המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

נקמה ישראלית על אונסק"ו

מה, לכל הרוחות, רע בכך שפלסטין התקבלה לאונסק"ו? למה זה נחשב צעד "אנטי ישראלי"? ובכלל, מה רע בכך שהפלסטינים נטשו את הטרור ועברו לזירה הבינלאומית? אם ישראל היתה מתנהלת בתבונה ובשכל, כי אז היתה צריכה להרים ידה בעד קבלתם של הפלסטינים לשורותיו של כל ארגון בינלאומי מהוגן.

אם ישראל היתה מתנהלת גם ביושר, כי אז הדיבור החלול על פתרון שתי מדינות היה צריך להיות מתורגם לתמיכה בצעדים המדיניים של הפלסטינים לממשו. הכרה בינלאומית במדינה פלסטינית היא הסיכוי האחרון לסכל את פתרון המדינה האחת. היא גם הסיכוי האחרון לשמר את כוחה של הרשות הפלסטינית ולמנוע את השתלטות החמאס תחתיה. ישראל צריכה היתה לתמוך בכך בהתלהבות.

אם הקהילה הבינלאומית תומכת ישראל, ובראשה ארצות הברית, היתה מתנהלת ביושר ובתבונה, כי אז גם היא היתה צריכה לקדם בברכה את המהלך הפלסטיני. מדובר בלא פחות מצעד ידידותי כלפי ישראל, שאין כמותו להבטיח את עתידה כמדינת הלאום היהודי. אבל תחת זאת האמריקאים והישראלים מענישים והפלסטינים נענשים; גם בימי הטרור הקשים ביותר ספק אם נענשו כך. שתיים מכוחני העולם, ארצות הברית וישראל, מכות אותם בכיסם, חלק מאירופה מחרה מחזיקה אחריהן באוטומטיות מפחידה.

זו אולי אחת הדוגמאות היחידות בהיסטוריה שבהן הנכבש נענש על מאבקו הצודק והלא אלים לשחרורו, והכובש האלים, שממשיך להתנחל ולשלוט בכוח, זוכה לתמיכת המערב. זה התבשיל שאמריקה של ברק אובמה הקדיחה, זהו טירוף המערכות שישראל מובילה: הפסקת סיוע לארגון תרבות ומדע שקיבל לשורותיו עם שנאבק על עצמאותו. מעניין איך מתרץ זאת אובמה, שוחר החופש עד תמול-שלשום, לפני שהוא עולה על יצועו; מעניין איך מנהיגי אירופה, שחלקם הרימו ידיהם נגד קבלת פלסטין, מסבירים זאת למצביעיהם: מפציצים את מועמר קדאפי, בשם החופש, ותומכים בהמשך הכיבוש הישראלי, אויב החופש, תוך סיכול מהלכים דמוקרטיים ודיפלומטיים להשתחרר מלפיתתו.

מה נותר למחמוד עבאס לעשות? מה יחשוב כל פלסטיני שחי תחת הכיבוש? הם ניסו תחילה לשבת שנים בשקט ולחכות לגודו - וגודו לא בא; הם ניסו להיאבק באבנים ובסכינים בכיבוש ודבר לא קרה; הם ניסו לנהל מו"מ מדיני וזה נמשך, עקר, במשך שנים ולא קידם אותם בכלום; הם ניסו פיגועי התאבדות אכזריים ודבר לא השתנה. אין להם עם מי לדבר בירושלים ואין על מה. עכשיו הם מנסים לגייס את העולם, ומה התמורה? עונש שעוד עלול להפוך לעונש מוות על הרשות ועל המנהיג הפלסטיני המתון ביותר שהיה (ויהיה) אי פעם. די היה להאזין לאבו מאזן מבטיח את קץ הסכסוך בליל שבת בערוץ 2 כדי להבין זאת. זה היה ראיון שהיה צריך להדהד בכל בית בישראל. תחת זאת הוא התקבל בחמיצות הפרשנים יודעי הכל.

ככנופיית בריונים התכנסה לה "השמינייה" והחליטה על צעדי הענישה נגד מי שהעז לנהוג בניגוד לרצונה של הפמיליה: בניית 2,000 דירות בהתנחלויות, שלראשונה הן מוצגות כעונש, גניבת כספי המסים ששייכים לפלסטינים ושלילת תעודות האח"מים של כמה ממנהיגיהם. מעכשיו לפחות נדע שכל דירה בהתנחלויות היא עונש וכל מתנחל מתגורר בה כנקמה. מעתה יידעו גם מנהיגי הפלסטינים כי חופש התנועה היחסי והמיוחס שזכו לו לא היה יותר מעצם עלובה ומעליבה שנזרקה לעברם בידי הכובש ברוב חסדו, בתמורה למשת"פיות שלהם עם מעלליו. יהיו משת"פים - יקבלו; לא יהיו - לא יקבלו. יחטפו חייל - יקבלו; יפנו לאו"ם - ייענשו.

תג המחיר הזה של השמינייה לא שונה במהותו מתג המחיר של המתנחלים: הוא אלים, תאב נקם ופרוע. לכן, המשיכו, המתנחלים, בצעדי ה"תג מחיר" שלכם, גם מדינתכם נוקטת אותם, ולאור היום.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 נכון,טפשות או פשוט תרוץ להשאר ולהתפתח בגדה וביי ביי שלום והרבה דם ישפך  (לת) יש ר אל
  • 04:51
  • 03.11.11

02 thank you,, and again thank you. a voice of reason!  (לת) yael
  • 05:16
  • 03.11.11

03 חד צדדיות י
  • 05:23
  • 03.11.11

אי אפשר להאשים רק צד אחד (ישראל) בכיבוש. כבר למעלה משנתיים שבהם מסרב אבו מאזן לקיים מו״מ. החשש הגדול בישראל להזכירך בהסכמי אוסלו היה שאחרי שיקבלו שטח ויבססו עצמם כישות עצמאית אפילו מוגבלת, יפסיקו הפלסטינים את המו״מ. זה אכן קורה. החשש הגדול בישראל לקראת ההינתקות היה שיפלו רקטות על אשקלון. זה קורה אפיליו באשדוד. לפלסטינים כישרון מיוחד בקיבוע הסכסוך למרות שהם אלו שסובלים ממנו. עד שהם לא יפנימו שהשלום והסדרי הבטחון והוויתור על זכות השיבה יצעידו אותם שנות אור אל השגשוג והקידמה אין לישראל כמעט איך להושיע.

  •   הכיבוש הביא את הרקטות גבריאל
    • 12:28
    • 03.11.11

    תפסיקו להאשים את ההתנתקות (שהיא מהלך שהימין נאלץ לבצע בגלל אי רצונו בקיום מו"מ , שאנו לאט לאט ניסחפים אליו גם בגדה). הקים הטלים, החמאס ידע יפא מאוד להעביר טילים גם בתקופה שכביכול צה"ל שלט בציר פילדלפי. רק שאז צהל היה משלם בכ 5 הרוגים בכל חודש.

  •   טמבל!! אף אחד לא אילץ את "הימין" לבצע את הגירוש.גם השמאל וגם ארה"ב התנגדו למהלך הבוגדני הזה של שרון,שנועד להסיר את הפרקליטות השמאלנית מעל גבו.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 20:26
    • 03.11.11

04 "...הפלסטינים נטשו את הטרור..." איפכא
  • 05:30
  • 03.11.11

היום הוא לילה, והטילים על דרום הארץ הם סוכריות.

05 אני אגיד לך מה על עבאס לומר: שתי מדינות לשני עמים. את זה הוא לא אומר ויש לכך סיבה. כל היתר רעש.  (לת) נורי
  • 05:49
  • 03.11.11

06 צודק, אבל זו לא אשמת אובמה- מדובר בחוק אדיוטי של הקונגרס משנות ה90  (לת) ברק
  • 05:57
  • 03.11.11

07 משעמם כל כך מתעורר עם. פיהוק
  • 05:59
  • 03.11.11

הגדעון הזה משעמם נורא. כל הזמן אותו ארסנל של ביטויים. פעם הוא היה משעשע כזה. כל הזמן רב עם המורה וכל הילדים צוחקים. בינתיים הילדים גדלו, אבל הוא נשאר במקום. משעמם וצפוי בדיוק כמו הידיעה על ההחלטה המשעממת. מערכת הארץ חייבת לחדש. היה פעם רב משעשע, לזכרוני שמו היה הרב בגד או משהו דומה, יש מצב שאתם פונים אליו?

  •   הילדים .. אחיצדק
    • 15:28
    • 03.11.11

    הילדים גדלו אבל לא השכל. אפילו לא טיעון ענייני אחד. מוח חלול יכול להפיק רק פיהוקים..

  •   אולי.... אבי
    • 21:20
    • 03.11.11

    למעשה, אני חושב שכשגדעון לוי כותב את דבריו הוא לא ממש מנסה לשעשע. נראה לי שהוא אשכרא מנסה להגיד משהו. יכול להיות שפספסת את הנקודה הקטנה הזו?
    אהבל

  •   איכס אני מריח ריח של וודקה מילא אם זו היתה מסיבה אבל סתם להשתכר  (לת) המרוקאי
    • 13:48
    • 05.11.11

08 מדויק! מדויק להפליא! עמנואל
  • 06:16
  • 03.11.11

כל דירה בהתנחלויות היא עונש וכל מתנחל מתגורר בה כנקמה.... אז די, שלא תבלבלו את המוח, אתמול עוד ניתן היה לומר שכל ממשלות ישראל שלחו אותם ליישב שטחים לא לנו אבל היום: כל דירה בהתנחלויות היא עונש וכל מתנחל מתגורר בה כנקמה.

09 אבל הפלשתינאים לא נטשו את דרך הטירור! RR
  • 06:19
  • 03.11.11

העזתים הם לא פלשתינאים? כל מה שקרה זה ש עקיבא אלדר ,גדעון לוי ועמירה הס חברו לצד הפלשתינאי וכעת הם משפריזים את הנרטיב הפלשתינאי בפניו שכל מי שרק מוכן לשמוע להם הן בארץ והן בחו"ל, בעיקר בחו"ל.

10 הלקסיקון הלשוני האזרח ק'
  • 06:33
  • 03.11.11

הורגלנו שערבים טיפשים ופלסטינים טרוריסטים. כאשר המציאות משתקפת אחרת במראה ישראל שוברת אותה. כך עשתה הגבירה ההיא בסיפור שלגייה.הסוף ידוע.

11 זה בסדר שאתה ... אדר
  • 06:54
  • 03.11.11

מר לוי, זה בסדר שאתה מציג את העוולות שעושה ישראל לפלשתינאים הנמצאים תחת הממשל הצבאי. אנחנו חייבים להיות מודעים לכך מצד שני גם אין צורך להפריז ולא להטעות.
כשאתה מביע דעות זה מבלבל משום שלפעמים קשה להבחין מתי מסתיים תיפקודך כרפורטר ומתחיל כפובלציסט.
יש כמה עובדות ואמיתות שאסור להתעלם מהן.
האם התנהגות ערביי ארץ ישראל ומדינות ערב שתמכו בהם, כולל בריטניה הגדולה ("האיפריה הבריטית"), לאחר החלטה 181 שהתקבלה בעצרת הכללית של האומות המאוחדות ביום 29 בנובמבר 1947 היה מעשה נכון ?.
האם אינך רואה קשר ישיר בין המצב היום לתוצאות מעשיהם אז כתוצאה מאי קבלת ההחלטה ? (אי קבלה אקטיבית לא פסיבית).
אתה שוכח, וכל העולם מתעלם מהעובדה שהממלכה האשמית של ירדן סיפחה את שטחי "הגדה המערבית" שנשארו לאחר מלחמת השחרור בשליטתה.
נכון, רק בריטניה ופקיסטן הכירו בכך אבל אתה זוכר שהייתה מדינה אחת, רק אחת (מלבד ישראל) שהתנגדה לכך כמו שמתנגדים לשליטת ישראל בשטחים האלה ? (ואיני מדבר עדיין על סיפוח).
ההכרה של גוף מקצועי של האו"מ ביישות שאינה מדינה כמדינה פותחת פתח לכך שכל קבוצה (קטלונים, באסקים, כורדים, בני האמיש ועוד,) יבקשו להכיר בהם ולצרפן לאונסקו כמדינה אתה מנסה לחשוב מה יהיה ההמשך ?.
ובמקרה הזה מכיוון שיש בין ישראל והרשות הפלתשינאית חילוקי דעות ביחס לגבול שביניהם ושטחים שהרשות וישראל רואים אותם בעתיד ככלולים בתחומן הרי שהכרה של אונסקו באתר זה או אחר המצוי בשטח המצוי במחלוקת "כאתר מורשת עולמי" על פי בקשת צד זה או אחר מהווה נקיטת עמדה פוליטית.
לפיכך אני מציע שתפריד בין הבאת מידע לבין הבעת דעה. אם אתה סבור שעל ישראל לשלם על מעשיה בשטחים שנכבשו בשנת 1967 איני רואה מדוע אחרים לא ישלמו על מה שעשו בשנת 1948 ולפניה.
ואולי תנסה לחשוב מעט יותר באובייקטיביות לא יותר.

12 עוד הוכחה שאבו מאזן מעוניין בשלום הוא הראיון שהעניק לערוץ 2 בליל שבת 28/10/11 שבו הבטיח את סוף הסכסוך.  (לת) איציק המרכז
  • 07:00
  • 03.11.11

13 הכרה ב"פלשתין" זה עוד צעד לחיסולנו. זכותנו להתקיים.  (לת) חנה רימון
  • 07:03
  • 03.11.11

  •   לך תתקיים בארה"ב - מושב שלטון מועצת הציונים העליונה שאול אנטי ציוני
    • 18:01
    • 03.11.11

    בגלל הבריונות- קץ הציונות מתקרב

14 "...הם ניסו להיאבק באבנים ובסכינים " שכחת את חומרי הנפץ במסעדות, שכחת את הילדים המרוסקים באוטובוסים.. או שאולי לא שכחת אבל לא כ"כ נעים לנתץ את התאור הרומנטי  (לת) מנחם
  • 07:10
  • 03.11.11

15 פורעים בחסות ה"חוק" עדי לב
  • 07:13
  • 03.11.11

בריונים זו לשון עדינה לשמיניה , תחצה את הספרה 8 ותקבל אפסים ששולטים במדינה. הגיע הזמן שיעשה מעשה, אנחנו כבר במצב אל חזור. תוסיף את הבריונות שמשמיעים יום יום מול אירן להצדיק פתיחת חזית נוספת והארץ שוב במלחמה שאנחנו יוזמים.

16 הפלסטינים לא יקבלו כלום בהצבעות באו''ם כל זמן שבארה''ב שולטים הנוצרים תומכי ישראל וזה לא ישתנה בקרוב בקיצור הם צריכים להילחם כדי לזכות במדינה  (לת) מעריץ גדעונלוי
  • 07:14
  • 03.11.11

17 צודק,אך זה לא יביא למדינה,רק מו"מ בלחץ בינלאומי טובה
  • 07:21
  • 03.11.11

המדיניות של ישראל נעשית יותר ויותר בוטה בגלל חולשת אובמה שמסתפק במחאה רפה על ההתנחלויות ובפטיש על כל פעולה חד צדדית של הפלסתינאים. אולי הבוטות הזאת תלך צעד אחד רחוק מדי ואז החבל יקרע. אך צריך לזכור שהכרה באו"ם לא תביא למדינה פלסתינאית,אלא רק מו"מ שילווה בלחץ בינלאומי.ובנוגע למו"מ ידי הפלסתינאים אינן נקיות,כי אולמרט הציע לאבו מאזן הצעה נדיבה והוא אפילו לא השיב. תמיד אפשר לאמץ את התרוץ הפלסתינאי שאולמרט היה לפני סיום הקנדציה ולכן לא נמשךך המו"מ,אך בשורה התחתונה כל פעם שהמו"מ הגיע לידי כמעט הכרעה הפלסתינאים נסוגו כי הם מצפים לקבל הרבה יותר מויתור הכי מרחיק לכת של ישראל.

  •   אין כמעט הריון יש החלטה 242+338 שישראל חתומה באוסלו המרוקאי
    • 22:59
    • 04.11.11

    הצעה נדיבה הוא ענין יחסי פחות מגבולות 67
    וקבלת חלק מהפליטים (150 אלף)לתחומי מדינת
    ישראל לא יהיה הסכם כי בעיני הפלסטינים ורוב
    מדינות העולם הפלסטינים כבר ויתרו על חצי ירושליים
    שנכבשה לאחר החלטת האו"ם ובזה מכירות כל אומות
    העולם וההוכחה שאין אף שגרירות זרה גם לא של ארה"ב
    בירושליים המערבית.ישראל מסרבת לקיים עשר החלטות
    של מועצת הבטחון של האו"ם שאין אף מדינה בעולם שלא
    נענשה בחומרה על אי קיום החלטות של מועה"ב.
    ישראל ובעלות בריתה במערב מנסים להוריד את הפלסטינים
    על הברכיים כדי שיסכימו לדרישותיה של ישראל לוויתורים
    על רכושם הפרטי ויתורים על תשלום הפיצויים שמגיעים
    לפליטים שברחו מהמלחמה או שגורשו בכוח על הדברים האלו הפלסטינים לא יוותרו לעולם ובצדק אין אף אדם שפוי בעולם שמוכן לוותר על רכושו הפרטי בגלל מגולומניותם של שליטים כאלה או אחרים.כל היהודים שדרשו את רכושם בכל מקום בעולם קיבלו אותו או את שוויו בכסף.

18 גדעון תירגע, הפלשתינים עושים לנו בית ספר וטוב שכך. כנראה שאחרת לא נלמד.  (לת) ישי
  • 08:11
  • 03.11.11

19 אמת צרופה.  (לת) ניר
  • 08:15
  • 03.11.11

20 נכון מאוד .רצוי לעודד אותם להשתתף בעולם הנאור בתרבות וכלכלה  (לת) ישר אל
  • 08:17
  • 03.11.11

21 מה יהיה? כל כך נכון, כל כך כואב  (לת) מודאגת
  • 08:20
  • 03.11.11

22 כל מילה בסלע!!  (לת) basha
  • 08:43
  • 03.11.11

23 לחיי הספינות שבדרך.שתי ספינות סיוע של פעילי שלום יצאו בדרכן לסוריה. נפיח
  • 08:59
  • 03.11.11

ובכך בא על סיפוקו חסיד אומות העולם בו גדעון לוי

24 גדעון לוי:אתה גדול ,מאחל לך המון בריאות.  (לת) מוראד
  • 09:00
  • 03.11.11

25 הרק לי נדמה ש"תג מחיר" (במשמעותו המורחבת והמוסדית) מעין "בן דוד" לתפיסת "יתנו יקבו ,לא יתנו לא יקבלו"?  (לת) ספקולנט
  • 09:44
  • 03.11.11

26 כל כתבה של גדעון לוי מייצרת עוד עשרה מצביעים לליברמן בבחירות הבאות. איתי
  • 09:49
  • 03.11.11

מאבקו של השמאל בישראל על מנת להקים על חורבותיה של מדינת ישראל מדינת טרור ערבית נוספת, מבריח מהשמאל את אחרוני מצביעיו היהודים.

  •   ספרת בדיוק ? קשקוש עם ריח של פחד מהשמאל מצביע לשמאל
    • 02:01
    • 04.11.11

    הליברמניזם הגיע כבר לקיבולו המירבי. אין שום סימנים שיש מנוסה המונית לכיוונו.

27 זאת לא החלטה של אובמה אלי
  • 09:57
  • 03.11.11

זאת החלטה (חוק ) של הקונגרס .
אובמה מנהיג של אומה דמוקרטית וחיב להתחשב בדעת נציגי העם.

28 העם סומך על הנסים והנפלאות. העם הפלסטיני יתאדה בנס ונשב בדד  (לת) תולעת משי
  • 09:58
  • 03.11.11

29 אם גדעון לוי מודה שמכחיש השואה הוא המנהיג המתון ביותר שיהיה(!) בעתיד... גיא
  • 10:01
  • 03.11.11

לעם הפלסטיני, זהו הנימוק הטוב ביותר מדוע אין לקיים עמם מו"מ. הרי "המתון" בכל מקרה לא יחיה לנצח.

30 אם נתניהו לא היה מתנגד.. הפלסטינים לא היו עושים את זה. קובי
  • 10:03
  • 03.11.11

ולכן, בשיטת הפוך על הפוך, נתניהו מקדם את השלום ואת עבאס.

עכשיו עבאס יכול לבוא לבני עמו ולהראות להם שהוא נלחם - אם זה היה קל, לא היו זוקפים זאת לזכותו.

31 ההיבט החמור יותר הוא שדומה שאין איש נותן דעתו לבעיה הדמוגרפית העולה וצומחת כאן-שתגרום להיות החהודים מיעוט בארצם, כבר בטווח הבינוני. כך עם סיפוח מעל 300,000 ערביי מזרח י-ם, וכך עם הבניה המופקרת ללא כל תוכנית אב מעמיקה.  (לת) הצופה
  • 10:04
  • 03.11.11

32 מה על עבאס לעשות? לשבת למשא ומתן מיכל
  • 10:07
  • 03.11.11

גם אם לדעתך המשא ומתן עקר זה מה שצריך לעשות, וכן גם להתפשר,אתה דורש מאיתנו לותר להתגמש לקבל את תביעות הצד השני, אבל מה עם חבריך הפלסטינים, הם לא אמורים לקבל את קיומה של ישראל כבית הלאומי של העם היהודי?, הם לא אמורים לותר על זכות השיבה?<

33 הסכם עם הרשות מיכאל
  • 10:12
  • 03.11.11

הסכם ינטרל את איראן. יפתור את בעיות הכלכלה. יהיה כסף לצדק חברתי. לסכן הכל בשביל ההתנחלויות שברור שבסוף יפונו זה מטורף. לפי דעתי יש לנו הסכם עד סוף השנה. לא ברור איזה שנה. 

34 גדעון לוי קול השפיות! כל מילה אמת.  (לת) שלום
  • 10:23
  • 03.11.11

35 מעולה. אך הציבור עיוור ומוסת ומשוגע ואין עם מי לדבר.  (לת) לעמורה ההינו
  • 10:31
  • 03.11.11

36 גדעון לוי = בורות מיכאל
  • 10:40
  • 03.11.11

אם הפלסטינאים היו אומרים כן ב-1947 או ב-1967 או ב-2000, הם היו מקבלים מדינה וחברות באו"ם מיד.
הם העדיפו מלחמה....

37 שילוב מעניין ערן
  • 10:40
  • 03.11.11

לוי מציג שילוב מעניין של אי ידיעת היסטוריה, טמינת ראש בחול ופרשנות מוכנה מראש לכל מה שלא יגיע.
הסיבה שמנהיגים רבים, כולל אובמה, לא מתלהבים מהמהלך הפלסתיני היא שהוא מהלך אגרסיבי שלא בא כדי לשרת את השלום.
הוא מתעלם מכך שהפלסתינים מסרבים להכיר במדינת ישראל ושאבו-מאזן המנהיג המתון קורא להפסקת 63 שנות כיבוש.
דבר אחד נכון - אבו מאזן הוא באמת בין המתונים שבהם, אבל מה שאצלם נחשב מתון אצלנו נחשב קיצוני - טרנספר, מדינת גזע ערבית ואי הכרה בזכויות האחר זה הקונצנזוס אצל הפלסתינים, כולל אבו מאזן ה"מתון".
לשיטתו של לוי, בניית דירות בגוש עציון שנפל בידי רוצחים ערבים (אני לא יודע איך להגדיר אותם אחרת) יום לפני הכזרת במדינה הוא שטח בו אנחנו "כובש אלים".
הוא גם מתעלם מהעובדה שמדינה פלסתינאית, לפחות לפי מה שאפשר לשפות מההיסטוריה הקרובה ומעזה - תהפוך להיות בסיס קדמי לשונאי ישראל ללא שום קשר לגבולות 67'. גם אם "נחזיר" את כל השטחים האלה עד המילימטר האחרון האיראנים לא יפסיקו לחמש את חיזבאללה וחמאס ואלה לא יפסיקו להלחם בנו, רק שהפעם זה יהיה גם מ"מדינת פלסטין".
אני בעד שלום אמיתי עם הערבים, אבל אי אפשר לעשות שלום אם אתה מתנהג כמו סמרטוט רצפה. על זה נאמר: "פירצה קוראת לגנב".

38 למה ישראל מתנגדת לקבלת הפלסטינים לאונסקו? יצחק
  • 11:16
  • 03.11.11

מסיבה פשוטה להפליא, מר גדעון לוי: מפני שהפלסטינים, בספרי הלימוד הרשמיים שלהם מטיפים לשנאה. זה למה. בין ההתנהגות שלהם למטרות אונסקו אין שום קשר. קבלתם של ה"פלסטינים" לארגון היא אוקסימורון, הפיכת עקרונות הארגון ללעג ולקלס. אבל, עובדות אף פעם לא שינו לך, ולכן גם המאמר הפרוע הזה מתאים לך ולקומץ אוהדיך.

39 כל מילה בסלע. תודה גדעון.  (לת) יסמין
  • 11:19
  • 03.11.11

40 ישרא וארה"ב מתנגדות לצירוף הפלסטינים לאונסקו, בדיוק מאותה סיבה שאתה וחבריך מוחקים תגובות שנראות לכם לא ראויות  (לת) דרעק
  • 11:20
  • 03.11.11

41 רק שכחת לציין שזו פעולה נגד כל הסכמי אוסלו שקידמת בתאווה  (לת) ספיינר
  • 11:26
  • 03.11.11

42 לא יודע אם זה "באשמת" יוה"ר מחמוד עבאס (אבו מאזן), או בגלל גדעון לוי, אבל מישהו הצליח לחדור הבוקר לגוגל ולהעלים משם את הדף של UNESCO !!! כשאין מה לעשות, אפשר תמיד לירות לעצמנו ברגל.
  • 11:28
  • 03.11.11

כולה רציתי להיזכר בשם המלא של הארגון נבי"ל (לחינוך מדע ותרבות), והאמת, ממש מפחיד, לא?

43 אנחנו צועדים למדינה דו לאומית רצוי להתחיל להפנים זאת  (לת) משניים יצא אחד
  • 12:01
  • 03.11.11

44 חייבים לצאת מהקופסה ולהפוך הכיוון  (לת) מזרחה
  • 12:11
  • 03.11.11

45 מעולם לא היו רבים כלכך(ממשלה) אטומים כלכך זמן ארוך כלכך  (לת) פסק זמן
  • 13:37
  • 03.11.11

46 הסכמתי אתך. רות
  • 14:12
  • 03.11.11

הסכמתי עם כל הטיעונים שהבאת. כתוב ביושר ואמת.

47 תודה לגדעון לוי הגדול ,אתה נקודת אור בכל החושך הזה שנקרא כיבוש+התנחבלות  (לת) איתי
  • 14:36
  • 03.11.11

48 גדעון לוי תפסיק להרוס את האמון של העם בשמאל רוני
  • 16:45
  • 03.11.11

השמאל מפסיד בבחירות בעיקר בגלל מאמרים הזויים כמו אלו...
תיאור עלוב של מאבקם של הפלסטינים כאילו הישראלים הרשעים עסוקים כל הזמן לפגוע ולהפריע לפסטינים המסכנים שמנסים בכל דרך להגיע ליעדם (מהו?! -והאם הוא כולל את נוכחתנו באיזור???)
באיזה שוויון נפש אתה מתאר את הרצח המחריד של ילדים אזרחים בפיצוצי אוטובוסים???
האם ערפאת ניסה תמיד רק לקיים מדינה שלווה לצד המדינה היהודית???
או ששלח ומימן מחבלים גם בתקופת יצחק רבין ז"ל???

גדעון. אני כועסת עליך. כי הפכת אותי ואת חברי לקריקטורה מהלכת של דינוזארים מהשמאל האמיתי...

49 "יחטפו חייל - יקבלו; יפנו לאו"ם - ייענשו"  (לת) אלוף!!
  • 16:47
  • 03.11.11

50 מדינה מפגרת ומסוכנת המסכנת את עצמה לדעת!  (לת) עמי
  • 17:13
  • 03.11.11

51 אבו מאזן הוא וסל שלנו.ללא הגנת צה"ל הוא היה נרצח.הוא חייב לעשות את מה שאנחנו אומרים לו (נקודה)  (לת) משה
  • 17:21
  • 03.11.11

52 יוחזרו הפלסטינים למקום ממנו באו - סוריה/ שלום
  • 17:28
  • 03.11.11

הם לא תושבי הארץ הזו. יש מחקרים שמראים שמקורם בסוריה
יוחזרו לאסאד

53 כבר בפסקה האשונה מבינים שהכותב חולה.... פוז
  • 18:06
  • 03.11.11

"...זנחו את הטרור ועברו לזירה בינלאומית..."????? אתה רציני?

שוב טמנת את הראש בחול ?

לא שמעת על הירי שבוצע מהרצועה על החיילים שמגינים עליך?

54 נקמה ישראלית על אונסקו (גדעון לוי) Carmella
  • 18:14
  • 03.11.11

מאמר נפלא?! כל מלה כל כך נכונה.
קשה ומאד מאכזב להבין את הנשיא אובמה

55 מה רע בבילשטנים באונסקו? גודמן
  • 18:16
  • 03.11.11

מדע חינוך תרבות ובילישטנים זה הולך ביחד ?
כנראה שלוי שליח של החמאס.

56 Wrong Ron
  • 19:09
  • 03.11.11

The simplifies the issues.
Jerusalem - The old city is ours.
right of return - no
Borders of 1967 - no - Israel needs to ensure its security - Jordan valley etc
Those items prevent negotiation
Why - Cause we don't believe them
So - the blame is that there is no agreement on the issues.

57 כל כך נכון. מאמר נפלא. בתקווה שהאמריקאים והקנדים ומדינות אחרות יקראו אותו. ממש טרוף מערכות
  • 19:24
  • 03.11.11

ראוי שגם השמיניה "המהוללת" והחלולה תקרא אותו. לא רק שהם פועלים בניגוד לכל כללי המוסר והאטיקה הבי"ל, הם מזיקים לישראל. כל מעיינם הוא להמשיך ולהשאר בשלטון. ירושליים של זהב הפכה לירושליים של בטון, ועוד היד נטייה.

58 מאוד מביך לקרוא את התגובות המהללות את גדעון לוי כ"מאור החוכמה והתבונה"  (לת) דני
  • 19:30
  • 03.11.11

59 כל מילה בסלע.הבריונים-ביבי ושמינייתו,חבורת פחדנים עלובי נפש,שחוץ מהפקר והרס אין להם מה להציע.לכן-אינם אחראים.וצריכים לעוף מהשלטון לפני שיקברו אותנו עם גחמות הגדלות שלהם באירן.וההמונים לא מבינים איך הולכים לנקנק אותם.רק על קוטג' יוצאים לרחוב,זה האבסורד של הכלומנקיות שפושה  (לת) שומר חוק
  • 20:08
  • 03.11.11

60 פלסטין לא יכולה להתקבל לאונסקו,כי אין מדינה כזו.  (לת) דרור רמת גן
  • 20:38
  • 03.11.11

61 ולמה,לעזאזל, כורדיסטן, חבל הבסקים, צ'צ'ניה, קוסובו, ודארפור לא מתקבלים לאונסקו?  (לת) אבינועם עוקבי
  • 20:43
  • 03.11.11

62 מה רע בזה? ......
  • 21:43
  • 03.11.11

למשל שזאת הפכה ליהיות עוד במה להתנגחויות בישראל כאילו שחסרות כאלו

וחוץ מזה מה כבר יש ל"פלסטין" לתרום חוץ מטרור?? הם לא מכירים את המילים חינוך ומדע

63 ברור מיקי
  • 21:56
  • 03.11.11

מלחמה. וזו רק ההתחלה

64 איך לוי מסביר את העובדה שארה"ב, קנדה ואירופה התנגדו לצירוף לאונסק"ו? שמאלן מתון
  • 22:03
  • 03.11.11

אולי בגלל שהיהודים שולטים בעולם, כמו שנכתב בפרוטוקולים ההם? או שלרמה כזאת לוי עוד לא ירד? או שאולי "העולם" בכל זאת מבין שהפלסטינים רוצים לכפות על ישראל נסיגה מהשטחים ע"י לחץ בי"ל בלי לתת תמורה ולהמשיך משם את "מאבקם הצודק" להחזרת הפליטים ולחיסול ישראל?

65 כדאי שתקליד מידי פעם גם באצבע ימנית גבי יערוני
  • 22:56
  • 03.11.11

אני מבולבל מר לוי,הנכבש לא אלים?מה שחררנו לא מכבר מבתי הכלא ,מישרי בננות שבאו לנפנף לנו אהבתם? לו הנהלת אתה בהגינות היית נזכר כי לא רק בצד ההוא נפגעו מאלימות אלא גם אנו זכינו לה במנות גדושות...

66 שום עונש. זו מדינה ריבונית שמותר לה לבנות היכן ומתי שהיא רוצה. שיבנו הרבה אברמי
  • 22:58
  • 03.11.11

אין שום ענישה בבניה בישראל.את מי מענישים?הערבים הם הבונים ומרוויחים מהבניה.יש להם פרנסה לכלכל ילדיהם. הכסף שכביכול מדינת ישראל אינה מעבירה , זה כסף של מדינת ישראל. הערבים הפרו כל הסכם שחתמו. הכסף הזה שייך למדינה ואסור להעבירו. גם ארה"ב מעבירה למקסיקו את מה שהיר גובה?

67 מעניין שכל ההגיון המוסר והצדק נפלו על העם הפלסטנאי אהוד
  • 23:16
  • 03.11.11

למען הסדר הטוב הפלסטינים לא נישות את דרך הטרור אלא ישראל מצאה דרכים יעילות להלחם בו.
הפלסטינים לא מוכנים לוותר על הטרור ולהכיר בישראל כמדינת העם היהודי
כאשר לא מסלפים שתי עובדות אלו הופך המאמר להתפלספות שיקרית חסרת בסיס.

68 עם שנאבק על עצמאותו...... שמש בגדעון
  • 23:59
  • 03.11.11

אתה מבין שהם נאבקים על קיומך. ברגע שיוכלו הם ישתלטו עלייך. לא יעזור לך שאתה תמכת במאבקם הצודק. אתה כלי שרת בידיהם ואינך רואה זאת.

69 תודה, תודה , תודה לוי! בעל הול השפוי במדינה הזאת, שרוצה טובת בני עמו לפני העם האחר! חנדלה
  • 00:59
  • 04.11.11

לוי ..כנראה רק אתה רוצה שלום ולא ממשלתך ובוחריה אשר ינקו חלב כיבוש!

70 מאמר נכון. ישראל נשלטת על ידי חבורת בריונים אגרסיביים שכל מטרתם להרוס את מעט הדיאלוג שהצלחנו ליצור עם הפלסטינים. מטרת ביבי היא להוציא להורג את הסכמי אוסלו איציק ממרכז העכוז שלי
  • 01:05
  • 04.11.11

מה שלא ברור זה מה הוא חושב שיקרה אח״כ. באמת הם לא רואים שהם מובילים למדינה דו לאומית? עד כדי כך הם עיוורים? מה הם יודעים שאנחנו לא יודעים? זה שהם לא רואים שהזמן פועל לרעתנו זה סימן חמור לתת רמה של ההנהגה הנוכחית.

71 פרוסטוטה חוז׳ה בורובסטבה גוגול
  • 04:46
  • 04.11.11

והמבין יבין לוי כנראה לא יבין

72 מאמר משקף ואמיתי ערבי
  • 10:07
  • 04.11.11

הבעיה שהישראלים אינם מאמינים שהצד השני מוכן לשלום, זה שהם נטשו את רעיון מחיקת ישראל מהמפה וקבלת הרעיון שישראל תהיה פה לנצח זה מגה ויתור, מי שלא קולט אז הוא אטום. בקשר לאימון, מה שיצדיק זה מעשים ולא ברבורים הפלסטינים עשו ורואים שחדלו ומצהירים חדשות לבקרים שהם לא יחזרו לאלימות לימניים צר להם שתקום מדינה שתוך שנים לא רבות תהיה מעצמה כלכלית לכן אני צופה שהממשלה תנסה להחריב את המוסדות שהצליח אבו מאזן ופיאד לבנות ולהרוס השינוי הכיר שחוללו

73 יישר-כח וכל הכבוד לגדעון לוי על מאמרו החשוב האמיץ! די ללאומנות ולגזענות!
  • 11:31
  • 04.11.11

כ-ן להכרה במדינה פלסטינית עצמאית ושוויונית לאלתר - צו השעה!!!

74 Isarel should vote yes Michael Cole
  • 14:49
  • 04.11.11

I totally agree with the Gideon. Israel is remembering exactly who votes in favor and who voted against the creation of the the Israeli state in 1947. Those votes become part of the history and it could only done good to our image if voted "yes", any way the majority voted to add the Palestinian to the organization so we are on the loser side, so at least be smart.

75 זה רציני או שזה בדיחה? קורא מעוצבן
  • 18:33
  • 04.11.11

מה רע שהפלסטינים _נטשו_את הטרור? ארגון בינלאומי _מהוגן_? הנכבש נענש על מאבקו הצודק וה_לא אלים_ לשחרורו? זה הנקודות המרכזיות של מאמרך, ולדעתי הצגת את שלושתן לא נכון. לי זה נשמע כמו בדיחה. אונסק"ו הוא לא ארגון מהוגן, עצם העובדה שהוא בחר במדינה שיש לה חינוך מטעה ולא נכון, תרבות נמוכה (לא שלישראל יש גבוהה בימינו...) ומדע, מה שאין לאף מדינה ערבית כמשהו בעדיפות ראשונה. שלא לדבר על מה שהיה היום בתוצרת הארץ, שזה שהפלסטינים נבחרו לאונסק"ו זה משהו "גבוה" ו"טוב". למה אני קורא את זה בכלל?