הגולגולת צפה על פני המים

ההיסטוריה אינה מביאה ראיה ליכולתם של יהודים לקיים דמוקרטיה, גם לא לרצונם. ירושלים מעולם לא היתה אתונה. 64 השנים האחרונות הן אפוא בגדר נס שעליו אסור לסמוך. מאין יעמדו לנו רווח והצלה?

זאת הטרגדיה: מצבם של הכוחות הדמוקרטיים הוא כמצב שירותי הכבאות - הציוד מיושן והמערך מפוצל. כל תחנה מנסה להשתלט על הדליקה בחצרותיה, כאילו לא אחזה האש בכל פינות הבית.

שופטים שופכים את מרי שיחם בצר להם; עיתונאים משיחים את דאגותיהם במר להם; ארגונים אזרחיים לזכויות אדם מרעישים עולמות כשעולמם מחשב להיחרב; ואנשי אקדמיה מחכים בתורם לברברים. כשנכווים ברותחים, ואת העור חייבים להציל - רק אז ממירים את רשות הדיבור בזכות הצעקה.

הרי זאת אותה צעקה, כי המתקפה אותה מתקפה, והעומד בראשה הוא אותו בנימין נתניהו. בעודנו מעלה מס שפתיים לבית המשפט, הוא רודף את התקשורת ו"עמותות השמאל". אלמלא הסתיר פניו מאחורי הפרגוד, איווטוס הקדוש לא היה יכול לרקוד.

לא רק נתניהו מטשטש את מגמת פניו. גם גדעון סער, שמלכתחילה מחזק את ידי "אם תרצו", ואחר כך מתרעם על הרוצים יותר מדי; וגם כל מי שהשתלח בשעתו בקרן החדשה לישראל או בעדאלה, ולא הבין ששעתו תגיע. עכשיו צפה גולגולתו על פני המים - על דאטפת אטפוך.

מרגע שמשלימים עם בון-טון-בניטו באגף אחד, מיד נחשף שני. את הפשיזם אי אפשר לעצור בגזרה צרה, כי הוא תוקף בחזית רחבה. ביחד ניתן לעמוד. לחוד - התבוסה מובטחת.

יעדי המתקפה מתחלפים, אך המטרה העיקרית עומדת: לשנות את אופי המשטר; וכל אמצעי התועבה מתקדשים. איווט אינו התלמיד הישראלי היחיד של ולדימיר ולדימירוביץ: רק השבוע סילק פוטין מדרכו את הארגונים שמפקחים על הבחירות, ועוד מסתייעים בכספי ממשלות זרות.

הברווז התורן במטווח הקבע הוא החוג לפוליטיקה ולממשל באוניברסיטת בן גוריון. כעת הוא על הכוונת, אך מבעדה משקיפים על האקדמיה כולה. התקדים ייקבע כאן, כי באר שבע היא טרף קל. נראה את המועצה להשכלה גבוהה מתעסקת עם "המרכז האוניברסיטאי באריאל", מקימה "ועדת בדיקה בינלאומית" בחשד להתחזות: מה פתאום "מרכז אוניברסיטאי", כשמדובר במכללה בינונית. ולא זכור לי, שנתמנתה ועדה לאוניברסיטת בר-אילן לאחר שהרוצח יצא ממנה.

אין צורך בתיאוריית קונספירציה כדי להבחין בפרקטיקה, שמוציאה את הקצף על כל המחלקה, ומכתימה אוניברסיטה שלמה: מוותרים על שירותי פרופסור אמריקאי בעל מוניטין המזוהה עם שלום עכשיו, ושוכרים תחתיו פרופסור ימני, וכך מנסחים מראש את מסמך ההרשעה; כך הופכת דעה קדומה לחוות דעת מלומדת.

באר שבע תחילה - סימן אזהרה לבאים אחריה. כדאי לאקדמיה להתעורר, לצאת מתוך הדממה. לא מוכרחים להזדהות עם כל עמדה, כדי להגן על הזכות להביע אותה; וככל שההגנה יותר קשה, כך היא מתחייבת יותר.

האחים החומים קמו על האליטות להשחירן. נמנו וגמרו להרקיד אותן לפי חלילם, כשבין הרועים לבין הזאב - כל שה מהוסה. במקום שצדים מרצים כמכשפות, איש אינו חסין בפני שריפת מחשבות.

אל תהיו שיות, כי גם יומכם קרב, שהוא לא יום אלא לילה. וביום ההוא תשאלו - איפה הייתם במלחמה על הבית, ולא רק על הקוטג'.

Read this article in English: Silencing the lambs

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 "המזרח התיכון בעוד שנה יהיה חדש לחלוטין והוא יהיה אזור של גבולות פתוחים ושל שיתוף פעולה. הבעיה לדעתי היא שרוב האנשים חושבים על המזרח התיכון במושגים של העבר." -כל התנבא יוסי (מאור השמאל) שריד, מיד לאחר חתימת הסכמי אוסלו... ורק אנו הקטנים באיוולתינו לא ראינו כמוהו את גודל השעה וכיוון הרוח. ומכיון שסוס מנצח לא מחליפים, שוב זכינו אנו הקטנים לנבואה השבועית החדשה של אותו "נביא" ממש. אכן זכינו כמו אבותינו לשמוע את קול הנבואה המהדהד בעוז, וגם אם יפספס, מי אנו שנעז להטיל ספק בגדולתו של הנביא?  (לת) מיום שחרב בית המקדש נתנה הנבואה...
  • 03:58
  • 09.12.11

02 אילו רצית לתקן לו היית פוצח בדמורליזציה. תיקון יכול להתחיל רק ממציאת הנקודה החיונית, ושריד כאיש חינוך וודאי יודע זאת. אז מה מטרתך אם לא תיקון?  (לת) אחד העמך
  • 04:06
  • 09.12.11

03 בשם חופש הביטוי: אל תצנזרוני! רויטל גולדפיש
  • 04:50
  • 09.12.11

כשעיוור בחדר חשוך מנסה לצוד חתול-שחור-מדומה ולקבור את כולנו תחת יללותיו - אין אדם בן-חורין לעמוד מנגד.
על אגירה-יתרה של כסילות תת-עורית, כדי זעקות שבר: "פשיסטים!" "האחים החומים!" וכל כיוצא באלו, כל אימת שנסתתמו טיעוניך ההגיוניים נאמר: "זמרת סוסים זמרתם", וד"ל.
זכויות אדם יחסיות הן ופעמים מתנגשות זו בזו. הנפנוף בהן על מנת לסייע לגופים מקדמי חורבן גרוע מפשע. הוא איוולת. אך גידולי הפרא הנובטים בערוגות-הזמן מנסים לכוף עלינו את הר העצה הרעה כגיגית.
לא נתפתה.

04 בקול אישה ערווה משה א
  • 05:07
  • 09.12.11

כן הדמוקרטיה שלנו מתנדנדת המאמר קיצוני אך יש בו גרעין של אמת

05 כולם שותפים לשיטה גם הרשות השופטת. "דילים דילים תרדוף" בייניש, בראשית, פרק א'.  (לת) דן
  • 05:07
  • 09.12.11

06 מאמר נוקב, רהוט, קולע , חד כתער ומפוכח.  (לת) אמן המילים
  • 05:40
  • 09.12.11

07 הדמוקרט הקסל
  • 05:46
  • 09.12.11

שריד שכח שדמוקרטיה זה שלטון העם. כל כך פשוט. מרוב פלצפיזציה הוא שכח את הבסיס. מה כן דמוקרטיה? שכמה מנדטים ינהלו את המדינה? אף אחד לא שורף לשריד את המחשבות,פשוט לא אוהבים אותן. ובנוגע למסע ההפחדות הבלתי נגמר של שריד,התרגלנו גם לזה.

08 ממתי ניסיון של מיעוט של 3 אחוז לכפות את דעתו על הרוב נקרא דמוקרטיה? העם החליט ימין, אז אולי נחליף את העם?  (לת) רעמסס
  • 05:53
  • 09.12.11

09 בוגדים מתוכנו בן-הארץ
  • 06:01
  • 09.12.11

יוסי כרגיל מגזים ומנפח כרצונו בעיה שהיא בנפשנו,קבוצת בוגדים שתחת כנפי הדמוקרטיה קוראת בגלוי לחיסול המדינה.מה רוצה התכשיט,שניתן להם לפעול וגם נעזור להם בתרומות מגורמים עוינים.יוסי הישתגעת,אין לך אלוהים,בכל מקום היו תולים בוגדים כאלה הפוך,עם הראש למטה,כדי שיקל על הציבור החולף לירוק בפניהם,ואתה קורא לגבות אותם.יישר כוח לכל העומדים בפרץ,חברי הכנסת והשרים,השומרים על הביטחון של כולנו מפני הזדים עוכרי ישראל.יוסי,חדל למען השם,חזור לשפיות והפסק להסית נגד המדינה.

  •   תגובה ל...בוגדים בתוכנו.... יהודה הזקן
    • 13:31
    • 09.12.11

    חבר יקר - אם בכלל ניתן לקרוא לך כך -כתבת מילים כדורבנות-בעיניך-אבל הרשה לי לתקן אותך קלות
    אותם "בוגדים" שאתם שמחים להשתלח בם כשקצף בפיכם הם אנשים שעשו צבא והביאו כבוד למדינה בניגוד לרבים מאוד מהימנים הבבונים שחושבים את עצמם פטריוטים בזה שהם לא מהססים לדרוס עם אחר ולשלול זכויות וכל זה בשם המילה "הקדושה" ביטחון.
    ברור לי שלא אצליח לשכנע אותך בדבר ושדברי מתקבלים בחיוך של ביטול אבל אבקש להציע לך חומר למחשבה
    כמה זמן באמת מדינת ישראל תישרוד אם כל ה"בוגדים" וה"שמאלנים" יחליטו לעשות דבר פשוט מאוד - לקום וללכת
    העולם גדול ויש מספיק מקומות שיקבלו אותנו בזרועות פתוחות.
    כן - יהיו לכך מספר השלכות חיוביות מיידיות - מחירי הדירות ירדו ותוכל סוף סוף לרכוש דירה במחיר שפוי ופחות "בוגדים" יהיו סביבך מה שאולי יגרום לך להירגע ולביבי וחבר מרעיו להמשיך לשלוט ולהמשיך להשמיד את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון אבל ופה בא ה-אבל הגדול - המדינה הזאת פשוט לא תשרוד ואם אתה לא מאמין לי אבקש להפנות אותך לספר שרוב הימנים מכירים - לטענתם - היטב ,ספר התנ"ך , שם תוכל לקרוא איך המדינה קרסה פעמיים בעבר ונראה שבסופו של דבר הפעם השלישית היא בלתי נמנעת.
    אז...המשך לחייך בבוז ולחשוב שאתה יודע הכל אבל האם תוכל לרגע לשקול שאולי אתה טועה ושספר התנ"ך יודע טוב ממך....

  •   אבל אתה, כמו "סמולנים" רבים, כותב בגסות: "בבונים". נולדתי כאן, כנראה לפניך
    • 16:10
    • 09.12.11

    איזה מזל יש לך ש"דורסים עם אחר". אתה לא רואה מה עושה בשאר אסד לבני עמו? כמה דמיון צריך כדי לדעת מה היה עושה לנו, אם רק היה יכול?
    מותר לחשוב "שמאל", ומותר גם לחשוב "ימין". זו הדמוקרטיה. אבל להשתמש בכינויי גנאי למי שלא חושב כמוך - זו לא דמוקרטיה ולא תרבות. ואם אתה באמת חושב שבעולם יקבלו אותך בזרועות פתוחות, ושאת הארץ הקטנה הזאת אנחנו צריכים לתת לאויבינו - אז משהו משובש מאד בדרך החשיבה שלך. צא מכאן לעולם הרחב ותחזור להיות יהודי נודד, או, יותר נכון, ז'יד.

  •   כמה זמן תשרוד המדינה אם השמאל יקום וירד מהארץ? ליהודה הזקן שלום רב
    • 12:27
    • 10.12.11


    שאלה טובה לפתוח בה את התגובה שלי אליך, אין ספק שהעמדת בפנינו איום אמיתי, כי השמאל שנחשב בעיני לפחות, לאיכותי וערכי, רצוי לי מאוד כמרכיב חשוב בתוך המדינה שאני רוצה להמשיך ולחיות בה.
    בכל זאת הרי יש לי מה לומר לך לגבי הדברים שכתבת: לקרוא למישהו בשם בבון, כבר מוריד קצת את הערכיות שאני מייחסת לך,  הביטחון שלך בטענה שאנחנו היום עם שדורס עם אחר, היא הטענה החשובה ביותר שאליה אני מבקשת להתייחס: ישראל קיבלה את גבולות החלוקה, למרות ששטחי אבות שלנו לא היו כלולים בה, כדי לחיות בשלום עם העולם הערבי הסובב אותנו, הערבים השיבו לנו במלחמת שמד טוטאלית.
    למרות זאת מכיוון שישראל בריבונותו של העם היהודי הקימה דמוקרטיה, היא העניקה אזרחות במדינה היהודית, לאלה שניסו להשמידה, ערביי ישראל שברחו או גורשו לארצות ערב, חיים שם כפליטים, הם, בניהם ובני בניהם, לעולם לא יקבלו זכויות אזרח במדינות שקראו להם לצאת מישראל עד שתושלם השמדת היהודים.
    במלחמת ששת הימים חזר הסיפור על עצמו, ארצות ערב יצאו במסע שמד נוסף ותוצאות המלחמה ידועות, ביקשנו שלום תמורת החזרת השטחים ונענינו בשלושת הלאווים של ועידת חרטום.
    הדמוקרטיה בישראל היא המשובחת בעולם, שאינו מתמודד עם איום תמידי על עצם קיומו, הדמוקרטיה המתגוננת שלנו, היא אבן דרך שכדאי ללמוד כדי שדמוקרטיה כמו זו שהעלתה את היטלר לא תחזור על עצמה, יש לנו במה להתגאות, קצרה היריעה מלהתייחס לבגץ, לחוק העמותו וכו׳, אבל כולם טובים ודמוקרטים למהדרין


10 נמאס לשמוע את יבבות הסמאלנים  (לת) אכלולי שתולי
  • 06:25
  • 09.12.11

11 ספר הקינות של ט' באב חיפושית הזבל
  • 07:09
  • 09.12.11

זה שנים שעם ישראל לא חיבר קינות על מר גורלו ועל הפרעות אשר עבר. האם פסו המקוננים מעם ישראל?
- לא ולא. סדרי עולם משתנים, מעצמות מתרוששות, העולם הערבי רותח, ובעם ישראל מתעוררים מתרדמתם הכשרונות הרדומים לקונן על עולם הזוי שחלף.
יהודים, עיירת החלומות באספמיה שלנו, בוערת.
השרפה של הכרמל אמנם כילתה את היער הזקן, אך ראו זה פלא, יער חדש ורענן צומח תחתיו.

12 מפחיד! אבל כה צפוי...  (לת) א
  • 07:12
  • 09.12.11

13 יוסי היה צריך להזכיר את המעטים בימין אשר מתנגדים לחוקים האנטי דמוקרטים: בגין, מרידור, איתן וריבלין  (לת) איציק המרכז
  • 07:27
  • 09.12.11

14 האנטי ציונים החדשים הימיין הקיצוני,והפשיסטים. אלי
  • 07:31
  • 09.12.11

אין ספק ערפאת מחייך בקבר ,שהצליח לעלות את הימיין הקיצוני בישראל למקום,שהם יהרסו את המדינה ,והערבים יקבלו אותה בלי מלחמה.

15 פעם היינו מדינה בהתהוות היום אנחנו מדינה של מכירת חיסול. העסק לא הצליח ופשיטת הרגל בשער.  (לת) אבחנה ברורה ומיידית
  • 07:34
  • 09.12.11

16 יוסי............. !!!!! מי כרת את הראש? מיכה
  • 07:38
  • 09.12.11

מי הם האויבים נגדם צריך לצאת למלחמה? להיכן צריך לרכז את המאמץ? צא בראש מורם בטור חדש- פזר את הערפל וסמן את המטרות. השיות צריכות רועה.

17 נניח לרגע שזכותם של פרופסורי ב"ש להביע דעתם. לא שמעתי אותך מביע דעה הפוכה ומוקיעה. כסיף
  • 07:39
  • 09.12.11

לא פלא שתוקפים את האוניברסיטה . הרי כאשר עשו שם מה שעשו לא עמדו אנשי הרוח הישראלים ציוניים ומחו נגד דבריהם וקראו לסטודנטים להכיר גם צד אחר.
זו הייתה עצלותך ונרפותך אז מה אתה מתלונן עכשיו?

18 כשם שמחית נגד הימין הקיצוני היית צריך למחות נגד השמאל הקצוני והפנטי ואז אפשר היה להאמין לך.  (לת) כסיף
  • 07:40
  • 09.12.11

19 דמוקרטיה אשכנזי ששרד
  • 07:48
  • 09.12.11

אם הדמוקרטיה נהגה כלפינו, כשהיינו באופוזיציה, לפי העקרונות הדמוקרטים, הרי הייתה היא הדמוקרטיה חייבת לעשות זאת. אך אנחנו לא אמרנו מעולם, שאנו מיצגים את הרעיון הדמוקרטי, אלא אמרנו בגלוי שאנו נוקטים אמצעים דמוקרטים כדי להגיע לשלטון, אך כשנגיע לשלטון נסרב לתת למתנגדנו , וללא רחמים, כל אותם הזכויות והאמצעים שניתנו לנו כשהיינו באופוזיציה

20 יוסי, האם גם אתה מצווה עלינו מלחמה? באבא
  • 07:49
  • 09.12.11

ג'אד נאמן כבר הכריז על מלחמת תרבות. אין ספק שהגייסות מתכוננים ושהימין עושה תמרוני קרב כנגד השמאל. האם אין שום דרך שנוכל להסדיר את העניינים האלו בדרכי שלום?
ואם נידונו למלחמת אחים, יוסי, האם תוביל את הגייסות שלנו למערכה? המנהיגה הצעירה היחידה שקמה בדורנו היא דפני ליף והיא עוד לא הבינה שהיא כזו. בינה לבינך לא נמצא עוד אף מנהיג בעל יכולת לרתום אחריו את השמאל. שלי יחימוביץ' מפלרטטת עם הימין ולא מוכנה להכריז על עצמה כ"מנהיגת השמאל" וחוץ מזה רק חול וחול...

21 אתמול, היום, מחר גרהרד זייפרט
  • 07:49
  • 09.12.11

הגיגי נפשו המסוכסכת של איש האתמול אסור שישפיעו על עולם המחר.

22 כך דרכו של עולם בירנית בן ארויה
  • 07:52
  • 09.12.11

דברים נהרסים, יוסי, כדי שדברים טובים יותר יוכלו לצמוח

23 שלא תגידו שלא ידעתם מ. נימלר
  • 07:55
  • 09.12.11

ואז הם לקחו אותי, אך לא נותר כבר איש שירים קולו למעני.

24 אני מאמין סוציולוג
  • 07:59
  • 09.12.11

מהפך האליטות, אף על פי שיתמהמה, בוא יבוא.

25 הברירה בידכם: יהדות דמוקרטית -או- יהדות פשיסטית יעקב, וסולם ישראל -- השאולה?
  • 08:22
  • 09.12.11

כי לילכם קרב, והימין חוסם את דרך המילוט.

26 עולם ישן נחריבה איגור
  • 08:23
  • 09.12.11

נהרוס האליטות ולא נשאיר להן שריד.

27 הייסגר המעגל ? ... יואב
  • 08:34
  • 09.12.11

וסוף מטיפייך יטופון ...

28 הציבור החושב במדינה, שהפך למיעוט, מתאים לדמוקרטיה. אבל הדמוקרטיה אינה טובה ואף הופכת למסואבת ומושחתת כאשר היא מתבססת על עדר המוני שהפך לרוב במדינתנו. לכן אפלטון הציע את מלך פילוסוף, כלומר , הקמת ועדה קרואה של מומחים ואוהבי אדם כתחליף לדמוקרטיה שבעיקרה היא שלטון ההמון. מה גם שסקטורים אנטי דמוקרטים, כמו: משיחים הזויים וחרדים, עושים מהדמוקרטיה שלנו קרדום לחפור בה. לא בכדי ביבי, ליברמן וישי נראים זחוחים כל העת. שליטתם בהמונים מוכחת.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 08:46
  • 09.12.11

29 פעם נהגנו לומר "החרא צף על המים". עכשיו החרא קיבל גולגולת. כך צעדנו מהקומוניסט מיקוניס >>> לפשיסט אקוניס
  • 08:54
  • 09.12.11

האינקוויזיציה בספרד עינתה אנשים והעלתה בני-אדם על המוקד, גם הנאצים, סטאלין, ופול פוט בקמבודיה רצחו בני-אדם ושרפו גופות. אבל אפילו הם לא הצליחו לשרוף מחשבות. דנון עושה נסיון חדש.

30 בכיו של המפסיד בקרב אבידן
  • 09:05
  • 09.12.11

שריד יודע שהשמאל, שהיה הבעל הבית של המדינה כ=50 שנה, יורד אט אט מהבמה. אגב, בדרך דמוקרטית לחלוטין, בבחירות חופשיות לגמרי. מה עושה ילד קטן במצב כזה? בוכה ובועט. וזה בדיוק מה שעושה שריד בזמן האחרון. מייבב יום יום על יום האתמול שכבר איננו.

31 הגיע הזמן להתפזר. אורגן כאן פרויקט הונאה צבאי והיום זה ברור סופית. הלזה יקרה בית?  (לת) ק.א.
  • 09:58
  • 09.12.11

32 כתוב בצורה נפלאה, הפעם באמת התעלת על עצמך. כה לחי!  (לת) צ.ב.י
  • 10:16
  • 09.12.11

33 השמאל המיר את הדיבור בצעקה כשהוא הרגיש איום על דרכו הפוליטית השמאל צועק פאשיסטים
  • 10:29
  • 09.12.11


השמאל לא מסכים לוותר על השלטון, על התווית הדרך, על הובלת העם בדרכו, כי אינו מאמין שדרך אחרת תוליך אותנו למקום מבטחים.
אני, מרכזית שכמוני, לא יודעת להבין בין צידקותיהם של הצדדים הניצים, אני בוחרת לחשוב לבד על כל סוגיה  שמועלית.
אני לא מפחדת להיות ימין כשמתאים לי או שמאל כשמתאים לי, ולכן מבחינתי אני תמיד עם בלאנס מרכזי שלא סוחף אותי באופן תמידי מחויב לשום כיוון.
כך אני שומרת על ראש פתוח לכל סוגיה שתצוץ, ואפשר לסמוך על כך שהן יצוצו תמיד.
השמאל לא מסכים לוותר על השלטון, על התווית הדרך, על הובלת העם בדרכו, כי אינו מאמין שדרך אחרת תוליך אותנו למקום מבטחים.
השמאל בישראל צורח חזק באופן שותף ויומיומי כל הזמן, הוא תמיד מילל שכל מי שלא חושב כמוהו, הוא פאשיסטים, גזען, מנוול, או סתם גס רוח.
לשמאל יש פה גדול, אבל הוא לא מספיק לו, הוא זקוק גם לשופרות גדולים בדמות עיתונות, ספרים שהוא מוכשר לכתוב אותם, הצגות שהוא מוכשר לכתוב אותם ולשחק בהם, עוד שופרות למוכשרים שכמותם ישנם באקדמיה, באולמות הקונצרטים וכו׳, וגם זה לא מספיק, צריך גם עמותות בתמיכת ארצות זרות.
אבל כשרון הבעה ושופר גדול, אינם תחליף לכשרון המחשבה המעמיקה, אינם תחליף ללב רגיש ונבון, אינם תחליף לדרך האמת הישרה, וכל אלה אינם שייכים היום לשמאל, שתפס בעלות על הדמוקרטיה, כאילו הוא אבירה המסור שיילחם עבורה ללא חת.
השמאל לא נמצא היום בשלטון, אולם המשטר הדמוקרטי לא התחלף בכלל, רק ראיית המפה הפוליטית בדרך לא שמאלית, זה הכל.
בית המשפט העליון בוחר את שופטיו בשיטת חבר מביא חבר, אני אזרחית המדינה רוצה לבחור את שופטי, הלא שמאלנים, אני רוצה בית משפט מאוזן פוליטית, אתה רוצה הטייה שמאלית תמידית, שלא תאפשר משילות לכל מי שאינו שמאלי.
דמוקרטיה אין ברצון הזה שלכם שחושף את חוסר הדמוקרטיה שלכם,  כשהאג׳נדה הפוליטית מרימה את ראשה

 

34 החולצות החומות כבר כאן. האם יש לך רעיונות מעשיים איך לעצור את החולצות השחורות שבפתח  (לת) אחד העם 15
  • 10:53
  • 09.12.11

35 יוסי הדגול, יוסי הגדול שפורר
  • 10:57
  • 09.12.11

אנחנו אפר לרגליך. כל מילה שלך בטון מזוין.
אתה תכנס ללא ספק לספר הנביאים. איך
נתנו לך לעזוב את ההנהגה? יתומים ואומללים
אנחנו ללא השראתך האין סופית וגאונותך שאין
לה מתחרים. איך נוכל לשרוד מבלעדיך ואנחנו
כצאן המובל לגז.

36 מקרה מצער של שיטיון אידיאולוגי. הציבור מאס בך כל כך מזמן  (לת) כ
  • 11:00
  • 09.12.11

37 שריד צודק-לא חייבים להזדהות עם הקריאה לשבור את מפרקות אנשי הימין, אבל חייבים להגן עליה...  (לת) מגינם של הקוראים לשבירת המפרקת
  • 11:01
  • 09.12.11

38 אחרי שהבטיחו לנו באוסלו מזרח תיכון חדש וצונאמי בספטמבר ולא צלחו "נבואותיהם"... עברו נביאי השקר להתנבא על "אובדן הדמוקרטיה"...  (לת) להג שמאלני נדוש
  • 11:06
  • 09.12.11

39 לדמותו של העם היהודי "על רגל אחת"!!  (לת) שפינוזה
  • 11:17
  • 09.12.11

40 מה קרה? איגור סויטוסלביץ'
  • 11:22
  • 09.12.11

אתם השתקתם את הימין. עכשיו זמן להשתיק אותכם.

41 ולכן מאבק הרופאים היה חשוב- וחבל שהוא כמעט לא גובה על ידי השמאל.  (לת) ירון
  • 11:25
  • 09.12.11

42 מרה שחורה מנותקת מהמציאות. ערן
  • 11:40
  • 09.12.11

הבליל ההזוי הזה של יוסי שריד, הגובל בפראנויה, כבר לא מעורר אפילו כעס אלא רחמים על האיש שזה עולם הדימויים שלו. איש מריר, אכול שנאה ונקמנות.

43 כמה עצוב ומדכא לקרוא את תגובות הפשסיטים.  (לת) עמית
  • 11:48
  • 09.12.11

44 "המזרח התיכון בעוד שנה יהיה חדש לחלוטין והוא יהיה אזור של גבולות פתוחים ושל שיתוף פעולה. הבעיה לדעתי היא שרוב האנשים חושבים על המזרח התיכון במושגים של העבר." יוסי שריד לאחר חתימת הסכמי אוסלו... לא נגענו...  (לת) נביא אמת? או נביא שקר?
  • 11:53
  • 09.12.11

45 ממשלת נתניהו מסוכנת לישראל יותר מאיראן, חיזבלה וחמס גם יחד !!  (לת) אזרח שפוי
  • 12:11
  • 09.12.11

46 "שכחת" ... יעקב
  • 12:24
  • 09.12.11

"שכחת" שיש מורים בחוג שתומכים בחרם על ישראל, ואפילו בחרם על האוניברסיטה שלהלם. כמה מהם אף תומכים בפתרון המדינה האחת, ז"א שהם נגד קיומה של ישראל, כמדינת הלאום של העם היהודי. בנוסף, הפרסומים האקדמים שלהם חלשים, אבל למה שזה יעניין שר חינוך לשעבר, שכנראה מסכים עם הדטות של מורים אלה...

47 הו, בחייך!! דניאל קלטי
  • 12:30
  • 09.12.11

האליטות הרקובות, השחירו-עצמן כבר מזמן.

מה לבג"ץ ולזכויותיו, של האדם העני, שלא לדבר כבר: הפלשתיני?

מה לאוניברסיטת ב"ש = סותמת-הפיות הסדרתית, לכל סטודנט וסטודנטית - ולחופש-הביטוי?

כולה אליטה רקובה ומסואבת אחת, הנאבקת באחרת. את מי זה מעניין. למי אכפת.

  •   "רועדות כבר העצמות הרקובות" היינריך בל
    • 13:25
    • 09.12.11

    "רועדות כבר העצמות הרקובות" שרו בגרמניה בשנות השלושים,
    מעודדים את נפילת המשטר הדמוקרטי.
    אכן דמוקרטיה רקובה גם לנו. אוצו נא לשרוף ספרים, פטרו מרצים ורדפו פעעלים פוליטיים. רק כך ייבנה בית המקדש השלישי.
    ונאמר אמן

48 לא נמאס לכם לקרוא את יוסי שריד?  (לת) אבי
  • 15:00
  • 09.12.11

49 יוסי שריד הרי לא נולד היום, לא נראה שהוא לא יודע על ימים קשים יותר.  (לת) רבי טרפון
  • 15:07
  • 09.12.11

50 ליברמן יהרוס את הדמוקרטיה במדינה, כמו פוטין לוקר
  • 15:16
  • 09.12.11

בתור אחת שעלה מברה"מ לפני למעלה מ-50 שנה, אני מכיר את המנטליות הרוסית, הם תמיד טענו שהיהודים הרסו ויהרסו את ברה"מ, לצערי האנטישמים האלו צדקו, עולים משנות ה-70 כמו ליברמן הם הנגע הממאיר לחברה שלנו, הם יהרסו את כל הטוב שקיים במשטר שלנו. הם הסכנה האמיתית לקיומינו בארץ ישראל.

51 You can't stop it any longer Major Major Major Major
  • 15:38
  • 09.12.11

Leave now!

52 מר שריד היקר! הרבה יותר קל לכתוב בעיתון מאשר להיאבק בכנסת. חבל, השפעתך הייתה יכולה להיות הרבה יותר משמעותית. חגית
  • 15:50
  • 09.12.11

המדינה צריכה יותר אנשים כמוך ופחות ברברים בכנסת.

53 אוי יוסי כמה שקולך חסר בכנסת ההולכת ומתרסקת תחת הפשיזם  (לת) אורי
  • 16:21
  • 09.12.11

54 שריד מכובדי, תמכתי בך לאורך שנים, אבל הפעם הגזמת בהכללות ובמסקנות ראובן גרפיט
  • 16:24
  • 09.12.11

1. האונ' בארה"ב ממוינות על פי איכות ותפיסות פוליטיות-חברתיות וכ גם המרצים, כן גם בצרפת ועוד. 2. מי כמוך יודע שהמושג עיתונאי אינו משקף השכלה, אינטליגנציה ולבטח לא יושרה ומוסר. לא מעט עיתונאים עשו מלאכתם פךסטר, קדמו אינטרסים אישיים ופעלו שלא על פי האתיקה והמהבולטים בהם ,אורי אבנרי ,לא בושה עבר על מגוון חוקים מספר רב של פעמים במספר תחומים, כולל באי תשום שכר והוצאות לעובדיו, וללא בושה סייע והסתייע באויב העם היהוד וישראל יאסר עראפת.
3. דמוקרטיה - אתונה לא היתה דמוקרטית! לעבדים, לנשים לא היתה זכות הצבעה והשפעה. והמשפיעים היו מספר מאד מצומצם מבני העיליתה. כיום אין שתי מדינות שהדמוקרטיה בהן זהה. בארץ מגון הדעות רב והיכולת לשלוח נציגים המיצגים מגוון זה לפרלנט מהגבוהים בעולם .
4. ערבי ישראל, על פי כל סקר שתבחר, מעל 80% ואני נזהר, שוללים את הציונות .הם רואים עצמם ובצדק, כפלסטינים וככאלה, מחוסר בררה, הינם האויבים שלי ושלך. די להקשיב לשייך סלאח ראאד ולח"כ ,ד"ר ,הנוצרי שברח מהארץ ולעמיתתו הנוצרית שהיתה בספינת מרמרה . קל וחומר המוסלמים שבקרבם.
4. מה לנו החילונים כי נלין עת אנו, כמו בתורכיה ,רבים ומתפצלים וכל ראש ממשלה חילוני שלא יהיה נאלץ לבחור "בטאליבנים" כבני ברית כי נציגות קדימה ומערך ומר"צ מסרבות לשתף פעולה.

55 רק עיוור לא רואה שהיהדות היא הדמוקרטיה שלמה בן אליהו
  • 17:18
  • 09.12.11

היהדות חיה בערכים דמוקרטים יותר מכל חברה אחרת בעולם ממתי שעם ישראל הפך לעם וקיבל עליו את ספר החוקים לפני 3300 שנה שאר העולם החל בתהליך ארוך וכואב מאז שלקח 3100 שנה של סבל עד שהגיע למעין דמוקרטיה אבל לא מושלם איך השריד הזה מקשקש שהיהודים דמוקרטים רק 64 שנה ??? הוא חייב להיות זקן ממרא וסנילי בור ועמהארץ כדי לכתוב כזה דבר הלוא כשכל העמים היו סופר דיקטטורים ומדכאי נשים וזכויות אדם העם היהודי בתורתו הנחיל זכויות של כתובה לנשים וזכויות לעבדים ומשטרה בכל מקום ובתי משפט ובגץ וכו וכו התורה. תמיד היתה דמוקרטיית ולכל אורך ההיסטוריה תמיד היה ליהודים אנשים בוגדנים שפוערים את פיהם ומלכלכים עליהם דוגמת יוסי שריד ולא היו עושים להם כלום ואילו בעמים אחרים הם הין מושמדים מזמן אין מקום יותר להאריך הענין רק טמבל מסוגל לחשוב שהיהדות לא דמוקרטית

56 במקום שבו מרצים רודפים חיילים, (שער הנגב), נמוגה הדמוקרטיה  (לת) אחד העם
  • 17:20
  • 09.12.11

57 אני בתור חרדי שקורא את התגובות פה שייסה
  • 17:47
  • 09.12.11

אני מת מצחוק מהבורות שלכם אין לכם אפילו חצי מושג מה זה יהדות אתם אידיוטים מהלכים על פלנטה אחרת ובטוחים שעש לכם מושג איפה אתם חיים עשיתם לי את היום בצחוקים אנשים עלובים

58 שלום עכשיו ולא להתראות..יהודים מימין ומשמאל נכשלו בארץ הזאת בשנים האחרונות זאת לא בושה להודות בטעויות..המסחטה של הימין הפכה את התקציב הלאומי לבור שומן של מקורבים מושחתים..השמאל לצערינו לא הפנים שאחרי הכל הפלסטינאים הם הם שלא מוכנים לכל פשרה ולשלום עם יהודים..דרושה כאן התארגנות חדשה סביב השקפת עולם יהודית שורשית אשר רואה לנגד עיניה את החלש והחזק באופן שוה ועושה הכל למען חיזוקו של עמכה ישראל אין יותר שמאל ואין יותר ימין...צריך לחזור למקורות התישבות חלוצית בכל חלקי ארץ ישראל לפתח מקורות תעסוקה ופרנסה בכל מקום בו יש התישבות יהודית.. להזכירכם שגם היום נוחתים פצ'מרים בנגב המערבי האם מדובר במזרח תיכון חדש..?  (לת) יעקוב מירון
  • 17:50
  • 09.12.11

59 היסטריה מאולצת. נתניהו וויינשטיין קברו את כל הצעות החוק האלה כבר שלשום חצה את הקווים
  • 18:03
  • 09.12.11

אם מצביעי השמאל מרכז החרדים כל כך לדמוקרטיה יחזקו את נתניהו נגד הח"כים השוליים שלו ונגד השותפים הקואליציוניים הקיצונים שלו,שכרגע הוא חייב לשחק אתם בכאילו שהוא מסכים אתם, כל הפרסה הזו תימנע. התפקדו לליכוד והצביעו ביבי!

60 יוסי יקירי המשך לכתוב....!  (לת) חהחהחהחה
  • 18:56
  • 09.12.11

61 השמאל הרדיקלי והימין הפשיסטי הן שתי פנים לאותו מטבע מתועב, בוגדני והרסני.  (לת) לסיכום
  • 20:02
  • 09.12.11

62 מאז שחרב בית המקדש הנבואה ניתנה בידי יוסי שריד.  (לת) אריה מחשי
  • 20:22
  • 09.12.11

63 יוסי שריד הפילוסוף
  • 22:16
  • 09.12.11

ל-48 ! לנו לא נמאס כלל לקרוא את יוסי שריד ואם לך נמאס,תעבור ל -ישראל היום,זה יותר יתאים לרמת המשכל הנחותה שלך..

64 מה הקשר לרמת משכל . לא מסכים עם הדעות שלו קשקשן
  • 23:02
  • 09.12.11

אם אתה לא יודע לשמוע דעות אחרות כנראה רמת המשכל שלך נחותה בכללי לדעת היהודים רמת המשכל של החילונים מאוד נחותה

65 כל מילה בסלע.סופר טנקר שאנחנו שילמנו בכספנו לביבי שהזמין אותו על דעת עצמו,ברח מאחריות ומועדת חקירה ממלכתית,לטובת פריימריס מוקדמים,לפני מסקנות מבקר מדינה-חסר שיניים,וציבור שיכול להתחמם עליו,הוא עושה כל דבר כדי לרצות את הפשיסטים מבית הימין,ההתנחלויות,החרדים,והטייקונים.הם האלוהים שלו,בהם תלוי הכיסא שלו.אם היה נדמה לו שבידיו לבנות משהו משל עצמו,הסתבר לו שהוא מסוגל בגג להיות שבוי של כל ההונים שהוזכרו.הכסיל ביבי-מלכם של הבסטונרים.יש סיכוי שהם יגלו בזמן הקרוב שהמלך עירום.כדאי רק שויינשטיין ישלח קודם את ליברמן למקומו הראוי.  (לת) שומר חוק
  • 23:19
  • 09.12.11

66 לא מעט מאויבי העם והציונות מתכסים באיצטלה של זכויות אזרח / זכויות אויבי הציונות  (לת) ד"ר לוי
  • 23:49
  • 09.12.11

67 http://www.youtube.com/watch?v=KpIXMl47yhs  (לת) הבטחתם יונה קיבלנו קסאם
  • 23:58
  • 09.12.11

68 תודה על מאמר חשוב  (לת) עונת יובש לבנה
  • 02:47
  • 10.12.11

69 the best is yet to come בו יוסף
  • 08:56
  • 10.12.11

מה אתה מצפה מר שריד , מחברה שחציה אם לא יותר חי על פי חוקים מימי תקופת הברונזה , שכשנולד בה תינוק מתנפלים עליו וחוכים לו ללא שום צורך את מה שחותכים וכולם רואים במעשה צוו חברתי קדוש. ולא נוסיף לתאר את פלאי התרבות שאנחנו חיים בה . החדשות הטובות ! בבתי הקברות יש מספיק מקום לכל הרוגי מלחמות המצווה שיבואו - ואל תגיד לא ידעתי

70 לכן סידרתי לבת שלי דרכון אירופאי  (לת) הינשוף
  • 10:29
  • 10.12.11

71 אתה יותר מסוכן ומזיק משרותי הכבאות בשיא עליבותם ראובן
  • 11:45
  • 10.12.11

הם השפרו ואתה נשארת תקוע

72 הקרב על הבית אבוד, אפשר רק למות על קידוש השם. הפאשיזם, הגזענות, הימניות, האיווטיות, הביביות- כולן כאן כדי להישאר. אנחנו ניאלץ ללכת או למות.  (לת) מתושלח
  • 11:53
  • 10.12.11

73 הסטודנטים בחוג לפוליטיקה מקבלים 7200 שקל מהקרן החדשה לישראל, עמוס
  • 12:14
  • 10.12.11

הסטודנטים בחוג לפוליטיקה ולממשל באוניברסיטת בן גוריון מקבלים מלגה של 7200 שקלים מהקרן החדשה לישראל. סתם סטודנטים בסתם ישובים שכוחים לא מקבלים זאת, כי "אינם מעורבים פוליטית". ולמרות כל זאת, מספר הסטודנטים קטן. אז או שהחוג דפוק, או שאין מועמדים..
אתמול בקופסת הפתאים התלוננו על אפלית נשים בצה"ל. ורק אחד העיז לאמור את הסיבה האמיתית: הציבור הנאור אינו משרת כמעט בצה"ל, רק חובשי-כיפה ופריירים מהפריפריה. אז מה פלא אם בצבא שרובו חובשי-כיפה מתחילים להתנהג כמו בבית-מדרש?
כמו שוכני צפון-תל אביב שדורשים להגן על זכויות הפליטים בתנאי שהפליטים ישארו בדרום תל-אביב.

74 וזו רק ההתחלה דרור
  • 14:45
  • 10.12.11

כשקוראים את התגובות מבינים שזה נגמר , שמה שכיווינו למגינה שמגינה על המיעוט ועל חופש הפרט , נגמר.

75 לייק בהחלט. מחזקת את ידיך  (לת) מיצי
  • 15:58
  • 10.12.11

76 יוסי ידידי - יש אנטי תזה חזקה לתזה שלך: מי בכלל אמר שהדמוקרטיה היא, היא, שיטת השלטון הטובה ביותר סתם אחד
  • 16:19
  • 10.12.11

עבור העם (לא עבור מחפשי השררה והזהב)?
חסרונות בולטים:
1) דמוקרטיה מעכבת תכנון לטווח ארוך.
2) דמוקרטיה גורמת לנבחרי העם לדבר תמיד מ"פוזיציה" ולא מהרצון לחקר האמת.
3) עד היום, כל הדמוקרטיות בעולם קרסו (ראה ערך, יוון).
4) קיסרות סין הלא דמוקרטית שרדה אלפי שנים - מעניין איך ולמה זה קרה, לא? :-)

אוכל למנות עוד הרבה סיבות למה דמוקרטיה אינה בהכרח מיטיבה עם העם.

77 השמאל בישראל דומה לנהר שהפך עם הזמן לנחל אכזב ולא באשמת מנהיגיו..המציאות במזרח תיכון חדש לא מאפשרת לנחל להתמלא במי מעינות הכל יבש..אני כאזרח לא רואה את הפשיסטים עליהם מדבר כותב המאמר אומנם מהלכים של של כמה פוליטיקאים בינוניים מעוררים תזכורת לא נעימה אבל זה רחוק מפשיזם הזכור לנו לרעה...בכל מקרה יש מקום לדאגה ולא רק בגלל ליברמן וחבריו אלא גם בגלל האוירה העכורה שיצרו כאן אנשי שלום עכשיו... יעקוב מירון
  • 17:11
  • 10.12.11

רבים מאזרחי ישראל ואני בניהם חשנו שהנה עומד לקום כאן מזרח תיכון אחר של שלום בינינו לבין פלסטינאים ולכן יש מקום לפשרה כואבת..אולם ככל שחלף הזמן התברר שזה היה חלום רחוק ולא מציאותי..גם היום לאחר פשרות מרובות בשטח נוחתות רקטות במערב הנגב תזכורת לכולנו שחלום של מזרח תיכון חדש נדחה במאה שנה ..על יהודים להערך בהתאם אין יותר פשרות בשום תחום וצריך לחזק את יושבי יו"ש ולהקים עוד ישובים חדשים בכל מקום בנגב בגליל ובגולן..

78 מודל סינגפור עדיף  (לת) יובל
  • 19:23
  • 10.12.11

79 הדמוקרטיה בסכנה?! האנטי פאשיסט
  • 20:35
  • 10.12.11

הרבה אנשים בישראל לא איכפ ת מדמוקרטיה אחרים לא יודעים מה היא
דמוקרטיה. אך הדמוקרטיה בישראל בסכנה .חוקים הנחקקים לאחרונה .
התנהגות אישים מסוימים .תג מחיר . איסור על גופים מסוימים לקבל כספים מחוץ לארץ .כן גם הדרת נשים.גם בספרד איטליה הפשיזם חילחל אט אט

80 דווקא על אונ' בן גוריון לא צריך להגן, פתאום מחלקה שלמה שמאלית, ומבקשים שנאמין שלא היתה פרוטקציה, השמאל הקיצוני עושה גם לך נזק אדון שריד  (לת) שמעון
  • 23:56
  • 10.12.11

81 הגולגולת צפה על פני המים סתם אזרח
  • 07:48
  • 11.12.11

השמאל יוצא מתוך אקסיומה שהוא "צודק" או חושב נכון וכד'

מהיכן נובע קו המחשבה הזה, האם לא כדאי לבדוק אם הוא נכון?

82 אליך מר שריד אהרן
  • 08:12
  • 11.12.11

שמחתי היא לקרוא את המאמר שלך ולהתענג על המילים ולראות שסוף סוף אחרי שנים שהזקת את מדינת ישראל והרסת והחרבת כל חלקה טובה ולראות כיצד אתה מריר היום וכמה אתה סובל מתפקודו של ראש ממשלתנו היקר יבורך בין ימין נתניהו על המרור שהוא מאכיל אותך וכן יאריך ימים על ממלכתו אין עונש נפלא מזה שאתה תהייה מחוץ למשחק קטוע ידים וקטוע רגליים כמו נחום איש גמזו וביבי יככב בגדול ואת אנו חסר אונים אוכל את קרבך מבפנים וזה לי תענוג יותר מגלידה .

83 הטיב לנסח זאת ח"כ יריב לוין , שלטון הרוב ממש את שילטונו.אכן הגיע הזמן אחיתפל
  • 08:38
  • 11.12.11

כשהשמאל בהסטריה סימן שדברים טובים מתרחשים כאן . נכון שכל הגופים שמתנגדים למדינה ומשמשים כגיס חמישי , וכן פרופסורים ש

84 קריאה קריעה סופר סתם
  • 09:27
  • 11.12.11

זה איננו פרגוד ...זה הפחד מהתוצאה .. והרצון העיוור להמשיך למרות הכל ..הסחי יצוף כמו כל דבר טפל .. עוד קצת והסמן פוטין ייתן את האות וליברמן יעזוב את הממשלה ... באמטלה דתית תלושה ... וכי מדוע אינך קורא ..לזרמים להתאחד כי חלון הזמן הולך וצר ... למה אינך קורא
לסיעור מוחות מהבטחוניים שעלו על בריקאדות לא מזמן ..יש מומנטום
ישנו ציבור ענק שקץ כבר בהתנהלות הבינונית שאנו עדים לה .. עשה מעשה

85 קריאה קריעה סופר סתם
  • 10:20
  • 11.12.11

זה איננו פרגוד ...זה הפחד מהתוצאה .. והרצון העיוור להמשיך למרות הכל ..הסחי יצוף כמו כל דבר טפל .. עוד קצת והסמן פוטין ייתן את האות וליברמן יעזוב את הממשלה ... באמטלה דתית תלושה ... וכי מדוע אינך קורא ..לזרמים להתאחד כי חלון הזמן הולך וצר ... למה אינך קורא
לסיעור מוחות מהבטחוניים שעלו על בריקאדות לא מזמן ..יש מומנטום
ישנו ציבור ענק שקץ כבר בהתנהלות הבינונית שאנו עדים לה .. עשה מעשה

86 מכללת אריאל קיבלה אישור מאלוף פיקוד המרכז להמיר את שמה ל"מרכז אוניברסיטאי" - בניגוד לחוק המל"ג ארלקינו מהמערב הפרוע
  • 11:14
  • 11.12.11

21ח. כינויים הטעונים אישור (תיקון: תשל"ב, תשל"ז, תשנ"ה, תשנ"ח) 4
(א) לא ישתמש מוסד חינוך באחד הכינויים האלה - אוניברסיטה, טכניון, מכון טכנולוגי, פקולטה, אקדמיה, בית-ספר גבוה, מכללה אקדמית, השכלה גבוהה או חינוך גבוה - בין בנפרד ובין בסמיכות, ובין בצירופו, כשם או כתואר, לכינוי אחר, בין בעברית ובין בלועזית, אלא אם המוסד הוכר לפי סעיף 9, או שהכינוי ניתן לו בחוק או שקיבל עליו אישור מאת המועצה להשכלה גבוהה.

מעטים יודעים שיש בפלשתינה שתי מועצות להשכלה גבוהה. "מל"ג ישראל" ומל"ג יו"ש"

87 בר-אילן איזבלה
  • 11:15
  • 11.12.11

שום רוצח לא יצא מהאונ', בואו נעמיד את הדברים על דיוקם. הרוצח למד סמס' אחד, ובתור סטודנטית כבר 5 שנים באונ', ההשפעה לא הגיעה. בנושא הזה הוצאת את בר אילן כטרף קל בלי לברר את העובדות.

88 אוסף ברבורים שאינו מתמודד כלל עם הבעיה הנדונה: התגוננות מדינה דמוקרטיה בפני כאלה שמנצלים את החופש ומחרימים את תומכי המדינה שתלויים בהם , ובנוסף להחרמה הזו הם קוראים לכל העולם להחרים את מדינתם.  (לת) ד"ר נאוה_ברוכה עמל
  • 11:20
  • 11.12.11

89 אני מסכים עם כל מה שאמר אורי אבנרי בכתבה עם עופרה אידלמן  (לת) מ
  • 17:47
  • 11.12.11

90 עוד ממעלליו של ביבי, וניוט גינגריץ בזמן הנסיון של קלנטון להביא שלום עדי
  • 22:02
  • 11.12.11

http://www.haaretz.co.il/news/world/us-elections-2012/1.1588349

91 אתה מדבר על מה שעשית לשולמית אלוני ? קול האמת
  • 18:08
  • 12.12.11


92 תיאוריות לא נכונות. ישראל היא המדינה הדימוקרטית היחידה באזור רפאל
  • 16:35
  • 14.12.11

אבל מה לעשות? שמטלנים כמוך לא מאמינים בליגיטימיות החוקית של ממשלה ימנית. שנבחרה כחוק. הבעיה עם הדימוקרטיה היא בשמאל שאינם מכבדים את הדימוקרטיה. אבל נתנחם בזה שהם בשוליים הפוליטים של החברה

93 This "free sharing" of information seems too good to be true. Like commuinsm. Heaven
  • 19:28
  • 14.12.11

This "free sharing" of information seems too good to be true. Like commuinsm.

94 שאלחם בטחנות הרוח? עמי
  • 11:33
  • 16.12.11

הזמנה לקריאה
http://cafe.themarker.com/post/1928188/

פעילות
המלצות
הפופולריות בדעות
פרסומת