המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

חזור לרחביה, ביבי

ברגע האחרון בנימין נתניהו התעשת. הוא נזכר שהוא ז'בוטינסקאי ונזכר שהוא דמוקרט, ועצר את החוק שעמד להכפיף את הרשות השופטת לרשות הנבחרת.

אבל החוק שבא להתערב באופן בוטה בבחירת נשיא בית המשפט העליון - עבר. החוק שבא לפגוע במימון של ארגוני זכויות האדם - כמעט עבר. ערוץ 10 עדיין נרדף. הרוח הרעה של הימין הרע הפכה בחודש האחרון את ממשלת נתניהו לממשלה רעה וחשוכה. בניגוד למשנת ז'בוטינסקי, הליכוד החל להתנהג כמו ישראל ביתנו. בניגוד למורשת בגין, הכנסת החלה לחוקק כמו הדומה. בניגוד לכל מה שבנימין זאב הרצל האמין בו, מדינת ישראל החלה להיראות כמו רוסיה של ולדימיר פוטין.

לחצו לייק בפייסבוק "הארץ" וקבלו ישירות אליכם את כל הכתבות והפרשנויות

לנתניהו היו בחייו מעט מאוד חברים קרובים. אחד החברים הקרובים הללו לא היה יכול עוד לשאת את המתרחש ושלח לחבר נעוריו מכתב, שכמוהו לא שלח לו מעולם. "אני יודע וזוכר היטב את הערכים הליברליים שעליהם חונכת בבית ברחוב הפורצים ובשנות התבגרותך בארצות הברית", כתב פרופ' עוזי בלר. "אני מסרב להאמין שדעותיך ותפישת עולמך מזוהים עם המהלכים ההרסניים המפלגים בין חלקי העם, פוגעים בחופש הביטוי... מאיימים על קיומנו כמדינה חופשית ומסבים נזק אדיר לתדמיתנו בעולם הנאור...

"ביבי, אל תירא ואל תפחד. קבץ סביבך את הכוחות הציוניים הליברליים השפויים מימין ומשמאל וצא להגנת דמותה ואופיה של מדינת ישראל... אל תיתן לכוחות נוראים של פנאטיות ימנית, דתית ומשיחית לרסק את החלום הציוני הנפלא... אל תאפשר להם לגרום לנו, הציבור הגדול הנושא את המדינה על כתפיו, לחשוש איזו מדינה תהיה ישראל לילדינו ולנכדינו... אחזור ואומר לך ביבי, אל תחשוש. העם וההיסטוריה יזכרו אותך כמי שברגע האחרון ממש הציל את המדינה מכיליון החלום הציוני הנאור, ולא חלילה כמי שנתן לכוחות האופל האנטי-ליברליים לכרסם בממלכתיות הישראלית... ולהופכה למדינה ריאקציונרית פנאטית ומוכת טירוף פרנואידי".

מומלץ לנתניהו לקרוא היטב את המכתב של חברו בלר. מה שעומד על הפרק הוא קודם כל הדמוקרטיה הישראלית. ההגנה על הפרדת הרשויות, על שלטון החוק, על זכויות האזרח ועל חופש העיתונות. מה שעומד על הפרק הוא גם מיצוב המדינה היהודית כדמוקרטיה מערבית. הברית של ישראל עם ארצות הברית ואירופה מבוססת על ערכים משותפים, ופגיעה בערכים הללו תשחוק את הברית.

ואולם מה שעומד על הפרק יותר מכל הוא תחושת השייכות של האליטה הנאורה בישראל. האליטה הזאת ניגפה בקרב על השלום ובקרב נגד ההתנחלויות. היא איבדה את השלטון ואיבדה את ההגמוניה הציבורית. כל שנותר לה הוא החברה החופשית הישראלית וזהותה של ישראל כמדינה דמוקרטית. התקפה חזיתית על החופש ועל הדמוקרטיה תגרום לכך שהאליטה הזאת פשוט לא תהיה פה. היא תמסור את המפתחות לידי הפוטיניסטים, הש"סניקים והמתנחלים, ותניח להם ליהנות אלה מחברת אלה.

אביגדור ליברמן, זאב אלקין ויריב לוין אוהבים ללעוג לאליטת-רחביה. אבל בלא האליטה של רחביה, רמת אביב ורעננה אין לישראל קיום. בלא מדענים שמאלנים, אנשי רוח שמאלנים ויזמי היי-טק שמאלנים תהיה ישראל נחשלת, חלשה ועלובה. היא לא תוכל לשלוט ביהודה ושומרון, לא תוכל להתגונן מפני איראן ולא תוכל לעמוד בסערות של המזרח התיכון.

לכן הגיע הזמן שנתניהו יטה אוזן לבלר, לראובן ריבלין, לבני בגין ולדן מרידור. הגיע הזמן שיחזור אל הערכים של הרצל, ז'בוטינסקי ובגין.

חזור לרחביה, ביבי. רחביה אולי יפת-נפש, אבל רחביה היא נאורות ועוצמה. בימים הטובים יותר שלך, רחביה היא גם אתה.

Read this article in English: The Rehavia elite




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 Beautiful article I-care
  • 02:29
  • 17.11.11

For once I agree with Gideon Levi.

  •   אתה טועה, זה לא מאמר של גדעון לוי, אלא ארי שביט. כדאי שתקרא עם משקפיים, או באנגלית. יש לינק לאנגלית בתחתית המאמר. בהצלחה!  (לת) ל-1#-I-CARE
    • 11:05
    • 17.11.11

02 תראו: זקן השבט האשכנזי, המשכוכית בכבודו, גועה בפחד: חזור, חזור נא אלינו! נותרנו מתי מעט, משוכנעים כתמיד בצדקתנו הבלעדית, שם... ברחביה. נו. כבר לא כל כך ברחביה. שמה את כל הדירות קנו אמריקאים דוקא די ימניים, שלא חושבים - כמונו - שעל שופטי בית המשפט העליון למנות את תאומיהם הזהים מדור לדור, בעודם מנפקים פסקי דין מהוללים כמו פיאסקו-ערעור-קצב... שריפה, אחים. העיירה בוערת. גם רכלבסקי אמר, אתמול. הם מתריעים ומזהירים, ואנחנו לא מקשיבים. אגב - עכשיו אמצע נובמבר. מה קרה בספטמבר? כלום. בסוף יקרה משהו. הערבים משתוללים מדי פעם, או הפרסים. ואז תגידו "הזהרנו אתכם!" אבל אתם כל הזמן מזהירים... הפחדן מת אלף פעמים. האמיץ רק פעם אחת.  (לת) מודרניסט
  • 03:36
  • 17.11.11

  •   תמיד הייתם טובים בדמגוגיה. כל הכבוד.  (לת) אבי
    • 12:25
    • 17.11.11

  •   ואתה אמיץ? בטח נו - לכתוב טוקבקים כמו שלשול תמיד נגד השמאל שעולה עליך בשכל ובחינוך  (לת) א
    • 13:12
    • 17.11.11

  •   הלאומניאקים מתכחשים לריאליה הם חיים בגן עדן של טפשים כמו בדרום אפריקה לפני אולקוס מהקרמל
    • 14:11
    • 17.11.11

    התמוטטות האפרטהייד. יש כתבה מאלפת מהימים ההם שעתונאי בריטי ראיין את בתו של בותה, ראש הממשלה האפריקנר הקיצוני ושאל אותה על המצב. הכל גן עדן היא אמרה [מזכיר לכם משהו, מישהו]. העתונאי המשיך לשאול: ובסווטו השכנה ביקרת? לא, היא ענתה אבל אני משקיפה עליה מכאן הכל נראה נקי מאורגן והאנשים מרוצים. סווטו היו שכונות העוני של יוהנסבורג. מוזנחות אלימות מתפוררת מעוני וגדושות מובטלים. העלמה בותה צולמה אז נקיה מעומלנת צחה מוקפת פרחים בוילה של הוריה הנשקפת על שכונות העוני. עכשו כשנזכרתי צפו בעיני הצילומים עם המתנחלים המשקיפים על הכפרים הערביים שעל אדמותיהם הם יושבים.

  •   מעניין. מספיק להיות שמאלני כדי שיהיה לך שכל וחינוך? י.א.
    • 14:57
    • 17.11.11

    תגובתך מוכיחה את ההיפך הגמור. בחיי גם נתקלתי בדוקטורים מטומטמים לחלוטין.

  •   אכן מוטב שנפחד והמדינה "תמות" אלף פעמים מאשר להיות "אמיץ" (או חסר אחריות) והמדינה תלך פייפן בפעם אחת.  (לת) ירו
    • 15:05
    • 17.11.11

  •   מי זה "אתם", אבי? אנשי התרבות - שכמו ג'ורג' אורוולנגעלו מהאדיוט,ים השימושיים שמשרתים אידאולוגיות מחרידות ורצחניות בשם ה"דמוקרטיה"? פעם הייתם עבדיהם של סטאלין, מאו וברז'נייב. היום אתם עבדי חמאס. אז והיום קשקשתם על "שלום" כתירוץ לפוליטיקה העלובה שלכם, ו"כיבוש/דיכוי" כתירוץ למעשי הזוועה המחרידים של החלאות אשר מחזיקים בקולריכם. ואתה מדבר על דמגוגיה, אבי? אברהם/ אל תלך לשם/ כי הזאב הקפיטליסטי/ יאכל אותך האם! מודרניסט
    • 15:38
    • 17.11.11

    מי זה "אתם", אבי? אנשי התרבות - שכמו ג'ורג' אורוול, נגעלו מהאדיוטים השימושיים שמשרתים אידאולוגיות מחרידות ורצחניות בשם ה"דמוקרטיה"? פעם הייתם עבדיהם של סטאלין, מאו וברז'נייב. היום אתם עבדי חמאס. אז והיום קשקשתם על "שלום" כתירוץ לפוליטיקה העלובה שלכם, ו"כיבוש/דיכוי" כתירוץ למעשי הזוועה המחרידים של החלאות אשר מחזיקים בקולריכם. ואתה מדבר על דמגוגיה, אבי? אברהם/ אל תלך לשם/ כי הזאב הקפיטליסטי/ יאכל אותך האם!

  •   אז לפחדן יש יתרון של-999 על האמיץ שלנו. הפערים בנינו כל כך גדולים שזה מעמיד בספק רב את יכולת המדינה הזאת להתקיים לאורך זמן. אחרי תגובה של מודרניסט אפל ומיושן שכזה, סופה של זאת נראה קרוב מתמיד.  (לת) ערן
    • 16:31
    • 17.11.11

  •   מודרניסט, מסתבר שידע אינו סגולה לחכמה , בטח לא לחכמת חיים, ומגרונך זה נשמע כמו שנאה מהולה ברגשי נחיתות.  (לת) אופנתי
    • 16:57
    • 17.11.11

  •   זה מבוסס על תורת הגזע או מקר כלשהו?  (לת) אבי
    • 17:30
    • 17.11.11

  •   ל"מודרניסט",המשך להכות בגזע ה"אדונים" העלוב,אתה נפלא!  (לת) נוריאל
    • 17:36
    • 17.11.11

  •   זה לא תנאי מספיק אבל כן תנאי הכרחי... אומן
    • 18:58
    • 17.11.11

    תחשבו על זה

  •   המודרגניכט הוא ילד הכאפות שפחד להרים את הקול שלו כשהרגיש שהוא במיעוט. בצבא הוא אולי היה אבל היה ראש קטן (צריך קצת יותר אומץ ממה שיש לו אפילו כדי להגיע לקב"ן, אז בגלל זה הוא נשאר בצבא, לא מתוך גבורה). עכשיו, שהאספסוף גואה, הוא מרגיש את הרוח בגבו ומדבר כמו אבו-ללה, פרופיל אופייני של אספסופניק. כאפה טובה בפרצוף תחזיר הרבה כמוהו לביישנותם הטבעית  (לת) סקרומדון
    • 19:35
    • 17.11.11

  •   אני המום! הבהמיסט כתב תגובה ארכנית בלי להשתמש אפילו פעם אחת (!) במילה "מבאיש". מה קרה, בהמיסט? יש לך חום?  (לת) מורנו
    • 07:48
    • 18.11.11

  •   ל אבי-אם אמת היא דמגוגיה,אז שיהיה,רק שהכל נכון.  (לת) סתם עברתי בסביבה
    • 11:46
    • 19.11.11

  •   ל אולקוס........ סתם עברתי בסביבה
    • 11:54
    • 19.11.11

    חדל דמגוגיית האפרטהייד כי זה כבר לא מרשים אף 1.חלאס.יש לכם
    בעיה?!לכו למצרים בטענות.התלבשתם עלינו לעורקים כמו כולסטרול
    ותרופה איין.אז קישטא למצריים ובמקום לייצר טילים וכלי משחית ולפוצץ את העולם תתחילו להתיישר לפי העולם המתוקן.

03 סוף סוף שפוי
  • 03:50
  • 17.11.11

מאמר קולע. ביבי נסחף עם הרוב הלאומני ודתי שלו. קשה להאמין שהוא לא מבין לאן ההתנהלות חסרת האחריות שלו מביאה את המדינה ומדרדרת אותה.
ומראש, לכל הלעגנים ההזויים לתגובות שלא נראות להם - תישקו לי

04 שכחת שביבי קשור לא רק לרחביה אלא גם לימין הקיצוני מינה
  • 03:53
  • 17.11.11

ולכן הוא כל הזמן מזגזג רעיונית ואינו מסוגל לפתח קו מדיני ממוקד. נכון שהוא התחנך על ערכי הנאורות ברחביה אולם במקביל הוא גדל אצל אביו הימני שעדיין חי והוא נישא לשרה שמזוהה עם הימין הקיצוני.

05 מעניין איך הגיע המכתב האישי הזה לידי דמגוגיסט הצמרת, האיש שמגדיר מחדש את הדמגוגיה, שכל דמגוג מתגמד לעומתו, כדי שיוכל לפרסמו ברבים. וזה אחרי שנתניהו התנגד בפירוש לחוק. מעניין מה היה כותב לו תמך נתניהו בחוק... סמל קירקגור
  • 03:59
  • 17.11.11

ואגב, אני מהמר ששלושה רבעים מ"המדענים ואנשי ההייטק" הם דווקא ימניים.
קצת ידע אישי וקצת הערכה כללית.

ונכון הוא שתשעים אחוזים ומעלה מאנשי "הרוח" הם שמאלנים, אבל בלעדיהם לא היתה ישראל נפגמת ולו כמלוא הנימה. יתכן והיה קצת פחות צבעוני בעתונות, אבל הרבה פחות מתסכל. שכן שמאלני ישראל אינם דומים בהכרח לשמאלני העולם הגדול.
אצלנו הם פשוט אגף ייחודי של הלאום הערבי - אותו לאום שנלחם איתנו על החזקה בארץ ישראל.

06 wishful thinking that Bibi is progresive and open minded World B. Free
  • 04:05
  • 17.11.11

Power corrupts

07 You got it worng. Netanyahoo know what he's doing are you really know him?
  • 04:13
  • 17.11.11

He's not so smart as you always saying. He can't be if he aloud it to happen, even if he will try to put an end to this, the damage is already hear to stay.

08 מר שביט - זכור לנו במי תמכת בבחירות האחרונות יחזקאל
  • 04:31
  • 17.11.11

אתה בין האחראים לעליית הימין המטורף לשלטון, והממשלה הזו היא ממשלה רעה וחשוכה מרגע הקמתה.

09 קיסריה היא רחביה החדשה  (לת) שילך לקנוסה
  • 04:54
  • 17.11.11

10 אני רק שאלה זלמן
  • 05:03
  • 17.11.11

האם אתה עוען שבארה"ב, בה הסינאט מאשר שופטים עליונים אחרי שימוע ארוך ומפורט, הרשות השופטת כפופה למחוקקת?

  •   חיקור ע"י הכנסת דני
    • 13:32
    • 17.11.11

    זלמן, ההבדל הוא שבארה"ב יש חוקה, וחברי הקונגרס כפופים לחוקה. אצלנו - לדתיים ולפשיסטים אין חוקה, אלא רק היצרים האפלים שלהם. אז מישהו צריך להגן עלינו, אחרת - כל מי שמשכיל ובעל דעה ליברלית - פשוט ילך למדינות אחרות, וישראל - תיעלם. נכון יותר: המזרחיים שלנו יתחברו עם המזרחיים הערבים וחסל סדר מדינת ישראל.

  •   אם אתה מייצג את הדמוקרטיה, אני מעדיף את פוטין עלוב נפש
    • 22:28
    • 17.11.11

    הערך הראשון והחשוב ביותר בדמוקרטיה היא שלכל אזרח יש את אותו המשקל. דין אהרון ברק כדין גב' כהן מחדרה. ביום שתבין את היסוד הפשוט הזה תוכל להטיף לכולנו על דמוקרטיה.

  •   אתה חושב שרק אתם משכילים?!? שלומי
    • 22:51
    • 17.11.11

    יש המון אנשים ימנים ומשכילים ספרדים ואשכנזים ותימנים..וגם המתנחלים למשל הם אוכלוסיה משכילה דתית מודרנית רבים מהם לומדים לתואר או בעלי תואר

  •   כנס ותשכיל מעט מושיקו
    • 01:04
    • 19.11.11

    בארה"ב יש שיטה אחרת לחלוטין, יש הפרדה מוחלטת בין דת למדינה, ויש חוקה !!, ויש כמובן כבוד והגנה על מיעוטים. וחוץ מזה, גם ארה"ב אינה דמוקרטיה ליברלית מושלמת, רחוק מכך. יש עוד בערך 60 דמוקרטיות בעולם, אבל אנחנו כל פעם משווים את עצמנו לארה"ב, בעוד שבגודל שלנו ובסוג הדמוקרטיה (הפרלמנטרית) שלנו אנחנו חייבים להשוות את עצמנו תמיד למערב אירופה.

11 מאמר מרגש ותודה לשביט שפותח לביבי דלת לחזור ולהציל את ישראל ! ישר אל
  • 05:18
  • 17.11.11

בטוחני שאם דברים ימשיכו להתדרדר, רבים כמוני, ילידים ובניי בוניי הארץ,נילחם
ונחזיר את זכויותנו המלאות !!! חזק ואמץ!! אמן.

12 מרגש ותודה לארי שפותח בחסדו דלת להצלת מדינתנו. . ישר אל
  • 05:27
  • 17.11.11

אין לי ספק שהרבה ילידים, בניי בונים כמוני,יצתרפו לקרב בחרוף נפש להפריד דת ממדינה בבוא העת,.אנחנו גם נידע מתיי. .

13 ביבי איחר את הרכבת - ההיסטוריה כבר תיסע בלעדיו (לאחור כמובן)  (לת) קטר קיטור ישן/70-400-14
  • 05:48
  • 17.11.11

14 ביבי חזור לרחביה Ami J Kopstein
  • 06:01
  • 17.11.11

תחזור לרחביה כמה שיותר מהר ולפני שיהיה יותר מדי מאוחר! ישראל היא אור לאומות העולם ולא להפך!

15 צביעות במיטבה עאלק אליטה
  • 06:05
  • 17.11.11

מה עם תחושת השייכות של הלא-אשכנזים, הלא-חילונים והלא-צברים???
אל תאיימו.
אתם יכולים ללכת - אנחנו נסתדר לבד!!

  •   עזוב, שישתמשו בכל הארסנל שיש להם כדי לאפס את הביביזיון סמולן ממוצע מעורב, חו"ל
    • 11:10
    • 18.11.11

    אם צריך לעורר אמפתיה לחילונים אשכנזים, אז שיהיה.
    כשביבי יעוף נוכל לבנות את המדינה בצורה קצת יותר קשורה למציאות הדמוגרפית.

  •   לא הבנתי מי נגד מי בתגובה הזאת  (לת) מאותגרת
    • 20:19
    • 18.11.11

16 זה לא קצת מאוחר לכתוב את זה? יי
  • 06:11
  • 17.11.11

חוקי החושך עברו בזמן שביבי התחבה בקפיטריה של הכנסת, במקום לדאוג לעצור אותם.

  •   זה לא מאוחר - כי ממילא ביבי לא התכוון לעצור כלום.. זה עדיין אפשרי לכתוב - לפני שגם זה יגמר  (לת) לא ירחק הזמן
    • 20:20
    • 18.11.11

17 מה אתה מצפה מהאיש שלא יצא פעם אחת לבקר באוהל למען גילעד שליט?  (לת) גיל
  • 06:13
  • 17.11.11

18 "מורשת בגין" עלק שיינדלה
  • 06:17
  • 17.11.11

מוזר לשמוע את הקלישאה הזו מבעל טור נכבד כארי שביט. הרי מרגע שנבחר בגין ב77 כל בר דעת היה יכול לחזות את העתיד. הליברליות כביכול של הימין הישראלי דומה לליברליות הריאקציונרית במרכז אירופה - לא לזו שהתפתחה בארצות המערב.

19 הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון אמיר
  • 06:20
  • 17.11.11

מדינת ישראל מתפרקת, בקצב מדהים, מהתואר "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון".

יריב לוין וזאב אלקין ככל הנראה אינם מבינים, שלאויבי ישראל אין צורך בפצצת אטום, אם מדינת ישראל, הדמוקרטית, מרצונה ומבפנים, מתפרקת מהנכס הגדול ביותר שלה - הדמוקרטיה.

  •   האויב לא רק מבין , אלא בונה על זה !! har tk
    • 13:02
    • 17.11.11

    מהות האויב : הדתיות הכפייתית והשינאת-חינם שקוצרת בין אם עדת משה או ישמעאל לא יתנו לנו להתקדם....אלא אם ניתאחד באומץ !!!

  •   הוא תמה על החכ"ים שלא מבינים . נסראללה ראה את זה כבר מזמן.  (לת) אולי כדי להחליף אותם בו.
    • 20:22
    • 18.11.11

20 כותב כאילו זו הכהונה הראשונה של ביבי  (לת) דניני
  • 06:26
  • 17.11.11

21 ביבי בנתיב הימני חזק ועמוק,לבד לא יצא,כנראה רק אנו ביום בחירה נוכל לשנות המצב הנוכחי  (לת) רוני
  • 06:26
  • 17.11.11

22 אתה כוכב, שביט בבא ביילין
  • 06:35
  • 17.11.11

בסוף כשאתה וחבריך תבינו שדמוקרטיה איננה שלטון האליטות אלא שלטון הרוב ותפסיקו עם ההסתה הפרועה שלכם כאילו שופט טוב הוא שופט שמאלני ואילו שופט ימני הוא חשוך נבער ועילג וכשתבינו שארגונים שמפיצים שקרים ופועלים להשמצת מדינת ישראל בכל העולם אינם ארגוני זכויות אדם יתכן שתקום כאן מדינה יהודית ודמוקרטית.

  •   לא, דמוקרטיה אינה שלטון הרוב. ממש לא! ציוני
    • 23:16
    • 17.11.11

    רבים מהדיקטטורים החשוכים ביותר זוכים לרוב מוחץ.

    דמוקרטיה היא שלטון בו אסור לרוב לעשות מה שנוגד את זכויות הפרט והמיעוט.

23 אחד המאמרים הטובים ביותר של שביט בשנה האחרונה.  (לת) איציק המרכז
  • 06:38
  • 17.11.11

24 פתאום ביבי דמוקרט, מה קרה? הדמוקרטיה נתפסת בעיניו מעשה של האליטות הישנות ולכן צריך להרוס אותה.  (לת) החבר לשעבר תמים וכך גם ארי שביט
  • 06:43
  • 17.11.11

25 איך אנו מידרדרים מדחי אל דחי.  (לת) פטריוט אמיתי
  • 06:53
  • 17.11.11

26 משמח לגלות שגם ארי שביט חזר לעצמו, חזר אלינו, חזר להיות ליברל ודמוקרט נאור.  (לת) איש רוח תל-אביבי
  • 06:56
  • 17.11.11

27 נא להזכיר גם אנשי כפר-ורדים,עומר מיתר ולהבים תומכי שמאל-מרכז על תרומתם .  (לת) תל אביבי
  • 06:57
  • 17.11.11

28 לרחביה? קודם כל רחוב הפורצים אינו ברחביה אלא בקטמון. והעיקר - יש מקום הרבה יותר מתאים למי שמאיים הן על דמותה והן על עצם קיומה של מדינתו: עזאזל  (לת) לך לך לעזאזל
  • 06:59
  • 17.11.11

29 חזר ביבי של הם שכחו להיות יהודים-מה השתנה?כלום  (לת) מפחיד מאוד
  • 07:05
  • 17.11.11

30 סמוך על ארי שביט שימצא את הארגומנטים המאוסים ביותר ניקו
  • 07:05
  • 17.11.11

מדוע צריך להילחם נגד החוקים האיומים האלה:
"לא מדענים שמאלנים, אנשי רוח שמאלנים ויזמי היי-טק שמאלנים תהיה ישראל נחשלת, חלשה ועלובה. היא לא תוכל לשלוט ביהודה ושומרון"
-- אלוהים ישמור!

31 זאת האופוזיציה הכי היסטרית בתולדות מדינת ישראל , וגם התקשורת איבדה את  (לת) הפרופורציות וירדה מהפסים
  • 07:08
  • 17.11.11

32 נאורות? נשות נורווגיה היו מאד נאורות עד שהמוסלמים החלו לאנוס אותן. זקיינה
  • 07:10
  • 17.11.11

קנו אותך גם, אדון שביט? פעם היית מציאותי יותר. לונדון וקירש איימו?

33 בקיצור[שביט קורא לנתניהו להשאיר ולקבע את המצב בו הסמולנים החתרנים פועלים באופן אנטי דמוקרטי נגד הימין ומונעים מהממשלה לקיים את התחיבויותיה לקהל הבוחרים.  (לת) ביבי,תתחיל לשלוט ואל תתרגש מבכינות הסמול
  • 07:27
  • 17.11.11

34 אולי עדיף שנרחיק את ביבי עד לקיסריה? ברחביב יש יותר מדי פיתויי שלטון בשביל האיש החלש הזה  (לת) צדק חברתי
  • 07:31
  • 17.11.11

35 אז ביבי תושב מהתחת אז מה ?? הבעיה שלנו היא שהוא מתשמש בתחת במקום בראש  (לת) פלץ
  • 07:37
  • 17.11.11

36 גם כן פרשן!ביבי לא התעשת כי מלכתחילה חוק השימוע נועד לאפשר העברת החוק להרכב ועדת הבחירה!  (לת) הארץ תחפשו פרשן רציני יותר!
  • 07:38
  • 17.11.11

37 מרתק לראות כיצד שוכחים מה סופן של מדינות הנגררות על ידי ימין קיצוני.  (לת) הדוד וולף
  • 07:38
  • 17.11.11

  •   מרתק לראות איך 58 שנה אחרי שהלכתי לעולמי, ממשיכי דרכי עדיין חיים ובועטים נגד "הפשיסטים"...  (לת) UNCLE JOE
    • 14:43
    • 17.11.11

38 שביט, אתה בעל חשיבה איסטרטגטית, יש לפעול לאיחוד החילונים אחרת גורלנו כתורכיה  (לת) ראובן גרפיט
  • 07:41
  • 17.11.11

39 אריה, עד עתה דיברת רק בשם השכינה. זה יפה שהתקדמת ועכשיו את גם מדבר בשם במוה
  • 07:42
  • 17.11.11

המדענים ואנשי הרוח. בהצלחה עם עוזי תאכל תפוזי

40 חבל על כל מילה אבי
  • 07:46
  • 17.11.11

מר שביט, חבל להשחית מילים על הריקא הזה. אין סיכוי שהוא יתעשת, אין סיכוי שהוא יוביל מהלכים, כיוון שמעולם לא הוביל (למעט התקופה בה היה שר אוצר וקיבל גיבוי מלא מאריק שרון). חבל עלינו וחבל עוד יותר על ילדינו ונכדינו. פנייתך היתה צריכה להיות לשרה "רעייתי". היא היחידה בבית ראש הממשלה המובילה מהלכים. יום טוב ולהשתמע בנתב"ג.

41 לא חוכמה איצקו
  • 07:47
  • 17.11.11

לא חוכמה לחזור הביתה חוכמה לתקן ולא לתת למעוות ליתרחש,השורה התחתונה היא שקובעת.

42 מאמר דוחה של אליטיזם מתנשא. לו רק היה כיסוי ליומרות של אלה מרחביה המבקשים להדריכנו.  (לת) שמאלני פשוט
  • 08:07
  • 17.11.11

43 דבר אל הקיר הומלס
  • 08:08
  • 17.11.11

ביבי מעולם לא היה נאור. אלא אם אתה קורא לידע ונימוסים טובים לבדם- נאורות. ביבי הוא קולוניאליסט מהסוג הישן. סיגרים טובים תרבות יקרה ודריסה ברוטלית של הילידים שלא שווים יריקה.
וסליחה, באמת סליחה מר שביט, גם לך זה לא תמיד מפריע אם כי אתה כבר יודע כמה זה מזיק..

44 כולם עוסקים בדמוקרטיה ללא הבנת משמעויותיה ולמי היא נועדה ולמה דמוקרטיה לכולם
  • 08:10
  • 17.11.11

בוזגלו חי בתוך החמולה שלו, עם אקדח צמוד להגנתו...את ילדיו לימדה אשתו, והוא ובני משפחתו המורחבת, שמרו לסירוגין על מתחם חייהם מפני פולשים למיניהם...יום אחד הגה מישהו רעיון נפלא, כדאי לאחד כוחות של בני משפחות רבות ולהקים ישות חדשה שקרא לה מדינה....אילו בוזגלו היה רודן, הוא פשוט היה כופה על כל מי שמסביבו לשרת אותו והוא היה מקים רודנות...אבל בוזגלו שלנו הוא דמוקרט...איך? הוא מאמין בשוויון חובות לכולם, העם יבחר נציגים שיבחרו שופטים למש, וכו'...לגבי חופש הביטוי, יאמר כל אדם את אשר ליבו חפץ, לקבל מימון ממדינה אחרת כדי שהשופר שלו יהיה גדול יותר? לא בא בחשבון...ישתמש כל אדם בקולו האישי בלבד...זוהי משנתו הדמוקרטית של בוזגלו, כי המדינה הוקמה כדי שהוא יוכל להניח את נשקו ולהפקיד אותו בידי הצבא שהוא עזר להקים, והוא תורם בו את חלקו, ובידי בית המשפט שגם אותו העם בחר.... ולכולם יהיו קולות שווים כדי להתבטא...מה כאן פנאטי? חוסר ההבנה מהי דמוקרטיה

  •   27#--מה אתה רוצה? גזען קטן שכמוך. אתה ודומיך ניזונים משנאה בורות וטיפשות עמוקה. חזור למחילה הצרה שלך.  (לת) ישראלית-אשכנזיה
    • 11:14
    • 17.11.11

  •   איך המגיב הוא גזען, אין אפשרות להבין כי את לא מנמקת  (לת) אבל לשנאה אין כנראה גבולות
    • 18:35
    • 17.11.11

  •   אתה צודק - ולכן תקרא טוב את האמור בכתבה בוזגלו רובינשטיין
    • 20:05
    • 17.11.11

    "בלא האליטה של רחביה, רמת אביב ורעננה אין לישראל קיום. בלא מדענים שמאלנים, אנשי רוח שמאלנים ויזמי היי-טק שמאלנים תהיה ישראל נחשלת, חלשה ועלובה. היא לא תוכל לשלוט ביהודה ושומרון, לא תוכל להתגונן מפני איראן ולא תוכל לעמוד בסערות של המזרח התיכון".

    "התקפה חזיתית על החופש ועל הדמוקרטיה תגרום לכך שהאליטה הזאת פשוט לא תהיה פה. היא תמסור את המפתחות לידי הפוטיניסטים, הש"סניקים והמתנחלים, ותניח להם ליהנות אלה מחברת אלה"

    מתאים לך? - מתאים גם לי להיפרד מבוזגלו ולהישאר רובינשטיין

45 יש כאן תופעה מתחום הפסיכופתולוגיה- לא משנה מה, ארי שביט מאמין שביבי מיקי
  • 08:10
  • 17.11.11

נאור ומיטיב, אם רק לא יגרר אחרי אי אלו אלמנטים ימניים חשוכים. אבל ביבי הוכיח שהוא מניפולטור, ימני קיצוני, שלא משנה מה הוא מצהיר בפומבי, יש לו שתי מטרות- בסדר הזה: להיות ראש ממשלה ולשמור על יהודה ושומרון בכל מחיר. החבורה הימנית דתית הם שותפיו הטבעיים, את זה הוא אומר בעצמו. אז מה בדיוק מצפים ממנו?

46 המכתב שהבאת-קולע,מנוסח כמו מילותיך הפעם.הבעיה ארי,שביבי מזמן לא במקום שהוא יכול להחליט בעצמו.ביבי כלא את עצמו בסביבה הפוטינית,חרדית,טייקונית;בדיוק כמו שהכיבוש כסרטן עם גרורות אוכל בנו מכל כיוון את מעט החלקים הבריאים שעוד נותרו בחברה הישראלית.  (לת) שומר חוק
  • 08:14
  • 17.11.11

47 התנשאות שמאלנית ! אורלי מעיין
  • 08:14
  • 17.11.11

בלא מדענים שמאלנים, אנשי רוח שמאלנים ויזמי היי-טק שמאלנים תהיה ישראל נחשלת, חלשה ועלובה....
מה אלו המילים האלו ?
כדי להיות מדען או איש הייטק צריכים לפנות שמאלה ?
לימין אין אנשי רוח ? אין יזמי הייטק ? אין מדענים ?

  •   התנשאות מתבקשת. מה לעשות שאנחנו יותר טובים? מישו
    • 11:16
    • 17.11.11

    עדיף להיות בריון כמו ליברמן? טינופת כמו מיכאל בן ארי? סמרטוט שלא יודע מה הוא רוצה מעצמו או מאיתנו כמו ביבי?
    מוטב למות תמים מאשר לחיות מנוול.

  •   סטטיסטית אנשים משכילים נוטים לשמאל. כמובן שלא כולם.  (לת) אחד
    • 11:27
    • 17.11.11

  •   כלומר, השכלה מנוונת את המוח? כבר לא צריך לחשוב אם אתה "משכיל"? שניים
    • 13:59
    • 17.11.11

    מוזר. אילו השמאלנים בארץ היו באמת שמאלנים במובן הנכון של המילה, ניחא. הבעייה של ה"שמאלנים" אצלנו היא שהם מצדיקים רק את האויב ומאשימים את ישראל בכל הרעות החולות.

  •   ציבור העולים מחבר המדינות משכיל יותר מרוב ילידי הארץ ורובם מצביעים לליברמן  (לת) קל תיקון
    • 14:45
    • 17.11.11

  •   נהפוך הוא - השכלה מפתחת את המוח, ואז קשה יותר להיות ימני  (לת) שלוש
    • 15:27
    • 17.11.11

  •   you also should know.. R.
    • 23:57
    • 17.11.11

    yes they are also dis-honest tend to respect power, and their education... well not of the best quality, even in the academia they brought corruptive norms, so no big surprise that they vote liberman (who is no less than a criminal to me)

  •   ציבור העולים משכיל יותר.......? אז זהו שלא! רק 23% מהעולים שעלו-הם משכילים. עובדה!
    • 04:11
    • 18.11.11

    וגם המשכילים השכלתם לא ברמה של המערב או של ישראל. לדוגמא הרופאים שעלו משם. רמתם נמוכה. דר' אידלמן אמר בראיון שאף שהיה ברוסיה רופא בכיר הוא עשה בארץ התמחות מלאה מחדש כי "הרפואה ברוסיה מפגרת". שאר המקצועות והמומחיים למיניהם- די דומה. גם השכלתם הכללית לא גבוהה יותר. מלבד אחוז קטן של משכילים השאר....רובם התחנכו כשטנץ בלימודי ההומו-סובייטיקוס ותו לא. רוב העלייה הנוכחית הגיעה מעיירות וכפרים נידחים ברחבי רוסיה, אוקראינה, מולדובה ו.... מה לעשות, אלה עובדות. לא מדובר על מי שלמדו בארץ. העולים מעדיפים שמנהיג חזק "גבר גבר" יאמר להם מה לחשוב ואיך להצביע כמו בישראל ביתינו שמנהיג הליברמן. הם בעלי דעות קיצוניות וימניות מהבית. שונאים אחרים, ערבים מזרחים אתיופים וכל מי ששונה מהם. הם חיים בסרט פרבדאי וסובלים מעודף רגשות עליונות, ולדעתם הם עולים בכל על *כל* מי שחי בישראל. שמעתי פעם גברת רוסיה מבוגרת שחיה בדירת עמידר, מקבלת קצבת זקנה מהביטוח הלאומי ועזרה קבועה מהרווחה, זוכה לבריאות ורפואה חינם [מה שבחיים לא הייתה זוכה לקבל ברוסיה. קשישים חיים שם בעוני ומצוקה נוראית ואיש לא שם עליהם. הערים שם מוצפים בקשישים מקבצי נדבות והומלסים] וכך אמרה הגברת הנ"ל כששאלתי אותה למה לא דבר עברית, "ישראל? זבל! רוסיה טוב!". בגלל פוליטיקלי קורקט ועוד סיבות חסרות שחר קיים בארץ מיתוס לגבי ההשכלה והתרבות של העולים מחבר העמים. המציאות שונה בתכלית.

  •   מישו-מי קיבל פרס נובל בתורת המשחקים?!  (לת) סתם עברתי בסביבה
    • 14:18
    • 19.11.11

48 אליטה אינטלקטואלית אמורה לחזות את הנולד קסנדרה
  • 08:15
  • 17.11.11

ואשמח לשמוע את הערכתו של פרופסור גלר על מצבה הבטחוני של מדינת ישראל כאשר יגורשו לתוך המדינה הפלסטינאית מליוני צאצאי הפליטים, ויבחרו בבחירות דמוקרטיות את החמאס.

האם הוא מאמין שחתימתו של אבו-מאזן על "הסכם שלום" תעצור אותם מרצונם להשלים את תורת השלבים של עראפת?

החיזוי הלקוי של האליטה האינטלקטואלית השמאלנית על התוצאות הטרגיות של הסכם אוסלו אינו מצדיק את המלצות הכותב.

  •   לא, אליטה אינטלקטואלית לא אמורה לחזות את הנולד זאוס
    • 10:50
    • 17.11.11

    בכלל, 'אליטה אינטלקטואלית', איזה צירוף מלים חלול.

    לגבי הסכם אוסלו: עניין של פרספקטיבה. אני זוכר במעורפל איזה פנאט עם כיפה יורה באיזה ראש-ממשלה או משהו כזה. והשאר היסטוריה. זכור לך משהו כזה, דמגוג?

49 ביבי,טוב שיצאת מרחביה, בוא לקרית שמונה, לבאר שבע, לעכו, לעוטף עזה חברה
  • 08:16
  • 17.11.11

רחביה זו מדינה אחרת. בועה של שפע ושל אליטיזם ומנותקת מהמציאות. מי שיושב ברחביה מעולם לא יבין את האזרח הישראלי הממוצע.
זה שלא גומר את החודש, זה שיושב בעוטף עזה ולא יודע אם יפול עוד רגע קסאם.
תבוא לגור בדרום תל אביב בשכנות למסתננים ותראה מה המשמעות של ההפקרות בגבול מצריים. בוא לישוב קהילתי בגליל שבו ההורים נאלצים לעשות תורנויות שמירה ותצטרף לתורנות במגרש המשחקים כדי שבריונים מהישוב הערבי השכן לא יכו את הילדים- המשטרה הרי לא מתערבת. האמן לי במגרש הזה יקבע גורלה של מדינת ישראל!!!
אם אתה מתגעגע לצה"ל, בוא לשמוע את הירי בישובי הגליל ערב ערב בקיץ- זה מזכיר תרגיל חטיבתי בצאלים.
תראה איך מדינת ישראל לא קיימת בישובים הערביים. איך הבנייה הבלתי חוקית מתפשטת- איך הישובים הערביים מטרפדים כל תוכנית מתאר שמציעים להם- כי יותר כדאי להשתלט על השטחים הפתוחים . הרי נציגי ארגוני השמאל , אלה שסוף סוף מישהו מנסה להגביל את השתוללותם, יעזרו להם להכשיר את הבנייה הבלתי חוקית- הם מזמן השתלטו על מערך התכנון. (על הארגונים במקום,מוסאווא, תכנון אלטרנטיבי, שמעת?)
בוא לבתי החולים בנהריה ותעקוב אחרי הצעירות הערביות שמגיעות לחדר המתים אחרי שנרצחו על כבוד המשפחה והמשטרה אפילו לא חוקרת.
בקיצור- אם תגיע , אני מבטיחה לך סיור מעניין ומרתק, וחשיפה לנושאים שיועציך המעונבים מעולם לא חשפו אותך עליהם במדינה שאתה מופקד עליה.

50 הא! עלוב. האנשים הנאורים דרושים אצלנו במדינה - לפי הכותב - כדי להחזיק את הבריתות הגלובליות אורלינג
  • 08:20
  • 17.11.11

ולא חלילה כי נאורות משמעה חזון של עולם טוב יותר גם עבור כל תושבי ישראל, כן, כולל מצביעי ש"ס.
ההייטקיסטים והמדענים דרושים כאן כדי לבצר את הקפיטליזם הישראלי (ובעצם לפתח את הטיל הבא)
האליטות נדרשות כדי לאפשר את תדמיתנו בעולם
והשמאלנים נדרשים כדי לתחזק את השליטה ביהודה ושומרון.

יא, כבר פורים ?

51 מילים כדורבנות. אבל זה אבוד, רוב העם רוצה להיות מי?
  • 08:21
  • 17.11.11

ערבי. התרבות הערבית קסמה לרוב הישראלים, והם מעדיפים להפוך את מדינת ישראל לעוד מדינה ערבית במזה״ח. מכיוון שאין פה נפט, ברגע שתעזוב האליטה היהודית, אכן לא יהיה סיכוי לישראלים שבחרו להפוך לערבים. וכאשר ישראל הערבית והנכשלת תחוסל, אל תדפקו על דלתותינו בחו״ל, ואל תבקשו צדקה. אין לנו רחמים לערבים.

  •   מדינה ערבית בת דת משה אחמד כהן
    • 13:17
    • 17.11.11

    רצון העם, ושום שמאלני חיוור לא יעצור את הטימטום העולה עלינו כצונאמי.

52 למה אפילו כשאתה צודק אתה לא מצליח להיות חכם, ארישביט? ארישביטולוג
  • 08:23
  • 17.11.11

נתניהו אינו הפיתרון - הוא הבעיה! הוא גידל את עשבי הפרא האלה.

53 כל הורבליזציה הזאת לא מזיזה לנתניהו את קצה התחת, הוא קיבל משימה מאלוהים להציל את העולם והוא דוהר לשם\ אל תפריעו לו  (לת) מגלומן קם בבוקר
  • 08:26
  • 17.11.11

54 ניוון הקסל
  • 08:27
  • 17.11.11

כל אליטה בסופו של דבר מתנוונת. זה מה שקרה ל"אליטה הנאורה" של שביט.זה לא סוף העולם, זה קרה וזה יקרה.כשהדם כבר לא זורם שם,אז הוא לא זורם.

55 הכל דיבורים- זה כבר אבוד. מדינת ישראל הולכת לחושך.  (לת) אריק
  • 08:29
  • 17.11.11

56 אין לך מושג, אפילו זעיר דליה
  • 08:30
  • 17.11.11

מה הנזק שכל עמותות "החופש" והשמאל גורמות בארה"ב ובאירופה. לך לקמפוסים באוניברסיטאות, ותראה איך הם מצטרפים לקבוצות ההפגנות נגד ישראל. הם ממומנים על ידי שונאי ישראל, וחנויות מפחדות למכור תוצרת ישראלית, היות ושונאינו יציתו אותן.
בנוסף, מדוע אתה יוצא מתוך נקודת הנחה, שאין מדענים, רופאים או עובדי היי-טיק שהם ימניים או דתיים.
יש לי הרבה הערכה אליך, אבל הפעם טעית. בנימין נתניהו מאד מוערך בעולם (אולי לא אהוב, אבל מי אוהב את היהודים), ובמצבינו הקשה , הוא המתאים ביותר. נכון שעיקר תפקידו הוא "לכבות שרפות" אבל זה המצב הפוליטי בארץ.

57 מכתב התשובה הראוי לפרופ' עוזי בלר לו הייתי ביבי
  • 08:37
  • 17.11.11

עוזי היקר,
תודה על מכתבך שנגע בליבי. כפי שציינת ובצדק אני זוכר היטב את הערכים הליברליים שעליהם חונכתי בבית ברחוב הפורצים ובשנות התבגרותי בארצות הברית. ולכן, כדי להגביר את אמון הציבור בבית המשפט העליון שהתדרדר לשפל חסר תקים (כפי שמעידים הסקרים של המכון הישאלי לדמוקרטיה) מחד וכדי להענות למבקרי השינוי המוצע מאידך, החלטתי להרות לחברי להקפיא את הצעת החוק הנוגעת למינוי שופטים, ובמקומה פשוט להכין הצעה חדשה שתעתיק את החוק האמריקאי בכל הנוגע למינוי שופטים לבית המשפט העליון. סמוך אני ובטוח שלא יהיה אדם משכיל בארץ שיטען ברצינות שאימוץ חוק הנהוג בדמוקרטיה הגדולה בעולם יביא ל-"ריאקציונרית פנאטית ומוכת טירוף פרנואידי".
עיקרון הפרדת הרשויות הוא עיקרון קדוש בעיני ומימושו על פי החוק האמריקאי ישמור עליו בצורה מלאה.
אשמח לשמוע את דעתך בענין.
בברכה,
ביבי

  •   אין בארץ הפרדת רשויות. הכנסת תלויה בממשלה. יופי טופי, אבל יש בעיה קטנה
    • 13:43
    • 17.11.11

    רק בית המשפט עצמאי. זאת אומרת, היה.

  •   שופטי בית המשפט העליון בארה"ב הם עצמאיים מרגע שנבחרו ע"י הנשיא, וכך ראוי שיהיה אצלנו  (לת) אין שום בעיה
    • 14:47
    • 17.11.11

58 רחביה מול רוסיה ערן ברין
  • 08:38
  • 17.11.11

החלוקה האמיתית בין ימין לשמאל היא על השאלה מי קודם למי, הכלל, המדינה, העם או הפרט. הליכוד ברובו המספרי מורכב מאנשים שינקו תרבות רוסית ומזרחית, ורק קומץ שגדל ברחביה, ובאיזה שהוא מקום דיכוטומיה זו תמצא את ביטויה.

  •   מדינת יהודה והלכה-מול -מדינת ישראל זו ההכרעה
    • 23:11
    • 17.11.11

    מדינת יהודה וחברי כתות ההלכה חברו פוליטית לתת המשכילים ולחמומי המוח שהמנגל הוא משאת נפשם והנפנוף בו מרחב שיקול הדעת כדי להמליך עלינו משיח וחבורת אומרי הן ולהביא לחורבן המדינה הישראלית המקורית הציונית לטובת מלחמת האינסוף לשמירת מדינת ההתנחלויות.
    מכאן-שמאלני הפך להיות כל מי שעיניו בראשו,הוא מתבונן למציאות בלבן שבעיניים ומבים שישראל היא חרק קטן בעולם גדול,שמאלני הוא כל מי שמחשבתו ליברלית,ערכי המוסר החברתי והדמוקרטי מפותחים והוא אפיךו מוכן להטיל ספק במה שמספרים לו.
    הליכוד מונהג מימים ימימה ע"י אשכנזים ונישא על קולות המזרחים ולו רק משום שהבעדוה מסומנת כמי שמייצגת את דור המייסדים האשכנזי וציפי לבני איננה מצטיינת בנאומים מלוטשים ושקריים.
    זו המדינה שהתפתחה כאן-של בורים ועמי ארצות,של שליטת המיעוט הרועש ברוב הדומם,מדינה שכל "שמאלני" כדאי שיבדוק אם הוא רוצה שילדיו ימשיכו לחיות בה.

59 האליטה אשמה באובדן הלגיטימיות של עצמה - והעניין משותף לכל חלקיה רן לוי
  • 08:41
  • 17.11.11

כדי לשמור ולשמר את השלטון הסכימו כל חברי האליטה מהליכוד, דרך קדימה, מפלגת האבודה ומר"צ לכונן שלטון קואליציוני עם מפלגות החותרות נגד קיום המדינה כמדינה דמוקרטית. ולא רק הסכימו - הן תמכו במפלגות הללו, העניקו ומעניקות להם תקציבים של מליארדים, ואיפשרו להן להקים מערכות חינוך משגשגות המסיתות נגד האליטה ומערערות לחלוטין על הלגיטימיות שלה.

לא שונה המימון לש"ס, ליהדות התורה ולאגודת הישראל וגם למפד"ל המתחרד"ת או מה שנשאר ממנה למימון שהעניקה ישראל בשנות השמונים של המאה הקודמת לתנועת החמאס בעזה, מתוך שנאת אש"ף המוצדקת.

אחמד יאסין - ראש תנועת החמאס ומייסדה ישב על הפיי רול של מערכת הביטחון כאימאם של מסגד בעזה. אין שום הבדל בין מימונו של יאסין לבין מימונה של מערכת החינוך של ש"ס. יאסין מעוניין להשמיד את ישראל והיהודים. ש"ס מעוניינת להשמיד את ישראל היהודית והדמוקרטית ולהקים במקומה מדינת הלכה.

60 מה זאת אליטה ? אני ואפסי עוד ? רון
  • 08:42
  • 17.11.11

המאמר של ארי שביט מבוסס על דעות קדומות . ח.כ. זאב אלקין עולה ברמתו האינטלקטואלית , ובכשרונו , ובצניעותו על כמה חברי כנסת אחרים.

61 נהנתניהו דמוקרט כמו הוגו צ'באס. הוא היה מת שכל החוקים הדרקונים היו עוברים.. הפחד שלו זה מבגין ומרידור. כי אם הם יפרשו מהממשלה בגלל שהוא נכנע לימין הקיצוני בתוך שורות הליכוד, יחרת לו על המצח אות הדיקטטור הגדול.  (לת) הבחנה ברורה
  • 08:45
  • 17.11.11

62 "האליטה הנאורה..." היא האליטה הנוראה מר ארי שביט. שאלה: מאין לקחת לעצמך את הגלימה הזו : נאורה? אלי מייזליש
  • 08:52
  • 17.11.11

וכי אנו בימין לא יודעים לפתוח לכסיקון לועזי מה זאת 'אליטה'? מאין לקחת את הגלימה הזו ששמה נאורות? הרי ההיפך מנאורות היא חשיכה - לא? וכי אנו בני אדם חשוכים? הרוב בישראל בחר את הממשלה הזו ואת העומד בראשה. נכשלתם בבחירות אז אתם רוצים באמצעות מילים מכובסת לבוז לנו או להנהגה?
אני לא רוצה להיות 'אליטה' אלא אחד העם וככזה העם הכריע.
את העתיד גם אני יכול לחזות לא פחות טוב מכל אחד ששייך לאליטות; ובניגוד לתחזיות שלך; נמשיך להתחזק עוד ועוד וננצח..

  •   "אליטה" לקח מטעם אלו החושבים שהשמש זורחת להם מהתחת "ונאורה" מאהרון ברק, ע"ע הציבור הנאור  (לת) מה לא ברור פה?
    • 11:38
    • 17.11.11

63 כמעט והשתכנעתי אבל, חיפשתי ועיינתי בכל כתבי ז'בוטינסקי ולא מצאתי זכר לתמיכתו בשיטה בה השופטים ולא נבחרי הציבור בוחרים את שופטי בית המשפט העליון... ז'בוטינסקאי
  • 08:53
  • 17.11.11

ברור הדבר כי הכותב הנכבד המפרסם מאמר בעיתון מכובד לא פחות, יודע היטב את אשר הוא כותב, והטעות במציאת הדברים שכתב ז'בוטינסקי שלי היא.
לפיכך, היואיל בטובו הכותב הנכבד להאיר את עייני, ולציין היכן כתב ז'בוטינסקי ששופטי בית המשפט העליון, ולא נבחרי הציבור יהיו אלו שיבחרו את חבריהם לכס המשפט? בטוחני שציון המקום והזמן אותם יציין הכותב הנכבד, יביא לתמיכה גורפת של חברי הכנסת בשימור המצב הקיים ולסיום המחלוקת.
מחכה לתשובתך, בכבוד והדר.
ז'בוטינסקאי

  •   אל תפיל את התיק על ז'בו. הוא לא ממש היה שיטתי. ולעיניין: אזגה ממי
    • 11:05
    • 17.11.11

    אין באמת מניעה מצד הרעיון הדמוקרטי ששופטים ייבחרו. זה דווקא יכול להיות פטנט טוב.

    אלא מה? מה שהימין מציע הוא בחירה על ידי פוליטיקאים, שהם בעת ובעונה אחת הרשות המחוקקת והמבצעת (זה המצב בישראל, למרבה הדיכאון). בחירת שופטים ע"י גורמים אלו תביא להיעלמות הפרדת הרשויות לחלוטין. תיווצר רשות אחת - מבצעת - שכל השאר תלוי בה. אני לא יודע איך נקרא משטר כזה, אבל זו לא דמוקרטיה.

    אם לימין באמת היה עיניין בדמוקרטיה, הם היו מתנים את בחירת השופטים בעצמאות הכנסת מן הממשלה. למיטב ידיעתי, אין מהלך כזה.

  •   בבריטניה השופטים ממונים ע"י שר המשפטים. בגרמניה ע"י הפרלמנט. בארה"ב ע"י הנשיא..ועוד ועוד לא דמוקרטי? האמנם?
    • 14:55
    • 17.11.11

    אז אם בכל המדינות הדמוקרטיות מתמנים השפוטים ע"י נשיא/שר המשפטים/פרלמנט שכולם נבחרי ציבור פוליטיים ורק אצלנו זה יהיה אסון?

64 "אליטה נאורה" שקול
  • 08:55
  • 17.11.11

כתיבה נבובה, מתנשאת ויהירה.אנחנו נאורים והיריב חשוך.בשם הנאורות הבאתם אסונות נוראיים על אזרחי ישראל .הכותב מתגלה כגזען חשוך .יש המון נמוך מצח שמנצח בבחירות ,אבל המדינה קיימת בזכות האליטה האצילית.גועל נפש.

65 מי חבר של מי חמי
  • 08:57
  • 17.11.11

לא הבנתי, האם פרופ' עוזי בלר הוא חבר של בנימין נתניהו או של ארי שביט? איך זה שהוא שולח מכתב לחבר רק לאחר שעברה את הביקורת של עיתונאי?
אני מניח שרוה"מ קיבל מכתבים מחברים אחרים למה לא לפרסם גם אותם לצורך האיזון העיתונאי ותניח לקורא הלא נאור לקבוע את עמדתו.

66 רחביה איל מגד, רחביה, ירושלים
  • 09:06
  • 17.11.11

רחביה היום היא מאה שערים לעשירים. שכונה אמריקנית חרדית. בדיוק מהרחביה הזאת שבה ביבי שרוי, הוא צריך לצאת.

67 אני לא מאמין לו... אבל.... פלוני מודאג
  • 09:08
  • 17.11.11

אני לא מאמין לנתניהו. כברת הדרך שהוא עשה עד כה אינה מותירה לו מרחב תמרון לסיבוב פרסה, ומספיק להתבונן בשר המשפטים שלו. אבל מי יודע, אולי לבסוף הוא יחליט לבצע את הסיבוב גם במחיר שניתן לשער אותו. אם יעשה זאת, רבים ממתנגדיו המובהקים יהיו מוכנים לסלוח לו.

68 אדם לא יכול לחזור לקום שאף פעם לא היה בו ... Owlyahoo
  • 09:10
  • 17.11.11

ארי היקר הביבי שאתה מכיר הוא לא הביבי שאני מכיר. באישיות של נתניהו מעולם לא שכנו הערכים של בני בגין ודן מרידור,ביבי תמיד היה פופוליסט או שמה לומר שבשביסט מלשון שבשבת,תמיד נתן חשיבות גבוהה לסקרי דעת קהל,ההמון והכוח. האידאולוגיה היא הצד החזק שלו ובכלל חוץ מיכולת משחק והעמדת פנים אין לו כנראה יכולת בשום תחום .

69 ביבי תתעשת אחד העם
  • 09:12
  • 17.11.11

כל הכבוד לפרופסור בלך. בעשרות talk backs שחלקם עבר וחלקם לא. בשפה בוטה יותר אני ( ואחרים) מנסים להעליב את נתניהו על גישתו הפחדנית, קטלנית , תוצאה לקווי אופי פסולים- מזגזג, לא דובר אמת , פחדן פוליטי ( ליברמן,שרה זאב אלקיןיריב לוין ואחרים) אבל, ביבי אינך טיפש, תתעשת תבעט בכל אלו שמנסים לגנוב לנו את ישראל שאנו כל כך אוהבים וכל כך חרדים לה, בטרם יסיימו המתנחלים, הימין הקיצון, אנשי תג מחיר, החרדים (האמיתיים עם הקפוטה והשטריימל) ונאמן וליברמן את עידן ישראל האמיתית הליברלית הדמוקרטית והנאורה שאנו רוצים לראות. אל תדאג לנו, אנו בעזרת הגרין כארד, האזרחות הפולנית של הסבתא והדרכונים הגרמני נסתדר ( את האזרחות האמריקאית שלך שמרת?, בשביל שרה והילדים?) מי שיירד לטימיון זו מדינת ישראל, חלומות אבותינו, מאמציהם ותיקוות העם היהודי, בלי ישראל ליברלית דמוקרטית ועצמאית ליהודים אין תקומה, מדינת ישראל כבר לא תהייה לסמל מלכד למעט לסיקריקים שהורגים בנו.ביבי תקרא ותפנים, כמו שאמרנו טיפש אינך!

70 ארי שביט-תעשה לי טובה, נדמה היה לי שאתה בחור רציני...על מה בדיוק המלחמה? אלישי
  • 09:14
  • 17.11.11

על מה הקצף-דרך בחירת נציגות לשכת עוה"ד לועדה?
פתאום ז'בוטינסקי הוא הכוכב. ההוא שאפילו את ארונו סירב בן גוריון ז"ל להעלות ארצה?
בגין שבחייו בכל הזדמנות ובכל מאמר כונה בלי בושה "פשיסט" הוא המודל?
ותרשה לי להיות קצת ארסי (זה הרי מקובל ב"הארץ")
כשאתה מדבר על האליטות של רחביה ורמת אביב, האם אתה גם מתכוון לאלו שיהיו ראשונים לעלות על מטוס ולהסתלק כשיחושו בסכנה? (כמו ב-91 למשל)
אותם אלה שאין להם נציגות בבתי הקברות הצבאיים?
יש לי כבוד מפוקפק להיות בוגר של הגימנסיה הרצליה. כפי שאני מבין,כיום בי"ס מוביל בהקף ההשתמטות .

  •   כן, כם לרנה קסין ז"ל ולביה"ס לידה אין ייצוג בבתי הקברות הצבאיים.  (לת) כמה טיפש וחרא אפשר להיות
    • 11:07
    • 17.11.11

  •   צטטתי את ראש אכ"א בתקופת מלחמת לבנון השנייה. אם אתה מוצא את עצמך נפגע, אני מתנצל. אלישי
    • 15:03
    • 17.11.11

    דפדפתי היום באתר של הישיבה הקדם צבאית בעלי. רציתי לקרוא ממקור ראשון , מה אמר הרב אלי סדן ,אתו היה לי הכבוד לשרת במילואים,על רבין ז"ל. דפדפתי לדף הזכרון של חללי הישיבה הצעירה הזאת.אבל לא צריך להתאמץ כדי להיווכח ששכבת הקרביים היום, באה ממקומות אחרים.

  •   איזו עזות-מצח וחוסר בושה, בוא ליום הזכרון בליד"ה שעה שלמה מקריאים את שמות הנופלים.  (לת) האמת המרה
    • 18:07
    • 17.11.11

  •   ידיעות אחרונות:נתוני הגיוס לצה"ל: תל-אביב וירושלים בתחתית אלישי
    • 16:41
    • 18.11.11

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4149859,00.html

71 אז מה היה לנו: נישארנו עם בן גביר....בררררר  (לת) ביאליק
  • 09:16
  • 17.11.11

72 גזענות בוטה מניפולטיבית וירודה במסווה של כתיבה נאורה .השמאל הנאור מול אורית בוזגלו
  • 09:19
  • 17.11.11

האספסוף הרוסי והמתנחלי. וזה מאמר בעיתון לאנשים חושבים.שביט להזכירך-פוטין ומרעיו הבולשביקים היו כאן לפני שלטון האספסוף ולא נתנו שום פתחון פה לשאר. כל עמדות המפתח במדינה נשמרו בקנאות לא דמוקרטית לרחבייתים. זו אליטה ששמרה על עצמה בסגנון ה"יותר מאותו דבר". אין לי שום סימפטיה לאביגדור אך מכאן ועד להגדרת הנאורות המבישה שלך הדרך ארוכה.

73 עוזי בלר: יש לך טעות בהבנת ביבי. כל רצונו הוא לשלוט אף אם ישראל תלך לעזעזל.  (לת) נחום
  • 09:24
  • 17.11.11

74 ארי, אתה חי בסרט. היה נדמה לרגע שהתחלת קצת להתפקח. יש עשרות ישראל אומן בימין, בכל תחום אפשרי. רק משום מה הם לא מקבלים ביטוי. סינמה פרדיסו
  • 09:31
  • 17.11.11

בשביל זה יש את שטוקהולם...

  •   עשרות ישראל אומן, אבל אלפי יגאל עמיר זאת הבעיה שלכם
    • 10:18
    • 17.11.11

    ברור שלא כולכם המון מתלהם, וטיפשים יש גם בשמאל. אבל כזו רמה של קופיות מתלהמת ושטופת שנאה כמו אצלכם יש רק בארצות ערב.

  •   אם יש עשרות - יואילו נא ויקומו שמשון
    • 10:25
    • 17.11.11

    זקוקים פה למוחות חריפים. נראה שהטמטום השתלט על כל חלקה טובה

  •   רק לא הבנתי למה היה נדמה ששביט התחיל להתפקח..? ג'קי
    • 11:55
    • 17.11.11

    גם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביממה, זה לא הופך אותו לתקין...
    שביט הוא בסה"כ עוד בורג (קטן) במערכת השמאל שתופס את המדינה ב... באמצעות מערכת המשפט והתקשורת. מערכת שהולכת ומתפרקת מול עינינו...
    אז מי אמר שהימין לא יודע לשלוט?

  •   מילים כדרבנות. לפעמים האמת כואבת. הבעיה שהשמאל מסרב להסתכל לאמת בעיניים גקי סרוב
    • 17:35
    • 17.11.11

    הבעיה האמיתית היא שהוא מושך את כולם איתו אל התהום. הכל בשביל שהבעלים של קרלה ומישל לא ירגישו פגועים חלילה

  •   השמאל מוביל? חשבתי שהימין בשלטון. וזה עוד מדבר על סירוב להסתכל לאמת בעיניים סקרומדון
    • 19:49
    • 17.11.11

    הרי הימין הוא (ואין תגובה טובה מתגובת 'ג'קי סרוב' כדי להמחיש זאת) שמתעקש לחיות בעולם דמיוני שבו בכל דבר אפשר להאשים את השמאל, כולל במזג האויר המחורבן, והוא זה שמוביל אותנו לתהום.

75 בושה לכולנו שאלה נבחרינו  (לת) יוסף
  • 09:32
  • 17.11.11

76 פתח את המנהרה , ביבי ! קרן
  • 09:34
  • 17.11.11

www.youtube.com/watch?v=ZLXGHoGPUyA

77 ביבי התעשת? ביבי סך הכל הוציא את עז השימוע  (לת) תקרא את שומפלבי ותבין
  • 09:37
  • 17.11.11

78 זאת פארודיה? דרישת החזר חוב מערוץ הטייקונים הופכת את ישראל לחשוכה? מניעת בחישת ממשלות עויינות בעניינו הפנימיים הורסת את הציונות? אינפיניטי
  • 09:39
  • 17.11.11

כשהכל שפיט - הכל גם ניתן לביקורת. זה הופך את ישראל למדינתו של פוטין? גם אני אליטה נאורה מרחביה ואני קובע חד משמעית שאלו דברי הבל, שטות ורעות רוח. העניין פשוט בהרבה: קלגסי השמאל מתעוררים למציאות של חילופי שלטון - בפועל! - על פי תוצאות בחירות דמוקרטיות. זעקות השבר, מתחת לחיוכי הצ'שייר הציניים, הן פוליטיות גרידא.

79 כל הכבוד אלי
  • 09:51
  • 17.11.11

אני מהנדס הייטק בעל שני פרסי בטחון ישראל , שביט מבטא בדיוק מופלא את רגשותי ,אנחנו מוכרחים למצוא דרך לשמור על המדינה הדמוקרטית שלנו מפני השסניקים ,הפוטניסטים והחלק המטורף בליכוד

80 חבל שהכותב עוסק בדמוגיה במקום בעובדות. והעובדות הן שהריבון-הכנסת (כנציגת הריבון-העם) צריכה ורשאית לבחור את נשיא בית המשפט לחוקה בישראל. חוקה, אותה היא עצמה מחוקקת. התיקון המוצע לחוק יסוד השפיטה קטן מדי ולא מרכזי דיו. חייב להיות תיקון מ'גורי, בגלוי-לא במחשכים, תיקון הבא לבשר כי כאשר העליון מפקיע סמכויות חקיקה והופך עצמו לבית דין לחוקה-הריבון יקבע לו מי יעמוד בראשון ומי יהיו שופטיו. כן, בכפוף לערכיהם והשימוע הפומבי שיערך. ובכנות, הרי גם מתנגדי התיקון ותומכי האימריאליזם השיפוטי, מודעים לכך שזה לב הויכוח. ויכוח על מי-הוא הריבון במדינה דמוקרטית ומי-הוא הקובע את ערכינו. אנחנו העם או 12 "האפוסטולים"-חברי "חוג רחביה" וגימנסיה הרצליה.  (לת) כבשה פועה
  • 09:52
  • 17.11.11

81 טיעוני השמאל הופכים פחות ופחות אינטיליגנטיים... אילן
  • 10:01
  • 17.11.11

אבל למרת זאת צריך לשמור על מורשת זבוטינקי

82 יזמי היי-טק שמאלנים? מי קבע שרוב יזמי ההיטק הם שמאלנים? אולי להפך...  (לת) מאיפה הבאת את זה?
  • 10:06
  • 17.11.11

  •   השמלאנים מדברים אנגלית וגם יזמי ההי-טק מדברים אנגלית-ולכן כל מי שדובר אנגלית הוא שמאלני....  (לת) הנה מאיפה...הגיון פשוט
    • 11:42
    • 17.11.11

83 הלוואי. לוין, אלקין וליברמן הורסים את המדינה גם לאנשים שחושבים כמו ביבי  (לת) אזרח
  • 10:11
  • 17.11.11

84 שירת הברבור של חונטת החוק הסמולנית, או-טו-טו, וחונטת החוקן מטוהרת מכל הסמולניות המסוממת, והופכת לימנית צרופה. ואז עם "הכל שפיט" יוכנסו לכלא רק פוליטיקאים מהסמול. ואולי גם נזכה אז לראות את פושעי עוסלו נמקים בכלא.  (לת) סולו
  • 10:11
  • 17.11.11

  •   חייבים לא רק לפצל את היועץ המשפטי, אלא גם לטהר מ"הכל שפיט". וזה לטובת כולם, כולל אלה המסוממים מהסמול. מכוון שמבנה הפוליטי הקיים, כשמפלגות הסמול ההזוי על הקרשים. חונטת החוק תהפוך לימינית תוך שנתיים מכסימום שלוש. ואם המצב ישאר ללא שינוי, אז נשמע את זעקות השבר של הסמול המסומם על חונטת החוק, ואת צהלות השמחה לאיד של הימין הקיצוני.  (לת) סולו
    • 14:44
    • 17.11.11

  •   סולו אלוף השקם וגיבור המצופים, קרא את התיאור שנתתי למודרגניכט בתג' 02. הוא תואם גם אותך  (לת) סקרומדון
    • 21:42
    • 17.11.11

85 יש גם מדענים ימנים. אנשי רוח ימנים ויזמי היי-טק ימנים!  (לת) אל דאגה
  • 10:11
  • 17.11.11

  •   "אנשי רוח ימנים" = רבנים מסיתים, "מדענים ימנים" = חושבים שהעולם שטוח ונברא בשבעה ימים, "יזמי היי-טק ימנים" = מכון טכנולוגי להלכה  (לת) פירוש ראשי
    • 18:11
    • 17.11.11

86 מאמר מצוין ודברים נכונים. נקווה שרה"מ יתפנה לקרוא אותם.  (לת) קוהלת
  • 10:14
  • 17.11.11

87 רחביה היא סנוביזם, התנשאות, וחוסר הבנה של המציאות הישראלית חברה
  • 10:17
  • 17.11.11

נראה אם העיתון הדמוקרטי יפרסם תגובתי זו ואת התגובה הקודמת ששלחתי הבוקר.

88 חזור לארה"ב, ביבי - והשאר שם.  (לת) ציון
  • 10:19
  • 17.11.11

89 "חזור לרחביה" - פשוט בושה וחרפה - וזו תמצית הגזענות האשכנזית של חבורה שלא השלימה עם המהפך של 77. לא יאומן, 34 שנים והם בוטשים ורוטשים. ממש עצוב + עצוב מאוד, שבמאה ה-21 יש אנשים כגון ארי שביט, רזי ברקאי ועוד.. שבאמת חושבים שהם בעלי משקל סגולי גבוה - ולא היא. ממש לא נכון. חברות אשכנזים-שמאלנים-חיולנים-אנטי דתיים - מי אתם, ומי מינה אתכם לאניני הטעם של החברה הישראלית? כאזרח ישראלי - אני מתבייש שיש מאמר כזה גזעני בעתון במדינת ישראל. פשוט בוז.  (לת) מרוקאי עצבני-1. וצנזור הרף !
  • 10:26
  • 17.11.11

90 מצטער, פיזיקאי
  • 10:26
  • 17.11.11

רוב המדענים הראויים בארץ (לא המסוקרים בתקשורת) אינם שמאלנים. בלי אנשי הרוח הארץ בהחלט תתקיים.

  •   כפיסיקאי אל פיסיקאי: אתה צודק בהחלט. רק מיעוט בקרב סגל המדענים האמיתיים (לא עושי הרוח המכונים בטעו- "מדענים"-מאלו הזוכים לחסות מעתון הארץ) תומכים בשמאל.  (לת) כבשה פועה
    • 11:49
    • 17.11.11

91 יפה, ארי. אתה רואה? מאיר
  • 10:27
  • 17.11.11

כשאתה לא היסטרי מהאיראנים, מצליח להתפלק לך מאמר נכון ויפה מדי פעם.

92 ארי שביט תודה על מאמר מצויין  (לת) איציק המרכז
  • 10:28
  • 17.11.11

93 להלן עקרונות הדמקורטיה-אתם המון נבער וימני תבחרו את הכנסת והממשלה ואנו הציבור הנאור נבחר את שופטי בג"צ, אשר יסכלו כל חוק או החלטת ממשלה שלא יראו לנו. וכל מי שטוען אחרת הוא פאשיסט/דיקטטרו/חשוך/קיצוני/פוטיניסט וכו'  (לת) דמוקרטס
  • 10:42
  • 17.11.11

94 כשגננת בגן אומר לילד שאת הצעצוע שלקח יש לחלוק עם שאר ילדי הגן, הילד צורח ובוכה... קפיש?  (לת) תגדל ילד
  • 10:45
  • 17.11.11

95 ואני לתומי חשבתי שהייטק ברח לאחר הצונאמי בספטמבר. אה, לא היה צונאמי בספטמבר? אופס...  (לת) ההיטק יברח?
  • 10:46
  • 17.11.11

96 ביבי וממשלתו מסוכנים לישראל !!  (לת) אזרח שפוי
  • 10:49
  • 17.11.11

97 היכן היה ביבי בזמן הדיון החשוב בכנסת ביום שני? z
  • 10:59
  • 17.11.11

ישב שבעה עם שרה.
בעולם העתיק כבר אמרו: "רומא שלטה בעולם, אוגוסטוס שלט ברומא, ליוויה (אשתו) שלטה באוגוסטוס.

98 ברוך בואכם לבלקן ג. קרצפריס
  • 11:03
  • 17.11.11

מדינת ישראל מבשילה במהירות להצטרפות ליוון, אלבניה וכיו"ב כארץ בלקאנית לכל דבר. בפרפרזה על דברי ברק בארה"ב: אתם מדברים כמונו, אתם נראים כמונו ורק כלכלתכם לא רעועה כשלנו. אבל עוד חזון למועד

99 משטפי הפעולה עם מרסקי האיליטות ומחסלי הציונות. תפוח זהב
  • 11:09
  • 17.11.11

קריאתו של מר שביט אל מנהיג הליכודלחזור אל הציונות נופלות עך אוזניים ערלות,כי מי שקרת ברית עם החלק המשיחי וההזוי שמתנגד למדינה הציונית ,ובשמם מנהל מדינה אנטי ציונית אנטי חברתית,ומוכר את הציונות תמורת הזכות להמשך לשבת על כיסא של ראש הממשלה.
אבל מתפלא מאוד על מי שבגד בחובתו העיתונאית וממשיך לשרת את ראש הממשלה שהוא עצמו מודה בבגידתו בציונות .
היגיעה הזמן שגם העיתונאים יגיעו למסכנה כי אי אפשר להמשיך ולתמוך במי שמנהל את המדינה בניגוד גמור להצהרת עצמאותה.
כי את ביבי צריך לתקוף ישירות , כי רק החלפתו של ביבי יתקן רק חלק מהאסונות שהוא מביא עלינו.

100 רחביה גם היתה ציונית ופטריוטית אזרח
  • 11:18
  • 17.11.11

לצערנו הרב אין לאן לחזור.
מה שפעם היתה האליטה של מדינת ישראל מזדהה לחלוטין עם האויב ומשמשת כנציגם ודוברם של ממשלות זרות.
אותה אליטה לשעבר לא מאמינה בשום ערך ליברלי ויפה אותו היא מציגה. מדובר במי שסגרו תחנת רדיו כי היא לא התאימה להם (כן, גם ערוץ 7 זה חופש הביטוי). מדובר במי שמנסם לחסל פוליטיקאים שלא סרים למשמעתם דרך הגשת כבתי אישום (תשאל את יעקב נאמן, הוא יספר לך).
מדובר במי ששולחים את ילדיהם לשירות צבאי בקריה ולחיים מעבר לים.

101 ארי, לצערי נראה שאחרנו את המועד, המדינה היקרה שלנו מתאדה, עוד לפני הגרעין האירני  (לת) פרומי
  • 11:25
  • 17.11.11

102 ארי שביט אתה פוליטיקאי עם עט. זה הכל.  (לת) אבי
  • 12:09
  • 17.11.11

103 אליטה שמליטה צ'וקוליטה - ארי שביט תקוע בימי "היישוב" ולא מבין שהמדינה שניתה את פניה. אליטה - יש היום בכל מקום. אנים מכל הגוונים רכשו השכלה, התקדמו, ובצדק העירו כאן שאם כבר הייטק והנדסה - אז רובם זה אנשי ימין. מאמר שהוא תמצית הגזענות של הקוזאק הנגזל שביט שגנבו לו את "מדינת היישוב". ואני שמח - כיף שגנבנו לכם את המדינה. ועכשיו נעשה סוף סוף, אחרי 77, נשים קץ לשיטת "חבר מביא חבר" , ולבג"ץ הפרטי שקבוצה שולית הקימה כאן לעצמה ורוצה להשתלט על המדינה.  (לת) מרוקאי עצבני-1
  • 12:15
  • 17.11.11

104 הביב לא ברור.מה הוא רוצה שבעליון לא תשב העידית שבאליטה?  (לת) עדד
  • 12:18
  • 17.11.11

105 אתה כתבת שביבי קורבן של עוול ואתה בעצמך עושה לו עוול אובייקטיבי
  • 12:38
  • 17.11.11

ניכר עליך שאתה כותב מן הרגש ולא מן השכל בהתייצבותך לגונן על המילייה החברתי שלך, המבכה את אובדן ההגמוניה שלו בציבוריות הישראלית. אבל חוץ מנהי ובכי לא הבאת שום נימוק ענייני כנגד החוקים הנדונים עתה (לא כולל שימוע לשופטים שביבי פסל).
עשית בשנים האחרונות כברת דרך ארוכה מהקבעון המחשבתי והתפיסות האנכרוניסטיות של השמאל בתחום המדיני אבל נראה שרגשית אתה עדיין שבוי בהלך הרוח ואחדות השורה האינטלקטואלית המאפייינים כל כך את מה שאתה מכנה, אנשי רחביה.

106 על החלפת אליטות ולאן ביבי צריך "לחזור" יוד אלף
  • 12:49
  • 17.11.11

אליטות כמו כל ארגון עוברות תהליכי לידה, התבגרות, הזדקנות וחדלון. לביבי אין באמת לאן לחזור. עליו לקבל החלטה לאן להשתייך. על טווח הזמן גם לכך אין חשיבות, כי אם ישראל תשאר דמוקרטית ביבי יוחלף באחר תוך זמן לא ארוך. אם האליטות שביבי נשען עליהן בקדנציה הנוכחית תתחזקנה אזי לביבי תתכן תקופה ארוכה יותר שבה יהפוך לדיקטטור/ קיסר/ מלך/ אימפרטור או חלופה של שלטון יחידני כוחני אחר. השילוש הקדוש התומך כיום בביבי : הימין החילוני ה"קשה", הגוש הדתי חרדלי משיחי יחד עם החרדים והחלק השלישי הוא גוש הימין המובל על ידי יוצאי חבר העמים חניכי המשטר הסוביטי האוטוריטרי. בתוך השילוש הקדוש הזה אמנם קיים מיעוט עם מחויבות לתפיסה דמוקרטית ,אך רובו וזה גם הקו המחבר ביניהם הם אזרחים שמשותפת להם תפיסה אנטי דמוקרטית היונקת ממקורות דתיים בהם הריבון הוא האל באמצעות שלוחיו לענין ההלכה, או מחינוך אוטוריטרי אנטי דמוקרטי המעריץ שליטה כוחנית על נתינים צייתניים.
ביבי שואף לשלוט ולשרוד.
כדי לממש שאיפות אלו הוא זקוק לא רק לשינוי מהותי באליטות השולטות אלא במהות המשטר. רק משטר אוטוריטרי יכול לספק את מאוויו הבלתי כמוסים.
לכן מהלכיו העתידיים כדי לממש שרידות ושלטון אמורים להיות שנוי משטר בדומה למה שנעשה ברפובליקת ווימר בגרמניה. שינויי חקיקה על ידי המוסדות הדמוקרטיים עד לשינויים המלא למשטר אוטוריטרי כוחני ועריץ. למשטר כזה לא תהיינה בעיות מוסריות, אתיות, חוקיות לבצע כל מעלל שיעלה מלפניו: החל מטרנספרים למיניהם, המשך ביבוא אזרחים ממדינות אחרות, תקיפת מדינות שכנות בנשק לא קונבנציונלי ועוד כהנה.
במדינה כזו שאלת דעתם של האזרחים ורווחתם כלל אינה נושא לדיון או טיפול כי האזרחים הם הדלק המניע את גלגלי השלטון.
על סמך החלופות שדגמנו כאן השאלה היא לאן ביבי רוצה להוליך את ישראל?

  •   הבעיה האמיתית היא שלא קמה אליטה חדשה. זו הסיבה שאצל נתניהו בלשכה מתחלפים כל הזמן שמענו כבר
    • 13:52
    • 17.11.11

    אין לימין באמת קבוצה חזקה ומוכשרת שממנה אפשר לגייס טכנוקרטים. יש קרעים-קרעים של קבוצות בעלות אינטרסים סותרים, שחלקן לא מתאימות כלל לכל תפקיד ציבורי. בשנות השבעים שטפו לנו את המוח שתיכף באים הצעירים מעדות המזרח ומחליפים כאן הכל. בינתים קצב הולך לכלא ודוד לוי אלמוני בפרישתו. הדתיים הלאומיים מעטים מדי ומתפלגים ביניהם במהירות שמפתיעה גם אותם. הרוגז שבו מתקבלות קביעותיו של שביט משקף את האמת הזאת - גם הימי ן ברגעים הצלולים המעטים שלו יודע שהוא מול שוקת שבורה.

107 2 תפיסות עולם במלחמה מאזניים
  • 12:53
  • 17.11.11

המדינה היהודית נלחמת במדינה הדמוקרטית. זה הכל ובפשטות. ובאיזה צד אתם?

108 ארי שביט טועה קשות. פעמיים הוא טועה. הראשונה היא האלהת ה"אליטה מרחביה". טעות קשה, מתבדלת ופוגעת בכל שאר תושבי מדינת ישראל שלא "שייכים" לאותה "אליטה". ומה אני לדעת ארי "והנאורים מרחביה", אישה מבוגרת שרוצה מדינה נאורה ודמוקרטית? אני לא "אליטה" כי אני לא מדען או פרופ' מרחביה, וגם לא "אשכנזיה", אלא אדם חושב בזכות עצמו? מה זה השטויות אלה? כמו אזרחים רבים במדינה, לא בחרתי בנתניהו ובממשלה הזאת, ואני בטוחה שהפניה שלך ושל "חברו" של ביבי היא בדיחה אחת גדולה. כי בנימין נתניהו- וזאת טעותך השניה והקשה- ביבי הקפיטליסט הקניבלי, שהפריט ומפריט כל מה שזז במדינה, ששואף להפריט גם את מערכת הבריאות, שסוגד לבעלי ההון והמאה- אינו אדם נאור מ"רחביה" כלשהי. הוא ממש לא! ביבי אינו דמוקרט שאכפת לו מה קורה למדינה ולאזרחיה השפויים, שממש לא חיים "ברחביה" שלך, אלא במדינה כולה. בנימין נתניהו הוא ילד מגודל ונרקיסיסט בנשמה [מן הסוג הקשה], אשר קיבל צעצוע יקר, וכל מטרתו היא לשמור בידיו את הצעצוע לעצמו בלבד, והוא יעשה *הכווווווול* לשם כך. וזה כולל כל מה שיעלה לדיון והצבעה מכיוון ליברמן ושות' ו'ישראל-בעייתנו' הפוטינים, ושאר הקיצוניים למיניהם בהתנחלויות במדינת החרדים. בנימין נתניהו לא מתאים לנהל מדינה! הוא מעולם לא התאים לנהל מדינה או את האוצר for that matter, או כל שרות אחרת! הגיעה העת שהאיש הזה יחזור לקיסריה ולסיגרים שלו, ויפה שעה אחת קודם. עצוב מאוד שעיתונאים וכתבים "נאורים" לא מסוגלים לראות את האיש הזה כפי שהוא באמת, ומנסים ליחס לו תכונות ויכולות שהן wishful thinking ותו לא!  (לת) לא לרחביה אלא לקיסריה~!!!!
  • 13:07
  • 17.11.11

  •   חהחהחה - הנה עוד מזרחית "נאורה" מהקשת המזרחית שרוצה להפוך את המדינה למדינת סעד ורווחה. רק מנין הכסף? מה שארי שביט עשה לך אתה עושה לאחרים. התאור הדמוני שלך את ביבי הוא מפחיד. חוץ מזה יש לך טענות להרבה מגזרים - חרדים, מתנחלים, ליברמנים... - אז מה את מלינה על איר השביט. טלי קורה מבין עינייך. ותעשי לי טובה - ביבי לא דמוקרט? לביבי לא אכפת מהמדינה הזו? פור פא-בור רק לך אכפת? תעשי לי טובה.... פוףףףףףףף, עאלאק קשת מזרחית.  (לת) מרוקאי עצבני-1
    • 14:31
    • 17.11.11

  •   כישות המורכבת בעקר מרגשי נחיתות אתה יודע בדיוק נגד מה אתה . אין לך מושג וגם לא יכולת לדעת ולהבין בעד מה אתה  (לת) ישראלי רגוע
    • 20:35
    • 17.11.11

  •   מעניין מה המניע העמוק מאחורי הכינוי הגזעני שבחרת  (לת) אורן
    • 02:22
    • 18.11.11

  •   למרוקאי עצבני-- יש לי חדשות בשבילך, אני לא מהקשת המזרחית ומעולם לא הייתי. רק בורים כמוך מתייגים אחרים על פי מידתם ועולמם הצר. שאר שירבוטיך לא ראויים לתגובה. אתה בור כי אתה בור ולא בגלל המוצא שלך.  (לת) לא לרחביה אלא לקיסריה~!!!!
    • 04:22
    • 18.11.11

  •   ההבדל בינך ובין המגיבה מ-108 הוא שאתה לא רק מרוקאי עצבני, אתה מרוקאי מקצוען. היא לעומת זאת בנאדם בפני עצמו ולא מזרחית מקצועית כמו רבים מהחברים שלך.  (לת) לא סובל טיפשים
    • 11:50
    • 18.11.11

109 אם גם אתם מיואשים תפעלו! אל תתנו לזה לקרות!  (לת) מוצש- רחבת המוזיאון
  • 13:15
  • 17.11.11

110 גם אי אפשר לשמור על גבולות המדינה ( ללא השטחים)בלי שירת נשים. מדינה קיצונית היא מדינה סופנית
  • 13:40
  • 17.11.11

היכן שאין דמוקרטיה (מלאה )אין חיים הדת שכופה והפשיזם ההולך וגובר חונקים והורסים את מה שנותר  

111 ארגוני זכויות האדם מבריחים עשרות אלפי אפריקאים לישראל אתה לא מבין איפה אתה חי
  • 13:51
  • 17.11.11

קרא את מאמרו של גיא בכור מהימים האחרונים על מימדי ההסתננות לישראל.
אתה רוצה שבכל עיר בישראל תקום שכונת הארלם?
זה מה שהשמאל מבשל לנו עם ארגוני הזכויות שלו.

  •   שכונת ניו יורק הארלם העכשיווית היא יפה, נקיה ואמין והנדל" שם ארתי
    • 13:50
    • 18.11.11

    יקר השכרה ויקר הקניה. למעשה, אין לניו יורק של ימינו פשעי הרחוב הרבים כמו שכן לפני 20 שנה.

112 אשליות הכותב ותפיסת שווא ארתי
  • 13:57
  • 17.11.11

אם שבט חושב שיש לנתניהו עניין בדבריו אין לחשיבה כזאת שחר.
נתניהו בעל עניין אחד והוא להישאר כראש הממשלה ולמאבק הזה אין מחיר יקר מדי.

113 לדעתי ביבי מרחיק ראות יותר מכולם... ;-) שגיא
  • 13:58
  • 17.11.11

הוא רואה כי המערב הדמוקרטי, אליו ישראל שאפה עד היום להידמות, נמצע בשקיעה בלתי נמנעת, כאשר סין נמצאת בעלייה להגמוניה עולמית בלתי נמענעת גם כן... על כן אנחנו בתור מדינה קטנה מאוד וחסרת יכולת קיום עצמעי אמיתי חייבים להתאים עצמנו למציאות העולמית המשתנה ולפנות עם כיוון הרוח הנושבת - הפעם הרחק מהדמוקרטיה הליברלית אל עבר הדיקטטורה החד-מפלגתית נוסח סין, או נוסח פוטין ברוסיה לחלופין, אשר עתידים להכתיב את הטון בזירה עולמית במחינה כלכלית, פוליטית, תרבותית ואחרת...
אני מקווה כמובן שזו ישאר בגדר סרקאזם ולא יותר...

114 ארי שביט טועה פעמיים ובגדול!!! בבקשה לא לצנזר. זה עיתון לאנשים חושבים, נכון לא? אז... לא לרחביה, אלא לקיסריה ויפה שעה אחת קודם!
  • 14:08
  • 17.11.11

ארי שביט טועה קשות. פעמיים הוא טועה. הראשונה היא האלהת ה"אליטה מרחביה". טעות קשה, מתבדלת ופוגעת בכל שאר תושבי מדינת ישראל שלא משוייכים לאותה "אליטה". ומה אני לדעת שביט "והנאורים מרחביה", אישה מבוגרת שרוצה מדינה נאורה ודמוקרטית? אני לא "אליטה" כי אני לא מדען או פרופ' מרחביה, וגם לא "אשכנזיה", אלא אדם חושב בזכות עצמו? מה זה השטויות אלה? כמו אזרחים רבים במדינה, לא בחרתי בנתניהו ובממשלה הזאת, ואני בטוחה שהפנייה שלך ושל "חברו" של ביבי היא בדיחה אחת גדולה. כי בנימין נתניהו- וזאת טעותך השניה והקשה- ביבי הקפיטליסט הקניבלי, שהפריט ומפריט כל מה שזז במדינה, ששואף להפריט גם את מערכת הבריאות, שסוגד לבעלי ההון והמאה- אינו אדם נאור מ"רחביה" כלשהי. הוא ממש לא! ביבי אינו דמוקרט שאכפת לו מה קורה למדינה ולאזרחיה השפויים, שממש לא חיים "ברחביה" שלך, אלא במדינה כולה. בנימין נתניהו הוא ילד מגודל ונרקיסיסט בנשמה [מן הסוג הקשה], אשר קיבל צעצוע יקר, וכל מטרתו היא לשמור בידיו את הצעצוע לעצמו בלבד, והוא יעשה *הכווווווול* לשם כך. וזה כולל כל מה שיעלה לדיון והצבעה מכיוון ליברמן ושות' ו'ישראל-בעייתנו' הפוטינים, ושאר הקיצוניים למיניהם בהתנחלויות במדינת החרדים. בנימין נתניהו לא מתאים לנהל מדינה! הוא מעולם לא התאים לנהל מדינה או את האוצר for that matter, או כל שרות אחרת! הגיעה העת שהאיש הזה יחזור לקיסריה ולסיגרים שלו, ויפה שעה אחת קודם. עצוב מאוד שעיתונאים וכתבים "נאורים" לא מסוגלים לראות את האיש הזה כפי שהוא באמת, ומנסים ליחס לו תכונות ויכולות שהן wishful thinking ותו לא!


115 לא משנה לאן - העיקר שילך כבר!! אזרח מודאג
  • 14:09
  • 17.11.11

מצאתי בטוקבקים אוסף של דברי נאצה, ניבולי פה ןטינופת כתיבתית שבאה ממרתפי הימין המתלהם ומאשימה כל דבר שאינו מחרה ומחזיק אחרי דעותיהם המשיחיות. נכון שעם ישראל הוא הסגולה, נכון שהוא העם הנבחר, אבל יש עוד משהו בעולם הזה חוץ מאלקין ובן גביר ועוד כמה אדיוטים. ביבי צריך ללכת משום שהוא נכנע לפייגלינים הללו שבלעדיהם לא היה מגיע לשלטון, ועכשיו הוא מוסר את יתרת בתוליו ומתמסר לעדת הנשיחיים הימנית הזו שגוררת אותו ואת המדינה כולה לאבדון. צודק הפרופ' עוזי בלר, בן כיתתו של הביביהו, ומי שמכיר אותו מימי ילדותו. צריך להציל את שארית המדינה מידי ביבי והדוברמנים !!!!!!

116 אנחנו מבריחות אפריקאים כדי לאזן את הימין. פעילת זכויות
  • 14:16
  • 17.11.11

האפריקאים יביאו מוסיקה וריקודים, ויחזירו את בנות ישראל הדתיות בשאלה, ויחזירו לבנות ישראל הדתיות את הסומק בלחיים, ויחזירו את הצבע לערי השיממון הדתיות בא״י. כמו שנאמר לבנות ישראל במקורות: Once you go black you never go back ... ;)

117 "רק דקטטורת בג"ץ והתערבות חופשית של ממשלות זרות ישמרו את תדמיתנו בעולם הנאור!" אחד העמך
  • 14:19
  • 17.11.11

אכן טיעון מחץ: אם נחיה מפי הבג"ץ ונתיר לממשלות אירופה להטות את זרם המהגרים מאפריקה מהם אלינו - באמצעות עמותות חברתיות להמהדרין - אין ספק שנזכה לתדמית מופת בעיני העולם הנאור. השאלה רק מה ישאר מאיתנו חוץ מזה.

118 חזור לארה"ב, ביבי. קנה כרטיס בכיוון אחד, ואל תשכח לקחת איתך את שרה, איווט, אלי, יריב, אופיר, קצב, וכל חבורת מצעד האיוולת שהמטת על ראשנו כל השנים החאהל. אה, כמעט שכחתי, קח גם את ארי שביט.  (לת) דני דינה הולכים
  • 14:28
  • 17.11.11

119 הציבור ה"נאור" שגנב את הדמוקרטיה . כבר מודה בכך בגלוי  (לת) דמוקרטיית הרוב או ה"נאור"
  • 14:29
  • 17.11.11

120 מאוחר והכתובת שגויה אלכס לויצקי
  • 14:44
  • 17.11.11

ביבי אחראי לפערים החברתיים,ביבי אחראי להשתלטות של הפנטים הדתיים כי מה שמעניין אותו זה השלטון.מי שאחראי יותר הם אהוד ברק,דו מרידור וכו' מאחר וללא הגב שלהם היינו מזמן במקום שפוי יותר.יהודים חילוניים יכולים היום לחיות רק בחו"ל- קליפורניה למשל.ביבי מזמן שכח את רחביה הישנה,הוא מסונוור מעצמו.

121 The Calling of the blood - ביבי חזור לרחביה... כמה עלוב? כמה נלעג?  (לת) Blues Bothers 2
  • 15:02
  • 17.11.11

122 אי אפשר להחזיר את השעון אחרונית.לביבי יש רוב. השמאל צריך לשתוק  (לת) היינץ מוריץ
  • 15:07
  • 17.11.11

123 רח' הפורצים אגב זה לא רחביה אחד בירושלים
  • 15:16
  • 17.11.11

הוא בין קרית שמואל (או קרית שמואל ב') לבין קטמון הישנה, והבית שגר בו ביבי בילדותו הוא במקור בית פלסטיני, כמו כל הבתים המקוריים בשכונה. היום הכל השתדרג ל'רחביה' שהפכה להיות מושג יותר מאשר שכונה, כמו גם 'קטמון' שהפך למושג ולסמל בגלל האיצטדיון שלא קיים, שעל שמו נקראת קבוצת הפועל קטמון.
גם ירושלים עצמה, יש אומרים, היא יותר מושג מאשר עיר, ואבודה לנצח.

124 שיר החסרונות להתנשאות ולאטימות :אתה בחרתנו להגמוניה השמאלוקרטית בן עמי
  • 15:41
  • 17.11.11

מזמן לא קראתי מאמר כה מתנשא
כה אטום
וכה מנותק מהמציאות
מאמר שמנכס לשמאל את כל החוכמה הבינה והדעת
כאילו שהמציאות שטופחת יום יום על המשנה ההזויה של השמאל אינה קיימת
די להסתכל על הידרדרותה של ישראל בשל הזיות השמאל כדי להבין
וכאילו אין בימין מדענים תעשיינים ואנשים עם שכל
זו מעין אזהרה של משטרת המחשבות השמאלוקרטית :אם אתה לא חושב כמונו אתה חסר דיעה וחשוך או בהגדרה של בולשביקים אתה חוליגן וצריך לאשפזך לחינוך מחדש
וכל זה בלי להתייחס לקביעות השגויות בדבר ה"איומים " על מערכת המשפט הבלתי מאוזנת בעליל ועל הרשלנות הניהולית של ערוץ עשר שמבקש שהממשלה תכסה את מחדליו בזכות היותו שופר שמאלוקרטי נוסף אחד מני רבים
אכן בדבר אחד צודק בכותב יש אליטה ברנז'אית שמאלוקרטית ששולטת בתקשורת ובמערכת המשפט והיא יודעת לנקום בכל מי שמעז לחשוב אחרת

125 תמיכה בדברי עוזי בלר מבת המחזור אירית ברמן אשכנזי
  • 15:42
  • 17.11.11

כבוגרת הליד"ה במחזור המקביל לעוזי בלר ולבנימין נתניהו אני רוצה להודות לו על המכתב. אולי תהיה זו התחלת התעוררות של הקול הדמוקרטי והשפוי במדינה, האוהל הראשון במחאה על השחתת ועיוות דמותה של מדינת ישראל האהובה.
הדור שלנו הוא מהאחרונים שגדל בירושלים ובישראל של לפני מלחמת ששת הימים, וזוכר את ישראל כמדינה קטנה דמוקרטית וליברלית, בה המילה אליטה סמלה כישרון השקעה והישגים גבוהים לרוב מוצנעים מהעין, בה חברינו מ"בני עקיבא" רכשו השכלה רחבה כמונו ובנוסף למדו לימודי דת, כשלבית הספר הוזמנו אורחים מכל ההשקפות הפוליטיות כדי שנלמד להקשיב לכל הדעות ולחשוב חשיבה עצמאית. גדלנו במדינה קטנה ומנותקת אך פתוחה להשכלה רחבה וללמידה מארצות מתקדמות, ושאפנו להמשיך את דרכם של הורינו בבניית ופיתוח מדינה מתקדמת המושתתת על נתינה, ערכים, ומוסר.

הייתי כל כך גאה להיות ישראלית. ולא עוד.
השנאה, הגזענות, ההסתה, הנסיונות להפחדה והשתקה, סתימת פיות, והצגת בעלי השקפות ציוניות שפויות כבוגדים, הכפייה הדתית הזוחלת והשתלטות הקולות האנטי דמוקרטים של הכנסת והממשלה משתלטים על ההוויה הציבורית ומסכנים את קיומה של מדינת ישראל .
כל יום של שתיקה, השלמה, או התעלמות מדרדר אותנו לעולם יותר ויותר חשוך במהירות מסחררת, ומקרב אותנו לנקודת האל-חזור.

דבריו של עוזי בלר נאמרו באהבה. אהבה לחבר ואהבה למדינה.
הוא לקח אחריות וכתב את הדברים, ואולי יגרום לרבים אחרים ללכת בעקבותיו ולהשמיע את קולם, לפני שיהיה מאוחר מדי.

  •   את לא מודעת כלל לכך שבית הספר שחינך אותך עסק בהפרדת רוזה רוזה
    • 16:21
    • 17.11.11

    אפרטהייד בין אשכנזים ליוצאי עדות המזרח. את באמת כזאת עיוורת?

  •   פעמים בתגובה שלך הגדרת את עצמך כחלק מהמחנה "השפוי" מה שבמשתמע אומר שמתנגדיך הפולטים אינם שפויים-ואחרי זה את אומרת שאת דמוקרטית? מענין... באיזה עוד מקום הוגדרו ברי פלוגתא פוליטיים שלא שפויים? נכון, ברית המועצות...  (לת) ד"ר פסי.כיאטר
    • 16:33
    • 17.11.11

126 פרופסור עוזי בלר טועה הפעם בדיאגנוזה אור לגויים
  • 16:08
  • 17.11.11

נתניהו לא היה מעולם ליברל, למעט בתחום הכלכלה, שבה הוכיח עצמו כתאצ'ריסט מושבע, למרות שבילה כמה משנות ילדותו בשכונת רחביה, ואפילו פגש בביתו של הפרופסור קלוזנר בעמוס עוז. בפוליטיקה הוא נץ קיצוני, קנא וחסר פשרות, כמעט כמו אביו, הפרופסור בן ציון נתניהו, היסטוריון בעל דעות ימניות קיצוניות, שהתנגד לתוכנית החלוקה ב 1947, והתנגד להעברת חברון לשליטת הרשות הפלשתינית, כשבנו בנימין היה ראש הממשלה, והתנגד להתנתקות כשאריאל שרון היה ראש הממשלה. מנחם בגין היה שמאלן רכרוכי בעיני הרוויזיוניסט זקוף הקומה, שהוא אבא של ראש הממשלה.

127 מילים יפות כתבת, רק שביבי עוד בקדנציה הראשונה שלו שם לו למטרה לחסל את "האליטות הישנות", ככה שאלה כנראה לא הערכים שלו ולא מה שהוא מעוניין בו  (לת) הלוואי והייתי טועה...
  • 16:30
  • 17.11.11

128 עצות האחיתופל של שביט עוד יובילו לאסון כוכב שביט
  • 16:43
  • 17.11.11

בקיצור - ביבי, שלם איזו ליטרת בשר לליברל-דמוקרטים מרחביה, כדי שאפשר יהיה להמשיך לשלוט ביהודה ושומרון

129 בבחירות הבאות, כל השמאל כאיש אחד בוחר ליברמן שמאלני מפוחד
  • 16:59
  • 17.11.11

צודק ארי. השמאל איבד לא רק את השלטון אלא גם את הלגיטימיות שלכל אופוציציה ישץ אם כך, בואו נקצר תהליכים, בואו נצביע כאיש אחד לישראל ביתינו. באבחה אחת אני נייתר את ביבי שמכר את המדינה לליברמן, ונראה איך הימין הסהרור י אך בעל הרוב יסתדר בלי השמאלץ יחוקק את חוקי הגזע שלו, יחחב אותנו לשבועות נאמנות אבל אז אנו, הציבור נדע אם כל השנים האלה דיבר הימין אמת או מתוך נהיית ליבו.

130 ארי שביט התבלבלת HMJE
  • 17:01
  • 17.11.11

ארי שביט התבלבלת. דרישה לתשלום חובות אינה רדיפה של ערוץ 10, גם אם יחזרו על השקר הזה מיליון פעמים עדיין הוא ישאר שקר. מדוע מי שחייב לבנק בגין דירתו ולא משלם נזרק ממנה ואף אחד לא פוצה ומצפצף ופה שטייקונים לא משלמים את חובם הם מוכרזים כנרדפים.(כדאי שיפנו לאו"ם ויבקשו מקלט מדיני).

האליטה השמאלנית ההזויה שאתה כה עורג אליה שיחדה וקנתה קולות כדי להעביר את הסכמי אוסלו בכנסת. החכמולוגים רבין ופרס הביאו לפה את ערפאת, ספגנו כתוצאה מכך טרור נוראי עם אלפי הרוגים ופצועים. הגאונים הללו הגדילו עשות וסיפקו נשק למחבלי ערפאת. לא היה בזה שום נאורות אלא טימטופ שחצני צרוף ומזוכך.

מענין שכיום לאחר שאפסו נביאים ואנשי רוח לשמאל החלו כולם שם לצטט את ז'בוטינסקי ואת בגין שבחייהם, אותם שמאלנים מיררו את חייהם, ניאתו וגידפו אותם, בשם הנאורות כמובן...

131 הבעייה היא שביב לא מבין עד כמה הוא נשלט על ידי שותפיו המסוכנים אורי
  • 17:10
  • 17.11.11

אנשי הימין החדש הם חבורה קנאית מסוכנת חסרת מעצורים
חבורה שאינה מבינה מהיא דמוקרטיה
מהוא שילטון הרוב תוך שמירה על זכויות המיעוט
הם לא מבינים כי הם חייבים להילחם על כך שגם המיעוט מיוכל להביע אומר
ולא צמבינים כי במעשיהם או שהם מקרבים את קיץ הציונות או שיביאו לקיץ הימין

132 "האליטה הנאורה"??,אם זה לא היה עצוב הייתי מתפקע מצחוק.  (לת) דוד
  • 17:32
  • 17.11.11

133 ככה אתה מגדיר את עצמך? אליטיסט, נאור, שמאלני ואשכנזי. למה? כל הספרדים, הימניים, הדתיים, המסורתיים, העולים החדשים, השמרנים וכו' וכו' לא שווים שיקשיבו להם.  (לת) איתן
  • 17:34
  • 17.11.11

134 כל הכבוד כל הכבדו!!! טור מצויין!! ביבי תחזור לעצמך!  (לת) דודי
  • 17:47
  • 17.11.11

135 Putin or mussolini? Marc
  • 17:47
  • 17.11.11

It seems that some of these Knesset members were busy reading Benito Mussolini manifestos. It is quite incredible how the destruction of democratic values has become a centerpiece the Likud party. It was from the start the goal of Israel Betenu.

136 שביט, אם לא היית יורד מירושלים היית יודע שרחביה כבר מזמן התחרדה...  (לת) נו שוין
  • 18:00
  • 17.11.11

137 מאמר משובח. מכתבו של פרופ' בלר הוא נכון ומדויק להפליא בימי תלאובות אלה.  (לת) איש עברי-שופט בדימוס
  • 18:07
  • 17.11.11

138 חברים אמיתיים אינם מפרסמים את מכתביהם לחבריהם, גם אינם משחקים בחברותם, התוכן אפילו לא ראוי לתגובה  (לת) שלום, חבייר
  • 18:33
  • 17.11.11

139 הכללות לא נכונות מוישי
  • 19:04
  • 17.11.11

גם בכתבה עצמה וגם בתגובות. יש פה ויכוח אחד. לדעת חלק מהאנשים שגרים כאן יש להגביל את הכוח של הבג``ץ. לדעת החלק השני של האנשים לא. למה זה צריך להפוך לדיון על אשכנזים וספרדים¿

140 שיכרון הכוח - הופך לבעיה למוח  (לת) מדלל חמצן
  • 19:58
  • 17.11.11

141 עיתונאי חצר של ברק כמו שביט לא מייצג בעיני דמוקרט. מגיב
  • 20:35
  • 17.11.11

תפסיק להטיף מוסר לאחרים. בדוק את עצמך כעיתונאי בדמוקרטיה.
אתה דמגוג מסוכן לדמוקרטיה בעיני.

142 ביבי וברק זה הולך יחד הידעת? קורא הארץ
  • 20:37
  • 17.11.11

רק שלברק אין לך מילה רעה אחת. שקט ושלוה.

143 שביט ואתה דמוקרט? משה
  • 20:53
  • 17.11.11

אם אתה דמוקרט אוי לדמוקרטיה.

144 יש אליטא גם מחוץ לשמאל פרופסור א.ק
  • 21:07
  • 17.11.11

אני יליד רחביה,בוגר בית הספר שבשכונה-יב כתות-למדתי לתוארי במוסד קרוב לשכונה,שם גם לימדתי. אינני מחזיק בדעותיו של מר שביט או עתונו
(אותו אני קורא שנים רבות),אך אני מסרב נמרצות שלא לכלול את עצמי כאליטא.אגב כך גם רבים מחברי עם רקע דומה.

145 חבל ששביט ירד לתחתית הזאת אבידן
  • 21:11
  • 17.11.11

מה? הוא אינו יודע את מצבו של ביהמ"ש העליון בעיני הציבור? הוא חדל לקרוא עתונים? הוא רוצה בהמשך הקרע בין העם ומערכת השפיטה, מה שכבר הביא להדרדרות שאותה רואים עתה בהתנהגות הרופאים והמתמחים מצד אחד, ו"תג מחיר" מצד שני? הבאמת אין הוא מבין שבימ"ש שאין לו אמון של הציבור יפול בסופו של דבר?

146 הדמוקרטיה דוחה דמגוגים ועיתונאי חצר. הידעת? מינה
  • 21:50
  • 17.11.11

עיתונאי לא אמור להיות חבר של אף מנהיג.זה פסול בדמוקרטיה.תטיף מוסר לעצמך.

147 נתניהו שר בריאות? הצילו! דמוקרט
  • 21:52
  • 17.11.11

מצפצף על עם ישראל ובריאותו. מבזבז כספי המדינה על ברק הפטפטן.
אוי לדמוקרטיה שמנהיגה מצפצף על בריאות ה עם.

148 ברחביה הרב חרדים. מה יש לך נגדה? שואל
  • 21:54
  • 17.11.11

העיקר כותרת מפוצצת.

149 ביברק כשלון פעם שניה.הביתה יונה
  • 21:56
  • 17.11.11

לא שלום, לא בטחון, לא רווחה לא דמוקרטיה.ממשלה בזבזנית על חשבון הרופאים.ברק מטיל בעולם ומדבר שטויות.

150 ביבי מקרה אבוד ,שום רחביה ושום קסריה לא יעזרו לו אביגיל
  • 22:56
  • 17.11.11

שביט אתה איש חכם, לא ברור לך שביבי אסון למדינה, מיום שניבחר הרס
כל חלקה טובה שהיתה במדינה, ניתוק עם העולם, בקיצור המדינה הלכה
פיפן, ולכן ביבי צריך דחוף לעזוב את המדינה ולנסוע להודו,נקעה נפשנו
מביבי, שברוב חוצפתו רוצה עוד קדנציה כי לא הספיק להרוס לגמרי את
המדינה ולהחזיר אותנו לתקופת המנדט

151 חבל לבזבז מלים על האיש האטום הזה.  (לת) בן דוגית
  • 23:00
  • 17.11.11

152 אלוהים אדירים, כמה שאתה אידיוט  (לת) ששון
  • 01:26
  • 18.11.11

153 בבחירות הבאו תהבוחרים שלו לשעבר כבר יצביאו בגאון בעד ישראל ביתנו או כהנא חי - אחרי שהח"כים שלהם הרגילו אותם באים מפריע שהפאשיזם הוא אופציה אפשרית גם פה. החרדים ממילא הולכים עם מי שמשלם והדמוקרטיה אף פעם לא ענינה אותם יותר מדי. הוא יחזור לרחביה בעל כורחו, ולקיסריה ולהרצאות בחו"ל
  • 20:18
  • 18.11.11

בקיצור- יהיה לו המון זמן- אחרי שהגבנון שהוא גידל וטיפח לא יצטרך אותו יותר.

154 יוזמת "תל אביב שלי" שואלים את ארי שביט גיא "נילס" זלמנוביץ'
  • 04:04
  • 25.11.11

שלום רב ארי,

תמיד אהבתי ואמשיך לאוהב אותך כי האופי שלי זה לקבל כל הדעות הלכה למעשה. זה שאני שנים רבות יודע שאתה (לדעתי) איש ימין מובהק זה לא חדש, זה שאתה גם איש שמאל ראדיקלי אינטלטואלי זה מקסים, השילוב הזה לוקח אותי למקום ושאלה אחת ופשוטה - אולי תודה שאת מאמין בקדוש ברוך הוא וזהו ! :)

אהבתך לעם ישראל היא ברכה, צדקנותך מדהימה ואני גאה שאתה עיתונאי ועמדתי שאתה עוזר לנתניהו בצורה כל כך טובה ערכית מוסרית וחשובה, אך אנא ארי היקר אמריקה זה לא ישראל, שם רוצחים אנשים בחוק, בבית משפט.

ארי היקר, ארצות הברית לא עשתה דבר למען עם ישראל בגלות ושנינו יודעים לגבי מה אני מדבר והן לגבי תקומת ישראל שהתנגדו נחרצות...
אתה נכס לעם ישראל ומאחל שעיתונאים כמוך ילחמו למען צדקת חברתי במדינה שלי !

וללא קשר אשמח שתתרשם כי אני שואף בכל מעודי ורוחי והוויתי ועשייתי להגיע להיות ראש עיריית תל אביב, אנו דומים מאד, אני גם ימין וגם שמאל, מרכזי כזה שרוצה להחזיר העיר לתושבים כי דוגרי את חנין לא ראיתי בשום מקום ובשטח למען התושבים מלבד שיושב בכנסת מדבר מדבר מדבר וכותב חוקים.

צפייה נעימה
www.Telavivsheli.com

בכבוד רב והערכה
גיא זלמנוביץ'

נ.ב
ציטוט שלי בארץ, נלקח ברגעי מחאת רוטשילד.

עיתון הארץ: "אנחנו לא צריכים להתעסק במנגנון מפלגתי של שמאל או ימין", אמר גיא זלמנוביץ', שהגדיר עצמו פעיל פוליטי ותיק. לדבריו, "צריך להתעסק פה רק בלהוציא מיליון אנשים לרחוב כדי לתת כוח לממשלת ישראל להחדיר ערכים סוציאליים בכלכלה הקפיטליסטית הניאו-ליברלית. מעציב אותי לראות שלא מספיק למדו ומכניסים את הפוליטיקה, אנחנו מאבדים מהכוח".

155 איו מדענים ימניים??? יעלפדהצור
  • 16:21
  • 12.12.11

גם אני מרחביה, גם אני גדלתי באותו מקום בו גדלו ביבי ועוזי בלר. גדלתי בלב ליבה של תנועת העבודה או ליתר דיוק מפא"י. חונכתי על ערכים הומנסטיים ליברליים אוניברסלים. הייתי בצופים, והאמנתי בכל הנ"ל. עם זאת חונכתי שמדינת ישראל היא הדבר הצודק ביותר גם אם היו כמה נפגעים בדרך. על ז'בוטינסקי לא שמעתי עד שהייתי צריכה לקרוא יצירה שלו בבית הספר. ועל בית"ר גם שמעתי רק בתיכון לראשונה בחיי.
גם אני חייתי שנים רבות בארה"ב וחונכתי על ברכי דמוקרטיה שהיא כמעט יחידה בעולם במתכונתה זו. גם את ילדיי גידלתי ברוח זו.
לאור זאת עלי לומר שמעולם לא קראתי מאמר כה מתנשא וכה מייצג את חוליי המצב בארץ. מה כל המדענים שמאלנים?? כל האינטלקטואלים במידנה שמאלנים?? רק לעמדות השמאל יש משקל וצידוק?
אינני אוהבת את הפוליטיקה הישראלית לא מימין ולא משמאל, אינטגריטי כבר מזמן אין משני מידי המתרס, אבל אם אלו היו מילותיו של עוזי בלר צר לי מאד.
ההגמוניה עברה כי ההיבריס עבר על גדותיו, דברים השתנו וכן, היה צריך לפתוח את המעגל ולהכיל בתוכו עוד אנשים , שונים ואחרים. ואת זה, מעולם לא ידעתם לעשות.
יש מה לשנות והרבה מה לשפר, אבל התשובות אינן רק ברחביה ולא רק בשמאל.