מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

נגד הקיצונים ביד חזקה

הח"מ התחנך במוסד נוער דתי ליד כפר חסידים. המחזורים והכיתות היו מעורבים - בנים ובנות. הבנות היו סורגות לבנים את הכיפות, והמוסד היה תחת חסות הפועל המזרחי, מפלגה ציונית מתונה, שלימים יצאו מתוכה ראשוני אנשי ארץ ישראל השלמה. המדריכים והמורים היו ברובם "יקים". משמעת נוקשה. היינו צריכים להתרחץ יום יום במים קרים, ורק בימי שישי זכינו לפינוק של מקלחת חמה. המושג "הדרה" לא היה קיים אז. בערב שבת אחרי הקידוש רקדו בנים ובנות גם יחד. איש לא מת ואיש לא נולד מזה.

בסמוך למוסד, בכפר חסידים, היתה ישיבה שאהבנו לבקר בה. לא כדי להתגרות באברכים הלומדים בקולי קולות כשהם מגלגלים בפיאותיהם. היינו באים לשם, בעלי הכיפות הסרוגות, להתחרות כמה זבובים יכולנו לתפוס בהינף יד אחד. שכן מסיבה כלשהי הישיבה היתה מלאה זבובים.

רק לימים נודע לנו, שהם ימשיכו ללמוד ואנחנו נלך לצבא. הם ימשיכו ללמוד, ואנחנו עלולים להיפצע או להיהרג. באותם ימי ההתבגרות לא חשבנו, שעם הזמן יקומו פה שני עמים יהודיים עוינים זה לזה: רוב ציוני במדינה חילונית מול מיעוט חרדי אלים ובריוני. מיעוט השואף לכפות בכוח את אמונותיו על הרוב, ואחר כך - מיעוט של המיעוט השואף לכפות את ארץ ישראל השלמה על הרוב, יעלה כמה שיעלה. כל זאת בניגוד לתנועה הפוליטית הלגיטימית, שנאבקה בדרכים מדיניות נגד החזרת השטחים, ובניגוד למפלגת העבודה, שיזמה את ההתנחלויות בתקווה הנאיבית שמה שכבשנו יישאר בידינו.

ההתפכחות מהחלום הזה התחילה אט אט, לא רק בעבודה. גם גדול בוני ההתנחלויות התפכח. אריק שרון הזהיר, שהגיע הזמן להתעורר מחלום ארץ ישראל השלמה. אמר, פינה, ונעלם מחיינו. ואז הופיע ביבי.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות ישירות לפייסבוק שלכם

היום ברור, שבלי החזרת שטחים לא רק שלא יהיה שלום, אלא גם נידרדר ממלחמה למלחמה. תנועת ארץ ישראל השלמה הפוליטית הולידה את נוער הגבעות, והמאבק נהפך לאלים. יעלה כמה שיעלה. למרות כיפותיהם הגדולות הם מתגרים בערבים, עוקרים את עצי הזית שלהם, הורסים את בתיהם, מחללים את מסגדיהם. הם לא מהססים להרים יד גם על המשטרה והצבא. קשה להאמין שישראל, שבני עמה סבלו במשך דורות משריפת בתי כנסת ומפוגרומים, יכולה לסבול את ההתנהלות הזאת.

מדובר פה בטירוף זוחל, שבא לידי ביטוי בצורות שונות של אלימות. הכותרת "תג מחיר" פירושה לא עין תחת עין, אלא שבע עיניים ואגרופים תחת עין. הם מזכירים את ה"רעים" במערבונים, הדוהרים לעיירה נידחת ויורים לכל עבר. בעברית מדוברת מכנים זאת בריונות.

מחריבי השלום ומהרסיו מתוכנו יצאו, אומרים אזרחי המדינה על פירות הבאושים שהצמיחו תנועות ההתנחלות הלגיטימיות. הם מצפצפים על המשטרה, על הצבא ועל המדינה ועלולים לגרום לאסון על ידי שריפת אל-אקצה, למשל, או פעולה בלתי הפיכה אחרת.

מי היה מאמין, שראש ישיבה ידוע יכריז ש"מוטב לעמוד מול כיתת יורים ולא לשמוע קול של אשה"? מי היה מאמין, שמישהו ינסה להפריד בין המינים באוטובוסים הציבוריים - נשים מאחור, גברים מלפנים, כמו בדרום אפריקה של פעם? הקיצונים מסלפים את הרוח היהודית שהיתה תמיד מתונה ומפויסת.

"תהיו לי אנשי קודש", צוטט הרב מנחם מנדל מקוצק, "אבל תהיו מענטשן (בני אדם)". אפשר להביא מאות ציטטות על האנושיות של היהדות. השאלה היא, היכן האדמו"רים כעת? היכן הרבנים הראשיים שמקבלים משכורת מהמדינה? איפה רבני הערים וראשי הישיבות? למה הם שותקים?

ויותר מכל נשאלת השאלה, היכן גופי הביטחון? הייתכן שידעו להגיע למבחוח בדובאי ולמורנייה בדמשק - כך לפחות טוענים מקורות זרים - אך אינם מצליחים להגיע לראשי הטרור היהודי בגדה? אחרי אירועי השבוע הגיעה העת לפעול נגד אנשי תג מחיר ביד חזקה.

Read this article in English: With a strong arm




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מלך המטומטמים שלא יודע שיש בורא לעולם ונתן לנו את תורתו=הוראתו איך להתנהג בעולמו ולמי שייך כל פיסת קרקע ולמה ולמה שרון נהפך לצמח ולמה רבין נרצח ע"י יהודי,,[אלטלנה] ולכל פשע לאומי יש מחיר והמחיר הכי קשה שנכנעים לאויבים הזוממים להשמידנו שזה ברור כשמש שגם לה תפקיד במיגורם של רשעי העולם אל נקמות ה' אמרה השמש!!!כי ראתה את כל העוולות!!!  (לת) יואל מר-קוס אמאק
  • 05:27
  • 16.12.11

  •   השנה האחרונה ונשים כמוך מעידים שימין ושמאל זו דרך חיים, לא רק דעה פוליטית, אי אפשר להיות ימני למה הטוקבקיסטים הימנים מלאי רשעות?
    • 16:38
    • 16.12.11

    ולהיות בן אדם, גם אם אחד שניים מצליחים, לא כל שאר החברה. להיות ימין זה להתבהם, זה לקלל, זה לשנוא וזה להיות עיוור למציאות.
    לא במקרה רוב הדתיים ימנים, כי להיות ימין זה דורש הרבה מאד הכחשה והטלת האחריות על מישהו אחר.
    להיות בשמאל זה לנסות להתמודד עם המציאות בדרך שתישאר אנושית, לא לעצום עיניים ולא להפסיק לבקר את עצמך.

  •   התגובה 1 היא של יצור נתעב שאלוהים שכח להשמיד במבול. נוח, נו נו נו.  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
    • 10:20
    • 17.12.11

  •   אתה מטורף  (לת) משוגע
    • 19:06
    • 18.12.11

  •   להיות בשמאל זה להיות שונא ישראל בצורה הקיצונית ביותר! חנה אייזנמן
    • 13:50
    • 18.01.12

    לרדוף יהודים בשנאת תהומית זו אינה התמודדות עם המציאות. להיות חסר כל אנושיות כלפי היהודים התרומיים ביותר בעם היהודי, ולהיות "אנושי" כלפי רוצחי העם היהודי זו לא התמודדות. השמאל מעולם לא התמודד עם המציאות, תמיד יצר אותה!
    שום יהודי לא גירש יהודי מביתו, אבל, שמאלנים באלפיהם התנדבו לגרש יהודים, בחסות שקר ה"שלום" וה"אנושיות". גם הקאפו'ס, הידנראט והמשטרה היהודית "התמודדו עם המציאות". ותמיד, ההתמודדות הזו מוליכה לרדיפת יהודים.
    השמאל רדף את היהודים גם לפני שהשתלט על ארץ שאין לו שום זכות לחיות בה. זו ארצנו, שלנו, היהודים, ולא של השמאל, העושה בה כבתוך שלו.
    מעולם לא היה פה "עם פלשתינאי", עד שהשמאל יצר אותו. לא היתה פה שום צורת ממשל "פלשתינאית", עד שמהרסינו ומחריבינו הקימו את "הרשות" לרצח העם היהודי. גם נתנה לה נשק, גם דלק ומזון, ועוד עשתה הצגה של "מצור" ו"דיכוי", כאשר היא מדכאת רק את היהודים. עשרות שנים מתנהלת פה הסתה שגבלס היה מחויר מקנאה לקרוא אותה, ואתה מדבר על רשעות? הרי, מעולם, בכל דברי ימי עולם לא היתה בו רישעות מפלצתית כל כך, כמו זו של "מחנה השלום" ה"יהודי". אלפיים שנות רדיפת יהודים לא סיפקה את שנאת ישראל שלכם. ואתם תשלמו, יש אלוקים, והוא שונא רשעים!

02 ראיה שטוחה. סדרות שלמות של ראשי כוחות הביטחון צמחו על אותה הקרקע שהצמיחה את עשבי הפרא השוטים  (לת) גנן גידל דגן בגן
  • 05:40
  • 16.12.11

03 זה לא יקרה כי הממשלה מעוניינת שנעסוק רק בנושאים יובל
  • 06:50
  • 16.12.11

בטחוניים

04 התלמידים שלי הם, בדרך כלל, אנשי אמת. הקפד נא גם אתה.  (לת) מחנך דתי
  • 06:52
  • 16.12.11

05 היר, היר,  (לת) אבל אף אחד לא מקשיב
  • 06:58
  • 16.12.11

06 thank you very much for this brilliant piece, mr. marcus.  (לת) yaela
  • 07:16
  • 16.12.11

07 סרטן ההתנחלויות הצמיח גרורות ממאירות כמו ברוך גולדשטיין, יגעל עמיר ונוער הגבעות.  (לת) איציק המרכז
  • 07:57
  • 16.12.11

  •   רמסתם את הדמוקרטיה (מי אמר מיצובישי ולא קיבל?) וכפיתם הסכם ללא רוב בעם, אז הבאתם את כל הרעה הזאת בתגובה.  (לת) הכל התחיל באוסלו...
    • 11:37
    • 16.12.11

  •   שכחת את מרוואן ברגותי? הוא לא מחברים שלך  (לת) רפאל
    • 14:16
    • 16.12.11

  •   התגובה האולטימטיבית של ימני מצוי "הכל התחיל באוסלו" "הכל התחיל בהתנתקות" , כולם אשמים רק לא אני הימני הירוק ממחזר קלישאות
    • 16:46
    • 16.12.11

    זה לא התחיל באוסלו ולולא אתם שהפרעתם לתהליכי השלום במכוון, הכל גם היה ממשיך. תפסיקו לזרוק קלישאות מטופשות שאין מאחוריהן כלום ועוברות מאחד לשני, ממוחזרות ומשומשות לעייפה, רק בגלל שאתם לא מסוגלים לחשוב באמת.

  •   אלפי הרוגים בגלל כיבוש 67 עוד לפני אוסלו אך המתלהם המצוי בשלו: "הכל התחיל באוסלו..."...........  (לת) אלי הרחובותי
    • 08:52
    • 17.12.11

  •   שום דבר לא התחיל באוסלו!! חנה אייזנמן
    • 10:45
    • 19.01.12

    הכל התחיל בג'יהאד הכל ערבי. אותו ג'יהאד ששחט אותנו בארצות כיבושיו ואף הוסיף לרדוף אחרינו בארץ ישראל! ומצד הציונים הכל התחיל בכך, שלא הפסיקו לוותר לרוצחים, משחקים אותה "שלום", כאילו יש מושג כזה בג'יהאד.
    אצלכם הכל מתחיל ב"כיבוש". לא הכיבוש האיסלאמי, אפילו לא בזה של 1948, אלא, בשחרור הארץ מכובשיה הג'יהאדיסטים. כל ה"שטחים הכבושים", מעולם לא היו תחת איזו שהיא ריבונות זרה. כל דיכפין ייתי ויכל. והם היו כבושים בידי הג'יהאד, ועד כאן, הכל היה בסדר בעיניכם, שונאי ישראל, אבל, כשהיהודים סירבו להישחט במלחמת ששת הימים, וניצחו, עולמכם חרב עליכם. נפל עליכם פחד ה"כיבוש". איך הגעתם לזה? הרי, אי אפשר לומר שאנו סתם תקפנו וכבשנו, אז, מה עושים? ממציאים את ה"עם הפלשתינאי", שלא היה ולא נברא, אלא לצורך השמדתנו, שהיא חלומכם הרטוב!

08 צריך לאפשר רק למפגני שמאל לזרוק אבנים על חיליי צה"ל  (לת) השמאל שולט
  • 08:01
  • 16.12.11

  •   לשקרן הבור הימני [08:01] - אנשי שמאל לא זורקים אבנים. תן ולו שם אחד של מישהו שהועמד לדין על כך. מי זורק אבנים הם הפלסטינים. ע"פ החוק הבינלאומי לנכבשים מותר להתנגד באלימות לכל חייל כיבוש.  (לת) איציק המרכז
    • 17:02
    • 16.12.11

  •   אני תוהה איך באירוניה של הגורל באותו יום של ההשתוללות בבסיס צה"ל פירסם עיתון הארץ שיר הלל של אחד יונתן פולק למשליך האבנים. האם לקחת חלק בהפגנות פלסטיניות אלימות הכוללות השלכת אבנים ובקבוקי תבערה מידי שבוע במשך שנים זה יותר טוב מאשר מה שעשו המטורפים לפני יומיים? מבחינתי שניהם פסולים לחלוטין, כנראה שמבחינת עיתון הארץ לא כל כך... אה, ודרך אגב ידידי המתחזה לאיציק אכן אנשי שמאל אמיתיים לא זורקים אבנים, הם יעמדו מהיציע וינופפו בפונפונים ויצעקו קריאות עידוד, מי יודע אולי מישהו ייהרג והם יקבלו טור בהארץ? אותו דבר קורה גם בגיוס לצבא, אנחנו מתגייסים ונלחמים, אתם יושבים בתל אביב בבתי הקפה שלכם, אנחנו נלחמים ואתם יורקים בעורפנו בזמן שהחברים הלא אלימים שלכם זורקים עלינו בקבוקי תבערה מקדימה. ובל נשכח את פעולות ההתנדבות המקסימות שלכם בשבת בבוקר, באמת שובה לב... שלמה
    • 23:01
    • 16.12.11

    אני מקווה שהתגובה שלי עומדת בשורה אחת עם מדיניות המערכת והיא תפורסם למרות שהנסיון מוכיח שזה לא קורה בדר"כ...

  •   קבל ביטול- לא צריך ולא מקובל שנוער הגבעות יגויס לצהל. גיל
    • 15:51
    • 18.12.11

    פשוט לא צריך אתכם- השמאל מרכז ידע טוב מאוד לאייש את צהל, הלוחמים לא צריכים גייס חמישי בתוך הצבא. תחזרו לגטו ורבק עזבו אותנו הסתדרו בלעדיכם ונמשיך להסתדר בלעדיכם. ותחסוך לי את ה" אנחנו מתגיסים ליחידות קרביות ואתם לא. זה פשוט לא נכון עובדתית.

09 אבות התג מחיר יושבים בממשלה ובכנסת.כל החמרת יד למפגעים בשטח תהא בגדר פלסטר לסרטן וגרורות.כל עוד שהבריונות היא למעלה,בקרב נבחרי הציבור-שום דבר לא ישתנה.רק החלפת שלטון  (לת) שומר חוק
  • 08:01
  • 16.12.11

10 אכן מי שהצליח להגיע למבחוח ולמורנייה ולא הצליח ללכוד ולו כורת עצי זית אחד ו/או מצית מסגד אחד אינו מעוניין כ"כ ללכוד את הפושעים היהודים  (לת) מונימייקר
  • 08:07
  • 16.12.11

  •   קלים חייהם של מגיבי השמאל. קיים מבחר נרחב של מגיבים על רמה מהימין שניתן לגנוב את זהותם. מונימייקר
    • 12:18
    • 16.12.11

    אבל, לשווא נחפש אחר מגיב שמאלני ראוי. רובם ככולם שכירי-עט ונמושות חד מימדיות עלובות המונעות ע"י יצרים ודחפים, וחפות מכל השקפת עולם אמיתית. הוכחה? ר' מאבקם הבלתי נלאה של השמאלנים ה"הומניסטים" להפיל את ממשלת נתניהו כדי לקבל חזרה את ממשלת פשעי המלחמה (לבנון 2, גשמי קייץ, עופרת יצוקה) של קדימה/עבודה. מ.ש.ל

  •   מה לעשות, אבל, הם דווקא מתים לתפוס את החפים מפשע, חנה אייזנמן
    • 12:29
    • 19.01.12

    עוצרים אותם בלי סיבה, רק כי הם יהודים טובים, להבדיל מן השמאל, לאחר כמה ימים נאלצים לשחרר אותם, לא לפני שהתעללו בהם, כי הם, פשוט, לא ביצעו את הפשע, שאותו ביצעו, או ערבים או אנשי שב"כ, מאותו סוג שרצח את רבין, לצורך קמפיין בחירות.
    למה לא תפסו את יואל מרשק, פרובוקטור ידוע, שנתפס עם משור חשמלי, יוצא מכרם זיתים ערבי? כי אותו לא רצו לעצור, כי הוא מ"שלנו", פושעי ה"שלום".
    למתנחלים אין זמן לשטויות כאלה. הם עסוקים בבנין הארץ ובעמידה מול אלימות פאשיסטית של שלוחי ממשלות הרשע והפשע של "המדינה" ה"ציונית".
    אפילו את הבדיחה, הנקראת תג-מחיר, לא הם מבצעים. אבל, המשך הרדיפה והלחץ שלוחצת אותנו קואליציית ה"שלום", רוצחי ישראל מבית ומחוץ, תעשה את שלה, בעז"ה, ותביא לתגובות הראויות על שחיטת משפחות, כמו, הרמת עשרות כפרים ערביים באויר. למשל את צור-באהר, אום טובא, ג'אבל מוכאבר, קני מרצחים מן השורה הראשונה, שהוציא מקרבם את שני רוצחי הבולדוזרים ואת רב הטבחים בישיבת מרכז הרב.
    אלוקים, אל דמי לך! הלוואי, נראה, בקרוב, בנקמה, בכל רודפינו!

11 ואו, גם אתה דוס לשעבר?  (לת) מתנחל
  • 08:45
  • 16.12.11

12 ממשלת נתניהו מובילה לחורבן בית שלישי !!!!!  (לת) אזרח שפוי
  • 09:03
  • 16.12.11

13 ממשלת נתניהו מסוכנת לישראל יותר מאיראן, חיזבלה וחמס גם יחד !!!!  (לת) אזרח שפוי
  • 09:04
  • 16.12.11

  •   אנשים כמוך שהקיצוניות מובילה לשסות את כל העולם נגדנו לתת לנו דימוי של מפלצות שיש להכחיד, את זה ניסו פעם ולא הצליחו אולי בעזרתך זה יצלח.  (לת) אנו המסוכנים? מסביבנו רוצחים אלפים לא שמעתי מחאת השמאל
    • 10:07
    • 18.12.11

  •   כן אתם מסוכנים!! מה חדש? אתם רוצחים מתוך שנאה פוליטית ודתית וגזענית, אתם עושקים את מדינת ישראל, אתם גוזלים את הפלסטינים, אתם מחרחרים ריב ומדון ומשליטים טירור, אתם בזים לחוק, אתם בזים לכוחות הבטחון, אתם מאיימים על חיי אזרחים שלא מסכימים לדעתכם - אתם מסוכנים לעתיד מדינת ישראל!!!  (לת) כל האמצעים כשרים כדי למנוע מכם את זממכם
    • 15:32
    • 18.12.11

14 שטרנהל יעלה עם הטנקים, שריד רוצה לירות בתותח הקדוש ומרקוס רוצה חיסולים סטייל מורניה ואל מבחוח... אז מי אמר שהשמאלנים הם יפי נפש?  (לת) המחסלים בע"מ
  • 09:11
  • 16.12.11

  •   דברי אמת. רצחנותם של השמאלנים ידועה. פינצ'בסקי
    • 12:28
    • 16.12.11

    לא נשכח שהשמאלנים הארורים, יונה אברושמי ויגאל עמיר, הם שרצחו את אמיל גרינצוייג הי"ד, מראשי "גוש אמונים", ואת יצחק רבין הי"ד, מנהיג תנועת "כהנא חי". ועוד ידם נטויה!

  •   ל "מחסלים בע"מ", כן, יפי הנפש הם אלה שרוצים לסלק את מכוערי הנפש המחסלים בערבון בלתי מוגבל את כל מה שנקרה על דרכם, אם זה ראש ממשלה, אם אלה שופטים ואם אלה קציני צה"ל או עיתונאים. אותם ימנים קיצוניים מאיימים על עתיד מדינת ישראל. ואכן, יפי הבלורית והתואר הם אלה שנתנו לנו את מדינת ישראל בדמם, ו"המחסלים בע"מ" העובדים לעגל הזהב, מוכנים לספק את תאוות הבצע שלהם בכל מחיר תוך אלימות, רצח, שוד קרקעות וביזה. אפסה הבושה אצל חובשי הכיפות המביישים את הדת שאליה הם מתיימרים להשתייך.... ד"ר חנה אייזנמן
    • 12:36
    • 16.12.11

    ל "מחסלים בע"מ", כן, יפי הנפש הם אלה שרוצים לסלק את מכוערי הנפש המחסלים בערבון בלתי מוגבל את כל מה שנקרה על דרכם, אם זה ראש ממשלה, אם אלה שופטים ואם אלה קציני צה"ל או עיתונאים. אותם ימנים קיצוניים מאיימים על עתיד מדינת ישראל.
    ואכן, יפי הבלורית והתואר הם אלה שנתנו לנו את מדינת ישראל בדמם, ו"המחסלים בע"מ" העובדים לעגל הזהב, מוכנים לספק את תאוות הבצע שלהם בכל מחיר תוך אלימות, רצח, שוד קרקעות וביזה.
    אפסה הבושה אצל חובשי הכיפות המביישים את הדת שאליה הם מתיימרים להשתייך....

  •   פינצ'בסקי,עליך להתחשב בכך שהאספסוף לא מבחין בין ימין לשמאל - תאמר להם 'בנדורה' 'בטטה' ואז אולי יוכלו להגיב לעניין.  (לת) נחום קורמן (מתנועת המחסלים)
    • 12:43
    • 16.12.11

  •   ואללה אתה גדול  (לת) רפאל
    • 14:18
    • 16.12.11

  •   מרקוס ודומיו קוראים להלחם במתנחלים על פי ערכי המלחמה של תרת המלך... רק שאותם לא עוצרים לחקירה במשטרה כמו את מחברי תורת המלך. מי אמר צביעות ולא קיבל?  (לת) בקיצור ולענין
    • 16:03
    • 16.12.11

15 אני אנסה להסביר חייל לצערי הרב
  • 09:20
  • 16.12.11

מנקודת המבט שלי על צה״ל: הצבא של ״כולנו״ לא יצא נגד אותם אנשים ויעצור ,אותם זאת משלל סיבות. אחת הסיבות היא החינוך והערכים שנלמדים בני ה-18 עם התחיילותם לצבא. כבר בטירונות שלי אני זוכר שהובאו ארבעה רבנים(אחד היה מוכר לי ״הדברות״) הרבנים דיברו ושפכו דת לכל עבר. בסוף הטירונות לקחו אותנו ״להישבע״ אמונים למדינת ישראל ועשו זאת באמצעות הדת. ( ספר תנ״ך, מדליה וכו׳) צה״ל לא יצא נגד אותם האנשים שהוא עצמו מביא בשביל לחנך את חייליו.

16 בריוני המתנחלים מבינים מהיכן משתין הדג וכך כוחות הבטחון אלי
  • 09:26
  • 16.12.11

כל זמן שהשלטון תומך ביהוד השטחים, תומך בקריצת עיין בבריוני המתנחלים, כוחות הבטחון לא יעמדו בדרכו.
ברק הרי יודע לרצות את אדוניו!

17 לקרא וליישם בבילעין ובשייח ג׳ראח  (לת) חייל מיל
  • 09:27
  • 16.12.11

18 חוששני שכבר מאוחר מדי. עברנו את נקודת האל-חזור. פלוני מודאג
  • 09:44
  • 16.12.11

פואד צודק: צריך לירות בהם. מי שתוקף את הצבא הוא אויב, טרוריסט, ולא סתם "אנרכיסט" - ביטוי ממכבסת המילים של BB הפחדן.

  •   ונתחיל בבילעין שם עקרו לחייל עין ונמשיך בשייח ג 'ראח ויפה שעה א.א
    • 11:54
    • 16.12.11

    אחת קודם

  •   עקרו לחייל עיין אבל התקשורת המגוייסת לא עושה מזה עניין.  (לת) רפאל
    • 14:22
    • 16.12.11

  •   לשקרן הבור הימני [14:22] - לפגיעה בעין החייל שוורצמן אין קשר לאנשי שמאל ישראליים. מסתערבים של השב"ס התחזו מספר פעמים למפגיני שמאל ישראלים וניסו להסית ליידוי אבנים על כוחות הביטחון. בצה"ל אישרו שנעשה שימוש במסתערבים ושהם השתתפו ביידוי האבנים. שוטרי מג"ב טופלים האשמות שווא ומשתמשים באלימות ללא הצדקה. בתי משפט צבאיים ואזרחיים מתחו ביקורת קשה על התנהלות כוחות הביטחון בבילעין. לפלסטינים מותר על פי החוק הבינלאומי לידות אבנים נגד הצבא הכובש.  (לת) איציק המרכז
    • 17:09
    • 16.12.11

  •   להגיד בריש גלי ובכל אתר = פואד צודק במאה אחוז!!!!!  (לת) בנצי מיצהר
    • 09:16
    • 17.12.11

19 בתחילת המאמר חשבתי שהנושא הוא חרדים לא דמוקרטים, אבל התברר ששוב גלשנו במהירות לשטחים
  • 10:06
  • 16.12.11


כי אפשר לעשות שלום בלי להחזיר את השטחים? או אולי לוותר על השלום העיקר להחזיר את השטחים, או אולי להחליט שלא צריך בכלל שלום, העיקר לוותר על השטחים.
כי אם נעסוק יומם ולילה בשטחים, משם תבוא לנו הישועה, כך העולם לא יכעס עלינו יותר, כך נתכנס בתוך הגבולות שלנו, כך נחזק את הדמוקרטיה, והכי חשוב: יואל מרכוס לא יכעס עלינו יותר.
אבל אני אזרחית חסרת גדודים ושופרות שכמוני, מעיזה לחשוב קצת אחרת.
שלא תחשבו שזה דבר של מה בכך, השמאל כל כך משכיל, שחקני, מחזאי, משוררי, ציירי, מוסיקאי, וסופרי.
יש לו כל כך הרבה שופרות באקדמיה, תלמידיו גומעים את דבריו בשקיקה, בתיאטרון הקהל כל כך משתחווה,  באולם הקונצרטים הקהל קם על רגליו, ובאולמי התערוכה במיוחד בפתיחות, כולם כל כך הדורים ורציניים, כן כן מהנהנים המתפעלים הציורים שווים הון.
כל שועי עולם אלה, ועמיתיהם בעולם הנאור, יודעים בוודאות ששטחים זה נייט, ששטחים זה פויה, ששטחים זה לא מוסרי, לא שלנו, ויטביעו אותנו עמוק בים.
אני אמנם מתחת לשולחן מדברת בקול חלש כדי שאף אחד לא באמת ישמע את משנתי הלא נחשבת, ובכל זאת כדאי לעזור עוז, הרי במדינה שהיא גם שלי מדובר, ויש לי...ד- ע- ה....לה, לה, לה.
ויש לי זכות לדעה כי שירתתי בצבא, ואני משלמת מיסים, ומעולם לא נפתח נגדי תיק פלילי, על עוולה כזו או אחרת, ולכן אני מעיזה לספר לכם, ש.....השטחים הם שטחי אבות שלנו, שלא אסכים להיפרד מהם ללא שלום מלא ובר קיימא, ללא ערובות בטחוניות, ללא החלטה שלהם לאזרח את הפליטים שלהם אצלם, ללא הכרה שלהם בישראל כמדינתו של העם היהודי ובריבונותו, ללא הכרזה הדדית בסופו של התהליך על סופו המוחלט בהחלט של הסכסוך

  •   אוי, איזו קשקשת... מה את רוצה?  (לת) שלום פרושו פשרה
    • 13:45
    • 16.12.11

  •   פשרה? על מה, על המדינה היהודית? תהיה כל אזרחיה ומייד ערבית? הלכה הלכה הדמוקרטיה
    • 17:19
    • 16.12.11

    ישראל תצטרף לעולם הערבי הנאור? הדמוקרטי? כלומר לדעתך הם ישאירו אותנו בחיים בכלל? 
    אולי פשרה על הגבולות, מצויין פשרה על הגבולות, בלי הכרה בישראל בריבונותו של העם היהודי? כלומר הפליטים מייד יישלחו לכאן, כי אבו מאזן לא מסכים לאזרח אותם שם, כלומר מליוני פליטים, שישנו את המאזן הדמוגרפי שלנו, ושוב הגענו למקום הקודם.
    על מה בדיוק נתפשר ועדיין נישאר מדינה יהודית ודמוקרטית?

20 תאשים מר מרקוס את המתירנות ואובדן הערכים שמפיצה התקשורת האולטרה ליברלית. רבים מהילדים שלומדים במוסדות חרדים הם של הורים מסורתיים שחוששים מהמתירנות של הג`ונגל הליברלי. מאבדן הערכים המסורתיים, מהסמים, מהאלימות, מהפשע, ומההפקרות.  (לת) הג`ונגל הליברלי
  • 10:33
  • 16.12.11

21 החרדים = גוי של שבת של החילונים. מורה נבוכים
  • 10:42
  • 16.12.11

הרוב המכריע של החילונים, כולל מצביעי שמאל, נגד מדינת כל אזרחיה ובעד מדינה יהודית. רק שלחילונים "לא נעים" לחוקק חוקי כנסת מתאימים, כאשר בכל העולם אירגונים יהודים ליברלים נמצאים בחזית המאבק למען הפרדת הדת מהמדינה ולמען מדינת כל אזרחיה. אז הפתרון של החילונים הצבועים הוא להיות "נאנסים" ע"י ה"סחטנות" של הדתיים והחרדים. בפועל החרדים ודומיהם הם האחרונים שנזקקים לחוקי הנישואים והגרושים או לחוקי הגיור. הם יכולים בקלות לנהל את ענייני האישות שלהם באמצעות רשימות משלהם, כפי שנהגו ונוהגים בגולה.

22 מעשי הקיצונים בימין כר פורה להתהוותו של "ברוך גולדשטיין ערבי"!!  (לת) אזהרה
  • 10:55
  • 16.12.11

  •   לערבים יש אלפי ברוך גולדשטיןים. אבל התקשורת המגוייסת לא עושה מזה עניין  (לת) רפאל
    • 14:24
    • 16.12.11

  •   אף ערבי לא נכנס עדיין לבית כנסת וירה בגבם של עשרות מתפללים......  (לת) elis
    • 17:11
    • 16.12.11

  •   ברוך גולדשטיין במשמעות של " טרור מכוון נגד מתפללים ובאתר קדושה " ! אזהרה - המשך
    • 18:17
    • 16.12.11


    הימין הקיצוני חושב שרק על שמו הפטנט וכן האיום המוכר
    על "המסגד".

23 על השם הרע שמוציאה המתירנות הליברלית לחילוניות. עובר אורח
  • 11:01
  • 16.12.11

ראוי לבדוק אם תנופת ההתחרדות אינה תגובה למתירנות ה"ליברלית" הגוברת של הפרקליטות וביהמ"ש העליון. אלה שהכריזו מלחמה על המשפחה היהודית המסורתית ומתחרים בבורא עולם בהמצאת "משפחות" אלטרנטיביות כמו חד הוריות וחד מיניות. "שלטונות החוק" ה"ליברלים" האלה גם חיים בסימביוזה מופלאה עם מאות כנופיות הפשע האלימות של העולם התחתון. לא פחות משר המשטרה בכבודו ובעצמו אמר לא מזמן בשידור ברדיו, שאחד מראשי משפחות הפשע הצליח ע"י איומים על פרקליטים וקציני משטרה, להפחית את מספר סעיפי האישום נגדו מכמה עשרות לשלשה או ארבעה. הוכחה נצחת שבניצוח הליברלים המתירנים הפכנו לרפובליקת בננה.
2 דוגמאות לשם הרע שמוציאה המתירנות הליברלית לחילוניות ותורמת בכך להתבצרות הגוברת סביב המסורת והדת היהודית.

24 השב"כ לא רוצה להילחם בנוער הגבעות. תבדקו את זה ותראו.  (לת) ארתור
  • 11:11
  • 16.12.11

25 הארץ במיטבו. תודה לך מרקוס . קרן אור בחשכה. רות
  • 11:30
  • 16.12.11

הסכמתי עם כל מילה,

26 ממשלת ביברק אסון לישראל. לא שלום, לא בטחון ,לא רווחה וחינוך.  (לת) אזרח מבויש
  • 11:32
  • 16.12.11

27 את סר החינוך שכחת. שר פוליטי עושה דברו של ביבי. מגיב
  • 11:34
  • 16.12.11

שיטיל הוא בשטחים לא ילדינו. גם שילה התווספה לפקודות היום שלו.

28 עד ששכנעתם אותנו בהארץ, שאין פיתרון צ באי לטרור, אתה חושב שחיסולים יעזרו?  (לת) למדנו והפנמנו
  • 11:35
  • 16.12.11

29 אפילו זבולון המר ז"ל לא התנהג כמו סער. מגיב
  • 11:35
  • 16.12.11

סער מכניס חינוך לאומני צבאי וכולם שותק'ים. עד מתי?

30 גם ביבי, ברק,סער, וחבריהם קיצוניים.עורו מחנכי ישראל. קורא הארץ
  • 11:46
  • 16.12.11

לא לשלום פניהם רק לכסא, לא לבטחון פניהם רק לאירן, לא לחינוך הומניסטי פניהם, רק לחינוך צבאי וחבוב השטחים הכבושים. לא לערכי הדמוקרטיה, לא לשוויון בין המינים, לא לכבוד האדם. זו ממשלה קיצונית חינוך קיצוני, ופגיעה חמורה בדמוקרטיה.

31 מטמטמים את העם עם אירן, כדי להסיח הדעת מעוני .  (לת) שולה
  • 11:48
  • 16.12.11

32 שר הבטחון מקיף את העולם בנסיעותיו הרבות. לאן הבטחון? לנסיעות ולכסא.  (לת) מגיב
  • 11:49
  • 16.12.11

33 האנושיות היהודית כתובה ולא מיושמת.אפילו לא בחינוך של סער.  (לת) מגיב
  • 11:50
  • 16.12.11

34 כל זה קורה מול עינינו בממשלתם של ביבי ברק ושריהם. קורא
  • 11:52
  • 16.12.11

חרפה ובושה בושה וחרפה.

35 שיא של ממשלה שנותנת לגיטימציה לישובים לא חוקיים ולגזל פלשתינאים.  (לת) אני מתביש
  • 11:53
  • 16.12.11

  •   ההתישבות היהודית בארץ ישראל היא חוקית לחלוטין  (לת) רפאל
    • 14:25
    • 16.12.11

  •   לשקרן הבור הימני [14:25] - הקמת ההתנחלויות בשטחים מהווה הפרה של המשפט הבינלאומי, הקובע את הכללים החלים בזמני מלחמה וכיבוש, וגוררת הפרה של המשפט הבינלאומי בדבר זכויות האדם. אמנת ז'נבה הרביעית אוסרת על המדינה הכובשת להעביר אזרחים משטחה אל השטח הכבוש. להלן המשפט האחרון בסעיף 49 באמנת ג'נבה הרביעית: "המעצמה הכובשת לא תגרש ולא תעביר חלקים מאוכלוסייתה האזרחית שלה לשטח שכבוש על ידה". יש שקרן פתולוגי אשר טוען שסעיף זה מתייחס אל "העברה בכפייה". איציק המרכז
    • 17:14
    • 16.12.11

    השקרן טוען שפירוש המילה TO TRANSFER = להעביר בכפייה. אולם בכל המילונים הפירוש למילה TO TRANSFER הוא להעביר. השקרן הפתולוגי אשר מזדהה בעשרות שמות לא מהסס לסלף גם מלים באנגלית.....
    ישראל חתמה על אמנת ז'נבה הרביעית בתאריך 6 ביולי 1951. לא היה צריך לאשרר את חתימת הממשלה משום שאין שום חוק ישראלי אשר מחייב אשרור אמנות בינלאומיות. אני כבר ממתין חודשים לראיה שתתמוך בטענת השקרן הפתולוגי שישראל צריכה לאשרר אבל הנוכל עדיין לא הציג את החוק.
    בנוסף, תקנות האג אוסרות על המדינה הכובשת לבצע שינויים של קבע בשטח הכבוש, אלא אם שינויים אלה נובעים מצרכים צבאיים, במובן הצר שלהם, או שהם נעשים לטובת האוכלוסייה המקומית.
    הפרשנות המעוותת של ישראל שהשטח אינו כבוש אינה נתמכת על ידי אף מדינה בעולם.
    בית הדין הבינלאומי בהאג בדק את חוקיות גדר ההפרדה, שהוקמה בשטחים פלסטיניים, ופסק באופן נחרץ כי ההתנחלויות הישראליות בשטחים הכבושים מהוות הפרה של אמנת ז'נבה.

  •   מאז 1980 עד אובמה, דעתה של ארה"ב היתה שההתנחלויות חוקיות. מכאן שלפחות כל ההתנחלויות שנבנו עד 2009 הן חוקיות בעיני האמריקאים. 30 שנה זה די זמן שהשמועה על כך תגיע גם לאזניהם של השמאלנים ההכי אטומים.  (לת) שרות מידע לצרכן
    • 19:10
    • 16.12.11

  •   מאז 1980 עד אובמה, דעתה של ארה"ב היתה שההתנחלויות חוקיות. מכאן שלפחות כל ההתנחלויות שנבנו עד 2009 הן חוקיות בעיני האמריקאים. 30 שנה זה די זמן שהשמועה על כך תגיע גם לאזניהם של השמאלנים ההכי אטומים.  (לת) שרות מידע לצרכן
    • 19:15
    • 16.12.11

  •   ההתייחסות של "שטח כבוש" הוא של מדינה ולא של שטח שהיה כבוש קודם -ירדן למשל; התנחלויות בסיני היו לא חוקיות כי זה שטח מצרי כבוש. תפיסתך טובה גם לגבי לוד ורמלה שהם "שטח כבוש" ב-48. הגדה היא PALESTINE שכבר ב-1922 קיבלנו עליה מחבר הלאומיים אותה כמנדט בריטי וצאתם לשלום לאחר שיכון בה רוב יהודי. אהל הם בגדו במנדט ולכן סולקו. ולכן על הגדה לא חלים שום הסכמי מלחמה. וב-47-8 הערבים לא הקימו שם מדינה.  (לת) פרשן מסוג אחר
    • 23:05
    • 16.12.11

  •   לפי החוק הבינלאומי, על פי כל דין, ארץ ישראל שייכת חנה אייזנמן
    • 13:35
    • 18.01.12

    לעם היהודי! זה שאתם מחפשים תמיד את התירוצים להרוס את היהודים, רק מעיד עליכם שאתם חולי נפש. כל ארץ ישראל, בגבולות התנ"ך, נועדה להיות הבית הלאומי לעם היהודי לפי החוק הבינלאומי!! סיני, שמעולם לא היה תחת ריבונות מצרית, הוחזק בצדק, על ידי המותקף, גם לו היה זה שטח מצרי. כן גם עזה. יהודה שומרון ובנימין נכבשו (בסיוע הפושע, בן-גוריון) ב-1948 על ידי "ירדן", ממלכה פיקטיבית תוצרת המנדט הבריטי, על אדמות ארץ ישראל. וזה לא הספיק לה, וכבשה גם חלקים במערב הירדן. את אלה איבדה, כאשר תקפה במלחמת ששת הימים. האוכלוסיה "המקומית", היא כל דבר, רק לא מקומית!! אל מאסרי הוא מצרי, אבו תורכ, הוא תורכי, אל הינדי הוא הודי, אל-קורד הוא קורדי וכו'. גם אילולא היתה ארץ ישראל ארצנו, ירושה מאבותינו, הרי, כל הנסיבות העולמיות ועל פי כל חוק, יש לנו הזכות המלאה להחזיק בה, לעולם ועד. הבעיה שלנו היא רוצחינו מבית!

36 לראות תמונות ולא להאמין שזה קורה לעם הספר.  (לת) יונה
  • 11:54
  • 16.12.11

37 היום ברור כי עם החזרת שטחים לא יהיה שלום. החזרת שטחים = חירחור מלחמה. מרקוס הוא עשב שוטה בדיוק כמו שמי שפגע בסמח"ט הוא עשב שוטה. והוא גם שוטה שמתעקש לא להבין כי הערבים רוצים רק דבר אחד: השמדת ישראל. וזה כולל גם את המתונים ביותר.  (לת) צופה
  • 11:55
  • 16.12.11

38 נתניהו מנהיג של חצי העם. ראש ממשלה צריך להיות של כולם. דן
  • 11:58
  • 16.12.11

חובה להגיע להסדרים ולוותר על שטחים.
חובה להנהיג את החוק ביד רמה.
אנחנו זכאים לשר בריאות במשרה מלאה.
חובה להקים גוף שקוף להקמת מדינה פלשתינאית אין פתרון אחר.
חינוך לערכים הומניסטיים ולא ללאומניות .

39 אותו דבר אמרתם על אצ"ל ועל לח"י - אבל אתם הטבעתם את פאטריה ואתם יריתם בתותח הקדוש ושפכתם דם של יהודים. ספיינר
  • 11:59
  • 16.12.11

החבר שלך שריד ממליץ עכשיו (שלום?) לשלוף את הקדוש הזה מתוך הסליק...
הוא כתב מאמר יפה - אני הוא (התותח) נשתין על העולם...

  •   דם של יהודים אינו קדוש אם הם פושעים רצחניים המוכנים מתוך טירוף ופנאטיות גם לחסל את מדינת ישראל.  (לת) ואכן, תותח יכול במקרים מסויימים להיות קדוש....
    • 16:53
    • 16.12.11

40 אנחנו בימים שקדמו לרצח רבין ז"ל זו האוירה. יואל
  • 12:00
  • 16.12.11

ממשלת נתניהו הביתה או שינוי מדיניות מיד.

41 ממשלת אסון לאומי בכל השטחים.עד מתי? יאיר
  • 12:04
  • 16.12.11

ניצול כספי העם לממשלה מנופחת מעין כמוה.
ניצולכספי העם, לביטחון בהגזמה פראית על חשבון העניים וברק המטייל בעולם.
ניצול כספי חינוך לנסיעות אושויץ חצי מיליון שקלים, ולשטחים.
על חשבוננו.

42 כל מילה בסלע, כל מילה. יש קול שפוי.  (לת) מודה למרקוס
  • 12:13
  • 16.12.11

43 הורידו את מס 1 הוא מקלל. די עם קללות.  (לת) תרבות הדיון
  • 12:14
  • 16.12.11

44 הקיצוניים מימין ומשמאל פוגעים במדינה !!!  (לת) שמאלני לייט
  • 12:15
  • 16.12.11

45 להביא לעם תוכנית נסיגה מהשטחים הכבושים. חושב
  • 12:16
  • 16.12.11

משימה מספר 1.

46 יד קשה נגד מתנחלים וחרדים דורון
  • 12:19
  • 16.12.11

לא יעבוד אחרת.

47 ברק עבד עלינו לאורך כל דרכו הפוליטית. קורא מרקוס
  • 12:20
  • 16.12.11

האמנו לו שהוא ממשיכו של רבין, מסתבר שאפילו תמונתו של רבין מפריעה לו.
לממשלה הזאת נכנס בתואנה שהוא בא להביא את השלום. נו באמת. והוא מתעסק עם אירן כתחליף.
הרס לנו את מפלגת העבודה בלי מצמוץ מיותר, ומבזבז את כספנו על הבטחון שאיננו ועל נסיעותיו הרבות. נהיה שר חוץ. ועוד ועוד.

48 רק לחץ של אומות העולם יזיז את ממשלת האסון הזאת.רק תוכנית כפויה. שלום
  • 12:29
  • 16.12.11

הם מצפצפים על כולם עור של פיל יש להם. ונתניהו רק מדבר עוד לא עשה דבר.

49 לו הייתי מגורש קטיף,הייתי מבין את חרדות "תג המחיר".למרות שאני חושב שיש פה קמפיין מכוון להכשיר גירושים.  (לת) אלי בובליל ר"ג
  • 12:31
  • 16.12.11

50 הכותרת לא ממצה את המאמר. אבי
  • 12:35
  • 16.12.11

הרי הרחבת את כתיבתך גם על ויתורים בשטחים. יד חזקה גם בהתקדמות לשלום.

51 מבחנו של נתניהו מהיום. בוחן
  • 12:39
  • 16.12.11

1. איך יטפל בהפרות סדר חוק ומשפט.
2. איך יחסוך בהוצאות הממשלה ובנסיעות השרים.
3. איך הוא יתקדם לשלום?
4. איך יוריד ישובים לא חוקיים.
5. איך יעצור את שר החינוך שלו שמגזים בחינוך האלומני .
6. איך יבלום את הסחף בדמוקרטיה.
7. איך יטפל בעוני
8. איזה בטחון יהיה לנו?

52 לא ללכת למילואים בשטחים. זה הפתרון.  (לת) מגיב
  • 12:41
  • 16.12.11

53 יש מה לשפר פיפיון
  • 13:37
  • 16.12.11

יש מה לשפר בציבור הדתי, אבל החלום הזה שהערבים יסתפקו בכמה שטחים הוא הזוי. הבאתם על אנשי הדרום אסון אווירי של טילים בזכות הרעיון הקודם שלכם, להתאכזר לבני עמכם ולגרש אותם מבתיהם. ממש מענטשען. עכשיו תעזבו אותנו בשקט עם תיאוריות השלום שלכם

  •   נכון, עדיף להתמכר לתאוות המלחמה, השטחים, המשיח והקמת מדינת יהודה. אכן חיים מפתים ומבטיחים. ימנית שהתפכחה
    • 17:01
    • 16.12.11

    אנחנו העם הנבחר מכלם, שונאים את כולם, בזים לכולם, נלחמים עם כולם כולל אלו בעם שלנו שלא חושבים כמונו. לו הייתי ימנית, הייתי מעדיפה לברוח מפה ולא לחיות את התרחיש שלכם.

  •   העם הנבחר פיפון
    • 14:51
    • 18.12.11

    לא הבאת שום טיעון ענייני. אנחנו לא שונאים את כולם. היהודים יודעים לחיות יופי עם כל עם ולעזור לכולם. הבעיה מתחילה שעודף המוסריות שלנו גובר על השיקולים האסטרטגיים. במקום לשלוף עם פינצטה טרוריסטים הגיע הזמן, אם הכל כל כך מתעקשים להקרא "עם", להכריז מלחמה בין עם לעם.

54 ימין מתנחל דתי = מניאקים פשיסטים שמקללים כו הזקן הלא מחונך שמתקרא רב  (לת) צבי
  • 13:48
  • 16.12.11

55 מנהיגי הימין מסיתים ואח"כ עושים עצמם לא יודעים. כך נרצח רבין, כך הרצח הקרוב  (לת) צבי
  • 13:48
  • 16.12.11

56 הימנים שווים לסטליזים: כל אמצעי מוצדק על ידי קדושת המטרה הנפשעת להתנחל  (לת) צבי
  • 13:49
  • 16.12.11

57 האמת. עם מאמר כזה גם אני יכול להיות איש השמאל. אבל.... רפאל
  • 14:13
  • 16.12.11

השנאה למתנחלים היא אובססיה חולנית בשמאל. גם אני מבחין בין שמאל לשמאל קיצוני. אפשר לחיות עם השמאל. אפשר להתווכח איתו. אבל השמאל הקיצוני? זאת חבית מלאה אבקת שנאה תהומית לכל יהודי דתי ימני. ימין חילוני. מתנחל יהודי. השמאל הקיצוני מציף את ארצנו בגלי שנאה מאיימים שיטביעו את כולנו .גם אותם. אבל האם אתם במערכת הארץ לא עברתם את הגבול בשנאה שלכם לכל יהודי שאינו חושב כמוכם.

58 החרדים הפנאטים הם ברובם חוזרים בתשובה,ותג מחיר כהניסטים. מנחם
  • 14:19
  • 16.12.11

לא לאלו ולא לאלו יש מוכנות להכיר בשלטון הציוני יהודי בא"י.הם רק לוקחים ולא נותנים כלום.נוער הגבעות אלו חושות בחינם כשהמדינה מספקת כבישים חשמל ומים, ומבנים.יכלה המדינה לו רצתה לפנות להגיש הוצאה לפועל אישי בזירוז מהיר אם האדם פלש למקום ולא משלם שכ"ד או מים.כנהוג בכל מקום שבו שולטת המדינה. אבל כאשר בקריצת עין אומרים כן ע"י ממשלת ישראל, ולו היה איכפת להם מכבוד צהל , היו פועלים לפני כן, ומגבים את החיילים.לא היה גיבוי ולא יהיה גיבוי אין חדש תחת השמש, וצדק אלוף הפיקוד שלא עשה דבר
כי מנסיון רק הוא היה משלם וחייליו ולא הפורעים.השופטים בכיס של הפורעים
ראה החלטות שופטים. הם צדיקים מחפשי ראיות, כאשר ביום יום מושלכים אנשים לכלא ללא ראיות מספיקות.והחרדים החדשים הם חוזרים בתשובה רובם שהרבנים חינכו אותם לקיצוניות, מחיקת עברם החילוני.הפכו את הדת היהודית לחולי מין ופדופיליה,אדם השמוק עומד לו כאשר הוא שומע את אימו,שרה שיר ערשלתינוק,או כשהוא רואה את צוארה המכוסה. לא יעזור כלום כי הפתרונות יודעים כולם, לחרדים הפסקת התמיכה הכלכלית ולא שתיקים של אטיאס בדיור,אין הומלסים בין החרדים האמיתיים, ולא אלה ששמו פתאום כיפה ופאות כאורך הגלות.וציפי ליבני תפסיק להיות דואגת לעצמה וכבודה, ומיד תצטרף לנתניהו ולהקמת ממשלה שלא תלויה בחרדים או בליברמן. העם יעריך אותה .ויראה בכך הצלה .

59 בעצמך אינך טוען שאם נחזיר שטחים יהיה שלום. בדק בית
  • 14:22
  • 16.12.11

היום ברור, שעם החזרת שטחים לא רק שלא יהיה שלום, אלא גם נידרדר ממלחמה למלחמה.
ככל שניתן אצבע הם ירצו את כל היד. ככה זה בין בני אדם. ככה זה בין עמים.
ככה זה במשאבים ומתנים. פשוט חזרו על השקר הזה כל כך הרבה פעמים שהוא התנחל בציבור הישראלי. אבל לא. הצענו לערבים כבר שטחים. הם יצהרו שרוצים את ישראל כולה. שלא יותרו על יפו וירושלים. הם מעולם בשום קונסטלציה לא הסכימו לסוף סכסוך. לא הסכימו להביא את בעיית הפליטים לסיומה. לא הסכימו לדבר הכי טריוויאלי של הכרה הדדית. לא הסכימו להכרה בישראל יהודית כי רוצים את ישראל הריבונית כמדינת כל אזרחיה. כלומר רק בשלב ראשון. לקראת ישראל ערבית. למה לך להטיף להרע את מצבי הגיאו ואסטרטגי עד שהחרב תהיה מונחת על צווארי? למה לא תבחן את המעמד הלגאלי של השטחים ותראה של חזיר הוא מונח מומצא. שהשטחים הם תוצאה של הצלחה במלחמה של יירדן, מי שקם להורגנו. ולכן שלנו בצדק. למה אתה מתעלם מהעובדה שמלך ירדן ויתר על השטחים ואינו רוצה אותם בחזרה. למה אתה מתעלם מעך שלג אילת הם שלנו. שמפלגת השלטון בזמן המלחמה החזיקה בדעה שהשטחים הם מטבע טובה למשא ומתן ומאז עברו 40 שנה ומפגת השלטון התחלפה ואולי גם האידיאולוגיה הזו? מדוע אינך מנסה לשכנע שיש לצאת מהשטחים רק אומר שברור ש... אתה עיתונאי למה אינך עושה בדק בית ברעיונות האידאולוגיים הללו

60 אבל הפריארים הם אנשים שפויים שהצביעו ליכוד וקיבלו את ביבי שמעודד את המתנחלים המזוינים ומתרפס לחרדים  (לת) ג'נטילי
  • 14:40
  • 16.12.11

61 אבל מרקוס, אין עם מי לדבר. אתה קול קורא במדבר.  (לת) מגיב
  • 15:22
  • 16.12.11

62 הארץ במיטבו. ללמד המאמר בתיכונים. קורא הארץ
  • 15:23
  • 16.12.11

כל מילה בסלע. כל מילה.

63 גם אני קשור לכפר הנוער הדתי מחנך
  • 15:23
  • 16.12.11

מרקוס כנראה לא למד בכפר אלא הסתובב שם , החינוך היקי אמר שצריכים לתת כבוד אחד לשני ולא לירוק לתוך הבור.
האם עוד לא הבנת שמהחזרת השטחים לא יצא כלום ,ראה את הגירוש מגוש קטיף .
חיינו אינם חיי קיצוניות אלא דרך הרמבם שהיא דרך המלך ,ללכת ולהוציא שם רע לכולם זה הדבר הקל בעולם .

64 תודה ששתפת אותנו בעברך. זה הכי משכנע. בתיה
  • 15:25
  • 16.12.11

נתניהו החליט להכשל פעם שניה יחד עם ברק.שני כשלונרים.

65 האם שכחת ? ltif
  • 15:29
  • 16.12.11

איך קרה שהתעלמת מהקיצונים השמאלנים ?
האם זה במתכוון או עניין של גיל ? או אולי בכלל לא קיימים כאלו

66 59 מספיק כבר עם הטיעון שמאל. ענה על מה שמרקוס כתב. שואל
  • 15:36
  • 16.12.11

אתה מסוגל לקרא ולהגיב לענין?

67 ההתנחלויות אסוננו. זו האמת. למצוא דרך לצמצמן. הלא חוקיות בוודאי.  (לת) משה
  • 15:38
  • 16.12.11

68 החלפת שטחיעם עם ההתנחלויות הדולות. הלא חוקיות הביתה.  (לת) משה
  • 15:39
  • 16.12.11

69 שר הבטחון עסוק בעיקר באירן. נא לא להפריע לו. הוא יבוא לחופשת מולדת.  (לת) מגיב
  • 15:40
  • 16.12.11

70 מי שטוען שברק שר בטחון טוב שיוכיח לנו. הכל דבורים. מגיב
  • 15:43
  • 16.12.11

גם אמרו לנו שהוא ממשיכו של רבין.
גם אמרו לנו שהוא מבריק ויצא שהוא בכלל לא מבריק.
ראו את כל אלה שסלק מעל פניו אחרי ששרתו אותו.

71 למה רק "טירוף זוחל"? זה טירוף של כל המערכות, משפט, חינוך, בטחון שלום כלכלה.  (לת) קורא
  • 15:46
  • 16.12.11

72 נתיהו כשלון רץ, לא זוחל בעזרת חברו ברק.  (לת) יואל
  • 15:46
  • 16.12.11

73 מערכת בטחון כושלת בגדול.לא רוצים לשלוט על עם אחר.  (לת) שמעון
  • 15:58
  • 16.12.11

74 שתי מדינות לשני עמים זה אפשרי בוותרים הדדיים. עדה
  • 16:00
  • 16.12.11

דוקא הפלשתינים עשו כברת דרך יותר מהישראלים.

75 כשלון גדול של ממשלת נתיהו בכל התחומים דנה
  • 16:01
  • 16.12.11

בטחון, שלום, חינוך, כלכלה, רווחה.

76 מצביע על השור אך אינך אוחז בקרניו יהודי פשוט מתל אביב
  • 16:56
  • 16.12.11

עוד לא אבדה תקוותנו. השורשים בבני עקיבא יעשו לך רק טוב כשתתפכח. הערבים אינם רוצים אלא בהשמדתנו.

77 נגד הקיצונים? הרי הכותב הוא הוא קיצון הקיצוניים  (לת) שוקן הגרמני
  • 16:58
  • 16.12.11

78 הסכמתי לכל מילה. איש שפוי
  • 22:46
  • 16.12.11

רמת התגובות נמוכה. ישראל נהפכת לאירן מבחינת המנטליות. עצוב.

79 למה לא? הפסיכים מבילעין והפסיכים מהמאחזים והפסיכים מהתקשורת  (לת) ברוך
  • 10:25
  • 17.12.11

80 בגלל מצב כלכלי ירוד שהמדינה תיקלע אליו למרות רהבתנות שטייניץ ומעבידו, לא יהיה כסף למסיבת הסיום למדינת ישראל שאליה חותר ת ממשלת נתניהו במלוא המרץ  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 10:28
  • 17.12.11

81 מצויין !!! יוסף ברקוביץ
  • 11:20
  • 17.12.11

כל מילה נוספת - מיותרת .

82 המסיבה הזו תסתיים כאשר את האלימות יפנה מטורף חדש מהימין לעבר ראש-הממשלה. זה רק עניין של זמן.  (לת) גם ביבי לא יכול לרצות אותם לעד
  • 12:09
  • 17.12.11

83 נתניהו מדרדר אותנו לתהום.עוזרים לו שרי הבטחון, החינוך, המשפטים , החוץ,והממשלה אזרח
  • 17:33
  • 17.12.11

אין היום מדינה בעולם שמקבלת אותנו. מעולם לא היה נשיא ארה"ב ביחסים כה גרועים עם ראש ממשלה. וגם ישראלים רבים מבואסים ממדינתם.

84 נתניהו פרק א ונתניהו פרק ב אין הבדל. כשלון.  (לת) אזרח
  • 17:34
  • 17.12.11

85 ליישם כל ההמלצות בבילעין ובשייח ג׳ראח  (לת) ירושלמי
  • 17:39
  • 17.12.11

86 אז אתה אוהב את הימין כנוע, שתוכל לדרוך עליהם חזק יותר אהה? תשכח מזה. הימין שינה את כללי המשחק ולא טורח אפילו לספר לך - מה, מי אתה?  (לת) יותם
  • 06:07
  • 18.12.11

87 ביבי יצא בהצהרות שהוא יבער את הנגע. אבל כדרכו מוסרו כפול. מצד אחד הוא משחק אותה כמי שמגן על הצבא מכהניסטים צעירים שטופי מוח, בניצוח שליחם בכנסת בן ארי. מצד שני הוא קורץ בעינו למשיחים ההזויים, שבהם תלוי שלטונו. ביבי-פיגי-פוביה, הוכיח שתמורת הישרדותו בראשות הממשלה, ימכור את המדינה, הצבא ואפילו את שמשיו כדוגמת שטייניץ ואקוניס . משום שהוא, כברק תאומו, דורכים על גוויות כדי למלא אחר תאוות הכוח שלהם. הכהניסטים, שליחי הרבנים הרודפים, יודעים שהמשטרה תתייחס לפשעיהם באותה מידה שהיא מטפלת במגיפת הפריצות לבתיהם של אזרחים , שחיים במדינה שבה שולטים הגמדים.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 07:43
  • 18.12.11

88 תענוג לקרוא  (לת) נעמה
  • 08:39
  • 18.12.11

89 צודק! חייבים לטפל כבר ביד קשה במתפרעי בילעין!  (לת) ד"ר טוקבק
  • 08:47
  • 18.12.11

90 מזכיר את הפוגרומים אברהם פרל
  • 09:05
  • 18.12.11

במשך אלפיים שנה של גלות היו גלי פוגרומים ביהודים וכל רצונם של הקלגסים היא לרמוס את כבודם של היהודים ובעיקר לומר להם אתם לא רצויים כאן 60 שנה של עצמאות במדינת ישראל וכבר נולדו פוגרומים ציוניים צברים וכל רצונם מהערבים לומר להם שהם לא רצויים פה הפוגרומים במשך שנים הובילו לשואת היהודים ריבונו של עולם האם לא ניתן לעצור את הפוגרמים בערבים ולו רק שלא תשמע ההשוואה ובכך להציל את כבודה האבוד של היהדות ושל ישראל

91 יואל מרקוס, אני הבנתי. הנחותים ביותר הם החרדים, אחריהם ב_שמואל
  • 09:56
  • 18.12.11

הדתיים שרוקדים עם בנות, ברמה גבוהה יותר הם הרפורמים והאליטה הם הכופרים.
עכשיו תסביר לנו למה בני תרבות הוריך לא שלחו אותך ללמוד בחברת האנטישמית הנאורה?
מי שיורק לבאר שממנה שתה עתיד לשתות את הקיא של הנאו פלסטינים.

92 אין שלום יש ויהיה סידור של חיים ביחד. הבריונות בשמאל לא טופלה גם שפגעו בחיילים ואנשי משטרה התקשורת מעלימה מהציבור את האמת עורכת את הצילומים לנוחיותה הנוער מהקיצוני מימין למד כי טוב רק שהבריונות שלהם מפתיעה כי ציפוי מהם להיות ציונים ובעוד מהשמאל מצפים להיות אנטי ציונים קיצונים לכן להם מותר ולאלה אסור, מרגע זה אסור לכולם וכל מתפרע יאותר וייתן את הדין אין שלום ולכן אין מחריבים יש ניסיון של חיים זה בצד זה
  • 10:01
  • 18.12.11

לאחרונה הופתעתי לראות באלג'זירה את הצילומים הלא ערוכים, למשל של הפלשתיני שנורה ע"י חיילי צהל, הערוץ חשף את האמת, הפלשתיני עמד לידות אבן ענקית על הרכב הצבאי שדלתו הייתה פתוחה.אבנים הורגות כך רצחו אב ובנו התינוק לפני כחודש.

93 נגד הקיצונים ביד חזקה מיכאל היקה
  • 11:08
  • 18.12.11

יואל מרקוס מזיר לי את קאטוהזקן שבכל נאום שסיים לדבר אמר "קרתגו חייבת להיחרב" אם הוא כותב על ההקצנה הדתית ואני מסכים לכל מילה(אני גדלתי על ברכי השיטה תורה עם דרך ארץ ובכל דרכיך דעהו) אך הריכה ל בעית השטחים המשוחררים אינה מובנת לי. ישנו גם ציבורחילוני גדול המאמין בארץ ישראל השלמה. לא כל דבר יש לכרוך עם הדת. עם הקיצונים מימין ומשמאל יש לנקוט ביד חזקה. כדאי לקרא את ספרו של פרפ שטרנהל "לא ימין ולא שמאל" מהם המקורות של הפשיזים גם מימין וגם משמאל. אלימות לשם אלימות כי דרכה תופיעה המהפכה כדברי סורל נגדה יש להלחם ולא במיעוט הדומם

94 אלדר, רק מיעוט מבוטל חושב שהעברת שטחים תביא שלום מודרניסט
  • 12:08
  • 18.12.11

שאר הנחותיך מבוססות בה במידה. וההזוי הזה, שאיבד קשר עם המציאות לפני שנים, הוא הפרשן המדיני בהארץ!

95 מסכים עם כל מלה, אבל מה עם הקיצונים בשמאל?  (לת) חיים
  • 18:53
  • 18.12.11

96 מענין מה הרבי מקוצק היה אומר על הישיבה המעורבת באוטובוסים רבקה
  • 20:49
  • 18.12.11

למה להתאחד דרך השנאה?
כל ישראל נשמות קדושות
ויהי רצון שכולם יזכו לשוב לאבינו שבשמיים
חרדים, סרוגים חילונים... כולם כולם. וגם החבר שכתב את מה שכתב פה.

פרוייקטים מיוחדים