המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

האמת מאחוריי הבקעה

אז כמה ישראלים באמת חיים היום בבקעת הירדן? מאות אלפים? רבבות? זהו שלא. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בבקעת הירדן חיים 6,042 ישראלים (עפ"י נתוני הלמ"ס 2012), פחות מיציע באצטדיון טדי. בעשרים השנים האחרונות נרשם גידול זעיר של מספר המתנחלים בבקעה, והוא עומד בממוצע על כ-60 איש בשנה. אין להתיישבות בסדר גודל שכזה שום משמעות ביטחונית לעתידה של מדינת ישראל, כל הדיבורים על קו היישובים בבקעה המגן על גבולה המזרחי של מדינת ישראל הוא לא יותר מתעמולה פוליטית ימנית המנותקת מהמציאות, שכל מטרתה להכשיל את הסיכוי לפתרון שתי המדינות. בעוד בקעת הירדן כמעט ריקה מתושבים ישראלים, מספרם של הפלסטינים...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה
:



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מצוין! לפרסם באותיות גדולות בכל מקום. לתלות בכל פינה. שיקראו כולם.  (לת) אני שלום עכשיו
  • 15:04
  • 01.01.14

02 מחד מדברים בשמאל על סכנת מדינה דו-לאומית, אבל הבקעה חושפת את השקר! מצג השווא של תועמלני השמאל
  • 15:08
  • 01.01.14

אם ההצדקה בה משתשמים תועמלני השמאל, לנסיגה היא סכנת מדינה דו-לאומית, אזי סיפוח הבקעה על 67 הערבים שגרים שם שיקבלו אזרחות ישראלית, ממש לא תשנה את אופיה היהודי של המדינה.
אבל בדבקותם לנסיגה גם מבקעת הירדן, חושפים תועמלני השמאל את האמת-שהם בעד נסיגה כדי לרצות את הפאשיסטים האיסלאמים ולא כדי למנוע מדינה דו-לאומית.

03 האמת מאחורי כותב הטור הזה: בוגד בתשלום, בשליחות ובמימון ממשלות זרות  (לת) למה שאתה עושה יש שם: בגידה, חתרנות מדינית. ספר לנו עבור אלו ממשלות אתה עובד וכמה הן משלמות לך.
  • 15:19
  • 01.01.14

04 תודה לך אופנהיימר על חשיפת שקרי הימין. ביבי סרבן שלום,פחדן ומחרחר ריב. שומר חוק
  • 15:20
  • 01.01.14

לא רק שהוא לא יעשה שלום עם הפלסטינים, הוא גם יסכן את השלום עם הירדנים. זה האיש. שעם ישראל במקום להעיף אותו מהשלטון כי אינו מספק את הסחורה=לקדם את מדינת ישראל, הוא בוחר במהרס המדינה פעם שנייה.
אלה הזיות הכיבוש שביבי מוכר למכחישים. כאילו השטחים הם איזה כוח עליון של המדינה. בלי לומר את האמת=הכיבוש הורג אותנו כסרטן גרורתי. את החברה בישראל.

05 בסופו של דבר כל חייך כתבת מאמר אחד. רוני
  • 15:21
  • 01.01.14

פלסטינים: טובים. ישראלים: רעים. הבנוו.

06 יפה כתבת. אבל הבעיה היא לא הבקעה אלא אבטחת הגבול עם ירדן שלא יכניסו לגדה טילים
  • 15:30
  • 01.01.14

אתה צודק יריב שאפשר לפנות את יישובי הבקעה ולא יקרה כלום. אבל אתה לא מבודד במאמר את הבעיה האמיתית. האיום המרכזי הוא איום טרור, ובלי צהל על הגדר עם ירדן, מהר מאד יעברו לגדה פעילי טרור ותחמושת לרוב.

07 כמה מצרין חיים בסיני,וכמה מוסלמים יש בסעודיה,בחריין וכד' נו,באמת
  • 15:33
  • 01.01.14

רק היום ספרו לנו שבלביהאין3 מיליון לטבים אז נעביר אותם לרוסיה
. אופנהיימר פועל בשיטטיות נגד הציונות ונגד מדינתו.

08 כל אחד והאמת עם האג'נדה שלו צפוני
  • 15:37
  • 01.01.14

כנ"ל לגבי ישובי גבול הלבנון-הגולן- בקעת הירדן- הערבה-הרצועה מה בדיוק האמירה?

09 פעיל בשכר (ועוד מכובד!) של ארגון שמקבל כסף ממדינות זרות (ע"ע באתר שלו) ובמרשם העמותות
  • 15:44
  • 01.01.14

מטיף לנו מוסר לגבי החשיבות של בקעת הירדן? נו

10 במשך שנים השמאל סיפר לנו על מורשת רבין. ובכן, מורשת זו אומרת  (לת) שהבקעה תישאר בידנו
  • 15:45
  • 01.01.14

11 השאלה מה רוצים שלום או שתי מדינות..כי כאן אתה לא מדבר על שלום שי
  • 15:50
  • 01.01.14

פה אתה מדבר על הפרדות ולא על שלום.השאלה היא מה תתן לנו הפרדות מהם כאשר אין שלום.כי אז מלחמה זה רק עניין של זמן.נראה לי שכדי שתתמקד בנושא של החינוך של הצד השני לפני שאתה רק בא בתלונות לצד שלך.כי לא יהיה שלום לפני שהם יחנכו לשלום.כי שלום עושים בין עמים ולא בין מנהיגים.כי אם זה רק בין מנהיגים אז מלחמה זה רק עניין של זמן.

12 גירוש 8,500 יהודי גוש קטיף עלה למשלם המיסים בישראל שנים עשר מיליארד הכינו את הארנקים
  • 15:51
  • 01.01.14

אזרחי ישראל, גירוש חדש של יהודים מבתיהם עלול להגיע מכיסכם כבר בקרוב. או שלא...

13 אני לא נוהג להגיב לכתבות של חמורים ואנהג כך גם הפעם  (לת) חמור ערבי
  • 15:59
  • 01.01.14

14 מסתמן סיכוי להסכם בין ישראל לרשות ה"פלשתינית" עורב אפור
  • 16:08
  • 01.01.14

מס' דיויזיות של נאטו יכולות לשמור על המעברים במקום חיילי צה"ל,ערביי המקום יוכלו לעבד את האדמה הפורייה של הבקעה ולמכור חלק מהיבולים גם לישראל,מה שיוסיף לאינסנטיב שלהם לשמור על שקט.בין ישראל ליישות שתקום שם-חייבת להיות גדר גבוהה (מאד) שתתרום לשכנות טובה.בגדר יהיו כמה שערים/מעברים מאובטחים היטב-דרכם תעבור תוצרת חקלאית או תעשייתית.
זה הסיכוי היחיד של המקום המיוסר הזה,ונותר לקוות שקרי יידע איך ללחוץ על שני הצדדים-למרות שהבוס שלו-סמרטוט אמיתי.

15 אם הבקעה ריקה מאדם, למה שהיא תהיה חשובה לפלסטינים? אסף
  • 16:27
  • 01.01.14

אלך עם ההגיון שלך. אין ישראלים שם אז היא לא חשובה לישראל. אבל אתה אומר שהיא גם כמעט ריקה מערבים. אז תסביר לי בבקשה: למה שתביעת הבעלות של הפלסטיני תהיה בעלת משקל גבוה יותר מזו של הישראלי?
אם יש איזושהי מסקנה מנסיוננו עם הגולן, גם שטח ריק יחסית שהוצע להחזירו תמורת נייר ו״אמצעים טכנולוגיים מתקדמים״, היא שהמציאות משתנה תדיר ולו היינו מחזירים אותו המצב היה שאל קעדה היה יושב על הכנרת. אז לא תודה, אני מעדיף את צה״ל בבקעה ושהערבים הקרויים פלסטינים יסתדרו בלעדיה כפי שעשו עד היום.

  •   הנה משפט שכנראה הסתתר מעיניך כשקראת את המאמר: "מספרם של הפלסטינים בבקעה גדול פי עשרה ועומד על כ-65,000 תושבים." עכשיו כתוב מחדש את תגובתך. לאסף שצריך משקפיים...
    • 18:01
    • 02.01.14

    הנה משפט שכנראה הסתתר מעיניך כשקראת את המאמר: "מספרם של הפלסטינים בבקעה גדול פי עשרה ועומד על כ-65,000 תושבים." עכשיו כתוב מחדש את תגובתך.

16 קישקושים בנוסך "האמת מאחורי רמת הגולן".... ואיזה מזל שלא מסרנו.  (לת) י
  • 16:37
  • 01.01.14

17 הבקעה אף פעם לא היתה רצועת הבטחון של מדינת ישראל, מה אתה מקשקש.  (לת) גינטר גראס–חשיש
  • 16:48
  • 01.01.14

18 נכון , אני רוצה בקעה ישראלית כי ככה בא להתיישב במולדתי ולא שווה לוותר אלכסנדר
  • 16:49
  • 01.01.14

עליה עבור "שלום עכשיו".
זה הרבה יותר הגיוני מאשר התיישבות רוסית בקניגסברג המעטירה .( לא שלא הייתה צודקת).

19 אופנהיימר שכנע אותי, מירי רגב צודקת! רפי אשכנזי
  • 16:59
  • 01.01.14

אני מודה לאופנהיימר, הוא שכנע אותי כי מירי רגב וחבריה צודקים!
צריך מיד ליישב את הבקעה ובהרבה תושבים. נטישת השטח לא תקרב את השלום של אופנהיימר וחבריו במילימטר: הערבים לא רוצים אותו , את מירי רגב ואת כולנו כאן בארץ. זה "המכשול" לשלום.

20 מנפלאות התבונה מפיו של יריב.... יניב
  • 17:08
  • 01.01.14

על מנת להצדיק את מסירת הבקעה לפלסטינים מבצע הכותב ספירת גולגלות וקובע כי היות ומספר הישראלים נמוך יותר אזי הגיוני שיש למסור את בקעת הירדן. הנקודה המעניינת היא מדוע האדון אינו מבצע ספירה שכזאת כאשר מדובר בירושלים?

21 למה הצטרף לעבודה ולא למר"צ, כדי לחתור תחת שלי? והאמת שלו היא תמיד השקר  (לת) האמת יספר לנו
  • 17:11
  • 01.01.14

22 מאמר מצויין ליאור
  • 17:49
  • 01.01.14

לשלוח לרגב וסער

  •   הפוך, גוטה, הפוך. מאמר מלא שטויות. ערכה של הבקעה בהיותה חגורת המגן המזרחית של מדינת ישראל. שהותם של כוחות ישראליים ניכרים בבקעה תמנע מעבר מחבלים וסיוע למחבלים הנמצאים כבר ביו"ש. כמו כן כוח כזה יגן על ישראל כאשר המצב המדיני ממזרח לירדן ישתנה במסגרת ה"אביב" הערבי. חשיבותם של הישובים היא בתמיכה האזרחית בכוח המגן על המדינה.  (לת) טוטו
    • 21:50
    • 01.01.14

  •   לשלוח לרגב וסער ולפח. תגיד אפנהיימר שטרנהל הס [וואלה מפחיד] אז מה אתה אמר שבגלל שעם קצת אפשר לזרוק אתם משם ולכניס מחבלים וביהודה ושומרון בגלל שעם הרבה צריך לזרוק אתם ולכניס מחבלים.?בקיצר זה לא חשוב לך קצת או הרבה מה שחשוב זה לסלק יהודים ולהכניס אירנים וחמס. ואתם באמת חושבים להגיע פעם ליותר מ-4 מנדטים?  (לת) מהפך 77
    • 23:17
    • 01.01.14

  •   הקופיקו שלכם יכול להמשיך לאכול בננות!  (לת) אף אחד לא סופר אותו.
    • 06:42
    • 02.01.14

  •   לפי ניסיון העבר כוח ישראלי בבקעת הירדן לא יגן על ישראל כאשר המצב המדיני ממזרח לירדן ישתנה אלא יפלוש לירדן וישתלט לפחות על חלק ממנה כדי לנצל את התוהו ובוהו בה להגדלת האימפריה הישראלית.  (לת) אריה
    • 08:41
    • 02.01.14

  •   מאמרר שיקרי לחלוטין. כותב המאמר יודע בברור מה קורה ברצועת עזה במצב שישראל אינה שולטת על כל גבולות הרצועה. עשרות אל]פי רקטות הגיעו לשם והם ירו אותם לא רק על עוטף עזה אלא גם על באר שבע וראשון לציון. בושה לעיתון הארץ שהוא מפרסם מאמאר שיקרי שכזה  (לת) יוסי
    • 09:46
    • 02.01.14

  •   ירדן מפחדת מגבול עם הרשות . השלטון האשמי הוא מיעוט בירדן וגבול משותף יכול להביא להשתלטות הפלישתינאים על כל ירדן  (לת) אהרון
    • 11:31
    • 02.01.14

  •   מצנזרים אותי כל הזמן !מי מממן את יריב???? כנסו לטוטו
    • 12:30
    • 02.01.14

    אנו יודעים מי מממן את א אופנהיימר! : נורוגיה, פינלנד, ו בריטניה!

23 דברים נכונים בהחלט ולמגיבים מהימין נשאר רם אור
  • 17:58
  • 01.01.14

נשאר רק להתפתל. אז קדימה ; תראו לנו את הגמישות של נערת גומי !

24 אין יותר הורדת ישובים גיורא
  • 18:26
  • 01.01.14

חברים יקרים תפנימו ותאמצו קו מחשבה חיןבי חדש .המצב הנוכחי הוא נתון צריך להתמודד איתו. אין חזרה אחורה מסיבה הפשוטה שתהליכים היסטוריים נעים לכוון אחד בלי אפשרות לחזור. רוצה להיות רלוונטי תתאמץ ותחדש
אל תחזור לסיפורי 1967

25 רגב וסער שמאלנים! למה לא לספק את חברון ואריאל? דין הבקעה כדין אריאל שאול
  • 18:31
  • 01.01.14

כדין חברון כדין גוש קטיף וכדין ימית.

26 מה הניסיון שלך ? ידיד
  • 18:49
  • 01.01.14

,,מה הידע והניסיון שלך?
אתה לא הבאת יום אחד בחייך תועלת לאיש ,
אני לא מאמין לאף מילה שלך ,,אתה משדר תחמנות

  •   למה אתה אומר שהוא לא הביא תועלת לאיש? הביא תועלת לחשבון הבנק שלו!  (לת) האמת היא שאפילו לממשלות הזרות המממנות אותו הוא לא הביא תועלת - על כל בית שהוא הצליח להרוס ביהודה ושומרון, נבנו מאות בתים חדשים. מילא שהוא בוגד בתשלום - אבל הוא טמבל שרק מזיק לפראיירים שמשלמים לו
    • 19:38
    • 01.01.14

27 אין מה לעשות - רק אני יודע את האמת (מאחורי הבקעה) יריב ב.
  • 18:54
  • 01.01.14

וכל השאר פשוט צריכים להקשיב - כמו שידענו את האמת מאחורי ציר פילדפי

28 אמת לאמיתה נוסע קבוע דרך כביש הבקעה
  • 19:14
  • 01.01.14

האמת היא שנסיעה דרך הבקעה מגלה מעט עוברים ושבים, הרבה שממה וישובים מעטים מטים לנפול שהוזנחו ע"י הממשלה באופן סדרתי ולא מעניינים אף אחד. פתאום הבקעה הפכה לסלע קיומנו.

  •   גם בנגב ירק
    • 20:05
    • 01.01.14

    גם בנגב יש שטחים ריקים ניתן אותם לסעודים
    מאוחרי הבית של ההורים שלי באשדוד יש חורשה ריקה ניתן אותה לירדנים
    יער ירושלים גם ריק מתושבים נתן אותו לעירקים
    גן סאקר לרוסים
    פארק הירקון גם ריק מתושבים ניתן אותו למצרים
    בקיצור כל מה שריק נחלק
    רק איפה שיש צפיפות כמו בגוש דן צריך להשאר בידנו
    ויבא שלום

  •   ההבדל הוא שהנגב הוא במדינה וכולם מכירים בזה, לאומת הבקעה, שהיא בשטחים.  (לת) מיגל
    • 09:32
    • 02.01.14

29 הסוד הגלוי הוא שזו הציונות החמדנית הכובשת ומנשלת עם אחר רק בשל היותו ש  (לת) פלץ
  • 19:27
  • 01.01.14

  •   הצינות תחזיר את היהודים ליהודה ואת הערבים לערב...די לכיבוש המוסלמי וספיחיו!  (לת) פחחחח...
    • 23:01
    • 01.01.14

  •   לחץ בבקשה על הכפתור ON/OFF וכבה את הטייס האוטומטי. לאחר מכן תן הצצה במפת המזרח התיכון וצפון אפריקה, השווה את שטחה של ישראל עם שטחיהם של הערבים, ולאחר מכן הדלק מחדש את הטייס האוטומטי.  (לת) סבתא של חמדנית יא פלצן
    • 06:29
    • 02.01.14

30 מילים כדורבנות.  (לת) עמית
  • 19:30
  • 01.01.14

31 גם על ציר פילדלפי לעגתם ואמרתם אוחנה
  • 19:41
  • 01.01.14

אז לסמוך שוב על המילה שלך מר אופנהיימם? לא תודה.

32 יריב אופנהיימר.. קפי
  • 19:42
  • 01.01.14

באותו הגיון עקום אפשר לומר מהם חמישה מליון יהודים בלב מאה מליון ערבים מוסלמים, או מה שטחה של מדינת ישראל לעומת שטחי ערב האדירים??? בהגיון העקום שאתה מביא אפשר וצריך לוותר על הכל , אנו הרי פסיק באזור, דמוגרפית וגאוגרפית . ובא שלום על ישראל.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  •   מה הקשר בין גודל ומספר אוכלוסיה? את חושבת שהשטחים יביאו לך זקפה לאומית? באסה. אין סיכוי.  (לת) השטחים הכבושים הם סרטן גרורתי לחברה הישראלית
    • 06:34
    • 02.01.14

33 אתה מודד את הצורך הבטחוני של ישראל ב,, עפר
  • 19:51
  • 01.01.14

כמות המתנחלים ? חח

  •   נכון, אין שום קשר בין התנחלות לביטחון. התנחלויות בכל מקום מעבר לקו הירוק אינן מגינות על איש, להפך - הן צריכות הגנה בעצמן. אם מדברים על ביטחון נטו, הרי להתנחלויות יש ערך בטחוני שלילי. אז אתה צודק בשאלה שלך (למרות שלא לזה התכוונת) - יותר מתנחלים = פחות ביטחון.  (לת) מיקי מילר
    • 22:24
    • 01.01.14

  •   אם לא לכך הוא התכוון אז מה הטעם בתגובתך ? סתם ?  (לת) למיקי
    • 23:35
    • 01.01.14

  •   אם לא לכך הוא התכוון אז למה הגבת ? סתם ?  (לת) למיקי
    • 10:19
    • 02.01.14

  •   מיקי, לא הבנת את הסרקזם שבתגובתי. ועוד דבר אחד, שלום זה דבר שצריך להיות מושרש ולא חתום על חתיכת נייר. עפר
    • 16:52
    • 02.01.14

    ואני אתמוך בשלום ובפינוי ישובים,כשאהיה בטוח שזה יהיה שלום ולא הפסקת אש. אתה יודע, משהוא כמו צרפת ובריטניה. שונאים אבל מכבדים ומחייכים בנימוס !! עד אז ״שלום עכשיו״ לא רלבנטי, לא כי הם רעים או בוגדים חלילה, פשוט לא מציאותיים .

34 צריך גבולות לשתי מדינות לשני עמים. רק שישים ושבע עודד
  • 20:06
  • 01.01.14

העמים צריכים להיפרד
לצבא הכי חזק במזרח תיכון יש תפקיד לשמור עלהמדינה ולא לשמור על הכיבוש
אם יש צורך אפשר להכניס צוללות לירדן ולתעלת הימים עם ראשים גרעיניים

35 הפקרת הבקעה לפלסטינים תביא להרס האזור כמו שנעשה בש  (לת) יובל
  • 20:13
  • 01.01.14

36 למנותו מייד לסר הבטחון  (לת) קין
  • 20:32
  • 01.01.14

37 נתונים איך נאמר ...לא אמת האיש מן הבקעה
  • 20:45
  • 01.01.14

לרבים מישוב הבקעה יש רשימת המתנה לקליטה. לא קולטים בגלל הקפאת הבניה שחלה רק על יהודים

  •   לפלסטינאים הורסים בתים בבקעה, משום שלהם אין אישור להקים אפילו אוהל.  (לת) נתונים, איך נאמר...הזויים
    • 11:10
    • 02.01.14

38 לא קראתי אבל אני צוחק מהבדיחה.... כבשה פועה מתפקעת
  • 20:51
  • 01.01.14

אופנהיימר ו...האמת?
חה-החה-חה

39 רק בור, תמים או אדיוט יטיף לויתור על שטח אסטרטגי ומסירתו לאיסלאמיסטים  (לת) אני תמה איך אתה ושכמותך מכילים את הכל הרצון הטוב הזה כלפי שואפי רעתכם המוכחים. תהיו בריאים ותמשיכו להיות שבריר אחוז מהמצביעים לכנסת...
  • 21:07
  • 01.01.14

  •   הוא לא בור, לא תמים ולא אידיוט. הוא מנוול. הוא בוגד בתשלום. הוא סוכן של ממשלות זרות, זרוען הארוכה בישראל ועושה דברן. אתה חושב שסתם משלמים לו ולדומיו? האירופים לא פראיירים. הם מחזיקים כאן קוויזלינגים בתשלום. הטינופת הזה הוא אחד מהקוויזלינגים האלה.  (לת) חתרנות מדינית פר אקסלנס
    • 06:31
    • 02.01.14

40 דעת מיעוט יאיר
  • 21:08
  • 01.01.14

צריך לכבד גם דעת מיעוט,בעיקר שהיא נובעת מתסכול...

  •   לא צריך לכבד את מי שמקבל בוכטות מממשלות זרות כדי לקדם את מדיניותן למרות שהרוב העצום של הציבור דוחה את המדיניות הזו בשתי ידיים  (לת) די לחתרנות המדינית - יוצאו ארגוני השטנה מחוץ לחוק לאלתר!
    • 06:32
    • 02.01.14

41 שיר הלל ל'חופש הבטוי' ש'הארץ' נותן לאוהדיו. וב צנזורה
  • 21:15
  • 01.01.14

רוב הנגדי-נפסל.

42 ספרו לנו על האמת מאחוריי המשכורת של אופנהיימר?  (לת) ב
  • 21:17
  • 01.01.14

43 מעניין אם התשלום הפעם הוא בדולרים או ביורו  (לת) ציוני
  • 21:18
  • 01.01.14

44 לבטל כלאחר יד את הנימוק הביטחוני של קו הירדן - זהו מעשה מופקר - שמריהו
  • 21:30
  • 01.01.14

נניח שאכן לא צפוי בעתיד הקרוב (ומה זה עתיד רחוק - רק עוד עשור...) חזית מזרחית של צבאות עיראק וירדן. אבל לזלזל בחשש ממשי של חדירת אלפי לוחמי ג'יהאד לתוך "מדינת פלסטין" דרך הירדן שלא יהיה מוגן??? מה יעשה צה"ל??? יכנס לשטח "תוך חצי שעה"... ויחפש את הרוח... כי עוד 20 לוחמי טרור, סליחה לוחמי חופש ג'יהדיסטים, יעבור את הגבול...

ואז לאט לאט תוך שנה שנתיים ישבו ביהודה ושומרון, סליחה מדינת פלסטין אלפי טרוריסטים שיירו אש ללא חשש לעבר ישובי הקו הירוק... סליחה הגבול הבינלאומי... וכמובן שהראשון יהיה לצעוק "קדימה לכבוש את פלסטין" יהיה יריב משלום אתמול...

  •   לכשיחדרו, כדבריך, אלפי לוחמי ג'יהאד, צה"ל יוכל להשתמש בפצצות המצרר שנשארו לו. הצליח להרוג איתם 24 חיילים בלבנון  (לת) הלסינקי
    • 11:14
    • 02.01.14

45 לפי עמדות הימין כל שטח שנפנה למדינה פלסטינית יהיה בגדר אסון בטחוני, נק  (לת) ערן ברין
  • 22:16
  • 01.01.14

  •   מה זה "לפי עמדות הימין"? זה לפי המציאות, לפי העובדות המוכחות, ולפי ההצהרות של הפלשתינאצים עצמם. הימין-הימין-הימין. יאללה, תרגיע, יא מכונה שהשתגעה  (לת) כאילו שהימין אשם בפראות של הערבים ובאידיוטיזם של השמאל
    • 06:33
    • 02.01.14

46 מי מממן את המשכורת של יריב מיקה
  • 22:20
  • 01.01.14

במהלך בדיקה שערך בעבר רשם העמותות, נאלצה "שלום עכשיו" להודות שהיא מקבלת מימון נאה ממספר ממשלות אירופיות, בהן, למשל, ממשלת נורבגיה (800 אלף שקל), ממשלת פינלנד וגם האיחוד האירופי (451,598 שקל). בנוסף לכך העניקה ממשלת בריטניה ל"שלום עכשיו" 544,367 שקל

  •   מי מממן את כל תגובות הימין כאן? תעמולת הימין של ביברמן.  (לת) השטחים הכבושים הם סרטן גרורתי לחברה הישראלית
    • 06:36
    • 02.01.14

  •   חוקית אין מדינה שמקבל מצב כזה! אנומליה, אנורמלי, הזוי ! Chaiaממומן על יד ארצות של אירופה
    • 08:29
    • 02.01.14

    דבר שאסור לגמרי, אפשר על זה להכניס אותו בבית סוהר!

  •   והימנים מקבלים מימון מאנטישמים חובשי כיפה וכמרים אוונגליסטיים מטורפים  (לת) גוג ומגוג
    • 10:30
    • 02.01.14

47 או תמים או מיתמם מסטיק
  • 22:26
  • 01.01.14

הערבים רוצים פתח ממזרח להכניס ליו״ש כמה מיליונים ולגמור עלינו

48 יהודונאצי, צריך היה לחסל אותך מזמן...אתה מוכר את העם שלך תמורת אגורות. דלית
  • 22:55
  • 01.01.14

אני מקווה שמישהו כאן יתפכח ויסגרו לכם את העמותות ואז בראה כמה אתה אפסון.

49 מתי מסכני ישראל יבינו שהכיבוש וההתנחלות משגשגים באמצעות העושק שלהם ישראלה מתאבדת
  • 23:18
  • 01.01.14

למשל עושק הקרקעות על ידי המנהל מאפשר את הדיור הזול בהתנחלויות
והטפיל המתנחלי שחדר לכל מנגנוני המימשל דואג לטיפוח הגידול הסרטני
להזרמת משאבי המדינה לטובת הפשע

50 יריב אופנהיימר הוא גיבור לאומי.  (לת) אכלולי
  • 23:28
  • 01.01.14

51 רוב התגובות למאמר של איש שמאל באות מהימין הקיצוני אבחנה
  • 23:55
  • 01.01.14

ההסבר הסביר ביותר לזה זה שהארץ החליט להגניב איש נוער הגבעות בתור צנזור למאמרים כאלה, וככה הוא מאמין שימשוך אנשי ימין לקרוא בהארץ. מה שהרבה יותר סביר שיקרה, זה שמעט אנשי השמאל שעדיין קוראים את הארץ יצטרפו לקוראי הימין ויחרימו את העיתון.

52 תודה ליריב אופנהיימר על מאמר חשוב ביותר! חייבים להגיע להסכם, חייבים!!!  (לת) ניסיון שני
  • 00:03
  • 02.01.14

53 האמת מאחורי אופנהיימר א.
  • 00:10
  • 02.01.14

בעעעעעעע

54 תודה יריב. אל תירא ואל תחת (כי לנו הקו הירוק והאחד...)  (לת) סמולן
  • 01:28
  • 02.01.14

55 הכל הרי ישראבלוף ,הישראלים רוצים את הגדה רק משיקול של ארץ ישראל השלמה  (לת) רוני
  • 04:13
  • 02.01.14

56 אז כמה ערבים גרים בביקתה, מאות אלפים , אלפים , תתפלאו עשרות בודדות  (לת) ירון
  • 05:46
  • 02.01.14

57 חברים יקרים תתעדכנו גיורא
  • 06:03
  • 02.01.14

יריב וחבריו. צריך להתייחס למצב נתון .אי אפשר לחזור ל1949 אין יותר הורדתישובים ציר הזמן נע קדימה תחשבו על משהו חדש אם אתם רוצים להיות רלוונטיים

58 כוו הגנה נגד פלישה של צבאות ו טרוריסטים,אותך יריב אייתי שם ראשון .... SAMY
  • 08:38
  • 02.01.14

חגורה מגן של ישראל, אנשים של ברזל גרים באזור, !

59 העמותה להשמדת ישראל יוסי
  • 08:46
  • 02.01.14

הר אופנהיימר הצק בדרך

60 לא אוהב את ביבי, הוא חלש ופחדן, אבל יש לו הברקות מצוינות מדי פעם . יהודי מהגליל
  • 09:09
  • 02.01.14

כמו למשל נושא ההתעקשות על ההכרה של ישראל כמדינת העם היהודי. נושא השארת הבקעה החיוני כל כך להגנתנו, וגם העברת המשולש למדינה הפלסטינית העתידית . מצוין ! מדוע להשאיר אויבים אצלנו במדינה אם אפשר לממש את חלומם לחיות בפלסטין , שיקבלו שם את דמי הביטוח הלאומי...

61 שימו לב כמה תגובות ממומנות יש פה מטעם 'אם תרצו' או דומיהם  (לת) מעורר חלחלה
  • 09:45
  • 02.01.14

62 צריך להילחם בבוגדים הימנים כאילו אין פלסטינים ולהיזהר מהפלסטינים כאילו אבן אחת לא תישאר מיצהר
  • 10:31
  • 02.01.14

אין ימנים

63 כמה דמגוגיה במאמר אחד ראובני
  • 10:46
  • 02.01.14

א. היישובים בבקעה לא מנצלים את הפלסטינים, הם מעסיקים אותם ולא בטוח שאם לא היו עובדים אצלם הייתה להם עבודה כלל. גם על הישובים בגוש קטיף אמרו שהם מנצלים אבל תראו מה קרה לחממות ולשטחים, האם מגדלים שם עגבניות לייצוא או מנצלים את השטח לשיגור קסאמים מדי פעם (על ידי ארגונים קיצוניים שעושים את מלאכת החמאס באמונה).
ב. ברור לכל מי שעיניו בראשו שאם הבקעה לא תהיה הגבול המזרחי של ישראל, היא תתחבר בשלב כלשהו לירדן ולפלסטינאים של ירדן ותיהפך למדינה פלסטינאית גדולה שאין לנו שליטה על מה יוצא ובעיקר נכנס לשם, במקרה של סכסוך או עימות השליטה שלנו תהיה מוגבלת וזה מצב מסוכן לישראל. דרושים לא רק כוחות בינלאומיים שאנו יודעים כמה הם שווים (אפס או מינוס) ורק אנחנו צריכים לשמור על הגבול המזרחי שלנו, אולי בהסכם עם הפלסטינים אבל לא לוותר על שליטה בגבול החיוני הזה.
ג. אם יהיה הסכם שלום למה שהיישובים לא ישארו ויהפכו לדגם של שלום ודו-קיום? האם אין ערבים (שמגדירים עצמם פלסטינים) בישראל?

64 אז זהו הענין בדיוק אם הבקעה תוכרז שטח ישראלי כמות המתנחלים  (לת) תגדל
  • 11:08
  • 02.01.14

65 זו לא שאלה של כמה ישראלים יש שם יוני
  • 11:53
  • 02.01.14

ביהודה ושומרון יש הרבה מתנחלים, וגם הם יאלצו ברובם לעזוב. זו שאלה של הצרכים הביטחוניים האמיתיים של ישראל (כפי שצה"ל יקבע על סמך חוות דעת אובייקטיבית) אל מול הצורך שי ישראל בהסכם ומפתרון של שתי מדינות. לפי כך, אולי יהיה צורך בצה"ל בבקעה לשמו מסוים, אבל בטוח שאין צורך ביישובים ובטוח שאין צורך להתעקש על בקעת הירדן בריבונות ישראלית (וזה גם לא יתקבל), ועל אחת כמה וכמה סיפוח הוא אידיוטי.

66 כוחות שריון שיפלשו מירדן ברבור לבן
  • 12:58
  • 02.01.14

איזה סילוף מאיפה יש לך את ההשקפה שבקעת הירדן היא רצועת ביטחון רק של הימין? אולי כדאי שתלך לחברך מאותה מפלגה וקבל ממנו תדרוך שזו רצועת ביטחון מפני זליגת כוחות טרורליהודה ושומרון ומשם אודרופ לתוך מדינת ישראל. אם הבקעה היא שטח בריבונות הרשות ופלשתינאית הרי שכל פלישה לתוך השטח הזה יחשב כהכרזת מלחמה. האם האקט הזה ברור חך יריב אופנהיימר. זו איננה תאוריה ישנה. נסוגונו משטחי עזה ומה קיבלני. יבוא טרור דרך מנהרות לתוך רצועת הזה ומשם הפגזות אצחניות לתוך ישראל. האם זה ברור לך וידוע לך או שאתה מתעלם מהמציאות וחי בסרט. האם שמעת על המלחמה הרצחנית שמנהל רופא העיניים לערב רב של מוסלמים מכל העדות והצבעים. אם לא יהיה חיץ של צנל בבקעה, יבוא היום ומירדן הם יפלשו לעשראל. רק בקטנה. רק קומץ מחבלים שוחרי רצח עם חגורות נפץ להתפוצץ בדיזינגוף סנטר. מי יעצור אותם? בני הדודיל שלנו מרמאללה, או ג'נין ערש השלול והשלווה. רק תרפה לדקה ומיד יצא הנחש ממעורתו. ואז מה יריב? האם תרצה שבתך תטייל בחוצות תל אביב כשאיום טרור יום יומי יעלה ויפרח מתוך בקעת הירדן. וכל מעשה של כוח צבאי ישראלי אתה ושכמותך תרוץ לגנות כי זו פגיעה אנושה בריבינות מדינה, שכנב ככל שתהיה למד ישראל. לפעמים אינני יודע אם תמים אתה או שזו אק טפשות שמעוורת את מוחך.

67 אני חיי בחו״ל, ואני מהסס כל הזמן אם להיות מנוי. אני חושב שהעיתון לעיתון הארץ ( שאני מאוד אוהב לקרוא )
  • 17:05
  • 02.01.14

הוא בעל רמה, אבל אתם צריכים לדעת שאם אדם צריך להחליט על תשלום למנוי דיגיטלי חלק מהעניין הוא שהוא יכול להיות מעורב ולהגיב לכתבות, כמובן שבשפה נקיה, וכש 60 עד 70 אחוזים מהניסיונות שלו מצונזרים או לא מועלים מכל סיבה שתהיה, זה גורם לו לחשוב פעמיים לפני שהוא הולך לשלם 400 ש׳ ( הטיימס הלונדוני דרך אגב 18 ש׳ בחודש ) חומר למחשבה.

68 אבל אין שם בכלל ערבים...לא שולטים על ערבים אז מה העניין ?!  (לת) חייבים את הבקעה כחייץ כנגד עיראק וסוריה
  • 00:48
  • 07.01.14

69 כשמישהו מצהיר שהוא אומר לנו את האמת, הוא לרוב משקר ובגדול ל רפי
  • 12:38
  • 14.01.14

שאלת מספר המתישבים בבקעה אינה שייכת לשאלת חשיבותה שחל הבקעה לביטחון ישראל. אלה שני נושאים נפרדים.
כאשר מישהו מדבר על סוגיות ביטחון מוטב יסביר תחילה מול איזה מתאר איומים הוא מכוון ולאיזה טווח זמן.
קל מאוד, אם תחליט על כך מדינת ישראל להכפיל, לשלש ויותר את מספר תושבי הבקעה, לכן מספרם העכשווי אינו הנושא.
השליטה בבקעה חיונית לא רק מבחינה צבאית טהורה אלא גם למניעת הסתננות, הברחות, זליגת טרור, הערכות צבאית להגנה מפני נסיונות פלישה, לאו דווקא בדמותו הבלתי מוצלחת של קו בר-לב וכו'
שליטה בבקעה חשובה וקריטית כדי למנו כניסה מסיבית של מאות אלפים ואפילו מליוני ערבים המתחזים לפלשתינאים לתחומי איו"ש, מה שייצר לישראל בעייות ביטחוניות ודמוגרפיות בלתי פתירות.
אני מבין שיש בינינו אובססיבים שלא מעניין אותם שום דבר מלבד פיסת נייר אמריקנית עם או בלי חתימה של אבו מאזן. היות ומדובר בטימטום מוחלט, אין צורך לדון בכך, כאילו אלה דברים שקולים.

70 יריב אופנהיימר בודד, עלוב וחסר ערך דגן
  • 09:39
  • 07.03.14

אני מבין את התאווה של אופנהיימר להתפרסם אולם לעולם ישאר אדם בודד, עלוב וחסר ערך.