ארי שביט | בועות מתנפצות - דעות - הארץ
מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

רקטות של קנאה

מתקפת הטילים על ישראל היא מתקפה של אביונים על שבעים. לכאורה, האביונים חלשים מאוד. לכאורה, אין לאביונים שום סיכוי. הם אמורים להיות מורתעים ואמורים להיות מפוחדים ואמורים שלא להפריע את מנוחת השכנים. אבל הואיל והאביונים הם קנאים, הם ממאנים לפעול באופן תבוני. אף על פי שמצבם הכלכלי נואש ומצבם האסטרטגי חלש הם מחליטים לאתגר את השאננים שמעבר לגבול. הגראדים שהחמאס יורה כעת על שדרות, אשקלון, אשדוד וקרית מלאכי הם גראדים של ייאוש. הרקטות שהחמאס יורה אל תל אביב ואל מעבר לה הן רקטות של קנאות. כשגבם אל הקיר, האביונים הקנאים החיים מדרום לנו מחליטים למוטט את ביתם על עצמם, ולו כדי לקבור תחתיו כמה וכמה...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 Victory for Us is to See You Suffer צפונה מתל אביב
  • 02:19
  • 10.07.14

מתוך הסרט "שומרי הסף"
למי יש מדינה כבר 66 שנה ולמי אין?
אם להם אין מדינה (באשמתנו...) אז...

02 כנראה שארי שביט לא קיבל בזמן את התדריך של משרד ראש הממשלה. אזרח
  • 02:19
  • 10.07.14

אתה זה שהגנת בחירוף נפש על המדיניות והמנהיגות של בנימין נתניהו, עכשיו שהעסק קצת השתבש לכם אתה אומר "אמרתי לכם". כמו תמיד, הדבר הכי חשוב ברשימה שלך הוא אתה, ומה שאמרת בעבר.

03 ביבי צריך להביט מזרחה לאבו בכר אל בגדדי ולהבין איך יש לנהוג במחבלים! רצועת עזה אינה מלכודת, אלא בעיה שניתנת לפיתרון
  • 02:19
  • 10.07.14

כל שנדרש כדי להביא לכניעה ללא תנאי של המחבלים בעזה הוא לכבוש עיר או עיירה אחת ברצועת עזה, לתפוס את כל מחבלי החמאס והג'יהאד האילסמי ששם, לגזור עליהם במהירות גזר דין מוות, בעוון פשעי מלמה וירי מכוון על אזרחים ולהוציא אותם להורג! כל אלו מותרים על פי החוק הבינלאומי!
ברגע שמחבלי רצועת עזה יראו מה צפוי להם אם לא יכנעו, הם יחדלו להלחם וניתן יהיה לפרק את תשתית הטרור שקמה בעזה מאז אוסלו.
מדיניו כזו, תחסוך הרבה דם ודמים משני הצדדים ותוכיח שיש פיתרון צבאי לטרור.

04 "לא היתה אף קטיושה ולא תהיה אף קטיושה" אמר רבין בנאום "פחדני השלום"... הבועה שהתנפצה היתה בועת אוסלו
  • 02:26
  • 10.07.14

אבירי הסוס הטרויאני של אוסלו שבנו להם עולם דימיוני, לא חסכו את שבטם מאלו שהזהירו מפני העתיד לקרוא אם צה"ל יצא מערי רצועת עזה.
"פחדני השלום" קראו להם פרס רבין, בנאומי בשחץ והרהב שלעגו "לאנשי העבר" המהלכים אימים.
ואותה בועה אכן התפוצצה ובגדול! ומי שקרא לפני בחירות 1992 להוציא את עזה מתל אביב (בשל ארועי הסכינאות), הביא לכך שעזה חזרה לתל אביב עם טילים.
והנה, למרות פיצוץ הבועה, ממשיכים החסידים השוטים של משיחיות השקר של אוסלו, להטיף שזו הדרך הנכונה.
כמה עלוב, כמה נלעג.

05 ארי שביט - למה אתה לא מסוגל ללכת צעד נוסף בניתוח שלך? אוחנה
  • 03:27
  • 10.07.14

אכן הכאוס הוא המאיים על ישראל. המזרח התיכון מבעבע ומפעפע מקיצוניות וטירוף שבינם ובין הכיבוש הישראלי בשטחים אין ולו כלום (ראה ערך עיראק סוריה, שיעים סונים וכו'). אנחנו ניצבים מול חזית איסלאמית קיצונית שעדיין לא ברור מה כוחה אבל ברור עד מאוד מה טיבה. וההצעה הטובה ביותר שלך היא לחפש כעת צד פלסטיני מתון כדי לתת לו את המפתחות לשטחים? כאילו שאנחנו לא יודעים מה הוא התסריט הצפוי להיות?
הערת סיום מדאיגה - פעילות הקומנדו הימי בזיקים מבהירה למי שלא הבין. הפלסטינים (בעקבות החיזבאללה) מייצרים לעצמם מורשת קרב ומיקצועיות.
זהו אויב חדש ומסוכן מכל צבא סדיר שצה"ל התמודד עימו בעבר. בוטאלי, חסר רחמים, חסר ערך לסיכון החיים.

06 החלק הראשון נכון, החלק השני הוא פנטזיה מסוכנת שתוביל אתנו למצב גרוע יותר ממה שמתואר בחלק הראשון של המאמר  (לת) רמי
  • 03:29
  • 10.07.14

07 מאמר מעולה! הטילים רק ישתפרו ויתחילו להגיע ממרחק. כפות הן פתרון חלקי.  (לת) מצב הזוי
  • 03:37
  • 10.07.14

08 ארי שביט=בועה מתנפצת  (לת) אולי די?
  • 03:55
  • 10.07.14

09 אולי לא מאוחר מדי? צבי1
  • 03:56
  • 10.07.14

פרספקטיבה רחבה ומדכאת.
אבל נרמז גם שניתן היה לקיים יציבות באמצעות תהליך מדיני וברית עם המתונים הפלסטינים.
אז אולי ניתן לפעול להקמת קואליציה חדשה בראשות המערך כבר בכנסת זו?
ואולי הגיע הזמן שארי שביט ייכנס למערכת הפוליטית?

10 נכון, אלא אם כן כנגד הסיכויים תקום מנהיגות שתדע לשתף פעולה עם שותפינו  (לת) באיזור, ובראש ובראשונה הפלסטינים בראשות עבאס, כי אבו מאזן לא יחיה לעד ולא לעד יחזיק במנהיגות, ואין כל סיכוי שהבא אחריו יחזיק בעמדות כל כך נוחות למבקשי השלום בישראל, אשר מלבד לבני, אין להם נציגים בממשלה
  • 04:25
  • 10.07.14

11 בועות אינן מתנפצות, הן פוקעות.  (לת) גרגמל
  • 04:26
  • 10.07.14

12 ישראל = צוק איתן מול מי שלא יבוא ויקום עלינו לכלותנו מעתה ועד עולם..  (לת) זקיף
  • 05:51
  • 10.07.14

13 כתיבה חלולה. לא אמרת כלום.  (לת) רועי
  • 05:58
  • 10.07.14

14 שום בועה, שום חדש שי
  • 06:13
  • 10.07.14

מה חדש?
טילים על תל אביב? טילים ירו על תל אביב כבר לפני למעלה מ- 20 שנה.
טרור חסר אבחנה? מתנהל כנגדנו כבר למעלה ממאה שנה.
את הביטוי הלא תקין פוליטית ״וילה בג׳ונגל" טבע אהוד ברק לפני כחמש עשרה שנה. מה לעשות שלפעמים ביטויים לא תקינים פוליטית מתארים את המציאות לאשורה.

15 ניתוח מעולה. זה בדיוק נכון. פסיכולוג
  • 06:26
  • 10.07.14

דבר אחד בני אדם לא יכול לסבול-- התעלמות.ארה"ב ראתה לאחרונה כמה מקרים של גיקים שהבנות הפופולריות בכיתה התעלמו מהם, ולכן החנונים ירו בם, בנקמה מטופשת, ואמרו משהו כמו, זה בגלל איך שהיא התייחסה אליי ... הלא מוצלחים תמיד מקנאים במצליחים. זו הסיבה שברינקלי ירה ברייגן, מדוע הגויים (והמזרחים) שונאים את היהודים האשכנזים שזוכים ברבע מפרסי הנובל, ומדוע הפלסטינים יורים רקטות פתטית להרוג קומץ של יהודים, גם אם הם יודעים שהם עצמם יסבלו מאות הרוגים. אף אחד לא יכול לסבול התעלמות. ניתוח מעולה.

16 ונניח שאתה צודק - מה חדש? ציוני
  • 06:29
  • 10.07.14

האקונומיסט סוף סוף הבין שהעולם הערבי הוא כשלון גמור.

17 שיח קולוניאליסטי מתנשא. "הסדר" מול "הכאוס"? זה הכובש מול הנכבש!!! די נמאסת!
  • 06:34
  • 10.07.14

את המתקפה נגד החמס החלה שוב ישראל. "הפראי" זה אנחנו.
בתואנה של חיפוש חטופים (שכבר ידענו שנרצחו) - התחלנו מלחמה חדשה לשיפור תדמיתו של ביבי מול בנט וליברמן.
אנו "התבוניים" ? "הפראים" שרוצחים בעזה עשרות ומאות אזרחים?
"מטרת חייו אירן" - ביביהו ואהוד ברח - עדיין לא התיאשו?
מאמר מתנשא, כרגיל.

18 אני חושב שזה בטוח להניח שאצל נתניהו, מה שהיה הוא מה שיהיה. אל תחיה מהנדס
  • 06:38
  • 10.07.14

באשליה שביט. נלניהו נשאר אותו נתניהו. פחדן, חסר עמוד שדרה, מובל במקום להוביל ושקרן פתולוגי אינטרסנטי.

אין סופרלטיב אחד לרפואה. אפילו חזק מול החמאס כבר לא רלוונטי.

דרוש מנהיג.

19 נתניהו. הפנו אליו אצבע מאשימה. האשם במצב  (לת) לא חמאס, נתניהו הוא האויב האמיתי
  • 06:58
  • 10.07.14

20 בליל אמירות ריקות בשם השלום. איזה שלום בדיוק אפשר לעשות עם עזה?  (לת) גליל
  • 07:11
  • 10.07.14

21 נעשה מו"מ על קריאת חמאס להשמיד את ישראל? נתפשר על רק חצי? בשם השלום?  (לת) גליל
  • 07:13
  • 10.07.14

22 ובכן... חנה
  • 07:21
  • 10.07.14

ובכן...

23 אין קשר בין תהליך מדיני ובין האנרכיה הפלשתינית אברהם
  • 07:28
  • 10.07.14

הרגיעה שהיתה לא היתה רגיעה בגלל התהליך המדיני, כי הסיכוי שיהיה מפגש עם עמדות החמאס הוא אפס.
היתה רגיעה כי הם ציפו לשחרור אסירים.
הכאוס של עזה הוא מאיים רק למי שרגיל לשתות אספרסו בת''א.
מי שכמוני זוכר שפעם שלטנו בעזה יודע שזה אפשרי, ושם צריך לשלם את המחיר על שליטה מחודשת נעשה את זה.
מי שמפחד מהכאוס מקבל כאוס.
ואני איש שמאל נגד התנחלויות ובעד הסכם שלום- רק אם הוא אמיתי.

24 על המוסלמים מזוית אחרת. תזכורת היסטורית
  • 07:59
  • 10.07.14

את המאבק בימינו של בני התרבות האירופית במוסלמים אפשר לראות כמאבק נמשך של בני האור בבני החושך. ההיסטוריה של המוסלמים, בעיקר של האימפריה העותומנית, היא היסטוריה של מלחמות ופשיטות אלימות לשם לכידת עבדים (רצוי לבנים אירופאים) והמסחר בהם. מסחר שהיה לכל אורך ההיסטוריה הענף המרכזי בכלכלתם. העבדות באימפריה נפסקה רק במאה ה-20(!). אפשר בהקשר זה לציין את מיליוני האירופאים שנלכדו ונמכרו לעבדות בפשיטות האימפריה במדינות הבלקן, בפשיטות הטטרים בפולין ויתר מזרח אירופה (ויקיפדיה בערך slavery), ואת המדינות הברבריות (ב סגולה) של צפון אפריקה, שהיו חלק מהאימפריה, שלכדו בין מיליון למיליון ורבע מתושבי מערב אירופה ואגן הים התיכון. זאת עד הכיבוש הצרפתי הגואל במאה ה-19.

25 רכרוכיות מול כאוס- גלעד שליט דן
  • 08:07
  • 10.07.14

מול כאוס אי אפשר להיות רכרוכי.
כיפת ברזל ונשק מתוחכם זה טוב, אבל יש גם את היכולת האנושית של ספיגת אבידות.
פרשת שליט החלישה אותנו מאוד ועולה לנו במחיר כבד ביותר.
גם בחיי אדם וגם באיכות חיי אנשי עוטף עזה.
לתשומת לב כל אלו שחשבו שלהפגין בעד זה זה נכון.
כי זה נגד ביבי.
אני נגד ביבי וחושב שעיסקת שליט היתה בכיה לדורות, כמו כל העסקאות האחרות.

26 ,הסמול רוצה בחיסול המדינה.בקשתו היא לאפשר לפלשתינים יירי טילים מהגדה אליקו-הסמול ההזוי מסכן את קיומנו
  • 08:39
  • 10.07.14

הרי ברור לכל שבכל הסכם החמס ישתלט על הגדה כפי שהשתלט על עזה.

27 לא נכון, היהודי הציוני החומד את אדמות הפלשטינאים לא יודע שובע ושלווה  (לת) פלץ, בשביל השלום
  • 08:40
  • 10.07.14

28 איזה סדר? אתה חושב ששכחנו מהשחיתויות והגנבות והפנסיות המנופחות?  (לת) תעשה סדר בראש שלך
  • 08:41
  • 10.07.14

29 שוב לא הצלחתי להבין למה חותר שביט אלכס
  • 08:41
  • 10.07.14

מי שהצליח להבין מה היתה מטרת המאמר הזה ומה היה תוכנו שיקום ויספר לי זה שאנחנו במזרח תיכון אלים? נו ו... האם שוב התכוונת שיושבי הוילה בג׳ונגל בסכנה עוד יותר גדולה כיטורפים בחוץ יותר עניים ויותר רעבים ויהיו מוכנים למעשים קיצוניים. זו חדשה או דעה? מה זה המלים הגבוהות עם הקשרים לתחומים אחרים כמו ״ אין מדינה יכולה להשלים עם חילול ריבונותה. על איזו ריבונות אתה מדבר רק לנו יש ריבונות לאחרים בודאי שלא בפועל. המשפט שלך כבר לעוס לעייפה ובכלל כפובליציסט אל תדבר כאילו אתה מדבר איסטרטגיה אבל בעצם לא אומר דבר . מה המשמעות של ״ מתחילה התמודדות פנים אל פנים עם מזרח תיכון חדש״ האם זה אומר שאבד הסיכוי לד בר מה טוב או שצריך לפעול אחרת אז תגיד בקול רם

30 כמה פאתוס... שביט, מתומכי המיליטנטיות של נתניהו - פתאום מדבר על שלום?  (לת) ארתור
  • 09:02
  • 10.07.14

31 שחכת לציין שגם בועת ערביי ישראל מתנפצת !!! הם חלק מפלסטין ולא חלק מישראל . כולם יודעים ומבינים את זה אבל קש  (לת) קשה להודות בזה
  • 09:18
  • 10.07.14

32 חלק מעתונאי ישראל הם הקסם היעיל ביותר שיש לחמאס....!!!!  (לת) גורג
  • 09:52
  • 10.07.14

33 75 הרוגים בעזה, חלקם ילדים, אפס הרוגים בישראל. מתקפת אביונים לכאורה? לזהות את הסכנה האמיתית
  • 09:55
  • 10.07.14

הטילים מעזה עיוורים, תודה לאל, ורובם משוגר לשווא או מיורט על ידי כיפת הברזל. ההפצצות של חיל האויר שלנו מתוחכמות ויעילות ופוגעות הכי חזק ומדויק שאפשר. יש מקום להשוואה? לו היינו מדלגים מעל הצל של עצמנו יכול היה לשרור כאן שלום, גם עם סוריה, גם עם הפלשתינים, ואז לא היינו צריכים לרעוד מפחד הפצצה האירנית. הסכנה האמיתית היא לא החמאס ולא טהרן, היא בנו, ההססנות, השקר והולכת השולל של הנהגתנו. יכולנו כבר מזמן לחיות בשלום אבל אז נתפנה לבעיות האמיתיות שלנו, הפערים, השנאה הפנימית, השחיתות והרקבון, אז כבר מוטב לחטוף טילים מעזה. נכון? כמונו כאדם שרב כל העת עם השכן מלמעלה, שתופס לו את החנייה, שמשליך קליפות למרפסת שלו, שכמעט יגרום לו להתקף לב, אבל הבעיה האמיתית שלו שהוא מנסה להכחיש היא הסרטן המקנן בגופו, זה מה שיהרוג אותו.

34 אם לא ילמדו את החמאס לקח מחר יבואו הטילים מסוריה, ירדן, מצרים ולבנון  (לת) לומסה
  • 10:06
  • 10.07.14

35 קשקשן-אנא התעורר-פרופ ישעיהו לייבוביץ צפה זאת כבר ב1967 הלל הזקן
  • 10:15
  • 10.07.14

קשקשן-אנא התעורר
פרופ ישעיהו לייבוביץ
צפה זאת כבר ב1967

36 העבדים מתקוממים נגד הסדר של האדונים. האדונים מאוד לא אוהבים שהעבדים  (לת) מפירים את הסדר. בעיני עם האדונים צריך להמשיך עם מדיניות המצור, החיסול, החיסוף, החטיפה, ההתנחלות, הטיהור האתני, הבידוד, החיסול הפוליטי, החניקה הכלכלית. לפי האדונים כל זה צריך לעבור ללא שום התנגדות פלסטינית. כל התנגדות פלסטינית תיחשב לטרור ("טרור מדיני") ותענה בעונש מתאים. החמאס והפתח הקימו ממשלת אחדות, נעצור 500 חמאסניקים במעצר מינהלי (אין שום קשר לחטיפה). יירו טילים, נחסל משפחות שלמות (פשע מלחמה מטועב). לא יסכימו לתנאים של ישראל בהסכם, נקים 14000 יחידות דיור בגדה. מנטאליות ניאונאצית.
  • 10:29
  • 10.07.14

37 די לתמימות חומי
  • 10:31
  • 10.07.14

ישראל עומדת להתמודד עם גל של אלימות הנובעת מקיצוניות דתית . מדובר באנשים שלא ניתן לדבר איתם שלום. או לדבר איתם בכלל . לא ניראה שדיבור או ברית עם קומץ פלסטינים מתונים יועיל לנו לצאת מהסבך.

38 "האביונים" קלטו שהשבעים פריירים...ולכן הם תוקפים! אכן בועה
  • 10:36
  • 10.07.14

"האביונים" קלטו שכל פעם שהם רוצחים שבע, השבעים שמים את הרוצח בקייטנ ,שם הוא זוכה לקבל תואר אקאמי ואז אם הם חוטפים איזה בן של השבעים, השבעים ישחררו 1000 אביונים תמורתו.
האביונים גם קלטו, שאם איזה שבע מוציא מדריך מוסרי ללוחמה ברוצחים "האביונים", (ע"ע תורת המלך), אז לא רק שאין חשש שהשבעים יאמצו את ההמלצות שבספר, אלא הם קוראים להעמיד את המחבר לדין.
האביונים גם יודעים שאם תהיה פעולה קרקעית, אין חשש שהם יועמדו לדין ויוצאו להורג, אלא ישוחררו תוך זמן קצר.
אז אם כאלו מקדמי ביטחון, מה הפלא שהם תוקפים?

39 יפה ניסחת, ולזה בדיוק חייבת ישראל לחתור. שינוי תודעתי כמו שינוי גנטי עבדאללה-משאללה
  • 10:42
  • 10.07.14

נעשה לאט ובאיטיות שיכולה להוציא פיל אלוהי מדעתו... ככה זה עם בני אדם (נניח שכולם בני אדם, בשביל הנימוס...)... "האופציה המדינית" שהכל כל כך תרים אחריה בעיניים כלות מצויה מתחת לפנס והכל מסרבים לראותה - המתנה סבלנית לשינוי המיוחל ב"דעת הקהל" הפלסטינית, לפחות ברצועה, ייארע כאשר האוכלוסייה תפנים שהיא הובסה. אין אופציה ל"ניצחון על האויב הציוני", שהמשחק נגמר ואפסו הסיכויים. רק אז יש סיכוי לקריסת המשטר הרצחני ולשלטון הכנופיות הנוכחי. יש סיכוי לא רע לשלב מעבר בו תצמחנה כנופיות דאעש למיניהן, אבל אומרים שהחושך סמיך יותר דווקא לפני שהשחר מפציע... נעבור גם את זה... אם רק נאמין (לא בקדוש ברוך, סוכן הביטוח וקופת החיסכון של מיני ירקות של מאמינים אומללים...) אנחנו ננצח. זה ייקח זמן, ארי, אולי הרבה אחרי ימי חיינו, אבל ננצח כי מי שמולנו חי וחושב ברמת ילד בכיתה ד' ....או ז'....ז' יותר מדויק.

40 מפעל חייו של נתניהו הוא שימור הכיבוש ביהודה ושומרון. כל השאר תירוצים. חגי
  • 10:46
  • 10.07.14

ההסטה שלו ושל חבריו יוצרת שכבה של נוער ובוגרים קיצוניים ביותר שבשנים הבאות ישנו את המציאות של ישראל מסדר, כמו שאתה אומר, לאי סדר. מי שחושב שאפשר ששמור על אש קטנה טועה, ובסופו של דבר נשרף, תראו למשל את אחמדיניג'ד.

41 שאלה פתרון מחוץ לקופסא
  • 10:48
  • 10.07.14

אפשר להגיע להסכם עם הפלשתינאים של הגדה, ולא עם החמס? אולי ישראל יכולה להכריז שתחתום על הסכם שלום רק עם אלה שמקבלים את זכותה להתקיים. ואלו הם רק הפלשתינאים של הגדה. זה מה שעבאס הכריז. בואו נגיד שאנחנו מאמינים לו ונחתום הסכם רק עם הגדה. וכשתנאי החיים בגדה ישתפרו ותהיה להם אוטונומיה מלאה, הפלשתינאים שחיים בעזה ירצו גם ואולי יסלקו את החמס מקרבם. צריכים אולי לחשוב על פתרונות יצירתיים שמחוץ לקופסת החשיבה המקובלת. אני למשל לא מהימין אבל מוכנה לשקול את הצעתו של דני דיין.

42 לפי המאמר, רקטות על אוכלוסיה יהודית תהיינה גם לאחר חתימת הסכם "שלום"  (לת) זכות לגיטימית של אביוני עזה לפי שביט
  • 10:58
  • 10.07.14

43 גיבוב שטויות חסר הקשר והגיון פנימי.  (לת) מישהו
  • 11:29
  • 10.07.14

44 ידענו את זה כבר לפני כמה שנים  (לת) מוצטפא שמטרלינג
  • 11:33
  • 10.07.14

45 משום מה נראה לי שאתם מתחילים לאהוב את זה. judicator aldaris
  • 11:38
  • 10.07.14

שום דבר אישי נגדך, ארי, אבל...
אם פעם זה היה נקרא "להעביר ביקורת בונה" היום זה לעשות מזה מסחרה, לכתוב אשכרה בלדות על המצב הביטחוני בישראל, לבנות תיאוריות שלמות חדשים לבקרים ולכנות מי מהצדדים בשמות כאלה ספרותיים "אביונים", "שבעים" "מיואשים" "סוחרי עבדים" "בובות מין" וכו'. אני לא רואה שום דמיון ספרותי בין תושבי הדרום והפריפריה האומללים שבטווח הרקטות "עשירים שמנמנים ושבעים" אפילו בהשוואה בהשוואה ליושבי עזה, וכשחיל האוויר תוקף והורג (בטעות בטעות בטעות, בנוסף להשתדלות של החמאס להשתמש במגן אנושי, זה יצטייר "אדום" ויפה במדיה העולמית...הקרבה של יחידים, נשים או ילדים, למען מטרה גדולה יותר) נשים וילדים אני לא משווה אותם לסוחרי עבדים או מעבידים פרעוניים עם שוט על העבריים במצרים. זה פשוט חוזר על עצמו כל פעם מחדש.

46 מאמר חלש . לא חידשת דבר ושוב הטיעון (שגם) שישראל אשמה. ברבי שחורדינית
  • 11:48
  • 10.07.14

אולי הבעיה היא בבעיות הפנימיות של העולם הערבי? אולי הפלשתינים לא החליטו מהם רוצים לעשות כשהם יהיו גדולים?
למה ישראל צריכה לקחת סיכון קיצוני ב"הסכם שלום" שיחזיק כמה שנים?

47 בלה בלה בלה Kobi Harkavy
  • 12:02
  • 10.07.14

תל אביב אף פעם לא היתה בועה, ומי שמנסה כיום לנתץ את מרקם החיים בה הוא דווקא שר הפנים. נכון שביחסי מדינות, כמו בכלכלה, אין ואקום. מי שלא מתקדם לשלום יחיה במלחמה מתמדת.

48 איזו תודעה, בדיוק, 'מעצב' רה"מ הנוכחי?רק של בוז, תיעוב ושינאה לכל מי.. א.ש., רחובותי, רח הס
  • 12:10
  • 10.07.14

של 'מתיישר' לפיו, לכל מי שלא סוגד לו וללישכתו המושחתת ןכו' וכו'. זו 'התודעה' שהחרא הזה 'מעצב'.
נ.ב., אני מתנצל מראש אם מי ממעריציו של רה"מ יטרח להשיב, כולל ארי שביט

  •   מאבק השמאלנים למען המסתננים מאפריקה כבר גרם לכך שמרבית הציבור היהודי בארץ החל להזדהות עם מאבק הימין הקיצוני באירופה בהגירה המוסלמית. מציאות פסקודניאק
    • 13:13
    • 10.07.14

    חדשה שמעולם לא היתה. רואים זאת יפה בתגובות לכתבות כאן באתר. תגובות מלוכלכות כמו שלך עוד יגרמו לכך שרבים בארץ יתחילו להבין גם את הנאצים, שב-1933 שלחו חתרנים ופרובוקטורים שמאלנים מהזן שלך למחנות מעצר.

49 חבל שהמקצוע דורש ממכם לכתוב יותר מידי - מאמר מיותר לחלוטין דן
  • 12:19
  • 10.07.14

מאדם שיש לו מה לומר. כל כך הרבה אימרות סתמיות שאינן מדויקות כלל - מה התרומה בלכתוב דברים שהם 50% נכונים ו50% לא?

  •   דן יפה כתבת ועוד : מעשה בסופר שלואי הXV מצא שכתיבתו אלכסנדר
    • 14:18
    • 10.07.14

    חסרת ענין . שאלו המלך -כתיבתך , על שום מהו היא כה חסרת חן? , "אני מוכרח לחיות " ענהו הסופר הנעלב.
    על כך ענה הבורבון -"איני רואה את ההכרח"
    שארי שביט יהיה בריא להרבה שנים , אבל אם לא ייכתוב מהגיגיו במה הוא ימלא את קופתו ואיך ייקרא לשבת בפנל תכניות ערב שבת בערוץ הראשון?

50 העיקר שהמציאות מוכיחה את מה שאתה רוצה שהיא תוכיח  (לת) דא עקא
  • 12:27
  • 10.07.14

51 נו באמת. פעמיים ביום אני נדרש לעבור חדר תל אביבי
  • 12:39
  • 10.07.14

פעמיים ביום אני נדרש לעבור לחדר אחר בבית, לחכות שם שתי דקות ואז לחזור. זה פיצוץ הבועה? זה האיום הגדול? בדרום סובלים, בעזה ממש לא נעים להיות. בתל אביב החיים נמשכים די כסדרם, רק צמודים יותר לטלוויזיה ומתעדכנים יותר בסמארטפון. אם זה האיום הגדול עלינו, נראה לי שנשרוד.

52 למגיב מס' 1, זהו מאמר דעה. אתה יכול להסכים או לא לדעתו.. א.ש., רחובותי, רח הס
  • 12:47
  • 10.07.14

של הכותב (העיתונאי ארי שביט) אך לא לבטל מכל וכול את דבריו.

53 תיקון קל : התכוונתי לכתוב 'כל מי שלא מתיישר', ןלא כפי שהדפסתי.  (לת) א.ש., רחובותי, רח הס
  • 12:48
  • 10.07.14

54 על המוסלמים מזוית אחרת. תזכורת היסטורית
  • 12:56
  • 10.07.14

את המאבק בימינו של בני התרבות האירופית במוסלמים אפשר לראות כמאבק נמשך של בני האור בבני החושך. ההיסטוריה של המוסלמים, בעיקר של האימפריה העותומנית, היא היסטוריה של מלחמות ופשיטות אלימות לשם לכידת עבדים (רצוי לבנים אירופאים) והמסחר בהם. מסחר שהיה לכל אורך ההיסטוריה הענף המרכזי בכלכלתם. העבדות באימפריה נפסקה רק במאה ה-20(!). אפשר בהקשר זה לציין את מיליוני האירופאים שנלכדו ונמכרו לעבדות בפשיטות האימפריה במדינות הבלקן, בפשיטות הטטרים בפולין ויתר מזרח אירופה (ויקיפדיה בערך slavery), ואת המדינות הברבריות (ב סגולה) של צפון אפריקה, שהיו חלק מהאימפריה, שלכדו בין מיליון למיליון ורבע מתושבי מערב אירופה ואגן הים התיכון. זאת עד הכיבוש הצרפתי הגואל במאה ה-19.

55 המגלמניות שלך ושל ברק על אירן, חודשים בזבזת עם המקלדת של עיתונאי חצר  (לת) כועס
  • 13:17
  • 10.07.14

56 שביט שבשבת מתמיכה בביב ברק למה עברת? מי יודע למי תתחנף בהמשך.  (לת) אחד העם
  • 13:18
  • 10.07.14

57 גם אתה אלים ופראי דוחף למלחמה באירן מלקק למנהיגים, רקטות של מילים  (לת) דן
  • 13:26
  • 10.07.14

58 נתניהו הביתה. ומיד.  (לת) אשרח
  • 13:28
  • 10.07.14

59 הכאוס פרושו שאין טעם בהטפה להשיל שטחי מדינה יהודית ירון
  • 13:32
  • 10.07.14

המשמעות של שידוד המערכות בכל המדינות מסביב לישראל הוא שלא היה טעם בהטפה לתת את הגולן לסוריה, לתת לעבס-חמס את הגדה המערבית. השטח המינמלי שבידי ישראל חשוב ביותר. ואגב, הארץ כבר חולקה וארבע חמישיות של בידי הערבים (ירדן) וזה בעוד שפלשתינה שכולה יועדה ע״י חבר הלאומים לעם היהודי.

60 שתי טעויות מרכזיות יאיר יחשיך
  • 13:42
  • 10.07.14

שלא יהיה ספק, אני חושב שישראל הביאה על עצמה את המערכה הנוכחית, עם האלימות המטורפת אחרי חטיפת שלושת הנערים בידיעה שהם מתים, ישראל שיקרה לציבור ולעולם כדי להצדיק את ההשתוללות המטורפת שלה בגדה. זה לבדו היה מספיק כדי להסלים את המצב.
אבל, שתי טעויות פטאליות בתיאוריה שאתה מציג:
(1) העזתים אביונים, אין מחלוקת. אבל הצד הישראלי הוא הפוך? בעוטף עזה גרים אנשים שטוב להם - שדרות, נתיבות, אופקים? מישהו שם יכול לנהל אורח חיים שאפשר לקרוא לו עושר, דמוי עושר, או חיי נוחות סבירים מערביים? שלא לדבר על יתר חלקי הארץ. כמו בדרום תל-אביב, מסכנות, בהעדר מילה מוצלחת יותר, נדבקת למסכנות. זה לגמרי לא מקרה שהעובדים הזרים מתרכזים שם, כי שם אין דין ואין דיין. גם הקסאמים על שדרות. מצא המסכן את אחיו, והם דרים להם יחדיו. רק בצפון תל-אביב נפילה שתגרום נזק של אולי תתקרב לתיאור שלך.
(2) "כשאין תנועה לעבר השלום, מתרחשת הידרדרות אלימה". אתה שוכח נקודה אחת, מה קורה כשהמצב הפוך. כשהיתה תנועה לשלום היתה פה ההדרדרות האלימה ביותר בתולדות המדינה. משני הצדדים. מתנגדי השלום מהצד הפלסטיני פוצצו אוטובוסים ולא אפשרו ללכת בשקט ברחוב בתל-אביב כפי שאתה בודאי זוכר, וכמובן, מהצד היהודי הטרור הרים ראש וחיסל את ראש הממשלה בכבודו ובעצמו. כלומר גם התקדמות לשלום תביא גל טרור הדדי וחסר תקדים, כפי שהניסיון מוכיח. רק מנהיגים משני הצדדים שיידעו להתעלות מעל גל שכזה, שבוא יבוא, יוכלו לעבור לשלב הסופי של השלמה עם העובדה שיהיו פה שתי מדינות שייאלצו לחיות בשלום זו עם זו.

61 איך אתה שורד ביחד עם הבועה התל אביבית? למי פתרונים?  (לת) שואל
  • 13:47
  • 10.07.14

62 משימת חייו אירן? הצילו הצילו!!!!! ואתה תעזור לו? לו ולברק?  (לת) רוצה לברוח
  • 13:48
  • 10.07.14

63 מברק שמענו שחשוב לעשות הסכם כדי שנוכל להכות באירן, ואתה מפיל זאת על בי שואל
  • 13:49
  • 10.07.14

ביבי? זה לא אתה וברק במיוחד?

64 שלי יחמוביץ, נפלה כי לא הבינה מה חשוב יותר ומה פחות.בזה אתה צודק.  (לת) אחד
  • 13:51
  • 10.07.14

65 אבי אבות הכישלון הוא ברק. רק לך אין אומץ מינימלי להודות בזה. מי שחיסל קורא
  • 13:55
  • 10.07.14

את דרך רבין, מי שסתם את הגולל על דרך רבין וברח לעסקיו, מי שחזר רק למען כיסא כדי לחבור לביבי הכושל, אין לך טיפת אומץ להגיד את האמת הזאת. בינתיים השתעשעת עם אירן . ובזבזת את זמננו.

66 נתניהו רק ממשיך ברק לא ממשיך אולמרט ולבני. לעיתונאי חצר קשה להודות.  (לת) קורא
  • 13:56
  • 10.07.14

67 מה עוד עושים לפיד ולבני בממשלה הזאת? חרפה.  (לת) חושב
  • 13:57
  • 10.07.14

68 מאמר מקומם .דמגוגיה במיל. ביבי המשכו של ברק. הסחת דעתו עם אירן אתה שות מגיב
  • 14:00
  • 10.07.14

שותף.

69 בנימין נתניהו טעה סביכאל
  • 14:04
  • 10.07.14

ארי שביט, סוף סוף נפל לך האסימון.
סוף סוף העזת לגעת באצבע קלה במושא הערצתך בביבי:״ בנימין נתניהו טעה״.
עשה צעד נוסף וספר לנו מי מנהיג היום את עם ישראל :- פחדן ? חמדן ? חדל אישים ? אפורטוניסט ?
כבר שמענו אותך משתמש בטרמינולוגיה כזו לגבי פוליטיקאים אחרים.
אתה הרי יודע להתהפך על עצמך מהיום להיום, מאתמול למחר.

70 "רגיעה ארוכת שנים?" באמת? אתה הזוי או מה?  (לת) שואל
  • 14:04
  • 10.07.14

71 ואולי גם ביבי וחבורתו אלימים ופראים?  (לת) תוהה
  • 14:05
  • 10.07.14

72 הזכרון ההסיטורי שלך פגום פגום מאוד. מאז רבין רק אולמרט פעל נכון. עדי
  • 14:06
  • 10.07.14

כל מי שבא אחרי אולמרט פספס בגדול.

73 צר לי לומר מר שביט שעשית סלט לא מוצלח לגבי מה שקורה כעת במזה"ת אשל
  • 14:07
  • 10.07.14

נראה לי שעליך לחזור ולעשות שיעורי בית - "עד סוף יוני 2014 הצלחנו למנוע מהכאוס המתפשט סביבנו לחדור את גבולנו" ?? תגיד מר שביט לא היית כאן בשלוש השנים האחרונות?? לך לעוטף עזה ושדרות וברר כמה רקטות הם חטפו בשנים האחרונות וכמה מבצעים צה"ל עשה בעזה.
עכשיו חזור לשולחן השרטוט, ותכתוב שוב את המאמר הפעם עם כל העובדות לגבי עזה והחמא"ס...

74 עיתונאי חצר גורמים לי סלידה עמוקה. הם מכסים על האמת, באמצעים רטוריים, קורא בקורתי
  • 14:10
  • 10.07.14

בשכחה עמוקה, שביט לא זוכר את מה שהוא כותב. הוא סמל הבועה של אני ואפסי עוד.

75 למה ההכללות על תל אביב? מי שמך עיתונאי דמגוג?  (לת) שואל
  • 14:15
  • 10.07.14

76 רק נתניהו חשב? אולי עוד כמה כמוהו חשבו ?  (לת) שואל
  • 14:16
  • 10.07.14

77 אתה לא מתעייף לבלבל את המוח  (לת) פיני
  • 14:53
  • 10.07.14

78 Why can't you understand that they want to KILL YOU! and take Israel  (לת) Hess
  • 15:19
  • 10.07.14

79 קישקוש אווילי. מדובר בהמשך הסכסוך - הציונות והפלסטינאים. עמית
  • 15:24
  • 10.07.14

אנחנו אוהבים להתחמק מההיסטוריה לעבר ההווה. זה נותן לנו הצדקות מלאות - חבורה של ערבים צמאי דם מתנכלים לישראלים היהודים השלווים והחפים מפשע. הטרור הערבי מרים ראש. זה אחד הצידוקים העיקריים של הקולוניאליזם הקלאסי, שאנחנו כאן ממשיכיו.

80 "האלים הפראי" - ישראל של אהוד ברח וביביהו. הנכבש מתגונן בפני הכובש.  (לת) שביט רוצה עוד קצת אירן לתבשיל המלחמה
  • 15:39
  • 10.07.14

81 לפי הכתוב עושה רושם שאתה סגור בבית האח הגדול חסר אינפורמציה לחלוטין  (לת) קווזימודו
  • 16:45
  • 10.07.14

82 החמס אכזריים כלפי בני עמם. לא מיואשים ולא בטיח.  (לת) קורא
  • 15:18
  • 11.07.14

83 מי אכל פרלינים בבועה התל אאביבית?  (לת) שואל
  • 10:57
  • 12.07.14

פרוייקטים מיוחדים