המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

כשאתם תהיו המסתננים

כשקראתם על החוקים החדשים, המצמצמים את זכויות האדם בישראל, בוודאי חשבתם לעצמכם: טוב, זה רק במה שקשור לערבים (ולאפריקאים) - בדברים אחרים הכל יהיה בסדר. אמנם, חוק האזרחות פוגע קשות בזכות של האזרחיות והאזרחים הערבים למשפחה, חשבתן, אבל זה הכרחי בשביל לשמור על הביטחון; נכון שחוק המסתננים הופך פליטים לפושעים רק כי הם בישראל, אבל זה הכרחי כדי לשמור על הרוב היהודי; אלה חוקים לא דמוקרטיים, שלא זו בלבד שאינם מגינים על השוויון - הם אפילו יוצרים אפליה, אבל הם נדרשים כדי להגן על המדינה היהודית. ומשום שהרוב היהודי בראש מעייניהם של הממשלה, הכנסת ובית המשפט העליון, הרי שהחוקים הלא דמוקרטיים האלה לא ישפיעו לרעה עלינו, היהודים בציון. ובכן, חשבו שוב.

הנשיא המיועד של בית המשפט העליון, אשר גרוניס, מבהיר בעתירה נגד חוק האזרחות, כי הוא מתנגד עקרונית להרחיב את המשמעות של זכויות שנזכרות בחוק יסוד: כבוד האדם וחירותו, מכיוון ש"התוצאה עלולה להיות זילות של הזכויות החוקתיות". כך הזילות לא נמצאת בקביעתה של השופטת נאור בפסק הדין הזה - ולפיה יש לאזרח זכות לחיי משפחה, אבל מי אמר שהיא חייבת להתממש בארצו - אלא בקבלה של הזכות לשוויון ולמשפחה כחלק מכבוד האדם וחירותו. עולם הפוך.

אתמול פינתה המשטרה - בכוח שלא נדרש - את המאהל בשכונת התקוה, שהיה מאהל מחאה אבל גם מקום המגורים של המוחים, שפשוט אין להם בית. בשונה מהמוחים שנטו אוהל סמלי והתקפלו לבתיהם בסוף הפרק הזה של המחאה, נשארו כמה מאהלים שהיוו מקום מגורים לאלה שאין להם לאן ללכת. אבל עיריית תל אביב, ירוקה שכמותה, דואגת ל"ריאה הירוקה היחידה העומדת לרשות תושבי השכונה", ולכן עמדה בתוקף על הפינוי.

כשדרי המאהל עתרו נגד הפינוי, בטענה שהתושבים דווקא תומכים בהם ובמאבקם, כי זו פגיעה בזכות המחאה שלהם, אבל בעיקר כי מתוקף פקודת העיריות, העירייה - ולא רק משרד השיכון - מוסמכת ואמורה "לספק שיכון למעוטי אמצעים", הם נדחו על ידי בית המשפט. הסיבה: עקרון השוויון שהרשות מחויבת בו, וכדי "לא ליצור מצב של אפליה לטובה של מי שבחר לגור במאהל, מול מצבו של מחוסר דיור אחר, שלא עשה דין לעצמו והקים אוהל על שטחו של פארק ציבורי".

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב המאמרים ישירות לפייסבוק שלכם

קראתם נכון: מדובר על הזכות לשוויון בחוסר קורת גג, הזכות לשוויון בין כל אלה שאין להם דבר. השופטת אביגיל כהן גם קולעת להיגיון של השופטת העליונה נאור, כשהיא קובעת כי "זכותו של אדם למקום מגורים... אין משמעה הזכות למגורים בתל אביב דווקא". אולי יהיה אדם תושב בעיר אחת, יגור בעיר שנייה ויקים משפחה במדינה שלישית - אז תתקיימנה כל זכויותיו לפי הפסיקה הישראלית העדכנית.

כבר השופט אהרן ברק עשה שימוש לרעה בעקרון השוויון, כאשר פסק ב-2004 שעובדים סוציאליים שלא קיבלו את משכורתם במשך יותר משנה (!) בגלל גירעון של העירייה, לא יוכלו לקבל אותה ישירות ממשרד הרווחה, כי תהיה זו פגיעה בשוויון של שאר עובדי העירייה שאינם מקבלים משכורת; שש שנים קודם רוקן השופט מישאל חשין מתוכנו את מושג השוויון המהותי, כשהסביר שלא בטוח ששירותי דת מוסלמיים צריכים לקבל את אותם תקציבים כמו שירותי דת יהודיים.

ככה שאל תהיו בטוחות ובטוחים כל כך. השופט אדמונד לוי מצטט את הפרופ' גואלטירו פרוקצ'יה, שכותב כי "השיטה המשפטנית כולה היא בבואה של החברה, ואם החברה משתנית, ממילא משתנית השיטה המשפטית, לטוב או לרע... רק הכוחות הפנימיים של החברה יכולים למנוע את הידרדרותה". כשהשלטון איננו מוגבל, כששוויון חל רק על מי שמוצא חן בעיני בית המשפט - "מסתננים" שאפשר לעצור לשלוש שנים בלי משפט יכולים בקלות להיות כאלה שהסתננו לפארק ציבורי, כדי למחות ולישון בו.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כשאתם תהיו דנים/הולנדים יופי מירבי
  • 05:46
  • 16.01.12

רק לישראל אסור להגביל מהגרי עבודה (הם אינם פליטים לפי הגדרת האו"ם). רק מדינת העם היהודי הענקית בגודלה ומשאביה חייבת לפתור את מצוקתן של מדינות קרן אפריקה, נכון? אני מקווה שישראל תיישם את חוקי האיחוד האירופי בטיפולה ב"פליטים", ואז אולי גם מירבי תהפוך לנוסטלגית למצב כפי שהוא היום.

  •   הגדרות האו"ם באמת חשובות לך? אתה יודע כמה עולה מאסר מטופש של 3 שנים? יש לך בכלל לב?  (לת) יופי יופי
    • 07:29
    • 16.01.12

  •   הם אינם פליטים לפי הגדרת האו"ם כי איש לא בדק את פליטותם בלתזר
    • 09:08
    • 16.01.12

    ומעניין שלא רואים את כל הטוקבקיסטים מדברים נגד מהגרי העבודה ממזרח אירופה המהווים שני שליש מהשוהים הבלתי חוקיים בישראל (ע"פ דו"ח הכנסת). כנראה שהם לא שחורים מספיק בשביל להוות איום על "אופיה היהודי" של המדינה.

  •   האמת מבין השקרים יניב
    • 09:10
    • 16.01.12

    ממליץ לך לקרוא את הדו"ח בנוגע למצב הפליטים ומה ממשלות ישראל עושות בנידןו. הוא מאיר עיניים:
    http://www.hotline.org.il/hebrew/pdf/Anti_Infiltration_Proposed_Law_Lies_and_Reality_Heb.pdf

  •   ואותך מעניינים הקורבנות של פשעי המסתננים האלה שהופכים כל שכונה שבה יתנחלו למוקד פשיעה? לא די לנו בעבריינים תוצרת הארץ, וצריך לעודד יבוא מאפריקה?  (לת) לב עקום
    • 09:15
    • 16.01.12

  •   "מהגרי העבודה" האלה אלמוג
    • 09:48
    • 16.01.12

    סיכנו את חייהם כמה וכמה פעמים כדי להגיע לכאן. ממש לא רילוקיישן נוח לצורך התפתחות מקצועית.

  •   ליבי!? מתי
    • 10:51
    • 16.01.12

    אני וליבי לעתיד ילדיי ונכדי ולא לשב"חים מסודן וצ'ובו.

  •   מכל המהגרים שנתפסו עד היום 3 הוגדרו פליטים - הייתר פשוט לא ראו פקיד  (לת) עופר
    • 13:21
    • 16.01.12

  •   זו ערמת שקרים פרופגנדיוניסטית. קרא בבקשה את סעיף 31 לאמנת הפליטים - אמיר, י-ם
    • 13:28
    • 16.01.12

    "Article 31. - Refugees unlawfully in the country of refuge
    1. The Contracting States shall not impose penalties, on account of their illegal entry or presence, on refugees who, coming directly from a territory where their life or freedom was threatened in the sense of article 1

    מצרים מוכרת על ידי נציבות הפליטים כמדינת מקלט ומשום כך אין לאף סודני, אריתראי, חוף שנהבי או כל שחור אחר הבא מאפריקה כל זכות לבקש מקלט בישראל. אפילו לא זמני.
    ואת הסעיף הזה באמנת הפליטים אתם כל כך רוצים להשכיח ולהטביע בהררי טיעונים אמוציונלים כדי שתוכלו בדרך עקיפין להטביע אותנו בנחלי מהגרי עבודה מוסלמים.

    כשבמצרים יתרחשו רדיפות של מצרים ואותם מצרים נרדפים (לדוגמא - קופטים) יבקשו מפלט בישראל או אז תוכלו לגייס את אמנת הפליטים לצידכם עד אז או שתשתקו או שתכנסו לכלא על סיוע למסתננים בלתי חוקיים.

  •   האמת? אין לי לב דני
    • 14:57
    • 16.01.12

    אינני מתכנן לפרנס מכיסי ומהמיסים שאני נסחט לשלם על פרזיטים ארורים. ואני מקווה שהמדינה תרחיב את החוק שימנעו גם מהחרדים ומהבדואים לבזוז משאבים לא להם.

    אגב אני מתערב עמך שברגע שכתבתי חרדי התקררה דעתך.....נכון?

  •   שמלאנים לא יודעים לקרא,ף הם כלבים פבלובים שידעים לצעוק באופן אוטמטי כל מה שנגד ישראל.  (לת) גל
    • 15:23
    • 16.01.12

  •   זה לא מאסר - ה"אסיר" יכול להשתחרר מייד למולדתו...  (לת) קסנדרה
    • 00:04
    • 17.01.12

02 יש פואנטה לסלט הבוסרי הזה? לקחת מן הגורן ומן היקב . לא השאירה שום דבר לפעם הבאה : מסתננים, ערבים, מאהל , עובדים סוציאליים- הכל נגד כולם רוברט
  • 05:47
  • 16.01.12

אבל כמו תמיד - כשאתה לא ממוקד אתה מאבד הכל.


הנה דוגמא מצויינת לבחירות הגרועות שעשו גלי צה"ל בבחירת עיתונאים - נראה שמה שקיבל אותה לעבודה היה הייחוס המשפחתי לקסטנר ולא היכולת. בחור צעיר משדרות עם יכולת דומה בחיים לא היה מתקבל לגל"צ.

ועל זה כן הייתי יוצא להפגין.

  •   הוצאת לי את המילים מהמקלדת  (לת) מורן
    • 09:04
    • 16.01.12

  •   לרוברט, את בעיות ההבנה שלך אל תירק לכאן. לטיפשות אין תרופות יעל
    • 19:31
    • 16.01.12

    היכולות השכליות שלך מספיקות לכמה נאצות מטופשות ובוודאי לא להבנה של מאמר מעל רמת "האח הגדול"

  •   סלט בוסרי? כנראה שאתה לא יודע לקרוא או חסר בהבנת הנקרא מז"ל
    • 19:58
    • 16.01.12

    מן הגורן ומן היקב...
    הימין המתלהם הוא שתמיד משתמש בססמאות קלושות ומעייפות, פשוט נהדר.
    ועניין קסטנר פשוט מכוער ומעיד בעיקר עליך

    ולך מירב תמשיכי לכתוב והרבה, יש להעשיר את דעותיהם ולעורר דיון במדינה העלובה שלנו שמונעת דיון ומונעת מסתימת פיות בלבד!

  •   יעל, הפוסל - במומו פוסל!  (לת) איציק
    • 21:01
    • 16.01.12

  •   What do you know ? Ranki
    • 21:29
    • 16.01.12

    If you do not like the article write it, but to write that Merav got any advantage from her family history without any idea about what you are talking about is plain stupid and you just embarrassing yourself .

03 כשאתם תהיו דנים/הולנדים יופי מירבי
  • 05:48
  • 16.01.12

רק מדינת העם היהודי הענקית בגודלה ומשאביה חייבת לפתור את מצוקתן של מדינות קרן אפריקה, נכון? אני מקווה שישראל תיישם את חוקי האיחוד האירופי בטיפולה ב"פליטים", ואז אולי גם מירבי תהפוך לנוסטלגית למצב כפי שהוא היום. הלוואי והיינו נוקטים את שיטות הפעולה של איטליה, יוון וצרפת לטיפול במחפשי עבודה.

04 מרב, לא הבנת את הנקודה: חוק האזרחות נדרש כדי שלא נהפוך אנחנו למסתננים!  (לת) א
  • 06:00
  • 16.01.12

05 עם מילים ריקות קשה לסגור גבול, המאמר הזה טוב לשנות ה-70, אנחנו חיים בתקופה נוראית.  (לת) מתושלח
  • 06:13
  • 16.01.12

06 לפני שבועיים נעצרו 10 ישראלים בקנדה שעבדו בעגלות בקניונים באופן לא חוקי וגורשו מייד לישראל...אז למה לא ללמוד מהקנדים?  (לת) תזכורת
  • 06:22
  • 16.01.12

  •   נשלחו הביתה ולא ומאסר ללא משפט תל אביבית
    • 08:54
    • 16.01.12

    זה בדיוק ההבדל!
    מקובל לגרש אנשים שמפרים את חוקי העבודה וההגירה במדינות מערביות רבות, אך מדיניותם מעוגנת בחוקים סדורים ולא גזעניים. להשליך אנשים למאסר ממושך ללא משפט זו התנהגות של משטרים חשוכים.

  •   הם מבקשי מקלט? יש סיכוי לפליטות? האם נשקפת להם סכנת חיים בישראל? ראובן
    • 09:01
    • 16.01.12

    לא. אז דיי להשוואות הדמגוגיות.

  •   הכי טוב באמת זה להחזירם לביתם מאשר לבנות כאן עיר כלא עבורם. לא מבין למה לא עושים זאת  (לת) JDH
    • 09:35
    • 16.01.12

  •   "תל אביבית" טפשונת, "מקובל לגרש"? - אז תנסי..... מירב וחבר מרעיה
    • 09:48
    • 16.01.12

    רואים שראשך שטוף המוח והאומלל מלא סיסמאות ומנטרות... זו הבעיה איתכם, הטמבלים שטופי המוח. כשמנסים לשלוח הביתה, או "לגרש" בלשונכם, אתם מצווחים צווחות קרב (פליטים, גזענים...) וכשמנסים להשאירם במאסר עם קורת גג וכלכלה עד אשר יוסדר עניינם לכאן או לכאן (על חשבון משלם המסים, כמובן) - שוב אותן המלים והצווחות..... לפחות היית מתנסחת קצת אחרת.

  •   לתל-אביבית, תסבירי לי איזה מטוס יקלוט אותם ולאיזה מקום, סודאן, elis
    • 09:56
    • 16.01.12

    אריתריאה עוד איזה מדינה "סבירה" באזור, ומי יממן לכל הרוחות את הטיסה? האומללים האלה באים ללא גרוש על הת... וכנראה שיותר סביר ל"אכסנם" לפחות תקופה סבירה ולספק להם מקלט בסיסי כמו אוכל וקורת-גג, ואז לאחר תקופת המתנה להחליט בלי פניקה מה עושים עם האנשים האלה. אחרי-הכל צדקה הטוענת בתגובה מ"ס 1 "כשנהיה דנים או נורווגים..." זה יהיה סיפור אחר...

  •   לתל -אביבית: אם כך, לא הבנת את הרציונאל של החוק שלום שלום
    • 09:57
    • 16.01.12

    בסעיף 6 (א) מסתנן יגורש מישראל בהקדם האפשרי.

    בסעיף 8 (א) מסתנן יוחזק במשמורת עד לגירושו מישראל

    המטרה היא גירושו המיידי של המסתנן, אולם בגלל שאינו מצרי מתעורר הקושי לאן לגרשו.
    רבים מהמסתננים משמידים את תעודותיהם, כי שמעו שזה מונע מהמדינה לגרשם למדינתם. כלומר על כל מסתנן צריכה המדינה להשקיע בצוות בילוש כדי לאתר ולהוכיח את לאומיותו. עכשיו תכפילי את זה ב 2000 בחודש, ותביני שזה קרב אבוד מראש.

    לפיכך הוטלה על סרבני הזיהוי סנקציה של כליאה, בתקווה שהם יבינו שהחלופה לסרבנות ההזדהות היא הישיבה בכלא. אם המדינה אכן תקיים את החוק, הרי בסופו של דבר, לא יצטרכו לכלוא איש, כי המסתננים שנתפסו יבינו שדרך הפעולה של סירוב לשתף פעולה לא משתלמת להם יותר.

    הרציונאל מזכיר את הקטינות מהימין שנעצרו לתקופות ארוכות בזמן ההתנתקות, לכאורה ללא סיבה, רק כי סרבו להזדהות בפני השוטרים והשופטים. מטרתן הייתה אז להקשות, לשבש ו"לסתום" את פעולת המשטרה והמערכת המשפטית, ע"י ניצול חולשות המערכת עצמה (הגנה על זכויות העציר). בצדק נקטו השופטים אז במדיניות דרקונית, במונחי כבוד האדם, והשאירו אותן חודשים בכלא- רק כדי לשים קץ לתופעה האנרכיסטית.

  •   לכל האדיוטים שהצביעו נגד טיעוני, לכו תקחו את הכדור שלכם. מה elis
    • 12:25
    • 16.01.12

    יכולה להיות כבר ההתנגדות שלכם למה שאמרתי, יפי-נפש הזויים, ללא תוחלת.

  •   בתל אביב כבר לא מחלקים שכל? איציק
    • 21:04
    • 16.01.12

    את רוצה שקודם ישפטו אותם, ורק אחר כך יאסרו לשלוש שנים?

07 ממתי מחפשי עבודה הם פליטים, החוק אינו מתייחס לפליטים , וכל המגדל מתמוטט  (לת) אוי
  • 06:29
  • 16.01.12

  •   בשעה שמבקשי המקלט לא נבדקים ומצבם לא מוגדר כפליטות ראובן
    • 09:01
    • 16.01.12

    לך ולשקרנים אחרים מוענקת הפריבילגיה להתייחס אליהם בתור מהגרי עבודה.

08 יש לו זכות לממש את זכותו לחיי משפחה בארצו-לא במדינתו בעודו מבקש להמירה נפיח
  • 06:41
  • 16.01.12

בישות אחרת.הבנת?מה לא ?אז אנסה להסביר.ארץ ישראל היא ארצם של יהודים וערבים ומוסלמים.אם נצרתי רוצה לשאת לאישה בת ג'נין שהיא חלק מארץ ישראל או מה שהם קוראים פלסטין יואיל להתגורר בג'נין.שם הוא ישלם רק 30% מהמחיר שהיה משלם בישראל.ויסע לנצרת שבה הוא מוצא פרנסתו במכוניתו.יגיע יותר מהר מהמן שאני מקדיש לנסיעה לעבודה.אנחנו כבר הבנו מזמן שאת לא בדיוק בעד ישראל יהודית אבל הרוב תודה לאל עדיין רוצה לחיות עם רוב יהודי.

09 המסתננים הם בעיה קשה אבל ש״ס והחרדים זו צרה צרורה עמליה
  • 06:54
  • 16.01.12

ש״ס זו הסכנה הגדולה מכולם. זו מפלגה שנותנת לתרח זקן שלא נבחר אישית לכנסת לנהל אותה ולקבוע הרבה דברים רעים עבורינו הציבור העובד, המשרת בצהל והתורם למדינה. ש״ס נועדה רק להתעלק עלינו ולהיות טפילה והכל בשם התורה.

10 ובהמשך יהיה אסור לפנות מסתנן שפלש לדירה שלך-למה רק לפארק ציבורי ? דני
  • 07:07
  • 16.01.12

על פי התיזה שלך צריך בעצם לפתוח את כל גבולות העולם כי כל מניעת הסתננות היא פגיעה בזכויות אדם.

11 דמוקרטיה נועדה לשרת את הדרך בה הוקמה המדינה ולא להיפך מדינה יהודית! ודמוקרטית
  • 07:07
  • 16.01.12

בישראל הוקמה מדינה יהודית ודמוקרטית, כלומר הערכים הדמוקרטים באים אחרי הערך יהודית.
כשמדובר באיחוד משפחות של ערבים, לסדר הזה חשיבות רבה, המדינה חייבת לשמור על צביונה היהודי מפני כל מי שמבקש להפכה למדינת כל אזרחיה.
מעטים מערביי ישראל נאמנים לישראל היהודית, מגינים עליה מפני אויביה, וחיים איתנו כאזרחים שווי חובות וזכויות, אולם רוב ערביי ישראל אינם נאמנים לה ולדרכה, ומבקשים להפכה למדינת כל אזרחיה שתהפוך מייד לערבית מכוח חוק השבות שייפתח לכולם.
על ידי הכנסתם של ערבים לא נאמנים נוספים לישראל היהודית, אנחנו עוזרים לערבים לבצע את ההפיכה שהם מקווים לה מרגע שהענקנו להם אזרחות עתירת זכויות, אפשרות ייצוגית בפרלמנט, והשפעה על התנהלות המדינה על ידי צבירת כוח אלקטוראלי בכנסת.
לגבי האוהלים, רק בתיאום והבנה עם הרשויות והשלטון אפשר להניחם באופן חוקי, זכות ההפגנה היא דמוקרטית, אולם תוך כדי, נשללות זכויותיו של ציבור אחר שרוצה לנהל את חייו בשכונה שהוא גר בה, ללא אוהלים וללא דיירים שאינם מחוייבים בארנונה, יושבים על אדמה שלא קנו, ופותחים פתח לאחרים ללמוד מהם התנהלות שאינה מכבדת את חוקי המדינה.
הפגנות מתואמות וחוקיות כמובן, אבל השתלטות לשם הכפפת רצונם של אזרחים על השלטון אסורה בהחלט.
הדמוקרטיה אמורה לשאת את דבר זכויותיהם של האזרחים לגור במדינת חוק, אחרת נגלוש לאנרכיה

12 מאמר מופתי קורא
  • 07:10
  • 16.01.12

מדינת ישראל כבר לא מנסה אפילו להידמות לדמוקרטיה. המשטרה עוצרת את סתיו שפיר - בחורה קטנה ומנומסת, בגלל שהיא מעזה לשאול קצין משטרה אם מותר לה לגשת לנחם את המפונים. בושה וחרפה.

13 תודה על קולך השפוי היינו מדינה דמוקרטית
  • 07:18
  • 16.01.12

כן צריך עכשיו לסמן את הנרטיב והכיוון, היינו מדינה דמוקרטית לא ברור פנינו לאן כעת

14 הנמכור נפשינו לשטן?  (לת) רועי
  • 07:25
  • 16.01.12

15 כי גרים הייתם בארץ מצרים  (לת) דור שני
  • 07:35
  • 16.01.12

16 10 אחוז מגרמניה הם טורקים Shooter
  • 07:39
  • 16.01.12

טלי קורה מעייניך, או שאת מקדמת מדינת אזרחי העולם או שאת בעד מדינה יהודית ודימוקרטית, תעדי סיבוב במרסס בצרפת או ברלין בגרמניה ותביני איך מחפשי עבודה משנים את זהות העיר והמדינה.

17 קראתם? מבולבלים? אל תהיו, זה לא אתם, זאת המדינה שיצאה מדעתה בדרך להרס העצמי הסופי. המדרון ,תוצרת הליכוד והימין כבר,כבר בשיפוע המתאים.. נשארו רק הדחיפות הקטנות ליושבי הארץ המקוללת הזאת והן יבואו. הרי זה הבייבי בשלטון אז אין מנוס  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 07:41
  • 16.01.12

  •   ימין ושמאל,רק שמאל רק שמאל.. זראטוסטרא
    • 10:53
    • 16.01.12

    אכן נמלא את הארץ בסודנים,באריתראים.אמנם לא תהיה עבודה
    לישראלים,אבלצ למי אכפת? בעלי העסקים,החברות בתי החרושת
    יוכלו להעסיק עבדים שחורים בנאי עבדות בדיוק כמו שקורה בסין.
    עתיד שמאלני יפהיפה נפש ומבטיח

18 מרב מיכאלי, לפוליטיקה!  (לת) חנה
  • 07:41
  • 16.01.12

19 ואחרי כל זה- היא מטיפה להצביע יחימוביץ רק הסתננתי למחות
  • 07:41
  • 16.01.12

על איזה הגיון את מדברת כאן?

20 השמאל הקיצוני פתח במתקפה פראית חסרת רסן על בית המשפט אשר משום מה החליט להיות שפוי, אז ככה, אין שום חוקים חדשים המצמצים את זכויות האדם, זה פשוט בלוף, בכל מדינה מהגרי עבודה לא חוקיים הם עוברים על חוק, אין מדינה המאפשרת כנסיה חופשית ואזרחות חופשית לכל ובוודאי שלא לאוייביה. רק שאלה קטנה לי למיכאלי ושמאל הקיצוני, זכויות אדם? יכן הייתם בעת הטרנספר של אלפי יהודי גוש קטיף? היכן נשמע קולכם כאשר רודפים ומתעללים במתנחלים מעשה יום ביומו, ע"י ברק? אה, זה לא זכויות אדם, הם הרי יהודים ויהודים כבר "רגילים" מזה אלפי שנים לרדיפתם...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:55
  • 16.01.12

  •   החזרת אוכלוסיה יהודית מחו"ל (גוש קטיף שמעולם לא סופח לישראל) אל תוך מדינתה (ישראל) אינה גירוש ואינה טרנספר. מודרניסט
    • 11:43
    • 16.01.12


    בראיון לעיתון "הארץ" עם אלוף בן ב 5.4.04 אמרה פליאה אלבק (אם ההתנחלויות) , שהייתה 24 שנים מנהלת המחלקה האזרחית בפרקליטות המדינה ושבידיה הופקד הטיפול המשפטי בקרקעות השטחים: "יש אלמנט של זמניות בהתנחלויות, מכיוון שהממשל הצבאי יכול להעניק למתיישבים זכויות חכירה על הקרקע רק אם הוא מתקיים בשטח. אם יחול שינוי בהסדרים הפוליטיים והצבאיים, והממשל הצבאי ייפסק, תסתיים גם החכירה".
    ולשאלה האם אין למתנחלים זכות קניין על בתיהם ושדותיהם היא ענתה:
    "אין זכות קניין, כי היא ניתנה עם המגבלה שיכול להיות שיצטרכו להחזיר את הקרקע, אם יסתיים הממשל הצבאי".

    בתשובה לעתירה בבית המשפט העליון נגד הפינוי טענה פרקליטות המדינה: " הסכמי המקרקעין
    שעליהם חתמה כל אחת ממשפחות המתנחלים עם הממונה על הרכוש הממשלתי והרכוש
    הנטוש, שהחכיר קרקע למתנחלים לצורך הקמת בתיהם, כוללים סעיפים המאפשרים
    את ביטולם של ההסכמים". פורסם ב"הארץ" ב 23/03/2005 מאת יועז יובל.

    מדוע התקשורת (חוץ מ"הארץ") לא פרסמה את העובדות הללו?

  •   האווילות היהודית בדמותו של "איציק מהמרכז" מעלה את התהיה מה טעם בשמירת איזשהו 'רוב יהודי' אם הוא מורכב מאנשים שכמותו. ולגבי "הטרנספר" שוב נחזור ונזכיר - לא היה שום טרנספר. היה טיול, די ארוך, אבל הוא הסתיים, וה"מתיישבים" חזרו הביתה, אבל ראוי היה שדווקא מי שרגיש לטרנספר עאלק שנעשה להם, יהיה קצת רגיש לגורלם של פליטים וילדיהם שנעצרים במסיבת יום הולדת בגן. ברור שגם את המעט הזה מוגזם לדרוש מהאיציקים ודומיהם, מה עוד שאלה בסך הכל שחורים או מלוכסני עיניים, לא דומים ליהודים...אופס, האתיופים כן יהודים, אבל גם להם אין כניסה למועדונים ולדירות בקרית מלאכי. העיקר "יחי הרוב היהודי"!!!  (לת) אחד בירושלים
    • 13:04
    • 16.01.12

  •   האווילות היהודית בדמותו של "איציק מהמרכז" מעלה את התהיה מה טעם בשמירת איזשהו 'רוב יהודי' אם הוא מורכב מאנשים שכמותו. ולגבי "הטרנספר" שוב נחזור ונזכיר - לא היה שום טרנספר. היה טיול, די ארוך, אבל הוא הסתיים, וה"מתיישבים" חזרו הביתה, אבל ראוי היה שדווקא מי שרגיש לטרנספר עאלק שנעשה להם, יהיה קצת רגיש לגורלם של פליטים וילדיהם שנעצרים במסיבת יום הולדת בגן. ברור שגם את המעט הזה מוגזם לדרוש מהאיציקים ודומיהם, מה עוד שאלה בסך הכל שחורים או מלוכסני עיניים, לא דומים ליהודים...אופס, האתיופים כן יהודים, אבל גם להם אין כניסה למועדונים ולדירות בקרית מלאכי. ככה זה ב"מדינת העם היהודי".העיקר "יחי הרוב היהודי"!!!  (לת) אחד בירושלים
    • 13:05
    • 16.01.12

  •   בטח טיול ושיבה הבייתה, מה דעתך על הטיול של הערבים לארץ ישראל והשבתם למדינתם בחצי האי ערב? ולידיעתך, יהודי הוא כל הנולד לאם יהודיה וכל המתגייר, צבעו, צורת עיניו וכל היוצב"ז, כלל אינו משנה, בתנאי שהוא אכן רוצה להיות יהודי, כמובן לא סתם מהגרי עבודה מהעולם השלישי. אגב, איני מסתובב בפאבים גם איני בעל פאב, בדוק נא מי הם בעלי הפאבים והאם הם ימנים או שמאלנים ואחר נדבר הלאה... ועל אווילות? נו טוף...עוד אגב, כמדומה שהשמאל הציוני גם דוגל ברוב יהודי בכך שאתה מתנגד לכך מתברר שאינך ציוני אלא סתם פו"צ מצוי...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 14:23
    • 16.01.12

  •   למתחזה במימון מדינות זרות עויינות, הגדרת הטרנספר במילון היא העברה כפויה של אוכלוסיה אזרחית מטעמים מדיניים, בדיור אשר אירע בגוש קטיף.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 14:24
    • 16.01.12

  •   ל"אחד בירושליים", למה שלא תגיב, ללא האשמות, למה באמת... elis
    • 14:41
    • 16.01.12

    שמכל המדינות השכנות של הפליטים הללו, ישראל ה"מעצמה" צריכה לקלוט פליטים שבאים בדרך-כלל ממדינות מוסלמיות עוינות ?

  •   הנה "אחד בירושלים" סהרורי... עוד פעם-פעמיים ודבריך יהפכו אמת.
    • 14:49
    • 16.01.12

    כי ככה זה בשמאל ההזוי..........

21 מופתע שיש עוד נשים בחברה הישראלית אשר חושבים מצפונית ואכפתיות אנושית , למרב יום טוב  (לת) מתוק
  • 07:59
  • 16.01.12

22 2 מיליון מסתננים מחכים במצרים להיכנס לישראל? מיכל מירושלים
  • 08:05
  • 16.01.12

מה התשובה של הצדקנית הזאת לגביהם? זו השאלה.
מה עושים עם המיליונים באפריקה בכלל?
אנחנו רק 7 מיליון ובפרופורציה הזאת בעולם עלינו לקלוט ועד אז אין לאיש זכות לבוא אלינו בטענות - גם לא בני עמנו שכותבים בעיתון

23 היינו מסתננים הרבה פעמים במצריים בפרס בספרד בפולין בגרמניה בצרפת ושמו אותנו במחנות ינשוף צפןני
  • 08:07
  • 16.01.12

שיעור קטן בהיסטוריה לא מזיק

  •   לעדכן אותך.לא היינו מסתננים.הגענו הסכמים עם השליטים,בתמורה לתרומה כלכלית ורוחנית לחברה הקולטת.  (לת) רועי
    • 08:22
    • 16.01.12

  •   הרעיון ברור, אבל תיקון קטן: אנחנו לא היינו מסתננים במקומות האלה!!!! שעור קטן בהיסטוריה......
    • 09:14
    • 16.01.12

    אתה מתבלבל, ינשוף, בין המונח "גולה" לבין "מסתנן", והמשמעות של המונח, מכל הבחינות.....

  •   ולכן עלינו לעשות לאחרים בדיוק את אותו הדבר. יותם
    • 09:38
    • 16.01.12

    איזה הגיון פנומנלי.

  •   כמי שיכולה לתת לך אחד שכזה.. ..
    • 09:55
    • 16.01.12

    תבדוק שוב את ההיסטוריה. לא הסתננו לשום מקום. היינו אזרחים. ויחי השוני הקטנטן בין כל מדינה אחרת לישראל. אותנו לא היה מי שיקבל. שילכו לחבריהם המוסלמים. הגיוני לא? מדינה יהודים מעודדת עליה יהודית ומדינה ערבית מעודדת עלייה ערבית- או שלא!

  •   גם כשהיינו מסתננים או פליטים, לא הפכנו את המקומות שבהם התישבנו למוקדי פשיעה אלימה.  (לת) בלי נוכלות אין שמאלנות
    • 11:44
    • 16.01.12

  •   הגעתי הביתה .התכוונתי להראות את חוסר הפרופורציה .אתם צודקים  (לת) ינשוף צפוני ערב טוב למגיבי היקרים
    • 19:40
    • 16.01.12

24 כשיהיה פה מיעוט יהודי לאן נסתנן? אולי מישהו מעונין שנהיה מיעוט?  (לת) ינשוף צפוני
  • 08:11
  • 16.01.12

25 כל כך הרבה שטויות במאמר קצר אחד. ע.ג.
  • 08:15
  • 16.01.12

חוק האזרחות לא פוגע בזכות הערבים להתחתן. הוא פוגע בזכותם לממש את זכות השיבה. בשום מקום בעולם לא יעלה על הדעת שתושב מדינת אויב יכנס למדינה בזמן מלחמה. רק כמה הזויים בישראל חושבים שזו זכותם של המחבלים הישראלים להכנס לישראל באופן חופשי. המשטרה פנתה בכח שלא נדרש את המאהל? מענין, כי לא היה כל שמוש בכח בפינוי. אה, הגאונה מתקוממת שהמשטרה הביאה כל כך הרבה שוטרים עד שהתנגדות לא באה בחשבון. הגאונה היתה מעדיפה שהיו באים עשרה שוטרים ואז היו מכות ואפשר היה להשמיץ עוד קצת את המשטרה והמדינה. אלה שהמשטרה עצרה נעצרו כי הפרו צו של בית משפט. זו היתה כמובן גם זכותם להתגורר שם. על קרקע של כולנו. האם את יכולה לפלוש לכל קרקע שאת רוצה או אני? יש לי פתרון יותר טוב צדקנית שכמותך. את מרויחה הון תועפות עם בן זוגך, למה לא תשכני לפחות משפחה אחת ברכוש הפרטי שלך? לא את כולם, רק משפחה אחת כדי להביע הזדהות, כדי להראות שאין חשיבות לבעלות על רכוש, כדי לממש את עקרון השיוויון.

26 אני מוכן לקחת את הסיכון שאם אסתנן למדינות זרות מאותם סיבות ינהגו בי בדיוק אנטי שמאל
  • 08:24
  • 16.01.12

כמו במסתננים לישראל לפי החוק החדש בלי שיהיה לי שמץ טענה אליהם.נראה לי שהאפשרוןת שאקלע למצב זה קטנה לאין שיעור מהסכנה הגדולה שהמסתננים מהווים לי ולחברה הישראלית בכלל.כאילו אם נשמע לעצתה של מרב מיכאלי מבטיח שאחרים ינהגו בנו באופן דומה אם כאשר .על אנשים מסוגה נאמר הדרך לגהינום רצופה בכוונות טובות.

27 הישראלים עשו הרבה לאורך עשרות שנים כדי להתערבב באוכלוסייה הערבית של שומרון ויהודה  (לת) אורני
  • 08:32
  • 16.01.12

28 כתבה שכולה מסע בין שופטים שונים,מירב את נואשת,ואת לא יודעת איך להישאר רלוונטית.  (לת) תכתבי משהו שישקף את מירב
  • 08:38
  • 16.01.12

29 קשקשנית בלתי נלאית,מדברת גבוהה גבוהה,על מה ולמה?דשה בדברים שאינה מבינה בהם הרבה,,,,,  (לת) מיכאלי-עננים ורוח וגשם אין
  • 08:46
  • 16.01.12

30 "הרוב היהודי בראש מעייניהם של הממשלה, הכנסת ובית המשפט העליון"??? רותי
  • 09:01
  • 16.01.12

לתומי חשבתי ש"הרוב היהודי" שאת מדברת עליו הוא גם בראש מעייננו- הציבור הרחב. איפה את חיה?

31 לא הומניות ולא שיוויון. רק הפוליטיקה בראש מעייני השמאל. מונימייקר
  • 09:07
  • 16.01.12

מיכאלי ועמיתיה השמאלנים דואגים כמובן רק להומניות ולשיוויון. ורק "במיקרה" אלה שהם דואגים להם נמנים על גושי המצביעים החשובים של השמאל בהווה (ערבים) ובעתיד (מהגרים ומסתננים מארצות נחשלות). את ההומלסים הרוסים שמצוקתם גדולה לאין ערוך מזו של דיירי האוהלים בשדרה או בהתקווה, הס מלהזכיר. גם ילדי החרדים שלומדים בשלדים של אוטובוסים נטושים נטולי חלונות וקרונות רכבת ישנים בלי פיתחי מילוט, בלי מז‏גנים בקייץ או עמידה כלשהי בתקני בטיחות נדרשים (מירב ארלוזורוב עפ"י דו"ח מבקר המדינה 14.4.08 ‏) לא מעניינים את שכמותה. הרי מדובר בחרדים שמעולם לא נתנו את קולם לשמאל.
מסקנה: לא הומניות ולא שיוויון. רק פוליטיקה.

32 גברת נכבדה האם ליד ביתך גרים סודנים וערבים.  (לת) רבקה
  • 09:10
  • 16.01.12

  •   כנראה שלא, רבקה (אמנו) אנוכי
    • 20:31
    • 16.01.12

    ואולם בנותי לומדות בבי"ס נחשב, באזור לא רע, ביחד עם לא מעט בני מהגרי עבודה, ממינים וצבעים שונים. לא נפלה שערה משערות ראשן, ולכל היותר לומדות הן פרק בהלכות פלוראליזם.

    להזכירך: "חביב ...(וגו')"

33 דעתך תביא בעיני להשמדת מדינת ישראל כמדינה ותהפוך אותה ללשכת תעסוקה. היית באחת לאחרונה?  (לת) מירב יקרה
  • 09:10
  • 16.01.12

34 תמשיכי לקבל אפריקנים מוסלמים לביתך ומהר מאוד תיאלצי להפוך לפליטה! איתמר
  • 09:11
  • 16.01.12

הורינו עלו לארץ כשישראל לא הייתה אטרקציה וקרעו את ישבנם ע"מ להפוך אותה לבית בטוח לילדיהם.
כעת אנו עומדים מול נחשול של מוסלמים חסרי השכלה שרוצים לעשות את זה מהר, לא לבנות את ארצם למען ילדיהם אלא להתיישב על סיר הבשר של ילדי!
מתי נתעורר ונודה שזו בעיה? כשיגיעו מיליון? שני מליון? עדיין הטיעון של מרב ישאר סטטי - איזה מסכנים בואו נכניס אותם! לפי דרך מירב גם אם נהפוך למיעוט תחת נחשול אפריקאי נחשל - אסור להגן על גבולות ארצינו - והנה בא חורבן הבית השלישי.. בשם הצביעות!
וכן, שאלה לי... כמה אפריקאים מתגוררים בביתה של מרב מיכאלי? ומה תאמר אם אחד יקח את פרנסתה?

35 תודה לך מירב  (לת) הדר
  • 09:22
  • 16.01.12

36 אני מכיר בחורה שהיתה בדיוק כמוך ץץץ
  • 09:24
  • 16.01.12

ושכרה דירה עם שכנים סודנים
היום היא חזרה לשפיות ורוצה שיעיפו אותם מכאן , אחרי מה שעשו לה

את כל כך בעד תגורי לידם עם הילדים שלך
לא חוכמה להתחבא מאחורי המקלדת ולהגן עליהם

  •   הפליטים בת שבע
    • 11:54
    • 16.01.12

    לצערינו כל האגנדה של השמאל היא תאוריתית בלבד,וככזו היא אכן אצילית ומתחשבת.כשמגיעים למציאות זו "התאבדות"

37 מדויק וקולע!  (לת) נורית הדרי
  • 09:38
  • 16.01.12

38 עוד הטפות משעממות ממי שחיה קילומטרים מהבעייה אורי
  • 09:45
  • 16.01.12

מרב שלנו לא גרה בדרום ת"א, ולא בערד, ולא באשדוד ולא בפרדס כ"ץ, ובעיית המסתננים לא נוגעת לה.
מרב שלנו גם לא גרה בשכונה מעורבת, והמודעות שלה לעניין הדמוגרפי, היא אפסית.
מרב שלנו נורא דואגת לחסרי הדיור בשכונת התקווה - לולא היו שם מסתננים באלפים, כנראה שלא היו מחוסרי דיור בשכונת התקווה, והמחירים שם היו סבירים יותר...
מרב שלנו למדה בגיל 40 לדקלם סיסמאות על פמיניזם וצירפה אליהן סיסמאות קלושות על נאורות וליברליזם.

המאמר הזה הוא רצף של כ"כ הרבה קלישאות נבובות, שקשה לדעת האם היא באמת ישבה וכתבה אותו, או שיש איזושהי תוכנה שמצרפת סיסמאות שמאלניות יחדיו, ושולחת אותן כמייל למערכת "הארץ", באופן אוטומטי...

39 זוית ראיה טעונת שינוי מנסה להבין
  • 09:51
  • 16.01.12

באמת, שאולי אם היינו במצב כלכלי טוב, גודל ואמצעים להכיל אנשים נוספים שהם לא מי שכבר קיים במדינה הייתי מדברת אחרת. אנחנו בקושי מחזיקים את עצמינו ובוכים על קוטג', אז באמת שעם כל הכבוד לכאבם של יוצאי דרפור וחבריהם- אנחנו באמת יכולים לספוג את זה? אז זהו. שלא. מדינת ישראל הוקמה כדי לשמש מדינה לעם היהודי. ותו לא. סתירת ערכי הדמוקרטיה על ידי אלה שעומדים בראשה? זו בעיה אחת. מהגרים? אחרת. הדמוקרטיה צריכה להבחן קודם כל מול אזרחי המדינה, אחר כך מול אלא שבאים לעשות בה כסף וזה לא משנה למה. העיניים שלך כנראה עצומות כי העיר תל אביב, מרכזית בהיסטורית ישראל תהפוך להווה של עמים אחרים שלא היו בתכנון. וכן מירב- גם לא צריכים להיות חלק ממנו. בלי קשר לדמוקרטיה.

40 אם זה תלוי באנשים כמוך, אני בטוח שיום יבוא ונהיה פליטים  (לת) יותם ונשלם
  • 10:03
  • 16.01.12

41 הביקורצ על הצעדים הלגיטימיים של הממשלה נגד הגירה של מחפשי עבודה איינה במקומה. ישראל היא מדינה גזענית ראוייה לביקורת בכך שהיא מפלה ערבים וחרדים, מפקירה צעירים שלרוע מזלם נולדו במשפחות חרדיות לחינוך בערות שעסקניהם דנים אותם אליו, היא כובשת שטחים לא לה היא מצמצמת את זכויות האדם בהליך זוחל של פשיזאציה, היא איננה דנה בהגינות במעמדם של פליטים אמיתיים, כל אלה נקודות נכונות - עם זאת הענין של סירוב של החברה הישראלית לקבל מהגרים כלכליים הוא סירוב לגיטימי כמו של כל חברה אחרת. הערבוב של השאלה הזאת עם השאלות האמיתיות של זכויות האדם בישראל עושה שירות רע לזכויות האדם ומחזק את הגזענים ששולטים פה. מירב את בחורה נבונה את באמת חושבת שאנחנו צריכים לקבל בזרועות פתוחות את כל עניי העולם השלישי ?  (לת) אזרח ירושלמי
  • 10:04
  • 16.01.12

42 גברת מיכאלי מתבלבלת. מתי
  • 10:49
  • 16.01.12

כאשר הם עוברים את הגבול מסודן או מאריתראה למיצרים הם פליטים . כאשר הם חוצים את מיצרים לרוחבה (מאות קילומטרים) הם נחשבים למהגרי עבודה בילתי חוקיים.

43 אם השמאל יגיע לשלטון בארץ,מרבית הישראלים עשויים לההפך לפליטים זראטוסטרא
  • 10:50
  • 16.01.12

במדינה הדו לאומית תחת הרוב הפלשתינאי שיווצר עם מימוש זכות השיבה.
במצב הזה,סביר להניח שישראלים לשעבר יסתננו לסודאן,אריתריאה ומדינות
נוספות באפריקה,וברור כי הם בניגוד לישראלים כיום,יתקבלו בסבר פנים יפות
יוכלו לקבל אזרחות,לעבוד ולחיות ברווחה.מוסר השכל: על הישראלים כל עוד הם יכולים,לקלוט מיליוני פליטים מאפריקה.לך תדע,הרי "שלח לחמך על פני
המים כי ברבות הימים תמצאהו".

44 המנטרות שלך שדופות. את אישה משועממת שעברה סדנאות לכתיבה ולא בדיוק יודעת מה לעשות עם זה/. את נגד בית המשפט העליון פחות או יותר כמו הימין הקיצוני והחרדים שמדירים נשים, רק שהמנטרות שלך שונות.הפלשתינאים יכולים להקים משפחות גם בגדה/בעזה למה דווקא במדינת היהודים שבה הם לא מכירים. רוב הנישואים שעליהם את מדברת הם באמצעות מתווכים, ובני הזוג כלל לא מכירים קודם (גדר ההפרדה וכו') - כלומר את מגנה על סחר באנשים. (החוק עצמו הוא לא מהיום, אלא מלפני כעשר שנים, כנראה שנרדמת בשמירה).  (לת) רמי
  • 11:13
  • 16.01.12

45 את ממחזרת מה שגדעון לוי מעלה גירה כל פעם  (לת) שוקי
  • 11:14
  • 16.01.12

46 עפיפונים יוני
  • 11:40
  • 16.01.12

מירב מיכאלי חיה בבועה במדינת אוטופיה אידיאולוגית. תרדי מהעפיפון שאת משיטת עליו לקרקע המציאות.

47 מיכאלי, את תומכת בקדימה אורי ביתן
  • 11:48
  • 16.01.12

מפלגה שהיתה שותפה לחקיקת "הוראת השעה" בחוק האזרחות, שאחד מהח"כים שלה הצביע בעד חוק המסתננים - וכמעט כל היתר נעדרו מההצבעה.
אני מציע לך להפסיק להיות צבועה: או שתחליפי מפלגה, או שתחליפי דעות.

48 צאי לסיבוב קצר בדרום ת"א, רצוי עם רדת החשיכה, ספרי לנו אח"כ על תחושת הביטחון שלך...אולי על השייכות...אולי על הזרות. קל מאוד להתפלפל ולהתפלמס, תחת אורות הניאון במערכת הארץ או בבית הבטוח לכאורה בצפון ת"א...  (לת) א/א
  • 11:59
  • 16.01.12

49 "העם היהודי" לפי התגובות כאן, מתגלה שוב כתזבולת שאך מעשה אווילות הוא להיות נאמן לשמירת הרוב שלו ישראלי אמיתי
  • 12:12
  • 16.01.12

איזה ערך נשגב יש במטרה של שמירת רוב שהוא מסוגו של איציק מהמרכז ודומיהם? התבוללות זו הברכה הכי טובה שיכולה לבוא על מה שנותר מ"העם היהודי" שאולי היתה לו פעם איכות, אבל זה היה כנראה לפני שהיתה לו מדינה.
ובינתיים צריך כל אזרח בר דעת לעשות ככל יכולתו השקטה, במעשה או בתפילה, לחבל ביכולתו של "העם היהודי" הזה לשמור על הרוב הנאלח שלו.

  •   מסכים לכל מילה של אחי היהודי(?). אפילו אני לא יכולתי לנסח זאת יותר טוב.  (לת) מרואן ברגותי
    • 17:05
    • 16.01.12

  •   הלוואי שנתבולל כבר כולנו. אני בעד כניסה חופשית לכל אדם שיש לו דוקטורט. יוסי
    • 19:47
    • 16.01.12

    לגבי המהגרים הנוכחיים, הייתי ממליץ לגרש אותם כמו שעושים באירופה, אבל לשמור על זכויותיהם ולא לכלוא אותם לשנים רבות.

50 מה שמירב מנסה להסביר פה הוא שמה שהיום נחקק נגד זרים, ש'לא מעניינים אותכם', יופעל בסופו של דבר נגדכם, אבל אתם תמשיכו ותתעקשו על זכותכם להיות אוילים ולא להבין, עד שיהיה מאוחר  (לת) המסביר לצווחנים
  • 12:21
  • 16.01.12

  •   אנחנו דווקא מבינים מה "מירב מנסה להסביר", אנחנו פשוט לא מקבלים את הלוגיקה של הטיעונים שלה, וממילא את "הסקת המסקנות" שלה, שבאורח פלא מתיישבת בדיוק עם דעותיה הפוליטיות זה מכבר...  (לת) עונה בשקט
    • 13:16
    • 16.01.12

51 הכל סמנטיקה ואם הם מהגרי עבודה מה רע בכך ואולי לאפשר להם לקיים משפחות בסביבה שתאפשר לדור השני לתרום לחברה כמו שעשו עם פליטי השואה ו/או עם המהגרים מהמזרח הקומוניסטי למערב הקפיטליסטי  (לת) פלץ
  • 12:22
  • 16.01.12

52 לכל יפי הנפש!!! אמצו מסתנן/פליט/מהגר sara
  • 12:23
  • 16.01.12

הנכם מוזמנים לאזור התחנה המרכזית , לראות המוני קבוצות מסתננים יושבים חסרי מעש כל אחד אוחז בידו טלפון סלולארי , אופניים,ובגדים נאים. מאיפה הכסף אני שואלת? אל תבלבלו את המוח שאין להם גרוש , כדי להגיע הנה הם נדרשים לשלם 3000$ לבדואים, מאיפה גוייס הכסף? אני מציעה לכל מי שנגד החוק לאמץ מסתנן או שניים או כמה שירצה כי בממילא עוד מעט כספי המסים שלנו יממנו גם את המסתננים גם את הפליטים וגם את העובדים הזרים!!! ואז הם יצאו לככר העיר לצעוק צדק חברתי . יש מספיק אוכלוסיות חלשות במדינתנו לדאוג להם. אז די לצדקנות ודי לצעוק גזענות ודי להשתמש בשואה!!!!!

53 תחי הצביעות איש קטן
  • 12:48
  • 16.01.12

תזכירי לי כמה מהם נמצאים אצלכם בשכונה? או עמה מהם את מלינה אצלך בבית? האם הילדים שלך משחקים עם ידלי "פליטים" חולי שחפת או שהם מרחמים עליהם מרחוק?
הרי לכתוב לא עולה כסף, אולי מקבלים על זה כסף

54 כלל לא מפתיע שמיכאלי נחלצת בלהט להגנת המנהג הבדואי היפה להביא עוד ועוד ילדות מהשטחים ו"להתחתן" איתן.... הרי היא ודומותיה עושות הכל גם כדי להותיר את הזונות מופקרות לזוועות שמעוללים להן פושעים מחליאים, ובלבד שלא תהיה לגליזציה. במילים אחרות, מבחינת תפיסת עולמה המוסרית, הילדה דומה מאוד לסבא שלה (: רק שלו היה כח והשפעה, והיא כותבת לעיתון הקיר של התנועה. מודרניסט .
  • 13:11
  • 16.01.12

כלל לא מפתיע שמיכאלי נחלצת בלהט להגנת המנהג הבדואי היפה להביא עוד ועוד ילדות מהשטחים ו"להתחתן" איתן.... הרי היא ודומותיה עושות הכל גם כדי להותיר את הזונות מופקרות לזוועות שמעוללים להן פושעים מחליאים, ובלבד שלא תהיה לגליזציה. במילים אחרות, מבחינת תפיסת עולמה המוסרית, הילדה דומה מאוד לסבא שלה (: רק שלו היה כח והשפעה, והיא כותבת לעיתון הקיר של התנועה.

55 מי שקרא עד אן לא יוכל להגיד בהמשך רק מילאתי פקודות - או שלא  (לת) עופר
  • 13:20
  • 16.01.12

56 היש איזו שהיא מדינה שתסכים לאיחוד משפחות עם נתינים של האוייב? היש מדינה הפותחת גבולותיה לכל דיכפין?  (לת) primakuku
  • 13:24
  • 16.01.12

57 שיתגודדו בשכונה שלך , אז אאמין לך ריקו
  • 13:30
  • 16.01.12

בינתיים את אליטה אשכנזיה גזענית ופלצנית

58 מירב, כשאנחנו נהיה מסתננים, נזכור לא להעמיד בראשנו מנהיג ששמו קסטנר/מיכאלי פן ימכור אותנו לאוייבנו. אמיר, י-ם
  • 13:43
  • 16.01.12

כי אולי אנחנו גזענים אבל הזכרון, בוירך השם, ארוך מאוד.

59 טוב שאת לא נושאת שום תפקיד חשוב במדינה, השארי לך בבועת תל-אביב הכי טוב .  (לת) אור'יה
  • 14:06
  • 16.01.12

60 שופטי בג"צ, שליחיו הנאמנים של ועד הקהילה היהודית בפלשתינה  (לת) כנעני היושב בארץ
  • 14:09
  • 16.01.12

61 מירב, אני ממליץ על הסבה מקצועית קריירה מבוזבזת
  • 14:44
  • 16.01.12

כנראה שעולם המשפט מפסיד אוטוריטה משפטית בסדר גודל בינלאומי. אחרת איך תסבירו את חיצי הביקורת הלא מבוססים שהיא יורה בשופטים (החובבנים) גרוניס, נאור, חשין וברק?

62 מירב, אני במקומך הייתי יורד מהארץ גיל
  • 14:53
  • 16.01.12

החוקים שעוברים כאן הם של רוב שפוי שרוצה להגן על גבולותיו וצביון מדינתו, כמו בכל מדינה אחרת. אם זה לא מוצא חן בעינייך, למה שלא תהגרי?

63 הם לא פליטים הם מהגרי עבודה לא חוקיים חלקם גם חוזרים לבקר את משפחותיהם מידי פעם, אני גר בדרום ת"א ואני מכיר הרבה מהם. אני גם הייתי עובד זר לא חוקי בארצות הברית ואם היו תפסים אותי אף אמריקאי לא היה חושב להפגין על כך. אני הייתי מקבל את העונש כי עברתי על החוק תוך ניצול הכלכלה והחוקים של האמריקאי. רק ב L.A יש 10K ישראלים לא חוקיים ואף אמריקאי לא חושב להגין כדי שיתנו להם מעמד חוקי.  (לת) גל
  • 15:22
  • 16.01.12

64 היקש מאולץ מאוד המשכיל יידום
  • 15:31
  • 16.01.12

אם נוח לך לגור בחברת "פליטים", אזי יהיה תוקף לקריאתך שאחרים יגורו בחברת פליטים. העיקרון פשוט בתכלית: מה ששנוא עליך, אל תעשה לחברך. "פליטים" אינם מאיימים על צביון השכונה שלך וגם לא על מקום העבודה שלך. לכן, שקט בבקשה.

65 בכל העולם להסתנן למדינה זה פשע על מה את מתממת?  (לת) ישראל ישראלי
  • 15:35
  • 16.01.12

66 תפסיקי להטעות!!!!!!!לא פליטים מסכנים אלא מהגרי עבודה לא חוקיים הלל
  • 16:05
  • 16.01.12

אני רוצה לחשוב שאני חי במדינה מסודרת שיש בה חוקים ועכיפת חוקים נגד אנשים שעוברים על החוקים, בין היתר אנשים שנכנסים את גבולות המדינה בהסתננות ולא כחוק.
גם בשוויץ היו שמים אותי בבית סוהר עם הייתי מסתנן לשם. וכך צריך

67 כשאת תגורי בשכונת התקווה פעם אהבתי אותך מירב
  • 16:17
  • 16.01.12

ותצטרכי לרעוד מפחד כשאת חוזרת אחרי חצות הביתה כי חבורת אפריקנים שיכורים רובצת בחדר המדרגות שלך - אז תכתבי על זכויות של מסתננים

68 פליט על פי האום נחשב ככזה במדינה הראשונה אליה הוא ניכנס ובמקרה זה זו מצרים  (לת) האזרח הקטן
  • 17:37
  • 16.01.12

69 שיאוווו כל כך הרבה טפשות במסוה של הומניזם  (לת) יוחאי
  • 17:42
  • 16.01.12

70 יפת הנפש אבי
  • 18:20
  • 16.01.12

למירב שלום רב !!! אלפיים מסתננים מגיעים לכאן בחודש. הכפילי ב12.
הכפילי שוב ב10 הוסיפי ריבוי טבעי ואז לפחות 300 אלף יתווספו ב10
השנים הקרובות . מי יאכיל אותם מי ילמד את בניהם מי יתן להם שירותי
רפואה ועוד ועוד מי את יפת נפש שלי שאינך מוכנה אפילו שישתכנו ליד
ביתך אז אנא ממך עוד לא פתרנו את בעיות המגזרים אצלנו ואת
מתנדבת לאבד עצמנו החליפי בבקשה את הדיסקט במוח ותהיי ריאלית
ןמפוקחת .

71 מרב מיכאלי נטשה את לשון נקבה עמית סגל
  • 18:33
  • 16.01.12

מעניין שדווקא עכשיו, מרב מיכאלי, אשר ידוע בעיקשותה להשתמש בלשון נקבה ולא בלשון זכר רבים, החליטה הפעם בנושא ׳טעון׳ שכזה לחזור למקורות ולהשתמש בעיברית תיקנית, לשון זכר רבים ״כשאתם! תיהו המסתננים״ גברת מירב אולי התכוונת להגיד ״כשאתן ! תיהיינה המסתננות״ או שאת מנסה להאשים באופן פמניסטי אותנו הגברים ב׳פשע׳ זה?

72 מירב מיכאלי הסבא שלך זה "קסטנר הידוע" ועל זה נאמר "התפוח נפל קרוב לעץ" וחבל שכך.  (לת) שלי
  • 19:17
  • 16.01.12

73 טרחנית לא חיננית. ראוי שדעותיה של הגברת לא יופצו מ  (לת) אסף הרופא
  • 19:18
  • 16.01.12

74 אז לא הולך יהודית ודמוקרטית....אז טיהור אתני הופך לערכים והגשמה...מה חדש?  (לת) אריק
  • 19:28
  • 16.01.12

75 מירב- מאמר מעולה. כיף לקרוא אותך. האזרח האחד
  • 19:51
  • 16.01.12

סוף סוף ניתוח מעניין וענייני.

76 לכי לגור איתם בדרום ת"א , באילת מספיק להיות יפה נפש
  • 20:00
  • 16.01.12

את יושבת לך על מגדל שן הזהב וקל לך .

77 אין הבדל בין מרב מיכאלי לבין אנסטסיה מיכאלי. שתיהן נשים מוטרפות וחסרות בינה, שניזקן רב מתועלתן.  (לת) אין כל הבדל
  • 20:07
  • 16.01.12

78 זה מה שנשאר ממירב מיכאלי מילים חלולות  (לת) מעין
  • 20:37
  • 16.01.12

79 קשקשנית. מה שמטריד אותך וחברייך מהשמאל הקיצוני זה שהמדינה היהודית תמשיך להתקיים  (לת) המטרה: הצפת ישראל בזרים
  • 20:59
  • 16.01.12

80 כל הכבוד אלעד
  • 21:10
  • 16.01.12

קשה לקרוא מאמר כזה. אבל רובו ככולו נכון...

81 החברה בישראל מאז 1949 השתנתה בכל המובנים ולכן ראובן גרפיט
  • 21:22
  • 16.01.12

צודק לחלוטין השופט אדמונד לוי המצטט את הפרו' גואלטירו פרוקציה "השיטה המשפטנית כולה היא בבואה של החברה, ואם החברה משתנית, ממילא משתנית השיטה המשפטית". האם גב ' מיכאלי מוכנה להשאר עם החוקים בארה"ב או שוויץ בעת שלנשים לא היתה זכות בחירה ? או בעת שההלקאה היתה שיטת חינוך נורמטיבית? או השימוש בעונש מוות וגיליוטינה?
אבל במקביל אנשים עצלים, פרזיטים, מהמרים , נרקומנים, נצלנים, חרדים החיים באידאולוגיה על חשבון החילונים, מדוע ולמה מגיע להם דיור חינם אוכל חינם או רפואה חינם? נפה אותך ב 'מיכאלי למשל של שלמה המלך על הנמלה ועל הצרצר.
אני נמנה על הנמלים לא מוכן לפרנס ולתמוך באלה המסרבים לעמול קשה.

82 עוד מאמר הזוי HMJE
  • 21:31
  • 16.01.12

בהתחלה אמרו לנו השמאלנים שבגלל הבעיה הדמוגרפית צריך לוותר על יו"ש ולהפרד מהפלשתינאים ושהם יגורו במדינה משלהם. במשך הזמן התברר שהשמאלנים טעו.

כעת אלפי מהגרי עבודה מגיעים מאפריקה וגורמים למטרדים בערים והשמאלנים אומרים לנו לא לגרש אותם, לא להעניש אותם תנו להם לגור כאן. פתאום נעלמו הבעיות הדמוגרפות.



83 אנחנו לא מסתננים. אנחנו נצא ברכבות למיוחסים מהתופת עם בני משפחתינו  (לת) RR
  • 21:33
  • 16.01.12

84 זכרו את לילות פריז 2003 גדעון
  • 22:04
  • 16.01.12

למיטב זכרוני השנה הייתה 2003 (או 2004)
הזרים החיים בפריפריה של העיר פריז , טוענים לאפליה בטיפול של המדינה במהגרים הזרים.
המחאה החלה בהפגנה גדולה של מהגרים דור שני , כולם דוברי צרפתית.
המשך המחאה, כל לילה המהגרים מבעירים כ - 1000 מכוניות , חנויות ונכסים ציבוריים שונים.
לקח לשלטונות הצרפתיים כמה שבועות לרסן את המחאה ולהשיב את החיים למסלולם.
האם זה מה שאנחנו צריכים להוסיף למדינת ישראל עם שלל הבעיות שיש למדינת ישראל עם הערבים הפלשתינאים , ערביי ישראל, הבדואים והחרדים ?
האם מדינת ישראל השבירה והמאוימת על קיומה צריכה להוסיף בעיה קיומית נוספת?
מי שמתעלם מבעיה שהיא קטנה , סופו להתמודד עם בעיה גדולה שלא ניתנת לפתרון.

85 ממש לא נעים להגיד אבל זה המשך ישיר של הדרך של סבא שלך נחמיה
  • 22:45
  • 16.01.12

תמיד האינטרסים של עם ישראל יהיו משניים לאינטרסים אחרים.
ותמיד יהיו מילים גדולות שיצדיקו את ההתנהגות הקטנה.

86 שתהיי פליטה אם זה מה שאת מאחלת לעם הפליטים הנצחי חן
  • 23:07
  • 16.01.12

מתחסדת בואי לגור בשפירא

87 בשביל מה בנינו מקלט לעם היהודי-כדי שהמדינה תיראה כמו סוריה ירדן או סודן אבי
  • 23:32
  • 16.01.12

פמיניסטית ממורמרת הרוצה להתעלם מכל מציאות והגיון .
אם לא יהיה רוב יהודי מסיבי בישראל הרי שתיטען הטענה מדוע זאת מדינת היהודים.מדוע זאת לא מדינת המוסלמים?
ואם יבואו מיליון מסתננים אז מי יקבל אותם מי מסוגל לשאת בהוצאות ושוב למי תיהיה שייכת המדינה.
מה היא רוצה ?שניהיה פליטים כמו משפחתה בהונגריה ונתחנן לאייכמן לעשות עסקות למען הצלת כמה ילדים

88 אם את כזו פמיניסטית, אז למה מסתננים ולא מסתננות?  (לת) לילו
  • 23:57
  • 16.01.12

89 לא הבנתי אותך כלל, אך עדיין את עדיפה על יאיר לפיד!  (לת) חיים
  • 23:58
  • 16.01.12

90 "נכון שחוק המסתננים הופך פליטים לפושעים רק כי הם בישראל,"??? קסנדרה
  • 00:03
  • 17.01.12

הם פושעים היות והם עברו על החוק המסדיר כניסת אנשים למדינת ישראל בניגוד לכל החוקים הבין-לאומיים.

91 כל מילה בסלע ערבי
  • 01:02
  • 17.01.12

מירב את אדם חכם מאמר מחא חוכמה וציטוטים מעניינים ביקורת נוקבת, כל הכבוד מהיום את כל מאמרייך אקרא ואפיץ תודה

92 מיכאלי בת השטן המםתננת הראשית לחיינו,בקרוב תגורשי מהעולם!!גם לשטן ועובדיו יהיה סוף!!  (לת) דויד מלמד [המלך]
  • 02:56
  • 17.01.12

93 כותרת פליט
  • 10:07
  • 17.01.12

רבותי, כבר היינו הפליטים.
הסבים שלי עברו סלקציה של קונסול דרום אמריקאי אנטישמי בזמן שניסו לברוח מהתופת הנאצית.
כבר היינו הפליטים, וזה נשאר בזכרון התורשתי של משפחתנו
הכותרת מגעילה אותי ולכן לא המשכתי לקרוא את הכתבה.

94 דמגוגיה זולה- המתחסדים הקונים בכך את הכותרות שלהם חדת העין
  • 11:10
  • 17.01.12

הצרה שאנים אינ טלגינטים עסוקים מכדי להביע דעה שמקורה ביושר
והגיון בריא.

אסור לישראל להשלים עם גלי הכיבוש האפריקאי. חד משמעי.

פרוייקטים מיוחדים