המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

לעבוד בשביל "האויב הגדול ביותר של ישראל"

זה לא כל כך נורא להופיע בחברה אחת עם הניו יורק טיימס, העיתון הטוב בעולם, אם האלטרנטיבה היא ישראל-היום. יוסי שריד משיב לנתניהו

איזה מזל שאחמדינג'אד קיים, שבלעדיו היה "הארץ" עלול להיחשב כאויב העם, כ"אויב הגדול ביותר של ישראל".

אין לי מושג מיהו סטיב לינדי זה, עורך ה"ג'רוזלם פוסט", אך אין עוד ספק שהאיש בודה דברים מלבו, מהרהוריו. האם בדיותיו מתפרסמות גם בעיתונו? לינדי הוזמן לכינוס העולמי של נשות ויצ"ו בתל-אביב, וסיפר לבאות הכנס על שיחה פרטית שקיים לא מזמן עם ראש הממשלה. באותה שיחה אמר לו נתניהו, לפי עדות העורך, ש"אויביה העיקריים של ישראל הם הניו-יורק טיימס ועיתון הארץ". לא רק אמר אלא אף נימק: "שני העיתונים קובעים סדר יום לקמפיין אנטי-ישראלי בכל העולם". (לחצו להאזנה. איכות בינונית)

הלילה התפרסמו הדברים, ופתאום מתברר שלא היו ולא נאמרו; עורך הג'רוזלם פוסט חוזר בו כהרף עין: "זו היתה אינטרפרטציה שלי, ראש הממשלה מעולם לא השתמש בלשון זו". והאיש הזה הוא עורך עיתון, אחראי וערב לאמינות המידע. הוא סתם דמיין לעצמו תוכן של שיחה; הוא סתם הלעיט את ציבור המאזינות בקש ובגבבה.

גם נתניהו עצמו מיהר ושיגר הודעה מהולנד – להד"ם. אלמלא הרבה להכחיש – אין יממה בלי שתיים-שלוש הבהרות והכחשות – אפשר שהיינו מאמינים לו יותר. עם כל כך הרבה ברווזים בבריכה, קשה שלא לשמוע אותם מגעגעים מהלשכה.

האמת היא, שהאמירה המוכחשת דווקא נשמעת טבעית לבעליה. היא מתאימה לאמירות קודמות כמו "הם מפחדים" או "השמאל כבר מזמן שכח מה זה להיות יהודי", ולרגע היה נדמה שנתניהו משלים את הסידרה. הוא אמנם הביע בעבר חרטה על הנבזויות הקטנות הללו, אך הייצר גובר עליו ומשיאו שוב ושוב: האוייב הוא תמיד מבית, ולו רק ניתן היה להיפטר ממנו תחילה, או אז המאבק עם האוייבים מבחוץ היה הרבה יותר קל ופשוט.

איני מוסמך לדבר בשם "הארץ", על כן אדבר בשמי: זאת גאווה גדולה בעיני לשרת כאופוזיציה עקרונית יחידה לממשלת נתניהו-ליברמן-ישי-ברק; לחלום ולהיאבק על ישראל אחרת, שאינה כובשת, שאינה מושחתת, שאינה רודפת מיעוטים, שאינה גזענית, שלא אוכלת את ענייה ואת אנשי המעמד הבינוני שלה. זה החלום שלנו, וממש לא אכפת לנו שזה גם הסיוט של נתניהו.

כבר ספגנו בחיינו השמצות גרועות מזו: זה לא כל כך נורא להופיע בחברה אחת עם העיתון הטוב בעולם. אם נגזר עלינו לבחור בין הניו-יורק טיימס לישראל-היום, כי אז בחרנו. חשובה לנו עד מאוד כתיבתם של רוג'ר כהן, תומס פרידמן וניקולס קריסטוף – כולם ידידי ישראל ונאמני חלומה, אם כי לא חסידים מושבעים של ביבי ושברו.

מסכימים עם שריד? עשו לנו לייק וקבלו את מיטב המאמרים ישירות אליכם

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מבחינת BB, הארץ הוא אויב יותר מהגרעין האיראני. בלי הגרעין האיראני היה הרבה יותר קשה לתועמלני הליכוד להסיט את תשומת הלב מעינייני הפנים הקשים: חרדים. הדרת נשים. חדירת בני ישיבות לצה"ל. התנחלויות. תהליך השלום. הגרעין האיראני הוא בשביל BB תירוץ טוב לכל כישלון. אז גרעין איראני זה טוב ל BB  (לת) BB ומפלגת האלקינים המתועבת הביתה
  • 16:48
  • 19.01.12

02 אנו גאים בעיתון הארץ, היחיד שלא מוכר להמונים פופוליזם לאומני זול.  (לת) רוני רודף שלום
  • 17:11
  • 19.01.12

03 האויב הכי גרוע הם מצביעי ביבי  (לת) יוסי
  • 17:29
  • 19.01.12

  •   לא נכון! המצביעים סתם חסרי ידע והשכלה ולכן נופלים ברשת התעמולה הזולה של ביבי. המסוכן הגרוע הוא ביבי וחבורתו.  (לת) חשוב לזהות את מקור הסרטן ולא את הסימפטומים הנילווים!
    • 00:30
    • 18.04.12

  •   ביקורת על צעדים פשיסטיים של ביבי אינה מעידה כלל על שהמידיה היא אנטי ישראלית. הרי זה כמו שכשתופסים את החרדים בעולם בגניבות, חלקם מייד מאשימים שהמצוד היה ממטיבים אנטישמיים, אך על ההאשמות עצמן אינם מגיבים. אם עם ישראל לא ידע להיות מאוזן ויקצין הדבר תמיד ניגמר בחורבן הבית! תילמדו היסטוריה!  (לת) ביבי והביבונים המהופנטים על ידו יביאו שואה!
    • 00:34
    • 18.04.12

  •   בזכות ביביהפלסטינים והעולםמכירים בזכות קיומנו  (לת) סתם אחד
    • 14:40
    • 25.06.12

04 ישראל זה אני,אמר הביבי. מזיג
  • 17:32
  • 19.01.12

נתניהו מאמין שישראל זה הוא.האחרון שחשב כך ואף אמר זאת היה לואי ה-14 מלך צרפת.מי שתוקף את הביבי,תוקף את ישראל.לא פחות.

05 מי קבע שזה העיתון הטוב בעולם? פרובנציאלי
  • 17:42
  • 19.01.12

ולפי אלו קריטריונים?

  •   מספיק לקרוא אותו. באמת. אחלה כותבים. יואב
    • 00:16
    • 20.01.12

    נראה לי שלפי איכות הכתיבה, אמינות ומספר סקופים חשובים אפשר לאמוד את איכותו של עיתון. בניו יורק טיימס יש הרבה מכל אלה.

  •   אבל אני לא יודע לקרוא ערבית...  (לת) הנביא היומי
    • 20:35
    • 17.04.12

06 מי קבע שניו יורק טיימס הוא העתון הטוב בעולם? אלי
  • 17:53
  • 19.01.12

לניו יורק טיימס יש אג'נדה מאוד ברורה ועקבית בכל מה שקשור למזרח התיכון. הספיק לי לקרוא מאמרים הזויים של הליברלים הנחנקים משמחה על האביב הערבי, כאשר לכל בן אדם חושב באמת (ולא סתם קורא לאצמו "אינטלקטואל") היה ברור שאביב ערבי זה תהליך של הפלת משטרים חילוניים והחלפתם במשטרים ברוטאליים לא פחות, רק בניחוח איסלמי פונדמנטליסטי חזק, ואין שום סיבה לשמוח בגלל המהפכות הערביות.

07 תודה, מר שריד. יש תחושה שיותר ויותר מאזרחי ישראל אכן נמנים על "אויביו" של נתניהו, והם מייחלים ליום שבו יוכלו לאמת זאת בבחירות.  (לת) גם אני אויב הציבור מס' 1
  • 17:54
  • 19.01.12

  •   אתה לא קורא סקרים, הא?  (לת) על העיוורון
    • 08:46
    • 20.01.12

  •   לא חשוב כלל לצד מי הרוב, ההיסטוריה היהודית הינה עדות חזקה הרבה יותר ממצב רוח זמני כלשהו בהמוני עם ישראל, והיסטוריה זו מראה בבירור מי צודק ומה נכון, ההרס תמיד היגיע כשהקיצוניים כפו שילטונם והובילו למחוזות הקיצוניים במדיניותם. זה קרה בשניי חורבני הבית, כשהחכמים והנביאים היתריאו אך בשל כך נחשבו לתבוסניים ושמאלנים. זה כולל את הנביא ירמייהו את גדליהו הכהן הגדול שנירצח על ידם, ואת רבן יוחנן בן זכאי ראש סיעת השפויים שגם אותו ניסו לירצוח (ראה חורבן בית שני)  (לת) ביבי והביבונים המהופנטים על ידו יביאו שואה!
    • 00:39
    • 18.04.12

08 מה שנכון נכון. עיתון הארץ והניו יורק טיימס הם עיתונים אנטי ישראלים. הם תמיד יצדיקו את הצד הערבי . יכתבו חצאי אמיתות יחפשו את הצדדים השליליים במדינה ותמיד יסנגרו על חמס ואשף.  (לת) דוד
  • 17:55
  • 19.01.12

  •   הארץ והניו יורק טיימס אינם עיתונים אנטי ישראלים, הם אולי עיתונים אנטי מדניות ממשלת הימין של מר נתניהו. זו זכותם המלאה של אמצעי תקשורת לפרסם עמדות ביקורתיות כלפי שלטון מכהן. בעיתונים הנ"ל מתפרסמים באופן קבוע גם מאמרים המביעים עמדות ימניות מובהקות. פרסום מגוון דיעות הוא נשמת אפה של הדמוקרטיה ומפליא אותי שעובדה כל כך פשוטה נעלמת מבינתו של כבודו ראש ממשלת ישראל.  (לת) דוד
    • 20:32
    • 19.01.12

  •   ביבי הוא מנהיג אנטי ישראלי. העיתונים הם רק הראי שלו..  (לת) גיורא
    • 13:45
    • 19.06.12

09 ברכות להארץ  (לת) אזרח
  • 17:58
  • 19.01.12

10 The search for the Arab equivalent to the Hannah
  • 17:59
  • 19.01.12

Peace Now movement is on Facebook and Twitter, can you help Yosi? I appreciate your views but realism is a must whatever your opinion. 400,000 Israelis marched following sabra and Shatila demanding an investigation, how many Palestinians marched after the Ramallah Lynch?

11 יוסי שריד מתפרץ לדלת פתוחה! יואב כץ
  • 17:59
  • 19.01.12

מר שריד,

אני יודע שאתה ממש לא עושה הרבה מלבד לכתוב טורי דעה. אבל באמת, גם לאחר שהעורך של הג'רוזלם פוסט הכחיש כי נתניהו אמר את זה, וגם לאחר שהצהיר כי הכל היה פרי מוחו הקודח ופרי פרשנות אישי של מה שלדעתו שמע - ובכך בכל מקרה שם את אמינות הדיווח במקום די רעוע - אתה מחליט להתיישב ולכתוב טור דעה מופרך נוסף? מדוע? רק משנאה לנתניהו ומידיעה שהאג'נדה שלך לא מצליחה להכות גלים וללכוד את מוחם של מעבר לאחוז וחצי מהאוכלוסיה?

העורך מכחיש, ולמרות זאת עיתון "הארץ" מפרסם את דבריו כאילו היו נכונים - למרות שבכתבה עצמה מוצהר כי הכתב מכחיש (!). ומה אתה עושה? מפליג על כנפי הדמיון: "האמירה המוכחשת דווקא נשמעת טבעית לבעליה"...נכון, יוסי, וגם טורי הדעה הליצניים שלך נראים טבעיים לבעליהם.

  •   קודם הצהיר ואחר כך הכחיש - מה האמת? עמיר
    • 18:52
    • 19.01.12

    העורך טען ואז הכחיש, נתניהו לכלך ואז התנצל.
    לאיזו גרסה של כל אחד מהאנשים האלה אנחנו אמורים להאמין?
    איזו מההצהרות היא האמיתית?
    אם עורך עיתון מודה שהמציא סיפורים, האם הוא צריך להמשיך בתפקידו?

    ואגב, להאשים את יוסי שריד בשינאה זאת צביעות שנובעת מתיסכול כלשהו.

  •   לא ממש ברור מה אתה מנסה לומר יואב כץ
    • 10:38
    • 20.01.12

    במשפט הראשון אתה אומר כי העורך טען ואז הכחיש: ובכן, הוא לא הכחיש כי זו פרשנות אישית שלו - עיתון "הארץ", עוד בכתבה המקורית (!) הבהיר כי העורך הסביר כי זו פרשנות אישית שלו - ולא משהו שהוא שמע ממקור ראשון. לעיתון "הארץ" זה לא ממש הפריע, וזאת מאחר תפיסתו הידועה של העיתון כי מה שחשוב זו האג'נדה והנרטיב, העובדות הן רק ספיח למטרה האמיתית של הדיווח. הציטוט יהיה לפי קו המחשבה של כותב "הידיעה" ב"עיתון", וללא כל קשר למציאות.

    לאחר מכן, אתה טוען כי "נתניהו לכלך ואז התנצל": קודם כל, מנין אתה שואב את התובנה כי "נתניהו לכלך"? בוודאי בגלל שהעורך הכחיש הכל, נתניהו לא הגיב, ועיתון "הארץ" פרסם את מה שהוא רוצה...ועל מה בדיוק הוא התנצל???שוב פעם אתה עושה מעשה יוסי שריד ומפליג על כנפי הדמיון???

    ולשאלתך, אתה צודק. עורך שמודה שממציא סיפורים לא צריך להמשיך בתפקידו. כעת, ולפי אותו היגיון, עליך לדאוג שכל מערכת עיתון "הארץ" תפוטר.

    ובאשר להערת האגב שלך בסיום, אנא הסבר מדוע. לשלוח ססמאות באוויר זה משהו שכל כותב בעיתון "הארץ" מסוגל לעשות, ואנחנו לא רוצים להיות כמותם, נכון?

12 נתניהו והעתןנות שלמה
  • 18:12
  • 19.01.12

קראו את תגובות הקוראים בגלובס
ןתראו מה חושב העםץ

13 אם הוא דיבר אז על תומס פרידמן ולא על כל העיתון אדם חושב .שאינו יודע לקרוא  (לת) אחיתפל
  • 18:31
  • 19.01.12

14 היטבת לתאר יוסי שריד את שכולנו השפויים חושבים מרגישים.  (לת) שומר חוק
  • 18:39
  • 19.01.12

15 האויבים הגדולים ביותר של מדינת ישראל הם נתניהו והליכוד  (לת) יוסי
  • 18:39
  • 19.01.12

16 יוסי שריד - אתה חי בפנטזיה  (לת) אלה
  • 18:44
  • 19.01.12

17 שריד יה שריד,נער הייתי וגם זקנתי, ואתה שריד אותו סוכן עכברי עזה,שמנסה בכל מאודו לתפוס טרמפ על גב ישראל הטובה להחריבה ולהשמדתה ,אבל לעזאזל את חי בישראל ונהנה מטובה, אז או שתרד לארץ חלומותיך עזה, או שתפנים שישראל שייכת לעד לעם ישראל  (לת) פלמחניק ותיק
  • 18:44
  • 19.01.12

18 תן לנו כתבה אחת בישראל היום שאינה אמת אלעזר
  • 18:46
  • 19.01.12

לעומת עיתון הארץ שמפרסם אין סוף כתבות שאינן אמת .כך גם הניו יורק טיימס שכתבות המופיעות בו כולל של תומס פרידמן המתימרות להבין את האיזור מאופינות בבורות ושינאה עזה לימין הישראלי שהוא מה לעשות רוב העם.

19 ביבי הכחיש עודד
  • 18:49
  • 19.01.12

מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו .אכן עיתון הארץ והשמאל הלא שפוי (דוגמת שריד ודומיו ) הם סכנה קיומית על ארצנו , בל נשכח את אוסלו הארור שהבאתם עלינו שתוצאותיו היה רצח רבין ז"ל . אילולא אוסלו הארור רבין לא היה נרצח ועוד אלפי ישראלים לא היו נרצחים בפיגועים . אני כאחד שרוצה לחיות אני מוותר על השלום שימחק את ישראל מהמפה !!!!!!

  •   "אילולא אוסלו רבין לא היה נרצח" ????????!!!!!!! איתי
    • 19:33
    • 19.01.12

    להאשים את אוסלו ברצח רבין זה כמו להגיד שאילולא היהודים היו מוצלחים בגרמניה השואה לא הייתה קיימת.
    אתה הופך את האמת, אלמלא ההסתה ויגאל אמיר רבין לא היה נרצח, אלמלא היטלר והנאציזם השואה לא הייתה מתרחשת.
    די לערבב ולהאשים את מה שלא ניתן להאשים, אפשר להעביר ביקורת על אוסלו, השמאל ועיתון הארץ, באמת שלא צריך לזרוק ססמאות ולהשתמש בפחד כדי להעביר את המסר. דברו על הנושאים העקרוניים, הם מספיק מעניינים בלי השטויות שמסביב!

20 מאמר נהדר ותגובה במקום  (לת) תודה יוסי
  • 18:50
  • 19.01.12

21 אויב ביבי - אוהב ישראל  (לת) אד
  • 19:17
  • 19.01.12

22 על הניו-יורק-טיימס והג'נוסייד באוקראינה 1932/3. העיתון הטוב בעולם? תזכורת היסטורית
  • 19:20
  • 19.01.12

בשנות ה-30‏ תמך הניו-יורק טיימס במשטרו הרצחני של סטאלין והעלים מהציבור האמריקאי את פשעי מכונת הרצח הקומוניסטית. את רב הטבחים עצמו תאר כ"סבא טוב לב עם שיטות מעט קשוחות". סטאלין לא היה כפוי טובה, והעניק לטיימס מונופול על דיווחים לארה"ב. אחת התוצאות היתה שבעת הג'נוסייד באוקראינה 1932/3(ר' Holodomor), כאשר מיליוני איכרים ומשפחותיהם מתו מרעב, מעשי טבח והגליה, וערמות על גבי ערמות של גופות, רבות מהן של ילדים, כיסו את שדותיה של אוקראינה, קראו האמריקאים בדיווחים של הניו יורק טיימס על החיים הטובים ושפע של מזון באזורים הכפריים של המדינה הגוססת. ראוי לציין שלא היה רעב בערי אוקראינה (בין 1/3 ל-1/2 מתושביהן היו יהודים), ובריה"מ עצמה היתה באותה השנה יצואן נטו של תבואה! (ר' עובדה זו בויקיפדיה באנגלית).
גם בעניין הטבח ביער קאטין של כ-15 אלף קצינים פולנים, בחלקם רופאים יהודים, בידי התליינים האדומים, חיפה הטיימס על סטאלין, ויחס את הפשע לנאצים.

  •   סוף סוף גילה לנו המגיב הימני את האמת: הניו יורק טיימס הוא בעצם האחראי על החיסולים ההמוניים ברוסיה של סטלין ! בטוח שאילמלא העיתון הזה גם השואה הייתה נמנעת !  (לת) אורו עיני
    • 21:15
    • 19.01.12

  •   מצוין, רק חבל קורא לעת מצוא
    • 10:45
    • 24.01.12

    שאתה אחד המעטים שיודע את זה.

  •   באמת? יופי שנזכרת. J-CAT
    • 21:03
    • 18.04.12

    מעניין איך מגיבי הימין נזכרים פתאום בכל מיני שואות אחרות שקרו לעמים אחרים שלא היו יהודים.

    זה ממש נוח לשכוח את זה כשאנחנו רוצים להצדיק את מעשינו באמצעות השואה שלנו ("האבנט דה ג'ואיש פיפל סאפרד אינף?") שכשאנחנו מדברים עליה היא כמובן אירוע יחודי בהיסטוריה, שלא היה שום דבר דומה לו, שיכול להצדיק הכל.

    ועכשיו יבואו כל מיני מגיבי ימין ויתחילו להסביר שהמספרים הם לא אותו דבר (כי זה באמת משנה אם זה שני מליון או שישה מליון) או שזה באמת משנה אם עשו את זה עם תנורים או לא.

    טול קורה.

  •   באמת? טוב שנזכרת עכשיו J-CAT
    • 21:04
    • 18.04.12

    מעניין איך מגיבי הימין נזכרים פתאום בכל מיני שואות אחרות שקרו לעמים אחרים שלא היו יהודים.

    זה ממש נוח לשכוח את זה כשאנחנו רוצים להצדיק את מעשינו באמצעות השואה שלנו ("האבנט דה ג'ואיש פיפל סאפרד אינף?") שכשאנחנו מדברים עליה היא כמובן אירוע יחודי בהיסטוריה, שלא היה שום דבר דומה לו, שיכול להצדיק הכל.

    ועכשיו יבואו כל מיני מגיבי ימין ויתחילו להסביר שהמספרים הם לא אותו דבר (כי זה באמת משנה אם זה שני מליון או שישה מליון) או שזה באמת משנה אם עשו את זה עם תנורים או לא.

    טול קורה.

  •   הוא לא אמר שהניו יורק טיימס אשם בזה, אלא שהוא הכחיש את המציאות ושיבח את סטאלין. למד לקרוא.  (לת) איריס
    • 05:37
    • 27.05.12

23 העיתון הטוב בעולם Ron/ Silicon Valley
  • 19:20
  • 19.01.12

To call the New York Times

העיתון הטוב בעולם

is a joke

As someone that reads daily both the NY Times and the Walt Street Journal I can attest that the WSJ is much better

In fact the circulation numbers do not lie - the Walt Street Journal has twice the circulation of the NY Times

The reason the NY Times is so popular is that the media in ALL the western hemisphere is dominated by the left and the NY Times is their bible and they later on spread the word and quoe it so much

If Netanyahu indeed said that the NY Times is one of the biggest enemies of Israel he is actually correct - they make sure to lead campaigns against Israel that later on spread to the other media outlets

A short reminder from the past - before the US was involved in the Second World War, the NY Times lead the campaign against the US participaton and considered Hitler no danger to the world

24 סערה בתוך נייר עיתון  (לת) עודד מ
  • 19:29
  • 19.01.12

25 יש אולי ספק באם ביבי אכן אמר את הדברים המיוחסים לו, אבל אין ספק שאת הדברים הבאים אמר יוסי שריד מיד לאחר חתימת הסכם אוסלו: "המזרח התיכון בעוד שנה יהיה חדש לחלוטין והוא יהיה אזור של גבולות פתוחים ושל שיתוף פעולה. הבעיה לדעתי היא שרוב האנשים חושבים על המזרח התיכון במושגים של העבר." דברים דומים נכתבו בהארץ "ובעיתון הטוב ביותר בעולם"...אז במבחן התוצאה של הדברים, מי צדק? מזהירי הימין? או שריד, הארץ והניו יורק טיימס?  (לת) דע מה תשיב
  • 19:31
  • 19.01.12

  •   מוכן לתת לנו איזה קישור לאחד מה"ציטוטים" הללו ?  (לת) דברים מדומיינים
    • 21:18
    • 19.01.12

  •   חיפוש פשוט בגוגל או בויקיציט... לא צריך להתאמץ
    • 22:58
    • 19.01.12

    להלן עוד "פנינים"...
    המזרח התיכון בעוד שנה יהיה חדש לחלוטין והוא יהיה אזור של גבולות פתוחים ושל שיתוף פעולה. הבעיה לדעתי היא שרוב האנשים חושבים על המזרח התיכון במושגים של העבר". שריד ציין שבעיניו ההסכמים הם האירוע הגדול בתולדות הציונות. אל מול הטענות לפגיעה בביטחון אמר שריד: "ביטחון ישראל לא רק נשמר, אלא שופר. זהו הישג מרשים לביטחון".

  •   הסכם אוסלו יכול היה להצליח לו ביבי ויגאל עמיר לא היו הורסים אותו.  (לת) למען האמת
    • 17:42
    • 19.06.12

26 ביבי אמר או לא.... עורך ג'רוזאלם פוסט שמע או לא... זה לא משנה  (לת) כי הדברים נכונים, ועם עובדות קשה להתווכח. אז משמיצים...
  • 19:32
  • 19.01.12

  •   האם אתה טוקבקיסט של ביבי? כוכבי
    • 16:09
    • 20.01.12

    חפש בגוגל:
    "ביבי והטוקבקיסטים"
    או "ביבי ומועצת ישע נגד העם תחקיר הטוקבקים הממומנים"
    או יותר חביב "דן כנר, מגיש הטקס בכרמל, מציג: בנימין נתניהו הבין, יזם, רתם, עודד, הקים, אישר וסייע"

27 ביבי נשאר אותו ביבי עלוב ונכלולי!!!!  (לת) בני
  • 19:34
  • 19.01.12

28 העיתון "הטוב בעולם" הסית במשך שבועות רבים את העם האמריקאי לצאת למלחמה בעיראק. על ספינות ועל עכברים
  • 19:40
  • 19.01.12

גם הירבה ללעוג לתקשורת האירופית שהתנגדה למלחמה. בסופו של דבר, כאשר האדמה העיראקית הפכה לביצה טובענית, שינה האייקון הזה של המתירנות הליברלית את עמדתו מן הקצה אל הקצה. כמובן לא לפני שהתנצל על הונאת קוראיו.

29 הרי האמת לא ממש משנה לך יוסי eli
  • 19:47
  • 19.01.12

גם אם הכתב עיוות את הדברים וגם אם לאו ,האמת היא שזה נכון.אתם שם בעיתון הארץ מנותקים מהאמת ,והעובדות הן לא אופצייה לתפיסתכם.צר לי שעיתון ישראלי קרוב יותר לתפיסה של הצד הערבי שהוא ברברי ורצחני.היית בממשלת רבין הכושלת שהביאה עלינו מאות הרוגים ואלפי פצועים ויש לכם עוד חוצפה לכתוב מאמרים .מותר להגיד טעינו וגם פשענו אם כי לא בכוונה.

  •   אדרבה קורא הארץ
    • 21:25
    • 19.01.12

    עתון הארץ הוא עתון מועט תפוצה. אם הוא גם מנותק מהאמת כדבריך איך זה שהוא מהוה את האויב הגדול ביותר של ישראל ? האמת ידועה גם לך. הארץ הוא פשוט העתון היחידי שעדיין אומר את האמת וזו הסיבה שהוא כל כך מאיים על שלטון השקר.

30 הארץ שריד אחרון אשר יגורתי
  • 19:48
  • 19.01.12

מזל שיש את "הארץ" הוא כמעט היחיד העומד על המשמר

31 הארץ- עיתון מקצועי יותר מידיעות ומעריב. ישראל היום- ביבים נתניהו  (לת) ביבים נתניהו
  • 19:49
  • 19.01.12

32 Sarid Does not Read the NYT carefully Observer in NYC
  • 19:58
  • 19.01.12

If he had read the NY Times carefully he would have noticed that they sometimes publish untrue fabrications as news, and sometimes completely omit news which do not fit their ideology

Let us remember the "Moynahan Princple": everyone is entitled to his own opinions but not to his own facts.

33 אין כמו שריד לבוא חשבון עם ביבי גרין
  • 20:00
  • 19.01.12

כל כך נהניתי מהמאמר! תודה ליוסי.
כל מה שאמר יוסי גם נכון.

34 איזה יופי אברהם
  • 20:18
  • 19.01.12

יוסי שריד, חזור לפוליטיקה. אתה איש חכם ויקר ומדבר ברורות מליבם של אזרחים אילמים רבים. תודה רבה, אתה ענק, יישר כוח

35 נו באמת... אלון
  • 20:25
  • 19.01.12

תומס פרידמן???????????? הוא שילוב של כתיבה פופוליסטית כמו יאיר לפיד וניתוח הזוי של המציאות כמו גדעון לוי...

36 יוסי, אני איתך!!!  (לת) איילת
  • 20:33
  • 19.01.12

37 האויב העיקרי היא המציאות  (לת) ובפרט אם אתה שקרן פתולוגי.
  • 20:43
  • 19.01.12

38 הארץ עיתון חשוב ביותר בימים שהמלך הוא ערום  (לת) שמאל מתון
  • 20:43
  • 19.01.12

39 המדינה זה אני האח הקטן
  • 21:29
  • 19.01.12

מי שמתנגד לי מתנגד למדינה.
מוכר למדי, לא?

40 אם ביבי אמר ביבי יודע  (לת) חוי
  • 21:34
  • 19.01.12

41 וכי נתניהו לא דיבר אמת? האויב עצמו צוטט כמשבח את העיתון וכך אמר נביל שעת': "אנו קוראים מדי יום את 'הארץ' ויודעים שהוא מייצג אותנו באומץ". האם נדרשת הוכחה נוספת לכך ש'הארץ' הוא אויב?!?!  (לת) סוס טרויאני
  • 21:36
  • 19.01.12

42 אתה יכול לכעוס על ביבי, אבל העובדה היא שרב העם חושב כמוהו...  (לת) לצערכם
  • 21:37
  • 19.01.12

  •   מנין לך? ה"עם" התיצב מתחת לבלקון שלך והודיע לך זאת? כל אזרחי ישראל התקשרו אליך בנייד? כנראה שמאוחר להחזיר אותך לביה"ס היסודי וללמד אותך שבדמוקרטיה תוצאות הבחירות האחרונות אינן מנבאות את תוצאות הבחירות הבאות. ביבי כבר עף פעם מן השלטון ולכן הוא לפחות מתורגל כשיעוף שוב בפעם הבאה. נכון שקשה לך לחשוב על זה? אל דאגה. עוד תתרגל... ערן ארגוב
    • 01:12
    • 21.01.12

    מנין לך? ה"עם" התיצב מתחת לבלקון שלך והודיע לך זאת? כל אזרחי ישראל התקשרו אליך בנייד? כנראה שמאוחר להחזיר אותך לביה"ס היסודי וללמד אותך שבדמוקרטיה תוצאות הבחירות האחרונות אינן מנבאות את תוצאות הבחירות הבאות. ביבי כבר עף פעם מן השלטון ולכן הוא לפחות מתורגל כשיעוף שוב בפעם הבאה. נכון שקשה לך לחשוב על זה? אל דאגה. עוד תתרגל...

  •   דוגמא קלאסית לגישה הטוטאליטרית של השמאל אנונימי
    • 08:01
    • 30.01.12

    ...אם *הוא* זוכה בבחירות, אז זה "רצון העם". עם *הימין* זוכה בבחירות, זו רק תאונה זמנית, משהו שלא נחשב, כי אולי בעתיד יהיו בחירות שבהם העם ישנה את דעתו ויתקן את ה"טעות".

  •   עד שיתפרסמו תוצאות הבחירות הבאות תקפות התוצאות של הבחירות הקודמות. הבנת את זה "דמוקרט"  (לת) צבי
    • 13:01
    • 16.04.12

  •   רוב העם אוהב אותו. אבל השמאל רוצה מזמן להחליף את העם ובחר בערבים  (לת) רפאל
    • 15:09
    • 17.04.12

43 הרי זה ברור שביב עושה הכל אבל הכל כדי שמחליפו יהיה משעל ואו הנהייה אוריה החיתי
  • 21:45
  • 19.01.12

את ביב מדינת ישרכאל ועתידה כבר מזמן לא מעניינת
הוא רוצה להירשם כראש ממשלת ישראל האחרון
ועושה הכל כדי שמדינת ישראל תהפוך לפלסטין הגדולה בשילטון משותף של הסקרקים והחמס
עוד לא קם ראש ממשלה שעשה לישראל נזק ופגעי בעתידה כמו ביבי
ישראל היום בקצב הזה יהפוך להיות בקרוב השופר הרשמי של החמס

44 כל כך תודה יוסי. טוב ענית לנבל למרות שבעוד זמן לא רב שוב יפלוט את מנת הארס שלו.  (לת) הזקן
  • 22:03
  • 19.01.12

45 הניו יורק טיימס קוראת קבועה
  • 22:04
  • 19.01.12

לכל המיתממים או הבורים:
העתון הנ"ל הוא אנטי ישראלי באופן סיסטמתי. אין בו ולו מילה אחת בזכות ישראל בניר הזבל הזה.
ולמי שאינו מאמין לי שיקרא מספר מאמרים הקשורים בנו.
שאלו גם את בעליו כמה ירדה תפוצתו בגלל נטיותיו המתקצנות. הוא בהחלט לא העתיון החשוב ביותר בעולם יותר.

46 למה גברים נאלצים לשקר בתדירות גבוהה משה א
  • 22:31
  • 19.01.12

כי הנשים שואלות יותר מדי שאלות. אז בהפוך על הפוך הכתבים שואלים יותר מדי שאלות אז ביבי נאלץ ?

47 שריד - ככל שנשמע אותך פחות, כך ייטב לכולנו. אנא שמור את הצדקנות האווילית א-א
  • 22:37
  • 19.01.12

והשנאה העיוורת בדלת אמותיך.

48 הגיע הזמן ש'הארץ' ישאל את עצמו, למה על אף שהוא עיתון טוב הוא כל כך דחוי - התשובה: רוב מכריע בעם חושב כמו נתניהו, שהארץ לוקח צד נגד ישראל ובעד אויביה  (לת) צופה
  • 22:38
  • 19.01.12

49 כרגיל בלה בלה בלה... נו יאללה שמישהו ירק כבר על איזו ילדה מתחיל להיות משעמם  (לת) אחיתפל
  • 22:39
  • 19.01.12

50 עיתון הארץ הוא האובייקטיבי ביותר בארץ - צריך לשמור עליו מפני ביבי וחבריו.  (לת) אמיר
  • 22:47
  • 19.01.12

51 מה זה משנה אמר או לא, הדברים נכונים ואמיתיים!  (לת) לילו
  • 22:52
  • 19.01.12

52 יוסי לא מייצג כרמל
  • 22:53
  • 19.01.12

סליחה אבל יוסי שריג לא מייצג את קוראי העיתון , הוא יכול לייצג את עצמו אבל לא אותי

53 יוסי לא מייצג כרמל
  • 22:59
  • 19.01.12

לצערי יוסי שריד לא מייצג אף אחד מעם ישראל, רק את עצמו, ובטח אל תטיף לנו מה נכון ומה לא

54 הארץ מאז ומעולם תמיד קרא נכון את המציאות...להלן כמה דוגמאות: שריד צדק
  • 23:06
  • 19.01.12

תאריך הוא 28 בינואר 1932. כתב "הארץ" בברלין, גרשון סוויט, מדווח מבית המשפט. על דוכן הנאשמים עומד אדולף היטלר, מנהיג המפלגה הנאצית, שמתגונן מפני תביעת דיבה שהוגשה על ידי חברו לשעבר, ולטר סטנס. שנה לפני מינויו לקאנצלר, היטלר עדיין אינו מוכר היטב לקוראי "הארץ". בכתבה, "היטלר בכבודו ובעצמו", הוא מצטייר כדמות אקזוטית, תמהונית למחצה. "עליי לציין מיד כי הרושם שעושה היטלר טוב לאין ערוך מן המשוער", כותב סוויט. "הוא בן 46, אבל מראו צעיר יותר. אגב: הוא רווק...
"גיבורי הבחירות האחרונות של הרייכסטאג, בלי ספק, הם הקומוניסטים", כתב ישעיהו קלינוב ב"הארץ" בעקבות הבחירות של יולי 1932, שבהן הפכו הנאצים למפלגה הגדולה ביותר ברייכסטאג. אחרי הבחירות של נובמבר, שבהן נחלשו הנאצים במעט, הכריז "הארץ", בעריכתו של משה גליקסון, על "קץ הקריירה של היטלר". בפרשנות שהתפרסמה בעיתון ב-11 בנובמבר נכתב: "שנאת ישראל, על כל הקסם שיש בה לגבי המונים חשוכים בשעת חירום, אינה מטבע עובר לסוחר בגרמניה: יותר מדי תרבות ספג העם הזה, שיוכל להסכים לדרישת איפה ואיפה... ביחס לאזרחים היושבים במולדת אחת". ב-7 בדצמבר קבע העיתון: "להיטלר אין עוד שום תקווה להיות השליט היחיד בגרמניה, לכל היותר יש אפשרות לנאצים לזכות רק בפירורי השלטון".

55 הפסקתי להאמין בכתבות קטרניות זקן
  • 23:37
  • 19.01.12

לא מענין אותי לשמוע מה אומר מר שריד על ג'רוזלם פוסט או על הארץ
אבל הייתי מאד רוצה לשמוע לפחות פעם אחד דברי שבח מפיו של מר שריד על ראש הממשלה שלי ושלו. הכל רע? תמיד רע? מר שריד כתב בזמנו של בן גוריון כתבה "אני שיגיץ" נו אז מה? מי התרגש?

56 יוסיניו,אל תכליל את ישי "השר" בחבורה.הוא בסדר.הוא היחידי בעם היהודי שיודע בדיוק מה השם יתברך רוצה.  (לת) עדד
  • 00:07
  • 20.01.12

57 ביברמן והחרדים שני האויבים הרשים ביותר של מדינת ישראל Vada a bordo, cazzo  (לת) Vada a bordo, cazzo
  • 00:12
  • 20.01.12

  •   האוייבים הקשים ביותר של מדינת ישראל הם רונן גולדשטיין
    • 08:09
    • 28.01.12

    גזענים כמוך ששונאים רוסים חרדים וכל מי שלא כמוהם,ואחר כך עוד מחציפים פנים ומסבירים לנו מה זו דמוקרטיה, איך היא צריכה להראות,ומגנים גזענות וחשכה.

  •   Goldstien -there is no such word as democracy in russian language  (לת) Benny
    • 05:15
    • 18.04.12

58 Sarid, and the NYT Yoram
  • 01:06
  • 20.01.12

Dear Mr. Sarid,
You write that you prefer the New York Times to Israel-Hayom. No, you prefer the New York Times to Israel, Hayom.
I have news for you: you are not a friend of To Friedman, Roger Cohen, and N. Kristoff. To qute Lenin, you are their "useful idiot"

59 ״המדינה, זה אני״, זוכרים?  (לת) להיות נגד ביבי, זה להיות אויב המדינה, מה לא ברור?
  • 01:58
  • 20.01.12

60 יוסף-בן מתיתיהו (יוספוף פלאויוס) נכנס להיסטוריה של עם ישראל כמי שתאר את הריסת בית-מקדש שני ותעד את מלחמות היהודים ברומאים. יוסף שריד יכנס להיסטוריה של עם ישראל כמי שרק דיבר ותרם להריסת הבית היהודי בישראל.  (לת) גם הסנטור קאטו, רק דיבר בסנאט הרומי ולבסוף נחרבה קרתגו.
  • 02:00
  • 20.01.12

61 ליוסי שריד - תומס פרידמן הזוי - מה קו המחשבה שהוביל אותו לחשוב שנפילת מובארק זה דבר טוב ר
  • 02:11
  • 20.01.12

בזמן המהומות וכשובע לפני הנפילה הסופית שלמובארק. מר פרידמן כתב שהעם בישראל לא מבין כמה חשובה וטובה המהפכה ושאנו לא צריכים לתמוך במובארק. אין לי ספק שגם יוסי יודע כמה הממומחה מניו יורק טעה בנושא זה ולכן אני תמה על הערצה העיוורת לכל דבר שהוא דובר אנגלית כיאלו בארהב מבינים יותר טוב מה קורה במזרח התיכון.

62 לכבוד יחשב לנו להיות חלק ממחנה האויב.  (לת) אמור לי מי אויבך.
  • 05:31
  • 20.01.12

63 אמר, לא אמר, אבל אין ספק ששריד שונא את ביבי הרבה הרבה יותר משביבי שונא את שריד  (לת) ובינינו, ביבי צודק
  • 08:09
  • 20.01.12

64 with enemies like that Dave, Australia
  • 08:37
  • 20.01.12

who are our friends?
or there are non left?

65 האמת היא שנתניהו צודק. השמאל הרדיקלו הוא סרטן אנטישמי קטלני שעושה הכל כדי לחסל את מדינת היהודים. לשמחתנו הציבור מתחיל להתעורר והקרקס הזה לא יימשך לנצח.  (לת) בוגדים מקומם בבית משפט צבאי
  • 08:48
  • 20.01.12

66 גם הכתבה הזאת מלאה באמירות דמגוגיות בלי כיסוי דני
  • 09:16
  • 20.01.12

להגיד שהארץ הוא האויב העיקרי זה ביטוי לתסכול מחד צדדיות של עיתון מסויים, ויכולתו לראות את הסבל של אויבינו אבל להתעלם לחלוטין מהצד שלנו.

הבעיה שאותו ביבי צדק כמעט בכל הניתוחים המדיניים שלו (זוכרים את "חמאסטן" וכמה צחקתם עליו ? ביקשתם, קיבלתם...)

הציבור הקיא מתוכו את תרבות השמאל. זה לא "סתם" שאין יותר מפלגות שמאל - הציבור לא מעוניין בהם, ולא מעוניין בגדעון לוי, יוסי שריד, יריב אופנהיימר ודומיהם.

השמאל נהיה "מרכז". מהמרכז החדש, אפשר להאשים את ביבי בכל הרעות החולות של המדינה, אבל בא נודה ביננו - לא רק שהוא לא אשם, ביחס להרבה אנשים בחברה הישראלית הוא אפילו תרם לא מעט לדברים טובים פה.

מר שריד - עזוב את אוייבנו, שידאגו לעצמם, בא תדאג לאנשי עירך- תלחם באלימות, בשחיטות, בעוני, בעושק הפנסיה (כן, פה לביבי יש מניות - וזו הבטן הרכה שלו, לא מעצרים של טרוריסטים באמצע הלילה).

אתה תגלה פתאום הרבה אנשים מתייצבים מאחוריה.

בתור בן אדם שלא מכניס עיתון הארץ לביתו, אבל מנוי של THEMARKER וישראל היום (כולם ד"א מופצים ע"י עיתון הארץ :-) ) הייתי שמח לגייס אותך לשורות הישראלים שרוצים פה עתיד טוב יותר, ולא חושבים שהכל מתחיל ונגמר במסירת שטחים לארגוני טרור מוסלמים.

67 מלך מלכי המלכים יחשבן עם כל אובי עם ישראל בכל הדורות מבית ובחוץ,,עדסוף 2012 ידעו מי עוכר ישראל ולא יהיו הנחות,מכת חושך יגיע "כימי צאתך מארץ מצרים אראנו נפלאות"!!!  (לת) לשריד מנהיג הערב-רב!
  • 11:05
  • 20.01.12

68 מאמר מצויין! ענבל
  • 14:01
  • 20.01.12

יוסי, פעם נוספת מצאתי עצמי מזדהה לחלוטין עם דבריך! שמחה שעוד נותרו אנשים כמוך שינסחו בבהירות ובנחרצות נהדרת מה חושבים עוד כמה שפויים בודדים במדינה הזו..

69 עם כל הכבוד, מר שריד... אנונימי
  • 18:15
  • 20.01.12

...מי שתמך בהסכמי אוסלו והסביר לנו כיצד עראפאת רוצה שלום, שהמציא (כנראה) את הביטוי האורווליאני "קורבנות השלום" (על משקל "מלחמה היא שלום" של ג'ורג' אורוול כנראה), ושלגלג וצחק על כל אילו שאמרו בזמן אמת כי הסכם אוסלו הוא אסון -- ובכן, כן, אני מעדיף את דעותיהם של אנשי "ישראל היום" על אדם עם רקורד כזה של תחזיות שגויות שמתפוצצות (ממש) בפרצופו. הסיכויים הם, אם כי לא הוודאות, שישראל היום צודק והוא טועה. מצד שני זה לא אומר הרבה: גם מסעודה הקוראת בקפה משכונת התקווה הינה, בדרך כלל, יותר מדויקת ממר שריד.

70 עד אתמול הסתפקתי באתר הארץ באינטרנט - אתמול עשיתי מנוי  (לת) ציוני של פעם
  • 18:56
  • 20.01.12

71 איך הרשו לך לפרסם מאמר כזה ב"הארץ"?  (לת) תמהני
  • 21:08
  • 20.01.12

72 "ושאינה מדירה את הנשים ואינה מקפחת אותן בכל תחומי החיים "... ייאי
  • 15:43
  • 21.01.12

"לחלום ולהיאבק על ישראל אחרת, שאינה כובשת, שאינה מושחתת, שאינה רודפת מיעוטים, שאינה גזענית, שלא אוכלת את ענייה ואת אנשי המעמד הבינוני שלה." יוסי שריד,אהבתי את כך זה ,חובה להוסיף "ושאינה מדירה את הנשים ואינה מקפחת אותן בכל תחומי החיים "

73 ממתי לאומנות ערבית נחשבת לאומנות , הם סתם צועקים בדם ואש פלסטין תכבש הם אינם מתכוונים לכך  (לת) אהוד
  • 18:07
  • 21.01.12

  •   אכן כך -- לפי גזענים כמו יוסי שריד. אנונימי
    • 12:49
    • 29.01.12

    שריד ואחרים מה"שמאל השפוי" רואים את הערבים כילדים מגודלים, יצורים חמודים כאילו, אשר צריך אולי לרחם עליהם או לדאוג להם, אבל אין שום טעם להקשיב או לקחת ברצינות את מה שהם אומרים באיזשהו נושא חשוב. לכן, כבר 20 שנה (מפחיד איך שהזמן רץ), ה"שמאל השפוי" כמו שריד עושה "שלום" עם עצמו: הוא מתעלם לחלוטין מהצהרותיהם וכוונותיהם הגלויות של הפלסטינאים שמטרתם להשמידינו, ובמקום זה מכין כל פעם איזשהוא מסמך שבו הוא ממליץ לממשלה ולעם בישראל לוותר עוד ועוד ועוד, כל פעם על קו אדום נוסף, כדי שחס וחלילה "תהליך השלום לא יפסיק להתקדם".

74 NYT Gustav cohen
  • 09:55
  • 22.01.12

New York time is an opinionated paper. It is the mousepiece of the Democratic party. I stopped my subscrition to this rag otherwise known as Pravda.

75 העיתון הטוב בעולם (בעיקר בעיני עצמו) אני
  • 10:23
  • 22.01.12

העיתון הטוב בעולם העדיף לשתוק בזמן שמיליונים הושמדו באירופה. בכל זאת, העיתון הטוב בעולם.
לעיתון הטוב בעולם לקח עשרות שנים עד שהוא הודה והתנצל על החרפה הזאת.
מה שתמוה זה שיש עדיין לא מעט אנשים שחושבים שזה העיתון הטוב בעולם.
ולא, ההתעלמות מהשואה היא לא מעידה נקודתית. זו היתה החלטה עקרונית שבאה מלמעלה, ורק השנים ולחץ אינסופי הביאו את העיתון להתנצל.
זה ביטוי למערכת הערכים שמחזיק בה העיתון, עד ימינו. הוא לעולם יעדיף לתת פתחון פה לכל דיקטטור נאלח, לאמץ כל שקר ערבי, ובעיקר לבלבל את המוח. כולנו זוכרים את הפרשן-הבכיר-של-בעיתון-הכי-טוב-בעולם מדווח מקהיר כמו תיכוניסטית מתלהבת מבברלי הילס, מתפייט על הדמוקרטיה והחופש ולא שוכח לתקוף בבוטות את נתניהו.
כעובר מסר חודשים מסתבר שהפרשן-הבכיר-של-העיתון-הטוב-בעולם יצא די דביל. נתניהו, אגב, צדק בכל מילה.

76 אכן צודק יוסף שריד רונן גולדשטיין
  • 07:59
  • 28.01.12

כבוד גדול לעבוד עם רוג'ר כהן באותו עיתון. זהו אותו רוג'ר כהן שטען בזמנו "שישראל שוחטת ילדים פלסטינים". ואם יוסי שריד גאה ושמח לעבוד בעיתון שתומך בניו-יורק טיימס שמעסיק את רוג'ר כהן,גם אני יתחיל מעכשיו ואילך לקנות את עיתון הארץ,ולממן את משכורתו של הכותב המכובד יוסף שריד,כי הרי ידוע לכולנו שאין כמו האמת (ישראל שוחטת ילדים פלסטינים) של עיתון הארץ בו עובד יוסי שריד שמשכורתו ממומנת ע"י אחד שמבוקש ברוסיה על רצח.

77 בכל הדברים שהעיתונות השמיצה את ביבי הוא נמצא צודק בסופו של יום  (לת) צבי
  • 13:06
  • 16.04.12

78 לא ענית, לא התייחסת, לא אמרת דבר. חבל. הטענות נגדך הם כבדות משקל וכדאי לחשוב עליהם - תחשוב על טולוז ותשאל את עצמך אם אפשר לנתק את מסע השנאה נגד ישראל(סליחה, רק נגד הכבוש כמובן) ממיליוני המשוגעים שעתונך נותן להם נשק - שקרי ומגמתי לעיתים  (לת) JDH
  • 13:12
  • 16.04.12

79 איך אתה ישן בלילה שמאלן קטן שלי רפאל
  • 14:59
  • 17.04.12

האידיאולוגיה של השמאל היא השנאה. שנאה לימין. שנאה לדתיים. שנאה למתנחלים. יחד עם זאת אוהבים ערבים השונאים יהודים. גם את צ ה ל הם שונאים כאשר הוא מגן עלינו מפני אויבים .אוהבים אותו כאשר הוא מפנה יהודים זה השמאל ההולך ומצטמק ונזקיו לעמנו הולכים וגוברים

80 'ביבי ושברו', כותב שריד. ראיתם תחזית אחת של ביבי שלא התגשמה?, (ע"ע חמסטאן). טעה הכותב מר שריד הנכבד, היה עליו לכתוב 'תומס פרידמן ושברו', ראיתם פעם תחזית של פרידמן שהתממשה? (ע"ע דמוקרטית תחריר).  (לת) מי החלום? ומי הוא שברו?
  • 16:18
  • 17.04.12

81 שריד, כמו בן אהרון ז"ל: הוא אינו מאמין בעם, אינו מקשיב לעם ואינו לומד דבר משגיאותיו ל רפי
  • 19:07
  • 17.04.12

ניו-יורק טיימס מעולם לא היה סמל התום (פרידמן או לא פרידמן), מעולם לא היה ממש אוביקטיבי, ותמיד שרת את משרד החוץ... האמריקני. שריד, שים לב! האמריקני ולא הישראלי. מתי אחרי הקמת המדינה שרת "הארץ" לאחרונה את ממשלה בישראל?!?!
להערכתי, עמדתו של שריד בעיניין הארץ זוכה לתמיכה ציבורית בערך באותה פרופורציה לה זכתה המפלגה בראשה עמד.
אבל, כמובן, זה אינו מוכרח לרפות את ידיו...

82 כן, רק הניו יורק טיימס מעיז לגלות שישראל שוחטת ילדים פלסטינים...  (לת) הנביא היומי
  • 20:40
  • 17.04.12

83 אין לי כסף מיותר אבל בכל זאת אני מנוי של הארץ ע.נ.
  • 22:39
  • 17.04.12

והסיבות ברורות ומוזכרות בכתבה אבל לא כולן. התחושה הפרטית שלי היא שהארץ הוא העיתון היחידי שעומד בפרץ מול הגל הלאומני דתי העכור והוא ראוי לתמיכת כל אלה מאיתנו שמצפים שהמדינה הזו תחזור לשפיותה.

84 זה שבינוקיו אמר את הדברים מוכיח שהוא אידיוט גמור, אבל הסכנה הגדולה יותר היא בזה שהוא מאמין בזה, זה מראה שלראשות הממשלה היגיע אדם פשיסטי עם רעיונות כמו של גבלס או מק-קרתי. קשה לי להבין איך יתכן שבעם היהודי הנבון שעבר את כל סוגי הרדיפות תוך פרובגנדה שיקרית יצא אדם כביביבלוף, ועוד יעיז לצייר עצמו כמונע מסיבות מוסריות. זה כבר הרבה מעבר לבושה וכלימה, זוהי עוד נורת אזהרה לעולם כולו שישראל מונהגת ע"י אדם גרוע מאחמנדיג'ד והמשוגע של צפון קוראה
  • 00:21
  • 18.04.12

מנהיג ממשלת הזבל היה בוודאי פותח מחנות מעצר ועבודת פרך נוסח הגולגים של סטלין "לתקן" את הסוטים "שונאי ישראל מהשמאל" לשיטתו. אלא שתודה לאל ישראל תלוייה במערב אפילו לנשימה יום יומית, והמערב לא יתן לפשיסט כזה לעשות כרצונו. כל יום אני מברך את חוכמתו של הקב"ה שמתוך הכרה את המגמות בעמו יצר איזונים הגורמים לישראל להיות תלוייה לחלוטין בגויים שמיסתבר שלעיתים הם טובים ממנה ושומרים אותה מהיתדרדרות שהיא יכולה להגיע אליה כשהפאנטים מגיעים לשליטה (ראה מסעות הצבאיים הרומאיים לריסוק כת הביריונים שלבסוף הביאה את חורבן הבית), כמו כן ראה הבבלים שהיתערבותם בעצם היפסיקה את הישטלטות הימין המשוגע שהיספיק לירצוח את גדליהו הכהן הגדול ולמרבה המזל לא היספיקו ליפגוע בירמיהו הנביא שאותו שנאו (כי העביר ביקורת על שיטתם המדינית חברתית הקיצונית).

85 מה עם כיבוש סיני ? למה אף אחד לא מדבר על זה ?  (לת) אנונימי
  • 01:30
  • 18.04.12

86 נתניהו טעה לא הארץ האויב הגדול - אלה אתה .  (לת) רועי
  • 02:56
  • 18.04.12

87 איני מחסידי נתניהו אך הוא צדק במה שאמר. ויוסי כרגיל מרקד סביב האגו של עצמו ולא אומר כלום.  (לת) החושב וכותב
  • 07:12
  • 18.04.12

88 צריך להתחיל להגדיר מחדש את תפקידו ומעמדו של נתניהו ביחס למדינת ישראל ועתידה  (לת) השרדות
  • 09:27
  • 18.04.12

89 לכל משמיצי העיתון, יש בו מגוון דעות, ובבסיסו הוא ערכי. שביט יוצא דופן ומיותר בדמגוגיה שלו.  (לת) קורא הארץ
  • 12:10
  • 18.04.12

90 נתניהו והכסא, לא מאחד את העם. הוא מביא עלינו אסון.  (לת) מגיב
  • 12:11
  • 18.04.12

91 נתניהו לא השתנה ולא למד דבר ממפלתו בעבר.  (לת) מגיב
  • 12:12
  • 18.04.12

92 הר הרצל חיים לוי
  • 17:52
  • 18.04.12

נחשד כי היתה רשלנות בהקמת הבמה המרכזית

93 יוסי שריד, פתח נא את גליונת 'הארץ' מתקופת המנדט הבריטי ותמצא שהוא לא השתנה מאז גם אז היה נגד ההגנה האצ'ל והלחי' וצידד בעמדות המנדט. משה בודק
  • 07:56
  • 19.04.12

כינו אותו אז 'העתון ההגון'. לעתים מעיים אני במאמיו ואיני מאמין שעתון זה מופיע בישראל הנלחמת על קיומה ומכנה עצמו עתון 'לאנשים חשובים'. באשר ל'ישראל היום' הוא העתון היחידי האוביקטיבי באמת ונותן במה לכל המגזרים ימין שמאל, דתיים חילוני יהודים וערבים ועוד. אך קשה להתווכח אתך שהרי אתה תמיד צודק ומעולם לא טעית בדומה 'לממלא מקום' בותיקן.

  •   ההגנה האצ"ל והלח"י? תבדוק את עצמך מר בודק גידי
    • 23:59
    • 19.06.12

    איך אפשר היה להיות נגד שלשתם, כשהם היו אחד נגד השני?

    אתה אולי מומחה ב"ישראל היום", אבל בישראל של אתמול מסתבר שקצת פחות!

94 Bibi is the plumber who does the necessary dreck so that Haaretz could afford to enjoy a clean conscience  (לת) George Smiley
  • 16:18
  • 10.05.12

95 ״הארץ״ שלנו -שמורת טבע, לצערנו העיתון היחיד בישראל  (לת) אודליה
  • 20:04
  • 10.05.12

96 The New York Times does not Like Israel. Never did.  (לת) us
  • 04:26
  • 11.05.12

97 מבחינת הרוב היהודי,הסמול הוא האויב הטוטאלי של העם אאא
  • 10:25
  • 11.05.12

מבחינת הרוב האמריקאי והאירופי,הסוציאליסט הוא האויב הטוטאלי.
ובאויב טוטאלי יש רק דרך אחת לטפל :

LEAVE NONE ALIVE

98 נו באמת, אדם הלא רלוונטי אף בין חבריו לשעבר "פרסם"מאמר? sailor
  • 18:22
  • 17.05.12

הוא וכמוהו וכמה פרופסורים כמו חלאה פפה ועוד אינם יוניק! כבר נאמר שאנטישמים הכי גרועים הם יהודים! ובתורה-מחריביך ממך יצאו אז עם זה כבוד להיות עם אלה שעליהם נאמר בתורה ובחןכמת העם-שיבושם להם!
אך אל תטעו-בעיני הרוב כולל בין חבריכם בחול הינכם חלאות!!

99 אם נתניהו מכחיש שאמר זאת מדוע לעשות מטעמים רינה וייס
  • 08:30
  • 18.05.12

אני חושבת שאם נתניה מכחיש אמירתו זו לא צריך להיטפל לכל פרשנות
ש"כל מינינ חברים טובים שלו" נותנים לדבריו כאילו הוא אמרם- ולהמשיך ולהשמיצו- לשאוף לאמת הצרופה- ועם פחות שנאה - שניכרת במיוחד בתגובות הקוראים-
שנאת חינם מיותרת - בקורת קונסטרוקטיבית דרושה וחיונית לנו- תודה

100 והרי לכם ליבוי למלחמת אחים. ביוזמת מנהיגנו.  (לת) נתן
  • 20:31
  • 26.05.12

101 אופוזיציה וחופש ביטוי זה מבורך, אך זה לא יכול לבוא על חשבון הקיום שלנו. בעצם חלקכם מדברים באופן כזה שעלול לאיים על קיומנו והכל באיצטלה של אופוזיציה וחופש ביטוי.  (לת) ראה מה נכתב על הטבח באיתמר.
  • 09:17
  • 28.05.12

102 יוסי, אתה חייב להודות שביבי גדול עליך בכמה מספרים !!!!!  (לת) עמיש גל
  • 22:01
  • 28.05.12

103 הקלטה אלי
  • 13:27
  • 29.05.12

הקשבתי מספר פעמים להקלטה של עורך הג'רוסלם פוסט. הוא בפירוש העביר את דבריו של נתניהו כפי שנאמרו ולא בדא משהו מהרהורי ליבו. אז הוא שיקר ונתניהו שיקר. את עורך הג'רוסלם פוסט אינני מכיר. לגבי נתניהו אינני מתפלא.

104 תודה רבה יוסי שריד - שומר השפיות!! כפוליטיקאי לשעבר, שבחר בדרך ההגינות והאמת ניתן להעריך את כתיבתך המציבה מראה בפנינו וקוראת לדברים בשמם! יישר כוח!!! כן ירבו כמותך.  (לת) שלי
  • 19:43
  • 29.05.12

105 איך אפשר להמשיך להשמיץ ראש ממשלה על סמך טענת שווא של עיתון , ליוסי פתרונים  (לת) מיקי
  • 07:41
  • 19.06.12

106 אכן כן . הארץ וניו יורק טיימס אויבי ישראל יצחק
  • 10:11
  • 19.06.12

לא צריך להיות ראש ממשלה בישראל כדי להגיע לתובנה הזו וחבל שנתניהו מכחיש או חוזר בו מדברי הטעם שיוחסו לו . השמאל בישראל ובארה"ב הגיעו למסקנה נחרצת שבבחירות דמוקרטיות לא יצליחו לשנות את המבנה הפוליטי בישראל ולכן הם נאבקים במציאות זו דרך שופרי התעמולה רבי ההשפעה הללו ובדרכים נוספות כמו תרומות עצומות לקרן החדשה לישראל ובאמצעותן הם מקווים להשפיע ולהוביל קו פוסט ציוני מובהק . אבל הם לא מסתפקים בכתיבה אלא בעיקר במעשים ויש להם כוח רב להשפיע על חוגי הממשל בארה"ב ובאירופה ולכן הם כל כך מסוכנים לחזון המדינה הציונית ולהמשך קיומה .

107 לוקשים - המעדן של ביבי! עיין ערך "ישראל היום"...  (לת) "הארץ" לא מאכיל אותנו לוקשים
  • 16:47
  • 19.06.12

108 הארץ הוא העיתון החופשי היחיד בארץ ולכן ביבי כל כך שונא אותו. הארץ הוא עיתון חופשי מטייקונים ומשיקולים זרים. הוא ממלא את תפקידו "ככלב השמירה של הדמוקררטיה,. מה שלא עושים תמיד עיתונים אחרים. גם אם יש לו אג'נדה פוליטית שאיני שותף לה - זה לטיגיטמי לגמרי. אבל אג'נדה אישית כמו שיש ל"ישראל היום" זה פסול. זה התגלמות העתונות הפאשיטית . זה תישרין הסורי. "ישראל היום" יכול לתמוך באישיו אבל לתמוך אוטומטית באיש זה פסול. וזה מה שהוא עושה הביביטון . אז הם יגידו יש שם את מרדכי גילת, אבל כולם יודעים שגילת הוא רק עלה תאנה וגם גילת שהוא התחקירן מספר אחת בישראל - אינו מרבה, אם בככל, לכתוב ישירות נגד ביבי. הכל במשורה. מצב העיתונות בישראל חמור - ערוץ 1 נשלט על ידי ביבי, ערץ 2 על יד טייקונים, ערוץ 10 מצויין אבל בגלל זה ביבי רוצה לסגור אותו. במעריב מינו עורך שהיה דובר של ביבי. דנקנר הטייקון קנה את מעריב לפני פשיטת רגל. למה? כי זה כוח. ידיעות זה ידיעות עם האינטרסים של הטייקון - נוני מוזס. אז מה שנשאר זה רק הארץ וגם גלובס שהוא עיתון כלכלי. הרי דה - מרקר של הארץ היה זה שדאג לצצביעם של ביבי כאשר החל המחאה החברתית במאבק שניהל בריכוזיות. דה מרקר של הארץ הוא עיתון בכלכלי - חברתי החשוב ביותר. הוא מספק מידע חשוב ביותר לאזרח הקטן בתחומי הכלכלה והחברה. אבל ביבי ושותפיו תמיד יתקפו את העיתון בטענה שבוא סמולנ י וגו' כדי להסית את ההמונים נגד העיתון, כדי לעשות לעיתון דה לגיטימציה וזה מצליח. הארץ ודה מרקר, גלובס וערוץ 10 הם איים של איכות עיתונאית בים של תקשורת בעייתית בלשון המעטה וזו הסכנה לדמוקרטיה.  (לת) אורי יעקב
  • 17:40
  • 19.06.12

109 גם רוב עיתוני ערב תוקפים את ישראל האם זה עושה את עיתון הארץ אמין יותר  (לת) דף
  • 22:27
  • 19.06.12

110 אתמה, מר שריד שמואל
  • 13:14
  • 21.06.12

מה גאווה גדולה כל כך יש בלבך להיות מבני הערב-רב או מבני קורח ועדתו.

111 אני הוא: נתן-יה-הוא  (לת) יודע דבר- דנמרק
  • 09:18
  • 22.06.12

112 לגידי 93 הנני בן אותה תקופה ולכן דברי מדויקים. עיין בבקשה בעתוני 'האר'ץ מאותה תקופה ותווכח לדעת באמיתות דברי  (לת) משה בודק
  • 08:02
  • 24.06.12

113 אני מאמין לעורך הג'רוזלם פוסט באותה מידה שאני מאמין לביבי וליוסי שריד
  • 12:51
  • 24.06.12

כולם מצטיינים בדבר אחד - להטוטי מילים. באשר לאמינות...

114 נכון הארץ ויוסלה לא אויבים אבל איך תסבירו שרוב העם היה מוכן להשליכם למדורה  (לת) יניב
  • 21:38
  • 24.06.12