מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

נתניהו על גב הנמר

בנימין נתניהו הוא דמוקרט. יש כמובן דמוקרטים ממנו. הוא גם חדור, משחר ימיו, בשאיפה מסוכנת להרוס את ה"אליטות הישנות" של ישראל, אבל הוא לא אומר להרוס את הדמוקרטיה שלה. יש לתת לו אשראי על כך.

קודמיו, ראשי ממשלות הליכוד, ידעו ללבות יצרים - מנחם בגין ברחוב, ואריאל שרון במרכז המפלגה - אבל הם גם ידעו לשמור איכשהו על המסגרת הדמוקרטית. נתניהו, שמבחינות מסוימות חזק מהם, בהעדר אופוזיציה משמעותית בתוך מפלגתו ומחוצה לה, ומבחינת אופיו חלש מהם - לוקח את המשחק הזה רחוק מדי.

נתניהו עלול למצוא את עצמו עד מהרה במצב שבו לא יוכל עוד לעצור בעד המשחק המסוכן הזה. בלבו הוא אומר בוודאי: ישחקו הנערים לפנינו; ישתוללו להם האלקינים, הדנונים, האקוניסים והלוינים כאוות נפשם - אני פה, ואני אדע לעצור בזמן את דהירת הנמר. אבל נתניהו לא יוכל עוד לעוצרו. את דהירת הנמר הזה כבר קשה לעצור, וסופו של נתניהו שייפול מגבו, ואתו תיפול הדמוקרטיה הישראלית, מרוסקת ומדממת, בלא תקנה.

האלקינים הללו אינם מפלצות. כמה מהם בורים ונבערים בהלכות דמוקרטיה, והיא גם אינה חשובה להם במיוחד. כמה אחרים מונעים משיקולי פריימריס ציניים. חסרי בושה הם משתעשעים להנאתם באש הגיהנום, המושכת אליהם תשומת לב ציבורית שלא יכלו לזכות בה אלמלא הצעותיהם השערורייתיות. יש בהם גם כאלה, דוגמת אביגדור ליברמן, שמטרתם להפוך את המשטר בישראל לדמוקרטיה פוטינית.

נתניהו סבור שהוא יידע לעצור אותם בזמן. הנה, שלשום הוא כבר הטיל וטו על הצעת חוק השימוע לשופטי בית המשפט העליון. נתניהו משוכנע, שכל עוד הוא בשלטון הדמוקרטיה לא תיפגע, אבל סופו שיתבדה מרה, ואתו תתבדה התקווה האחרונה לשימור פני המשטר.

בינתיים נפערים הסדקים במהירות מבהילה, חוק אחרי חוק, נתח אחרי נתח קורעים העיטים בבשר החי, עד שנתעורר למדינה אחרת. כשיתעורר אז גם נתניהו, הוא יגלה, שהממזרים המשנים עכשיו את הכללים ישליכו גם אותו מגב הנמר.

גם הם יודעים שנתניהו אינו משלהם, הוא דמוקרט, ובשעת כושר, כאשר מהדמוקרטיה ייוותרו רק אודים עשנים, בדלי חוקים ושיירי מנגנונים - הם ימשחו מלך אחר תחתיו, כזה שהוא הדבר האמיתי, ליברמן או אחד מדומיו.

אין להפריז בחומרת הסכנה האורבת עכשיו לפתחה של ישראל. שום פצצה איראנית לא תדמה לה באיומה. מדינה בעלת בית משפט מעוקר, תקשורת מאוימת וכנסת נבערת, וכל זה גם בלא כל חברה אזרחית של ממש, אינה דבר הפיך. כל פגיון הננעץ עכשיו מותיר צלקות-עד. כל חוק המתקבל עכשיו במהירות מבהילה מעוות את האיזונים והבלמים, המעורערים בלאו הכי, בחברה שבה הרוב משוכנע שהפירוש היחידי של דמוקרטיה הוא בחירות אחת לארבע שנים, רצוי ליהודים ולימניים בלבד. בחברה שאין בה תודעה דמוקרטית אמיתית, קל מאוד לנתץ את המוסדות האמורים לגונן עליה.

לבית המשפט העליון אין צבאות. כוחו מבוסס אך ורק על הסכמה ציבורית. וכשזאת מתערערת, מתערער המשטר כולו. גם את התקשורת, בעיקר הישראלית, המתגייסת והחלשלשה, המסחרית והרייטינגית, קל מאוד לנפנף. פו, ואין בית משפט; עוד פו, ואין תקשורת, כזאת הממלאת את תפקידה. החיילים של נתניהו, הדמוקרט, מפיחים עכשיו את כל הפו הגדול והנורא הזה, ומגדל הקלפים מאיים להתמוטט.

נתניהו ייפול מהנמר. הוא אינו יודע לרכוב עליו, והנמר ייצא משליטתו. נתניהו ייהפך לבני בגין, לראובן ריבלין או לדן מרידור, הדמוקרטים המסורסים. במפלגתם המשנה עכשיו את פניה, את הרכבה ואת מהותה, הוא ייהפך לקוריוז.

האם הייתם מאמינים? נתניהו הוא עכשיו התקווה האחרונה של הדמוקרטיה הישראלית. והוא נישא על גב נמר מטורף, הדוהר ודוהר, בלי רוכב.

Read this article in English: On the back of the tiger




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 השמאל יתחיל ל"אתרג" את נתניהו כי הוא תיקותם לדמוקרטיה-וטוב שכך.  (לת) בצלאל-חסיד ביבי הטוב
  • 02:44
  • 17.11.11

02 עומד לו הנער אל מול הבניין הבוער ואומר ברחמים עצמיים, אוי, לא חשבתי שהגפרור שלי יכול לעשות אש כל כך גדולה אלכס מהכרמל
  • 03:14
  • 17.11.11

הרי מי גרם לכל המהומה המסוכנת הזו אם לא השמאל עם הפרובוקציות מטריפות הדעת שלו, והאקטיביזם המשפטי המחוצף של בית המשפט העליון? מה חשבתם שיקרה? שהימין ישב בשקט ויראה איך למרות הזכיות שלו בבחירות, השלטון שלו מעוקר על ידי הבג"צ? שהרוב המכריע של האזרחים יראה את ההשתוללות המדהימה של עמותות השמאל ותמיכתן באויב הפלסטיני, ולא ינקוף אצבע? על איזה כוכב אתה חי?

  •   אלכס מהכרמל מזיג
    • 12:23
    • 17.11.11

    על אנשים מסוגך כתב לוי את המילים "דמוקרטיה פוטינית".מה לך יוצא ברית המועצות ולדמוקרטיה?

  •   מזיג-לך תמזוג לך כוסית עאראק.נראה לי צהריים לא בא לך טוב בעיניים.  (לת) יוסף
    • 14:51
    • 17.11.11

  •   אז כדי לעשות דווקא לשמאל נהרוס את הבית על כל יושביו (גם הימנים)  (לת) אני
    • 16:10
    • 17.11.11

  •   את הטיפשות שלך הוכחת כאן אלפי פעמים. השמאל במדינת ישראל ובמדינות העולם בנוי מאנשים משכילים, מאנשי רוח, מאמנים.... הפשיזם והימין תמיד מורכב מהשכבות החלשות ובעלי אנטליגנציה מוגבלת כמוך.  (לת) לחזיר הרוסי מהכרמל
    • 16:25
    • 17.11.11

  •   "אני", ניסיתי להסביר את הדינמיקה המתרחשת. כן, תחושת העילבון עלולה להביא לשריפת כל הבית. לא למדתם כלום מנפילת רפובליקת ווימאר ומהחלק של הקומוניסטים בעליית הנאצים לשלטון  (לת) אלכס מהכרמל
    • 17:13
    • 17.11.11

  •   אין לך מה לענות אבל אתה יודע להכפיש מתאים לך  (לת) רפאל
    • 17:36
    • 17.11.11

  •   אין לך יכולת לענות?  (לת) רפאל
    • 17:38
    • 17.11.11

  •   השמאל באופוזיציה זה אסון רפאל
    • 17:44
    • 17.11.11

    שלושים שנה ישב מנחם בגין באופוזיציה אבל לויאלית.למדינה לעם ולצבא. אבל כאשר בגין הגיע לשלטון נדמה להם לשמאל כאילו גנבו להם את המדינה. איך יוסי שריד אמר "אנחנו נמרר להם את החיים". זה השמאל מאז הוא נלחם בממשלות הימין כאילו באויבים. אם כי לאויבים השמאל מתייחס בסלחנות ובפשרנות. זה השמאל המיוצג היום ע"י מ ר צ . .

  •   עומד לו הנער אל מול הרייכסטאג הבוער ואומר: "השמאלנים הבעירו"  (לת) מתושלח
    • 20:49
    • 17.11.11

  •   למדנו מנפילת ווימאר שכדי "להיעלב" משימוש לגיטימי בכלים דמוקרטיים צריך באמת להיות נאצי או פשיסט ובכך העדת על עצמך באופן הברור ביותר  (לת) מתעב פשיסטים
    • 20:52
    • 17.11.11

  •   רפאל וחבורת הערבים הפשיסטית החזירית שמגיבה לו......... סתם עברתי בסביבה
    • 21:08
    • 19.11.11

    ענה לכם מצוין רק בגלל שמו/כינויו הרוסי התלבשתם עליו כאילו שלהיות ערבי זו גאווה מי שישמע.הכל נכון ושום דבר מדבריו אינם הכפשה. וראו איך אתם מסתכלים על נפילתם של עמי האביב, הבית נשרף וסבתא מסתרקת.רואים ולא עושים מאומה כדי להפסיק את הזוועות.

03 כמו ילד המביט על בניין נשרף ומתפלא איך גפרור אחד קטן גרם לכל המהומה. אלכס מהכרמל
  • 03:26
  • 17.11.11

מה חשבת שיקרה? שהימין הזוכה בבחירות יסתכל על הבג"ץ המחוצף המעקר את רצון הבוחר, ולא יעשה דבר? שהציבור הרחב יביט בעמותות השמאל המשתוללות במימון ממשלות זרות, ויבליג על כך? על איזה כוכב אתה חי?

04 אני סבור שהמצב חמור בהרבה. שמאלני שפוי
  • 04:20
  • 17.11.11

המצב הוא לא - כפי שגדעון מתאר - נתניהו הדמוקראט נגד כוחות החושך האנטי-דמוקראטים. המצב דומה יותר לזה של "השוטר הטוב" ו"השוטר הרע". "השוטר הטוב" מתיחס לחשוד בצורה יפה ואדיבה ומתיימר להגן עליו מפני "השוטר הרע" - על מנת לרכוש את אמונו. למעשה, שניהם משתפים פעולה ומטרתם המשותפת היא להכשיל את החשוד ולגרום לא לומר דברים שיקלו על הרשעתו במשפט. אילו נתניהו היה מתנגד באמת ובתמים לסגנונו של ליברמן - הוא היה נפטר ממנו מזמן. נתניהו משחק את תפקיד "השוטר הטוב" על מנת לנטוע בציבור הרגשה של בטחון שוא. למרבה הצער, הציבור "קונה" את זה. העובדה שאפילו כתב כמו גדעון לוי נופל בפח הזה מעידה עד כמה התכסיס הזה פועל.

05 גידעון אתה באמת מאמין שאת הנמר הזה אפשר לעצור ירון מעוז
  • 04:54
  • 17.11.11


המדינה משנה את צורתה......זאת תהפוך למדינת ליברמן
לכן רבים עוזבים ומחפשים ביית......לאנשים צעירים חילוניים אין עתיד בארצינו
שהופכת לחלום בלהות..בימי נעורינו לא חלמנו שזאת תהיה דרכה.

06 כמעט שכנעת אותי פרופסור שפוי - ברוקלין
  • 05:00
  • 17.11.11

עד שנזכרתי שבבחירות האחרונות, השמאל הקיצוני אליו אתה משתייך הועמד בפינה. אז תסביר לי איך זה דמוקרטי שפרופ' פלד מארגנת בדרום אפריקה בית דין לשפוט את ישראל על אפרטהייד. איך זה דמוקרטי שחברי כנסת ערבים בוגדים במדינה וקוראים לחיסולה? איך זה דמוקרטי שעמותות הממומנות ע"י גורמי חוץ פועלות נגד הרוב הדמוקרטי? איך זה דמוקרטי שפרופסורים שחיים על חשבון המדינה קוראים להחרים אותה? איך זה דמוקרטי שהעמותות הנ"ל מסיתות ערבים נגד מתנחלים? איך זה שהן מיצרות מציאות שקרית ע"י עריכה של קטעי סרטים? מר לוי, הדמוקרטיה חייבת להתגונן מפני אלו שמשתמשים בה כדי לחסלה. תאמין לי שאם בארה"ב חברי קונגרס היו מתנהגים כמו טיבי וזועבי מזמן היו עושים להם איפיצ'מנט.

  •   אתה כנראה מבלבל בין דיקטטורה לבין דמוקרטיה שחם
    • 17:43
    • 17.11.11

    אני יודע שאלו שתי מילים ארוכות ואכן יש דימיון פונטי בינהן אבל המשמעות שלהן שונה

    בדמוקרטיה יש לאנשים את חופש הביטוי
    גם בעלי דעת המיעוט יכולים להביע את דעתם באופן חופשי ולנסות להשפיע על ההחלטות המדיניות
    יום יבוא והשלטון יתחלף דעת המיעוט של היום תהפוך לדיעת הרוב של העתיד ומי שהיום נמצא ברוב יזדקק לאותה הגנה שמקבלים מי שכיום במיעוט

    אם שלטון דיקטטורי רוצה להישאר בשליטה אין לו ברירה אלא לדכא מדי פעם את זכות הביטוי של המתנגדים לו גם אם הם רוב הציבור וגם אם הם מיעוט
    אחרת זו תהיה רק שאלה של זמן עד בוא ההתקוממות שתחליף את השלטון

  •   1 question VN
    • 00:06
    • 18.11.11

    with your level of understanding, are you sure you a Prof?

07 טעות. הנמר רוכב על גבו של נתניהו. משקלו משקל רותם - ציפורניו ציפורני אלקין . שיניו שיניי בן-ארי  (לת) זאולוג
  • 05:40
  • 17.11.11

08 בנימין נתניהו הוא דמוקרט דבר בשם אומרו
  • 05:47
  • 17.11.11

האלקינים הללו הינם מפלצות. כמה מהם בורים ונבערים בהלכות דמוקרטיה, והיא גם אינה חשובה להם במיוחד. כמה אחרים נעים משיקולים ציוניים. חסרי בושה הם משתעשעים להנאתם באש הגיהנום, המושכת אליהם תשומת לב ציבורית שלא יכלו לזכות בה אלמלא הצעותיהם השערורייתיות. יש בהם גם כאלה, דוגמת אביגדור ליברמן, שמטרתם להפוך את המשטר בישראל לדמוקרטיה פונטית.

09 האלקינים הללו אינם מפלצות. כמה מהם בורים ונבערים בהלכות דמוקרטיה, והיא גם אינה חשובה להם במיוחד. כמה אחרים מונעים משיקולי פריימריס ציניים. חסרי בושה הם משתעשעים להנאתם באש הגיהנום, המושכת אליהם תשומת לב ציבורית שלא יכלו לזכות בה אלמלא הצעותיהם השערורייתיות. יש בהם גם כאלה, דוגמת אביגדור ליברמן, שמטרתם להפוך את המשטר בישראל לדמוקרטיה פוטינית.  (לת) דבר בשם אומרו
  • 05:48
  • 17.11.11

10 עשור שלם האמון צונח במערכת המשפט. אתה יודע טוב מאוד את הנתונים, רוב העיתונאים יודעים אבל ממשיכים לבלף. חוזרים על אותה הטעות שמפלגות שמאל עושות בבחירות: משכנעים את המשוכנעים. אובייקטיבי
  • 06:16
  • 17.11.11

לי אין אמון בבית המשפט העליון, איך אתה מחזיר לי אותו בדיוק..? תתרכז בתשובה ועזוב את הבכיינות ודיסאינפורמציה. תודה לאל שיש "אלקינים, הדנונים, האקוניסים והלוינים" שמנסים לתקן פה משהו שנהרס.

http://www.haaretz.co.il/news/law/1.1208174
http://www.idi.org.il/BreakingNews/Pages/Breaking_the_News_36.aspx

11 ביבי לא מוביל הוא נישא בידי אלקינים ולוינים אל הכאוס ואל שלטון לא מקובל עלינו ועל העולם...  (לת) רון
  • 06:30
  • 17.11.11

  •   המתקפות משום מה בעתוי נוח לראש הממשלה ! במעקב
    • 12:14
    • 17.11.11


    לפני פעולה צבאית .מה רע להפחיד מעט את "הפרובלמטיים"?

12 הממשלה נוכחית היא הקרובה ביותר בכל תולדות המדינה לפאשיזם מסוכן.  (לת) איציק המרכז
  • 06:42
  • 17.11.11

13 ביבי דמוקרט? שוב צריך להזכיר את תפקידו בקמפיין לחיסול רבין?  (לת) פטריוט
  • 06:49
  • 17.11.11

14 אולי מר גדעון לוי יחזור לספר על הילד הפלסטינאים הצולע שרק נסה להרוג מתנחל אהוד
  • 07:10
  • 17.11.11

הניתוח של מר לוי מניפולטיבי ואינו ואינו מתאים לעיתון.
שינוי סדר קביעת שופטים או הפסקת מענק ממשלות לאירגונים פרו פלסטינים אינה מסוכנת משום נקודת מבט מפצצת אטום
הם אינם הרס הדמוקרטיה אלה שמנויים למצב הנוכחי שמקובלים ברוב המדינות הדמוקרטיות דוגמת ארה״ב ב ובריטניה
אולי מר לוי יחזור לספר על הילד הטוב שיושב בכלא. ורק רצה להלחם בכובש בזריקת אבנים וקצת בקבוקי תבערה על הכובשים היהודים 

15 קומו התעוררו אירית הלפרין
  • 07:12
  • 17.11.11

אלה מביננו שחרדים לגורל הדמוקרטיה חייבים להיות יותר פעילים ומעורבים במאבק נגד הנמר. צריך לצאת מבתינו הנוחים והחמימים ולפעול בדרך פוליטית להצלת הדמוקרטיה. לאלה מביננו שיש את הכלים יש מקום להגביר את מעורבתם דרך מפלגות קיימות ולחזק את הכוחות הדמוקרטיים שישנם עדיין בשטח. זהו זמן למעורבות אינטנסיבית בפוליטיקה ולא לקיטוקי שישי בסלון.

  •   מה זה "קיטוקי שישי"? ואיך מצילים את הדמוקרטיה - ע"י הצטרפות לחד"ש? שאלתיאל גלפרין
    • 18:25
    • 17.11.11

    נתפשר על קיטוקים...

16 "בורים בהלכות דמוקרטיה" גדעון לוי תומך הדמוקרטיה הגדול ותומך חמס הידוע בנטיות הדמוקרטיות שלו.  (לת) בני
  • 07:15
  • 17.11.11

17 כל עוד אין אלטרנטיבה בליכוד לנתניהו - הוא לא ייפול וגם לא יפילו אותו , ולכן תירגע  (לת) ותפסיק לפחד מליברמן
  • 07:17
  • 17.11.11

18 יפה ותמציתי אחד
  • 07:22
  • 17.11.11

לא יכלתי לנסח זו טוב יותר, אולם יש עוד זיק אופטימיות שכדאי לציין: המציאות הפכפכה, וגם אם הפאשיסטים ישלטו פה קצת, בסופו של דבר יעבור דור או שניים, והמשטר יחזור לקדמותו.

  •   שום דור או שניים - בין 6 חודשים לשנתיים. שמואל
    • 03:50
    • 18.11.11

    תנו למטורפים לשלוט. יקח להם חודשיים להתחיל לריב מי הפיהרר, ולגלות שש"ס לא מתערבבת טוב עם רוסים. ולעולם לא יקח הרבה זמן להוריד על ישראל סנקציות. השמאל רק צריך להפסיק - לצאת לחופש - והטירוף יתמוטט תחת משקל הטמטום.

19 גדעון מה עשיתה למען המדינה על מי רכבתה יעקב
  • 07:25
  • 17.11.11

גדעון הטעונים שלך ממש לא רצינים העולם וגם ישראל וכמו בכל מקום יש צורך בשינוי אבל אתא וכל השמאל נאחזים בבג"ץ כמו בקרני המזבח כמו ילד מפונק שיש לו הרבה צעצועים חזקים {תקשורת אלקטרונית וכתובה בתי משפט } ולא מוכן לתת לאחר אתא עושה קרירה ורוכב מקידום האג'נדה האנטי ישראלית ועוד בא בטענות לאחרים שרוצים ומצבעים בקלפי בעד שינוי

20 בית משפט מתבסס על הסכמה ציבורי? ישראלי
  • 07:26
  • 17.11.11

רוב הימין אינו מאמין בבית המשפט, כמו גם החרדים וחלק מהציונות הדתית.
איזו הסכמה?

21 מאמר יפה ומעניין  (לת) אריאל
  • 07:28
  • 17.11.11

22 מצד שני, לא הוגן שהאקדמיה, התקשורת והמערכת המשפטית יהיו בשליטתה של חונטת שמאל, אנטי ישראלית במוצהר, אשר אינה מייצגת את השקפותיו של מרבית הציבור. איתי
  • 07:39
  • 17.11.11

לעניות דעתי העובדה שחוגי תקשורת, אקדמיה ומשפט נשלטים לחלוטין בידי השוליים הקיצוניים של השמאל ופועלים בעקביות באופן שמנוגד להשקפותיו ורצונותיו של רובו המוחלט של הציבור, תוך הדרה של כל אדם בעל השקפה ציונית פרו ישראלית מתוך המערכת- זוהי הפגיעה האמיתית בדמוקרטיה. בית משפט שנותן קדימות לזכויותיו, משפחתו ורכושו של מחבל על פני טובת קורבנותיו, הופך במו ידיו את עצמו לשנוא הציבור. אקדמיה אשר מעסיקה מרצים שעיקר עיסוקם היא הפצת עלילות דם כנגד ישראל, הצדקה ותמיכה בכל אויביה, קריאות להחרמה ובידוד של המדינה, כולל חרם אקדמי, אל לה לצפות לאהדת הציבור. מה בדיוק לא דמוקרטי בקריאה לאפשר גם לאנשים ציונים פרו ישראליים להתקבל לבית המשפט ולמגדל השן האקדמי? מי שאינו דמוקרטי, הוא זה שמאמין שחונטת השמאל הקיצוני תמשיך לשלוט במדינה בניגוד לרצון הרוב.

  •   את מי אתה רוצה כאלטרנטיבה , את קצב?  (לת) עדד
    • 12:28
    • 17.11.11

  •   מה ההבדל בין רוצח למחבל? שחם
    • 17:58
    • 17.11.11

    חוץ מהמניע לרצח אין שום הבדל

    למה אתה דורש שתהיה פגיעה במשפחתו וברכושו של רוצח מסוג אחד כאשר דבר כזה אינו נעשה כלפי רוצחים מסוג אחר?

    אם (חס וחלילה) קרוב משפחה שלך ירצח בני אדם בישראל האם תחשוב שזה יהיה הוגן מצד המדינה להרוס את ביתך או את בית הוריך כתגובה למעשה?

  •   לעדד-את ברגותי.לאבא-אף פעם לא מאוחר.טיסה נעימה ולא לישכוח דרכונים בתוקף.ל 75-העיקר שבארצותיכם יש את כל מה שציינת.  (לת) סתם עברתי בסביבה
    • 13:01
    • 20.11.11

23 הדמוקרטיה אף פעם לא היתה כאן אצלנו מתקיים שלטון הרוב יהודי עזרת חוקים דרקוניים הנאכפים בידי הכח שיש לצבא הגנה לישראל ומשטרע של יש"ע  (לת) פלץ
  • 07:47
  • 17.11.11

24 אמת ויציב.  (לת) ניצן
  • 07:59
  • 17.11.11

25 "חומרת הסכנה האורבת עכשיו לפתחה של ישראל" - הסכנה הגדולה ביותר לישראל היא אוייביה מבפנים אשר מנצלים את הדמוקרטיה והפתיחות הישראלית ומנסים להרוס אותה מבפנים, וגרועים יותר הם אלה אשר באים מתוכנו ומובילים במודע מסע של דה לגיטמציה ותמיכה גלויה ומוסווית בטירור ובקיצוניות האיסלמית. גם אם הם מציגים עצמם כנציגי הטוב עלי האדמות תוצאות פעילותם עשויה להיות חיבור לרוע ולשטנה הגרועים ביותר כיום.  (לת) מנחם
  • 08:02
  • 17.11.11

26 אם יש מישהו שרוכב על גב הנמר זהו עמוס שוקן מוטי בננה
  • 08:14
  • 17.11.11

אשר איפשר פתחון פה לכתביו בעד ענת קם ואורי בלאו למשל, ואין הוא יכול היה לעצור. דוגמאות רבות נוספות יש למכביר.

27 היית עדין בתיאור אימפוטנטיות הביבי  (לת) שומר חוק
  • 08:21
  • 17.11.11

28 מדהים גיל
  • 08:22
  • 17.11.11

ועצוב מאוד

29 גדעון לוי - אתה נותן יותר מידי קרדיט לביבי זאב
  • 08:47
  • 17.11.11

כדי לשרוד הוא יתן לדמוקרטיה לנבול

  •   אל תתפלאו על חוקי הימין. הם ריאקציה להתנהגות של השמאל הקיצוני. גוגו
    • 10:26
    • 17.11.11

    גדעון לוי הוא מדינת אפרטהייד.

30 אני דווקא מתפלא עליך, גדעון. בניתוח הנכון חסרה שורת הסיכום המתבקשת. האלקינים והאקוניסים מביאים את הדמוקרטיה בישראל אל עברי פי תהום. קורא טקסטים
  • 08:47
  • 17.11.11

אבל צריך להסביר ולחזור ולהבהיר מה המוטיבציה שלהם. זה לא הפריימיריס במפלגתם. אלא חלום ארץ ישראל הגדולה המשיחית. הם שואפים להחליף את מדינת ישראל הריבונית בקווי 67 - להלן הדמוקרטיה היחידה במזה"ת- בארץ ישראל המשיחית , ההלכתית, המטפיזית. ואז אין כל חשיבות למנגנוני הדמוקרטיה המערבית. נהפוך הוא: הדמוקרטיה היא מכשול שיש להסירו. גדעון, הפעם האמירה "הכיבוש משחית" מדוייקת - והיא ההסבר לכתם ההולך וגדל אצלנו. מה שהתחיל בדיכוי והפרת זכויות מאסיבית בגדה המערבית - חילחל וגלש לקו הירוק. והכל בשם האידיאולוגיה . וכמו שהיטיב להגדיר יצחק שמיר: בשביל ארץ ישראל מותר לשקר. כלומר, מותר להרוס את הדמוקרטיה.

31 נתניהו שבוי בידי חבורה בריונית מתוסכלת מהימין הקיצוני שרואה כבר את הארמגדון הפרטי שלה הולך ומתקרב ורוצה להשאיר אחריה עיי חרבות כדי שהבאים אחריהם לשלטון מהמרכז, יתקשו לתקן  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 08:52
  • 17.11.11

32 מאמר מצוין רמי עדן
  • 08:53
  • 17.11.11

נתניהו על גב הנמר, הדמוקרטיה בפה שלו.

33 נכון ועצוב  (לת) הנורבגי
  • 08:53
  • 17.11.11

34 אם הצליח להוציא מגדעון לוי מאמר כזה, הביבי הוא גאון משכמו ומעלה...  (לת) ביבי גאון!!!
  • 08:59
  • 17.11.11

35 את בית המשפט בוחרים האזרחים..זוהי מהותה של הדמוקרטיה לא שופטים יבחרו שופטים
  • 09:00
  • 17.11.11

שופטים וממשלה או כל גוף שמייצג את העם, נבחר על ידי העם...זוהי הדמוקרטיה, ואנחנו צריכים להבין ולעסוק בה יומיומית...כי כשבית משפט ורק הוא, יודע טוב יותר מהאזרחים מי הראויים להיות שופטיו, נגמרה הדמוקרטיה ולאזרח אין יותר כישורים להחליט מה טוב בשבילו...בכול זאת במשטר הדמוקרטי שלנו ישנה בעיה שמקעקעת את יכולתנו לבחור באמצעות נציגנו בכנסת: יש לנו כנסת שחלק ממנה מייצגים אוכלוסיות לא דמוקרטיות...החרדים מצד אחד והערבים מצד שני...החרדים, מאמינים בשלטון האל בלבד...אבל איך קשורים הערבים? הם לא מכירים בישראל כמדינתו של העם היהודי...כלומר הבסיס שעלינו הקמנו את מדינת היהודים בארץ ישראל, לא נחשב בעיניהם כמשהו שקשור איכשהו אליהם...כך יוצא שהם אזרחים עאלק...כי מבחינתם ישראל היא מדינת כל אזרחיה, ולא היא...ייצוגם בכנסת אינו ייצוג של המדינה היהודית, הם אינם דוגלים בשוויון חובות, שהוא סמלה היחיד של הדמוקרטיה, אלא בשוויון זכויות שיכול להגיע רק אחרי מילוי החובות בלבד, כיוון שהם אינם אזרחי המדינה היהודית מבחינתם, הם אינם מחויבים להגן עליה...אכן דרך ארוכה יש לנו לעבור, כדי שנוכל להציב כנסת דמוקרטית למהדרין

  •   היכן נרשמים המועמדים לעליון?גם אני רוצה להיות מועמד.יש לי את כל הנתונים הדרושים.אני נשוי למזרחית.  (לת) עדד
    • 12:31
    • 17.11.11

  •   אולי אזרחים גם יבחרו רבנים? לפי דבריך רק האזרחים יודעים מה טוב בשבילם פסיקה על פי רצון העם
    • 21:40
    • 17.11.11

    ואז הרבנים גם יהיו מחוייבים לפסוק לפי מה שהאזרחים רוצים, ולא לפי ההלכה.
    זה בעצם מה שאתה אומר: שהשופטים צריכים לבטא את רוח העם, ולא את רוח החוק!

  •   רעיון נפלא. סגרנו.  (לת) זכריה
    • 21:10
    • 18.11.11

36 הכותב מפרגן למנחם בגין ושרון והוא טועה. הרבה קוים ישרים וברורים מובילים מההסתה והדמגוגיה של בגין ושרון לחוקי התועבה דהיום דלית
  • 09:02
  • 17.11.11

המרכיב האנטי דמוקרטי היה תמיד חי ותוסס בתנועת החרות ובליכוד במידה רבה יותר מאשר במפלגות אחרות שגם בתוכן הוא קיים. מנחם בגין, תועמלן רב- אמן, הצליח להפוך את מי ששלטו כאן לפניו ובעיקר את מפא"י (הוא אף פעם לא התחשבן עם מפד"ל או עם הפרוגרסיבים שהיו שותפים מלאים לאורך שנים רבות בממשלות מפא,י) למפלצות ולמי שקשורים לגרועים שבאויבי ישראל. התעמולה הדמונית שלו שרחוקה מהאמת ומהמציאות המורכבת - הפכה בעיני רבים שאין להם כל מידע על מה שהתרחש במדינה בראשיתה, לאיזו אמת מוחלטת שאין להרהר אחריה. ומכאן סלולה הדרך לאווירה הכללית ולעיסוק בחוקי התועבה העכשוויים. אלא שראוי לשים את ההיסטוריה במקום השני ולהעמיד לבקורת חמורה וחסרת פשרות את כל אנשי הפוליטיקה של היום שרואים, שומעים, מבינים את מה שמתרחש כאן ועכשיו ומחרישים מתוך פחד או חשבון מטומטם וחסר כל רלבנטיות. ציוצים בנוסח מרידור, פרשנויות מהצד כביכול של בני בגין וריבלין, שתיקות פחדניות של גברת יחימוביץ וחבריה למפלגה, התממות וחיזוק הממשלה של חבורת הכלנתריסטים המכונה "עצמאות" - כל אלה ראויים לכל גינוי ולכל ביקורת. מול הגל המכוער והאכזר שרומס את הדמוקרטיה בעקביות וביסודיות נחוצה התייצבות פוליטית נחושה, קולנית, תקיפה, נבונה, אמיצה וכזו שתשכיל להציג את הליכוד כפי שהוא באמת - תנועה להרס הדמוקרטיה הצועדת בכוונת מכוון ליצירת מדינה שתהיה גיהנום לאזרחיה כולם. גיהנום שקשה, ואולי בלתי אפשרי, לחזור ממנו להיות עם חופשי בארצנו.

37 אתה טועה. ביבי - אדם לכל עת. הוא ילך גם עם האלקינים.  (לת) מ.
  • 09:05
  • 17.11.11

38 אלו שהבטיחו לנו בקיץ צונאמי מדיני והליכה למצדה בספטמבר, זועקים היום על הרס הדמוקרטיה... נו שוין
  • 09:05
  • 17.11.11

האיזונים והבלמים משמעותם-אתם תבחרו ברוב איזה ממשלת ימין שתרצו, אבל בית המשפט העליון שהוא שטח שמאלני משוחרר (וכך ישאר לנצח), תמיד יוכל לבטל כל חוק של הכנסת או החלטת ממשלה.

39 ואיפה כל העם ? שני
  • 09:09
  • 17.11.11

אני מסכימה עם כל מילה !
אבל איפה כל העם ?? לאן נעלמו אלפי האזרחים שאכפת להם ?
למה עכשיו ברגע זה אנחנו לא יוצאים יום יום לרחובות עד שייפול המשטר הבזוי הזה?
אנחנו הישראלים , אנחנו ניתן לכל זה לקרות כי אנחנו לא מספיק חזקים ונחושים לשים לזה סוף .. מתחילים משהו אבל אף פעם לא מסיימים אותו . מחכים שמשהו יקרה וישתנה כי הרי זה לא הגיוני שזה יתדרדר יותר ממה שכבר קורה . אנחנו מאבדים את המדינה שלנו לשלטון וזה קורה ברגעים אלו ממש.
כל יום שעובר המדינה מאבדת את אזרחיה או שיותר נכון להגיד ההפך האזרחים מאבדים את המדינה .

  •   אני אגיד לך איפה העם: אופיר
    • 10:46
    • 17.11.11

    אחת או כמה מהאפשרויות הנ"ל:
    1. לא יודע בכלל מה קורה, כי הוא קורא YNET. שם יש יותר תמונות וסרטונים אז זה יותר כייף.
    2. עסוק בלשרוד מציאות כלכלית בלתי נסבלת.
    3. לא מסוגל להתמודד עם המציאות המורכבת בגלל שהיא מערערת לו את כל תפיסת העולם.
    4. תקוע בעצמו כי לאנשים בישראל, תכלס, ממש לא אכפת אחד מהשני. חוץ מבמלחמות ומצבי חירום שאז למראית עין כולם מאוחדים וערבים זה לזה (למראית עין), בחיי היומיום ישראל זאת מדינת הדפיקות. כולם באופן קבוע על בסיס יומיומי, בכל תחומי החיים, דופקים אחד את השני. אז כולם אדישים לסבל. אז למה להילחם על משהו?
    5. ויתר ונסע לחו"ל.

  •   ניסחת את זה יותר טוב ממני שני
    • 14:14
    • 17.11.11

    חבל עלינו .. פשוט לא הכי חכמים שיש .. נותנים להנהגה בעלת אינטרסים אישיים זולים להכתיב לנו דרך חיים .
    אני מקווה שנתעורר בזמן ולא שיהיה מאוחר מדי .

  •   אני אגיד לך איפה העם אופירה
    • 16:57
    • 17.11.11

    העם יודע שכל הפוליטיקאים עלובים,שקרנים, רודפי שררה ובצע.
    אך בסופו של דבר - העם מעדיף הנהגה פטריוטית ימנית על פני
    אוטואנטישמים שמאלנים, התומכים בטרור הפלסטיני.

40 גדעון-אתה כל כך צודק! נתניהו משחק באש וסופו שנישרף! בני
  • 09:11
  • 17.11.11

השתיקה המקוממת של נתניהו מול השתוללות הימין הקיצוני תביא לסופו של נתניהו וסופה של הדמוקרטיה הישראלית!!!

41 ישראל יעל
  • 09:20
  • 17.11.11

תמשיך להיות מדינה דמוקרטית כמו ארהב לפחות,שם הנשיא ממנה את שופטי בית המשפט העליון.הדמוקרטיה חקוקה עמוק בישראלים.זה לא מוצא חן בעיני אחוז קטן מאוד באוכלוסיה שנציגהם עושים רעש מאוד גדול בכנסת.

42 בקוטג' יש פחות מ-3% שומן ועדיין הוא יושב צנוע במקרר.השמאל הקיצוני עושה קולות אאא
  • 09:21
  • 17.11.11

של מינימום גבינה צהובה 28%.מתי תינתן במה אמיתית לדעת הרוב?עד מתי?

43 לוי מפחיד סידרתי אברהם מורן
  • 09:25
  • 17.11.11

מה קרה? היה לנו בית משפט אשר נוהל על ידי השופט ברק בדיקטטורה מיוחדת.הוא לא כפה דעתו על שאר השופטים...הוא פשוט מאד מינה רק כאלה שהם בדעתו...היו וישנם עמותות אשר מטרתם הריסת המדינה מבפנים תוך יצירת ספיקות ברצון העם במדינה יהודית דמוקרטית.המחוקק רוצה לשנות את המצב הנורא הזה.מה כאן לא דמוקרטי אני לא מבין? מה בדיוק ובאמת לוי רוצה עד היום אני לא מבין....

44 מזה הרבה מאוד זמן, סוף סוף, מסכים עם על מילה  (לת) דן
  • 09:25
  • 17.11.11

45 הבעיה היא שהאלקינים והלוינים הם כן אופוזיציה פנים מפלגתית בליכוד. זה הליכוד החדש וזה הרוב שם. פסימי
  • 09:27
  • 17.11.11

צריך לצאת בסיסמא ליכוד=ימין קיצוני, כדי להבהיר את התמונה, וגם זה אולי לא יעזור כי שמאל בארץ הזאת זו קללה וימין וגם ימין קיצוני לא רק שלא מפחידים פה את הרוב. זה הרוב. במובן הזה ישראל היא דמוקרטיה. הרוב כאן הוא פשיסטי וגזען והכנסת מייצגת אותו נאמנה.

46 כל החוקים הם תגובה להתנהלות השערורייתית של השמאל ומע' המשפט. משה
  • 09:41
  • 17.11.11

הילד מתפלא שהאב נותן לו סטירה בטוסיק ולא רואה איך לפני זה הוא השתולל, הכעיס, שבר, הציק וגרם לסבל להוריו. החוקים הללו הם אנטיתיזה להתנהלות הטפשית והבוגדנית של השמאל ומע' המשפט. זוהי התעוררות מול התמיכה באויבים, בענת קמים, במהגרים, באליטיזם הלבן של מע' המשפט. לציבור היהודי - מזרחי - ציוני נמאס להיות סוג ב'.

47 לדעתי הבעיה היא "חוסר תודעה דמוקרטית" אבי
  • 09:42
  • 17.11.11

כפי שכתבת .
אותם חכי"ם שמשתוללים עם הצעות חוק מטורפות ,חסרים הבנה קצת יותר עמוקה מהי דמוקרטיה מערבית אמיתית
הם חושבים שמדובר במשחק או במאבק כוחות
הם לא מבינים שיש דברים רציניים מדי בעלי השלכות מרחיקות לכת שלא משחקים איתם ,ושאסור לפוליטקאים להתערב בהם ..

  •   ולכן יש לבחור את שופטי העליון כמו בדמוקרטיות המערביות-ארה"ב או בריטניה או גרמניה-הולך?  (לת) צודק אבי
    • 11:52
    • 17.11.11

48 דמוקרטיה זה גדול מדי על יהודים... ( ועל רוסים אין בכלל מה לדבר )  (לת) תלמדו קצת היסטוריה
  • 09:44
  • 17.11.11

49 גדעון, כשאתה מסכים עם ארישביט עליך לבדוק את עצמך היטב היטב ארישביטולוג
  • 09:53
  • 17.11.11

ביבי אינו הפתרון - הוא הבעיה. הוא ליברל כלכלי בלבד, לא מדיני. עמוק בפנים הוא פרנואיד מהסוג הפשיסטי, והנערים קוראים את שפתיו. חזור בך.

50 נתניהו וגב הנמר=למאמרו של גדעון לוי= חיים קטלן תל אביב
  • 09:56
  • 17.11.11

בישראל קיימת בהחלט דמוקראטיה קריא שלטון העם היהודי.,העם כולל בית המשפט העליון על דורותיו רוצים ישראל גדולה עם מרחבים פתוחים ווילות ומשרות ממשלתות (מאבטחים ראשי ועובדי שלטון מקומי החיים על פנסיות מובטחות של קופת הציבור) ביהודה ושומרון בעזה זה לא כל כך הצליח אך עזה לא נעזבה מתוך רצון לעשות צדק עם פליטים מיפו רמלה ואזור .
העם היהודי בישראל נהנה מחיי שפע יחסית לשכניו הערבים ,ואין לו כל רצון לעשות עמם שותפות בצדק במשפט בדמוקראטיה .
מה זה משנה איזה חוק מחוקק בפומבי בכנסת , האם חוק המקרקעין ,חוק החוזים ,חוק כבוד האדם וחרותו (הפלצני סליחה על הביטוי) מיושם לגבי ערבים רכושם זכויותיהם כבני אדם חופשיים(חרותיים) =איזה שופט או מחוקק
טרח להעסיק עצמו באלה כשזה לא נוגע להם או מקורביהם.
נתניו כקודמיו מיישם את הדמוקראטיה היהודית ,וכל שקיבל שרות שיפוטי מבין היהודים במדינת ישראל יודע כי לא הפרקליטות ולא בתי המשפט אינם מספקים ולו שרות מינימאלי לציבור , עיסקת הטיעון עם משה קצב ביוזמת ראשי משרד המשפטים כולל העליון שקיבל אותה , פרשת השופטת מארק הורנצ"ק שהוחבאה על פשעיה עם שותפה עורך דין פרנקל שנשלח לשלוש שנים לכלא והיא יצאה לפנסיה בלא פגע למרות שהם עברו אותה עבירה מעידים כי בתי המשפט והפרקליטות הפכו לפרות קדושות בלא ביקורת כך האזרח הערבי אינו מקבל את זכויותיו החוקיות =והאזרח היהודי הקרוי קטן אף הוא לא זוכה ליישום חוקי המדינה נתון לחסדי נערי משרד האוצר הטורחים עתה גם להרוס את השרות הרפואי בישראל ,ולעובדי קבלן כשמרבית הקבלנים הם מקורבי השלטון הדמוקראטי שלנו =יגוועו ברעב משיגיעו לגיל פרישה .
אז גדעון אתה כמו יתר חבריך העתונאים הישרים נכנסים לעזה נפגשים עם בכירים בחמס ,אך אין לכם אומץ הלב על הגוף האמיתי אשר איפשר את התדרדרות הזלזול בחוק הקיים הן כלפי יהודים והן כלפי ערבים הנה שר בטחוננו מוכן להקריבנו(רק 500) , ואין פוצה פה מדוע אתם פוחדים להצביע על משרד המשפטים והפרקליטות והשופטים שאיפשרו את המצב הקיים אזרחים האפרטהייד כמו בכל מקום אחר בעולם ,אי הצדק , מקורו בשופטים מושחתים מעלימי עין שאינם שולחים לכלא את עוברי החוק עובדי מדינה המיישמים את האפרטהייד ,האפלייה הגזעית ,בכל יום ושעה .
אין צורך לרכב על נמר ,די לעלות על הפרה האדומה =מערכת המשפט בישראל ולהובילה אל שורות יתר משרדי הממשלה בישראל ,הנה עובדי אוצר ,נשיא , רופא מציל חיים נשלחים לכלא ולו בגלל רשלנות =הגיע שעתם של שופטים להגיע לשם ולא לא שחבריהם השופטים יישפטו אותם ,

51 ביברק אסון לישראל דן
  • 10:09
  • 17.11.11

זו הבעיה.

52 שירת הברבור של חונטת החוק הסמולנית, או-טו-טו, וחונטת החוקן מטוהרת מכל הסמולניות המסוממת, והופכת לימנית צרופה. ואז עם "הכל שפיט" יוכנסו לכלא רק פוליטיקאים מהסמול. ואולי גם נזכה אז לראות את פושעי עוסלו נמקים בכלא.  (לת) סולו
  • 10:12
  • 17.11.11

53 נותן לנתניהו קרדיט שלא מגיעה לו לראות נכוחה
  • 10:17
  • 17.11.11

מה קרה לגדעון לוי האם הוא נבהל?
נתניהו הוא בדיוק בצלמם ובדמותם של מציעי החוקים, אלא שיש לו נסיון מר מהקדנציה הקודמת שלו והוא לא מתייצב חזיתית מול האליטות הליברליות (השמאל מררכז הציוני) אלא שולח לשטח דגי רקק מאוסים להצליח במקומו ועוצר אותם למראית עין בלבד.
יתרה מכך, הדמוקרטיה הישראלית במידה שהיתה קיימת לא יכולה להתקיים בתנאים של משטר אפרטהייד וזה מה שעומד מאחורי המגמה הנוכחית.

54 "נשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק, התבטא נגד הצעות לשינויים בדרך בחירת השופטים, וטען שלמרות שהשיטה הישראלית איננה חפה מבעיות, היא עולה על כל ההצעות לשפרה, וכי בעניין הזה עדיף שהמדינות האחרות ילמדו מישראל ולא ההיפך." שיעור בצניעות
  • 10:22
  • 17.11.11

הבנת גדעון? זה לא אנחנו עם שיטה עקומה, אלא כל העולם הדמוקרטי עקום וצריך ללמוד מאיתנו?

55 הבעיה אינה של השמאל הבעיה היא של כלל אזרחי ישראל  (לת) מ
  • 10:27
  • 17.11.11

56 בגין, ריבלין ומרידור דמוקרטים?הצחקת אותי!! אתה מתבלבל בין אשכנזיות לדמוקרטיה.  (לת) אזרח
  • 10:37
  • 17.11.11

57 הזורע גשם יקצור סופה אורי
  • 10:45
  • 17.11.11

אקטיביזם שיפוטי? הכל שפיט?

לרוב נמאס משלטון מיעוט שמאלני, חילוני ואשכנזי ורוצה להחזיר את הדמוקרטיה למקומה הטבעי, דהיינו שלטון הרוב. המיעוט הצעקני אשר גדעון לוי הינו אחד מנציגיו הקיצוניים ביותר, צועק את צעקת הקוזאק הנגזל, אבל זה לא יעזור.

58 ירובעל פוחד הנמר אלקין. אלקין הוא הכוכב החדש של הליכוד.הוא נמר טורף. ערדליים ירוקים
  • 11:03
  • 17.11.11

אבל הוא הרוב של הימין הדתי.מפדל השתלטה על הליכוד ומנצחת בגדול. מבחינה דמוגרפית הם פרים ורבים ומתרבים וכובשים את הצבא ו את הארץ.הפתרון הוא לא דמגוגי והצעות סרק בעיתון. לשמאל והמרכז השפוי צריך ללדת הרבה יותר ילדים.ילדים זה כוח,ילדים זו עוצמה. במילים לעולם לעולם לא תנצחו.

59 ביבי דמוקרט? הצחקתני! למען חזון ארץ ישראל השלמה יקריב הכל, כולל דמוקרטיה הנסיך הקטן
  • 11:03
  • 17.11.11

ביבי איננו דמוקרט.
הדמוקרטיה עבורו היא עוד "פנינת לשון" במשחק הדמגוגי ב הוא נוטל.
אם תקלף ממנו את כל המסכות תגלה שמה שעומד ביסוד תפיסתו זו התפיסה שינק עם חלב אימו, בבית אביו שארץ ישראל השלמה שייכת לעם היהודי מזה דורי-דורות. למען רעיון עועים זה יקריב הכל, אפילו דמוקרטיה. רק תתבונן בפייסבוק של בנו ושם תגלה את האמת - מה הוא למד בבית אביו.
אז בבקשה גדעון - הלוואי ויכולתי להסכים איתך ולתת לאיש הזה את הקרדיט שאתה נותן לו

60 כשאין טיעונים צריך להוסיף היסטריה שובל שפט
  • 11:04
  • 17.11.11

אין שום טעם לאזהרות המופרכות האלה. על מה מדובר כאן בסך הכל. ששופטים לא יבחרו בשיטה של חבר מביא חבר, שיערך שימוע לשופטים עליונים הפוסקים בשאלות חוקתיות (כמו בגרמניה וארה"ב), שעמותות לא יוכלו לקבל תקציבי עתק ממשלות זרות בעלות אינטרסים שונים ומשונים. זה הכל!. אפשר לחלוק על החוקים אבל אין כאן פגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית. במקום להפחיד תתמודדו עניינית.

61 תמציתי ונכון עד כאב !  (לת) אמיר
  • 11:19
  • 17.11.11

62 הדמוקרטיה מחריבה את עצמה עוזי יער
  • 11:25
  • 17.11.11

זרעי הפורענות טמונים בעובדות הבאות: שכל טיפש שעלה לארץ ולא משנה מהיכן ועל איזה תרבות פוליטית הוא גדל, יכול להיבחר לכנסת והעובדה שכל טיפש שעלה לארץ ולא משנה מהיכן ועל איזה תרבות פוליטית הוא גדל , יכול לבחור לכנסת עוד בארם למד את השפה העברית שהיא המפתח היחיד להשתלבות תרבותית בישראל.

63 עבור מה עמד גאידמק לשלם למרידור 5 מיליוני שקלים? האם עבור הידע המשפטי שלו? האם עבור שליטתו ברזי מקצוע עריכת הדין? או משום שהוא נחשב כיקיר מערכת המשפט המגונן עליה ללא תנאי, ומקיים קשרי ידידות עם בכירים מאד במערכת המשפט כמו נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק וכן עם הנשיאה הנוכחית דורית ביניש.  (לת) מרידור כמשל
  • 11:57
  • 17.11.11

64 במשך חיי הלא קצרים נכחתי כצד שלישי במשפט שבו הייתה שופטת ערביה מדהימה אאא
  • 12:01
  • 17.11.11

שהתמצאה בפרטי התיק עד תום ונהגה בצדק וביושר מופתי.כאשר שלב זה הסתיים ועברתי לניהול המשפט בידי החונטה הכוזרית -הדיון הפך לשוק הכרמל.פחדנות עלובה כזו מבריונות לא ראיתי מימי.עכשיו תספרו לי שהשופטים נבחרים לפי כישורים.צר לי לגלות לכם אבל עם כישורים כאלה אפשר מקסימום להיות חופף במספרה.

65 מכל מלמדי השכלתי. . . מני
  • 12:20
  • 17.11.11

מותר גם לעשות דוקטורט. . .
על ביבי נתניהו הדמוקרט. . .

ובלי להפסיק את הדיקטט. . .
יגיע לעזאזל בית המשפט. . .

[9:26]

66 גידון,הביב הועף מגב הנמר כבר מזמן , ומזמן הוא מתפלש בבוץ שבצידי הדרך.  (לת) עדד
  • 12:33
  • 17.11.11

67 שמח שעזבתי והשארתי את הקופים המפגרים בארץ הקודש.  (לת) מביט מהצד
  • 14:16
  • 17.11.11

68 עיתונעאי השמאל מתפלשים בבוץ הרוצחים הערבי ,ונתבקים בגנים שלהם, במקום להתבק בתורת השם!ואתם הדבקים בשם חיים כולכם היום:רשעים בחייהם נקראים מתים!!  (לת) נתיב ה-ל"ה לא נשכח!
  • 15:13
  • 17.11.11

69 ביבי טוב ליהודים. ביבי טוב לשמאל. אם אין ביבי לי, דנון ולוין יחליפו,ופייגלין ראש המפלגה. מוסא קאראף
  • 15:23
  • 17.11.11

אין מפעלים של הסתדרות אין כוח. אין קיבוצים ,אין מושבות-אין מושבים בכנסת.אין תנועות נוער,אין בנק"י ,אין הנוער העובד, אין השומר הצעיר אין לכם המשך. יש לכם הנהגה זקנה, הנהגה של נשים (זהבה,שלי).אין בידכם כוח לאכוף הצבעה למפלגות העבודה. הלייבו ר-אאוט. החרידים קובעים הכל. הכל כאוס, מבוקה ומבולקה. במקום לכתוב,לדבר צאו לעבוד. רדו מן העצים.

70 שטויות. אנחנו כבר עם דרכונים מוכנים. כמה שיחזיק יחזיק  (לת) מיכה
  • 17:23
  • 17.11.11

71 משטרת המחשבות שמנהיג השמאל יצחק
  • 19:32
  • 17.11.11

הנאור כביכול זו גם סכנה לדמוקרטיה שלנו עיתונאי חצר שלא מעזים לדבר ללא רשותו של איזה שר כזה או אחר גם זה מסכן עבריין שנעשה סלב

72 ביבי כלואי אסיר בידי כונפיות ימנאצים עים לו יענה לדירושתהם הו עלול להסדק כמו חלון זכוכית ואז קואלציה נופלת וביבי משלם להם במחיר נוראי בכדי שהו ישרוד זה שילטון כיפיה  (לת) שינה אפי הזועם
  • 19:44
  • 17.11.11

73 אולי כדאי שבעליון יחשבו איפה טעינו, והאם לא לקחנו את זה רחווק מדי?  (לת) צופה
  • 20:01
  • 17.11.11

74 ולכן בדיוק אצביע, למרות סלידתי מהימין, עבור הליכוד כדי לחזק את נתניהו מול הקיצונים שבליכוד ושימינה לליכוד פראייר שהצביע "עבודה"
  • 21:26
  • 17.11.11

השמאל ממילא לא יזכה ברוב בימי חיינו. לכן חובה לחזק את הימין המתון שנתניהו עומד בראשו. רוצים את ליברמן בתור ר"מ???

75 ישראל איננה דמוקרטיה גבר גבר
  • 22:52
  • 17.11.11

יסודות הדמוקרטיה אשר לא קיימים בישראל; 1.) מדינה דמוקרטית מגדירה את גבולותיה. 2.) חוקה. 3.) שיוויון זכויות וחובות לכל האזרחים. כל הנל לא קיימים בישראל!

76 אסור להתמם. נתניהו אינו דמוקרט. בקריצת עיין הוא מאפשר לימנים ההזויים לטרוף כל חלקה טובה בדמוקרטיה. נתניהו הוא הנמר
  • 23:42
  • 17.11.11

הוא זה שבחר את נאמן לשר, ועוד לשר המשפטים. הוא זה שמאפשר לליברמן וחבורתו להשתולל.הוא זה שמאפשר לליכודניקים הפרימיטיביים ליזם חוקים שמשנים את מהות המדינה. הוא זה שמעודד לבנות ולבנות בשטחים, והוא זה שמקדש את כל האמצעים להענות לצרכי הדתיים הפרזיטיים ע"ח אזרחים שנושאים בעול. נתניהו הוא מקור הרע ואחרון האנשים לבלום את הפאשיזם. הוא מעודד פאשיזם.

77 וואלה בזמן האחרון אני ממש מתחבר למאמרים שלך אורי
  • 02:26
  • 18.11.11

זה מטריד אותי בכמה רמות, אני ימני ואני מסכים איתך בכל מילה.

78 חבריך האיראנים עומדים להפציץ אותנו וזה הרבה יותר גרוע אלי
  • 04:15
  • 18.11.11

שאני קורא את מאמריך אני חושב כל הזמן שמדובר בגוי גמור שונא ישראל אני בספק אם אתה יהודי בכלל

79 לצערי, דברי מר לוי נכונים. אזרח אחד
  • 05:39
  • 18.11.11

אני רחוק מאד מדעתו הפוליטית של מר לוי, וכאשר הוא כותב על הנושא הפלשתינאי, דעתו חד צדדית ומעוותת להחריד, אולם בדבריו על הסכנה לדמוקרטיה המהותית בישראל, אבחנתו נכונה.
דמוקרטיה אינה רק שלטון הרוב, אלא גם, ואולי בעיקר, הכרה וכיבוד זכויות הפרט, גם של מי שדעתו שונה מדעת הרוב השולט. פגיעה ב"שלטון החוק" הדמוקרטי , היא הרס הדמוקרטיה, אף אם ימשיכו להתקיים בחירות במתכונת דמוקרטית.

80 ומה אתה מציע? ענב גלילי
  • 11:53
  • 30.11.11

יש לנו אלטרנטיבה כרגע?

פרוייקטים מיוחדים