על הצביעות - דעות - הארץ
מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

על הצביעות

לאיראן תהיה כנראה פצצה גרעינית, ואלו חדשות רעות מאוד. מדובר במדינה חורשת רע. אין צורך כאן להכביר מלים על איומיה המזוויעים ועל משטרה האפל, התקשורת הישראלית עושה זאת די והותר. בו בזמן לא עולות כאן לדיון שאלות אחרות: שאלות על הסטנדרטים הכפולים של המערב וגם של ישראל.

המערב נוהג איפה ואיפה. מעלים עין ממדינות גרעין מסוימות, חלקן מסוכנות, ומרעיש עולמות לנוכח התחמשות איראן. ישראל מצדה פונה עכשיו לעזרת הקהילה הבינלאומית במלחמתה בגרעין האיראני, ומתעלמת בבוטות מהחלטות אותה קהילה, שלעזרתה היא משוועת עכשיו. בשני המקרים מדובר בצביעות.

העולם חי בשלום עם נשק גרעיני כשהוא נמצא בידי המעצמות. זה בסדר שיש לאמריקה נשק גרעיני, אף על פי שהיא המדינה היחידה שעשתה בו שימוש (מפלצתי). זה אפילו בסדר שיש לרוסיה ולסין נשק גרעיני, מי יעצור בעדן. ספק גם אם המערב ייצא מגדרו אם עוד מדינות מתוכו, או כאלה שתחת חסותו, יצטיידו בפצצה. הרי מדובר במדינות שהן חלק ממשפחת העמים התרבותיים, להן מותר.

במלים אחרות: איפה ואיפה. יש מדינות שמותר להן, ויש שאסור. כמה מהמדינות הנאורות כבר שיגרו איומים בעבר, מפורשים או מרומזים, שהן עלולות להשתמש בגרעין בתנאים מסוימים. באירופה הנאורה גם התחוללה המלחמה הנוראה ההיא.

המעצמות הגרעיניות גם מתעלמות מהפרק הרביעי של האמנה למניעת הפצת נשק גרעיני, הקורא לפירוקו. להן מותר להתעלם. העולם גם חי בשלום עם העובדה, שיש אמנם 189 מדינות החתומות על האמנה, אבל יש גם ארבע שאינן חתומות עליה, בהן ישראל.

העולם למד לחיות עם פצצה צפון קוריאנית ופקיסטאנית, אף כי מדובר בסכנה שאינה פחותה מזאת אשר נשקפת מאיראן. אמנם איראן מאיימת על ישראל ועל ארצות הברית, אבל גם בפקיסטאן יכולה הפצצה ליפול לידי ידיים נוראיות, והמשטר בצפון קוריאה עלול לשלוח יד אל נשק יום הדין אם ירגיש מאוים. עם זה למד העולם לחיות, לאחר שראשיו חילקו לעצמם את מדינות תבל לטובות ולרעות, ובעיקר למותרות ולאסורות. יש לא מעט שרירותיות בחלוקה הזאת.

ישראל, שאינה חתומה על האמנה, נמצאת בחברה אחת עם צפון קוריאה, פקיסטאן והודו; חברה מפוקפקת למדי. איש אינו שואל למה, איש אינו שואל מדוע, לא בישראל ולא בעולם. על פי הערכות הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, יש כיום עוד 40 מדינות המסוגלות לפתח נשק גרעיני משל עצמן: העובדה שהעולם מתנהל בצביעות כזאת עלולה להיות אחד המניעים והדחפים שלהן לעשות כן ולהיגרר למרוץ חימוש מטורף.

לא מעט צביעות יש עכשיו גם ביחס של ישראל אל העולם. פתאום הקהילה הבינלאומית היא גורם שיש לא רק להתחשב בדעתו, אלא גם לקרוא לעזרתו. פתאום יש ארגון בינלאומי, שעל מלתו אנחנו סומכים ואותו אנחנו רוצים לגייס. האו"ם - שמום, אונסק"ו - אנטישמי, ורק מלה של סבא"א היא מלה.

אולי עכשיו, לנוכח אימת איראן, תתחיל ישראל להבין את החשיבות והכוח של הקהילה הבינלאומית. אולי בזכות איראן תחלחל כאן סוף סוף ההכרה, שאי אפשר לצפצף על העולם כל הזמן, שוב ושוב, ורק בעת צרה לקרוא לעזרתו. אולי בזכות איראן נבין, שאי אפשר להתעלם לנצח מעמדת רוב מדינות העולם ולהישאר מבודדים ומוקעים בקהילה הזאת לנצח.

העולם אמר בשנים האחרונות דברים נחרצים על צעדי ישראל, בשם רוב גורף ומוצק מאוד. ישראל לא שעתה: לא חשוב מה העולם אומר, חשוב מה ישראל עושה. והנה, לפתע, העולם חשוב לישראל. כמו ישראל גם איראן לא תשעה, קרוב לוודאי, לקול של העולם, אבל כלום רוצה ישראל להידמות, ולו במשהו, לאיראן?

Read the article in English: Hypocrisy of atomic dimensions




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 איזה השוואה אירן וישראל , מעניין האם הכותב מאמין בכך או סתם שנאה לישראל  (לת) אהוד
  • 06:25
  • 10.11.11

02 קשקשן עלוב  (לת) איך נפלת יא גידון
  • 06:27
  • 10.11.11

03 מאמר ילדותי.  (לת) אנונימוס
  • 07:12
  • 10.11.11

04 עדיין יש לקהילה הבינלאומי כלים לבלימת ההתחמשות בתנאי ישראל תקרוץ עין בנוגע לעניין פלסטין  (לת) מר
  • 07:29
  • 10.11.11

05 הצביעות יהויכין
  • 08:03
  • 10.11.11

אנחנו עמדנו במבחן העליון, נכפו מלחמות על קיומנו ויכולנו לאויבינו בלא שימוש בנשק יום הדין הזה בו ציידה אותנו ידידתנו דאז צרפת. האמנה היא קשקוש היא בכיים של אלה שאין להם.

06 עם ששליש ממנו נכחד בשואה, וכיום ממשיך להיות מאויים (כולל ע"י איראן) אוחז יוסי
  • 08:03
  • 10.11.11

בידו תעודת ביטוח. למה לוותר על התעודה הזו? בשם איזו סימטריה אווילית?

  •   יותר מתעודת ביטוח - תודה לאלו שהשיגו זאת יוסף
    • 18:10
    • 10.11.11

    בתעודת ביטוח אתה משתמש לאחר שהנזק כבר נגרם. לא תמיד זו נחמה גדולה. (אם נפלת מהגג והפכת למשותק, הביטוח מקל עליך ולא מבטל את הנזק).

    לנו יש יותר מביטוח: אמצעי הרתעה ומניעת הנזק.

    נשק גרעיני הוא האמצעי היחיד המשווה את כוחנו לכוח אויבינו העצומים במספרם, בשטחם, בכמויות האנרגיה שלהם וביכולתם להשפיע על המשק העולמי.

    הוא משווה, כי רק בעזרתו יכול גם הקטן להשמיד את הגדול, ולא רק ההיפך. (כמו שכינה הסופר דיימון ראניון את האקדח: "המשווה גדול וקטן".)

    לכן: אין שום סיבה שבעולם לוותר עליו.

    גדעון לוי: אתה רוצה לחיות, או לא?? ואל תגיד שנהיה כמו אירן.
    אף אחד לא מאיים להשמיד את אירן, ולא ניסו זאת בהצלחה חלקית בעבר. על ה"חכמע" הזו: תתביש גדעון לוי.

    לדעתי פיתוח הנשק הגרעיני על ידנו בשלב מוקדם מאד היה הצלה.
    עלינו לבאמת לחוש תודה עצומה לכל מי שהבין זאת והגשים זאת (לא מעט אנשים).

    בלי זה - במוקדם או במאוחר ישמידו אותנו. לא פחות.

    מדיניות העמימות שלנו היתה הדבר הנבון ביותר לעשותו, כל עוד אף אחד מאויבינו לא ערך ניסוי גרעיני. היא איפשרה לנו להחזיק בנשק זה בלי להכריז על כך ובלי להסתכסך עם העולם יותר מדי.

    פטנט מצוין מבית מדרשו של שמעון פרס, עד כמה שאני יודע.
    .כעת !!! יש לשקול את מדיניותנו אם וכאשר יערכו ניסוי כזה.

    לעניות דעתי, אם "העולם" אינו עוצר זאת, מוטב שיהיה להם וגם לנו נשק גרעיני, ולנו תהיה יכולת מכה שניה ברורה וידועה.

    זה טוב מאשר לתקוף אותם, לחזק שם את המשטר, להצית שנאה עממית לדורי דורות, ואולי להצית כאן מלחמה איומה וממושכת.

    לסיכום: גדעון לוי המאשים בצביעות, הוא עצמו צבוע.
    לדעתי: לא לתקוף, לקנות עוד צוללות.

07 גדעון  (לת) אתה כנראה אירני
  • 08:14
  • 10.11.11

08 ישראל על פי פרסומים זרים מחזיקה מעל למאה פצצות אטום על מנת להמשיך את מסמר חלוד
  • 08:29
  • 10.11.11

הדיכוי והכיבוש של העם הפלשתיני ולהפיל מורא על כל מדינות האזור . והעולם שזכר השואה עדיין בתודעתו מתעלם מכך . בעולם טוב יותר לא היו מאפשרים למדינות גזעניות דוגמת ישראל את המשך המצב הקיים. והבשורה הטובה שהעולם הולך ונעשה טוב יותר.

  •   להפטר ממסמרים חלודים  (לת) עפר
    • 10:22
    • 10.11.11

  •   גזענות אלמוני
    • 10:52
    • 10.11.11

    אם אתה ישראלי וכותב את הדברים האלה על המדינה שבה אתה חי אז יש לנו בעיה. בגלל אנשים כמוך אנחנו ניראים כך. אתם השמאל הההמכה של המדינה. במקום להיות מאוחדים אתם עושים ההפך .וקמים מול מי שמגדל אתכם זה מה נקרא דמוקרטיה

  •   ממשלת מופרעים שיש בידה 100 פצצות אטום ורוצה גם מאגר ביומטרי של כל אזרחיה - אינני יודע מה יותר מסוכן אזרחים סרבו ביומטרי
    • 10:53
    • 10.11.11

    לא לתת אצבע לממשלת הפסיכופתים.

  •   ישראל צריכה נשק גרעיני כדי לשלוט בפלשתינים צודק
    • 11:03
    • 10.11.11

    אתה מה זה חכם ....

09 שתי נקודות שכחת: שפוי
  • 08:38
  • 10.11.11

1. איראן זו המדינה היחידה בעולם המאיימת להשמיד מדינה אחרת (אפילו צפון קוריאה משתמשת בנשק להגנה ולא לתקיפת הדרום).
2. הנשק הגרעיני הפאקסיטני נמצא תחת אבטחה ושליטה של צבא ארה"ב.

  •   לשפוי - שכחת את הנקודה השלישית אורני
    • 13:16
    • 10.11.11

    3. סין וישראל הן שתי המדינות היחידות שמונעות את קיומן העצמאי של המדינות שכבשו,טיבט ופלסטין, ושוללות מתושביהן (איני בטוח כל כך לגבי טיבט) את הזכות להיות אזרחים של מדינה עצמאית.

  •   רגע, ארני יוסף
    • 18:27
    • 10.11.11

    ישראל לא כבשה את מדינת פלסטין כי לא היתה מדינה כזו מעולם.
    הפלסטינים החלו להגדיר את עצמם ככאלה זמן מה לאחר התחלת חזרת היהודים לארץ. מהרגע הראשון דרשו וגם ניסו ברצחנות מרשימה, לסלק את היהודים כליל.

    טיבט גם לא תקפה את סין ולא דרשה למחוק אותה מלכתחילה.

    באמת, לפלסטינים לא היו זכויות אזרח וממשל עצמי, כל עוד הצהירו ועשו הכל להשמדתנו.
    חתמנו הסכם עם הנהגתם, הם התחייבו להפסיק לפעול להשמדתנו, ואנחנו התחייבנו לתת להם את רוב השטח בו הם חיים, ושלטון עצמי.
    מאז לרובם המכריע יש ממשל עצמי וזכויות אזרח, תחת הרשות הפלסטינית. את רוב השטח לא מסרנו עדיין, אבל הבענו נכונות למסור. (אמנם,בינתיים לא הפסקנו לבנות בחלק ממנו).

    האם סין עשתה כל אלה? האם היא חולמת בכלל לשנות את החלטתה שטיבט היא מחוז של סין וזהו?
    כעת מתווכחים על תביעת "השיבה "(שפירושה ביטול מדינת ישראל די מהר), ועל סיום או אי סיום הסכסוך. בדיוק לזה הם אינם מסכימים.
    הא הא הא...
    האם מאחורי טיבט עומדים מאות מליונים הדורשים את מחיקת סין?
    ועוד ועוד ועוד...

    דחילק, כמה שטויות הצלחת לכלול בשני משפטים...
    .


  •   לא, תושבי טיבט הם אזרחים סינים גיל
    • 18:40
    • 10.11.11

    סין מעוניינת לשלוט על טיבט, אולם לא "להעלים" או לטרנספר את תושביה. אפשר להשוות את הטיבטים אולי לערביי ישראל, לא לפלסטינים בשטחים שהינם חסרי כל אזרחות. אין עוד מקום בעולם שבו יש קבוצה אתנית שלמה חסרת אזרחות על אדמתה, השימוש במילה "כיבוש" במקרה הזה מטעה.

  •   איראן לא אימה אף פעם להשמיד את ישראל אבל אנחנו איימנו בהחרבת האומה האיראנית יוסי
    • 21:11
    • 10.11.11

    הנשק הגרעיני הפקיסטני אינו בשליטת צבא ארה"ב

  •   מה עם הכורדים? חיים
    • 00:24
    • 11.11.11

    מותר להם לדבר בשפתם בטורקיה?

10 צביעות בלית ברירה א. צפון
  • 09:07
  • 10.11.11

אכן יש איפה ואיפה (אם כי, לא זכור לי שישראל איימה אי פעם למחוק ישות פוליטית כלשהי מהמפה כפי שעושים האיראנים). אך האלטרנטיבות האחרות הן פירוק מאסיבי של נשק גרעיני בכל רחבי העולם בשם היושרה (דבר שלעולם לא יקרה) או לאפשר למדינות כמו איראן לפתח פצצה גרעינית בשם היושרה (דבר שאסור שיקרה). כרגע, ממקום מושבנו בישראל, אין ספק שהאפליה הזו נראית כאופציית הפעולה הטובה ביותר, ולמען קיומנו על הקהילה הבינלאומית להמשיך לנסות ולמנוע מאיראן להשיג את הנשק הגרעיני, גם במחיר (הנמוך הרבה יותר לדעתי) של הפגיעה באינטגריטי שלה, בעיקר בעיני האיראנים שאינם מפגינים מי יודע מה יושר ואמירת אמת.

11 גדעון לוי - קשקשן כתמיד מצביע קדימה
  • 09:10
  • 10.11.11

נו, ונגיד שאני מסכים עם התיאוריות שלך (ואני לא) - איך להוסיף עוד מדינה לרשימת "המדינות בעלות משטר אפל (גם אנחנו?) עם נשק גרעיני" יעזור לעולם? אם לפאקיסטאן וצפון קוריאה יש פצצה, וזה לא טוב, אז גם שלאיראן תהיה? כי "לא עושים איפה ואיפה?" - האם עדיף להקריב את המציאות למען הטהורות התיאורתית?

12 ההבדל הקטן ערבי
  • 09:17
  • 10.11.11

ישראל תקפה ולא הסתפקה באיום במקרה של עיראק, אם מחר האיראנים יגידו נשתמש להגנה בלבד אז יהיה מצבם בסדר? שטויות. ישראל מדינה שמאימת ואפילו עושה , עופרת יצוקה מזכירה לכם משהו!? כמה ילדים ומבוגרים נהרגו??!! מלחמת לבנון, מה לא נעשה שימוש ברצח המונים חפים מפשע כדי ללחוץ על חיזבאללה?! עולם צבוע.

  •   תזכיר לי כמה סורים נרצחו בידי המשטר השפל שלהם? בלי אטום, בלי איומים ובלי כיבוש? דג קר
    • 10:00
    • 10.11.11

    ברחבי העולם יש בכל נקודת זמן נתונה לפחות 10-15 מדינות שהורגות ודורסות פי כמה וכמה אזרחים מישראל. רוסיה, סין, צפון קוריאה, עיראק, איראן, סוריה, לוב, סומליה, אריתריאה - רשימה נוכחית חלקית מאוד.
    אתה באמת רוצה להשוות את עופרת יצוקה - שנועד למנוע ירי של עשרות ומאות טילים על ישובים אזרחיים (תזכיר לי באיזה עוד מדינה בעולם ירי כזה הוא שגרתי?) - למה שאסד עושה עכשיו לאזרחיו-שלו? לדיכוי המטורף באיראן? למאות הכורדים שנהרגים מדי שבוע בטורקיה ואין פוצה פה ומצפצף?

  •   ההבדל ערן
    • 12:18
    • 10.11.11

    ישראל לחמה מספר מלחמות בערבים בהן נהרגו גם חפים מפשע.
    אני מציע ל"ערבי" לשאול את עצמו למה זה קרה?
    עופרת יצוקה שהערבים אוהבים להתהדר בה שמעשה נורא של ישראל באה בעקבות נסיון של שנים לרצוח יהודים חפים מפשע בכל אמצעי שהעזתים הצליחו לארגן כולל אלפי טילים שכוננו לבתים פרטיים, מוסדות חינוך ועוד.
    עופרת יצוקה היה מבצע צבאי נגד עזה שבראשה עומד החמאס שמדיניותו המוצהרת היא השמדת מדינת ישראל תוך רצח היהודים שבה (אפשר לקרוא באמנת החמאס למי שלא מכיר).
    מדינת ישראל, לעומת זאת, לא פעלה להשמדה של הישות העזתית או לרצח של כמה שיותר אנשים. להיפך, היה נסיון להרוג כמה שפחות. נכון שהיו גם חפים מפשע שנהרגו, אבל אם ישראל היתה פועלת בסגנון החמאס, במטרה להרוג כמה שיותר, היו לא מאות הרוגים, אלא עשרות אלפים. בקלות.
    אין מקום להשוואה שהערבים מנסים לעשות בין המדיניות שלהם לזו של ישראל. זה פשוט לא נכון מבחינה לוגית.

13 אתה רציני? ישראלי
  • 09:54
  • 10.11.11


14 מלך הצבועים מדבר על צביעות...אכן פרודיה במיטבה גדעון טול קורה מבין עיניך
  • 10:01
  • 10.11.11

מר לוי הרי השכם והערב מטיף לנו כמה שישראל היא מדינה גזענית/פשיסטית ועוד כהנה וכהנה מחמאות, וכששואלים את מר לוי מדוע הוא מתעלם מהגזענות והפשיזם במדינות אחרות (מדינות ערב למשל...) הוא טוען שהוא פטריוט ישראלי והוא מתרכז בישראל ולא מעניין אותו מדינות אחרות...נו גדעון, אז כל הטיעון שלך כלפי ארה"ב למשל לא מחזיק מים, הם בסך הכל ישיבו לך אותה תשובה "אנחנו מתרכזים באיראן, לא במדינות אחרות..." אם אתה רוצה להבין באמת מדוע העולם מודאג מאיראן יותר מאשר ישראל, תנסה להסביר לעצמך מדוע ישראל היא מדינה הרבה פחות גזענית ופחות פשיסטית מאיראן. אז אולי תבין. צבוע שכמותך

  •   אתה הצבוע יהודה שנקר
    • 14:36
    • 10.11.11

    הרי כל פעם שבאים בתלונות ובביקורות על הכיבוש והתנהלות ממשלת ישראל כלפי שכנינו, אז מפנים אצבע לאיראן, מצב הגייז בסוריה ושאר ספינים. אתה הצבוע, זה שלא מוכן לקבל ביקורת על ישראל ומעדיף לטאטא את הכל מתחת לשטיח.

    גדעון הוא צדיק, על כל עיתונאי שמבקר את מעשינו שלנו, יש 200 שנוקטים באותה טקטיקה מלוכלכת כמו שלך. זה כמו שיעבירו ביקורת על גבר שמכה את אשתו והוא יגיד, אז מה בשכונה ליד יש גבר שרצח את אשתו. נכון, אבל נו אז מה.

  •   אם גדעון צדיק,אזי ראובן
    • 15:34
    • 10.11.11

    אתה לקוי בנפשך

15 הפעם טעית ובגדול עוזי יער
  • 10:20
  • 10.11.11

ישראל מחזיקה בנשק גרעיני (עפ"י פרסומים זרים) בלי לאיים על אף אחד וגם אינינו מונעים במדיניות החוץ שלנו ע"י אידיאולוגיה דתית מטורפת. האירנים כן. עפ"י אמונת השליטים באיראן, מלחמת יום הדין תעזור להופעתו של "המהאדי" הוא האימאם הנעלם שישליט את האיסלם בכל העולם. ישראל אינה תומכת בשום אירגון טרור בעולם שמאיים על איזו מדינה ריבונית אחרת וישנם עוד טיעונים כאלו למכביר. אנחנו לא מחזיקים בנשק הזה כדי לממש את זכותנו לתכנית גרעינית אלא כנשק להרתעה בפני מלחמת השמד נגדנו. אז בבקשה, לא להשוות בינינו לבין איראן וצפון קוריאה.

16 במרומז מדבריך תיהיה מאושר שלאירן תיהיה פצצה גרעינית. שמעון הצדיק
  • 10:41
  • 10.11.11

האם השמאל הקיצוני בעצם משלב ידיים עם החמאס באומרו "שתיהיה לאירן פצצת אטום שתזרוק על ישראל אפילו שיגרום למותינו"

17 המשך כך! התעלית על עצמך בגיבוב השטויות הפעם!  (לת) עיתונאי משפיע אתה!
  • 11:07
  • 10.11.11

18 מאמר מעולה דן
  • 11:13
  • 10.11.11

נתוח מצוין.

19 ביבי מארגן מלחמה לפני הבחירות, אז יטען שהתריע !!!  (לת) שי
  • 11:13
  • 10.11.11

  •   לגיטימי לתקוף את איראן גם לפני בחירות עמיש גל
    • 14:39
    • 10.11.11

    גם ברק אובמה יתקוף לפני הבחירות אם יבין שזוהי הדרך היחידה שלו להיבחר שוב.
    מבחינת ישראל זה שווה את זה.

20 מילים כדורבנות קרן
  • 11:25
  • 10.11.11

כל מילה ומילה חצובה בסלע.

תודה לגדען לוי על כך שהוא כאן כדי להשמיע קול של שפיות, מוסר תקין ויושר.

21 כל מלה חופרת בסלע קיומנו המפוקפק  (לת) אזרח
  • 11:39
  • 10.11.11

22 מדינה שרשיה קוראים השכם והערב להשמדת ישראל, אינה מוחרמת ונשיאה זוכה למחיאות כפיים באו"ם...  (לת) אכן צביעות
  • 11:41
  • 10.11.11

23 גם נורמנדי היתה מפלצתית! היה פשוט צריך להכנע... מודרניסט
  • 11:57
  • 10.11.11

אז כמו היום, מטיף לוי להכנע לכל דרישה של מפלצות רצחניות - להלחם, אתם מבינים, זה פשוט לא מוסרי....

24 ההבדל - אירן גרעינית מאיימת על מדינות המפרץ הסוניות. ועל הנפט.  (לת) ריקי
  • 12:36
  • 10.11.11

25 גדעון , לישראל נשק תרמו גרעיני (פצצות מימן ) שיחריב את המיזרח התיכון המפרץ גואל
  • 12:51
  • 10.11.11

הפרסי על הנפט שבו שיביא לשואה כלכלית על העולם . גדעון לוי שימותו הקנאים ,תישאל אותי מהיכן אני יודע זאת ,לא הייתי ולא עבדתי בכור בדימונה ,מספיק ששמעתי פעם את אדווארד טלר אבי פצצת המימן יהודי ציוני מראשי פרוייקט מנהן .

26 תפישת עולם ילדותית משהו שגיב
  • 13:05
  • 10.11.11

אתה בוחן את הדברים בראיה של 'צודק' 'ישר' ו'צבוע', אלה מושגים שאין להם כלל מקום בפוליטיקה. אם אתה יודע שאויב שלך עומד להתחמש בנשק רב עוצמה - תעשה הכל כדי למנוע את זה. זה הכל. לו האירנים היו יכולים למנוע מישראל להחזיק בפצצת אטום היו גם הם עושים זאת. פוליטיקה, ובמיוחד פוליטיקה בינלאומית נקבעת רק לפי אינטרסים. נראה לי שכתב בכיר בהארץ צריך כבר לדעת זאת.

27 פעם הארץ היה עתון רציני אומרים שהיה פה שמח
  • 13:07
  • 10.11.11

שלא נתן דריסת רגל (או דיו או ביטים ,איך שתרצו) לאנשים טפשים.
גדעון לוי, אתה פשוט בושה לשמאל האמיתי. אני מתבייש שיש כאלה שמקטלגים אותנו פוליטית באותה הסקאלה.

איפה הימים ההם ... געגועי ליקה עם האף המחודד

28 במקום להתפלסף לשווא למי מגיע עמיש גל
  • 14:38
  • 10.11.11

ראוי להתרכז כעת איך מכריעים את איראן ומונעים ממנה נשק גרעיני בין אם דרך עיצומים ובין בדרך של תקיפה צבאית. איראן היא מדינה פונדמנטליסטית, טוטליטרית שאיימה שוב ושוב לתקוף מדינות אחרות ובראשן את ישראל, סעודיה ואמריקה. אין טעם להתקשקש למי מגיע שיהיה לו גרעין ומי יודע לאיים יותר טוב. צריך להשמיד לאיראנים את הגרעינים ויפה שעה אחת קודם. את הויכוחים נעשה ביום שאחרי.

29 ספירו כהרגלו טועה בהבנת המציאות עמיש גל
  • 14:44
  • 10.11.11

ישראל לא מתחשבת פתאום בקהילה הבינ"ל, כי היא היתה ותמשיך להיות לא רלוונטית. אבל מבחינה מדינית-טקטית נכון לתת למי שרותה או למי שיכול למקסם את הלחץ על איראן כדי שיעצרו את תהליך ההתחמשות. בכל מקרה ברגע שהאיראנים יגיעו לדקה ה-89 ארה"ב או ישראל או ברית נאט"ו יתקפו את יעדי הגרעין באיראן כאשר לזכותם הנסיון המדיני הנקי להשפיע על איראן לחדול מהגרעין. ספירו צריך להבין שישראל יכולה וצריכה לרשום לזכותה כל מאמץ לשכנע את האיראנים בדרכים מדיניות - כלכליות, שלכשנתקוף יהיה ברור לכולם שישראל עשתה לכל אשר לעיל ידה להימנע מהתקיפה הזאת.

30 אשפה תקשורתית - עיתונאי מתוסבך ואומלל  (לת) דינו
  • 14:46
  • 10.11.11

31 טיעון מרשים בעמק
  • 14:57
  • 10.11.11

לו היה מחפש אחמדי נגד ומשטר ההיתולות סניגור לא היה מוצא סניגור טוב יותר מאשמדאי זה שקולו השטני משמש שופר לשונאי ישראל הששים לאובדנה, וכאילו שהטיעונים שלו מחדשים משהוא, במציאות האכזרית בה אנו חיים ידוע לכולי עלמא מי מסכן את השלום ומי מצהיר שלמדינת היהודים אין
זכות קיום וגם יעשה הכול בצל הפטריה הגרעינית להחלשתה ההדרגתית
עד לאובדנה, והחולרה החתום על מאמר זה כאילו זו גם מטרתו מזדהה
עם משטר האאיטולות וגוזר גזרה שווה בין מין שאינו ממינו תופעה לא מובנת
בכל פרמטר הגיוני ופסיכולוגי. יש להוקיע אותו עד לגבול הקורא להסתה נגד
קיום המדינה פשוט תופעה חולה ומחליאה.

32 ההבדל בין איראן וישראל מה ההבדל?
  • 15:34
  • 10.11.11

איראן חתומה על האמנה ל"אי הפצת נשק גרעיני" (NPT). האמנה מחייבת את החותמות עליה, שלא לפתח נשק גרעיני, ותמורת זה הן רשאיות לרכוש טכנולוגיה גרעינית למטרות שלום. הסכמה זו מפוקחת ע"י וועדת פקחים מקצועית הרשאית לסקר את מתקני הגרעין של אותה מדינה.
איראן קיבלה מרוסיה טכנולוגיה גרעינית בדרך זו, וניצלה אותה על מנת לפתח תוכנית גרעין מלחמתית חשאית תוך כדי הונאת העולם, לכן היא מגונה ומוטלות עליה סנקציות. הסיבה ליחס הזה הוא החשש שצפצוף על ה NPT ללא תגובה יביא לפריצת מרוץ חימוש גרעיני עולמי.

ישראל מעולם לא הצטרפה לאמנה (ההצטרפות היא וולונטרית) וממילא לא קיבלה טכנולוגיה גרעינית לצרכי שלום ולא נהנתה מפירותיה. ישראל פיתחה את יכולותיה בעצמה ולכן לא חייבת כלום לאיש. ייתרה מזו: יש טענה, שטרם הוכחה מטעמים מובנים, שלישראל כבר היו היכולות במועד שבו הוכרז ה"מועדון הגרעיני" כלומר המעצמות שעל פי ה NPT רשאיות להחזיק נשק גרעיני. כך שכנראה שאם ישראל תצטרף יום אחד לאמנה היא תצטרף דווקא למועדון המחזיקות בגרעין, בין אם זה מוצא חן בעיניך ובין אם לא...

33 ביבי את ליברמן הרסו את קשרי החוץ והפכו אותנו מצורעים בעולם. בכך שמטו את הסיכוי לשיתוף פעולה צבאית כנגד האיראנים, עם האמריקנים. כי הרי באיומים לא מנטרלים את האיראנים מהגרעין הנמצא כבר בהישג ידם. אבל ביבי מתייחס לאיראן כאמצעי נוסף להפחדת הנבוכים במדינה, כי הטלת המורא היא נשקו של מנהיג שנעדר מנהיגות. לא בכדי פסטיבל איראן פרץ כשדעכו הלהבות מפסטיבל שליט.555 יחצנים בלשכת ראש הממשלה עוסקים כל הזמן בספינים תקשורתיים כדי לכסות מחדלי הממשלה הגרועה ביותר שידענו .  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 15:37
  • 10.11.11

34 ביבי את ליברמן הרסו את קשרי החוץ והפכו אותנו מצורעים בעולם. בכך שמטו את הסיכוי לשיתוף פעולה צבאית כנגד האיראנים, עם האמריקנים. כי הרי באיומים לא מנטרלים את האיראנים מהגרעין הנמצא כבר בהישג ידם. אבל ביבי מתייחס לאיראן כאמצעי נוסף להפחדת הנבוכים במדינה, כי הטלת המורא היא נשקו של מנהיג שנעדר מנהיגות. לא בכדי פסטיבל איראן פרץ כשדעכו הלהבות מפסטיבל שליט.555 יחצנים בלשכת ראש הממשלה עוסקים כל הזמן בספינים תקשורתיים כדי לכסות מחדלי הממשלה הגרועה ביותר שידענו .  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 15:38
  • 10.11.11

35 "הם מפחדים".... פרגמטיסט
  • 15:41
  • 10.11.11

גידעון גידעון אל מי אתה פונה?לשטופי המוח שכל האינפורמציה עליה הם נישענים לקוחה מ "ישראל היום"ושאר עיתוני הפרוודה בעברית ? לאלו שלא מסוגלים להבחין בשטיפת המוח שהם עוברים גם אם היא כתובה בראי שמולם באותיות אדומות מ,,,למיתלהמים שאתמול קראו להפרת כל חוק בי"ל ועכשו פיתאום הם ניזכרים שהחרב עליה נישענו היא חרב פיפיות...חבל על זמנך-הם מפחדים....

36 העולם הולך לבעור וגידי נשאר בבית הספר היסודי-הוא עוד לא מבין את ההבדל.  (לת) יונה
  • 16:07
  • 10.11.11

37 העתונאי שהגן על מי שהרג אותו בלי צבע  (לת) אירוניה בהיסטוריה
  • 17:37
  • 10.11.11

38 ישראל ואיראן. . . מני
  • 17:42
  • 10.11.11

לא רק מתחילות להידמות לאחיות תאומות אלא לתאומות-
סיאם (תאילנד) שגדולי הכירורגים לא יצליחו כבר להפריד
ביניהן. . . החל באייטולות בחרושת הטילים וגם או-טו-טו
אתם יודעים מה עוד ולכאורה. . .

[10:36, 13:42]

39 תראו מי מדבר א"ש גליל
  • 18:17
  • 10.11.11

לשמוע ממך על צביעות, זה בערך כמו לשמוע את אסד ואחמדי מקשקשים על מוסר ואנושיות.

40 ישראל ואיראן (2). . . מני
  • 18:19
  • 10.11.11

דוקטרינת "עם לבדד ישכון" מתערערת וישראל
תפתח לקירבת-יתר לשכנים הערבים וכן, אפילו
להחזיר מספר רב יותר של פליטים לדוקטרינת
"נוהל שכן" ע"מ להשתחרר מאיום מטילים. . .
וכיוצא בזה. . . מה עוד שבמקרה כזה בג"ץ לא
יתערב. . .

[10:59, 13:43, 17:43]

41 גדעון, 22 מדינות עומדות לרשותך- פה נתקעת? משחררים אותך, עוף  (לת) ררררר
  • 18:23
  • 10.11.11

42 כותרת: על הנאיביות  (לת) של הכותב
  • 18:56
  • 10.11.11

  •   ל 42 סתם עברתי בסביבה
    • 12:51
    • 11.11.11

    זו לא נאיביות,זהו מר לוי במלוא "תפארתו" זה המקצוע שלו רק שהוא
    לא יודע שלהיות פרו ערבי פס מן העולם, והעולם הולך לשינוי טוב יותר,
    "להרגעת האיסלאם" ותמו ימי התום של ישראל.

43 הרצחת וגם ירשת..ישראל גם מפתחת אטום בחשאי וגם צועקת נגד איראן נכון מאוד
  • 19:11
  • 10.11.11

הצביעות במירעה

44 האשמים והצבועים הראשיים הם -- צרפת -- בריטניה ו -- גרמניה עיניים לראותEYES2C
  • 19:19
  • 10.11.11

ראשי ממשלות צרפת ובריטניה הם שדאגו להעביר לישראל את הכור הגרעיני לייצור הפצצות ששימון ברז הקים בדימונה. הסוציאליסטים הליסטים עשו זאת! ר"מ צרפת גי מולה ור"מ בריטניה הרולד ווילסון בתמורה לכך שבן גוריון הסכים להשתתף במלחמה הקולוניאלית הראשונה של ישראל -- מלחמת סואץ של 1956, או בעברית "מבצע סיני". גרמניה המערבית של אדנאור "רק" מימנה את הפרויקט במסגרת "השילומים", והיא ממשיכה לממן מחצית מהוצאות בניית הצוללות (נושאות הטילים הגרעיניים, ע"פ מקורות זרים כמובן) "דולפין". לכן הם המתנגדות החריפות ביותר, והצבועות ביותר, של איראן. נשיא ארה"ב, ג'ון פיצג'רלד קנדי התנגד לגירעון ישראל. אבל הוא נרצח, והבא אחריו לינדון ג'ונסון (הידיד של איש ה"מוסד" והסרטים, ארתור קרים, ובמיוחד של אשתו מתילדה) החל לספק לישראל סקייהוקים ופנטומים שיכלו לשאת פצצות גרעיניות.

45 רוכלי המודעות ברגמן
  • 19:29
  • 10.11.11

נראה לי שחלק גדול מהיות הפוליטיקאים בעלי מוסר כפול
הוא בזכות העיתונים עצמם שידועים במוסר החד משמעי שלהם ..

46 תודה גדעון. שפוי בין עיוורים  (לת) Nookyelur
  • 19:32
  • 10.11.11

47 הלוי שירת כהנים בבית המקדש והעיתונאי משרת את אויבי ישראל בושה  (לת) אשר
  • 20:16
  • 10.11.11

48 אני בעד מלחמה גרעינית ושהטוב ינצח .  (לת) דוד
  • 21:35
  • 10.11.11

49 גדעון היקר כרגיל אתה מתעלם מניואנסים דוד
  • 22:08
  • 10.11.11

המשחק הכפול והמסוכן שמשחקת איראן לא מזכיר לך קצת מדינה אירופאית כלשהי מאמצע המאה הקודמת ? שכמובן גם את הצהרותיה לא לקחו ברצינות... והאו״ם הוא ארגון חסר שיניים ומוטה, רק שהפעם יצא במקרה שהאינטרס הערבי הוא אותו אינטרס שיש לישראל.. אז אתה יכול להפסיק עם האנטיפופוליזם הפופוליסטי הזה, כי אם איראן הייתה מתנהלת בשקט, אף אחד לא היה אומר כלום

50 צריך לשים דברים על השולחן לא השילוב של איראן גרעינית ומשטר קיצוני שם הוא המסוכן. המזכירות לדיוק ונפש
  • 22:39
  • 10.11.11

צריך לשים דברים על השולחן לא השילוב של איראן גרעינית ומשטר קיצוני שם הוא המסוכן. אלא השילוב של שני האחרונים ביחד עם משטר לוחמני ומשיחי בישראל.
אילו לאיראן יש פצצה גרעינית אבל פה בישראל יש משטר דורש שלום שמקיים את הבטחתו לשלום אני את עצמי בטוח פה. אלא שהדברים שונים

51 על הצביעות ששמה גדעון לוי  (לת) כהן יעקב
  • 22:57
  • 10.11.11

52 לזלמן הפנסיונר [33, 34] אבידן
  • 23:21
  • 10.11.11

כפנסיונר ותיק אתה רואה בצער ובחרדה איך השמאל מתחיל סוף סוף להימאס על העם, מתפורר מיום ליום, ולאחרונה מתחיל גם לאבד גם את המאחז שלו בבית המשפט העליון ומטה. איני משתתף בצערך, וכדאי שתעסוק במושב הזקנים שלך, ולא בפוליטיקה שאינך מסוגל להבין אותה היום.

53 הכלל פשוט: למדינה דמוקרטית-מותר. למדינה שאינה דמוקרטית-אסור. א.ב.
  • 23:39
  • 10.11.11

וההיגיון:
אין לתת עצמה כזו בידי יחידים או קבוצות כוח.
רק מדינה דמוקרטית, שבה העם בוחר, העם מפיל ממשלות והעם מקבל זכויות יכולה להחזיק בנשק כזה באחריות.

54 גידון,אירן של אחמניג'ד +ההיאטולות ,זהה לישראל של הכת השלטת(ביב ושות') +הטפשים מש"ס וכו',רק להם אין נער הגבעות ולנו יש!!!  (לת) עדד
  • 00:35
  • 11.11.11

55 אצל היהודים - מי שיודע שהוא צדיק, אינו צדיק. וגם לוי לא צדיק, אלא צדקן - ודי מטופש בסך הכל.  (לת) רזניק (לא נח)
  • 00:46
  • 11.11.11

56 אולי מר גדעון במקום פוליטיקה תחזור לסיפורי הפלסטינית הזקנה המקלפת פול ומספרת על בנה המסכן שסך הכל רצח משפחה יהודית  (לת) א ב
  • 07:12
  • 11.11.11

57 לכל המעוניין סתם עברתי בסביבה
  • 12:33
  • 11.11.11

האו"ם - שמום, אונסק"ו - אנטישמי, ורק מלה של סבא"א היא מלה".=צודק בהחלט.
2."המערב נוהג איפה ואיפה. מעלים עין ממדינות גרעין מסוימות, חלקן מסוכנות, ומרעיש עולמות לנוכח התחמשות איראן".=כי אירן לא מרפה מאיומיה על ישראל,זה למה.
3."כמה מהמדינות הנאורות כבר שיגרו איומים בעבר, מפורשים או מרומזים, שהן עלולות להשתמש בגרעין בתנאים מסוימים".=כתגובה לאיומיהם של משגרי האיומים.
4."העולם למד לחיות עם פצצה צפון קוריאנית ופקיסטאנית"=צודק בהחלט ורע מאוד שכך.
5."ישראל, שאינה חתומה על האמנה, נמצאת בחברה אחת עם צפון קוריאה, פקיסטאן והודו; חברה מפוקפקת למדי. איש אינו שואל למה",=איך אתה מעז להשוות בין ישראל לשאר המדינות שהזכרת?הן המאיימות,וישראל כתגובה להרתעה מגיבה באותה מטבע.
6."שאי אפשר לצפצף על העולם כל הזמן, שוב ושוב, ורק בעת צרה לקרוא לעזרתו".=אפשר גם אפשר כמו שהעולם מצפצף על ישראל,וחידלו להחדיר פניקה שיקרית על בידודה של ישראל כי איטליה,צרפת,צ'כיה,ארה"ב גרמניה תומכות באופן גורף בישראל ואנגליה בעניין בפרט.
7."העולם אמר בשנים האחרונות דברים נחרצים על צעדי ישראל, בשם רוב גורף ומוצק מאוד. ישראל לא שעתה: לא חשוב מה העולם אומר, חשוב מה ישראל עושה. והנה, לפתע, העולם חשוב לישראל".=זה מה שהעולם תמיד אמר רק דברים נחרצים על ישראל,מה חדש?והגיע הזמן לנחרץ את העולם לשם שינוי.
8."העולם אמר בשנים האחרונות דברים נחרצים על צעדי ישראל, בשם רוב גורף ומוצק מאוד. ישראל לא שעתה: לא חשוב מה העולם אומר, חשוב מה ישראל עושה. והנה, לפתע, העולם חשוב לישראל".=בלית ברירה ולא מתוך גחמה מר לוי

58 יש קצב שאונס נשים ויש אותך שאונס את המדינה ! חיים הלוי
  • 14:51
  • 12.11.11

הפוסל במומו פוסל מר לוי.

59 אירן נחושה להיות מעצמה גרעינית, אין מי שיעצור בעדה והיא תחזיק פצצות? סמי אלקיים
  • 12:58
  • 13.11.11

העולם הערבי, או האסלאם לא יתן מצב בדומה לעירק, אפכניסטן, הפעם
יעמדו וישקפו פיזית, את האנטי קריסט החל מטרור, וחלה בהיתלקחות
במלחמת עולם שלישית?
העולם זקוק למלחמות ודילול אוכלסייט כדור הארץ?
מדינות עניות מהם יקום גזע אנושי, עם פגם של חוסר אנושיות?
אטלי הבין זאת בהיותו בן 24, כאשר הפך לראש ממשלת אנגליה,
מנע שלא יקום יצור אנושי מהעוני עם פכם אכזרי, ואיפשר את כל ההטבות
בחינם לעניים,על מנת למנוע יצור אנושי מעוות?
יש להתייחס לאירן בכו8בד ראש ובכבוד??????????????????

פרוייקטים מיוחדים