מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

ארץ הגברים

היה אפשר לחשוב, שכבר התרגלנו להעלות בדמיוננו מראות קשים, ובעיקר לאחר המשפט של משה קצב. ובכל זאת, המחשבה על ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, יהודי מבוגר וחובש כיפה, ולדברי מכריו גם איש חביב ביותר, כשהוא גוחן, לכאורה, על מנת לצלם תמונות מגונות של ר', מעוררת קבס, גם אם אין מדובר בשום פנים ואופן באונס וגם אם הוחלט שלא להעביר את העניין לטיפול המשטרה. ובכל זאת, ר', הנפגעת היחידה בפרשה, מסרבת להתלונן ומסרבת גם להעיד נגד נתן אשל אף כי חלקה בעבר עם כמה אנשים את פרטי ההטרדה לכאורה שחוותה.

מדוע מסרבת ר' להעיד? יש כמה תשובות אפשריות לשאלה.

אם נתעלם מהאפשרות שלא קרה כלום וש"הכל רכילות", כפי שקבע בנימין נתניהו בהתחלה, התשובה המתבקשת מאליה היא, שזהו הלקח שהפיקו לא מעט מ-165 אלף הנשים שהוטרדו בשנה האחרונה במקום העבודה שלהן (על פי סקר של התמ"ת) ממשפט קצב ומאירועים דומים. על פי אותו סקר, רק 7.6% מהמוטרדות התלוננו לפני האחראי לנושא במשרד שבו הן עובדות; השאר חששו להתלונן. ר', על פי הסברה הזאת, איננה רוצה לעמוד במוקד פרשה כזאת, שבה, סביר להניח, יטיחו בה עורכי הדין של הצד השני, אם אמנם יהיו כאלה, האשמות קשות, יבדקו כל פרט בחייה ויעשו הכל כדי להכפיש את שמה.

אפשרות אחרת היא, שר' מתביישת. אף כי כל חברי לשכת ראש הממשלה יודעים את שמה וגם לא מעט עיתונאים, ר' חולקת את השקפת העולם שעל פיה האשה היא האשמה בכך שמטרידים אותה משום שהיא פתיינית ומדיחה ליצר הרע. זאת בדיוק הנחת היסוד של כל מי שרוצים להדיר נשים, או כאלה הרואים בהן בראש ובראשונה אובייקט מיני, ובמקום ללמוד לשלוט ביצרם רוצים להרחיק את הפיתוי.

חרדים אבל גם חילונים, גברים ואפילו נשים, לרוב כאלה שלמדו להסתדר היטב במערכות גבריות, נגועים בהשקפה הזאת. בין שמדובר ביוסי לוי וחנן קריסטל, שהשתתפו בתוכנית שבה סיפרה איילה חסון על בחורה יפהפייה שהועברה ממשרד חשוב אחר כדי שהבכיר לא ימשיך להטריד אותה, וסמכו את ידיהם על דרך הטיפול הזאת, ובין שמדובר בעירית לינור, שכינתה בשם "זונה" בחורה שהתלוננה על הטרדה מינית, משום שהמטריד הוא גבר נשוי.

אפשרות שלישית היא, שר' מרגישה ששיתפה פעולה עם המטריד והעדיפה לנסות להתחמק ממנו במקום להתעמת אתו (כפי שנוהגות אותן 92.4% מהמוטרדות מינית, על פי אותו סקר), ולכן בעיניה היא אשמה לא פחות ממנו.

קיימת גם האפשרות הרביעית: ר' מפחדת לאבד את מקום עבודתה, בעיקר לנוכח העובדה שאשל, כך נכתב, היה זה שתמך בהמשך עבודתה למרות התנגדות של שרה נתניהו.

כל אחת מהסיבות הללו אומרת עלינו כחברה הרבה יותר מאשר היא אומרת על ר'. אף על פי שבמקרה של אשל ור' היו אלה שני גברים, צבי האוזר ויועז הנדל, שהחליטו לטפל בבעיה, ולא חסרים גברים כמותם, הבוחלים בכל דרך של הטרדת נשים או כפייה כלפי נשים - ישראל של שנת 2012 היא עדיין בעיקר ארץ לגברים, ולאו דווקא מהסוג הנכון.

Read this article in English: A country for men




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מה דעתך להמתין לתוצאות הבדיקה במקום ללהג?  (לת) יהודי פשוט מתל אביב
  • 03:33
  • 02.02.12

02 עוד קשקוש פמיניסטי  (לת) גבר גבר
  • 03:49
  • 02.02.12

03 צודקת 100%  (לת) רוני
  • 04:28
  • 02.02.12

04 אורטל בן דיין לא הוטרדה מינית. היא, לפי עדותה, קיימה יחסים מרצון עם המרצה שלה בתמורה לקידום אקדמי. בלי להיכנס לשאלה אם זה נכנס להגדרה של עירית לינור, זה בודאי שוחד, שפוגע בראש ובראשונה בחברותיה הסטודנטיות שבחרו להתקדם דרך הראש ולא דרך המיטה.  (לת) אבי
  • 04:40
  • 02.02.12

  •   שני דברים שעועית
    • 18:03
    • 02.02.12

    1. לא מצאתי שם אזכור לטענה שלך שהיא ניהלה רומן בתמורה לקידום אקדמי.
    2. לפי עדותה, לאחר שהסתיים הרומן אותו מרצה התנכל לה והטריד אותה.

  •   אסור למרצה לנצל את מעמדו כדי להתנכל לסטודנטית, גם אם היה ביניהם רומן  (לת) לא שמעת על ניצול מרות?
    • 23:36
    • 02.02.12

05 עירית לינור ? אישה חסודה? ממש לא  (לת) משה א
  • 05:00
  • 02.02.12

06 קציני צהל  (לת) שקוף
  • 06:16
  • 02.02.12

07 רק תיקון - המרצה לא היה גבר נשוי, בניגוד לדבריה של לינור  (לת) נציג הסטודנטית המוטרדת
  • 08:37
  • 02.02.12

08 ארץ ישראל היפה נעלמה אזי
  • 08:55
  • 02.02.12

כאחד המתקרב לגיל השמונים חייב לציין שהיו ימים יפים שלא נראה שיחזרו שוב, בהם גברים היו קמים ממושבם באוטובוס ומציעים את מקומם לנשים. נראה שהקיצוניות הופכת את המדינה לארץ אוכלת יושביה, כל הכבוד לעיתון הארץ הלא מטאטא את האמת מתחת לשטיח ומעמיד את הורסי המדינה במקומם.

  •   צודק מאוד - אך תיקון קטן gיא
    • 15:41
    • 02.02.12

    זו לא הקיצוניות אלא החמדנות. אם כל חטא שהפכה אותנו לחברה תחרותית, עצבנית צעקנית ואלימה. אני ואפסי עוד.

09 אפשרות שמינית, הם הזדיינו פעם או שנים ויותר לו בא לה עליו, אחרי שאמרה לו לא יותר, הוא התבאס וניכנס לאובססיה. בכל מיקרה הספקולציה לא חשובה, מה שחשוב זה, שמרגע שאמרה לו לא, אסור היה לו להרגיש כאילו היא שייכת לו ואז הכל מותר לו. עכשיו יש רק לחכות לסיום הפרשה. בנוגע לגבריות הישראלית ולמנטליות החברתית, יקח הרבה זמן לפני שניראה שינוי.  (לת) ספקולציה
  • 09:07
  • 02.02.12

10 מאמר של הכללות,של אולי, של אפשרויות? המקלדת שוב סובלת?  (לת) קין
  • 09:14
  • 02.02.12

11 לא ברור מה הכותבת אומרת ומה היא מציעה.  (לת) כדרלעומר
  • 09:17
  • 02.02.12

12 מאמר מעולה. רק להגיד לך תודה.  (לת) רות
  • 09:22
  • 02.02.12

13 חסון וקריסטל בושה גדולה.  (לת) מגיב
  • 09:23
  • 02.02.12

14 צודקת. קשה מאוד להיות אישה בישראל חברה שוביניסטית גם נשים שוביניסטיות ישראל 20012
  • 09:30
  • 02.02.12

ראי חברת הכנסת מקדימה יוליה משהו שממש מנהלת מלחמת חורמה בנשים.
אולי הגברת תגיש הצעת חוק האוסרת לפרסם השמצות כנגד מתלוננות.
נשים בישראל לכודות בחברה גברית שוביניסטית כוחנית ופרימיטיבית.
פערי השכר בין נשים לגברים, נשים יחידות שלעולם לא תוכלנה לחיות בקיבוץ או מושב, הטרדות מיניות בכל הגילאים, סיוט אמיתי.
ככל הנראה הסיבה היא הצבא שם הכח הגברי בא לידי ביטוי, השיח באוהל על נשים אינו מחמיא ועם המטען הדוחה הזה הם יוצאים לאזרחות.

15 כותרת קולעת וכל מילה אמת. נרי לבנה במיטבה. אבי
  • 09:32
  • 02.02.12

חסון צריכה להתביש כעתונאית שהשתלטה על התקשורת ונמצאת שם יום יום.

16 נתוח מעמיק וקולע של החברה בישראל. יישר כוחך. קורא הארץ
  • 09:36
  • 02.02.12

כל כך נכון כל כך קולע.

17 מאמר מהטובים שקראתי בעתון הארץ  (לת) מגיב
  • 09:39
  • 02.02.12

18 חסון וקריסטל צמד חמד בראש אחד תמיד.בושה לעתונות. מאזין.
  • 09:42
  • 02.02.12

חסון בוחרת לידה יס מנים. היא לא סובלת לידה אנשים עצמאיים בדעותיהם.
ארי שביט עוד אחד שבחרה לצטט את מאמריו אוהבי ברק, כמוה.
בושה לעתונות במשטר דמוקרטי.

19 מאמר שצריך ללמד בתיכונים.  (לת) מורה
  • 09:55
  • 02.02.12

20 דברים כדורבנות! שמחה שמקום עבודתי מורכב מנשים בלבד  (לת) ירושלמית חרדה
  • 10:15
  • 02.02.12

21 התנצלות חפיפניקית של חסון היום. לא מקבלת התנצלותה. מ אירה
  • 10:21
  • 02.02.12

השטחיות של חסון באה לידי ביטויגם בשני משפטיט ההתנצלות שלה.
התבישתי. סלקה את תגובתה כמו שמסלקים זבוב.

22 מהיום לא אדלג על אף מאמר שלך.כל כך קולע ונכון. מגיבה
  • 10:24
  • 02.02.12

כל הכבוד לך לצאת גם נגד עיתונאים, במקרה זה חסון וקריסטל.לא כל יום זה קורה.

23 התבאסתי מההתנצלות של חסון. בשני משפטים עלובים, ולא אמינים. מאזין להכל דבורים
  • 10:28
  • 02.02.12

הבקורת על חסון וקריסטל מוצדקת מעל ומעבר. היא גלשה מעבר לדברים שנאמרו.
היא העמידה לפנינו את חסון בכל הדברים הגרועים שהיא עושה כעיתונאית
ועליה להתיצב ולענות בצורה מעמיקה על כל התלונות שהיו נגדה, בלי לחפף כה רגלה.

24 ל1 זה ענין עקרוני.  (לת) מגיב
  • 10:30
  • 02.02.12

25 נושא חשוב שהעלית בצורה הטובה ביותר שאפשר.אסור להניח לו.  (לת) גבר גבר
  • 10:32
  • 02.02.12

26 אילה חסון לחשבון נפש על התנהלותה כעיתונאית מקוממת.  (לת) קוראת הארץ
  • 10:34
  • 02.02.12

  •   אבל שימי לב שליבנה סלחנית מאוד כלפיה במאמר הזה. אולי היא חברה גם שלה, יש לה ה מ ו ן חברות  (לת) אישה
    • 00:01
    • 03.02.12

27 צודקת בכל מילה.  (לת) גלית
  • 10:41
  • 02.02.12

28 הקשבתי להתנצלות העלובה של אילה חסון והתפוצצתי. אביבה
  • 10:41
  • 02.02.12

לא הסבירה את הדברים שאמרה ושאליהם התיחסנו המגיבים. התגובה כללית ושטחית כהרגלה .
לא אסלח לה ולקריסטל הפודל שלה. ויש לה עהוד כמה פודלים כאלה. את הטובים היא מסלקת.הנושא בכלל לאתפס אצלה היום מקום. אף על פי שהוא בראש החדשות.בושה.

29 מה לעשות צריכים מומחים להגיד. אבל זו מראה אמיתית.  (לת) אביבה
  • 10:42
  • 02.02.12

30 בארזי התקשורת נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר? שואל
  • 10:43
  • 02.02.12

המצב בנושא הזה חמור. טוב שהעלית זאת.

31 חסון אבדה את אמונ י מזמן לא רק בנושא הזה.  (לת) מגיבה
  • 10:49
  • 02.02.12

32 נרי לבנה במיטבה. העלת את הנוא לגובה, אל תרפי. קורא הארץ
  • 10:50
  • 02.02.12

הארץ לחושבים , מאמר מעולה.

33 התופעה כל כך נפוצה ומסתירים אותה.  (לת) מגיב
  • 10:51
  • 02.02.12

34 גב. ליבנה, עם יד על הלב החם שלך - יהושע הפרוע
  • 10:58
  • 02.02.12

אם היית עוברת את 50 השנים הראשונות של חייך בלי כמה "הצעות מגונות" ובלי שיתיחסו למיניות שלך, נראה לי שהיית הולכת ונשכבת לבד על ספת פסיכולוג \חבר שלך. כל מה שכתבת כבר ניכתב בכל התנוחות האפשריות אז מה הועילו חכמים בתקנתם.

35 תגידו גברים אין ביניכם אף 1 עם ביצים שיתלונן כבר על הטרדה מינית גם כן?  (לת) ציונה
  • 11:12
  • 02.02.12

36 תודה נרי לבנה  (לת) מאמר מדויק ונכון
  • 11:20
  • 02.02.12

37 הכל דבורים היום לא התיחסה בכלל לנושא. התעעלמות מוחלטת ובריחה.  (לת) מאזינה
  • 11:49
  • 02.02.12

38 הסתה קשה נגד חרדים נגד אנטישמיות
  • 11:49
  • 02.02.12

היום כל טענה שעולה מקבלת חיזוק מכך ששמים את החרדים בתמונה. אז תשימו לב שהיא כותבת: "חרדים אבל גם חילונים ואפילו נשים".
כל החרדים מתעסקים בזה ותומכים בהטרדה מינית - מאה אחוז מהם. ויש גם חילונים ואפילו נשים שחושבות שראוי לעסוק בזה.
האם זה לא הסתה???

39 הנושא בראש החדשות אי אפשר לברוח ממנו. קורא הארץ
  • 11:54
  • 02.02.12

הרחבת והעמקת כמו שמצופה מכל עיתונאי. ואסור אסור לעזוב את הנושא.

40 חסון וקריסטל הוסיפו חטא על פשע. חושב
  • 11:56
  • 02.02.12

התנצלות כוללנית שלא כללה את הדברים החמורים שאמרו.
תוכנית של שעתיים שאין זכר לנושא, שעומד היום במקום מרכזי בחיינו.

41 "אנחנו כחברה" זה בדיוק הענין.קלעת. דינה
  • 12:07
  • 02.02.12

לכגן הנושא כל כך חשוב הרבה יותר מספור התינוק שטולטל שמתעסקים בו בלי סוף.
אנחנו בורחים מהנושאים המרכזיים של חיינו. ועוברים מהר מדי מהנושאים המרכזיים.

42 מה מחפשים אצל עיתונאי טוב? אמירה
  • 12:09
  • 02.02.12

נושא מרכזי בחיינו כפי שהעלת.
דיון עקרוני.
העלאת אפשרויות שונות ונתוח מעמיק.
יושר. בלי לעשות חשבון לאף אחד ובלי ללקק.
את כל זה מצאתי אצלך ולא אצל חסון וקריסטל. תודה

43 אפילו חסון מזמינה ליומן בעיקר גברים. עולם של גברים כמו שכתבת.  (לת) דינ ה
  • 12:10
  • 02.02.12

44 עוררת לחשיבה.איך משנים זאת? מגיבה
  • 12:14
  • 02.02.12

לא שאני מצפה לתשובה ממך אבל השאלה נשארת שאלה.

  •   אפשר לשנות את זה כשנשים יפסיקו להעניק חיים נורמטיביים מגיבה
    • 12:45
    • 02.02.12

    וילדים לגברים הפתטיים והסוטים האלה.

45 אפשרות אפשרות אפשרות אפשרות שמעון ד.
  • 12:18
  • 02.02.12

מה שברור שזה לא עניין פלילי אלא משהו מתחום יחסי האנוש בתחום האפור מקס' התנהגות לא נאותה. מספיק כבר עם המשפטיזציה של כל העולם ואשתו.
ברור שבמקרה כזה של לשכת ראש הממשלה אסור שידבק רבב כזה ולכן רצוי ולו מפאת הספק שאשל יעזוב ולא העובדת.

46 לבושתי שלי , היום גיליתי אותך כעיתונאית מעולה. מירה
  • 12:20
  • 02.02.12

אני מתבישת שקקוראת הארץ לא העמקתי במאמריך. היוםגיליתי שאת כותבת מצוינת. תודה. העשרת אותי.

47 האוזר והנדל כל הכבוד לכם.  (לת) מגיב
  • 12:21
  • 02.02.12

48 הטרדה מינית בעבודה ל משום משרד
  • 12:23
  • 02.02.12

נרי, את כה צודקת ובכל זאת: לפני שנים רבות הוטרדתי מינית ע״י המנהל הישיר שלי במקום עבודה. העדתי בבית המשפט ונחקרתי במשך שעות ארוכות על דוכן העדים. הנאשם יוצג ע״י עורך הדין ציון אמיר וזכורה לי הערה של השופטת במהלך מתן העדות: הגברת היא עדה, לא הנאשמת! היה לא קל, אך היתה תחושה של סגירת מעגל ועשיית צדק כשהורשע. אני חיה בשלום עם עצמי ועם מצפוני, במקום שבו זו יכלה ל היות בעיה חא פתורה ומטרידה. אחיותי- למען שלמותכן ושלוותכן-אל תירתעו!

49 משפט הסיום שדלך הוא משפט המחץ. כמה נכון.  (לת) מגיב
  • 12:27
  • 02.02.12

50 ל1. המלהג הוא אתה. וממש לא קראת את המאמר.  (לת) מגיבה כועסת
  • 12:28
  • 02.02.12

51 חסון קריסטל ויועץ התקשרת. חושב
  • 12:30
  • 02.02.12

מבטאים מה שרבים באמת חושבים . יש להלחם בחשיבה הזאת מלחמת חורמה. היא מסוכנת לחברה בישראל. גם אם יתנצלו הנזק כבר נעשה.

52 אין מה להמתין לתוצאות הבדיקה כדי לכתוב מאמר כזה.  (לת) משיבה ל1
  • 12:31
  • 02.02.12

53 קורס קצר בכתיבה תמה [בעיתון], הנה: "...כשהוא גוחן, לכאורה, על-מנת לצלם תמונות מגונות...". א' מי סיפר שהאיש 'גחן'? בחייים שלי לא שמעתי תיאור כזה: גחן? הייתי בצבא והיה אחד שאמר לי "תזחל על גחונך... למדת בראשית? הא? אז כמו הנחש שאלוהים קילל: על הגחון! זחל זחל... . ואני שואל: האם האשל הזה השמן הזה זחל כמו נחש על גחונו להציץ מתחת לחצאית? וב': מה זה תמונות מגונות? מדוע ? מה מגונה ברגליים או שוקיים או ירכיים של אשה? הרי בכל קיץ היא מוציאה את זה לרשות הרבים על חוף הים - לא? מה זה מגונה? ואחרון: מישהו "תפס" אותו על חם? יש בכלל תמונות? או שיש שם צילום של עקבים. כן. גם לצלם עקבים של מגפיים יתחיל להיות מעשה מגונה. כל זה לא שייך בכלל האם להעיף איש כזה מהלשכה.  (לת) אלי מייזליש
  • 12:34
  • 02.02.12

  •   אי אפשר לצלם רגליים מתחת לשולחן ולהישאר זקוף. נסה ותראה. סופך שתיאלץ לגחון, כלומר להתכופף. מילה מהמקורות  (לת) חלפון
    • 17:48
    • 02.02.12

54 בעיני מי נתן אשל חביב? אחת
  • 12:42
  • 02.02.12

גברים מפרגנים אחד לשני מתוך תפיסה מסוימת מתנשאת ואטומה של המציאות.
בד"כ שאומרים לי על גבר מסוים שהוא חביב אני מיד מבינה שהוא טיפש וסתגלן
ואולי גם סוטה.
כשאומרים על גבר שהוא מוכשר אני מיד מבינה שמדובר במישהו
שמקובל עליהם ובוודאי לוקה מאוד בכשרונותיו.
וכן הלאה וכן הלאה....

55 סוף סוף- אחת שיודעת טליה ר.
  • 13:04
  • 02.02.12

סוף סוף אחת שיודעת איך מתנהל הכל כאן ואיננה מנסה להתחנף לגברים כמו אילה חסון, עירית לינור ושאר "פמיניסטיות" לכאורה שרוצות להישאר הנשים היחידות בסביבה גברית

56 התנצלות חסון איננה מהווה התנצלות.היא לא התנצלה על דבריה ודברי קריסטל. מגיב
  • 13:06
  • 02.02.12

מעולם לא חשבנו שחסון בעד הדרת נשים. וגם לא הסקנו את המסקנה הזאת.
חסון תארה מקרה והתיחסה אליו. להביא שקט במקרים כאלה שהעובדת מוכנה לפרוש. על המקרה הזה ודבריה בעקבותיו חסון לא התנצלה ולא קריסטל

57 על התנצלותה של חסון "בהכל דבורים" היום. מגיבה
  • 13:19
  • 02.02.12

התצלותה של חסון שהיא איננה בעד הדרת נשים היא לא לענין.
לא חשבנו לרגע שחסון היא בעד הדרת נשים.
שמענו ממנה על מקרה ופתרונו למען שקט בסביבה. הממתק נעלם והשקט בא על מקומו בשלום. על מקרים כאלה ופתרון כזה יצא קצפנו. על זה לא התנצלה חסון, והתעלמה לחלוטין מהכעס המוצדק עליה.

58 מאמר גדול על חברתנו שהיא שובניסטית וגם נשים הן שובינסטיות למרבה הצער.  (לת) מגיב
  • 13:21
  • 02.02.12

59 הפתרון של חסון :תהיי יפה ותסתלקי כדי שיהיה שקט. לפסול.  (לת) שולה
  • 13:22
  • 02.02.12

60 גם נשים צריכות לחשוב על הופעתן. מגיב
  • 13:23
  • 02.02.12

לא צריך צניעות כמו אצל דתיים אבל טעם טוב כן.

61 נשים בישראל עוד לא תפסו את מעמדן הראוי.  (לת) דנה
  • 13:24
  • 02.02.12

62 יש חינוך פרט לחברון ושילה?  (לת) שואל את שר החינוך
  • 13:25
  • 02.02.12

63 הענין לא קשור בהדרת נשים או לא בהדרת נשים שלמה
  • 13:32
  • 02.02.12

הדרת נשים אצל החרדים זה לא הענין אצל האחרים.
פתרון כמו שהציעו חסון וקריסטל לא קשור בכלל להדרת נשים הוא קשור ברצון לשקט תעשיתי.

  •   בוודאי שזה קשור להדרת נשים! ליה
    • 21:09
    • 03.02.12

    אתה לא מבין מהי הדרת נשים אם אתה חושב שאין קשר. העובדה שיש פה רצון לשקט תעשייתי לא משנה כהוא זה את העובדה שהיתה פה הדרת נשים - הרעיון להעביר נשים מתפקידן, או לפטר אותן אם יש במקום עבודתן גברים שלא מסוגלים לשלוט ביצריהם והמעסיקים מעוניינים לשמור על שקט תעשייתי, עצם הרעיון הזה הוא פרקטיקה של הדרת נשים! לפטר נשים או להעביר אותן מתפקידן על מנת לשמור על שקט תעשייתי זו הדרה של נשים לא פחות מההדרה אצל החרדים.

64 כמו חסון חושבים רבים. שקט שקט שקט.פתרון עדיף.  (לת) מגיבה
  • 13:39
  • 02.02.12

65 הטרדת נשים וכפיה לפתרון המביא שקט לבעלי הסמכות . אלנה
  • 13:51
  • 02.02.12

על זה כעסנו בדברי חסון קריסטל. אין מחילה לתגובה שלהם. את הרחבת הנושא במידה הראויה ביותר.

66 אני רוצה לחזק אותך להמשיך לדון בנושא הכל כך חשוב הזה.  (לת) אלנה
  • 13:52
  • 02.02.12

67 הדרת נשים במגזר החרדי לא שיך למגזר החילוני, שם ההיבטים שונים בהתיחסות לנשים אשה אשה
  • 13:57
  • 02.02.12

לא האשמנו את חסון וקריסטל בהדרת נשים שעל זה התנצלה היום בבוקר בשני משפטים חסון כדי לזרוק חול בעינינו. האשמנו אותה על הניסיון למצוא פתרונות נוחים ושקטים למערכת הגברית השולטת. על כך לא התנצלה.
ותודה על המאמר.

68 מעמדן של הנשים בחברה הישראלית זה הענין.מומלץ אשה אשה
  • 13:58
  • 02.02.12

תודה על מאמר מאיר עינים.

69 הכותבת מצאה לעצמה פרנסה זולה מאד : לכתוב ללא ביסוס ולקבל על כל שכר אלכסנדר
  • 14:09
  • 02.02.12

גם הח"מ יכול לכתוב דיסרטציה שלמה על מכלול האפשרויות ( או בלשון רפואית : אבחנה מבדלת ) מדוע ר' לא רוצה להעיד .
חבל שאיני מגיש לעורכי העיתון בקשה לשכר סופרים . הרי לא מדובר בניתוח "ארכיאולוגי" מדוע מיכל כעסה על דוד , יש גוף חוקר וישנם בני אדם מעורבים .
ואני "סתם" מעלה אפשרות : שאפילו הצילומים הפורנוגרפיים לכאורה היו בהסכמה , ושהמחזר התגלה כנמרץ מידי , בעצם זה עניין לציבור במידה והמעורבים עסקו יותר מידי בעיניניהם ופחות מידי בעבודתם .

70 נרי, זה לא סתם מקום עבודה...שם מבשלים ומכינים את התעמולה הישראלית - המקום נחשב ונחשק  (לת) איפה תוכל ר' למצא עוד ג'וב כזה?
  • 14:17
  • 02.02.12

71 נרי, היה ראוי מאד לציין בעיקר את שמה של ד"ר אורית קמיר יונה
  • 14:36
  • 02.02.12

כמי שעשתה עבודה נהדרת בתוכניתה של חסון ולאחריה ולא נתנה לנושא לגווע.

72 Good article!!! . 'I have experienced this and the 3rd option seem very likely  (לת) May May
  • 14:48
  • 02.02.12

73 חסון מתנצלת כפוליטיקאית ממולחת. היא קוראת מחשבות לא מוצלחת. אמירה
  • 15:10
  • 02.02.12

בהכירנו את חסון לא חשבנו לרגע שהיא בעד הדרת נשים שעל זה התנצלה.
חסון רוצה שקט, זה קו אופינ י אצלה בנושאים מסוימים, כמו העוזרת של ברק כשמלאה את פיה מים.
לא הדרת נשים רוצה חסון אלא פתרונות שקט, ועל זה יצא הקצף,ועוד כמה דברים "קטנים".

74 עירית לינור תתבישי.  (לת) גבר גבר
  • 15:10
  • 02.02.12

75 גם אני האזנתי להתנצלות כוללנית של חסון בשני משפטים. יעל
  • 15:18
  • 02.02.12

אני נגד הדרת נשים דעו לכם אמרה חסון.
זו התנצלות לספור שספרה והפתרון המקובל עליה? זו זריית חול בעינים.
אנחנו לא מטומטמים אילה חסון. התכוונת למה שבדגיוק אמרת. הרי לכם פתרונות טובים למצבים כאלה.

76 ל61 יונה, אכן אורית קמיר כל הכבוד לה שענתה היטב לחסון. אורה
  • 16:19
  • 02.02.12

אורית קמיר ענתה לחסון היטב. קולה המזלזל של חסון שאיש לא יודע מה השכלתה, מעיד כאלף עדים על גישתה ועל התנצלות שהיא לא התנצלות.

77 ד"ר אורית קמיר חוטפה טון דבור מזלזל מחסון. על זה גם התנצלות לא תזיק.  (לת) אורה
  • 16:20
  • 02.02.12

78 צודקת לבד מעירית לינור דורון
  • 16:36
  • 02.02.12

שם לא היתה הטרדה מינית, והבחורה אכן היתה לא אתית.
היא ניהלה רומן עם מרצה (ע"פ עדותה לא הייתה שום כפייה), ולאחר שזה נגמר ולא יפה, ניצלה את הרגישות המוצדקת של המערכת.

79 את כל כך לא בכיוון של מה שקרה שם, אין לך שמץ של מושג לשכה
  • 16:38
  • 02.02.12

מה באמת קרה בלשכה ולמה הוא עשה את מה שעשה, קצת תחקירנות, מעט עבודה, בלי הרבה מאמץ, הייתה מגלה לך מה באמת קרה בלשכה ואז לא היית מלהגת ומתקשקשת סביב תיאוריה הזויה שאין לה קשר למציאות, ואני לא מתכוון להגיד שאשל לא אשם, נהפוך הוא לגמרי, רק הכיוון שלך בכלל לא בכיוון. כדאי לבדוק את המציאות לפני שכותבים עלאק מאמר

80 בארץ הגברים יש גברות גרועות .חסון חטאה לא רק במקרה זה. קוראת הארץ
  • 16:40
  • 02.02.12

חסון לא נראית לי שונאת נשים. התנהלותה כעיתונאית מקוממת רבים מאתנו. היא כבשה לעצמה את התקשורת בחוצפתה ,בסגנון דבריה, בהשתלטות יומיומית על כל פינה של רשות השידור, במלחמה בלתי מתפשרת וגסת רוח באשכנזי ,בלקוקים שלה לברק, ועד מהרה קבלה את שכרה מהגדולים. נסיעות בלעדיות רק לחסון. למה? אכן היא ממתק ומקבלת ממתקים.
אסור לחסוך בקורת ממנה רק בגלל שהיא אשה, ואורית קימור נתנה את מה שמגיע לה לחסון. אולי מעט מדי.

81 אורית קימור זכתה ליחס מזלזל מחסון שלא מגיעה לקרסוליה של קימור. חנה
  • 16:44
  • 02.02.12

זאת תגובה של עיתונאית לדעה אחרת? תתבישי חסון.

82 העלת את הנושא לרמה עקרונית וגבוהה. כל הכבוד לך.  (לת) מגיב
  • 16:50
  • 02.02.12

83 אילה חסון, מרחת התנצלות. למעשה לא התנצלת. מגיבה
  • 16:56
  • 02.02.12

לא התנצלת על הדברים שאמרת ברחל בתך הקטנה.
פרשת אותנו לא נכון, והתנצלת לא על דבר שלא אמרנו לך.
נשארת תקועה עם מקרה שהכרת ועם הפתרון שמצא חן בעיניך. ממש מקומם.
כלום הפתרון הזה מתאים לכל מקרה?
הטון המזלזל של דבריך לאשת האקדמיה מקומם מפה ועד הודעה חדשה וזו לא פעם ראשונה שאת מזלזלת בבני אדם.ועוד סחבת אתךשני גברים נרפים לרצונך.בושה בושה.

84 אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר? מגיב
  • 17:09
  • 02.02.12

חסון ,אבדתי את האמון בה כבר לא מהיום. השתן עלה לה לראש.

85 בארץ הגברים דרושות לנו יותר מתמיד נשות תקשורת לוחמות.  (לת) שולה
  • 17:11
  • 02.02.12

86 שכחת לציין את האופציה ההגיונית ביותר ישעיהו
  • 17:59
  • 02.02.12

הוא עזר לה. היא מחבבת אותו. ולמרות שהוא לא התנהג כיאות כלפיה היא מעדיפה לסלוח לו על התנהגותו המחפירה. כפי ששכיח בהמון מקרים בין מכרים וידידים, אנשים לא רצים על כל דבר ועניין להתלונן, תלוי מה חומרת המעשה ומהו עומקהקשר בין התוקף לקרבן

87 חיים ומות ביד הלשון. אילה חסון לחשבון נפש על התנהלותה כעתונאית . קורא הארץ
  • 18:09
  • 02.02.12

לפי התגובות שקבלה חסון מארגוני הנשים ,וממגיבים, חסון צריכה לעשות חשבון נפש מעמיק על התנהלותה כעיתונאית שיש לה חלק שמן בתקשורת.

88 כשהדתיים הגברים שולטים בחיינו ובמותנו יש בעיה.  (לת) מגיב
  • 18:10
  • 02.02.12

89 מדובר היה בדרך הטיפול במקרה, שאיננו מקרה יחיד. התבאסתי מחסון ב"הכל דבורים "
  • 18:24
  • 02.02.12

חסון העלתה את דרך הטיפול "בממתק" כפי שכנתה את האשה, איזו מין צורת דבור זו? היא הסכימה הסכמה מלאה עם דרך הטיפול, ועל זה לא התנצלה. זה ממש מקומם. תוכנית של שעתיים והנושא שוב לא עלה על הפרק.

90 נשים שובניסטיות הן מכה איומה.  (לת) חושבת
  • 18:25
  • 02.02.12

91 דרך הטיפול במקרים אלה בוודאי לא כפי שהציע חסון והצוות שלה.  (לת) חסון מקוממת.
  • 18:27
  • 02.02.12

92 בלי אורית קמיר ,התגובה הנוראית של חסון היתה נשארת ללא תגובה.  (לת) חושבת
  • 18:28
  • 02.02.12

93 העוולות נגד נשים זה נושא רחב. אין תחום מחיינו שאין בו עוולות נגד נשים. רנה
  • 18:32
  • 02.02.12

תהיי יפה ותשתקי, שקט רוצים הגברים.
מה לגבי משכורות לנשים שנמוכות מאלה של גברים?

94 מה שקרה בלשכה לא ידוע ידוע רק שיש סרוב להעיד.לכן המאמר מצוין.  (לת) רנה
  • 18:34
  • 02.02.12

95 מאות מקרים של נשים שלא מתלוננות וקבלו עצת אחיתופל לשתוק.כמו שנתנה חסון.  (לת) נדהמתי.
  • 19:21
  • 02.02.12

96 תגובת חסון וקריסטל למקרה, היא שערוריה. עדוד נשים לא להתלונן כדי שיהיה שקט. מירה
  • 19:26
  • 02.02.12

שניים מבכירי העתונאים שלנו העדיפו שנשים תשתוקנה ותעבורנה לסדר היום.
בדיוק הפוך למה שרצוי. לא הדרת נשים יש כאן, אלא העדפת שקט תעשיתי.

97 נרי , העיקר, יש לעודד נשים להתלונן ולא לשתוק. אלפי נשים בכל מגזר סובלות. מאוכזבת
  • 19:30
  • 02.02.12

ארגוני הנשים לא מעודדות תלונה. להיפך, ה ן מגלות מה הסבל הכרוך בזה. איזו מין חב רה אנחנו רוצים? תגובת חסון את קיסטל את היועץ תקשורת חרפה. עדוד להרמת ידים והסתרת נאשמים.

98 ראש הסגל עוד לא נמצא אשם. אבל יש אשה שלא רוצה להעיד. היא לא יחידה . דנה
  • 19:40
  • 02.02.12

נתחת יפה את האפשרויות. המדהים הוא שכל הסביבה משפחה, חברים, חברים לעבודה , ארגוני הנשים, כולם לא מעודדים במצב הזה להעיד. צריך אומץ לב לעשות זאת. אז מי יעודד להתלונן?
צריך להעבור מסר חזק מאוד: תתלוננו. אז מה עשתה חסון? עיתונאית בכירה של רשות השידור שקולה נשמע יום יום? קשה להבין. ומתנצלת על מה?
הדרת נשים הוא ענין כוללני, פה מדובר על מצב ספציפי ולא על הדרת נשים כוללנית. חסון ברחה מהטעות הנוראה שעשתה.

99 הנשים בעבודה ומחוצה לה משדרים מיניות בלבוש, עיכסוס, במגמה לגרות את הזכרים. כמו בטבע, שם נענית הנקבה לחזק שגבר על כל הזכרים, כך בהוויה האנושי. אין מה לעשות נשים נמשכות לכוח כדבר טבעי, כיון שהן סבורות שיצר הפריון הבלתי נשלט שלהם, ימומש בשלמות אם החזק יפרה אותה.  (לת) שוביניסט
  • 19:42
  • 02.02.12

100 חכמים הזהרו בדבריכם, קל וחומר עיתונאים יהירים, כמו חסון וקריסטל.  (לת) יהודי
  • 19:46
  • 02.02.12

101 להסיר את "הממתק " אמרה חסון. אני הייתי מסירה אותה מהתקשורת.  (לת) אלה
  • 19:54
  • 02.02.12

102 הכל חינוך לדמוקרטיה ששר החינוך חסל אותו. דמוקרטי
  • 20:09
  • 02.02.12

המורים מקבלים פקודות יום יום משר החינוך ולא שותפים.
התלמידים מקבלים פקודות מה ללמוד ולאן לטיל.
המנהלים שותקים, ההורים שותקים ,אסור להתלונן זה ה מסר.
אז למה שנשים תתלוננה?

103 בארץ הגברים תתנהגי כשצריך ,כגבר ואל תשתקי.  (לת) מציע
  • 20:44
  • 02.02.12

104 האזנתי למשדר המדובר והזדעזעתי . להרחיק את חסון וקריסטל מהתקשורת.  (לת) קרן
  • 21:50
  • 02.02.12

105 סוף סוף מאמר רציני של הארץ, בנושא נשים שכל כך חסר בו.  (לת) קוראת הארץ
  • 21:51
  • 02.02.12

106 או שתהיינה מודרות או עגונות או נשכחות  (לת) סוף הספין ההזוי
  • 22:45
  • 02.02.12

107 הוכח כי אין קשר בין אופן לבוש האישה לבין הטרדה מינית. ההפך ...  (לת) מטרידים מזהים נשים פגיעות
  • 23:42
  • 02.02.12

108 אחרי שעמדת לצידם של לפיד האב והבן בגלל קשרייך האישיים, שכן דעותיהם אמורים להיות רחוקים מאוד מדעותייך, כבר קשה להתייחס לדברייך ברצינות  (לת) מישהי
  • 23:56
  • 02.02.12

109 אילה חסון מכבש לדעותיה בכל נושא. לא תשקוט עד שתגיד המלה האחרונה. דמוקרט
  • 08:03
  • 03.02.12

אילה חסון משליטה את דעותיה וכל האמצעים כשרים. האנשים שהיא בוחרת
ויהיו בראש אחד אתה, זלזול בדעות של אחרים, בפרשת אשכנזי כמה ערבים ומלה אחרונה בישראל היום.יש לגנות את המצב הזה בכל לשון של גינוי, זאת מדינ ה דמוקרטית

110 לקרא לאילה חסון לסדר, ולהחליף אותה ביומן. יותר מדי זמן היא שם. מגיב
  • 10:23
  • 03.02.12

חסון מתנהגת לא לפי איך שעיתונאי במדינה דמוקרטית צריך להתנהל.
אני ואפסי, אני יודעת טוב יותר מכולכם.תגובתה לאורית קימור בזלזול מזעזעת. דוקטורים לא עושים לה טוב. למה מי י את חסון? מה השכלתך?
במה את מומחית? לא מצאנו שאת גאון הדור.

111 מאמר מעולה , חסון כשלון.  (לת) מגיב
  • 10:35
  • 03.02.12

112 התלונות על התנהלותה של חסון לא מהיום. אבל כנראה שאין עם מי לדבר ברשות השידור  (לת) מגיב
  • 10:37
  • 03.02.12

113 מי ראה צדיק בוכה? סמי אלקיים
  • 15:39
  • 03.02.12

רבנים וצדיקים, וגדולי תורה, כאשר קורה אסון לבנינו, אומרים שלא שומרים מצוות, על כן מיטב בנינו הולכים,
כל התארים מצדיק ועד שליטא, הם אשר מביאים עלינו אסונות, מפני שהם בני אנוש מתנשאים, אי שם באפלה מעשהם קשים ויש רסיסי טומאה בהם,
ראיתי צדיק בוכה על העוונות שלו, ואין בו האומץ לשתף את המאמינים במה
העוון?
יהיה שלום על עם יעשראל אמן
סמי אלקיים

114 להחליף את חסון ביומן ובהכל דבורים. מצתה עצמה.  (לת) מתנגד לעיתונאי חצר.
  • 17:27
  • 03.02.12

פרוייקטים מיוחדים