מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

ריקנותם של הדתיים והימנים

האם אתם שומעים את הרעש מסביב? שני מחנות פוליטיים גדולים וחשובים מרעישים עולמות. על המחנה הדתי עובר תהליך של הקצנה דתית והתחרדות, על המחנה הימני עובר תהליך של הקצנה לאומנית, טרום-פשיסטית. לא רק ששני המחנות הללו דומים בהלך מחשבתם, הם גם דומים בריקנותם. לכאורה הם המחנות שמתעצמים בחברה הישראלית, למעשה הם שתי קבוצות במשבר זהות עמוק. הרם את הקול, הטיעונים חלשים - כבר מזמן לא היה כזה תוקף למשפט שנמצא פעם, על פי האגדה, בשולי נאומו של בני מהרשק (או שמא היה זה משה סנה).

ריק אוחז בעולם הדתי. כבר עשרות בשנים שלא צמחה שם דמות תורנית או הלכתית חשובה אחת, על דמות מופת מוסרית אין מה לדבר. כלום. הערוגה הזאת יבשה וחרבה. ההשתוללות וההקצנה הן התחליף האומלל שלהם. שירת נשים או קווי מהדרין, נשות הטליבאן או רבני הגזע, כל ההמצאות הללו מבטאות חוסר ביטחון ואובדן דרך. אם היתה למחנה הדתי דרך, כי אז לא היה נזקק לתעלולים המסוכנים הללו. אם היו בטוחים בדרכם, כי אז לא נזקקו לכל מנגנוני ההגנה הגרוטסקיים שלהם, באוטובוס, בסלולרי או ברחוב. אם היו בטוחים בצדקתם, הם לא היו נזקקים לכל חומות ההפרדה וההגנה, הגבוהות והמגוחכות, שהם מקימים עכשיו לעצמם, לגונן עליהם מפני פיתויי החילוניות.

המחנה הזה גם לא היה באמת רוצה לחיות במדינת הלכה, שכל יושביה ספונים באוהלה של תורה; היטב הם יודעים שלמדינה כזאת לא תהיה לא תוחלת ולא קיום. הם נזקקים למודרנה של החילונים שנגדם הם קמים, לטכנולוגיה שלהם, לצבאם, לשגשוגם, למדע שלהם, לרפואה שלהם, לתרבותם, למנגנוני הרווחה שלהם, ואפילו לדמוקרטיה שלהם. בלעדיהם אין להם חיים. לכן המאבק הפרוע שהם מנהלים עכשיו מתבסס על ההנחה שישראל החילונית תמשיך לספק להם את צורכיהם, על מנת שהם יוכלו להמשיך להשתולל ולחפש לשווא את דרכם שאבדה. הם גם יודעים שישראל החילונית אדישה וכנועה להחריד, והיא תמשיך לשאת את שיגיונותיהם על כתפיה, מבלי למחות או לצייץ.

מסכימים עם גדעון? חושבים שהוא טועה? ספרו לנו בפייסבוק "הארץ"

ריקני ואובד דרך לא פחות הוא מחנה הימין. גם המחנה המתעצם הזה שרוי במשבר זהות עמוק. הוא יודע שחלום ארץ ישראל השלמה שלו נגוז והוא מתקיים עכשיו רק על כידונים ועל זמן שאול; ראשיו הרי כבר נסוגו ממנו מזמן, לפחות הצהרתית. המחנה הזה מגדיר עכשיו את קיומו רק על שנאת האחר - השמאלן, הערבי, הזר, הדמוקרט, הנאור, שוחר זכויות האדם, הצדק והשלום. גם הימין הזה לא רוצה לחיות באלבניה של פעם, למרות החוקים האלבניים שהוא מחוקק עכשיו בפראות. אבל כשמהאידיאולוגיה נותרות רק השנאה וההפחדה, אין דרך אלא ללבותן, כדי לשמר את הקיום.

נסו לשאול פעם את דני דנון, יריב לוין או זאב אלקין, לאן פניהם ולאיזו ישראל הם מייחלים; מה יהיה כאן בעוד 20 שנה, אם נמשיך ללכת בדרכם; מה יקרה אם כל מבוקשם יינתן להם עד לאחרון שיגיונותיהם - ההתנחלויות ייבנו, העמותות ייסגרו, הערבים ידוכאו, חוקי הגזע יחוקקו, צווי האנטי-דמוקרטיה יתקבלו וכל האיסורים והחרמות יוטלו - האם הם באמת מאמינים שמדינה כזאת תוכל להתקיים? האם בכלל ירצו לחיות במדינה כזאת? ספק רב. בדיוק כמו הדתיים, גם הלאומנים מרעישים עכשיו, כי בסתר לבם הם יודעים שהמחנה האחר, העכשווי, הלא-משיחי, הדמוקרטי והמתקדם, ימשיך לשאת אותם על כתפיהם, בצייתנותו, בעיוורונו ובאדישותו. הם יודעים שהמחנה שלהם ריק מתוכן. הוא כמעט ואינו מצמיח כלום, זולת השנאות וההפחדות שהוא זורה. רוב בניינה של החברה - המדע, האמנות, המשפט, חלק מהכלכלה ובינתיים גם חלק מהצבא - מוטל על כתפי המחנה האחר, בזכותו יכול הימין להמשיך להשתולל באין מפריע.

הקשיבו, אם כן, לרעש שבוקע עכשיו. הוא מאיים ומפחיד, אבל הוא מעיד על ריקנות, ריקנותם של מרעישי העולמות.

Read this article in English: Sound and fury, signifying nothing




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 gideon you've outdone yourself. beautiful article  (לת) nookyelur
  • 03:22
  • 27.11.11

02 זוית ראיה מענינת. מזון למחשבה  (לת) אפשר אחרת
  • 03:26
  • 27.11.11

  •   מקבלי השכר מגיבים בשם לוי. לא מרפים . אורי
    • 16:19
    • 27.11.11

    לוי , אין חובה להגיב לדברים נכונים של המודרניסט.
    את הריקנות שבהצגת דבריך כבר כתבת באריכות מדהימה.
    רוב מילים בלי תוכן ראוי.
    המגיבים שלך לא עושים טוב לריקנות כתיבתך.

  •   הבעיה היא בעקרונות הציונות הלא דימוקרטיים - וכל הסיפור על האל (הלא קיים) הנותן חלקת אדמה לקבוצה דתית  (לת) פרדי אנטי ציוני
    • 19:04
    • 27.11.11

  •   ריקנות אלדד
    • 03:29
    • 28.11.11

    ואם כך, מדוע אתה חי בארץ ישראל? האבות המייסדים שלא היו שומרי תורה ומצוות, הכירו את ארון הספרים היהודי ובחרו לגור בארץ על פי אמונתם כי יש אלוהים, התורה אמיתית והארץ שלנו על פי התורה. גם הנוצרים מאמינים בזאת כך שאם אתה לא, מאיפה אתה מוצא את העוז לגור במקום שלא שייך לך?

  •   מתוך היותי דתיה אני אגיב לך, אלדד: הוא גר פה כי יש לו זכות ליאת
    • 23:54
    • 03.12.11

    הוא נולד פה. די לטיעון של "לא מאמינים באלוהים, לכו מישראל". הוא מעולם לא היה תקף או הגיוני. נכון שהסטורית ישראל הוקמה מתוך אידיאולוגיה מסויימת, אבל באמת נראה לך הגיוני או מציאותי להגיד לכל מי שלא מאמין בה ללכת מפה? אנשים נוטים לרצות להישאר בארץ שבה הם נולדו, גדלו, התחנכו וחיים עם המשפחה שלהם. זה גם נותן להם את הזכות לחיות בה.... ובנוסף - לא הייתי רוצה לחיות במקום שכל הצידוק לכל דבר שקורה בו הוא היסטורי. זה דבר שהורג כל סיכוי להתפתחות. לצמיחה. לגדילה. פרדי - תישאר, תישאר בארץ, הגיוון בדעות רק מגדיל את הבסיס לשיח :)

03 מאמר מדהים, לצערנו הליכוד מתקצב דת פולחן ואורח חיים טפילי משנת 77  (לת) ביטון
  • 03:53
  • 27.11.11

  •   אתם מדברים על צדק חברתי? שהקיבוצים יחזירו את האדמות שהפשירו, אלה הם שטחי מדינה. שיחזירו את חוב 50מיליארד השקל ואז תדברו על אחרים, עשיתם את זה 40 שנה. כמה נכסים יש לליכוד לעומת מפלגת העבודה וההסתדרות? גנבתם את המדינה עם השיטה המושחטת שלכם ועכשיו אתם מפילים אותה על נתניהו, מנטליות הועדים חייבת להעלם מהעולם. כולם שווים אצלכם אבל יש כאלה ששווים יותר  (לת) אבי
    • 17:56
    • 27.11.11

  •   קבל תיקון הקיבוצים גנבו/העלימו/הבריחו "רק" כ-27 מילייארד ש"ח כפי שהם בביטאונם מודים.אכן היו להם מפלגות כמפאי ומפם שדאגו שחובותיהם ימחקו.יד רוחצת יד.כל הקיבוצים העשירים ממוקמים במרכז הארץ מגעש, גליל ים,שדות ים ורבים אחרים שמחזיקים אדמות חקלאיות רבות ערך מבלי שיזרעו ויגדלו בהם מאום.כל עובדיהם היום הינם תאלנדים מנוצלים  (לת) כספי אוצר המדינה שימשו את ההסתדרות ומפאי
    • 19:05
    • 27.11.11

  •   גם עוד 50 שנה תאשים את מפלגת העבודה בחוליי החברה הישראלית ??? לאבי
    • 19:37
    • 27.11.11

    הליכוד בשלטון 34 שנים - מ-1977 (למעט תקופה קצרה שהסתיימה ברצח רבין) מפלגת העבודה הייתה בשלטון 29 שנים - גם פחות זמן וגם לפני 34 שנים.

    34 שנים היו לליכוד "לתקן" מדוע הוא לא עשה זאת
    ועם על שחיתות מדברים (שחיתות כותבים ב-ת) הליכוד וש"ס שברו את כל השיאים.

  •   ליתר דיוק, מדובר בסכום של 32 מיליאר  (לת) $
    • 11:54
    • 28.11.11

04 אם בתיכוניים החילוניים יפתחו בקמפיין לא מתגייסים עד להפרדת דת וחרדים נורית
  • 03:56
  • 27.11.11

מכספי מדינה. לליכוד לא תהייה ברירה ותיקצוב החרדים ייפסק באחת.
דרושה רק הנהגה וארגון לסדר לאומי חדש.

  •   ואם כן אז מה?החרדים ייבהלו?ממש לא. הליכוד ייבהל? גם לא.אותם תיכוניסטים יצביעו ברובם לליכוד ומפלגות הלווין שלו. תיקצוב החרדים יימשך כי הוא מובנה במערכת ופועל אוטומטית.עובדה שהוא לא נפסק גם כששינוי הייתה בקואליציה והחרדים ישבו מחוץ לממשלה.  (לת) ישראל ישראלי
    • 15:12
    • 27.11.11

  •   אומנם צודק אך הבעיה עמוקה ביותר, כי אפילו רבין שילם להם כמו טטלה אז בבקשה לא לקשקש כי שני הצדדים מושחתים, אני אומנם ימני בדעותי אך לדעתי יש לטפל בחרדים בדיוק כמו שיש לטפל בערבים ובשמאלנים אשר לכולם מחנה משותף, העדפת הקולקטיב על הדמוקרטיה תחת שמה של הדמוקרטיה.  (לת) אבי
    • 18:01
    • 27.11.11

05 לאחר שכל נסיון ליישום רעיונותיהם של לוי ודומיו הסתיים באסון נורא, רואים האווילים האלה לנכון לנגח את "ריקנותם" של כל מיני "מחנות" שהמציאו - כדי להתעלם מהמציאות הקשה מנשוא מבחינתם. מי שדחה אתכם ואת רעיונותיכם, מר לוי, אינו ה"ימין", ולא ה"דתיים". זה הציבור הישראלי עצמו - שהבין מה שלוי פשוט מסרב להבין כבת יענה שראשה נעוץ בבוץ חצר המוקטעה ברמאללה - עמדותיהם של הפלסטינים לא השתנו מאז 48. הם אינם מוכנים לקבל מדינה יהודית בגבולות כלשהם. נכון - מבחינת לוי אפשר להקים מדינה "חילונית דמוקרטית" מחר בבוקר. מבחינתו על הציונות אבד הכלח. אבל מה לעשות - הציונים אינם ה"דתיים" וגם לא ה"מתנחלים" ולא ה"ימין". כולנו ציונים חוץ מלוי ועוד מאתיים פסיכים. אין ציוני אחד שלא מבין עד כמה עמדותיו של לוי הזויות. אבל מה? תמיד יהיה מי שיכתוב בתגובות, "גדעון לוי הרב שלי" (: ואז, אתם יודעים. מגיעים לבחירות ושוב העם משום מה לא מצביע בל"ד. למה בעצם? מה רע בבל"ד? חנין זועבי הרבנית שלי! מודרניסט .
  • 03:59
  • 27.11.11

לאחר שכל נסיון ליישום רעיונותיהם של לוי ודומיו הסתיים באסון נורא, רואים האווילים האלה לנכון לנגח את "ריקנותם" של כל מיני "מחנות" שהמציאו - כדי להתעלם מהמציאות הקשה מנשוא מבחינתם. מי שדחה אתכם ואת רעיונותיכם, מר לוי, אינו ה"ימין", ולא ה"דתיים". זה הציבור הישראלי עצמו - שהבין מה שלוי פשוט מסרב להבין כבת יענה שראשה נעוץ בבוץ חצר המוקטעה ברמאללה - עמדותיהם של הפלסטינים לא השתנו מאז 48. הם אינם מוכנים לקבל מדינה יהודית בגבולות כלשהם. נכון - מבחינת לוי אפשר להקים מדינה "חילונית דמוקרטית" מחר בבוקר. מבחינתו על הציונות אבד הכלח. אבל מה לעשות - הציונים אינם ה"דתיים" וגם לא ה"מתנחלים" ולא ה"ימין". כולנו ציונים חוץ מלוי ועוד מאתיים פסיכים. אין ציוני אחד שלא מבין עד כמה עמדותיו של לוי הזויות. אבל מה? תמיד יהיה מי שיכתוב בתגובות, "גדעון לוי הרב שלי" (: ואז, אתם יודעים. מגיעים לבחירות ושוב העם משום מה לא מצביע בל"ד. למה בעצם? מה רע בבל"ד? חנין זועבי הרבנית שלי!

  •   לך לישון. חבל על הביטים שאתה מטריח אל טור התגובות בשעות הקטנות של הלילה.  (לת) REM
    • 12:10
    • 27.11.11

  •   מודרניסט שוב מטעה את הקוראים. אילו היה קורא את היוזמה הסעודית שעליה המליץ איש הימין מאיר דגן, הוא לא היה כותב את שטויותיו  (לת) אלפונסו
    • 13:02
    • 27.11.11

  •   מודרניסט או פרימיטיבסקי?  (לת) מי כאן האוויל?
    • 14:03
    • 27.11.11

  •   מודרינסט,תגובה מצויינת המשך כך עם כל הגיגיו  (לת) אורחת לרגע
    • 14:33
    • 27.11.11

  •   אם אתה אכן מודרניסט, אתה לא צריך לישון טוב בלילה. המדינה צועדת לאבדון בעניים פקוחות לרווחה.  (לת) פסימיסטית
    • 16:18
    • 27.11.11

  •   אלפונסו משקר - היוזמה הסעודית קוראת לחזרה של 5-7 מיליון (!) פלסטינים לתחומי מדינת ישראל גיאגיא
    • 16:26
    • 27.11.11

    איזה מן יוזמה זו? להכפיל את תושבי המדינה בעזרת זרים העויינים אותה (בצדק או שלא בצדק).

    למה שיתנגדו למדינה פלסטינית בגבולות 67 אם בשאר השטח תהייה גם מדינה עם רוב פלסטיני? זו לא יוזמת שלום, זו בדיוק אותה גברת מ- 48 בלבוש טיפה שונה

  •   מודרניסט טיעון יפה  (לת) ישראלי
    • 16:33
    • 27.11.11

  •   מדרניכט אולי תסביר לי איזה ניסיון היה ליישם את רעיונותיו של לוי ודומיו? קוטוזוב
    • 16:52
    • 27.11.11

    מאז רבין לא היה ולו קמצוץ של ניסיון ליישם רעיון זה או אחר של לוי ודומיו. אולי תסביר לי מה רע במדינה חילונית דמוקרטית? אןךח תסביר לי מתי הסתכלת על המציאות מחוץ למסך המחשב והטלביזיה?

  •   לא ידעת, REM. . . מני
    • 17:15
    • 27.11.11

    לא ינום ולא יישן שוטה ישראל (ר' צילום - "נאד
    נפוח"). . . רק מה? הוא הצנזור של הארץ, אז
    תיזהר!! הוא כמובן יחסום לי להתבטא נגדו. . .

    [13:30, 14:54, 15:50]

  •   לכל המגיבים ל"מודרניסט" רק שתדעו שזה מגיב מטעם שמעורר פרובוקציות במכוון. שאול
    • 17:17
    • 27.11.11

    אין טעם להגיב עניינית לדבריו מאחר ואין שום תוכן בכתביו. זהו סתם גיבוב מלים שאינו מתחבר שכל מטרתו לעורר פרובוקציה מטעם.

  •   אוקיי, סוףסוף הסבר! תודה, שאול!
    • 17:56
    • 27.11.11

    לא הבנתי איך ייתכן שקיים אדם אמיתי כמו מודרניסט...

  •   לאלפונסו :היוזמה הסעודית לפי ויקפדיה כוללת חזרה מלאה לגבולות 1967ופתרון צודק לבעית הפליטיםבהתאם להחלטה מס"194 של האום. משנת 1948 החלטה זאת אומרת חזרה של הפליטים לבתיהם או פצויים מלאים.למרות שמוזכר ת ביוזמה יחסים תקינים עם מדינות ערב לאחר הנסיגה המלאה אך קבלת מליוני ערבים למדינת ישראל יביא את הקץ שלה.  (לת) בני
    • 17:58
    • 27.11.11

  •   מצא מין את מינו אורני
    • 18:05
    • 27.11.11

    גם ישראל, כמו הפלסטינים, אינה מכירה בגבולותיה. עובדה - היא הקימה הרבה יישובים מעבר להם. הפלסטינים אינם מכירים בישראל. הישראלים, לעומת זאת, מונעים את קיומה של המדינה הפלסטינית. כל זמן שישראל מחזיקה את הפלסטינים תחת כיבוש אין ערך לדיבוריה על כך שהיא מכירה בזכותם לעצמאות.

  •   מודרניסט צודק, ויש לו שכל משובח. ושכל השמאלנים יהיו מרוצים בחיים המלאים שלהם ולא יציקו לאחרים.  (לת) גוגו
    • 18:18
    • 27.11.11

  •   לבני: בעניין זכות השיבה והיוזמה הסעודית. ויקיפידיה לא ירדה עם לוחות הברית מהר סיני , ולפעמים היא טועה. היוזמה הסעודית מדברת על קווי 67 ו"פתרון צודק ומוסכם" לפליטים. כלומר, מוסכם על ישראל. כלומר, אין זכות שיבה לתחומי מדינת ישראל הריבונית , אלא למדינה הפלסטינית העצמאית.  (לת) קורא טקסטים
    • 18:21
    • 27.11.11

  •   קרא שוב את ויקיפדיה. יש לך קשיים חמורים בקריאה. אבל כדי להקל עליך הנה קופי-פייסט ישר משם שמתייחס לעניין הפליטים: .הפליטים אשר ברצונם לשוב לבתיהם ולחיות בשלום עם שכניהם יורשו לעשות זאת במועד המוקדם ביותר האפשרי מבחינה מעשית. "אפשרי מבחינה מעשית" אומר , ואת זה מבין כל אדם עם מנת משכל מינימלית, שאין אפשרות כזאת.  (לת) דייקן
    • 19:41
    • 27.11.11

  •   מודרניסט אתה צודק.כשהאמת מתפוצצת להם בפנים הם מאבדים את הכיוון.  (לת) אלעזר
    • 20:00
    • 27.11.11

  •   תודה על הדיוק ,גם אותי הוא כבר הצליח לבלבל.  (לת) איתי
    • 21:55
    • 27.11.11

  •   די, די כבר, קשקשן בלתי חושב.  (לת) פוסט מודרניסט
    • 23:45
    • 27.11.11

06 מאמר כזה חשוב להדפיס ולחלק בפריפריה ,הקורבנות של הליכוד שמתקצב חרדים אוחנה
  • 04:02
  • 27.11.11

ומתנחלים על חשבונם.

  •   יותר חשוב לקנות ללוי בובת וודו - שיתקע בה סיכות וישחררנו מטרחנותו המתלהמת תדיר. מדינה נפלאה לנו - ואין שעתנו פנויה למיצי הקיבה המרירים של לוזרים.  (לת) אינפיניטי
    • 11:34
    • 27.11.11

  •   תמשיך לעצום העיניים ולדמיין את נפלאותה של המדינה. אם תפתח אותם אתה חלילה עשוי להתקל במציאות. לא נעים לשמוע מה שמקלקל את החלום. להמשיך לחלום יותר נעים מאשר להתעורר. היה כאחד החולמים ואל תתן לגדעון להעירך. אבל היקיצה בוא תבוא - ובקול שבר נורא היא תבוא. ואז, ללא ספק תהיה לך ולאחיך החולמים טענה חדשה: למה הערתם אותנו בוגדים? החלום היה נהדר!  (לת) עוד לוזר
    • 16:37
    • 27.11.11

  •   כל מילה בסלע!!  (לת) דמוקרטיה עכשיו
    • 18:07
    • 27.11.11

  •   עיוורון כזה הוא תןצאה של חינוך לציונות הלאומנית מגיל 3. פרדי אנטי ציוני
    • 19:05
    • 27.11.11

    סוף הציונות קרב.

  •   ושתיקה בשתיים  (לת) אלי
    • 20:35
    • 27.11.11

07 "רבני הגזע"- כן זה מה שקרה לפולחן ההתנחלות ושינאת האחר.  (לת) רביבו
  • 04:17
  • 27.11.11

  •   המחאה החברתית הוכיחה את ריקנותם=הדתיים והימין הקיצוני, שהם הדירו רגליהם מהמחאה ואף הלעיזו כנגדה, הוכיחו שכוחם רק בלדאוג לעצמם. אין ביניהם שום מנהיג המוביל תהליכים למען העם, לא בצבא, לא בפוליטיקה, לא באקדמיה, ולא במשרדי הממשלה. כל הפעילות שלהם מתמקדת ב"מה יצא לי מזה ומה יצא מזה לכנופיה שלי". לכן גם אירגונים לזכויות האדם נדמים כמאיימים עליהם, כי הם פשוט לא מסוגלים להבין את המשמעות של גוף כזה.  (לת) הפנאטיות מובילה לריקנות ואטימות
    • 13:08
    • 27.11.11

08 השמאל מחזיק ברוב בניינה של החברה? הצחקת אותי אלכס מהכרמל
  • 04:28
  • 27.11.11

זה היה אולי פעם, כשהשמאל הבן גוריוני היה יותר ימני מליברמן. היום כל מה שיש לכם זה חונטה בביהמ"ש, חונטה בתקשורת, אמנות מודרנית שאף אחד כמעט לא מבין ומדעי הדשא. זה הכול. וכל זה ניתן להחלפה. אנחנו, יהודי בריה"מ ובניהם, נחליף אתכם, כפי שעשינו את זה ב-1917 כאשר החלפנו את האליטה של המשטר הצאריסטי.
הרעיונות של הימין החילוני מאוד פשוטים: מדינה מערבית בעלת רוב יהודי מוצק ועם כמה שפחות ערבים, שחיה לצד מדינה פלסטינית מפורזת שחתמה על הסכם שלום, ובזה תמו כל תביעותיה.

  •   אחלה עבודה "עשיתם" שם כש"החלפתם" את האליטה של המשטר הצאריסטי ב1917  (לת) יבגני מהמוחרקה
    • 11:41
    • 27.11.11

  •   אמא רוסיה היתה אמורה ללמד אותך כבר שבכח נילס
    • 12:20
    • 27.11.11

    ובדיכוי לא מגיעים רחוק. תראה איפה היא נמצאת היום
    אלכסנדר. ממשלה של יוצאי KGB שהכניסה לכלא כל מי שצפצף בכיוון הלא נכון, דיקטטורה שרוצחת עיתונאים המביעים עמדות חופש ומיליונים על מיליונים של רעבים. את מי בדיוק "החלפתם"? את הצאר? ומי בא אחריו לנין? סטאלין? חרושצ'ב? את המודל הזה תיישם, אבל לא כאן חביבי. חזור לאמא רוסיה ו"תחליפו" את פוטין.
    ואגב, כמו שאתה רואה גם ברוסיה, הכח לא מוביל לשום מקום- הצ'צ'נים לא ירדו לכם מהגב, עד שלא תתנו להם את העצמאות שמגיעה (כן , מגיעה) להם.
    שא ברכה..

  •   יהודי בריה"מ ובניהם - בדיחה מהלכת זווית חדה
    • 12:24
    • 27.11.11

    מה קרה לאחר ש"החלפתם" את האליטה של המשטר הצאריסטי? להזכיר לך? ולא צריך ללכת לשם, גם היום איזה צאר קטן שולט ברוסיה. ומי האלטרנטיבה שלו? המפלגה הקומוניסטית? לא תלמדו כלום, נכון? העם הרוסי הוא עם של עבדים. משום מה היהודים שם סגלו לעצמם את המנטליות של העבדים, למרות שירקו עליהם (זה מה שעבדים רגילים לספוג, לא מפליא).
    באתם הנה לעשות את מה שעשיתם שם? זו הייתה המטרה שלכם כשהעלו אותכם הנה?
    יש לי בנדוד בכרמל, אני מאד מקווה שהוא לא חושב כמוך, למרות שגם הוא עלה מבריה"מ לשעבר.
    אמא שלי - שעלתה ארצה כציונית, כשפגשה את יהדות בריה"מ נהגה לומר שאללי מה קרה שם ליהודים, עד כמה הם שונים ממה שפעם היו יהודים ברוסיה. עד כמה הם דומים לרוסים.
    אנחנו, ילידי הארץ, יקירי ה"רוסי", לא ניתן לך ולדומיך להרוס כאן לחלוטין את מה שהורינו בנו כאן. לכו תהרסו מדינה אחרת, לא את מה שלא אתם בניתם.
    אני בושה במוצא ה"רוסי" שלי כשאני שומעת פנינים שאנשים כמוך מוציאים מפיהם.

  •   תחזור לרוסיה ולפוטין הדיק(טטור).  (לת) עוזי יער
    • 13:04
    • 27.11.11

  •   אלכס,אתה פשוט ליצן.אין הגדרה אחרת בשבילך  (לת) ישראל ישראלי
    • 13:39
    • 27.11.11

  •   @~למה שתתאמצו. תחזרו לרוסיה-יש שם בדיוק את מה שאתם שואפים אליו. אל תגנבו לנו את המדינה. די בנזק שכבר גרמתם למדינה ולנו. ביייי ולא להתראות. דרך אגב, כמה "יהודי ברה"מ" יש בכלל? הרי רוב העלייה הזאת היא לא יהודית. אולי 25% מהעולים יהודים וזה ממש לא סוד. אז גם להתחזות וגם לחטוף את המדינה..... תתביישו!  (לת) ל-08- אלכס
    • 14:17
    • 27.11.11

  •   מהגר העבודה הפוטיני בא לארץ ומנסה לחנך אותנו, שהקמנו ובנינו ולחמנו, איך צריך לחיות בה  (לת) מלח הארץ
    • 14:18
    • 27.11.11

  •   לשלוח את מהגר העבודה הזה לכלא סהרונים, יחד עם שאר מהגרי העבודה  (לת) הוא לא סודאני? אז מה!
    • 14:23
    • 27.11.11

  •   כפי שהחלפתם את הצאריסטים בסובייטים?  (לת) תודה, באמת
    • 14:40
    • 27.11.11

  •   what kind of nonsense is that? jo
    • 19:02
    • 27.11.11

    What you propose is exactly what the left supports. How is the right going to get us there?

  •   השמאל בהחלט מחזיק ברוב בניינה של החברה מפוקח
    • 19:51
    • 27.11.11

    אמנם העולים מבריה"מ משכילים ברובם אבל עדיים מעטים בהרבה משאר הישראלים המשכילים שרובם שמאל. החזון שלך לא יכול להתממש כי אתם נשענים על מחנה קנאי דתי שיחתור בכל כוחו להקים כאן מדינת הלכה. בשלב מסויים יבינו גם ה"רוסים" שהם לא נמצאים ברוסיה ושלא מדובר פה בצאריזם או בולשביזם אלא במדינה מודרנית ודמוקרטית או במדינה דתית לאומנית חשוכה שאין לה קיום.

  •   שאלת תם לאלכס מהכרמל New York
    • 19:59
    • 27.11.11

    אמור לי אלכס, נתנייהו וליברמן מכירים את "הרעיונות הפשוטים של הימין החילוני" ?

    ואם כן - אז למה הם מנסים להכניס כמה שיותר ערבים ע"י יצירת סבך של התנחלויות ?

    מדוע הם לא פועלים להקמת מדינה פלסטינית מפורזת החתומה על הסכם שלום?

    ואם אתה מאמין לכך שנתייהו אכן רוצה מדינה פלסטינית - אתה יותר תמים ממה שאתה חושב.

    האביב הערבי הוא החלום הרטוב של הימין בישראל - וגם החמאס עם הטילים מעזה משחקים לידיו. הימין רוצה משטרים ערביים עויינים וחלשים בגבולות שברור שאינם רוצים שלום.

    הימין רוצה את כל שטחי יו"ש, הגולן, ואם אפשר היה - אז גם את סיני - כמה טוב שיש מהומות בסוריה, וכמה חבל שהחזרנו את סיני למצרים.

    הימין רוצה שהמלך הירדני יפול - וירדן תהפוך דה פקטו למדינה הפלסטינית ב-ה הידיעה. שכל העולם יראה.

    הימין רוצה טרנספר מרצון או שלא מרצון (מלחמה "קטנה" תסדר זאת) של הערבין ביו"ש ואם אפשר גם עזה ואפילו ערביי ישראל - ה-"גיס החמישי")

    את הסיפורים על "שלום" אתה יכול לספר בלילה לילדים - אלה סיפורים יפים באמת - רק שאף אחד בימין לא באמת רוצה שלום.

  •   העולים לא משכילים ברובם! מכל המיליון וחצי שעלו/היגרו לארץ__רק 23% משכילים__השכלה די בינונית. [בערך אותו אחוז הם יהודים]. כל השאר הם איכרים קשיי יום שאינם משכילים, שהגיעו מכפרים ועיירות נידחים ברוסיה מולדובה, אוקראינה....... שברחו מעוני וחיים קשים מאוד.......... העולים תקועים בתבניות חשיבה נוקשות ולא דמוקרטיות, וזכויות אדם לא קיים אצלם......הם אוהבים מנהיג חזק וכוחני שכופה עליהם מה לחשוב ומה להצביע. השינוי בתפיסת עולמם, אם יקרה, זה יהיה בעוד שניים או שלושה דורות. עד אז לך תדע היכן נהיה בכלל.  (לת) ל--------מפוקח?
    • 22:37
    • 27.11.11

  •   מפוקח צודק ב 100 אחוז עידו
    • 23:37
    • 27.11.11

    רוב האוניברסיטאות ברוסיה וגם בברית המועצות היו גרועות למדי, האוניברסיטה הכי טובה ברוסיה היא אוניברסיטת מוסקבה והיא מדורגת מקום רע מהעברית

09 משה סנה  (לת) Adee
  • 04:47
  • 27.11.11

10 שני המחנות מתנהגים כמו תיכוניסטים במרד נעורים שמחפשים משהו ומישהו להתפרק עליו אילת עוף החול
  • 04:51
  • 27.11.11

כמה טוב שיש הורים, דהיינו "שמאל" ו"מדינה" שמתפקדים כמו הורים, ועליהם אפשר להתפרק, להטיח שטויות בלי לחשוב ואז עוד לתבוע דמי קיום. כמה ילדותיות ופינוק יש בדני גנון וחבורתו. איזו עליבות נפש, ואיזו בושה לבית המחוקקים.

11 מדוע אתה לא מסוגל ליצור מחנה ( אפילו חצי מחנה, אולי רבע מחנה, אולי 10 אנשים)  (לת) א.ב.ישראלי
  • 05:01
  • 27.11.11

12 פרדוקס הטפיל רובין הוד
  • 05:02
  • 27.11.11

האבולוציה עדיין לא מצאה פתרון להתפשטות הלא מרוסנת של טפיל עד שבדרך בלתי נמנעת הוא מביא להרס הפונדקאי עליו הוא נסמך, וממילא גם לקיצו שלו.

13 ומה לגבי ריקנות השמאל? הרואה את הנולד
  • 05:06
  • 27.11.11

למרבה הצער אני מסכים עם חלק מהביקורת ובמיוחד עם טירוף ההתחרדות, אבל מה לגבי ריקנות השמאל? איזה מנהיג דגול קם לשמאל בשנים האחרונות? איזו תכנית נאורה גדולה הציעה השמאל שתמשוך את ליבותיהם ואת מוחותיהם של רוב העם? איזו תכנית מדינית הציעה השמאל שתכיר במצבנו בעולם? איזה תרבות עמוקה ומשמעותית הוליד השמאל בשנים האחרונות. השמאל החליף את ה"ומפני חטאינו גלינו מארצנו" של היהדות עם שנאה עצמית ואת התקווה לגאולה בכמיהה לחורבן. קל מאוד לשמאל להכות על חטא על חזה הימין ועל חזה החרדים, אך מה לגבי החזה שלהם עצמם? ואם הימין והדתיים רוכבים על גביהם של השמאל, זה רק משום שהשיטה הפוליטית מאפשרת זאת ומדרבנת אותה. זונה תהיה חסרת פרנסה אם לקוחותיה לא ישלמו!

14 הנואם היה ה"דוקטור". ילקוט הכזבים המלא, עמ' 165/6  (לת) אגודת דוברי אמת
  • 05:09
  • 27.11.11

15 כשיגמרו לימין כל הממתקים בחנות הנבזזת קרמבו עם כיפה
  • 05:16
  • 27.11.11

יהיו כמו השועל והכרם.

16 טועה. הם בטוחים שיסתדרו מצויין ולמה לא בעצם עמי
  • 05:19
  • 27.11.11

טועה טועה טועה.
הם מושכנעים שאין להם שום בעיה. שהם יסתדרו
שהכל יהיה יותר טוב
ושכשהשמאל יהיה במחנות או בבתי סוהר או בחדרי העינויים תבוא לכאן גאולה

  •   מה לכם שאתם נוזפים ב ג ו ל ם שיצרתם במו ידיכם? הלוך תלכו — עם מדינת הלכה שיצרתם לכם
    • 10:07
    • 27.11.11

    הרי זה הדבר שמעיד יותר מכל על הריקנות — ריקנותכם שלכם, מרעישי העולמות.
    ועוד הערה: התובה הזאת נשלחה בדיוק בשעה 05:30

17 מה לכם שאתם נוזפים ב ג ו ל ם שיצרתם במו ידיכם? הלוך תלכו — עם מדינת הלכה שיצרתם לכם
  • 05:29
  • 27.11.11

הרי זה הדבר שמעיד יותר מכל על הריקנות — ריקנותכם שלכם, מרעישי העולמות.

18 ציור מציאות קיצוני אך נכון במהותו. השמאל בכלכלה צודק אך עוור לחוסר נכונות שכננו לוותר על פלשטינה הישנה בעבור חדשה  (לת) har tk
  • 05:54
  • 27.11.11

19 ניתוח מבריק ומפתיע כרגיל גדעון לוי חכם ומעורר מחשבה רק חבל שהריק הזה הוא וואקום שאיליו נשאבים יותר ויותר ישראלים  (לת) נביא השקר האמיתי
  • 05:59
  • 27.11.11

  •   גדעון לוי עוזר.... לימין! אלי הרחובותי
    • 20:12
    • 27.11.11

    תמשיך לכתוב את מאמרי שנאת ישראל שלך הם עושים לנו רק...... טוב! ה"כתבות" שלך מוכיחות לעם כל יום מחדש, מי הם השמאל ולאן הדרך שלהם מובילה אותנו וכך גם מי שנחשב אצלכם ל"ימין מתון" מקצין ומתחיל לשנוא אתכם יותר! גדעון אל תפסיק!!!!!!

20 זה נשמע כמעט כמו אמונה בעולם הבא. שמאלני שפוי
  • 06:00
  • 27.11.11

סיכום קצר של מאמר זה - הרשע הריקני לא יכול לתקיים לאורך ימים, והצדק בסופו של דבר ינצח. אשרי המאמין. הנביאים ואיוב הכירו את המציאות בצורה הרבה יותר טובה. אמנם שום דבר לא מתקיים לנצח - לכל דבר בא קיצו. אך במציאות, הרבה ממלכות הרשע מגיעות אל קיצן בשיבה טובה. האיקויזיציה הקאתולית - אילו היינו חיים אז, היא לא היתה מסתיימת בתקופת חיינו. כיום השינויים אמנם יותר מהירים, אך גם הם זקוקים למומנטום. וכרגע לא נראה מומנטום כזה באופק. הייתי אמנם רוצה לראות קרן אור אופטימית באופק הקודר שמסביבנו. התעלמות מן המציאות לכשעצמה תוכל, לכל היותר, להעניק לנו הזיות נעימות. אך קרן אור ממשית לא תצמח מכך.

21 תודה על המאמר! לפחות אדם אחד יודע לראות, להתבונן ולהבין את אשר קורה פה!  (לת) אבידן, פרנקפורט/גרמניה
  • 06:13
  • 27.11.11

22 אבל גם השמאל פשט את הרגל מבחינה ערכית ויש להכיר בזה. ג. לוריה
  • 06:15
  • 27.11.11

כאיש שמאל אני אומר את זה בצער, אבל אם כל מה שיש לנו למכור זה "שתי מדינות לשני עמים", אז גם לנו אין מה למכור. ועד לאחרונה השמאל הישראלי מכר את נשמתו הסוציאל-דמוקרטית בשל האובססיה שלו על חלוקת הארץ. רק לאחרונה, עם גל החקיקות האנטי-דמוקרטית, נזכר השמאל בתפקידו האמיתי בחברה: לשמור על הקידמה והליברליזם.

בישראל, ובכל העולם, הימין מתחזק כי לשמאל אין תשובות. רוב הישראלים כבר לא משוכנעים שפתרון שתי המדינות יפתור את כל צרותינו ואין מה לעשות, הם צודקים. רק אחרי שנרפא את הפצעים הפנימיים של החברה הישראלית, נוכל להיות אומה חזקה מספיק בשביל לעשות שלום. עד אז, אנחנו רק נתכנס בעצמנו כאליטה מתבכיינת.

23 אז עד מתי נבליג?  (לת) הרוב הדומם
  • 06:18
  • 27.11.11

24 גדעון והמחנות יעקב
  • 06:18
  • 27.11.11

מענין גדעון אתא עומד בשער ומטיף לכולם על הקצנה כזו ואחרת ולאן זה יוביל אותנו אבל מענין איך אתא לא בודק בתוך ביתך איך השמאל הפך משנה לשנה יותר רדיקלאי יותר פוסט ציוני וחובב עמיםאחרים{ערבים מסתננים} עד כדי סכנה של חיסול מדינה יהודית זאות אתא לא רואה יחד עים כל המחנה שלך שמשנה לשנה הופך ליותר קטן אבל מסוכן למדינה איך אתא לא רואה איך אתא לא שומע תעשה בדק בית אצלך ורק אז תבקר בתים אחרים

25 שם שום שום שם
  • 06:28
  • 27.11.11

ַּיּוֹם בּוֹ תָּעֹפְנָה כָּל הַצִּפּוֹרִים
מִכְּלוּב חַיַּי
וְהַנּוֹצָה הָאַחֲרוֹנָה
תִּנְשֹׁר מִזְּנַב הַדֵּרָאוֹן
לִנְחֹת עַל שַׁיִשׁ קַר

26 על המחנה הימני עובר תהליך של הקצנה לאומנית, טרום-פשיסטית. גדעון לוי הרב שלי.  (לת) המחנה הדתי מביא את היהדות לניוון, לחילול שם שמיים
  • 06:40
  • 27.11.11

27 ריק אוחז בעולם הדתי. כבר עשרות בשנים שלא צמחה שם דמות תורנית או הלכתית חשובה אחת, על דמות מופת מוסרית אין מה לדבר.  (לת) אין ולו רב אחד עם אומץ לב לומר: אנו עוברים עבירות של ייהרג ובל יעבור
  • 06:42
  • 27.11.11

  •   אתה בור קיימות ביהדות רק 3 עבירות של יהרג ועל יעבור שפיכות דמים גילוי עריות ועבודה זרה . האם אתה רוצה שרבנים יתירו עבירות אילו? תחשוב.  (לת) צבי
    • 18:26
    • 27.11.11

  •   תמצא באתרים הדתיים והחרדים רשימה ארוכה של רבנים שהם דמויות תורניות ומוסריות . על תקנו את כל מה שגדעון לוי מוכר לכם כי מאמריו הזויים .  (לת) בני
    • 18:31
    • 27.11.11

28 גדעון לוי, כירמיהו וכישעיהו - נביא אמת  (לת) רוח הקודש מדברת מעטו של גדעון לוי
  • 06:45
  • 27.11.11

  •   נכון. הנביאים לא היו אנשים "סימפטיים" אבל אמרו אמת.  (לת) גיורא
    • 10:25
    • 27.11.11

  •   הקצנה דתית, לאומנות ו"פטריוטיזם" מזוייף, גזענות ושנאת השונה הם גיורא
    • 10:29
    • 27.11.11

    כולם סימפטומים של אובדן הדרך והזהות שמובילים לאסון. לא חסרות דוגמאות לכך בהיסטוריה המודרנית. רק שבני-אדם לא לומדים לקח.

  •   תקרא את כתבותיו ותחזיותיו בימי אוסלו העליזים, ותראה מה יצא מהן...ותבין שהוא נביא שקר  (לת) רק שהוא נביא שקר
    • 12:27
    • 27.11.11

29 צודק לוי, חבית ריקה מרעישה יותר, אלא שבאלפיים השנים האחרונות כך נוהגים נציגי ורוב מנהיגי היהדות בגולה, הקצנה והחרדה של הקהילה שלהם. פעם זה היה על מנת לשמור על היהדות, היום זה בשביל כוח ועוד כוח ועוד כוח, כמה שניתן יותר,  (לת) דעתן
  • 06:47
  • 27.11.11

30 עוברים על איסורים שהם בגדר ייהרג ובל יעבור: 1.שפיכות דמים, 2.איסור גזל, 3מצוות דינים. ורבנים מעודדים או שותקים.  (לת) להפסיק לממן רבנים מן הקופה הציבורית
  • 06:51
  • 27.11.11

31 מחנה הימין והמחנה הדתי, ריקים. איסטרא בלגינא קיש קיש קרייא  (לת) גדעון לוי צודק, כמו תמיד
  • 06:52
  • 27.11.11

32 ללמוד את המאמר הזה בכל בתי הספר, לתרגם אותו לכל השפות, להפיץ להפיץ  (לת) אסירת תודה להארץ
  • 06:52
  • 27.11.11

33 אילו היית מתנהל בדרך שאתה ממליץ להם להתנהל, דיינו איך גדעון תורם
  • 06:55
  • 27.11.11

איך אתה גורם להקצנה אתה בכלל לא מרגיש, איך אתה מביא לשנאה, לייאוש, לפלגנות בתוך העם כולו.
אתה בכלל רוחץ בנקיון כפיך, כאילו אתה לא קשור בכלל, זה רק הם הרעים, הקיצוניים, הלוקחים לעצמם, הפטורים מחובות.
חלקך המסית בכל זה מבחינתך שה תמים שכמותך בכלל לא קיים.
המגיבים חוזרים וקוראים לך מעל הבמה הקטנה הזאת שתפסיק כבר עם הכתבות המשמיצות האלה, המסיתים נגד הימין, נגד החרדים.
לא נראה שבאמת איכפת לך מאיתנו, העיקר שהאג׳נדה שלך תתנחל בלבבות ותשנה את המפה הפוליטית.
אני מודיעה לך שאתה גורם שיקרה בדיוק ההיפך, כל כך הרבה השמצות מהכיוון שלך מביא את כולם לברוח ממך.
לא מספיק שקשה איתם גם כך, למה אתה כל הזמן מוסיף שמן למדורה

  •   הוא לא יצנזר עצמו בגלל הפחד מהממלכתיות המזוייפת ראובן
    • 16:17
    • 27.11.11

    אם כבר שיגיד את האמת שלו ואין בה שום הסתה, סתם דברי אמת בוטים ונכוחים.

34 גדעון שלום חוזליטו
  • 06:58
  • 27.11.11

גדעון שלום.לשם שינוי טור אובייקטיבי ולא מתלהם.וצדקת כמובן כשכתבת "בינתיים" על ההובלה הצבאית,כיוון שכידוע לך אחינו חובשי הכיפות הסרוגות שמגינים עליך ועל חבריך,בדרך לכיבוש מזהיר של נטל זה,שמשום מה הולך ופחות אצל גלויי הראש.חודש טוב.

  •   שטויות במיץ אחד בירושלים
    • 10:09
    • 27.11.11

    חובשי הכיפות הסרוגות (כמו רוב 'כוחות הבטחון' כיום) מגינים על עצמם. לאחרים, אם היו יכולים, היו מכבים את השמש, והם בדרך לעשות זאת.

  •   לחיזויים שלום-לא מוכן שהבן שלי ייהרג עבור מדינת יהודה הבנת למה?
    • 11:29
    • 27.11.11

    הבן שלי רצה להיות לוחם.שכנעתי אותו שלא. משום שמדינה המקדשת את שלום ההתנחלויות על שלום מרבית אזרחיה ומקריבה כל ערך טוב וכל תקציב טוב וכל סיבה טובה לחיות כאן חיים נורמלית לטובת הזימה של מיעוט שתלטני אינה מציגה חלופה של מלחמת אין ברירה אלא של חיים על חרב מדומה

  •   נוזליים היקר-צבא הכיפות הסרוגות מפחיד יוותר מהחמאס חילוני לוחם
    • 11:32
    • 27.11.11

    ככל המתרבים לוחמי אלוהים בקרב לוחמי צה״ל,ועם כל הפליאה וההערכה למוכנות ולהקרבה , כך גובר החשש שלי כי הם משרתים בצבא המשיח ולא בצבא הגנה לישראל-האם זו התשובה היהודית לאביב הערבי המוסלמי או לחמאס?

  •   שקר שחוזרים עליו פעמים רבות לא הופך אמת New York
    • 20:08
    • 27.11.11

    עדיין אחוז החיילים הקרביים בקיבוצים ובמושבים 67% הוא גבוה יותר מאחוז החיילים הקרבים ביו"ש 61%

    חיילי ישיבות ההסדר משרתים בפועל 14 חודשים - כל השאר משרתים שלוש שנים - ואין להם נאמנות זרה - לרב ולפרשנות שלו לחוקים מלפני 3000 שנה.

    מה שכן - בלעשות רעש אתם טובים.

  •   ייתכן מאוד שכן  (לת) אחד שיודע
    • 00:03
    • 28.11.11

35 כל מילה בסלע  (לת) ע
  • 06:59
  • 27.11.11

36 כתבה משונה. אני רק שאלה
  • 07:02
  • 27.11.11

אם מחנה הימין ב"משבר זהות עמוק" אז מדוע הוא מתעצם?
ואם השמאל הקיצוני הפשיסטי - משם מגיע המחבר - הוא המחנה הרלוונטי, אז איך הוא נמחק למעשה וכמעט לא קיים?
מילים, מילים, מילים. אפס תוכן.

37 בפעם הראשונה בחיי אני מסכים עם כל מילה של גדעון לוי  (לת) ניר
  • 07:05
  • 27.11.11

38 !Someone must be punished Shai - Boston
  • 07:05
  • 27.11.11

The “right” is not fighting for the settlements any more. This is not another “Yesha is here” campaign. This is about punishing the “left” for it’s traitorous behavior, particularly in supporting the economic boycott of settlements. This is about punishing the guilty left for his critical part in “loosing” the fight for the territories in the international scene (it was lost long before). The “right” can’t blame itself for losing the tertiaries; this is like killing the messiah again or worse, blaming God.

39 מה קרה עשרים שנה אחרי אוסלו זה כבר רואים - עם לזה אתה מייחל אז אנחנו ב"ברוך" גדול  (לת) אבי
  • 07:10
  • 27.11.11

40 הוצאת לי את המילים מהפה - דייקת בכל שורה !!! שלומי הגבוה
  • 07:18
  • 27.11.11

וכדאי לציין כי העגלה שלהם אף פעם לא היתה מלאה במי יודע מה.
לא של הימין ולא של הדתיים.
איראן זה שם.

41 להפריד דת מהמדינה-כל הרבנים לעבודה-הימניים ההזוים הביתה  (לת) חיים
  • 07:44
  • 27.11.11

  •   מי שהביא לכאן 40 אלף רוצחים ומחבלים שגרמו לים של הרס ודם ובנה את מדינת החמס גרורת אירן מנוע מלדבר.עדיף שיתחפר עמוק במחילות ולא יוציא ראש או הגה.חלאות הסמול חסר הבנה ואוריינטציה באזור
    • 08:42
    • 27.11.11

    באיצטלה של דמוקרטיה ושלטון החוק הסמול בתקשורת ובעליון רומסים ברגל קשה כל פתחון פה ורצון של רוב העם.אין לי ולרבים אחרים אמון בשניהם.
    קולות ההיסטריה והפניקה בה נמצא הסמול בוקעים למרחוק כמו גם חירחורי ופירפורי הגסיסה שלהם.שאפו לחכים הצעירים.בהצלחה.

  •   מי שכותב 40,000 רוצחים משקר HMJE
    • 13:04
    • 27.11.11

    1. מספר הפלסטינים שהגיעו מחו"ל לשרת במשטרה הפלסטינית רחוק מאד מ- 40,000. בנספח 1 ס' iii ס' משנה a4 של ה"הסכם על רצועת עזה ואזור יריחו" שנחתם בקהיר ב-4/5/94, הוסכם שמספר הפלסטינים המגיעים מחו"ל לשרת במשטרה הפלסטינית לא יעלה על 7,000! יתר על כן, ע"פ אותו הסכם, (בנספח 1 ס' iii ס' משנה c3) המספר הכולל של כל אנשי המשטרה הפלסטינית לא יעלה על 9,000!
    2. הפלסטינים שהגיעו מחו"ל לשטחי האוטונומיה כדי לשמש כשוטרים לא היו רוצחים ואף לא היו מעורבים, לפני שהגיעו מחו"ל, במעשי טרור. בנספח 1 ס' iii ס' משנה b4 של ההסכם על רצועת עזה ואזור יריחו נכתב שרשימת השוטרים העתידיים תאושר ע"י ישראל. ואכן, כפי שנכתב ב"מעריב" מ-14/7/94: "הקריטריונים של ישראל אסרו כניסתם של פלסטינים שיש להם אחריות שילוחית ישירה לביצוע פיגועי טרור, ופלסטינים שהייתה להם שותפות ישירה בפיגוע".
    לא זו אף זו, כאשר התברר לישראל שארבעה פלסטינים שהיו מעורבים בעבר בטרור נכנסו עם שיירת ערפאת בראשית יולי 94' לעזה היא דרשה לגרשם ואכן למחרת הם גורשו למצרים. זאת על פי "מעריב" מ-14/7/94. באותה כתבה אמרו רבין ופרס שהניסיון להכניסם סתר את ההסכם על רצועת עזה ואזור יריחו.
    3. הטענה כי אלה שהגיעו מטוניס רצחו הינה טענת כזב משום שכל הפיגועים במשך שבע השנים שלאחר חתימת הסכם אוסלו, עד האינתיפאדה שפרצה ב-2000, לא בוצעו ע"י אנשי הרש"פ אלא נעשו ע"י החמאס והג'יהד כפי שכותב רונן ברגמן בספרו "הרשות נתונה" בע' 251. גם האתר "מסבירים ישראל" ((http://www.masbirim.gov.il/i_dictionary.html של משרד ההסברה הממשלתי מצביע על כך שכל הפיגועים נעשו ע"י החמאס והג'יהאד.

  •   למה 40,000 אלף בלבד? תגיד כבר 4 מיליון - זה נשמע טוב יותר  (לת) נשומה
    • 16:19
    • 27.11.11

42 דמיון ברור לערבים האנטי ציונים רני
  • 07:44
  • 27.11.11

כמו ששם כל פעם שיש בעיה פנים מדינית מאשימים את הציונות כך גם פה הימין והדתייים מאשימים את השמאל והדמוקרטיה. ההמון מייד נוהה.

43 הז'בוטינסקאים האמתיים, ריבלין, בגין, מרידור וכו', מתביישים בהתנהגות האנטי ז'בוטינסקאית של חלק מנציגי הליכוד בכנסת.  (לת) איציק המרכז
  • 07:47
  • 27.11.11

  •   ה'אמיתיים' תמיד מזדנבים אחרי הפשיסטים ולא עושים כלום  (לת) מעקמים את האף?
    • 09:10
    • 27.11.11

  •   מתביישים אבל נשארים בממשלה אחד בירושלים
    • 10:10
    • 27.11.11

    למרות שאתמול החתול של מרידור נדמה השמיע כמה שאגות.

  •   על ההבדל הגדול בין בגין/שמיר ונתניהו. תזכורת היסטורית
    • 11:44
    • 27.11.11

    למחרת מהפך 77 נשאל בגין בשידור חי בקול-ישראל ע"י אחד השדרים הנפחדים, מה יהיה עליהם. תשובתו: תרגעו, הכל יהיה בסדר. ואכן זה מה שקרה. לא בגין ולא שמיר ניסו לפגוע אפילו בשולים בהגמוניה של השמאל בתקשורת הממלכתית, במערכת המשפט או בכל תחום אחר. וזו הסיבה ליחסים הטובים שלהם עם השמאל. הראשון שמנסה לחלץ את המדינה מלפיתת החנק של התמנון השמאלני הוא נתניהו. ואלה התוצאות. הכפשות בלי קץ על בסיס יומי בכל כלי התקשורת המרכזיים.

  •   אתה כבר נולדת אז? או שסבתא סיפרה לך את כל זה?  (לת) מתעניין
    • 14:29
    • 27.11.11

  •   אתה צריך ללמוד שוב את ההיסטוריה תומיסלב למפל
    • 16:21
    • 27.11.11

    יש לי הרגשה שלא נולדת במהלך מסעות הצלב של הימין. מצד שני, כיום המצב גרוע ביותר - הימין הבולשיבקי איבד את הבושה.

44 מצביעי הימין נמצאים, כל מקום, בכל תעשייה, חקלאות הייטק ביטחון ועוד. זה שדרכם חסומה לבג"צ ולתקשורת לא אומר שהם חיים על חשבון השמאל.  (לת) קבל תיקון
  • 07:51
  • 27.11.11

  •   הצחקת!! מצביעי הימין נמצאים בהייטק בתור מנקי אסלות, בתעשייה ליד מכונות התפירה או במשחטות, ובביטחון בתור מקהלת הרבנות הצבאית, ואלה היחידים שיוצאים לעבודה, היתר יושבים בישיבעס כשהם לא עסוקים בהשרצה....  (לת) תיקון של חצות
    • 13:13
    • 27.11.11

45 מפה קיצונית של פילוג עמנו.מה שהכי מפלג היום,זו הסרבנות של הערבים להודות דן י
  • 07:52
  • 27.11.11

שהפסידו פלשטינה הישנה ולשאוף לבנות אחת חדשה משלהם.אני פוגש מוסלמים מכל מיניי ארצות ותמיד "כשניפתחים"..מתגלה שהם לא מקבלים שפלסטין הישנה היום ותישאר עברית במהות ושלום הוא קדוש כאשר כולם מוסלמים.. האמת היא שאם נמשיך להיות כל כך מפולגים נהרוס הכל בעצמנו.

46 לא טרום פאשיסטי , אלא ניאו פאשיסטי בן יוסף
  • 08:01
  • 27.11.11

פלוטוקרטיה נאו פאשיסטטית , עכשיו זה כאן , כדי להפוך חברה שלמה לזומבים , לוקח ארבעים שנה לצאת מזה , צריך מלחמה ומתים רבים, החדשות הטובות- יש מספיק מקום בבתי הקברות , ואל תגידו לא ידענו!

47 הם פשוט חותרים למנהיגות ערן ברין
  • 08:09
  • 27.11.11

לוין,דנון, אלקין ושותפיהם פשוט רוצים להגיע למנהיגות על גלי השנאה/קנאה של מרבית בוחרי הליכוד וישראל ביתנו לאחר, לאליטה של רחביה (בעקר זו שבתוך הליכוד), לערבים, לסמול.

48 נכון, אבל רפרפ
  • 08:15
  • 27.11.11

קדמה לכל אלו - ובהרבה - התלהמות שמאלנית של עיתון "הארץ".

49 אמת ויציב. בוז לימין המתנחל והעיוור.  (לת) אזרח
  • 08:27
  • 27.11.11

50 המשפט האחרון של הפסקה לפני האחרונה די מסכם את הכול טל
  • 08:32
  • 27.11.11

"רוב בניינה של החברה - המדע, האמנות, המשפט, חלק מהכלכלה ובינתיים גם חלק מהצבא - מוטל על כתפי המחנה האחר, בזכותו יכול הימין להמשיך להשתולל באין מפריע." כאשר בעל השקפת עולם ימנית מתעסק בדברים אלה שצוינו הוא מוקע ומוחרם מאותם חוגים. היכל תרבות באריאל הוחרם. השופט סולברג הוא שופט ענייני ומצוין ובניגוד למקפיין המשפיל והמבזה של עיתון זה הוא ליברל ומקורי. תקיפת כל שופט אחר הייתה נחשבת להרמת יד על מערכת המשפט אבל מהחוגים הצווחים את הסיסמאות האלה אין פוצה פה ואין אחד שיקום ויגן על שופט בישראל. הוא פסול רק בגלל שהוא מן
"המחנה האחר" ובגלל שהכניס לאילנה דיין מהברנז'ה על תחקיר שקרי ומביש שערכה והכפישה קצין שלא ישן לילות כדי להגן על גבול מוכר לפי כל ההסכמים שנחתמו. האומנות בארץ היא אומנות שמאלנית מתבכיינת של יורים בוכים או פמיניזם גרוטסקי בדמותה של רונית אלקבץ או געגועים ליפי הבלוריט והתואר של מפא"י או איזה יהודיה מתאהבת בערבי בחברה גזענית(קיטש להחריד) במשפט-חס וחלילה אם ימנו שופט שמרן (אגב השופטים שלנו הם לא אקטיביסטיים אלא שמרניים שרק מדברים גבוה גבוה את השיח הליברלי . אחרת לך תסביר את אחוזי ההרשעות בישראל וההחמרה הפופוליסטית בענישה. לך תסביר את העובדה שלא נותנים לאנשים להתפטר מעבודתם מחזיקים אותם בתור עובדי כפייה. דווקא פסיקות אמיצות ובאמת ליברליות ללא כל המלל הגבוה יצאו מפי שופטים בישראל שתויגו כשמרנים כמו לנדוי מנחם אלון גרוניס ודנציגר ומי שקצת למד משפטים וקרא פסקי דין שאינם בג"צים פוליטיים יודע על מה מדובר. כל מי שעוסק בתחום הפלילי אינו רוצה לקבל בהרכב את השופטים ה"ליברליים" שלא העלו בחיים שלהם את המילה זיכוי על שפתותיהם). עכשיו גם הימנים והשמרנים רוצים דריסת רגל בתחומים האלה השייכים למונופול קטן אליטיסטי פסאודו-ליברלי. ויודגש, אני בכלל לא שייך למחנה הדתי או הימני. אבל הנידויים החרמות והדה לגיטמציה לצד השני הם שמובילים לחקיקה ולמציאות המיותרת שאנחנו חיים בה. במקום לכתוב מאמרים ולהתחבא מאחורי השמלה של בג"ץ ראוי שאנשי המחנה החילוני ליברלי יתפקדו למפלגות ויקחו חלק בהליך הדמוקרטי. רק אז יחזור המחנה הזה לגדולתו. יותר מדי זמן הוא שקוע באינדיבידואליזם קיצוני וגם הוא איבד את ערכיו.

51 היכן שנמצא אלוהים, לא צומח עשב  (לת) אופיר מורן
  • 08:33
  • 27.11.11

52 בעולם הדתי והחרדי צמחו דמויות מופת הלכתיות אבי
  • 08:36
  • 27.11.11

אולי הם לא מפורסמים ,אבל הם לחלוטין קיימים .
נשות השאלים הם כת קיצונית דתית שלא משקפת כלום משום שכתות קיצוניות יש בכל מדינות העולם .
קווי מהדרין לא קיבלו את הסכמתם של גדולי התורה החרדים
והם פרי הקצנה של עסקנים חרדים שמוליכים את החרדים
לאבדון . ורוב הפוסקים החרדים לא השתתפו בחרמות על ערבים ,מדובר במיעוט .

53 קולות ההיסטריה והפניקה בה נמצא הסמול בוקעים למרחוק כמו גם חירחורי ופירפורי הגסיסה שלהם.שאפו לחכים הצעירים.בהצלחה רדידות הסמול החתרן ומסוכנותו הוכחה באוסלו
  • 08:37
  • 27.11.11

באיצטלה של דמוקרטיה ושלטון החוק הסמול בתקשורת ובעליון רומסים ברגל קשה כל פתחון פה ורצון של רוב העם.אין לי ולרבים אחרים אמון בשניהם.

54 הבלים שקול
  • 08:38
  • 27.11.11

הטכנולוגיה ,הצבא,הרפואה וכל הדברים הטובים שהכותב מציין אינם של "ישראל החילונית",ומעולם לא היו.פמפום התיזה ההזויה כאילו הדתיים והימנים חיים על חשבון הנאורים -מעידה על יאוש שאחז במר לוי ובדומיו לנוכח המציאות ,בה כל עמדות המפתח נתפסות אט אט ע"י האליטות החדשות,הטובות יותר.

55 שוב קשקשת ברשת שון
  • 08:38
  • 27.11.11

אני לא חי על חשבונך למרות שאני איש ימין. זה המצב כעת. אנחנו הרוב ובעשור הקרוב אנחנו גם במערכת החינוך. כך שאתה ודומיך או שתקבלו את עמדת הרוב הדמוקרטי או שתתנדף מפה. לי יש עתיד ארוך טווח בארץ הזו לעומתך.
אם לא נח לך... לך לך!

56 אוי גדעון כמה אתה צודק !!! גור
  • 08:39
  • 27.11.11

וגם עצוב כי האשצה רובצת קודם כל על החילוניים, על הפסבדו "מכבדי הדת" ובמיוחד לכל הרוחות הנושבות בקרב הצעירים האינטלגינטיים שמחפשים דוחניות בדת .... כל אלה נותנים יד לטאליבאנים החדשים להשתלט על כל שדירות חיינו

57 ישראל הימנית והדתית עדיפה על ישראל השמאלנית ההזויה חובקת אויבים מרצחים.  (לת) שרון
  • 08:40
  • 27.11.11

58 טקסט מעולה וכל כך נכון. הבעיה עם הריקנות הזו עורכת
  • 08:43
  • 27.11.11

שהיא כמו חלל שחור ואימתני, שבולע כל מה שנמצא סביבו בלי הבחנה. כולל אותנו, אלה שאינם משתייכים למגזרים המדוברים. אין, אין עתיד.

59 אם הינך כותב שצה"ל טובח בסורים, אז רק מוחך ריק לגמרי,  (לת) מה יעזור כתבה אחרת?
  • 08:44
  • 27.11.11

60 ריקנותם של הדתיים והימניים jud
  • 08:47
  • 27.11.11

גדעון לוי, מילים בסלע! כלהכבוד! הימניים צבועים וריקניים ועם ראש אטום לצערי זה האספסוף שבוחר ליכוד וה בשלטון מי שבנה את הארץ ונלחם עליהם הם האשכנזים-השמאלנים שהיו אידיאליסטיים ובזכותם קיימת הארץ בגין היה י"יכנה" ימני וגועלי שזיהה את רגשי הנחיתות האי אינטלגנטיות והאמוציונליות של עדות המזרח ועבד על זה.

61 מאמר חשוב  (לת) טניה
  • 08:48
  • 27.11.11

62 הבעיה היא שבאף אחד מהמחנות אין חשיבה אסטרטגית ארוכת טווח שי
  • 08:50
  • 27.11.11

במו ידיהם הם כורתים את הענף (אנחנו החילונים) שעליו הם יושבים.

63 שכחת כי הרצל רצה להתנצר עם ילדיו?  (לת) ימני גאה,
  • 08:50
  • 27.11.11

64 משה סנה, לא בני מהרשק. אחד שזוכר
  • 08:51
  • 27.11.11

בני מהרשק היה מרים את הקול תמיד, בלי קשר לתקפות טיעוניו.

65 הפילוג הוא במוחם של השמאלנים, אכולי השינאה לשלטון.  (לת) ימני גאה במדינה,
  • 08:53
  • 27.11.11

66 מסכים הפעם עם גדעון לוי , אבל האשם הוא בשמאל וגם בימין שניהם זקוקים גואל
  • 08:53
  • 27.11.11

לדתיים (החרדים ) זה כידי להיפתר מהשטחים וזה כי להמשיך להחזיק בהם , והדתיים (החרדים) הפכו לזונה בעל כורחם הם יתנו את כל ה... שלהם תמורת שלמונים . לו היו השמאל והימין נורמאלים הם היו זורקים את החרדים לפח האשפה מניחים לתקופה את בעיית השטחים ועושים קואליציה שמטפלת רק בבעיות האמיתיות ,אבל כשהרוע והטיפשות משתלטים רק אלוהים יכול להציל שבוע טוב .

67 ממש צודק גדעון-האח הגדול-המרוץ למליון -מעושרות -עפים על המליון -סדרות גנגסטרים משטרה ואלימותזה ממש תוכן איכותי קובי
  • 08:53
  • 27.11.11

אח"כ רואים את הילדים עם קפוצונים על הראש בבית משפט ומספרים שהם נורמטיבים. תעשה בדק בית עמוק לפני שאתה דופק לזולת על החזה. אולי המצב של הציבור החרדי והדתי לאומי באמת קשה אם זה התוכן שממלא את הקבוצות האחרות שמבקרות אותם. מעניין אם העיתון לאנשים חושבים יצנזר אותי.

68 הם לא ריקים - יותר נכון מלאים עד להתפקע באמונות פרימיטיביות ורעיונות הזויים  (לת) אחד מהעדר
  • 09:02
  • 27.11.11

69 שני המחנות המתוארים לעיל הם שני המחנות שישאירו כאן איי חרבות כאשר יסולקו בבוז ובזעם בבחירות הקרובות. ושיקחו איתם גם את נהנתניהו חובב הנהנתנות הצרופה  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 09:08
  • 27.11.11

  •   כמה שנאה לוי הכניס בכם. או שהיא פורצת מעצמה?אתם מלאים בשנאה.  (לת) אורה
    • 16:27
    • 27.11.11

  •   נו, אורה , אז מה? אתם ראויים לשנאה רבה עוד יותר מזו שאתם מקבלים. חוסך שבטו
    • 17:11
    • 27.11.11

    ואיזו אהבה יש בכם? למי בדיוק? לבורא עולם? הרי נאמר: "חביב אדם שנברא בצלם" ואתם שונאים את כל אומות העולם. אתם שונאים את כל מי שלא בא בסודכם אבל האמת היא שבאתם בעיקר שונאים את עצמכם ומכיון שאתם לא מסוגלים להיישיר מבט מול המראה ומול אלוהים ולהודות שאתם מאמינים בדת שאבד עליה הכלח, אתם מתעלים את השנאה העצמית לשנאת האחר: החילוני, הפלסטיני וה"גויים".

  •   לחוסך שבתו , או נכון יותר חסן שבו, אתה הוכחה שאורה צודקת  (לת) עובד הייטק
    • 21:02
    • 27.11.11

  •   he said she was right, read carefully. jo
    • 02:37
    • 28.11.11

    every sane human hates you for the destruction and death you propagate and force on all sides. you may be technically capable, but lack any kind of sh'ar ruach and compassion.

70 עצם הניסוח של הכותרת מהווה אלימות מילולית דורון
  • 09:14
  • 27.11.11

האמת, לא קראתי את המאמר, כי עצם הכותרת מהווה בעיניי השתלחות אלימה בחלקים נכבדים באזרחי המדינה.
הכותרת מהווה הוכחה לכך שהשמאל חוטא באלימות מילולית בדיוק כמו הימין.
מאוד מצער ש"הארץ" נותן במה להתלהטות, התהמות ואפילו התבהמות של השיח הציבורי. "הארץ" מזמן פסק להיות עיתון והפך להיות שופר תעמולתי של פלג מסויים ומיליטנטי בציבוריות הישראלית

71 אנו זקוקים לדתיים - אחרת איך נוכל לדעת מה אלוהים רוצה? (והוא רוצה הרבה מאוד)  (לת) הנס בלמר
  • 09:16
  • 27.11.11

72 גדעון לוי מפחד ללכת עם ההגיון הזה עד הסוף אנטי ציוני
  • 09:17
  • 27.11.11

כאילו שאם ישראל תיסוג מהשטחים שנכבשו ב-67 היא תחיה בהרמוניה עם האיזור. אפילו פתרון אמיתי של בעיית הפליטים שלא באה בחשבון אפילו לציוני השמאלי ביותר לא יהפוך את ישראל לכזאת.
ישראל הציונית היא גוף זר במזרח התיכין הערבי. לגבי העם הערבי היא ראש חץ של השליטה הנצלנית של האימפריאליזם המערבי באיזור. הימניים תמיד היו יותר ריאלים בהבנת המציאות ויחד עם זאת יותר רדיקלים בציונות ובתפקיד שנטלו על עצמם "כחומה מערבית מול הברבריות המזרחית" לכן ככל שהמגמה הזאת היא אנטי היסטורית ונתקלת בקשיים נערמים בדעת הקהל הליברלית בעולם (אבל לא בממשלות שיש להם אינטרסים זהים לכוחנות הישראלית) הם מאמצים להם שיטות פאשיסטיות ואידיאולוגיה דתית חופפת שמצדיקה אותם.

  •   השמאל בנה את המדינה אך בדרך שכח את דרכו. זאת עובדה. הימין והדתיים התייבשו עשרות שנים באופוזיציה ומאז שהם בשלטון, ב 25 השנים האחרונות, הם עסוקים רק בהתאבדות עצמית: התנחלויות, בית המשפט. הדמוקרטיה. כך זה עם כל שלטון ימין קיצוני בכל מדינה-אלוהים והמדינה בכיס שלהם-הם יודעים מה טוב בשבילנו!  (לת) אביב
    • 09:53
    • 27.11.11

73 גדעון תזהר- אתה על הכוונת של המתנחלים עמרי האדום
  • 09:19
  • 27.11.11

קודם כל הם יחייבו אותך לשלם 300,000 ש"ח .
דבר שני הם יעצרו אותך ,
המאמרים שלך יותר מדי חשובים לנו .

  •   אכן כך. השבאב מהגבעות רק מתחיל בריסוס גרפיטי על הקירות תמחירן
    • 11:06
    • 27.11.11

    ולכן אמצעי אבטחה לא יזיקו.

  •   אני מגיב לך משתי סיבות! אלי הרחובותי
    • 20:15
    • 27.11.11

    1) "המאמרים" של גדעון לוי חשובים לנו בימין הרבה יותר מאשר לכם בשמאל, כל "מאמר" רק מוסיף עוד קולות לימין ושנאה מובגרת לשמאל.
    2)300000 ש"ח זה כסף קטן עבור נתמכי האיחוד האירופי והקרן של נעמי חזן!

74 מעניין, כי ריקנות מצאתי יותר אצל חילונים שמאלניים.היית פעם קשוב באמת לדתיים?ימניים?  (לת) שילה
  • 09:19
  • 27.11.11

  •   ואתה? היית פעם קשוב לחילונים שמאלניים, או בכלל למישהו שמחוץ לעולם ההתנחלותי-דתי שלך? אחד בירושלים
    • 10:14
    • 27.11.11

    אתה הרי יודע הכל מראש על האחרים. זה כתוב לך בספר.

75 1) עדיין עדיף שלטון הימין על שלטון השמאל. 2) על הקשר שבין ההון, השמאל והתקשורת. 3) בגרמניה כבר חישבו את המועד שבו יתבסס בה רוב מוסלמי. שרות מידע לצרכן
  • 09:19
  • 27.11.11

האליטות השמאלניות הליברליות הן יצירי ומשרתי בעלי ההון הגדולים השולטים בתקשורת הבין-לאומית, ומכאן כוחן הגדול. מאבקיהן נגד הצנזורה על כל דבר תועבה יצרו ריווחי עתק לענפי הפורנו, הפרסום, הבידור והתקשורת. הגיבוי והסיוע שלהן להגירה מארצות נחשלות מעניקים לטייקונים את העבודה הזולה הנחוצה להם, פוגעים במרקם החברתי ובלכידות החברתית, ובכך מעצימים את כוחה והשפעתה של התקשורת שבבעלות הטייקונים.
הסימביוזה הבלתי קדושה שבין האליטות הליברליות, התקשורת הליברלית והטייקונים נחשפה לאחרונה בארה"ב, שם שתי הראשונות נתקפו באלם ובשיתוק מוזרים, ונמנעות מלדרוש להכניס לכלא את הגנבים והנוכלים של וול-סטריט, שהשקיעו את ארה"ב ואת העולם כולו במשבר כלכלי חריף.
רואים זאת גם באירופה, שם עמים שהיו פעם גאים ומלוכדים ע"י היסטוריה, תרבות ושותפות גורל, הפכו לעדרים כנועים מונחי התקשורת הליברלית שבידי הטייקונים. עדרים שאפילו לא מרגישים איך הברברים המוסלמים הורסים ורומסים את כל מה שהם עמלו למענו ולחמו למענו במשך למעלה מאלף שנות ההיסטוריה של אירופה.

76 לא רוצה לחיות במדינת הלכה, אבל גם לא בדיקטטורה שיפוטית. לא רוצה לחיות באלבניה, אבל לא אזיל דמעה אם ערבים תומכי חמאס כמו זועבי יגורשו לעזה. לא רוצה סתימת פיות, אבל נמאס לי לראות כל ערב רק את תועמלני השמאל מגישים ועורכים את החדשות. לא רוצה לוותר על גידעון לוי, אבל רוצה לשמוע גם דעות אחרות. לא רוצה מדינה דו לאומית, אבל לא אכפת לי שיספחו את בקעת הירדן וצפון ים המלח. הבנת גדעון?  (לת) ריק ופוחז
  • 09:20
  • 27.11.11

77 הימין על כל גווניו, כולל עדת הביבונים, הורס את המדינה שהקמנו ובנינו  (לת) יונה קורח
  • 09:21
  • 27.11.11

  •   גם מי שבנו את המדינה ראו בשכמותך גייס חמישי. ר' הטקסט הנודע של ברל כצנלסון המתחיל במילים: היש עם בעמים.  (לת) אל תתקשט בנוצות לא לך
    • 11:50
    • 27.11.11

78 כל כך נכון.  (לת) דוד
  • 09:23
  • 27.11.11

79 כן... רק הימניים והדתיים ריקניים.. ואתה פשוט מלא. מלא בעצמך  (לת) מורן
  • 09:24
  • 27.11.11

80 אכן חציר העם ילד
  • 09:25
  • 27.11.11

  אָכֵן חָצִיר הָעָם, יָבֵשׁ הָיָה כָּעֵץ, אָכֵן חָלָל הָעָם, חָלָל כָּבֵד אֵין קֵץ; אֲשֶׁר יִרְעַם קוֹל אֵל גַּם-מִפֹּה גַּם-מִשָּׁם – וְלֹא-נָע וְלֹא-זָע וְלֹא-חָרַד הָעָם. וְלֹא-קָם כָּאֲרִי וְלֹא-נֵעוֹר כַּכְּפִיר,

81 יצר ההרס העצמי פלוני מודאג
  • 09:28
  • 27.11.11

אני לא פסיכולוג גדול, גם לא פסיכאיטר. ומכל מקום, פרויד טען פעם כי בכל אדם טמון גרעין של יצר ההרס העצמי, וכי זה מתגבר בייחוד במצבים של משברי זהות - מי יודע אולי צדק הר פרויד בקביעה זו?
אבל השאלה היותר רצינית כאן היא, מדוע צריך אני לשלם את המחיר בעבור משברי זהות של אחרים? לי אין משבר זהות. אני יודע היטב מה אני רוצה מעצמי.

82 פשיזים בני גוטמן
  • 09:28
  • 27.11.11

Mri של המציאות העכשוית!!

83 חילול השם, להסכים עם ג.ל...ואני מסכים!  (לת) קין
  • 09:32
  • 27.11.11

84 מאמר מצוין, מדוייק ופותח עיניים. תודה.  (לת) סתם אחד
  • 09:33
  • 27.11.11

85 תודה גדעון! שלי
  • 09:37
  • 27.11.11

מאמר חיובי להתחיל איתו את הבוקר!

86 אני מוסיף: התנחלות הינה פשע מלחמה. ותמשיכו לייצר רעש.  (לת) נתיב
  • 09:38
  • 27.11.11

87 עוד מישהו שחושב שיש לו בעלות על האמת... יואב
  • 09:39
  • 27.11.11

הקצנה ותחלואות אחרות רואים הרבה גם בשמאל, וגם בשמאל צועקים חזק וריק.
לגבי התבצרות והקצנה של הדתיים - כמו בשמאל כשמתקיפים את השקפת עולמם בכל מיני גזירות
לגבי אלבניה של הימנים - כמו בשמאל הקיצוני שרוצה משהו סגנון קומוניזם.

למעשה חיים סביבי שמאלנים וימנים, דתיים וחילונים, ואני ממש לא יכול לומר שיש מתאם חיובי בין שמאל לנאורות ואורך רוח. אולי מתאם חיבוי בין שמאל להתיימרות לנאורות ואורך רוח.

וזה מבלי להביע את דעתי בנושאים פוליטיים/חברתיים או לחשוף את מידת שמירת המצוות בה אני נוקט.

88 ויפה שאמרת שהימין שונא את השמאלן לפני הערבי כי זה ממש נכון.  (לת) הבחנה חדה
  • 09:39
  • 27.11.11

89 אמת בדבריך חייל
  • 09:40
  • 27.11.11

כתסה מעולה שמזכירה לי את הסירטון אנימציה ביוטיוב שממחיש את חייו של החילוני אל מול הדתי ...במצרים שולחים מסרים של הפרדת הדת וההלכה מן המדינה. בנוסף המדינה לא תתערב בחיי האזרחים. ומה בדבר מדינת ישראל?

90 השיטה :הריסת החינוך דוחפת אנשים ימינה. בורות=פאשיזם !  (לת) שי
  • 09:41
  • 27.11.11

91 קולם של 430 אלף המפגינים בקיץ האחרון + 2 מיליון מזדהים נוספים - לא הלך לאיבוד! אנו המחנה השפוי מחכים לבחירות כמו למשיח..ואז נראה קולו של מי יגבר! (זאת בתנאי אחד שהחילונים לא ישארו בבית כמו בכל בחירות!)  (לת) אלטמן הדפוק ממעמד הביניים
  • 09:43
  • 27.11.11

  •   מבחירות לבחירות השמאל מחכה לבחירות הבאות. תחליפו את העם. אורה
    • 16:31
    • 27.11.11

    לכו לעם הערבי ומשם תטיפו את כל הארס , השנאה החולנית, הקינאה במדינה נאורה ומצליחה שהשמאל בה מיעוט שבמיעוט ,שאוכל את עצמו איך המדינה בלעדיהם משגשגת, מצליחה מדינית וכלכלית. מסכנים , הכל נעשה בלעדיהם.

  •   תמיד אמרנו לכם שאתם הוזים והזויים! אלי הרחובותי
    • 20:25
    • 27.11.11

    תמשיך לחלום על נצחון עוכרי ישראל עד הבחירות ואז למחרת להתעורר להתחזקות נוספת של מחנה הימין! אתם מוכיחים לנו כל יום מחדש שצדקנו כאשר טענו שאתם הוזים והזויים!

92 האם כתבת את אותם הדברים על ערבים ד"ר ויקטור לביא
  • 09:45
  • 27.11.11

מעב רלטוענות הנוכונת של מר לוי במאמרו, ומעב רלכך שאת אותם הדברים בדיוק הרי ראוי אפשר וצריך לכתוב על החברה המוסלמית-ערבית (כולל ערבי יישראל), משהו במאמר מדיף ריח של ניסיון לערער את "הצד שכנגד" על מנת למלא את החלל הריק של התרבות החילונית-משאלנית.
האם זו העמידה בעשרות השנים האחרונות אנשים גדולים? מוסרים? האם ההקצנות החילוניות-שמאלניות לא מורות על אובדן דרך וריק?

אבל אין לנו לצפות מאדם כמר לוי שיעז לבחון גם את החברה עליה הוא משתייך באותם פרמטרים נכונים שהוא בודק את מתחריו/אויביו/שנואי נפשו

93 גדעון - כל מילה בסלע  (לת) רן
  • 09:46
  • 27.11.11

94 עסוקים בסוגיה של תולעים בלואיזיה בשבת, מה עושים? מגבת על הפלטה בשבת, מה עושים? אבל להרוג ילדים, מבוגרים חפים מפשע, להרוס חברה שלמה, זה בסדר מבחינה הלכתית.  (לת) רבנים מובילים יהדות פרוורטית
  • 09:55
  • 27.11.11

  •   זו דוגמה להסתה פרועה שקרים בוטים שראויה לבדיקת לפסיכיאטר משי
    • 16:34
    • 27.11.11

    הסתה חולנית המעבירה את הכותב על דעתו. שתי אפשרויות :
    לדין או לאברבנל בכפיה .

95 יש אמת בחלק מהכתבה ,לא לעולם חוסן ,לא רק כוחי ועוצם ידי  (לת) שיפי
  • 09:57
  • 27.11.11

96 מי שחי באמונתו מתעב מחשבה רציונלית. ראה כנסיה וגלילאו. ראה יהדות ושפינוזה. מי שבטוח 100% שהוא צודק הוא 100% טיפש  (לת) אתאיסט
  • 09:59
  • 27.11.11

97 הקב"ה מעמיד בנסיון קשה את עם ישראל. שתל בקרבנו מורי הלכה שהיא אנטי יהדות הלכתית ואומר בבית דין של מעלה, הבה נראה האם עדיין הם דבקים בתורתי?  (לת) אם זו יהדות אני לא יהודיה
  • 10:00
  • 27.11.11

  •   תודה לך שהיית איתנו. לכי לחיים טובים, רק תגידי: שלום ולא להתראות תורי
    • 16:37
    • 27.11.11

    נא לא לדאוג. נסתדר בלעדייך. יהיה קשה, אבל נעמוד בזה.

98 "רוב בניינה של החברה - המדע, האמנות, המשפט, חלק מהכלכלה ובינתיים גם חלק מהצבא - מוטל על כתפי המחנה האחר, בזכותו יכול הימין להמשיך להשתולל באין מפריע" ימני מפורסם
  • 10:00
  • 27.11.11

אין גבול לשחצנות, לחוצפנות,להרגשת העליונות, לביטול האחרים ולשקרים אצל השמאל כולו ואצל גדעון לוי בפרט.
ואל כן יש צורך להמשיך ולהלחם בכל הכח בשמאל שהמיט עלינו אסונות כמו אוסלו, הנסיגה מלבנון, ההתנתקות - אסונות עם שפך דם עצום אצלינו ואצל אויבינו - הדם השפוך על ידיי השמאלנים ככלל ועל ידיי גדעון לוי בפרט.

99 ריקנותם של הדתיים והימנים הסינית
  • 10:05
  • 27.11.11

הריקנות של שני המחנות היתה מאז ומעולם אך קודם לפחות השפויים עוד דיברו וידם היתה על העליונה. עכשיו, כל אחד מסתגר בפחד ואין איש מעוניין להביע דעה או לצאת כנגדם, אחרת יוטל עליו חרם כזה או אחר. מדינה שהולכת לאבדון. לפחות מר לוי עדיין הוא הקול השפוי האומר את מה שאנן לא מעיזים

100 עד מתי יהיו החילונים חוטבי עיצים, שואבי מים ובשר תותחים לחרדים ?!  (לת) אזרח שפוי
  • 10:08
  • 27.11.11

101 הפרדת הדת מהמדינה !! עכשיו!! חזרה לגבולות 67 למען קיום המדינה !!  (לת) אזרח שפוי
  • 10:09
  • 27.11.11

102 אה, כי אתה בטח לא מוקצן בכלל ומלא וגדוש מקיר לקיר  (לת) יאללה יאללה
  • 10:12
  • 27.11.11

103 הרבה כמוך היו חלאס
  • 10:13
  • 27.11.11

ובסוף נשארו היהודים ביהדותם עד עצם היום הזה. בנתיים הציבור הולך ונהיה ימני, מתעוררים מתהליך החלום ומבינים עם מי יש עסק. אם הייתי מסיר מעצמך את מעטה השנאה היית רואה פריחה תורנית שאין כדוגמתה מאז ימי בית שני. לצערנו רק מי שכותב טור בהארץ דברים נשמעים ואילו ראשי ישיבות (אתה מוזמן לבקר) לא נשמעים כמוך.

  •   גם אנחנו מבינים עם מי יש לנו עסק!!!!! אוקס רמה"ש
    • 12:56
    • 27.11.11

    עם ציבורים עצומים בגודלם,הגדלים כל הזמן על חשבון משלמי המיסים.אכן פריחה גודלת וגדלה וגודלת.....וסופה כסופו של הבית השני????????רק להתפלל לא מספיק.....

104 הכלבים נובחים- והשיירה עוברת...  (לת) מתן
  • 10:14
  • 27.11.11

105 רוב אנשי המדעים המדוייקים- ימנים! וזה בדוק!  (לת) מתן
  • 10:15
  • 27.11.11

  •   שקרן! yifi
    • 11:18
    • 27.11.11

    אני במקרה במחלקה למדעים מדוייקים ואני יודע שרוב חברי הסגל הם שמאלנים, ליברלים, כמו כל אדם שאיננו בור. אפילו הדתיים שבינהם הם מצביעי מרץ...(מדובר גם באוניברסיטת ת"א שהיא נחשבת, לפחות לדעתך, כשמאלנית, אך גם באוניברסיטה העברית ובמכון ויצמן).
    אז מאיפה הבאת את ההצהרה שלך?

  •   לא ברור לי איפה אתה חי מתמטיקאי
    • 11:27
    • 27.11.11

    אבל מול עשרות שאני מכיר אישית שאני יודע ששמאלנים אני יכול לחשוב על 3 ימניים. ימניים קיצוניים שעושים רעש כמו 30, אבל עדיין 3.

  •   מה שבדוק כאן הוא סכלותך הנוצצת  (לת) דודו
    • 14:13
    • 27.11.11

  •   ב"אנשי המדעים" התכוונת כנראה לרבנים המכובדים שלכם אליצורר ויצחק שפירא שכתבו את המדריך 'תורת המלך' להפעלת הרג גויים ומי שלא מסכים לדעתכם, כמו יריב אופנהיימר וחגית עופרן?  (לת) איציק מהמרכז
    • 21:00
    • 27.11.11

106 הרעש שבוקע עכשיו? אלה השמאלנים שצורחים ללא הכר!  (לת) מתן
  • 10:17
  • 27.11.11

107 מי שמאמין לא יודע לחשוב. מי שחושב לא מסוגל להאמין. דתיים שונאים יותר מכל ספקנים שתוקעים סיכות בבלון אמונתם.  (לת) הרבי מקלקיליה
  • 10:23
  • 27.11.11

  •   להאמין מביא אושר מגמתי.ההפך מביא לפינוק שיכלי(או סבל).כולם חיבים להכיל את כולם כשווים  (לת) har tk
    • 19:24
    • 27.11.11

  •   סיסמה פשטנית משהו New York
    • 20:29
    • 27.11.11

    מכיר הרבה מאמינים שיודעים לחשוב היטב - בינהם מדענים רבים
    ומרצים באוניברסיטה (פרופ. אומן למשל בהחלט יודע לחשוב)

    האמונה, לדעתי לפחות, היא רובד עמוק הרבה יותר מהרובד הרציונלי ומסוגלת להכפיף את הרובד הרציונלי לדרכה - וגם עושה זאת ביעילות רבה. אם תרצו אפשר לדמות זאת ליצירת קצר במוח שנוצר בד"כ בגיל צעיר מאד בהשפעת ההורים (או בגיל מבוגר בד"כ עקב טראומה) שלא מאפשר לו פיסית לסטות מהמסילה.

    אין דרך אחרת להסביר את התופעה של מדענים דתיים.

    (ולמי שחובש לטעון אחרת, רציונלית כביכול, בבקשה להסביר מדוע אנשים דתיים ומדענים דתיים מאמינים ברוב המוחלט של המקרים באמונה של הוריהם - זה לא מתישב עם רציונליות)

108 הצדקה קיומית שמעון
  • 10:24
  • 27.11.11

נראה שגדעון לוי מנסה כל הזמן להצדיק את קיומו כשמאלני זולל חרדים,
ואיך אפשר לעשות זאת טוב יותר ,אם לא להכפיש שני ציבורים אלה, אני
מציע לגדעון להסתכל לפעמים במראה ולהיות כנה עם עצמו ולחשוב למה הוא באמת שונא את החרדים ,במקום להביא סימוכין לדרכו השמאלנית שפשטה רגל בכל התחומים ,הוא נמצא בריק מוחלט ואז הוא נוקט בשיטת השלילה
אם האחר גרוע אז אני יותר טוב,

109 ניתוח נכון. דרום אפריקה של האפרטהייד זה כאן. קורא טקסטים
  • 10:27
  • 27.11.11

נכון שהעגלה החרדית-לאומנית במתכונתה הנוכחית היא ריקה - ולעגלה הדמוקרטית החילונית יש יותר מה להציע.
אבל גם המחנה הדמוקרטי מצוי במשבר מנהיגות אינטלקטואלי. מאז הלכו מאתנו יהושפט הרכבי, טלמון וישעיהו ליבוביץ אין לנו דוברים אמיצים . כאלה שאינם נרתעים מהממסד הכוחני ומשמיעים עמדות ברורות: המולדת בסכנה (כמאמרו-מכתבו הגלוי של טלמון לבגין) וההתנחלויות יוליכו לפירוקה של מדינת ישראל הריבונית.
נותרנו עם כמה עתונאים אמיצים בהארץ - אבל אין די בכך. במיוחד לאור החקיקה המתקרבת מבית מדרשם של נאמן-אקוניס-לוין-אלקין.

110 הפיתרון: הפרדת הדת מהמדינה וחזרה לגבולות 67 !!  (לת) אזרח שפוי
  • 10:28
  • 27.11.11

111 או.קיי. נניח. אז מה? תמימה
  • 10:43
  • 27.11.11

איך זה מועיל ל-נ-ו? במה זה מנחם אותנו???

112 הישראלים ברובם נותנים שיעבדו עליהם. הכתובת על הקיור אבל הם עסוקים בהדחקה. נוצרת כאן מציאות בלתי הפיכה בתמיכת רוב האוכלוסיה ונגדה  (לת) גם היטלר עלה לשילטון באופן דמוקרטי. גם שם הימין הקיצוני היה המנוע. וכשהתבררה האמת, היה מאוחר מידי
  • 11:00
  • 27.11.11

113 ההיסטרייה מיותרת לגמרי , למרות שבמחשבה נוספת , הרי שאתה מייחל כבר שנים  (לת) שהימין יעשה כבר משהו ....
  • 11:01
  • 27.11.11

114 גדעון יקירי, אני מזמין אותך לאחת מעשרות הישיבות, המדרשות לנשים, המכינות. אני מזמין אותך לערבי שירים ומשוררים, לימי עיון בתנ"ך גמרא, אגדות חז"ל. אני מזמין אותך לשוחח עם תלמידי חכמים בוגרי המערכות הללו רבנים מכל הסוגים והמינים המשלבים את המלאות של המסורת הנשגבה שלנו עם המציאות של העולם המודרני.בוא נקבע מחר באחת עשרה בלילה באחד מבתי המדרשות, קולות הלימוד, אני מקווה, ישתיקו את כל טעונותיך.. תלמיד
  • 11:01
  • 27.11.11

דרך אגב, כחניך בתי המדרש הנ"ל אני לא מוכן לראות ביריבי עגלה ריקה, ואני לא מחלק את העולם לבני האור ובני החושך. חבל שנפלת למלכודת הזאת..

  •   לא הבנת. לוי הוא עיוור וחרש .גם ריק . אינו רוצה להכיר במציאות.  (לת) אתך
    • 16:40
    • 27.11.11

  •   חיזקת את טיעונו של גידי -לא קם איש שפוסק נגד שפיכות הדמים תער
    • 08:06
    • 28.11.11

    וכל אשר אתם לומדים - בטל. תוכי מלמד תוכי. היהדות היא חתירה מתמדת לקיום תרי"ג מצוות- אתם מחלצים את הלבנים מן המסד ותלויים באוויר - אוי לנו ואווי לכם.

  •   מאז רבי עקיבא.... בן של תלמיד
    • 13:00
    • 28.11.11

    החלטות מדיניות של רבנים שגויות.
    כמו בימי גירוש ספרד
    שבתאי צבי
    2 מלחמות עולם
    הציונות
    וזה בעזרת ותמיכת אלוהים?!!!
    איך זה

115 שאלת מליון הדולר איך מצליח מגה מניפולטור כמו נתניהו להפנט את ההמונים ולצבור כוח? יש לו תקדימים היסטוריים, הם כולם דומים  (לת) גם היטלר עלה לשילטון באופן דמוקרטי. גם שם הימין הקיצוני היה המנוע. וכשהתבררה האמת, היה מאוחר מידי
  • 11:02
  • 27.11.11

  •   לאחר קריסת אשליות השלום של השמאל ,לקול הטילים מעזה ואזעקת צבא אדום, ביבי הוא האלטרנטיבה היחידה שנשארה. משתגעים אחריו? ממש לא. אבל הוא הרע במיעוט.ו  (לת) תשובה פשוטה-צבע אדום
    • 12:25
    • 27.11.11

116 אני חיבת להודות שיש אמת בדבריך  (לת) ימנית
  • 11:06
  • 27.11.11

117 ראו את תוצעות האדישות של עמי איטליה הונגריה פולין גרמניה והרשימה ארוכה נתן 75
  • 11:06
  • 27.11.11

של מדינות שלא התקוממו נגד השטלתות האיטית או המועצת של הדקטטורה ברמה כזו וא אחרת של פשיזציה על ארצותיהם ותראו אזה אסונות המיתו על ארצם ועל הועלם, כדאי ורצוי לפקוח עיניים טרם פורענות

118 One of the best articles ever written--thanks  (לת) socialist Benny
  • 11:20
  • 27.11.11

119 בור ונבער  (לת) שפיפול
  • 11:32
  • 27.11.11

120 ניתוח מדויק ומפחיד. אבל האם אנשי הימין מודעים לכך בכלל? אירה
  • 11:33
  • 27.11.11

האם הם מודעים למניעים שלהם? האם יש להם ראייה לטווח ארוך או שהם רק דואגים לתחת שלהם כרגע?
בנתיים ניראה שגדעון לוי נותן להם יותר מדי קרדיט. אם לא תהיה פה התעוררות - ולא עוד 5 שנים, אלא בעתיד הקרוב - המדינה הזאת לא תשרוד. דמוגרפית - החילוניים יהיו פה עוד מעט המיעוט. כמובן המיעוט שמפרנס את כל המשפחות מרובות הילדים, את כל לומדי התורה ועוד אוכלוסיות פרזיטיות. המיעוט שעושה צבא, משלם מיסים ונטחן ע"י הטייקונים.

121 בור ונבער שפיפול
  • 11:34
  • 27.11.11

הוא באמת מכיר את כל הרבנים? אנחנו עדים לפריחה רבגונית מדהימה באולטרא אורתודוקסיה שמתרחשת הרחק מהמציאות הוירטואלית של מערכת הארץ

  •   אכן פריחה אורתודוקסית: הדרת נשים הולכת וגוברת, אף של ילדות בנות 3 (סוטים המדירים הללו), נשות טאליבן, רבנים שקוראים בלי בושה לגזענות ולפגיעה במי שלא מסכים לדעתם, תקועים בהלכה שלא השתנתה קרוב ל 1000 שנה, סגורים בדלת אמותיכם, כופים את המוסרניות המזופתת שלכם על הכלל יותר ויותר אברכים מוצאים את עצמם חסרי כל בגלל רבנים שכופים עליהם לימודי ישיבה חסרי תוחלת, ומאידך נזקקים לכספי משלם המיסים...אכן פריחה מדהימה של עלוקות מוצצות דם  (לת) דרעק
    • 18:18
    • 27.11.11

122 גדעון לוי מגלם את השמאל הלוחם במדינת היהודים  (לת) גודמן
  • 11:40
  • 27.11.11

123 באמת המצב שלנו קשה אם כל שמאלני הזוי שהדעות שלו הם קוריוז מסטלבט עלינו  (לת) דתי ריקני
  • 11:43
  • 27.11.11

124 אתה וחבריך רוצים מדינה קטנה וללא ערבים. שמגיע מתוך גזענות ולא שלום.  (לת) ג'וני
  • 11:45
  • 27.11.11

125 הכלבים נובחים והשיירה עוברת ריקני מתוכן
  • 11:45
  • 27.11.11

כאבא למשפחה ריקנית, שששת בניה משרתים ביחידות קרביות בצהל, מתוכם ארבעה קצינים ביחידות מובחרות, הייתי שמח לספק לבעל המאמר מראה שיתבונן בה.....
להערכתי הוא לא יראה בה דבר וגם לא את סביבתו הקרובה כי מאמר שכזה ניתן לכתוב מתוך מגמתיות ו/או ריקנות נמצאת בו ובסובב אותו. לכן מה שנשאר לו זה לכתוב מאמרים ריקניים....
זו ההתרשמות הכללית, יחד עם זאת, ישנם במאמר מספר נקודות שאני כן מסכים עם הכותב שיש לעשות לתיקונם, מה לעשות לא כולם שלמים...

  •   אז תעשה כבר מור
    • 12:37
    • 27.11.11

    אני מניח שאתה מסכים עם הקביעה שאנשים מן המחנה שלך לוקחים את היהדות למחוזות של נחשלות וניוון שלא יאמנו (כן, עם מחשבים וטלפונים חכמים, אין סתירה). הם מצליחים לעשות את זה כי אנשים כמוני וביחוד כמוך נוהגים ככבשים. התחל אתה לדרוש שמן העגלה המלאה שלך יתחילו לזרוק את האלטא זאכן ואת האשפה ואז אנשים כמוני (גם כן קצין קרבי במילואים) יוכלו לקנות ולהנות ממנה.

  •   מה עם האלטא זאכן של השמאל? אלי הרחובותי
    • 21:16
    • 27.11.11

    אתה מבקש מהמגיב לזרוק את ה"אלטא זאכן" של הימין, אבל משום מה "שׁכחת" את האלטא זאכן של השמאל ואולי לא שכחת, משום שכל השמאל הוא אלטא זאכן אחד גדול!

126 ג. לוי מוכיח בשער
  • 11:47
  • 27.11.11

נכון ולא נכון. כל אחת מהטענות של מר לוי נכונה. אבל ניתן ליישם את אותן טענות לצד הערבי, שהולך ומתקצן. היכן המנהיגים שלהם. לא רק כאן אלא בכל מדינות ערב. הכי קל להאשים את ישראל. רעב וחוסר תעסוקה במצריים- ישראל אשמה. וכך הלאה. כבית בורבון בשעתו לא למדו דבר ולא שכחו דבר.

127 הכעס של לוי מוצדק, אך התנשאות, זלזול והכללות אינם הדרך קורא קבוע
  • 11:48
  • 27.11.11

ישנם סוגים שונים של ימין ומגוון של זרמים דתיים, ולא הייתי מכניס את כולם למגירה אחת כמו שעושה לוי.

בנוסף לכך, כיום יש אנשי ימין וציונים-דתיים בתקשורת, במערכת המשפטית, בצבא (לוי עצמו רואה, ומודה בחצי פה, שאנשי הציונות הדתית מתקדמים בצבא ומתחילים למלא את שורות הקצונה הבכירה), בהיי טק ועוד, ומשקלם בכל המערכות הללו גובר והולך. לאחרונה צעירי הצינות הדתית מנסים להשיג דריסת רגל גם בעולם היצירה האמנותית, בקולנוע ובתיאטרון. לכן, התייחסות מתנשאת, מזלזלת ומבטלת כשל גדעון לוי היא חסרת בסיס במציאות, ורק תפגע עוד יותר בשמאל.

128 אני חושבת שהעליה הרוסית על ליברמניה ואלקיניה שגדלה על שלטון טוטליטרי ולא יודעת מה זה דמוקרטיה ו/או כלכלה חופשית ממיתה עלינו אסון שושנה לוי
  • 11:49
  • 27.11.11

להזכירכם, העליה מרוסיה החלה כאוסף של מסכנים ש"נזכרו" בשנות ה70 וה80 שהם בעצם "יהודים" כולנו ריחמנו עליהם, פתחנו להם אל ליבנו, הבאתנו אותם ליצירת המופת שבנתה מפלגת העבודה בישראל, והם השתלטו לנו ולשאר תושבי הארץ והאזור על החיים. וכך נוצר שה"ביטחוניסטים" היום הם רב"ט מילואים ליברמן, טוראי מסזניקוב, ולא עשו צבא: פאינה ואנסטסיה..זה היה מצחיק אם לא היה כל כך עצוב.

129 החילוניים לא אדישים הם עסוקים אחד מהעם.
  • 12:10
  • 27.11.11

בשרות משמעותי של36חודשים לעומת הדתיים שמשרתים בקושי6חודשים ומקבלים שכר גדול פי15מהחילוניים.

130 לאורך הדורות היה כלכך קשה להיות יהודי. היום אפשר להוסיף שמתחיל להיות בושה להיות ישראלי. צהלת תוצאות מלחמת 6 הימים הנוראים הופך לאט לאט לבכיה לדורות. דיין ואשכול היו יהודים חכמים בזמנו שאמרו ששיטחי הכיבוש יהיהו בידינו רק כערבון זמני לכריתות שלום עם שכנינו. לאומתם חוליגני הימין הקיצוני השתלטו בדרכי מרמה על שטחי הכבוש והפכו אותם ליד שלוחצת על הגרון של ממשלות ישראל לבל תעזנה אפילו לדון בהחזרת השטחים, שאם לא כן חייהם של ראשי השלטון בסכנה. כך נשתל שלטון הפחד של הימין מפני הטרור הפשיסטי בישראל והכניעה של פחדני הממשלה מטרור זה מובילה את כל ישראל לאסון צפוי מראש שכולנו נשלם עליו מחיר אישי כבד.  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 12:26
  • 27.11.11

131 חריף ביותר! רן
  • 12:29
  • 27.11.11

חריף ביותר!

132 כל מילה בסלע חמדה
  • 12:32
  • 27.11.11

המאמר שלך שם את המילים בפי
כך הרגשתי כבר תקופה ארוכה
מקווה שבבחירות הקרובות נחזיר את המפלגות הריקניות והרעשניות האלה למקומם הטבעי - באופזיציה או החוצה

133 שני מחנות של משטתחי קברים פרימיטיבים  (לת) מוטי
  • 12:40
  • 27.11.11

134 העגלה המלאה. . . מני
  • 12:49
  • 27.11.11

של הדתיים והימניים היא עגלת הילדים המפונקים, כולה
חיתולים גועליים ובכי קורע לב של תינוק שנשבה הדורש
תשומת לב מההורים המפרנסים. . . והוא, התינוק, ירגע
קמעה רק כשהאמא שלו תחלוץ לו שד או שניים. . .

135 כל מילה בסלע.רעש המעיד על ריקנות,ובעיקר-על הפחד מפני סילוקם מהשלטון;אחרי שטעמו מפירות הכוח והשחיתות-לחזור לאנונימיות,למקום שאף אחד לא יסתכל עליך.לא פשוט  (לת) שומר חוק
  • 12:52
  • 27.11.11

136 כאשר כפר שמריהו "תוחזר" למוסלמים, מה תאמר, גדעון לוי?  (לת) רענן
  • 12:54
  • 27.11.11

  •   תתפלא, עולים יהודים רבים. . . מני
    • 17:20
    • 27.11.11

    ניצלו את הכנסת האורחים מהמפורסמות של
    הערבים. . . משה שרתוק (שרת) למשל גדל
    עם משפחתו הגדולה בכפר ערבי טרם מונה
    לשר החוץ הראשון האנושי ביותר של מדינת
    היהודים. . .

    [13:58, 15:09]

137 אדיר רונית אפטר
  • 13:02
  • 27.11.11

גדעון לוי כותב בחוכמה מסכימה איתו לחלוטין

138 לגבי הדתים אתה טועה ע.ג.
  • 13:03
  • 27.11.11

הדת היהודית לא צריכה מדינה. אלפים שנה הדת התפתחה ללא ישות מדינית ולכן הדת היהודית לא יודעת מה לעשות עם "הצעצוע" שיש לה פתאם. היהדות צריכה להמציא עכשיו את הדינים והחוקים שיאפשרו לקיים מדינה וזה קשה. לכן מבחינת הדת לא מענין אם מדינת ישראל מתקימת או אינה מתקימת. אפילו ראשי הישוב היהודי בחברון (ותסלחו לי שאינני זוכר מי מהעלובים האלה אמר את זה לפני כחדשים) כבר הודו שעדיפה התישבות בכל ארץ ישראל ללא מדינת ישראל על פני מדינת ישראל שמגבילה התישבות בארץ ישראל.

139 הריקנות היחידה שאני רואה היא בקופה הציבורית ששני המחנות הנדונים מרוקנים בהתמדה על איזה ריקנות אתה מדבר?
  • 13:27
  • 27.11.11

המתנחלים אינם ריקנים, הם מרוקנים וביסודיות את מדינת ישראל והם בוודאי אחת הסיבות לעני במדינת ישראל. אבל הריקנות שאליה מתכוון הכותב נמצאת דווקא בקרב הרב הדומם שכביכול נושא על גבו את החרדים ואת הלאומנים. הם מצביעים עבור מפלגות הימין עד כדי כך שהשמאל, הסוציאל דמוקרטים, כמעט נמחקו מהמפה הפוליטית. אפילו הציבור הגדול שתמך במחאה החברתית האחרונה אינו מקשר בין העני להתנחלויות, מפאת ריקנותו, וכך לא תשיג המחאה את מבוקשה

140 מדוע מדינה כזו לא תוכל להתקיים?  (לת) נמר
  • 13:28
  • 27.11.11

141 זה כל כך מובן גדעון מרק
  • 13:40
  • 27.11.11

השמאל שלט כאן מתחילת המאה שעברה. אבל מה לעשות והחיים הם סינוסואידה , פעם אתה למעלה ואחרי זה למטה וחוזר חלילה. אז עכשיו זה זמן הימין. תהיו גברים והמתינו בסובלנות לתורכם. בעוד מאה שנה.

142 עצוב ונכון  (לת) HALO LOR
  • 13:48
  • 27.11.11

143 נפלא - מאמר מכונן  (לת) אחד שמגיב היטב
  • 13:49
  • 27.11.11

144 כל מילה בסלע!  (לת) רם כהן
  • 14:03
  • 27.11.11

145 ומונית הכסף? האם החילונים לא ירדו לשפל המדרגה? ומה עם השרדות, כוכב נולד
  • 14:03
  • 27.11.11

האם יש לחילונים תכנים ערכיים להציע זולת כסף, אלימות, אלכוהול, סמים ומין?
על כך נאמר שהגמל אינו רואה את הדבשת של עצמו.

146 כ״כ נכון. למה הקול השפוי שלך לא נשמע יותר? גל
  • 14:05
  • 27.11.11

הדברים כ״כ נכונים ופשוטים. איך לא רואה את זה הרוב?

147 לא מתאים לך גדעון.. הריקנות היא נחלת הכלל לצערי ;) יובל
  • 14:14
  • 27.11.11

תהליך הקצנת הקוטביות בעם ישראל ובעולם כולו אכן מעורר דאגה ומוביל לריחוק לבבות ולא לאיחוד. הכותרות שניתנות לתופעות שונות אלו כגון לאומיות פשיזם התחרדות קפיטליזם דמוקרטיה סוציאליזם שמאל ימין וכו' לדעתי אינן תורמות להתבוננות אובייקטיבית בהתנהגות העם, אורח חייו ותרבותו בעת הזו משום שכותרות אלו מיד מקשרות דימויים רעיונות וזכרונות סובייקטיבים המגבילים ומתמרנים את התודעה להבחנה צרה.
עלינו להבין מה גורם להתנהגות זו, מה מגרה אותה ואיזו תגובה תגיב בתמורה זהות מגדרית זו או אחרת. לאחר שהבחנו מה הם התהליכים המגרים ולאחר שאיבחנו את אופי הזהויות המגורות נוכל להבין טוב יותר את אופי המציאות ממנה אנו מרוצים או לא. האם ישנה אפשרות שכולנו, הזהויות השונות, נהינה זהות אחת (פחות או יותר) שתגיב בצורה שווה יחסית מול אותם גירויים?
או מצד שני האם אפשרי בכלל שבאופן יחסי סה"כ הגירויים השונים ישפיעו על סה"כ הזהויות השונות, כך שכולן על אף השוני יהיו מרוצות? אני מאמין שאם נעבוד בשני המישורים; לאחד זהויות מצד אחד ומצד שני לסנכרן גירויים המציאות היחסית של כלל הזהויות תוגדר על ידם כטובה ואוהבת
הריקנות היא נחלת הכלל כמו שהאהבה היא נחלת הכלל...

148 לימין ולדתיים הלאומיים יש בהחלט חזון ואידיאולוגיה: יהדות, עם ישראל, מסורת ישראל, ארץ ישראל. מה יש לשמאל? סושי? סמים?  (לת) ימני מסורתי
  • 14:16
  • 27.11.11

  •   בדבריך כאן הוכחת טענת הכותב: ריקנות, שטחיות, ראיה סטריאוטיפית ולא מורכבת של אחיך שאותם כלל אינך מכיר אבל מאוצרותיהם התרבותיים (מדע!?, מחקר!?, אמנות אפשר שלא וככל הנראה שגם הגות וספרות חילונית אוניברסלית אינך מכיר) אתה בהחלט ניזון.  (לת) חילונית מאמינה בספקותיה
    • 16:59
    • 27.11.11

149 השמאלנים, לעומת זאת, מלאים בשנאה עצמית  (לת) דן
  • 14:17
  • 27.11.11

150 החרדים מקצינים אורחות חיים אילון
  • 14:43
  • 27.11.11

עלוקות הם אלו שניזונים מאחרים והחרדים שלא מעורים בחיי היומיום של המדינה הם עלוקות. הסיוט הכי גדול שלהם יהיה לחיות במדינה בה יהיו רק חרדים. כי אז, מי יפרנס אותם? מי יספק להם ביטחון? מי יתן להם שירותים מכל הסוגים? יפה כתבת , גדעון. אני מציעה לתת שטחים להקמת מדינת החרדים ושינהלו את עצמם מא" ועד ת" במשק סגור.

151 בעוד שהנוער החילוני ממדינת ת"א חוגג במסיבות הנוער הדתי ציוני דתי
  • 15:13
  • 27.11.11

מתגייס לצבא ומגן על החוגגים ברוטשילד....

152 גדעון לוי - מאמר מבריק. כואב ומפחיד לחשוב לאן אנחנו צועדים!!!!  (לת) דן
  • 15:57
  • 27.11.11

153 מאמר אמיץ ונכון.  (לת) רחלי
  • 16:16
  • 27.11.11

154 גדעון לוי מתנסח כאילו השכינה עצמה מדברת מגרונו=נביא החוכמה עלי אדמות דני
  • 16:19
  • 27.11.11

קצת צניעות לא תזיק לך, מר גדעון לוי, עוד לא נולד הנביא שצודק בהכול.

155 המרד החילוני הציוני חייב לצאת לדרך !! הדתיים הם אויביה של המדינה הדמוקרטית הסוציאלית ,ולא רק הקיצונים שבהם  (לת) דור שביעי
  • 16:33
  • 27.11.11

156 נראה לי שמי שעושה הרבה רעש הוא דוקא לוי ומחנה השמאל אישיהודי
  • 16:34
  • 27.11.11

הם חושבים שגונבים להם את המדינה שלהם כשבעצם לא גונבים והמדינה לא שלהם ...

157 לא את....  (לת) ליטל מעתוק
  • 16:36
  • 27.11.11

158 אני מסכים שהימין והציבור הדתי-לאומי והחרדי חיים באובדן דרך, אבל גם השמאל שמאלני דתי
  • 17:20
  • 27.11.11

אנחנו כשמאלנים מאוד אוהבים להיות צדקניים, אבל האמת היא שהשמאל גם איבד את דרכו. רוב השמאל מתבוסס בשגיונות אירופה/ארה"ב שלו, חושב ששם, מעבר לים, יש אוטופיה. השמאל לא שם לב שאירופה וארה"ב קורסות, לא רק כלכלית, גם מוסרית. נכון - באירופה וארה"ב יש כבוד יותר גדול לערכים ליברלים. אבל באירופה וארה"ב התאהבו בצרכנות ובנהנתנות שמובילים אותם לאבדון (ואיתם את העולם כולו). הציבור הישראלי לא רוצה את השמאל, בגלל שהוא לא רוצה להיות אירופה. בגלל שהוא לא רוצה צדקנות. הצדקנים השמאלנים בישראל ובמערב משקיעים את עצמם בקורבנות הפלסטינית (הכאב הפלסטיני והבעיות של הפלסטינים אמתיים, לא זה העניין), ומאכילים אותה, כדי לפתור את עצמם מצדקנותם. זה לא תורם לאף אחד, ובציבור הישראלי, שמתקשה להזדהות עם הכאב הפלסטיני, זה בכלל מזיק. המאמר מכעיס אותי (למרות שהוא אמנם לא מדבר על הפלסטינים באופן ישיר), כי הוא מלא בצדקנות. הבעיות הם תוצאה של מעשיהם של אנשים אחרים, לא שלנו חס וחלילה.

159 העגלה שלהם ריקה, ריקה עד מאוד. מאמר חשוב עד מאוד, כל מילה זהב טהור. כה לחי גדעון!  (לת) אזרחית
  • 17:21
  • 27.11.11

160 ממתי התועמלן הירוד הזה הפך להוגה דעות?  (לת) פרופ' ניר
  • 17:23
  • 27.11.11

161 הרנוג השיטים שאול
  • 17:30
  • 27.11.11

זהו צמח טפיל ש"מתלבש" על עץ השיטה באמצעות צופית (ציפור קטנה וחמודה) שלא מבינה שהיא מסייעת להרוג את השיטה, כפי שההרנוג לא מבין שהוא הורג את השיטה שעליה "התלבש" בכך שהוא מוצץ את לשדה עד שהיא מתה. אבל כשהשיטה תמות, ימות גם ההרנוג, כי הוא קשור לשיטה בשורשיו. אתם מבינים - הוא לא מחובר לאדמה, השורשים שלו נובטים בשיטה עצמה.

162 ההיפך. משבר זהות עובר על הסמולניים . הם מזדהים כבר עם הגרועים שבאויבינו הם לא מוצאים את מקומם במדינת ישראל ואף יורדים . העתיד בעם היהודי שייך לשומרי המסורת.אלה שהתנתקו מהזהות סופם לההעלם.  (לת) גדי
  • 17:36
  • 27.11.11

163 איש אמיץ גדעון לוי. יישר כח.  (לת) איל
  • 17:45
  • 27.11.11

164 כתבה מעניינת אך לא צריך פיתרון, הפיתרון הוא חלוקת הארץ לכאלה שמאמינים שיש אלוהים ושהוא יעזור להם וכאלה שמאמינים בעצמם ובחרות נפשם ומחשבתם ומואסים בהם . כל אחד יקח חלק יחסי מהמדינה וייחיה בה את חייו. ואז נוכל לעבוד לטייל ולחיות הרבה יותר טוב מבלי שימצצו את הדם שלנו.  (לת) משה
  • 17:45
  • 27.11.11

165 אי אפשר להגיד את זה יותר טוב. מאמר מכונן.  (לת) תודה לגדעון לוי
  • 17:49
  • 27.11.11

166 דמיון בין חרדים לשמאלנים....... יעל
  • 18:10
  • 27.11.11

הדמיון האמיתי הוא בין שתי קבוצות פאנטיות השמאל והחרדים.
אילו יושבים בישיבות ואילו בבתי הקפה.
אילו ואילו משתמטים מצה"ל או מהליכה ליחידות קרביות.
אילו ואילו מדברים ולא עושים.
אני מתגעגעת לאידאלים של מפאי הישנה, מפ"ם הישנה והפועל המזרחי הללו היו דומים . היו עסוקים בבניה ולא בהרס וכן לא בארס.
כמובן בני אדם חוטאים בתאוות בצע וכוח , אך הייתה קיימת הבושה.
בושה לרדת מן הארץ, בושה לא לעבוד, בושה מלהשתמט מצה"ל.
בושה מלנקר עיניים בעושר . כבוד היה לאנשי ספר ורוח.
ואכן אין בשום מחנה ולא רק בימין אדם בעל שאר רוח ומנהיג שעושה למען הכלל ולא לביתו.אני מקווה שהמהפכה החברתית עשתה משהו יותר מלחפש נהנתנות ותאוות בזבוזים חומריים.
ואני לא צינית.

167 גדעון לוי תמשיך כך אתה מסונבר חבל-ראה מי עמוד השדרה של הפיקוד ברמת מ"פ ומחטי"ם בצה"ל דוד בר דרור
  • 18:17
  • 27.11.11

לשימחתי אני רואה את הדור הצעיר חברים של ילדי לאיכן הגיעו. ראשית דאג להחזרת מלירדי שקלים שהקיבוצים חיבים למדינה. בכסף הזה יכלו לפתור חלק גדול מהצעות ועדת טרכטר.
דרכך הינה דרך חסרת חיים ושיעבוד לעבודה זרה.

168 לעולם לא עוד לעולם לא עוד
  • 18:22
  • 27.11.11

STOP HUMAN EXPERIMENTATION IN ISRAEL AND AMONG PALESTINIANS- HUMAN EXPERIMENTATION PERPETRATED BY ISRAEL'S MOSSAD!

169 כמעט מדוייק: ארץ ישראל כן תישאר "שלמה", אבל היא לא תהיה ציונית ישראפלסטיני
  • 18:28
  • 27.11.11

לא תהיה הפרדה בין העמים, זה לא ישים.

170 70% מהקצונה הקרבית הם בני עקיבא ומההסדר  (לת) ראשון לציון
  • 18:33
  • 27.11.11

  •   70% ממה? מתמטיקאי
    • 18:54
    • 27.11.11

    גם אם תחבר את כל אנשי ההסדר ובני עקיבא, וגם אם כולם ילכו לקרבי, וגם אם כולם יסיימו קורס קצינים, עדיין אין כאן אפילו קצה קצהו של 70%. פשוט זו קבוצה קטנה שעושה הרבה רעש. איסטרה בלגיניה קישקיש קארייה.

  •   טבעי לגמרי: לחילונים האיכותיים אין שום חשק להשקיע בהגנה על התנחלויות  (לת) חילוני
    • 20:02
    • 27.11.11

  •   אבל זה לא יעזור ביום פקודה מור
    • 20:12
    • 27.11.11

    כשאלפי חיילי בני עקיבא וישיבות ההסדר יסתערו קדימה בקריאות שמע ישראל, ירוצו מולם מיליונים בצעקות אללה הוא אכבר. והתוצאה ברורה מראש.., רק בתחבולות נוכל לאויבינו ואלו לא יבואו מן הרובוטים המתוכנתים בחלק (רק חלק אני מקוה) מן הישיבות הקיצוניות. האנשים האלו יביאו רק מזל רע לצה'ל.

  •   קצונה תוך 15 חודשי שירות?מה זה מסלול מהיר שהח"כים סידרו להסדרניקים כדי לקבל הטבות של חיילים משוחררים?  (לת) הכיפות הסרוחות מזהמות את צה"ל
    • 20:52
    • 27.11.11

  •   למתימטיקאי,הכוונה 70% מהעקיבאים וההסדרניקים שמואילים להתנדב לצה"ל בתנאי שאין חיילות בסביבה ולא קולות של נשים באיזור  (לת) כנופיית המתנדבים בעם
    • 06:55
    • 28.11.11

171 ואנחנו השמאל ? אולי יש דרך, אבל כולם עסוקים בלקנות ג'יפ גדול יותר שמאלני
  • 19:30
  • 27.11.11

השמאל לא ריקני, חבל שהוא צמח.
מישהו בשמאל עושה משהו נגד הפיכת המדינה לאירן מס. 2 ? יוצאים לרחובות בשביל תנאים כלכליים אבל לא בשם הצדק, הדמוקרטיה או השוויון. איך יכול להיות שנשים בירושלים צריכות לעלות לאוטובוס מאחור ולא קמה זעקה ? איך ליברמן הפאשיסט מחוקק חוקי גזע וזה עובר בשלווה. השמאל שקוע בבהמיות עגל הזהב עד כדי כך שערכי הנאורות נמצאים בתחתית סולם העדיפויות שלו.
ואת המקום הריק הזה תופסים חומיינים למיניהם ושבתאים למיניהם.

172 גדעון לוי, דבר אלוהים חיים נביא בעירו
  • 19:39
  • 27.11.11

עוד לנו נביא בשער העיר. כה לחי.

173 גדעון צדק! גילתותח
  • 19:48
  • 27.11.11

מסכים עם כל מילה....

174 אלה מילותיו של פרופ ישעייהו לייבוביץ ז"ל וגם של הרב דב הלברטל יבדל"א
  • 19:59
  • 27.11.11

ושניהם, כמו גדעון לוי, צודקים לחלוטין. אפשר רק להוסיף אימרה רלבנטית של לייבוביץ (בתיקון קל): רוב בני-האדם הם טפשים, רשעים, או שניהם גם יחד.

175 הפוסל במומו פוסל  (לת) יולו
  • 19:59
  • 27.11.11

176 ריקנותם של מרעישי העולמות d
  • 20:01
  • 27.11.11

belongs to you gidon very empty and not true article
even tibi your friend says there are stupid jews.

177 הרב ליאור רבם של ההזוים מימין. "והרב"לוי רבם של ההזוים משמאל.  (לת) אלעזר
  • 20:02
  • 27.11.11

178 ככול שגדעון לוי כותב יותר כך הימין מתחזק יותר! אלי הרחובותי
  • 20:10
  • 27.11.11

תמשיך לכתוב את מאמרי שנאת ישראל שלך הם עושים לנו רק...... טוב! ה"כתבות" שלך מוכיחות לעם כל יום מחדש, מי הם השמאל ולאן הדרך שלהם מובילה אותנו וכך גם מי שנחשב אצלכם ל"ימין מתון" מקצין ומתחיל לשנוא אתכם יותר! גדעון אל תפסיק!!!!!!

179 ריקנות השמאל אורי
  • 20:17
  • 27.11.11

אני שואב עידוד "מהתחזקות" השמאל, מבחינה מספרית ורעיונית. מה ומי גדל שם מאז 1967? בקרוב יתקיים כנס שמאל גדול, בתוך תא טלפון. הפוסל במומו פוסל, פירורי לחם, מאכל לציפורים

  •   מבחינה רעיונית הימין אימץ את המדיניות של השמאל. מבחינה מספרית - זה לא רלבנטי. תקרא היסטוריה ותבין  (לת) אור
    • 03:22
    • 28.11.11

180 יש מקום לכולם. גם לשמאלנים הזויים. חסר מאוד מחנה חילוני ,ימני וחברתי.  (לת) לא מתבלבל
  • 20:18
  • 27.11.11

181 ריקנותם של הדתיים והימניים נפתלית
  • 20:20
  • 27.11.11

כל מילה במקום. מאמר שמשקף את המצב הקיים שמחמיר והולך מדי יום.
מה עושים ? ? ? ה צ י ל ו !!!

182 גדעון לוי, הציוני האחרון.  (לת) כרגיל
  • 20:34
  • 27.11.11

183 תודה גדעון ע
  • 20:43
  • 27.11.11

שאתה אומר את מה שלרבים יש להגיד ואין איך. תודה שאתה נלחם. גם אם נדמה שהמחנה מאחוריך קטן, הוא לא. אין לו קול. חזק ואמץ

184 Replace the word "Left" with "Dati'im", and you could have written a similar article Eric / Silicon Valley
  • 21:04
  • 27.11.11

As expected from Mr. Gideon Levy, an article with not much substance.

Replace the word "SMALL" with "Dati'im", and you could have written a similar article about the SMALL digging in into theories that even they know deep inside they cannot work

185 חיזקת אותי, מאמר מדוייק, נתת כח להילחם בבלון הנפוח  (לת) רק סיכה
  • 21:17
  • 27.11.11

186 יפה דרשת  (לת) _rad68amir
  • 21:20
  • 27.11.11

187 עוד אחד שמלא בעצמו  (לת) אני ואני ואני ואני ואני ואני
  • 21:33
  • 27.11.11

188 הם קוראים לנו עגלה ריקה ומותר להם לפשוט עורו של חמור בעודם רוכבים עליו  (לת) חמור חילוני סוחב עגלה הרשקוביצית
  • 21:38
  • 27.11.11

189 תודה לגדעון לוי הגדול על מאמר מעולה נוסף שמדגיש את החושך הפשיסטי בו אנו שרויים לדאבוננו.  (לת) איתי
  • 21:58
  • 27.11.11

190 אין ספק שהחבר'ה בימין הגזימו קצת - אבל הסמולנים צריכים לנסות להבין למה זה קורה... יהודי
  • 22:33
  • 27.11.11

הסמולנים, שהחזיקו כאן הגמוניה של שנים בבית המשפט העליון, בפקידות הבכירה במדינה ובכל מיני מעוזים קשים לפיצוח כמו התקשורת - גרמו לציבור הלאומי/דתי/מסורתי ובגדול לציבור היהודי שגר בארץ ישראל לדרוש מנבחרי הציבור שלהם צדק.

נבחרי הציבור הימנים יצאו למאבק בדיקטטורה הסמולנית שהוא מוצדק אבל הנשק שהם משתמשים בו הוא פסול - קרי, הפגיעה בדמוקרטיה אינה באמת הכרחית כדי לפתור את הבעיה.

אני חייב להדגיש בזאת בכל מקרה שהשמאל הביא את הרעה הזאת על עצמו בכך שהוא השניא את עצמו על העם היהודי בארץ ישראל.

  •   משימה: תחליף את המילה סמולנים ב"יהודים" ומצא את ההבדלים בינך לאחרים המתקראים אנטישמים  (לת) אור
    • 03:19
    • 28.11.11

  •   אם תשאל את רוב הסמולנים - הם בכלל לא יהודים ולא רוצים להיות יהודים - לא מעניין יהודי
    • 09:01
    • 28.11.11

    אותם מוסר - מעניינת אותם יותר התרבות המערבית הצבועה והם בעיקר רוצים לצבור עוד הון וממון.
    הימנים מפריעים להם לעשות שלום מזוייף ולהקים מדינה פלשטינאית ולכן הם שונאים את הימנים.

    הכל פה זה עניין של כסף - הימנים הם אנשים עם אידיאולוגיה אמיתית שלא קשורה בכסף (אני מסכים שלא כולם).

    כמו כן, הימני אינו מנסה לכפות את דיעותיו אלא מנסה לשכנע בצורה הגיונית - הסמולן, כל הזמן מנסה לכפות דעותיו ולהראות שהימני הוא מטומטם כי הוא מחזיק ב"תרבות הציוויליזציה המערבית הדארוויניסטית" וכי הוא "יודע בוודאות שאין אלוהים" ולכן כולם צריכים ללכת בדרכיו של הסמולן המצוי המגעיל.

    צר לי, אין אפשרות להחליף את המילה "סמולנים" ב"יהודים" - זה פשוט לא יהיה נכון כי אתם לא באמת יהודים.

191 הבנו נגד מה אתה, אולי פעם תגלה לנו בעד מה אתה,מה אתה מציע? מה שאני אחד העם
  • 23:20
  • 27.11.11

יודע זה שהפלסטינים לא מוכנים להכיר במדינת ישראל בגבולות כלשהם, אני יודע שייש בישראל 50000 מסתננים מאפריקה וכל יום נכנסים כמה מאות, יש קיצוניים ימניים הזויים פנטים אבל סודנים יש יותר, האם כל אלה שאתה רוצה להושיט להם יד לשלום מושיטים לך את ידם? איך אתה היית רוצה גדעון שתראה מדינת ישראל? האם אתה מכיר בזכותו של העם היהודי(החילוני כמוני) למדינה? בבקשה תסביר לי קצת בעד מה אתה לא רק למה אתה מתנגד ושולל?

192 You need to be one to recognize one מיקו
  • 23:20
  • 27.11.11

השמאל הקיצוני ריק מרוכז רק בניתוח כיצד לקבל לעצמו ערב רב אמיתי

193 גדעו לוי - הסיבה העקרית שאני קורא הארץ! העתונאי הכי אמיץ ועקבי וצודק בארצנו  (לת) אלי
  • 23:22
  • 27.11.11

194 אתה כל כך מאוהב בעצמך  (לת) שחר
  • 00:02
  • 28.11.11

195 אבוי, זו הכותרת המביכה ביותר שראיתי מזה זמן רב. אולי בפעם הבאה תנסה ״אפסיותם של כל מי שאינם חושבים כמוני״?  (לת) קורא
  • 00:04
  • 28.11.11

196 וואלה, אני מקווה שאתה צודק... קיקי
  • 01:23
  • 28.11.11

כי אחרת, לא יהיה מי שימשיך לשאת את הנטל הזה...

ולזכותך גם יאמר שאתה אופטימיסט.

197 שמאלן קיצוני והזוי הגדעון לוי הזה. לא נאור ולא ליב  (לת) מאיר
  • 01:25
  • 28.11.11

198 גדעון אני יגלה לך סוד קטן . תפקיד הדתי לאומי הוא כ שמשון הגיבור מוסר התורה
  • 02:26
  • 28.11.11

התפקיד של הדתי לאומי הוא כרית ספיגה הוא סופג את כל החיצים שהחילונים המאמינים בתורת ישראל והכופרים בה שולחים על החרדים הדתיים הלאומיים הם חייץ בין החילוני ליהודי שומר המצוות האותנטי ואם לא היה דתי לאומי , החרדי לא היה שורד אז אל תצפה להוציא מהם גדולי עולם . הם עושים את עבודתם נאמנה לשמור עלינו מפנאטים חילונים כמוך וכשאר מרעין בישין שנמצאים בארץ הקודש

199 ריקנות Eldad
  • 03:25
  • 28.11.11

אינך הראשון, בהסטוריה רבים מבני עמנו חשבו שיודעים טוב יותר, נטשו את מסורת אבותם אך לא שרדו. הומה היהודית היא האומה היחידה ששרדה בזכות דבקות במסורת בית אבא, והעגלה איננה ריקה. מה יש בעגלה שלך שמבחן התוצאה יכול להציג אלפי שנות תרבות? היכול אתה להתחרות בארון הספרים היהודי? לא חשבתי שהשנאה תגרום לאבד את השכל הישר.

200 Gideon - Great essay moiz
  • 04:11
  • 28.11.11

The right-wing lunatics are taking Israel to be Iran or even worse.

201 גישה מתנשאת איננה כתבה , מי שאינו חושב כמוני רייקני , לוי: דעתי היא העמוקה אפילו אם העובדות טופחות בפני  (לת) אהוד
  • 06:29
  • 28.11.11

202 אכן מדובר במחנות ריקים משה
  • 06:35
  • 28.11.11

אבל למרות זאת זה לא נראה כקרב מאסף עקב הריבוי של החרדים והפנמה הולכת וגדלה של המסרים הלאומנים דתיים. חבל שההקצנה הזו מחלחלת מעבר לשוליים הסהרוריים.

203 בגן חיות של ביבי (zoobi bi) בורים ימנים לא משכילים יעשו את העבודה טוב. עם ישראל חי!  (לת) יותם
  • 07:07
  • 28.11.11

204 הדתיים הלאומים הסרוגים הם עילית שבעילית-שאור העיסה.ה טובים לכל ענין.  (לת) מויינה אברמוביץ
  • 07:11
  • 28.11.11

  •   הכרתי אותם כל חיי הארוכים- בפנים הם עלובים, צרי מוחין נבערים מדעת וזחוחי דעת שאינם מבחינים בין טוב לרע.  (לת) זקן
    • 13:10
    • 29.11.11

205 מחנה האמנם יובל
  • 07:26
  • 28.11.11

הציבור שאתה מתאר הוא לא מחנה ודבריך מכלילים גברים שונים שלא קשורים ואכלוסיות שונות. זה לא כתבה זה אולי רומן קצר. אין מחנה יש משבר בגישה הכללית של מי שקורא עצמו דתי הדת היהודית שקפאה והחלה לשקוע בהבלים וקיצוניות מאידך ימין שעתידו נראה כספרטה יש מתאם גבוה להדאיג בין מי שקורה לעצמו דתי לבין הספרטנים

206 ההתחרדות מחרידה ללא אמות מידה ד. ב.
  • 07:38
  • 28.11.11

גדעון צודק בחלק נכבד מהדברים , הכל נובע מאז הכנסת הדת לעניני הממשל במדינה הקטנה הזאת, הדת מאז ימי קדם גרמה למילחמות. אדם דתי זה ענינו האישי ולא קשור לפוליטיקה ,לתקציב וגם לא מענין את נשיאי העולם. בקיצור שלוש מפלגות בלבד , ימינה שמאלה והלאה נלכה ונחצה בביטחון. תודה.

207 מקנא בשמאלנים גם אני רוצה
  • 07:44
  • 28.11.11

לוי צודק . מתי יקום מנהיג ימני ראוי , אנחנו צריכים למצוא לנו דמות של טייס אולי אפילו טייס חצוף כזה שמקשקש גראפיטי על קירות אושוויץ - זה גם יראה על אומץ וגם נפש של משורר. או אולי מישהי כמו דפני , דפני וונאבי שלמרות שהיא ממומנת ע"י מי יודע מי ,למרות שהיא נתמכת על ידי העיתונות היא מצליחה לעורר בעיקר אנטיגוניזם. אולי איזו ענת קם - עיתונאית ? חיילת?בוגדת? סתם פקאצה שלא סגורה על עצמה, תמכור את אמא שלה בשביל תחושת החשיבות העצמית. תחושת חשיבות עצמית זה אלמנט חיוני בקרב המנהיגות השמאלית, לפחות כשאתה כל כך מלא בעצמך, אתה לא ריקני כמו החבר'ה הימניים.

208 זה בדיוק אותם תובנות על השמאל ...הישראלי. אזרח שפוי
  • 08:08
  • 28.11.11

גדעון תהפוך את המילים ...במקום ימין תרשום שמאל .....מבטיח לך יצא אותו דבר.

209 חיפה אלי
  • 08:15
  • 28.11.11

גדול

210 אמת!!! אמת!!!! יעל
  • 08:17
  • 28.11.11

דברים כדרבנות... כמה נכון ועצוב ומפחיד.....

211 שוק פישפשים ישי אבנון
  • 08:19
  • 28.11.11

מוזר כיצד כלי ריק וסדוק עומד על הדוכן למכירה חוזרת אצל מחפשי המציאות? שוק הפישפשים ה" אינטלקטואלי " עאלק.

212 גדעון לא שומע את רעם היריות,ששכיננו הנאורים,גורמים!"נתניהו אשם" יהודי החכם של המגיבים!
  • 10:37
  • 28.11.11

העם הניבחר דליבא-גדעון לוי,לקבל חלקי ישראל,וללמד את היהודים,חיים נאורים,לפי הקוראן!אין ימין ואין דתיים,תחי המהפכה,שלעניי ישראל מחוסרי הדירות בתל-אביב,והעתונאים,של עיתון הארץ,שבזמן הזה,לא מתיחסים כל כך
למשה קורה אצל ידידינו הערבים!-הזמן להאיר את פני האומה על סכנת הדת!
והקפיטליזם"הדורסני"-סאלאם עליכום ורחמת חמאס,והחיזבאללה עליכום!!!!!!!!

213 חרטה.אין מקום למדינה פלשתינית נוספת. ישראל תאלץ לספח את הגדה.
  • 11:21
  • 28.11.11

ולתת תעודות כחולות לתושבים שם.לפי הערכתי מעדיפים תושבי הגדה תעודה ישראלית על מדינה קטנה בין ישראל לירדן.

214 לצערי הרב . כל מילה של גדעון לוי זה האמת לאמיתה . המציאות הנוראית טופחת בפננו בנצי א
  • 12:09
  • 28.11.11

מאמר נכון ואמתי המראה לנו את הכיעור הנורא של הישראלים הרבים שהקצינו לחרדיות ולימין הקיצוני. אני חרד לחשוב על עתידה של המדינה שנפלה שדודה בדי הפנדומנדליסטים החרדים וכוחות הרשע של הימין הקיצוני ההורסים כל חלקה טובה בארצנו הקטנה והאומללה,.

215 מילים כדורבנות!  (לת) רונן
  • 12:17
  • 28.11.11

216 צודק לגבי הריקנות ויש להוסיף עוד מחנה אחד שרגא
  • 12:39
  • 28.11.11

שכית להזכיר מחנה ריקני נוסף, הוא מחנה החילונות הישראלית, שצמח מתוך הציונות החילונית, ואולי עודו ציוני ברובו.
מחנה זה ריקני בתרבותו ובמוסריותו מזה עשרות שנים. חשוב שתזכיר את זה, כי בלי זה דבריך מסולפים ומטים לכיוון של שנאת חינם.
שכן צריך להבין, גדעון - אכן מנהיגות המחנות הדתיים בימינו עלובה וריקה, ויותר מזה - חוטאת ומלבה מלחמת אחים. אבל כשדבריך נופלים כמו שהם על אזניהם הריקניות של קוראיך החילונים, הרי שהם מבינים אותם לא נכונה.
שכן היהדות והתורה אינן ריקניות כלל ועיקר, ואין כל זהות בינן לבין אותם מחנות דתיים שאתה יוצא נגדם, שמשתמשים בתורה כדגל ומעוותים אותה לבלי רחם.
אז תבקר את המחנות הדתיים, אל תבקר את הדבר העצום הזה שנקרא יהדות ותורה, ושבמשך 3000 שנה זיקק מתוכו רעיונות הומאניים, רעיונות של שלום, ורעיונות של אחוות עמים, שלידם אולי גם אתה פשיסט קטן.
מפני שבלי זה ישאר לך עם ישראל חילוני שעקר מתוכו כל תרבות ומסורת וכל בסיס ערכי, אלים ובהמי, וחלש, מאוד חלש.

217 ביבי והרבנים מאמינים שולטים בקהל רק בזכות אינפנטליזציה של האוכלוסיה  (לת) os
  • 12:44
  • 28.11.11

  •   ביבי הוא שליח ציבור - והוא נשלח ע"י הציבור להנהיג את עם ישראל בגלל יהודי
    • 13:02
    • 28.11.11

    שלרוב דיעותיו אמיתיות ונכונות.
    לעומת זאת, כהני השמאל שולטים בקהל בעזרת הכסף והזהב.

    מי יותר טוב? לא יודע. תחליט אתה.

218 זהו אחד הטקסטים המכוננים והחשובים שיצאו לאחרונה, הייתי מציע ומבקש להשאיר אותו בעמוד הראשי לעוד תקופה ארוכה, כמו גם לפרסם אותו בכל מקום שרק ניתן שלא לומר להעביר אותו בבתי ספר. ישר כח וכה לחי! צ.ב.י.
  • 13:18
  • 28.11.11

לניתוח של היום של אחרי הייי רק מוסיף ומדגיש את האלימות הימנית והדתית ההולכת וגוברת. אלימות מילולית (החל מסמולאן במקום איש שמאל וכלה בטוקבקים ארסיים ומנאצים), אלימות כנגד רכוש (מחתרת תג מחיר) ואלימות פיזית (המחתרת היהודית בבת עין, רצח אמיל גרינצוויג ורצח רבין).

כל אלה עלולים להתגבר או שהם כבר מעידים על המגמה הפושה בציבוריות, ולהגיע עד כדי אלימות קשה מאוד כנגד אנשי שמאל באשר הם. שלא לומר חזרה לימים אפלים בהיסטוריה האנושית (ודי לחכימא ברמיזא).

  •   בעל המאמר מתפרנס יפה מכתיבתו הארסית, אך מה אתה מפיק מפרסום שנאתך היוקדת לאזרחי ישראל?  (לת) לא מבין אותך
    • 15:33
    • 28.11.11

219 בגלל הבורות שלך: אתה מערבב בין חרדים לדתיים אפרת
  • 13:38
  • 28.11.11

עצוב מאוד מאוד חמוד שלי.

220 הריקנות היא דווקא אצל השמאלנים והחילוניים וינה
  • 13:59
  • 28.11.11

ריקים מתוכן לא מחוברים ברמה המינימלית להיסטוריה ולעבר שלהם, חושבים שהרמב״ם זה שם של רחוב, וממשיכים מפאת ריקנותם לתת שטחים לאויבינו . החומות שבהם משתמש הציבור החילוני כדי למנוע הכרה של דור ההמשך עם המסורת הן הרבה יותר גבוהות מחומות הדתיים שבפועל נכנסים לשוק העבודה ומובילים בחברה

221 מלאות איציק
  • 14:12
  • 28.11.11

מסכים איתך לגבי המחנה החרדי,המחנה הימני משקף את רצון העם ,ראה את הסקרים האחרונים , לגבי מחנה השמאל שאתה שם את עצמך כדוברו מלא בחר...............

222 אדם עלוב ושטוף שנאה שאפילו לא ראוי לתגובה  (לת) דני
  • 14:21
  • 28.11.11

223 תודה לגדעון לוי, אליה לייבוביץ', זאב אברהמי,מרב מיכאלי, איל בנבנשתי וכן לעקיבא אלדר. חולה הנוטה למות
  • 15:28
  • 28.11.11

כבעל כרטיס "לילך" אני מממש עתה את זכותי למות בכבוד.
במקום ליטול כמוסות רעל, קראתי את מאמרי השיטנה של כל האוטואנטישמים המהוללים הללו וחסכתי לעצמי את ההוצאה על רכישת הציאניד.
אני מקווה מאד שהכותבים עצמם וקוראיהם הרבים לא יורעלו כמוני.

224 אתה מדבר כאילו המדינה קמה אתמול. ה
  • 15:40
  • 28.11.11

הצבא,השיגשוג,התרבות,המדע וכו' אינם שייכים לחילונים, אין לך בעלות ובלעדיות עליהם.פשוט אין.

225 ה"רעש" או קול ענות חלושה מול קלגסי השמאל החתרני המתופף בקול גדול.... חסרה כאן יושרה
  • 15:42
  • 28.11.11

יושר חביבי .יושר.ז מה שחסר לך ולשכמותך .אבל מ הפלא? הרוה לקר,ירחיק עדותו.וכמו משוגע שאינו יודע על כך דבר כך אמירת שקר מספיק פעמים הפכה אותו לאמת העכשווית.אין גדבר יותר מעורר בחילה וגועל נפש מלראות גנב המבקש קבלה על 5 שקלים שנתן למישהו והוא מוסיף אותה להחזריי המס שלו.....להקיא ממך קלגס רב שקרן דוחה גדעון לוי.החלף את שימך לגדוע לאוו.כך יאה יותר לפועלך.תתביש .צביעות היא הכתר של דוברי הלעז החלולים .

226 ריקנותם של הדתיים והימניים רחל
  • 00:00
  • 29.11.11

לרוב אני מסכימה עם דעותיך והפעם יותר מתמיד!!!!! אני מסכימה עם כל מילה שכתבת.

227 definitely moshe sneh gideon  (לת) debby
  • 02:13
  • 29.11.11

228 שנה שמות ותקבל כתבה זהה הקצנה
  • 12:58
  • 29.11.11

החלף ימין בשמאל ודתי במוסלמי ותקבל כתבה זהה. גם אתה אגם קיצוני עם וואקום רגשי ענק שמחפש תשומת לב בהבעת דעות חד צדדיות ופעמים רבות ללא קשר למציאות למעשה אתה ראוי לקבל פרס לעידוד אי עשיית שלום ואי קירוב לבבות ולהרס השמאל במדינה

229 amazing article  (לת) erez
  • 16:10
  • 04.12.11

פרוייקטים מיוחדים