טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

את מי משרת הרייטינג

תגובות

עם תחילת השידור המסחרי בישראל בשנות ה–90, עלה הצורך למדוד את שיעורי הצפייה בערוצים המסחריים כדי לתמחר את שידורי הפרסומות. שכן, ברור שעלות פרסומת בפריים־טיים בערוץ 2, אינה דומה לעלות של שידור פרסומת בחצות הליל בטלוויזיה החינוכית. המדידות הראשונות נעשו בטלפון. כן כן, סוקרים של הרשות השנייה היו מתקשרים מדי ערב ל כ-7,000 צופים בבית ושואלים באילו תוכניות הם צפו באותו יום. בשנת 1998 עברו לשימוש בפיפל מיטר (People Meter) – מכשיר אלקטרוני המוצמד למכשירי הטלוויזיה בבתיהן של כמה מאות משפחות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות