אז מי כאן הבהמה האמיתית? - דעות - הארץ
המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

אז מי כאן הבהמה האמיתית?

קביעת יו"ר ועדת החוקה, דוד רותם, שזהבה גלאון היא אפילו לא בהמה, מדויקת. לפי התיאולוגיה שמחזיקים בה רותם ורוב האורתודוקסיה בישראל, גלאון היא בקושי בהמה.

ויש היררכיה. נפש יש לכל חי ובהמה. מעליה ניצבת הרוח, נחלת גברים יהודים, הנכנסת לאשה היהודייה בזיווג כשר עם בעלה (לכן אסור לחתן אלמנה בשלישית. רוח בעלה הראשון מחסלת את הנכנסים אליה). בנשמה זוכים רק גברים יהודים דרך לימוד התורה. אשה אפיקורסית, המדברת, מנהיגה ולוחמת בקיצוניות דתית, הינה ערב-רב ופחותה מ"גויה" ומבהמה.

לא בכדי רבנים מרכזיים מעדיפים כיתת יורים על שירת נשים. מ"שולחן ערוך" נשאבה הקביעה, שהחמורה מכל העבירות היא שפיכת זרע לבטלה. זהו רצח בניך, שעליו נאמר "ידיכם דמים מלאו". כל השדים בעולם האחראים לאסונות נולדים מהזרע היהודי שהושחת. כנגדם נוצרו תיקוני חצות הפופולריים. זו הסיבה להרחקה להסתרה ולהשתקת נשים. שלא יתרגשו הגברים ותיגרם להם שפיכה לא כשרה.

אלו אינם שוליים. 52.5% מתלמידי כיתה א' המוגדרים כיהודים נשלחים לבתי ספר דתיים וחרדיים, והתיאולוגיה השלטת ברובם מלמדת עניינים אלה כעובדות. כשם שהיהודי אדם, כך המשמיעות קולן פחותות מבהמות.

החרדים מעליית האחים המוסלמים - בוודאי חוגגי ניצחון האיסלאם הפוליטי כתירוץ לדבקות בהתנחלויות - כדאי שיתבוננו במראה. הלקח מהשתלטות הרדיקליות הדתית באזור פשוט. עיקר כוח "האחים" למיניהם נובע מהאוטונומיה הדתית והחינוכית המסובסדת, שבאמצעותה עיצבו מובן-מאליו למיליונים.

מכאן חומרת החלטת יהודה וינשטיין לתת חסינות להסתה גזענית המוצגת כתיאולוגיה והלכה. חסינות המאפשרת הזרמת מיליארדים להסתה רבנית חינוכית, המעצבת מובן-מאליו, המתיר הריגת לא יהודים ומרחיק ומשתיק נשים.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב המאמרים ישירות לפייסבוק שלכם

הדמיון בין "האחים" הוא גם בתיאולוגיה וגם בפרקטיקה הפוליטית. "האחים" מוכנים לעלות בבחירות, אך אינם רוצים לאפשר את הדחתם. זהו מסלול חבורת רותם. עניינם בשינוי הכללים באופן שלא תתאפשר החלפתם בקלפי. רמיסת הדמוקרטיה המהותית היא שלב. העיקר הוא שינוי חוקי הבחירות. לא בכדי פועלת החבורה לשינוי רטרואקטיבי בחוקי הבחירות בלשכת עורכי הדין. זה לא "רק" ניסיון השתלטות על הוועדה לבחירת שופטים. חשוב התקדים בשינוי כללי הבחירות.

המנהיג הפוליטי של האחים היהודים, המתהדר בכינוי החתלתולי כצל'ה - יעקב כ"ץ - חשף את תוכניתו. חוק גרוניס שיזם הוא להצהרתו שלב הכרחי בהשתלטות על בית המשפט, השתקת "החבורה העלובה המאמינה בחוקת הגויים" בעליון וחקיקה בלתי מופרעת להשלטת ההלכה על ישראל.

השופט אשר גרוניס "זכה" לשמש בתוכנית ההשתלטות המשולשת. ראשית, כי חשוב למנוע מאשה את נשיאות העליון. ההלכה האוסרת שמיעת שירת נשים אוסרת גם הקשבה לדבר בעל חשיבות של אשה. נשיאה אשה זה צלם בהיכל. שנית, חשוב לחבורת רותם-כצל'ה להראות שניתן לשנות כללים אד-הוק פרסונלית, והעליון משלים עם כך, נמנע מלבחור נשיאה ומכתיר את בחירתו של כצל'ה. שלישית, גרוניס נחשב למתנגד האקטיוויזם השיפוטי.

בכוונת חבורת רותם לשנות את חוקי הבחירות לכנסת הבאה באופן שישריין אותם בשלטון כשאר "האחים" באזור. בתוכנית, פסילת רשימה ערבית כבל"ד, כשבית משפט אנטי-אקטיוויסטי לא יתערב. בתגובה, הערבים בישראל יחרימו את הקלפיות והבחירות יהיו ליהודים בלבד. שינויי חוק ותקנות שיעודדו הצבעה בחו"ל (בהכנה) יוסיפו יורדים ימניים למצביעים ויאפשרו בהמשך להמוני אורתודוקסים להצביע מברוקלין ולהשליט את חבורת רותם על בהמות הארץ.

ראוי שבית המשפט העליון יסרב לשתף פעולה עם תוכנית כצל'ה - יימנע מלהשתמש בחוקים פרסונליים ויאפשר למרים נאור לכהן כנשיאה, כשגרוניס לצדה כמשנה. מול גל החוקים האנטי דמוקרטיים, משמעות השמרנות מתהפכת. ההימנעות מפעולה נהפכת לשיתוף פעולה פוליטי אקטיבי, כשליח, עם רמיסת הדמוקרטיה.

Read this article in English: How Rotem's gang operates

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הפמיניסטיות הרדיקליות חושבות שיש להן זכות לחדור לחברה ולשנות את ערכיה למה? כי לדעתן הערכים שלהן "נאורים" ו"ליברלים". מי אתן שתקבעו לחרדים איך לחשוב ולהתנהג? שאלתן את הנשים החרדיות מה הן רוצות? או שאולי הנחתן כי הן אינן מעוניינות בהיררכיה הגברית. אז מי מתייחס לנשים כמו בהמות?  (לת) שחר
  • 04:13
  • 29.11.11

02 הפמיניזם הרדיקלי מנסה לכבוש שטחים לא שלו, כיאה לארגונים קולוניליסטיים-טרוריסטיים  (לת) דניאל
  • 04:18
  • 29.11.11

03 וואו. מעניין, נוקב, בהיר, משכנע. נפנף למחוג'בונג
  • 05:22
  • 29.11.11

מפה חדה של הדינאמיקה והמגמות שנובעות מעליית היהדות הפוליטית. היסוד של כל זה הוא כמובן היעדרה של חוקה דמוקראטית, אי הפרדת הדת מהמדינה, משטר האפרטהייד בשטחים שנובע מהיעדר גבולות מדיניים, והיעדר אופוזיציה.

04 החוק החשוב ביותר מתבשל כעת בתנור - הוצאת מפלגות השמאל אל מחוץ לחוק - ואז, הר הבית שוב בידינו לעד.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 05:24
  • 29.11.11

05 כצל'ע לא היה צריך לחשוף שום תכנית, כי תכנית זו נכתבה כבר לפני זמן רב בספר של מוטי קרפל "המהפכה האמונית" כלהלן: "עלינו להיות נאמנים למדינה על תנאי שנחולל בה מהפכה".  (לת) דרור הנאור מרמת גן
  • 05:48
  • 29.11.11

06 אשרינו שאנו חיים עם טכנולוגיה חדישה בתוך ימי הביניים. השבח לאל,ישתבח שמו אחורה,קדימה....ואולי גם ימה
  • 05:56
  • 29.11.11

שאפשר את ערבוב הזמנים-סימן לביאת משיח בן דוד.
זרע קדושים מצוה לא להתערבב עם בהמות.

07 מאמר חשוב. אכן גרוניס יכול וצריך להפוך על פיה את קערת האחים היהודים, שדומה כי הם מסוכנים לישראל יותר משהאחים המוסלמים מסוכנים למדינות ערב.  (לת) רמי
  • 05:59
  • 29.11.11

08 מאמר חשוב. אני מקווה שהשופט גרוניס יקרא ויפנים. בכוחו להפוך את הקערה על פיה ולבטל את מזימתם של האחים היהודים, שסכנתם לישראל חמורה מסכנתם של האחים המוסלמים למדינות ערב.  (לת) רמי
  • 06:01
  • 29.11.11

09 מסלול חבורת רותם. עניינם בשינוי הכללים באופן שלא תתאפשר החלפתם בקלפי  (לת) רותם מחלל שם שמיים ברבים
  • 06:02
  • 29.11.11

10 המנהיג הפוליטי של האחים היהודים, המתהדר בכינוי החתלתולי כצל'ה  (לת) עוברים על ייהרג ובל יעבור: שפיכות סמים, איסור גזל
  • 06:05
  • 29.11.11

11 הימנעות מפעולה נהפכת לשיתוף פעולה פוליטי אקטיבי, כשליח, עם רמיסת הדמוקרטיה.  (לת) להפיץ את המאמר החשוב הזה
  • 06:07
  • 29.11.11

12 אפילו היוונים לא היו יצירתיים כמוך - תשתדלו בבקשה לפרסם! פחות מבהמה אורתודוקסית
  • 06:13
  • 29.11.11

רכלבסקי, ימי החנוכה מתרגשים ובאים עלינו, אבל אתה מגדיל לעשות יותר ממה שהיוונים יכלו לדמיין. כמה רשעות, כמה שטנה, כמה אטימות, איזה השוואות בוטות. מה רצית לומר בסה"כ? שהפעם לא בחרו בכוהניך ועל כן וועדת חוקה לא בשליטתך? שעיקרון הסניוריטי- שעד היום היה שמור לסנהדרין ולבית המשפט העליון - לא ישלוט עוד? שאולי, אולי, ימונו לעליון שופטים ראויים שיודעים גם להיות לעומתיים, ולא עדר מכוון מראש? והלוואי שהבעיה של בייניש הייתה העובדה שהיא אישה. היא חלולה ובינונית, ופולניה ומניפולטיבית. זה מה שאומרים עליה משפטנים לא מטעם... תתבייש לך .

13 מדהים ומחריד Abed Azab
  • 06:16
  • 29.11.11

לא ידעתי שהדת היהודית כ"כ חשוכה. הפונדמנטליזם האיראני נראה נאור מאוד לעומת מה שכתוב כאן. אוי ואבוי. בני דודים יקרים: זו הדת שלכם? איזה מסכנים. אם זה באמת כך, לא רק שאתם לא עם סגולה, לא רק שאתם לא אור לגויים, אלא חושך מוחלט זה מה שאתם. תתאסלמו מייד. או הצעה טובה יותר: תעזבו את הדת, כל דת, כי כולן כמעט אותו דבר.

14 אוי כמה שטויות. כל מי שמכיר דתיים יודע שאין לדברים שום  (לת) קשר למציאות.
  • 06:31
  • 29.11.11

15 רכלבסקי מבלבל את המח - מתאים יותר לשטיפת כלים במקדונלד  (לת) חנן
  • 06:32
  • 29.11.11

16 ספי אל תסמא,גלאון בהמה בהתנהגותה וסגנונה לא בשל היותה אישה !!!  (לת) הבנת הנקרא
  • 06:42
  • 29.11.11

17 אין שום קשר לדת או שוביניזם, אין לי קשר לאף אחד משני אלה, ואני עדיין חושב שגלאון הצווחנית היא אכן פחות מבהמה  (לת) אלון
  • 06:54
  • 29.11.11

18 כמה עצוב ומקומם. מה עושים?!!!!  (לת) אורית
  • 07:11
  • 29.11.11

19 למען הדיוק, בכתות א , 65 אחוז בבתי ספר ממלכתיים 19 אחוד ממלכתי דתי 16 אחוז חרדים   (לת) אורנה
  • 07:24
  • 29.11.11

20 כל פעם נאלצתי לשמוע שהתורה היא ששמרה על עם ישראל בשעה שהתורה המנוהלת ע:י הרבנים החשוכים, (שימי הבינים לאומתם היו זיו העמים ),מפרקת את עם ישראל ותעביר אותנו מן העולם בסופו של יום  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 07:28
  • 29.11.11

21 ישראל מגניבה, אבל אם תהיה מדינת הלכה/ימין פשיסטי, אני פשוט הולך למקום אחר, ואיתי יתר השפויים שקיימו את המדינה עד כה. סתם אחד
  • 07:32
  • 29.11.11

המחאה החברתית בקיץ היתה מוטעית. בעולם הקפיטליסטי שאנו חיים בו, כשאוכלוסיה שלמה -- מעמד הביניים -- מרגישה חוסר אונים פוליטי והיעדר דרך אידאולוגית, זה יוצא כתסכול מ"יוקר המחייה". רוב המפגינים כנראה גם לא יודו בצורך בהתחזקות רעיונות סוציאל-דמוקרטית, שאותה ניסו להנהיג מובילי המחאה, ובלעדיה החרדים והנאו-ליברלים אכן יזכו במדינה.

22 רשימת של כהנה נפסלה על הרבה פחות ממה שבאלד עושים  (לת) אלון
  • 07:35
  • 29.11.11

23 זה מזמן לא קראתי דברי הבל ורעות רוח כאלה. סבורני שח'כ זהבה גלאון חיבת לתבוע את רכלבסקי למשפט על דבריו משה בודק
  • 07:59
  • 29.11.11

אמנם איני יודע על איזו סעיף, אך הכינו שמכנה אותה הנו עלבון צורב והלבנת פני
אדם ברבים שעל כך אומרת ההלכה 'מוטב יפיל אדם עצמו לכבשן האש מאשר ילבין פני אדם ברבים'. לתשמת לבו של רכלבסקי המתימר להיות בקיא במקורוךת

24 עצוב עצוב עצוב אבל נכון  (לת) קרטר
  • 08:02
  • 29.11.11

25 מאמר מצוין. מאמר מפחיד מאוד.  (לת) מארק
  • 08:08
  • 29.11.11

26 מה הפחד שנפל עליכם מהאחים המוסלמים? האחים המוסלמים זהים לחלוטין , באידאולוגיה ובהתנהגות למפלגות הבית היהודי ( מפד"ל של היום), ש"ס ויהדות התורה. יש גרועים מכך- האיחוד הלאומי וישראל ביתנו הדומים יותר לחיזבלה ו/או לג'יהד. מכיוון שלאלה ולאלה יש שפה משותפת יתכן שימצא פתרון של דו קיום בשלום. ( חילוניים, ליברלים , כאלה שחזו את הקמת מדינת ישראל, שהקימו ועיצבו אותה כדמוקרטיה דאי יצטרכו למצוא מקום אחר)  (לת) אופטימי
  • 08:13
  • 29.11.11

27 צריך לחלק את הארץ בצורה הבאה: בעלי זקנים מכל הדתות על ההרים מגולחים ונשים מכל הדתות במישור החוץ  (לת) פיתרון יצירתי
  • 08:13
  • 29.11.11

28 איני מבין כיצד עתון המתימר להיות עתון לאנשים חושבים מתי לשפוך דמה של ח'כ זהבה משה בודק
  • 08:24
  • 29.11.11

גלאון ולכנותה בכינוי גנאי. חרף העןבדה שרחוק אני מהשקפותיה היא אשה דעתנית חשה לעזרת חלכאים ונדכאים בלי הבדל השקפה פוליטית.

29 אי אפשר להימנע מהראייה שלאורך אלפי שנות היסטוריה, הביאו הדתות הרבה צער, ויגון לבני האנוש. מצד אחד הן גרמו לדעות קדומות, קנאות דתית, כיתתיות, מלחמות, והרבה שפך דם. ומצד שני חיסול האחריות האישית, נהייה אחרי מנהיגות אבסולוטית, אמצעי לשליטת מנהיגים דתיים מעטים בהמון סומא, חושך, רוע וניוון. והנה עכשיו, מרימה הדת את ראשה המכוער ולובשת צורות כמו הספר "תורת המלך", וביטויים כמו אלה שמצוטטים בכתבה. האם יוכל הציבור החילוני להחזיר את השפיות? ספק.  (לת) הצופה
  • 08:27
  • 29.11.11

30 ואני אשמח לשיר ולשיר ולשיר כדי להבריח רבנים אל מול כיתות יורים..... הללו-יה!!!  (לת) זמרת
  • 08:32
  • 29.11.11

31 צודק ספי ותהייה. אבנר
  • 08:33
  • 29.11.11

כמדומני שטעית.
רק ליהודים יש נפש ולא כפי שכתבת שרק להם נשמה.
כתוב "נשמת כל חי בו".
נשמה מ".נשם".
רוח יש רק להולכי על שתיים.
נפש(גדלות נפש,למשל)יש רק ליהודים.
זהו הנר"נ,כלומר,נשמה-רוח-נפש.
חשוב לזכור שההגדרה הרווחת בקהילות הקדושים אודות החילונים היא זו:
החילונים הנם גויים דוברי עברית.
ככאלה ברור מה דיננו מבחינתם.

מכאן ההיתר ל"קחת" את נשמת חלק מהחיות כדי להחיות את נפש ההולך על שתיים.
מכאן האיסור על רצח הגוי עם הקלות בנסיבות מסויימות מפני שיש בו גם רוח.
רק את היהודי אסור לרצוח/להרוג מפני שהוא וחייו קדושים.

הסידור הזה של עולם החי הינו האמא של הגזענות.

32 חייבים להפריד את הדת מהפוליטיקה,באופן דחוף ביותר.  (לת) אתאיסת
  • 08:33
  • 29.11.11

33 חה! מגוחך חייל דתי
  • 08:33
  • 29.11.11

חה! כמה רואים שהכותב ניזון מקריקטורות, ולא שוחח עם דתי לאומי מעולם. מהצד, זה גואם לגיחוך.

34 תגיד יצחק רבין העביר את אוסלו בקולות שוחד ושלמונים , זה יותר טוב והגון ? גואל
  • 08:36
  • 29.11.11

רבין המית עלנו אסון כבד , שרון המושחת גנב מנדטים והביא לתוכנית הגירוש זה בסדר ? בגלל שלא קמתם אז נגד העוולות זה מה שתקבלו אז אל תיתבכיינו , רוצים הגינות ? תהיו אתם קודם כל הוגנים .

35 עמישראלחי השם צבאות גבבה בן יוסף
  • 08:38
  • 29.11.11

מה אתה מצפה , מר רכבלסקי מאוסף של בורים נבערים , שחיים בתקופת הברונזה, ולכל היותר הגיעו מנטלית לראשית ימי הביניים, זה לא הם , זה אנחנו שאיבדנו דרכנו, ומיללים בחושך. בקייץ היתה מחאה , נשבה קצת רוח צוננת וירדו קצת מים מהשמים ואין מחאה ואין בטיח, אז בטח שהפינגווינים ירקדו על הדם עם החתול

36 כמה עיוותים וכמה שקרים.... פתאטי! אורן
  • 08:49
  • 29.11.11

חבל (בשבילך) שאין לך מושג ביהדות, ואתה גם לא יודע לעשות את ההפרדה בין הפלגים הדתיים והחרדיים השונים. תלמד קצת הלכה, ואז תראה כמה גבוה מעמד האישה ביהדות.

  •   לא צריך ללמוד הלכה - מספיק להציץ באוטובוס. ולשימוש הקוראים, הגדרה מילונית: מישו
    • 09:46
    • 29.11.11

    הסבר מלא למילה לַהֲלָכָה תואר הפועל

    מבחינה רעיונית או עיונית, באופן תיאורטי, בעיקרון (מציין שאף-על-פי שמשהו נראה נכון והגיוני, אין זה כך במציאות). ההיפך של 'למעשה'.
    • איסור זה קיים להלכה בלבד. למעשה אי-אפשר לאכוף אותו.
    • להלכה אדם צריך להרוויח לפי השקעתו, כשרונותיו וכישוריו, אך לא תמיד הדבר הוא כך.

  •   לא צריך ללמוד הלכה. מספיק להציץ באוטובוס. והנה ההגדרה המילונית הרלוונטית: דג קר
    • 10:58
    • 29.11.11

    הסבר מלא למילה לַהֲלָכָה תואר הפועל

    מבחינה רעיונית או עיונית, באופן תיאורטי, בעיקרון (מציין שאף-על-פי שמשהו נראה נכון והגיוני, אין זה כך במציאות). ההיפך של 'למעשה'.
    • איסור זה קיים להלכה בלבד. למעשה אי-אפשר לאכוף אותו.
    • להלכה אדם צריך להרוויח לפי השקעתו, כשרונותיו וכישוריו, אך לא תמיד הדבר הוא כך.

  •   האמנם? המפענח
    • 11:25
    • 29.11.11

    אמרו חז"ל (מסכתות קטנות, מסכת דרך ארץ, פרק עריות, הלכה יג): "אל תרבה שיחה עם האשה שכל שיחתה של אשה אינה אלא דברי ניאופים. ר' אחי בר' יאשיה אומר: כל הצופה בנשים סוף שהוא בא לידי עבירה". "תנו רבנן: רחב בשמה זינתה, יעל בקולה, אביגיל בזכירתה, מיכל בת שאול בראייתה. אמר רבי יצחק: כל האומר רחב רחב – מיד ניקרי. אמר ליה רב נחמן: אנא אמינא רחב רחב ולא איכפת לי! – אמר ליה: כי קאמינא – ביודעה ובמָכּירה" (מגילה טו ע"א
    הקטע בארמית נשאר ללא תרגום כי לא רציתי לתת יד להעלבה כה בוטה של האישה. אבל זו תזכורת למר אורן שמין הסתם מבין.

  •   תקציר יחס ההלכה לגוי ברוש
    • 22:33
    • 29.11.11

    1. אין אבהות לגוי לעניין עריות ותרומת זרע.
    2. אין לעזור לגוי השרוי בסכנת נפשות.
    3. אין ענישה מרתיעה ליהודי הגונב מגוי. אם ייתפס יחזיר רק מה שגנב ולא יותר.
    4. מותר לבצע ניסויים רפואיים על גויים.
    5. מותר לנצל לרעה טעות של גוי במסחר.
    6. הדיבר "לא תנאף" לא חל על גויה נשואה. הגויה לעומת זאת מוצאת להורג גם אם נאנסה ע"י היהודי.
    7. נישואי יהודי לגויה אינם תופסים.
    8. "גוויה של גוי היא כפגר בהמה ואינה מטמאה" ומותר לדרוך על קברות גויים.
    9. אסור למנות גר למשרה המאפשרת לו לתת הוראות ליהודי מלידה, ובוודאי אסור למנותו לשופט למשל. לפי ההלכה הגר יישאר תמיד יצור נחות מפני שנולד כזה וכן גם צאצאיו.
    10. גיורת היא זונה מלידה. כל גיורת נחשבת לפי ההלכה לזונה מעצם העובדה שנולדה כלא יהודייה גם אם היא בתולה ומעמד זה של נחיתות וזנות עובר בירושה.

37 על השם הרע שמוציאה המתירנות הליברלית לחילוניות. עובר אורח
  • 08:51
  • 29.11.11

ראוי לבדוק אם תנופת ההתחרדות אינה תגובה למתירנות ה"ליברלית" הגוברת של הפרקליטות וביהמ"ש העליון. אלה שהכריזו מלחמה על המוסד המקודש של המשפחה היהודית המסורתית וגם חיים בסימביוזה מופלאה עם מאות כנופיות הפשע האלימות של העולם התחתון. לא פחות משר המשטרה בכבודו ובעצמו אמר לא מזמן בשידור ברדיו, שאחד מראשי משפחות הפשע הצליח ע"י איומים על פרקליטים וקציני משטרה, להפחית את מספר סעיפי האישום נגדו מכמה עשרות לשלשה או ארבעה. מפריע ל"שלטונות החוק"? אולי, אבל ראיות לכך בשטח, מבחינת הכבדת האכיפה על עולם הפשע, נמצאות במחסור חמור.
2 דוגמאות לשם הרע שמוציאה המתירנות הליברלית לחילוניות ותורמת בכך להתבצרות הגוברת סביב המסורת והדת היהודית.

38 ובכל זאת אבקש בשמה של גלאון. אנא התנצל על שכינית אותה בהמה  (לת) לא בהמה
  • 08:53
  • 29.11.11

39 עם כל הכבוד הרי שכל עולם הדימויים הנובע משייכות של האשכנזים האוסטיודים לדת היהודית ולעברה ההיסטורי בטלים בשישים מול העובדה שיהדותם הזמנית מוגבלת לאלף השנים האחרונות מאז התייהדות הכוזרים והשתלטותם על העבר הדתי היהודי כמכשיר להתנשאות על עמים אחרים.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 08:58
  • 29.11.11

40 נפלא! תמשיך לכתוב מתוך בורות ושנאה לדת  (לת) היא רק תתחזק. תודה לך
  • 09:00
  • 29.11.11

41 כשיהיה מאוחר לא יתנו לכם לעזוב איל
  • 09:03
  • 29.11.11

ואם יאפשרו לעזוב אז בלי ממון. ברגע שהשלטון יהיה בידם יהיה מאוחר ונצטרך להלחם בהם בכח. לכן כדי לליברלים במדינה להתעורר, הם לא משחקים לפי חוקי ועקרונות הדמוקרטיה.

42 איזמנגר הזקן, יש לך ממשיכי דרך ישראל היפה
  • 09:11
  • 29.11.11

איזנמנגר היה נוצרי מלומד שפרסם ספר בשם 'היהדות שנחשפה' ובו מביא מקורות רבים המראים כמה היהדות פרימיטיבית הספר בעיני רבים נחשב למוליד את האנטישמיות המודרנית. רכלבסקי, בציטוט חלקי, בחוסר הבנה מוחלט, ביחוס לאמירות שוליות ואזוטריות מעמד מרכזי בשנאה עמוקה ליהדות וליהודים, ממשיך בדרכם של גדולי האנטישמיים. אני כותב זאת בכאב גדול, בלי רצון להשמיץ ולנגח, פשוט, לצערי זוהיי העובדה הכואבת, שאת תורתי הגדולה ומלאת החסד מלומד טיפש ורשע מנסה להפוך לקריקטורה מרושעת. חבל

43 השגיאה הפטאלית שלנו היתה שהלכנו נגד הדת. לא תפסנו שגזענות ודתיות נולדו זו לזו. ביחד, היינו שולטים היום בעולם.  (לת) ד"ר גבלס
  • 09:11
  • 29.11.11

44 לא התייחסת לעובדה שגלאון הכניסה את הבהמה לזירה. קוסקו
  • 09:31
  • 29.11.11

היא קראה לרותם בהמה, אולי תתייחס לזה?

  •   פשוט לא נכון. רק עובדות.
    • 15:41
    • 29.11.11

    גלאון לא כינתה כך את רותם הבריון.
    מה שכן, היא קראה לו - בצדק - "בריון".

    אגב, מומלץ לקרוא את התמלול של הראיון של רותם עם ירון דקל ברשת ב', שבמהלכו הספיק יו"ר ועדת החוקה להכחיש באופן גורף שקרא בכינוי הנ"ל לח"כ גלאון, ולאחר מכן - לאחר שכתב דיווח בשידור חי כי ההתבטאות מוקלטת - חזר בו.
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?foldername=eman

45 נאורות זה שנאה ספיר כלבסקי
  • 09:40
  • 29.11.11

אינטליגנציה זה קריאה חלקית שמאלניות זה בערות דעות חשוכות מאד, אבל זה נשמע מהוקצע מאד

46 שאלת תם: לתת ליהודים שאינם תושבי הארץ להצביע בבחירות זה יותר תקין מלאפשר למדינות זרות לתרום לעמותות?  (לת) דג קר
  • 09:48
  • 29.11.11

47 כרגיל רכלבסקי קיצוני ולא מבין באמת את החיים הדתיים, חבל שמפיץ שנאה לשווא  (לת) קוראת
  • 09:51
  • 29.11.11

48 שאלת תם: לתת ליהודים שאינם תושבי הארץ להצביע בבחירות זה יותר תקין מלאפשר למדינות זרות לתרום לעמותות?  (לת) דג קר
  • 09:56
  • 29.11.11

49 "היציאה" של הח"כ מסמלת קולות/מבטים/אינטונציות משנות ה90 החשוכות במעקב
  • 10:13
  • 29.11.11


סגנונם של עסקני מרכז הליכוד לשעבר קמו לתחייה בחודשים האחרונים
בגיבוי /העצמת "הגל הדתי" ברחוב וביום יום ,
בשעה שהליכוד עצמו עבר תהליך של חיטוי/צחצוח לשוני/סגנוני.

" קולו " של רותם כביטוי/השראה ל:רחוב /בנין -הבית קהילה ...

50 אם גרוניס מאמין בשלטון החוק הוא צריך לסרב לכהונת נשיא עוזי זיו
  • 10:18
  • 29.11.11

ולאפשר למרים נאור לכהן כנשיאה. זה יהיה מעשה אצילי שיש בו גם אמירה משמעותית לגבי שלטון החוק, ומתן מענה הולם לחבורת הפשיסטים אלקין, יריב, רותם ושות' ולמנהיגם הפרופסור למשפטים שמבייש את תוארו.

51 הפרדת הדת מהמדינה וחזרה לגבולות 67 או חורבן בית שלישי !!!  (לת) אזרח שפוי
  • 10:41
  • 29.11.11

52 קללת המונוטאיזם. תיקראו את הספר GOD OF GODS  (לת) אזרח שפוי
  • 10:47
  • 29.11.11

53 קללת המונוטאיזם !! לקרוא GOD AGAINST THE GODS של JONATAN KIRSCH  (לת) אזרח שפוי
  • 10:54
  • 29.11.11

54 למה רק על יהדות אפשר לפרסם שטויות? שובל שפט
  • 10:58
  • 29.11.11

בואו נערוך ניסוי מחשבתי: האם על איסלאם או נצרות היה מעיז העיתון לאנשים חושבים לפרסם מאמר של אדם בור שאין זה תחום התמחותו. ברור שלא עיתון כמו הארץ היה חושש מפשטנות והסתה, אז למה על היהדות של כולנו מרשה לעצמו עיתון הארץ לפרסם דברי בלע כאלה? האם באמת אין גבול למלחמה בציבור הדתי ובימין? חבל היהדות שייכת לכולנו ופגעתם לחינם בשמה הטוב

55 דוקא הדוגמה של אי רצון לאישה שמכהנת כנשיאת בבית הדין הוא דוגמא לא טובה דן
  • 10:59
  • 29.11.11

בייניש החליפה את ברק - ורמת בית המשפט העליון ירדה ל0.
נילי ארד החליפה את סטיב אדלר בנשיאות בית הדין לעבודה לאחר שהוא התבקש על ידי בייניש לפרוש מוקדם כדי לאפשר לה להיות נשיאה - ורמת בית הדין לעבודה ירד ל0.
אם מסתכלים על הפרקליטת - יש דומיננטיות נשית בכל התפקידים - כולל נשיאות בית משפט - לעומת חוסר דומיננטיות בכל המשרדים הפרטיים, כך שזה מעורר את התהייה האם לא מונו נשים רבות לתפקידים בפרקליטת בעיקר בגלל התכונה שהם נשים על חשבון תכונות השיפוט האחרות.
אישתי עובדת בתפקיד בכיר ממני ואני עושה הכל כדי לסייע בעדה, אך זה נובע מהעובדה שהיא מוכשרת במה שהיא עושה ולא בגלל העובדה שהיא אישה.
הגיע הזמן שננסה לארגן שיוויון במדינה ולא אפליה ( מתקנת או לא )

56 הייתי מאחל לעצמנו הפרדת דת מהמדינה. הפרדה בהנף מאכלת כמו גיליוטינה אבל שהסכין המונפת תיםגע בעת ההפרדה באזור הדתי והמדינה תנפנף את שאריות הדת הדבוקות לגופה בהליך חירורגי איטי.  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 11:00
  • 29.11.11

57 גלאון אכן זהב  (לת) nr
  • 11:17
  • 29.11.11

58 גלאון אכן זהב  (לת) nr
  • 11:18
  • 29.11.11

59 מחרבייך מתוכך יצאו יוסי
  • 11:30
  • 29.11.11

דברים כדרבנות
הקליקה אולטרא-ימנית-משיחית-חרדית היא הדבר המסוכן ביותר לקיומה של מדינת ישראל

60 לו היית מרחיק ראות,היית פועל לקואליציה חילונית מקיר לקיר!  (לת) ראובן גרפיט
  • 11:57
  • 29.11.11

61 המשך בכתיבת שטויות,רכלבסקי. זה המקצוע שלך. עלה והצלח. מה שנכון, גם השסניקים אומרים דברי הבל מפעם לפעם, אבל הם, לפחות, משתדלים לא לכתוב אותם.  (לת) שלמה
  • 11:57
  • 29.11.11

62 מבריק  (לת) יצחק המודאג
  • 12:14
  • 29.11.11

63 אל דאגה, ללא הליברלים השפויים שמחזיקים את המדינה המטורפת הזאת, חורבן בית שלישי יגיע מהר.  (לת) סיעתא דשמייא
  • 12:26
  • 29.11.11

64 צודק, אך הבעיה היא שאני מעדיף את האחים היהודים על פני האחים המוסלמים. יחסם לנשים נורא יותר משה
  • 12:57
  • 29.11.11

כל מה שכתבת טוב ויפה, ונאה דורש אך אינך ממהר לקיים. הבעיה הכי גדולה שלנו אינה הדתיים, כי כל קבוצה מחפשת כוח. הבעיה שלנו היא החילונים שזנחו וזונחים ערך אחר ערך וכך, מופשטים מכל נכס פיסי או מוסרי, אינם יכולים לבוא בטענות. השמאל לא מתגייס לצבא. השמאל יורד מהארץ. השמאל זנח ערכי היהדות. השמאל מחפש רק כסף. ולעזאזל, צעירי השמאל אפילו לא הולכים לקלפי. על מי ילינו אלא על עצמם !
ובמזרח התיכון כשאין ערכים ואין צבא - מגיעים האחים המוסלמים. ואני מעדיף לתת את כוחי החילוני והמושכל לאחים היהודים מאשר לאחים המוסלמים. כמובן שהייתי מעדיף לתת את קולי לאחים היהודים החילונים, אך לצערי לא מרץ ולא העבודה מאמינים שכל ישראל אחים.

  •   קריאה לדתיים הלא חשוכים גדעון
    • 15:14
    • 29.11.11

    הכעיה היא שאותם נאורים שבקרב הדתיים אינם פותחים את פיהם. אני מכיר דתיים ודתיות, יהודים ולא יהודים, שבשבילם הדת היא ביטוי להיבט הרוחני של החיים, אבל הם שותקים או מושתקים. אפילו בוגרי "בני עקיבא" שיצאו נגד התחרדות החינוך הממלכתי הדתי הושתקו בגסות כ"בלתי ליברליים".

65 למי שיש אפשרות לברוח מהארץ בעוד מועד  (לת) הייתה לנו מדינה
  • 13:07
  • 29.11.11

66 מאמר חשוב מאד, כה לחי!  (לת) ירושלמית חרדה
  • 14:00
  • 29.11.11

67 הצבעת ליכוד קיבלת את 'שותפיו האסטרטגים' החרדים. מגיע לך פריאר!  (לת) ג'נטילי
  • 14:23
  • 29.11.11

68 העבירות הגדולות ביותר ביהדות הן שפיכות דמים גילוי עריות ועבודה זרה שרק עליהן הדין יהרג ועל יעבור.  (לת) לספי
  • 16:00
  • 29.11.11

69 תקשיב חמוד למה בדיוק אתה מצפה כשכל בוקר הגברים המאמינם אומרים תודה לאל שלא עשני אישה ?  (לת) המיזוגניה מחלחלת מילדות..
  • 16:12
  • 29.11.11

70 אני ימני בהשקפתי, אבל רם
  • 18:20
  • 29.11.11

בבחירות הבאות אצביע מר"צ.

71 מי שאשם הם הכוחות הדמוקרטים חילונים שבשתיקתם ובריפיונם מאפשרים לרדיקלים הגזענים להתחזק(קצת היסטוריה של המאה ה-20 תלמד הרבה על מה שקורה כאן....)  (לת) חילוני לא רדום
  • 19:05
  • 29.11.11

72 סילוף האמת מיכאל
  • 19:12
  • 29.11.11

הניסיון של הכותב להציג את התורה כמשפילת נשים וככזו שאינה מתחשבת בדעתם הוא שטות מוחלטת, בתורה מוזכרות נשים רבות שהיו מנהיגות בעם היהודי. כגון: מרים הנביאה,אסתר בפורים, חולדההנביאה, רות המואביה וישנם עוד הרבה דוגמאות שך מנהיגות בעם היהודי. זהבה גלאון היא אולי אישה אבל כל קשר בינה לבין מנהיגות ואצילות הדרושה לממהיגה רחוק מזרח ומערב מדובר באישה קטנה שכל עולמה הוא התגוששות עם הדת בישראל כאשר היא משתמשת בקיצונים בציבור החרדי להצדקת דבריה

73 הערה לסדר בנוגע לעמדתו של גרוניס א
  • 19:23
  • 29.11.11

גרוניס מתערב כאשר מדובר בפגיעה בזכויות אדם. דווקא שופט אקטיביסטי-ימני, השופט לוי, הוא שרצה לפסול את בל"ד, וגם הוא הסכים לא לפסול את רע"ם-תע"ל. במקרה של פסילת רשימות בבחירות, קיים ערעור לבית המשפט העליון, והוא מכריע בשאלה לגופה ועל פי מבחנים משפטיים. אין כאן שאלה גדולה מדי של "התערבות", לאור חשיבות הזכויות המונחות על הכף.

להלן עמדת השופטים המדוברים:
"
הנשיאה ד' ביניש:
...
לפיכך, החלטנו לקבל את ערעורי הבחירות שהונחו לפתחנו ולבטל את החלטות ועדת הבחירות בעניין פסילת הרשימות בל"ד ו-רע"מ-תע"ל. בעניינה של מפלגת רע"מ-תע"ל קיבלנו החלטתנו פה אחד. בעניינה של מפלגת בל"ד קיבלנו החלטתנו ברוב דעות, כנגד דעתו החולקת של השופט א' א' לוי.

...

השופט א' גרוניס:
אני מסכים לפסק-דינה של חברתי, הנשיאה ד' ביניש.

השופטת מ' נאור:
אני מסכימה לחוות דעתה של חברתי הנשיאה ד' ביניש.

...

השופט א' א' לוי:
...
אינני שותף, אפוא, לעמדה שהציגו חברי הנכבדים, ומטעם זה הייתי דוחה את הערעור בכל הנוגע לעניינה של רשימת בל"ד.
"

74 יצאת אפס בראיון בערב חדש...לא משכנע  (לת) אניהיא
  • 00:54
  • 30.11.11

75 בתשובה לשאלה שבכותרת - אתה, ספי. אם לא בהמה הרי כבהמה. שנאמר - מי יתנני תלמיד חכם ואנשכנו כחמור. מודרניסט .
  • 00:55
  • 30.11.11

בתשובה לשאלה שבכותרת - אתה, ספי. אם לא בהמה הרי כבהמה. שנאמר - מי יתנני תלמיד חכם ואנשכנו כחמור.

76 יא רכלבסקי תאמין לי: עדיף לך להיות חמורו של משיח מאשר סוסו של מוחמד  (לת) שורו של בראהמפוטרה
  • 04:15
  • 30.11.11

77 מאבק צודק ואמיץ על זכותנו לעשות ביד שבע עשרה פעם ביום! מגוחחחה  (לת) די לחומייניזם האתאיסטי החשוך
  • 04:20
  • 30.11.11

78 רכלבסקי - הגזמת!!! יוסי
  • 00:30
  • 01.12.11

רכלבסקי הגזמת!!! בעיוות המקורות, בהטייתם, בהוצאתם מהקשרם ובקעקועם. מגמתך למען "השחרת" פני היהדות והפיכתה לדימונית ולא רלוונטית כמוה כדמוניזציה של היהודים בכללם, באשר הם יהודים... ולתופעה מעין זו יש שם: "אנטישמיות".

פעילות
המלצות