מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

דמי השתיקה של בכירי הרשות

שניים חתומים על היתר כניסה לישראל שקיבל מחמוד עבאס מהמינהל האזרחי ב-1 בינואר 2012 (בתוקף עד 1 במארס): סגן נוי מצרפי, מפקדת מרכז היתרים, וסא"ל ויסאם חאמד, רע"ן אג"מ (ראש ענף אגף מבצעים). זהו ההיתר המוגבל שעליו התלונן יו"ר הרשות וראש אש"ף בפגישה סגורה של הפתח, שניתן לו במקום היתר האח"ם שהוא רגיל לו.

עוד נטען בהיתר, שעבאס מתגורר בעזה (שבה, כידוע, לא היה מאז 2007); שהוא "רשאי לצאת לישראל ולאיו"ש למעט אילת", אך לא לנהוג ברכב בישראל, (היציאה) למטרת "בכיר ברש"פ"; הלינה באיו"ש ובאזח"ע בלבד, אבל תוקף ההיתר משעה 00:00 עד 00:00; הוא רשאי לנוע ללא כרטיס מגנטי, אבל ההיתר "בתוקף למרות מניעה", כלומר: השב"כ מסמן אותו כמנוע ביטחונית, אך ההיתר ניתן לו לפנים משורת הדין. ברשות אומרים שהיתרי האח"ם של עוד כמה עשרות בכירים נשללו מאז אמצע 2011, כעונש על בקשת החברות באו"ם. אבל בנוגע להיתר של עבאס, דובר מתאם הפעולות בשטחים הסביר שמדובר בטעות טכנית בלבד.

עשו לנו לייק לקבלת מיטב המאמרים ישירות לפייסבוק שלכם

בניגוד לפרשנות שלפיה היתה פה השפלה מחושבת, דווקא אפשר להאמין הפעם שמדובר בטעות טכנית: ההשפלה היא בד-נ-א של השיטה, והפקידים שמיישמים אותה יונקים משחר גיוסם את טכניקות ההשפלה, עד שהם מאמינים בהן כבסדרי בראשית.

המפליא אינו בטעות ובהשפלה. המפליא הוא שהרשות הפלסטינית לא ביטלה מיוזמתה את המעמד המיוחס המפוקפק הזה, שהמינהל האזרחי מעניק לבכיריה. אחרי 17 שנות ניסיון, לא קשה להסיק שזכויות היתר המגוחכות האלו הן חלק בלתי נפרד ממנגנון הדיכוי. די לדמיין את הבכיר הפלסטיני שמפציר בפקיד הישראלי בלשכת מתאם הפעולות בשטחים להחזיר את המעמד לו ולעמיתיו כדי להתפלא. או להתפעל מהצלחתם של אשפי הכיבוש לאלף בפיתויי-רקק את הנהגת הנכבש.

מצד שני, אין מה להתפלא. שיתוף הפעולה עם ההשפלה שבאח"מיות-מטעם הוא חלק מהקונצפציה של הרשות הפלסטינית. בכיריה מרבים לשבח בנאומיהם את "ההתנגדות העממית" (כמשקל נגד חיובי לשימוש בנשק). אבל דווקא במקום שבו היו יכולים בקלות להפגין מרי אזרחי הם לא עושים זאת. דוגמה חמורה מכך מופיעה בדו"ח של האיחוד האירופי על שטח C, שקובע במפורש, כי בתוכניותיה הלאומיות הרשות הפלסטינית הזניחה שטח זה (62% מהגדה המערבית) והקדישה אך מעט תשומת לב לאוכלוסייה הגרה בו. כמו שאמר ל"הארץ" באי-דיפלומטיות דיפלומט אירופי: "הרשות מבקשת מאתנו תרומות לבנות עוד בניין מפואר ברמאללה, ולא ליוזמות בשטח C". סמלי הכוח ופינוקי היוקרה ברמאללה באים מראש על חשבון טקטיקה אפשרית לערעור מאזן הכוחות מול ישראל.

כל בכיר ברשות הפלסטינית יודע שהסכמת מנהיגיו הבכירים ממנו לחידוש המו"מ, לאי הפרעת הסדר הכיבושי בשטח C, או להמשך התיאום הביטחוני עם ישראל, הם שמעניקים לו הפוגה קלה מטרדות השלטון הזר, הפוגה שנשללת מעמך פלסטין. היתר האח"ם הוא דמי ההסתגלות שלו לקיים. זאת עמדת פתיחה חלשה מראש מול ישראל. חמור מכך: זאת עמדת פתיחה שלילית מול הציבור הפלסטיני. שלא במקרה, קבוצת הצעירים שמארגנת בגדה פעילויות נגד שיבה למו"מ נקראת: פלסטינים למען הכבוד.

Read this article in English: The VIPs' hush money




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 פועל מה שאתה מטיף טלי טריין
  • 03:42
  • 18.01.12

מנהיגים מווילים על ידי דוגמא וחסידיהם מצפים ולומדים מן המנהיגים. כאשר מנהיג מספר למאומנים שלו לא להיות פסיבי עם ההתנגדות שלהם ולהילחם בשביל מה שהם רוצים, זה לגיטימי להניח שגם המנהיג האלא מלחם עבור מה שהוא מאמין בו גם כן. בשביל מחמוד אבס והפלישתניים, זה לה העובדה. אבס בכוונה לא להפריך את הסרת מעמד VIP שלו כי הוא רוצה להבטיח את העולם לראות אותו בתור האנדרדוג. אם אין לו אישור להיכנס לישראל, אז הוא יכול להאשים את סירובו להמשיך בשיחות השלום על היעדר תעודת הזה. כולנו יודעים שישראל תתן לו להיכנס למדינה בכל עת שהוא רוצה לדבר על שלום. הטקטיקה שלו להפיע חלש לא רק שקר, אבל הוא צבוע של ההודעה שהוא אומר לבני עמו. אפילו אנשים שלו, הפלישתיניים, מתחילים לראות את זה. לכן, אבו מאזן לא יכול להשתמש בזה כתירוץ ולא חייב לו רק לתרגל את מה שהוא מטיף, אלא גם לעשות מאמץ כדי להשיק את שיחות השלום על מנת שלו ושצוותו יקבלו מעמדים של VIP שלהם בחזרה; וכדי שהוא באמת יתמוך בשביל המקרה של הפלישתיניים.

02 התגובה של הפלסטינים הצעירים היא תורשתית כפייתית חיים הרחול
  • 04:50
  • 18.01.12

"התיאוריה הכללית של האדם" מוכיחה שהאדמה היא האלוהים האמיתי של האדם. הפתרון של שתי מדינות לשני עמים ממערב לירדן יכול להתממש רק ואך ורק בהסכמה כפייתית של כל המעצמות החזקות בעולם. כל השיחות עם אבו-מאזן הם בחישה להמתקת תה שלא שמו בה סוכר. גם אבו מאזן לא מודע למציאות זו.

03 אז בדיוק טוענת אמירע, האם מדינת ישראל כמדינה ריבונית חייבת משהו לבכירי ארגוני המרצחים?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:46
  • 18.01.12

  •   כאשר יהודים ביצעו מעשי טרור נגד אזרחים חפים מפשע הם היו לוחמי חופש אך כאשר פלסטינים ביצעו מעשי טרור נגד אזרחים חפים מפש הם "מרצחים". צביעות לאומנית במיטבה....  (לת) דוד מרעננה
    • 11:29
    • 18.01.12

  •   נו אז מה ...  (לת) aaa
    • 17:41
    • 18.01.12

  •   כאשר יהודים ביצעו מעשי טרור סלד מהם כל היישוב, נלחם בהם והסגיר אותם לבריטים. כאשר ערביה מפתה נער אל מותו כפרוצה מהגיהנום, ראש הרשות הפלסטינית נוסע לטורקיה כדי ללקק את סוליות נעליה. אצלנו הרוצחים היו מיעויט זעיר ובזוי. הפלסטינים מקבלים את סמיר קונטאר בעצרות עם. לא רואה את ההבדל? אולי תוציא את הראש מישבנו של איסמאעיל הנייה, תראה יותר טוב. חלאה. מודרניסט .
    • 21:51
    • 18.01.12

    כאשר יהודים ביצעו מעשי טרור סלד מהם כל היישוב, נלחם בהם והסגיר אותם לבריטים. כאשר ערביה מפתה נער אל מותו כפרוצה מהגיהנום, ראש הרשות הפלסטינית נוסע לטורקיה כדי ללקק את סוליות נעליה. אצלנו הרוצחים היו מיעויט זעיר ובזוי. הפלסטינים מקבלים את סמיר קונטאר בעצרות עם. לא רואה את ההבדל? אולי תוציא את הראש מישבנו של איסמאעיל הנייה, תראה יותר טוב. חלאה.

04 בניין מפואר בשטח C? ערן ברין
  • 08:13
  • 18.01.12

קודם כל שיקבלו אישור לבנות חושה מסכנה אחת בשטח C. זה לא מיגרון, החושה, אם תיבנה, מיד תעוף משם.

  •   תל אביבי שלא נסע ביו"ש יואש הבואש
    • 10:53
    • 18.01.12

    הפלסטינאים בונים בקצב שמבייש את מדינת ישראל.
    לא בניין מפואר אחד שאינו חוקי ניצב בשטחי יו"ש, אלא מאות ואלפים.
    אגב, עתירה של תנועת רגבים בנושא אי אכיפת חוקי הבניה על התושבים הערבים ביו"ש נענתה בתגובה של המדינה שמאשרת באופן רשמי את האכיפה הסלקטיבית: ליהודים אסור, לערבים מותר.

  •   דעה קדומה משבשת את יכולת הקריאה והראיה אהרן
    • 11:08
    • 18.01.12

    עמירה הס הזכירה בנין מפואר ברמאללה, לא בשטח C. הרשות לא מבקשת לבנות גם בתי ספר בשטח זה. התושבים עצמם בנו לא מעט בתים ןלא רק חושות בלי רשיון והם לא נהרסים. אבל כל זה לא חשוב. העיקר שאפשר להכניס את מגרון.

05 If Abas et al didn't steal & embezzle, they'd have had a state long ago  (לת) Ex
  • 08:22
  • 18.01.12

06 גרמניה 1933= ישראל 2012.  (לת) מסמר חלוד
  • 08:23
  • 18.01.12

  •   תזכורת קטנה ד"ר חירם
    • 23:44
    • 18.01.12

    אצלך הבעיה היא הבורג החסר ולא חלודת המסמר.תרענן את זכרונך בביקורו של בעל הברית של היטלר,המופתי, באושויץ ותמיכתו בפתרון הסופי.לאחר שתעשה כך אשמח להשתיל בחלל הריק של ראשך מעט סיליקון...

07 הרשות אינה דואגת למערכת בריאות ראויה.  (לת) עמירה המבקרת הטובה ביותר של הרשות הפלסטינית
  • 08:30
  • 18.01.12

08 שומו שמיים אהרן
  • 08:41
  • 18.01.12

איני מאמין למראה עיני , הפלשתינים לא בסדר ויש עליהם בקורת מעמירה הס.

  •   לא שומו והשמיים הם רק השתקפות מרי קתנזון
    • 11:55
    • 18.01.12

    אם תשים לב ידידי, הביקורת של עמירה היא על כך שמנהיגי הרשות הפלסטינית אינם מיליטנטים מספיק. הם מקבלים על עצמם את ההוראות הישראליות, ואפילו לא מוכנים להבין שיש בכך השפלה מכוונת (גם אם אין כזאת מבחינתם, הרי שעמירה משוכנעת שהיא יודעת טוב יותר). לכן, היא ממליצה להם לקבל כדוגמא את הצעירים המיליטנטים שמוכנים להילחם למען ההתנגדות והכבוד הלאומי (שמותר שיהיה רק לפלסטינים אך לא לישראלים), גם אם פירוש הדבר הנצחת הסכסוך ע"י מניעת כל קשר עם ה"מפלצת" הישראלית וחוקיה.
    הפלסטינים לא מספיק פלסטינים בשביל עמירה.

09 רק מוכיח שרוב העם הפלסטיני לא חי תחת כיבוש יוסי
  • 08:49
  • 18.01.12

זה רק מוכיח שרוב רובו של העם הפלסטיני לא חי תחת כיבוש יתר על כן מעולם לא נקבע שקו שביתת הנשק הוא הגבול הבין לאומי של מדינת ישראל השטח הכבוש לא נכבש מידי הפלסטינים שכן עד מלחמת 6 הימים לא היתה ישות פלסטינית בגדה המערבית אלה שטח כבוש ירדני והעניק אזרחות ירדנית לתושבים כדוגמת הפלסטינים החיים בממלכת ירדן
מעולם לא היתה מדינה פלסטינית או ישות מדינית פלסטינית לעומת זאת ארץ ישראל היתה שייכת לעם היהודי במשך 3000שנההתקימה ממלכה יהודית עד לכיבוש הרומי
ואין אבן בארץ ישראל שאין לה היסטוריה של העם היהודי ולכן אין אלה שטחים כבושים אלה שטחים ששוחררו מידי הכובש הערבי מוסלמי ולגבי האוכלסיה שהתנחלה במשך השנים בארץ ישראל ומכנים עצמם פלסטינים ניתן להקצות חלק מארץ ישראל שיקימו להם מדינה והגבולות יקבעו במשו ומתן הגב' הס מזמן נתקה את עצמה משיכותה לעם היודי ומשיכת עצמה לעם הפלסטיני וכנראה שלא די לה בכם היום היא משיחת עצמה לחמס

10 די כבר נודניק! גם את וגם עבאס מסכימים שישראל מגעילה. למה לכם ל"בקר" בה בכלל?? תפשפשי בד-נ-א המקובע שלך גם, מומלץ מאד!  (לת) חיים
  • 08:57
  • 18.01.12

11 כבר אמר בזמנו הנביא ישעיהו (השני) "הכיבוש משחית"  (לת) איציק המרכז izikhe@gmaul.com
  • 09:09
  • 18.01.12

  •   אתה ללא ספק מתחזה ולא איציק מהמרכז, הוא לא שוטה, הוא לא כותב שטויות, הוא גם לא בור.  (לת) שונא שקרנים
    • 12:42
    • 18.01.12

  •   אולי זה איציק אחר? בכל זאת, המרכז מכיל די הרבה תושבים, ואיציק זה שם די נפוץ....  (לת) שונא טוקבקיסטים
    • 20:15
    • 18.01.12

12 בוקר טוב עמירה הס ערן
  • 09:18
  • 18.01.12

סוף סוף התחלת להבין שה"פלסטינים" מנהלים שלטון מושחת ולא ממש דואגים לאזרחיהם, ואלה עוד ה"מתונים" שבהם. בחמאס (השלטון הנבחר על ידי "עמך פלסטין") פשוט כולאים פוצעים והורגים ברחובות את המתנגדים הפוליטיים.
מה שיפה אצלך הוא שכרגיל, זה אשמת הישות הציונית.
את מסבירה לפלסטינאים איך לחזק את עמדתם מול האויב הציוני במאבק על הארץ, אבל בשביל מה?
בשביל שיקימו עוד שלטון ערבי מושחת בו חיי אדם שווים כקליפת השום ורק כסף לשליטים מדבר?
או אולי כדי שיקימו עוד רפובליקה איסלמית בה דמם של נשים וכופרים מותר?

איך זה שה"שמאל" תומך באופן עקבי במשטרים הכי לא דמוקרטיים ובאנטי-תזה לזכויות אדם???

  •   מדובר בשמאל מדומה מאפיהו
    • 11:33
    • 18.01.12

    יפה עשית כשהכנסת את המילה שמאל לתוך מרכאות בשאלתך החותמת. הגב' הס ודומיה אינם שמאל אלא אויבי השמאל. בהתחזותם הם מוציאים לשמאל שם רע ופוגעים בו קשות. אי אפשר להיות בעל ברית של האנשים, המפלגות, התנועות והמדינות החשוכות ביותר, הטוטליטריות ביותר, הרצחניות ביותר, הלאומניות ביותר והדכאניות ביותר ולהיות שייכים לשמאל כלשהו.
    הגב' הס תומכת בכל "כהנא" ערבי באשר הוא ערבי. היא פשוט כהניסטית, או, בתרגום לערבית, ג'יהאדיסטית.

  •   אם נוהגים ככה בעמם איך ינהגו בנו?  (לת) קין
    • 14:33
    • 18.01.12

  •   לא מובן אלי
    • 19:22
    • 18.01.12

    למה, מי שתומך בלאמנות פלסטינאית נקרא שמואלני ושוחר שלום?
    מה עמירם הס שונה מחברי הכנסת מ"הבית היהודי"?
    כנראה שלא שונה, לשניהם הזהות הלאומית חשובה יותר מכל זכויות אדם,

13 יותר יפנית מיפנית ........מהרסיך ומחרביך ממך יצאו....כמה צודק הנביא.....  (לת) אחיתפל
  • 09:47
  • 18.01.12

14 אני חש מושפל קשות רילד
  • 09:48
  • 18.01.12

לנוכח הידיעה שגורמים הדורשים את מחיקתי הלאומית, מורשים להסתובב בביתי

15 טוב שבאה הצפה של הנושא מענין
  • 10:05
  • 18.01.12

הוצף נושא מעניין שמלמד על היכולת של המנהיגות הפלשטינית להתמודד עם בני עמם.
הם דורכים על הראש של העם ובלבד לקבל את ההטבה האישית.
לא ברור מה הם מנהיגים לאיזה חזון הם הולכים ומה המטרה האמיתית שלהם . נכון שהם אומרים כל הזמן שהם רוצים מדינה, אבל לא ברור שאכן כך הדבר יותר נכון שהם רוצים נהנתנות. כי מה להם לעשות בישראל? את מי הם מחפשים פה?

16 הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לערבים ביו"ש ובעזה, הוא כיבוש ושילטון ישראלי עליהם, רק כך הם יוכלו לחיות בבטחון ובשלווה, ברווחה ובשיגשוג, בדומה לערביי ישראל. כל שילטון אחר, כולל עצמי, יביא עליהם אנרכיה שילטונית וחברתית, מלווה בעוני וברעב, בשפיכות דמים, הן פנימית ועצמית, והן חיצונית, מתגובות ישראליות על פיגועי טירור. לתזכורת, הכל נובע מאוסלו, אלמלא ייבא משיח הסמול את טירור אוסלו... אח, איזה חיים נפלאים היו יכולים ליהיות ליהוד ולערבים אז. אילו הייתי סמולני, הייתי מתבייש באטימות המוחין שהשתלטה עלי, הייתי מתבייש באווילות הפוליטית ובשנאה שהסמולנים מלבים בהצלחה. הייתי מתבייש ב-18 השנים של טירור עוסלו, ובעיקר - הייתי מתבייש להטיף ליהודים במדינת ישראל על שהם מנסים להגן על עצמם בפני הטרור האיסלמי.  (לת) סולו
  • 10:33
  • 18.01.12

17 אמרו לך פעם שאת דומה לג'וני דפ?  (לת) ונסה
  • 10:45
  • 18.01.12

18 סיפוח שטחי C יביא לגבולות בטוחים ללא בעיה דמוגרפית-מה רע בזה?  (לת) הפיתרון הציוני
  • 11:14
  • 18.01.12

19 ההשפלה מתחילה בהסכמי אוסלו שלומציון
  • 12:36
  • 18.01.12

שטחי C, התרי התנועה, האוטונומיה ברמאלה, הכול מתחיל מהסכמי אוסלו. אז הסכים ערפאת לקחת על העם הפלסטיני את כול ההשפלה הבלתי נגמרת הזו...
בלי הסכמי אוסלו היה אבו מאזן יכול להמשיך להשמין מנחת ברחובות תוניס, ללא צורך בהיתרי תנועה מעליבים (לפחות לא כאלה שקצינים ישראלים חתומים עליהם).


אז למה חתם ערפאת בשם העם הפלסטיני על ההסכמים הנוראיים האלה, למה?
אמירה הס יודעת את התשובה, אבל רבים מקוראיה עוד לא נולדו או היו אז זאטוטים. והתשובה היא, שיחסית למצבם אז היו הסכמי אוסלו זכייה בפייס לפלסטינים. סוף סוף הזדמנות להסכם שנותן להם טיפת כבוד וגאווה. ההסכם אפשר "שלום של אמיצים" אמר אז ערפאת. אבל האופי האנושי אחד הוא, ומה שנתן אז גאווה - עכשיו הוא בבחינת השפלה. התחייבויות שהם לקחו על עצמם אתמול- היום הם כבר פתורים.

20 Respect shaul aharoni
  • 13:06
  • 18.01.12

If you want to negotiate with your adversary, treat him/her with respect. Otherwise, don't negotiate.

  •   We don't respect them and don't negotiate with them Consistency
    • 23:03
    • 18.01.12

    how can you respect a holocaust-denier? how can you respect him after he licked the dirt off the boots of the slut from ramalah (aka amna the dyke)? how can you respect him after he refuses to recognize that Israel is the Jewish state? How can you respect him after he's going out of his way to reconcile with hamas? he should feel lucky to get any permit. by the way, what permits does he have for travelling through egypt? and jordan? and the US?

21 מה עובר עלייך עמירה.אין משהו טוב לומר מדי פעם כל הזמן חושך,חיית להיות טיפת אור  (לת) שכן טוב
  • 13:31
  • 18.01.12

22 גב' הס חיה בעולם שלא קיים בן יוסף
  • 14:01
  • 18.01.12

המציאות מכתיבה שליטה אכזרית על השטחים שכבשנו ועכשיו כבר לא יודעים מה לעשות איתם, שתי השותפים חיים בתוך מדמנה של יאוש שחיתות בורות וקיצוניות דתית. רק הגב' הס עוד נאחזת בדמיונה בערכים של צדק ושוויון שלעולם לא היו וגם לא יהיו , המצב נוח לכולם, להון שלטון חרבון עמישראלחי, ולמקביל הסימטרי שלו ברשות.

23 הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לערבים ביו"ש ובעזה, הוא כיבוש ושילטון ישראלי עליהם, רק כך הם יוכלו לחיות בבטחון ובשלווה, ברווחה ובשיגשוג, בדומה לערביי ישראל. כל שילטון אחר, כולל עצמי, יביא עליהם אנרכיה שילטונית וחברתית, מלווה בעוני וברעב, בשפיכות דמים, הן פנימית ועצמית, והן חיצונית, מתגובות ישראליות על פיגועי טירור. לתזכורת, הכל נובע מאוסלו, אלמלא ייבא משיח הסמול את טירור אוסלו... אח, איזה חיים נפלאים היו יכולים ליהיות ליהוד ולערבים אז. אילו הייתי סמולני, הייתי מתבייש באטימות המוחין שהשתלטה עלי, הייתי מתבייש באווילות הפוליטית ובשנאה שהסמולנים מלבים בהצלחה. הייתי מתבייש ב-18 השנים של טירור עוסלו, ובעיקר - הייתי מתבייש להטיף ליהודים במדינת ישראל על שהם מנסים להגן על עצמם בפני הטרור האיסלמי.  (לת) סולו
  • 14:29
  • 18.01.12

24 ממילא הוא וציפי עוזבים בקרוב.  (לת) קין
  • 14:36
  • 18.01.12

25 כך צריך להיות. מנהיגים פלסטינאים יודעים לחיות טוב. ארמון נבנה בכסף ערבי ...למה ערדליים ירוקים
  • 16:18
  • 18.01.12

למה עיתונאית פלסטינאית ממוצא יהודי רומני. צריכה לכבס את הכביסה המלוכלכת הערבית בעיתון ישראלי ,לעיני ישראלים מצדדי הצד הפלסטינאי.כבר למדנו לדעת שמניעי הצד הפלסטיני הוא טהור וזך.לא יתכן שהמנהיגים הערבים בגדה בונים לעצמם ארמונות ומזניחים את עמך פלסטין ובונים להם חושות ומערות.

26 חבל על הדיבורים,כשהערבים יסכימו לקבל אותנו פה,יהיה שלום.לא לפני כן.  (לת) ריאלי
  • 17:44
  • 18.01.12

27 In short: PLO leadership has become the Palestinian Judenrat  (לת) Judeneldeste Abbas
  • 18:09
  • 18.01.12

28 טינופת, למה ברחת מעזה? כי הערבים נורא נחמדים?  (לת) את יכולה לצנזר אותי עד מחר
  • 18:53
  • 18.01.12

29 כה מעורר חמלה להיות היהודי-ה שמסביר-ה לערבי שהוא לא מספיק ערבי. מזכיר תקופות אפילות שהלואי ולא נגיע אליהן שוב  (לת) ששון
  • 19:43
  • 18.01.12

30 בנטוסטניזציה דה-קלרק
  • 20:13
  • 18.01.12

אליטה מושחטת, הזוכה להטבות קטנות ושליטה מוגבלת על מובלעות נפרדות ומפוזרות, ומתווכת את שליטת המעצמה על המוני העם הנדכאים.
לא אנחנו המצאנו את זה.

31 הבעיה של ישראל היא הס ולא הפלסטינים אברהם
  • 20:16
  • 18.01.12

הריהפלסטינים אי הם מצידם יחיו חיים טובים תחת שלטון ישראל

32 אבל מפקדת ההיתרים קיבלה גושפאנקה מהקב"ה, וחותמת כמו זו המצויה על הקושאן שנתן למתנחלים 'רשות' לגזול את כל הארץ, מהנילוס עד הפרת... עיניים לראותEYES2C
  • 20:49
  • 18.01.12

שאם אין כך הדבר, מדוע פירשה 'הנהלת הרשות' את ההשפלה שהיא עוברת כאילו 'מגיע לה' כי גם הקוראן, בדומה לתורה, מקנה לכוזרים-יהודים רשות לעשות כרצונם בשכניהם.

33 לסיים את הכיבוש המביש מיד כי עם צודק לא כובש וזאת במדינה הכי יהודית והכי ציונית שהיתה כאן מאז ומעולם  (לת) פלץ
  • 20:59
  • 18.01.12

34 זהו הבוטליזי שלכם עבד
  • 21:31
  • 18.01.12

האיש (אבו מאזן) מושחט ונבל הוא וחברתו עושים דבריה של ישראל ועל מנת לצאת למאבק קודם כל צריך להפיל את בוטליזי-מאזן המשתפ הגדול

35 אישורים איציק
  • 00:21
  • 19.01.12

גם ליברמן יקבל אישור מהרשות או החמס לנוע חופשי בשטחם ?- אפילו בארץ אנשי המזוהים עם הימין לא יכולים ללא ליווי משטרתי להיכנס לישובים ערביים בישראל,על מה את מלינה ,חתיכת זבל

36 עבאס נענש כי מעל בתפקידו כראש ה'קאפו' במחנות הריכוז הפלסטינים 5 כפרים בכל בנטוסטאן פלסטיני...
  • 10:30
  • 19.01.12

גם הקאפו היהודים במחנות הריכוז לא בחרו בתפקידם מרצונם, אבל לאבו מאזן הרי היתה ברירה, והוא בחר להיות ראש למשטר משת"פי של הכיבוש - כמו מוסטפא דודין מהמיליציות של הר-חברון שייסד פרופ' מילסון, ידידם של שלמה אבינרי מה' העברית...

37 ממש שטויות במיץ. ניסית עבודה חילופית?  (לת) מענית
  • 00:16
  • 20.01.12

38 למערכת,אבקש למחוק את תגובה 6  (לת) יואב בלום
  • 18:32
  • 20.01.12

פרוייקטים מיוחדים