לילה בקולנוע

קבענו לצאת לדייט והזמנו כרטיסים להצגת חצות של הסרט "החפרפרת". בכביש 4 אין זכר לסינמה סיטי של ראשון לציון או לדרכי הגישה למתחם. מזל שבת הזוג זכרה שצריך לרדת במחלף ראשון מערב. ציפיתי שבתוך העיר לפחות יהיה שילוט לאתר התיירות מספר אחת שלה - עם מיליוני מבקרים בשנה בקניון הגדול וב-16 אולמות הקולנוע. אך אין שום שלט. נהג ששאלתי במכונית סמוכה ענה: תמשיך ישר עד הסוף, שמאלה, עד שתראה את הדינוזאורים. בסוף ראיתי את הדינוזאורים.

בכניסה למתחם סינמה סיטי חלפנו על פני שלוש ניידות שעצרו נהגים לבדיקת אלכוהול. מדובר במתחם בילויים, אלפי צעירים בתוך הקניון, מרעישים גם לאחר חצות. בעצם לא רק צעירים, גם מבוגרים. נדמה שזאת הנורמה כאן.

נכנסנו לאולם רגע לאחר שרכשנו פופקורן בינוני ושתי כוסות קטנות של שתייה קלה ב-58 שקלים. האולם יפה עם מסך גדול ו-70% תפוסה. אבל הסרט אינו מתחיל בשעה הייעודה - חצות וחצי - אלא זמן רב לאחר מכן.

סינמה סיטי בראשון לציון. קהל חסר מנוחה ועצבני
סינמה סיטי בראשון לציון. קהל חסר מנוחה ועצבני . צילום: רוני שיצר, ג'יני

אולי העייפות השפיעה גם על הקהל. הוא היה חסר מנוחה ועצבני. תחילת הסרט לא גרמה לצופים לשתוק. להיפך, הקולות רעמו עוד יותר. "סרט גרוע", "ידעתי שאסור לתת לך לקנות כרטיסים", "דווקא די מכוערת", "בוא'נה, אני לא מבין" - אלה רק חלק מהקריאות שנאלצנו לשמוע כמעט ללא הפוגה למן הפתיחה.

מתחילת הסרט אנשים בקהל מסתכלים ללא הרף באייפונים שלהם - מסמסים, שולחים מיילים, ומדברים בלי סוף. מתלבטים אם להישאר או ללכת. חלק עוזבים. חלק חוזרים. טיילת בקולנוע. הסרט דווקא מתגלה כטוב מאוד: מעודן, מורכב ודורש ריכוז. אבל לכל אורכו כל הזמן רעשים והפרעות.

עכשיו אשה שיושבת ליד בת הזוג מדליקה את האייפון שלה. אני רואה את הכלב הלבן שבתמונה על הצג. כלב יפה. האייפון מסנוור. בת הזוג לא מהססת: "את יכולה להפסיק לדבר בבקשה!" לאחר כמה דקות האשה עוזבת עם חבריה.

ואז מגיע תורי לצאת לחזית. שני גברים כבני ארבעים בשורה לפנינו מדברים ביניהם בלי סוף. אני חושש מעט אך מבקש "שקט בבקשה". הם שותקים לדקה-שתיים ואז ממשיכים, כאילו לא קרה כלום. ככלל, הבקשות לשקט חסרות טעם. מכל פינה באולם נשמעות שיחות ערות, טרוניות, תזוזות. איפה הסדרן, קיבינימט? אני חושב לעצמי. אין סדרן.

הסרט הלך והשתפר אך חוויית הצפייה נותרה גרועה, עד הסוף. בסיום חיפשנו את המדרגות הנעות כדי לצאת כמה שיותר מהר. מוקדם יותר, כשהגענו למתחם, החניון היה מפוצץ, עכשיו היה ריק לגמרי. שתיים וחצי לפנות בוקר והמקום נהפך לעיר רפאים. הגיוני. אבל מה שראינו כשיצאנו מהחניון היה הגיוני פחות ומפחיד.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב כתבות סוף השבוע ישירות לפייסבוק שלכם

חבורת נערים בני 15-16 רדפה אחרי שלושה נערים שנסו על נפשם וניסו לעלות למונית שירות. שבעת-שמונת הצעירים בחבורה רדפו, קיללו, איימו וזרקו בקבוקים. עמדנו ברמזור, צופים במחזה הזוועה ממרחק מטרים ספורים. אחד הרודפים, בריון, ניפץ בקבוק פסיעות אחדות מגלגלי המכונית שלנו. הרגשנו לכודים. מבטיי הצטלבו עם מבטי הנערים. לא העזתי לפתוח חלון או לומר דבר. בינתיים איכשהו הצליחו שלישיית הנערים לברוח. הרמזור התחלף לירוק, וגם אנחנו ברחנו משם. אחרי כמה רגעי שתיקה ומבוכה העזתי להביט בבת הזוג שניסתה להיראות רגועה. התקשיתי לדבר.

כשהתקרבנו ליציאה לכיוון אשדוד אמרתי לה: "תארי לך שהיית מארחת חברה מחו"ל ולוקחת אותה הערב, סתם ביציאה סולידית, לסרט בסינמה סיטי. תארי לך שהייתן עוברות בדיוק מה שעברנו. יש סיכוי שהחברה הזאת נשארת בארץ עוד יום אחד?" אין סיכוי, השיבה.

יומיים לאחר מכן ביקשתי מסינמה סיטי פיצוי על החוויה הסמי-טראומתית. גם בת הזוג שלחה מכתב תלונה להנהלת החברה. צירפנו לתלונות את מספרי הטלפון וכתובות הדואר האלקטרוני שלנו. ביקשנו פיצוי כספי, כי הזמנה נוספת לסינמה סיטי לא נסכים לקבל. חלף שבוע ולא קיבלנו שום תגובה. כעבור שבוע התקשר נציג החברה לבת הזוג כשהיתה בישיבת עבודה, והיא ביקשה שיחזור אליה כעבור שעה. הוא לא חזר. היא ניסתה להתקשר וכתבה לו מכתב נוסף, אך לא נענתה. אתי איש לא יצר שום קשר. בעצם למה שיחזרו אלי, שום דבר יוצא דופן לא קרה. עוד לילה בקולנוע.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 טוב נו, זוגתך החוצפנית ביקשה מנציג החברה לחזור אליה אחרי שעה, כאילו הוא עובד אצלה. טול קורה מבין עיניך בחור. ועל הדרך תחליף אותה.  (לת) דניאל- מגיע לי מגיע לי מגיע לי מגיע לי
  • 04:09
  • 02.12.11

02 כל הכבוד. כל הכבוד על הכתבה הזאת.  (לת) שימו מראה מול ראשון
  • 04:38
  • 02.12.11

03 עוד לילה בקולנוע? ארי
  • 06:20
  • 02.12.11

אין סיכוי שחווית הלילה תשתנה ביום אחר. האם יהיה שינוי בסינימה סיוע בהרצליה?המיקום ישנה משהו?אולי כן. מעניין לבדוק. לגבי חוסר ההתייחסות של הנהלת סינימה סיטי -לא מפתיע. נותר רק להצביע ברגליים ולא להגיע לשם יותר.

04 ממש אור לגויים...  (לת) רמרם 65
  • 06:56
  • 02.12.11

05 סיכמת היטב את חויית הצפיה גם בסינמה סיטי גלילות. אנשים צעירים כלל אינם מסוגלים לשבת יותר מכמה דקות בלי לעשות כלום ואנשים מבוגרים רבים מידי מפטפטים ומחליפים חויות כאילו היו בסלון ביתם. המרחב הציבורי בארץ הפך למפגע אקולוגי של רעש וזיהום מילולי.  (לת) תודה שכתבת על כך
  • 08:44
  • 02.12.11

06 מדינה נרקבת לאיטה ישראלי
  • 08:45
  • 02.12.11

חוויה דומה בסינמה סיטי גלילות, רק ששם היו אלה בני מיעוטים שהרעישו בסרט ואיש לא סתם להם את הפה. אבל אין הבדל בין ערסים ערבים לערסים יהודים מדרום גוש דן, כולם מוליכים אותנו לאבדון. בתי ספר כאן לא מחנכים לדרך ארץ וההורים הם רק גירסה מבוגרת של אותם חוליגנים צעירים.
אגב, לסינמה סיטי אני לא חוזר. למי שכן חושב לחזור לשם - אל תתקרבו בימי שישי, אז המצב גרוע שבעתיים.

07 ג׳ונגל דודו
  • 08:49
  • 02.12.11

לצערי הרב בשנים האחרונות המדינה שלנו הפכה לג׳ונגל..

08 זה מה שקורה צחי
  • 08:50
  • 02.12.11

כאשר תרבות ‏"המזרח העולה"‏ משתלטת על תרבות ‏"המערב השוקע"‏ בישראל

09 בחו"ל - בשתיים וחצי לפנות בוקר ברררררררר.......מפחיד. יובל - כמעט בן 15.
  • 08:56
  • 02.12.11

מקום מדהים לצעירים, גם ברוחם.
מבלה שם כל הזמן.

10 מזלזלים בציבור. להפריט אותם!  (לת) רובי
  • 09:01
  • 02.12.11

11 תודה על הכתבה.אני עם סינמה סיטי גמרתי  (לת) הפילוסוף
  • 09:03
  • 02.12.11

12 נו טוף... רק מי שלא גר בראשון הולך לסינמה סיטי להצגות חצות. טוב שיצאתם בשלום משם. אחד מראשון
  • 09:04
  • 02.12.11

פחד להגיע למתחם הזה. בעצם לכל קולנוע בארץ בהצגת חצות. שיכורים, ערסים או שניהם ביחד הם האוכלוסיה הדומיננטית.
פעם הבאה תורידו את הסרט באינטרנט בHD ותראו בבית על מסך גדול. תחסכו הרבה כסף וגם תשארו בריאים ובחיים

13 יש פתרון אמיר
  • 09:09
  • 02.12.11

אחרי חוויה טראומטית בקולנוע בעזריאלי, נשבעתי- לא עוד! הפתרון: פס רחב. ביטורנט. מקרן. מסך 1.8 כפול 2.5, פופקורן מהסופר. והא לך חווית הצפיה המושלמת במחיר של 10 יציאות לקולנוע.

14 הכל נכון הראל
  • 09:10
  • 02.12.11

רק זה שאתה חושב לבקש פיצוי כאילו זו חויה מתקנת ממש הורס את כל ההזדהות איתך.

15 קולע ביותר דניאל
  • 09:10
  • 02.12.11

נותן תמונה עצובה מאוד על איפה אנחנו חיים.

16 זו רק ההתחלה אור לגויים
  • 09:19
  • 02.12.11

בתחילת השבוע בקרתי במצדה, צד בצד עם מספר כיתות של בתי ספר תיכוניים. קשה היה להמלט מהצעקות, הגידופים, חוסר הנימוס המינימלי, ולפרקים גם האלימות של התלמידים אחד כלפי השני. לא היתה כיתה אחת שהתנהגה כיאות כקבוצה. נוכחות המורים לא הורגשה וניכר שאינם רוצים או יכולים להתמודד עם תלמידיהם. אם כך נראה סיור לימודי לאור יום מה נלין על "בידור" בחצות.

17 מחרים את הסינמה סיטי איתן
  • 09:27
  • 02.12.11

זאת הסיבה שאני מחרים את הסינמה סיטי ונמנע מללכת לסרטים בקולנוע. אני צופה בסרטים רק בבית. אין סיבה אחרת.

18 אהל לימדו אותי שאנחנו "עם הסגולה,. חה חה חה חה חה......  (לת) איציק המרכז
  • 09:38
  • 02.12.11

19 כל מילה בסלע. הערסים השתלטו על כל חלקה טובה במדינה, בא לי לבכות מת לעוף מפה ולא לחזור
  • 09:42
  • 02.12.11

פשוט בושה וחרפה להביא חברים מחו"ל לחור התחת הזה שנקרא "ישראל".

20 צריך להחליף את העם, לא את הקולנע.  (לת) בית העם
  • 09:46
  • 02.12.11

21 נו... מה חדש? ככה זה במדינה לא ידעתה? אזרח סוג ב
  • 09:59
  • 02.12.11

אנחנו אזרחים סוג ב' פה, אתה יודע, הולכים לראות סרט בשקט.
לא מפתיע אותי בכלל התאור של רשלצ - פריפריה 10 דקות מת"א

22 הכתבה מתארת מצויין מציאות מזעזעת  (לת) עידו
  • 10:00
  • 02.12.11

23 פשוט מדויק  (לת) קובי
  • 10:04
  • 02.12.11

24 כל כך אלון
  • 10:05
  • 02.12.11

נכון, שזה כואב. כל מילה. האנשים באולם, האווירה, האיחור, המחירים המופקעים (60 שקל לשתיה ופופקורן!! זה גרעיני תירס!) האלימות באולם ומחוץ לו. מזמן הפסקתי ללכת לסינימה סיטי. אם אתה מדרים עד לראשון, תמשיך עוד 10 דקות וסע לנס ציונה רחובות. אז כן, המסך לא יהיה באותו הגודל כמו סינימה, אבל האווירה פשוט מעולה.

25 יופי מר בורוביץ, החלטת לצאת החוצה ולראות מה קורה.. גר בת"א-יפו
  • 10:07
  • 02.12.11

נסה את הטיילות שם נדקרים מידי יום, שבילי האפניים שערסים ואמהות עם תינוקות הולכים עליהם ומעיזים לצעוק ולאיים על הרוכבים אם מבקשים מהם לרדת, שוק הפשפשים, הנמל, הקניון, הפארק, הכל מפוצץ בערסים ומשפחותיהם - חסרי התחשבות, בורים ואלימים. אה רגע, זה כולנו. בעצם - כולכם. אגב, תיירים דווקא מחבבים את זה.. הם אומרים שאנחנו חמים.. קצת כמו הודים..

26 השכונה הנקראת מדינה נו
  • 10:09
  • 02.12.11

להבדיל, איזה קהל איכותי ונעים היה בהפגנות המחאה החברתית ב״מדינת ת״א״

27 הלו, כאן זה אפריקה... לא אירופה  (לת) בוקר טוב
  • 10:10
  • 02.12.11

28 סינימהסיטי ברק
  • 10:10
  • 02.12.11

מגעיל שם גם ביום

29 תיאור מדכא של עוד היבט באיכות החיים הירודה בישראל צופה
  • 10:24
  • 02.12.11

האחים אדרי. אתם מקדמים את תרבות הקולנוע וראויים להערכה. אולי תעשו משהו למען תרבות הנימוסין? אנחנו בכל אופן מבקרים בבית הקולנוע רק בהצגות יומיות

30 בגלל אני זה אני לא אוהב את ראשל"צ אחד
  • 10:28
  • 02.12.11

עיר יפה מאוד ומטופחת אבל עם תמהיל לא מוצלח כל כך של אנשים.

ולא, אני לא סנוב מנופח מצהלה אלא דווקא גר ביישוב קרוב יחסית לעיר.

השבוע נסעתי לדייט לאזור התעשייה הישן של ראשל"צ (מתחם פאבים ומסעדות), לא בלי מעט חשש, בגלל שלא פעם יש שם מקרי אלימות שמתחילים מכלום. לא קרה לי שום דבר, אבל חבל שזה ככה.

  •   רוב האנשים בסינמה סיטי - לא מראשון.ראשונים לא מתקרבים למתחם הזה ובטח לא בסופ"ש. משרת את כל תושבי האזור מדרום לראשון
    • 15:40
    • 02.12.11

    כראשונית אני לא מתקרבת למתחם הזה זו טינופת תרתי משמע ובעיקר עצב גדול לראות את ההורים שלוקחים את הילדים לבלות שם במקום באיזה פארק פתוח. הקולנוע בכלל לא מעניין שם אותם .פעם אחת נזקקתי להחליף סימ באורנג' שם שהיה היחיד שהיה פתוח במוצ"ש וזה היה סיוט להיכנס לשם. בא לבכות . ילדים יושבים על הרצפה ומשחקים , רעש צעקות לכלוך...חייבת להודות שהתמהיל היה של בעיקר משפחות מעדות המזרח וזוגות צעירים מרוסיה.

31 מחוץ למדינת תל אביב באבא
  • 10:29
  • 02.12.11

הרבה מלינים על "מדינת תל אביב" - אומרים שאנחנו מנותקים וחיים באיזה "אירופה דמיונית". זה הצד השני של המטבע - כשהשיח הציבורי הוא על לחסל ערבים ו"סמולנים", כשכל מה שאנשים עושים זה לעבוד כל היום ובערב לראות ריאליטי בלי שום טעם תרבותי, ככה זה נראה - כמו כוכב הקופים. בכל פעם שאני יוצא מתל אביב (או יותר נכון מגוש דן, גבעתיים, רמת גן ורמת השרון זה אותו הדבר כמו תל אביב) אני חוטף את השוק הזה, אני מרגיש כאילו אין צורך לנסוע להודו או למדינת עולם שלישי אחרת - זה ממש כאן במרחק חצי שעה נסיעה מהבית.
עד מתי ימשיכו כוחות האופל לנצח?

32 לא זו הדרך א. דיאבולי
  • 10:51
  • 02.12.11

מר בורובויץ עשה שירות מועיל לציבור. מן הסתם רבים ידירו רגליהם מאותו מקום. אבל המלאכה לא נשלמה. במקום לפנות לבעלים - שאין להם שמץ ענין בפונה שניה אחת לאחר שרכש כרטיסים - אני ממליץ לכותב להגיש נגדם תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון. לדעתי יזכה שם לאוזן קשובה ולפיצוי נאה (בגבולות הסמכות של ערכאה זו - 31,000 ש"ח).

33 דור הפוסט X תנין
  • 10:54
  • 02.12.11

נמצא בהפרעת קשב אחת גדולה מתוגברת באלכוהול וסמים.

34 "מטריאליזם גורם לנהיגה אגרסיבית, כמו גם הזדהות יתר עם המכונית...." נדב
  • 11:21
  • 02.12.11

מתוך המאמר המעניין של רון פרסלר במוסף. בסופו של דבר כשאתה מגיע לסביבה מלאכותית כל כך ודורסנית כל כך כמו מתחם סינמה סיטי, הריק הנפשי מחולל בך שמות. הצעירים האלה הם קורבנות של תרבות חומרנית הרסנית וכולנו משלמים את המחיר

35 הכל בגלל הכיבוש.  (לת) עופר
  • 11:44
  • 02.12.11

36 יואב,יהיה דייט שני? חבר של דני
  • 12:04
  • 02.12.11

מחזיקים אצבעות

37 סיטי סינמה
  • 12:06
  • 02.12.11

לי היתה התנסות מצוינת עם שירות הלקוחות של סינמה סיטי

38 מאמר מצוין. משקף מאוד את חווית הצפייה אזור המערב הפרוע - סינמה סיטי ראשון לציון. כל הכבוד יואב.  (לת) כרמלה
  • 12:24
  • 02.12.11

39 האמת לא נשמע לי קשור בכלל לסינמה סיטי - זו כנראה חויית צפיה בראשון לציון ובעוד מקומות בארץ לילי
  • 12:45
  • 02.12.11

מזכיר לי שהייתי בקולנוע בניו יורק שבו אנשים הגיעו עם עגלות תינוק (ותינוק צווח בתוכן), זרקו אוכל בקולנוע, ובזמן הסרט דיברו בקול וצעקו דברים לכיוון המסך. אנחנו לא מיוחדים. כשהולכים למקום שבו זוהי תרבות הדיבור וההתנהגות, זה מה שמקבלים (ולשמחתי לא כל מקום בארץ הוא כזה)

40 גם ב"לב" תל אביב ה"אליטיסטי" רון
  • 13:10
  • 02.12.11

אנשים התיישבו במקום שלי, אחרים סימסו ליד הפרצוף שלי באמצע הסרט.

ככה זה בישראל - יצאת מהבית , יצאת למלחמה.

41 הגירסה הישראלית 'לתפוז המכני'  (לת) קובריק היה מאשר
  • 13:29
  • 02.12.11

42 עצוב ונכון. הצעה שלי: לכו לסינמטק או ללב. בחרו סרט גם לפי האוכלוסייה ירושלמית
  • 14:04
  • 02.12.11

שבאה לאותו איזור. אחרת, חבל על הכסף.

43 אני מאוד נהנית בסינמה סיטי  (לת) נעמה
  • 14:06
  • 02.12.11

44 Welcome to the club  (לת) Yair, New York
  • 14:08
  • 02.12.11

45 החברה מחו"ל היתה אומרת שגם בארצה יש נערים אלימים גיא
  • 14:43
  • 02.12.11

ומקרים דומים של שימוש בסלולארי במהלך סרטים - גם אם היא מארה"ב וגם אם היא ממערב אירופה. רק מי שאף פעם לא חי בחו"ל יכול לכתוב משהו כ"כ פרובינציאלי על מה תגיד החברה מחו"ל...

46 ראיתי את החפרפרת באותו מקום והיתה לי חוויה דומה. אמרו לי לא לראות יותר סרטים בחי-בר. איציק
  • 14:53
  • 02.12.11

כששאלתי מה זה חי-בר, אמרו לי שזה מקום ריכוז של חיות מחולון, יפו, בתים וראשון (ראשי תיבות חיבר).

47 אז תתחילו אתם להתנהג בנימוס במקום לקטר ולטקטבק. תנו דוגמא  (לת) ל
  • 14:56
  • 02.12.11

48 סינמע-סיטיח! מזרח תיכון חדש- ערבים דוברי עברית.  (לת) דויד רון
  • 16:32
  • 02.12.11

49 טור מצוין אברהם
  • 17:01
  • 02.12.11

צריך לקרוא יותר כאלה. ממש מעניין ומקורי. כל הכבוד להארץ.

50 ממני אליך רונצ'וק
  • 17:12
  • 02.12.11

יופי של כתיבה ויופי של הבחנה. בפעם הבאה אני מציע לכם ללכת לראות סרט באמצע השבוע, ולבית קולנוע במקום שומם.
ואם כבר, אז הכי טוב לארגן סרט טוב בבית, לקנות פופקורן בכמה שקלים ולהתכרבל תחת השמיכה...
אהבתי...

51 אתם ככ צודקים. מזעזע רשלצ עיר פשע  (לת) חבל הנה הזרע
  • 17:24
  • 02.12.11

52 צריך להכניס גם בני נוער לכלא  (לת) כלא לנוער עבריין ורוצח
  • 17:25
  • 02.12.11

53 לא ללכת לשם יותר, ולהעלות הכתבה לפייסבוק כדי שהתענוג המופקפק הזה יחסך גם מחבריכם.  (לת) אייל
  • 18:14
  • 02.12.11

54 גם אני לא הולכת יותר לקולנוע בסינמה סיטי. אחרי כמה פעמים שבהן הלכתי לסרט, וברוב הפעמים הצופים - לרוב בני נוער משועממים אבל לא רק - לא הפסיקו להפריע, לדבר בטלפון, לשחק בטלפון, לדבר ביניהם, לצעוק, וסתם להפריע בשביל הכיף, החלטתי שדי. בפעם האחרונה שראיתי שם סרט - אחד מערבי שישי - היה פשוט בלתי-נסבל. באופן מפתיע היה סדרן באולם, אבל הוא לא עשה כלום, למרות ההפרעות החוזרות ונשנות של בני נוער עלובים שמעבירים את הזמן בלהציק ולהפריע. כמובן שבקשות חוזרות ונשנות שיפסיקו להפריע ויהיו בשקט נתקלו בתגובות חצופות ונזעמות. כמה ימים אח"כ פניתי להנהלה והתלוננתי, ונתנו לי כרטיסים חינם לסרט. אבל, הכרטיסים לא ישנו את ההווי של הסינמה סיטי - עד שלא יטפלו בשורש הבעיה, אין מה לבוא לשם, ולא משנה כמה כרטיסים חינם הם יחלקו בתור פיצוי  (לת) אירנה
  • 18:46
  • 02.12.11

55 האם אפשר לשלוח בקשת פיצויים למדינה על כך שאנו נאלצים לחיות אורלי ד.
  • 18:54
  • 02.12.11

עם בהמות ברבריות יום-יום?

56 כל כך נכון ערן
  • 19:19
  • 02.12.11

דבר אחד אני לא מבין איפה המשטרה נראה כאילו הם אינם קיימים. בפקקים אין מי שיכוון את התנועה כשיש בלאגן הם אינם בצמתים נהגים גונבים את הכתום ותקועים בתוך הצומת עם נפקק שניסו לגנוב. חזרתי אתמול מברצלונה. נשבע בחיי שצפירה אחת לא שמעתי. לאחר המשחק כדורגל ראיתי טור של עשרות אנשים בקו ישר לקח לי זמן להאמין שהםהמתינו לאוטובוס. חבל שאדבר על החוויה והתנהגות במטוס חזרה. חזרתי והדבר הראשןן שעשיתי זה לחפש עבודה בחול

57 מדוע לא התקשרת למשטרה? שרון
  • 20:12
  • 02.12.11

חזיון האלימות שתואר כאן במגרש החנייה, מזעזע, מדוע לא יצרתם קשר עם המשטרה?

58 סינמטק תא אלי
  • 20:36
  • 02.12.11

ממש גועל נפש התרבות שלנו .. אם רוצים לראות סרט כמו שצריך שמתחיל בזמן והצופים באמת מבינים את המשמעיות של כך זה הסינמטק בתא ..

59 (תופים, מוזיקה דרמטית....) ראשון לציון. לב המאפליה, חופי הכרך. ג'ונגל הבטון בו משתוללת החיה האנושית, זיפיהם השחורים של השוורצע חייעס זוהרים באור הניאון. הו, האימה. האימה! מודרניסט .
  • 21:04
  • 02.12.11

(תופים, מוזיקה דרמטית....) ראשון לציון. לב המאפליה, חופי הכרך. ג'ונגל הבטון בו משתוללת החיה האנושית, זיפיהם השחורים של השוורצע חייעס זוהרים באור הניאון. הו, האימה. האימה!

60 הכתבה היא תיאור מצבה של החברה הישראלית, אבל חסר ניתוח של שורש הבעיה פאבל
  • 21:10
  • 02.12.11

איך החברה הישראלית הגיעה למצב הזה? איפה ומתי נדפק המנגנון? הרי אותם מבוגרים שמתנהגים בגסות וילדיהם בריונים, התחנכו בשנות ה-70 וה-80. כלומר כבר אז משהו היה רקוב, אחרת הם לא היו יוצאים כפי שיצאו. מצד שני, באותה תקופה הלכו לאוניברסיטה הישראלים שזוכים בשנים האחרונות בפרסי נובל. כלומר, משהו מורכב קרה כאן. בתור מישהו שהגיעה לארץ ב - 1993, אני לא מצליח להבין למה ומתי נדפק המנגנון של החברה הישראלית.

61 אפילו לא צלצלתם למשטרה להציל קרבנות מגיבון
  • 21:11
  • 02.12.11

העיקר שאתם מבקשים כסף מקולנוע על כך שלידו יש פשע.

62 סרט בסינימה סיטי רוני
  • 22:35
  • 02.12.11

לדעתי לא כדי לבלות בשעות אלו מכיון שיש פחות שוטרים ויש יותר אי סדר. אנשים פחות מתורבתים יוצאים בשעות אלו. תמיד האוכלוסיה בתל אביב יותר מתורבתת ואדיבה.ברגע שיוצאים מתל אביב אז האכלוסיה שונה והדרך ארץ שליהם אחרת.

63 אבל למה הצגות חצות??!! מארק
  • 22:56
  • 02.12.11

תלכו לקולנוע כשהאנשים הנחמדים והשקטים הולכים בשבע בערב. ואם בא לכם להשתגע, יש הצגה עוד יותר מוקדמת בארבע וחצי-חמש (כן יש דבר כזה -הייתי שם), זאת ההצגה שהבנים המבוגרים באים עם האמא הזקנה שלהם. בד"כ הרעש היחיד שתשמע זה נחירות. אין סוף לכיף!!!

64 זרקור חיוני וחשוב אפרים
  • 23:32
  • 02.12.11

תיאור חי ומשנכע של חוויה. הרגשתי שאני בתוך הסיטואציה. יפה.

65 תיאור חשוב ומדאיג מאוד משה מטבריה
  • 00:09
  • 03.12.11

הערכה לכותב ולבת זוגו על החשיפה והפניה לבעלי סינמה סיטי. מסקנה,הסרט אחרי חצות לא בשבילינו.

66 איזה חפירה  (לת) רונית
  • 00:34
  • 03.12.11

67 מי בכלל נזקק לשירות חרושת הסרטים של סינמה סיטי?זה לא מקום לצפייה בסרטי איכות. פריק קולנוע
  • 06:23
  • 03.12.11

גם לכותב המאמר ובת זוגתו יש חלק בהתבהמות.גריסת הפופקורן במהלך הסרט היא לא פחות גרועה מדלקת אייפונים למיניהם.אין תרבות צפייה.ואתם גם תורמים לעניין באכילה ובשתייה באולם.

68 סרט איציק,דרום
  • 06:53
  • 03.12.11

מוזמן לסינמטק בשדרות,עומר ועוד, חווית צפיה אמיתית.

69 מי בכלל נזקק לשירות חרושת הסרטים של סינמה סיטי?זה לא מקום לצפייה בסרטי איכות. פריק קולנוע
  • 07:02
  • 03.12.11

גם לכותב המאמר ובת זוגתו יש חלק בהתבהמות.גריסת הפופקורן במהלך הסרט היא לא פחות גרועה מדלקת אייפונים למיניהם.אין תרבות צפייה.ואתם גם תורמים לעניין באכילה ובשתייה באולם.

70 מי בכלל נזקק לשירות חרושת הסרטים של סינמה סיטי?זה לא מקום לצפייה בסרטי איכות. פריק קולנוע
  • 07:02
  • 03.12.11

גם לכותב המאמר ובת זוגתו יש חלק בהתבהמות.גריסת הפופקורן במהלך הסרט היא לא פחות גרועה מדלקת אייפונים למיניהם.אין תרבות צפייה.ואתם גם תורמים לעניין באכילה ובשתייה באולם.

71 צודק במאה אחוז - חויה מאוד מפוקפקת  (לת) aaaaa
  • 08:56
  • 03.12.11

72 חוויה זהה לחלוטין. עדי
  • 09:49
  • 03.12.11

אבל אנחנו פשוט ויתרנו לאחר 20 דקות מתחילת הסרט, קיבלנו החזר כספי מלא וסביר להניח שלא ננסה לראות שם סרט שוב, העצבים פשוט לא שווים את זה :)

73 אבל להתקשר למשטרה לא התקשרת.  (לת) רקאני
  • 09:49
  • 03.12.11

74 ראשון לציון, עיר של ערסים- ראשלצניקית מאוכזבת ראשון לציון עיר הערסים
  • 10:20
  • 03.12.11

לא יוצאים לבלות בראשון לציון, נקודה

75 לכותב המורם מעם: סוף סוף, בזכות ביקור בקולנוע, זכית להארה זהו עמישראל, רק עכשיו גילית?
  • 10:39
  • 03.12.11

עכשיו אתה יודע היכן אתה נמצא, זהו עמישראל, חסר חינוך, וולגרי, אלים ומאד לא נחמד. עמישראל לא הולך לצפות בסרטים לאניני טעם בסינמטק, ובכלל הוא לא מסתובב בצפון המעוצב והמתנשא. החיב"ר, כפי שפירשה אחת המגיבות, ותודה לה, הוא שטח המחייה של עמישראל האמיתי באיזור המרכז וכל מי שמעז לצאת מגוש דן אל הפריפריה כבר מכיר את עמישראל. מפעילי בית הקולנוע שנועד לעמישראל, לא למיעוט שמחפש נימוסים, טעם טוב וערכים שכבר אבד עליהם כלח בישראל האמיתית, אינם אשמים שזהו סוג הקהל שפוקד בהמוניו את העסק שלהם. הפתרון למי שנגעל מהגילוי של פרצופו האמיתי של עמישראל הוא לברוח מכאן מהר או להסתגר בבועה.

76 ראיתי את אותו הסרט בלב דיזינגוף יואב
  • 11:22
  • 03.12.11

לא נשמע ציוץ כל הסרט. המסקנה: לא לצאת מגבולות ת״א.

77 ביקרתי שם פעם אחת. הבנתי שזה לא בשבילי. אין שאחזור  (לת) נועם
  • 11:41
  • 03.12.11

78 האחים אדרי נחים על זרי התהילה של העסק הריווחי ואתה יכול ללכת לעזאזל שביט
  • 11:56
  • 03.12.11

המקום הזה מזעזע - כולל בגלילות . עדיף ללכת לבתי קולנוע אחריםש עדיין לא נכבשו על ידי הרשת הזו . המחיריםב שמיים שלא לדבר על מזון ומשקאות. חזירות במיטבה ואך אחד לא מצייץ.

79 מדינת כל ערסוותיה ופרחותיה  (לת) ניר
  • 11:59
  • 03.12.11

80 עצוב כמה שהתיאור מדוייק ונכון... חיים מיפו
  • 12:06
  • 03.12.11

אבל עצוב לא פחות לקרוא את התגובות הגזעניות של מי שחושבים את עצמם ״תרבותיים״ רק בגלל שהם חיים בצפון תל אביב. אני חי די הרבה שנים ביפו, ומכיר את ההתנהגות הגסה שמתוארת כאן, אבל זכיתי גם להכיר אנשים מדהימים, שמחנכים את ילדיהם למופת, למרות שהפרוטה לא מצוייה בכיסם!!! לעומת זאת, במסגרת עיסוקי, נתקלתי לא אחת בילדים אשכנזים עשירים, שמתנהגים בצורה שהייתה מביישת בהמות!!! לא המוצא העדתי, לא המיקום הגיאוגרפי ולא המצב הסוציואקונומי קובע את דרך ההתנהגות! הדבר היחד הקובע הוא ה-ח-י-נ-ו-ך!!! הלאה גזענים עלובים, אתם לא יותר טובים אם אתם פוסלים אחרים בצורה כ״כ קטיגורית רק בגלל שאין להם כסף לגור בצפון ת״א, או בככל מוצא אתני.

81 אצלי סרט כבר מזמן לא אופציית בילוי בערב. אם אני ממש רוצה לראות סרט במסך גדול אני הולך לסרט באמצע היום. אז הקהל הכי שקט.  (לת) איש רגיש
  • 12:25
  • 03.12.11

82 ...אבל לא פיצחו גרעינים...  (לת) דן
  • 12:31
  • 03.12.11

83 בטח, אפשרה לחשוב שבת"א הנאורה והמתקדמת זה אחרת....  (לת) טול קורה מבין עיניך
  • 13:02
  • 03.12.11

84 אנחנו הופכים לאפריקה באוכלוסיה, שפה , מנהגים עוד מסתננים רק תורמים  (לת) ר
  • 13:15
  • 03.12.11

85 הסינימה סיטי בראשון,ברכה לתל אביב אורית
  • 13:34
  • 03.12.11

למזל התל אביבים בסופי שבוע כמות הערסים ודלי השכל מראשון ומדרומה שהולכים לסינימה סיטי גדולה ומשמעותית ויש לראות את זה כבור ביוב שסופג את כל הצרות הרעש האלימות הגסות וחוסר התרבות שאלה היו מביאים אתם לתל אביב כאלטרנטיבה... מסכנה ראשון עם כזאת אוכלוסיה צעירה שמבלה בה.

86 הכותב חייב להכיר תודה למפעילי הסינמה סיטי. בזכותם למד סוף סוף איפה הוא חי אור שמח
  • 13:39
  • 03.12.11

עכשיו אתה יודע היכן אתה נמצא, זהו עמישראל, חסר חינוך, וולגרי, אלים ומאד לא נחמד. עמישראל לא הולך לצפות בסרטים לאניני טעם בסינמטק, ובכלל הוא לא מסתובב בצפון המעוצב והמתנשא. החיב"ר, כפי שפירשה אחת המגיבות, ותודה לה, הוא שטח המחייה של עמישראל האמיתי באיזור המרכז וכל מי שמעז לצאת מגוש דן אל הפריפריה כבר מכיר את עמישראל. מפעילי בית הקולנוע שנועד לעמישראל, לא למיעוט שמחפש נימוסים, טעם טוב וערכים שכבר אבד עליהם כלח בישראל האמיתית, אינם אשמים שזהו סוג הקהל שפוקד בהמוניו את העסק שלהם. הפתרון למי שנגעל מהגילוי של פרצופו האמיתי של עמישראל הוא לברוח מכאן מהר או להסתגר בבועה.

87 עם ישראל מעולם לא ידע להתנהג chuck
  • 14:17
  • 03.12.11

יואב, לצערי את צודק. חינוך אין פה, לא מהבית ולא בבית ספר.

88 לצורך האיזון,בילינו בסינימה בראשל"צ גם בסרטים וגם במופעים נהננו מאוד ,מקום מושקע וכיף להיות בו.  (לת) איתי
  • 15:23
  • 03.12.11

89 Come To Canada Joe
  • 16:31
  • 03.12.11

You can complain, try to change it, or simply, come to Canada. We also have people from all over the world. But here they are civilized. And the police are the highest paid in the world, and you better not confront them-- as it should be. Try it. Come to visit, Montreal, Toronto, even Vancouver, and you'll want to stay.

90 זוועה ידועה זואי
  • 16:36
  • 03.12.11

המקום הזה הוא ג'ונגל בלב העיר! הליכלוך אחרי הצגת הקולנוע?, הזכרת את זה.? קשיי החניה, באופן קבוע לא ניתן למצוא חניה , גם לא המרתף..
שומר נפשו, ירחק מהמקום הנורא הזה..

91 כמו יומן מתחילת הניינטיז... מי בכלל רואה סרטים בקולנוע כשיש מסך ענק ואינטרנט סופר מהיר?  (לת) פי האתון
  • 18:01
  • 03.12.11

92 אני חווה חוויות דומות בהרצאות בטכניון - זה כבר בכל מקום... הצפוני
  • 18:16
  • 03.12.11

אני סטודנט מבוגר יחסית לתואר שני בטכניון, ומבלה יום בשבוע במוסד אקדמי אליטיסטי. התנהגות הסטודנטים בהרצאות הגדולות היא בדיוק כמו שאתה מתאר את התנהגות צופי הסרט - לא מפסיקים לדבר, שולחים הודעות בסמארטפון, אפילו עונים לשיחות, ניכנסים ויוצאים כל הזמן - וכל הזמן הזה אדם אמיתי - לא סרט - מרצה בפניהם ובפני סטודנטים אחרים, חלקם גם ממש מעוניין לשמוע ולהבין - אבל כלום לא עוזר. גם אני מבקש שקט, מבקש אפשרות לקבל תמורה לכספי שכר הלימוד ששילמתי, אבל זה נראה כמו קרב אבוד. מדובר בחוסר תרבות, גם במקום כאילו תרבותי ואקדמי - ואחר כך חוסר ההתחשבות הזה בא לביטוי בכביש. זו הבינוניות שבה אנו נמצאים. חוסר תרבות בסיסי. והתחושה שלי הכל הולך ומיתדרדר.

93 ראיתי את הסרט אתמול בשעת הקרנה מאוחרת בסוף שבוע.חווית צפיה במיטבה.סרט מעולה תנאי צפיה מעולים נוחים ומפנקים ודממה מוחלטת לאורך כל הסרט.  (לת) אין לי מניות בסינמה סיטי מה בקשת לומר חוץ מלהלעיז
  • 18:35
  • 03.12.11

94 "בת הזוג" דגרדציה לא ראויה. למה לא בת זוגי או לכנות אותה בשם פרטי?  (לת) MEGABITE
  • 18:53
  • 03.12.11

95 מאיפה נחתת ??? לירן
  • 19:28
  • 03.12.11

מי שנשמע כאן הזוי זה דווקא אתה. זו התרבות או תת התרבות בארץ. אתה רוצה פיצוי ???? האמת שכן. על כמות הפרסומות

96 הבנתי שאתה איש תקשורת,מה רצית שהסינימה סיטי ישלטו את כבישי הארץ? שיהיו אחראים על בדיקות השתייה של המשטרה או על התנהגות הפרחחים מחוץ לקולנוע? אני יצאתי מסרט אתמול בחצות וראיתי סדרנים ולגבי שירות הלקוחות אם העובדות נכונות לא בסדר.עדין מקום בילוי נהדר ויחס מצוין של העובדים  (לת) ראשוני גאה
  • 19:42
  • 03.12.11

97 למה לא תלך לסינמה סיטי בגלילות בן מזל
  • 19:57
  • 03.12.11

ההפך הגמור סולידי שקט מנומס ממש חו"ל עצת חינם תיכנס ל vip בסכום ששילמת עבור שתיה והפופקורן היית מקבל את זה חינם

98 היאוש בחיפה יותר נוח, במיוחד בהצגות יומיות צופה
  • 20:15
  • 03.12.11

שנים אנחנו הולכים להצגות יומיות בלבד.

99 בית קולנוע אמנון
  • 22:51
  • 03.12.11

יואב היקר, יש פנינה אחת בכל איזור המרכז אם לא בארץ כולה וזה קולנוע חן ברחובות. הרוב סרטים איכותיים, קהל איכותי מאוד, מקום נעים ושקט.
נסה ודווח.ואל תגלה לאף אחד

100 לאחר שרכשנו פופקורן? למה לא קנינו פופקורן?  (לת) עברית?
  • 00:00
  • 04.12.11

101 למגן את ת"א ולהנפיק תעודות מעבר לשעות היום לשאר, אולי גם צריך ערבי אשכנתוז
  • 04:01
  • 04.12.11

שמדינת ת"א תכבוש קצת שטחים מזרחה וצפונה וטטרנספר ת'ערסים משטחיה ...כמו שאומרים על הערבים שיש להם X מדינות, ככה גם לערסים יש כמה שמורות ... שישארו שם ... אולי נעשה כמו ארה"ב - ננפיק גרין קארד לת"א ל10 ערסים כל שנה ... סתם בשביל הנאורות :)

וכן, מאוד מאכזב שחלק גדול מהאשכנזים אכן התבוללו, ביחוד שוכני השמורות

בבקשה לא לצנזר :) תודה מראש

102 סמי-טראומיטית???? מי
  • 12:36
  • 04.12.11

וואו... לא הגזמת בכלל.... תנסה לעבוד במשך יום עם חיילים הלוקים בפוסט טראומה והלם קרב ואז תבין שדי הגזמת ב"דעה" שפירסמת. די לבזבז את זמננו על דפי העיתון.. יש דברים יותר בוערים שניתן להתלהם עליהם...

103 גם אני חוויתי חלחלה וגם אני לא חוזר לשם  (לת) ליאור
  • 11:19
  • 04.01.12

פעילות
המלצות
הפופולריות בדעות
פרסומת