גדעון לוי | דרושים: ישראלים

את מדינת ישראל מנהלים לא-ישראלים. צמרתה הפוליטית, הכלכלית, ובמידת מה גם הביטחונית, מורכבת ברובה מאנשים שאינם מכירים את החוויה הישראלית ואת הוויית הישראלים. מנותקים. בהתגבר המחאה, כדאי לשים לב לכך. דרישות המוחים נתקלות באוזניים ערלות, בין היתר כי לחלק ניכר ממקבלי ההחלטות אין מושג על מה מדובר.

הם ערכו רפורמה בתחבורה הציבורית, בשעה שכבר שנים לא נסעו באוטובוס; הם דנים במצוקת הדיור, כשרובם מתגוררים זה שנים בדירות פאר; גם מצוקת מערכת הבריאות זרה להם: מתי בפעם האחרונה שכבו, הם או יקיריהם, במסדרון בית החולים? על מחיר הקוטג' הם קראו בעיתון, על מחירי הדלק שמעו ברדיו, מתי בפעם האחרונה ביקרו במרכול, שלא במסע בחירות? כבר שנים לא עמדו בתור, כבר שנים לא חיכו ששיחתם תיענה לפי התור. מוסך הוא לדידם מושג אנתרופולוגי, כמותו גם משרד הרישוי. את החודש שלהם הם גומרים יפה מאוד, מרבית המצוקות אינן מוכרות להם כלל.

פוליטיקאי צמרת בישראל הוא מינוי לכל החיים כמעט. ממוגנים, מאובטחים, נהג צמוד ורכב צמוד, לעולם לא תתפסו פוליטיקאי צמרת עם כסף מזומן בכיסו. וכי בשביל מה לו? לשררה נולדו, הם הולכים ומתנתקים מהישראליות הממוצעת, המיוזעת, החרדה והחסרה. בחסות האבטחה הגרוטסקית של רובם - שני מאבטחים לפחות לכל שר, כולל האלמונים שבהם, שרק קרובי משפחתם ועובדי משרדם מזהים אותם ברחוב - הם חיים בישראל האחרת, זו שהכל מושג בה בקלות.

משחר הקריירה שלהם הם דמויות מורמות מעם ומנותקות. פרט לכמה חריגים, עמיר פרץ או שלי יחימוביץ', גדעון סער שעוד יורד עם כלבו לרחוב בתל אביב בכפכפים ומכנסיים קצרים, או בני בגין שקצר תהילה מנסיעותיו באוטובוס, שום דבר בחיי מרביתם אינו דומה לחיי מרבית הישראלים. את ישראל הם מכירים רק ממעוף הסקודה או האאודי, בתנאי שהווילונות מופשלים.

גם הצמרת הכלכלית מנותקת, כמובן. מה יודע הטייקון על החיים בישראל? הוא ביקר בסלפרידג'ס הרבה יותר משביקר במשביר לצרכן, בשוק מופטאר ולא בשוק הכרמל, במרקס אנד ספנסר הרבה יותר מאשר במגה בעיר, ספק אם היה באיקאה. כמותו גם הקצין הבכיר בצה"ל, שאת רוב חייו העביר במחנות הצבא. הוא לפחות נפגש בעת שירותו עם ישראלים רבים, מכל השכבות, אבל גם הוא יודע מעט מאוד על ההוויה האזרחית. כזאת היא הצמרת של ישראל, זו המקבלת את החלטותיה הגורליות על מלחמה ושלום, עוני ושגשוג.

זה אינו מחויב המציאות. יש מדינות בעולם שבהן הפוליטיקאים, כולל הבכירים שבהם, ממשיכים לנהל שגרת חיים ממוצעת, מחוברת למציאות האזרחית בארצם. לפני כמה חודשים ראיתי את ראש ממשלת הולנד, מארק רוטה, יוצא לבדו לריצת ערב ליד ביתו הצנוע בפרוור של המעמד הבינוני בהאג; מנהיגת האופוזיציה לשעבר בשוודיה, מונה סאלין, טרחה לבוא לפני כמה שבועות להאזין להרצאה של עיתונאי ישראלי במוזיאון בשטוקהולם; ובווינה ראיתי פעם את הקנצלר האוסטרי מגיע להצגת תיאטרון כאחד האדם.

גם במדינות הללו היו רציחות פוליטיות, ובכל זאת מנהיגיהן מצליחים לשמור על אורח חיים צנוע, ובעיקר לא מנותק. משורת הפוליטיקה לא משחרר אצלם רק המוות, כמו אצלנו, מה שמאפשר לאישים הללו להכיר את הוויות ארצותיהם מקרוב יותר, לפני הקריירה הפוליטית ואחריה.

המהפכה שאולי מתרחשת עכשיו תצטרך לכלול גם שינוי בתחום זה. לישראל דרושה הנהגה ישראלית, כזאת המכירה את ישראל. כיום יש לנו נשיא שזה עשרות שנים לא נהג בעצמו במכונית, ראש ממשלה שמאז ימי שירותו הצבאי לא נשא אלונקה וגם לא סל קניות, ושר ביטחון שעל אורח חייו הראוותני כבר נאמר הכל. האנשים הללו אינם יכולים להבין. דרושים: ישראלים.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ARE YOU TALKING TO ME?  (לת) פאינה ואנסטסיה
  • 06:15
  • 04.08.11
02 נו ברור, גדעון לוי יודע הכי טוב מה זה ישראלי אלכס מהכרמל
  • 06:15
  • 04.08.11

ישראלי זה לתמוך באויב, ישראלי זה לתעב את המדינה, ישראלי זה להשחיר את פנינו בכל אולפן טלוויזיה בעולם. זה ישראלי. פשוט חוצפה לא נורמלית.

03 כבר שנים לא חיכו ששיחתם תיענה לפי התור.  (לת) גלעדהביתה ביבי הביתה
  • 06:16
  • 04.08.11
04 חיים בישראל האחרת, זו שהכל מושג בה בקלות.  (לת) גלעדהביתה ביבי הביתה
  • 06:17
  • 04.08.11
05 דרושה הנהגה שמכירה את ההוויה הישראלית.  (לת) נתניהו הסוהר של גלעד
  • 06:19
  • 04.08.11
06 ביבי ושרה במסעות תענוגים ואת גלעד שליט זרקו לכלבים.  (לת) נתניהו הסוהר של גלעד
  • 06:20
  • 04.08.11
07 דרושים מנהיגים ישראלים  (לת) להחליף את הממשלה
  • 06:20
  • 04.08.11
08 כתבה יפה ואף חשובה, אם כי מעט תמימה. לפחות פרט אחד אני חייב לתקן ישראלי בהולנד
  • 06:21
  • 04.08.11

מארק רוטה ראש ממשלת הולנד אומנם מטייל עם כלבו ברחוב, והולנד היתה מדינת רווחה חברתית מיוחדת במינה. אבל שלא יהיו לך שום אשליות. ראש הממשלה תמים המראה הזה, פניו פונות לא פחות מלכיוון הקפיטליזם החזירי. הוא קיצץ נתח ענק מתקציבי התרבות והרס בהינף יד כמה מהתזמורות הטובות בעולם. הוא הולך לפרק את כל התשתית החברתית שהמדינה הזו בנתה במשך 60 שנה, הוא סוגר את כל האמצעים שפיתחו למען שילובם של ה"זרים" (=מרוקאים / מוסלמים או אנשים 'כהים' - כמוני), ולקינוח, ידידי מר לוי וקוראיו, מר רוטה הולך לקצץ בבית הנבחרים המונה היום 150 חברים. הוא הולך להעיף שליש מהם. ואף אחד כאן לא פוצה פה ולא קולט מה הולך. למרות המצב היחסית נוח כאן, בהשוואה לארץ, הדרדור שהולנד חווה במישור הדמוקרטי והחברתי הוא בעל מימדים אימתניים. לכן אני לא מתרגש מלשמוע שהוא הולך עם הכלב. כי הוא הולך למכור את המדינה הזאת לסבתא הטייקונית שלו. וה"טייקונים" כאן הם ברמה שבארץ אפילו לא חולים עליה. בכלל, אם פוליטיקאים הולכים למכולת זה עניין של אופי ברוב המקרים, והמכולת שלהם היא לא בדיוק מכולת בלוד.

09 נתנו לנמרים טורפים לרעות עדר של כבשים תמימות. איתי
  • 06:30
  • 04.08.11

הפוליטקאים, הטייקונים, השופטים, נערי האוצר, ושאר ראשי המערכת, סידרו לעצמם ולמקורביהם רמת חיים המנתקת אותם מכל תחלואי המדינה ולכן אינם מזדרזים לתקנם. האם יימצא נער אוצר שיסכים לקבל שכר שעה כמו רופא מתמחה- 24 שקלים לשעה ולעבוד 26 שעות בתורנויות וכוננויות? ממש לא. בן של שר או טייקון לעולם לא יעבוד בשכר מינימום- כי אבא ירים טלפון ויסדר לו ג"וב עם משכורת שמנה, בעוד שבני גילו נחנקים. כששר בממשלה זקוק לקרדיולוג או ניתוח, הוא מקבל טיפול מפרופסור בסוויטה פרטית או מוטס לטיפולים יקרים בח"ול- ולא מוזמן לתור בעוד שלושה חודשים.רק מה, כל עוד הציבור ימשיך להצביע למי שדופק אותו המצב יימשך.

10 אנחנו, עולי בריה"מ לשעבר שמעון דיסקין
  • 06:42
  • 04.08.11

לא ניתן לבריוני השמאל להפוך את ישראל לבריה"מ השניה. בשונה מגדעונים לוי, "הישראלים" כביכול, אנחנו מעריכים את חרויות הפרט, ואת החופש הכלכלי בכלל זה. הישראליות המזויפת והגזענית של השמאל לא תעבור!

11 האם יש ישראלים? אחד העם
  • 06:43
  • 04.08.11

עד עכשיו לא יצאו מהביצה. חסר לראות עם לא יגנבו לחברה את המהפכה. אין עם שאינו ראוי לשלטון שיש לו.

12 הרבה שרלטנות ודמגוגיה ראובן
  • 06:47
  • 04.08.11

בכתבה קצרה

13 לבו גורין יש קדילק, קדילק,  (לת) כלבי הקש
  • 06:50
  • 04.08.11
14 גדעון אתה גדול אבל טייקונים לא הולכים למארקס אנד ספנסר  (לת) רמי
  • 07:08
  • 04.08.11
15 התבלבלת לוי, בין הרודנים, מושאי הערצתך.... מנחם
  • 07:12
  • 04.08.11

התבלבלת לוי, בין הרודנים, מושאי הערצתך, צמאי הדם וספוגים בתאוות בצע אינסופית, לבין הדמוקרטיה היחידה במזה"ת אשר אותה אתה מכפיש ומבאיש.

16 מי אתה, המתעב את ישראל והציונות, שתעיז להגדיר מיהו ישראלי?  (לת) מנחם
  • 07:14
  • 04.08.11
17 אין להם זהות אזרחית, אלא זהות פוליטית בלבד הפוליטיקאים כבני אדם
  • 07:19
  • 04.08.11

בישראל הפוליטיקאים מחליטים כמה הם ירוויחו. הם לא צריכים לבקש העלה בשכר מהבוס שלהם, שהוא אנחנו. בישראל הפוליטיקאים רגע לפני שנבחרו, מבטיחים הבטחות לשרת אותנו כעובדים שכירים שלנו. אבל בפועל: ברגע שנבחרו, הם הבוס. רק שקיפות מלאה שלהם כלפינו וועדות בלתי תלויות בהם, שיעבירו לנו את האינפורמציה הדרושה לנו כדי שנבין בדיוק מה קורה ואיפה, תשנה את המצב. וועדות אלה, ימונו על ידי העם, דהיינו הכנסת, כדי להביא לנו דיווח שותף על כל ההחלטות שמתקבלות, על כל אגורה שיוצאת, באופן מעובד, שישרת אותנו האזרחים. כל הוצאה תהייה מחויבת בדיווח מנומק. חברי הכנסת, אמורים לתת דוגמא לחיים צנועים. מצידי שיגיעו לפרלמנט רכובים על אופניים. הציבור יממן להם קורס רכיבה על אופניים, או על קולנועית. חברי כנסת שרואים בכנסת מקום לחיים טובים על חשבון הציבור, ילכו לחפש פרנסה במקום אחר. כמה פתטים יראו חברי הכנסת שיבואו לביקור באוהלים כשהם מוסעים לשם במכונית מפוארת הנהוגה על ידי נהג פרטי. ממש מצג של אדונים ומשרתים בהפוך על הפוך. במקום שאנחנו נהיה האדונים, אנחנו מממנים אותם, כדי שהם יהיו אדונים עלינו. זה חייב להשתנות

18 בשבועות האחרונים התמכרתי לכתיבתך ישראלי
  • 07:22
  • 04.08.11

נעים לקרוא ולפעמים גם הדמעות חונקות בגרון. המשך כך !

19 חוש צדק מכיא להבנה שהציונות עברה מהעולם ועכשיו יש ישראליות בלבד  (לת) פלץ
  • 07:28
  • 04.08.11
20 ומה יש להגיד על המנהיגות הצומחת מהעם ולא מהצבא הכובש  (לת) פלץ
  • 07:31
  • 04.08.11
21 לו אזרחי מ"י היו מקבלים את הטבות המתנחלים לא הייתה מחאה  (לת) איציק
  • 07:32
  • 04.08.11
22 ואולי גם דרושים עיתונאים שלא גרים בתל אביב? הילה
  • 07:35
  • 04.08.11

כאלה שרואים את המדינה כולה, מבינים את חוויית הפריפריה, שמבינים מה זה לחיות על הגבול, ראו פעם איך זה לחיות בשדרות מתחת לקסאמים, אולי דרושים עיתונאים שמבינים את החוויה הישראלית ולא רק את החווייה הפלשתינית?

23 הם באמת לא מבינים, וזה באמת לא מעניין אותם  (לת) נתן
  • 07:39
  • 04.08.11
24 ימניים הזוים תתעוררו-לפני שיהיה מאוחר מדי  (לת) אזרח
  • 07:44
  • 04.08.11
25 תגיד מר לוי, מתי יוסי שריד התפרנס שלא מהקופה הציבורית?  (לת) ביבי מרהיטי "רים"
  • 07:48
  • 04.08.11
26 אוי לנו, אתה ישראלי.  (לת) x
  • 07:48
  • 04.08.11
27 הפעם כבשת אותי-מר גדעון לוי היקר איתמר
  • 07:51
  • 04.08.11

אני קורא (כמעט) מושבע של מאמריך בעיתון, ולרובם הגדול אינני מסכים ואפילו לא במקצת. במאמר זה שמונח כאן לפנינו פשוט הסכמתי עם כל דבר שהיצגת. חיפשתי מילה שלא אסכים לה ומצאתי אחת, אך היא בטלה בשישים אל מול ים ההסכמה. הקטנת הפער הכלכלי בין עשירים לעניים במדינתינו, הקטנת הפער האנושי בין הפוליטיקאים לאנשי העם במדינתינו, הקטנת הפער הרעיוני בין ימין לשמאל במדינתינו, הקטנת נטל החובות ועינוגי הזכויות בין הסקטורים השונים במדינתינו הינם הכרח קיומי עבורינו ומאמר זה שלך שם חלק מהדברים על השולחן. תודה לך

28 מחאה מהוססת שנראית כמו הפינינג , משחקת לידי השליטים הנהנתנים זלמן הפנסיונר
  • 08:00
  • 04.08.11

המהפכה במצרים לא הייתה פרווה. היא דרשה קורבנות. לכן יש לחקות את רוח הלחימה של צעירי מצרים ולפתוח מיד בצעדים צודקים, על בסיסי צדק חברתי טבעי, כנגד ההססנות והרושם שההפגנות הן סוג של הפנינג ותו לא. על הזוגות הצעירים למחות, להטריד ואף לאיים, עד שאלי ישי ואטיאס ישוו את מחיר רכישת הדירה לזוגות צעירים, למחירים הכמעט חינמיים שהם משיתים על שולחיהם החרדים. על המוחים להודיע שלא יתייצבו למילואים עד שיוסר כתם אי השוויון בנטל. על ההמונים לשבות עד שהפרזיטים המתפרנסים מעמלם יצאו לעבוד. כן יש להעמיד לדין, במתכונת במובארק ובניו המושחתים, את גזלני המשכנתאות וטורפי העמלות בבנקים, המשתכרים למעלה ממיליון שקל בחודש. יש לעקור ולבעוט החוצה, את שכירי החרב שמושתלים כגיס חמישי, במגמה לפורר את אחדות המפגינים, על ידי ביבי ושמשים, כדוגמת אקוניס.

29 הניצול המובנה בחברה הישראלית מכלוף
  • 08:05
  • 04.08.11

הניצול המובנה בחברה הישראלית,הפך למובן מאליו נצל את הרופא המתמחה,נצל את בני השמונה עשרה ותעסיק אותם שלוש שנים ללא שכר,נצל את המילואימניק,נצל את העובד הסוציאלי,נצל את העובד,נצל את המורה.. בקיצור מדינת הניצול אלא שהניצול קיים שנים רבות...בעיקר ערבים ומזרחים..הוא חילחל לשכבות נוספות..ועל כן הצעקה המבורכת!

30 אתה שכל יום דורש בחירות חדשות. אז בנורבגיה מר לוי מעולם לא קרה ש אספסוף שמאלני
  • 08:08
  • 04.08.11

שבחירות לא ייערכו במועדן החוקי. בישראל ההתנפלות של השמאל על רה"מ נתניהו החלה ביום השבעת הממשלה, נמשכה כל 100 "ימי החסד". והחל מהיום ה-101 דורשים השמאלנים בחירות חדשות.

31 סטנלי פישר הוא הישראלי האולטימטיבי מומחה לישראליות
  • 08:10
  • 04.08.11

למד בתלמוד תורה, שירת בגולני, גר בעיירת פיתוח ורכש השכלה גבוהה במכללה אזורית.

32 איפה אתה חי היהודים מזמן הרגו את הישראלים וזו גם הסיבה שיש לנו ש.דן
  • 08:13
  • 04.08.11

"כלכלה חופשית" עאלק. התחרות היחידה שקיימת אצל היהודים זה מי יגנוב מאחיו יותר ומי יעלה את המחיר מהיר יותר, שיטה שהומצאה בשעתו ע"י הבנקים למיקסום רווחים באמצאות חלוקת העוגה ותאום מחירים בין מספר מצומצם שח "מתחרים"; במקום להתחרות כל אחד פשוט מקבל נתח טוב וכולם (חוץ מהצרכן הקטן) מבסוטים. מאז השיטה חילחה לכל התחומים והרסה לנו את המדינה.

33 דרוש נסראללה  (לת) אלוף בן
  • 08:17
  • 04.08.11
34 לוי, אתה יצוג שם של האנטי ישראליות ישראלי מוחה
  • 08:18
  • 04.08.11

האנטי ציונות שלך אינה מקובלת גם בחוגי שמאל רבים . דבריך רק מזיקים לנו הנאבקים למען רווחת חיינו. הקול שלך לא נשמע אותנטי, לא נשמע ממש ישראלי. אז אנא ממך, כמו שאמרנו לעיני לסגת אנחנו מבקשים ממך לא לקלקל לנו את ההפגנה החשובה שלנו

35 שבויים בתוך קופסה ערן ברין
  • 08:27
  • 04.08.11

רכבת היא כלי תחבורה טוב ויעיל, אבל היא צמודה למסילה. אם היא נתקלת בבעיה, היא נתקעת. המכונית יותר גמישה. אם יש בעיה ניתן לעקוף אותה, לשנות מעט את המסלול וכדומה. המומחים בגופי השלטון דומים לרכבת ושבויים בקונספציה תאורטית ומדיניות מוכתבת. יש פתרון אחד ואין בלתו. לדוגמה שאני עוקב אחריה שנים. הפתרון הבלעדי לתחבורה בירושלים, לדעת המומחים, הוא הרכבת הקלה. עד שתהיה רכבת, הנוסעים ומרכז העיר יכולים לסבול קשות, אין מה לעשות. היו פתרונות טובים אחרים גם במקום וגם עד שהרכבת תפעל, אבל המומחים כמו הרכבת נתקעו על המסילה.

36 עם חוקים אנטי דמוקרטים-שום קוטג טיטולים או דירה לא משנים.נסחפת שומר חוק
  • 08:29
  • 04.08.11

כשברוך מרזל מפגין באמצע רוטשילד עם מתנחלים שהם שליש מאוכלוסיית המתעלקים על כיס מעמד הביניים ואף אחד לא פוצה פה, לסרטן עם הגרורות שמתנחל באמצע המחאה זה אומר דרשני.ביבי שלח מזמן את אנשיו לשם=הוא יודע שהמוחים לא רציניים. מי שמסכים להפקר שלו, משליט ועד לדמוקרטיה- ולא פוצה על כך פה,אינו רציני

37 בשבילנו רק גדעון לוי הוא הישראלי האמיתי, רוצים אותו בראש המדינה ! NIF
  • 08:41
  • 04.08.11

ואנחנו מוכנים ויכולים לשלם הרבה........

38 ללמוד מהמצרים  (לת) כ.לוב
  • 08:43
  • 04.08.11
39 לו יהי! אזרח מן השורה
  • 08:48
  • 04.08.11

לו יהי! - הלוואי ונזכה להנהגת הצנועים, הפשוטים וישריי הדרך. שנדע להעלות לגדולה את המובחרים באמת - אלה שהתרומה והעזרה לאחר עומדים כנר לרגליהם. תודה גדעון על מאמר מדוייק וחשוב.

40 המאמר החלש ביותר של לוי בשנה האחרונה  (לת) משועמם
  • 08:54
  • 04.08.11
41 הקו הקיצוני שלו עסק אך ורק בכיבוש ופלשתינים ודחק לשוליים החברתי  (לת) לוי אתה חלק מהבעיה
  • 09:14
  • 04.08.11
42 מה יש כל כך לעשות בשוק מופטאר? גדי
  • 09:15
  • 04.08.11

בנקודה הזו פיספסת: רח' מופטאר ברובע החמישי בפריז הוא רחוק מלהיות כזה נוצץ. בתור סטודנט הייתי הולך לאכול שם שווארמה וקוסקוס - לא בדיוק ארוחת אוליגרכים.

43 הבעיה שגם בכירי העיתונאים הם לא ישראלים סביון
  • 09:16
  • 04.08.11

עם משכורות עתק הם מתחככים עם הפוליטיקאים ואנשי העסקים, מטיילים בעולם בלי סוף, מנותקים לחלוטין מהוויה הישראלית הקשה. רק עיתונאים זוטרים עדיין חיים בין העם, אבל במילא אף אחד לא שם לב אליהם, הם מפוטרים בסיטונות בלי שאתה אפילו תדע שהם באו, היו והלכו אל עתיד לא ידוע. מתי אתה, מר לוי, היית בחרדה איומה שיפטרו אותך ותישאר בלי לחם ובלי דיור? זו מהות הישראליות שגם לך אין חלק בה

44 אולי תגייסו מגיב יותר חכם ויצירתי ולא התקליט השחוק המאוס  (לת) 3-6 מגויס אולטימטבי
  • 09:17
  • 04.08.11
45 גדעון , מסתמן "ישראלי חדש" בדמותו של דר' אידלמן !! עולה
  • 09:19
  • 04.08.11

זהו הפן האחר של "יוצאי מזרח אירופה" דגם המוכר לנו זה מכבר מרישומי "אבות המייסדים" של המדינה.

46 וכן,יש פתרון לבעיה עירית ב
  • 09:21
  • 04.08.11

כיום רוב רובם של מנהיגי ישראל הם גם לא מוכשרים וגם מושחתים כי הם לא באמת נבחרו למשרותיהם על ידי העם אלא בזכות שיטת הפריימריס ,הם נבחרו על ידי עסקנים וקבלני קולות מושחתים שהשתלטו על הפריימריס במפלגות והם אלו שקובעים בעצם מי ישלוט פה.היות ועסקני המפלגות מושחתים הם כמובן בוחרים במנהיגים כלבבם שיתנו להם טובות הנאה ומשרות נאות. אם חפצי שינוי אנחנו,על כל אחד ואחת מאיתנו להתפקד למפלגות כרצונם ואז להשתתף בתהליך בחירת המנהיגים.שלי יחימוביץ העלתה את הנושא לראש עניינה ואני מקווה מאוד שהיא אכן תיבחר ליו"ר מפלגת העבודה בזכות המתפקדים החדשים שהיא סחפה אליה. אם חפצי שינוי אנחנו,אם אנחנו רוצים מנהיגים "ישראלים"אנחנו חייבים להתפקד למפלגות,לבחור מנהיגים ולא להשאיר את הזירה הכה גורלית הזו לעסקנים.

47 גדעון, בצבעת בדיוק אל ליבת הבעיה. סטודנטית
  • 09:27
  • 04.08.11

שאפו!

48 כשאתה לא כותב שטויות על "הכיבוש"-תענוג לקרוא אותך  (לת) יפה גדעון
  • 09:27
  • 04.08.11
49 בנג'מין ניתאי האמריקאי - מנותק מהעם יצר כאן ממשלה רשעה ואטומה  (לת) אורי
  • 09:28
  • 04.08.11
50 בראש הלא-ישראלים בצמרת הישראלית דב נאור
  • 09:29
  • 04.08.11

עומד מיסטר בנג'מין ניתאי,שהוא לא שייך אפילו לארצות הברית של היום. בהשקפותיו הוא זהה לחבורת "מסיבת התה" בארצות הברית, השואפת להחזיר את אמריקה למאה ה-18!

51 ראש הממשלה לא ישראלי, הוא רפובליקני  (לת) גלן בקס
  • 09:38
  • 04.08.11
52 אם ג. לוי הוא ישראלי למופת, אינני בטוח שגם אני רוצה להיות כזה... בלשון המעטה
  • 09:40
  • 04.08.11

מוטב כבר להיות פלסטיני.

53 תושבי מגרון אינם פורעי חוק!. בהם מתקיים הפסוק: אחד מהעם
  • 09:43
  • 04.08.11

אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה...

54 ישראלי זה לסרב למאגר הביומטרי, שהובא על ידי משרת חברות אמריקאיות  (לת) אזרחים סרבו ביומטרי!
  • 09:43
  • 04.08.11
55 פתרון 2 המדינות חי ובועט. 1 לאזרחים ו-1 לפוליטיקאים ולטייקונים!  (לת) חד וחלק
  • 09:44
  • 04.08.11
56 לאיתמר 07:51 - לא אסכים לקבל בשורת גאולה מפי מצורע.  (לת) והמבין יבין
  • 09:44
  • 04.08.11
57 לוי לא מנותק נשומה
  • 09:46
  • 04.08.11

אפילו ראיתי אותו באוטובוס לפני כמה זמן.

58 תקשיבו היום יום ה' לשפטל FM 103 בשעה 12.00 תלמדו כמה דברים חשובים  (לת) אסור לחמיץ
  • 09:51
  • 04.08.11
59 מדוע אתה מוחה, 34? האם אינך שמח שאפילו אני מתפלא עליך
  • 09:52
  • 04.08.11

דובר פלסטיני בכיר תומך במאבק הישראלי למען עתיד טוב יותר לאזרחי ישראל? נ.ב. מחבר המאמר אינו טוען שהוא הישראלי האולטימטיבי, או אפילו סתם ישראלי מן השורה. הוא דורש זאת רק ממנהיגי ישראל, ובצדק!

60 תענוג גדול להסכים עם כל מילה  (לת) מאפיהו
  • 09:52
  • 04.08.11
61 הסמול הצבוע דאג בעיקר לרווחת האויב הפלשתיני והמהגרים הבלתי חוקים סמול חתרן ושקרן
  • 09:58
  • 04.08.11

הסמול הגן על מהגרי העבודה ושאר מסתננים בלתי חוקים שהגיעו לישראל. הסמול מנע את גירושם וכך הגענו למצב שיש היום בישראל כ-300 אלף שוהים בלתי חוקיים שתפסו כ-75 אלף דירות למגורים ובכך גרמו לעליית מחירים דרסטית וחוסר בדירות לישראלים וכן תפסו מאות אלפי מקומות עבודה ובכך הורידו את רמת השכר לישראלים. מפלגות הסמול הזניחו את החברה ואת הכלכלה, ופעלו רק בעניין "השלום". מזלנו שרה"מ הוא נתניהו שדואג ליציבות הכלכלית והביטחונית של ישראל. ביבי, אוהבים אותך.

62 גדעון לוי ושכמותו - הם הפסולת של הישראלים. "הסיפור הרע".  (לת) אמיר ש.
  • 09:58
  • 04.08.11
63 להיכנס בפישר שלא יגיד נגיד ושלא יסית כאילו צדק חברתי=קומוניזם קסם או נוכלות
  • 09:59
  • 04.08.11

ולמה אף אחד לא כותהב על תרומת העלייה הרוסית לכלכלה ולחברה החזירית נכון שכמעט כל ישראל היתפתתה לצרכנות חמדנית לתשלומים ומבצעים ולחיים שלא כפי יכולתם אך העלייה הרוסית ברובה (ובגודלה)באה (הובאה) מתוך מטרה קפיטליסטית וחומרנית ואינדיבידואלית ברורה וזאת התוצאה הימין התחבר בשמחה לתמיכה של העכבות מבריה"מ וקיבלנו את הליברמן הגזען ואת הביב שדי הצליח לסמם את העם עם כבוד לאומני במקום לספק לו חיים בכבוד מתברר שהפלא הישראלי הוא נוכלות ושקרנות הכל אחיזת עיניים ומסיכה לא מחוסר ולא שאיפה לשלום לא בית לעם היהודי ולא גאולת הארץ לא חוסן ולא ערבים זה לזה הכל ווירטואלי ושיקרי וזה יגמר שוב בחורבן

64 10 דיסקין. מה קשור ברית המועצות לכאן? אתה מזכיר בובה עם מפתח בגב המפענח
  • 10:00
  • 04.08.11

עד כמה שאני יודע גם בבריה"מ המנהיגים לא ידעו איך העם חי והיו מורמים מאוד ממנו. יכול להיות שלא הבנת את המאמר או שבכלל לא קראת אותו ?

65 בזמן האחרון חל מהפך של ממש בכתיבתו של לוי. צו האופנה?
  • 10:02
  • 04.08.11

במקום להתמקד בכיבוש הציוני הארור, בסבלם של הפלסטינים, בגינוי הקלגסים הציונאצים ובשירי הלל לעוכרי ישראל שהשתתפו במשטים, במקום כל אלו עוסק העתונאי המהולל בחוסר השוויון בחברה הישראלית. מה קרה, גידי? האם לפתע עניי עירך קודמים?

66 אני מאוד מתנגד לך בדרך כלל אבל הפעם מנשק פעמיים כל מילה  (לת) צביקי
  • 10:22
  • 04.08.11
67 אני מאוד מתנגד לך בדרך כלל אבל הפעם מנשק פעמיים כל מילה  (לת) צביקי
  • 10:22
  • 04.08.11
68 סקופ: הטוקבקיסטים של "הארץ" מתקשים בהבנת הנקרא יוסף הפקיד
  • 10:24
  • 04.08.11

רוב התגובות כאן שונאות את גדעון לוי, למרות שהמאמר הזה כלל לא קשור לימין ושמאל או לערבים. יש לך שני הסברים: או שזהו רפלקס פבלובי: השם "גדעון לוי" ישר מעלה להם את הדם לראש ומעוור אותם משנאה, או שימנים, לפחות אלא שמגיבים בה"ארץ", הם מטומטמים ומתקשים בקריאה. כמובן שאפשר לצרף את שני ההסברים.

69 נאמר בגלוי: להבדיל בכל זאת אלפי הבדלות הסיסמה "שוק חופשי" מזכירה רן
  • 10:26
  • 04.08.11

בציניות ובשקריות שלה את "העבודה משחררת" בשערי אושוויץ. אמרתי להבדיל אלף הסדלות. גם הביטוי "ניאו ליברליזם" ציני באותה מידה. מאחורי המושגים הללו דיכוי של החלשים על ידי בעלי העוצמה הכלכלית והשלטונית. תחי המהפכה!

70 גורו בעלי הון (ונתניהו גם) חדלו לחייך, קרב ובא היום בו דנכם יחתך  (לת) נני
  • 10:27
  • 04.08.11
71 המחאה הזאת היא מחאתו של ציבור שמרגיש שאין לו נציגות שמקשיבה לו ערן
  • 10:47
  • 04.08.11

ציבור שלם של צעירים שאף אחד לא שם עליהם ולא מקשיב להם. דיור זו רק אחת מבעיות. מה עם שנים של רדיפת אותו ציבור במסיבות טבע? מה עם שנים של רדיפה אחרי משתמשים של סמים קלים? הציבור בכללותו פוטר אותם כ"אנרכיסטים קיצוניים" אבל זה ממש לא נכון. מדובר בתרבות שלמה שמדינת ישראל לא כל כך מעוניינת להכיר בה. מאחוריה עומדים אקדמאים ואנשי מקצוע מכובדים.

72 מה קרה שפתאום איכפת לגדעון לוי מן הנעשה בישראל יוד דלת
  • 10:51
  • 04.08.11

האם הוא התייאש מאבו מאזן שמטייל ללא הפסק בעולם ע'ח התרומות שהוא מקבל מכל העולם? או ממוחמד דחלן שהוחרמו לו 12 מכוניות יקרות?

73 דברי טעם  (לת) נגה
  • 10:52
  • 04.08.11
74 החריגים ? חושי
  • 10:58
  • 04.08.11

תמונה יפה צייר לנו גדעון לוי על החיים הקלים של הפוליטיקאי בישראל ועל התענוגות שהוא נהנה מהם.הוא גם מצא חריגים בין הפוליטיקאים כמו עמיר פרץ שלי יחימוביץ* גדעון סער ובני בגין שיוצאים דופן.רק מה ?זה לא מסתדר עם העובדות.עמיר פרץ כבר יותר מ30 שנה בפוליטיקה ונהנה מכל הכיבודים כמו חבר כנסת ראש עיריה מזכיר הסתדרות ושר בממשלה.הוא נהג אחרת?הצחקתם אותי.שלי יחימוביץ*ןגדעון סער תפקדו כעתונאים שנויים במחלוקת לא מעט שנים וכשעברו לפוליטיקה זכו בכל הכיבודים של חברי כנסת בכל הועדות המובילות ואפילו כשרים ובני בגין?הבן אדם הגיע מהמדבר הפוליטי למפלגת השלטון נבחר לחכנסת וישר הפך לשר בכיר בשביעיה.אז אלה חריגים?גדעו לוי תהיה קצת רציני.

75 הצלחת הכיבוש המתנחל ראשיתה בהזנחת המעמד הבינוני את השכבות הנמוכות  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 11:23
  • 04.08.11
76 על המחאה לצאת באופן ברור נגד מדיניות הביזבוז בשטחים  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 11:23
  • 04.08.11
77 כל הכבוד נתן
  • 11:24
  • 04.08.11

מסכים עם כל משכתוב

78 שיכרות ושיקרות. . . מני
  • 11:25
  • 04.08.11

חילופים בצמרת בגילופים. . . הדור הבא הנה הם באים. . . והבולדוזר של לוזר בגנים. . . שמגרש מנהיגים שיכורים. . . כי השלטון משקר בעינים. . . ומושך באף שנות אלפיים. . .

79 גם שעון עומד מדייק לפעמים. הפעם לוי צודק. עמי
  • 11:41
  • 04.08.11

כל ראשי הממשלה, וחלק מהשרים, נוסעים במכוניות עם חלונות אטומים, הזכוכית במשרדים משוריינת - זעקות של מפגינים לא עוברים אותה, גם במובן המטאפורי. את מגעיהם עם הציבור מנהל השב"כ, כשתמיד יש בריונים שחוצצים בינם לבין מי שהם אמורים לשרת. את האינפורמציה על ה"רחוב" הם מקבלים מיד שניה או שלישית דרך תקצירים ומזכירים. לא רק החלונות במשוריינים אשמים - נראה שגם להם נוח יותר להסתופף עם עשירים ושועים, מאשר עם הפלבאים. האגדות מספרות על המלך טוב-הלב היה לובש מדי פעם בגדי עניים, ויורד מהארמון לתור את ממלכתו באופן לא אמצעי. חסרים לנו ראשי ממשלה כאלו. צריך להוציא חוק שראשי ממשלה ושרים מחוייבים להגיע לעבודתם באוטובוס. ביום שזה יקרה, תתחילו לראות ממשלה שיש בה לב.

80 שימו לב אצל גדעון הגויים תמיד יותר טובים שפכטל
  • 11:48
  • 04.08.11

בהולנד.. איזה שרת חוץ ...הקנצלר ובעיקר הפלשתינאים ככה זה אנחנו כאן די חארות והגויים עם השמאל זה הדבר אליו אנחנו [הדי חארות] צריכים לשאוף...

81 ישראלי זה אני.  (לת) הנאצי מהכרמל
  • 11:51
  • 04.08.11
82 ל - 10 עולי ברה"מ מוטי
  • 11:59
  • 04.08.11

גם אתם,אספסוף ימני.מי שואל אותכם?באתם רק לסיר הבשר.שם הייתם,רובכם,במפלגה וחזרתם כמו תוכים אחרי השטויות של ברזנייב.

83 ברק כבר מיצה את עצמו מזמן וביבי כשלון פעם שניה.  (לת) נכון זו האמת
  • 11:59
  • 04.08.11
84 קלעת בול.  (לת) יוסף הפקיד כל הכבוד
  • 12:00
  • 04.08.11
85 מגיב רק במה הסכמתי ולמה התנגדתי. זה יכריח לקרא.  (לת) הצעה להארץ
  • 12:01
  • 04.08.11
86 זו המסקנה שלי.  (לת) לוי אוהב ישראל
  • 12:01
  • 04.08.11
87 אתה מדבר על ישראלים, לוי? מה לנו ולך? מודרניסט
  • 12:08
  • 04.08.11

לוי תומך בעמדת האוייב. תמיד ובכל עניין. 99% מהישראלים בזים לו מעומק ליבם. והוא מדבר?!

88 זו בעיה לכתוב - כשאין על מה... באמת לא פשוט.  (לת) דוד
  • 12:13
  • 04.08.11
89 הטרגדיה היא ש"הנבחרים" הללו - בוגרי מערכת החינוך הישראלית למעט ביבי
  • 12:16
  • 04.08.11

למעט ביבי נתניהו, בוגר מערכת החינוך האמריקאית, (וגם ליברמן ואלי ישי) רוב ה"נבחרים" המנותקים מעמם הינם בוגרי מערכת החינוך הישראלית הממלכתית. וראו איזה פלא, דווקא האבות המייסדים, אלו שלמדו ב"חדר" במזרח אירופה, או צמחו בישראל של שנות המנדט, דווקא הם העלו על נס ערכים כמו צדק ושיוויון. אין זאת אלא כי משהו בסיסי מאד היה חסר בתכנית הלימודים במערכת החינוך שלנו. לדעתי קוראים לזה מוסר.

90 וינה, שטוקהולם, אמסטרדם - אתה מטייל הרבה בחו"ל  (לת) אה, יא גדעון?
  • 12:28
  • 04.08.11
91 מה עדיף ?להסתובב במופטאר או להסתובב באוניברסיטאות ברחבי העולם אלפונסו
  • 12:33
  • 04.08.11

ולהשניא את מדינת ישראל ? איזה ישראלי עדיף ?

92 ל-25 (ביבי מרהיטי רים): שריד עדיין נוסע באוטובוס.  (לת) דידי ממרגליות
  • 12:46
  • 04.08.11
93 לא יזיק גם עיתונאי ישראלי פוצי
  • 12:49
  • 04.08.11

נאה דורש נאה מקיים. אתה מחכה לאוטובוס בחמסין? אתה יוצא מבתי הקפה של מדינת תל-אביב? (ולא לאיו"ש, אלא סתם לפריפריה כמו חיפה נניח) החברה שלך הולנדית, רוב זמנך אתה עושה בחו"ל, הפוסל במומו פוסל. פעם בחודש, מתוך שעמום אני קוראת אותך - ורק מתעצבנת. נדבר עוד חודש.

94 הבמדינות שדואגות לאזרח מלידתו עד מותו 80% מסים על הכנסה בשוודיה נורווגיה
  • 13:14
  • 04.08.11

בנוסף לרזרבות הנפט בנורווגיה, והוצאות ביטחון כמעט אפס, חיים שם צנוע מאד, המחירים בשמיים בעיקר ביגוד אפילו האלמנטרי. לנורווגים אין עיניים גדולות הם מבינים שעל רמת רווחה זו משלמים. בארץ מצהירים צעירים " חסרי דיור" שהם לא יוותרו על מותגים נסיעות לחו"ל ומסעדות, אבל מוותרים על חיסכון. אדם שפוי לא יממן אותם, חלקם סוחטים את הוריהם הפנסיונרים שטוענים בתקשורת שם מוכרחים לעזור לילדים, מאמרים שהתפרסמו בעבר על הורים "אגואיסטים" שנוסעים ומבלים כאשר הם נאלצים לעבוד קשה.החשיבה של הצעירים חייבת להשתנות, בעיקר בקביעת סדר עדיפויות.

95 לכל המלעזים על גדעון ל. מדינת ישראל אינה קיימת אלכסנדרה
  • 13:20
  • 04.08.11

כמו שאין מדינת צרפת, מדינת רוסיה, מדינת יוון. מספיק עם המגלומניה הפטריוטית. למקום קוראים ישראל. זה יספיק כשעור ראשון לכלבלבי ביבי וברק.

96 דרושה הגירה מישראל  xxx
  • 13:29
  • 04.08.11

זה העונש הראוי למשטר הציוני ול,,אליטות" המושחטות שלו...

97 גדעון הפכת לטרח זקן  (לת) נמאסת פופוליסט
  • 13:37
  • 04.08.11
98 וגם מרקל עושה קניות בסופר, כאחד האדם  (לת) אחת, כאן
  • 13:38
  • 04.08.11
99 יש להם דרך "לחזור בתשובה" חנה חורש
  • 13:44
  • 04.08.11

שלא יתחסדו עכשו. הם ישבו על כסאותיהם המרופדים ונהנו מכל טוב העולם הם תמכו בהשתוללות הבניה בהתנחלויות שזה הרבה מאד כסף הם תמכו בכל מאות המיליונים שנתתו לחרדים על כל ציוץ שלהם הם תמכו בכל תביעות השרים של ישראל ביתנו שבאו לתמוך בכל מיני ענינים סקטוריאלים של עולים מרוסיה אז עכשו יש להם רק דרך אחת - לקום ולהכריז שהולכים על שלום, מחזירים התנחלויות, עושים סדר חברתי חדש בתוך מדינת ישראל פנימה

100 אני גם מצטרף למאבק!!!  (לת) כלכלה מושחתת
  • 13:51
  • 04.08.11
101 ג. לוי: הממונה על הישראליות... מטעם עצמו ל רפי
  • 13:55
  • 04.08.11

לוי, אחד העיתונאים האנטי ישראלים ביותר שאני מכיר בתקשורת הישראלית, התעורר ללמד את העם ישראליות מהי. כאילו הישראליות שלו היא ערובה למנהיגות, מנהיגות חברתית או מנהיגות נכונה. הוא מאפיין את הכיוון אליו נוטה והולכת המחאה "הציבורית" בצפון ת"א: שמאל קיצוני, אנטי-לאומי, שונא חרדים, אנטי-התישבותי, עם רגישות חברתית עצמית גבוהה ופריפריאלית אפס, אשכנזים (בעיקר) "ממשפחות טובות" (בעיקר) - טיפוסי, ממש. ישראל מדינת הגירה. כל מרכיביה שאינם מבדלים עמצם מהזרם המרכזי, הם ישראלים לגיטימים ואוטנטים. לא הנסיעה באוטובוס עושה אותם כאלה וגם לא מספר החדרים בדירתם. טענות המוחים אינן נתקלות באזנים ערלות, משום שאיש לו מינה אותם להיות דוברי העם, ופרט לדעות שלהם, יש גם דעות אחרות... עם כל הכבוד לאוהלים... יש בעיות בישראל. חלקן לא טופלו כראוי כבר עשרות שנים ע"י ישראלים "ולא ישראלים". הבעיה אינה בישראליות אלא בכך ששוכני האוהלים הזמניים מחפשים קיצורי דרך לסיפוק צרכיהם האישיים, שאילמלא כן היו פעילים במקום היחיד שמוסמך לקבל החלטות - כנסת וממשלה. שינוי דרוש בהעמדת צרכי העם לפני צרכי הפוליטיקאים, וזה לא יושג ברחוב.

102 תודה על מאמר מצויין  (לת) ג.כ.
  • 13:56
  • 04.08.11
103 מעולם לא נכתבו דברים כלכך אמיתיים. אצולה פוליטית הם מסמר בלי ראש  (לת) הבחנה טוטלית
  • 13:57
  • 04.08.11
104 האצולה הפוליטית היא מסמר חלוד בלי ראש  (לת) הבחנה נוספת
  • 13:58
  • 04.08.11
105 מחפשים אנרכיסטים לבילעין. אלי
  • 14:14
  • 04.08.11

לא שמתם לב שפתאום אין ישראלים בבילעין? הם כולם עברו למאהלים.כנראה שלפעילי רותשילד יש שיפור תנאים.

106 לאלכסנדרה 95 - מדינת ישראל קיימת. תתפוצצי מודרניסט
  • 14:15
  • 04.08.11

מדינת ישראל. מדינת היהודים. זו שמגפה רומס את צוארך. כלבלבים תקראי לחברים הבולשביקים שלך, משתפית.

107 איך כל השרים בלי תיק - רינת
  • 14:29
  • 04.08.11

יכולים להסתכל במראה? בני בגין למשל, גם מי שלא הצביע לאביו - לא יכול להכחיש את העובדה שהיה ידוע בצניעותו ובסגפנותו, איך לא רעדו אבריהם "כשנאותו" להיות שרים בלי תיק, אף אחד מהם לא ביטל את מכונית השרד, הנהג, הלישכה, המזכירה, הטלפונים הנסיעות, מושחתים עד היסוד. אני מקווה שמן המחאה הגדולה הזו תקום מפלגה כל כך גדולה וחזקה שלר יהיו בה כאלה שישתכרו מבלי באמת לעבוד כולל מגזרים שונים ומשונים.

108 37 צודק - רק גדעון לוי בראשות ממשלת ישראל תומך נלהב
  • 14:35
  • 04.08.11

יצליח להפוך אותה בתוך חודשים ספורים למדינת כל אזרחיה הפלסטיניים.

109 ל-25 שריד הלך ללמד בתיכון בקרית שמונה  (לת) בן אנוש
  • 14:37
  • 04.08.11
110 עולה חדש ממולדביה ועולה מחודש מבוסטון מחריבים את מולדתי. שפתי כהן
  • 14:37
  • 04.08.11

לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה, עד שתפקח את עיניה.

111 ולא נסעו באוטובוס ויש להם עוזרות זרות כי לחסוך.  (לת) הם לא הלכו לקופת חול
  • 14:44
  • 04.08.11
112 85 - האם בעבר שימשת כפוליטרוק במדינה קומוניסטית?  (לת) מה מותר ומה אסור?
  • 14:44
  • 04.08.11
113 זאת האמת. מתי ברק הלך לקופת חולים? וביבי? מתי נסע על חשבונו?  (לת) 97 אתה נמאסת
  • 14:45
  • 04.08.11
114 בכלל יש לך מה להגיד?אתה אדם מקלל . איז גועל.  (לת) 9ד פופוליסט אתה
  • 14:47
  • 04.08.11
115 צריך שתהיה לו השקפת עולם הומניסטית. בלי בושה.  (לת) לא מספיק להיות ישראל
  • 14:48
  • 04.08.11
116 לחנה חורשת הרע 99 - לפקודתך תמיד אנחנו! עם ישראל
  • 14:49
  • 04.08.11

נשוב בתשובה ונעמוד לשרותך כחיילים ממושמעים.

117 עיסקת חליפין ישראלית-אמריקאית ציונה ישראלי
  • 14:49
  • 04.08.11

גדעון שכח להוסיף שנגיד בנק ישראל הוא לא ישראלי ובא לכאן לא מפני שהיה "ציוני" אלא משום שהוצעה לו משרה ששכרה והטבותיה הגבוהות בצידה - לעומת זאת, שלחנו אזרח אמריקאי כשגריר לוואשינגטון וקיבלנו שגריר אמריקאי שהוא לא רק יהודי אלא גם עשה חלק ניכר מחייו הצעירים, בישראל.

118 הפעם אתה צודק! מיכל
  • 15:00
  • 04.08.11

גדעון, כמה טוב לקרוא מאמר שלך שלא עוסק בסכסוך עם הפלשתינים.

119 גם מרי אנטואנט לא ידעה מה זה לחם עד שהפרידו בין ראשה וגופה עצבני
  • 15:09
  • 04.08.11

כל כך צודק וכל כך מעצבן - נבחרי הציבור (חכים, שרים, מנכלים ועוד כמה דמויות) קובעים לעצמם את משכורותיהם וההטבות, גינוני השררה והאבטחה, ואף אחד לא מסוגל בדמוקרטיה דמיקולו שקמה כאן, גם לא מי שבעצם משלם על גחמותיהם, לשים לזה גבול. בציניות של הפרד ומשול הם מסיתים את רוב העם נגד הערבים, או נגד יריביהם הפוליטיים (הסמולנים בדרך כלל) או בהסתה גזענית ועדתית, ובזמן שאזרח אחד רב עם השני, הוא מפקיר את הקופה הציבורית לאוסף הנוכלים שמונו לשמור עליה אבל עושים בה כבתוך שלהם. אם מחאת האוהלים לא תעבור מדרגה למשהו דמוי תחריר או סוריה, שבה קודם כל דורשים אחריות אישית מהמשטר הנוכחי, שום דבר לא ישתנה, ומעבר לכל העוולות החברתיות והמדיניות, ימשיך הפער הבלתי מוסבר בין הציבור לנבחריו.

120 TIMNA is the mom of amalek and wife if at all of gidon  (לת) reb
  • 15:18
  • 04.08.11
121 נראה לי שלא הבנת את הפואנטה של הכתבה להולנדי 8
  • 15:19
  • 04.08.11

הבעיה שגדעון מעלה היא הנתק והפער בין נבחרי הציבור לבין מי שבחר בהם, כשזה מתבטא במיוחד בתנאי הלוקסוס שהם מסדרים לעצמם, ובזה שהם בכלל לא חווים את מה שהאזרח הממוצע חווה, כך שהחוקים והגזרות שלהם מנותקים מרצון וצרכי העם. אתה טוען שבהולנד נבחר מישהו שפונה לכוון קפיטליזם חזירי ומקטין את מעורבות המדינה ברווחה ותרבות. אם זה היה המצע שלו וזה מה שהציבור בחר, זה נשמע תקין, והשאלה הגדולה היא האם הדמוקרטיה ההולנדית מאפשרת לנבחרים לקבל תנאים מיוחדים - למשל שימוע מיוחד בעברות פליליות, חסינות, שהם עצמם קובעים לעצמם את המשכורת, ההטבות, גודל הלשכה וכדומה. דרך אגב, הקטנת הפרלמנט שאמורה לכלול גם קיצוץ תקציבו היא דוקא בכוון הנכון של דמוקרטיה ישירה ולא יצוגית.

122 הבעיה איננה בתוצאות הצבעה לכנסת אלא בסוג המשטר לאיתי 9
  • 15:23
  • 04.08.11

יש להניח שבנושא ההטבות לחברי הכנסת אין ממש הבדל בין נציגי האיחוד הלאומי לבין נציגי המפלגות הערביות - כאן יש אינטרס משותף, שהוא של חברי הכנסת מול כל שאר האזרחים. הפתרון הוא בשינוי המשטר הנוכחי ובמינוי טריבונל עממי להענשת מי ששלחו יד ברכוש הציבור.

123 עשית כנראה טעות קולמוס כשכתבת שנציגי העם יגיעו מהכנסת ל17 הפוליטיקאי
  • 15:30
  • 04.08.11

אם רוצים לשמור ולבקר את נציגי העם (כולל אלה שבכנסת), חייבים בגופים בלתי תלויים (גם לא בהצבעה בכנסת) שיהוו ועדות ביקורת ויחליטו על תנאי הנבחרים, יבדקו שזה מה שמתבצע בפועל וידווחו לציבור על המצב כל שבוע. הועדות האלה יהיו מנותקות מהממסד הפוליטי, חבריהם יתחלפו כל מספר חודשים, והם יקבלו משכורת קבועה לשעה על כל ישיבה ועבודת מטה.

124 שיא הציניות הכי לא ישראלי מדבר על ישראלים אברמי
  • 15:30
  • 04.08.11

גדעון לוי וישראלים הם שני הפכים.המרחק הכי גדול האחד מהשני.שונא ישראלים ויהודים. מתעב מתיישבים ישראלים.מנאץ ומשתלח בחיילי צהל ובקציניו. מהלל ומשבח את כל שונאי המדינה. לוי הכי לא ישראלי שאני מכיר, ואני מכיר אלפים רבים.כולל כתבים. אין בכתבותיו נימוק אחד, רק השמצות העלבות והכפשות. שיא הבדיחה.

125 תוליך אתה את הגדודים עם חרב ביד, אני מיד מאחוריך  (לת) לזלמן 28
  • 15:32
  • 04.08.11
126 מזוהים כאן הרבה מלקקי לוי, ככותב אחד או שניים  (לת) לי
  • 15:37
  • 04.08.11
127 לא דרוש לנו גנדי שצם, אלא לנין או רובספייר לניקוי האורוות לעולה 45
  • 15:37
  • 04.08.11

אחרי שיעשה את זה, ניפטר גם ממנו ונתחיל דמוקרטיה נקיה

128 מי הפלסטיני שמתחזה לישראלי?שלושה ניחושים  (לת) נפיח
  • 15:38
  • 04.08.11
129 זאת גם מדינה של אימיגראנטים שאפתנים ולאומנים שזרים לתולדות המדינה  (לת) משהו רקוב מאוד כאן
  • 15:40
  • 04.08.11
130 "מולדתך" נקנתה במחיר יקר של חיי 6 מיליון יהודים. כמה אתה שילמת?  (לת) ל-110 שפתי כהן
  • 15:46
  • 04.08.11
131 @מצדיע לך עמי בן יוסף
  • 15:55
  • 04.08.11

הכתבה שלך היא תמצית הבעיה הראשית במדינה .אתה קורא נכון את הבעיה הלוואי וקוראי הכתבה יתעלמו מדעותייך הפוליטיות ויתמקדו בכל מילה שכתבת כי בטוח אני אם יעשו זאת הם יבינו עד כמה אתה פוגע בנקודות האמיתיות ..בשבילי הכתבה היא סוג של עשרת הדברות .אני מחזיק ממך ותמשיך עם האמת שלך כי אני בטוח שיום אחד הרבה אנשים יתנצלו בפנייך ..יישר כח

132 ל-109/ עבד שנה כמורה בהתנדבות. לא קיבל משכורת. תמשיך לחפש.  (לת) על שמאלנים ו"עבודה"
  • 15:58
  • 04.08.11
133 וכשרצו להעביר את קשת לירושליים אף עיתונאי לא רצה לצאת מת"א אסף
  • 16:09
  • 04.08.11

כל עיתונאי בצמרת בכל העיתונים גרים בתל-אביב ותנחש מה הם מסקרים ב80% מהזמן? את החיים בת"א (בעיקר בצפונה ובמרכזה), בחו"ל כי זה הבית השני ובשטחים בשביל המצפון. כח מה שאני קורא זה איזה פוליטיקאי פגש את איזה סלבריטי, אומן או טייקון באיזה לאונג' תל אביבי או בלובי מלון הרצליאני. מי היזיז התורן של בר רפאלי בחו"ל, כמה טוב בהולנד ובלונדון וכמה מסכנים יושבי המערות בהר חברון. לא קראתי כתבה אחת על מספחה של עולים מרוסיה בהדר חיפה (אלא אם כן מדובר בשכרות), נער אתיופי מנתניה (אלא אם כן הוא דקר), אישה חרדית מאלעד, אלא אם כן התעללה בילדיה, ושמעון מזרחי מעפולה אלא אם כן הגיע לכוכב נולד והתבזה בפני הקהל. עשו לי טובה כל העיתונאים, נאה דורש נאה מקיים, תתחילו לסקר את העם בישראל, לא קיצונים שמאלנים וימנים רוצחים וסוטי מין למיניהם אלא את גברת כהן מחדרה וחצור הגלילית קריית ביאליק וכ"ס והפוליטיקאים ואנשי העסקים תאבי הפרסום כבר יצאו אחריכם מת"א לחפש תשומת לב ואולי יבוא לציון גואל.

134 לדידי 92/ לא רלבנטי. תן דוגמא ששריד התפרנס שלא מהקופה הציבורית.  (לת) ביבי מרהיטי "רים"
  • 16:09
  • 04.08.11
135 גם מפונקי האוהלים לא נוסעים באוטובוס. לך תברר אחד מהם כמה זה עולה  (לת) מתנגדת למחאה המפונקת
  • 16:12
  • 04.08.11
136 התקפה אישית, מכלילה ולא ראויה - יש מספיק סיבות אחרות לביקורת אחד העמך
  • 16:29
  • 04.08.11

מצידי - שיסע בהליקופטר מוזהב - אם הרוויח אותו ביושר - אבל שיקבל החלטות נכונות הבעיה לא מתחילה בסגנון חיים של ה"מנהיגים" אלא בעובדה שאינם מקבלים ההחלטות הנכונות. האנשים האלה אינם ראויים מסיבות רבות - האחרונה שצריכה להדאיג אותנו היא שהם לא ביקרו בסופר השבוע.

137 מזרם העולים ולא רק יוצאי הערים הגדולות יבוא הגיבוי הנדרש להשרדות המשך ל9:19
  • 16:34
  • 04.08.11

הקיים התרבותי /הפוליטי/הצבאי!!! שימו לב לפרופיל של דר' אידלמן ותזכרו.

138 צודק ונכון , חייבים להגיע להפגנה במוצאי שבת.  (לת) ארז צ.
  • 16:39
  • 04.08.11
139 הייתי בדיזיין סנטר אתמול, כנראה ששם הם קונים. אני רק יכול להסתכל עבד שכר דל בהיי-טק
  • 16:48
  • 04.08.11

זה כמו החנויות לזרים בבריה"מ

140 اיש ישראלים גלופקו
  • 16:48
  • 04.08.11

אז מדוע אנו בוחרים בהם שוב ושוב .? כי אנו בכיינים ומזוכיסטים שפוחדים מהשינויים .

141 את כתבותך הפולטיות אני לא אוהבת אבל mmm
  • 17:11
  • 04.08.11

את מכתבה הזאת דווקא כן. אתה צודק!

142 מענה ל65 האופנתי רמי בראון
  • 17:23
  • 04.08.11

יש להסיר את הכובע בפני לוי,אני מתעב את גישתו וכתיבתו בענין הפלשתיני,אך אין הדבר מוריד מיכולתו ככותב,ובמאמר שלמעלה הוא נפלא נכון וקולע.

143 נורמות שונות אבי-אסא
  • 17:32
  • 04.08.11

בני ,לצורך לימודיו,שהה בלונדון מס שנים.כל בוקר היה נפגש באוטובוס עם ראש עירית לונדון(הראש הקודם)בדרכו לעבודה...

144 Put the bums in a cage like Mubarak World B. Free
  • 17:54
  • 04.08.11

Current and past priministers of Israel are responsible for more death than Mubarak So fire the government and put them on trial Otherwise we'll have to wait for the Haag

145 אנחנו דורשים: רמטכל תימני רמטכל תימני רמטכל תימני רמטכל תימני  (לת) משה
  • 17:56
  • 04.08.11
146 מי צריך לנהל את מערכת הבריאות? אורני
  • 18:12
  • 04.08.11

לדעת גדעון לוי כדי לנהל נכון את מערכת הבריאות צריך לשכב קודם במסדרון בית-החולים או להיות קרוב של מאושפזים. האם חולים צריכים לנהל את בתי-החולים ואת מערכת הבריאות או אולי צריכים לעשות זאת רופאים?

147 סיירת מטכ"ל לא מזכה ב"ישראלי" ? עפר
  • 18:58
  • 04.08.11

החייל הכי מעוטר בצה"ל לא מספיק ?

148 אידלמן אידלמן. גם רופא גם בנאדם  (לת) פציינט מהשורה
  • 19:06
  • 04.08.11
149 מתכוונים שדרושים עבדים? לא ישראלים?  (לת) סמי אלקיים
  • 19:28
  • 04.08.11
150 למיגור חזירות כזו דרושה מהפכה של ממש  (לת) מהפך לא יעזור
  • 20:04
  • 04.08.11
151 יש גם יש רק שישרדו יוסי
  • 20:12
  • 04.08.11

ניתן לראות שאתה צודק בהחלט לדוגמא השר היחידי היום שנלחם ומבין הוא אחד שצמח מלמטה שידע מחסור בחייו ולא שכח את חביריו ועמו מאותה תקופה אני מדבר על השר כחלון ורק שישרוד בפוליטיקה ולא כיוסי שריד שגדול בכמה מספרים על העסקנות הפוליטית העושה לביתה ולכן לא שרד

152 מדוע הצליחו מעטים מול רבים לנצח במלחמת העצמאות יוסי
  • 20:22
  • 04.08.11

בימי הקמת המדינה חיו בארץ מיעוט קטן של יהודים ובכל זאת גברו במלחמה על המוני ערבים ואם בגלל שהיו חזקים יותר פיזית ?בודאי שלא הם היו חזקים יותר נפשית הם היו בעלי אידאל ומתרה מולם עמד צבא העם של מדינות ערב אבל אותם חיילים לא היו מוכנים לסכן ולהקריב את עצמם למען אותו שילטון מושחת ששלח אותם לקרב לכן הם נכנעו לצערי כבר היום רואים את המצב אצלנו ובצדק אנחנו נשלחים ונלחמים למען שלטון מושחת אותו מעמד בניים מאס בלסחוב על גבו ציבורים שלמים ומתנחלים שלא חושבים על טובת ישראל אלה חיים בחזיון משיחי הם לא מרגישים חלק מעמנו ופוגעים בחיילנו בגידופים ועוד מצב זה יןתר מסוכן מכל צבא אחר המאיים עלינו וכמו שסאדאת אמר בזמנו אין צורך להלחם בישראלים פשוט צריך להשאיר אוםם לאכול אחד את השני כמה שצדק וחבל

153 תגובה ל 2 אדון אלכס היקר יוסי
  • 20:27
  • 04.08.11

מה שיפה אצל גדעון לוי זה שהוא כמו מראה מאוד נקיה בה אתה רואה את עצמך ועמך זה שמה שאתה רואה גורם לך להקיא זו לא הבעיה של גדעון לוי אלה בעיה שלך אז אל תגיד שלא אמרו לך ולפני שתתלהם תחשוב שוב וגדולתו של אדם להתנצל אז בו נראה כמה אתה גדול ידידנו אלכס מהכרמל

154 נמצא הגל הפופוליסטי עליו דיבר נתניהו שמאלני
  • 20:40
  • 04.08.11

פתאום קם גדעון לוי בבוקר ונזכר ששמאל אמיתי זה גם נושאים חברתיים. אבל כמו גדעון לוי, גם במקרה הזה אין לו ממש דברי טעם להגיד על הנושא. שטחי, מתנשא, לא מדייק ודמגוגי בצורה הזולה ביותר.

155 לרמי בראון 142 - איש אינו טען שלוי אינו כותב מוכשר . נהפוך הוא! 65
  • 20:41
  • 04.08.11

אולם בד"כ משתמש גדעון ביכולותיו המופלאות כדי לפגוע במדינתנו (לא מדינתו) ולסייע לאויבינו המושבעים. עלינו זה לא עובד, אך התקשורת העולמית העויינת נותנת לו במה ככל שיחפץ . על כן מפתיע מאד לגלות איך לפתע הפך הנמר הזה את חברבורותיו והוא מתחבר למחאה ישראלית צודקת. יש לי חשד מבוסס שמניעיו אינם כה טהורים...

156 אסף, תגובה 133 - כל מילה בסלע! לגזור ולשמור.  (לת) שמאלני
  • 20:44
  • 04.08.11
157 לנני 70 - האם חבורתך האנרכיסטית מתכוונים להפעיל רובספייר
  • 20:50
  • 04.08.11

כמה גיליוטינות בככרות הערים? אם כן - יישר כוח! אנוכי, כזכור, ערפתי ראשים רבים, אך בסופו של דבר גם ראשי נערף...

158 לאלכס מהכרמל פריץ היקה
  • 23:11
  • 04.08.11

פטרי ט ישראלי הוא רודף שלום ולא סרבן שלום. פטריוט ישראליחרד לקיום מדינתו ונאבק בממשיכי דרכם של הסיקרקין ובר-כוזיבא שגרמו אסונות גדולים לעם ישראל ? רבי יוחנן בן-זכאי היהפטריוט גדול. רבי עקיבא לא היה פטריוט. הוא היה משיחיסט הזוי.(חכמים אמרו לו: ,,יעלו עשבים בחיך ועדיין בן-דויד לא בא''). יוסף בן מתתיהו (פלויוס) לא היה בוגד הוא היה פטריוט .אלה שקבעו את האיסורים לא לעלות בחומה לא לדחוק את הקץ ולא להתגרות בגויים, היו בשעתם פטריוטים גדולים. אלה ששרו: ,,למות או לכבוש את ההר ,כמעט המיטו שואה על הישוב מטרום המדינה ועד אלטלנה.. גדעון לוי הוא פטריוט גדול ואם לא נדע ללכת בדרכו, רעה נגד פנינו. כל הכבוד לגדעון לוי, ממש אחד מל''ו צדיקים שבגללם העולם קיים.

159 תגובה למנחם ראשון. פריץ היקה
  • 23:19
  • 04.08.11

געון לוי ציוני טוב שלא שכח את מטרת הציונות: להקים מקלט בטוח לעם היהודי במולדתו ההיסטורית על פי משפט העמים. בהנהגתה סרבנית השלום השופכת מליארדים על ההתנחלויות הרפתקאות צבאיות. ישראל הפכה למקום הכי בלתי בטוח לתושביה. ה ביאה את ישראל למעמד של מדינה מצורעת והביאה גם עליה בפגיעות נגד יהודים בתפוצה הנתפסים כתומכים ללא סייג במדיניות ישראל. כל הכבוד לגדעון לוי.

160 העיקר שכחת! קתו הזקן
  • 23:56
  • 04.08.11

לכל אחד מהם יש דרכון זר! אזרחים זרים! כשביבי יגמור את המדינה, הוא יסע לארה'ב וירוץ לנשיאות שם.

161 אם כך, תחזור לרוסיה, זה בדיוק המקום בשבילך ועזוב אותנו במנוחה  (לת) ענת
  • 00:28
  • 05.08.11
162 למס' 121 ה"הולנדי"
  • 03:31
  • 05.08.11

קראתי והבנתי את הכתבה. אף ציינתי שהיא חשובה ובמקומה. אני רק אמרתי שזו תמימות לחשוב שיש מקומות שבהם הכל תקני. לידיעתך, תרבות ה"יד לוחצת יד" כאן בהולנד קיימת והשחיתות כאן פורחת. המערכת כאן יפה מאד אבל היא לא עובדת "כמו שצריך". הפוליטיקה והקשרים משחקים תפקיד הרבה יותר חזק ממה שאפילו ההולנדים מעיזים להודות (או בכלל מודעים - שזה יותר גרוע). חוץ מזה, הקטנת המעורבות ברווחה בצורה דרסטית היא צעד משמעותי וחריף ליצירת הבדלים בין העשירים לעניים. עד היום הולנד באמת נראתה כמו אידיליה סוציאלית אבל הממשלה הנוכחית מחסלת מסורת חברתית של 60 שנה ויותר. אגב, המשכורות של חברי כנסת או ממשלה בארץ לא מתקרבות למשכורות של מקביליהם בהולנד. בנוסף, שר הולנדי זוכה ל- 4 שנים של משכורת שר שמנה לאחר כהונתו, עם כל ההטבות, אפילו אם הוא מכהן רק חודשיים. למרות ה"סוציאליזם הנאור", מבזבזים פה כסף בכמויות לא נורמליות על שטויות ומתוך צורך לבזבז, והנתק בין הממשלה לעם הוא גרוע באותה מידה כמו בארץ. רה"מ כאן לא רק יקל על עשירים ששמים את הטייקונים שלך בכיס. הוא גם מחסל את מדינת הרווחה. אגב, קיצוץ בתרבות הוא סוג של סתימת פיות.

163 Mah atem stunim? You need revolution.  (לת) Miri R
  • 04:56
  • 05.08.11
164 ישראלי חנוך
  • 06:26
  • 05.08.11

מסכים ומיזדה בבכל מילה ומשפט חבל שאתה לא כותב תמיד על בעיות חברתיות גם כדי לתת לנו הקוראים את התחושה שדרך החשיבה שלך היא לא חד כיונית כל כך כפי שהיא מצטירת בעיני רוב הציבור כי איזון זה תמיד שם המישחק

165 לאברמי 124 - כל עוד עוכר ישראל מוצהר כותב דברי בלע נוראים איפכא
  • 09:33
  • 05.08.11

נגד מדינת היהודים והנהגתה בעתון החשוב בארץ, אני רגוע ושקט. זהו סימן מובהק שאנו עדיין מדינה דמוקרטית.

166 תתפלאו, אך יש בארץ ישראלי אחד בלבד: ד"ר סטריינג'לאב
  • 09:36
  • 05.08.11

גדעון לוי, כמובן.

167 אדון לוי היקר עוד ישראלי
  • 09:42
  • 05.08.11

אני שולל ולא מיזדה (מה זה???) עם שום מילה במאמרך. לא, לא אהרג על זכותך להמשיך ולהשמיץ את מדינת היהודים.

168 גם אני לא קונה באיקאה מגה בעיר ובמשביר סילביה במפר
  • 13:43
  • 05.08.11

כי זה יקר בטירוף ואין לי כסף ג אתה חי בתנאים שרב הציבור לא חי בהם אז אל תטיף מוסר....

169 הפעם כתבת לעניין יאצק
  • 14:27
  • 05.08.11

הכל נכון ובלי להזכיר סוף סוף את הנושא המדיני

170 הכיצד מגדיר עצמו תומך טרור ישראלי  (לת) מיקי ינום פרונצי
  • 17:04
  • 05.08.11
171 הכיצד מגדיר עצמו תומך טרור ישראלי  (לת) מיקי ינום פרונצי
  • 17:05
  • 05.08.11
172 מאמר מצוין. כל כך חכם ונכון  (לת) תמה
  • 11:47
  • 06.08.11
173 גם הפוליטקאים החרדים פוגש את בוחריו דפנה
  • 15:44
  • 07.08.11

הפולטיקאי הולך לשטיבל פוגש את האנשים, שומע את סיפוריהם,בקשותיהם וחי את המצוקות אולי לכן הם כה חרוצים ופועלים למען מגזרם. יראו אחרים וילמדו מהם

174 הרבה פעמים ראיתי את דן מרידור עושה קניות אצל הירקן השכונתי לא להכליל
  • 14:47
  • 08.08.11

וגם יצא לי פעם אחת לראות את יעקב נאמן ואשתו דוחפים עגלה בסופרסל.

פעילות
המלצות
הפופולריות בדעות
פרסומת