי,עקב היותו לוחם חופש לגיטימי  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 10:47
  • 06.03.13

21 ומה עם מעל עשרים צעירים יהודים מהשומרון שלא הואשמו בכלום וקיבלו צווי הרחקה מנהליים לחודשים ארוכים מביתם וממשפחתם??  (לת) יוני
  • 11:48
  • 06.03.13

22 חזק ואמץ אמירה אזרח
  • 12:37
  • 06.03.13

בושה לשופט שעשה קופי פייסט. בושה לגזילת החירות שנעשית מתוך זלזול בחופש האדם וזכויותיו באשר הוא אדם.

23 מחבל מזיק פחות משופט מחריב חוק  (לת) שיפוט פושע מחריב את המדינה גם בבית המשפט למשפחה
  • 12:44
  • 06.03.13

24 מחבל מזיק פחות משופט שמחבל בחוק  (לת) שיפוט פושע יחריב אותנו לא הטרור הפלסטינאי ולא אירן
  • 12:48
  • 06.03.13

25 תודה על הידיעה הלא משמחת כי שופטים בישראל הם חומת גומי של הממסד הקלגסי הפועל בשם הציונות החמדנית - ובנוגע לתשלום, לא היום  (לת) פלץ
  • 14:00
  • 06.03.13

26 לערבים היינו  (לת) אחד שירד
  • 14:31
  • 06.03.13

27 אין איש מכובד במערכת הזו  (לת) אריק
  • 15:43
  • 06.03.13

28 עמירה השמאלנית אור
  • 15:59
  • 06.03.13

עם כל הכבוד לך עמירה, אתם בעצמכם קופי פייסט לכל מצב שקורה בארץ. איך את מסוגלת לסנגר על מחבלים שיכולים לרצוח ילדים( ראי רצח איתמר). אל תיהיי יפת נפש הם מקבלים זכויות בעצם העמדתם לדין ואם היית באמת בודקת היית רואה שיש גם כאלה שמקבלים קיצורי צו, אבל למה שתכתבי על זה, הרי את שמאלנית!!

29 לסמירה עז: תפסיקי עם ההשמצות שלך. יש לנו מערכת משפט מפוארת, אמנם לא "מפוארת" כמו בראמללה עירך, אבל קרוב...  (לת) לא משפטן - תגובה לסמירה עז
  • 16:57
  • 06.03.13

30 כל הריטואל המעוות הזה של מעצר מינהלי תחת שלטון הכיבוש, מתואר בסרט "שלטון החוק". מומלץ ביותר - תיאור האבולוציה של העיוות הקרוי שלטון ה"חוק" בשטחים הכבושים. והכל מתואר ע"י שופטים צבאיים ופצ"רים. מרתק לא פחות מ"שומרי הסף". ריקי1
  • 19:45
  • 06.03.13

הריטואל הקבוע הוא:
עציר מינהלי מובא להארכת מעצר.
סוכן שב"כ מראה איזשהו אוסף מסמכים לשופט.
לעציר ולסנגורו אין גישה למסמכים המוצגים ואין יכולת להתגונן.
לשופט אין שום כלים לדעת האם הכתוב במסמכים נכון, אין יכולת לחקור או לבדוק.
השופט משמש כחותמת גומי לשב"כ ומאשר את הערכת הצו המינהלי, ז"א מעצר ללא כתב אישום ומשפט הוגן.

ככה נראה שלטון כיבוש.

31 אני מאד שמח שיש לי תרוץ לא לקרוא את כל השטויות האלה היות ודרוש לעשות מנוי. גם בלי לקרוא את הכתבה אני יכו לנחש שמדובר ב....גיבוב הבלים!! נכון שלא טעיתי??בקיצור כל הכותבים הפרובוקטיבים של השופר הפוסטציוני הזה מעתה יתקעו בו רק אל עבר צאן מרעיתם אשר מהווים לכל היותר 2% מהמדינה.  (לת) עקרב צהוב
  • 20:06
  • 06.03.13

32 מחבל קופי פייסט-כל מחבל עושה קופי פייסט לאותם תשעת מחבלים שהיו לפניו..לובש חגורת נפץ..מוצא צומת הומה אדם..ומתפוצץ בשם הגי׳האד..פשוט נורא הקופי פייסט..ללא שום החלטה ועיון בעובדות..פשוט בדיוק כפי שעשו התשעה לפניו..החלטה ללא הפעלת שיקול דעת..באמת נורא..  (לת) יניב שבתאי
  • 21:42
  • 06.03.13

33 שלמרות שישראל, מדינה בלתי נסבלת,רוצחת אנשים ולא דמוקרטית, יחסית לעזה,עמירה הס מצליחה לעצום עיניה ולהפסיק נשימתה ולחזור מידי ערב לישראל הגועלית. תודה של זנחת אותנו עמירה ולא נשארת לגור בעזה הדמוקרטיה הגדולה בעולם.  (לת) תודה לעמירה הס
  • 22:11
  • 06.03.13

34 מה היית עושה לו היית פלסטיני ? לא מתנגד לכיבוש ? הבעיה היא המדינה שלנו נותנת חסות לאלימות
  • 01:16
  • 07.03.13

האלימות היא בנרטיב , בשימוש במערכת בצורה גזענית, אי מתן יכולת התמודדות לאלו שלא נולדו ארים , סליחה , יהודונאצים.

  •   הערבים הם הכובש ואני מתנגד לכיבוש הערבי אלא שהסמול הבוגדני גיס חמישי מסרס את יכולתי להתנגד ותוקע סכין בגבי לאו
    • 10:35
    • 07.03.13

    "המוסריות" ו"ההומניות" הן מפלטו של הנבל הבוגדני

35 מזעזע  (לת) דן
  • 12:16
  • 07.03.13

36 כס השיפוט הפך למקצוע המועדף לפסיכופאטים ופסיכופאטיות  (לת) פילאת לא בדקה את א א
  • 20:15
  • 07.03.13