לא רוצות תותח

בקמפיין שלטי חוצות שהחל החודש נראית בועת-ציטוט כחולה של אשה האומרת כמה היא "מחכה", "כועסת" ו"מתגעגעת" לגבר שלה, ולמה שהיה ויכול עדיין להיות ביניהם - אם רק יפתור את הבעיה שלו. בהמשך הציטוטים משתנים: "תודה לגבר שלי", "תודה למאהב שלי", "תודה לתותח שלי" - וגם לרופא ולרוקח שרשמו לו את התרופה: ויאגרה.

בשבוע שעבר יצא בפייסבוק קמפיין-נגד. בתוך אותה בועת-ציטוט כחולה, הנראית בפרסומת, נכתבו דברים כמו "אין לי זמן לחכות. לא לך, ולא לאף אחד אחר", "כועסת על גברים שצורכים את גופן ונפשן של נשים", "תודה לגבר-גבר שהטריד אותי אתמול", וגם תגובה לגמרי לא-פמיניסטית כמו "זקוק לוויאגרה? אאוץ'".

בחברת "פייזר", יצרנית הוויאגרה, הופתעו. טענו שם שהקמפיין הציג נשים שרוצות סקס ולא מתביישות בזה, שהן פונות לבן זוג מתוך מערכת יחסים מכבדת; ובכל זאת, גם נשים שלא השתתפו בקמפיין-הנגד שהתחילה טל גוטמן, הגיבו ברתיעה קשה, פיסית ממש, מקמפיין הוויאגרה. מה בקמפיין הזה עורר תגובה קשה כל כך אצל הנשים?

קודם כל, גם הקמפיין שמבקש להציג נשים שרוצות סקס, מאפשר להן לרצות אותו רק מהעמדה הנשית הפסיבית והמתחנחנת שנכפית עלינו בתרבות בכלל ובפרסום בפרט. ואכן, צריך להגיד בפה מלא: הפרסום ככלל מציג נשים כאובייקט, וכאובייקט מיני, משפיל אותן ומתעלל בהן באופן קבוע. אין כמעט מודעה או תשדיר פרסום שאינם מעליבים נשים, אם על ידי אופן הצגתן ואם על ידי היעדרותן. מכאן שכשאנחנו רואות טקסט כזה במסגרת פרסומית ברור לנו מיד, אינטואיטיבית וללא ספק, שהוא נועד לנצל אותנו ולהזיק לנו.

זאת ועוד, המלים הנשיות האוהבות והיפות "מחכה" ו"מתגעגעת" נשדדו כבר מזמן על ידי הפורנוגרפיה, שמציגה נשים כאובייקט מיני מפתה במלים "מחכה לך בקו החם", או "מתגעגעת לזין הגדול שלך". המלים הללו נלקחו מנשים ומשמשות את תעשיית המין, נגד נשים, נגד הרצונות והאינטרסים שלהן.

הזנות והפורנוגרפיה הן באופן כללי תעשיות של אונס. מעל 90% מהמשתתפות בהן הן נפגעות תקיפה מינית. הוויאגרה אולי שיפרה מערכות יחסים, אבל היא גם החזירה לגברים זקנים את האפשרות לקיים יחסי מין בתשלום עם ילדות בתאילנד. מכאן שזה לגמרי לא מפתיע, שהאסוציאציה המיידית של נשים לנוכח פרסום זיקפה גברית היא של כפייה והתעללות בנשים. זה לא מפתיע, שכאשר אנחנו רואות את המלים הללו מיוחסות לנו בתוך הפרסום, שהוא היום חלק מתעשיית הפורנוגרפיה, אנחנו מתחרפנות.

משום שעוד לפני הפרסום אבר המין הגברי משמש בתרבות של שליטה גברית ככלי נשק. לא בכדי יש זהות בשפה (הגברית!) בין אבר המין הגברי לבין כלי זין, ובין מלים המתארות יחסים עם נשים למלים המתארות מלחמה - כמו כיבוש וחדירה. גברים לאורך הדורות לא היססו לנצל את הנשק הזה כדי לאנוס נשים.

הנשק הזה משמש גברים גם בתוך מערכות יחסים, גם בתוך נישואים. כשם שקיימת תופעה לא מדוברת של נשים הסובלות מחסך במין בתוך מערכת זוגית, כך יש תופעה שאין לשער את גודלה, משום שהיא אינה מדוברת כלל, של אונס ויחסי מין בכפייה בתוך נישואים. לא מעט נשים רואות את הקמפיין הזה, וזה מה שהוא מזכיר להן. נשים שהיו שמחות מאוד אילו לגבר שלהן לא היתה זיקפה.

הקמפיין לוויאגרה מקבל ומאשש את המוסכמה התרבותית שזיקפה היא מה שמגדיר גבריות ומה שמגדיר מין. כמו בפורנוגרפיה: המין מתחיל כשיש זיקפה ונגמר כשהיא נגמרת. וללא זיקפה אין מין וכשיש מין הוא בתנאים שלהם. גם לגברים האקסיומה הזאת רעה, אבל נשים כבר לא מוכנות לקבל אותה יותר. לא מוכנות לקבל את השפה הגברית המדכאת גם לא במין ובפרסום. אנחנו מתעקשות על השפה האחרת, שתעצב לנו עולם שוויוני יותר, מכיל, ומאפשר גם מין בגובה העיניים.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 פייזר ירדו נמוך, והפמיניסטיות כהרגלן ירדו נמוך יותר Toxic vulture
  • 02:41
  • 19.09.11

ומרב צודקת בכל מילה. תותחית שלי, מתגעגע.

02 הפרסומת על הויאגרה בר-ל״ש
  • 02:46
  • 19.09.11

...ולנשים אין שום תכשיר שעוזר להן...

03 אם נשים היו מקבלות גבר אימפוטנט ,רק אז הייתי מאמין לך לא קונה
  • 02:48
  • 19.09.11

כל עוד אתן מעוניינות בגבר כמו בסרטי פורנו מבחינת הביצועים ,אז אני לא מאמין לדברים הצבועים שלך בעיני.

04 נכון וצודק מאין כמותו הצועד בנעליו
  • 03:06
  • 19.09.11

למאמר בנושא זה יש סיכוי שתופיע תגובת הזייפן שלי. תגובה זו היא בבחינת הקדמת תרופה למכה, בצירוף אמצעי להבדיל מעכשיו.

05 Uber-feminists Darwin
  • 03:27
  • 19.09.11

Angry feminism is self-limiting: No sane men will marry such women, but this doesn't stop them. So the angry feminist gene is bound to slowly disappear, just as anyone who makes salty apple pies will go bankrupt. it's simply not what the customer wants, no matter how much he is banged over the head and told it's for his own good

06 הנושא חשוב אבל את שוב מפספסת. חשוב לשנות את השיח והיחס לנשים אבל כשאת קושרת בין ויאגרה לפורנוגרפיה את נשארת בשנות השבעים. מאז חלו כמה שינויים במעמד הנשים וגם בפורנוגרפיה...  (לת) ענת
  • 03:28
  • 19.09.11

07 מירב, כול הזמן וכמעט תמיד את כותבת באופן פורנוגרפי למחצה מה ואיך לא יהודי מסין
  • 03:55
  • 19.09.11

תכתבי פעם בישוב דעת וברוח של אחווה אנושית אם אפשר להתבטא בפלצנות מסוימת מה ואיך כן, תודה.

  •   אבל אבאל'ה, מה עם סימני פיסוק??? כל מילה בסלע
    • 18:33
    • 19.09.11

    ברצינות. הייתי צריכה לקרוא שלוש פעמים עד שירדתי לסוף דעתך....הנה גרסה משופרת: מירב, כל הזמן וכמעט תמיד את כותבת באופן פורנוגרפי למחצה - מה ואיך לא...אולי תכתבי פעם, ביישוב דעת וברוח של אחווה אנושית, אם אפשר להתבטא בפלצנות מסוימת, מה ואיך כן...

08 נשאלת השאלה, האם פמיניסטיות, הן נשים?!  (לת) רזניק
  • 04:21
  • 19.09.11

09 חיל תותחנים או חיל תחתונים דלתא
  • 04:54
  • 19.09.11

תותחים במקום גרביים.

10 אילו טיעונים קלושים והגזמה יתרה  (לת) נסחפת
  • 05:08
  • 19.09.11

11 או שאולי נשים, כגברים, פשוט מח שברח
  • 05:15
  • 19.09.11

מצאו שהקמפיין הזה וולגרי, קלישאתי, ומביך? לפעמים סיגר הוא רק, ובכן, פרסומת מטומטמת למעמיד סיגרים... לא הכל צריך לקרוא דרך משקפת דור-שני מיושנת. חשבתי שאת חכמה מכדי להשתמש בביטויים כ"מכיל" -- מכיל מה? לא כל דבר ראוי ל"הכלה" לפעמים צריך לומר גם איחס ולבעוט. ומה זו "שפה נשית" בדיוק? נשמע לי מאוד כמו essentialism במירעו.

12 הנורמה דעתך? ויאגי
  • 05:22
  • 19.09.11

הכל פוגע בך?

13 פמאניזים benny
  • 05:45
  • 19.09.11

חוסר של ויברטור!

14 כמו תמיד, מירב מובילה לעולם הויברטורים - אין צורך בגברים יותר? דנה
  • 06:03
  • 19.09.11

זאת ממש הגזמה ואת מושכת את כל הדיון לקיצוניות - הזקנים בתאילנד שם בגלל הויאגרה?

15 טוב הבנו לג'ינג'י לא עומד  (לת) בני
  • 06:28
  • 19.09.11

16 זיקפתה של מירב מיכאלי עדינה ברק
  • 06:38
  • 19.09.11

מירב ונשים כמותה גורמות לכך שמספר גדל והולך של גברים מעדיפים שרותי זנות על סקס בבית. בעלי מספר לי שבשנים האחרונות, כמעט כל חבריו, ללא קשר לגיל, מעדיפים סקס עם זונות על סקס בבית היות ומאסו במניפסט הפמיניסטי החלול , האנטי גברי והמבולבל של מירב וחברותיה הפרובוקטיביות. מירב מנסה למצב עצמה כאשה מתקדמת, אשה עם דיעה. ואני אומרת למירב - דעותיך מיושנות, מבולבלות ושום טוב לא יצא מקמפיין האנטי זיקפה שאת מנהלת . את בסך הכל שולחת יותר גברים לזונות

17 אז תתעקשי על שפה אחרת ותשאירי את ליאור בלי ילדים, כי את הכי חכמה וצודקת נמאס מאנשים עם מונופול על האמת
  • 06:50
  • 19.09.11

והוא סתם ילדון, אבל תסמכי עליו שכגבר (תותח?) הוא יתעשת בזמן.

18 ישראל נזקקת לטונות של ויאגרה כדי לשמר את הזיקפה הלאומנית  (לת) איציק המרכז
  • 07:01
  • 19.09.11

19 תודה !!! רחלה
  • 07:07
  • 19.09.11

כל מילה בכתבה הזאת מייצגת בדיוק! את מה שנשים ברחבי העולם מרגישות. מין זה לא זיקפה גברית. מין זה המשך ההתייחסות המכובדת מרגע לרגע. ועוד: מין זה גם הגבר כאובייקט, אבל לא רק...

20 אני דווקא צריך להתחנן כדי שמישהי תסכים לשכב איתי...  (לת) אקדח קפצונים
  • 07:09
  • 19.09.11

21 מירב, את טובה, כתמיד  (לת) ערן
  • 07:16
  • 19.09.11

22 סקס הוא סחורה עובר לסוחר אצל נשים. יש נשים החושבות על החלפת הסלון במשכורת של הבעל שעה שהן מזייפות אורגזמה. כולן מבקשות להראות סקסיות כדי להפיל ברשתן בעל, כדי לממש יצר פריון בלתי ניתן לשליטה על חשבון זיעת אפו של בעל מוכה. ראו כמה אומלל ביבי, כמשל.  (לת) שוביניסט
  • 07:17
  • 19.09.11

23 בתרבות הישראלית האשה היא חלק מ "הכל כלול" בן יוסף ליבנת
  • 07:21
  • 19.09.11

והיא תעשה מה שאומרים לה ועוד תגיד תודה , את זה הבאנו מהגולה בצפון אפריקה, וקידמת אסיה . וכאן שיכללנו את השליטה באשה לתפיסה תרבותית, בכלל התעמרות במי שאפשר זה להיות ישראלי , ערסוואט , למה מה קרה ? ו... לחיי העם הזה כמה טוב שהוא כזה!

24 ההיפך הגמור! פמיניסטית שיודעת לחשוב לבד
  • 07:21
  • 19.09.11

הוא פה החפץ, היא רוצה את הגוף שלו. הגוף שלו הוא החפץ לו היא מחכה. הרי אם הפרסומת היתה הפוכה היית כותבת שהוא מחכה לה, לגופה, שהיא חפץ שהוא צריך. אי אפשר לכתוב תמיד לאותו כיוון בלי להתייחס לנושא הספציפי.

25 בקיצור היפה המשתקפת מהחיה,לא רוצה תותח, רוצה תותחים.  (לת) אלי בובליל ר"ג
  • 07:37
  • 19.09.11

26 מירב , גם על נושא כזה מותר לכתוב עם מעט ידע ושכל .( כן גם לאשה ) M.A שימעונה מורג סקסולוגית
  • 07:46
  • 19.09.11

אנשים שאינן בעלי מקצועקודם כל מאמרים מסוג זה זהות בשפה (הגברית!) בין אבר המין הגברי לבין כלי זין,

27 אם הכותבת באמת מעוניינת בעולם שוויוני יי
  • 07:46
  • 19.09.11

שתואיל בטובה ותכתוב את דעתה על ועדת שניט המעוניינת להציל אלפי ילדים מציפורניו של הפמיניזם החשוך. יש לי תחושה ששם יחשף המוסר הכפול שלה

28 שוביניסט, הרחב אופקיך גל
  • 07:47
  • 19.09.11

מה שמביא נשים לפעול בדרכים עקלקלות כדי להחליף סלון במשכורת של ה״בעל״ זה ההגמוניה הגברית. כך גם מעבר לשליטה על שכרן - גם בגופן, וכולנו שטופי תאוות שליטה שמביאה נשים להתנהל יום יום כאילו הן בתחרות יופי. הרבה לפני שהומצאה הויאגרה.

29 מה נסגר איתך? אשתקד
  • 07:55
  • 19.09.11

את באמת מסוגלת לעמוד מאחורי מה שכתבת?! את הריי מגנה כל דבר על פי ההתייחסות הסובייקטיבית שלך! אם מאפשרים לנשים להתבטא בפרסומת אז זה שוביניסטי אם לא אז זה גם שוביניסטי. זיקפה מקושרת אצלך לתעשיית הפורנו שמקושרת לאונס... לא נראה לך שנסחפת קצת? לא נראה לך שזה בערך האזור בו הפמניזם מתחיל לירות לעצמו בראש? או בעצם... שה-"פמניזם" שלך הוא כבר לא פמניזם אלא נסיון לניעור השדים הפרטיים שלך תחת איצטלה של הטפה לצדק? לטעמי את לא שונה מהמטיפים הקיצוניים בנצרות.

30 "מין בגובה העיניים.." עדיף על ויאגרה.  (לת) עודד
  • 07:56
  • 19.09.11

31 שטויות במיץ עגבניות הינשוף
  • 07:57
  • 19.09.11

ההחפצה היחידה פה היא של הגבר. מדובר על גופו של הגבר, על איבר המין שלו. הגבר נמשל לחפץ ל"תותח". הגבר "שלי" אומרים בפרסומת, כלומר הגבר משול לרכושה של האישה. יש מספיק ניצול נשים, הפליה ושובניזם בעולם, לא צריך להמציא היכן שאין.

32 מרב מיכאלי מנסה להיות נאורה אבל היא נגועה בראייה עקומה בהרבה מובנים. היא לא רואה את האונס בו נשים אונסות גברים באלף צורות שבחלקן היא לוקחת חלק  (לת) נגועה
  • 08:16
  • 19.09.11

33 איך שלא היו מנסחים את זה (גבר או אישה) הוא היא היה מסתבך איתכן. טל
  • 08:17
  • 19.09.11

היום אף אחד לא יכול להוציא מילה על מין בלי שזה יעלה קונוטציות של פורנוגרפיה, ניצול, אונס והשד לא יודע מה. אני לא יכול לחשוב על שום ניסוח לפרסומת לויאגרה שלא יעורר אנטגוניזם אצל הפמיניסטיות והסטודנטיות ללימודי מגדר באוניברסיטת תל אביב.

34 Nothing can please you women Tal
  • 08:24
  • 19.09.11

Pointless column. Having intercourse requires men to get an erection. Without it, there is no intercourse. Plain and simple. What ever other emotional load you are trying to put over that is irrelevant to the knead of individuals, in loving and committed relationships, to get an erection. Women in abusive relationship should complain and end them. Also plain but a little less simple.

35 כנראה שאף פעם לא היית גבר....וכן, אני אף פעם לא הייתי אשה. איבר מין
  • 08:26
  • 19.09.11

כיצד גברת מיכאלי, שאני מכבד, ורואה כבעלת ביקורתיות עצמית וחברתית, נופלת לרשת הדייגים הגברית? יש להודות במצב ולהמשיך משם ולא להשתמש במילים מסיתות ומכלילות. קצת ביקורתיות (ולא מסיונריות) רק תעזור ליכולת הביטוי שלך. בריאות.

36 מרב, מאמר חשוב! חכם! הבעיה היא, שאת מדברת בשפה שמעטים ומעטות מבינים.  (לת) אישה עצמאית
  • 08:28
  • 19.09.11

37 תגובה צפויה מוסא
  • 08:42
  • 19.09.11

לא שיש לי טענות נגד התוכן, אך כרגיל, הגברת מיכאלי רואה רק חצי תמונה. מה שאומר הקמפיין על נשים - ניסחה מיכאלי בצורה ברורה, אם כי דמגוגית. הקמפיין הזה הוא גם משפיל לגברים (כן, מרב - גם גברים חושבים ומרגישים - ולא כולם אנסים - רק 90% מהם). גברים - זה בסדר אם לא יעמוד לכם מדי פעם. קחו את זה בקלות, התרופה הזו עזבה מזמן את המימד הטיפולי וכבר מזמן היא חלק מהמימד התרבותי הקלוקל במלחמה שגברים התחילו, אבל נשים כמו מרב מיכאלי רק מלבות.

38 אנחנו והתולעים HMJE
  • 08:43
  • 19.09.11

מיכאלי, "אנחנו" אמר ברנרד שו, אומרים אלו שיש להם תולעים.

39 פמיניזם הוא קודם כל הומניזם גל
  • 08:50
  • 19.09.11

השוביניזם הגברי הוא חרב פיפיות כלפי גברים, החפצת הגבר בפרסומת נגועה ופסולה לא פחות מהחפצת האישה. שחרור האישה הוא שחרור הגבר.

40 שונאת שמדברות בשמי.  (לת) אשה חופשית
  • 08:54
  • 19.09.11

41 מאמר חשוב, ניתוח מדויק  (לת) אסתר הרצוג
  • 08:59
  • 19.09.11

42 נשים צעירות רוצות גבר עם איבר מין גדול יוכבד
  • 09:05
  • 19.09.11

כל הסקרים שנערכו בשנים האחרונות מעידים על כך שנשים צעירות שצורכות פורנו לא פחות מגברים רוצות איבר מין גדול על מנת לספק את תשוקתן המינית.הנשים הצעירות הן אלה שמחפיצות את הגבר והופכות אותו לכלי בדרך למימוש פנטזיות מיניות.אגב,יש קבוצה גדולה של נשים שנכנסה לתעשיית הפורנו בעשור האחרון והן מעצבות גישה חדשה ושונה לתעשייה.

43 עוד קמפיין שעבד טוב עם קבוצת המיקוד אבל התעלם משרא הציבור חנן
  • 09:09
  • 19.09.11

אנחנו מבצעים מחקרי שוק על בסיס שיחות ברשתות החברתיות ומגלים שוב ושוב שקמפיינים רבים שעובדים יופי עבור קבוצות המיקוד, נכשלים כאשר הם פוגשים בשאר הציבור, שהינו בעל השפעה רבה על המפרסם ולעיתים אף על קהל היעד.

44 מסכים לגמרי, תודה על המילים המדויקות  (לת) דמוקרט
  • 09:10
  • 19.09.11

45 מעמד ומין שיוויוני אחד
  • 09:13
  • 19.09.11

פסיכולוגיה בגרוש: גם אם נפגעת בעברך מגבר , אל תעשי הכללה ואל תסיקי מביטויים בשפה שהמעמד של אשה נחות לעומת גבר בכל הקשור ליחסי מין. שיכנוע עצמי בנכונות עמדתך יפגע בך ובקשרייך עם גברים, וחבל. יצר המין קיים אצל שני המינים. בימינו, לעיתים הגבר יוזם ולעיתים האשה יוזמת. כשם שאשה לא "גנבת זרע" כך גבר לא "כובש". הויאגרה ודומיו הם תרופות לבעייה רפואית לגבר "שרוצה ואינו יכול" ולא אמצעי ל"כיבוש" נשים. אני משער שישנן נשים רבות שנהנות מהמצאת הויאגרה לא פחות מהגברים הנוטלים תרופה זו. לסיכום: אם תפסיקי לחשוב במושגים של נשים מול גברים ולהיפך, אלא תתחילי לחשוב במושגים של זוגיות תומכת ואוהבת ובמושגים של משפחה וחיזוק הדדי, יהיה לך הרבה יותר טוב בחיים.

46 אז בואו ונסכם : ליאור
  • 09:18
  • 19.09.11

1. אסור להשתמש במילים "מחכה" ו"מתגעגעת" 2. כנראה שאין נשים שעובדות בפרסום הריי ברור שזה הכל ממוחם קודח הסקס של הגברים .. 3. עבודתן של הדוגמניות נכפית עליהן על ידי גברים שמסרסרים בהן כאילו היו חפצים כי הריי ברור שהדוגמנית היתה מעדיפה לוותר על הקמפיין גם אם הוא מכניס לה 50K$ גברת מיכאלי היקרה, אני באמת מעריך את האמת הפנימית שלך ואת העקביות שלך מזה שנים יש לומר, בנושא הפמיניזם. אבל ביננו, זה לא קצת כמו השד העדתי ? זה לא ביצה ותרנגולת ? הריי על כל דבר אפשר להגיד "ניצול נשים".. זה סובייקטיבי. דווקא על דברים אובייקטיבים שאי אפשר להתווכח עליהם אני לא שומע את קולך. למה אף ארגון נשים לא מדבר על תוכנית כמו 24/7 ? האם זו לא תוכנית שמבזה נשים ?

47 היום גברים צריכים רף פיסי גבוה מאד כדי להתחיל לגרד את תשומת ליבה של בחורה  (לת) טל מהמושב
  • 09:19
  • 19.09.11

48 מרגע שראיתי את הטיזר של הפרסומת הזאת, נעשה לי רע בבטן מאן דהוא
  • 09:21
  • 19.09.11

מלכתחילה זה נראה ניצול ציני ובהמי של אינטימיות לצרכים מסחריים. גועל נפש!

49 מה ההצעה הנגדית? תמה
  • 09:26
  • 19.09.11

ויאגרה היא מוצר בעל ערך להרבה גברים (ובנות/בני זוגם). לכן היא זקוקה לפירסום. מה ההצעה הנגדית? לשים תמונה של ״לפני״ ו״אחרי״? פרסומת צריכה להיות מושכת את העין. אין זו אשמת הפרסומת או פייזר

50 סבתא אמרה לנכדה שושי, אל תיתני לו בערב הראשון, לו סבתאל'ה הייתה אומרת לה, ומחנכת אותה שלעשות מין זה לא ענין של ערב ראשון או חמישי, זה ענין של אינטימיות, של קשר מיוחד שיש לשנים. לו הנכדה יוכבד היתה מודעת ומתורגלת מבית לקשרים אנטימיים עם ההורים שבנויים כל כבוד, על שיווין, על עומק..... היא היתה יודעת איך לבחור את בן זוגה ואיך אולי ללמדו אנטימיות מה היא הרבה הרבה לפני הנישואים. אם היא ניכנסה לנישואים לא מוכנה כמו בן זוגה, אזי שניהם באותה סירה.  (לת) איזו מין כתבה זו?
  • 09:26
  • 19.09.11

51 בכסות מילים מכובסות רגשות, אהבה, רכות (כסף חו"ח לומר בגלוי) ככה אתן כן אתן בוחנות
  • 09:34
  • 19.09.11

צבועות לא רק אמצעות מסקרה

52 בכל עיר בישראל קיים תותח, אי שם באזה כיכר? תתחילי שם,? נראה לך?  (לת) סמי אלקיים
  • 09:41
  • 19.09.11

53 המתיחות בארץ מרדימה להם את הזיקפה, יש לחק לעם ישראל וויאגרה על חשבון המדינה???  (לת) סמי אלקיים
  • 09:42
  • 19.09.11

54 זוג שמגיע ליום הנישואים בלי קשר אינטימי (לא רק סקס) שהקשר ביניהם אינו עמוק, שהם עם הראש בעננים, לא היגיעו לבגרות אמיתית, ישלמו את המחיר. מי אשם? כולם, ההורים המנוסים והחיים לא הכינו אותם לקראת חיי נישואים. התנועות הפמינסטיות צריכות לחנך ולכתוב ספרים שיתאימו לנוער. אינטימיות, קשר, כבוד, שיויון וכו  (לת) מישהו אמר אינטימיות?
  • 09:44
  • 19.09.11

55 אז אם אני מבין מה כתבת מ
  • 09:47
  • 19.09.11

את בעצם אומרת את הדברים הבאים: 1. ויאגרה זה רע כי גברים זקנים משתמשים בה בשביל לאנוס בתשלום ילדות בתאילנד 2. פרסומות זה רע לנשים - אם יש נשים בפרסומת הן אובייקט מיני ואם אין נשים בפרסומת זו אפליה שוביניסטית 3. את ההמשך של המאמר התקשיתי להבין אבל אם הצלחתי בכל זאת אז למעשה הוא מתנגד לצורת קיום יחסי המין הנוכחיים ומבקש לשנות את הביולוגיה? בקיצור, מאמר לא מובן וחסר תוכן לחלוטין. דרך אגב, למרבה ההפתעה אני לא ראיתי (אם כי אולי פספסתי) אף טור שלך שמתייחס לפרסומת האחרונה של חברת ללין שבעיניי היא מתאימה לכל הסטיגמות שלך לפרסומות.

56 איזו כתבה של בולשיט, בחיי. מאי
  • 09:48
  • 19.09.11

המאמר הזה פגע יותר לטעמי במעמד האישה מכל הפרסומות שהפיקו פייזר אי פעם: 1. מה הבעיה שלך עם תעשיית הזנות והפורנו? את חושבת שאת "אישה אמיתית" שיכולה לומר לאישה אחרת מה לעשות עם הגוף שלה? די עם המטרנליזם הפוריטאני המגוחך והמתנשא שלך. אבל נעזוב את זה, 90% מהנשים בפורנו וזנות (חוקית, כי זנות לא חוקית לא רלוונטית לנושא) נפגעו מינית? מה שוויקיפדיה קורא לו [[citation needed]]. 2. ילדות בתאילנד? עברת לממלכת הגיחוך. בואי נעשה השוואה סטטיסטית בין כמות הגברים שלוקחים וויאגרה לשכב עם ילדות תבאילנד לבין האנשים שלוקחים וויאגרה למען הארכה ושיפור של מערכת היחסים שלהם. בחיי, יש אנשים משתמשים בסכיני מטבח, סיגריות, מארוכים, פומפיות ומה לא כדי להתעלל על נשים, האם גם הם סמלים של כפייה? 3. קודם כל, לא מדוברת? הרעיון של "date-rape" כל כך מדובר שאתה למעשה לא יכול להסתובב באינטרנט בלי להתקל בו. אבל לעניין - קודם כל, נשים במערכות יחסים שאינן נישואים (ותודה רבה לרבנות ששומרת את מעמד האישה בתקופת האבן) יכולות להיפרד מבן או בת זוגן בכל שלב ולכן כל הרעיון של כפייה בתוך מערכת היחסים הוא מינורי בהרבה. בנוסף לזה - סליחה, לאף אחד או אחת אין את הזכות לא להעלב, האם נפסיק כל פרסומת בה רואים איש במדים כי זה מזכיר לפלסטינאים את הכיבוש? 4. אני מסכים עם הדעה שמערכת יחסים לא חייבת להתקיים בגבולות המין, אבל יש מספיק שוביניזם בעולם מבלי שתיטפלו לפרסומת די תמימה של וויאגרה. זה בערך מקביל לכך שהפלסטינאים, במקום להתלונן על הכיבוש, יתלוננו על זה שעשו פרסומת שבה מראים ערבי עם שפם (ולא לכל הערבים יש שפם.)

57 אני מעדיף לראות פרסומות לסירוס  (לת) ירושלמי
  • 09:50
  • 19.09.11

58 גברת: בולבול זה בולבול ד
  • 09:51
  • 19.09.11

ומה לעשות מה שעושים איתו זה לחדור לאבר המין הנשי. נכון, יש משהו כוחני באקט הזה אבל זה הטבע ולא הגברים. כלי זין? וואלה, כן! מה הרעיון? לשנות סדרי עולם: מה שעושים אם פין זה מה שעושים איתו וכל קונוטציה לוחמנית היא שלך בלבד. העובדה שגברים רוצים לספק את נשותיהן וישמחו לתגובות מפרגנות היא המשחק של הפרסומת ולא קריצה לפורנוגרפיה. יש אלמנט השפלה בסיסי בחוסר יכולת לתפקד מינית ואת הניצול שלו הכותבת צריכה לתקוף. זיקפה אם תרצי או לא היא לא אלמנט שמגדיר גבריות אבל היעדרה בהחלט מזעזע עולמו של איש, מפריע למערכת יחסים מינית (מבוססת על כבוד הדדי ובלה בלה כמובן) ואת האמת זיקפה כן קשורה איכשהו למין. תתפלאי אבל כשהבולבול עומד זה סימן למשיכה מינית! כן כן! זה חלק די רציני ממיניות גברית. הגיע הזמן להתמודד עם הפחדים מגשרי מיתרים.

59 לא נחשפתי לפרסום דודו
  • 09:52
  • 19.09.11

ככול שאני מבין את עולם הפרסום המטרה היא לעורר דיון ציבורי על המוצר. אני לא מבין למה אשת תקשורת מוצלחת משחקת לידים של הפרסומים שזוכים לחשיפה נוספת ובחינם מה עוד שמוצר שמטרתו לשפר את התפקוד המיני ישתמש במין כדי למכור הרי מוכרים הכל עי מין אז מין נמכור איך???

60 הפרסומת איומה ונוראה. אבל לגמרי מסיבות אחרות! דן לב פועם
  • 09:52
  • 19.09.11

עד להופעת הפרסומת הזאת לימדו בית הספר לפרסום שפרסומת צריכה להיות קלילה, רעננה, מעבירה את הרעיון בחדות, עם מסר קצר וקליט. עד שבאה הפרסומת הזו, של האישה ה"חופרת". טקסט ארוך, כאילו רגיש, כאילו אינטליגנטי, חסר פואנטה ובעיקר מ-ש-ע-מ-ם. כן, עולם הפרסום חטף הלם המפרסומת הזו. אם היא תצליח נתחיל לראות פרסומות כאלו לקוקה קולה, למשל. "אתה יודע, זה משקה טעים, כשאתה רואה אותו אתה מרגיש שבא לך לטעום ממנו. אולי תביא בקבוק מהמשקה הזה הביתה? בת זוגך תשמח שהשקעת מחשבה בסופרמרקט בבחירת משקה קל כל כך טעים. גם הילדים יחבבו אותך על שקנית להם את המשקה הנחמד הזה. הם יספרו בגן לחברים על אבא שלהם שקונה דברים טעימים. פסיכולוגים אומרים שהדרך ללבו של הילד היא דרך קיבתו. אולי כדאי שתקנה בפעם הבאה שני בקבוקים, ואז תוכלו להזמין את הברקוביצ'ים לקפוץ. מה דעתך?" הגבר שקונה ויאגרה מהפרסומת הזו, הוא אותו אחד שכשאשתו מתחילה לחפור לו על הספונג'ה הוא לא מגיב בהתחלה. אחרי כמה דקות היא חוזרת לעניין. בפעם השלישית הוא קם ועושה. דיייי! רק שתפסיק לנג'ז. "כן, גם חלונות וקאנטים". למה הוא לא הוטרד מתפקודו המיני קודם? כנראה שזה גבר שהעניין לא היה חשוב לו כל כך. אבל אחרי "חפירה" בעוצמות בלתי נתפסות מעל לוחות המודעות הוא קובע תור. רבונו של עולם! כבר אי אפשר לשבת בתחנת האוטובוס בשקט בלי שאיזה פרסומת "פופ אפ" של אשתו תקפוץ ותדרוש ממנו משהו? "כן יקירתי, לקחתי ויאגרה". רק שהניג'וז הנורא הזה ייפסק כבר. "תודה כפרה" היא עונה לו בנחמדות אין קץ. ובאשר למאמריה של מירב מיכאלי. צר עולמה כעולם נמלה. מי שתפס אצלה את הפרינציפ יכול לכתוב את מאמריה לכל נושא מכאן ועד שנת 2525 (if man is still alive if woman can survive )

61 די להתבכיינות רן צבי קורנפלד
  • 09:59
  • 19.09.11

ההתבכיינות היא תוצאת הצביעות ומאחורי כל צבוע עומד כומר, רב או אימאם , שלט חוצות לא אמור לבטא אמת פנימית עמוקה ומורכבת אלא אדרבא את החץ המוביל אל אותה מציאות, הבסיס למערכת יחסים עמוקה המתפתחת מרובד שטחי אל העומקים הוא מיניות שאיננה מתביישת בעצמה, השורש לדכוי המיניות הוא הצורך של תורת ישראל שהיא הבסיס והשורש לכל תורות העולם לרסן את האדם שבזמן נתינת התורה היה במציאות נחותה וחומרית עד אימה של עבד היוצא ממציאות של עבדות שנמשכה מאות שנים בזמן שהאנושות כולה היתה משועבדת בחומר וברוח לשליטים אכזריים וכהני עבודה זרה אכזריים לא פחות, התהליך אותו עוברת האנושות מאז יולי 1789 הוא של שחרור איטי אך בטוח מהכבלים שחייבת היתה לכבול את עצמה בהם בכדי להביא אותה אל מציאות שלמה וחופשית, התבונה המשגחת היא אלוהית והתכלית היא התגשמות הכיסופים האנושיים כולם, עלינו להפסיק להיות כה שטחיים ולנסות להבין מה באמת גורם לנו לחשוב ולכתוב בדרך מסויימת, חשיבה כזו היא שורש התשובה האמיתית שלה אין כל קשר לסליחות בשכונת הבוכרים ולאלו המצמידים שמות גנאי ליריביהם הפוליטיים בשם האל.

62 כמה את מנותקת מהמציאות! גילי
  • 10:01
  • 19.09.11

המציאות היתה, בעידן הטרום-ויאגרה, של זוגות שהיו אומללים עקב מחלה כזו או אחרת של הגבר (כגון סוכרת) שמנעה זיקפה ויחסי מין נורמליים. מציאות של יחסי מין של אולי פעם ברבעון (הזרקה לפין של הגבר, והופ - רוץ הביתה לעשות את זה בטרם יפוג החומר. כמה רומנטי). אז אולי מירב רוצה להחזיר אותנו לעידן הזה, אבל, אממממ.... לא תודה! בניגוד למירב, רוב בני אדם במערכות יחסים יציבות רואים ביחסי מין חלק בריא, מהנה, ומהותי מהקשר הזוגי. כנראה שלמירב יש בעיה עם זה...

63 את וחברותייך הן לא "נשים", אתן "פמניסטיות" שכלואות בתוך כלא שהמצאתן לעצמכן באבא
  • 10:03
  • 19.09.11

אני מאמין בשיוויון בין נשים לגברים - שיוויון בהזדמנויות, שיוויון בשכר, שיוויון בתוך מערכת היחסים. נשים, כמו גם גברים, צריכות להיות מוגנות מפגיעה פיזית או נפשית בהן ובייחוד מכזו שמעודדת באופן ישיר או עקיף על ידי החברה. אבל אני גם מאמין שיש הבדלים בין נשים לגברים, אפילו אם הם יותר תרבותיים מאשר ביולוגיים. ובחלק מההבדלים האלו טמון קסם רב, לשני הצדדים. לא צריך לחסל את כל היחס הג'נטלמני יחד עם חיסול ההגמוניה הגברית, ההקשר ללפתוח דלת, לא חייב להיות "לעזור לאשה החלשה שלא מסוגלת להתמודד בעצמה" הוא יכול להיות "לתת כבוד לאדם שאיתי". יש לנו בעיה של אובייקטיזציה של בני אדם, גברים ונשים - זה מעודד רצח ואונס, של גברים ונשים. צריך להתמודד עם התופעה הזו באופן רחב יותר מאשר הפן הפמיניסטי שלה. הבעיה היא שאת ושכמותך ממשיכות להרחיק את הסף. אתן דומות למתנחלים - כשלא היתה מדינת ישראל, הם שאפו להגיע רק כדי לנשק את אדמת ישראל - גם ת"א הייתה בסדר, כשישראל כבר היתה, הם שאפו לירושלים ועכשיו כשירושלים בידינו - הם שואפים לארץ ישראל השלמה. תמיד יש משהו לא מושג שהם צריכים להגיע אליו. גם אתן ממשיכות להרחיק את הגבול, לחפש משהו שעדיין איננו וצריך לכבוש אותו - אתן יותר גבריות מכל גבר שוביניסט שיש (ומשום מה מתגאות ב"שיח נשי" דמיוני שאתן חושבות שאתן משוחחות בו) הפרסומת הזו מנגנת על אותו משחק תרבותי שבין נשים לגברים, היא מנסה להיות עדינה ומנומסת ועם זאת עדיין סקסית. הפנטזיה המינית ומה שמושך ומענג כל אדם הן שונות - כנראה שהם ניסו לפנות לכמות גדולה של אנשים עם עולם תוכן והקשרים מיניים מסוג מסויים שאת לא שותפה לו. לא נעשה כאן עוול למין הנשי - את מחפשת אותו בכוח.

64 הוויאגרה החזירה לגברים זקנים את האפשרות לקיים יחסי מין בתשלום עם ילדות בתאילנד????? דנה, תל אביב
  • 10:11
  • 19.09.11

איזה מין טיעון קלוש זה, ואיך אפשר לכתוב אותו ברצינות? למה לא ללכת עוד צעד קדימה, ולומר שאסור להחזיר לגברים מבוגרים את הזקפה, משום שהם עלולים לאנוס? מרת מיכאלי, לשנאת הפין התהומית והרדיקלית שלך אין דבר וחצי דבר עם פמיניזם.

65 ציפיתי למאמר מעניין, וקיבלתי גיבוב של שטויות דוד רפאלי
  • 10:12
  • 19.09.11

סלחי לי הגב' מיכאלי, אבל לאיזה מין אחר את מכוונת? מהו "המין הנשי" שבו נשים אינן פאסיביות? והאם הן זקוקות בשביל זה לדילדו או סתם לכמה אצבעות? האם המין הנשי הזה הוא בכלל בין גברים לנשים, או שמא אפשר להוציא את הגבר מהמשוואה? אם מדובר על פרסומת על ויאגרה, איני יודע כיצד היית רוצה להציג אותה באופן "פמיניסטי"... מדובר באיבר לא פשוט, שרק לכמחצית האוכלוסיה יש אותו, שמתכווץ ונמתח בתגובה פסיכולוגית-הורמונאלית-כימית. חוסר תפקוד מיני הוא בגדר אסון כבד לרוב הגברים, שמימוש הפוטנציאל שלהם הוא כמעט צו קטיגורי בחברה בה אנו חיים. זה שאפשר לפגוע במין כולנו יודעים. אפשר לפגוע גם בתעשיית הטקסטיל, והניקיון - אבל נשים אינן יוצאות קולקטיבית כנגד בגדים או אקונומיקה. המין גם יכול להיות יפה. גברים עם קשיים בתפקוד המיני, או גברים בגיל העמידה שכבר מתקשים להעמידו - יכולים לראות במוצר המפורסם סוג של גלגל-הצלה של ממש. משהו מעצבן אותי בפרסומות הללו - אבל זה רחוק שנות אור ממה שפוגע בך. הפרסומת הזאת מכוונת לבטן הרכה של גברים - היא אומרת להם, תעשו מין בשביל הזוגיות, בשביל לקבל אהבה מהבת זוג. היא מייצרת איזו משוואה של "תצליחו במין, תקבלו אהבה, תבצעו את התפקיד שלכם כמו שצריך". היא מקבעת את הסטריאוטיפ (הנכון, לצערי) שגבר תמיד צריך להוכיח את עצמו, ובמקרה דנן באמצעות איבר אחד נמדד. הרי גבר יכול לגרום לאישה המון הנאה ללא האיבר הזה כלל. פרסומת "אגואיסטית" אבל בריאה ונכונה, הייתה מדגישה את ההנאה הגברית מאורגזמה טובה. אבל פרסומת כזאת לא הייתה מצליחה לעורר הרבה גברים מבוהלים להרים טלפון, כי (בינינו) האורגזמה הזאת שווה לתחת אם היא לא מחוברת לאיזה רגש - בין אם חיובי (אהבה, טנטרה) ובין אם שלילי (כיבוש, כוחניות). במקום זאת - מדגישים את החובה הגברית. את הצורך לספק את האישה... את קו הגבול של ה-"עובר בהצלחה" במבחן שבו כל גבר בוחן את הגבריות שלו במראה. אישה שלמה ואמיתית הייתה מצליחה לראות את זה. "פמיניסטית" שרק עסוקה בהתגוננות כנגד השפלות-מדומות ומאזני-כוח מיוצרים, ובכך מנציחה את אותם מאזני כוח ואת חולשתה עוד ועוד - מפספסת בענק... בכלל, אני חושב שלא צריך לקרוא לזה פמיניזם - כי מדובר בסגידה לגבריות (מסקולין) ועידוד נשים לאמץ מאפיינים גבריים. צריך לקרוא לזה מסקוליניזם. פמיניזם יהיה כאשר נשים יתחילו להרגיש גאות במי שהן, באמת ובתמים, ולשווק את זה כל-כך טוב שגברים יאבקו על תכונות "נשיות" ומשרות נחשקות "נשיות". דוד

66 מירב מיכאלי - את אדם עצוב תומר
  • 10:13
  • 19.09.11

את מקשרת בין גבר שרוצה לענג את זוגתו (מותר לו???) לאונסי ילדות בתאילנד... את באמת ובתמים שונאת גברים, גם את הטובים...

67 היא צודקת. הסבר בפנים. גבר גבר
  • 10:16
  • 19.09.11

החד-צדדיות וצמצום הגבר לאיבר מינו מחפיצה. מין בין בני זוג מוצג כצריכה של מוצר - שאותו, כמובן, פייזר רוצה למכור. אם זו אישה שצורכת אבר מין גברי או גבר שצורך אשה זה לא ממש משנה. ה"מתגעגעת אליך" בפרסומת פירושו שאם לגבר יש בעיות זקפה, הוא לא קיים. האמנם? גבר הוא רק מנשא לזין זקוף? יכלו משיקי הפרסומת לנסחה בלשון זוגי: "אנחנו יכולים", "אנחנו רוצים" או משהו דומה. זה היה יכול לעבוד וגם היה קרוב יותר לאמת. בדרך שבה זה מוצג - לא. זה לא זה. להציג זקפה גברית כך משרת רק את מטרתם של מוכרי הויאגרה - ואת זה כמובן הפרסומת באה לעשות - על חשבון זוגיות בריאה. ולאחי הגברים, שאלת מבחן: מה תגובתכם ל"אני רוצה לחבק אותך לפעמים בלי שמיד תהיה לך זקפה". זה נשמע טוב או מאיים?

68 ומה נאמר אנחנו, שכן רוצות אלמונינה פלמונינה
  • 10:25
  • 19.09.11

מיכאלי, כדרכה, מדברת בגוף ראשון רבים. למה להגיד "לא רוצות תותח"? מה עם כל הנשים שכן אוהבות גדול וזקוף? עליהן להחביא את התשוקה כמין סטייה? מה עם כל הנשים שמתרגשות מאוד ברגע שמתגלה ההזדקפות? עליהן לחנוק את השמחה? מה עם הנשים שאוהבות סקס הטרוגני? עליהן לזייף? מה עם הלסביות שאוהבות דילדו גדול? הן מקבלות פטור? איזה דיבור ריק. איזה מפלט נוח גוף ראשון רבים. למה אין לכותבת אומץ לכתוב: ,אני לא רוצה תותח". אולי היא נבוכה מהפרטי? אולי היא אשמה בבושה הזאת בכך שהיא מצטרפת לחניקה של התשוקה?

69 שאלת השאלות: האם הפרסומת לויאגרה צריכה בכלל להיות בשלטי חוצות  (לת) המרחב הצבורי
  • 10:26
  • 19.09.11

70 די כבר. רוב מעמד הביניים החילוני בישראל מורכב מגברים ונשים שחיים די בשוויון ולכן כשאת Zאמבוקי
  • 10:27
  • 19.09.11

כותבת על זה בעיתון שנקרא על ידי מעמד הביניים את מבזבזת זמן ואנרגיה. המאזן העדין בין המינים בשנות האלפיים נשמר די בהגינות מלבד אולי נשים שמרוויחות פחות בתפקיד בעבודה דומה לגבר וגם זה די נכחד. יש חלאות גבריות שזין בשבילם הוא כלי נשק ויש חלאות נשיות ששדיים בשבילם הוא כלי נשק ואני מדבר עדייו על מעמד הביניים. המנעות מסקס יכול להיות כלי גברי ונשי ביחסים בין בני זוג. לעג נשי על ביצועי הבעל הוא אונס נפשי כמו אונס פיזי של הבעל את האשה. כל צד משתמש בכלים הנבזיים שנתן לו הטבע. את מחברת התנהגות של נבלות באפריקה וביגוסלביה שאנסו כאמצעי לחימה עם הגבר הישראלי הממוצע שקורא את העיתון הזה? זאת כבר סתם דמגוגיה כדי לנסות להוכיח משהו . לגבי הזנות והפורנוגרפיה, אני די מסכים.

71 נ ו ד נ י ק י ו ת נמעסתן  (לת) get a life
  • 10:32
  • 19.09.11

72 השבוע שאלו אותי עם מי הייתי רוצה לשתות קפה...תשובתי היתה עם מירב מיכאלי. שי-לי
  • 10:42
  • 19.09.11

אפשר? אפשר להזמין אותך לבית קפה השכונתי שלי? באחת השכונות החמודות של ת'א...

73 אכן: יש נשים שהיו שמחות מאוד לו לגבר לא היתה זיקפה  (לת) מודרניסט
  • 10:42
  • 19.09.11

74 רגע, אז לא הבנתי - זה בעד או נגד שלי יחימוביץ'?  (לת) ויקי פרץ
  • 10:46
  • 19.09.11

75 נשים בוחרות מה שטוב להן - לא כפיה, לא אונס, ולא נעליים... יועץ זקוף
  • 10:48
  • 19.09.11

... זה מאמר של תעמולה שטותית, שמעליב את הנשים יותר מאשר את הגברים...

76 ואולי לשם שינוי, תנסי להציע קמפיין שיעודד יחסי מין בהסכמה, מתוך כבוד הדדי כפי שהיית רוצה לראות
  • 10:53
  • 19.09.11

הטבע יצר אותנו כדי שנתרבה. המין הוא מקור ההנאה הראשון במעלה לגברים ולנשים כאחד. אסוציציות מיניות עולות בראשנו לא בגלל חינוך ותרבות, אלא מישום שהטבע החדיר בנו את התשוקה לקיים יחסי מין. כל נסיון להתחמק מכך יראה מלאכותי. כל קמפיין יפגע במשהוא - לכן אנחנו מצפים לראות את ההצעה שלך לקמפיין שבעינייך יראה הוגן. קדימה תרימי את הכפפה

77 מין בגובה העינים- אני בעד.....  (לת) רעמסס
  • 10:59
  • 19.09.11

78 למה לתת לה במה למירב זקוף גאה
  • 11:01
  • 19.09.11

תראו- סטטיסטית זקפנים ומזדקרות משתתפות בביצה הפירסומית שלא ברור כיצד התנהלו הדיונים הקריאטיבבים באותה חברת פירסום. למה אתם מתקיפים את מירב?? תתקיפו את הפירסומאי המזדקר וממציא תובנות של חדר השינה שלו !! תשאלו את נשותיהם בעליהם וכו של אנשי הפירסום - מה לכם ולמירב ?? נתנו לה טור והיא חייבת חייבת להביע דעה. מה זה שונה מדעתו של יוסי שריד על ראש הממשלה??

79 די כבר, לא נמאס עם כל השנאה הזו? בגיל 70 שלא יהיו לך ילדים נדבר אזרח
  • 11:13
  • 19.09.11

בסדר הבנו, הוכפפתן, שיננו, משנים, לאן את רוצה להגיע? המצב של נשים היום הרבה יותר טוב מבעבר והוא ימשיך להשתפר. אבל די כבר עם השנאה ווקו המחשבה כאילו הכל קונספירציה גברית אחד גדולה שנועדה לנצל אותכן ללא סוף.

80 כתבה מצויינת!!!!!!! כל הכבוד!!!  (לת) מיכל
  • 11:20
  • 19.09.11

81 האם הכרחי לשלול זנות בישראל? ערן
  • 11:24
  • 19.09.11

פורנוגרפיה וזנות חוקיות לחלוטין במקומות אחרים בעולם, מה שמוביל את הגישה ההפוכה לנושא בה המקצוע איננו מבזה והזונות אינן מתביישות בו או בעצמן וכן מקבלות יחס דומה מהלקוחות שלהן וכן מהחוק שמתיר להן זכויות על פי חוק. הרי זנות היא מקצוע עתיק יומין ואנחנו חייבים להודות שהסממן המובהק שלו הוא השפל שבו נמצאות אותן נשים, אך האם ייתכן ששינוי הגישה יהפוך את הקערה על פיה? הרי מן הסתם זה בוודאי לא נגמר בנקודה הזו. יחסי גברים נשים באותן מקומות בהם הזנות חוקית- הם שונים בתכליתם ממה שמקובל אצלנו. אם בישראל מקובל שגברים מעט אגרסיביים לפעמים והנשים הן אלו שצריכות להתגונן ולשמור על עצמן- באירופה למשל הגברים פחות אגרסיביים והנשים יותר דומיננטיות. למעשה, כללי המשחק כולם משתנים כאשר משחקי החיזור שונים ואפילו זה מגיע למצב שבו הנשים מפתחות אסרטיביות גברית שבה הן יוזמות יותר מהגברים. ישנו פרדוקס במאבק נגד כל דבר שקשור במין מצד הנשים שכאילו מאסו בו לחלוטין. הרי מאבק הפמיניזם הוא בזכות של הנשים להיות חזקות אך למרבה ההפתעה לפעמים הוא מנציח את ההפך.

82 השאלה היא קשוע
  • 11:31
  • 19.09.11

איפה זוקפת נופלים כשצריך אותה?

83 נראה לי שאם נסכם את השקפת העולם שלך אנחנו די נתקרב לאירן בהפוך על הפוך...  (לת) אחמדיני-גאד
  • 11:36
  • 19.09.11

84 טיפ קטן לפמיניסטית גדולה ברוך
  • 11:36
  • 19.09.11

הדרך להוביל ולהשפיע, לנטוע השראה, היא ע"י הובלה ומתן דוגמא חיובית. הטפות מוסר אוונג'ליסטיות כמו שאנחנו מכירים מחברינו הדתיים המעייפים לא תורמות רבות לתנועה הפמיניסטית לדעתי, ואם כבר אז מרחיקות. נכון, יש בעולמנו אינספור דוגמאות שובינסטיות שניתן להטפל אליהן ולבקר אותן, אבל צריך לסמוך על נשים כי הן אינטליגנטיות דיין על מנת לזהות אות הדוגמאות האלו ופשוט להציב בפניהן אלטרנטיבה. ללא אלטרנטיבה על מה יש לדבר? עשי וחזקי את האלטרנטיבה.

85 יש אצלנו בעולם התורה כל הרבה רעיונות מעניינים, אבל פתאום אני מגלה כמה הם דומים לאלו של הפמיניסטיות. זה רק מראה כמה אנחנו מתקדמים ומודרניים!  (לת) הרב ולדימיר מצ'רנוביל, אב"ד ומור"צ בק"ק סדום ועמורה
  • 11:38
  • 19.09.11

86 הנשים יודעות שהסקס הוא הדרך היחידה אל ליבו של הגבר, כן, האבולוציה קיבעה שהגברים חרמנים, והנשים מנצלות זאת, למשל כשאני מביא אשה לדירה, והולך למטבח לעשות קפה, ואז כשאני חוזר לסלון, האשה כבר פשטה את כל בגדיה, ואת הקפה אנו שותים לאחר מכן פושר. זהו אין מה לעשות, הגברים חרמנים, והנשים יודעות זאת. אגב, שובניסט או לא שובניסט, את הקפה אני תמיד עושה בעצמי.  (לת) שובניסט מצוי
  • 12:11
  • 19.09.11

87 פרסומת ראויה להתיחסות אבל א
  • 12:16
  • 19.09.11

באמת קצת רדודה הביקורת המגדרית. חרשנו את זה.

88 Matim li  (לת) Kirtchuk
  • 12:34
  • 19.09.11

89 לא ברור מה את רוצה... עופר
  • 12:56
  • 19.09.11

התיאור הקורבני של נשים והכוחני ומשחית של גברים נועד לזרוע הרס ופירוד. במה את מסייעת לגשר בין גברים ונשים כשכך את מתארת גם גברים וגם נשים באופן כה סטריאוטיפי? הגישה השלילית והקורבנית שלך לא רואה גם את הנשים וגם את הגברים. תמיד נשמע שאת מואסת ושונאת גברים, כולם נצלנים ואנסים בפוטנציאל. אולי קצת אהבה תסייע לך לראות עוד צדדים לא? יש גם הרבה רוך ותקשורת בין גברים ונשים, כמו שיש התעללות גם מצד גברים וגם מצד נשים.

90 כמה שהכותבת אוהבת לשנוא גברים! רונן
  • 13:16
  • 19.09.11

מסכנה שחיה משנאה

91 זה מה שיש בסוף רוב הסרטים הכחולים, גמירה לפנים. תודה על הכנות...  (לת) היא רוצה "מין בגובה העיניים"
  • 13:16
  • 19.09.11

92 בכמה סיסמאות נבובנות, הצליחו ללכוד את השיח הציבורי וכווולם מדברים על ויאגרה  (לת) פרסומאי פייזר גאונים!!!
  • 13:18
  • 19.09.11

93 ..נהנות להחזיק את המקל בשני הקצוות.. GREEN
  • 13:18
  • 19.09.11

כל המלל הרב ששופכת גב' מיכאלי על הנושא הלעוס והנדוש הנ"ל נגוע בצדקנות ובהתחסדות. מצד אחד נשים מנצלות את המיניות שלהן לעשיית כסף (ראה זמרות כמדונה ,ליידי גא-גא ואחרות) ומצד שני יוצאות למאבקים נגד פרסומת בהן הן מוצגות "כאוביקט מיני" .כאילו שגברים הם לא אוביקט מיני.....

94 תגידי לי מרב, את בטוחה שאת מדברת בשם כל פמיניסט
  • 13:23
  • 19.09.11

הנשים? או לפחות רוב הנשים? לא ערכתי משאל, ואני חושב שגם את לא ערכת מישאל, אבל אני די בטוח שלרוב הנשים לא איכפת בכלל מהפרסומות לויאגרה ושהן לא מרגישות מושפלות או מנוצלות. את פשוט מעסיקה את עצמך ואת קוראייך בדברים חסרי חשיבות.

  •   הנה אני מתחילה את המשאל מוריה
    • 19:37
    • 19.09.11

    הפרסומת ותפיסות העולם המובעות בה ביותר מרובד אחד, מפריעה לי עד כאב. בסדר? אחד הדברים שמשתווים לכאב הזה הוא קריאה של תגובות שמרדדות את הדיון (חסרי חשיבות?למי, לך?) והביזוי של התואר פמיניסט. דע לך שיש גברים פמניסטים. אתה לא אחד מהם

95 המאמר נכתב על ידי אפליקציה לכתיבת מאמרים פמיניסטיים 0.99 $
  • 13:28
  • 19.09.11

והתגובה על ידי אפליקציה פחות משוכללת לכתיבת תגובות מתנגדות

96 פוס, תהייה (תעיה?) גאוגרפית. אז מפלי הויאגרה,זה כאן?  (לת) Meri Kudo
  • 13:38
  • 19.09.11

97 לגליזציה של כל סוגי הסמים ושל הזנות מוצטפא שמטרלינג
  • 13:50
  • 19.09.11

ומיסוי של שתי התעשיות האלו = פתרון תקציבי למעמד הביניים הקורס

98 הבעיה שלך שיש לך כושר בטוי, מוח קטן, התמצאות קלושה ביחסי נשואין. עם זאת, חלק מהדברים שאין לך את בהחלט יכולה לשנות, ואח"כ לנסות לכתוב את המאמר שנית  (לת) יעל
  • 13:55
  • 19.09.11

99 תודה על התיחסותך הנוגעת. מעיון מהיר בחלק מהתגובות נראה ששנות אור מפרידות בין תפיסת עולמך לעולם של כל כך הרבה ישראלים החיים בתוך פרדיגמות הכוח. חבל. המשיכי לכתוב. מילותיך מחממות לב. תודה.  (לת) אורי צ
  • 14:08
  • 19.09.11

100 מלכה ראלי
  • 14:19
  • 19.09.11

זה מה שאת, מירב!

101 רוצה תותח, מה זה רוצה, מתה על תותח, משוחררת שוות ערך לתותח  (לת) אראלה
  • 14:20
  • 19.09.11

102 מרוב פמיניזם וולגרי, שטוח, פרובוקטיבי ומעיק בנוסח מיכאלי, כבר לא בא לנו כלום. אפילו לא סתם "מין בגובה העיניים". אצלה - הכל דכאני, פורנוגרפי, נצלני, משפיל,מבזה... איך אפשר "להכיל" מפלצת רטורית כזאת וגם לשמר זיקפה? מאחורי כל משפט שלה מבצבץ בית קברות לתשוקה וחשק. אפילו לדרזדן אחרי ההפצצות של בנות הברית היה יותר סקס אפיל. מצד שני, יכול להיות שנמצא הפתרון האולטימטיבי למכורים למין או סתם לאלה שפתאום לא נעים להם שעדיין נעים להם: הרצאה אחת בשבוע (בכפיה כמובן) ממיכאלי.  (לת) הומו אירקטוס
  • 14:49
  • 19.09.11

  •   הזקפה שלך לא מעניינת אף אחד מוריה
    • 19:33
    • 19.09.11

    אבל ברור שישראלי גבר גבר חושב שההנאה שלו שווה אפשרות לסבל אצל הזולת ואף נאצלת מאפשרות כזו. יש גם טיעונים חברתיים הסטוריים ופילוסופיים בזכות תפיסת העולם הפמיניסטית, אבל לא הייתי רוצה להפריע לך לשמור על הזקפה. אדיוט.

103 מירב מיכאלי מוציאה שם רע לנשים ומגבירה את הסלידה מהדעתנות והשתלטנות תותח בעל כורחו
  • 14:56
  • 19.09.11

הפמיניסטית. מירב, אם לא שמת לב, אז תסתכלי סביב ותגלי שנשים ישראליות לרוב הן יותר אסרטיביות ואגרסיביות מגברים. וסליחה על ההכללה.

104 According to you women don;t want sex-- only men  (לת) benny
  • 15:11
  • 19.09.11

105 פשוט כתבה נוראית. פמיניסטית
  • 15:12
  • 19.09.11

לקחת את זה כל כך הרבה יותר מידי רחוק, שאפילו פמיניסטית כמותי לא יכולה שלא לקבל בחילה מהסיסמאות הנבובות שאת יורה פה לכל עבר. כן, גברים אונסים נשים, כן, משתמשים בנשים בפרסומות, כן כן כן. אבל ויאגרה זה מוצר שיש גברים שבאמת רוצים אותו, ויש נשים שבאמת, כמו שכתבת בעצמך, רוצות סקס במערכת היחסים שלהן ואין להן, כי לאהובן היקר אין זקפה. תודה לויאגרה, כן כן, תודה לה. זה שמוצר יכול להיות מושמש לרעה, לא אומר שהוא חייב להיות כזה. רכב יכול לדרוס בני אדם, אבל הוא לא נוצר למטרה הזו.אני לא יודעת מה איתך, אבל פרסומת ליגואר לא עושה לי בחילה. הכתבה שלך, בהחלט.

106 הפמיניסטית התל אביבית,הדיכאון בהתגלמותו גבר תל אביבי
  • 15:33
  • 19.09.11

אם יש דבר דוחה זאת הפמיניסטית התל אביבית עם הכיווץ הנצחי שלה,דוחה בדייטים,דוחה בחברות,דוחה ברומנטיקה,דוחה בנישואין,דוחה באימהות,נגעתי ונכוויתי,הפרוביציאליות+החכמולוגיה גמרו אותי,עכשו חברתי נורבגית ואני גם חוסך על וויאגרה !!!

107 מין מדכא נשים איקס מיקס דריקס
  • 15:54
  • 19.09.11

איך שלא תסתכלי על זה, ובאיזו שפה שלא תכתבי את זה, בסופו של דבר מין הוא צורה של אקט גברי כלפי המין הנשי. הגבר מX "את" האישה, היכולת ל -X "את" האישה תלויה ביכולת הגבר (ולא של האשה!) להקשות את ה X שלו וע"י כך לחדור אל האשה הפסיבית שרוצה שיXו אותה. לפעמים בשעת הXות האשה צועקת תX אותי חזק יותר...

108 אידיוטי אלי
  • 15:58
  • 19.09.11

אני לא אכחיש כי הנשים דוכאו במשך רוב דורות המודרנה. זה לא מה שאני מנסה לומר. אני רק יגיד את זה: התגובה חסרת הפרופורציות לקמפיין פרסומי מסוג ב' הן ללא ספק בגדר פעולות פוסט-טראומה. פמניזם חסר פרופורציות לחלוטין הגובל יפה מאוד במיזאנדריה.

109 אולי בגלל זה צדקו הצוערים שעזבו מופע נשים???? יהושע
  • 16:07
  • 19.09.11

נק' למחשבה-אולי הצוערים הדתיים שעזבו את מופע הנשים לא טעו?, אולי הערכת הדתיים והיהדות לנשים היא זו שמביאה אותם למסקנה, שכדי להעריך נשים-צריך לא לבוא איתן במגע ובכך לתת להן את הכבוד הראוי להן!

110 מאמר נטול עינין.לא מאומת.חסר טעם וריח.חבל שקראתי!!  (לת) חיים
  • 16:10
  • 19.09.11

111 תרבות הנגד אישה
  • 16:14
  • 19.09.11

להיות נגד הכל, כל הזמן - זה לא אידיאולוגיה.

112 "הוויאגרה אולי שיפרה מערכות יחסים, אבל היא גם החזירה לגברים זקנים את האפשרות לקיים יחסי מין בתשלום עם ילדות בתאילנד"-אולי נחתוך לגברים את הזין ואז נמנע את התופעה עידן
  • 16:23
  • 19.09.11

לי יש זיקפה ומעולם לא שכבתי עם ילדה בתאילנד, גם לא עם זונה. הזיקפה היא לא האויב. צריך להעניש את המעשה, ולא את האופציה למעשה.

113 מאז החלה הפרסומת היא גרמה לי לתחושה קלה של בחילה ליאת
  • 16:25
  • 19.09.11

אכן פרסומת דוחה ומשפילה

114 מרגיז אותי שמרב מיכאלי היא המייצגת היחידה של פמיניזם בעיתון הארץ. דנה
  • 16:49
  • 19.09.11

את עושה לנו שם רע. די כבר.

115 כתבה מטופשת, כתבת רדודה הפרחח מהצפון
  • 17:02
  • 19.09.11

מירב את עושה שם רע לנשים. בשביל מה להפיץ את השנאה הזאת ברבים? תשמרי אותה לעצמך כשאת בוכה בלילות

116 שליין אפילו שאתה לא גבר ממש, אני מציע לך לברוח מהמיגרנה הזאת-היא תגמור לך על החיים  (לת) ברח ליאור ברח
  • 17:07
  • 19.09.11

117 שוב קלעת בול. הפרסומת מעליבה אותי כאישה ומעליבה את התבונה של כולנו. דנה
  • 17:28
  • 19.09.11

פרסומת מיושנת, פרימיטיבית, מסורבלת. אני תמיד משתאה כשאני רואה את הפרסומות בארץ - כמה הן מפגרות אחרי העולם, ועד כמה הן מייצגות אולי שניים וחצי אנשים ומדירות את כל השאר. קריאייטיב? אין שום דבר יצירתי בגיבוב הזה על הוויאגרה.

118 מין בגובה העינים? הגזמת, לא?  (לת) בוב
  • 17:36
  • 19.09.11

119 איזה מזל שפמיניסטיות הן מיעוט תנין
  • 17:42
  • 19.09.11

למה זה כואב לך? למה שבני זוג לא יהנו ממין אפילו אם לגבר יש בעיה שניתנת לפתרון תרופתי? למה כואב לכן שגבר נהנה ממשהו? נראה אותך גיבורה כשלבן זוגך יהיו בעיות זקפה.

120 הקטע הכי טוב - שהטור שלך עשה להם פרסומת מעולה....... כלומר, גב' מיכאלי את מעודדת אונס בתיאלנד.  (לת) אזרח חמוד
  • 18:02
  • 19.09.11

121 את כותבת נגד הזרם בחברה שבה המלטריזם והכוחניות הם סימנים מגדירים. ברור שזה משתקף גם ביחסי המין. תודה.  (לת) אבן אלבלד
  • 18:10
  • 19.09.11

122 למה שלא תצאי מול הסדרה 24/7 ?! פורנו פאר-אקסלנס ! בלי אותן תמונות - אך יונה
  • 18:17
  • 19.09.11

עם אותן כוונות ?! בין "האישה הטובה" ו"גביע האלופות" אני מספיקה לראות דוכן גלידה : עשר על אחד ! וכשזה נגמר - מכניסים עוד קונוס כדי שהן תוכלנה "להתעלק" עליו ! ואיזה מאבק ! לפעמים נראה שאת מחפשת תחת (סליחה) עמוד (ושוב סליחה) התורה הלא נכון.....

123 למה לא תצאי נגד הסדרה 24/7 ?! פורנו פאר-אקסלנס ! מי צריך תמונות כשיש יונה
  • 18:53
  • 19.09.11

כוונות ?! עשר "מורעבות" על אחד (כסף?חשיפה?אשליה? - מה זה חשוב!) ! וכשקונוס גלידה אחד נגמר - אז נכנס קונוס אחר ומיד 2 (שתיים) מתנפלות עליו ל"חלוטו" ! נראה שאת מחפשת תחת (סליחה) עמוד (ושוב סליחה) תאורה רחוק - כשיש כאן על ידך את התותח (אמרתי סליחה ?) האמיתי.

124 היו ימים שבהם טיפח הארץ את יבי כדי להשניא את השמאל על האנשים האינטליגנטים. מיכאלךי היא היבי של העידן הפוסט מודרני. כך עושים צחוק מהפמיניזם באמצעות השטויות שלה  (לת) מצפניסט
  • 18:54
  • 19.09.11

125 האיסלם ישלוט בקרוב ואתן הנשים תחזרו למקומכם הטבעי  (לת) ערבי שובניסט
  • 19:22
  • 19.09.11

126 "התותח" גם כחלק מ"קולקציית התארים המזרחית": המלך, הנסיך, הכריש... עין ואוזן
  • 19:26
  • 19.09.11

אלה התארים שכבר בגיל בית הספר בני נוער מאמצים לעצמם . נחשפתי להם לראשונה מקריאת גרפיטי ואחר כך חידדתי אוזני לאופן שבו "האם המזרחית" פונה אל בנה.

127 צריך לזרז את האבולוציה של התודעה אצל חלק לא מבוטל מהגברים על מנת שיפסיקו מסמר חלוד
  • 19:45
  • 19.09.11

את השימוש בנשים כאובייקט מיני ולהתחיל להתייחס לנשים קודם כל כבני אדם.

128 ואם הפרסומת היתה מנוסחת מאת גבר הומוסקסואל אל אהובו מאבק סוציאליסטי
  • 19:48
  • 19.09.11

הרי רוב הציבור לא היה מתייחס לפרסומת שכזו באותו שוויון נפש כמו לפרסומות הנוכחיות. היה ברור מאליו שיש כאן הכנסה של פורנוגרפיה למרחב הציבורי. די לסקסיזם ובפרט די לסקסיזם בפרסום, ואם כבר נגענו בכך די לפרסומות לתרופות ומוצרי צריכה. מי שיש לו בעיה פסיולוגית יודע שהוא יכול ללכת לרופא ולקבל עצה מקצועית.

129 תותח ? סמרטוט מרייר שכמותו...נשאיר את הפירסומת למירפאות, שם מקומה.  (לת) מו.
  • 19:48
  • 19.09.11

130 חוסר הבנה מוחלט של חשיבה גברית אנוכית. שוב הפמינסטיות מכניסות את המגדר שלהן לשדה ממוקש ג'ק
  • 20:36
  • 19.09.11

על מה תליני; על תעשיית הפרסום? על פלנינג וקופי של בני 30 ומשהו? אני מתעצבן וכועס ויוצא בקמפיין נגדי כל פעם שסוכנות רכב מציגה אותי כמו דביל שאוהב לעשות חראקות בשכונה? הפרסומות לא פונה אליך. את לא קהל היעד. את סתם דוחפת את עצמך ואת דעותייך (שאני מעריך לרוב) לתחום לא קשור. יותר מזה, את יוצרת אנטגוניזם וגורמת לשנאת נשים, וחבל.

131 misandry, לא צריך ללכת רחוק... וואלה?
  • 21:38
  • 19.09.11

"הזנות והפורנוגרפיה הן באופן כללי תעשיות של אונס. מעל 90% מהמשתתפות בהן הן נפגעות תקיפה מינית." בהתייחס לפורנוגרפיה כתעשיית אונס. קודם כל האם אפשר להתעניין מאיפה הנתונים? ואני בטוח שכרשמת את זה, ידעת שהמשכורת של נשים המועסקות בתעשייה הזו גבוהות פי כמה וכמה על המשכורות של גבר, לידע כללי. "משום שעוד לפני הפרסום אבר המין הגברי משמש בתרבות של שליטה גברית ככלי נשק. " אין לי מילים. איפה ה"שליטה גברית ככלי נשק" מתבטאת בדיוק, שכל אישה מושפעת ממנה? "לא בכדי יש זהות בשפה (הגברית!) בין אבר המין הגברי לבין כלי זין" אני מציע לך לעשות מחקר מעמיק בנושא זה, למרות שאיבדת מהאמינות שלך כשהצגת את "סטטיסטיקת" אונס מה שהופך את כל המאמר שלך ללא לא אמין רק בגלל הפרטים קטנים, כמו אלה הנקראים עובדות. "גברים לאורך הדורות לא היססו לנצל את הנשק הזה כדי לאנוס נשים." האם את אומרת שכל הגברים אנסים??! דוגמה: "יהודים לאורך הדורות לא היססו לנצל את השכל שלהם כדי להשתלט על העולם" דומה לא? אבל משום מה כששנאה מופנית כלפי גברים בחברה שלנו ועוד בתקשורת, זה לגטימי... לגבי הפסקה האחרונה שלך, על איזה שוויון יכול להיות מדובר כשיש שנאה כל כך מובהקת כלפי כלל הגברים? איך את יכולה לשאוף לשוויון ובו זמנית לשנוא את הקבומה איתה את רוצה להיות בשוויון, איך!?

132 אי אפשר שלא לאהוב את מרב מיכאלי אבל - יהושע הפרוע
  • 22:18
  • 19.09.11

גם אי אפשר לבוא בטענות למי שבא הביתה,נכנס למקלחת ומאונן,שותה מים קרים מהמקרר,מתרווח על הכורסא ואומר "אך,איזה חיים,נשים ושמפניה". כדאי להשאיר את המין להיות בחירה חופשית וגם את הדיבורים עליו.

133 ישן בעמידה ילד ירוק
  • 22:21
  • 19.09.11

אולי זה נוגד את הנורמה האבולוציונית, אבל בת הזוג יכולה לראות כוכבים גם בלי האדון הזקוף. ואולי בהתנסויות האלה האדון יגלה שהוא לא צריך ויאגרה. חבל שהכל מתנקז לאלמנטים הטכניים, בלי קשר לפמיניזם כן או לא. אלימות קיימת לא רק כלפי נשים שגם נגועות בה לפעמים. גם פרסומת למגנום בעצם מסווה את העובדה שכל גלידריה שכונתית מעפילה בקלות באיכות המוצר... חייה ותן לחיות. בא לך לזיין עם ויאגרה, בעיה שלך...

134 מה שעושה הסוס עם חצי מטר עושה הפר עם עשרה ס"מ,שלא לדבר על הפרפרים - חקלאי
  • 22:23
  • 19.09.11

חבל לנסות להכניס את המין לחוברת הוראות לשימוש.

135 טורסו של אישה ערומה ונוצה - זה הצילום שבחר ראלף גיבסון,צלם אמריקאי , שוטה הכפר
  • 22:35
  • 19.09.11

לכריכה של ספר הצילומים שלו. המסר הסמוי שלו ,בעיצומה של מהפכת המין בתיקשורת האמריקאית היה "למה שאפשר לעשות עם תותח אפשר להגיע גם עם נוצה" התרסה עתיקת יומין מול ה30 ס"מ של הויברטורים. אז מה הועילו חכמים בכתבה ארוכה רבת מילים וכללים.אפשר לעשות את זה בחצי הדרך.

136 על עלגות לשונית ורדידות חשיבתית ישראל
  • 22:43
  • 19.09.11

כל פעם שאני שוכח למה אסור לבזבז זמן על הגיגיה של מירב אני קורא עוד אחד ומייד נזכר. כרגיל הטכסט רדוד השפה עילגת והמסר שבלוני. הנשים סובלות הגברים אנוכיים והפרסומות מחפיצות. אז להשתמע בעוד שנה, אולי!

137 כלי זין - ז' זה מזרג סיפרו לי ש
  • 22:46
  • 19.09.11

אז כדי להימנע מלהגיד את המילה הבוטה "זרג", התחילו להגיד ז', וככה נהרסה לה אות. ואולי הגיע הזמן לשווק נשים בסקס כשולטות ומנצלות. הקמפיין יצליח, אני כמעט מוכן להבטיח.

138 וואו מרב, אני לא מקנאה בך. בכל דבר את רואה פגיעה אישית. ממש קשה ... שרונה
  • 23:08
  • 19.09.11

רק שאת מתעלמת שיש לא מעט פרסומות שמציגות גברים כאובייקטים מיניים, מחפיצות אותם, משפילות אותם ועוד...

139 אוי מרב את כל כך מעייפת , נמאסת כבר מאד!!!!!!!!!!!!  (לת) מאיה
  • 23:18
  • 19.09.11

140 לא הבנתי מה היא רוצה .. אתם הבנתם אשה אחת
  • 23:46
  • 19.09.11

עוד קישקושיאדה מבית היוצר של מיכאלי שמיתגה את עצמה כאיזו פמיניסטית אבל היא כמובן בועה של כלום (ושום דבר),.

141 אין דבר שוביניסטי כמו האישה הפמיניסטית שי
  • 01:13
  • 20.09.11

מירב, במילה אחת: חפרת. לקחת קמפיין פרסום אקראי והעללת עליו הרים של פרשנות. ממציאה עוד נרטיב שבו החברה בה אנו חיים שוביניסטית. מטבעות הלשון שאת מתייחסת אליהן שוביניסטים וגבריים ("כלי זין"?), גם נוצרו בזמנים שזה היה מקובל, לפני כמה אלפי שנים. ובכלל מה את רוצה בכתבה הזאת? "וויאגרה אולי שיפרה מערכות יחסים, אבל היא גם החזירה לגברים זקנים את האפשרות לקיים יחסי מין בתשלום עם ילדות בתאילנד". באותה מידה יכולת לומר ש"נסיעה בתחבורה ממונעת אמנם מאפשרת להמוני אנשים להגיע לעבודה כל יום, אבל גם יש הרבה תאונות דרכים".

142 מרב, לרובנו אין בעיה עם המיניות הנשית שלנו. יש לה המון יתרונות. פועה
  • 09:08
  • 20.09.11

אין מה לעשות הטבע חזק מכל אידיאולוגיה. האשה (במיוחד הבהירה) טופחה והושבחה במשך עשרות אלפי שנים, גם או בעיקר כאוביקט מיני. באמצעות אבולציה מואצת של ברירה מלאכותית. התכנה הזכרית מתוכנתת להגיב למיניות הנקבית. יקירתי, שויון הזכויות לאשה זה מאבק צודק, זה לא צריך לסתור או להסתיר את מיניותה המבורכת. איך אמר לי חבר: "אין לי בעיה שתקבלו שויון מלא בתנאי אחד, שתמשיכו להיות מושכות ומפתות".

143 "בדרכה ושלא בדרכה" - השכנה הבלונדינית שלי אומרת שהיא אוהבת אותם שמשון
  • 09:56
  • 20.09.11

כשהם עושים מה שהם רוצים ולא כשהם מחפשים את נקודת הג' שלה ומתחשבים. גם במין,כל אחד\ת בדרכו.

144 מסכימה עם כל מילה בכתבה  (לת) נני
  • 10:05
  • 20.09.11

145 השקפת עולם מיושנת, מוטעית וקיצונית עד גיחוך. אגוזי.
  • 13:50
  • 20.09.11

נשים היום יודעות מה הן רוצות. לא מפחדות להגיד את המילה "זין", אוהבות זין, ולא מפחדות להגיד שהן רוצות אותו, עומד, חזק וגדול (נו, טוב, בגודל ה"נכון"). אמנם ישנם חילוקי דעות מסוימים על מקור המילה "זין" (מקורה בעליה השניה, אם אינני טועה), דבר אחד ברור- המקור איננה המילה "כלי זין". אפשר לחשוב שאנחנו בשנות החמישים. גם לנשים מותר לדבר על מין, ותאמיני לי, פגשתי בחורות שהינן "יותר גרועות מגברים" בנושא הזה. הפתיחות לנושא היא הסרת הפחד וה"שליטה" כביכול (למרות שברור שבמערכות יחסים האישה היא זו שמשתמשת במין כאמצעי שליטה), ולא ההתפלצנות המגוכחת במשמעות המילים "זין", "רוצה" ו"מחכה". רוצה ואוהב כוס, ולא מתבייש להגיד את זה, וללא כל שמץ של ספק- מעדיף נשים שאוהבות זין ולא מתביישות להגיד את זה.

146 מיניות גברית לא חייבת להיתפס כמאיימת אורי
  • 15:08
  • 20.09.11

ובתור פמיניסט, אני נפגע מזה שהרבה נשים פמיניסטיות רואות בזקפה משהו פוגעני. כשאישה תלך ערומה ברחוב היא לא מכבדת את עצמה, אבל כשגבר ילך ערום זהו משהו מאיים? אני לא חושב. אני חושב שאם לאישה זה נוח, היא יכולה ללכת ערומה, ואם גבר ילך ערום זה בסדר ולא מאיים. אני מסכים איתך שלאישה יש הזכות לבחור אם הן רוצות את הזיקפה של הבן זוג שלה, ומערכת יחסים לא חייבת להיות מינית, אבל כמו שאת אמרת - יש הרבה נשים שזה מפריע להן במע' יחסים

147 תודי ותתוודי תודי
  • 15:14
  • 20.09.11

בשביל מה להשתלח באלפי כתבות פשוט תודי שאת שונאת את המין הגברי, ויש לך אפס סובלנות כי את עצבנית כל הזמן ורואה רק צד אחד של המטבע. כמו כן כל הנשים שמשתלחות כאן בטולק בק. בואו נעשה קמפיין חדש "עם גברים צריך לחתוך" " תחי לורנה בוביט"

148 קיצוניות קיצוניות
  • 18:10
  • 20.09.11

כן מירב בואי נהיה קיצוניים: גברים אוהבים רק ציצי תחת. נשים אוהבות רק כסף וכוח. הערה קטנה לגבי ההתיחסות שלך למילים בשפה העברית: אכן ישנן מילים כמו המילה "בעל" שמבטאות בעילה, לקרוא לזה אונס, תלוי בסיטואציה, העניין הוא שכאשר אמרת בתוכנית של עינב גלילי באה בטוב ש"מילה היא סתומה" יכול להיות שמילה היא סתומה אך להפנות את זה לכך שמדובר פה במין הנשי זה פשוט לא מתקבל על הדעת כשיש מילים כמו שולחן שיכול להיות הוא דפוק, מחשב מקולקל, ציור מגעיל וכל זאת בהטייה זכרית, זה אומר שגברים מופלים לרעה בשפה? אגב דרך יכולה להיות נעימה וגם מילה, וטיפה צלולה, אז בבקשה אנשים בואו נלך עם השכל הישר.

149 מסכים: הלשון - מרובת השימושים - הרבה יותר מענינת ינשוף
  • 09:38
  • 22.09.11

(מירב - את אחלה - מהרבה בחינות)

150 כשהמוזות שותקות התותחים רועמים.  (לת) ינשוף
  • 09:39
  • 22.09.11

151 עצוב לי עלייך דני
  • 12:00
  • 30.09.11

מירב, עצוב לקרוא את השינאה הבילתי נידלית שלך לגברים. בעיני זו אינדיקציה ברורה למצבך. גם אם עברת התעללות בילדותך עצוב שלא הצלחת להרפא. האופציה השנייה שאותה אני ניזהר לא להזכיר היא שאת פשות מרשעת שמנקזת את רשעותך בכוון "הלגיטימי" של שינאת גברים.

152 מרב מייצגת כמובן את עצמה,ואת הזוגיות שלה,חוויותיה,התובנות שלה...מה כלי נשק?...חדירה?...
  • 04:12
  • 03.10.11

שלא דומה בהכרח, לאלה של נשים אחרות. אם ישנן נשים שלא מעונינות ב"כלי זין" שמבצע "חדירה",ראוי שלא תישארנה באותו קשר מאיים. מרב מחפשת "שפה שיוויונית" (=אולי כמו באנגלית?),שבה תוכל להתבטא "בשפה גברית"...והשאלה מדוע? והאם באמריקה אין סימני אפליה?(=או שוני).

פעילות
המלצות
הפופולריות בדעות
פרסומת