למי תודה על העסקה

ל"אמרנו לכם" נגיע בסוף, לבל נבריח את הקוראים בהתחלה.

מי לא הטיל מורא ב-36 השעות האחרונות: הנה הם באים האסירים המשוחררים, הנה מוטלות גופותינו. לעולם לא יתריעו, המוכיחים בשער, מפני מלחמה - אי שם בין טהראן לאסואן - שתגבה יותר קורבנות. לעולם לא ישקלו שלום כחלופה, נגזרנו לנו.

מתנחלים ועוזריהם הפכו את הגעוואלד למשלח-יד. השמחה הכללית היא חרדתם הפרטית. הרי מצפה הילה הוא לא מאחז פרא על קרקע גנובה, לכן מותר להרוס בו בית ומשפחה. במרחב שבין הנהר לים חיים יותר משני עמים.

זאת "ההחלטה הכי חשובה שקיבל נתניהו", נאמר, ועל כך אין מחלוקת. "הכי חשובה" כי היא היחידה, ויש בה גם הוכחה: אם החלטות כמוה לא נתקבלו עד כה, אין זאת כי אם נתניהו לא באמת רצה. אנשיו כבר יודעים את נפש מנהיגם - מתי היא יוצאת להכרעה ומתי לתירוצים.

למי תודה: תודה ל"אביב הערבי", שפותח "חלון הזדמנויות אחרון". מה שרואים מבעדו, לא נראה קודם.

תודה למועצת-יש"ע, שאותה שיחדו מבעוד יום בוועדת הלבנה למאחזים שחורים. התנגדות רושמים, אך עלי בריקדות לא עולים.

תודה לממשלת אולמרט, שאת הקולר אפשר לתלות בצווארה.

תודה מיוחדת לרופאים הצעירים, שמסבים תשומת לב לחיי אדם, ומזכירים לממשלה את חובתה העיקרית. כשלרגע היה נדמה שגלעד אבד, מיהרו לחבר אותו למכונת ההחייאה. כך ניצלה נפש אחת, נפשות רבות מדי מחכות בתור.

נתניהו עצמו ראוי לתודה, אך הוא כבר הניח על ראשו כתר: "מנהיג נבחן בהכרעותיו הקשות", אמר; וכל שנוסיף - נגרע.

ולא נשכח להודות לאבו מאזן, שהעז ללכת לאו"ם ולבקש הכרה, והנקמה מוגשת לו בעודנה חמה. פעם הוא היה אפרוח רך פלומה, היום הוא תרנגול של כפרות; כפרה עליו ועלינו.

עד מתי רשעים יעלוזו. עד מתי? עד שנדע להבדיל בין מי שהשלימו עם הקיום הישראלי, לבין מי שעדיין מנסים לבטלו. את ידי הראשונים צריך לאמץ, את ידי האחרונים צריך לרפות. אבל אצלנו מתבלבלים ולומדים בדרך הקשה, תמיד מאחרים רפואה למכה, גלולה לשיטיון. כך מהתל חאלד משעל בביבי זה פעמיים.

טור זה שיכפל את עצמו עשרות פעמים בחמש שנים, פחות מ-1941 ימים בשבי. אולי זה משפט מייצג: "לא בהצלת גלעד דנים אלא בהצלת פנים. איך בולעים את העקרונות הפורחים והמופרכים, שעליהם בנו קריירה עד לראשות הממשלה". ואולי זה: "מחיר השחרור ידוע וקבוע, ועם התמשכות ההתמקחות הוא יאמיר". ואחרון: "מה זה משנה אם משחררים רוצחים גדולים או קטנים. כל שופך דמים הוא רוצח גדול. ומה זה משנה אם הוא נשאר כאן או מגורש לשם, כאילו אי אפשר להוציא פיגועים מרחוק; אפילו מתוך הכלא אפשר, ובלאו הכי מסתובבים בשטח מספיק רוצחים כדי לשחוט משפחה באיתמר". דבר אל הקיר, כתוב עליו, מי שומע ורואה.

הממשלה משתבחת בהישג, היא לא הסכימה לשחרר "רוצחים כבדים", שהם יותר סמלים, ולא יותר מחבלים. כדאי לוותר על ההישג הזה, כדאי למסור את מרואן ברגותי למחמוד עבאס ולסלאם פיאד, בטרם שנישאר עם החמאס לבדו, לבדנו. רק שלא יתמתנו לנו פתאום, החמאסניקים הללו, ואז נפסיק לבנות אותם, ונתחיל להרוס אותם.

בתוך בליל הקולות, בין עוזי לנדאו לעוזי דיין, נשמע קול נקי ומדמיע, שחנק את הגרון. הקול קול יהודי, קולה של יהודית, אמא של אורי שחור, שנרצח בוואדי קלט לפני 16 שנה יחד עם אוהד חברו. את שניהם כבר אין להשיב, אבל גלעד שליט שב עכשיו. גלעד חוזר ומביא לה חצי נחמה במקום נקמה שלמה. קול באשה תקווה, ניסיון על-אנושי לקבור את המתים ולהיאחז בחיים.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 יוסי שריד אבי
  • 04:23
  • 14.10.11

מתחכם מתחכם אבל נודניק
גם אם אתה צודק אין כבר סבלנות אליך

02 לא, שריד. תודה לך על חיינו המאושרים! הכל בזכותך ובזכות מרצ ובזכות שולה. בעיקר תודה על כך שדפקתם שתי ממשלות שלום, של רבין ושל ברק, כדי לריב כמו מפגרים עם ש"ס. תודה, יוסי!  (לת) מודרניסט .
  • 04:33
  • 14.10.11

03 מאמר מצוין - רמי עדן
  • 04:39
  • 14.10.11

אפילו ע״פ הסטנדרט השרידי הגבוה. תענוג לקרוא אותך !

04 יצירת אומנות יאיר
  • 04:51
  • 14.10.11

רב אומן - בשנאה עצמית

05 רבי ביבי והעיזים מעשייה חסידית לשבת
  • 04:51
  • 14.10.11

המעשייה החסידית הידועה מספרת על יהודי עני שחי בבית קטן שהגיע לרבי וזעק, מדם ליבו, על מקום המחייה הצר. הרב ביקש ממנו להכניס את העיזים הביתה, שיחיו וישנו בין כתליו. לאחר כשבוע, כשהיהודי פנה אליו בתחנונים לעשות משהו, הרבי פסק שיש להוציא את העיזים. ברגע שהוצאו העיזים רווח ליהודי, ונדמה היה לו שהבית התרחב.


התרגיל הפסיכולוגי הזה עובד גם עלינו, כציבור. בשל הצורך האנושי לקנה מידה ברור, אנחנו נתפסים לנושאים נקודתיים, לעיתים טפלים, ומזניחים את התמונה הרחבה, המופשטת/ גדולה/ מורכבת מדי. אבל בסופו של יום, דווקא שם נחתכים הגורלות.וזאת בדיוק היתה הכוונה של הממשלה, כדי לרכך את עוצמת הכאב והאיוולת שבעיסקה הנוכחית , בתחילה זרקו לאוויר שמות של מחבלים מסויימים וכשאלו לא שוחררו רווח לאזרחים תמימים ...

06 מי זה החושם שכותב שטויות אהה זה אותו יהודון שחוזר על עצמו מדי פעם  (לת) ברוך
  • 05:01
  • 14.10.11

07 לנתניהו אין אהבת אדם והוא מקבל החלטות רק על בסיסי פופוליסטי זול. הוא שבויי בידי כוחות שחור וקנאים משיחיים והזויים, שלא מאפשרים לו לקבל החלטות בתחום, המדיני, הביטחוני, השוויון בנטל והכלכלי, הוא ברח לעיסקת שליט, ואץ לתקשורת לחגיגות ניצחון פירוס, למרות שהחגיגות בתקשורת שהוא מכור להן, נראות בטלות בשישים מול פסטיבל הנצחון האמיתי בעזה. משעל מוכן להזמינו להיות אורח כבוד בפסטיבל הנצחון האמיתי בעזה.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 05:45
  • 14.10.11

08 יוסי הקשקשן "האויבר חוכם" לא שווה יריקה! נפטרנו ממנו, ורק הארץ עוד נותן לו במה...  (לת) תת רמת אביב
  • 05:55
  • 14.10.11

  •   08 רמת חובב
    • 00:52
    • 16.10.11

    אתה צודק,חשבנו שנפטרנו מהיצור האומלל יוסי שריד, הוא נזרק מהדלת והוא חוזר מהחלון(הארץ) יש כאלה מאוסים שכופים את עצמם .אך הטבע יעשה את שלו ועוד נפטר ממנו אל דאגה.

09 "...הפכו את הגעוואלד למשלח-יד" מאבחן הקוטרים
  • 05:57
  • 14.10.11

שריד, אתה שתדבר?!

10 מאמר מבולבל וגדוש סתירות..  (לת) אלי מייזליש
  • 06:03
  • 14.10.11

11 חלון ההזדמנויות מספר 365 נפתח היום, נא להירשם לכתיבת מאמרים על חלון ההזדמנויות האחרון  (לת) אחרוניהו
  • 06:03
  • 14.10.11

12 שיחרור שליט מטריף את הסמולנים כמו את אבו אדלוף מאזן. הם משדרים פאניקה והיסטריה.  (לת) נבחר בנתניהו שוב ושוב ושוב למגינת לבכם.
  • 06:17
  • 14.10.11

13 עצת ידיד ליוסי שריד אבינועם עוקבי
  • 06:39
  • 14.10.11

ולמי עוד תודה? לאלף רוצחים שבגלל שחרורם יוסי שריד רוקד משמחה, ולאו דוקא בגלל שחרורו של גלעד. ומדוע? כי יוסי שריד מודל 2011 אינו אותו אדם שהיה יוסי שריד מודל 1991, השמאלן האינטילגנטי, הישר והנאמן למדינת ישראל ולקיומה. מחלות השנאה העצמית והיהירות האינסופית העבירו את יוסי על דעתו, וכשאין לו מה לכתוב, וצריך לכתוב טור, כדי להתפרנס, הארס זורם ללא הפוגה. יוסי היקר - כתוב, נשום עמוק, שים כל מאמר בצד, אחרי הכתיבה, וקרא אותו שוב לאחר שעות, בטרם תעבירו לפרסום. חבל שתיזכר כמי שכתב רק דברי שטות ודברי שנאה.

14 שוב הוכח שהקבלן הטוב ביותר של השמאל הוא הליכוד. ביבי, חלון ההזדמנויות לעשות שלום עם פלסטין הוא צר. לך על זה ותיהפך לרה"מ החשוב ביותר שהיה למדינה מאז ב"ג. כבונוס תזכה גם בפרס נובל לשלום.  (לת) איציק המרכז
  • 06:45
  • 14.10.11

15 כ"כ עצוב חכם ואמיתי. יוסי ישר כח. "אכן חציר ורע העם"  (לת) נתי
  • 06:59
  • 14.10.11

16 אין ספק שעיקר התודות ואולי כולם מגיעות לאבו מאזן לא נבריח את הקוראים תחילה
  • 07:04
  • 14.10.11

אכן לאבו מאזן מגיעה תודתנו מקרב לב...הליכתו לאו״ם לדרוש הכרה רק לעצמו, תודה , האין צורך בכשרון כדי שיהיו לו עשרות מדינות המקיפות אותו כחומה אוטומאטית לא חשוב מה יאמר,,תודה....זיכרונו הארוך שטוען שכל ישראל היא ערבית,,תודה,,תודה....אי הכרתו בישראל בריבונותו של העם היהודי,,תודה מקרב לב....רצונו בהכרה רק לעצמו,,חוסר רצונו בהכרזה על סופו של הסכסוך אם תיפטר בעיית הגבולות,, אין הצהרה על אזרוח הפליטים שלו במדינה החדשה ואין הכרזה על ערביי ישראל הרואים עצמם כפלסטינים, כעל אזרחים אצלו אם ירצו בכך...אבו מאזן המחנך את ילדי הפלסטינים לדעת שהיהודים הם רוצחים צמאי דם ואדמות,,אשר טירפד כל נסיון לשלום ביננו,,לכל מי שלא יודע או מכיר,,הריני להודיע,, שאבו מאזן לא איפשר שום הסכם ביננו,,הכל הוא טירפד במיומנות רבה

17 כן,כל הפרנואידים האלה אני
  • 07:11
  • 14.10.11

הם גם אמרו שיירו טילים על אשקלון אחרי שנצא מעזה, והנה - היום לא ירו כלום (בינתיים)

18 לא. מצפה הילה היא לא אדמה גנובה היא בישראל
  • 07:25
  • 14.10.11

מלחמת 48 הייתה מלחמה של פליטים שנלחמים על הישרדותם להקמת מדינה. לא כך מלחמת 67' כשהמדינה כבר הייתה קיימת וחזקה והשטחים שנכבשו בה ועדו לשמש קלף מיקוח מדיני ולא יעדים להתרחבות קולוניאלית.

19 והכי חשוב ישראלי
  • 07:28
  • 14.10.11

תודה לדפני ליף, כי בלי המחאה לעולם לא הייתה מתבצעת עסקה.

20 מעבר לציניות,שכחת ערך אחד:שלטון החוק טובה
  • 08:11
  • 14.10.11

מעבר למבול ה"פתגמים" וההתנשאות שלך על מקבלי ההחלטות,אתה אמור היית לציין עובדה פשוטה ומרה:בעסקה שוחררו רוצחים שישבו כדין. רוצחים כאלה,גם הם נתפסים כ"לוחמי חופש"(גם אלה שטבלו כפותיהם בדם לאחר הלינץ' ברמללה?)משוחררים אחרי הסכם סופי ואם ביבי נאלץ לקבל החלטה קשה כזו כעת,אפשר לשבח בלי קיטונות הלעג והציניות. אבל בלי זה שריד אינו יוסי.

21 שלום עושים בהסכם לא בכניעה לטרור הינשוף
  • 08:35
  • 14.10.11

מעתה תדע כל אם עבריה ששולחת בניה לצבא, שהם הפכו להפקר. כל חייל הפך לנכס אדיר, וחטיפה הפכה לדיל מעולה.
חטפת - הרווחת. מסר חד וברור ממשלת ישראל לארגוני הטרור.
ישראל בעסקה חיזקה את הקיצוניים שחוטפים חיילים, בעודה מסרבת לדון עם המתונים. העסקה מרחיקה את השלום, לא מקרבת אותו.

22 יוסי ראובן
  • 08:38
  • 14.10.11

ואז נפסיק לבנות אותם, ונתחיל להרוס אותם. תודה יוסי

23 מאמר מדהים - אמנם בלתי קריא בכל המובנים, אך מדהים מבחינת תוכנו ומסריו. עלה וצלח מר שריד והמשך להלעיתנו מחכמתך הנשגבה. חג סוכות שמח.  (לת) חיפושית הזבל
  • 08:45
  • 14.10.11

24 אגיב לנקודה מייצגת: אם החובה לרפא כל כך עליונה למה לא למדת רפואה? עמוס
  • 08:46
  • 14.10.11

נצטרך את הרופאים האלה כשאתה תגיד "אמרתי לכם שהם יגידו "אמרנו לכם" ".

25 ifhagya@gmail.com אורן
  • 08:47
  • 14.10.11

אכן,כל מילה יצוקה בבטון,וכל מחשבה מוטבעת בסלע.המחנה שלך שאליו גם אני משתייך מפסיד.מפסיד בהווה,מה יהיה בעתיד,....? אין חזון לנביאים כי אין נביאים,אבל יש שכל ישר שהולך ומתכלה,יש רגשות הומנים,ואוניברסלים שגם הם הולכים ומתקווצים,ומה שגדל עד כדי מסה קריטית אלו הם בני ה"עם השני" .
יוצאי עם אחד היינו,הו,איזו בושה,כורתי העצים,עם תג המחיר האינפלציוני,שורפי המסגדים והתקווה,שולחי החיילים שלנו למסימות משחיתות,רשימה שגודלת בקצב של התפשטות היקום,כמה עצוב,אבל אל יאוש,המלחמה היא בתוכנו,ובהנחה שהתהפוכות העוברות על אזורינו,ובמידה מסויימת גם אצלינו(דפני כסמל...)מי ייתן שיחלחלו עמוק יותר,ויחלו לטהר את מחננו. מי ייתן ? אולי אתה בכתיבתך המשתבחת.אל ייאוש.חג"ש

26 שיחרור גלעד שליט יגאל דניאלי
  • 08:48
  • 14.10.11

להבנתי ביסוד שיחרור גלעד בא ביוזמה או ברצונו של חלד משעל בעיסקת השיחרור כשהקרקע בוערת בסוריה ולהתקבל במצרים
מה השתנה שלא היה קיים קודם שום דבר ולראיה עיסקה זו רק טובה במעט ממה שהוצע בעבר
והמערכת בישראל זיהתה את המניעה של משעל וההבנה שמשעל חייב
להוכיח השגיות והסתרה מוחלטת של המניעה החדלי ועידוד ההסברים למינייהם
מאידך גיסא הלכה על תער דק כשחבר הברגותיים נשאר ללון במקומותינו
כמובן בסיפור ארןך ומפותל אבל זוהיא הליבה
כשנתניהו דיבר על חלון ההיזדמניות לא בעלמה דיבר
הורי גיעד בעקשנותם שמרו על הערך לאומי בהחזרת השבוי הביתה
ברגע האמת הוכיח נתניהו עומץ לב לאומי והכריעה בניגוד לעברו האישי
וימינה למחנהו הטבעי
פצע מדמם עומד להגליד בגוף האומה כשהסיכון לנפגעים עקב העיסקה קיים
משוחרירי הכלא הישראלי הם הקדר המנהיגותי להחליף את מנהיגותו
העייפה של מחמוד עבס

27 לקרוא בצבעיי סתיו עבריים ,המציאות הכללית מן טרוף ופחדים משנאה מתעיפת שמחפשת טענוג חג
  • 08:48
  • 14.10.11

לנוח ..מן המצור של הדבקות בזהויות שהטילה ההסטוריה .ואולי זה גלעד המשיח שיגלה את השלום .

28 מסקנה שנובעת מדברי החכם באדם (הכותב הנכבד) יודע הכל מראש(שאמר וחזר ואמר ) אליוי
  • 08:49
  • 14.10.11

מי יתן ונזכה לראות 1000 גלעד שליטים וכך נוכל לשמוח בשחרורם של אלפי לוחמי החופש כולל ברגותי איש השלום

29 מתנחלים ועוזריהם הפכו את הגעוואלד למשלח-יד. השמחה הכללית היא חרדתם הפרטית.  (לת) אהבתי
  • 09:12
  • 14.10.11

30 מצפה הילה הוא לא מאחז פרא על קרקע גנובה, לכן מותר להרוס בו בית ומשפחה.  (לת) מתנחלים - סרטן למפעל הציוני
  • 09:12
  • 14.10.11

31 מקווה שאתבדה. שאף ישראלי נוסף לא יחטף וירצח בגלל העיסקה. אבל אם כן, היה ישר מספיק להודות שהעיסקה היתה טעות. דניני
  • 09:14
  • 14.10.11

עם כל הכבוד, גלעד אינו יקר יותר מכל ישראלי אחר.
כמו כן, לא לשלוח את חיילי צה"ל למרדף אחר מחבלים אלא אם כן המשימה היא חיסולם. לא לסכן את חיי החיילים לצורך תפיסת מחבלים שממילא ישוחררו בעיסקה הבאה.

32 מסתבר שכאשר נתניהו רוצה הוא יכול. נתניהו התגלה כמנהיג!  (לת) נתניהו ראוי לתודה
  • 09:14
  • 14.10.11

33 אולמרט יכול היה לשחרר את גלעד מיד ובמחיר סוף עונה. אבל הוא לא רצה. הקב"ה ישלם לו כגמולו.  (לת) לעולם לא אסלח לאולמרט
  • 09:15
  • 14.10.11

34 old angry man  (לת) zvi
  • 09:29
  • 14.10.11

35 כל מילה בסלע.אכן הזן של יהודית הולך ונכחד בארץ המושחתת שהפכנו להיות,שבה זבי חוטם הזויים הם קצה ידו הארוכה של שלטון ימני מצית ומהרס ארץ;זה תפקידם של קורבנות מקרבנים,מקופחים מקפחים,מעגל שיש לצאת ממנו בבחירות חדשות,אחרות.מנהיג עם ביצים יש?  (לת) שומר חוק
  • 09:37
  • 14.10.11

36 כטור רגיל של יוסי שריד גם כאן הקשר העובדתי קלוש משהו אבל לא ניתן לזה להפריע לנו הקוראים ההדוקים. המחיר האמיתי של עסקת שליט הוא לא זה שישולם השבוע אלא זה שישולם בשנים הקרובות ואז באמת תעלה השאלה למי מודים על כך? כשהפיגוע הראשון של האסירים המשוחררים ייצא למי נודה אז?  (לת) מ
  • 09:40
  • 14.10.11

37 שריד... Ronza
  • 09:51
  • 14.10.11

איפה ישנם עוד אנשים כמוך?
כ ב ו ד !

38 בסופו של דבר ביבי יעשה את כל הדברים ששריד אמר... ירון
  • 09:55
  • 14.10.11

... משיחרור שליט ועד לפינוי ההתנחלויות בגדה.

39 למי תודה?..............................לא פרחח
  • 09:57
  • 14.10.11

ליוסל הקשקשן שלא מבין שחובת המתריע בשער להתריע על כול סכנה אפשרית שעשויה להווצר עקב כול פעולה ממשלתית הנראית נכונה לזמנה.
מענין מה יהיה-היה כבוד הקשקשן כותב אם אחד מהתרחישים שהמתריעים חוששים מהם יתרחש.

40 לפתע נדמה, ולו רק משום שביבי קיבל את ההחלטה דני
  • 10:01
  • 14.10.11

שההחלטה הקשה באמת הייתה שלא לשחרר את גלעד. ביבי שוב הוכיח - הוא לחיץ ופאניקיסט. ודבר לא ישכנע אותי שההחלטה הזו היא לא ספין. לפחות גלעד שב הביתה, וזה פירור של נחמה לעם.

41 יוסי שריד אופטימיסט תלוש מהמציאות או פסימיסט תלוש מהמציאות? זה תלוי בצרכיו הרטוריים אופורטוניזם
  • 10:13
  • 14.10.11

כשצריך לשכנע לותר באמצעות פסימיות תלושה מהמציאות הרי הוא פסימיסט: "להוציא פיגועים מרחוק; אפילו מתוך הכלא אפשר, ובלאו הכי [ כאילו שהענישה היא חסרת השפעה –א. ] מסתובבים בשטח מספיק רוצחים כדי לשחוט משפחה באיתמר".
כשצריך לשכנע לותר באמצעות אופטימיות תלושה מהמציאות הרי הוא אופטימיסט: לפני שנים רבות הסביר שאין סבה לחשוש משליטה ערבית ברכסי יו"ש וזאת משתי סבות: האחת, יפגיזו אותנו- נפגיז בחזרה. השניה, הם אפילו לא יעזו לספק לנו את העילה לכבוש אותם שנית והפעם- לתמיד.

42 יוסי שריד אופטימיסט תלוש מהמציאות או פסימיסט תלוש מהמציאות? זה תלוי בצרכיו הרטוריים אופורטוניזם
  • 10:17
  • 14.10.11

כשצריך לשכנע לותר באמצעות פסימיות תלושה מהמציאות הרי הוא פסימיסט: "להוציא פיגועים מרחוק; אפילו מתוך הכלא אפשר, ובלאו הכי [ כאילו שהענישה היא חסרת השפעה –א. ] מסתובבים בשטח מספיק רוצחים כדי לשחוט משפחה באיתמר".
כשצריך לשכנע לותר באמצעות אופטימיות תלושה מהמציאות הרי הוא אופטימיסט: לפני שנים רבות הסביר שאין סבה לחשוש משליטה ערבית ברכסי יו"ש וזאת משתי סבות: האחת, יפגיזו אותנו- נפגיז בחזרה. השניה, הם אפילו לא יעזו לספק לנו את העילה לכבוש אותם שנית והפעם- לתמיד.

43 מחיר הפראדוכס ייאי
  • 10:19
  • 14.10.11

החמ"ס ואבו מאזן היו מרוצים שאין עיסקה ואנו לא היינו מרוצים..החמ"ס:בין המוני המחבלים יש מביניהם מנהיגות מאיימת על הנהגת החמ"ס וזה יערער הסטטוס קוו בעזה.בנוסף החמ"ס מציג לפלסטינים שהוא נאבק לשיחרור אסיריהם.זה דבק מדבק בין החמס לתושבים.לכן הם גם לא הסכימו בעבר להצעות המתווך הגרמני.אבו מאזן:להבנתו, טוב שישראל והחמס מתעבים זה את זה ופוגעים זה בזה ופרשת שליט הבלתי פתורה תרמה לכך.לנו:גילעד חשוב כמו כל ילד של כל אחד מאיתנו הנמק במרתפי החמס.פאראדוקס נוסף:דווקא לנו חשוב היה שישוחררו ממנהיגי החמאס,הדבר היה יוצר מאבק דמים ברצועה.יש לשחררם וגם את ברגותי,בהזדמנות הראשונה הנוחה לישראל.יש להמשיך ולהגיע בשטח אל המחבלים אך לא להרבות בלכידות אלא לחסלם בקרב.

44 כל מילה ליהי
  • 10:25
  • 14.10.11

תודה שאתה מבטא בצורה כל כך ברורה ומדוייקת את מחשבותיי

45 מר שריד, אפילו אתה לא אומר זאת בפה ברוך
  • 10:44
  • 14.10.11

מלא, אלא ברמיזה, מה שלי ברור כשמש וביבי בטיפשותו ( או שמא על טיפשות הבוחרים הוא סומך) שחתימה על העיסקה עכשיו ולא שנתיים לפני באה רק כדי למחות את קול המחאות והמשברים ששוטפים את הארגון שהוא עומד בראשו, הקרוי מדינת ישראל הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם

46 לנתניהו אין אהבת אדם והוא מקבל החלטות רק על בסיסי פופוליסטי זול. הוא שבויי בידי כוחות שחור וקנאים משיחיים והזויים, שלא מאפשרים לו לקבל החלטות בתחום, המדיני, הביטחוני, השוויון בנטל והכלכלי, הוא ברח לעיסקת שליט, ואץ לתקשורת לחגיגות ניצחון פירוס, למרות שהחגיגות בתקשורת שהוא מכור להן, נראות בטלות בשישים מול פסטיבל הנצחון האמיתי בעזה. משעל מוכן להזמינו להיות אורח כבוד בפסטיבל הנצחון האמיתי בעזה.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 11:16
  • 14.10.11

47 המגיבים המתלהמים נגד נתניהו פשוט לא יודעים לקשר עובדות עובד
  • 11:41
  • 14.10.11

א. הסתיימה עבודתה של ועדה משותפת למצרים ולישראלים, שחקרה את הרג 6 החיילים המצרים. ממצאי הוועדה חסויים.

ב. נחתמה עיסקה לשחרור גלעד שליט, שעליה חתם החמאס למרות שלא מולאו כל דרישותיו, וכמה סמלי טרור, כולל מרואן ברגותי, נשארו בכלא.

ג. אהוד ברק התנצל לפני המצרים על הרג 6 החיילים המצרים.

מי שקרא בין השורות בחודשים האחרונים, בייחוד לאחר הפיגוע בכביש 12, יכול לחבר עובדה לעובדה ולהבין מה קרה כאן, וד"ל. כל הכבוד לנתניהו שחיכה לשעת כושר וניצל אותה בחכמה. הבנתו של יוסי שריד במהלכים פוליטיים שואפת לאפס, ואילו הוא היה ח"ו ראש ממשלתנו, סביר להניח שכולנו היינו היום ארבעה מטר מתחת לאדמה.

48 יוסי שריד כתב בארסיות ובאטימות קרבן של יוסי שריד
  • 11:42
  • 14.10.11

"מתנחלים ועוזריהם...הרי מצפה הילה הוא לא מאחז פרא על קרקע גנובה, לכן מותר להרוס בו בית ומשפחה... מועצת-יש"ע, שאותה שיחדו מבעוד יום... עלי בריקדות לא עולים."
האם גם את רמי איגרא שיחדו? האם גם הוא נטול רחמים למשפחה שאינה חיה על קרקע גנובה?
"רמי איגרא, לשעבר ראש חטיבת שבויים ונעדרים במוסד..מזהיר: "הוכחנו שחייל שבוי הוא נשק אסטרטגי... לא פחות מטייסת F-15. " ( - אביאל מגנזי ynet 13.10.11 )

49 אין לך מצוה גדולה כפדיון שבויים.  (לת) עוזב ומודה ופודה
  • 11:44
  • 14.10.11

50 התודה והברכה על אומץ לבו התבוסתני של שריד ,,,,... סייפן 9
  • 11:58
  • 14.10.11

פרסונה יקיר שלנו ...תאמין לי איש לא יעצור בעדך..!! קח נא את אחד מפריטי לבושך התחתונה תלה אותו על מקל מטאטא שבחצר ביתך וצא נא לככר העיר להכריז קבל עם ועולם על כניעתך לארגון המרצחים לחמאס... ובכך תוכל בעצם להביע סוף סוף את רצונך משכבר הימים להעביר לידיהם את השלטון על פלסטין כולה ממטולה בצפון ועד אילת בדרום וזאת הרי עפ"י משנתם הכתובה , ומובטח לך יקירי שריד שיהיו עוד רבים כמותך שיריעו להצהרתך זו .....לעומת זאת יהיו גם רבים כמוני שיסרבו להיכנע לחפרפרות המנהרות הרצחניים, חיות אדם דו רגלי, שכל תתפארתם על אכזריותם והצלחתם להחזיק חייל ישראלי, במשך 5 שנים בחושך וללא מגע עם העולם החיצון,ואח"כ אתה שריד עוד מציע כאן בעזות מצח נלוזה להביע את התודה והברכה לחלון ההזדמנויות של האביב הערבי ובכך מבטל ברמיזה את אומץ לבו הנחרץ של ראש ממשלת ישראל..!! בוש והיכלם לך בן העם היהודי..!!

51 Beautifully written, Thank You Mr. Sareed  (לת) Ramez
  • 12:08
  • 14.10.11

52 הוֹי הָאֹמְרִים לָרַע טוֹב וְלַטּוֹב רָע שָׂמִים חֹשֶׁךְ לְאוֹר וְאוֹר לְחֹשֶׁךְ שָׂמִים מַר לְמָתוֹק וּמָתוֹק לְמָר: הוֹי חֲכָמִים בְּעֵינֵיהֶם וְנֶגֶד פְּנֵיהֶם נְבֹנִים: ישעיהו
  • 12:54
  • 14.10.11


53 ענק! אני ממעלות.
  • 12:57
  • 14.10.11

יוסי- תודה!

54 כולם מתעלמים מהדבר העקרי המפענח
  • 13:35
  • 14.10.11

ממשלת ישראל נאלצה שוב לחשוף את העובדה שהאסירים הפלסטינים הם בעצם שבויי מלחמה. אסירים פליליים רגילים הם לא כי אסירים פליליים רגילים לא ניתן לשחרר בשום עיסקה.

55 יוסי שריד הבטלן ניר
  • 14:01
  • 14.10.11

שאני מסתכל על ההיסטוריה של המדינה אני לא מוצא יוסי דבר מה שעשיתה למען המדינה חוץ מפילוג וזריקת רפש.

56 שראיתי אותך ליד הסינימטק עולה על קו5 ודיברתי איתך בטלפון ליוסי שריד היקר
  • 14:10
  • 14.10.11

אין יותר יש"ע, אלא רק יו"ש ובקרוב יהיה ראש-ממשלה אתיופי שיחזור לגבולות67 ויתן לי משרה מלאה בתחומי ושאה יפה ונחמדה

57 ובאחוות סריסים ננוחם  (לת) יוסיסריס
  • 14:11
  • 14.10.11

58 מצטער אך אני חייב!! יוסף שריד ,הסגנון בו אתה בוחר עושה אותך בזוי.  (לת) ara
  • 14:23
  • 14.10.11

59 המאמר ששכנעני, סופית, דניאל קלטי
  • 14:32
  • 14.10.11

שיוסי שריד מטומטם גמור.

60 האמנם שריד... התודה ל "אביב הערבי"..?? אזרח מן הישוב......
  • 14:34
  • 14.10.11

עד היכן יכול ישראלי בן העם היהודי ללכת כל כך רחוק ולהיות כל כך ניקלה ונואל ...?? העם היהודי לא ישכח ולא ימחל לשונאיו ומבקשי נפשו וחרותו מבית ...ויחד עם זאת העם היהודי יזכור תמיד את בניו ואת בנותיו, מאביב נעורים ועד ימינו אלה, שהיו מוכנים להקריב והקריבו את חייהם למען המשך קיומה ותקומתה של מדינת היהודים ובין השאר גם למען המשך קיומך שלך כאן מר' שריד..!!

61 דם יהודי שישפך כמים ע"י הרוצחים המשוחררים ערכו נמוך מאד בעיני השרידים למינהם, אבל האנדרטה של רבין היא מקום קדוש בעיני עובדי האלילים מהשמאל  (לת) עובדי עצים ואבנים
  • 14:49
  • 14.10.11

62 דם הקורבנות שירצחו ע"י הורצחים המשוחררים ערכו נמוך בעיני השרידים למינהם, אבל האנדרטה של רבין היא מקום קדוש בעיניהם...  (לת) עובדי עצים ואבנים
  • 14:51
  • 14.10.11

63 את המתים לא ניתן להשיב, אבל את העתידים למות בשל העסקה המופקרת ניתן היה להציל.  (לת) דמגוגיה במיטבה
  • 14:52
  • 14.10.11

64 התודה לשחרור שליט למחאה החברתית שבזכותה נתניהו אלי
  • 15:24
  • 14.10.11

זקוק לאהדת הציבור

65 מה זאת אומרת למי תודה? לך, יוסי! לך ולשולה אלוני! אה, ובהזדמנות זו - תודה שדפקתם שתי ממשלות שלום, של רבין ושל ברק, כדי לריב עם ש"ס. בכלל - תודה על מפעל חיים! ועל מאמרים מצויינים, כתובים היטב, בכלל לא גרפומניים, מעושים ופושלוסטיים. פנטסטי.  (לת) מודרניסט .
  • 15:38
  • 14.10.11

66 קרא לילד בשמו , הימין הפאשיסטי , ישראלים מסוג חדש אורן
  • 15:49
  • 14.10.11

משנתם הזויה פגיעתם רעה , הבורות והעוני של תושבי ישראל הם קרקע (שלא לומר מצע להתרבות ) לפריחת הפאשיזם, וכולם יודעים מה קורה לחברה פאשיסטית - סופם שסופרים עשרות ומאות אלפי מתים ואנחנו שם עם הכיפות המגוכחות על ראשינו.

67 ותודה לדפני ליף שהוציאה חצי מליון אנשים לרחובות. ביבי שוב מוכר את עקרונותיו בעבור אתנן פוליטי.  (לת) הלוחש לסוסים
  • 16:13
  • 14.10.11

68 שריד אתה כל כך מלא בעצמך HMJE
  • 16:19
  • 14.10.11

שריד, אתה כל כך נפוח ומלא בעצמך. במקרה רק היום ד"ר צבי צמרת ממשרד החינוך כתב עליך שאתה (ורק אתה) מעיד על עצמך כי היית שר החינוך הכי טוב במדינת ישראל שורק שכחת להגיד שהיית בתפקידך 11 חודשים...

אתה טוב בראיה רדודה של המציאות ובהבנה לקויה של הנקרא, אתה טוב בהשמצות של מרבית הציבוריות הישראלית שאינה שמאלנית קיצונית ולעומת זאת הצטיינת בהתרפסות כלפי הגרועים באויבי ישראל (כולנו זוכרים איך רצת להתחבק עם הרוצח ערפאת וקראת לו אדוני הנשיא).

עם רקורד שכזה מי לוקח את דבריך ברצינות?

69 עדיף החמאס. אלעזר
  • 16:28
  • 14.10.11

עמדתו של החמאס בסיכסוך ידועה ובלתי מתפשרת לשיטתו אנחנו צריכים להיות עם הפנים לים.גם עמדתה של הרשות ידועה הם רוצים "כאילו " שלום מי ששלם עם דרכו הפומבית ולא מתנהג בשתי פנים זה החמאס.ואילו את הרשות מובילה חבורה של רמאים וצבועים שמוליכה שולל את העולם .ישראל צריכה להסיר את מטרית הביטחון שלה בגדה ותוך זמן קצרהחמאס ישלוט בגדה ואז יראה העולם עם מי יש לנו עסק .עוד משהו בקשר לנתניהו אתה כותב שמגיע לו כתר אני יודע שמילות שבח לנתניהו עולות לך ביסורים רבים אז מה כל כך חשוב לך שהוא דיבר בשבח עצמו ומה קשורה ההחלטה המנהיגותית שקיבל לחלאד משעל.ואם לשיטתך הוא כן קשור אז הקשר מסתכם בהחלטה עצמה .

70 שריד... אני ממש מבין אותך..!!. אזרח מן הישוב
  • 19:35
  • 14.10.11

אני מבין שריד ...אני מבין לתיסכולך חסר התקנה לפיו נאלצת לסנן ולהסתיר את תגובתי מהיום בצהרים למאמר ניקלה שהתפרסם כאן בזכות האביב הערבי לפיו אתה מעניק את התודה והברכה דווקא לחלון ההזדמנות שלדעתך הוא זה שאילץ את ראש ממשלת ישראל לשחרר את החייל החטוף גלעד בידי ארגון מרצחים שאתה כל כך מזלזל בכוחו לחטוף עוד חיילים ולרצוח עוד אזרחים.... ואני גם מבין היטב מדוע היה לך קשה כל כך לפרסם את האמת שלי לפיה אני מגנה את נטייתך הנואלת לטובת הלאומיות הערבית המתחדשת לטעמך באזורנו ולבטל בשישים את תושייתם הנחרצת ואומץ לבם של ראש ממשלת ישראל ושר הבטחון שלה, אלה שהענקו לנו את אביב הנעורים
ובחוכמתם המדינית והבטחונים מצילים אותנו יום יום משנאתם המורעלת של ישראלים בני העם היהודי מבית....אשר על כן מר' שריד , יהיה זה אך הוגן אם תקיים את כללי היושרה והאיזון בזירת תרבות השיח הציבורי החופשי ותפרסם את תגובתי הקודמת ליד תגובתי זו...

71 העסקה מונחת זה לא מכבר, אז מתי נתניהו הפגין מנהיגות? כאשר דחה אותה על הסף וביזבז יותר משנתיים או שקיבל את אותה עסקה וסיפר סיפורים על חלון הזדמנויות? השעון בכה מאוד
  • 19:55
  • 14.10.11

ביבי לא מנהיג. ביבי הוא ההיפך ממנהיגות. ביבי הוא קמפיינר. ביבי הוא פוסטר שהולך ודוהה

72 אין תודה על עיסקה דמים כנועה עלבון צורב למשפחות השכול שיקירהם נהרגו בכנופיות הטרור בוז על ממשלת החרטומים של ביבי הליצן שתמיד נופל בתפקידו בקרקס הפולטי כשלן ובוז על אושר למשפחת שליט שהוציאה ושלחה רוצחים שהם שטני מלך המוות ותודה רבא יקרה על סיבלם הכאוב של משפחות השכולות שאינם יכולים לשאת את עיסקה השטנית שהי מחיר קורבנות יקריהם  (לת) אפרים שינה
  • 20:17
  • 14.10.11

73 יובי שריד, אני אוסר עליך למות. לא נמצא כותבים כמוך ולא רוצים לחפש אחד אחר.  (לת) אבסולוט וורקה(שתו מים)
  • 21:03
  • 14.10.11

74 Thank you, Yosi  (לת) Alex
  • 21:27
  • 14.10.11

75 תודה לך, שהבאת את אוסלו. בשם 2000 שחוטים שרופים ודקורים  (לת) עעעעעעע
  • 22:01
  • 14.10.11

76 אתה באמת לא מבין מה הדילמה בשחרור מאות רוצחים? הבעיה אינה במחבלים מזדקנים שיצאו לחופשי אלא בקריסת מערך הלכידה, השפיטה והענישה שעליו ניצבת לוחמת הטרור של ישראל.  (לת) אחד העמך
  • 00:47
  • 15.10.11

77 הליכוד בונה את החמאס ולהפך. ובינתיים עובדים עלינו בעיניים.  (לת) אורי
  • 01:43
  • 15.10.11

78 פדיון סופר סתם
  • 04:42
  • 15.10.11

האמת לא אכפת לי איך /למה ..בשביל מי .......התוצאה חשובה ... השיקול את מי כן ומי לא מבחינת המשוחררים יכולה להוות טעות .. שגם היא שולית לתוצאה ... נקווה רק שהבריחה לפינת שליט לא תקהה את בעיותיו העקריות ..
של היודע אנגלית ... ונעול על עובדות כל חייו... הגיע הזמן לשנות כיוון כלכלי
הבחירות קרבות....ובא לציון גואל..אולי???.

79 ....ותודה ליוסי שריד טל
  • 06:45
  • 15.10.11

שכרגיל אומר את האמת ברהיטות ובאומץ. אז אל תמהרו לקשור כתרים לביבי. הקשיבו ליוסי כי אולי המלך עירום...

80 עסקה גרועה מאין כמוה שתעלה בדם רב. יוסי שריד קשקשן חסר תקנה  (לת) דוד
  • 07:38
  • 15.10.11

81 אל תשכחו אותי.........אני לא בטהרן.  (לת) Jonathan Jay Pollard
  • 10:06
  • 15.10.11

82 שריד יוסי. שר חינוך במדינת ישראל  (לת) dude
  • 11:37
  • 15.10.11

83 תודה אילנה
  • 13:36
  • 15.10.11

מר שריד תודה רבה על שאתה ממשיך לכתוב למרות הארס והשנאה שאתה נחשף אליהם. נהנית מאוד מהמחשבות והדקויות שלך אל נא יירפו יידיך!

84 משפחות השכול לא ינהלו את המדינה!  (לת) יואב
  • 13:53
  • 15.10.11

85 עד מתי רשעים יעלוזו.....  (לת) יונה
  • 16:55
  • 15.10.11

86 לא צריך להודות. צריך קצת לפרגן,  (לת) איש רע אחד
  • 17:08
  • 15.10.11

87 למגיבים המודים ליוסי: לקרוא את מאמר המערכת ואח"כ לקרוא את יוסי.  (לת) קצת פרופורציה
  • 17:26
  • 15.10.11

88 תגיד תודה לנשיא לשעבר קצב. למה ? זה לא מתאים ?  (לת) המבול
  • 18:07
  • 15.10.11

89 החזרת שליט כתבה של יוסי שריד לבנה הבר
  • 18:39
  • 15.10.11

אני מזדהה עם כל מילה של יוסי שריד ומקווה שהרבה חושבים כמוני

90 תגובה ל-10 מיכל
  • 18:41
  • 15.10.11

העמדה מאוד ברורה...את המתים אין להשיב...את החיים כן

91 יוסי אני מעריצה אותך!  (לת) מיכל
  • 18:53
  • 15.10.11

92 למי תודה על העסקה ?מה זה לא ברור? יוסי חכם
  • 19:53
  • 15.10.11

ליוסי שריד, החכם באדם, הוא הרי כותב כבר כמה שנים שצריך לשחרר את גלעד שליט,
למה הוא מצטנע ומחלק קרדיטים ?
הרי כל אירוע חשוב נצפה על ידו או קרה בזכותו, לפחות כך אפשר להקיש בין השורות של מאמריו המלומדים.

93 מבריק....וכל מילה מיותרת.  (לת) יונסיקית
  • 20:00
  • 15.10.11

94 תודה ל-8 מיליון אזרחי המדינה אביגיל
  • 21:09
  • 15.10.11

תודה לכל מי שידו היתה בשחרורו של גלעד שליט, ולא תודה לאולמרט,
לברק,ולביבי בגללכם גלעד ישב 5 שנים בשבי כי הוא היה שבוי בידכם
ולא בידי החמס
ההיסטוריה עוד תתחשבן איתכם כפי שהיא מתחשבנת עם ראשי הממשלות
שהפקירו את רון ארד

95 לא מגיע שום תודה לביבי זו חובתו המוסרית לשחרר חייל שבוי אביגיל גולדשמידט
  • 21:37
  • 15.10.11

ביבי לא סיימת את תפקידך, צריך להחזיר את רון ארד, לא חשוב חיי או
מת, בכל מחיר 25 שנה הוא שבוי , זכותה של תמי לקבל אותו בכל
מחיר, חיי או מת,עוד כמה שנים תתעללו בתמי ובבת של רון
ובמשפחתו???????????.
יוחזר רון בכל מחיר

96 המציאות מלמדת כי המשוחררים יירצחו עשרות יהודים ! אולי גם את גלעיד שלי , אולי גם את גלעד שליט. העיסקה היא מעשה טרוף!  (לת) ^רות פורר אמא לגלעד
  • 21:55
  • 15.10.11

  •   מוס אם כבר, אז
    • 09:46
    • 17.10.11

    ההיסטוריה, מלמדת.
    והאמת היא שגם זה לא נכון. מי שרוצה ללמוד מההיסטוריה, חייב לשקול את כל הגורמים ולא להסיק מסקנות חלקיות.
    ולסיום - הגיע הזמן להפסיק להסתכל אחורה כדי לחפור דוגמאות שנויות במחלוקת מן העבר. מה שחשוב יותר הוא העתיד.

97 אם התנאי היחיד לשחרור גלעד היה שחרור יגאל עמיר האם יוסי היה תומך בעיסקה ?  (לת) ד"ר גדעון ארליך
  • 21:56
  • 15.10.11

98 ביבי שיא הגועל - בלי עקרונות, בלי קוים אדומים, בלי מוסר, בלי צדק ובלי חזון אבי ישראל - שמאלן
  • 23:10
  • 15.10.11

אופורטיוניסט מגעיל שזורק סיסמאות והבטחות חסרות שחר ובסיס לפני כל מערכת בחירות ואחר כך בורח עם הזנב עמוק בתחת.

כמו בגין, שרון ואולמרט לפניו וכנראה יעלון וליברמן אחריו ממשמוכרים לנו ולעולם אשליות ומדרדרים את ישראל וכושר ההרתעה שלה לאשפה.

גם מוכרים את המדינה ואת נכסיה וגם לא מקבלים שום תמורה.

99 תודה לנתניהו ואנא שחרר את עמי פופר ויגאל אמיר כדי שגם לשמאל יכאב  (לת) רק הליכוד יכול
  • 23:19
  • 15.10.11

100 מאחרוני מורי הדרך שנותרו לעם ישראל לפני שיאבד בחושכם של ההפקר ותאבת הדמים  (לת) אלון
  • 00:04
  • 16.10.11

101 אהבתי מאד את הביטוי "המתנחלים ועוזריהם". והמבין את הרמז הדק יבין... אורי
  • 00:17
  • 16.10.11

שזה בדיוק מה שחלקם הופכים להיות.
וכשנאמר 'לעולם לא עוד' כדאי שנתכוון לזה.

102 לא ברור למה ישראל מחזקת את הקיצוניים ומחלישה את המתונים לאלוהים הפתרונים
  • 03:05
  • 16.10.11

וחבל שהסכם שליט לא כולל עוד כמה דברים מלבד שליט

103 שריד ופליט של השמאל המשיחי. עודד
  • 05:57
  • 16.10.11

יוסי שריד הינו אחד הכהנים המובילים של השמאל המשיחי בישראל. הציבור מזמן הביע את דעתו על איש זה ושלח אותו למדבר הפוליטי והציבורי. רק הארץ נותן לאיש הרע הזה פתחון פה. מדוע אתה סבור מיסטר שריד שאדמות יו"ש הן גנובות ולא כל אדמות ישראל של הקו הירוק. החמאס טוען ובצדק מבחינתו שהאדמה כאן גנובה כולה והיעד שלהם הוא להשליך את היהודים לים. אותם יהודים שלצורך הכרה במדינה שלהם הם לא קיימים אך לצורך זריקתם לים, ידועים גם ידועים. האו"ם החליט על גבולות החלוקה. האם לשיטתך, שמעבר לגבולות החלוקה אינם גנובים? אינם שטחים כבושים? אתה יוסי שריד שהיית איש מפלגת האבודה בזמן מלחמת ששת הימים, שהיית מראשי המפלגה ששלטה במדינה באותה עת, שהיא ורק היא יכלה לעשות שימוש נכון בשטחים שנכבשו אז, וכל שעשתה היה לפרסם ספרי ניצחון לאנשיה, טול קורה מבין עיניך.

104 יוסי שריד עמירם
  • 07:26
  • 16.10.11

באם פעם הייתה אשמאי,היום אתה אשמאי זקן מר נפש.למה לא תבקש ממר שוקן לשלם לך את האתנן ותשאר בבית עם פה חתום?חוץ מקבלת משכורת ,מה תרמתה בשנותך הארוכות בפוליטיקה למדינת ישראל?הבל ורוח!

105 לא מסכים עם כל מסקנותיך ודעותי כנראה שונות מדעותיך, אך תמיד מרתק ומשעשע לקרוא את דבריך.  (לת) איתי
  • 08:20
  • 16.10.11

106 יש לך מזל יוסיניו פוציניו שהמערכת מנפה את האמיתות הקשות נגדך  (לת) טוטו
  • 08:25
  • 16.10.11

107 לא, יוסי, ילד שלי נחמד, אתה בכלל לא שם, אף לא קרוב לקרוב. ZOSTERצעד אחד קדימה
  • 09:57
  • 16.10.11

לא, יוסי, ילד שלי נחמד, אתה בכלל לא שם, אף לא קרוב לקרוב. התודה "לסגירת" עיסקת שליט חייבת להיאמר לאיש אחד ו-PANETTA ושמו וכיסים עמוקים יש לו, מין SUGAR DADDY חדש שבא לשכונה ובעקבות "האביב הערבי" בא להשליט סדר חדש במרחב מעין PAX AMERICANA שעיקרו ההכרה באחים המוסלמים , ובעטיים החמאס, כמרכיב לגיטימי להקמת מערך "הדמוראטיה החדשה". כך שתוך כשתי יממות בזמן שהותו באזורנו, שקל את משקלו בזהב לשוביו של החייל השבוי, "סגר" במצרים על ההכרה ב-"אחים" כמשתתף לגיטימי במירוץ לבחירות שם בנובמבר אינאללה (אם בינתיים הפילד מרשאל טאנטאווי לא חתעורר מהלטארגיה שלו ויתרוף את הקלפים) וכמובן כמובן העברת המטה המדיני של החמאס מדמשק לקהיר.

108 יוסי , מה שחסר במנהיג כמוך הוא מעט רעד של חוסר הביטחון במקום הוודאות המוחלטת שהובילה אותנו למקום הזה !  (לת) גל
  • 10:31
  • 16.10.11

109 תודה מר שריד. כתבת נכון ומדויק. כרגיל!  (לת) רוני
  • 11:40
  • 16.10.11

110 ליוסי, מעט הרספקט שהיה לי אליך גם הוא מתנדף לו לאט, לאט. אתה "מודה" elis
  • 11:47
  • 16.10.11

ל"אביב הערבי"? זו בדיחה? אם לא שמת-לב, אביב זה נהפך לחלום-בלהות. לא שאני מזרחן משהו-משהו, אבל אפילו בור כמוני בדיפלומטיה ומהלכים מדינים, אבל...עם קורטוב של קומון-סנס ניחש מהרגע הראשון שה"אביב הערבי" עליו אתה כה מתרפק הוא תנועה שיתכן וחלק ממרכיביה הראשוניים אכן היה דמוקרטי במהותו, אבל הניחוש המובן מאליו היה שהאיסלאם הקיצוני ,המאורגן היטב, רק מחכה מאחרי הקלעים ל"קטוף את הפירות" ולהסיט את ה"מהפכה" לכיוון הרצוי לו מעל גבם של הצעירים האידיאליסטים שיתכן ובאמת רצו מהפכה. ואתה עם מימנותך ונסיונך הרב עדיין מייחס את עסקת שליט ל"אביב הערבי"? לא נראה לי...אביב זה כבר מתחיל להלביש "חליפה של סופה סוערת" עם כל מה שמשתמע ממנה.

111 בדיוק בגלל המלל הבלתי נלאה ,הספוג בשנאת אמת, החוזר על עצמו עד לזרא נחמה פורת
  • 11:55
  • 16.10.11

ושאינו מצטיין בהבנה של תהליכי העומק המתחוללים כאן ומסביב לנו של שריד ושל כותבים אחרים בעיתון "הארץ "בטלתי לאחרונה את המנוי שלי לעיתון ...
ואגב ממש אינני נמנית על מחנה הימין!!

112 יוסי, אתה בטוח שהניתוח בראש הצליח?  (לת) לא יוסי
  • 13:02
  • 16.10.11

113 מהו אותו קיום ישראלי שצריך לחזקו או לרפותו?  (לת) ג'ק
  • 13:19
  • 16.10.11

114 יוסי מאמרך של איש חסר אומץ כדי להגיד באופן ברור שאכן מגיעה תודה לנתניהו  (לת) אזרח
  • 09:25
  • 17.10.11

115 יוסי לא כל כך הבין מה הוא רוצה לומר. פעל טל טיס אוטומטי. יש לי פרויקט : תכנת מחשב שתיצר מאמר בנוסח שריד ושתהיה טובה לכל נושא וכל עת. צביקי
  • 12:20
  • 17.10.11

שהמאמר מבולבל לגמרי אמרתי כבר? אבל הקלישאות השרידיות הן אותן קלישאות. יוסי יכול לכתוב אותן מתוך שינה. לא חשוב על איזה נושא.

116 יוסי שריד+דמעות תנין עמירם
  • 10:50
  • 22.10.11

אני לא מבין איך עיתון מכובד כמו הארץ נותן לך במה יומית? את מי אתה מענין בדעותיך שכיונן לא ברור לי?מה אתה עשיתה בשביל המדינה?

פעילות
המלצות
הפופולריות בדעות
פרסומת