אובססיה ושמה: מדינה יהודית - דעות - הארץ
מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

אובססיה ושמה: מדינה יהודית

היא היתה שכנתנו, דירה ליד דירת ילדותי. מהעינית בדלת הייתי צופה בה, עומדת במשך דקות ארוכות ובודקת אם נעלה את דלתה. היא היתה חובטת בדלת, מרעידה את חדר המדרגות, עד שדלתה הפכה לחבולה מהמכות. אחר כך היתה יורדת במדרגות - וחוזרת מיד, לבדוק שוב. הטקס המוזר הזה התקיים מדי יום. גב' פלנר היתה אשה ערירית. ידענו שהיתה "ניצולת שואה" והסבירו לנו, הילדים, שהתנהגותה "אובססיבית", מלה שלא הבנו אז. אני חושב על גברת פלנר כשאני חושב על אובססיה אחרת, זאת של ישראל להיות "מדינה יהודית". דפוס ההתנהגות הוא אותו הדפוס, הסבריו מתחום הנפש החולה. המחלה מוגדרת הפרעה אובססיבית־קומפולסיבית (OCD), המסווגת כהפרעת חרדה,...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 די לעייפות, צביעות והתחסדות. העם בוחר בדני שכטמן לנשיאות! חצאית ששמחה במאי ב-וואו
  • 02:18
  • 19.01.14

גאווה יהודית.
כושר ניתוח מצב המנתחים והמורים.
יעצב תכשיטי וכובעי אישתו. יהיה "תיקונצ'יק" עם פרס נובל!
מי צריך יותר?

  •   תרימי את החצאית...  (לת) בווווז!!!
    • 09:18
    • 19.01.14

  •   היום עשינו בדיחות בכיתה מהכתבה של גדעון. אחלה של בדיחות. גדעון והמדינה. חחחחחחחחחחחחחחחח  (לת) גדעון גארניט
    • 17:29
    • 19.01.14

  •   רק חברתהכנסת שמעון סולומון וסגנית יושב ראש הכנסת פנינה תמנוש-שטה המצויינים יהיו שרים וראשי-ממשלה ונשיאים בישראל ותהי הלי משרה מלאה בארכיון ואשה יפה ונחמדה  (לת) מי זה האשכנזי הזה ? חתן נובל
    • 19:45
    • 26.01.14

  •   דני שכטמן חסר יושרה אקדמית - לא בטוח שהוא ראוי! רחובותית
    • 10:46
    • 27.01.14


    לא בטוח ששכטמן מתאים. יש לשכטמן בעית יושרה.הוא גילה במקרה תופעה שאותה לא הבין, אצטט מדבריו " ידעתי שהתצפיות שלי בסדר. לא יכולתי להסביר את התופעה". שכטמן פנה לפרופ' אילן בלך מהטכניון והאחרון הבין את התופעה ובנה עבורה מודל פיסיקלי ורק אז יכול היה שכטמן לפרסמה כמובן שהפרסום נכתב בשיתוף עם אילן בלך, אלמלא פרופ' בלך, שכטמן היה ממשיך כמרצה בינוני בטכניון. לאחר פרסום הזכייה בנובל, פנו אליו עמיתיו מהטכניון בבקשה שיפנה לוועדה בשטוקהולם על מנת לחלק את הפרס בינו לבן פרופ' אילן בלך, אבל שכטמן שגבה ליבו סירב. האיש לא מתאים...

  •   דומני שגדעון לוי מחרטש נושאים כי הוא כבר התייבש. עכשיו הוא אומר שליהודים אין זכות למדינה משלהם רק בגלל שכשהיה ילד היתה לו שכנה מוטרדת-רוח בגלל השואה שעברה עליה. מכאן הוא מסיק שיהודים כולם קוקו ואין להם זכות למדינה, כמו שיש נניח לפלסטינים האלה שהחליטו להמציא עם. רגע, רגע, רגע, הרי אם גדעון לוי חושב כך, הרי שעל כל אדם נורמלי לחשוב אחרת, מכאן שכן יש לעם היהודי זכות למדינה משלו ושיקרקר הגדעון שלו !!!!!  (לת) עמי ש שחם
    • 15:55
    • 30.01.14

02 חולרות השמאל לא נחות לרגע. סעו כבר לברלין מופרעים!  (לת) יהודי וציוני
  • 02:36
  • 19.01.14

  •   יש מדינה יהודית אחת ויחידה בעולם. מי שזה לא נראה לו - חייב ללכת מכאן. ומי שלא ילך מרצונו, יסולק בכוח, ולא יעזור לכם בג"ץ ולא תעזור לכם הקרן החד"שה. לכו מכאן!  (לת) לכו מכאן שמאלנים ארורים - לטובתכם. צאו! החוצה!
    • 12:16
    • 19.01.14

  •   לגדעון לוי יש אובססיה-חיסול מדינת ישראל והפיכתה למדינה באפריקה.  (לת) רבקה
    • 14:50
    • 19.01.14

  •   אתה מוכן לדייק? צפוני
    • 15:02
    • 19.01.14

    מה זאת עומרת סעו? למה אתה מתכוון לירידה או לתיירות?
    אם כוונתך לתיירות - אז לא מובן בכלל מה רצית להגיד.
    אם התכוונת לירידה, אז קבל ד"ש חם מכל האנטישמים שבעולם, אשר מאז ה' באייר תש"ח אוהבים להטיח בכל יהודי הנקרה בדרכם את המשפט, הדומה לדבריך, כמו שתי טיפות מים: "יהדון מטונף, תסתלק כבר לישראל שלך!"
    ולגבי הכולרה - אני מקווה שזאת רק קללה ולא השווית בני אדם ל מחלה זיהומית, כפי שעשו אתה יודע מי כשכתבו על היהודים.

  •   על אפך ועל חמתך, לא ניסע לברלין.  (לת) שמאלן
    • 16:10
    • 19.01.14

  •   בברלין כבר הייתי בקיץ. יש לך עוד יעדים אטרקטיביים לחורף?  (לת) אבל לא מקום עם הרבה ישראלים!
    • 17:49
    • 19.01.14

  •   גם אם לא תיסעו בקרוב נסיע אותכם. התיעוב ממכם יגיע בקרוב לידיי מימוש.  (לת) יהודי וציוני
    • 21:04
    • 19.01.14

  •   עזה מחכה לך mirie
    • 08:57
    • 20.01.14

    אל תשכח לארוז את גדעון לוי..

  •   רבקה. על תתרידי את עצמך עם התאוריות של האיש הרע.עלוב הזה. עם לא זכו מאז ימי ''מצפן'' היו שוליים וגם היום אבל היום עם גם לא חכמים כמו שאת קורא בכתבה. בכל מקרהאנחנו נחליט מה היה חוקיה ומדיניותה של הארץ הזו. לא כמו יושבי מחילות  (לת) מהפך 77
    • 11:56
    • 27.01.14

03 ומה עם האובססיה אובססיה ששמה מדינה פלסטינית? הומניסט
  • 02:46
  • 19.01.14

גם ליהודים מגיעה הזכות להגדרה עצמית !

04 מדינה שמעדיפה לקלוט אליה פושע יהודי על פני גוי ישר וחרוץ היא חולה  (לת) ספקן
  • 02:48
  • 19.01.14

05 מה הבעיה להגדיר יהדות? הדוכס
  • 03:10
  • 19.01.14

כל הדתות הממוסדות והלאומים הינם פסיכוזות קולקטיביות - קרי פרי דמיונם של בני האדם ללא שום אחיזה בעולם הממשי והפיזי.

  •   מר דוכס, אתה נשמע סטודנט טוב של שלמה זנד ממציא ההמצאה היהודית, אבל תלמיד גרוע של המציאות עצמה.המשך לשגות בדמיונות שווא. בהצלחה  (לת) Hieronymus Profanus
    • 19:17
    • 19.01.14

  •   אבל, דוכי, יהדות היא קודם כל לאום. ללאום היהודי יש את הדת היהודי. לכן יהודי הוא בן לאבא עם יהודי ולאמא אמונה יהודית. הבעיה שאתה יצאת פיסח, עיור והזוי.  (לת) עמי ש שחם
    • 16:01
    • 30.01.14

  •   אבל, דוכי, יהדות היא קודם כל לאום. ללאום היהודי יש את הדת היהודי. לכן יהודי הוא בן לאבא עם יהודי ולאמא אמונה יהודית. הבעיה שאתה יצאת פיסח, עיור והזוי.  (לת) ע מיש שחם
    • 16:02
    • 30.01.14

06 אחרי 2000 שנה של רדיפות עם שואה לקינוח, מה רע ברצון לריבונות יהודית? ומה רע בזה?
  • 03:26
  • 19.01.14

הסיבה שהשכנה שלך היתה אובססבית היתה שהיא עברה את השואה, בגלל שלא היתה מדינה יהודית בה יכלה למצוא מקלט. וכמאמר חז"ל, מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין. ומכיון שהנורווגים לא היו מטרה לרצח עם, ואין בעולם אנטי-נורווגיות כמו שיש אנטישמיות, אזי לעם היהודי בשונה מהעם הנורווגי, יש חובה לשמר את המדינה היהודית עם רוב יהודי מוצק, בין אם בויתור על שטחים מאוכלסים בלא יהודים, או בגרוש אוכלוסיות כאלו.
ובאשר לפלסטינים, מבחינת הזהות שלנו מענין את הסבתא שלנו אם הם מכירים בנו או לא. הענין הוא שאנו לא צריכים הכרה כזו עבור זהותנו, אלא כמבחן לכנות שלהם במו"מ לשלום, שהרי שורש הסכסוך לא היה "הכיבוש", אלא חוסר נכונותם להכיר בזכות העם היהודי למדינה יהודית לצד מדינה ערבית. ואם הם מסרבים לזה גם היום, הרי שאין פניהם לשלום ואז מה הטעם בנסיגה משטחי C שאינם מאוכלסים כמעט בערבים? ומה הטעם בחתימה על עוד הסכם קורייש? רק כדי שקרי יקבל פרס נובל לשלום? ואחריו תתחדש לאחר זמן מה, שוב המלחמה על הארץ על פי תורת השלבים של הפת"ח?

  •   גדעון לוי ודומיו פשוט אינם מסכימים מה רע בזאת?
    • 13:49
    • 19.01.14

    אם 'נאורים' כמותם אינם מסכימים-אסור.

  •   החלוקה לA, B, C נועדה להיות זמנית - כל עוד ישראל שולטת על יו"ש - כדי להתגבר על הסדר המוזר הקיים באזןר זה לפיו אנשים החיים יחד, אלה בין אלה, מופרדים בזכויותיהם, כמו באף מקום אחר בעולם. הסכם אוסלו נכשל, הוא לא הביא לשלום ולכן כדאי לבטלו ובתוכו את החלוקה לA, B, C.  (לת) ארנון
    • 16:20
    • 19.01.14

  •   גדעון מצדיק את עמדת הפלסטינים שהיהודים לא זכאים למדינה משלהם. התכנית היא תחילה נסיגה לקוי 67 תוך הכנסת מאות אלפי פלסטינים .השלב השני תביעה לאוטונומיה של הגליל והנגב בעלי רוב ערבי תוך המשך קבלת הזכויות הםציאליות מישראל . באם לא חידוש הטרור .ואם כן גם חידוש הטרור תוך בריחת תושביה היהודים .והשלב האחרון איחוד כל חלקי הארץ למדינת פלסטין ערבית .  (לת) רפי
    • 16:35
    • 19.01.14

07 מדברים הרבה על הסתירה בין "מדינה יהודית" ו"מדינה דמוקרטית". הסתירה הגדולה באמת היא בין "יהודית" ו"מדינה". יוסי
  • 03:33
  • 19.01.14

יהודים היגרו מארצם מסיבות כלכליות עוד לפני חורבן הבית ואחריו במשך אלפיים שנה לא הרגישו צורך במדינה משלהם או בחזרה לארץ ישראל. הציונות הקימה מדינה כי היא הייתה תנועה אנטי-יהודית שהתייחסה לטענות האנטישמים כאל ביקורת בונה. בינתיים הציונות קרסה והיהדות חזרה בגדול וכצפוי היא מכרסמת באשיות המדינה. למדינה יהודית יהיה בהכרח רק אורך חיים מוגבל.

  •   היהודים לא טובים לעצמאות, רק כד'ימים במלאח. נכון "יוסי"? על מי אתה עובד "יוסי"
    • 10:29
    • 19.01.14

    יוסי שהוא מחמוד

  •   התגובה שלך לא רק שקרית מכוונת היא משקפת בורות איומה  (לת) המצאת ההיסטורה
    • 11:58
    • 19.01.14

  •   אין סתירה בין יהודית ומדינה, כמו שאין סטירה בין מוסלמית ומדינה. עובדה, יש מדינות מוסלמיות, כמו שיש מדינה אחת יהודית. הסתירה היא כן בין יהודית ודמוקרטית, בדיוק כמו הסתירה הקיימת בין מוסלמית ודמוקרטית באיראן לדוגמא. מדינות מבוססות על דת אינן יכולות להשאר דמוקרטיות לאורך זמן, מכיוון שהמחשבה החופשית והליברליזם שמאפשרים דמוקרטיה הם אבן הנגף של הדת והנחלתה.  (לת) רונן
    • 12:32
    • 19.01.14

  •   האנלייקים בחסות אפליקציות שנרכשו ע"י "יוסי" והקולגות שלו "יוסי"
    • 15:18
    • 19.01.14

    מקצוענים

  •   מסורת הקיום של היהודים לאורך ההיסטוריה שלהם, בניגוד למסורת הקיום של כל עם אחר בעולם, היא לחיות בתפזורת בין העמים האחרים, תמיד בחסותו של עם או של משטר מסוים.  (לת) הראל
    • 16:25
    • 19.01.14

08 שנאה עצמית היא מחלת נפש  (לת) ציוני
  • 03:41
  • 19.01.14

  •   במקרה שלנו שנאה עצמית היא הסתכלות כנה על עצמנו והסקת מסקנות לתיקון  (לת) לציוני כביכול ובעצם יהודי גלותי
    • 10:30
    • 19.01.14

  •   תסתכל על עצמך. יש משהו שם שאפשר לאהוב?  (לת) לציוני שלא בנה כלום ועסוק בהרס
    • 10:36
    • 19.01.14

  •   האיש הזה באמת חולה נפש ומסתבר שגם ממחלת נפש אפשר להתפרנס משלמים לו על הכתיבה הדוגמטית
    • 10:47
    • 19.01.14

    מתפרנס מפרובוקציות.. זנות לדעתי יותר מכובד ממה שהוא עושה.

  •   הסכם עם הפלסטינים ייתן את הלגיטימציה שחסרה כל כך למפעל הציוני!  (לת) ציוני אמיתי
    • 15:28
    • 19.01.14

09 אובססיה בריבוע. יש משהו שראה הסרט של יואב שמיר, השמצה, ולא הזדעזע? אזמרלדה
  • 04:09
  • 19.01.14

גוגל: Defamation yoav Shamir

10 שוקן הבוגד פושט את הרגל, בקרוב גדעון יעבוד אצל שלדון הא הא האאאא  (לת) ביי ביי גידי
  • 04:21
  • 19.01.14

11 ההפרעה האובססיבית־קומפולסיבית-ציונית >-< היא האחות התאומה של הכיבוש דברים שרואים מכאן
  • 04:42
  • 19.01.14

ושל "מסעות ההתנחלות" שנועדו לסיפוק רצונם של גזלני הנדל"ן, ולפירוק פלסטין לגורמים.

  •   חולרות השמאל הם גייס חמישי ותמיד יהיו כאלה. הגיע הזמן לכרות את העשבים השוטים ולתת אותם למאכל בהמות. ארורים ומשומדים אתם ובני ביתכם.  (לת) יהודי וציוני
    • 15:10
    • 19.01.14

  •   זה מה שנאמר שנאה עצמית .לקחת היום את הכדורים?.  (לת) דוד
    • 16:37
    • 19.01.14

12 מצחיק שגידעונצ'וק לא רואה את האובססיות שלו עצמו. ככה זה אצל חולים בנפש לוי הרי אובססיבי למדינת "כל ערביה ומסתנניה"
  • 04:44
  • 19.01.14

בסדר, אז אנחנו אובססיבים. ובכל זאת אנחנו רוצים מדינה אחת קטנה ליהודים.

בתור אדם אובססיבי בעצמו, אתה לפחות יכול להראות קצת אמפטיה לאובססיבים אחרים.

13 גדעון אלמד
  • 04:46
  • 19.01.14

אתה יותר גרוע מערפת

14 Mr. Levi. You must be tired already, so why not retire JJJ
  • 05:06
  • 19.01.14

Mr. Levi. You must be tired already, so why not retire, because we are tired too

15 מ"י תלך לעולמה עם האובססיות שלה .לחדול מחלום א"י וממדינת היהודים כדי רון
  • 05:29
  • 19.01.14

להמשיך ולהיות מדינה קטנה וחזקה החיה בשלום עם שכניה....

16 לא יפה לצחוק לאדם חולה אמנון
  • 05:38
  • 19.01.14

יהדות זו מחלה קשה, אבל לא חשוכת מרפא.

אמנם לקח לי עשרות שנים לצאת מזה, אבל היום ברוך השם אני בריא.

17 הפוסל במומו פוסל... Rubi
  • 06:17
  • 19.01.14

בן אדם שיש לו אובססיה נגד מדינת היהודים ונגד זכות היהודים להגדרה עצמית מדבר על אובססיות.

הפוסל במומו פוסל.

18 גדעון, יש לך אובססיה, אתה מה זה צודק ברבור לבן
  • 06:22
  • 19.01.14

גדעון לוי כותב על חוויות אישיות שלו, כמשל למצב האומה. כמה יפה וכל כך אוובססיבי. אתה כנראה בקיא כל עך במניה אובססיבית עליה אתה כותב, וברור מיד שאתה גדעון לוי לוקה בה בצורה חמורה עד כרונית.
האובססיה שלך היא לירוק על מדינת ישראל. לטמא אותה ברבים. לחפור עמוק ולמצוא עד תחתית החבית פגמים. השנאה מעבירה אותך על דעתך. זו אובססיה שנמשכת כבר שנים ומשבשת את מעט ההיגיון שנותר בך. שכן לא יתכן שאדם שגר בשכונת יוקרה ימצא מתוך שלל השלילה אך ורק שביל לאופניים בעיר הלבנה. גדעון יכתוב על ילד אומלל בכפר ערבי פעם ועוד פעם. אבל לעולם לא יספר על ילד בשדרות למשל שחרדת הרקטות מביאה אותו להרטיב במיטה. על ילדה שנשחטה עם אימא באחד מפרברי יהודה. על ילדה שאבן של ערבי רוצצה את גולגולתה. את כל זה לא תמצאו בכתביו של גדעון.
הוא שאמרתי אובססיה לשנוא כמה שאפשר את הישראלים. ולשבח את התנהגות הערבים. כפיתיות כרונית.
אבל החשוב מכל הוא היהודית ודמוקרטית.
כן גדעוח לוי, מדינת ישראל הוקמה בעיקא בגלל השואה שהביאה את העולם אפשר לומר הנאור לרחוץ מעט את המצפון מיד לאחר גמר מלחמת העולם. אחרי שמעצמה אכזרית גמרה לטבוח בשיטתיות את העם היהודי וכל העולם הנאור לא נקף אצבע, החליטו לבסוף לתת מקלט, אני חוזר מקום קטנטן כמקלט לעם עתיק עם שורשים בכנען אל תרצה ולחדש את הבית הלאומי לעם היהודי. וכן גדעוח לוי, יהודי הוא גם דת וגם לאום, שכן אין ספק שהקבוצה שהביאה לתחית הציונות הייתה קבוצה של עברים, יהודים שהם בני דת משה כלומר בני דת יהודית.
אני בטוח בכך שאתה יודע את זה שכן עובדה שהיינץ הגיע לארץ ישראל והקים בה את ביתו וכך היה המקול מפלט למאות אלפי ציונים שתנועת התחיה הציונית הניעו אותם חזרה לארץ ישראל. אני בטוח שאתה יודע את זה, הרי ספרת לא פעם אחת על חוויות תנועת הנוער בה היית. ולבטח ספגת של את רוח תנועת הציונות המתחדשת. ועובדה היא שהתשוקה בת שנות אלפיים הייתה לפאתי מזרח אל הכותל המערבי ואל מרחבי יהודה ושומרון וגם חולות תל אביב ממנה צמחה העיר הלבנה. אם תרשה לי אבי נטש לימודים בתיכון לטובת הכשרה חקלאית במטרה להפריח שממות ארץ ישרטל, וכך היה. וכך גם נסחפה אימי ויחדיו בהצלחה מרובה הפריחו ביחד עם רבבות נוספים את שממות ארצנו. הם יהודים בדתם ויהודים ששאפו להקים בית לאומי מתחדש בארץ ישרטל. ושלא יהיה לך ספק גם הצליחו הצלחה מרובה, חרף הטרור הערבי, וחרף "השרפה של הגורן בתל יוסף" כמשל למאבק העיקש כנגד הטרור הערבי. וכן עם הקופה הכחולה ועם התרומה מידי יום שישי לקופה של פרוטה ועוד פרוטה, וכן עם התנועה של "מהעיר לכפר" ועוד נקודה מוקמת בשיטת חומה ומגדל, וגם נקודות של השומר הצעיר חילונייםמככל שיהיו אבל יהודים בלאום, וחולצה כחולה והיא עולה על כל העדיים.
הנה לך יש לנו אובססיה לארץ ישראל. פינה קטנה בגלובוס, וסביבנו אימה ופחד. נולדנו כולנו לכל החיים משורה משחרר רק המוות, וכן תקווה בת שנית אלפיים שצומחת ומתגשמת. חרף חורשי המוות שסביבנו שעדיין שואפים לזרוק אותנו לים המלוח, חרף כל זה גם פרסי נובל קיבלו יהודים צברים בוגרי מוסדות ישראליים יהודיים. ואםמתרצה מהאוניברסיטה העברית. ועברית הירפא השפה ועברי הוא הלאום שזה בדיוק יהודי
כן אנחנו אובססיבים למדינת ישרטל, בדיוק כמו השכנה הנארוטית שלך גדעון שטרקה את הדלת בחולניות כפי שתארת. אבל אנחנונגאים באובססיה הזו לישראל, מה זה גאים מתים על המחלה הזו. ואתה יש לי עצה בשבילך, כמו שכבר כתבתי. אם האובססיה הזו קשה עליך ולא נעימה לך, שמורה לץ הזכות להפליג לנורווגיה. אותה הזכרת בדבריך. אתה אמרת. אז קח ועשה מעשה ותעביר את עצמך לנורווגיה. אני אשאר יהודי בדת, ויהודי בלאום במדינת היהודים היחידה שכלכך אהובה

  •   ברבור לבן, אתה כל כך צודק ! ג.לוי סובל כבר שנים מOCD, אך איש אינו עוזר לו... צבי
    • 11:25
    • 19.01.14

    מר שוקן, לטיפולך הדחוף.

  •   אמנם תשובה ארוכה...אך ממצה את רעיון הציונות....ארץ ישראל לעם ישראל יעל
    • 11:29
    • 19.01.14

    פשוט תענוג לקרוא את התשובה הנכונה , המדוייקת והאמיתית לגדעון לוי.
    תנועה נפלאה וצודקת....הציונות.
    חבל שיהודים לא חתרו להגיע לארץ קודם ההתעללויות הבלתי פוסקות....
    בשביל אחת כמוני הרצל הוא מה שלדתיים המשיח....
    והציונות תגדל ותצליח למרות כל שונאיה ההזויים והקנאים והחרדים לדעתם הפוסט ציונית.

  •   גדעון לוי שרון
    • 11:48
    • 19.01.14

    מצטרף לדעת הכותב .

  •   אורך התגובה שלך הוא הוכחה שגדעון צודק. חחחח.  (לת) פרויד
    • 11:56
    • 19.01.14

  •   יופי, נחמה  (לת) צבי
    • 16:16
    • 19.01.14

  •   ליעל, את טועה. הרעיון של הציונות לא היה ארץ ישראל לעם ישראל אלא שינוי צורת הקיום ההיסטורית המסורתית של היהודים - לא לחיות בתפזורת בעולם אלא יחד, במקום אחד, ככל עם אחר.  (לת) אבירם
    • 18:32
    • 19.01.14

  •   יופי, נחמה  (לת) צבי
    • 18:45
    • 19.01.14

19 גדעון לוי גר במרכז רמת אביב דנה
  • 06:52
  • 19.01.14

נראה אותך מתגורר בתוך שכונה שבה ריכוז גבוה של מהגרים לא חוקיים, או בכלל שכונה מלאה אנשים ממעמד נמוך. הייתי מצפה שתלך לגור אתם כדי להוכיחאת התיאוריה הצדקנית והצבועה שאתה מטיף לה מכל חייך הנוחים במרכז השכונה המבוססת בה אתה חי. אתה יודע, אנשים רבים בעולם שמטיפים כמוך, הולכים ומתערבבים באוכלוסיות הטרוגניות ולא נמצאים כל חייהם באיזורי נוחות כמוך. אז די, באמת אתה מעורר גיחוך ואי אמון בקרב כל קוראיך.

  •   ובנוסף, שכונה זו הוקמה על חורבות כפר פלסטיני אלי
    • 13:20
    • 19.01.14

    אני לא מאמין שגדעון לוי מאמין בכלל במה שהוא כותב. אם הוא היה כותב עם הזרם, אף אחד לא היה קורא את כתבותיו. הודות לפרובוקציות שהוא מעורר, הוא נחשב לעיתונאי "מעניין".
    עובדה היא שהוא לעולם לא מתעמת עם ההאשמות נגדו, כי הוא יודע כנראה שאין לו טיעונים טובים. שיקוליו של לוי הם פרנסתו בלבד ושיהיה לו לבריאות. אסור לקחת אותו ברצינות.

  •   לא רק שהגדעון חי ברמת אביב, הוא גם לא מדבר ערבית אסף
    • 14:47
    • 19.01.14

    ונעזר במתוגרמן כשהוא מסייר בשטחים. בדיחה מהלכת על שתיים.

  •   כמובן, עדיף שעיתונאי יידע את שפת המקום עליו הוא כותב, אבל זה לא הכרחי. זה עניין רגיל שעיתונאים רבים ברחבי העולם נעזרים במתורגמנים מקומיים.  (לת) אבישי ספיר
    • 20:01
    • 19.01.14

  •   נראה אותך חיה בשכונה מנוכרת כמו שגדעון היקר גר בינגו
    • 22:45
    • 19.01.14

    ואז נשמע אותך מדברת! שכונת רפאים ממש! אוליגרכים מוזרים ו מליינים עלומים קונים בתים ולא באים! ריק! הכל ריק! והקוטג במרכול תמיד מופקע בשקל ועשרים!

20 כעת אתה מומחה לפסיכולוגיה של מדינות,של אחת בעצם, שאין "חולה" ממנה טובה
  • 07:05
  • 19.01.14

ושוב אתה הופך למומחה בגרוש כדי לבסס את השאלה,שגם עליה יש לך תשובה, למה בכלל היהודים צריכים מדינה. הרי אם היית בודק כל מדינה היית מגלה שלכולן יש אובססיה משונה לגבי מי ייכנס למדינה,כולל מדינות נורמליות כמו איטליה,יוון,שבדיה(שיש בה הרבה פחות מהגרים מאפריקה מאשר בישראל), אבל רק מדינה שמתעקשת לא לקלוט מאות אלפי מהגרים מאפריקה(הרי בלי גדר זו הייתה הדרישה שלך) ואח"כ עוד כמה מאות אלפי פלסתינאים,שמתים לחיות במדינה יהודית ולא פלסתינאית, היא מדינה חולה. גם אני חושבת שיש בעייתיות בהרחבת המושג מדינה יהודית לתחומים מיותרים כמו קרקע, אך מכאן ועד למסקנה שישראל היא מדינה חולה המרחק גדול. לך להבדק ד"ר לוי,אולי תגלה שהאובססיה כולה שלך.

  •   השאלה במאמר היא לא כפי שכתבת, למה בכלל היהודים צריכים מדינה, גדעון לוי יוצא מהנחה שיש מדינה מצליחה ופורחת השרלה היא למה מתעקשים על "אופיה היהודי" כשבכלל לא יודעים מהו ושזה לא מקובל בשום מדינה אחרת.  (לת) יש לך קשיים בהבנת הנקרא
    • 14:12
    • 19.01.14

  •   לא הבנת כלום. צבי
    • 16:32
    • 19.01.14

    או שאת עיוורת מרוב שינאה וצדקנות או שאת מסלפת ביודעין. לוי מזכיר לנו שהדלת כבר סגורה. הרוב היהודי מובטח ע"י חוק השבות. לוי התנגד במוצהר למימוש זכות השיבה. הוא טוען שאנו יכולים להרשות לעצמנו להרגיש בטוחים ביהדותה של המדינה במו"מ על הסדר וגם לקלוט מספר מוגבל של מבקשי מקלט מאלה שכבר כאן.

  •   לא הבנת כלום. צבי
    • 18:48
    • 19.01.14

    או שאת עיוורת מרוב שינאה וצדקנות או שאת מסלפת ביודעין. לוי מזכיר לנו שהדלת כבר סגורה. הרוב היהודי מובטח ע"י חוק השבות. לוי התנגד במוצהר למימוש זכות השיבה. הוא טוען שאנו יכולים להרשות לעצמנו להרגיש בטוחים ביהדותה של המדינה במו"מ על הסדר וגם לקלוט מספר מוגבל של מבקשי מקלט מאלה שכבר כאן.

  •   גדעון יוצא מנקודת הנחה שיש מדינה,האו, אך הוא רוצה לשנות אותה מהותית.,השאלה אינה אם לקלוט כמה עשרות אלפים, גם אני מוכנה לכך,אך לוי מוכן היה לקלוט גם מאות אלפים לפני בנית הגדרכפי שהוא מוכן לקלוט מאות אלפי פליטים פלסתינאיםי,הכל בשם הצדק ובשם שינוי אופיה של המדינה,שכל עוד היא יהודית היא,בעיניו, נגועה באיצדק ובגזענות.  (לת) טובה
    • 06:57
    • 20.01.14

21 בכל הארצות סביבנו חוסר הומגניות גורם בהכרח למלחמות אזרחים ג"ל הוא האובססיבי
  • 07:15
  • 19.01.14

ואפילו בקנדה השלווה לחלק הצרפתי יש שאיפות להפרדה.
בספרד קטלוניה מבקשת עצמאות.
בסקוטלנד יש תנועה בדלנית.
ראו את המתרחש בסוריה, בעירק, בלבנון.
מצרים מוגדרת בכל החוקות כמדינה איסלמית, למרות מיעוט נוצרי שקודם לאיסלם.
כאשר למדינת ישראל יש מיעוט ערבי, ו"פליטים" ש-65 שנה ממשיכים בפליטותם, הדרישה להכרה בהגדרת מדינת ישראל כמדינה יהודית היא לגיטימית.

22 הכותרת מתאימה יותר לדר שטירמר מאשר לאתר של עיתון ישראלי  (לת) רן
  • 07:24
  • 19.01.14

23 פשוט הזוי ,מי מדבר על אובססיה המשרבט הלאומי,אתה אובססיבי אבדת את זה
  • 07:33
  • 19.01.14

בכל הנוגע לישראל,מטיף לסיום הענין הציוני,והקמת מדינת כל אזרחיה,ואפשר כל אריתריאה,

24 אובססיה ושמה - גדעון לוי  (לת) דניאל
  • 07:40
  • 19.01.14

25 גדעון, גם פרנואידית, ולכן מסוכנת לציבור. פסיכולוג
  • 07:42
  • 19.01.14

מה שמחייב את הקהילה ( הבינלאומית ) למנות לה קצין מבחן, שלב אחד לפני שבית הדין ( הבינלאומי ) ישלח אותה למוסד סגור ( קוי 47').

  •   נשלח אותך, פסיכולוג, למוסד סגור: צעד אחד לפני בית בושת... מודרניסט..
    • 12:15
    • 19.01.14

    שם תוכל לממש את הפיקסציה האנאלית שלך, תולעת ביוב.

  •   בית בושת... הפיקסציה האנאלית שלך... תולעת ביוב... צבי
    • 04:48
    • 20.01.14

    מודרניסט הוא דמגוג, רמאי ופורנוגרף, שפונה ליצרים הנמוכים, מטיל זוהמה אישית שקרית מהסוג הצהוב, וחובב דימויים מתחום הפרשות הגוף: "משליך" צואה על יריביו, "טובל" את ראשיהם "באסלה מסריחה" ו"יורק" בפניהם או משתיןבכל הזדמנות. יעודו הוא להסית נגד השמאל, המדיני והליברלי, חוצה המפלגות, תוך סילוף עמדותיו נגד ההתנחלות המשיחית-חמדנית ובעד חתירה מפוכחת להסדר עם הפלסטינים והצגתו השקרית כמיעוט קיצוני זעיר, הזוי ובוגדני. במקביל, הוא עוסק בהסתה ארסית כלפי הפלסטינים וערביי ישראל ולעת מצוא גם כלפי נוצרים (מצחינים כמובן). תגובות חריפות כשלך, עניניות ככל שיהיו (ביקורת על אי ראית המציאות, איזכור הסנקציות הצפויות), מעוררות את זעם ההמון ה"פטריוטי", ומודרניסט לא מחמיץ את ההזדמנות להסתה תוך מתן פורקן לאובססיות אישיות כנזכר.

26 ואם כל הפלסטינים יתגיירו, האם אז נתניהו רומן לפיד
  • 07:45
  • 19.01.14

יהיה מבסוט ? ליברמן יהיה רגוע , עמותת אלעד תפסיק לחבל במזרח ירושלים ?

27 ממך גדעון לוי ציפיתי ליותר! רונן
  • 07:46
  • 19.01.14

הסיבה לכך שנתניהו דורש מהפלסטינים להכיר בישראל כמדינה יהודית.
היא פשוטה ,לשם שינוי ביבי רומה בשלום.
הפלסטינים מתנים את החתימה על הסכם שלום בזכות השיבה. דרישה זו מטרפדת כל הסכם שהוא. משום כך הכרה בישראל כמדינה יהודית ,תימנע את הדרישה על זכות השיבה .אולי יהיה שלום בסוף. אך בטוח שכאשר אנשים כמותך ינהלו את המו"מ, הוא לא יושג.

  •   אין לי כל ציפיה מגדעון לוי- הוא ממלא כראוי את תפקידו כתעמלן פלסטיני חנן
    • 14:16
    • 19.01.14

    אפילו מעסיקיו יאשרו זאת.

28 זה כמו האובססיה של הערבים - להיות מדינה מוסלמית ולכן, לפי דתם, העולם טוביה החולב
  • 07:55
  • 19.01.14

מחולק ל"דאר אל חארב" ול"דאר אל סאלם", כאשר פלשתין שיושבים בה כיום יהודים, היא "דאר אל חארב". אז מה הפלא שליהודים יש "אובססיה" למדינה יהודית?

29 גדעון אתה מטעה. מדינה יהודית אינה אובססיה. -מודרניסט..-
  • 08:12
  • 19.01.14

הדרישה להכרה ביהדות המדינה אינה נחוצה לישראל משום שהיא עצמה מגדירה את מהותה.
הדרישה הזו נולדה רק בשנים האחרונות לאחר שבשנת 2002 נולדה היוזמה הערבית לשלום.
הדרישה היא עוד תירוץ של הימין לדחות את השלום. עובדה: מצרים וירדן לא נדרשו להכיר ביהודיותה של המדינה.

  •   הסכסוך עם מצרים וירדן הוא על גבולות בעיקרו, הסכסוך עם הפלשינאים הוא האם ליהודים ההזכות למדינה משלהם  (לת) נגד מתחזים
    • 16:35
    • 19.01.14

  •   מודרניסט, אני מסכים אתך שהכותרת אינה מוצלחת. אשר לתוכן - לוי מזכיר לנו שהדלת כבר סגורה. הרוב היהודי מובטח ע"י חוק השבות. לוי התנגד במוצהר למימוש זכות השיבה. הוא טוען שאנו יכולים להרשות לעצמנו להרגיש בטוחים ביהדותה של המדינה במו"מ על הסדר וגם לקלוט מספר מוגבל של מבקשי מקלט מאלה שכבר כאן. אני מסכים אתך - וכן גם לוי - שהדרישה להכרה הצהרתית ביהדותה של המדינה נועדה בראש וראשונה להקשות את ההגעה להסדר.  (לת) צבי
    • 16:46
    • 19.01.14

  •   למודרניסט צבי (נסיון שני)
    • 18:50
    • 19.01.14

    מודרניסט, אני מסכים אתך שהכותרת אינה מוצלחת. אשר לתוכן - לוי מזכיר לנו שהדלת כבר סגורה. הרוב היהודי מובטח ע"י חוק השבות. לוי התנגד במוצהר למימוש זכות השיבה. הוא טוען שאנו יכולים להרשות לעצמנו להרגיש בטוחים ביהדותה של המדינה במו"מ על הסדר וגם לקלוט מספר מוגבל של מבקשי מקלט מאלה שכבר כאן. אני מסכים אתך - וכן גם לוי - שהדרישה להכרה הצהרתית ביהדותה של המדינה נועדה בראש וראשונה להקשות את ההגעה להסדר.

30 מדינה יהודית = מדינת הלכה. לברוח מהפ כל עוד אפשר  (לת) דניאל
  • 08:15
  • 19.01.14

31 אני קונה אם אתה מוכר. אבו-4
  • 08:21
  • 19.01.14

קונה שלישראל הפרעה אובססיבית־קומפולסיבית. אך האם אין לצד מנגד הפרעה דמה בקשר לשיבת הפליטים, בניהם ונכדיהם. כשתגדיר מופרעות זו כמחלה, הסכים לקבל את הטענות המופרעות שלך. אגב, החזרתיות שלך, כתיבה חוזרת על אותו נושא, מרמזת אף היא על הפרעה מהסוג בה אתה מאשים את ישראל. מראות בחדר השינה שלך לא היו מזיקות (גיבנת על גב הגמל).

32 ניפרד כידידים? היהדות היא מעמסה עליך,ולא נסכים למדינת כל תושביה. לגדעון,אולי במקום לשנות אותנו?
  • 08:24
  • 19.01.14

יש לך אשה שבדית,דרכון אירופאי,עבור לשבדיה!
תיפרד מהאובססיה היהודית ,תיפרד מהכיבוש, מהעוול הנוראי שנעשה לפלסטינאים,לאריתראים,לסודאנים.
לא ילחצו עליך ללמוד ערבית כדי להתחיל להבין באמת מה אומרים המרואיינים שלך.
לא תחוש את השנאה היוקדת שעומדת בשלבי פיצוץ אחרונים,של הציבור היהודי כלפיך.תחסוך את הכאב, כאשר השנאה כלפיך תעבור מיריקרות לאמצעים אלימים. (כפי שעמירה הס,ידידתך ושותפתך לדרך, מפצירה בפלסטינאים).
תתחיל לסקר בעתון שבדי,כמובן עם מתורגמן, (אתה תמיד השתמשת במתורגמנים,חבל להשקיע זמן יקר בשפה של מדינה שאותה אתה מסקר),את הפשעים שישראל עושה, איזה יסורי נפש עברת ולמה ברחת מישראל כשהתנהגותה הפכה ללא אנושית!
תוכל לארגן חרם כלל שבדי,נגד ישראל,כלכלי ותרבותי .
אפשרות שניה גדעון,כבוגר היחידה הצבאית של גלי צה"ל,וכשהבנת שאינך מוכשר ללימודים,בחרת להשאר במסלול של זי..ני שכל!
למדת שלהביע דעות מטורפות,מקנה קביעות בעתון,מאחר ותמיד תוכל לטעון שפוטרת בגלל דעותיך הלא מקובלות,מה שאסור בעתון כמו הארץ!
השיטה הצליחה,אתה כבר קשיש (עד 120),ושוקן לא יפטרך ואתה מרגיש חשוב שמתיחסים אליך כעושה צרות כרוני.
מן הראוי שתכתוב ספר על שיטתך,כיצד, ללא לימודים,ללא כשרון,ניתן להתקיים יפה, עם פרסום שמושך גם נערות צעירות.

33 אתה צודק,אבל למה ללעוג לפחדים? מה השחצנות הזו?  (לת) ישי
  • 08:25
  • 19.01.14

34 ‎ההפרעה האובססיבית־קומפולסיבית-ציונית >-< היא האחות התאומה של הכיבוש דברים שרואים מכאן
  • 08:30
  • 19.01.14

ושל "מסעות ההתנחלות" שנועדו לסיפוק רצונם של גזלני הנדל"ן, ולפירוק פלסטין לגורמים.

35 שמע גדעון, לך אין מה לדאוג. אסף
  • 08:31
  • 19.01.14

הרי ביום שבו מדינת כל אזרחיה שלך תקרוס אל תוך מלחמת אזרחים אתה תעוף מפה לשוודיה ותציל את התחת שלך. שאר בני העם היהודי יאלצו להלחם ולמות על המקום הזה כי אין להם מקום אחר.

36 האובססיה של גדעון הדרומי
  • 08:32
  • 19.01.14

האמת לא יודע מה יותר גרוע האובססיה של הערבים לחסל את המדינה של העם היהודי או האובססיה של גדעון ועיתון הארץ להפוך את המדינה הזו למדינת כל אזרחיה במצוות נביאו עזמי בשארה . אז תמשיך גדעון תמשיך כי לא אתא ולא עוד 100 שנה של מאמרים וכתבות מהסוג שלך לא יעזרו נצח ישראל .לעולמי עולמים ואתא גדעון ושכמותך הם לא יותר מאבק שחולף ונשתף בגשם

37 אכן, מספיק לקרוא את הסיפור על המורה באורט רני
  • 08:33
  • 19.01.14

כדי לראות שמדובר בפסיכוזה

38 אם לפני כן הפלסטינים יפרדו מהאובססיה הפלסטינית והמוסלמית  (לת) מעולם לא פגשתי בצדקן כזה
  • 08:33
  • 19.01.14

39 לו היו מסבירים באופן מובן ההבדל בין מדינה יהודית לבין " מדינת היהודים" יהודית
  • 08:40
  • 19.01.14


יכולנו "כולנו" להסתכל ב"עיניי השוביניסטים" ולהעמיד אותם במקומם!

40 הפוסל במומו פוסל פסיכיאטר עממי
  • 08:42
  • 19.01.14

טענתו של לוי היא בעצם טענה שניתן להטיח בכל אחד שמנסה לעמוד על עיקרון. למשל, האובססיה של הפלסטינים עם הענין הזה של זכות השיבה, או האובססיה שלהם עם קווי 67. כך גם האובססיה של גדעון לוי עם ה"כיבוש", או ה"אפרטהייד"

41 גדעון, המשוגעים ברחו והשתלטו עלינו. הכניסו אותנו פנימה במקומם  (לת) דן שטיינברג
  • 08:48
  • 19.01.14

42 ההשוואה היא מאד שטחית JS
  • 08:55
  • 19.01.14

אני מבין שזה מטאפורה, אך יש הבדל עצום בין אובססיה חולנית (שהאדם בעצמו אינו רוצה בה), לבין התעקשות על עקרונות במסגרת של ויכוח אידאולוגי או פוליטי.
אפשר לומר באותה השיטה שאתה, מר לוי, אובססיבי לזכויות הלאומיות של הפלסטינים.

43 אני אעזור לך אלי
  • 08:56
  • 19.01.14

אתה לא יודע אם יהדות היא דת או לאום. הבה נגדיר יהדות כתכונה
שמצדיקה, בעיני אוכלוסיות מסוימות בעולם, את השמדת הנחשבים יהודים.
ואם מדברים על אובססיה: ישנן בעיות גדולות בעולם, שהבעיה הפלסטינית
מתגמדת מולן ( דרפור, סודן, סוריה אם להזכיר רק את מיעוטן ) אבל העולם
משום מה מתעלם מהן ודוחף ל"פתרון הבעיה הפלסטינית" באובססיביות שכה
היטבת לתאר.

44 הפוסל - במומו פוסל. גדעון לוי אובססיבי במאבקו הנחוש נגד המדינה חז"ל
  • 09:08
  • 19.01.14

רק שהמדובר היה ברון חולדאי גדעון לוי היה "בעד".

45 אם בארה"ב או במדינות אירופה המוסלמים יתקרבו ל40% וולקן
  • 09:08
  • 19.01.14

מהאוכלוסיה, עם אמירות כמו להנהיג מדינת שריעה באנגליה או ארה"ב, אני לא בטוח אם המצב שם לא יהיה שונה מפה אם לא הרבה יותר גרוע

46 פייגליניסט פייגליניסט
  • 09:13
  • 19.01.14

מאמר יפה שנוגע בשורשי השאלה של המדינה היהודית. הגיע הזמן שבמקום לתקוף כל הזמן, השמאל ישאל ויקשיב.

47 אם תרצו - אין זו אגדה! מדינה פלסטינית קום תקום עפ"י חזונו של גדעון לוי  (לת) בנימין זאב ה.
  • 09:23
  • 19.01.14

48 גדעון אין אף אחד מדת עורפי הראשים שרצית לשבח היום?  (לת) ליצן קטנטן
  • 09:28
  • 19.01.14

49 די לבצורת!גשם עכשיו!  (לת) דניאל
  • 09:29
  • 19.01.14

50 שיקימו מדינה יהודית בשלטון פלסטין בשטח הכבוש ויניחו לנו החילונים ב ISR  (לת) אלגרו
  • 09:39
  • 19.01.14

51 ומה יעשו יהודי קייב בלי אפשרות לעלות לישראל? יחכו לפוגרום? האזרח
  • 09:40
  • 19.01.14

מדינה יהודית אינה מדינה של נשים עגונות ואין אוטובוסים בשבת.
הדבר היסודי ביותר במדינה יהודית הוא חוק השבות, הנותן לכל יהודי בעולם מקלט לשעת צרה. נכון שיש פה כוח חרדי חזק מידי, אבל האם לזרוק את הכל בעור זה? נושא החרדים הוא בעיקר בעיה קואליציונית ותקציבית. נושא חוק השבות הוא ביסודוה של מדינת ישראל. אולי השמאל ישוב על משמעות הדברים לפני שיזרוק את התינוק עם המים. למי יש אומץ להגיד ליהודי נרדף באוקריינה או בכל מקום, שאין לנו מקום עבורו כאן ויסתדר? ולמי שחושב שהאנטישמיות כבר לא קיימת בעולם המערבי ... שיגדל ויבין שיש דברים שאנשים פשוט לא אומרים כי הם לא נשמעים טוב - אבל הם עדיין קיימים.

  •   יהודי קייב יכולים להגר למדינות הקולטות יהודים כמו גרמניה או ארה"ב. אוקראינים רבים הגרו לאיטליה וכנראה גם למדינות אירופיות אחרות. הדבר היסודי ביותר במדינה יהודית הוא לא אנשים הגרים במדינות אחרות שיש להם זכות להגר אליה אלא האנשים החיים בה, אלה שנולדו בה ואלה שכבר הגרו אליה.  (לת) אדר
    • 20:09
    • 19.01.14

52 מוזר שאחרי כול כך הרבה שנים שך אובססיה אתה מתלונן על אובססיה.אבל נניח פלוטו
  • 09:41
  • 19.01.14

לזה..מה הייתה אומר על סמלי המדינה והפליתם הברורה לכול מיש אינו יהודי אם המדינה הזאת לא הייתה מוגדרת יהודית וסמליה סמלים יהודיים..מה פירוש המגן דוד על דגל המדינה ומה זכותו להיות שם מה פירוש סמל הכנסת והמדינה המנורה וזכותו לשמש סמל המדינה מה פירוש מילות ההמנון וזכותו לשמש המנון ובכלל מה פירוש שמה של המדינה וזכותה לבחור שם תנכי אם היא לא מוגדרת כמדינה יהודית?..לכול סמלי המדינה הזאת אין זכות קיום לא רק זאת הם שערורייה פוליטית אנושית חברתית אתנית וכול ירקות השערוריות אם המדינה הזאת איננה מוגדרת ומוכרת דה יורה כמדינה יהודית.
זכותנו לסמלים יהודיים נובעת רק מן ההגדרה הזאת..
כך שמי שקורא לנפות מן המדינה את הגדרתה כיהודית למעשה חייב להיפתר מכול סמל יהודי ממלכתי.

53 קצת מצחיק שאתה מדבר על אובססיה,ושוב מנסה לקבל רלוונטיות פרדי
  • 09:42
  • 19.01.14

עם קישורים לשואה,קישורים וסיפורים מבית אבא.
דרך אגב החשודים באובססיה לא מבינים שהם כאלה,ולכן כדאי שתבדוק שאין לך אובססיה נגד מדינת ישראל

54 "מדינה יהודית" לא נועדה ליהודים אלא למנוע שטיפת מוח לילדי הפלשתינאים אא
  • 09:48
  • 19.01.14

לכן היא חשובה כל כך. שלום יכול להיות כאן אך ורק אם העם הערבי יכיר באמת בזכותם של היהודים לחיות כאן. אז גדעון לוי, ויאיר לפיד אינם זקוקים לזה... שיהיה. אבל הילדים הפלשתינאים שעוברים וימשיכו לעבור שטיפת מוח איסלאמית, זקוקים לכך. מאד. לכן אסור לוותר על הדרישה הזו. למרות החוכמולוגיה השטחית של שני המכובדים הנ"ל.

55 כמו שאיראן היא "רפובליקה איסלמית" כך ישראל היא "רפובליקה יהודית" מה לא ברור כאן?
  • 10:03
  • 19.01.14

בשתי המדינות שולטים האיטולות, שגם נראים וגם מדברים אותו דבר.

56 כל עוד יש בעולם מאות מליוני מוסלמים ועוד כמה מליוני נוצרים שנשבעים רן לוי
  • 10:03
  • 19.01.14

ילהשמיד היום ועכשיו את כל היהודים (אמנת החמאס, אמנת היסוד של האחים המוסלמים, כתבי האב המייסד של המהפכה האיסלאמית חומייני, תומכי אל קעידה ולצידם נוצרים אנטישמים) שראל תהיה מדינה יהודית. זו לא פסיכוזה, זו לא הפרעת נפש, זו מציאות מול מציאות שיוצרים האוייבים שלנו.

כאשר שואלים אותי יהודים חרדים במה אני, יהודי חילוני המאושר בחילוניותו, יהודי אני מפנה אותם למאות מליונים בעולם שמבקשים להשמיד אותי משום שאני יהודי. זו ההגדרה המדוייקת ביותר, הגדרה מתוך אסון ומצוקה, שעדיין, בניגוד למה שהלורד האו האו חושב, ממש לא חלפה מן העולם.

57 "השאיפה לרוב יהודי לגיטימית"????? גדעון שוב כשלת בלשונך
  • 10:10
  • 19.01.14

השאיפה לרוב יהודי היא גזענית.
יש להפריד דת ממדינה ולהתקדם כבר.

58 אובססיה ושמה גידעון לוי  (לת) מ
  • 10:12
  • 19.01.14

59 בסדר. אנחנו אובססיבים למדינה היהודית וזה מעצבן אותך בצורה אובססיבית... win win situation
  • 10:43
  • 19.01.14

אמן שתמשיך להתעצבן בצורה אובססיבית כל כך מהמדינה היהודית עד יומך האחרון.

60 אובססיה ושמה "גדעון לוי" האובססיה היא לא "המדינה היהודית " האובססיה א.ב.
  • 10:45
  • 19.01.14

היא "גדעון לוי "היא מחלה המוגדרת כהפרעה אובססיבית־ קומפולסיבית , המסווגת כהפרעת חרדה,...

61 הישראלים יחנקו את עצמם לדעת עם האובססיה הדתית-לאומנית ויטבעו בשינאה  (לת) שהם מפיצים ובלאומנות והבדלנות שאיפשרו לפוליטיקאים ופוליטרוקים להשליט כאן
  • 11:01
  • 19.01.14

62 מר לוי, הרי אתה נאמת הכנס של "זוכרות" שמטרתו הרס מדינת ישראל סתם אחד
  • 11:03
  • 19.01.14

לפחות תהיה אמיתי עם עצמך , כול מה שמריח רחמנא לצלאן בריח יהודי הוא טמא מבחינתך

63 מתוך "מדינת היהודים" (חזור: ה-י-ה-ו-ד-י-ם) תיאודור הרצל
  • 11:23
  • 19.01.14

'אינני חושב את שאלת היהודים לא לסוציאלית ולא לדתית, אף אם היא מתגוננת כך או אחרת. זו היא שאלה לאומית, וכדי לפתור אותה עלינו לעשותה לשאלת-עולם מדינית, הטעונה הסדר במועצת עמי-התרבות. עם אנחנו, עם אחד'

64 כל כך נכון.  (לת) איר
  • 11:25
  • 19.01.14

65 מילא אובססיה, לא כזה נורא, כל עוד לא מפריע לשכנים (ולידידים)..... זלמן אלט-פרובלם.
  • 11:43
  • 19.01.14

אבל לצפות ברצינות ובדבקות שהשכן (הפלסטיני במקרה זה) עוד יצטרף לריטואל, רק כדי לחזור, להכריז ולאשר, כאן בירושלים המיוחדת) את מה ששמענו כבר מזמן מהמזוקן ההוא בבאזל?

66 גדעון לוי שרון
  • 11:44
  • 19.01.14

אני לא מבין למה מחזיקים אותו ונותנים לו אפשרות לפרסם דבריו בעיתון מכובד כמו עיתון הארץ?
האם זה בגלל הרייטינג ? חופש הביטוי? הדמוקרטיה? או דברי החכמה הנשפכים כמים מראשו המהוות והשונא את המדינה שחי בה . כדאי לחשוב על זה .

67 קטשופ היינץ לעם הארץ?  (לת) Sabra Cadabra
  • 11:53
  • 19.01.14

68 או מדינה יהודית או לחזור לסודטים של משפחתך לתרבות הגרמנית ה"הנעלה" לנו נותרו שתי אפשרויות
  • 11:56
  • 19.01.14

בחרנו במדינה יהודית,בפינה שלנו!!! האנטישמיות, של העמים ה"נאורים" באירופה המתחסדים, שלשם "קידום" פתרון הבעיה הפלשתינית, יחד עם הבעיה היהודית התחברו עם השטן,= האיסלם הפונדמנטליסטי הקיצוני, שביחד יפתרו את "בעיית" היהודים והמדינה שלהם, אחת ולתמיד.

69 מה מעיק על גדעון? GREEN
  • 12:05
  • 19.01.14

בהחלטת האו"ם מנובמבר 1947 כתוב במפורש כי א"י תחולק למדינה ערבית ולמדינה יהודית .
"..Independent Arab and Jewish States .." - זו לשון ההחלטה .
העובדה שהפלסטינים לא זזו מעמדתם מא נובמבר 1947 גורמת למר לוי לעשות שמיניות באוויר ולהתפתל ב1000 תירוצים מופרכים ,כל זאת כדי להסוות ולטשטש את העובדה המרה שאין שינוי בצד הפלסטיני שנשאר אותו אויב נחוש וערמומי שאינו מכיר בזכות היהודים לבית לאומי בא"י .

70 היית שואל את השכנה שלך גברת פלנר אני
  • 12:09
  • 19.01.14

מה עברו יהודים בגולה ללא מדינה משלהם וצבא שישמור עליהם ואולי זה היה מאיר לך תובנות נוספות.
נורא קל לקשקש קשקושים אולטרה-ליברליים ממגדל השן ברמת אביב 2014. היית מדבר קצת אחרת מורשה 1941.

71 ליהודים יש זכות למדינה משלהם. ויש רק מדינה יהודית אחת - ישראל לעומת 21 מדינות ערביות
  • 12:13
  • 19.01.14

שלא לדבר על 35 מדינות אסלאם שאינן ערביות. ההתנגדות השמאלנית לדרישה להכיר בישראל כמדינה יהודית חושפת פרצוף מכוער וכוונות בעיתיות

72 כי לפלסטינים אין אובססיה לקווי 67 דו פרצופיות
  • 12:13
  • 19.01.14

שאתה כל כך מצדיק, או לזכות השיבה, או למדינה נטולת יהודים

73 זה בדיוק מה שאתה עושה יהודי גאה
  • 12:24
  • 19.01.14

במקום לדפוק על הדלת באובססיה אתה כותב את אותן דברי שנאה ושטנה נגד היהודים כבר שנים בלי להיות ניצול שואה כבר חששתי שאתה לא יהודי אבל לפי מה שאתה כותב כאן סימפטום החרדה מצדיק את יהדותך גם אם אתה יהודי ביולוגי בלבד

74 מה השלב הבא?... - אובססיה של היהודים לחיות?  (לת) כבשה אובססבית
  • 12:25
  • 19.01.14

75 אובסיה מטורפת ושמה גידון הריקא האלכימאי
  • 12:27
  • 19.01.14

בחסות הארץ

76 אם האסון הזה יקרה תהינה לנו כמה מדינות חילוניות בגבולות מדינה יהודית  (לת) אלגרו
  • 12:32
  • 19.01.14

77 צודק: הימין משוגע-רוצה מדינה יהודית ורוצה גם לספח שטחים עם המון ערבים אלי
  • 12:46
  • 19.01.14

במדינה יהודית עם מיעוט ערבי גדול, שיתן למשל 45% חברי כנסת ערבים, תשלט כנראה ע"י קואליציה עם ערבים, ובסכנה מתמדת להיוצרות רוב ערבי.
הכרה פלשתינית במדינת ישראל כמדינת העם היהודי לא שוה דבר ברגע שיהיה בכנסת רוב ערבי. אפילו קואליציה התלויה בהשתתפות מפלגה ערבית אינה חופשית בנושא היהודי. עדיף להשיג הסכם בו לא יהיו לצדדים דרישות נוספות.

  •   הימין רוצה מדינה יהודית עם מקסימום שטח ומינימום ערבים! בין אם ע"י נכבה שניה נוסח 1948, או ע"י סיפוח שטחי C בהם גרים 50 אלף ערבים, כך שאין סכנה לרוב ערבי. לא מאמין? כנס לפייסבוק של בנט ותראה לבד.  (לת) אתה לא מעודכן
    • 12:58
    • 19.01.14

78 אז רק ליהודים אסור שתהיה מדינה? ...
  • 14:15
  • 19.01.14

בצרפת אסור ללאומים אחרים להגדיר את עצמם. כגון הקורסיקאים שלפי חוק מוגדרים כצרפתים למרות שהם רוצים להזדהות כקורסיקאים. אם כך מוגדר בצרפת, מדוע ליהודים אסור לעשות אותו הדבר בארצם?

79 כבר שנים שגדעון לוי מנסה באופן אובססיבי לנעול נעל שמאלית לרגל ימין  (לת) 90 פעמים ביום
  • 14:15
  • 19.01.14

80 השכנה ממול גדעון דוד
  • 14:18
  • 19.01.14

למה אתה חייב לציין את שמה ?? למי זה יועיל ? פשוט לא נאה.

81 אובססיה נוני
  • 14:30
  • 19.01.14

תגיד, לא נמאס לך לחזור על המנטרות שלך ללא הפסק? מדוע שלא תרד מהארץ? נראה לי שמרסיי מאד תתאים לך.....

82 לגבי הדרישה מהפלסטינים להכיר במדינה יהודית, אמנם הייתה מופרכת מיסודה, רמי בן אהרון
  • 14:55
  • 19.01.14

אך מעולם לא ראיתי בה אובססיביות, בדומה לזו של גב. פלנר.
מופרכת – מאחר ולדרישה כזו יש להצמיד פירוש מדוקדק של מדינה יהודית. פירוש שמעולם לא הוגדר ואפילו יוגדר - היהודים לא יסכימו עליה. לדעתי זוהי דרישה רציונלית לחלוטין: א. היא מכוונת לטרפד את שיחות השלום. ב. לגייס את תמיכת הגוש הדתי ימני מאחורי נתניהו. בעבר קיוויתי שדרישה זו הומצאה על ידיו לצורך עשיית פשרה כנגד דרישת הפלשתינים על זכות השיבה, אולם התגודדות הימין הדתי סביבה כבר נתנה לה תוקף משל עצמה. תוקף שלא יאפשר לוותר עליה תחת מנהיגותו של הימין.

83 האובססיבי היחידי זה גדעון לוי בשנאתו לעם רואה צאן
  • 14:57
  • 19.01.14

אובססיבי בשנאתו לעם שלו ולמדינה שלו

84 לא מתאים לך אתה מוזמן לעזוב  (לת) בושה לעיתון הארץ
  • 15:34
  • 19.01.14

85 שכן אובססיבי פלנר
  • 15:40
  • 19.01.14

גב׳ פלנר זיהתה אצל הבן של השכנים אובססיה שהתבטאה בהצצה בלתי רצונית ובלתי פוסקת מבעד לעינית הדלת על מעשיה שלה. הדבר סיקרן אותה ולכן הסתובבה שוב ושוב סביב הדלת על מנת לראות מתי השכן הקטן יפסיק להציץ. בשלב מסויים חשבה לשוחח על כך עם הוריו אך די מהר הבינה ששום דבר לא יעזור. הילד אובססיבי ואין מה לעשות. היא גם התנחמנ בכך שאולי היא הפכה להיות מושא לדברים אחרים, אולי פנטזיה של הילד המתבגר גדעון החמוד.

86 הבדל קטן. עברי
  • 15:43
  • 19.01.14

רק בהבדל אחד קטן. הגברת עליה השלום נעלה דלתה, מתוך טראומה,מפני סכנה שחלפה. אנחנו נועלים את הדלת מפני מי שמאימים יום יום ובגלוי לפרץ אותה. ואם שואלים אותי,אכן אין לנעול את הדלת בפחד אלא לשבור לפושטקים אץ העצמות כשהם רק מתקרבים לבנין.

87 צודק, בואו נחזור על השואה ״רק״ שגדעון יראה מדינה ד דנה ראובני
  • 16:27
  • 19.01.14

יראה כאן במזרח התיכון מדינה דמוקרטית. זה במשפט אחד צורת המחשבה של גידעון לוי

88 אבחנת יפה את מצבך הנפשי. במצבך-לא נטרח לבלבל אותך עם העובדות. מסכן.  (לת) אסנת
  • 16:33
  • 19.01.14

89 די עצוב להיווכח שחלק מהתגובות הוא היסטרי ומעיד על אובססיה של המגיבים. Hieronymus Profanus
  • 17:02
  • 19.01.14

מר גדעון לוי לא טעה הפעם.

90 גדעון, אם לא טוב לך, תעזוב.  (לת) יהודה ליהודים בדיוק כמו ששבדיה לשבדים
  • 17:17
  • 19.01.14

91 בגלל האובססיה הערבית סשא
  • 17:28
  • 19.01.14

לדחות, לשלול, לאבד ולהשמיד כל נוכחות יהודית בארץ ישראל שהחלה כבר ב1921?

92 גדעון לוי הוא אדם אכול שינאה.  (לת) זה פתולוגי וממאיר.
  • 17:32
  • 19.01.14

93 אני מקווה שלא יקום גולדשטיין ערבי, אבל הקורבנות לא יהיו מבני עמי  (לת) פטריוט אמיתי
  • 17:40
  • 19.01.14

  •   אני מקווה שהשב"כ יגיע לביתך, כי תמיכה בפיגועים אלימים היא עבירה פלילית  (לת) פטריוט אמיתי אחר (של ישראל במקום פלסטין)
    • 06:22
    • 20.01.14

94 הילד האובססיבי של השכנים - הסיפור מהצד של גב' פלנר פלנר
  • 17:45
  • 19.01.14

כל אימת שיצאתי או נכנסתי הביתה, שמתי לב שהילד של השכנים מציץ בי מבעד לעינית הדלת. בתחילה לא ייחסתי לזה חשיבות ואפילו חשבתי שאני מושא איזה פנטזיה של הילד לעת התבגרותו. אולם, כשהעניין הפך למה שנראה כאובססיבי גברה עלי סקרנותי, והתחלתי להיכנס ולצאת סתם על מנת לראות האם הוא משיך להציץ. והוא המשיך. ואכן, מילד אובססיבי התפתח מבוגר אובססיבי, אבל מה, טוב שהוא כותב מה שהוא כותב. זה בהחלט חשוב לאיזון השיח הציבורי ואני שמחה שלבן של היינץ יש קריירה. (לא האמנתי שכך יקרה).

95 מאוד משונה שגברת פלנר אובססיבית עפר
  • 17:58
  • 19.01.14

מה כבר הנאצים עשו לה ? מה כבר קרה לנו כשלא היתה מדינה יהודית ?

אני מדמיין לי את גדעון נוזף במורדי גטו וורשה - תפסיקו את הרמיה העצמית שאין פרטנר, תפסיקו את האלימות... הכל בגלל שהיהודים לא משתלבים באזור... אנחנו אשמים !

מצחיק שגדעון כותב על אובססיביות... עצוב שהוא כבר בשלב מתקדם ואיבד את היכולת לראות עד כמה זה מצחיק... האמת - עצוב, הייתי מציע למשפחתו לבדוק.

96 המושג יהדות ,יהודית דמוקרטית ,זה תרתי דסתרי , זה מראה את בורותו של ..  (לת) ביבי בנושא..מה רע במדינת ישראל(יעקוב) דמוקרטית !! (מייצג את עשרת השבטים , !!
  • 18:10
  • 19.01.14

97 מקריאת רב התגובות למאמר אני מבין שרב הישראלים בריאים ושפויים, אז עמנואל
  • 18:12
  • 19.01.14

למה אתם מחכים שאחרים יכירו בכם? קומו והחליטו כבר מה אתם רוצים, מדינה יהודית, מדינת היהודים, ארץ ישראל? תחליטו ואל תחכו שאחרים יעשו זאת עבורכם.
(אפילו הפלשתינאים הגדירו עצמם כמדינת פלשתין)

98 זכותנו לקיום של מדינת לאום כמו כל עם.  (לת) ושלנו זאת ישראל.
  • 19:05
  • 19.01.14

99 יצא המרצע מן השק. סולו-טרקר
  • 19:44
  • 19.01.14

ג.לוי יוצא בגלוי כנגד המדינה היהודית.

100 ובכן לדעתי האובססיה שלנו מובנת דן
  • 19:59
  • 19.01.14

עקב האובססיה של שכנינו הקרובים ושכנינו הרחוקים להשמיד אותנו.
בכל זאת שישה מיליון לא הולך ברגל...

101 Mr Levy, why did your father come specifically to this country? Obsessed
  • 02:07
  • 20.01.14

You told us that he came as an 'illegal immmigrant'. Why not to the USA, Canada, Australia? is that because he thought that after 2000 years of obsession with the thought of assimilation with other nations he was dreaming of (one day) a sovereign Jewish state?
And if this is only a psychiatric disorder, why do the Palestinians obsessively reject it?
And finally, Yes to a Palestinian state but NO to a Jewish state?

102 יכ יע
  • 08:21
  • 20.01.14

האובססיה שלנו מונעת מאובססיה אחרת לאורך כל ההיסטוריה משום מה כולם היו אובססיביים לשפוך דם יהודי ואם תבדוק אצל השכנים, זה עדיין כך. רק כך.

103 צודק גדעון לוי  (לת) וההוכחה - מרבית התגובות למאמר!
  • 08:28
  • 20.01.14

104 הכרה,הפנמת יהדות ישראל היא החלק החסר .הקבלה כפתיח לשלום. ד.י
  • 08:45
  • 20.01.14

אבל ג.לוי אתה נילחם בעמך שנכון שהדרדר במשך השנים,אבל אתה לא שמת לב כמה מאיתנו התאמצו למען השלום והפגנו איתם בשביל צרחיהם אבל (ופה אתה עוור..) הצד השני לא עושה/יוצר/פועל/מתקדם לקראתנו .לא בישראל ולא בגדה ועזה שום כלום . ואז כמו שהם פסיביים או פעילים בהתנגדות,הימין שלנו חוגג בבניה . אז דוקא הכרה-במדינה-יהודית תעשה פלאות כאן..

105 תיאור מפוכח , מסכימה עם תוכן המאמר. לואיס
  • 10:28
  • 20.01.14

תיאור מפוכח , מסכימה עם תוכן המאמר יכולת ראיה של תהליכים מדאיגים בחברה הישראלית

106 מה האובססיה הזאת להיות עיתונאי!!!!אין משהוא אחר לא חבל על הזמן!!!!!  (לת) לוין
  • 13:35
  • 20.01.14

107 אין בעיה שיוותרו על מדינת בלסטין.ואנחנו נוותר על מדינה יהודית.  (לת) אריה
  • 13:41
  • 20.01.14

108 איך לגיטימי לרצות רוב יהודי?  (לת) ירון חיית
  • 00:52
  • 21.01.14

109 מאמר מיותר ומוטרף. בהתאם לכך - תגובות מיותרות ומוטרפות.  (לת) סוף דבר
  • 18:28
  • 21.01.14

110 "מדינה יהודית" קוראת קבועה
  • 20:46
  • 21.01.14

ממש מחליא לקרוא את מרבית התגובות .
ימין ושמאל, שמאל וימין....
לא בנינו בדם ונפש את המדינה הזאת כדי למצוא את עצמנו במציאות החברתית העגומה של היום.

111 אובססיה ושמה בנימין נתניהו מיקי
  • 10:09
  • 27.01.14

זו הבעיה של רוב במערכת העיתונאית

112 לא בטוח כלל שמדינה יהודית או עם רוב יהודי תהיה יותר טובה ליהודים רן
  • 15:25
  • 29.01.14

יהודים ויהודים במדינה עם יותר מדי יהודים אולי בלל מסוכנת יותר ליהודים מאשר מדינה שיש בה ערבי אפריקאי נוצרי פילפני וסתם יצור מהמאדים שהחליט לגור כאן.... יהודים צריכים יצורים אחרים על מנת להרגיש יהודים ולהמשיך את הקטע היהודי..... לכן אולי באמת האינטרס של המדינה היהודית שיהיו בה כמה שפחות יהודים.... אז נקרא לה בכאילו מדינה יהודית ובכאילו נגיד שמי שגר בה יהודי אבל בינינו נדע בחצי חיוך שיש כאן הרבה גויים עסיסיים לדפוק :)

פרוייקטים מיוחדים