מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

גבורת הפלסטינים מול ישראל

הפלסטינים הם גיבורים, וזו העובדה היחידה שנותרה רלוונטית אחרי הזעזוע הקל מבריוני הגבעות. הידיים ידי הבריונים. והראש? הראש הוא של המשטר העוין שהפלסטינים חיים תחתיו ושמתנכל להם רגע רגע, יום יום, שבוע שבוע כבר עשרות בשנים. לחיות כך ולהישאר שפויים - זו גבורה. "ומי אמר שאנו שפויים", עונים לי פלסטינים. והרי ההוכחה: האירוניה העצמית.

בריוני הגבעות הם רק הדובדבן בקצפת. עיקר העבודה נעשה כל הזמן בידי בריונים בכסיות לבנות. שלא כמו משליכי האבן על הסמח"ט - אלו הם דווקא חביבי הקהל הישראלי. בשר מבשרו. קצינים וחיילים, משפטנים צבאיים, אדריכלים וקבלנים בשירות הצבא, פקידי משרד הפנים וביטוח לאומי. הידיים ידיהם. הראש - ראשו של הדמוס, העם הישראלי-יהודי, שבהליך דמוקרטי שולח ממשלות להיות הדיקטטור של הפלסטינים.

מה היא הדיקטטורה הישראלית על הפלסטינים? לא רק ההשתלטות על מרחבם ויצירת מובלעות מנותקות; לא רק בני ה-19 שנשלחים - רעולי פנים וחמושים עד קצה אפם - לפשיטות צבאיות (560 רק בנובמבר 2011, לפי סיכומי קבוצת המעקב במחלקת המו"מ של אש"ף); לא רק המעצרים היום-יומיים (257 עצורים בנובמבר, כולל 15 עזתים) ו-758 המחסומים הניידים שהוצבו בגדה באותו חודש. הדיקטטורה היא אפילו לא רק איסור הבנייה לפלסטינים ביותר מ-60% משטחי הגדה, הרשות להמציא כל יום חוק חדש לנישול ולגירוש, והריסתם, במהלך 2011, של 500 מבני מגורים פלסטיניים, בארות, בורות מים, דירים, בתי שימוש ושאר מבנים חיוניים. הדיקטטורה היא הכל יחד, והרבה יותר.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב החדשות והפרשנויות ישירות לפייסבוק שלכם

הדיקטטורה הישראלית היא אמנות הסטנדרטים הכפולים (לפלסטיני אסור לבנות באדמתו החקלאית, כדי לא לפגוע בייעוד הכפרי, אבל למדינה מותר להכשיר מאחז יהודי באדמה חקלאית פלסטינית). היא אשף ההתחסדות והיהירות ("הדמוקרטיה היחידה"), ובעלת תואר בצביעות ("מוכנים לחזור למו"מ כל רגע"). במקום להשתגע מזעם, הפלסטינים יודעים שתכונות אלו יהיו בעוכריהם של הישראלים עצמם.

כל מי שנפגע מהדיקטטורה הישראלית חש בודד, חלש, זועם ומיואש. אבל כל משפחה בדרכה שומרת על אנושיותה ומטפחת אותה. באופן מסקרן ומרגש - ולמרות יריבויות פנימיות, חלוקה לא צודקת של העול, גילויי בורות ואופורטוניזם והנהגות מאכזבות - התוצאה הכוללת היא כושר התמודדות וסולידריות חברתית. זה הצומוד שעליו כתב עורך הדין רג'א שחאדה לפני עידן ועידנים, כשעוד השלינו את עצמנו שהעם הישראלי-יהודי מסוגל להתרפא ממחלת האדון. הסך הזה מאפיין גם כל יחיד ומשפחה: יכולת עמידה והתאפקות חכמה שנהפכו לשגרה של גבורה, ויתורגמו בבוא העת לפעולה המונית ומשותפת של התנגדות.

הפלסטינים הם גיבורים, ואין זו מליצה עיתונאית, זו קביעה עובדתית שאינה מיועדת לבריונים אלא לעוצמי העיניים, הרבים מספור. עוצמי העיניים עוצמים אותן כי חפצי-נורמליות הם. מה שלא רואים לא קיים ולא מפריע. משאת נפשה של הנורמליות הישראלית היא לחזות בהיעלמותם של הפלסטינים, או למצער - בשתיקתם וכניעתם הסופית. אבל הגבורה הפלסטינית תמשיך לסכל את משאת נפשה של הנורמליות הישראלית.

Read this article in English: Palestinian heroism




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מימי החשמונאים עד ימנו זו ארצנו ולא ניתננה לזרים.  (לת) יהודי
  • 04:23
  • 21.12.11

  •   היהודים לא היו העם של ארץ ישראל ברוב ההיסטוריה שלהם אורני
    • 10:53
    • 21.12.11

    עד כדי כך אינך מכיר את ההיסטוריה של עם ישראל? אינך יודע שעוד לפני ימי החשמונאים ובייחוד ב-1900 השנים האחרונות היהודים היו מפוזרים בהרבה ארצות בעולם ורק מעטים מהם גרו בארץ ישראל?

  •   ועדיין בקרב המתגוררים בישראל הם היוו רוב. תמר
    • 11:10
    • 21.12.11

    עד כדי כך אינך מכיר את ההיסטוריה של עם ישראל?

  •   הנה מה שאמר דוד בן גוריון (מופיע בספר חזון ודרך נאום לחיל הים) בשם שמעון החשמונאי: " ויען שמעון ויאמר לו (לשליחו של אנטיוכוס) לא ארץ נוכריה לקחנו ולא ברכוש זרים משלנו, כי אם נחלת אבותינו, אשר בידי אויבינו בעת מן העיתים בלא משפט נכבשה. ואנחנו כאשר הייתה לנו עת, הושיבונו נחלת אבותינו", בן גוריון ציטט אמירה זו "כתשובה היאה לכל שוטני ישראל".....  (לת) לכבוד חג החנוכה....
    • 12:39
    • 21.12.11

  •   זה היה לפני 1967?  (לת) מיכאל
    • 13:45
    • 21.12.11

  •   לא ברור לי למה אתה אינך מוסר את דירתך ומקום עבודתך |(בתור התחלה) לאלה שעשקת.  (לת) MUFTA
    • 16:16
    • 21.12.11

  •   יש למישהו כאן הוכחה כי אבות אבותיו חיו כאן? כתוב בתנך? זה ספר דת לא היסטוריה  (לת) אום שמום
    • 16:31
    • 21.12.11

  •   לפי אותו היגיון ,רמת הגולן שייכת לעם ישראל. גבי
    • 16:51
    • 21.12.11

    וזאת מבלי להיכנס לעומק השטויות שכתבת.
    כי היא נמצאת בשליטה ישראלית מ-67
    דהיינו 45 שנה
    ובשליטה סורית מ-1946 דהיינו 21 שנה

  •   טפשות אקדמית שישק
    • 00:17
    • 22.12.11

    מוחמד עלה על גב החמור מירושלים השמימה.זאת אקסיומה מדעית

02 אכן, גבורה למופת אלכס מהכרמל
  • 04:37
  • 21.12.11

להטמין אבטיח ממולכד באוטובוס אזרחי. להיכנס עם גיטרה ממולכדת לפיצריה ולרצוח עשרות. לרוצץ ראש של ילדה בת שלוש אל סלע. לצלוף ולרצוח תינוקת בת תשעה חודשים. לשסף בדם קר את גרונה של תינוקת בת שלושה חודשים.
הפלסטינים הם אכן גיבורים. תודה לך גברת הס שהארת את עינינו.

  •   אלכס, אתה מפספס את העיקר. זה מה שקורה כשלא מקשיבים ורק קוראים קריאות בגרון ניחר כל הזמן. הפלסטינים נלחמים את מלחמת השחרור שלהם באיפוק ראוי להערצה. אכן גיבורים הם. וחיפאים כמוך שמשמיעים באופן מונוטוני כבר ארבעים שנה את אותן הקלישאות, עבר זמנם בטל קורבנם.  (לת) דנידין
    • 12:16
    • 21.12.11

  •   יש גם צ'ופרים לערבים הסובלים (או ה"סובלים"). כמו בזיזת כל מה שזז אצל רכוש החקלאים היהודים על קו התפר או אלפי המכוניות הישראליות שנעלמות בשטחים מדי שנה. דרך אגב מונימייקר
    • 12:29
    • 21.12.11

    דרך אגב גב.הס, אם הסבל הפלסטיני כל-כך נוגע לליבך, למה לא לציין את השיפור הדרמטי אצל ממשלת נתניהו? הרבה פחות מחסומים והרבה פחות פשיטות ומעצרים מאשר אצל קודמיו. גם רמת החיים והצמיחה הכלכלית היא ללא תקדים. מצבם של הפלסטינים היה עוד טוב יותר אילולי מעשי טרור נתעבים כמו הטבח באיתמר.

  •   לרצוח ילדים זה לא איפוק  (לת) זה בטוח
    • 14:14
    • 21.12.11

  •   נו, אלכס, ואת הטרור של האצל והלחי אתה מכיר? לא? קרא, קרא  (לת) אחד
    • 18:12
    • 21.12.11

  •   אני מבקש לא להפריע לשינה בעיניים פקוחות של הכותבת.  (לת) שלמה
    • 20:04
    • 21.12.11

  •   זו תגובה ראויה נא לא לצנזר תודה יחיאל הכרמלי
    • 00:25
    • 22.12.11

    קצת הפריע לי האפוק השקט שלהם כשישבתי במסעדת מקסים.לאחרים הרעש הקט הפריע בשווקים או באוטובוסים.זמנם של הקורבנות פרי האפוק לא עבר זמנם וודאי לא קורבנם.

  •   לידידי מהכרמל. כנראה אינך מבין שהתגובה שלך אינה מסוג העניין כלל. המאמר של עמירה הס דן באופיו של השילטון הישראלי בשטחים הפלסטיניים, בעוד שתגובתך מעלה שוב ושוב את נושא הפיגועים הפלסטיניים בישוב האזרחי בישראל. ברור ששני הנושאים קשורים קשר בל ינתק, אך במקרה הזה אנו דנים רק בנושא הראשון. במלים אחרות: אנו דנים במעשיה של ישראל ככובש צבאי בשטחים, ואתה חוזר ומתאר מה עוללו לנו הפלסטינים. אולי לא חשבת על זה, אך דווקא העלאת הפיגועים הפלסטיניים בהקשר זה אינה משרתת את מטרתך (אם יש לך מטרה כלשהי לבד מהפרעת הסדר כאן) היות ולא היו פיגועים פלסטיניים נגד אזרחים בישראל לפני מלחמת ששת הימים, וניתן בקלות להראות כיצד הפיגועים קשורים לנוכחות הצבא הישראלי בשטחים. אם רצית להוכיח שאין עם מי לדבר הרי שהטיעון בדבר הרצחנות הפלסטינית רק מחדד את העובדה שרק פתרון מדיני יפתור את הבעיה.  (לת) דנידין
    • 11:36
    • 23.12.11

  •   תגובה לדנידין שאינו נראה, אבל האם הוא רואה מעבר לשנת 67? שמעת פעם על הפדאיון והפיגועים שלהם בשנות ה-50? שמעת על המרד הערבי בשנים 36-39? על הפיגועים ב-1929? 1921? האמת היא שאתה כנראה צודק. לפני 67 באמת לא היו כאן פלסטינים, רק ערביי ארץ ישראל...  (לת) הרואה
    • 11:41
    • 25.12.11

03 א-מ-ת.  (לת) אמיר
  • 04:46
  • 21.12.11

  •   עוד אמיתות רון
    • 09:11
    • 21.12.11

    1.הערביםבארץ חיים ללא חשש כפיה דתית השמדה או גירוש.
    2. גיבוי בינלאומי ע"י העולם המוסלמי והנוצרי וכמחצית מהעם היהודי.
    3. מאות אלפי משכורות משולמות ע"י מדינות העולם ללא צורך ליצר משהוא..
    4. רוב רובו של הסבל שלהם הם גרמים לעצמם בעצמם, תבדקו.

    5.כולם יודעים מה החלופה!

  •   איך אמת ?, ובלי רגליים ?  (לת) אזרחית
    • 16:56
    • 21.12.11

04 מה זה גיבורים - גיבורי חייל מודרניסט
  • 05:30
  • 21.12.11

כמה גיבורים פלסטיניים לדוגמא - אבי האומה קצין הס.ס. אמין אל חוסייני, סמיר קונטאר, ליילה חאלד, רוצחי מעלות, משגב עם, כביש החוף, סבוי. המחבלים המתאבדים. משגרי טילי הנט מונחי הלייזר על הסעות תלמידים. כל אלה גיבורים. באמת. פלקטים, נאומים, מאמרי הערצה. גיבורים פלסטיניים. אגב, פראו הס, אם לחיות תחת הכיבוש הישראלי זו גבורה, מה תגידי על לחיות בסוריה? לא, לא עכשיו כשהם טובחים בתושבים. קודם. סתם, בסוריה של אסד. אם הפלסטינים גיבורים, כל סורי בר כוכבא! איזה מאמר דוחה, באמת. כמו אשה מוכה שמהללת את גבורת בעלה...

  •   תמשיך לברבר את ברבוריך, ברברן. טוליפ
    • 08:24
    • 21.12.11

    "דוחה" זה אתה, הר מודרניטט.

  •   צריך לבדוק ביוחסין שלה.  (לת) עברי
    • 09:45
    • 21.12.11

  •   כשאין נימוקים זורקים סיסמאות  (לת) עופר
    • 10:05
    • 21.12.11

  •   כל הפוסל - במומו פוסל, אדון טוליפ. האמת קשה מדי בשבילך.  (לת) שלמה
    • 10:15
    • 21.12.11

  •   למה, הוא לא כתב אמת? חאג' אמין אל חוסיני היה נאצי וידידו של היטלר. לילה חאלד ושאר פושעי מלחמה היו באמת גבורים גדולים על נשים וילדים. אין מה שמאחד או מיחד את הפלשתינים מלבד תאות הרצח שלהם.  (לת) ע.ג.
    • 11:09
    • 21.12.11

  •   לקשקשני הימין הלאומני הערבי כמו "טוליפ" ו"עופר" - המשיכו להתעוות בזעם אין אונים של בכיינים, זה עושה לי נעים. תודה למגיבים השפויים על דברי הטעם. ובאשר לפלסטינים: אין עם בהיסטוריה המודרנית שגילה פחות גבורה ויותר פחדנות עלובה, הן במישור האישי והן הלאומי. תמיד, אם היתה ל"לוחם" פלסטיני האפשרות לנסות לפגוע בחיילי ה"כיבוש" או לרצוח ילדים - הוא רצח ילדים. המתאבדים התפוצצו באוטובוסים אזרחיים, לא בטרמפיאדות. את הרקטות משגר חמאס על ערים, לא על בסיסים. בכל פעם בה נתקלו פלסטינים בחיילים, הם ברחו. בכל פעם בה נתקלו הגיבורים בילדים, זקנים, או סתם חסרי אונים - החלו הזוועה והטבח. כך בחברון, כך בנהריה, כך במעלות, כך באיתמר, כך בדיזנגוף סנטר, כך במלון סבוי, כך במחנה יהודה. כך באוטובוסים. וברמה הלאומית? יש פחדן מצחין, מוג לב מגעיל, כמו "מנהיג" פלסטיני? מאבי האומה, ראש ממשלת כל פלסטין, קצין הס.ס. ופושע המלחמה המבוקש אמין "אבו נכבה" אל חוסייני, דרך הרוצח אבו עמאר שמת ככלב במוקטעה בעיצומו של קמפיין פשעי מלחמה שהוביל (אבל לא לפני שניב גורדון, מהחוג לפוליטיקה בולשביקית ומשטר טוטליטרי בבן גוריון, הזדחל על גחונו למפקדתו), ועד למכחיש השואה עבאס-חמאס, שמתחמק כבר שנים במו"מ בתירוצים מתירוצים שונים, אותם הוא שולף מעכוזו כיונים מתוך כובע - כולם ברחו כשפנים מהאחריות הכרוכה בהקמת מדינה שתחיה בשלום עם שכניה, והותירו את עמם לסבול דור אחרי דור. כן, ערפאת פטפט על "שלום של אמיצים"... אבל אין אמיצים בקרב הפלסטינים אכולי הגזענות, שתמונות רוצחי ילדים תלויות על קירותיהם, אשר מקדמים פני רוצחים מתועבים ששוחררו מהכלא בהפגנות המונים. במקום להתבייש בסמיר קונטאר, הם מריעים לו. במקום להמנע מלהזכיר את הרוצחת המצחינה ליילה חאלד, הם קוראים על שמה רחובות. כל ההיסטוריה הפלסטינית בושה אחרי בושה. אין ולא היה להם כבוד. חתימתם שווה לתחת, מנהיגיהם הפכו את השקר הפחדני לדרך חיים (זוכרים את הכלב ערפאת צועק "הפסקת אש, הפסקת אש!" אחרי כל פיגוע?). חבל? נכון. חבל עליהם, חבל עלינו. אוי לפחדן. או לשכנו. וחרפה לעיתון שמפרסם, בשיא הרצינות ובלי להניד עפעף, "מאמר" אשר מהלל את "גבורת" האוייב ומאחל לו הצלחה ב"פעולה המונית ומשותפת של התנגדות" - בעוד כולנו יודעים "התנגדות" מהי, בשפת האוייב. מי מדבר על מקוומה? נסראללה, הניה, אחמדינג'אד - ופראו הס... לא יעזור לצנזר. אשלח שוב ושוב. פעם שניה: 16:15 מודרניסט .
    • 16:18
    • 21.12.11

    לקשקשני הימין הלאומני הערבי כמו "טוליפ" ו"עופר" - המשיכו להתעוות בזעם אין אונים של בכיינים, זה עושה לי נעים. תודה למגיבים השפויים על דברי הטעם. ובאשר לפלסטינים: אין עם בהיסטוריה המודרנית שגילה פחות גבורה ויותר פחדנות עלובה, הן במישור האישי והן הלאומי. תמיד, אם היתה ל"לוחם" פלסטיני האפשרות לנסות לפגוע בחיילי ה"כיבוש" או לרצוח ילדים - הוא רצח ילדים. המתאבדים התפוצצו באוטובוסים אזרחיים, לא בטרמפיאדות. את הרקטות משגר חמאס על ערים, לא על בסיסים. בכל פעם בה נתקלו פלסטינים בחיילים, הם ברחו. בכל פעם בה נתקלו הגיבורים בילדים, זקנים, או סתם חסרי אונים - החלו הזוועה והטבח. כך בחברון, כך בנהריה, כך במעלות, כך באיתמר, כך בדיזנגוף סנטר, כך במלון סבוי, כך במחנה יהודה. כך באוטובוסים. וברמה הלאומית? יש פחדן מצחין, מוג לב מגעיל, כמו "מנהיג" פלסטיני? מאבי האומה, ראש ממשלת כל פלסטין, קצין הס.ס. ופושע המלחמה המבוקש אמין "אבו נכבה" אל חוסייני, דרך הרוצח אבו עמאר שמת ככלב במוקטעה בעיצומו של קמפיין פשעי מלחמה שהוביל (אבל לא לפני שניב גורדון, מהחוג לפוליטיקה בולשביקית ומשטר טוטליטרי בבן גוריון, הזדחל על גחונו למפקדתו), ועד למכחיש השואה עבאס-חמאס, שמתחמק כבר שנים במו"מ בתירוצים מתירוצים שונים, אותם הוא שולף מעכוזו כיונים מתוך כובע - כולם ברחו כשפנים מהאחריות הכרוכה בהקמת מדינה שתחיה בשלום עם שכניה, והותירו את עמם לסבול דור אחרי דור. כן, ערפאת פטפט על "שלום של אמיצים"... אבל אין אמיצים בקרב הפלסטינים אכולי הגזענות, שתמונות רוצחי ילדים תלויות על קירותיהם, אשר מקדמים פני רוצחים מתועבים ששוחררו מהכלא בהפגנות המונים. במקום להתבייש בסמיר קונטאר, הם מריעים לו. במקום להמנע מלהזכיר את הרוצחת המצחינה ליילה חאלד, הם קוראים על שמה רחובות. כל ההיסטוריה הפלסטינית בושה אחרי בושה. אין ולא היה להם כבוד. חתימתם שווה לתחת, מנהיגיהם הפכו את השקר הפחדני לדרך חיים (זוכרים את הכלב ערפאת צועק "הפסקת אש, הפסקת אש!" אחרי כל פיגוע?). חבל? נכון. חבל עליהם, חבל עלינו. אוי לפחדן. או לשכנו. וחרפה לעיתון שמפרסם, בשיא הרצינות ובלי להניד עפעף, "מאמר" אשר מהלל את "גבורת" האוייב ומאחל לו הצלחה ב"פעולה המונית ומשותפת של התנגדות" - בעוד כולנו יודעים "התנגדות" מהי, בשפת האוייב. מי מדבר על מקוומה? נסראללה, הניה, אחמדינג'אד - ופראו הס... לא יעזור לצנזר. אשלח שוב ושוב. פעם שניה: 16:15

  •   'מודרניסט' מבלבל בין היסטריה להיסטוריה. - לא די ברצף אסוציאטיבי של קלישאות וחצאי אמיתות כדי לשכנע מי שהוא ש"אין אמיצים בקרב הפלסטינים אכולי הגזענות". לכאורה 'מודרניסט' ו'היסטריונים' אחרים מסוגו מעמידים מול כל טיעון למען משא ומתן והסכם קבע עם הפלסטינים עובדות ועוד עובדות שמיועדות 'להוכיח' שאין עם מי לדבר ושהפלסטינים הם זוחלי על גחון ומשריצי שרץ. רק שכחו אנשי העובדות והעובדות למחצה שהדיון אינו מוטה לכאן או לכאן בתוקף העובדות (או העובדות לכאורה) כי מוקד הדיון הוא המומנט המוסרי - השאלה המוסרית בעיקרה כיצד משפיעה השליטה הצבאית בעם אחר על היישות האזרחית והחוקתית של ישראל. ברור לכל מי שעוסק בנושא שחלה התדרדרות ניכרת במערכת המשפט בישראל עקב ארבעים וארבע שנים של כיבוש בשטחים. ברור גם שהנושא המדיני משמש את כוחות האופל האנטי-דמוקרטיים שהסתננו לבית המחוקקים שלנו בנסיונותיהם לשנות את השיטה הפוליטית בישראל. שוב ושוב נעשה שימוש פופוליסטי בפחדיו של הציבור משינוי הסטטוס קוו הבלתי אפשרי תוך הדגשת הגורם הגזעני-לאומני. השטורם אונד דרנג של שפיכת הכתב של 'מודרניסט' משמשת את אותה המגמה, במקום, להביא, כפי שאני מאמין ש'מודרניסט' היה חפץ, לשיחה אמיתית בנושא הפוליטי-חברתי שעומד על הפרק - גבורתו של הציבור הפלסטיני אל מול הצבא הישראלי ומשרדי הממשלה השונים שעומדים עליו לנשלו מכבודו, מזכויותיו הפוליטיות ומאדמתו ורכושו.  (לת) דנידין
    • 00:26
    • 22.12.11

05 ראינו את הדם על ידי הגיבורים שלך ברמאללה בלינץ'.  (לת) רעמסס
  • 05:46
  • 21.12.11

06 ירושלים נורי
  • 05:53
  • 21.12.11

ראו מהי מדבר על התחסדות וצביעות! חניכת המרכסיזים עוטפת את התנגדותה לזכות הגדרה עצמית ליהודים בארץ ישראל, בדאגה לפלסטינים.
לא סתם את משתמשת בביטוי עם ישראלי- יהודי.
אם את אדם הגון אימרי בברור היהודים לדעתי אינם עם ,ליהודים אין להם זיקה לארץ ישראל ואין להם זכות לריבונות.
אם את אדם הגון השמיעי קול, על מה שקורה בסוריה בה נטבחים אזרחים.
אם את הגונה דברי על זכויות אדם ודמוקרטיה בכל מקום. כולל בחברה הפלשתינית בה נשים חיות בחשכה.
אך את לא, פשוט אנטי ציונית צבועה, חבל!

07 ממי כבשנו את השטחים? מהעם הירדני מיקה
  • 06:00
  • 21.12.11

יש בכלל דבר כזה? כל מי שמכבד שלטון חוק מבין שיש לנו הרבה זכויות חוקיות בשטחים והפלסטינים אינם בעלי השטח הבלעדיים.

  •   נו באמת  (לת) אתה חי בסרט או מה?
    • 07:45
    • 21.12.11

  •   ממי כבשנו את השטחים? זו שאלה בלתי רלוונטית איציק המרכז
    • 07:53
    • 21.12.11

    החוק הבינלאומי מגדיר בדיוק מה זה שטח כבוש. זה נקבע עוד באמנת האג משנת 1907 שקדמה לאמנת ג'נבה הרביעית משנת 1949. שטח כבוש הוא שטח שאינו חלק משטחה הריבוני של המדינה אבל הצבא שלה נכנס אליו ומנהל אותו בתוקף ממשל צבאי. נקודה. צה"ל נכנס אל הגדה המערבית בשנת 1967 והקים בה ממשל צבאי, אלוף פיקוד המרכז הוא מאז ועד היום מקור הסמכות, המחוקק שהצווים בחתימתו הם החוק המחייב ברחבי הגדה המערבית. לכן, הגדה המערבית היא שטח כבוש, בהגדרה. השאלה ממי נכבש השטח, אם היתה שם מדינה פלסטינית או לא הייתה, האם השלטון הירדני שקדם לשלטון הישראלי היה חוקי או לא חוקי, האם אבותינו גרו שם בזמן דוד המלך - כל זה לגמרי לא רלוונטי לשאלה אם זה שטח כבוש. אין ערעור על כך שישראל כבשה את השטח במלחמה, אין ערעור על כך שהיא הקימה ממשל צבאי שינהל את השטח - לכן, בהגדרה, השטח הוא שטח כבוש וכל מה שנאמר בחוק הבינלאומי על שטח כבוש חל על השטח הזה.

    נכון, משפטנים בשרות ממשלת ישראל והימין הישראלי ניסו מאז 1967 לטעון טענות מפולפלות שלא מדובר בשטח כבוש אלא ב"שטח מוחזק", "שטח שנוי במחלוקת" ועוד מונחים. אבל בשנת 2003 הנושא הזה הגיע לדיון בבית המשפט הבינלאומי בהאג, שהוא המוסד שהוקם בדיוק למטרה הזאת – לבדוק נושאים שנויים במחלוקת בחוק הבינלאומי. בית הדין הבינלאומי שמע את הטענות הישראליות הרשמיות כאילו לא מדובר בשטח כבוש אלא משהו אחר, דחה אותן אחת לאחת וקבע בצורה רשמית ומוסמכת: זהו שטח כבוש, וחלות עליו כל ההוראות שחלות בשטח כבוש. כמו בכל נושא משפטי, ברגע שהעניין הגיע לדיון והכרעה בערכאה המשפטית הגבוהה ביותר, זהו זה. אפשר לטעון שעם כל הכבוד השופטים הנכבדים טעו, אפשר לכתוב מאמרים מלומדים, אפשר לחפש אפשרויות להגיע לדיון חוזר בו תתקבל הכרעה אחרת – עד ואם יהיה דיון חוזר ותתקבל הכרעה אחרת, ההכרעה שהתקבלה תקפה ומחייבת. כך לגבי החלטת בית המשפט העליון בירושלים בשאלות של החוק הישראלי, כך לגבי החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג בשאלות של החוק הבינלאומי.

  •   הגדה ועזה מעולם לא הוגדה כמדינה הייתה בכיבוש ירדני אלים כ-20 ועזה בכיבוש של דיכוי קשה בשלטון מצרי עד 67 בעת שתקפו אותנושנים  (לת) מדוייק
    • 08:35
    • 21.12.11

  •   אם זוהי הגדרת שטחים כבושים אז אנא אימרו לאמריקאים רוח בשערו
    • 14:44
    • 21.12.11

    להחזיר את השטח לאינדיאנים, לאוסטרלים להחזיר לאבוריג'נים, לניוזילנדים להחזיר למאורים, לסינים להחזיר לטיבטים, לרוסים להחזיר לצ'צ'נים ועוד ועוד. אנחנו עוד חזרנו לארץ אבותנו המוזכרת לא פחות בתנ"ך עליו מבוססות הדתות המונותאיסטיות של אלו שהוזכרו לעיל אז חסוך מאיתנו את הצביעות.
    בלי קשר לכל זאת צריך למצוא פתרון לסכסוך שיאפשר לשני העמים לחיות זה לצד זה וכל מי שחושב שהקבוצה שלו צודקת יותר הוא עיוור ואידיוט.

  •   איציק, השאלה רלבנטית לנושא הבעלות על הקרקע, ולכן עדיין קיימת מחלוקת במשפט הבינלאומי. אתה מטעה.
    • 16:11
    • 21.12.11

    בהאג לא נדרשו לשאלה למי הבעלות אלא רק קבעו כי אין ריבונות ישראלית.
    יש לציין כי החוק שתפס עד 67 הוא מימי האימפ' העות' שקובע שכל השטחים שלא יעובדו הם שטחי המדינה, אלה שיעובדו, שיכים למי שמעבד אותם

  •   אם בדקדוקי חוק עסקינן, כיון שישראל לא הכירה בביה"ד בהאג, אין לו תוקף. הדבר נכון, אגב, גם לגבי ארה"ב שאף היא לא הכירה בו. החוק המחייב הוא הישראלי.  (לת) מצ'לס
    • 16:29
    • 21.12.11

  •   אם יש כיבוש צריכה להיות כתובת ממי נכבש. אבידן
    • 17:05
    • 21.12.11

    השטח נכבש ממלכת ירדן, והיא אינה רוצה את השטח. אין "עם פלשתיני" כי - אין לו הסטוריה, אין לו שפה משלו ולא ספרות. אין לו מנהיג מלפני ערפאת, וערפאת עצמו היה רוצח ורמאי מדרגה ד'. ואחרון חביב: הוא מעולם לא שלט בארץ ישראל או בחלק ממנה, והוא הומצא ע"י הערבים שהובסו במלחמותיהם בנו רק כדי לסלק אותנו מארצנו.

  •   הפלסטינים הם היחידים החיים תחת כיבוש אורני
    • 19:20
    • 21.12.11

    האינדיאנים בארצות-הברית, האבוריג'ינים באוסטרליה, המאורים בניו זילנד והצ'צ'נים ברוסיה הם אזרחים של המדינות האלה. הם אינם חיים תחת כיבוש אלא במדינה שלהם. ישראל לא נתנה ולא תיתן את האזרחות שלה לפלסטינים ולכן המקרים אינם דומים.

  •   אז מי מונע מביברמן לספח את השטחים לישראל? ציפי? האג? בריטניה? אביב
    • 00:44
    • 22.12.11

    די לצביעות ולפחדנות של הימין.

    תועלה הצעת חוק שקוראת לספח את כל שטחי יהודה ושומרון לישראל על ידי שר נידח חסר תיק ובינה ונראה מי בקואליציה יעז להצביע נגד?

    אני כאיש שמאל מבטיח לתמוך מהצד.

08 מאמר מכונן, שמטיח את האמת הפשוטה והנקייה בפנים. שאפו לעמירה הס!  (לת) ניקו
  • 06:23
  • 21.12.11

09 ויש המשך.... אנטי גיבור
  • 06:32
  • 21.12.11

בהחלט מרתיח לשמוע על עוולות כאלו, זה הרבה יותר גרוע מדיקטטורה...לא לתת למחבלים תמימים (סליחה, גיבורים) להגיע בשלווה ולהתפוצץ במרכזי בילוי...ואנחנו עוד קוראים לעצמנו דמוקרטיה ??? ממש מתקנא באצילות הנפש האנושיות וזכויות האזרח של שכננו (השלכת מתנגדים מהקומה ה12 ) בחמאס ( שגם שם אנחנו לא מפסיקים לרדת לחייהם השלווים ואפילו לא מניחים להם בעניין שיגור הגראדים...אבל מה אפשר לצפות מממשלת ימין קיצונית) ובסוריה שדואגים לזכויות האזרח ברמות על אנושיות ...(רק 5000 נרצחים מתוך עם שלם !!! ...ובסוף הנובל מוענק לאובמה) וכמובן שהעם מביע את הערכתו בקלפי...99 אחוז בחרו באסד ורק אנחנו תקועים עם דיקטטורים...ובכלל, הציות הזה לחוק, לגבי בניה לא חוקית, בכל מדינה מתוקנת מאוד מעודדים תופעות כאלו...אבל לך תתווכח עם ליברמן.....במיוחד כלפי אוכלוסיה עויינת המנסה להשתלט בכוחנות על אדמות לא להם...אם רק יכלנו ללמוד לנהוג בשכננו באותה עדנה שהם נהגו בנו לפני הכיבוש הנורא, עם זכויות אזרח מלאות וגישה חפשית למקומות הקדושים (דרך בורמה, פרעות 29 ,47 , פדיון) אחח...איזה עם נפלא, חבל שדור התינוקות שנרצח כאן בפיגועי הגיבורים הללו (הגנה עצמית אני מניח) לא יכול לראות ולחוות את זה....אני רק יכול לקוות שטיפול תרופתי יאזן במשהו את המח המעוות שלך...אך מסופקני.

  •   כל זה טוב ויפה, אבל הדיקטטורה הישראלית בשטחים התחילה 28 שנים לפני שפלסטינים החלו להתפוצץ בתל אביב המזכיר ההיסטורי
    • 19:10
    • 21.12.11

    וגם הטרור (שאגב בקושי קיים בשנים האחרונות) לא מצדיק ענישה קולקטיבית, נישול מאדמות, התנחלות בלתי חוקית ושאר הפרות בוטות של זכויות אדם. הדברים הללו אינם מחזקים את בטחון ישראל אלא רק מערערים אותו.

  •   אדון מזכיר בוא אני אזכיר לך שהטרור הערבי החל הרבה לפני שלמה
    • 00:07
    • 22.12.11

    ה"כיבוש", ואני אשמח אם תזכיר לי, באיזו שנה הוקם אש"ף? ותחת איזו מטרה?

  •   אם אתה במאוחדת...נסה ציפרולקס במינון יותר גבוהה  (לת) אנטי גיבור
    • 00:15
    • 22.12.11

  •   לא טענתי שלא היה טרור לפני, רק שהוא היה במינונים נמוכים יותר ולאו דווקא מהשטחים המזכיר
    • 02:22
    • 22.12.11

    ולכן לטעון שהכיבוש משמש כהגנה מהטרור זאת טענה נלעגת.

    ואם כבר מסע במנהרת הזמן, מעניין שדווקא אצ"ל היה החלוץ בשיטה של פצצות במקומות הומי אדם.
    אש"ף הכריז כבר לפני יותר מ-20 שנה שהוא מסתפק בגבולות 67. כמו שלבגין ניתן לסלוח על עברו הטרוריסטי (או לפחות להבליג), גם לאש"ף אפשר, אם רוצים אי פעם לסיים את הסכסוך הזה.

10 לתרגם לאלף שפות ולהפיץ בכל העולם. להפוך לטקסט חובה בכל בתי הספר בפלסטין השדודה.  (לת) נפעם ונרגש
  • 06:57
  • 21.12.11

  •   אני לא רק נפעם ונרגש. אני גם חותם בדמע ומתפעם בכל נימי ישותי. מחזק את ידי לוחמי החופש
    • 07:50
    • 21.12.11

    הפלסטינים הנפלאים והמהוללים ואת הגנרל הנפלא שירד מהשמים להנהיג את העם הפלסטיני המפואר הלוא הוא אבו מאזן ואת העיתונאית האמיצה והעשויה ללא חת. הרואה היחידה בארץ השוטים, מצפון הדור, מעיין נובע של חוכמה ואומץ, אנושיות ומוסריות, מורה דרך לאנושות כולה - עמירה הס.

  •   אתה רציני? אם "כן", בטח שכחת לקחת את הכדורים...  (לת) elis
    • 10:59
    • 21.12.11

  •   ס-ת-א-א-א-א-א-ם.  (לת) רק צחקתי...
    • 15:11
    • 21.12.11

11 קולך זוהר בחשכה  (לת) אורן מדיקס
  • 07:06
  • 21.12.11

12 עכשיו יקומו כל הימנים ובמקום להתיחס לעובדות הם יגידו.... אבל אבל אבל הם התחילו, מגיע להם.....  (לת) תודה עמירה
  • 07:13
  • 21.12.11

  •   להם יש "נרטיב" של שקרים והעלמות של עובדות, ה"נכבה" פתאום אירעה לא תקפו אותנו 6 מדינות ערביות שהובסו, גם ששת הימים נפלה מהשמים וירדן לא תקפה והובסה וכך נוצר הכיבוש והרשימה ארוכה כרשימת השקרים שלהם  (לת) בשמאל אין עובדות
    • 08:40
    • 21.12.11

13 בתור מערכון זה טוב כי הרי ברור שהס התכוונה להלל את הישראלים שנשארים שפויים מול פושעי המלחמה הפלשתינים שהורגים אזרחים ללא אבחנה ובכוונת תחילה כבר עשרות שנים. עוד לפני שהיה כבוש ולפני שהיתה מדינת ישראל.  (לת) ע.ג.
  • 07:29
  • 21.12.11

14 רוב העם הפלסטיני בחר בבחירות את חמאס .. חמאס קורא להשמדת ישראל .. מסקנה? רוב העם הפלסטיני אלים וחסר בינה ודעת ניר
  • 07:36
  • 21.12.11

גיבורים? סתם אידיוטים שכבר יכלה להיות להם מדינה בגודל פי 5 ממה שהם מבקשים היום לפני עשרות שנים.
אילו רק היה להם שכל ל״גיבורים״ הלחו

  •   רוב העם הישראלי יהודה
    • 07:56
    • 21.12.11

    רוב העם הישראלי בחר בממשלת הימין הקוראת להשמדת כל מי שאינו יהודי ,מסקנה רוב העם הישראלי אלים וחסר בינה

  •   רוב העם בישראל בחר מספר פעמים בשמאל שהביא עלינו את אוסלו, ההתנתקות והצעות אולמרט...  (לת) ממש לא
    • 10:01
    • 21.12.11

  •   אחזור על השאלה, שמערכת "הארץ" לא פרסמה: איציק
    • 18:17
    • 21.12.11

    איפה מצאת ממשלה (כלשהי, ימין או שמאל) שקראה להשמדת כל מי שאינו יהודי? מי שאלים וחסר בינה זה אתה.

15 סוף סוף ממלא העיתון את תפקידו כבטאון פלסטיני מוביל. כבוד וייקר לעמירה, אבירת המאבק לשחרור פלסטין.  (לת) ט. פחימה
  • 07:42
  • 21.12.11

16 יום הזכרון לחוצפה ולגבורה מסכנים
  • 07:46
  • 21.12.11

הייתי יכול לכתוב אלפי מילים על הגבורה הפלסטינאית שלך שכוללת מחבלים מתאבדים, רקטות, בקבוקי תבערה, שיסוף גרונות, וכמובן, איך אפשר בלי, ההחלטה שלהם לסרב לחלוקת הארץ ולפתוח במלחמה על שלדי אדם שיצאו מכבשני אירופה. ההיסטוריה לא התחילה ב 1967 אבל הגבורה הפלסטינית שעיקרה הוא תבוסתנות, התבכיינות,דרישה מישראל לקבל אחריות על הטעויות שלהם עצמם והתעלמות מוחלטת מהמעשים הנפשעים שלהם שהביאו אותם למצב הזה , הגבורה הזאת שהגברת הס כנראה מדברת עליה מוכיחה את מה שהרוב העצום במדינה יודע, הנרטיב של הס ושכמותה לעולם לא יתקבל על ידי הציבור, לעולם לא. למה? כיון שזה מעוות,תלוש, אנחנו לא עוצמים עיניים , העיניים שלנו פקוחות, המצב בשטחים אולי קשה ונורא, לפלסטינאים יש חלק גדול,גדול מאד מאד במצב הזה. אנחנו לא חייבים להם דבר ואף על פי כן אנחנו מוכנים לפשרות, למציאת פיתרון אלא שאין סיבה שהצד המנצח ייצא מקופח, בטח לא כשהצד המפסיד הוא גם הצד התוקפן.

17 עם ההגיון המופלא שלך ניתן רק להניח שבעינייך טובחי משפ. פוגל מאיתמר הם לא סתם גיבורים, הם הם העילית של המין האנושי מתמחה בפסיכיאטריה
  • 07:47
  • 21.12.11

גברת יקרה , יש היום תרופות למה לסבול ? ...

18 לנוכח שריפת בית הכנסת ברמלה היום, מה זה אומר על "גבורת העם הישראלי"?  (לת) כנראה כלום
  • 07:48
  • 21.12.11

  •   ההבדל הוא שבישראל מגנים מי ששרף מסגד או זרק אבן והפלשתינים כולל אמירה אס אס הופכים כל רוצח תנוקות לגבור לאומי.  (לת) ע.ג.
    • 11:11
    • 21.12.11

19 הדיקטטורה הישראלית היא אמנית הסטנדרטים הכפולים.  (לת) הידיים ידי הבריונים והראש הוא שלהמשטר העוין השונא אותם שונא אותם ומתנכל להם
  • 07:51
  • 21.12.11

20 שפוי לפוצץ את קו 5 מ. ל
  • 07:52
  • 21.12.11

ולהחזיק בן אדם 5 שנים בבוקר. גיבורי על. סופר פאלי.

21 הפלסטינים הם גיבורים. זו קביעה עובדתית שאינה מיועדת לבריונים אלא לעוצמי העיניים הרבים מספור. מה שהם לא רואים לא קיים ולא מפריע.  (לת) עמירה הס גיבורה
  • 07:52
  • 21.12.11

22 למה את מפריעה להסברה הישראלית, עמירה ערן ברין
  • 07:57
  • 21.12.11

אמר מי שאמר בימים ההם שכל שקר שחוזרים עליו וחוזרים עליו, מתקבל לבסוף. ההסברה שלנו מזיעה קשות לטעון שאנחנו הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, השג שלעצמו ממש מרשים, ושקיים שיוויון בפני החוק, שאנחנו פועלים לקידום השלום ולהקמת מדינה נפרדת לעם השני, ואת נכנסת עם העובדות מהשטח. איפה הסולידריות?

23 לשכמותך התכוון פרופ' ישעיהו לייבוביץ במונח הכל כך מדוייק "יודונאצים". ואכן השפיות והסבלנות של הפלסטינים היא זו שתנצח את כנופיות תג מחיר ושולחיהם....  (לת) איזהו הגיבור הכובש את יצרו
  • 08:01
  • 21.12.11

24 ואת הגיבורה שלנו  (לת) הומלס
  • 08:06
  • 21.12.11

25 "מחלת האדון"- מחלה סופנית=הכיבוש כסרטן עם גרורות.תיאור מדויק הבאת.הכיבוש אוכל בנו כחברה ואת האמת הזו בוחרי הימין לא מבינים ,כמקופחים מקפחים  (לת) שומר חוק
  • 08:12
  • 21.12.11

  •   ה"כיבוש" הוא הדרך בה עמים השתלטו תמיד על ארצות. איציק
    • 14:31
    • 21.12.11

    טורקיה הייתה פעם אסיה הקטנה, על השליטה בה נלחמו הפרסים והיוונים. כל אמריקה - מהצפון ועד "ארץ האש" הייתה שייכת לילידים האינדיאנים. כנ"ל - אוסטרליה וניו זילנד. בוחרי הימין מבינים זאת יותר טוב ממך ומשאר מגיבים אכולי שנאה עצמית כאן. "הארץ" הוא עיתון של אלה שהפסיקו לחשוב, כי העיתון חושב במקומם. למזלך, אתה לא כפוף לכובשים ערבים, אחרת היית סובל כמו העם הסורי.

26 דווקא המתנחלים קיימו במשך כ-20 שנה יחסי שכנות טובים עם הערבים. טייס אוטומטי
  • 08:15
  • 21.12.11

בניגוד לשמאלנים ה"הומנים" שבראש דאגתם ההיפרדות מערביי השטחים, דווקא המתנחלים קיימו במשך כ-20 שנה יחסי שכנות טובים עם הערבים, עד שהגיע שר הבטחון רבין ופרצה האינתיפאדה 1. מאז חיפשו ה"שכנים" הערבים במיוחד את דמם של המתנחלים. עפ"י נתוניו של נדב שרגאי ("הארץ" אונליין 23.9.03), היה מספר ההרוגים מקרב המתנחלים בשתי האינתיפאדות פי-4 מחלקם היחסי באוכלוסיה. (מהנתונים לא ברור אם הוכללו גם המתנחלים הרבים שבקרב ההרוגים של צה"ל, כך שיתכן שהמספר גבוה במידה משמעותית).לאור זאת, ולאור הפחד המתמיד בקרב משפחות המתנחלים מהרצח הבא, ר' הטבח באיתמר, הגיוני לצפות מהם למשהו אחר מאשר עוינות?

27 בכל העולם הדמיון הערבי הוא שם דבר, אבל אצל גב. הס הנתונים של הפלסטינים הם בגדר מדע מדויק.  (לת) תרשי לי לפקפק בנתונים...
  • 08:19
  • 21.12.11

28 לתיזכורת, היסטורית הטירור הערבי ביאהוד. סולו
  • 08:20
  • 21.12.11

הטירור הערבי המאורגן כנגד הישוב היהודי בא"י,
צמח וטופח ע"י ממשל המנדט הבריטי,
במטרה לחסל את הצהרת בלפור בדבר בית לאומי ליהודים בא"י.
המטרה הושגה במלואה בשנות השלושים, `הספר הלבן`.
כתוצאה מהנ"ל, קרו אירועי הטירור של תרפ"א, ותרפ"ט, ותרצ"ו עד תרצ"ח,

- בשנת תרצ"ח אירועי הטירור כוונו גם כנגד הבריטים,
ואז הצבא הבריטי קם וחיסל את כל כנופיות הטירור הערביות שפעלו אז בא"י.

- בנובמבר של שנת 47 התקבלה באו"ם תוכנית החלוקה,
ואז הערבים בא"י וביתר ארצות ערב התגייסו לטרפד את תוכנית החלוקה של האו"ם,
ממשל המנדט עודד את הערבים של א"י וארצות ערב לבוא ולבצע את זממם.
ומלחמת תש"ח התחוללה, בסיומה הובסו כנופיות וצבאות הערבים,

- בין תש"ח לשנת 56, היה טירור ערבי מסיבי, הן מרצועת עזה באירגון המצרים,
והן משטחי יו"ש באירגון הירדנים.
מלחמת 1956 שמה קץ לאירועי הטירור, הן מרצועת עזה, והן משטחי יו"ש.

- בין שנת 56 לשנת 67, הסורים שישבו אז ברמת הגולן על גבול הירדן והכינרת,
המשיכו במעשי הטירור כלפי מדינת ישראל,
ע"י הפגזות מסיביות על ישובים ישראלים,
וע"י החדרת מחבלים למטרות רצח אזרחים.

- במאי 67, החליטו מדינות ערב שהם מספיק חזקות לקום ולהשמיד את מדינת היהוד,
אספו את צבאותיהן לעמדות תקיפה,
והמתינו לצבא העירקי שיגיע לשומרון בכדי להתחיל במצווה,
ואז מדינת ישראל תקפה ראשונה, והתוצאה "הכיבוש המשחית".

- בשנת 1969 הערבים ניסו לארגן כנופיות טירור בשטחי יש"ע,
כל הכנופיות הושמדו ע"י צה"ל בסריקה מבית לבית.

- בין השנים 67 ל-70, ערפאת ויתר אירגוני הטירור הפעילו טירור משטח ממלכת ירדן,
חוסיין מלך ירדן, שחשש לחייו ולשילטונו מכנופיות אלו, קם והשמיד אותם כליל,

- בין שנת 70 ל-82, התארגנו כנופיות הטירור על שטח דרום לבנון,
ומשם הפעילו טירור כנגד מדינת ישראל, הפגזות וחדירות מחבלים למטרות רצח.
ב-82 צה"ל בראשות אריק שרון פלש ללבנון והשמידם,
שארית הפליטה של הכנופיות הוברחו ע"י הצרפתים ידידי הערבים, לטוניס.

- במקביל, ב-73 מדינות ערב חשבו שוב שאפשר להשמיד את מדינת היהוד,
ופתחו במלחמה, והובסו בה.

- ב-87 פתחו הערבים ביו"ש בעידוד ערפאת שבטוניס באינתיפאדה הראשונה,
כעבור שנתיים אינתיפאדה זאת חוסלה כמעט כליל.

- ב-93 ייבאו המסוממים מהסמול מטוניס, את טירור עוסלו לתוך א"י.
ערפאת מיד לאחר הגיעו לכאן, הקים מערך של כונופיות טירור,
שצויידו בנשק ובחומרי חבלה ממחסני הצבא של ערפאת.
(הצבא הפלשתיני שימש אז, וגם משמש כיום כעורף לוגיסטי לכנופיות הטירור),
חלק מאנשי כנופיות הטירור היו מגוייסים לאחד ממנגנוני הצבא של ערפאת,
וקיבלו משכורת צבאית ישירות,
כל היתר קיבלו כסף בהתאם לכמות הפיגועים שהם ייזמו,
ולפיגוע איכותי במיוחד, הם קיבלו בונוס גדול במיוחד.
זאת הייתה השיטה מאז בואו של ערפאת, וזאת היא גם השיטה כיום.

  •   ההרוג הישראלי הראשון במלחמת תש"ח, בשוק הכרמל בת"א. סולו
    • 09:52
    • 21.12.11

    בבוקר שלמחרת הכ"ט בנובמבר, הלך הרוקח היהודי כמנהגו כל יום,
    אל המספרה שמול בית המרקחת שלו שבמורד שוק הכרמל.
    כל בוקר הספר הערבי היה מגלח את הרוקח,

    באותו בוקר באמצע הגילוח נשמעו צעקות מהרחוב,
    זאת הייתה הפגנה של הערבים מיפו, כנגד החלטת האו"ם על החלוקה.
    הספר יצא החוצה וראה את המפגינים הערבים שועטים במעלה הרחוב,
    עם קריאות "אטבח אל יהוד" "אטבח אל יהוד".
    הספר נכנס בחזרה למספרה, שחט את הרוקח שישב על הכסא.
    והוציא את הגופה אל הרחוב.
    וכל קהל המפגנים הערבים החלו לרקוד על הגופה,
    כשהם מרטשים אותה בסכינים ובאלות.

    כך החלה מלחמת תש"ח.
    שבה היהוד לאחר כ-6000 הרוגים, הצליחו לנצח בה.

    מסקנה.
    הערבים יכולים להתבכיין, והסמולנים גם כן יכולים להתבכיין ולשקר בשבילם.
    זה רק עושה טוב בנשמה של היהוד, שהם הם שמתבכיינים.
    כי נקמת רוקח יהודי תמים, לא ברא השטן.

  •   להלן דוגמית קטנה מהיסטורית הטירור הערבי ביהוד בארץ הקודש. מאורעות תרפ"ט בעיר חברון, סולו
    • 09:53
    • 21.12.11

    בחברון הייתה קיימת קהילה שמנתה למעלה מ-700 נפש,
    בין היהודים לערבים בחברון התקיימו קשרי מסחר טובים.
    הקהילה בטחה בנכבדי העדה המוסלמית ולא רצו לקבל את עזרת ההגנה,
    באותו בוקר יום שבת, ב-24 לאוגוסט פרצו מהומות בחברון,
    בסביבות 2000 ערבים שהיו מצוידים בנשק קר צרו על המתחם של הקהילה, ופרצו אליו,
    השוטרים שהיו במקום לא יכלו לעמוד בפני הפורעים,
    שעברו מבית לבית והרגו בסכינים וגרזנים יהודים,
    בזזו רכוש ואנסו וטבחו בתושבי חברון.

    מידע על העומד להתרחש הגיע גם לאירגון ההגנה, וגם לשילטון המנדט הבריטי.
    אירגון ההגנה גייס את כל כוחו, ושמר על ישובי היהוד, להוציא את חברון.
    (כאמור הקהילה בחברון לא רצתה באנשי ההגנה בקירבה,
    היא סמכה על שכניהם הערבים)
    שילטון המנדט הבריטי, ריתק את כל כוחותיו הצבאיים במחנות,
    בכדי לא להפריע לפורעים הערביים לבצע את זממם,
    בסיום המאורעות, ממשל המנדט הבריטי הקים וועדת חקירה, שתוצאתה `הספר הלבן`.
    ----------------------------------------------------------------------------

    נ.ב.
    אם טבח תרפ"ט בחברון התחולל בגלל תקיעה בשופר ליד הכותל, אזי..
    אזי יש הצדקה להתנחלות יהודית בתוך חברון,
    ומי שלא מבין זאת, הוא אוויל סמולני מצוי.

    נו, אז הפגורומים של היום בחברון זה אפס אפסים לעומת זה שבתרפ"ט,
    וגם הטבח של גולדשטיין במערת המכפלה, לא היה הראשון בחברון.

  •   אין ולא היה אף פעם הסכם שלום המבוסס על פשרה טריטוריאלית Commander Vimes, Ankh-Morpork, DiscWorld
    • 12:52
    • 21.12.11

    כל מאבק בין שני לאומים על אותה טריטוריה,
    והטריטוריה המדוברת אצלנו, היא לא רק עזה ויו"ש וירושלים ורמת הגולן,
    אלא גם כל הטריטוריה בין הנהר לים,
    נגמר באחת מהצורות הבאות,
    - הצד המנצח במאבק לוקח הכל,
    - והצד המפסיד במאבק,
    או שמגורש מהטריטוריה,
    או שמושמד כליל,
    או שנשאר ומסכים לעליונות הצד המנצח,

    כך זה קרה לאורך כל ההיסטוריה הרחוקה, והקרובה, והעכשווית,
    בכל ארצות אירופה, בכל ארצות אמריקה, הצפונית, המרכזית, והדרומית,
    וכך זה יקרה גם כאן, בטריטוריה בין הנהר לים וברמת הגולן.

    הדחף הטריטוריאלי הוא ביאולוגי (גנטי),
    והוא קיים אצל כל בני אנוש, (להוציא את הסמולנים הישראלים),
    והוא קיים גם אצל רבים מבעלי החיים,
    למשל אצל הכלבים, והחתולים, והקופים, והזאבים, וכו..
    האבולוציה עדיין לא מחקה דחף זה אצל בני אנוש,

    נ.ב.
    גם המאבק שלנו עם הערבושים שנמשך כ-100 שנה,
    עדיין לא הסתיים בהסכם פשרה טריטוריאלי בר קיימא,
    את סיני החזרנו כולו עד לגרגר האחרון,
    את דרום לבנון החזרנו כולו, עד למטר האחרון.
    את הגולן הסורים רוצים בחזרה, כולל החוף המזרחי של הכינרת.
    את רצועת עזה החזרנו כולה. והקאסמים ממשיכים לעוף.
    וממשלת החמאס שנבחרה ברוב, רוצה כיום גם את ת"א / יפו.
    ועדיין נמשכת המלחמה. והיא תמשך עד שתוכרע בכח.

    השאלה הפתוחה היא: מי יהיה המנצח ?.
    היאהוד או הערבוש.
    -----------------------------------

    אין, ולא היה, ולא יהיה אף פעם, פרטנר פלשתיני לשלום אמיתי
    מכוון שאוכלוסיה פלשתינית זאת מורכבת מאוסף חמולות ללא קשר לאומי ביניהם,
    ולכן אין היא מסוגלת להרכיב הנהגה לאומית, המקובלת על כולם,
    אלא רק אנרכיה שילטונית. שקיימת אצלם מאז שיבת ציון של היהוד.
    - אוסף של כנופיות טירור חמולתיות,
    - שלל אירגוני טירור מכל האדיאולוגיות החברתיות והדתיות.
    - ממשל מרכזי מושחת עד ליסוד.

    וכל אלה מקבלים מימון בשפע בכדי שישארו באנרכיה השילטונית,
    ויבצעו פעילות טירור כלפי אזרחי ישראל.
    המימון בא מארצות ערב, בעיקר מסעודיה ואיראן,
    וגם מאירגוני האנטישמים ל"זכויות האדם" שבמערב,
    וגם מממשלות ארצות המערב, ומארצות הברית, ומהאו"ם,
    וגם בטימטום סמולני מסוממם, מישראל עצמה.

29 אל תאמינו שסבל הפלסטינים מזיז לשמאלנים. תזכורת היסטורית
  • 08:27
  • 21.12.11

את השנאה העזה ביותר הם הפגינו דווקא נגד משה דיין שהנהיג בשטחים את המשטר הנאור וההומני מכל אלה שבאו אחריו. הוא גם דרש לבטל את משטר הכיבוש, ולהעניק לפלסטינים ממשל עצמי, וגם לזה התנגדו כל השמאלנים, שהרי בלי הכיבוש על מה היה להם ליילל כל השנים?

30 Finally, there is a non racist article Ausama, Canada
  • 08:34
  • 21.12.11

Almost no article is clean from racist expressions against Arabs and Muslims. This time I read an article for one Israeli who is rational not emotional. The racism is killing the country and shortening its life. Such a writer would help a little to give some chance to Israel to survive. Sadam husain, Mubarak, Asaad., zein Ben Ali and all the governments of Israel have been acting the same but in different ways. Their ends will be for sure...the same.

31 כל מדינות ערב והמדינות המוסלמיות בעולם הם "יודנריין" משאת הנפש של היטלר, זו עובדה שאומרת הכל  (לת) תזכורת לעמירה אם הייתה כובת ההפך לא הייתה נשארת שם רגע
  • 08:50
  • 21.12.11

32 תגידו, אתם שם ב"הארץ" קרפד
  • 08:59
  • 21.12.11

אם זה היה מאמר של כותב ימני הייתם מפרסמים אותו? הניחו רגע בצד את ההשתייכות הפוליטית, זה סתם מאמר שטוח, פשטני, פופוליסטי ופרופוגנדי.

33 מתי הפלסטינאים יהיו גיבורים אמיתיים ויבחרו בשלום? לא שלום בחארטא אלא שלום אמיתי שבא מתוך רצון לקבל את האויב ולחיות איתו בשיתוף כמו שרוב הישראלים רוצים? אז הם יהיו גיבורים. עד שזה יקרה, הם לא גיבורים אלא אנשים שהשנאה מניעה אותם. מי שפועל משנאה איננו גיבור.  (לת) Zאמבוקי
  • 09:05
  • 21.12.11

34 הגיבור האחרון שבהם שחט שני עוללים והוריהם עידו
  • 09:08
  • 21.12.11

את משפחת פוגל , אם אלו הם גיבוריה של הכותבת מה כבר יש לנו לכתוב ?
באיזה מילים נשתמש כדי להביע את שאט נפשנו ? עזבו .. חבל על המאמץ

35 כהרגלה עמירה הס משתמשת במושגים כוזבים כדי לתאר בוריס
  • 09:13
  • 21.12.11

את סלידתה ממדינת היהודים אליה הגיעו הוריה שלא מרצון ובה היא חיה (אגב,מה מונע מנס לוותר על אזרחותה הישראלית,לארוז מזוודה ולעזוב למקום אחר שבו היא תמשיך את מאבקיה לחיסול היישות הציונית ?).משטר הכיבוש בשטחים איננו דיקטטורה - אילו הס היתה חיה יום אחד תחת משטר דיקטטורי היא מבינה את ההבדלים.באותה מידה הס נוטה להזנות מושגים נוספים כמו אפרטהייד לדוגמא,מושג שאין בינו ובין הכיבוש ולא כלום. ראוי להזכיר את שתיקתה של הס באשר למעשי הטבח הנוראים שמתבצעים בסוריה ואת העובדה שבעת שהמתינה עם חבריה למשט לקראת יציאה מתוקשרת לכיוון רצועת עזה,הס לא העלתה על דעתה לשאול את חבריה למשט האם לא ראוי שישנו את היעד וייצאו דווקא לכיוון חופי סוריה - זה פרצופה האמיתי של הס,המוסריות ממנה והלאה.

36 הפלסטינים אינם גיבורים. הם עושים מה שכל עם אחר חפץ חיים היה עושה. מי שגיבור עמירה זו את ישי
  • 09:14
  • 21.12.11

שבמקום להיכנע למה שאת מכנה הנורמליות הישראלית, ממשיכים "להטריד" אותנו עם טורים כאלה. מיליוני ישראלים יהודים מוכיחים כל יום שכל כך נוח לחיות אחרת.

37 כל מילה אמת, וטוב שעדיין יש עיתון שמוכן לפרסם את האמת  (לת) מיקי
  • 09:16
  • 21.12.11

38 את אישה ממורמרת, תתרכזי בדברים חשובים יותר שלמה
  • 09:17
  • 21.12.11

אם הם היו מעוניינים, הם היו חיים כבר בעצמאות מוחלטת.. שתי כוס יין ותרגעי...

39 צודק ניר מתגובה 3, ואוסיף עליו שראוי וצודק למנוע זכות להגדרה עצמית ממי שלא מוכן לתת זאת לאחר. רונן מ.
  • 09:30
  • 21.12.11

עד שהפלסטינים יסכימו שגם ליהודים זכות לבית לאומי בארץ ישראל, ראוי למנוע מהפלסטינים הקמת בית לאומי בארץ ישראל.
רונן

40 גבורה זו לא התכונה הראשונה שעולה בראש כשחושבים על פלסטינים גדליה
  • 09:37
  • 21.12.11

טפשות, רשעות יוצאת דופן, התקרבנות.
גבורה? אפילו לא נכנסת לרשימה.

41 מירה'לה, נכון שאנחנו דפוקים אבל לידם ..?קדושים אנחנו .  (לת) ישר אל
  • 09:57
  • 21.12.11

42 מה שמגדיר אותך יותר מכל זה היכולת המופלאה להוציא מתחת האבנים את כל השרצים, הרמשים ובעיקר את הבורים וניכלים מהימי, שמטרתםן להפיץ את תורת השקר שלהם באיבחת מחשב אחת.. מה שמנחה אותם הוא כעס על יציאת האמת לאור כשהם מנסים להסתיר אותה פן תתגלה ערוותם בפרהסיה  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 09:58
  • 21.12.11

43 מאמר מטופש שנכתב לטובת תרגומו לאנגלית והפצתו לתמימי ובורי העולם  (לת) שמעון
  • 09:59
  • 21.12.11

44 יישר כוח על מילותייך שהן אמת  (לת) שומר חוק
  • 10:01
  • 21.12.11

45 מאמר מגעיל. אמור לי מי גיבוריך ואומר לך מי אתה  (לת) אסף, שמאלן שפוי
  • 10:01
  • 21.12.11

46 קול קורא למועמדים לפרס הגבורה ע"ש סמיר קונטאר. לפרטים ע.הס, מערכת הארץ  (לת) צפוני
  • 10:04
  • 21.12.11

47 מסכימה רות
  • 10:11
  • 21.12.11

מסכימה עם כל מילה, אין די לצביעות ולהעמדת הפנים ולאוזלת היד של כולנו.

48 ראיון מאלף עם יוסי ביילין בקשר להסכמי אוסלו דוד
  • 10:12
  • 21.12.11

בריאיון לאברהם תירוש, מייד אחרי חתימת ההסכם ("מעריב", 26.11.1993)
ביילין: תשאל אותי אם אני שלם, אגיד לך שלא. מה, זה מאה אחוז בטוח? אין לי הרבה מאוד סימני שאלה? אני לא ישן בלילה בשקט והמבחן הגדול ביותר של ההסכם הזה יהיה מבחן של דם.

תירוש: כלומר?

ביילין: המבחן יהיה בחודשים ובשנה-שנתיים שלאחר יישומה של האוטונומיה בעזה וביריחו והקמת המשטרה הפלשתינית. זו תקופת הסתתמות הטענות. אם חלילה יחלוף זמן סביר ואי אפשר יהיה להתגבר על הטרור, לא יוכלו הפלשתינים לטעון: אין אנו יכולים מתוניס למנוע טרור, הרי אין לנו משטרה.

תירוש: ואז מה?

ביילין: אם יתברר שהם לא מתגברים על הטרור - זה הסדר זמני, ועם כל הקושי שבדבר לא תהיה לנו ברירה, אלא לחזור ממנו. אם נראה שרמת האלימות לא יורדת, לא נוכל להמשיך הלאה, ובוודאי לא נלך למימוש של הסדר קבע. ואם לא תהיה שום ברירה, צה"ל יחזור למקומות שהוא עומד לעזוב בחודשים הקרובים".

ועל זאת נאמר "כל המוסיף גורע"

49 מאמר מוזר שראוי ל"הארץ" . אחד
  • 10:13
  • 21.12.11

קיצוניות היא תכונה גרועה שמשמשת כבומרנג נגד "הקיצון". מאמרה הקיצוני והמוזר של גב' הס מוכיח זאת. הרעות הישראליות בשטחים אינם עושים את הפלשתינאים לגיבורים. התנהגותם גרועה מהתנהגות הישראלים. הם אלה שאינם מכירים בזכותה של ישראל להיות מדינה של העם היהודי, בעוד שהם דורשים שפלשתין תהיה נקייה מיהודים. הם אלה שמסרבים לחדש את המו"מ המדיני עם ישראל. הם אלה שבחרו בחמאס ברצועת עזה ( עמדה קיצונית אנטי ישראלית לאחר שישראל פינתה את כל רצועת עזה). הם אלה שהתפוצצו ברחבי ישראל והרגו יהודים רק משום שהם יהודים. והרשימה ארוכה.

לטעון שישראל דיקטטורית ושהפלשתינאים גיבורים, זה תיאור מעוות של המצב האמיתי. עוד מאמר צפוי, מגמתי ומעוות של גב' הס. הארץ ממשיך להיות במה למאמרי שיטנה חריגים נגד ישראל. וראה פלא,המשטר הדיקטטורי הישראלי לא מונע זאת. דיקטטורה משונה, לא?

אני רוצה בשלום עם הפלשתינאים ותומך בפינוי התנחלויות שמחוץ לגושי ההתיישבות היהודית בשטחים ( גם להם התנגדתי, אך הן עובדות לא הפיכות ללא מלחמת אחים, וזה גרוע מכל). אך הממשלה הימנית בישראל לא הופכת את הפלשתינאים לגיבורים ואת מדינתנו לדיקטטורה.

50 שנאה עצמית זו מחלה קשה, כנראה בלתי הפיכה. עצוב יאיר
  • 10:17
  • 21.12.11

עצוב מאד

51 גבורת היהודים וישראל במזרח התיכון משה
  • 10:21
  • 21.12.11

הכותבת ההזויה אינה נותנת הדעת שאנחנו נמצאים מזה קרוב ל-100 שנים תחת מצור אמיתי, מצור שמטרתו לזרוק אותנו לים . אם חלילה נובס , אחת דתנו להיות מושמדים וכל הזיה של הכותבת ודומים לה , לא ישנו עובדות אלה.

52 האם יש בDSM הפרעת דלוזיה פוליטית? אני לא פסיכיאטר, רק נוירולוג
  • 10:21
  • 21.12.11

אם אין, כדאי לעדכן במהדורה הבאה!

53 אילו הנייר מסוגל היה להגיב היה בודאי זועק זעקה גדולה ומרה עד מאד על דברי משה בודק
  • 10:28
  • 21.12.11

השקר הכזב ההסתה ההבל ורעות הרוח של עמירה הס . תמהני כיצד מניחים לה לכתוב את דבריה האין אמנם גבול לחופש הביטוי? הרי זה חופש שיסוי

54 אין כאן גיבורים, לא בצד הישראלי ולא בצד הפלסטיני. יש כאן עיוות מתמשך, מכוון ואכזרי של מצב גיאו-פוליטי אומלל, שהיה יכול להיפתר מזמן, אלמלא הציניות וחוסר המוסריות של המנהיגים בשני הצדדים. ההמונים מובלים בשני הצדדים על ידי התלהמות לאומנית ואלה התוצאות. הכעס יוצא על העיתונאית והיא לא אשמה.  (לת) הכול דיבורים
  • 10:45
  • 21.12.11

55 מרוב שהם שפויים, צריכים שומרים חמושים למסעדות, חנויות, בתי ספר וגני ילדים בישראל  (לת) פותחת תיק בבקשה
  • 10:47
  • 21.12.11

  •   לפני ששת הימים התרכז הסכסוך הישראלי פלסטיני בגבול. מאז הוא בכל מקום אורני
    • 16:59
    • 21.12.11

    הסיבה שצריכים שומרים למקומות שונים בישראל היא שאין גבול בינלאומי בין הישראלים לפלסטינים. כשהיה קיים גבול כזה, עד מלחמת ששת הימים, התנקזה כל האלימות של שני הצדדים אליו. ישראל ביטלה את הגבול במלחמת ששת הימים ועושה מאז מאמצים רבים להתערבב בהם ע"י הקמת התנחלויות. לכן הסכסוך התפשט על פני כל הארץ.

56 זה בסדר, הרי הפלסטינים הם צאצאי היהודים המקוריים דוד
  • 10:48
  • 21.12.11

לא צריך לזעוק, הרי הפלסטינים הם צאצאי המכבים, שימרו את כל שמות הישובים מימי בית שני, הרומאים הגלו רק את האליטה, העם נשאר. בינתיים המירו את דתם, אבל הדם הוא דמנו (אם אנחנו באמת צאצאי היהודים מאז). אם כך נאמר בחנוכה, גבורת הפלסטינים צאצאי המכבים ! ומי שלא מאמין, שיקרא בכתבי צחק בן צבי, הנשיא שני של מדינת ישראל.

  •   רוב הפלסטינים הם צאצאי הכיבוש המוסלמי או מהגרים מארצות ערב...לא מאמין-בתבוק בוקיפדיה-טייבה, שייח מוניס, ג'סר אל זקרא או כל ישוב "פלסטיני" אחד... סחתיין על ההומור
    • 16:02
    • 21.12.11

    טייבה " ובזמן המאה ה-17 התיישבו במקום שבטים מאזור ערב הסעודית ומצרים - השבטים המצריים מצארוה או מסארוה, שכיום מהווים את החמולה הכי גדולה בטייבה, השבטים הבדואים ערב אל-בצה (عرب البصة) וערב אל-מראמרה (عرب المرامرة) ועוד."...
    ג'סר אלזרקאא - "ראשוני היישוב היו כ-80 משפחות בני חמולות שיהאב ונג'ר שהגיעו לארץ ישראל ממצרים ביחד עם חילות מוחמד עלי ב-1834, אליהם הצטרפו החמולות ג'ורבן ועמאש, בדווים משבטי ערב אל-ע'וארנה, שנדדו במאה ה-19 מבקעת הירדן‏[1] והתיישבו בשולי ביצות כבארה.‏"
    מכבים עלאק...

  •   ג'יסר אזרקא הוא יישוב שהוקם ע"י מחלקת ההתיישבות של הסוכנות היהודית אורני
    • 17:03
    • 21.12.11

    כדי לשכן את הפועלים הבדואים שלה. האם אתה מתנגד להקמת יישובים ע"י מחלקת ההתיישבות של הסוכנות?

57 צריך לקבל השראה מהמאמר הזה ולפעול לשיפור התוצאות אם כך הם באמת רואים את עצמם
  • 10:49
  • 21.12.11

עושה רושם של 'עוד קצת והם יישברו'.
צריך להשקיע בזה כל מאמץ ולרסק את מי שהמציאו לעצמם זהות כדי לשמש כעצם בגרון שלנו.
לרסק ולגרש, שילכו לבנות את עצמם עם אחיהם המשתחררים בכל האיזור.
לאור התחכחותם איתנו, יש להם הרבה מה לתרום בכך.

58 *"מאולפן המלחמה של החיים: מה שאינו מחסל אותי מחסן אותי" הגר
  • 10:50
  • 21.12.11

אכן לצד שואת הכיבוש הנפשעת קמה, מתעצבת וניצבת הגבורה הפלשתינית. יום יום שעה שעה, כמעט מחצית מאה של קולוניליזם נפשע וארור.

כבעמים ומקרים אחרים לאורך ההיסטוריה, רוח האדם ניצחה את הרשע במחנות, במשרפות בגולגאים וכו' (מחזהו של יהושע סובול, "גטו" הינה דוגמה עדכנית). חשכת הדיכוי וההשמדה היא שעמדה לאבותינו ולעמים ארים והאירהאת אור גבורת האדם ונצחון הרוח, לאורך מהלך ההיסטוריה.

צודק ישי (תגובה 30 לעיל) שעמירה הס גיבורה וחסידת אומות העולם בצל מציאות נוראית של השמדת עם, כיבוש, התנחלות ופשעי מלחמה -מהנוראים, הנפשעים והחמורים בהיסטוריה האנושית -כדרך ומציאות חיים יומיומית של כובש ונכבש, מדכה ומדוכה. עם זאת, יש להעלות על נס את הגבורה הפלשתינית בצל שואת הכיבוש ופשעי ההתנחלות, בריוני הגבעות וקלגסים-נוגשים ברשות וסמכות, במדים. יש להעלות על נס את היצירה, חיי הרוח ונצחון הרוח הפלשתינית חרף השמד הפיזי הן באומה ועם והן, אף ליחידים רבים מספור בקרבה.

תודה לעמירה הס ששבה לספר בימים האלה על הזמן הזה ממקומות אחרים וזמנים שונים. מי יתן שלא ניסים ולא נפלאות - וגם אם כן אז שיהיה - ימגרו את הרשע ופשע הכיבוש ויעשו צדק עם הגבורה הפלשתינית שמבבצצת באור גדול מבעד חשרת הכיבוש ופשעיו ומרצדת-מבהירה ומזכירה לכולם:
"כִּי עוֹד נַפְשִׁי דְרוֹר שׁוֹאֶפֶת,
לֹא מְכַרְתִּיהָ לְעֵגֶל-פָּז,
כִּי עוֹד אַאֲמִין גַּם בָּאָדָם,
גַּם בְּרוּחוֹ, רוּחַ עָז." (שאול טשרניחובסקי, "אני מאמין")
ואף אם יתמהה בו יבוא.

*פרידריך ניטשה, שקיעת האלילים (מתרגם: י. שייב) שוקן, 1996, עמ' 52.

59 כל הכבוד גיבורת אמת  (לת) יוסי
  • 10:55
  • 21.12.11

60 הארגון לשחרור פלשתין הוקם לפני שישראל כבשה את השטחים וגם אלו נכבשו במלחמת מגן אבי
  • 11:12
  • 21.12.11

וגם היום כשרוצים להחזיר את הכל הם לא מוכנים לסוף הסכסוך.

61 הקולוניאליזם הציוני בכל כיעורו וצביעותו זאת היא הדמוקרטיה הישראלית ואין בילתה  (לת) דמוקרט
  • 11:29
  • 21.12.11

62 "היש עם בעמים, אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש של הערצה והתמכרות?... וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך שיראה את הגאולה בנאצים הפלסטינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח". ברל כצנלסון  (לת) הוי ברל, ברל-כמה צדקת...
  • 11:36
  • 21.12.11

63 צודקת באלף אחוזים יוד
  • 11:45
  • 21.12.11

והקרבנות האחרים של מה שקורה בשטחים הם אנחנו. כשהעולם יבין שאנחנו לא שפויים, לא ליברלים, וכנראה גם לא כל כך דמוקרטים,יסירו מאיתנו כל תמיכה. ובלי התמיכה אנו כמו ברווזים במטווח. כל מה שהפלסטינאים צריכים זו סבלנות. אנחנו כבר נדאג להשמיד את עצמנו. ובינתיים הם שומרים על צלם אנוש ברובם. ועל כך מגיע להם צלש ואות גבורה.

64 גבורת ישראל מול הערבים! אביבן
  • 12:05
  • 21.12.11

עמירה הס שכחה מאיפה היא באה, אז בוא נלמד אותה קצת היסטוריה על ארץ ישראל: ב-1917 חבר העמים החליט להקים בית יהודי בארץ ישראל לעם היהודי בתפוצות, ומנדט האחריות ניתנה למלכות הבריטית שב-1946 נתנה לממלכה האשמית (שהם סעודים במלוא מובן המילה) 80% משטחה של ישראל לידיהם בוא בזמן שהעם היהודי באירופה חוסל על ידי הנאצים. ערבי מדינת ישראל באו מארצות ערב לשרת את הצבא הבריטי ותפסו מעמד תושב על חשבון העם היהודי, והבריטים לא ניסו למנוע זאת אלא עידדו אותם במעשי רצח אונס ושלילת הרכוש היהודי! בארבע מלחמות ארצות ערב ניסו לזרוק את העם היהודי לים ללא הצלחה, היום הם רוצחים את משפחתינו ברישיון השמאל הישראלי שרוצה לראות את חיסולה של מדינת ישראל. כשלעצמי אני לא יודע מאיזה סרט באת או היית שמצאת גבורת הערבים על ישראל, יותר נכון הוא זה שגבורת ישראל היא על הערבים ולא VISE VERSA . יש אימרה לאנשים כמוכם: מהרסיך ומחריביך ממך באו! גאה בך? אני לא. תקווה אני שיבוא יום ותתני את הדין על כל מעשייך נגד העם היהודי!!

65 אין ברירה בינימין עבאס
  • 12:28
  • 21.12.11

העםברירה עם היהודי הוא עם נרדף שצריך מקלט ומדינה בשעת הצורך, לצערי עובדה זאת אומרת שריבונות כזאת צריכה לבוא על חשבון מישהו והמישהו הזה עם כל הצער והאי-פייריות הם הפלסטינים . למזלנו לא הייתה כאן מדינה פלסטינית לפני כן והוויתור מהצד הפלסטיני, מינימלי . חבל שהם לא מבינים אותנו ואת הצורך הקיומי הבסיסי הזה . לגבי הכותבת , אולי תנסי לחיות קצת בגו קיום בלוד ותהני מהחיים.:)

66 עמירה הס מול גדעון לוי גד
  • 13:17
  • 21.12.11

שני עיתונאים הזויים שכל אחד מהם מנסה לשפר את הריטינג האישי על חשבון מדינת ישראל.
אז הפלסטינאים בישראל חיים מצויין במיוחד כאשר הם מאלימים הכנסות ונכנסים לקריטריון העוני ומנצלים את המדינה.
לגבי הפלסטינאים בשטחי יהודה ושומרון. נא השוו אותם עם אלו בעזה או ביתר מדינות ערב סביבנו ותראו מי חיי על רמת חיים גבוהה יותר שהיתה יכולה להיות גבוהה בהרבה אילולי האינטיפדות והמחבלים שהצמיחו.
לגבי פעולות תג מחיר יש לעוקרם מהשורש מאחר והם פוגעים בנו - המדינה ואינם תורמים ליכולת הקיום ההדדי עם הערבים שחלקם לפחות מעונין בכך.

67 זה לא חדש - הם גיבורים כבר מתרפ"ט  (לת) המתעורר
  • 13:22
  • 21.12.11

68 טרוריסטים שמתחבאים מאחורי אכלוסיה אזרחית (בעירק נשים וילדים) ומפציצים אכלסיה אדרחית בכוונה הם ממש לא אמיצים, אפילו פחדנים. גל
  • 13:24
  • 21.12.11

זו בושה להלחם נגד חבורה של פחדנים כמו הפלסטינים (והערבים בכלל). הם מתחבאים מאחרי נשים וילדים. מצבורי הנשר והמפקדות שלהם נמצאים בלב אוכלוסיה אזרחית. הנשק שלהם מכוון תמיד למרכזי אוכלוסיה אזרחית. זה ממש לא אומץ זו פחדנות ברמות הגרועות ביותר.

69 כמה שנאה עצמית יש בנו. רק על זה לא מגיעה לנו מדינה.  (לת) איציק
  • 13:36
  • 21.12.11

70 למי בדיוק הכוונה? אליק שרון
  • 13:44
  • 21.12.11

כאשר את מדברת על גבורתם של הפלשתינים - אני פשוטמ סקרן לדעת על מי בדיוק מדובר - על יוצאי מצרים?, סוריה?, לבנון?, נוודי החיג'אז?, שבטים שהגיעו מלוב? סודאן? ואולי מוגרביםשהגיעו ממרוקו? או שמא בכלל את מדברת על בוסנים?, או אלבנים?
טוב לא אלאה אותך יותר - מדובר על מהגרים מלמעלה מ-50 מדינות על פי רישומי ממשלת המנדט,
אז אולי תסבירי פעם למי הכוונה

  •   קראת לא נכון - היא כנראה מתכוונת לגבורה של יהודי פלסטין. ערן
    • 14:07
    • 21.12.11

    אחרת לא ברור מה היא מנסה להגיד בדיוק ומה היא לקחה אתמול לפני שהיא התחילה בכתיבת המאמר ההזוי הזה.

71 הלבנת פשעים בדק בית
  • 13:59
  • 21.12.11

עמירה הס מנצלת את הבמה הציבורית כדי לצרוב בתודעה של הישראלים את הלבנת הפשעים של הערבים (שמכנים עצמם פלסטינים) - שהם רוצחי אזרחים וילדים במלחמתם, כאילו גיבורים.

72 לאורני סתם עברתי בסביבה
  • 14:00
  • 21.12.11

בישראל מאז ומעולם היו יהודים שהושלכו ע"י אימפריות למיניהן.מה קרה,אין להשיג איי קיו?

73 לאורני סתם עברתי בסביבה
  • 14:00
  • 21.12.11

בישראל מאז ומעולם היו יהודים שהושלכו ע"י אימפריות למיניהן.מה קרה,אין להשיג איי קיו?

74 ודבר נוסף - אולי שמעתם את הפרקליט הנודע אלן דרשוביץ שהעיד כי הוא מצליח להתמודד עם תעמולה ערבית אליק שרון
  • 14:01
  • 21.12.11

ואנטישמית נגד ישראל - אבל יש לו קושי אמיתי להתמודד עם תעמולה של ישראלים חולים בראשם שנתפסים "כיודעי דבר"...
וכל המוסיף גורע

75 גב' הס,אם אילו הם גיבורייך,מה יאמרו אזובי הקיר.  (לת) סתם עברתי בסביבה
  • 14:10
  • 21.12.11

76 יישר כוח על מאמר המתאר את המציאות כהוויתה. מציאות אותה מנסים מרבית היהודים להדחיק  (לת) נפתלי אור-נר
  • 14:20
  • 21.12.11

77 וואו! איזה מאמר מנותק מהמציאות! ערן
  • 14:21
  • 21.12.11

כמה עובדות:
מה שאצל היהודים נחשב קיצוני שבקיצוני אצל הערבים הוא הקונצנזוס המתון.
היהודים מזדעזעים ממקרים של השחתת רכוש מוסלמי וצועקים (בצדק) עד לב השמיים.
ה"פלסטינאים" יוצאים לרחובות ומחלקים ממתקים כשילדים ונשים יהודים נרצחים בביתם.
אצל היהודים יש קונצנזוס נגד טרנספר.
אצל ה"פלסטינאים המתונים" מדברים על מדינה ערבית טהורת גזע - ללא יהודים.
במדינת היהודים יש 20% ערבים שחיים בסך הכל, למרות הבעיות, לא רע.
במדינת פלסטין לכשתקום החוק יאסור מכירת אדמות ליהודים.
אצל הערבים חמאס נבחר פעמיים - גם בגדה וגם בעזה (בגדה הם לא הצליחו לממש את ריבונותם ב"אשמת" ישראל וארה"ב). חמאס, למי שלא קרא את האמנה שלו, לא מסתפק בהשמדת ישראל כישות מדינית, אלא קורא לרצח של היהודים בארץ הזאת באשר הם יהודים.
רוב היהודים מסכימים בקונסטלציה זו או אחרת למדינה פלסטינאית.
ה"מנהיג המתון" אבו-מאזן מדבר על סיום 63 שנות כיבוש.

אני ממליץ לעמירה להגר לשנה שנתיים לעזה החופשית ולדווח לנו משם על שלטונם של הגיבורים עזי הנפש ונדיבי הרוח.
אני רוצה לשמוע על כיבוד זכויות האזרח, על חופש הדת, על היחס לנשים.
אני רוצה לשמוע על חופש ההתאגדות והבעת הדעה, על בית המשפט הגבוה לצדק של עם הגיבורים האצילים.
אני רוצה לשמוע על הדרכים המתורבתות בה הגיבורים פותרים את מחלוקותיהם הפנימיות.
הייתי רוצה לקבל דוגמאות לחופש הביטוי והדעה בפרלמנט ובעיתונות של העם הכביר הזה השוכן לצידנו.
מי ייתן ונוכל ללמוד ולו במעט מהעדינות, האצילות, הפתיחות, הגבורה והנאורות. אולי גם לעמנו הנחשל והמדכא תנתן הזדמנות קטנה לשפר את דרכיו הקלוקלות ולדמות יותר לאותם נפילים בני ימינו, עצומי הרוח והענווים החיים בגבורה לצידנו וסופגים בשקט את נחת זרוענו הגסה תוך הפניית הלחי השניה.
אנא עמירה, עשי לנו טובה ולכי לעזה למשימה החשובה הזו.

78 עוד שאלה קטנה,הכל בסדר בצ.קוריאה?ישראל הבעיה שנותרה וכל השארסודר.יופי מיז הס.  (לת) סתם עברתי בסביבה
  • 14:26
  • 21.12.11

79 גיבורים על תינוקות  (לת) טליה
  • 14:35
  • 21.12.11

80 בסוף לא יהיה מנוס...., צנזרו אם אתם רוצים, השאירו, אם חשובה לכן השמעת דעה אוטנטית לדיון כאן יוחאי איש הגליל
  • 14:51
  • 21.12.11

בסוף, העם הזה, הנלחם את מלחמת הישרדותו בת 2000 השנה , המוקף באויבים צמאי דם מבית ומבחוץ יאלץ , ללא כל ברירה שתיותר בידיו, לקחת אנשים המטיפים והמסיתים השכם והערב לטובת אויבינו ולהשליכם לכלא לשנים רבות על בגידה והסתה או להוציאם מארצנו לתמיד לאזורים שבשליטת מושאי הערצתם. פשוט לא תהיה ברירה אחרת כי כלו כל הקיצים עם האנשים הללו .

81 גיבורי החמאס משתמשים בילדים ואזרחים כמגן אנושי, גבורה שעדיין לא נראתה בעולם המערבי. גל
  • 14:58
  • 21.12.11

http://www.youtube.com/watch?v=uMjWWcsoYpo

82 האמת היא שבשני הצדדים יש לא מעט טינופת (לצד אי אלו אנשים הגונים)  (לת) על הכללות מגוחכות
  • 15:11
  • 21.12.11

83 מי הוא הגיבור?ה מחבל המתאבד? רוצח התינוקות? המשלח שאנס בחורה ושידל אותו להתאבד? שמאלני גאה אבל לא אדיוט
  • 15:21
  • 21.12.11

ראיס עזה שקורה להשמדה של מדינה או ראיס הגדה שיש לו דוקטורט בהכחשת שואה? יש צורך בהסכם ושלום עם הפלסטינים, אבל להאדיר אותם לרמה של גיבורים זה פסיכוזת שטוקלהום (או במקרה הזה פסיכות אוסלו).

84 בהחלט אפשר להעמיד פנים שהפלסטינים לא אחראים למצבם בגלל אהבתם לג'יהאד ומוות קובי
  • 15:22
  • 21.12.11

אבל הקשר בין עמדה זו והמציאות הוא אפסי. עם ששולח לנו 400 מפגעים מתאבדים, תוך 5 שמים, שמתפח תעשיית ג'יהאד ומכריז פומבי שהוא אוהב את המוות יורת מאהבתנו לחיים יקבל בדיוק מה שמגיע לו. עם שמנהיגיו דוחה הצעות ל2 מדינות ל2 עמים פעם אחרי פעם, מברק לאולמרט, ומשגר 10,000 קרטות על אזרחים ישראלים אחרי שישראל יוצאת מעזה, יקבל את מה שמגיע לו. עמירה הס נמצאת בהכחשה מוחלטת על אשמת הפלסטינים במצבם , זכותה לשקר לעצמה. כל ניסיון להציג את פנטים ביהודה ושומרון כפרצופה של ישראל שקרי.

85 מילת צדק והוגנת בפני שליט אכזר אוסאמה
  • 15:42
  • 21.12.11

מילים של צדק וטוהר בפני שליט אכזר שלו מרחם ולא יודע רחמים

86 ברל כצנלסון, הו כיצד היטבת לאפיין את האנשים הללו כבר לפני 70 שנה , לא יאמן...  (לת) כוכבי
  • 15:58
  • 21.12.11

87 עוול ההתנחלות לא הופך את הפלסתינאים לעדת גיבורים קדושים טובה
  • 16:03
  • 21.12.11

איזו תמונה אידאלית את יוצרת לחברה הפלסתינאית. הפלסתינאים הפכו פתאום לגיבורים כי הם הבינו שטרור אינו משתלם והשקט דווקא מסייע להם לחיות חיים סבירים על אף ההתנחלויות וההתנכלויות.עבורך הם יהיו גיבורים גם כשיתחילו בגל טרור חדש כי את בטוחה בצדקת דרכם ולכן כל מעשה שלהם מולבן וכל מעשה של ישראל מושחר ומתואר בהגזמה:דקטטורה(שאת יכולה לכתוב נגדה), יהירות,כאילו את מכירה עוד דמוקרטיות באזור,צביעות,כי ישראל לא נענתה לכל דרישות הפלסתינאים.ישראל אינה דמוקרטיה מושלמת אך היא עדיין דמוקרטיה שמתקיימת בתנאים לא פשוטים. את רוצה לפשט הכל: נפרק את ישראל היהודית,נקים תחתיה את פלסתין החופשית ויבוא לפלסתינאים הגואל.גם למי שמתנגד לכיבוש ולא עוצם עין ממה שקורה שם,וודאי שלא אהיה מוכנה לוותר על זכותי להגדרה עצמית רק כדי ליצור כאן מדינה "פלסתינאית דמוקרטית" נסח סוריה או ברה"מ,המולדת האבודה שלך. החיים קצתיותר מסובכים מיכולת ההבנה של אדם טוטליטרי כמוך.

88 560 מעצרים זה הרבה? בלי המעצרים היו מתפוצצים לך פה אוטובוסים כל יום! שמאלן
  • 16:09
  • 21.12.11

אמירה ההזויה: אני שמאלן. את פשוט קצת מטורפת.
ה"גיבורים" שלך מנסים בכל הזדמנות לחטוף חיילים, להתפוצץ ולדקור ילדים בשנתם.
ברור שזה לא כולם, אבל כציבור לא ניתן פשוט "לעזוב אותם לנפשם". זו הסיבה למעצרים.
בלי קשר לזה, המשך מדיניות ההתנחלות היא כמובן פשע.

למה את לא מצליחה להבדיל?

89 הפלסטינים אינם צדיקים גמורים, אבל עוזי יער
  • 16:13
  • 21.12.11

מי שחי בכיבוש מתמשך כבר למעלה מ-40 שנה והוא הצד החלש במשוואה, קצת קשה לבוא אליו בטענות. וגם נכון שהם פספסו הזדמנויות בעבר וכו'.
אל תשכחו שחלק שנחשב היום לגיטימי בחברה הישראלית היה ארגון טרור לפני קום המדינה והכוונה ללח"י שהחברים בו לא היססו לרצוח אזרחים, לשדוד בנקים ועוד. אגב, מנהיג הארגון נהיה לימים ראש ממשלה שלנו.

  •   עוזי, מתי יצאת מהיער? לפני 67' הכל היה בסדר, נכון? גם בשנות ה- 30? איציק
    • 18:35
    • 21.12.11

    אתה, ושאר השמאלנים ההזויים שחושבים שעמירה הס צודקת, משנים את העובדות כדי שיתאימו לתיאוריה ההזויה שלהם. הערבים "פיספסו הזדמנויות"? וכו'? אי קבלת החלטת החלוקה של האו"ם, פתיחה במלחמה כדי לחסל את המדינה היהודית, זה אצלך "פיספוס הזדמנות"? ועוד משהו: נכון שהלח"י היה ארגון טרור - אבל הוא נלחם בשלטון הבריטי ולא שחט נשים וילדים, לא פוצץ אוטובוסים ושאר פלאי לומי החופש החברים שלך. אז יחי ההבדל הקטן,

90 היא אמיתית העמירה הס הזאת? זה לא כואב לשנוא את עצמך כל יום שעה שעה?  (לת) גלית
  • 16:13
  • 21.12.11

91 דברי טעם, הלוואי והיה מי שיקשיב בתוכנו  (לת) מיכל
  • 16:16
  • 21.12.11

92 תודה לך עמירה אסף
  • 16:21
  • 21.12.11

ואל תתיחסי לפשיסטים הקטנים, תמשיכי החאה אנחנו איתך

93 ישראל הכבושה,על ידי ערבים שטוענים ש"פלסטינים"  (לת) לא ידעתי שיש עם כזה!! פלסטינים ? הכותבת ממשיכה
  • 16:28
  • 21.12.11

94 תודה.  (לת) עונת יובש לבנה
  • 16:34
  • 21.12.11

95 שאלה-האם זה יגמר כמו המאוהבת הקודמת, הגב' פחימה בהתאסלמות מתוקשרת?  (לת) אלישי
  • 16:34
  • 21.12.11

96 השמאל מסית ותומך בטרור!.. תתביישי, גב' הס!  (לת) אחד העם
  • 16:34
  • 21.12.11

97 למה אינך הולכת בדרכה של הקדושה טלי פחימה?! (זביידה פון איסלאם)  (לת) הנאור
  • 16:39
  • 21.12.11

98 גב' הס, את מסוגלת לקשקש, כי יש צה"ל. ללא צה"ל - לינצ' ברמאללה...  (לת) אזרחית
  • 16:44
  • 21.12.11

99 ממש מלאכים אזרחית פשוטה
  • 16:54
  • 21.12.11

ממש בטעות הם רצחו את משפחת פוגל.
למה שכחת את עזה? אין לך אף מילה טובה עליהם ?
נדמה לי ששם אין כיבוש , לא?

100 את דומה ל"חנין זועבי"  (לת) עכשיו כשאני מתבונן בתמונה שלך עמירה
  • 16:58
  • 21.12.11

101 משאת נפשה של הנורמליות הישראלית היא לחזות בהיעלמותם של הפלסטינים??!! יופי נחמה
  • 17:01
  • 21.12.11

את מתכוונת כמו שמשאת נפשם של הגרמנים היתה לחזות בהעלמותם של היהודים? לזה את מתכוונת? את מגעילה אותי עם הפרשניויות המטופשות שלך למאוויה של ה"נורמליות הישראלית". אני מחשיבה עצמי נורמלית ולא רוצה להעלים אף אחד (אפילו לא אותך).

102 כל מילה בסלע ואין מה להוסיף חנה חורש
  • 17:22
  • 21.12.11

בהתקרב חג האור צריך אומץ להצביע על החושך שפוקד את ישראל ולקוות שהאור בקצה המנהרה בוא יבוא

103 איזה גיבורים הם? שפכטל
  • 17:24
  • 21.12.11

אז כולם להדליק נר לגבורתם של המרצחים הפלשתינאים !

104 אבו מאזן הגיבור נפגש עם המחבלת מונא זה הגיבור של עתון הארץ  (לת) עתון שפל
  • 17:43
  • 21.12.11

105 לייק? לכם? אל תגזימו  (לת) עדמדינה
  • 17:53
  • 21.12.11

106 הם באמת גיבורים עזרא מנשה
  • 18:10
  • 21.12.11

רוצחים תינוקות בעריסתם, מפוצצים אוטובוסים על יושביהם, נשים זקנים וטף., יורים טילים ללא אבחנה על אוכלוסיה אזרחית, זורקים את אחיהם מקומה עשירית, מבצעים לינץ' ומתפארים עם דם על ידיהם. הם באמת גיבורים עבור חיולי הנפש אשר מקומם הוא אשפוז דחוף בבתי חולים לחולי רוח.

107 עמירה מטיפה לאלימות פלסטינית תסמונת שטוקהולם
  • 18:25
  • 21.12.11

אותה היא מכנה ״גבורה״ ו״התנגדות״, מילים מכובסות לטרור רצחני שגבה חיי אלפי אזרחים ישראלים חפים מפשע. עמירה, אחד הגיבורים שלך ישב ליד חבר שלי באוטובוס, ופוצץ את עצמו בגבורה רבה. את ימנית פלסטינית - כמו הימין הישראלי, בעד אלימות רצחנית ונגד פשרות ושלום.

108 קלישאות אריק
  • 18:42
  • 21.12.11

הערבים בשטחים מסרבים לקבל מדינה. תמיכה בהם היא לא שמאל ולא בטיח.

109 פרס לרוצח ההמונים ltif
  • 18:47
  • 21.12.11

אחד הפשעים של "אדריכלי אוסלו" הוא שגרמו שהרוצח הנתעב ערפאת יוענק "פרס נובל לשלום" וכך הנציחו את שמו כאשיות "רודפת שלום".
גם על זוועה גלויה זו "האדריכלים" לא מוכנים להצטער.
אגב מדוע העלימה מהם התקשורת (כולל עתון "הארץ" !) את התואר
"אדריכל" אם הם הרוויחו אותו ביושר ?

110 נכון!! גיבורים על נשים... חיים
  • 19:05
  • 21.12.11

צודקת!! הם גיבורים על נןסעי אוטובוסים תמימים, הם גיבורים על אזרחי הערים אותם על מפציצים ללא הבחנה

111 הם לא גיבורים והם אוסף של מהגרים שמתחזים לעם. אלעזר
  • 19:21
  • 21.12.11

הם לא גיבורים הם אוסף של טפשים שמפוצצים את עצמם בשם הדת בסופו של דבר זה יהיה או הם או אנחנו על מי את מהמרת ??

112 אני ממש גאה בך! תחת פיקודי שרתו רוצחי עמך ואנו היללנו אותם כגיבורים.  (לת) HESS
  • 20:16
  • 21.12.11

113 מענין אותך הבריאות של הסמח"ט. מהפך 77
  • 20:33
  • 21.12.11

בשאר מדינות ערב יש גם נוער גבעות? ושם שוחטים.. 100שנה ההספסוף הזה רוצח. ואתם מגינים של אונסי פעילות "שלום". אני לא איש דתי אבל מאמין שתשלמו.בבחירות בכל דבר תשלמו.ציבור ענק . רוב הציבור שגם מאמין בסוג של פשרה. לא יקבל ושונא את מה שאתם עושים ולא יסלח לכם לעולם. שבגלל אנשים קיצונים כמוך לא יהיה כאן הסדר.לעולם.

114 עמירה... גיס חמישי נוברישי תל אביבי מנותק מהמציאות ומלא בשנאה עצמית.  (לת) מיקי
  • 21:27
  • 21.12.11

115 אין כותבים סטירה על נושא של רצח ילדים נשים ופעוטות , ( אני מבין שהכותבת כתבה סטירה)  (לת) אהוד
  • 21:40
  • 21.12.11

116 להדפיס למהגר ולתלות בכל בית בישראל במקום המראה  (לת) שרון
  • 22:06
  • 21.12.11

117 קראו שוב את תגובה 4, ואת מאמר התגובה של המודרניסט והפנימו. עוד אחד
  • 22:23
  • 21.12.11

זכרו שוב את חללי טבח חברון ומוצא ב- 1929, את גופות ל"ה נרצחי מחלקת ההר, את נרצחי שיירת "הדסה" להר הצופים באפריל 1948, הספורטאים במינכן 1972, קרבנות הפיגועים בליל הסדר בנתניה, סבארו בירושלים, וכל אלה ש"4" לא הזכיר.
יש לנו עסק עם אויב אכזר, פרא אדם ורוב הזמן - נבער ומוג לב.
הכותרת הפרובוקטיבית היום מעל המאמר של אמירה / עמירה תהיה הסיבה מדוע לא אקרא עוד את עיתון "הארץ".
הוא אמץ בחום רב מדי את השקפת העולם של מבקשי נפשי.

118 הבריונית היחידה כאן היא את עמירה בכול פעם שאת כותבת את משמיצה את המתנחלים כולם דין תל-אביב כדין נצרים.
  • 23:31
  • 21.12.11

מסכנה הרי מזה את מתפרנסת,בהקפה חסרת שחר על כל המתנחלים.שהרי גם אנו מהצד הימני טוענים מדוע לא נעצרו אותם הבחורים הבודדים שפגעו במסגד,לא רק את כועסת על כך אבל מכאן ועד להכפשות ולתיעוב שלך?יש גבול גדול.לדעתי חברו יחדיו כולם כי אחרת אני לא מבינה מדוע עד היום לא נעצרו הצעירים?הרי לא כולם פושעים?כמו הצעירים שאת אוהבת האנרכיסטים של השמולנים שפוצעים חיילים.ומוציאים עיניים לשוטרים,עליהם את לא כותבת כלום.מדוע.מה הם קדושים?טוב כבר ידוע לכול שאת מתפרנסת מהסתה נגד המתנחלים יום יום שעה שעה.שאת שמולנית קיצונית כולם יודעים,אבל את האמת אי אפשר לתעתע?שחברתם כל הצלעות יחדיו העיתונות,התקשורת,הבג"צ,הפוליטיקאים וכול האירגונים השמולניים שמקבלים כספים ממדינות בכדי לפעול נגד ישראל,ואתם אלה הדורשים מהעולם שייתערב בנעשה בארצנו.אנו לא מתערבים בנעשה בארצותיהם?מדוע הם מתעקשים להתערב.רק משום שאתם כולכם דורשים מהם.בושה לכם.ואת הפורעת חוק באי הצדק שאת כותבת כלפי אנרכיסיטים משני המחנות השמולנים שונאי ישראל ופעילי הימין.די לרדיפה מסכינה?חיה מדלק השינאה.בושה.כמה דוחה ומגעיל והכתבה שלך ממש מטופשת.וכמובן שמולנית דוחה.אין דבר אחד שמוכיח שאת מחפשת צדק לכול.

119 צודקת לחלוטין - המאמר שיקרי ומתרפס פלסטינאי גאה
  • 23:33
  • 21.12.11

מה היא הדיקטטורה הפלסטינית על הישראלים? לא רק ההשתלטות על מרחב ישובים ישראלים ויצירת מובלעות מנותקות; לא רק בני ה-19 שנשלחים - רעולי פנים פלסטינים, וחמושים עד קצה אפם - לפשיטות צבאיות. (560 רק בנובמבר 2011, לפי סיכומי קבוצת המעקב במחלקת המו"מ של אש"ף); לא רק המעצרים היום-יומיים (257 עצורים בנובמבר, כולל 15 עזתים) ו-758 המחסומים הניידים שהוצבו בגדה באותו חודש. הדיקטטורה היא אפילו לא רק איסור הבנייה ליהודים ביותר מ-60% משטחי הגדה, הרשות להמציא כל יום חוק חדש לנישול ולגירוש, והריסתם, של מבנים שהוקמו על קרקעות הפקר, שאין להם לפלסטינאים שטר בעלות, נייר או אפילו פתקה המצביעה על בעלותם בשטח

עמירה הס גם מתעלמת מהשקרים הפלסטינאים שהם קיימים בשטח למעלה מ 400 שנה ברציפות , והטרור הפלסטיני נמשך כ 100 שנה, במקום זאת היא המציאה מציאות חדשה שהבעיה היא במתנחלים.

120 הכתבת צודקת, הם באמת גיבורים כשהם רואים חילול כבוד משפחתם. גיבור הכובש יצרו
  • 23:55
  • 21.12.11

רק הבעיה שיתכן ומחר גברת עמירה הס תכתוב על הדרת נשים.

121 הס הס, כבר די נמאס אורי
  • 00:20
  • 22.12.11

עוצמים העיניים חפצי השלום, אשר אינם מצליחים להתמודד עם כובד המשא, מוזמנים להפסיק להתבכיין. כמה עוד אפשר? הס חוטאת באיחוד שהיא יוצרת בין הפשעים המתועבים המכונים "תג מחיר" , לבין הסבל הנגרם ממעצרים של מחבלים. אז די, הס הס.

122 שמאלנים אם אתם טוענים שארץ ישראל לא שלנו,טוסו לאוגנדה ועל תבלשטו על זה שהערבים גיבורים.  (לת) ע.ו
  • 00:58
  • 22.12.11

123 "משאת נפשה של הנורמליות הישראלית היא לחזות בהיעלמותם של הפלסטינים..." ומשאת נפשם של הגיבורים הפלשתינאים? לראות את ארצנו משגשגת ופורחת!  (לת) אנטי-גיבור
  • 02:00
  • 22.12.11

124 גיבורים. יותר מכחלון במלחמתו בטייקוני הסלולר. יותר אמיצים מהיפים ואמיצים. בעצם, גם יותר יפים. סתם, למה נראה לך??  (לת) מדהים מה אי לקיחת כדורים יכולה לעשות לבנאדם
  • 02:08
  • 22.12.11

125 לא מאמין שמתיחסים כאן ברצינות לשטויות של עמירה הס פסיכית
  • 02:33
  • 22.12.11

היא מוסטת, מוטה ולא מחוברת. אנא ממך חיזרי לרמאללה והפסיקי לבלבל את המוח...

126 מדברת על עשרות שנים,,מי התפוצץ במסעדות ואוטובוסים למי רצחו תינוקות בשינה בלילה למי גונבים אלפי מכוניות מי חומד את ארץ חמדת אבות לא אחמד ומוחמד ומחמוד וחמודי של השמאל,,,לכן לרדוף להשיג ולחלק שלל בבתיהם שיהיו עסוקים קצאת בלהגן על רכושם ושיעזבו את רכושנו!!  (לת) עמירה הס לא מדייקת!!!
  • 05:33
  • 22.12.11

127 הפלשתינים הם גיבורים היא בהחלט קביעה פרשנית ולא עובדתית כפי שאת טוענת. ירדנה
  • 12:16
  • 22.12.11

גם אם מסכימים עם העובדות לגבי חייהם בצל הכיבוש, כל המאמר נכתב בראייה מוטה וחד צדדית, עם כל שמות התואר המופרכים. בנסיון כלשהו להתמודד עם הטענות השמצות שלך כלפי הישראלים, אפשר לטעון שבניגוד לקביעתך ישראלים דווקא מודעים למצבם של הפלשתינאים , וגם אין זו משאת נפשם של הישראלים לראות בהיעלמותם. אלא שבצדק או לא הם מרגישים שאין הם יכולים לשנות את המצב, כפי שאינם יכולים לשנות חוקים רבים שממשלה שמנותקת מהם מחוקקת. את עיוורת לחלוטין להוויה הישראלית, ומתרכזת בפלשתינאים , שמורכבים גם הם מפלחי אוכלוסיה שונים, ולחלקם איפוק הוא לא הבחירה אלא אופן התנהלות שנכפה עליהם.

128 גבורה? חיים קדמן
  • 16:02
  • 22.12.11

את לא נורמלית!

  •   מה פתאום לא נורמלית? הרי כל ילד בגן יודע שבחנוכה אנו חוגגים את נצחון חסיד שוטה של הס
    • 13:46
    • 23.12.11

    הפלסטינים הגיבורים על הכובש היהודי האכזר והפחדן. שנאמר: "באנו חושך לגרש!"

129 אדון שוקן, האם אתה מעיין, לפעמים, בעיתון שלך? כתביך הבכירים מהללים את הטרור הפלסטיני שאילתא
  • 07:07
  • 23.12.11

ואתה שותק?!!

130 בין אחים - אפיזודה יהודית-ערבית zohar schrotter
  • 18:33
  • 23.12.11

שנינו נולדנו כאן,אחי.
בארץ הזאת.
אתה גר בתל אביב,או רמת גן,או חיפה.
אני גר בקלקיליה,או אום אל פחם,או שכם.
אתה-תושב ובן-העם.
אני-מיעוטי וערבי.
שנינו - אזרחים.
שנינו אזרחים לא-שווים,אחי.
אינני מפותח כמוך.
תגובותי ילדותיות.ופראיות.ופרימיטיביות.
רבים מבני העם שלך הם כאלה,ואתה אומר להם:
"אתם גרועים מערבים ! "
לא כן, אחי ?
אבל לאחרונה הנך מגזים קצת,עם כל הכבוד(שרוקנת את תוכנו ! ),
שלוש פעמים בעטת לי בביצים !
כן - לי ! כן - אתה !
בוודאי שזה כאב , אחי !
תמיד כואב כאשר בועטים בביצים !
אין זה איכפת לי ולא מעניני
כאשר ילד מופרע כל שהוא,יהודי או ערבי,
מניף יד נושאת אבן.
כן , הייתי חשוד !
משום שהתרחשה "פעילות עוינת" !
זוכר שבעטת בי ?
כן ,בטוח שזה היית אתה !
עם מדים ,עם רובה וסמל צה"ל,
עם דרגות ודובר עברית.
אלא מי היה זה , אחי ? ישו ?
אני מתקשה מאוד לאהוב אותך עכשיו , אחי !
אני , אולי ,מתחיל אפילו לשנוא !
כמו ששונאים הפרעה-תמידית,
כמו ששונאים פרצוף-רע.
ו א נ ח נ ו - שנינו א ח י ם , לא ?....

131 אונסקו ביטל את המימון לעתון פלסטיני שהביע הערצה להיטלר. מתי נלמד מאונסקו?
  • 20:56
  • 23.12.11

מתי יבטלו מנויי "אל-רד" את תמיכתם הכספית בעתון אשר מביע הערצה ל"גיבורי" הטרור הפלסטיני?

132 ואף על פי כן, דמוקרטיה רעם
  • 10:17
  • 24.12.11

האם יכולת לכתוב מאמר כזה ברשות הפלשתינית, במצרים, בירדן,....... בכל מדינה ערבית מסביבנו. או אולי ברוב המדינות על הכדור.
את חיה על חשבון הביטחון שמקנה לך המדינה יורקת , מתלהמת ושוטחת אותה ועדין נותנים לך לכתוב ואני מטריח עצמי לקרא ולענות. זוהי דמוקרטיה.
אני גאה לחיות במדינה הזו. ויודע שאני עלול לשלם בגורל משפחתי וזה מחיר הדמוקרטיה. ואני מוכן להמשיך לראות את כתבותיך כי זה מחיר הדמוקרטיה. מסתבר שרק אלו המעלים את המחיר ומתלהמים ומסיתים אינם רואים ומעריכים.
המשך שבת שלום וחג שמח.

פרוייקטים מיוחדים