המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

הכתובות שעל הקיר

הכתובות חקוקות על הקיר, בזו אחר זו, חדות ובהירות: חאלד משעל הורה להפסיק את הטרור נגד ישראל ואומר, כי ארגונו יסתפק במחאה עממית; החמאס מצהיר שהוא תומך במדינה פלסטינית בגבולות 67'; הרשות הפלסטינית ויתרה על הקפאת ההתנחלויות כתנאי לחידוש השיחות, תמורת שחרור מאה אסירים. מה עוד נבקש?

גם מן העבר השני, הכתובות ברורות וחדות: ישראל מתעלמת מהשינויים בעמדות הפלסטיניות, מרבית התקשורת מטשטשת אותן בשיטתיות, מקורות ביטחוניים אומרים ש"לא ידוע לנו" ו"מדובר בשינוי טקטי בלבד". ישראל גם דוחה את התנאי המזערי של הרשות לחידוש השיחות. לא ולא, לא ולא - כמיטב הסרבנות הישראלית.

אבל הפעם ישראל לא מסתפקת רק בכך: לפתע פתאום, ביום השנה השלישי ל"עופרת יצוקה", שוב משמיעה מקהלת הצמרת הביטחונית איומי התקפה על עזה. הרמטכ"ל, אלוף פיקוד הדרום הקודם ומפקד החטיבה הדרומית, כולם אומרים שאין מנוס אלא לצאת ל"עופרת יצוקה 2"; המח"ט אפילו הבטיח שזו תהיה "כואבת" ו"כוחנית" מקודמתה. עוד יותר כואבת מ"עופרת יצוקה" המזוויעה, המח"ט? מילא סרבנות השלום הישראלית הקבועה - הרי את הפלסטינים אנחנו תמיד לוקחים ברצינות רק כשהם מדברים מלחמה וטרור; כשהם מדברים שלום ומו"מ אנחנו מבטלים את דבריהם. אבל מה פתאום התקפה על עזה? למה, מה קרה? האם יכול מישהו להסביר את הלמות תופי המלחמה הצורמת והנפסדת הזאת, זולת בצורך המובנה הזה של ישראל לאיים ולאיים? אבל הניסיון מלמד, שישראל לא רק נובחת וכי לאיומיה יש דינמיקה משל עצמם.

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והפרשנויות ישירות לפייסבוק שלכם

תזכורת לרמטכ"ל המאיים ולמח"ט המתלהם: "עופרת יצוקה", סימן 1, הסבה לישראל נזק עצום. מתוך הקסרקטינים אולי לא רואים את זה, אבל דעת הקהל בעולם שינתה בעקבותיה את יחסה לישראל באורח דרמטי. ישראל נהפכה למוקעת כפי שלא היתה מעולם, תמונות עזה נצרבו עמוק בתודעת העולם. תזכורת נוספת לקצינים: מצרים חדשה הולכת ומתגבשת לנגד עינינו, כזאת שכנראה לא תעמוד עוד מנגד לנוכח התקפה ברוטלית נוספת על רצועת עזה, שחזרה להתמקם בחצרה האחורית. האחים המוסלמים העולים הם אחים לחמאס, מוטב שלא להתגרות בהם שלא לצורך.

צה"ל התגאה בסוף השבוע בכך שכוחותיו הרגו 100 פלסטינים בעזה בשנה האחרונה, שנה שבה לא נהרג ולו ישראלי אחד, השבח לאל. כך "שיפרנו" את הפרופורציה המבעיתה של הרוגי "עופרת יצוקה": אחד למאה במבצע ההוא, אפס למאה בשנה השנייה אחריו - מחירי מבצע. גם מטחי הרקטות על הדרום, אכן בלתי נסבלים, באו כמעט כולם בתגובה על פעולות החיסול של צה"ל בעזה. אז למה לנו מלחמה עכשיו?

אילו היתה ישראל שוחרת שלום מעט יותר, היא היתה ממהרת לברך על השינויים בעמדות הפלסטיניות. זה לא היה פוגע באינטרסים האמיתיים שלה כהוא זה. אילו היתה הגיונית מעט יותר, היא היתה מנסה לפחות לאתגרם: הבה נשחרר מאה אסירי פתח, הפעם ללא חטיפת חייל, ונחזור לשולחן הדיונים, זה שרוממותו בגרוננו. אבל במקום לעודד את ההתמתנות, אמיתית או מדומה, אסטרטגית או טקטית, ישראל ממהרת לחנקה באבה. וכי למה שהחמאס יתמתן, אם המענה הישראלי הוא באיומים על עזה? ולמה שהרשות תתגמש, אם המענה הוא סרבנות?

ישראל עסוקה עכשיו ביריקה ברחוב החזון איש, ואין לה עניין בפתרון בעיותיה האחרות, הגורליות מכולן. אבל אין לה כעת שום סיבה שבעולם לצאת לעוד התקפה על עזה, כבר ראינו למה גרמה קודמתה. כבר קצת משעמם לכתוב את זה (ובוודאי גם לקרוא את זה): אין דבר שמסכן את ישראל יותר מהעדר הסדר עם הפלסטינים. משעמם לא פחות לשוב ולשאול: אם לא ולא - מה כן? לא לרשות ולא לחמאס, לא לעבאס ולא למשעל, לא לאירופה וגם לא לאמריקה - ולמי כן? ומעל לכל, לאן מועדות פנינו? הכתובות שעל הקיר חקוקות בזו אחר זו, חדות ובהירות, והן מדכדכות ומדאיגות מאוד.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מאמר טוב ברובו - חוץ מנושא היריקה שאינו שייך. שמאלני שפוי
  • 03:42
  • 01.01.12

מדיניות הכיבוש - ההתנחלויות - החמצת אפשרויות לשלום אזורי - בכל אלה יש אתה מדבר דברי טעם. אך אל תנסה להיות פמיניסט - זה גורע מהאוטנטיות שלך. השאר נושאים כאלה - כמו היריקה וההדרה - בידי הפמיניסטיות המיקצועיות, תן להן לשקוע בחרא הזה. זה לא מתאים לרמה שלך בנושאים בהם אתה מתמצא.

  •   לוי דווקא מזלזל בנושא ההדרה והיריקה בדיוק כמוך - ושניכם טועים בגודל הסכנה הקיומית מהחרדים אל מול הערבים אזוב שבקיר
    • 08:04
    • 01.01.12

    מול הערבים אנחנו תמיד לבסוף נתאחד כשתפרוץ המלחמה - והיא בוא תבוא. אך מול החרדים אנחנו נתפורר מבפנים כשתבוא המלחמה - וגם היא בוא תבוא.

  •   לאזוב שבקיר - אני לא מזלזל בזה - להיפך. זו סיבת הביקורת שלי כאן - גדעון לוי והפמיניסטיות גילו זלזול בוטה בנושא הזה במאמרים קודמים, וגם כאן גדעון לא מתייחס לזה כנושא שראוי לתשומת לב רצינית.  (לת) שמאלני שפוי
    • 21:55
    • 01.01.12

02 "חאלד משעל אומר, כי ארגונו יסתפק במחאה עממית" וגדעון ומקהלת מעריציו אומרים כי יש לבצע שינוי אסטרטגי בעקבות זאת... הנייה (אתמול): לעולם לא נכיר במדינת ישראל.. נו לוי ומקהלתו: למי בדיוק להקשיב?  (לת) מנחם
  • 03:57
  • 01.01.12

  •   פורסם ב - 17:39 22/09/09 ב"הארץ" איציק המרכז izikhi@gmail.com
    • 08:01
    • 01.01.12


    ראש ממשלת החמאס בעזה, איסמעיל הנייה, שלח היום איגרת למזכ"ל האו"ם, באן קי מון, בה הוא כותב כי ממשלתו תתמוך בכל צעד שיוביל להקמת מדינה פלסטינית בגבולות 67', כך מדווחת סוכנות הידיעות הפלסטינית רמתאן. במכתב שהעביר הנייה לבאן, לרגל כינוס ועידת האו"ם, כותב הנייה, כי "אנו לעולם לא נכשיל מאמצים להקמת מדינה פלסטינית עצמאית בגבולות ה-4 ביוני 1967 שבירתה ירושלים".

  •   לא יכול להיות שאתה איציק הימני, אנו לא צריכים שקרנים אלא להתעמת עם הימין בהגינות  (לת) שונא שקרנים
    • 09:29
    • 01.01.12

  •   לשונא שקרנים/ בתחום הפוליטי השמאלנים הם אלכימאים מוסריים. מונימייקר
    • 11:23
    • 01.01.12

    הם אינם מבחינים בין אמת ושקר והכל זה רק מבחן התוצאה והכדאיות. הם מתחזים לאבירי הדמוקרטיה אבל טוענים ש"העם מטומטם". הם מדגישים ללא הרף את החשיבות של זכויות המיעוטים, אבל מציבים עצמם בראש המתעללים בכל מיעוט שאינו מצביע עבורם, כמו החרדים והעולים מרוסיה. הם מתפארים ב"נאורות" וב"הומניות" שלהם, אבל המאמץ העיקרי שלהם מתרכז בהחזרה לשלטון את האחראים לפשעי המלחמה והאסונות ההומניטריים בלבנון 2 ועופרת יצוקה.

03 שנה לועזית מבורכת באמת ואהבת שלום.מאחל גם משעל שהשנה יוותר על חיפה ישר אל
  • 04:06
  • 01.01.12

ויפו ויכריז על רצונו ומפלגתו לבנות
פלשטינה חדשה להיות לנו לשכנים .
ןחיו בשלום עד אחרית הימים.בינתיים, עד אז, ליבי-ביבי-

ממש מתאימים עצמם לרמת אויבנו עד היום.ועוד דבר ג.לוי:,
כאן אפשר בבחירות להעיף כל אחד..

04 1. "עופרת יצוקה" המזוויעה - 7 שנים של התקפות על אזרחים לא היו מזוויעים ללוי, 2. "שיפרנו" את הפרופורציה המבעיתה של הרוגי "עופרת יצוקה" - מה מבעית בזה של לחסל טרוריסטים המסתתרים מתחת לחצאיות נשיהם וילדותיהם? 3. ובנוגע ליחס הנפגעים- כואב ללוי שלא נהרגו עוד חיילים? כואב ללוי שהוא מייצג טרוריסטים עזי לב במיוחד נגד חפים מפשע, אך מול צבא - מתקפלים כמו שפנים  (לת) מנחם
  • 04:06
  • 01.01.12

  •   הסכנה הגדולה ביותר היא שלא יהיה טרור ערבי. זאת משום שהסיכוי למסירת שטחים כבושים ייגבר  (לת) מודרניסט
    • 08:04
    • 01.01.12

  •   "החיסול הממוקד" של מחבלים הורג הרבה יותר אנשים שאינם מחבלים אורני
    • 16:23
    • 01.01.12

    המבעית בחיסול הטרוריסטים המסתתרים מאחורי הנשים והילדות הוא שמחסלים באותה הזדמנות את הנשים והילדות. כפי שזה קרה, קורה ויקרה מספר המחוסלים שאין להם קשר לטרור עולה בהרבה על מספר המחבלים המחוסלים. בד"כ מדובר במחבל בודד.

  •   נכון, וגם הסכנה שנשים לב שמרוקנים לנו את הכיסים (העלאות מחירים, תספורות לטייקונים ועוד) יגבר  (לת) שלום שלום
    • 00:46
    • 02.01.12

05 החמאס והרשות יתגמשו כי הם רואים שאין להם שום תמיכה רצינית. אלכס מהכרמל
  • 04:16
  • 01.01.12

החמאס מאבד את סוריה, והרשות נכשלה במאמציה להביך אותנו באו"ם. אם אבו מאזן רוצה לחזור לשולחן, שיחזור בלי שום תנאים.
אם החמאס באמת החליט להיכנע ולהפסיק את המאבק המזוין, אלו חדשות טובות. אבל נראה אם הוא באמת עושה את זה.
לאחר הפסקת המאבק המזוין, על החמאס להכריז כי הוא מכיר בזכותו של העם היהודי למדינה משלו בגבולות 67, לוותר פומבית על שיבת הפליטים ולהכריז על סיום הסכסוך בסיומו של מו"מ בו יקבלו הפלסטינים 22% מפורזים משטח ישראל ויו"ש.

06 הסימן הגרוע והמבהיל ביותר אורלינג
  • 05:23
  • 01.01.12

לכך שהפלסטינים בעצמם זונחים אט-אט את התמיכה בפתרון שתי המדינות, הוא נכונותם לוותר על הקפאת הבנייה בהתנחלויות.
זה הוויתור שישראל הכי פחות זקוקה לו.
למען השם, אחים פלסטינים יקרים: המשיכו להיאבק נגד ההתנחלויות והכיבוש בגדה, אל תאבדו את העוז. אין סיבה לוותר לנתניהו, לבני וליברמן.

07 צודק צודק ושוב צודק עמי
  • 05:25
  • 01.01.12

ההתעלמות של התקשורת והממשלה בישראל היא לא פחות ממבעיתה
במקום לברך שוב ושוב על ההישג
יש התעלמות מדהימה (בעצם לא בכלל לא)
גולדה ניחנה בראייה למרחוק בהשוואה אל ה"מנהיגים" האלה

08 "מה עוד נבקש"?! למשל שפסיקו לירות קסאמים ופצצות מרגמה על דרום הארץ.  (לת) מבקש זעיר
  • 05:27
  • 01.01.12

09 תרגום מסוכן 8
  • 05:54
  • 01.01.12

גם את אסד "תרגמת" בזמנו כשוחר שלום ורודף צדק והנה, הוא טובח בבני עמו באכזריות שאף ריבון ישראלי לא העז לנקוט בה מעולם. הרצון שלך ושכמותך לזהות הומאניות וליבראליות בצד השני, רק משום שאתם רואים בהומאניות ובליבראליות ערכים "טובים" הוא מרשים אבל עלוב וחומר מכך, מסוכן. אין בדל של דרישת שלום בקרב אנשי החמאס, ומעט מאד מהחומר הזה נמצא אצל אנשי הפתח. נכון, גם בקרב נבחרינו זה נדיר אם בכלל קיים. וזה מייאש. ועצוב. אבל זה לא אומר שצריך להתחיל לעוות את המציאות ולעבוד על עצמנו. רוצחים הם רוצחים הם רוצחים גם כשפיהם מפיק מרגליות

10 Ze Ramatcal ze??? This is a papet that say yes to what ever this two idiots,Netanyahoo {i know what is to loose some one ], and Barak [ from Akirove in the jangle ] .Ze Ze ramatcal ze???  (לת) Hacfar Hayarok
  • 06:26
  • 01.01.12

11 החרא של 2011 היה מצחין פחות ממה שמחכה לנו ב 2012  (לת) הבחנה ברורה ל 2012
  • 06:52
  • 01.01.12

  •   תבוא לבקר ביוון, בריטניה, ספרד, פורטוגל, אירלנד ואיטליה. מה שאצלכם חרא, אצלנו נחשב לשמנת.  (לת) אירופאי
    • 11:45
    • 01.01.12

  •   ‏כבר לנין אמר: ככל שהמצב במדינה יותר גרוע, מצבם של ‏הקומוניסטים יותר טוב. וזו אכן סיסמת כל המפלגות הקומוניסטיות מאז ומתמיד. החתרנים האדומים מבקשים תמיד להביא להרס ולחורבן, כי כידוע, למכרסמים כושר השרידות הגדול ביותר.  (לת) ‏איגרת מהגולאג
    • 11:50
    • 01.01.12

  •   אתה לא רק מאובחן, מתברר שאתה גם חיפושית הזבל, לפי "מומחיותך" בענייני חרא...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 12:27
    • 01.01.12

12 עזה היא שטח אויב, שנמצא מחוץ לגבולות מדינת ישראל ולכן משא ומתן עימה אינו רלוונטי. העזתים חופשיים לחבור לאחיהם במצרים ולנהל את חייהם ככל העמים. הסיבה לשקט של האויב היא העובדה שהספונסרים שלו בדמשק וטהראן טרודים בבעיות הישרדות, לא אהבת ישראל ולא נעליים.  (לת) איתי
  • 06:53
  • 01.01.12

13 הבדיחה המקורית מספרת ששר האוצר נסוקרו את העתיד הכלכלי של ישראל אמר שלדעתו נאכל השנה חרא אבל הבשורה הטובה היא שיהיה מזה לכולם. אלא שבישראל יש מליון אנשים עניים שאפילו זה לא מובטח להם (מהחרא כמובן)  (לת) הבחנה ברורה ל 2012 תוספת
  • 07:08
  • 01.01.12

  •   להבחנה ברורה(?)/ לא יפה לשקר. איש אינו יודע כמה עניים יש, כי מודדים רק עוני יחסי. עני בישראל עוסק מורשה
    • 11:37
    • 01.01.12

    עני בישראל יכול להחשב לעשיר מופלג בירדן או במצרים. הביטוח הלאומי עורך סקר הכנסות והוצאות. עפ"י מה שפורסם, ההוצאות של העשירון התחתון הן פי-3 מהכנסותיו המוצהרות עפ"י סקר ההכנסות.
    אם חד הורית+2 זכאית לקצבה של 3,180 ש"ח, לא כולל קצבאות ילדים ואחרות שהיא זכאית להן. ר` "הבטחת הכנסה" באתר הביטוח הלאומי. העיתונאי שטרסלר הוכיח כבר לפני כמה שנים שלזוג + 2 לא כדאי בכלל לצאת לעבודה. מהקצבאות יקבלו יותר.

14 שמעתי את דברי משעל-הוא לא אמר שיש להפסיק הטרור,זו פרשנות לא עובדה דני
  • 07:21
  • 01.01.12

יתכן ובאמת זו הייתה כוונתו הנסתרת, אבל מדבריו של משעל כפשוטם לא ניתן להסיק כאילו הורה להפסיק את הטרור. הטענה כי יש הוראה כזו נשמעה רק בפי פרשנים ישראליים ולא מפיו של משעל.
גדעון לוי טועה ומטעה.

15 פנינו מיועדות למדינה דו-לאומית בניהול הליכוד ומועצת ישע-רשע עד שהדמוגרפיה תחסל סופית את הציונות.  (לת) זקן
  • 07:39
  • 01.01.12

16 על מדינת ישראל לתת ללוי לנהל את השלום עם הפלסתינים,  (לת) הראשוני.
  • 08:01
  • 01.01.12

17 על מדינת ישראל לתת לעמירה הס לנהל את השלום עם הפלסתינים.  (לת) הראשוני.
  • 08:02
  • 01.01.12

18 היריקה קשורה ועוד איך...כי ביבי והימין יורקים על כולנו.קורצים ויורקים.חוק גרוניס שהולך היום לעבור-אינו יריקה על הדמוקרטיה עלינו?וביבי שיורק על הפלסטינים-לא יורק עלינו?לא לתפוס את הטרור היהודי אינו יריקה על החוק?היריקה וההדרה ברחוב-מקורן ביריקה והדרה בממשלה ובכנסת,בבריונות ביבי ושותפיו.ביבי ידע יפה מאד לברוח מאחריותו לאסון בכרמל,בדיוק כמו התנגדותו לקרוא לטרור היהודי טרור,כי אז- הוא היה נמצא כאביהם.  (לת) שומר חוק
  • 08:08
  • 01.01.12

19 אילו ישראל הייתה שוחרת שלום היא הייתה מפרסמת את מחירו כפי שעשו הפלסטינים ביוזמה הסעודית. מי שלא מפרסם מחיר אינו מעוניין לעשות עסקה.  (לת) רעמסס
  • 08:10
  • 01.01.12

20 אני לא מבין בכתובות על הקיר ,אני משתדל להבין מילים מפורשות שנאמרות. הנייה דיבר אתמול בחרטום (כמה סמלי)וחזר עשרות פעמים על המילה לא! בעניין הכרה בישראל  (לת) קובי
  • 08:13
  • 01.01.12

21 גדעון יקירי יכול להרגע,ישראל בבחינת כלב נובח ,לא תפעל שוב בעזה כמו בעופרת יצוקה,ולא תתקוף את איראן בשנה הזו..הלוואי ולא אדבדה !  (לת) רון
  • 08:26
  • 01.01.12

22 עוד של גדעון לוי מעולה שנכנס לקטגוריה של "לגזור ולשמור" ישי
  • 08:28
  • 01.01.12

אכן, זו צורת החשיבה הלוגית של ישראל: אם הפלשתינים נוקטים באלימות אז אסור לדבר איתם כדי לא להיכנע לחולשה, ואם הם נוקטים בדרכי שלום, אז למה בכלל לדבר איתם.

23 אין מנוס מהמסקנה: הסמול כולו יצרים ו"העדפות", נטול לחלוטין השקפת עולם. וירוסובסקי
  • 09:26
  • 01.01.12

אין הסבר אחר לעובדה שמי שמכנים עצמם נאורים והומנים ואת כל האחרים ההיפך מזה, נאבקים כל העת למען הפלת ממשלת נתניהו וחזרתה של ממשלת פשעי המלחמה והאסונות ההומניטריים של `קדימה`.

  •   נגיפובסקי, הניתוח שלך - כרגיל - לוקה בחסר: מי שבאמת איש שמאל (כלומר לא ברבר ימני לאומני אסוני) אינו רוצה בשובה של "קדימה" בה במידה שהוא רוצה בנפילת ממשלת הזדון הדוסו-פשיסטית ערן ארגוב
    • 15:46
    • 01.01.12

    עכשיו נשאלת השאלה כמובן (ואני משער שאפילו אתה הצלחת להגיע למסקנה המתבקשת בכוחות עצמך) - במי יבחר השמאל (במידה ויש כזה)?
    ככל הנראה "קדימה" תלך אחורה ותתפצל. חלק מאנשיה יחזור לליכוד משם באו. אם לשאר יהיה שכל להתגבר על קיבעונותיהם - יוכלו אי"ה לחבור ל"עבודה", "מרצ" וליאיר לפיד ולהקים (אולי בפעם הראשונה בתולדות ישראל) מפלגה חילונית חברתית שתסרב לעשות גועליציה עם הדוסים מכל בד ומכל אריג שהוא. בין סרוגים ובין שחורים. יכבדו נא כל הברברים הימנים הלאומנים והשרלטנים וידחקו אל ספסלי האופוזיציה לכמה שנים טובות.. כמובן שהכל תלוי בכך שהשמל ישכיל להתאחד. לא מן הנמנע שבמקרה כזה יעברו כמה ליכודניקים "חוויה רוחנית" שתביא גם אותם להצטרף לגוש השמאל. הדלת יכולה להיות פתוחה בפניהם אבל יש לנקוט בכלל "בלי אהוד ברק ובלי הבית היהודי". אגב: התכונן לכך שהמפסיד העיקרי בבחירות הבאות יהיה הקוזאק ממולדובה. דווקא עולי בריה"מ לשעבר מאוכזבים ממנו . הוא מכר אותם לדוסים בדיוק כמו שהמפלגות החילוניות מוכרות את מצביעיהן החילונים מאז קום המדינה. רק שבניגוד לרוב החילוני הנעבעכי הישראלי - הרוסים לא סולחים וגם לא שוכחים כל כך מהר. הםן יתחשבנו עם העארס המולדבני בבחירות הבאות. לא מאמין? לא צריך. זה בהחלט עשוי לקרות גם ללא שתאמין. הברבריות הימנית הלאומנית פשוט יצאה מהאופנה בעולם אבל בישראל כרגיל לא ממהרים להתעדכן.

  •   לארגוב/ בוא נתרכז בעובדות - וירוסובסקי
    • 08:12
    • 02.01.12

    והעובדות הן שהסמול לא תקף את ממשלת קדימה/עבודה בזמן מעשי הטבח והאסונות ההומניטריים שפקדו מאות אלפי תושבים לא לוחמים בלבנון 2 ועופרת יצוקה. הוא גם לא תקף את ליברמן או את ש"ס. גם לא את החרדים. לא עניינה אותו לא ההפרדה ולא ההדרה. את מי הוא כן תקף והכפיש כל העת? את נתניהו כמובן. את נתניהו הקצין והג'נטלמן, שבזמנו מעולם לא ארעו תופעות של ביזוי עקרון טוהר הנשק. לכן, עדיין הסמול נותר כפי שהיה. מונחה ע"י יצרים ו"העדפות" בלבד, ונטול לחלוטין השקפת עולם כלשהי.

  •   למיקרובובסקי : לא ידעתי שאתה קומיקאי כל כך מוכשר. הרגת אותי מצחוק עם ה"עובדות" שלך ערן ארגוב
    • 13:10
    • 02.01.12

    ועוד אילו "עובדות"! ביביהו ה"קצין וג'נטלמן" ....!!! הבטן עוד רגע תתחיל לכאוב לי מרוב צחוק! אוי איך האב נישט קיין כוח!
    על תיפקודו של סרן (מיל.) ביביהו כקצין כבר אמר בשעתו את כל מה שיש לומר דווקא שותפו דהיום ומי שהיה מפקדו, הגנרל אהוד ברק. עיין בטובך במודעות ובתשדירי הבחירות של מפלגת העבודה ב-1996. ואשר ל"ג'נטלמן" - אני מציע לך ללכת ולשאול את פי שתי נשותיו הקודמות של רב הנואפים המכהן כיום כראש ממשלת ישראל. משום מה הדוסים המתיימרים להיות אבירי הצניעות וטוהר המידות ממלאים פיהם מים כשהדבר מגיע לקופת השרצות של ביביהו שעל שכמותו כבר נאמר : "ארך גפיים ורב חסד"....
    אבל הבדיחה הטובה ביותר שהשחלת למערכון המשעשע שחיברת במיוחד למעני כאן היא כמובן "בזמנו מעולם לא ארעו תופעות של ביזוי עקרון טוהר הנשק"....אוי! אני שוב מתעלף מצחוק! ממתי הימין הדוסו-פשיסטי מתענין ב"טוהר הנשק":? הרי אתם לועגים לשמאל על "תמימותו" ו"רכרוכיותו" בענין זה (ויש לך עוד החוצפה לטעון שלשמאל אין השקפת עולם כאילו שהמפלגות הדוסיות אינו התגלמות האינטרסנטיות והמניפולטיביות של מאכערים וכדאיניקים). ואם אתה באמת רוצה להתרכז בעובדות אז הואל בטובך לסור לשטחם הכבושים בגדה המערבית ותיווכח איך עיקרון טוהר הנשק מבוזה שם דבר יום ביומו על ידי חיילי צה"ל ושוטרי מג" ב. אלה וגם אלה משתמשים בכוח נשקם כדי לענות, להשפיל, לרמוס ולדכא את הפלסטינים ואינם חסים על נשים הרות ועל זקנים חולים. לכן כפי שאמרתי - לפני שהימין הדוסו פשיסטי מדבר, כדאי שיטול קורה מבין עיניו. ממילא עינים אילו טחו מלראות שעמישראל, כולל ימנים מובהקים , מתחיל להבין לעומק את זוועת הכיבוש ואת האסון שהיא ממשיכה להמיט על המדינה. הרוב בישראל אינו נמצא בכיסו של הימין הדוסו פשיסטי והרוב הזה עוד יבוא חשבון עם הקצין והג'נטלמן שבגד בו כפי שבגד בנשותיו .

24 ערבים מחוייבים לג'יהאד ודאראלחרב של פסוקי השטן ולא לגדעון שטוחן מים  (לת) @ בנצי - א @
  • 09:33
  • 01.01.12

  •   בנצי - אתה היצרן המרכזי של פסוקי שטן... panoptikon
    • 13:30
    • 01.01.12

    יום יום בתגובות לעשרות כתבות - שנאה, הסתה ושטנה. הידד לך!

25 רק אתמול הנייה הצהיר ההיפך-למה להאמין לגדעון לוי ולא לרוה"מ החמאס ? קורא תמים
  • 09:35
  • 01.01.12

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=856089
גדעון לוי נשמע יותר ויותר כתועמלן ולא כעיתונאי המחוייב לדיווח המבוסס על עובדות ולא על משאלות לב

26 שטייניץ: אני מלך הכלכלה; ביברק: אני מלך המלחמה; לבירמן: אני מלך העולם.  (לת) ומה איתי, האזרח הקטן?
  • 09:37
  • 01.01.12

27 גדעון כותב על הקיר ואז מקריא מה שכתב משקיף
  • 09:42
  • 01.01.12

אולי תביא מקור לטענתך שמשעל הורה להפסיק הטרור ? אולי תתייחס להצהרתו ההפוכה של הנייה ? גדעון לוי רואה ושומע מה שהוא רוצה לראות ולשמוע

28 זה לא נכון... שפכטל
  • 09:46
  • 01.01.12

השמאל הקיצוני מסוגו של גדעון מבאישים את שמנו בעולם וההשמצה המשמעתית החלה עוד בועידת בדרבן ולא בעופרת יצוקה!
מי ששונא את היהודים והציונות [נכון גם השמאל שלנו והערבים "שלנו"] ימשיך בשנאתו... זה לא ישתנה זה משהו מוטבע ב DNA
אנחנו לא ממש מתרגשים מזה ונמשיך לבנות ולהתפתח כאן בארץ היהודים.

29 בסוריה הדם על הקיר וגדעון לוי שותק די לרצח העם הסורי
  • 09:59
  • 01.01.12

בסוריה הדם על הקיר וגדעון לוי שותק

30 ממשלת הימין זקוקה לאויב מפחיד כדי לזכות בבחירות. שלום רע לימין.  (לת) שי
  • 10:22
  • 01.01.12

31 ישראל מעוניינת במתח בטחוני מתמיד על מנת שלא תצטרך להגיע לחסדר מדיני שמשמעותו ויתור על השטחים  (לת) נפתלי אור-נר
  • 10:37
  • 01.01.12

32 הטקסט הזה הוא דוגמה מאלפת לעתונות כורסה במירעה. את ה"ניתוח" הלא-משכמע הזה אפשר לכתוב גם מן הכורסה בת"א. יואב קרן
  • 10:43
  • 01.01.12

הטקסט הזה הוא דוגמה מאלפת לעתונות כורסה במירעה. את ה"ניתוח" הלא-משכמע הזה אפשר לכתוב גם מן הכורסה בת"א.

33 עוד פעם כתובת על הקיר? מאפיהו
  • 10:50
  • 01.01.12

נחשו מי כתב ב-13.02.2011 את הדברים הבאים: 'הבה ונניח את החרדות כולם בצד – אנרכיה, "האחים המוסלמים" או משטר צבאי – וניתן עכשיו לסיכוי הגדול לומר את דברו. הבה ולא נתפלש בסכנות, זה זמן להתבשם מהאור שהפציע מהיאור… בזה אחר זה התרסקו הסטריאוטיפים הישנים והרעים של המערב ושל ישראל על מצרים… גם נבואות הזעם שכל שינוי דמוקרטי יוביל לעליית האיסלאם רחוקות מלהתממש בינתיים. התבוננו בתמונות המהפכה מכיכר א-תחריר: נראו בהן יחסית מעט דיוקנאות דתיים. אלה התפללו בשקט, וסביבם חגורה גדולה של מהפכנים חילונים. גם האשה המצרית אמרה את דברה: בכיכר נראו לא מעט נשים, גם אם הן עדיין במיעוט. מצרים – לא מה שחשבנו.' נכון, ניחשתם. זה אותו נביא שגם עכשיו יודע לקרוא את הכתובות שעל הקיר. מסתבר שלא רק הבורבונים לא שכחו דבר ולא למדו דבר. ישגם מתנבאים מתחזים שמתמחים בטכניקה הזאת. אז נכון שנתניהו וממשלתו אינם רוצים שלום. אבל מאיפה מביא גדעון לוי את רעיון העיוועים שאבו-מאזן את משעל את הנייה רוצים בשלום? לגמרי בגלוי ובכנות הם אומרים שהם מוכנים להחליף את הטירור בהודנה: הסכם מדומה, נכלולי של הפסקת אש בין מוסלמים לכופרים (שזה אנחנו,מבחינתם, כולל גדעון לוי), הסכם שחובה על המאמין המוסלמי להפירו בשעת הכושר הראשונה. כל עוד בשני הצדדים עומדים בראש שני העמים האומללים שלנו אנשים שאינם רוצים בשלום וגם אינם מוכנים לשנות את דעתם, לא יהיה שלום. זו אינה התנבאות. זו עובדה. זה שגדעון לוי בוחר להטיל את כל האשמה על צד אחד, רק מוכיח שאין לסמוך כלל על שיקול דעתו. לא היה נכון לעשות זאת בפברואר אשתקד, ולא נכון לעשות זאת בינואר השנה.

  •   הפלסטינים לא יוכלו להרשות לעצמם להפר את הסכם השלום אורני
    • 13:08
    • 02.01.12

    לא הבאת בחשבון שעל ההנהגה הפלסטינית לעשות חישוב של רווח והפסד במקרה שיפרו את השלום. אם זה מה שיעשו גדולים מאד סיכוייהם להיכבש שוב ע"י ישראל ולאבד את העצמאות שיזכו בה הודות להסכם השלום.

34 באוסלו כבר קיבלנו "הסכם קורייש" אחד, ולא צריך עוד אחד. באשר לאחים המוסלמים במצרים, גם הם יעדיפו לשבת מהצד ולא לאבד את אסואן.  (לת) הסבר פשוט
  • 10:52
  • 01.01.12

35 ושר החינוך גוער בתלמידים בערערה. איך לא כתבת על זה?  (לת) שואל
  • 10:55
  • 01.01.12

36 גדעון, אתה קורא את מחשבותיי.... אבל... שלומי א.
  • 10:59
  • 01.01.12

ראשית, מחמאה: אתה כותב בדיוק את מה שאני חושב.
שנית, ביקורת: מתי תכתוב משהו שלא חשבתי עליו?

37 ושר החינוך נוזף בתלמידים ערבים מערערה. זה גם כתובת על הקיר.  (לת) מגיב
  • 11:14
  • 01.01.12

38 הכתובות שעל הקיר שחר
  • 11:18
  • 01.01.12

גדעון לוי לא משעמם אף פעם ומצוין כרגיל

39 אחרי כל ההשמצות וההכפשות של ליברמן, אפילו האדמו"ר של השמאלנים מודה שהאשם העיקרי בהרעת יחסי החוץ של ישראל עם כמה מדינות (בעיקר עם טורקיה) הוא בעופרת יצוקה ולא ב"כסא נמוך".  (לת) אביגדור
  • 12:01
  • 01.01.12

40 ישראל?? שוחרת שלום?? לא מאז רצח רבין ב 1995  (לת) עדי
  • 12:17
  • 01.01.12

41 מליץ יושר ... GREEN
  • 12:18
  • 01.01.12

מר לוי אצה דרכו להיות מליץ יושר לחמאס .
החמאס הוא המתון מבקש השלום וישראל היא התוקפן האגרסיבי ,סרבן השלום.
מי יקנה את מרכולתו של מר לוי? אולי בעוטף עזה,אולי באשדוד,באר-שבע,אשקלון?

42 ככה זה שהשואה והצבא הם דתו של העם המטורף הזה. זה מה יש. נו...עם מטורף. חד וחלק. שקט מיידי שיהיה! נא לא להפריע לעם להתבוסס בטירופו!  (לת) ק.א.
  • 12:21
  • 01.01.12

43 משעל אמר שחמאס שומר לעצמו את הזכות להמשיך דנה
  • 12:55
  • 01.01.12

במאבק המזויין בישראל וכמובן שחמאס אינו נסוג מהדברים שנכתבו באמנת הארגון באשר לצורך בהשמדת ישראל.משעל הבין שיהיה קל יותר להביא לחיסולה של ישראל מקווי 67.

44 הכתובת אכן על הקיר אך אתה מוסיף לה גרפיטי מכוער טובה
  • 13:18
  • 01.01.12

כן, ממשלת ישראל לא ממש ששה אלי שלום,ויש הרבה צביעות בהצגת ישראל כמדינה שידה כבר כואבת מרוב הנפתה לשלום,אך אתה כרגיל חייב להוסיף את כל "פשעי" ישראל ולנקות את הצד השני. להזכיר את עופרת יצוקה בלי להזכיר את הקאסמים זו חוסר פרופורציה או סתם עיוות,לשפוט מאבק צבאי על פי מספר ההרוגים בכל צד ואם בצד אחד מספרם קטן זו כבר עילה להפוך אותו לאשם ,זה מעוות,שלא לדבר על העיוות שבכך שאתה בטוח שהסכסוך הזה הוא הגורם העיקרי לאי השקט במזרח התיכון והוא מסכן את ישראל יותר ,לפחות מבחינתך,מזכות השיבה.ישראל אשמה שאין הסדר אך גם הפלסתינאים אחראים לכך,כשהם טיפסו על עץ ההתנחלויות וגם כאשר הייתה הקפאה הם לא ירדו ממנו.העיוות הגדול ביותר הוא זה שנראה שאתה והס יותר מחויבים למאבק הפלסתינאי מהפלסתינאים עצמם שמשום מה,למרות שלפי תיאורך מצבם נורא,הם לא יוצאים להפגין ולמחות למרות שכאן אין ספק שלא יהיה הרג סיטוני כמו בסוריה.

45 רק הבוקר שמעתי את אבומאזן בקולו בערבית לא נוותר על ההקפאה כתנאי מיכל
  • 13:34
  • 01.01.12

אזה עיוורון מוחלט וחוסר הבנה מינימלי לגדעון לוי
לך ותשמע את מנהיג החמאס הנייה במצרים ההתגדות תימשך עד לסילוק כל הציונים
אבו מאזן הקשיח עמדותיו לחזרה למשא ומתן היום בבוקר דיבר בירדן
למה לא מסוגל גדעון לוי למסור דברים מדויקים
די לחלומות והזיות
תקשיבו למה שהם אומרים מאוד ברור בערבית

46 השימוש במטפורות כמו "הכתובת על הקיר" רק מטשטש את התמונה. להלן המציאות הפוליטית העובדתית: קורא טקסטים
  • 13:44
  • 01.01.12

בהשראת האחים המוסלמים במצרים ומודל השותפות בשלטון שהם מפתחים שם עם הצבא - שינה החמאס ( תנועה אחות לאחים המוסלמים) כיוון : מתנועה לאומית פלסטינית הנוקטת בטרור לתנועה פוליטית השואפת להשיג יעדיה באמצעים פוליטיים. כמו הצבא האירי הרפבוליקני,כמו המחתרת הבאסקית, כמו הקונגרס האפריקני של נלסון מנדלה בדרום אפריקה. וקרוב לבית : כמו אצ"ל ולח"י.
התוצאה של תפנית אסטרטגית זאת: החמאס החדש מצטרף לאש"פ - הנציג הלגיטימי של הפלסטינים בכל העולם- מקבל על עצמו את הסכמי אוסלו ומכיר בעקיפין בכל התחייבויות הבינלאומיות של אש"פ , מכיר במדינת ישראל בקווי 67 .
ממשלת ישראל מנסה להדחיק ולטשטש מציאות דיפלומטית זאת. אך ללא הועיל. הדיפלומטיה החדשה של הפלסטינים רוקנה מתוכן את "תנאי הקוורטט" שכה אוהבים אצלנו. ושינוי זה ודאי לא הסתתר מעיניהם של האמריקנים. ואם ממשלת ישראל תתמיד בסרבנותה להכיר במציאות החדשה , אזי האמריקנים שכבר מנהלים דיאלוג עם האחים המוסלמים- יסבירו לה את העובדות. נפלאות דרכי הדיפלומטיה.

47 לא חשוב מה הם אומרים האינטרס שלנו הוא לסיים את הכיבוש המביש ומיד כי עם צודק לא כובש - נקודה  (לת) פלץ
  • 13:50
  • 01.01.12

48 חאלד משעל הורה להפסיק את הטרור נגד ישראל, החמאס מצהיר שהוא תומך במדינה פלסטינית בגבולות 67 הרשות הפלסטינית ויתרה על הקפאת ההתנחלויות כתנאי לחידוש השיחות, מה עוד נבקש?  (לת) ביבי, קרא את המאמר החשוב הזה והפנימהו
  • 13:51
  • 01.01.12

49 שוב משמיעה מקהלת הצמרת הביטחונית איומי התקפה על עזה.  (לת) לישראל אין שום סיבה שבעולם לצאת לעוד התקפה על עזה.
  • 13:54
  • 01.01.12

50 מה עוד נבקש? בקשי המבקש
  • 13:59
  • 01.01.12

נבקש שכותבי הדעות ב"הארץ" יהיו מחוברים למציאות ולא רק לשנאת היהודים ואהבת האויב....

51 אם עיתונאים ישראלים יפסיקו להשמיץ את ישראל ולספר בדותות, ישתפר מצבנו אברמי
  • 14:01
  • 01.01.12

מי שגורם לעולם להאמין לכל הרוע בישראל , הם פרופסורים ישראלים בחו"ל ובארץ, עיתונאים , מתחזים ללוחמי שלום, קרנות בעד ישראל חדשה ,שקרנים בדמות חיילים מהשטח . אם אלו יפסיקו להשמיץ, ולספר שקרים על ישראל , גם העולם יפסיק להאמין להם. אין כמדינת ישראל וממשלתה שוחרי ורודפי שלום.הערבים הם סרבני השלום.אינם רוצים את מדינת ישראל ואת יהודיה. זו האמת ואין בילתה .

52 מאמר חובה לביבי  (לת) גדעון לוי הוא הרב שלי
  • 14:10
  • 01.01.12

53 חתירה לשלום נתן
  • 14:11
  • 01.01.12

מר גדעון היקר,הממשלה הזאת בהרכבה הנוכחי אינה מעוניינת בהסדר שלום, זה הרי ברור כשמש

54 העדר הסדר עם הערבים הוא הערובה הטובה לבטחון ישראל לעד אברם
  • 14:25
  • 01.01.12

ידוע לכל העולם שלערבים יש מטרה משותפת אחת: להשמיד את ישראל . אין מי שחולק על כך פרט ללוי והס.אולי גם מערכת הארץ .
הסדרים שהיו בעבר עם הערבים מופרים. ישראל ויתרה לערבים על כל גוש קטיף ועזה. מה קיבלנו ? 9000 טילים ופצצות.מטעני חבלה וכו'.הסכם אוסלו- מופר על ידי הערבים.הלואי שהיו נשארים בטוניס עד היום. היינו נראים אחרת.
האסון הוא שיש ישראלים המכירים בערבים לבוא לרשת את ארץ ישראל מהיהודים. לא ניתן. נילחם בהם.זה יציל גם אותם.

55 ראית עובדות סלקטיבית מיכאל ארלנגר
  • 14:59
  • 01.01.12

מר יוסי לוי אינו מתיחס בכלל על אי ביטול דרישת הפליסטיני בזכות השיבה. הוא אינו מזכיר את אי ביטולה של האמנה הפליסטינית שלא מכירה בזכות העם היהודי על ארץישראל. כך שאם אבו עבס או אחד מיורשיו ירצה לבטל את ההחלטה בהכרת מדינת ישראל והם שלום עמה הוא יתלה באמנה זו. כפי שאימי בזמנו קראה את מיין קאמף והאמינה לכל מילה שכתב היטלר ועלתה ארצה כך אני מאמין לכתוב באמנה (המונחת על שולחן עבודתי) ובהצהרות החמס והאחים המוסלמים.

56 מי זה ישראל? זה לא השמאל שלך המכוון את כל החיצים לחרדים? גדעון מיתמם
  • 15:13
  • 01.01.12

אז מי הסרבן באמת? כמובן היודונאצים השמאלנים המתנגדים לכל סוג של הכרה בישראל ומכוונים את הכל בערמומיות שטנית כולל המאמר הזה !!

57 מר גדעון לוי לא צודק.הוא טועה ומתעה את דרכו. לפני עברים לא תתן מכשול. ערדליים ירוקים
  • 15:20
  • 01.01.12

אינני חושב שהפלסטינאים מכל הסוגים וכל המינים מוכנים להסתפק בפחות מחיסול היישות היהודית בישראל. הם מוכנים למדינה שבירתה ירושלים המאוחדת בראשות חאלד או אחמד טיבי.

58 כדי שהישראלים יחשבו בהגיון על הלובי היהודי להפסיק את התמיכה וזה לא יקרה  (לת) עם שהפך למתנגד שלום סדרתי
  • 15:30
  • 01.01.12

59 הסיבה שאין שלום אנשי ההתנחלויות הדתיים תופסים את המדינה בב...!  (לת) זרעי כהנא חדרו לצמרת השלטון
  • 15:41
  • 01.01.12

60 אפילו אם כל ערביי א"י (פלשתינא) ילכו לעבר הירדן ולא יחזרו לעולם ומעזה ילכו למצרים לא צריך איתם שלום. מה מעניין השלום איתם? מי צריך שלום עם אנשים כאלה? מי? עם הצלפים על הגגות בסוריה שרוצחים את בני עמם? מה אתה שנים מקשקש על "שלום"?  (לת) משה בן-ששון
  • 15:57
  • 01.01.12

61 הרקטותפוז רקטות הגיעו בתגובה לתקיפה של צה״ל??? פוז
  • 16:08
  • 01.01.12

תביא תביא מה שאתה נעשן...

62 הכתובת שעל הקיר: ''נולדנו למדינה פושעת, משוגעת ומטורפת. עכשיו סוף כל סוף האסימון נפל והבנו אתה זה. מהר איפה המזוודה? תודה על הכל ולהתראווווות.  (לת) מבין בכתובות על הקיר
  • 17:14
  • 01.01.12

63 אין להתפלא כאשר גדעון יעבור לקצה השני לבנטיני
  • 18:32
  • 01.01.12

כפי שגוף הנע לסוף מזרח יגיע פתטום לסוף מערב(גם להיפף ) כך גדעון פתאום יתחיל לעטות בגדים שחורים ויחבוש שטריימל ויצעקה "שאבס" "שאבס" ,
"שטח משוחרר לא יוחזר" !

64 האם אנו צריכים לרקוד לפי צלילי החליל שלהם??? מירה
  • 18:40
  • 01.01.12

מה זו ההתרפקות הזו? הם פתאום מגלים נכונות, נהדר, הם יכולים להמשיך ולשחק בנו, ואנו פשוט ניפול לרגליהם ונגיש להם את המדינה שלנו? בשעה זו שאתה כותב את הכתבה נורו פצמר״ים לדרום הארץ. אז עכשיו זה לא החמאס אלא ארגון אחר

65 פעם אמרו בעברית בסיסית. . . מני
  • 18:50
  • 01.01.12

"אל תאיים עלי!". . . והתשובה האוטומטית הייתה: "אני לא
מאיים!" או "מה פתאום? אני? מאיים?". . . והיום התשובה
הקורקטית: "כן, זה בדיוק מה שאני, אנחנו, עושים! כל יום!
לא משנה מה שאתה עושה! אל תענה לי!!!". . .

[15:17]
-------------------------------------------------------------------
צוציק תפסיק לצנזר לי! אני הייתי שם לפני שאביך נולד
ויודע על מה אני מדבר. . . פרסם! (אני לא מאיים). . .

66 פעם אמרו בעברית בסיסית. . . מני
  • 19:07
  • 01.01.12

"אל תאיים עלי!". . . והתשובה האוטומטית הייתה: "אני לא
מאיים!" או "מה פתאום? אני? מאיים?". . . והיום התשובה
הקורקטית: "כן, זה בדיוק מה שאני, אנחנו, עושים! כל יום!
לא משנה מה שאתה עושה! אל תענה לי!!!". . .

[15:17, 18:50]

67 בניגוד למר לוי, אני דווקא מאמין לערבים ולכוונותיהם. צביקה
  • 19:20
  • 01.01.12

את הכתובת שעל הקיר צריך לדעת לקרוא. ולא בכדי הזמינו את דניאל מגוב האריות כדי שיאיר עיניהם של מעניו על אשר כתוב על הקיר. גדעון לוי מסרב לקרוא, והקורה מעל עיניו התנחלה עד קץ הימים.
כל אמירה וכל מעשה של אויבינו, יש להם כוונת מכוון ברור שקוף ונהיר ביותר. הם אינם רוצים אותנו כאן, וכל תוחלתם לחולל את הריאקציה שתנקה את הישראליות מהמרחב הזה.גדעון לוי איננו יודע קרוא וכתוב.
הסכם השלום עם המצרים מוכיחים כבל עולם ומלואו, עד היכן יכולה להגיע האשלייה שהוויתורים שלנו יובילו לדו קיום לאורך ימים.
אנא מר לוי, האזן ושמע את האחים המוסלמים, על מגמותיהם, התלהמויותיהם, וכו' וכו', וכהרגלך בקודש תהנהן בציניות שכל העולם מטומטם מלבדך.
אני מאמין למשעל. אתה זה שאינך מאמין לו ובו.
כנ"ל לגבי הנייה, אבו מאזן. וכל הגלריה שעליהם אתה מיטיב להתרפק.

68 צודק !  (לת) כפיר
  • 19:44
  • 01.01.12

69 מתברר שדווקא התחילו במו״מ ישיר קורא הדיוט
  • 20:33
  • 01.01.12

נציגו של ביבי עומד להיפגש עם הפלשתינאים - אז כל דברי לוי מוטעים

70 גדעון אתה הנביא בארצך יישר כח  (לת) אובאמה
  • 21:55
  • 01.01.12

71 הדדיות, לוי. הדדיות: שיגדירו מחדש אמנה פלסטינית שוחרת שלום מה עוד נבקש?
  • 23:41
  • 01.01.12

שיכירו בישראל כמדינה היהודית. שיתחייבו לאזרח כל פליט "פלסטיני" כמו שישראל עשתה כלפי פליטים יהודים, שלא יפעילו גייס חמישי בישראל,שיתחייבו על תוכנית לימודים שוחרת שלום עם ישראל "היהודית" הן לילדים והן לבוגרים, שיבטלו את האמנה הפלסטינית הנוכחית ויגדירו אמנה של חזון שלום עם יהודי ישראל.... מוגזם בעיניך? ולמה אתה מסתנוור מהשיטה החדשה. כשהכוונה שנאת ישראל פירושו מלחמה בנו. השיטה היא בכל פעם מה שכדאי באותו רגע, וישתנה לפי הכדאיות בהמשך.

72 יהודים שמאלנים, נשמות טובות עם ערכים גבוהים- נא להתעורר מספיק להתבלבל הממשלה שלנו כרגע היא לא בדיוק נופת צופים אבל.. להקשיב לחמאס?)
  • 00:44
  • 02.01.12

איך אפשר להיות כל כך תמימים ולהאמין שאותם מנהיגים ערבים ששוחטים את בני עמם, ומחנכים ילדים לשנאה ירצו שלום אמת עם ישראל, האם אנחנו כמותם? הרי לא תקום מציאות כזאת בישראל- יש מישהו שמספיק טיפש לחלוק על זה?.
אילו חיות אדם תפקחו את העיניים, זה הכל דיבורים מהפה אל החוץ.
על ישמעאל כתוב בתורה לפני אלפיי שניים: קללת ישמעאל – "על חרבך תחיה", וכן – "ידו בכל ויד כל בו", תקראו קצת על נבואת דניאל ... מישהו יכול להגיד שהדברים 4000 שנה אח"כ לא נכונים???
מי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים.
עם ישראל היום גם הוא בחושך וקוראים פה דברים חמורים, אבל צריך לתקן ולקבל אחד את השני בסבלנות ולצפות לישועה מבפנים ולא מאיזה עסאד, אחמאד, ערפת, איסמאיל חלאד וכל ה"קדושי עליון" האלו. ביהדות ובקבלה כתוב מאיפה תבוא הישועה, כדי להפוף כל אבן לפני שנותנים את מבטחנו באנשים, כל שכן רוצחים מתועבים.

73 שאלה: היעלה על הדעת שאדם נבון ומשכיל כגדעון לוי אינו מכיר את עקרון התאקייה (השקר הטקטי) באיסלם? תשובה מוזרה אבל מטרידה: אורחת מזדמנת באתר, תל אביב
  • 00:51
  • 02.01.12

ללוי המושג הזה פשוט לא רלוונטי.

לוי, כמו רבים בשמאל לגווניו, חוטא בכך שאינו 'סופר' את האיסלם - הדלק הבלתי מתכלה של הסכסוך.
ומדוע לא 'לספור' את האיסלם בשמאל? כי היכרות קרובה עם עקרונות היסוד של האיסלם, ועם העובדה שלמוסלמים מתונים באמת (אבו מאזן? הצחקתם) אין שום רלוונטיות לפתרון הסכסוך (כי לעולם לא יגיעו לעמדות הנהגה כשהם נושמים עצמונית), היכרות כזו תשמוט מייד את כל הבסיס ה'הגיוני' שעליו משתיתים לוי וחבריו את השקפתם.
אין, פשוט אין פרטנר לשלום בצד הערבי.

74 על מנת לסלול את הדרך לשלום: דני, חיפה
  • 02:09
  • 02.01.12

ארצות הברית חייבת לנתק את עצמה מכול אינטרס במזרח התיכון, ולהפסיק מיד את כל סיוע החוץ לישראל כנ״ל.

75 גדעון, אם אחד מ-100 האסירים היה מורשע ברצח של קרוב משפחה שלך גם אז היית בעד שחרורם?  (לת) A
  • 20:24
  • 02.01.12

76 למה לעולם לא יהיה כאן שלום הדוכס מגיברלטר
  • 18:01
  • 05.01.12

אם תשאלו אותי אין לצמרת הצבאית-פוליטית בישראל ולו חצי אינטרס באיזשהו הסכם מדיני או אפילו התקררות של החזית עם שכנינו, רחמנא ליצלן.

הסיבה לכך היא פשוטה: בדיוק כמו שבעל דוכן שווארמה לא יילך להפגנה למען זכויות בעלי חיים, ובדיוק כמו שסרסור לא יילחם כדי להוציא את הזנות אל מחוץ לחוק, ככה הגנרלים צמאי הדם והפוליטיקקים המושחתים שהן לא יותר מבובות קרטון דהויות על חוט, שמוכרות את עצמן לכל המרבה במחיר, לעולם לא יוותרו על הביזנס הכל כך יקר שלהם - מלחמה, שנאה ופחד.

כל עוד הגזרה חמה והעם זולל בתיאבון בריא את כל השקרים וההסתה שמפמפת לו ההנהגה הנאורה באמצעי התקשורת, לעולם לא נדע כאן שלום ושלווה.
זה פשוט לא משתלם כלכלית לכל הרמטכלים ושרי המלחמה שלנו.
תארו לכם שבאמת יהיה כאן שלום אמיתי ולא יהיה צורך יותר לשלם משכורות עתק לקצינים שכל פועלם הוא להרוג ולהרוס, האם אתם הייתם נלחמים למען השלום במקומם??

77 That's a smart way of lkooing at the world. Kelly
  • 11:07
  • 23.03.12

That's a smart way of lkooing at the world.