אם סטיב ג'ובס היה ישראלי

(בעקבות רב המכר "סטיב ג'ובס" מאת וולטר איזקסון)

1. אם סטיב ג'ובס היה ישראלי, אביו - שמוצאו סורי - היה ניצוד על ידי יחידת "עוז". במקום להשלים דוקטורט ביחסים בינלאומיים באוניברסיטת מישיגן, היה עבד אל-פתח "ג'ון" ג'דנלי נדחף לאיזה כלוב ממונע באמצע הלילה ומשם נזרק ל"מתקן הכליאה" שליד חדרה. ג'ובס לא היה נולד בכלל וגם אם כן, היה מנצנץ עד מהרה בתוך הכוונת של שר הפנים אלי ישי ונבעט מכאן, כמה שיותר מהר וכמה שיותר רחוק.

2. אם סטיב ג'ובס היה ישראלי, ספק אם מורתו מכיתה ד' היתה שמה לב - כמו הגברת היל - לכישוריו יוצאי הדופן. ספק גם אם המורה שלו לספרות היה לוקח אותו, בכיתה י"ב, ל"טיולי שלג מעוררי השראה בפארק יוסמיטי". במקום זה, ג'ובס היה נדרש לשנן את ההבדל בין "אדמת גיר" ל"אדמת חרסית", לבלוע מדי שנה את פורנוגרפיית האלימות לילדים, הנקראת "לימודי יום השואה בבתי הספר", ולהתעסק בשנתו האחרונה בתיכון בשאלה אחת ויחידה: האם להתגייס למגלן או לדובדבן.

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והפרשנויות ישירות לפייסבוק שלכם

3. אם סטיב ג'ובס היה ישראלי, אזי במקום להתהלך יחף במשעולי ריד קולג' באין מפריע בלבוש נזיר בודהיסטי, מישהו מבין חבריו ללימודים כבר היה תופס אותו באיזו פינה ושובר לו את העצמות בגין היותו "פריק זבל". אנשי "אם תרצו" היו מדליפים לאחד מעיתונאי "מעריב", כי בקמפוס מסתובב "בן של סורי".

4. אם סטיב ג'ובס היה ישראלי, ספק אם היה רואה במחשבים "סמל לביטוי אישי ושחרור", בדיוק כמו אל-אס-די ואלבומים של בוב דילן. הוא היה נשאב אל 8200 או ממר"מ, ושם לומד כי מחשבים הם כלי למעקב, כלי להאזנה, רשת דגים אלקטרונית שאפשר וצריך להשתמש בה כדי ללכוד אנשים כמו ברבוניות.

5. אם סטיב ג'ובס היה ישראלי, הוא היה טורח פחות על עיצובם של מוצרי "אפל" ויותר על מיקסום מחירם והוזלת עלות הייצור. במקום לכוון "לאיכות של המוזיאון לאמנות מודרנית", כדבריו, הוא היה מכוון לאיכות של רשת "הכל בשקל". במקום להשקיע מאות מיליוני דולרים מכיסו בהשבחת "אפל" ומוצריה, הוא היה מחלק לעצמו מגה-דיווידנדים, ממנף עצמו לדעת ויוצא עם דוגמניות.

6. אם סטיב ג'ובס היה ישראלי, הוא לא היה יכול להקים את ממותת האנימציה המהפכנית "פיקסאר", ובוודאי שלא למכור אותה לדיסני תמורת 7.4 מיליארד דולר. במקום זה, היה ג'ובס ממונה ליו"ר קרן רבינוביץ', כותב בהזמנת משרד התרבות דו"ח על "רפורמה בתעשיית הקולנוע" (שהיה נדחה עד מהרה), ומחלק עם חיים טופול את "פרס היצירה הציונית" בטקס רב רושם, בהיכל התיאטרון שבאריאל.

7. אם סטיב ג'ובס היה ישראלי, הוא היה מסרב להזמנתו של הנשיא אובמה לבוא ולסייע לבחירתו כדי להביס את הימין הקיצוני. במקום זה הוא היה יושב בוועדת טרכטנברג, כמומחה.

8. אם סטיב ג'ובס היה ישראלי, סיסמת "אפל" לא היתה "לחשוב אחרת". היא היתה "לחשוב כמו כולם".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מבריק וכל כך נכון  (לת) ישראלי לשעבר
  • 02:52
  • 01.01.12

02 אם בעז היה אמריקאי הוא לא היה שופט אנשים לפי השקפתם dudu
  • 03:07
  • 01.01.12

אבל בעז הוא ישראלי נאור שאוהב להכתיב לאנשים מה לחשוב דמוקרט אמיתי אם בעז היה חי ברוסיה ב1950 הוא היה תומך בסטאלין

03 אממ, מגוחך. יהודי
  • 03:11
  • 01.01.12

אני יכול להסביר למה, אבל נראה לי שהמאמר נכתבה מתוך ההנחה, הידיעה שהוא מגוחך. כך שאין אפילו צורך להסביר.

לפחות הייתם מועילים להוריד את כל הסתירות הפנימיות...

04 קשקוש  (לת) יוני
  • 03:24
  • 01.01.12

05 בועז טיפש אורן
  • 03:58
  • 01.01.12

ולחשוב שביזבזתי דקה מהחיים שלי לקרוא את ערימת הזבל שלך. הארץ דחיל רבאק שמישהו יעשה נקיון בית לקראת השנה החדשה

06 נכון. בישראל הרי אין בכלל הייטק והיא לא במקום השני בעולם בסטארטפים... גיא
  • 04:49
  • 01.01.12

האמת היא, שמכל העולם, מלבד ארה"ב, ישראל היתה יכולה להיות המקום הטוב ביותר עבור ג'ובס.
גם מבחינת הייטק וחברות סטארטאפ, גם מבחינת יוזמה וחדשנות טכנולוגית וגם מבחינת פטנטים ופעילות בנאסד"ק.

07 נחמד... אבל דווקא בהייטק אנחנו די מצליחים. אורי
  • 04:51
  • 01.01.12

... אז זה לא ממש משכנע...

08 מבריק!!  (לת) בן של שליו
  • 05:12
  • 01.01.12

09 מדכא. נועה
  • 05:12
  • 01.01.12

כל כתבה, טור או אייטם על המדינה שלנו, מדכא אותי. לא יאומן איך הימנים הפכו אותי לשמאלנית...

10 אז למה אפל בחרה בישראל לפתוח בה את מרכז הפיתוח הראשון מחוץ לארה"ב?  (לת) אם סטיב ג'ובס היה טוקבקיסט
  • 05:51
  • 01.01.12

11 דמגוגי, אבל אהבתי. שנה טובה!  (לת) עוזי
  • 05:57
  • 01.01.12

12 קראת את כל הספר ורק על זה חשבת? משעמם למדי.  (לת) יצחק
  • 05:59
  • 01.01.12

13 כשאין משהו חכם לומר- עדיף לשתוק אורון
  • 06:00
  • 01.01.12

ואני אחד ששונא את מה שנהפך מישראל.

14 אפל פתחה את המפעל השני בארץ... דניאל
  • 06:35
  • 01.01.12

בהתחשב שישראל מובילה את העולם בסטארטאפים, פטנטים ומסמכים אקדמיים בעולם, הכתבה הזאתי היא שגעונותו של כתב לא ממושכל פסימי. הישראלים נתברכו בראש ויכולות יצירה יוצאות דופן, ורק בור כמוך מצליח לפספס זאת.

15 יללני, די לבאסה יאללה
  • 07:10
  • 01.01.12

תרגע קצת ותשתה מים.

16 עוד גאון.. בליל השטויות שכתבת מעיד אך ורק עליך, לא על ישראל ובטח שלא על "סטיב ג'ובס"...  (לת) יוספוס יזמיקוס
  • 07:17
  • 01.01.12

17 pretty much agree שוש
  • 07:20
  • 01.01.12

but it's written like a cheap provocation. how very Israeli. pretty much agree, but creativity is not quite an issue.

18 אם בעז גאון היה ישראלי... ישראלי גאה
  • 07:32
  • 01.01.12

הוא לא היה כותב ערימת שטויות

19 אם סטיב ג'ובס היה סורי היו מרסקים את ידיו במכות באלה. אם בעז גאון היה סורי היו מעלימים אותו (כמו אלפים אחרים בסוריה) . אם בעז גאון לא היה מלא טינה ארסית למדינה היה רואה את מאות ואלפי ההמצאות וחברות ההי-טק הישראליות המצליחות בעולם אבל כנראה שמחסום השנאה העצמית לא מאפשר לו זאת  (לת) מנחם
  • 07:34
  • 01.01.12

20 פרובוקציה זולה. ארה"ב ממוסחרת, מלאת אפליה, מערכת חינוך כושלת, תאגידים מסואבים, ומנהלים דיקטטורים כג'ובס שרומסים את העניים ומוכרים להם מוצרים מנוונים במקום לכוון אותנו לעשייה לטובת החברה והסביבה. מי שחי אמריקה יודע מה מוכרים לשאר העולם...
  • 07:35
  • 01.01.12

הביוגרפיה של ג'ובס מלאה סיפורים רחוקים מלעורר הערצה. רבים מהמוצרים שייצר הופכים אנשים למכורי רכילות, משחקים זולים וסיפוק יצרים. פסי הייצור של אפל מביאים את העובדים בהם לשיעבוד וקריסה. רוח הצוות והשיוויון הם דבר רחוק מתרבות החברה. אכן, אפל ייצרה מוצרים מובילים, השאלה לאן. עוד עשרים שנה, כשלא יהיו די מי שתיה (שלא לדבר על מים מזוהים מייצור מכשירים אלקטרוניים) נשוב ונדון בחזון האנושות שנוצר בעידן אנגרי בירדס ופייסבוק.

21 טיפש או טיפשה מל
  • 07:46
  • 01.01.12

הכותב

22 הנה לך תובנה לשנה החדשה: "אם יש פה, לא צריך לקשקש!"  (לת) שאול השואל
  • 07:58
  • 01.01.12

23 בכל הקשור ליצירתיות וסיבותיה הדמיון בין ארה"ב לישראל עולה בהרבה על השוני נער הייתי וגם זקנתי
  • 08:12
  • 01.01.12

מורים חדי עין יש גם בישראל, מערכת חינוך דוקטרינרית יש (גם) בארה"ב, מהגרים מצליחים יש (גם) בישראל, גאונים יצירתיים יש הרבה (גם) בישראל, עוולות איומות בשם הלאומיות יש (גם) בארה"ב.
איפה השוני, מלבד הגודל? בארה"ב אין את צרות העין המעוורת הנושבת ממאמר זה, ובוודאי שאין שם אנטי אמריקניות גסה ובוטה שבשמה לועגים לכל מי שהצליח ו"ממנף עצמו ומחלק לעצמו דיוידנדים".

24 השילוב של שנאה עצמית עם בורות אריאל
  • 08:12
  • 01.01.12

יוצר דברים כל כך מגוחכים

25 נכון ומאחר ואלה התנאים לעולם לא תוכל לצמוח פה תעשיית הייטק חבל מאוד
  • 08:16
  • 01.01.12

ואנחנו לעולם נהיה מדינת לאו-טק. אם היינו מדינה חופשית, אינטל היו פותחים פה מפעל, אפל הייתה שוקלת לפתוח פה את שלוחת מחקר ומישהו היה כותב עלינו ספר במקום על שבדיה בשם 'הייטק ניישן' ועוד ועוד. אבל אנחנו כמו שאנחנו וזאת התוצאה.

26 אם דן שכטמן היה ישראלי הוא לא היה מקבל נובל , בועז, גאון אתה לא  (לת) גילגמש
  • 08:23
  • 01.01.12

27 מידע נוסף היסטוריון בגרוש
  • 08:36
  • 01.01.12

זה כנראה מה שאפשר לצפות ממי שהיה באמת ב-8200 אבל בתור רס"ר....טול קורה מבין עיניך

28 אם סטיב ג'ובס היה ב-8200 היה בורח לאמריקה בתום השירות החכם בורח בזמן
  • 08:38
  • 01.01.12

והיה מתפרסם בכל מקרה. אלא שאז ביבי היה נוטל את הקרדיט לעצמו.

29 כן בועז אתה עדיין לא חי באר׳הב או שוייץ  (לת) קי/גון
  • 08:39
  • 01.01.12

30 אם סטיב ג'וב היה ישראלי, הוא היה בורח מפה כל עוד נפשו ברוחו  (לת) גילברט
  • 08:41
  • 01.01.12

31 דמגוגי שחר
  • 08:52
  • 01.01.12

לא ברור לי מה ביקשת להעביר כאן. גם באמריקה העכשווית יש בעיות. לא מושלם כאן, נכון, אבל גם לא הגענו לתחתית. עדיין...

32 גבב מקושקש שלא מכיר את ההייטק  (לת) רועי
  • 08:56
  • 01.01.12

33 קצת אירוני כשישראל היא מעצמת היי-טק ואפל פתחה את מרכז הפיתוח הראשון שלה בחו"ל דווקא בישראל דן
  • 09:03
  • 01.01.12

האמת שאין טעם להגיב עניינית למה שאמרת - ואני דווקא מרבה לבקר את ישראל...

34 רדוד ופופוליסטי. בזבוז של דיו ופיקסלים...  (לת) I
  • 09:10
  • 01.01.12

35 המדריך האקטואלי להבנת תגובות הסמולנים - אנציקלופדיה חרטא
  • 09:11
  • 01.01.12

מכיוון שבלי הבוחר הערבי אין בנמצא סמול ישראלי, מייצגים הסמולנים בעיקר את העמדה הערבית. ולכן, כדי להבין את כוונותיהם של מחברי התגובות יש להוסיף לפניהן את המילים: "העמדה הערבית היא ש..." או "כמייצג העמדה הערבית, אני סבור ש-", וכד'. וההמשך יהיה מובן וברור כשמש בצהרי היום.

36 אם סטיב ג'ובס היה ישראלי, הוא לא היה פותח בישראל מרכז פיתוח של אפל לוקה בראצי
  • 09:15
  • 01.01.12

הראשון בעולם מחוץ לארה"ב.

אופס...

זה כבר קרה.
אפל פתחה בשבוע שעבר מרכז פיתוח ב...ישראל.
כן, אותה מדינה שאותה מתעב אדון גאון ובז לה.
הייתכן שאפל יודעים על ישראל משהו שאפילו הישראלים לא יודעים?

37 אתה ממש צודק רק ששכחת שבמדינה הזו יש אלפי סטרטאפיסטים, זוכי פרס נובל ועוד מספר לא קטן של אקדמאים ברמה עולמית בועז לא גאון
  • 09:17
  • 01.01.12

מעניין כמה אנשים דומים לו מפוספסים בארה"ב

מדינת ישראל אינה נקייה וטהורה (ואולי אפילו רחוקה מכך לצורך העניין) אבל צריך גם לשים גבול להלקאה העצמית

38 אבל מה יש לך נגד מעריב? מישהו לא שילם לך שמה?  (לת) אבי
  • 09:20
  • 01.01.12

39 לידיעת הכתב המהולל ערן
  • 09:21
  • 01.01.12

עם לא היתה ישראל כפי שהיא במקרה הטוב סטיב ג'ובס היה מוכר מחשבים זוטר.
המאמר שלך מר בועז גאון מהמגוחחים שפורסמו מעולם מנותק מהמציאות משולל כול חיבור למציאות ולא יותר .
ישראל כפי שהיא ללא האנטי שלך היא בדיוק החממה ליצירת סטיבים וחבריהם
לא מאמין תשאל את המשפחה שלך

40 "אור לגויים" - זה כבר לא נר קטן, הפכנו לפרוז'קטור אדום המזהיר את העולם מתוצאות הריסתה של החברה האזרחית  (לת) סקטוריזציה מטורפת, עד כדי איש איש לעצמו
  • 09:22
  • 01.01.12

41 ואם הוא היה ישראלי - יתכן שהיו משמיטים אותו מן הצבא, ואז הוא היה נתפס בחברה הישראלית או כ"משתמט מניאק" או כ"פסיכי עם פרופיל 21"  (לת) ישראלי אמיתי
  • 09:54
  • 01.01.12

42 זאת-אומרת, שלו היה המפלץ ישראלי, גם לא היה מנצל, רבבות עבדים סיניים, בתנאים מפלצתיים ומחתימם על מסמך, שלא יתאבדו??? דניאל קלטי
  • 10:12
  • 01.01.12

יש יתרון לישראל על ארה"ב - זאת ללא-ספק.

ח ל א ה ! ! ! ! !

43 בקיצור, ה"חץ" היה טיל ממש ממש מגניב אז מה היה לנו שם?
  • 10:17
  • 01.01.12

הלוגואים שמצויירים עליו היו בדיוק במקום הנכון, והמדריך למשתמש היה כתוב בפונט הכי מגניב שיש.

44 גם בלי להיות ב-8200 ג'ובס ידע להשתמש במוצרים של אפל ככלים למעקב ולשליטה שי ש
  • 10:18
  • 01.01.12

נסו להפעיל במוצרי אפל תוכנה שלא קיבלה את אישור האוראקלים של אפל ותראו.

45 רוב המבקרים מגינים על ישראל - אבל הבעיה האמיתית של המאמר היא אמריקה מאיר
  • 10:19
  • 01.01.12

צפה בדוקומנטרי זוכה האוסקר Inside Job ותבין כמה צינים, רודפי בצע, אנוכיים ופושעים הם הרבה אמריקאים - והם לא יוצאי דופן, כי "השיטה האמריקאית" עודדה אותם לזה.
מי שיוצתא דופן הוא ג'ובס. הוא פריק, תופעת טבע. אם היה ישראלי, סביר שעדיין היה תופעת טבע כמו שהיה.

46 אם סטיב ג'ובס היה ישראלי איש חושב
  • 10:23
  • 01.01.12

הוא היה כותב מאמר רדוד על אם עיתון הארץ היה עיתון אמריקאי, במקום לעסוק בשינוי אמיתי

47 מה חשבו גדולי היהודים על הקריסה של מדינת ישראל: נחוניה
  • 10:29
  • 01.01.12

המדרש הקדום תנא דבי אליהו מביא בשמו של לא אחר מאשר אליהו הנביא את התזה העיקרית של מאמר זה (ראה אבשלום אליצור - "שנאת עמלק וטומאת החזיר" עמ' 59): שנאת הזר היא הקדמה לשנאת בני עמו של השונא:
'שהגונב לגוי לסוף שהוא גונב לישראל. והגוזל לגוי סופו שהוא גוזל לישראל. נשבע לשקר לגוי לסוף שהוא נשבע לשקר לישראל. מכחיש לגוי לסוף מכחיש על ישראל. שופך דמים לגוי סופו שהוא שופך דמים לישראל' (תנא דבי אליהו רבה כ"ו).

"I sit on a man’s back, choking him and making him carry me, and yet assure myself and others that I am very sorry for him and wish to ease his lot by all possible means except by getting off his back. Of course, if the man throws me off his back, I have no choice but to kill him so the contagion of his freedom doesn’t spread to other carriers." Leo Tolstoy

: Primo Levi once remarked
"Everybody has their Jews, and for the Israelis it's the Palestinians".

In 1950 Einstein published the following statement on the question of Zionism:
I should much rather see reasonable agreement with the Arabs on the basis of living together in peace than the creation of a Jewish state. Apart from the practical considerations, my awareness of the essential nature of Judaism resists the idea of a Jewish state with borders, an army, and a measure of temporal power no matter how modest. I am afraid of the inner damage Judaism will sustain – especially from the development of a narrow nationalism within our own ranks, against which we have already had to fight without a Jewish state.

48 יש גבול נו באמת
  • 10:31
  • 01.01.12

לשטויות שהמסך יכול לסבול?

49 כל הצעירים בורחים ממדינת ישראל איתי
  • 10:45
  • 01.01.12

מקום אבוד

50 דמגוגיה Moshe Raz
  • 10:46
  • 01.01.12

הכותב לא מציין שגובס היה אחד מ- 300 מיליון אמרקאים ואינו תוצר אפייני של מערכת החינוך האמרקאית.
אצלנו רמת היצירתיות יחסית לכמות האוכלוסיה היא רבה יותר ויש לנו מספיק מצליחים בין לאומיים בהיי טק ,במדע ובתעשיה על מנת להיות גאים בעצמנו. הג'ובס הישראלי בוא יבוא.

51 תלונות תלונות תלונות האיש הקטן
  • 11:13
  • 01.01.12

תרבות אמריקה מעודדת את הבינוני לא פחות מזו הישראלית. אני חושב שהמעטת בערכו של ג'ובס כדי להאיר על חוליינו. בחירה מאולצת.

52 התחכמות חסרת טעם אור
  • 11:19
  • 01.01.12

לא כל אמריקאי הוא סטיב ג'ובס שובר מוסכמות. כלכלת ישראל, שראש הממשלה זוקף את שגשוגה לזכותו "הוא היה הראשון, כמובן", נסמכת על כמה פריקים בעלי יוזמה וראש יהודי על הכתפיים שהקימו תעשיית היי טק לתפארת. אביו של ג'ובס הגיע כמהגר חוקי מסוריה, ונכון שלישראל רק מי שהיה לו סבא יהודי רשאי להגר, כולל יהודים מסוריה. עם כל הכבוד ליצירתיות ולמקוריות של ג'ובס, המאמר מאד לא מוצלח ולא נכון.

53 מה לגבי מלחמת הכנופיות ? מה לגבי הסמים? אלון פלג
  • 12:28
  • 01.01.12

מה לגבי אחוז האסירים הגבוה ביותר בעולם?
מה לגבי מספר האנשים חסרי בית?
מה לגבי חטיפות ילדים?
מה לגבי אחוז האונס בין הגבוהים בעולם?
מה לגבי אחוז הגירושין הגבוה בעולם?

זה מה שאתה מאחל לישראלי?

54 הוא היה עושה אקזיט על ההתחלה.  (לת) שלמה
  • 13:01
  • 01.01.12

55 למרות שכדאי לציין שאת זה שמחשבים הם כלי למעקב ג'ובס דווקא ידע טוב מאד  (לת) פטריוט
  • 13:12
  • 01.01.12

56 גיל שוויד הוא ישראלי  (לת) שוקי
  • 13:22
  • 01.01.12

57 efes. efes moochlat  (לת) kelvin
  • 13:28
  • 01.01.12

58 ואם הוא היה שוודי הוא היה נוסע לאמריקה ועשה שם את מה שהוא יודע הכי טוב לפתח את אפל אבל כישראלי לא היה לו שכל לנסוע לאמריקה וגם הציונות הכפויה היתה מפריע  (לת) פלץ
  • 13:40
  • 01.01.12

59 חבל רק מה זה משנה
  • 13:44
  • 01.01.12

שכל הדברים שצויינו כאן לרעת ישראל הרבה יותר גרועים באמריקה. סעיף לסעיף. סטיב ג'ובס גם ממש לא היה איזשהו קדוש או צדיק שצריך לשאוף להיות כמוהו אלא אם כן מה שאתה מחפש זה הרבה כסף

60 בתור שמאלני מסור ...אני מתבייש בחוסר האינטלגנציה של המסמך הזה רני
  • 13:44
  • 01.01.12

מבחינתי זה מאמר ברמה של "אם תרצו"

61 הוא הפך למה שהוא בגלל שגדל והתחנך כאמריקאי בסיליקון וואלי בישראל היה הופך לכלומניק
  • 14:10
  • 01.01.12

בישראל היו טוחנים לו את הצורה במערכת חינוך מפגרת וכושלת ובשירות צבאי מעפן , אחר כך היה נוסע לטיול בדרום אמריקה ואולי משתקע בקוסטה ריקה או משהו כזה , טוחן קוקוס ומעשן סמים קלים. בקיצור, היה הופך לכלומניק. בישראל אין סיכוי לצעירים יצירתיים. המערכת מדכאת ומאבנת אותם

62 אם בועז גאון לא היה ישראלי היה יותר טוב לכולנו.  (לת) ובהמשך לכך
  • 14:48
  • 01.01.12

63 בעז גאון שירת בעצמו ב 8200 בתור שליש - חבל שככה הוא מציג את הדברים לנין
  • 14:57
  • 01.01.12

גם שתית מהבאר וגם ירקת לתוכה

64 אג'נדה אנטי-ציונית היא בגדר חובה ב"הארץ" ולא משנה באיזה נושא... הייטקיסט ישראלי גאה
  • 15:11
  • 01.01.12

לבחור יש אג'נדה אנטי-ציונית והוא חייב תמיד למצוא את ההקשר ולרדת על עם ישראל גם אם מדובר בכתבה תמימה על סטיב ג'ובס. במקום לכתוב על דברים חשובים ומעניינים ועל זה שאפל רוצים להקים דווקא בישראל את מרכז הפיתוח הראשון שלה בעולם מחוץ לגבולות ארה"ב, הוא כותב שטויות שכנראה נגרמות מיותר מדי אלכוהול אתמול בלילה‬...

65 אם בועז היה אמריקאי... הוא באמת היה גאון. תפוחי
  • 15:11
  • 01.01.12

אבל הוא רק ישראלי, ועוד די טמבל.

66 אם סטיב ג'ובס היה ישראלי - הוא כנראה עדיין היה חי.  (לת) רופא ישראלי לשעבר
  • 15:15
  • 01.01.12

67 על פי התגובות ניתן ללמוד שנגעת בנקודה הכואבת לימין-עיוורון הללה לנד, בפנטזיה שהכול כאן ורדים ושושנים, כולל פרסי נובל שלא שייכים לאיש מהמגיבים וגם לא לאבותיהם, כולל ההייטק שעדיין שורד כאן, בעוד עתידו לא ברור. התמונה שאף אחד לא מעז כאן להראות- זו התמונה של תוצאות הפרויקט של הפר' טרטרנברג- פרויקט ראוותני , שעוד לפני שיצא לדרך כולם רבו על תקציבים והיכן יתקיים- אבל שום חוקר ישראלי שפוי- לא חוזר לארץ. אז לכו לחפש מי שינענע אתכם עם תזמורת ההיטק.  (לת) שומר חוק
  • 15:26
  • 01.01.12

68 נו באמת...כמה קליאות במאמר משעמם אחד. משעמם, קצר רואי ומלא חשיבות עצמית. מוטי
  • 15:29
  • 01.01.12

ושלא יהיה ספק, גם אני שמאלני שמזועזע ממדיניות הממשלה כלפי הזרים והמיעוטים. אני פשוט לא אוהב שמזלזלים באינטליגנציה שלי.

69 להיות ישראלי אוטו דיפו
  • 15:32
  • 01.01.12

אם סטיב גובס היה ישראלי ייתכן ואפל הייתה מצליחה עוד קודם וגובס לא היה נזרק ומוחזר. ייתכן ואפל הייתה קמה כמחשב מוביל עם ICQ מובנה ועם פיירוול של צ׳ק פוינט ואז אפל הייתה גדולה פי שתיים בהיותה מחשב עם רשת חברתית ומערכת אבטחה מעולה.
אבל יכול להיות שהוא היה הולך לעבוד באוטו דיפו והיה טרוד במחשבות מה יקרה למקום העבודה שלו

70 אתה כול כך צודק .... וכמה שזה נכון ועצוב  (לת) עירית
  • 15:37
  • 01.01.12

71 זו כתבה מטופשת עמיחי
  • 15:38
  • 01.01.12

הפסקתי באמצע. זה לא שאני לא מסכים עם השמאל.
אבל הכתבה הזו היא שלילית בצורה ולא מפרגנת בכלל להיי טק הישראלי.

72 ברור לגמרי שמעולם לא גרת בארה"ב...  (לת) Dave
  • 15:43
  • 01.01.12

73 בכיינות בתוספת המילים סטיב ג'ובס  (לת) גלעד
  • 15:45
  • 01.01.12

74 אני רואה שהחבר'ה מ8200 עבדו היום בפקודה שעות נוספות בתגובות ובלייקים  (לת) ואף על פי כן נוע תנוע
  • 16:06
  • 01.01.12

75 קשקשן  (לת) אי שם
  • 16:44
  • 01.01.12

76 איפה הארץ אספו את כל הכותבים האלה?! רייצל חורי
  • 17:01
  • 01.01.12

שואה זה פורנוגרפיית אלימות? בטח מבחינתך הנכבה הפלבטינאית גרועה לפחות כמו השואה

77 כל כך הרבה שנאה עצמית ובשביל מי? בשביל נאד נפוח מעצמו בעל אישיות בלתי נסבלת, רודן בממלכתו?  (לת) צפור דרור
  • 17:40
  • 01.01.12

78 אם סטיב ג'ובס היה ישראלי - יכול להיות שלא היו לו המורים האמריקאים חדי העין - ואולי דוקא כן; מאחר והיה ילד מאומץ וללא כל קשר לאביו הביולוגי - הרי שסוריותו או לבנוניותו של תורם הזרע , לא היתה כנראה רלבנטית גם פה, כפי שלא היתה רלבנטית בארה"ב. די לקשקושים המתבכיינים האלה
  • 18:39
  • 01.01.12

לפי ההיקשים השגויים שעושה מר גאון על המציאות הישראלית - אנחנו צריכים לחשוש רק לגבי רמת הלימודים והלימוד למחשבה בקורתית שיש בישראל, אבל לא בהכרח לקבל את התנסויותיו של הכותב עם בי"ס ספציפי שלא היטיב עמ ואו עם ילדיו, כעובדה שאינה ניתנת לתיקון.
גם לא את כתב הקינה. יצאו מפה בכ"ז כמה אנשים שכן הצליחו במשהו.

79 well put  (לת) orly
  • 18:41
  • 01.01.12

80 נו באמת mel
  • 19:13
  • 01.01.12

זה היה עלוב

81 לא ייאמן, היום הראשון של השנה, וכבר יש לנו זוכה בתואר "המאמר הטיפשי ביותר של השנה"  (לת) a
  • 19:43
  • 01.01.12

82 אם סטיב ג'ובס לא היה אמריקאי הוא היה קרוב לוודאי לישראלי, כי רק פה לאנשים יש כזה מעוף למרות כתבות נוראיות כמו זו  (לת) אורן
  • 20:19
  • 01.01.12

83 בולשיט אלף
  • 20:21
  • 01.01.12

יש פה כל כך הרבה סטרטאפים ואנשים מבריקים, סטיב ג'ובס בקלות היה יכול להיות ישראלי.

84 אם לסבתא היו גלגלים היא היתה אוטובוס...  (לת) סבא
  • 20:50
  • 01.01.12

85 תשאל אם סטיב ג'ובס היה סורי, הוא ממש לא היה מסתכן בלומר "חשוב אחרת"  (לת) שרון
  • 21:06
  • 01.01.12

86 ואים אתה היית סורי או אולי לבנוני או למשל סודני או פיליפיני אבל שכטמן הוא ישראלי  (לת) מאיר
  • 21:40
  • 01.01.12

87 אם לא היית נולד עם כפית של זהב בפה לא היה לך זמן  (לת) קרוב
  • 22:40
  • 01.01.12

88 טור סתמי ומתבכיין. נא לקרוא תגובה 66  (לת) עיניו בראשו
  • 23:11
  • 01.01.12

89 נו באמת עומר
  • 23:46
  • 01.01.12

רציתי לתת תגובה לא בהמית אבל כבר מאוחר...אז אני רק יכול להגיד לך שאתה בכיין מפונק. ודרך אגב דיסני זה קונגלומרט מפלצתי שמנצל אנשים בכל רחבי העולם ובמיוחד במדינות העולם השלישי.

90 הבורות. האטימות. הזחיחות העלובה. השובע המעוור. בלתי נסבל  (לת) ל
  • 23:56
  • 01.01.12

91 ברור, כי בישראל ממש חסרים אנשים שהצליחו בענק בעולם ההיי טק קובי
  • 01:12
  • 02.01.12

דעה יותר מוגבלה מזאת לא ראיתי מעולם. כמה שנאה לא רציונלית יש לישראל כאן. מביך בשביל הכותב.

92 איזה מסכן דר' גידי צפורי
  • 01:20
  • 02.01.12

ממש רחמים על בועז גאון שנאלץ לחיות במדינה טוטאליטרית מילטריסטית שמחניקה כול יוזמה
מדינה שלא קמה כעוף מחול אחרי 200 שנות גלות אלא זורה חול בעיני העולם כולו
מדינה שלא מהווה את אבן המגנט להיי טק של כול העולם אלא בגניבת דעת אפילו של ועדות פרס נובל
אפשר להמשיך את הרשימה אבל במדינה שבה יש רק ילדים טהורי גזע שרדפו את הגרמנים התמימים עד חורמה קשה להאמין שמישהו יעז לומר משהו מול האהבה העצמית הנוטפת מעוד כתבה נפלאה

93 אם סטיב ג'ובס היה ישראלי יחימוביץ היתה קורעת אותו ודה מרקר היו הופכים אותו לאויב העם בגלל כמה דיבידנדים. אחר כך הוא היה יורד לארה"ב, מקים את אפל, ישראל היתה מפסידה מיליארדים ובעז גאון היה כותב בהארץ שזה קרה בגלל הימין.,  (לת) Nוטי
  • 03:38
  • 02.01.12

94 נדמה שהחטאת ! אדר
  • 07:36
  • 02.01.12

הבעיה לא בסטיב ג'ובס אלא במדינת ישראל. נדמה לי שהמאמר לא מכיר בהיות מדינת ישראל מעצמת הי טק. נכון למרות שהעולם הוא כפר גלובלי עדיין יותר קשה לנהל חברת ענק מאזור התעסוקה אתגרים ברעננה ואפילו החברה "יושבת" כאן יש לה שלוחות חשובות בחו"ל. נכון שהרבה מהיזמים הולכים על אקזיט מהיר.
המעניין שגם בארה"ב בת השלוש מאות ויותר אנשים צמח רק סטיב ג'ובס אחד.
מדוע את זה אינך רואה ?!

95 איכס, פשוט איכס סתם
  • 20:09
  • 02.01.12

כמה שנאה עצמית וערימת שטויות במקום אחד.

פעילות
המלצות
הפופולריות בדעות
פרסומת