המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

לא נתניהו הוא השקרן

האם בנימין נתניהו משקר יותר מפוליטיקאים אחרים? זה לפחות הרושם שמתקבל מדיווחים עיתונאיים שונים. אבל האם הוא משקר יותר מראשי ממשלה אחרים לגבי (חוסר) רצונה העז של ישראל בשלום עם הפלסטינים? זו כבר ממש עלילה.

אחד בפה אחד בבולדוזר הוא תמצית המדיניות הישראלית. ליצחק רבין היו אולי כמה פליטות פה מעודדות מבחינתנו, מתעבי השידוך בין קב"ה לנדל"ן. אבל בעת כהונתו השנייה נסללו הכבישים העוקפים להתנחלויות שהפכו את גוש עציון ופסגות לחלק מירושלים. בתקופתו נענשה חברון בעוצר הרסני, בשל הטבח שביצע יהודי במתפללים פלסטינים. בזמנו שוכללה מדיניות הסגר תוך ניתוק החברה הפלסטינית בירושלים המזרחית ובעזה משאר חלקי השטח שנכבש ב-1967. יתר הממשלות רק המשיכו במדרון ההאצה שנסלל אז.

אפיונו של נתניהו כשקרן נשען על שתי הנחות בעייתיות. האחת - שמלים מודעות אמורות ללמד אותנו על כוונות ומדיניות. אין שדה שבו ישראל השתמשה בהצהרות של מנהיגים כדי לכסות על כוונות, יותר מבשדה יחסנו לפלסטינים (משני עברי הקו הירוק). חוזים עם אדריכלים, צווי הפקעה, צ'קים לקבלנים. אלו המלים דוברות האמת.

ההנחה השנייה היא שראש הממשלה הוא המחליט והקובע. אבל בשדה יחסנו לפלסטינים, הדמוקרטיה ליהודים היא בשיאה. כל ראש ממשלה היה והנו נציג נאמן של החלטות רוב הציבור היהודי וכיסו. זה שהלך לצפות בהפצצות על עזה מגבעה סמוכה וממלא את היכל התרבות, זה שמבלה בפארקים שהיו כפרים פלסטינים ועומד דום בצפירת יום השואה. הקואליציה של נתניהו יציבה לא בגלל להטוטים אריתמטיים.

אנגלה מרקל, ניקולא סרקוזי וברק אובמה, מספרים לנו, אינם מאמינים לנתניהו. אבל נראה שהם וממשליהם מתרעמים עליו משום שהוא שקרן פחות מוצלח מקודמיו בראשות הממשלה הישראלית. הם כועסים, משום שהוא לא טורח לחפות על הפער שבין מלים לבולדוזרים. כך יותר קשה להם להסתיר את השקריות שבמדיניות ארה"ב ואירופה: כביכול למען שלום באזור ומדינה לפלסטינים. למעשה, שיתוף פעולה עם ישראל בניסיון לכפות על הפלסטינים הסדר כניעה.

עשו לנו לייק בפייסבוק וקבלו את הדעות וכתבות המגזין של הארץ ישירות אליכם

נתניהו משקר? באתר ה-OECD כתוב ש"חוט השני של עבודתנו הוא מחויבות משותפת לכלכלות שוק המגובות על ידי מוסדות דמוקרטיים שמתמקדים ברווחת כל האזרחים". מי שקיבלו את ישראל כחברה ידעו שבין המוסדות שמגבים את כלכלת השוק שלה מככבים המינהל האזרחי, משרד הפנים וקרן קיימת לישראל. כל קשר ביניהם לדמוקרטיה ולרווחת הכלל הוא דמיוני בהחלט.

הסבר עיקרי לשקר טמון בדברי האמת של אנדרו שפירו, עוזר שרת החוץ האמריקאית לעניינים פוליטיים צבאיים. "הטכנולוגיה הישראלית חיונית לשיפור ביטחון הפנים שלנו ולהגנה על חיילינו", הוא אמר במכון וושינגטון למדיניות המזרח הקרוב ("הארץ" 6.11). ומה שנכון לארה"ב נכון גם לבעלות בריתה האירופיות. "תמרונים משותפים מאפשרים לנו ללמוד מניסיונה של ישראל בלוחמה עירונית ובמלחמה נגד הטרור", אמר, והרי בלעדי הכיבוש לא תהיה לוחמה עירונית. ועוד: "אנחנו לא מספקים (לישראל) סיוע בתור צדקה, אלא משום שיש בכך יתרונות לביטחון שלנו... אנחנו תומכים בישראל משום שזה לטובת האינטרסים הלאומיים שלנו". לכן, מי יתעסק בקטנות כמו מימוש זכות ההגדרה העצמית של הפלסטינים?

Read this article in English: The real cost of Israel's occupation of the Palestinians




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אמת ויציב. עמירה צלולה כבדולח  (לת) אורן
  • 06:11
  • 16.11.11

  •   מילים כדורבנות,מדויקות  (לת) שומר חוק
    • 16:29
    • 16.11.11

  •   חיבור מעושה של שתי רכילויות אינה טיעון אולי דעה יונתן אינגלמן
    • 16:37
    • 16.11.11

    כתבות רבות פועלות על רגשות, שקר נתפס אלצנו כשלילי למרות שתולדות המחדשה המדינית ראתה גם 'שקר אציל'' שנועד לאפשר להנהיר שיח מורכב להמונים משולהבים. החיבור של שקר עם מיתוס הכיבוש וחיזוק מדבריהם של פוליטיקאים שתקפו מדינות ריבוניות רבות ורצחו בהם המוני אדם בטיעוני זכויות אדם (ראה הפצצות בלוב וכיבוש שביתוף האיחוד האירופי בעירק עד לימים אלו).

    אכן פריטה על מספר מייתרים רגשיים יוצר אפקט, אבל השכל מהרהר על מה בעצם הייתה הכתבה. בניגוד לביקרת של רביב כאן יש כמעט כלום.

02 תתחילי להתעסק בזכויות הילידים במולדתך החדשה.די! נמאסת!  (לת) אסי
  • 07:08
  • 16.11.11

  •   סופסוף איזה סמולנית טיפוסית מאשרת שרבין היה שקרן. תרגום "הנחות בעיתיות" הכוונה "שקרים"  (לת) השקר והרמייה הם נר לרגלי הסמול.
    • 13:20
    • 16.11.11

03 מי שקרן ע.ג.
  • 07:33
  • 16.11.11

לא ראשי ממשלת ישראל הם השקרנים. אנשי השמאל החום אליו משתיכת הס הם השקרנים. הם המנסים לתיר את ישראל כמתנגדת לשלום כאשר הם יודעים את העובדות - מאז 1936הערבים סרבו לכל הצעת שלום שהוצעה להם ופתחו בגל של מעשי רצח נגד אזרחים יהודים. הבעיה היא למה הס קוראת שלום. שלום בעיניה של הס הוא חסול מדינת ישראל, רצח והגלית כל תושביה היהודים והשלטת משטר ברברי נוסח מדינות ערב בשטחה. אז אנחנו לא רוצים שלום כמו שאת מבינה אותו גברת הס פשוט כי זה לא שלום אלא רצח עם. את יודעת את זה ראשי ממשלת ישראל יודעו ויודעים את זה ולכן את השקרנית ולא הם.

04 יהודי אוהב יהודי אלעד
  • 07:37
  • 16.11.11

עמירה, מתקופת שירותי בצהל הכרתי אותך באזור ראמאללה והתרשמתי שרוב דעותיך נובעות משכחה מהו ומיהו יהודי, רוב "המתנחלים" יש להם שאיפות מצד עצמם ללא קשר לשנאת ערבים את המושג שנאה את ניפחת הרבה מעבר למימדיו.

05 איזה זיכרון סלקטיבי, "דין נצרים כדין ת"א " אמר שרון ועל רקע זה נבחר Nיקו
  • 07:40
  • 16.11.11

רוב העם לא תמך בגירוש גוש קטיף ובכל זאת הממשלה ישממה זאת - איך זה מתיישב עם טענתך שתמיד בכול הנוגע לפלשתנאים הממשלה מלאה חובתה לפי רצון הבוחר?

  •   שרון פינה כי רצה למלט עצמו מחקירות שחתות, שום אידאולוגיה! וגם זיוה
    • 13:20
    • 16.11.11

    במה זה היטיב עם העזתים שעדיין תחת סגר ועליבות, ואנחנו עוד מתפלאים שאינם אוהבים אותנו , חה...חה..חהה

06 נניח שנקבל את דעתך נניח
  • 07:47
  • 16.11.11

גם אם נקבל את דעתך - אנו תומכים בישראל מכיוון שזה לטובת האינטרסים הלאומיים (שלנו) - כדאי לזכור את אמרת חז"ל - עניי עירך קודמים...
ידע בלחימה בטרור לא נרכש ללא סיבה. מי שחושב שלגיטימי להפציץ (או לפוצץ) אוכלוסיה אזרחית כדי לקבל מדינה משלו (שלא לומר לסלק אותנו מכאן לחלוטין) - שלא יצפה שנשב בחיבוק ידים. במשוואה בין סבל לעם שלנו לפגיעה באלו השולחים מפגעים (והסובבים אותם) - עניי עירך קודמים

07 קיים שמאל שאולי טועה אך מאמין שדרכו היא טובת המדינה (ביילין, שריד) לעומת זאת..... רפי
  • 07:50
  • 16.11.11

לעומת זאת, את, גדעון לוי, אורי אבנרי וכו', אינם רוצים את טובת המדינה אלה את טובת הערבים ואינני מבין מדוע אתם לא עוברים לגור איתם.

  •   מסכים איתך ב- 100%  (לת) רועי
    • 07:58
    • 16.11.11

  •   בלי אורי אבנרי, האם שעשה הכי הרבה למען ישראל מאז בן-גוריון, אנחנו עוד היינו מפנים את הזבל בכיכרות רמאללה ושכם, חתיכת טיפש בור...  (לת) נועם
    • 11:38
    • 16.11.11

  •   האם עלה על דעתכם רפי
    • 11:39
    • 16.11.11

    כי אין סתירה?
    אפשר לבקש את טובת המדינה ואת טובת הערבים.

  •   צדק וכיבוד האחר - זה תמיד לטובת כולם, כולל אותנו  (לת) יעל
    • 13:23
    • 16.11.11

  •   התפיסה הישראלית היא במקרה הטוב ברמה של גן ילדים: או אנחנו או הם. במקרה הרע היא תפיסה של העולם התחתון: אם לא נקדים לחסל אותם הם יחסלו אותנו  (לת) דייוויד
    • 14:09
    • 16.11.11

  •   question han
    • 16:45
    • 16.11.11

    Are you saying that if Israel pulled out tomorrow, there will be peace? the palestinians will be happy and not want Israel gone?

  •   רפי, כאשר הערבים יבקשו את טובתנו. איציק
    • 18:18
    • 16.11.11

    אז לא תהיה סתירה. אבל לספר לנו כמה אנחנו רעים ולא שוחרי שלום, ולהתעלם ממה שה"פלסטינאים" עם חמאס בראשם אומרים בלי בושה - זו מחלת נפש, לא עיתונאות.

08 זה אוכל אתכם? הא? נתניהו ימשיך להיות רוה"מ אלון לוין
  • 07:52
  • 16.11.11

אנחנו הרוב ואנחנו נקבע את סדר היום.
כאשר תהיו אתם הרוב - תעשו זאת גם, מתאים????

ד"ש למוני...

09 מאמר הזוי ולא ברור נתניהו אומר שהוא רוצה בר אילן ועושה ההיפך מהנדרש זה שקרן או לא?
  • 08:42
  • 16.11.11

נושא הביטחון בחו"ל ושטח בנוי וכיבוש זה קישקוש שרון לא יצא מעזה כי לא נזקקנו לניסיון הלחימה שם

10 כל ראש ממשלה מאז רבין (כולל ביבי) הצהיר בריש גלי על הקמת מדינה פלסטינית לעם הפלסטיני ניר
  • 08:51
  • 16.11.11

שום מנהיג ערבי ופלסטיני מאז ומעולם לא אמר את המילים מדינת ישראל לעם היהודי.

גם עמירה הס היא שקרנית - היא משקרת כשהיא טוענת שאין שלום במזרח התיכון בגלל ישראל, כשהיא יודעת היטב מה חלקם של הפלסטינים במשוואה זו. כמו ליברלים חסרי עמוד שדרה רבים לפניה - גם היא חושבת שלעולם אסור לפנות אצבע לפי מי שמצטייר כקורבן - ולא משנה כמה אלים , רצחני וצמא דם הוא ומהם מטרותיו האמיתיות.

11 פרו פלסטיני= שונא ישראלים?? פוז
  • 08:54
  • 16.11.11

כנראה שכן

12 this is why Bibi is loved by so many of us  (לת) msgshim
  • 09:03
  • 16.11.11

13 עמירנ הס צודקת בטיעונה המרכזי כי מדיניות הסיפוח וסרבנות השלום של ממשלות ישראל האחרונות הם בגורם העיקרי למבוי הסתום . אבל הפעם היא מרירה יתר על המידה קורא טקסטים
  • 09:43
  • 16.11.11

ןעל כן החמיצה נקודה חשובה: יש עולם מסביב , ולא לנצח נוכל לרמות את כולם כל הזמן. והתערבות הקהילה הבינלאומית תלך ותגבר - ולא בגלל דוחות בצלם ושאר העמותות. אלא דווקא בגלל דוחות ארגון OECD . זהו הגוף החיצוני האובייקטיבי שמנפיק דוחות . בשלב ראשון על הפלייה וקיפוח ערביי ישראל, אי השווין הכלכלי , הפיגור במערכת החינוך. וכל זאת בשנה הראשונה להצטרפותנו. בשלב הבא - הם לא יוכלו להתעלם מדריסת הדמוקרטיה והמשך ההתעמרות בפלסטינים בגדה המערבית. כמו שהאיחוד האירופי לא יוכל להתעלם.
טועים אלה הסבורים כי מדובר בארגונים כלכליים בלבד שיניחו לנו לנפשנו בתחום הפוליטי-הדמוקרטי. הם ירשו לנו להישאר עם יריב לוין, אקוניס , אלקין וגוש אמונים - אבל לבד.

  •   אובייקטיבי?! סספר את זה לאזרחי לוב שטונות של פצצות OECD הרסו את בתיהם והרגו את משפחותיהם  (לת) יונתן אינגלמן
    • 16:40
    • 16.11.11

  •   כל הכבוד לקורא טקסטים!  (לת) ישראל
    • 17:18
    • 16.11.11

  •   מה קרה, זייפן טקסטים? כל הזיותיך על אובמה וספטמבר והאו"ם התגלו כרגיל כנפיחות מבאישות - אז עכשיו אתה מתפלל שיבואו הOECD? לא מתבלבל מעובדות, אה טיפשון?  (לת) מודרניסט
    • 22:57
    • 16.11.11

  •   את כל זאת ידעו לפני שקיבלו אותנו לOECD. מסקנה :יתעלמו גם יתעלמו תער
    • 06:32
    • 17.11.11

    מאין דמוקרטיה, התעמרות(ואולי הם חושבים שאתה טועה)- יש דמוקרטיה ואין התעמרות אלא מימוש זכותנו להיות כאן?

14 הוא רק יותר שקוף הוא מתנגד לשלום באופן מופגן אבל פועל להכשלתו בסתר  (לת) פלץ
  • 10:02
  • 16.11.11

15 חה חה חה. לא צחקתי ככה שנים. התרבות הערבית מעלה על נס את השקר, הבדיה, הפאנטאז^יה. משה
  • 10:07
  • 16.11.11

כל מי שבקי ולו במעט בפרטי המסורות הערביות, הבדואיות יודע שאין מסורת היותר מושתתת על השקר מאשר זו הערבית. האמת היא שאצל הערבי השקר הוא חלק מהדו שיח והוא כלל לא נחשב לשקר כי כולם יודעים מתי השני משקר. הערבי בז למילה הכתובה, להסכם, לחוזה מפני שהוא עתיד להציגו כשקרן. מפתיע שבחורה שכה אוהבת את תרבות הבדיה-הכחשה-שקר יוצאת נגד נתניהו.

  •   אחלה תשובה, נוגעת בלב הסוגיה  (לת) לחיות בליבה של עזה האמינה
    • 18:54
    • 16.11.11

  •   אני מבין שאתה מזרחן מדופלם ושולט במאטריה אקס קליבר
    • 00:54
    • 17.11.11

    היכרותך עם הגניוס הערבי ממש נוגעת ללב.
    אה, זוכר את הבדואי ההוא ב. נתניהו? כן כן, ההוא שנפגש עם חיילים בריטיים בזמן המנדט שהסתיים שנתיים לפני הולדתו.
    אני מניח שבדמו תמצא אי-אילו גנים ישמעאליים..

16 עוד שק של גיבוב שטויות לאוסף. נותר לנו רק לצחוק וע  (לת) יוסף
  • 10:18
  • 16.11.11

17 למערכת הארץ - איפה הפרידום ריידרס? אחד שנוסע
  • 10:19
  • 16.11.11

אתמול אתגרו פעילים פלסטינים את ההפרדה והאפלייה העומדות בבסיס הכיבוש והחיים פה. זה היה מפגן מופתי של אי-ציות חכם ולא אלים. עמירה, כתבתכם, היתה על האוטובוס. מה, לא הסכימה להעביר לכם ידיעה? או שמישהו אצלכם חשב שזה לא דורש פרסום??

18 ניתוח מדויק של הצד הישראלי במישוואה.נתניהו בטח לא יותר שקרן ממנהיגים אחרים כאן, הוא מיישם מדיניות שלשמה הוא נבחר, הוא מאוד נאמן לבוחריו. Blackmamba
  • 10:37
  • 16.11.11

כן והשמאל הפוליטי (ואולי גם החברתי) הוא מיעוט במדינה. אנחנו מיעוט,

19 בתור אחד שבחר בנתניהו, אני מרוצה, והוא יקבל את קולי גם בפעם הבאה.  (לת) joe
  • 11:25
  • 16.11.11

20 נשיא רוזוולט היה שקרן? תזכורת היסטורית
  • 11:31
  • 16.11.11

לקראת הבחירות ב-1940 הבטיח הנשיא רוזוולט למיליוני האמהות האמריקאיות, שהוא לא ישלח את בניהן למלחמות מעבר לים. ובכל זאת ערב פרל הרבור הוא הציג ליפן אולטימטום שהביא לארועי 7.12.1941 . רוזוולט גם שיקר לקונגרס כאשר הבטיח שהנשק שיגויס לצרכי תכנית "החכר השאל" לא ישלח למוקדי הסכסוך באירופה.
למען בטחונה ורווחתה של ארצם מנהיגים לא רק משקרים, אלא גם מפרים הסכמים ואמנות בינלאומיות שארצותיהם חתומות עליהן. כך, מנהיגי בריטניה וארה"ב הפרו במלח"ע 1 את האמנה להבטחת חופש השייט בימים, והטילו הסגר בלתי חוקי על הובלת מזון לגרמניה. הסגר שבסופו של דבר הביא לתבוסתה שלא בשדה הקרב ולהסכמתה לחתום על החוזה הברוטלי הקרוי שלום ורסאיי. וזאת, לא לפני שכמליון גרמנים מתו מרעב. מסקנה: מנהיגים לא נמדדים במבחן האמת אלא במבחן התוצאה.

21 נו באמת. יותם הראובני
  • 11:37
  • 16.11.11

הרצון של עמירה הס להעביר מסר מטשטש לה את ראיית המציאות.כל ראשי הממשלות נתנו ידם לפשע ההתנחלויות- ביבי היה ונישאר משהו שבין שקרן פאתולוגי לפנטזיונר.זוכרת את הכלניות או את גנדי?בכך -בניגוד לשרון ,קל וחומר רבין- הוא מסכן את קיומה של המדינה שלנו.אל תוותרי גם אם כוונתך היא להעביר מסר מוסרי.

22 ביום שיהיה מצב בו אויבנו מפגינים בכנות, רצון לסיום הסיכסוך כמו ויתור על יפו,חיפה,וכו',לצמיתות har tk
  • 11:44
  • 16.11.11

אז אמירה,בודאי לא ניתן לממשלתנו לשקר כדיי להגן עלינו.מסע ההסברה וחינוך צריך להפנות אליהם לאויבנו שישנו את תוכנית הלימודים ולאסור הסתות במסגדים וכו'.מספיק האשמות, בואי נחפס דרך חדשה..לשלום

23 כמה זמן את שרויה במנטרה שאותה את משננת לנו שוב ושוב השלום תלוי בנו
  • 12:17
  • 16.11.11

איך הדברים היו נראים היום, אילו השלום היה באמת תלוי בנו: אחרי שאנחנו קיבלנו את גבולות החלוקה, הערבחים אוהבי השלום, יכלו לחיות בשלום עם חצי המדינה היהודית, לא רק שלא רצו, אלא יצאו למלחמת שמד....אילו רצו לחיות בשלום לא היו יוצאים למסע השמדה נוסף ב67....גם אחרי נסיון ההשמדה הזה, ביקשנו שלום תמורת החזרת כל השטחים...הערבים אוהבי השלום, לא מסכימים....אין לכן שלום באשמתנו, כי אנחנו סרבנו לגבולות החלוקה ואנחנו יצאנו למסעות שמד....למי שיש שופר שקוראים עיתון, יכול להפוך את היוצרות ואפילו לקבל על כך תשלום

24 אנשים כמוך, שבראש מענייהם הוא מוסריות מתנשאת אלי
  • 12:37
  • 16.11.11

עושים נזק לכל מחנה השמאל. זה כאילו שאת פרובוקטורית שליברמן השתיל.
רוב השמאל הישראלי מעוניין בצדק ומכיר בלאום הפלסטיני החדש, אבל הוא לא מוכן להתאבד על מזבח המוסריות.
מה הטעם בלהיות מוסרי עד כדי אבדון?
לפי הדעות שאת משמיעה פה, אין לך שום זכות לחיות באיזור הגאוגרפי הזה, אז איך זה שאת פה? פשוט נוח לך להיות פה ולמרק את המצפון שלך ולהרגיש עליונה על עדר הבבונים חסר התרבות והמוסריות שנמצא סביבך במדינה הלבנטינית הזו.

אני ישראלי, מצביע מרצ, ציוני. אני רוצה בקיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית שמהווה בית לעם היהודי ומהווה מדינת כל אזרחיה. זו לא סתירה. הדרך היחידה לקיים את המצב הזה הוא הסכם שלום שבסופו מדינה פלסטינית לצד יהודית. ברור שיהיו מיעוטים בשני צידי המפרס, אבל במדינה דמוקרטית זכויות המיעוטים נשמרות.

את הביקורת שלך שמענו, אבל מה את רוצה בדיוק? מה החזון שלך?

  •   דבריך שפויים ומאוזנים, אבל לדעתי לא המרירות גברה אלא הכאב על מה שנעשה כאן. מצטרפת לשאלתך, אולי תגיע תשובה.  (לת) המצב קשה
    • 14:36
    • 16.11.11

  •   כבר הרבה זמן לא שמעתי ח"כ ממרצ מדבר ככה סטודנט בן קיבוץ
    • 15:19
    • 16.11.11

    אולי אם הם ייצגו את רצונות הציבור ולא את רצונות התקשורת הם יזכו ליותר מצביעים. פעם הייתי בעבודה/מרצ - היום אני בליכוד

  •   כמה עצוב עלייך.. כזה עלה ברוח..  (לת) ישר אל
    • 20:52
    • 16.11.11

  •   מה הקשר לטענתה? מה הקשר?
    • 18:33
    • 18.11.11

    עמירה טוענת שאמריקה ואירופה מתחסדות בתמיכתן כאילו בהפסקת הכיבוש. וושלאמריקה יש ממש אינטרס בהמשכתו. והיא מציגה את ההתחסדות של הציבור היהודי בכללו ביחס לכיבוש. מה קשור למרצ? גם אני במרצ, אבל מה הקשר? האם אתה מסכים או לא מסכים עם הטענות שלה שהצגתי אותן כאן?

25 עמירה, את מיותרת במדינה שלנו!..  (לת) אזרחית
  • 12:56
  • 16.11.11

26 את משקרת  (לת) מקובל
  • 13:18
  • 16.11.11

27 אין ספק שנתניהו חזק כי אזרחי ישראל תומכים בו. הוא איננו מנהיג רק ניגרר ופוזל אל דעת הקהל. עד למפץ הגדול.  (לת) הישראלים נתנו את הכוח לשרלטן. שרלטניהו
  • 13:24
  • 16.11.11

28 עמירה מאמר מצוין אך מטעה:הביב הוא הוא מלך מלכי השקרנים של הכת השלטת מאז הווסדה.  (לת) עדד
  • 13:29
  • 16.11.11

29 כשאני צופה במלחמות השמאל בשמאל הקיצוני אני חווה דיגדוג קל בגבי, אולי שריד קלוש לתאווה הרומית לקרבות גלידאטורים.  (לת) אחד העמך
  • 13:36
  • 16.11.11

30 נתניהו שקרן, נקודה.  (לת) אנוכי
  • 13:51
  • 16.11.11

31 השאלה היא לא האם נתניהו משקר אלה למה הפלסטינים משקרים כל הזמן רונן
  • 14:27
  • 16.11.11

כאשר ישראל חתמה על הסכמי אוסלו גם הפלסטינים חתמו עליו.
אך ערפאת מימן ויזם את פיגועי ההתאבדות שהיו עד הקמת גדר ההפרדה.
והפלסטינים הם אלו שסירבו לחתימה על הסכם שלום שגובש איתם שלוש פעמים.
אז שאף יהודי לא ינסה והציג מציאות מדומה בה ישראל היא הצד הרע והפלסטים רק עושים טוב.
כל זמן שישראל שולטת בשטח יעשו המתנחלים ובאי בריתם את מה שהם רואים לנכון. כלל לא משנה כמה אנו לא מסכימים עם כך.
ברגע שהפלסטינים יכירו בכך שלא תהיה שיבת פליטים וישראל תמשיך להתקיים כמדינה בה הערבים מהווים מיעוט קטן. יהיה מקום להסכם שלום. אך הפלסטינים ממשיכים לפמפם את העולם על זכות השיבה. ומשום כך לא תהיה מדינה פלסטינית.
והמתנחלים ימשיכו לפגוע ולהציק לערביי הגדה. אפילו שכתבים כמו עמירה הס וגדעון לוי יכתבו על כמה רעות הפעולות שישראל מבצעת.

32 למה גברת נכבדה, את לא מדברת על סירובו של החמאס לעשות שלום איתנו?  (לת) אחת
  • 14:54
  • 16.11.11

33 what about all your lies about Israel just to protect Palestinians?  (לת) zg
  • 15:17
  • 16.11.11

34 לו הפלסטינים היו מתעסקים בזכות ההגדרה העצמית שלהם, כבר מזמן הייתה להם מדינה(47) או פחות מזמן ויותר קטנה(67,93). אבל הם מתעסקים בגדולות כמו להשמיד אותנו ושתהיה להם מדינה על כל השטח וזה, לא יקרה לעולם.  (לת) על העיוורון
  • 15:22
  • 16.11.11

35 מה עוד צריכה ישראל לעשות כדי להוכיח את רצונה בשלום ומה לא עושים הערבים
  • 15:24
  • 16.11.11

ישראל קיבלה את גבולות החלוקה, הערבים הראו לנו מאיפה משתין הדג ויצאו למלחמת שמד...הם יצאו למלחמת שמד נוספת ב67, ישראל הצהירה על רצונה בשלום תמורת החזרת השטחים מייד לאחריה, ובתמורה קיבלנו את שלושת הלאווים של ועידת חרטום...על מה את כל הזמן מדברת עמירה...מי סלל למי כביש ואיפה? הערבים תמורת שלום רוצים את פלסטין נקייה מיהודים ואת ישראל כמדינת כל אזרחיה, שמייד תהפוך לערבית על ידי שינוי חוק השבות שיפתח לכולם...אכן מאמר מופלא עמירה, אין כמוך---עשו לי שתו לי...זה מה שיש לך לומר לנו? מתי יסכימו הערבים לשלום...נסי: לעולם לא? תודה רבה על כך שאת דואגת מידי פעם להאיר את עינינו

36 רחמו על עמירע–איך תהיה לה פרנסה אם תשנה את דעותיה?  (לת) שמעון
  • 15:29
  • 16.11.11

37 זה ששקרניהו שקרן ניחא אבל מה שנורא , זה שהוא גם מתחמן את עמו !  (לת) מזכיר המדינה
  • 15:30
  • 16.11.11

38 נתניהו הוא השקרן הניבחר והוא מייצג נאמנה את רוחם של רוב הישראלים  (לת) הישראלים אוהבים לשקר בעיקר את עצמם ונתניהו שם בשביל לממש את אהבתם הזאת
  • 15:35
  • 16.11.11

39 עתון הארץ לא מפרסם תגובות נגד כתבי העתון מסננת כתומה
  • 15:37
  • 16.11.11

תודה לערדליים ירוקיםֹכחלים. ותודה לאם אין אני לי,מי לי .

40 יש רק אמת אחת של טרוצקי , סטלין, הפלסטיניים ועמרה הס. ברזני
  • 15:49
  • 16.11.11

הלאומניות הפשיסטית של אבו מזן הוא האידאל של הכותבת.
ברגע שאבו מזן יסכים לשיחות וא הסכם , עמירה תיקרא לו בוגד לפי מיטב המסורת של האוכרנה

41 אם צד אחד (שנבחר בבחירות דמוקרטיות ומוסדותיו הדמוקרטיים דואגים לרווחת יונה
  • 16:09
  • 16.11.11

הציבור שלו) דובר אמת ולא מוכן להכיר בקיומה של מדינת ישראל - אין ספק שהצד השני שקרן ומוסדותיו ( ראה בתי החולים/ בתי המשפט ) מנסים לפגוע בציבור שלו.....

42 כל ציוני הוא שקרן כי תורת השקר הציונית מבוססת על שקרים היסטוריים מובנים.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 16:39
  • 16.11.11

43 עמירה, את מוצלחת יותר כשאת מדווחת ביובש מהשטח יניב
  • 16:51
  • 16.11.11

הניתוחים שלך, אפעס, לא מבריקים...

44 השקרן בעם בע״מ מוני יקים אנטיציוני
  • 17:09
  • 16.11.11

מדינת ישראל נוסדה על השקר של קיומו של ׳עם יהודי׳.

  •   44-תגיד מוני,שוב התפללת מאחורי אחוריו של מישהו שאכל דקה קודם פול? סתם עברתי בסביבה
    • 14:35
    • 17.11.11

    אנא מכם העבירו התגובה כמו שאתם מעבירים את עלבונותיו של הבבון ודברי השיטנה והשינאה שפיו מפיקים.גם אני נפגעת למרות שאני יהודייה.

45 מורשת רבין אלק.... אברהם מורן
  • 17:35
  • 16.11.11

עמירה הס באופן חד משמעי שוללת את הנסיונות ליצור יש מאין מורשת רבין.סוף סוף שמאלנית ישרה אחת יש בעיתון הארץ.זה לא אומר שעמירה הס ראויה למילה טובה נוספת על עמדותיה החד צדדיות לטובת שונאי ישראל...

46 "ראש הממשלה דובר אמת" חייל בריטי, 1949
  • 18:00
  • 16.11.11

בזמן הקדנציה הראשונה של נתניהו יצאה הודעה רשמית של איזה גורם משפטי (מבקר המדינה, או אולי בית משפט או היועץ המשפטי) שבה נאמר בין השאר "ראש הממשלה דובר אמת". ב"דבר אחר", המדור הסאטירי של "ידיעות אחרונות", התרגשו כל כך מההודעה עד שהקדישו את כל שני עמודי המדור לאזכור המשפט "ראש הממשלה דובר אמת" בהקשרים שונים ובואריאציות שונות, כולל בכותרת הראשית (שבה הופיע המשפט כפי שהוא) וכן במחוה נאה ל"ציור השבועי לילד, של ג'קי: "ראש הממשלה דיבר כל כך הרבה אמת, עד שהאף שלו התקצר ונעלם. ילדים, אנא עזרו לראש הממשלה למצוא את האף שלו". :)

(נשלח ע"י יוסף המשורר / יצחק לוסטיג-בדיחי)

47 השמאל ההזוי משקר לעצמו שאם רק נרצה אזי יהיה שלום  (לת) אריה
  • 19:02
  • 16.11.11

48 מאמר משה הלוי
  • 19:24
  • 16.11.11

מאמר מעולה.

49 מי שמשקר אלו הערבים.אומרים שרוצים שלום אבל אפילו אינם מתכוונים לכך. אברמי
  • 19:40
  • 16.11.11

לכל אורך השנים הערבים שיקרו את העולם. החל בשקרן הגדול ביותר =עראפת, ועבור דרך השקרן והמכחישן היותר גדול=אבו מאזן.
הערבים אינם רוצים את מדינת ישראל כאן ולא את היהודים. נקודה.
אבל מספרים כל מיני סיפורים כדי לקבל אהדת העולם. שקרנים.

50 עמירה ,מאמר מבריק , אבל...נתניהו הוא כן שקרן כמו הרבה מבני ישראל . מרקל,סרקוזי וכל השאר לא אוהבים את ישראל .זה "ריאל פוליטיק"והכל מאינטרסים ,אם באמת היה חשוב להם מדינה פלסטינאית היו כבר מזמן סוגרים אתץ הברז לישראל ,עצוב אבל אמת  (לת) רוגל
  • 19:40
  • 16.11.11

  •   ל 46 סתם עברתי בסביבה
    • 20:05
    • 16.11.11

    למה ישראל לא סוגרת לכם את "הברזים"?ממשיכים לספק לכם חשמל מים טלפוניה,עצוב אבל אמת.

  •   התגובה ל 50 .מישום מה לאחרונה הרבה שיבושים בין התגובות למספרים.אנא שימו לב במערכת.תודה.  (לת) סתם עברתי בסביבה
    • 14:25
    • 17.11.11

51 עמירה, לא התייחסת לשאלה מפני מה ארה"ב צריכה להגן וכנגד איזה טרור נלחמת אירופה. וכמובן לא התייחסת לקשר בין אלו לבין הפלסטינים.  (לת) ישראל
  • 19:53
  • 16.11.11

52 הכותרת שאני רואה אמיתית??????אני צריכה קומפרס דחוף .  (לת) סתם עברתי בסביבה
  • 20:01
  • 16.11.11

53 כולם שקרנים כולם איזה פוליטקאי יומר אמת וישאר בחיים הפוליטיים? ביבי היחידי שנדרש חעשות מה שלא עשו אחרים כגון הםסקת הבנייה אפילו בירושלים אני לא זוכר את סרקוזי צורח על קודמיו על כל היתר בנייה אבל הם היו בשמאל הם רצו שלום בלי ירושלים בלי התנחלויות שהם התחילו ובנו ככה זה ביב אם ינהג בכוחמה שלא יעשה כלו לא יזמות ולא בטיח מי שרוצה שלום שיתחיל קצת לחזר אחריו נראה כאילו אבו מאזן הכובש ואנחנו הנכבשים מה לעשות יוזמה יוזמה איזה יוזמה מה תהיה תוכנה? פרופסור בר שירא
  • 20:04
  • 16.11.11

אהבתי למרות שעדיין את שוכחת שאולי כדאי לחזור לימי ערב 1967 בלי שום קשר עם עזבה לא למכור ולא לקנות להתנתק עד הסוף כמו שהיה אז

  •   פרופסור צריך להקפיד בנסוח-זקוק למשכתב. יומר(יאמר ) מוסא קאראף איש 300
    • 20:28
    • 16.11.11

    מה ז ה ?:תעשות,המסקת,בכוחמה,ביב ?,יעשה כלו, גם קשה להבין רצף הכתוב. אכן שיר הלל לבר שירא פרופסור סניור.

54 אם כבר אז צריך להאשים בכל את בנימין זאב תיאודור הרצל. הוא התחיל.  (לת) חיפושית הזבל
  • 20:20
  • 16.11.11

55 השקרנות בין אדם וחברו בחיי היום יום בעולם האיסלמי, זה בבחינת נימוסין והליכות איסלמיות, וזה קוד חברתי מקובל. בתרבות האסלמית זה מותר, וגם אם תופסים אותך בשקר, או שכולם יודעים שאתה משקר במצח נחושה, זה בסדר, זאת התנהגות תרבותית חברתית ערבית רגילה, העיקר שזה שומר על הכבוד הערבי הלאומי או האישי. בנושאים פוליטים, ובעיקר בין מוסלמים וכופרים, השקרנות המוסלמית היא חובה וגם מצווה דתית שכתובה בקוראן. בשביל לעשות מלחמת חורמה בכופרים, היאהוד בעיקר.  (לת) סולו
  • 21:16
  • 16.11.11

56 רואים את ההבדל הדק בין התרבות הערבית והסמולנית. גם כאן וגם שם משקרים במצח נחושה, אלא שכאן מתעקשים שהשקר זאת האמת, ואילו שם מסתפקים בקריצת עין.  (לת) סולו
  • 21:19
  • 16.11.11

57 להלן האמת של ערפאת בהקשר לתהליך אוסלו. עבדל ברי עטואן, העורך של העיתון החשוב "אל קודס אל ערבי", הרגיש חופשי לספר בטלוויזיה הלבנונית את האמת על ערפאת, בשיחה בתוניס בשנת 1994, סמוך לפני הגעתו לעזה, אמר לו ערפאת מילים אלה: "חי אללה, אני אשגע אותם. אני אהפוך את ההסכמים האלה לאסון עליהם. לא בימי, אבל בימיך אתה תראה את הישראלים בורחים מפלסטין. רק היה סבלני. אל תדבר על זה. שמור זאת אצלך".  (לת) סולו
  • 21:21
  • 16.11.11

58 להלן האמת של פייסל חוסייני בהקשר לתהליך אוסלו. פייסל חוסייני בנאום שנישא בפני עורכי דין בביירות, (צוטט בעיתון הלבנוני אל-ספיר, מה- 21/03/2001 ) ישנו עניין עדין מסויים אשר חייב להיות מובן על ידי כולם. יתכן שאהיה מחוייב לקיים מגעים עם ממשלת שרון בכדי להשיג כמה צרכים חיוניים של עמנו. אולם זאת לא על-מנת להצדיק פתיחת יחסים עם ישראל על ידי אחרים. אני שומר על קשר על-מנת לשים קץ ליחסים. זה לא כמו מדינות המבקשות לבסס קשר". "קיים הבדל בין המטרה האסטרטגית של העם הפלשתינאי, אשר אינו מוכן לוותר ולו על גרגר אחד של אדמה פלשתינאית, לבין המאמץ הפוליטי שקשור למאזן הכוחות ולאופי של המערכת הבינלאומית הנוכחית. המאמץ האחרון שונה מהראשון. אנחנו עשויים לנצח או להפסיד אבל עינינו ימשיכו לשאוף אל היעד האסטרטגי, כלומר, לפלשתין מהנהר עד הים. כל מה שנקבל עכשיו לא יכול לגרום לנו לשכוח את האמת העליונה הזאת".  (לת) סולו
  • 21:25
  • 16.11.11

59 עמירה היא גזענית אשכנזיה שעושה עבודת קודש במישור הפלסטיני.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 22:59
  • 16.11.11

60 לא נתניהו שקרן - את שקרנית. אבל גרועים יותר עורכי התגובות ב"הארץ", שמגנים על שקרייך בצנזורה נבזית, קטנונית, של מי שאיבדו כל אמונה ביכולתם לשכנע - ועברו לסתימת פיות. מודרניסט
  • 22:59
  • 16.11.11

לא נתניהו שקרן - את שקרנית. אבל גרועים יותר עורכי התגובות ב"הארץ", שמגנים על שקרייך בצנזורה נבזית, קטנונית, של מי שאיבדו כל אמונה ביכולתם לשכנע - ועברו לסתימת פיות.

61 עמירה, הס!  (לת) red
  • 00:50
  • 17.11.11

62 לא מסכים, האופן בו ביבי מחזק את החמאס בעת שמפחיד את הציבור הוא שיא של ערמומיות ושקרנות גיל
  • 01:19
  • 17.11.11

דו פרצופיות היתה תמיד, אבל רמה כזו של עיוות, בה ראש ממשלה יוצר מצב מאיים רק כדי שכולם ירוצו אליו אחכ בטפשות, טרם היתה

63 אין מה לעשות. כדמוקרט אני נאלץ לסבול גם מהדורה עברית של חנין זועבי. אלישי
  • 03:44
  • 17.11.11

לא יזיק לך להחליף משקפים. המספר כנראה השתנה מזמן.