המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

אני גזען?


 בימים האחרונים מצמידים לי רבים את הכינוי "גזען". לפעמים גם "נאצי", "בריון", ואפילו "היטלר". די לקרוא את הטוקבקים באתר "הארץ" כדי להעמיד אותי מול כיתת יורים.
 
 ומה חטאי? במה פשעתי? מהו מעשה הבריונות שלי? ההצהרה הברורה, החד משמעית, שנצרת עילית היא עיר יהודית. כן, איני חושש להגיד זאת בקול, לכתוב זאת ולהוסיף חתימה, להצהיר מול המצלמה, בשידור חי או מוקלט: נצרת עילית היא עיר יהודית, וחשוב שכך תישאר. ואם אני "גזען" - הרי שאני נצר גאה לשושלת מפוארת של "גזענים", שתחילתה בברית בין הבתרים ובהבטחה הגזענית המפורשת "לזרעך נתתי את הארץ הזאת".
 
 כשעם ישראל עמד לחזור למולדתו לאחר מסע ארוך...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כן, אבל ....  (לת) דוד
  • 02:50
  • 08.08.13

  •   ירבו כמותך שמעון גפסו. אמן. אתה האדם הנכון במקום הנכון. תאריך ימים  (לת) פ. וולרשטיין
    • 06:51
    • 08.08.13

  •   כן, אבל לפי החוק, אתה יכול לקבל עד 10 שנים בפנים על המאמר הזה, שלא לדבר על כך שהמפלגה שלך צריכה להפסל לפי חוק המפלגות. א
    • 10:21
    • 08.08.13

    144ב קובע: "המפרסם דבר מתוך מטרה להסית לגזענות, דינו – מאסר חמש שנים". בדברי ההסבר להצעת החוק‏[7] נומק הצורך בסימן זה:
    "בעת הבחירות לכנסת האחת-עשרה ובעקבותיהן, הלכו ורבו תופעות של התבטאויות פומביות, בכתב ובעל-פה, של דברים הקוראים לרדיפה, השפלה, ביזוי, איבה ומעשי עוינות ואלימות כלפי ציבור מתושבי המדינה, או הגורמים מדנים בין חלקים של האוכלוסייה, בשל השתייכות לגזע, ללאום או לדת."
    בנובמבר 2004 נוסף לחוק סעיף 144ו‏[8] הקובע: "העובר עבירה מתוך מניע של גזענות ..., דינו – כפל העונש הקבוע לאותה עבירה או מאסר עשר שנים, הכל לפי העונש הקל יותר."
    החוק מגדיר כהתאגדות אסורה גם "חבר בני אדם, מואגד או לא מואגד, שבאופן מאורגן, בחוקתו או בתעמולתו או בדרך אחרת הוא מטיף, מסית או מעודד לגזענות", ומטיל עונשי מאסר על פעילות הכרוכה בהתאגדות אסורה.

  •   הוא לא מסית ! תושבת העיר נ. עילית
    • 12:05
    • 08.08.13

    אם הוא היה מסית..מזמן היית שומע על בתים של ערבים שנשרפו ורכבים שנשרפו..ואי הכנסתם למקומות ציבוריים..
    בינתיים החולדות האלו שורצות בכל מקום בעיר..מזמינה אותך לגור בעיר ולחוות איתנו את אותה הרגשת ניכור..לדוגמא..בביטוח לאומי אמא חד הורית ל5 ילדים..עובדת בזיעת אפיים לא מגיעה לקיצבה של ערביה מסריחה שעבדה במשך שנה במפעל של המשפחה שלה וזכאית לחתום אבטלה ולקבל כל מני קיצבאות!
    הם מנצלים את היותם " מסכנים" ו"רדופים" ובתכלס...הם מקבלים את כספי המיסים שלך..אז תפסיקו לקרוא למר שמעון גפסו היקר גזען ומסית..כי הוא לא..הלוואי ויכולנו להעיף מפה את כל הערבים..לא חסר להם מקומות מסביב לגור בהם

  •   גפסו לא מסית! תושבת העיר נ. עילית
    • 12:05
    • 08.08.13

    אם הוא היה מסית..מזמן היית שומע על בתים של ערבים שנשרפו ורכבים שנשרפו..ואי הכנסתם למקומות ציבוריים..
    בינתיים החולדות האלו שורצות בכל מקום בעיר..מזמינה אותך לגור בעיר ולחוות איתנו את אותה הרגשת ניכור..לדוגמא..בביטוח לאומי אמא חד הורית ל5 ילדים..עובדת בזיעת אפיים לא מגיעה לקיצבה של ערביה מסריחה שעבדה במשך שנה במפעל של המשפחה שלה וזכאית לחתום אבטלה ולקבל כל מני קיצבאות!
    הם מנצלים את היותם " מסכנים" ו"רדופים" ובתכלס...הם מקבלים את כספי המיסים שלך..אז תפסיקו לקרוא למר שמעון גפסו היקר גזען ומסית..כי הוא לא..הלוואי ויכולנו להעיף מפה את כל הערבים..לא חסר להם מקומות מסביב לגור בהם

  •   גפסו איננו גזען הוא ציוני והציונות היא גזענות...  (לת) יקי
    • 16:22
    • 08.08.13

  •   גפסו צודק, הוא ציוני אמיתי מהזן של הזרם המרכזי. מסקנה: הציונות תנועה גזענית (במובן של אתנית או אתנוס, לא במובן של גזע ממש)  (לת) הציונות תנועה התומכת בנישול הפלסטינית וישוב יהודים במקומם => ציונות - גזענות
    • 16:57
    • 08.08.13

  •   גפסו ראש העיר הבא מיכאל
    • 16:59
    • 08.08.13

    שמעון גפסו לעוד קדנציות בע"ה האיש אמיתי והשאר דבורים וחול בעיניים ואין מה לאכול בהצלחה שמעון

  •   חולדות? מסריחות? את הזוועה עצמה או שמא זה איזה אוויל בתשלום  (לת) די להשתוללות
    • 18:01
    • 08.08.13

  •   לא צריך יותר לשאול מה קרה בגרמניה הנאצית, אפשר לחקור מה קורה בציון. תסתכלו על הציונים ותבינו את ההיסטוריה של האנטישמיות.  (לת) הציונים פתרו את השאלה הניצחית: למה ואיך יש אנטישמיות
    • 21:40
    • 08.08.13

  •   הוא כן מסית, כי הוא מושחת והוא צריך "נושא" כדי לבלבל אותכם! חייכן
    • 22:12
    • 08.08.13

    לידיעתך, האוכלוסיה הערבית בנצרת ובנצרת עילית היא אוכלוסיה טובה יותר מהאוכלוסיה היהודית מבחינת הישגים אקדמיים וכלכליים (חלק גדול מהם גם יזמים פרטים ואנשי עסקים)
    זה שאת לא מספיק "מוצלחת" ומקבלת קצבת ביטוח לאומי זה לא אומר שהם האשמים.

  •   ל"תושבת העיר" - זוכרת את הפוגרום שעשיתם בשכנים שלכם בנצרת ביום הכיפורים תשס"א? הוא מסית, ועוד איך.  (לת) בארשבעי
    • 13:30
    • 09.08.13

  •   לא גיזענות. זו שינאה ורתיעה מחיים עם ערבים. שמואל
    • 15:56
    • 09.08.13

    אין גיזענות כלפי ערבים בארץ. אלא שינאה ,בגלל המלחמות והטרור הזוועתי על אזרחי מדינת ישראל. שהערבים כולל ערביי ישראל שעשו ביהודים. בנוסף, יש פחד ורתיעה מתרבותם או התנהלותם .היהודים בגולה ,לא הזדהו עם אויבי הארצות בהן חיו היהודים.אז יש הבדל? אין גיזענות. הם דומים לנו.זה פחד ושינאה מהם.

02 גפסו אתה גאון! הצטרף עוד היום למסע ההסברה של BDS ותגיד שוב את הדברים הללו, מילה במילה. בתודה מראש.  (לת) דרור BDS
  • 03:03
  • 08.08.13

  •   איך נותנים ליצורים כמוך להסתובב חופשי?  (לת) אם תרצו
    • 06:18
    • 08.08.13

  •   אני אוהב להיקשר ולקבל בטוסיק.  (לת) דרור BDSM
    • 08:26
    • 08.08.13

  •   איך? בדיוק כפי שנותנים לנתיהו'ס, לארדנים, ליריב-לוינים, לגדעון-סער-אבן-אוברקוביצ'ים להסתובב חופשי  (לת) בנג'י ניתאי
    • 08:42
    • 08.08.13

  •   רק תחת חרם בינלאומי, תוכל ישראל סוף סוף להטיל חרם על הפלסטינים שישארו ללא מים, מזון, חשמל, דלק וכל סחורה אחרת. תוך 2-3 חודשים לא ישארו ערבים בין הים לירדן...  (לת) BDS זה אחלה
    • 09:02
    • 08.08.13

  •   בדרום אפריקה אם כתוצאה מהחרם השחורים היו מתים מרעב, המדינה היתה קורסת - כי כל הכלכלה היתה בנויה שם על עבודת השחורים. אצלנו אם כתוצאה מחרם הערבים ימותו מרעב....  (לת) דרור אתה מפספס
    • 09:29
    • 08.08.13

  •   מי ינקה אחריך? מי יסלול כבישים ,אתה? מי יבנה בתים,אתה?  (לת) פוגצ'וב
    • 12:30
    • 08.08.13

  •   יש המון תאילנדים, סינים והודים לא מוסלמים שישמחו לבוא לעבוד פה.  (לת) לפוגצ'וב
    • 14:58
    • 08.08.13

03 כן ובטח לא חכם  (לת) עולה לקנדה
  • 03:06
  • 08.08.13

04 ציונות = גזענות? אורי
  • 03:35
  • 08.08.13

ראש העיר הנכבד אכן מאשר כי הציונות זכאית לתואר "תנועה גזענית". כל הכבוד על יושרו ונכונותו לאמור את אשר הוא חושב. שתי שגיאות עובדתיות - א. האו"ם לא החליט על הקמת "מדינה יהודית" אלא על חלוקת הארץ בין שני עמים. ב. תושבי הארץ לא היו סתם "שבטים" כהגדרתו המזלזלת - קיים סיכוי סביר שהפלסטינאים, בעיקר הפלחים הם צאצאי היהודים מלפני החורבן הרומאי.

  •   משהו השתבש בהיגיון שלך לוגי
    • 07:24
    • 08.08.13


    ההערות שלך לא מצביעות על מחשבה בהירה:
    1. האו"ם אכן החליט על חלוקה של שטח וחלק מהשטח הוא עבור מדינה יהודית. לכן הוא אכן החליט על מדינה יהודית.
    2. אם הפלשתינים הם יהודים כדבריך אתה רק מחזק את דעתו של שמעון גפסו, כי אז 'היהודים' הפלשתינים היו כאן מתמיד (לפי דעתך ולפי התעמולה של הפלשתינים) ועדיין הארץ היא של יהודים.
    אתה לא יכול לטעון גם שהפלשתינים הם יהודים וגם שהארץ היא לא של היהודים כי הפלשתינים לא יהודים.
    הקלות הבלתי נסבלת של הטחת קללת 'גזען' מצביעה שאתה לא מבין מהו גזען. לא כל מי שלא מסכים עם דעתך הוא גזען ולא כל תנועה לאומית היא בהגדרה גזענית. האם אתה מכנה גם את התנועה הלאומית הפלשתינית תנועה גזענית?
    איזו תנועה גזענית? זו הרוצה מדינה פלשתינית נקיה מיהודים? או זו הנותנת לערבים לחיות בשלום בשטחה? ונותנת זאת גם לערבים המצהירים בפה מלא שהם אויביה.

  •   אין תאור מתאים להגיד שאורי מדבר כל פעם מגרוני כאילו אמרתי את דבריו בעצמי - ונכון הציונות גם = חמדנות  (לת) פלץ
    • 08:56
    • 08.08.13

  •   האו"ם לא החליט על "מדינה יהודית"? בורי
    • 09:56
    • 08.08.13

    טוב לדעת.
    אז למעשה לא הוחלט על 2 מדינות (יהודית וערבית)
    ואין מה לדבר על שלום, או על מדינה פלסטינית...
    איזה כיף שהשמאלנים רציונליים

  •   כן.  (לת) אורן
    • 10:03
    • 08.08.13

  •   אורי, אתה דוגמא מצויינת למה צריך לבטל את בחינת הבגרות בהיסטוריה אשר
    • 11:49
    • 08.08.13

    אתה מציג בורות ובערות ברמה של שיא גינס לנושאים האלה, מה שכל כך מאפיין את הסמולנים בישראל.

  •   לוגי - אתה 10.  (לת) כסיף
    • 15:22
    • 08.08.13

  •   כסיף אל תמהר לחלק שבחים. כתוב חרוז ושלח ארוז.  (לת) שטוז
    • 18:25
    • 08.08.13

05 כן.  (לת) לכל שאלה תשובה.
  • 03:52
  • 08.08.13

06 כל הכבוד! ככה צריך לדבר, בכנות, ביושר, בלי להתייפייף.  (לת) אלכס מהכרמל
  • 04:01
  • 08.08.13

  •   נכון, כמו שהאנטישמים מדברים רמרם65
    • 06:31
    • 08.08.13

    אומרים ליהודונים את האמת בלי כחל וסרק !

  •   אךכס גם אתה גזען  (לת) רפי
    • 07:49
    • 08.08.13

  •   והשלב הבא -לגרש,לנתק להם את המים - ובכלל ,אולי ישימו איזה תמרה
    • 08:05
    • 08.08.13

    סרט על הזרוע. שמייד נדע עם מי יש לנו עסק.
    אני בטוחה שאתה מדבר בכנות - ולכן יש להעמיד אותך לדין. ודאי לא להרשות לך להיות ראש עיר. אולי באירן.

  •   והנה התשובה: גפסו מכיר את האלקטורט שלו - גזען ובלתי מתנצל.  (לת) Jonas
    • 08:05
    • 08.08.13

  •   למה מצנזרים תגובות אוהדות? יאיר
    • 11:19
    • 08.08.13

    משהוא בתגובות נראה לא הגיוני הייתכן שכל התגובות כולם שליליות ונוגדות את דעותיו של מר גבסו? או שכל תגובה אוהדת נשארת על רצפת המערכת...

  •   הטוקבקיסטים של העיתון הזה מורי
    • 11:48
    • 08.08.13

    לזה התכוונת?

  •   תגובה סטריאוטיפית לקורא הארץ סטריאוטיפי אלון
    • 12:33
    • 08.08.13

    מלאת צביעות, מוסר כפול והתייפיפות הנפש.

  •   אבל, אלכס, רק בקשה אחת: אל תשכחו לפרסם גם באנגלית. אתה יודע, בשביל ההסברה. כי אם טיפוסים כמו גפסו וכמוך לא יפזרו את הגיגיהם במיטב עיתוני העולם, איך ישתכנעו הגויים בצדקת דרכנו?  (לת) בארשבעי
    • 13:35
    • 09.08.13

07 מעניין מי הוא סופר הצללים שכתב את המניפסט הזה  (לת) דרייפוס
  • 05:24
  • 08.08.13

  •   לא משנה מי כתב, חשוב מה כתוב. המוזר הוא שגפסו צודק. ההבדל ביני לבינו הוא, שגפסו צודק ולכן הוא צוחק וכך הוא יכול להמשיך להשתולל ולהגיע לעוד ועוד קיצונויות גזעניות. אני רואה שהוא צודק ואני בוכה. הגזענות היא אסונה של המדינה שלי ואלה שרואים זאת כמוני, לא השכילו ולא הצליחו לבנות חברה שתשנה זאת.  (לת) הרוע גבר על הטוב
    • 17:10
    • 08.08.13

08 כל הכבוד לך שמעון, מכל קוראי הארץ השפויים  (לת) אברהם
  • 06:05
  • 08.08.13

09 לגפסו היה לאמיצים, דבריך דברי אלוקים חיים  (לת) משה בודק
  • 06:21
  • 08.08.13

  •   חחחחחחחחחחחחח  (לת) אורלינג
    • 10:07
    • 08.08.13

  •   בודק הישיש מצייץ את תורתו הפאשיטית, כדרכו אלעד החיפאי
    • 13:49
    • 08.08.13

    בודק הישיש מצייץ את תורתו הפאשיטית, כדרכו

  •   אז זה האלוהים שלכם? בריון יהודי שנלחם כבר 3000 שנה על חלקת אדמה מצוקמקת ללא הצלחה רבה?  (לת) איפה אלוהי הכיבוש של היהודים? אני יהודי שצוחק ובוכה לנוכח ההשחתה המוחלטת שהיהודו-ציונים ביצעו ביהדות. זה הוא האלוהים שלהם?
    • 21:23
    • 08.08.13

10 אתה גזען ? בטח.  (לת) יודאן ראוס
  • 06:22
  • 08.08.13

11 אתה גזען. נקודה. אם יעשו בגרמניה עיר נקייה מיהודים.....  (לת) אדולף
  • 06:33
  • 08.08.13

  •   יהודים לא מציקים לבנות גרמניות ותוקפים גרמנים על רקע לאומני גזעני, צורחים במקום לדבר, מפזרים צווחת 5 פעמים ביום ממסגדים ועורכים כל יום חתונות רועשות שכוללות ריקושטים שנופלים מסביב כתוצאה מירי ברובים.  (לת) יונתן
    • 14:51
    • 08.08.13

  •   אבל הם נאלצים לראות אותך דופק את הראש בקיר :)  (לת) חייכן
    • 22:20
    • 08.08.13

  •   יונתן, איפה היית כששידרו את כל יומני החדשות? מה, לא ראית את היהודונים שטופי הזימה מזילים ריר על נערה גרמניה מסכנה ברכבת התחתית? זה שודר בכל בתי הקולנוע!  (לת) בארשבעי
    • 13:37
    • 09.08.13

12 לא! אתה לא! ואל תתרגש ממטורללי האתר וממוטרפי העיניים הקיצוניים.  (לת) תרים את הראש.
  • 06:40
  • 08.08.13

13 לשמור את המסמך ולתרגם אותו לכל השפות.  (לת) נאור
  • 06:43
  • 08.08.13

14 גפסו תעשה על עצמך גוגל ותגלה שאתה לא רק גזען, אתה גם עבריין שבקרוב מאד יעמוד לדין על עשרות מעשי שחיתות יותם
  • 06:46
  • 08.08.13

גפסו, אין ספק ששערי הקלבוש קרובים מתמיד עבורך. בינתיים, המערכת הציבורית צריכה להתנער ממך ולהזדכות עליך, ויפה שעה אחת קודם.

15 האם מי מכוכבי "הארץ" ניסה, למען הכתבה, לקנות דירה בישוב ערבי?  (לת) אסי
  • 06:55
  • 08.08.13

  •   תודה, אסי. זו דוגמה מצויינת לדמגוגיה ימנית מצויה. האם בן הרוב היהודי השולט במדינה ומעצב את חוקיה יכול להתלונן על קיפוח - כאשר מאז קום המדינה הוקמו מאות ישובים יהודים חדשים והוא יכול לגור בכולם? ההשוואה של "מצוקת" היהודי למצוקת הערבי - אשר מקום המדינה לא הוקמה אפילו עיר חדשה אחת עבור הציבור שלו (מלבד הישובים לפזורה הבדואית) ובמקביל גם הופקעו אדמות רבות מהישובים קיימים ואין אישורים לתוכניות מתאר של ישובים קיימים - היא בזויה. ועוד לא הזכרנו את קק"ל, אשר אין לה זכות קיום היום - והיא קיימת רק כדי למנוע מערבים (אזרחי ישראל, להזכירכם) לקנות קרקעות מדינה.  (לת) ריקי1
    • 13:11
    • 08.08.13

  •   יש לא מעט יהודים שגרים באבו גוש, בסכנין, ועוד. בשלום וברעות  (לת) יהודי לא גזען
    • 15:10
    • 08.08.13

  •   יהודים בודדים שמתגוררים ב*שכירות זמנית* בכפרים ערבים דוד
    • 08:57
    • 10.08.13

    אבל אף ערבי לא מוכן למכור ליהודי נדל"ן בכפרו, ובשטחים גם מחסלים על רקע זה (ויש חוק אנטישמי מפורש ברשות וגם בירדן בעניין), למשל 10 מתושבי הכפר בילעין חוסלו על רקע זה בעשור האחרון.

16 אתה גזען גם כשמסתכלים על זה מירושלים... חמור מזה, אין לך מושג מהחיים ואחרי שיבטלו את בחינת הבגרות בהיסטוריה גם לילדים של עירך לא יהיה מושג. בינתיים, אם יתרגמו את המאמר הזה לאנגלית עלולים להשתמש בכך נגד המדינה. ברוכים הבאים לפוסט ציונות!  (לת) דני, ירושלים
  • 07:10
  • 08.08.13

17 נכון מאוד! היהדות היא גזענית משחר היותה כמו גם הציונות. מה לעשות שבמאה ה- 21 זה כבר לא מקובל?! תל אביבית
  • 07:13
  • 08.08.13

ממשה ועד ב"ג כולם כולם היו גזענים אלימים ודורסניים, ומאוד נעים לראות איש ימין אומר את הדברים כמו שהם. אנא, הכנס את התכנים הנ"ל לבתי הספר- ובעיקר את גירוש הערבים מהארץ ע"י ב"ג. הנף את מורשתך בגאון, ויגדלו הילדות והילדים לקבוע את עתידם בהתאם להבנת שורשינו.

18 אין מילים. לא צריך להוסיף. א
  • 07:19
  • 08.08.13

"נצר גאה לשושלת מפוארת של "גזענים", שתחילתה בברית בין הבתרים ובהבטחה הגזענית המפורשת "לזרעך נתתי את הארץ הזאת"
בערך שום דבר מזה לא קרה מעולם. וזה הטיעון לצדקתך??

19 "לא עוד עצימת עיניים. לא עוד התרפקות על החוק המאפשר לכל אזרח לגור היכן שיחפוץ. זהו הזמן לשמור על הבית”. - אם זה לא גזענות אז אני צריך ללמוד מחדש גזענות מהי  (לת) Reuven Holzer
  • 07:19
  • 08.08.13

  •   זו לא גיזענות. זו רתיעה ופחד ממגורים עם ערבים. שמואל
    • 16:49
    • 09.08.13

    אין גיזענות כלפי ערבים בארץ. אלא שינאה ,בגלל המלחמות והטרור הזוועתי על אזרחי מדינת ישראל. שהערבים כולל ערביי ישראל שעשו ביהודים. בנוסף, יש פחד ורתיעה מתרבותם או התנהלותם .היהודים בגולה ,לא הזדהו עם אויבי הארצות בהן חיו היהודים.אז יש הבדל? אין גיזענות. הם דומים לנו.זה פחד ושינאה מהם.

20 כאמור, חלוקת הארץ בין יהודים לערבים אינה יכולה להיות צודקת רק בכיוון אחד גזען יהודי
  • 07:21
  • 08.08.13

אין הבדל בין גפסו לבין אבו מאזן. כל אחד רוצה היפרדות מהעם השני.
מי שתומך בסיום הכיבוש ובהקמת מדינה פלסטינית חייב לכאורה לתמוך שמדינה יהודית.
חילקו את צ'כוסלובקיה, חילקו את יוגוסלביה, חילקו את סודן, חילקו את הודו ופקיסטאן.
בדוגמא האחרונה השאירו בהודו מיעוט וזה לא עובד, הידברות עובדת רק בסמינרים. זה לא עובד בעירק, לא בסוריה ולא בלבנון.
חילונים מתקשים בדו קיום עם דתיים ואתם מאמינים בדו קיום בין עמים ?
הפרדה היא צו השכל הישר.

21 יש בעיה יוסף ג'יגאשווילי
  • 07:31
  • 08.08.13

העובדה שאתה צריך להסתמך על הבטחות אלוהיות מהתנ''ך מצביעה על חולשת טיעוניך המזכירים את טיעוני המתנחלים גוזלי האדמות בשטחים הכבושים. הרצל היה מודע לקיומו של עוד עם ב''ארץ המובטחת'' והתייחס לכך ב''אלטנוילנד'' לא בהדרת ערבים אלא בצורך לחיות איתם בהרמוניה. בן גוריון לא ''פעל'' לגירוש ערבים כדבריך הוא צידד בתכנית החלוקה אלא שהמלחמה שנכפתה עליו (עלינו) כשערביי ישראל נלחמו בנו אילצה אותו לקבל החלטות מסוג כזה שמתקבלות רק בעת מלחמה. האו''ם כמובן לא החליט על הקמת מדינה יהודית אלא על חלוקת הארץ לשני עמים. אתה רוצה לחזור לתכנית החלוקה? ובכן זה לגיטימי ויתקבל בברכה ע''י שכניך אבל כל עוד עניין זה לא עומד על הפרק עליך לכבד זכותם של כל תושבי המדינה לחיות היכן שרוצים. במדינה הפלסטינית שתוקם אכן לא יהיה אף יהודי (שפוי) אבל האם אתה מעוניין שאנו נהיה כמו המדינה הפלסטינית? עם אותם ערכים? עם אותה תפיסת עולם? תמהני.

  •   זה ג'גאשוילי או ג'וגשוילי ? לגבי הדבר האמיתי , הגישה הייתה אחרת לחלוטין אלכסנדר
    • 12:38
    • 08.08.13

    ולא שאני מתלהב ממנה ( גירוש וסיפוח שטחים פי כמה מיהודה ושומרון הזעירות).
    חוץ מיזה לא הבנתי הפילפול "חלוקת הארץ לשני עמים " -ארץ מחלקים למדינות לשני עמים
    אנחנו לא נהיה כמו המדינה הפלסטינית (לכשתקום , אם תקום) אבל אנחנו חייבים לשמור על ההתיישבות היהודית לכזו וזו אחריות יהודית בלבד!
    דרך אגב בן גוריון "קצת" פעל לגירוש ערביי לוד

22 בור, טיפש, שקרן וגם גזען - גפסו או האידיוט שכתב את הטקסט המביש עמירם גולדבלום
  • 07:32
  • 08.08.13

אבל למה הארץ מרגיש צורך לתת לגזענים כמוהו וכמו אריה אלדד מקום ? זה ישפר את המאבק בגזענות ?

  •   בארץ אין יותר גזענות מהגזענות של הסמול הישראלי  (לת) גיחי גיכי
    • 11:51
    • 08.08.13

  •   גולדבלום, כשהיינו ילדים קראו למציקים כמוך, קשי עורף שלא מבינים מה קורה סביבם - סתום בלום. נשארת בָּלוּם, גולדבלום, וממש לא אוצר בלום - אלא אם כן סיסמאות שקר מאובקות ממחסני התעמולה הפלסטינית-קומוניסטית הן עדיין אוצר בעיניך. כנראה שכן, בעצם. בקיצור, גולדבלום - בְּלוֹם  (לת) חמור קופייץ בראש
    • 12:48
    • 08.08.13

  •   חלש, חלוש ומוחלש!! א. אגדתי
    • 16:13
    • 08.08.13

    חלש, חלוש, ומוחלש!! זה מה שנותר? ניבולי פה?

23 יש לך ספק ? אתה יודע זאת טוב טוב  (לת) ציניקן
  • 07:33
  • 08.08.13

24 יש בעיה יוסף ג'יגאשווילי
  • 07:33
  • 08.08.13

העובדה שאתה צריך להסתמך על הבטחות אלוהיות מהתנ''ך מצביעה על חולשת טיעוניך המזכירים את טיעוני המתנחלים גוזלי האדמות בשטחים הכבושים. הרצל היה מודע לקיומו של עוד עם ב''ארץ המובטחת'' והתייחס לכך ב''אלטנוילנד'' לא בהדרת ערבים אלא בצורך לחיות איתם בהרמוניה. בן גוריון לא ''פעל'' לגירוש ערבים כדבריך הוא צידד בתכנית החלוקה אלא שהמלחמה שנכפתה עליו (עלינו) כשערביי ישראל נלחמו בנו אילצה אותו לקבל החלטות מסוג כזה שמתקבלות רק בעת מלחמה. האו''ם כמובן לא החליט על הקמת מדינה יהודית אלא על חלוקת הארץ לשני עמים. אתה רוצה לחזור לתכנית החלוקה? ובכן זה לגיטימי ויתקבל בברכה ע''י שכניך אבל כל עוד עניין זה לא עומד על הפרק עליך לכבד זכותם של כל תושבי המדינה לחיות היכן שרוצים. במדינה הפלסטינית שתוקם אכן לא יהיה אף יהודי (שפוי) אבל האם אתה מעוניין שאנו נהיה כמו המדינה הפלסטינית? עם אותם ערכים? עם אותה תפיסת עולם? תמהני.

25 כן מר גפסו אתה גזען אחד העם
  • 07:41
  • 08.08.13

וכן הדת היהודית גם היא גזענית.

26 נצרת עילית נקיה קרסביצה
  • 07:42
  • 08.08.13

ראש העיר הנ״ל הוא צ׳ח צ׳ח. השלב הבא לנקות גם אותו.

27 הלך הזרזיר גפסו אצל העורב שמואל אליהו  (לת) ירושלמי רציונלי
  • 07:47
  • 08.08.13

28 איש טיפש ושטוף מוח  (לת) דרור
  • 07:59
  • 08.08.13

29 מה הקשר בין ברית בין אלוהים לנווד בדואי לפני אלפי שנים להחלטה אם להקים או לא בית-ספר ערבי בנצרת עילית? 20% מתושבי נצרת עילית הם ערבים ולפי מספר התלמידים הערבים מגיע להם בית-ספר בעיר מגוריהם.  (לת) אדר
  • 08:00
  • 08.08.13

30 איש כן תמרה
  • 08:08
  • 08.08.13

אתה איש כן - ולכן עד דברי ההסטה והגזענות שאתה משמיע יש להעמיד אותך לדין. וראש עיר תוכל להיות באירן. ישמחו לאחד כמוך.

31 כן. אתה גזען שפל המתיימר לקבל את רשות "התורה" הציונית. וככל גזען אתה גם בור המתגאה במצחו הנמוך ובדלות הידע שלו במקורות הציונות, שהנם ההשכלה והנאורות, דהיינו דחיית קדימות הצו למען הטלת הספק המתמדת עם קבלת הכלל המנחה של האוניברסליות האנושית. הציונות איננה גזענות.  (לת) צביה ר.
  • 08:08
  • 08.08.13

32 לא מר גבסו, אתה לא גזען. אתה ארכי- גזען. וכמו כל גזען טוב הפכת דוברו של אלוהים. הרצל מתהפך בקברו למקרא הזנייתו ע"י גזען חשוך שכמוך.  (לת) רון
  • 08:10
  • 08.08.13

33 שמעון גפסו מדוע אתה עדיין לא ראש ממשלה  (לת) ישראלי שאוהב את ארצו
  • 08:12
  • 08.08.13

34 בישראל היהודית מותר להקים מסגד. ומה בנצרת? שאול
  • 08:13
  • 08.08.13

נצרת יהודית זו סיסמה. מה התכלס'? מותר להם להקים מסגד? הקמת בתי ספר בשפה הערבית? אם כן - אז הוא באמת לא גזען.
לגבי האבות המייסדים שהגו את "יהוד הגליל". זו לא גזענות אלא פשוט טימטום. בכרמיאל לקחו אדמות לכפרים שמסביב. לכפרים אין תוכניות מתאר, מאז קום המדינה לא הוקם ישוב ערבי אחד. לא נוסדה עיר אחת (פרט לנגב). אז מה חשבו שיקרה לערבים? יתאיידו? יהגרו? כן! יהגדו לכרמיאל ונצרת עילית. מי שלא רוצה בהגירה הזו - שידאג למגורים ושרותים טובים במגזר הערבי.

35 אתה לא גזען חריג אתה ציוני רגיל.....עם חבר ערבי, אפילו. קלאסיקה שוויון זכויות ? אהבתי  (לת) אריק
  • 08:17
  • 08.08.13

36 די עם השימוש המופרז במילה גזענות מומחה לגזענות
  • 08:27
  • 08.08.13

מותר לעם היהודי שתהיה לו מדינה אחת יהודית בגלובוס המלא מדינות מוסלמיות, נוצריות ואחרות ומותר לעם היהודי שבמדינתו היהודית האחת שגם כך -20% ממנה אינם יהודים, שתהיינה בו ערים השומרות על צביון יהודי כמו שיש בה ערים ערביות. למה כל השמאלנים יפי הנפש שרוממות הגזענות (והצביעות) בגרונם אינם מתרעמים על כך שנצרת (תחתית), שפרעם, רהט, אום-אל-פחם ועוד ועוד מגדירות עצמן ערים ערביות???

37 כל הכבוד לך. אתה לא גזען (יהודים וערבים זה אותו הגזע) אתה ציוני. ותזכור כל הזמן שיש הרבה אוטו אנטישמים בארץ ובמיוחד בעיתון "הארץ"  (לת) י
  • 08:30
  • 08.08.13

38 ראש עיר כוכבה
  • 08:32
  • 08.08.13

בוקר טוב לכם כן עיר יהודית .מה רעה בזה שמעון גבסו נלחם על על העיר הזאות למה אנשים למקבלים את זה עלה בהמשך הדרך .

39 גבסו - לא יזיק לך שתקרא גם את תוכן הספרים של הרצל ערן
  • 08:33
  • 08.08.13

ולא רק את הכותרת. גזען.
אלטנוילנד בפירוש עוסק ב*מדינת כל אזרחיה*, שבה לא יהיה הבדל בין אזרחים על בסיס גזע. אבל כל מה שאתה יודע על הרצל, הרי, הוא שהוא כתב ספר בשם "מדינת היהודים". אתה ושכמותך הם ההתגלמות של הרב גאייר.

40 יש החלטת או"ם שהציונות זו גזענת, ....סתם גויים  (לת) אריק
  • 08:35
  • 08.08.13

41 עד שלא סיימת במשפט האלמותי "חלק מחבריי הטובים הם..." לא הייתי בטוח שאתה גזען. אלירון
  • 08:35
  • 08.08.13

עכשיו אין לי כל ספק.

42 אפילו יצחק לאור לא יכול היה לכתוב טקסט כל כך אנטי-ציוני. אפילו חנין זועבי לא.  (לת) שנאמר- אבן שטיפש זרק לבאר וגו'
  • 08:35
  • 08.08.13

43 גפסו: התשובה על שאלתך היא - כן, בהחלט. אתה גזען. ליתר דיוק, גזען נקלה. ג. בלס
  • 08:37
  • 08.08.13

גפסו: התשובה על שאלתך היא - כן, בהחלט. אתה גזען. ליתר דיוק, גזען נקלה.

44 בואו נתחיל בשקר קטן של גפסו. הוא מציג עצמו כ"ראש העיר" של נצרת עלית. ובכן, גפסו, אתה לא "ראש העיר" אלא ראש העיריה. במלים אחרות, אתה הממונה על סילוק האשפה, ניקיון הרחובות, התאורה, ושאר שירותים מוניציפליים. אינך מנהיג העיר. אריאב
  • 08:40
  • 08.08.13

בואו נתחיל בשקר קטן של גפסו. הוא מציג עצמו כ"ראש העיר" של נצרת עלית. ובכן, גפסו, אתה לא "ראש העיר" אלא ראש העיריה. במלים אחרות, אתה הממונה על סילוק האשפה, ניקיון הרחובות, התאורה, ושאר שירותים מוניציפליים. אינך מנהיג העיר.

  •   נכון מאד אשפה ניקיון וארנונה זה בשעות העבודה הרגילות, אבל בשעות נוספות אני כאן השריף! איך זה?!  (לת) ש"ג (קיצור של שמעון גפסו).
    • 10:09
    • 08.08.13

45 מעניין מה דעתם של תוקפי גפסו על הרעיון שגרעין תורני יתיישב בלב ישוב ערבי, ובעתיד גם יקים שם בית כנסת?  (לת) גזענות? חד כיוונית!
  • 08:45
  • 08.08.13

46 תשובה לשמעון גרפסו שפי
  • 08:46
  • 08.08.13

ברור שאתה גזען, ואין קשר בין ציונות לגזענות. יש קשר בן צרות מוח לגזענות.
אתה אומר שאלוהים ציווה עלינו לטהר את הארץ לפי התנך - אתה צודק - מה שמראה לך בברור שהתנך לא נכתב על ידי אלוהים.

אני לא מכיר אבא שמרוצה שהבנים שלו רוצים להרוג את השני, אז אלה אם כן אלוהים הוא השטן, אז אני יוצא מתוך הנחה שהוא לא רוצה. למרות שאני מבין את הבלבול שלך, אחרי הכל אלוהים לא נראה שנקף אצבע במהלך השואה, אז אולי הוא דווקא בעד השמדת עמים, והעם היהודי בפרט.

בואו נפשט את הדברים - אתה לא הראשון ולא האחרון שטוען שהוא עושה את דבר אלוהים. אתה לא מגן על העם היהודי, אתה מקרב אותו לכליה מבפנים, הרי להרחיק 1/5 מהתושבים בעיר שלך, זה לא שונה מהאפליות שחרדים עושים אחד לשני בבית שמש. כן המרחק בין מה שאתה ועשה לשנאת אחים, הוא קצר ומידי. לשנאה אין פנים.

יש לך אזרחים ערביים בעיר, כמו ניר ברקת שמטפל גם בהם, חובתך כראש עיר להיות גם ראש העיר שלהם. לא מוצא חן בעיניך, בעיה שלך.

ואל תגיד שיש לך מלא חברים ערבים, כי אני לא רואה אף אחד מהם קופץ להגנתך.

ודרך אגב - אם כל זה זה ספין כדי שנשכח שאתה מתעסק עם אישום בשוחד, אז זה לא כל כך עובד לך. רק אומר.

  •   אין לי ספק שאתה לא שפוי - שפי.  (לת) פרידמן
    • 09:34
    • 08.08.13

  •   הערה קטנה: גם בעיר הבירה לא דואגים לתושבים הערבים. צא וראה.  (לת) ס.אלוהים
    • 10:13
    • 08.08.13

  •   הוא בכלל שומר מצוות? גיל
    • 11:04
    • 08.08.13

    או שמדובר על עוד מחלל שם שמיים בפרהסיה שלא מאמין באלוהים אבל מאמין שהוא הבטיח לנו את הארץ ונתן לנו אישור לשפוך חמתנו על הגויים?

  •   פרידמן- אתה בטוח לא שפוי ומן הסתם גם ליכודניק או מהחברים של בנט!!!  (לת) שפוי ועוד איך!!!
    • 11:34
    • 08.08.13

  •   אני מסכים שכנראה לא מספיק, ויש מה לשפר שפי
    • 13:48
    • 08.08.13

    ואני יודע שהמגמה של ברקת היא חיובית בנושא הזה, כלומר הוא משפר מה שבאפשרותו.

    אני מבטיח לך שהוא מתיחס לערביי ירושלים כחלק בלתי נפרד מאזרחי העיר.

47 מציע לגפסו לא להתרשם מתגובות כיון שהאכסניה מייצגת ציבור קטן מאד  (לת) אלכסנדר
  • 08:49
  • 08.08.13

48 גבסו צודק, יש הבדל: הגזענות הנאצית נשענה על מדע; הוא נשען על התנ"ך.  (לת) מורגנדורפר
  • 08:50
  • 08.08.13

49 יחזקאל ל"ג לפני שאתה מצטט מהתנ"ך
  • 08:51
  • 08.08.13

" וַיְהִי דְבַר יְהוָה אֵלַי לֵאמֹר. בֶּן אָדָם יֹשְׁבֵי הֶחֳרָבוֹת הָאֵלֶּה עַל אַדְמַת יִשְׂרָאֵל אֹמְרִים לֵאמֹר אֶחָד הָיָה אַבְרָהָם וַיִּירַשׁ אֶת הָאָרֶץ וַאֲנַחְנוּ רַבִּים לָנוּ נִתְּנָה הָאָרֶץ לְמוֹרָשָׁה. לָכֵן אֱמֹר אֲלֵיהֶם כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהֹוִה עַל הַדָּם תֹּאכֵלוּ וְעֵינֵכֶם תִּשְׂאוּ אֶל גִּלּוּלֵיכֶם וְדָם תִּשְׁפֹּכוּ וְהָאָרֶץ תִּירָשׁוּ. כו עֲמַדְתֶּם עַל חַרְבְּכֶם עֲשִׂיתֶן תּוֹעֵבָה וְאִישׁ אֶת אֵשֶׁת רֵעֵהוּ טִמֵּאתֶם וְהָאָרֶץ תִּירָשׁוּ. "


ודרך אגב, זה שבן גוריון היה (בין השאר גם) גזען לא הופך את זה לבסדר...

50 כן, אתה גזען חשוך שאפילו לא מודע שאתה כזה. גם סופר הצללים שכתב את המאמר הוא גזען. מיכאל
  • 08:56
  • 08.08.13

ואם תעשה תרגיל ותחליף את המילה יהודי במילה ערבי ואת המילה ערבי במילה יהודי גם היטלר היה חותם על המאמר. אתה גזען עלוב נפש.

51 נראה את הגזען הזה שורד דקה אחת מחוץ לגבולות המדינה היהודית כ"הדמוקרטיה" היחידה באזור  (לת) פלץ
  • 08:58
  • 08.08.13

52 חופש בחירה, זכות יסודית...נכון גמזו? יוסף כראל
  • 09:02
  • 08.08.13

אתה אדון גמזו עם כושר ההבחנה המוגבל שלך, לא מסוגל להבחין בסתירה המכוערת שבדבריך ומזה נובעת גם השאלה הרטורית...מה אמרנו אנו היהודים לגויים כאשר סגרו אותנו בתוך גטאות על מנת למנוע מאיתנו "לטנף" את עולמם? אתה מבין את זה? מוגבל!

53 מר שמעון היקר אוהב אותך יהודי אמיתי ולא בוגד בעמו דרור BDS
  • 09:05
  • 08.08.13

מזל שיש אנשים כמוך במדינה חשבתי שנותרו רק נכדים של קאפו עלובי נפש
שמלקקים בעכוזם של הגויים שרצחו את בניעמם

54 גבסו אינו גזען ! ,הלייצנים לונדון קישנבאום ספוגי שינאה (ערוץ 10) נצרתי לשעבר
  • 09:09
  • 08.08.13

אמש צפיתי בערוץ 10 וראיתי שני ליצנים (עצוב) או שאינם יודעים את העובדות או שהם החליטו שנצרת עילית שייכת "לשטחים הכבושים". הגדיל לעשות לונדון כשאמר יש את נצרת ואת נצרת עיר ערבית גבוהה יותר. מר לונדון אני לא בטוח שאתה יודע את העובדות. נצרת עיליתהוקמה כעיר יהודית (במסגרת יהוד הגליל) ,אותם ערבים מוסולמים שדחקו את הנוצרים מהעיר נצרת לא מוזכרים ולא בכדי. לגבי ההערה של הדר" שטען שבאירופה אסור למנוע הקמת בתי ספר יהודיים והליצנים הנהנו בראשיהם אז שימו לב אילו הערבים שהשתתפו באינטפדה ,נשאו דגלי אשף והתלוננו כאשר משהו בעירייה החליט להניף את דגלי המדינה בככרות. הערבים כינו זאת פ ר ו ב ו ק צ י ה.

55 האמת מבאס ממש, העם הנבחר זה לא הגזע העליון, אפילו לא מתקרבים  (לת) אריק
  • 09:12
  • 08.08.13

56 כן, אתה גזען.  (לת) בום צ'ה
  • 09:12
  • 08.08.13

57 כמה פשוט כמה נכון. תותח!!  (לת) מיכאל
  • 09:12
  • 08.08.13

58 גפסו, אתה לא רק גזען, אתה גם טיפש: מדינה לעם היהודי אינה זהה למדינת אפליה. היא יכולה וצריכה להיות מדינה שמכבדת את מיעוטיה ונותנת להם זכויות שוות. אין לך מקום בכל תפקיד ציבורי. היה עליך להתבייש במעשיך, אך אתה טיפש מלהבין שמעשיך עומדים בסתירה למושגי צדק עכשיויים בסיסיים ביותר.  (לת) מצב הזוי
  • 09:13
  • 08.08.13

59 והוא אפילו לא ידע שהוא כזה (גזען).  (לת) אחד העם
  • 09:27
  • 08.08.13

60 גזען. כמו רובו המוחלט של העם הזה. ואולי בכלל לא מגיעה לנו מדינה משל עצמנו  (לת) ניר
  • 09:29
  • 08.08.13

61 אתה צודק! (אוי, כמה שאתה טועה) צחי
  • 09:29
  • 08.08.13

אלוהים באמת אמר לאברהם 'לזרעך נתתי את הארץ הזאת'.
ומאחר ובנו הבכור של אברהם הוא ישמעאל, הרי לפי האמונה שלך עצמך, הארץ הזאת- וגם נצרת עילית- שייכת לשני העמים.
האו"ם החליט על הקמת מדינה יהודית, זה נכון. איך מפה הגעת לזה שהמדינה הזו היא רק ליהודים, זה לא ברור. אני בספק גדול אם האו"ם התכוון לזה שמותר לאפשר לאנשים להתיישב במקומות ספציפיים רק לפי הדת שלהם. אם אני לא טועה, הפעם האחרונה שדבר כזה נעשה במדינה מערבית כלשהי היה אי- שם באירופה, בשנות ה- 40 של המאה הקודמת.
ואח"כ אתה עוד מתפלא שקוראים לך נאצי.

62 מסכן, אני חושב שבאמת ובתמים הוא (ושאר הציונים) לא מבינים את סבך השקרים שהלעיטו אותם ולא מבינים מה זה אזרחות, מה זה יהדות ומה זה דמוקרטיה.  (לת) צרפת -גאלית- קתולית ודמוקרטית לנצח
  • 09:30
  • 08.08.13

63 אני מצדיע לכל הגזענים שדומים למר גבסו. phiko
  • 09:32
  • 08.08.13

שמעתי את הנבל הערבי נואם מעל בימת הכנסת .
התשובה לכל הנבלים ( גם של בני ענו ) שהיינו פה לפניהם ונשאר פה הרבה אחריהם.
שמאל , זו לצערי מחלה שאין לה עדיין תרופה. אני מרחם על כל חולים במחלה זו.

64 בטח שמחה כתבה עבורו את המאמר  (לת) גרוס
  • 09:37
  • 08.08.13

65 כן, יש גזענות בתנ"ך אורי
  • 09:41
  • 08.08.13

ואשר לטענותיך כלפי הרצל -- קרא את כל הספר "מדינת היהודים" כולו, לא רק את הכותרת שלו; וקרא את "אלטנוילנד" כולו, לא רק את הכותרת. וקרא את מגילת העצמאות כולה. ואחר כך תחזור אלינו.

66 נכון - אתה גזען והציונות היא פרויקט גזעני. ההבדל הוא שאתה גם מושחת (בל נשכח את השוחד שלך)  (לת) לא יכולתי לומר את זה יותר טוב ממך
  • 09:49
  • 08.08.13

67 מילא גזען, אתה בעיקר מושחת בני
  • 09:51
  • 08.08.13

ואמרו חכמים: "הפטריוטיזם הוא מקלטו של הנבל".

68 אני אנטישמי? הרי עורך הדין שלי וגם רופא השינים שלי הם יהודים אורניה
  • 09:51
  • 08.08.13

ומה אומר הגזען הגאה גפסו? "פחות מחמישית מתושבי עירי הם אזרחים ערבים, הנהנים ממלוא הזכויות העירוניות והאזרחיות. רבים מהם הם חברי". הנה הוא משמיע, מבלי שלחצו אותו אל הקיר, את ההכרזה המגדירה כל גזען באשר הוא. 'אני אנטישמי? אני? הרי כמה מחברי הטובים הם יהודים. הם דווקא בסדר, לא כשאר היהודים שהם גנבים ורמאים'. אם תושביה הערבים של נצרת עלית הם בסדר, אז מה רע במכירת דירות בעיר לערבים? מה עלול לקרות? ההשוואה לקיבוץ מעידה שהכותב אינו יודע מהו קיבוץ, קהילה הומוגנית החולקת מטבח וחדר אוכל וחיה כמשפחה מורחבת, וההחלטות הנוגעות לכל אחד מתקבלות באסיפת חברים. עיר אינה קיבוץ והומוגניות אינה טובה לעיר שיש בה צורך בבעלי מקצועות שונים, מעמדות חברתיים שונים, פלורליזם ורב תרבותיות. אם אתה כל כך מסתייג מכניסת ערבים לעירך הרי זה משום שאינך רואה בהם בני אדם שווים לך, נזר הבריאה. אתה פוחד שהערבים ילכלכו, ישחיתו, יורידו את ערך הדירות בעיר. זו גזענות, ורק טיפש ונחשל כמוך מסוגל להשוות עצמו להרצל ולבן גוריון. תוספת תושבים ערבים משכילים ומתקדמים רק תועיל לעירך, שתושביה המאותגרים ממשיכים לבחור בך, מר גפסו לעמוד בראשם.
ולמדור הדעות בהארץ יש לי שאלה. מדוע מפרסמים את הגיגיו של אדם החשוד בלקיחת שוחד?

  •   התפוררות של קהילות בפריפריה ט.מלר
    • 16:55
    • 08.08.13

    אין בעיה שאיש כזה או אחר עובר לעיר. כולם אנשים טובים, אהלן וסהלן.
    יש בעיה שעשרות אחוזים מקהילה מסויימת נכנסים לעיר והקהילה המקורית בורחת ממנה כמו שהיא בורחת משאר הפריפריה.
    אם תושבי נצרת עילית היו ערבים הייתם קוראים לזה נכבה.
    ויש גם בעיה של חיכוך בין שתי קהילות עם דת ושפה אחרת שפוגע באיכות החיים..

69 מאמר מדהים גזור ושמור - הצידוק היהודי לגזענות  (לת) רן
  • 09:52
  • 08.08.13

70 ממממ, כן יותם
  • 10:01
  • 08.08.13

אם זו ההגדרה לציונות בעיניך, אז כן, לא רק אתה גזען, אלא גם הציונות מושתת על תפיסה גזענית.

71 מתה על הגזענים האלה שמצטטים את התנ"ך כדי להוכיח את צדקתם. למה לא באמת? בואו נסקול את ההומואים, נעיף מהחברה שלנו נשים שעברו אונס, נקים שוב את בית המקדש ושם נבעיר בהמות שחוטות כל היום וכל הלילה כדי לפאר את אלוהים נודניקית
  • 10:01
  • 08.08.13

מעניין אותי לדעת, מר גפסו היקר, איך כל אותם חבריך הערבים מרגישים כשאתה מדבר על "לטהר" את העיר מנוכחותם המטונפת. כילידת העיר אני מתביישת בך ובדעות המחליאות שלך. העובדה שאתה לא יכול לראות קשר בין האנטישמיות באירופה למה שאתה מנסה לעולל עכשיו, מעידה עד כתה אתה עיוור לראות את הדבשת שלך. אתה החושך בחברה הישראלית. אתה הכוח הקדום והברברי שמנסה לגרור אותנו אחורה לזמנים אחרים כאילו מובטחת לנו איזה בשורה מזהירה בבידול ובתחושת העליונות. אני מקווה מאוד שלא תיבחר לראשות העירייה פעם נוספת, ואם חס וחלילה זה יקרה, שתתקדם סופסוף חקירת המשטרה נגדך ותישלח למאסר. כי לא רק שאתה גזען חשוך ומסוכן, אתה גם מושחת מהיסוד ומעורבב לגמרי עם העולם התחתון.

72 בסופו של דבר גפסו צודק. מגעיל, אבל צודק. כמסירים את כל המסכות והצדקנות, האינטרס העליון של כל אזרח יהודי בארץ הזאת הוא שמירה על צביונה היהודי שמתבסס על רוב יהודי בטריטוריה תחת שליטה יהודית. זה מה שמאפשר לנו לחיות כאן כעם חופשי ולתל אביב להזות שהיא ניו יורק הליברלית בלבאנט. היפוך המגמה הזו יביא לאיבוד הגליל והנגב לערבים והתפרקות ישראל לרסיסים.  (לת) אסף
  • 10:06
  • 08.08.13

  •   כדי לשמור על הצביון היהודי שלה השקיעה ישראל בעשרות השנים האחרונות הרבה משאבים ואנרגיה בהשתלבות בין הערבים בשומרון ויהודה ע"י הקמת יישובים יהודיים רבים מעבר לגבולה.  (לת) אליעז
    • 14:58
    • 08.08.13

73 לא רק שאתה גזען, אתה גם לא שווה את החמשה שקלים שצריך לשלם כדי להמשיך לקרוא  (לת) אלעד
  • 10:10
  • 08.08.13

74 העמדת מאחוריך כזו רשימה של גזענים. עכשיו ספר לנו בבקשה איפה אמרו בן גוריון והרצל שאין להקים בתי ספר לערבים בישראל.  (לת) חווה המורה
  • 10:15
  • 08.08.13

75 גרפסו מחמוד
  • 10:16
  • 08.08.13

אם לא גרפסו היה צריך להמציא אותו

76 כמו כל עבריין לפניו גם גפסו אומר: ״אבל גם הוא עשה את זה״. מה החידוש בכך?  (לת) חיים
  • 10:17
  • 08.08.13

77 אני זוכר את מאיר כהנא צורח דברים מאד דומים. ״אם אני גזען אז כל הציונות גזענית״. אולי זה נכון ואולי לא, ובכל זאת אתה גפסו גזען. ונאמר זאת שוב ״אתה גפסו גזען״  (לת) נמרוד
  • 10:19
  • 08.08.13

78 יתכן שיש הצדקה לגזענות לצרכיי השרדות .יהדות ישראל חיבת לבנות חזון להלן: Dan yeroucham
  • 10:26
  • 08.08.13

לא קל להפנים שאלוהי משה נתן פקודות להשמיד עמים שלמים.איך לשרוד כיהודי ובו בזמן לא להיות גזענן?צריך לבנות חזון בשניי חלקים.ראשון לעכשיו,לפניי השלום,לצמצם סיכונים של השתלטות הערבים בישראל תוך כדיי כיבודם(עד שלום אמת..) וחזון שני: לאחריי סיום הסיכסוך,בו ערביי ויהודיי ישראלי מחויבים לאותן חובות וזכאים לאותן זכויות. במיוחד אם היהודי החלוני יקבל הכרה מלאה ,כי זה יקדם את אחוות העמים. גם הפרדת דת ממדינה יועילו.

79 ומה אומר הגזען הגאה גפסו? "פחות מחמישית מתושבי עירי הם אזרחים ערבים, הנהנים ממלוא הזכויות העירוניות והאזרחיות. רבים מהם הם חברי". הנה הוא משמיע, מבלי שלחצו אותו אל הקיר, את ההכרזה המגדירה כל גזען באשר הוא. 'אני אנטישמי? אני? הרי כמה מחברי הטובים הם יהודים. הם דווקא בסדר, לא כשאר היהודים שהם גנבים ורמאים'. אם תושביה הערבים של נצרת עלית הם בסדר, אז מה רע במכירת דירות בעיר לערבים? מה עלול לקרות? ההשוואה לקיבוץ מעידה שהכותב אינו יודע מהו קיבוץ, קהילה הומוגנית החולקת מטבח וחדר אוכל וחיה כמשפחה מורחבת, וההחלטות הנוגעות לכל אחד מתקבלות באסיפת חברים. עיר אינה קיבוץ והומוגניות אינה טובה לעיר שיש בה צורך בבעלי מקצועות שונים, מעמדות חברתיים שונים, פלורליזם ורב תרבותיות. אם אתה כל כך מסתייג מכניסת ערבים לעירך הרי זה משום שאינך רואה בהם בני אדם שווים לך, נזר הבריאה. אתה פוחד שהערבים ילכלכו, ישחיתו, יורידו את ערך הדירות בעיר. זו גזענות, ורק טיפש ונחשל כמוך מסוגל להשוות עצמו להרצל ולבן גוריון. תוספת תושבים ערבים משכילים ומתקדמים רק תועיל לעירך, שתושביה המאותגרים ממשיכים לבחור בך, מר גפסו לעמוד בראשם. ולמדור הדעות בהארץ יש לי שאלה. מדוע מפרסמים את הגיגיו של אדם החשוד בלקיחת שוחד?  (לת) אורניה
  • 10:28
  • 08.08.13

  •   דוקא יפה שהארץ מפרסם ומעמיד בפנינו מראה , שבה ניתן לנו לראות את פצעי המוגלה שהולכים ומכסים את פנינו!  (לת) marco
    • 14:06
    • 09.08.13

80 יש בישראל גזענות נגד יהודים- הפוסלים "גזענות יהודית" במומם פוסלים פסק נשיא בימ"ע א.ברק
  • 10:28
  • 08.08.13

קנצלרית גרמניה וראש ממשלת בריטניה הודו כבר, לנוכח בעית המהגרים, שהרב-תרבותיות נכשלה בארצותיהם. ועדות קבלה לישובים נהוגות במדינות נאורות, כגון בשוודיה ובבריטניה (-אופיר ליבשטיין במאמרו ב"הארץ" 01.12.10 ), ועוטי מסכות "הלוחמים בגזענות" מנסים לאסור דוקא על היהודים בישראל את אותו דבר שמותר לכל בני הגזעים האחרים אשר חיים במדינות נאורות.
יתר על כן, כאן לא אירופה, כאן זכותם של בני התרבות הציונית לגדל את בניהם-ממשיכי-תרבותם במרחק בטוח מההשפעה הממאירה של חברים אשר נזונים מהסתה רצחנית אנטישמית מתחנות טלוויזיה מוסלמיות מיליטנטיות (כמקובל אפילו בבתים של ה"מתונים" שבערביי ישראל) להסבר מפורט יותר לפי דברי השופט אהרון ברק בפס"ד בג"ץ גגלו:" פס"ד תקדימי בבג"ץ כבר תמך בהפרדה פיסית למניעת התבוללות " + 31.12.10

81 לא התעניינתי עד היום בנושאים שקשרו את שמך אליהם אלא שאחרי קריאת מאמרך אני משוכנע שאתה גזען. כל ההיסטוריה בנויה אצלך במוח כך שתתמוך בתפיסותיך הגזעניות. אינך נאצי רק מבחינה זו ש"המיין קמפ" שלך הוא התנ"ך וכל היתר זה עניין של שיטה.  (לת) הזקן
  • 10:30
  • 08.08.13

82 לא, ממש לא: אתה חסיד אומות עולם ו-ל"ו ניק, איינשטיין וגנדהי רוחצים כפות רגליך, אברהם לינקולן גמד ליידך, האם תרזה לא ידעה שיש לה מה ללמוד עד שהופעת! ויקטור קלֶמפֶּרֶר "יומנים 1933-1945"
  • 10:30
  • 08.08.13

לא ולא גפסו, ברור לכל שאימרותיהם של גדולי המוסר האנושי נר לרגליך:

איינשטיין: "הלאומנות היא הרעל החזק ביותר לחברה האנושית"

פרימו לוי: "לכל אומה "היהודים" שלה ולישראלים יש את הפלסטינים"

איינשטיין (1929 במכתב לויצמן): אם לא נשכיל מיצור שיתופי פעולה הוגנים וייחסים שוויוניים עם הערבים הרי שלא למדנו דבר מאלפיים שנות סבלנו בגלות וכל שיאונה לנו עקב זאת - יגיענו בדין"

83 מה שבטוח הוא שגפסו הזה הוא לא יהודי.  (לת) ירון נ.
  • 10:31
  • 08.08.13

84 סוף סוף ראש עירייה שלא חשוד (עדיין) בנטילת שוחד, בהטיית מכרזים, בהעסקת כל משפחתו המורחבת (ואחרים רק כעובדי קבלן). אז מה עוד רוצים ממנו? שיהיה גם ליברל?  (לת) הממונה על אגף פיקוח ובקרה של פעילות הרשויות המקומיות במשרד הפנים.
  • 10:32
  • 08.08.13

  •   אתה טועה, אתה לא מעורה מספיק בסיפור שלו. בוודאי שהוא חשוב ויש נגדו חקירה על שוחד ומעילה. זה הולך בד"כ ביחד, גזען שהוא בריון שהוא עבריין פלילי  (לת) תושב נצרת עילית
    • 12:50
    • 08.08.13

  •   שמעון גפסו היה חייב לעוף מזמן, ולא על דבריו הגזעניים אלא על השחיתות  (לת) אינך מעודכן
    • 12:54
    • 08.08.13

85 כן, אתה גזען. וכן, הדת היהודית היא גזענית. ולא, הציונות אינה גזענית. חבל שאיש עלוב כמוך הוא ראש עירייה במדינתנו  (לת) יוסי
  • 10:36
  • 08.08.13

86 ברלין 1933 נצרת עילית 2013 מקס
  • 10:44
  • 08.08.13

כל ההתחלות קשות... אחר כך זה נהפך להרגל

87 גם כהנא הסתמך בדבריו על פרשנות מסוימת של התנ"ך יובל
  • 10:49
  • 08.08.13

זה מה שנקרא דמגוגיה

88 התורה הקדושה יהושע הצדיק
  • 10:54
  • 08.08.13

בתורה הקדושה שלי שקיבלתי מיצור ירוק בעל שלוחש עיניים שירד מהר סיני (בחופשה האחרונה בסיני) כתוב שנצרת על כל דורותיה תשועבד לעם החלוולללה שירד משמים, אני וכל המאמינים בתורה שלי ובשם הנביא יהודשוקי מנעולולו, אנו באים לחבוש את נצרת עילית ולשחרר את הכותל המערבי של העיריה

  •   מאמין באמונה שלמה אברהם עבהלו
    • 11:13
    • 08.08.13

    אני מתרגש ותומך בזכות ההיסטורית שיש לך ומאמינך לכבוש את עירית נצרת. הרי זה כתוב בתורההההה!!!!

89 אתה לא גזען. אתה אידיוט.  (לת) ארז
  • 10:57
  • 08.08.13

90 כן אתה גזען ומיתמם רמי נוידרפר
  • 11:01
  • 08.08.13

מה שהכי מרתיח זו ההתלות בהרצל. אין שום קשר בין קיום מדינה שבה יחיו יהודים החפצים בכך , כחזון הרצל לבין הגזענות הבוטה והנאלחת שאתה דוגל בה

91 מה זה בשם הבודהה 'עיר יהודית' ?!? 'היא' מניחה תפילין וצמה ביום כיפור?  (לת) אורי תלמי
  • 11:07
  • 08.08.13

92 כן, אתה גזען  (לת) חגי
  • 11:18
  • 08.08.13

93 תודה מקרב לב על מאמר חשוב ומשפיע השאם
  • 11:20
  • 08.08.13

שייעשה בו שימוש אקטיבי במספר שפות וארצות, במסגרת חשיפת ה "אמת מארץ ישראל"!

94 לטהר את הארץ מיושביה? ברור שכשאתה לוקח צו אלוהי אלים שמעודד לטבח חסר לב בתינוקות אתה לא יוצא גזען, אתה יוצא מפלצת.  (לת) א
  • 11:20
  • 08.08.13

95 כן  (לת) נעמה
  • 11:27
  • 08.08.13

96 גם גזען וגם מיתמם עם קורטוב של הצטדקות כשהכל מתובל ביותר מנופך של היתלות באילנות גבוהים gיא
  • 11:29
  • 08.08.13

בוא נתחיל מהסבר למשפט "לא עוד התרפקות על החוק המאפשר לכל אזרח לגור היכן שיחפוץ".
מה בעצם זה אומר?

  •   זה אומר ששכניך הערבים שמים ז על החוק והם לא יניחו לך לגור היכן שתרצה, אבל היהודים שומרי החוק כן צריכים לכבדו.  (לת) דון קורטיזון
    • 15:47
    • 08.08.13

97 לא נעים לשמוע, אבל האיש צודק. ללא שמירת הייחוד האתני שלנו כאן, נאבד במרחב הערבי, קרי נישחט לא רחם  (לת) נדב
  • 11:30
  • 08.08.13

98 אה, אז אם אלוהים אמר הויכוח נגמר  (לת) יהודיה
  • 11:31
  • 08.08.13

99 אנחנו הגזענים הכי פחות גזענים, כי הגזענות האמיתית היא סביבנו ואם אנחנו רוצים לשרוד עלינו בכל זאת להתגונן, כשהאיסלם על כמעט 2 מיליארד יחדול להיות גזעני, אז נוכל גם אנחנו ליישר קו ולהיות נאורים, עד אז אנו מוכרחים להתגונן גם אם הדבר כרוך במעט גזענות לצערי.  (לת) יותם
  • 11:33
  • 08.08.13

100 מה שמדאיג באמת הוא לא גזענותו של ראש העיר אלא זה שהוא מטומטם בהחלט.  (לת) אלכס
  • 11:33
  • 08.08.13

101 גפסו גזען אבל גם כל המגיבים נגדו גזענים ולדימיר
  • 11:34
  • 08.08.13

גם יהודים וגם ערבים מעדיפים את בני עמם גם בנישואים של ילדיהם וגם בבחירת מקום המגורים. אז למה להתיפייף? אם תרצו לגור בכפר קאסם ותקימו שם בית הכנסת או גן ילדים בעברית אז המקומיים יאפשרו את זה? אם בת שלכם תביא את היהודי הביתה (ואתם לצורך העניין ערבים) או במצב ההפוך.תקבלו את זה בשימחה? כנראה שגם אתם גזענים. ליברליות מושרשת ומוסברת מגיל קטן במדינות כמו ארה"ב, קנדה וכו' רחוקה שנות אור מדמוקרטיה אתנית שלנו.

102 חותם על כל מילה. אחד אחד
  • 11:34
  • 08.08.13

הצדק עם גפסו, למזלנו הוא יבחר שוב.

103 בארה׳ב ה FBI היה עוצר אותו מייד וישר לכלא אבי, שיקגו
  • 11:35
  • 08.08.13

פשוט לא ייאמן. יש מנהיגים מסוכנים שפשוט יחרבו את מדינת ישראל. הלאומניים הדמגוגים כמו הליצן הזה פשוט מקרבים את הקץ של הבית ה-3...

104 חברים של גפסו נפתלי
  • 11:36
  • 08.08.13

כמה עלוב! כידוע גדולי האנטישמיים הגזעניים טענו "להגנתם" כפי שטוען גפסו להגנת גזענותו נגד הערבים כי "יש לי חברים יהודיים"(ערבים במקרה של גפסו)

105 בכל מדינה בעולם יש מיעוטים. זה טבעי, שהרי כולם בני-אדם ואי אפשר להפריד לגמרי בין בני-אדם, גם לא ע"י מדינות לאומיות. היהודים חיו כל ההיסטוריה כמיעוטים בארצות של עמים אחרים. בהרבה ערים באירופה, אסיה וצפון אפריקה התקיימו שכונות יהודיות במשך דורות רבים. גם בעכו, עיר עם רוב יהודי, יש אזורים ערביים ואפילו בתי-ספר ערביים.  (לת) אליהו
  • 11:47
  • 08.08.13

106 הרצל ירושלמי
  • 11:55
  • 08.08.13

אפשר למות ממנו... אם גפסו גם היה קורא את מה שהרצל כתב, ולא רק מסתפק בלשמוע את השם של הכותרת, אני לא בטוח שהוא היה משתמש בהרצל כטיעון לגזענות. אלטנוילנד מצייר תמונת מציאות פחות או יותר כמו שחד"ש היו רוצים לראות פה. השאלה היא מה יותר חמור - ראש עיר גזען או ראש עיר אידיוט. כנראה שזה בא ביחד.

107 כן. אתה גזען מהסוג השפל ביותר.  (לת) נצרתי.
  • 12:00
  • 08.08.13

108 "גזען" זו מחמאה כי היא מרמזת על תודעה. אתה סתם בבון בריון.  (לת) בקיצור, ישראלי טיפוסי
  • 12:00
  • 08.08.13

109 פרסום המאמר - הסטה לגזענות קורא נדהם
  • 12:05
  • 08.08.13

בושה וכלמה למערכת הארץ שמתירה פרסום מאמר המסיט לגזענות ובכך גם היא שותפה לביצוע עבירה לפי סעיף 144ב. לחוק העונשין .... יש גבול לרייטינג !!

  •   אוי נו עזוב/י, מערכת העיתון השתמשה במאמר של גפסו כחשיפת ליצן מהגליל. זה מהלך מודע ואפילו אירוני.  (לת) אורלינג
    • 17:21
    • 08.08.13

110 שאלה: הערבים היו נותנים להקים בי"ס יהודי בסכנין \ אום אלפאחם.. ? הם הרי לא יתנו שיהודי יגור אצלם חס וחלילה. אבל כמובן תמיד אנחנו הגזענים. יהושוע
  • 12:11
  • 08.08.13

גפסו יישר כוח. אתה הנורמלי וההגיוני פה.

  •   הבעיה הקיימת כעת בנצרת עילית מפני שראש העיר מסרב להקים בית-ספר לקרוב לחמישית מתושבי עירו היא ממשית ופוגעת בחלק מתושבי העיר. בסכנין ואום אלפחם אין יהודים, כך שהשאלה אם הערבים יתנו או לא להקים שם בית-ספר יהודי אינה קיימת למעשה ולא פוגעת בזכויות של אף אדם.  (לת) אריה
    • 14:52
    • 08.08.13

  •   בינתיים אנחנו שולטים על הארץ, אז זאת חובתנו לדאוג להם  (לת) מינסי
    • 15:25
    • 08.08.13

  •   אין יהודים שגרים בסכנין ואום אל פחם, חכמולוג. ביפו, לעומת זאת, יש בתי ספר בהם מלמדים בעיברית, מכיוון שיש שם אוכלוסיה מעורבת.  (לת) שופטים
    • 16:11
    • 08.08.13

111 הכל טוב ויפה מר גפסו אם היתה סימטריה. יתכבדו כל המתנחלים היהודים בשנים האחרונות ביפו ויצאו ממנה. ערים יהודיות ליהודים וערביות לערבים. כנל דרך אגב בחברון. ועוד לא אמרנו כלום על ירושלים.  (לת) א
  • 12:18
  • 08.08.13

112 גבסו ציוני ישר  (לת) 2511
  • 12:19
  • 08.08.13

113 אתה בושה למדינה. פשוט המיץ של הזבל.  (לת) דן
  • 12:21
  • 08.08.13

114 הוא צודק, רק האם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להמשיך לחיות על החרב? אליסה
  • 12:24
  • 08.08.13

הצליח לתאר היטב את האופן שבו המדינה "היהודית הדמוקרטית" שלנו קמה וממשיכה להתנהל. אבל לאן זה מוביל? בתקופה שלנו הרצון ל"ניקיון אתני" לא מתקבל בעין יפה על ידי העולם ולמען האמת גם אני שואפת שהילדים שלי והחברה שבה אני חיה יתקיימו על ערכים הומניים יותר.

  •   אין פה ערכים הומניים גברת. במקום בו מתפוצצים מחבלים באוטובוסים דון קורטיזון
    • 15:55
    • 08.08.13

    יהיו מחסומים וגדרות.
    במקום בו משליכים בקבוקי תבערה ואבנים, יהיו מעצרים מנהליים, וקטינים מוכים.
    אני מוכן היום לוותר על הכל. גולן, גבולות 67... הכל. אבל הם שם ואני פה. הם לא מוכנים.

  •   זה שהם לא מוכנים, אינו מצדיק למנוע מילדיהם בית ספר(!) שעשוי דווקא לחנך אותם להיות תרבותיים יותר מהוריהם. ילדים הם טהורים. אורלינג
    • 17:27
    • 08.08.13

    תקים בית ספר , ובמקביל תילחם על חלוקת הארץ לפי המפתח שציינת. משהו בבטן אומר לי שגפסו לא נמנה עם אלו שמוכנים לוותר על השטחים. ולהלכה ולמעשה, הוא מכניס את הקולוניאליזם מיו"ש לתוך ישראל הריבונית. אז תלך אליו ותסביר לו, שאין קשר בין ההבלים של הקמפיין שלו לבן-גוריון.

115 ראש העיר שלומי
  • 12:28
  • 08.08.13

כן,את גזען בעצם הצהרה זו אנ י תורם למסע הבחירות המנוול שלך.לא יעזרו אלף מילים שלך השלטים מדברים בעד עצמם.ראש עיר אמור לטפל ולזרוק. את אשפת העיר ,את צובר אותה לתועלתך

116 הכותב הוא אדיוט מוריה
  • 12:33
  • 08.08.13

המצב של הפלסטינים בפלסטין הכבושה הוא כזה בדיוק בגלל אנשים כמוך.
מה שכן, אתה אכן חושף את הצביעות- גם בן גוריון היה גזען. למעשה רוב ה"שמאל" בישראל בעשורים הראשונים היה (ועודנו) גזען. אבל כמו שאומרים ברייך- זה שאתם הרוב לא אומר שאתם צודקים.

117 כמה יהודים גרים באום אל פאחם כפר כנה עראבה סכנין נצרת תחתית ועוד , ההפרדה בפועל היא צורך קיומי של הערבים ושל היהודים . שמעון, חזק ואמץ , את השמולאנים תפגוש בעוד מספר שנים באוסטרליה ניו נילאנד ומיקונזיה  (לת) אהרון
  • 12:33
  • 08.08.13

  •   כה אמר אהרון : "ההפרדה בפועל היא צורך קיומי של הערבים ושל היהודים" משה
    • 16:23
    • 09.08.13

    וזה אומר שיש ליישם את ההפרדה גם בשטחים אדון אהרון הימנוני הפשיסט? שכן ההפרדה היא צורך קיומי של הערבים ושל היהודים, אז סוף סוף מישהו ימנוני שדוגל בשתי מדינות לשני עמים הללויה, ואל תדאג מי שממלא את הוואלי בלוס אנג'לס, ובמנהטן הם הימניים דווקא. ואם אני לא טועה, גם כמה ממפוני גוש קטיף נמצאים באוסטרליה והם בהחלט לא יכולים להחשב כשמאלנים (לא שמואלנים). אז מוטב שתטול קורה מבין עיניך וקיסם מבין שיניך אה אהרל'ה איך זה?

118 אני מצדיע לך, שמעון גפסו. אלי
  • 12:36
  • 08.08.13

חותם על כל מילה שלך איש יקר. בהצלחה רבה!

119 "לטהר"? הוא באמת השתמש במונח הזה? הוא באמת לא רואה את סיבת ההשוואה לנאצים?  (לת) ליאת
  • 12:42
  • 08.08.13

120 אחלה נימוקים ירון
  • 12:49
  • 08.08.13

המאמר שלו שווה מאמה מאמרים של נעם חומסקי.
מחר בבוקר מעלים אותו לדף הפייסבוק של שגרירות ישראל באירלנד....

121 מר שמעון גפסו, התבייש לך. אם היית טורח לבקר באתרי בניה בישרלא, היית מוצא א.ש., רחובותי, רח הס
  • 12:54
  • 08.08.13

שרוב העובדים - אם לא כולם!- המקצועיים וגם הפחות מקצועיים, הם ערבים. נוצרים ומוסלמים.

122 גם גזען וגם בור  (לת) תומר ר
  • 13:01
  • 08.08.13

123 מילא גזען - גם "ההיסטוריה" שלך לא נכונה בעליל עמית
  • 13:13
  • 08.08.13

הארץ ברובה ככל הנראה לא נינטשה אחרי חורבן בית שני .לא רק בבני ברק אלא גם במוקדים נוספים בארץ כגון: ירושלים,ציפורי ,יבנה ,טבריה ועוד, היתה פריחה תרבותית שבאה לידי ביטוי בכתיבת התלמוד הבבלי , הסנהדרין.
כל זאת כמובן מבלי לציין את מרד בר כוכבא שהתרחש במאה ה-2 ,שבמהלכו כמובן היתה בארץ נציגות לא קטנה בכלל .
אפילו "מרד גליס" במאה ה-5 לספירה לא החריב ככל הנראה את התרבות היהודית.

"מראשית עליית הנצרות החל תהליך אטי וארוך של הצרת צעדי היישוב היהודי בארץ ישראל. השפעת הנצרות לא הורגשה בכל חומרתה בבת אחת, אלא מזמן לזמן נוספו חוקים אנטי-יהודיים, עד שקרוב לסוף המאה ה-4 הם נעשו חמורים. הם החריפו בראשית המאה ה-5, עד ביטול הנשיאות סמוך לשנת 429, במקביל לערך לתקופת חתימת התלמוד הירושלמי."[מקור: "היישוב היהודי בארץ ישראל בתקופת האמוראים"]

חקלאים לא פשוט "נוטשים את האדמה"
כמו שכבר צוין ידעה הארץ פריחה תרבותית יהודית לפחות עד אמצע המאה ה-5 ומאז הלכה ושקעה בעיקר בגלל חוסר הסובלנות הדתית שהחמיר מצד האימפריה הביזנטית.אין ספק שיהודים רבים נטשו ככל הנראה את הארץ בתקופה זו ,אבל האם "התרבות" הינה ראי הכל ? יישוב עירוני ובפרט פריחה תרבותית הצדיקו בודאי עורף חקלאי לא קטן בארץ, אבל האם נדידת המרכז הכובד התרבותי היהודי לבבל הינה חזות הכל ?
ההסטוריה "המקובלת" לרוב מתמקדת בעיקר במנהיגים ,הוגים ומצביאים ומתעלמת מ"עם הארץ" שלרוב חי את חייו בעבודה קשה ולמעט מקרים של משבר ממעט להשמיע את קולו וחי בצל "ההיסטוריה".

בניגוד לאשורים ולבבלים, לרומאים לא הייתה מסורת של הגליית עמים כבושים. אותן דמויות מפורסמות הנמצאות בשער טיטוס ברומא ונושאות את כל המקדש הן דמיות של חיילים רומאיים ולא גולים מיהודה. גם ההיסטוריונים דר' יחיעם שורק (המתמחה בתולדות ישראל בתקופת הבית השני) וגם פרופ' שלמה זנד (2008) הרחיבו את הדיבור על כך שאיכרי עם ישראל ויהודה מעולם לא הוגלו מארצם בכח הזרוע.

124 נצר לשושחת מפוארת? איש
  • 13:34
  • 08.08.13

בסוף תגלה שלסבא של סבא שלך הייתה כאפייה. פרימיטיבי עלוב

125 גם גזען וגם תורם לפירור החברה בישראל אייל
  • 13:36
  • 08.08.13

ראוי לשלוח אותך הביתה בבחירות הקרובות, לחשוב קצת על איך אתה והמדינה צריכות להתנהל.

126 גזען נשאר גזען נשאר גזען, במיוחד אם הוא קורא לעצמו כך ghsi
  • 13:39
  • 08.08.13

מקווה שתעוף על טיל

127 יש החלטת או"ם האומרת שהציונות זו גזענות. העולם המערבי מבוסס על מושג האזרחות שאין לו קשר לאמונתו של אדם, כאן זה ימי הביינים  (לת) אריק
  • 13:52
  • 08.08.13

128 גפסו. ד-דמ-דמג-דמגוג. זה פרצופו של הימין הבריון הגזען הגלותי. הנטייה ללקות בזכרון קצר. לשכוח למה גורמת שינאה, זאת אותה השינאה שהופנתה כנגד יהודים. אותה שכחו הימנים והם מרוכזים בהפרדת הגזע, בהבדל שבין דם לדם  (לת) מה למדו הגבוסואים מהשואה ומה הפנימו? רק את היותם קורבן. אבל את המסקנה החשובה הם מעדיפים לשכוח.
  • 13:57
  • 08.08.13

129 כן ירבו כמוך !!!!! חזק ואמץ !!  (לת) נתי
  • 14:05
  • 08.08.13

130 בראבו  (לת) טד
  • 14:05
  • 08.08.13

131 אמת אמפירית, בלתי ניתנת להפרכה וקצת שכל ישר... יהודה
  • 14:06
  • 08.08.13


אמנם רוב המוסלמים אינם טרוריסטים (פעילים), אך רוב הטרוריסטים הם מוסלמים.

ומעבר לכך, חלק גדול מהמוסלמים שלכאורה אינם טרוריסטים תומך בטרוריסטים בשתיקה (או בתרומות/סיוע אחר) או מפחד להביע את דעתו המתנגדת לטרור המוסלמי, מפחד מהטרור המוסלמי...

תרבות האסלאם הרצחנית שרויה בתהום מוסרית של ימי הביניים לעומת המערב שעבר את שלב ההארה ושואף לבנות עולם טוב יותר (המוסלמים שוללים באופן קטגורי את השאיפה הזו), שני תפיסות העולם הסותרות הללו אינן יכולות להתקיים במקביל והדרך היחידה לשמר את תרבות המערב תלויה בנכונות המערב, להשתמש בכוח כשצריך (זה הוכיח את עצמו מול הקומוניזם והנציזם)

גפסו אמנם בוטה, אבל הוא שומר את נפשו מהסכנה המוסלמית

עדיף להיות "גזען" חי מ"איש שלום", "הומניסט", "פלורליסט", "מתקדם", "מצפוני" , מת


  •   נו... נו.. אורלינג
    • 17:32
    • 08.08.13

    עם כל ההסכמה בנוגע לחלוקת הציוויליזציות והבעיה שבה נתונה ישראל במקום הגאוגרפי המפוקפק שמייסדיה בחרו עבורה, יש לך כאן ילדים. לא תאפשר להקים להם בית ספר? אז הם ערבים. אז מה? תקים להם בית ספר ותפנק אותו בתקציבים עד שאפילו ישראלים רגילים ירצו לשלוח אליו את הוריהם, ותקבל פחות טרוריסטים ערבים עתידיים! הם מבקשים בית ספר, לא רשת מסגדים!

  •   אמנם רוב הגברים אינם אנסים, אך רוב האנסים גברים.... so???  (לת) ריקי1
    • 17:39
    • 08.08.13

  •   מה זה אמפירית, ועוד איך אמפירית אדולף ויסריונוביץ'
    • 18:10
    • 08.08.13

    כי כידוע, גם הקומוניזם וגם הנאציזם היו תורות מוסלמיות טהורות ולא היה להן שום קשר לתרבות המערב הנאורה

132 הוא גזען ? אתם מנותקים מהמיציאות ! יורי
  • 14:08
  • 08.08.13

גיבורים גדולים ... בואו קודם ליראות איך הערבים בנצרת עילית מתנהגים ואחרי תפתחו תפה שלכם ... כל מי שקוראה לראש העיר הזה גזען מנותק מהמיציאות ולא יודע בכלל את התמונה ... בגלל כל הגואל נפש שהערבים עושים בעיר הזאת עברתי לחיפה . אז תחשבו פעמיים ליפני שאתם מגיבים בצורה שאתם מגיבים . גפסו לא בריון לא גזען ולא מתומתם , סה"כ הוא היחידי שקם נגד כל ההתנהגות המגעילה של הערבים בעיר הזאת ובצדק !

133 כל הכבוד לך, מר גפסו. העיקר: אל תחשוש ואל תרתע, המשך בישום הצדק שלך, שלנו. אתה יודע מי ניצב מולך: האשכנזים. רק אשכנזים. מי האנשים האלה? לא יהודים במוצאם, צאצאי הכוזרים ומתגיירים אחרים ממזרח אירופה (לפי טובי ההיסטוריונים, כמו דינור, גרץ, ובימינו שלמה זנד). אלה אנשים ללא רגש וזהות יהודיים (אלא אם הם דתיים, כי רק הדת קושרת אותם ליהדות). אל תיסוג, להיפך, הגבר מאמציך למען מדינה יהודית למען העם היהודי.  (לת) בן דוד: הם בטח יצנזרוני
  • 14:13
  • 08.08.13

134 כל הכבוד לך, מר גפסו. העיקר: אל תחשוש ואל תרתע, המשך בישום הצדק שלך, שלנו. אתה יודע מי ניצב מולך: האשכנזים. רק אשכנזים. מי האנשים האלה? לא יהודים במוצאם, צאצאי הכוזרים ומתגיירים אחרים ממזרח אירופה (לפי טובי ההיסטוריונים, כמו דינור, גרץ, ובימינו שלמה זנד). אלה אנשים ללא רגש וזהות יהודיים (אלא אם הם דתיים, כי רק הדת קושרת אותם ליהדות). אל תיסוג, להיפך, הגבר מאמציך למען מדינה יהודית למען העם היהודי.  (לת) בן דוד: הם בטח יצנזרוני
  • 14:15
  • 08.08.13

  •   עד כדי כך נחשי הרחיתות שלך אדון בן דוד ? עובדה, גם לא צינזרו נוקי
    • 16:35
    • 09.08.13

    וגם פירסמו את דברי הבלע , הרעל והשנאה שלך פעמיים!! יווווווווו
    בטח אם אמנון לוי היה מראיין אותך היית מתבכיין , פשיסט.

135 למר גפסו, מיקה
  • 14:15
  • 08.08.13

לא יכולה לדעת מראש, אם אתה פתוח לדיון בנושא או שאתה נושא השקפת עולם מסוימת שמבחינתך, אין בלתה.מצד אחד, אתה פונה פה לקהל קוראים ולכרואה, מבקש שיח ומצד שני, ישר מסווג את אלו שחושבים אחרת ממך תחת כל מיני קטגוריות והאשמות שמונעים מראש את אותו השיח, אבל אין לי ברירה אלא להניח שאתה מסוגל להיות אדם שחושב יותר ממחשבה אחת ומסוגל אולי גם להקשיב למתנגדייך. הענין היחידי שאני רוצה להעלות כאן ושרוב הסכויים עוד לא הועלה הוא שקל מאוד לאדם/אומה/עם להבין את מצוקותיו הוא ולא את של האחר. בגרמניה שלפני המלחמה היו רבים שחשו שהיהודים שאחוזם באוכ' היה נמוך מאוד שולטים במספרים גבוהים מדי (ביחס לאותו אחוז באוכ') בעמדות מפתח חשובות מאוד ובתחומים שונים. בנוסף, הקנצלר הגרמני שחתם על הסכם כניעת גרמניה במלחה"ע ה1 היה יהודי ולהבדיל מאותם תחומים עליהם דיברתי קודם, לא היו יהודים רבים ששירתו בצבא הגרמני במלחה"ע ה 1, בעיקר לא בתפקידי קצונה שבדרכים לא דרכים מנעה האליטה הצבאית הגרמנית את כניסתם למערכת , גם המערכה כולה של המלחמה לא הוכרעה בשדה הקרב ורוב רובו של הצבא הגרמני במלחה"ע ה1 העביר את שרותו הצבאי לקראת סופה בחזית המערבית שם דווקא זכה להצלחות רבות באותה תקופה כלומר, מבחינתו של החייל הפשוט לא היה פשוט להביןאיך ההנהגה שלו קוראת לו לחזור הביתה בבושת פנים בשעה שבשטח הדברים נראים לו אחרת לגמרי. כל זה הוא כמובן, רק על קצה המזלג אבל בגלל סיבות אלו ואחרות היו גרמנים רבים מדי שגם הם חשבו שהם "צריכים" להיות גזענים ולו כדי להציל את המולדת שלהם וכמוך אז, היו מנהיגים שחלקם האמינו בכך בעצמם,חלקם התלבשו על הגל של שנאת השונה בתוכנו (או זה שאנחנו יכולים לקרוא לו שונה גם אם במעשה זה כבר לא כ"כ נכון כפי שהיה הדבר עם יהודי גרמניה) ובסה"כ נתנו לעמם את שאלו דרשו/ היו זקוקים לו ושאר הבלי פרופוגנדה אחרים ולכן,אדם שהוא גזען כלפי קבוצה אלף (בטח ובטח כשמדובר במיעוט מופלה מלכתחילה) הנו גזען נקודה ומבחינתי, אינך שונה מגזענים אחרים. אומנם עוד לא הגענו למצב שבו המדינה או האליטה השלטת מחליטה על השמדת חלקים מעצמה ומקווה שכמוני, גם אתה אינך רוצה להגיע לשם, אבל יוצא שלשם אתה מוביל ומעבר ללקחים של העולם כולו מהשואה, ניראה שכעם מה שבחרנו ללמוד זה אתכל מה שהיה עלינו להוקיע מראש, את כל מה שגרם לכל הסבל, מעשי הרצח התעשייתים, השמדת העולם היהודי של פעם ועוד רעות חולות.

136 גפסו, אתה לא רק גזען, אתה גם טיפש: מדינה לעם היהודי אינה זהה למדינת אפליה. היא יכולה וצריכה להיות מדינה שמכבדת את מיעוטיה ונותנת להם זכויות שוות. אין לך מקום בכל תפקיד ציבורי. היה עליך להתבייש במעשיך, אך אתה טיפש מלהבין שמעשיך עומדים בסתירה למושגי צדק עכשיויים בסיסיים ביותר.  (לת) מצב הזוי
  • 14:17
  • 08.08.13

137 שמעון גפסו- אל תחשוב שאתה שי גבסו!!  (לת) אלון
  • 14:29
  • 08.08.13

138 כן. אתה גזען וחמור לא פחות, בור ועם הארץ. וגם לא חכם גדול  (לת) רונן
  • 14:52
  • 08.08.13

139 ישר כח לעיתון הארץ שנתן לו במה להתבטא ולהגן על משנתו. חבל רק שבחר לחזק את הטענות נגדו אפילו יותר שמאל שפוי
  • 14:53
  • 08.08.13

ייתכן שברוח הדברים שמה שהיה נהוג בימי התנך נכון גם למציאות של היום נסקול אותו באבנים? יש לך מזל שאנחנו אנשים נאורים. כל טיעוניך טינם אלא תירוצים לא רלוונטיים וחלקם גובלים בטמטום של ממש. זו עיר יהודית שערבים חופשיים להתגורר בה על פי רצונם. אנשים כמוך תמיד יטיחים בערבים שאין זה אשמתנו שאינם משפאים את איכןת חייהם ונותרים בכפרים הפרימיטיביים שלהם אך כשהם מנסים לעבור לעיר יש לכל עיר את התירוצים שלה למה דווקא פה זה לט מתאים. וזה תקף גם לכל היישובים הקהילתיים עם יעדות הקבלה הנהדרות שלהם. זה לא עניין של ימין ושמאל פוליטי. יש גם שמאלנים גזעניםהם פשוט מוצאים תירוצים יותר מנומקים לגזענות שלהם.

140 אתה לא גזען, אתה ניאו לאומן  (לת) עדי
  • 15:08
  • 08.08.13

141 מה פתאום? עמאר
  • 15:15
  • 08.08.13

הגזען הנתעב והמתועב ביותר בעולם מתגמד בפניך,אדון גפסו.אתה סמל הגזענות המכוערת בהתגלמותה.יידע כל קטן ועלוב שכמותך,שבנצרת עלית יש שפויים ונאורים,שלא יהססו מלזרוק אותך למדמנה ,שם תוכל לטפח את גזענותך החולנית.נאורי נצרת עלית עוד יקיאו אותך!

142 אתה צודק במאה אחוז. בוא ואעזור לך: בשנות השבעים ושמונים נהגה חברת משהב לפרסם מודעות ענק ברחובות גבעתיים בדבר בתים ודירות למכירה "לציבור הדתי בלבד". מה זה בדיוק???? אני רוצה לראות מה היה קורה למשפחה חילונית שהייתה רוכשת בית ו/או דירה בשכונה חרדית בירושלים, בני ברק , אשדוד או בית שמש... מי היה מוציא את עצמותיה אחרי הסקילה????  (לת) כסיף
  • 15:20
  • 08.08.13

143 בג'ונגל הגזעני שאנו חיים בו, אתם בוחרים להיות עיזים אפילפטיות. יהודי
  • 15:25
  • 08.08.13

אני מעדיף להיות חיה. רוצים לקרוא לזה גזענות? תקראו לזה איך שבא לכם.
אף אחד לא מכריח אתכם להיות חלק מהמדמנה הזאת שנקראת "ציונות" או "יהדות".
תהנו בבועה שלכם.

144 לחמישית מתושבי העיר אין בית ספר אבל לחרדים יש גם יש - המאה העשרים כבר כאן  (לת) עופר
  • 15:46
  • 08.08.13

145 אשריך ואשרינו א. אגדתי
  • 15:58
  • 08.08.13

אשריך ואשרינו, במעשיך ובמילותיך!!

146 הסכמה ולא בשתיקה yosi
  • 15:59
  • 08.08.13

צודק ,כולל הבאת הציטוט,יפה וחשוב שראש עיר ידבר בשפה ברורה ,וכל קצוות האוכלוסיה יקבלו יחס שווה

147 אורוול פובוס - מאחוריך...  (לת) לוגן
  • 17:04
  • 08.08.13

148 גבסו אינו ציוני, אינו ידע מהי ציונות וכל דבריו הם קשקוש אחד גדול.  (לת) ירושלמי
  • 17:52
  • 08.08.13

149 גזען  (לת) תמי
  • 18:07
  • 08.08.13

150 כמה כשלים בדבריו המרשימים של ראש העיר נטע
  • 18:15
  • 08.08.13

לקרוא ליהושע בן נון "גזען" זה אנרכרוניזם. לחשוב שאמות המוסר שהיו נהוגות בימים שהסיפור הזה נכתב הן אותן אמות מוסר שנהוגות היום- זו טיפשות. ולהשוות את מצבו של העם היהודי כיום למצבו בימי הרצל וטרום הקמת המדינה- זו היתממות .
מר גפסו צודק- במדינה הפלשתינית שתקום, או ברשות הפלשתינית הקיימת, או ברוב מדינות ערב הקיימות- יהודים לא קיבלו ולא יקבלו את היחס שמקבלים הערבים במדינת ישראל. אבל זה לא אומר שהיחס שהערבים מקבלים פה לא דורש שיפור. זה שהם לא בסדר, לא אומר שאנחנו צריכים להיות כמוהם.
זה גם כמובן לא אומר שאנחנו צריכים לבטל את עצמנו ואת זכותנו לחיות פה במדינה שלנו, אבל הנסיון של מר גפסו לצייר את מעשיו ואמירותיו כהמשך ישיר של מנהיגי התנועה הציונית הוא מעט בעייתי, היות שהם פעלו במציאות אחרת לגמרי. ראש עיר במדינת ישראל לא צריך לחשוש כ"כ לזכויותיו של הרוב היהודי בעירו, ולכן האמירות שלו חורגות בהרבה מהשושלת הציונית שהוא מתהדר בה פה.
לסיום- ההוכחה לחומרת דבריו ומעשיו מצויה בתגובתה של "תושבת העיר נ. עילית" (בתוך תגובה מספר 1), שמרשה לעצמה לכנות את הערבים "חולדות" ו"ערביה מסריחה", בלי להתבלבל בכלל. אמנם אלו לא הדברים של ראש העיר עצמו, אבל אני בטוחה שההתבטאויות שלו נותנות לתושבת העיר היקרה תחושה שאפשר ואף רצוי להתבטא כך.
[לתושבת העיר חשוב לומר- שאם את רוצה לצאת נגד חוקי הביטוח הלאומי- הרי שאותם לא חוקקו הערבים כי אם הממשלה. ואם את רוצה להתלונן על שחיתות- תעשי חיפוש מהיר בגוגל ותראי מה ראש העיר הנכבד עשה בעצמו].

151 אז יצאת גם גזען וגם טיפש. עכשיו טוב יותר?  (לת) אוי ואבוי
  • 18:18
  • 08.08.13

152 נצרת עילית אסף
  • 18:43
  • 08.08.13

הבעיה האמיתית פה היא אחרת לחלוטין - בכל מדינהמתוקנת אדם ברמה נמוכה כמו גפסו, לא היה מעז להתמודד למשרה ציבורית. רק מהפחד שהציבור ישפוט אותו על רדידותו וחוסר ההבנה באזרחות בסיסית, הוא היה אמור לנסות להמנע מאור הזרקורים.
אז נכון שבעיני גפסו הוא המקביל המודרני של בן גוריון, יהושוע, ומשה רבנו, אבל בעינינו הוא דבר אחד: דמגוג עלוב שיעשה לכולם טובה אם יעלם מהנוף הציבורי.

153 קראתי רק את הכותרת, והתשובה היא כן. ביי  (לת) המשיב
  • 18:56
  • 08.08.13

154 אתה משווה את עצמך להרצל? חילונית
  • 19:23
  • 08.08.13

אילו אחד מתלמידי היה כותב את הדברים הללו, הייתי מגיבה: גם דמגוגיה זולה וגם טמטום. כדאי שהכותב ילמד קצת ולא יכתוב בסיס מאות.

155 גפסו לא מתבייש לעשות פיפי מהמקפצה , הוא אפילו גאה בזה  (לת) משתקפץ
  • 19:24
  • 08.08.13

156 נו, טוב לדעת שאצלנו כל סמולן הוא קוברה קוברה  (לת) גיחי גיכי
  • 19:33
  • 08.08.13

157 סופסוף גבר שאומר בקול את האמת  (לת) נגד הבוגדים מבית
  • 19:34
  • 08.08.13

158 איש קטן נתלה באילנות גבוהים גדי רוטשטין
  • 19:55
  • 08.08.13

חשבו על הזעקה שתשמע אם ברלין תוכרז כעיר גרמנית

159 הם אויבנו משמע אנחנו קיימים.. דן.י
  • 20:01
  • 08.08.13


שבטיות,דתיות,לאומיות,מצרך-ממכר ל"זהות" ,שחסך מהאנשים הקדומים הפרימיטיבים יותר (עד היום..),התמודדות עם נפשם-האישית. כפצוי,כתחליף,קבלנו ולקחנו השתייכות מסווגת לשבט/דת/עם ,שבא כנראה
. כתחליף עד אשר "נתגלגל" לרמת יכולת הכלת מודעות-תודעה-אישית ,שתביא עמה הפסקת המלחמות הקבוצתיות כי המלחמה תהיה בתוך האדם והשלום מכך יבוא עם שכנו..

160 השאלה האמיתית היא האם גפסו טוב לנצרת עילית אלי מנצרת עילית
  • 21:01
  • 08.08.13

האם נצרת עילית במצב טוב יותר ממה שהיתה לפני חמש שנים .כל ההתעסקות הזו בלבול אחד גדול .נצרת עילית הפכה לעיר תלויה לחלוטין בכספי העברה ותמיכה ממשלתית .אוכלוסיה זקנה ,נטישת צעירים , אזורי תעשיה נטושים ,מסחר עלוב ולאחרונה רואים יותר ויותר אוכלוסיה לא יצרנית בעיר .לנצרת עילית אין עתיד ולא תתקיים אם לא תצליח להשתלב במרחב שהיא חיה בו .

161 שמעון, תצליח! אהוד המכבי
  • 21:43
  • 08.08.13

אחרי שיעשו טרנספר לערבים, יצתרכו להעיף את כל השמלאנים עם הדרכונים הזרים. נמאסתם פרזיטים!

162 כן, מר גפסו, אתה גזען. החלף בדבריך את 'יהודים' ב'נוצרים' ואת 'ערבים' ב'יהודים' ותבין עד כמה עברו רק 60 שנה, קצת זכרון היסטורי בבקשה
  • 21:59
  • 08.08.13

מעניין מיהם חבריך הערבים תושבי נצרת עילית, אשר אתה מסרב לאפשר בניית בית-ספר לילדיהם.

163 אז הטענה שלך בעצם שגזענות זה בסדר אזרחית
  • 21:59
  • 08.08.13

כן יש הרבה מאד גזענות בעולם, ויש הרבה מאד גזענות בהיסטוריה. זה לא הופך אפליה על רקע מוצא, לאום, דת וכו' ללא גזענית.
וטיהור הארץ מיושביה על ידי יהושוע, אם אכן היו אירועים כאלה בהיסטוריה זה רצח עם ולא משהו להתגאות בו או דרך להצדיק משהוו בהווה.
למרבה הצער אכן גזענות היא די נורמה, אך זה לא שצריך להשלים עם גזענות.

164 עזוב "גזען". מה עם השחיתות והעבר הפלילי שלך?!?! חייכן
  • 22:42
  • 08.08.13

גם גזען וגם מושחת?

165 כל מילה אמת. הוא גזען. אבל מדוע הוא גאה בתכונה המתועבת הזאת?  (לת) אלף
  • 23:13
  • 08.08.13

166 "במדינה הפלסטינית שתקום לא יהיה יהודי אחד - אבל זה בסדר, זה לא גזענות" סמולן, ת"א.
  • 23:52
  • 08.08.13

נו, אז אבו-מאזן כנראה גזען. האם זה מתיר לנו לתקן עוול בעוול, ולהפוך לגזענים בעצמנו? סוד קיומה של המדינה היהודית-דמוקרטית הושתת על היותה דמוקרטיה חוקתית לתפארת, המקדשת את זכויות הפרט, המיעוט, השונה והאחר, ברוח מגילת העצמאות (גם אם לא תמיד בפועל - אך מכוונת לכך).

האם אתה רוצה שנצעד בשביל המוסרי של עמי האזור - סוריה, מצרים ואיראן?

167 לא מבין דני
  • 03:18
  • 09.08.13

אני לא מבין.. עשרה איש קוראים את הארץ וכל כך הרבה תגובות??? יפה שאפשר להתפרנס מזה..

168 לכל המגיבים שהתיחסו לאלוהים כזכר: התברר לאחרונה שזו אלילה נקבה ושמה בעצם אהובה  (לת) מומחה למגדר
  • 07:03
  • 09.08.13

169 כן, אתה גזען. גזען בור וצר רוח שמשתמש נטקסט גזעני( התנ''ך) - להצדקתך רומא ח
  • 10:33
  • 09.08.13

אחת ממצוות הבסיס בתנ''ך הם השמדה- רצח עם כפשוטו, של כול העמים היושבים פה. גבלס היה גאה בך.

170 והתנגדות ערבי לוד לשכנים יהודים זו לא גזענות ? מוזר, גדעון לוי מצדד בערבי לוד
  • 11:15
  • 09.08.13

ברור שאין הנמשל דומה למשל, וגדעון לוי ימצא ק"ן תירוצים מדוע התנגדות ערבי לוד היא לגיטימית ואצל גפסו זו גזענות טהורה ומזוקקת.

171 תוכן רווי שנאה וגזענות ענר
  • 13:32
  • 09.08.13

תוכן רווי שנאה ופוגענות

172 סוף סוף יצא המרצע מהשק!!!!! רפי
  • 13:32
  • 09.08.13

סוף סוף יש מי שיש לו את האומץ לצעוק המלך הוא עירום!!!!!!
גבסו לשלטון!!!!!
תחי מדינת כהנא!!!!
מסתבר שההחלטה של האום בזמנו שהציונות היא תנועה גזענית היתה נכונה ואם גבסו היה ראש ממשלה בשנים ההן הוא היה מאמץ אותה בחום!!!

173 כל הכבוד לך. תותח. ערבים לארצות ערב!
  • 14:12
  • 09.08.13

אם הייתי מנצרת עילית הייתי מצביעה לך, אבל אני לא משם ולא מכירה אנשים משם...
בכל מקרה, המון המון בהצלחה! כל הכבוד! הלוואי ובאמת תיבחר! סוף סוף אדם אמיתי, שלא מפחד להביע את הדעות שלו, ולא איזה יפה נפש...

174 זאת לא גזענות, זאת ציונות.. בעיקרון זה אותו דבר  (לת) פלסטיני
  • 14:39
  • 09.08.13

175 התעללות רוב הכותבים בארץ היהודי מברך אותך גפסו
  • 20:26
  • 09.08.13

ביהודים שבאו ושבו למולדתם ההיסטורית המוכחת[מלבד האסלאם וה"ארץ" כמובן]-יש לנו רוב בעד נצרת היהודית,עד מתי ערלים יעלזו????

176 יפו מוטי
  • 22:29
  • 09.08.13

כל מילה בסלע!!!! וכל מי שמגיב כאן וצועק גזענות. לא היה שכן של ערבי אז אחרי שתחיו עם ערבים תרוצו לגור בנצרת עלית. בשביל להצביע לו

177 אתה רוכב על גל השנאה ומלבה יצרים מאיר שני
  • 23:02
  • 09.08.13

קשה לי להאמין שכל ערביי נצרת תחתית ירצו מחר לבוא "ולעלות" להתיישב בנצרת עילית. אבל הערבים היום כבר אינם מיעוט בטל בשישים, וגם להם מגיע לחיות! הם אזרחים שווי זכויות במדינה! יש ביניהם משכילים, רופאים, שאני בטוח שכשחלילה אתה מגיע לבה'ח העמק בעפולה, אתה נהנה מהטיפול המקצועי והמסור שלהם. וכן, הם גרים בסמיכות לנצרת עילית. ואצלם צפוף מאוד, ואין מרחב לבניה, ואין אישורים לבניה. אז למה למנוע מהם לגור בה? אני גר ברחובות, ויש לי כמה שכנים יהודים רעשנים וגסים, שבשמחה הייתי מחליף אותם עם כמה משפחות ערביות מנומסות. אבל לך שמעון גפסו, מה איכפת אם מחר תפרוץ אינתיפדה שלישית בגליל, העיקר שאתה תצליח שוב להיבחר לראשות העיר על גלי השנאה שאתה יוצר.

178 אלטנוילנד matzi ovadia
  • 23:10
  • 09.08.13

מר גבסו, הזכרת בקצרה את הרצל וספרו מדינת היהודים, אמליץ לך בחום וגם לשאר הקוראים, לקרוא את הרומן (האמנם אוטופי אך עדיין רומן) שכתב הרצל, אלטנויילנד ולהבין למה התכוון "המשורר" ועד כמה לצערי אנחנו רחוקים מחזונו

179 גועל נפש עמי
  • 08:51
  • 10.08.13

כשאנשים מפסיקים להתבייש בדברים שאומר פה גבסו, אנחנו יודעים בדיוק איפה אנחנו עומדים. הלך עלינו, בקיצור

180 אכן, אתה נצר לשושלת של גזענים, ששאבו את האמונה בעליונותם מאמונות דתיות אינפנטיליות. כל גננת שסיפרה לחניכיה שהם נצר לעם סגולה, חנכה אותם לגזענות. אני גדלתי בגן כזה, וכך כל חבריי בלי שום יוצא מן הכלל. תביט למציאות בעיניים.  (לת) דור
  • 15:25
  • 10.08.13

181 רוב האנשים במדינה מסכימים אתו יעל מההרים
  • 18:46
  • 02.12.13

לצערי.
התגובות כאן בעיתון "הארץ" לא מייצגות לצערי את הלך הרוח הכללי

182 לכו תחפשו מה זה משנה
  • 21:56
  • 15.03.14

סליחה רובכם לא גרים בנצרת עלית אתם לא יודעים איך זה לגור עם מיליון ערבים ששורקים לבחורות וכול שני וחמישי מכות
אז כן צריך להעיף את כול הערבים מהמדינה הזאת ולשרוף אותם על הדרך
אז כול הכבוד לשמעון גפסו שתפס אומץ להגיד את מה שכולם חושבים
נצרת עלית גאה בשמעון גפסו
ביייי

פרוייקטים מיוחדים