ביבי לא למד לבחור חברים

לפני 14 שנה ריאיינתי היסטוריון ירושלמי נבון, קשיש וגדול מהחיים: בן ציון נתניהו. בהיותו איש אמת, לא חסך ממני פרופ' נתניהו את האמת: הבעיה הגדולה של בני בנימין, אמר, היא חוסר היכולת שלו לבחור באנשים ראויים.

כפי שנבואת המלומד בעניין איראן התקיימה, וכפי שנבואתו בעניין שקיעת המערב התקיימה, כך התקיימה גם נבואתו בעניין בנו בנימין. העובדה שבן-הפרופסור אינו יודע לבחור באנשים ראויים ולעבוד עם אנשים ראויים היא המכשלה הגדולה שלו. ראש הממשלה הוא אדם מוכשר מאוד, בודד מאוד וחף מאינטליגנציה רגשית. העיוורון המוחלט שלו ביחס לבני אדם וחשדנותו המופלגת כלפי בני אדם גורמים לכך שאין הוא מצליח לממש את הכישורים שבהם ניחן.

מנקודת המבט האישית שלו, נתניהו הוא הצלחה מסחררת. הוא רצה להיות ראש ממשלה, והיה לראש ממשלה. הוא גורש מלשכת ראש הממשלה, וחזר אל לשכת ראש הממשלה. הוא הקים ממשלה שנייה חזקה ויציבה. הוא נבחר השבוע בפעם הרביעית לעמוד בראש הליכוד. בשלוש השנים האחרונות הצליח נתניהו למוטט את אמונת השמאל בשלום, והוא בדרך למוטט את אמונת העולם בשלום. הוא הצליח לשכנע גם את האמריקאים וגם את האירופים, שהנושא המרכזי על סדר היום הוא איראן. הוא עשה בית ספר לברק אובמה ועשה בית ספר למחמוד עבאס ועשה בית ספר לציפי לבני.

יו"ר הליכוד הפך את הליכוד למפלגת שלטון הגמונית. תחת שלטונו הגבולות (עדיין) שקטים והכלכלה (עדיין) משגשגת. הישראלים המחפשים תחליף למנהיג הימין מתקשים למצוא אותו. כנגד כל הסיכויים, בנו של בן ציון נתניהו הצליח למצב את עצמו כמבוגר האחראי של ישראל.

את ההצלחה המפתיעה הזאת נתניהו זוקף לזכות מעגל קרוב של נאמנים. בשנים שבהן הכל ביטלו אותו, הנאמנים האמינו בו. בתקופה שהעולם התעמר בו, הנאמנים עמדו לצדו. האיש הרדוף והנרדף המכהן כראש הממשלה חש, שרק בשלושה-ארבעה נאמנים הוא יכול באמת לבטוח. הם אלה שתמיד היו אתו ותמיד יהיו אתו. הם אלה שמעולם לא בגדו בו ולעולם לא יבגדו בו. הם אלה שנאמנותם הביאה אותו עד הלום.

במובן מסוים, נתניהו צודק. כל מנהיג זקוק לחדר הסגור שבו הוא יכול לחוש מוגן ובטוח. כל מנהיג זקוק לחוג מצומצם והדוק של מקורבים. את מה שהנאמנים עושים בעבורו לא יעשה בעבורו שום חתן פרס נובל. אבל במובן אחר, נתניהו טועה טעות איומה. אי אפשר להעמיס מדינה על הכתפיים הצרות של נאמנים יחידים. אי אפשר למשול במדינה בלא מטה מאורגן ומסודר. אי אפשר לנהל את ישראל כפי שמנהלים חנות מכולת.

בן-הפרופסור יודע זאת. בשיחות סגורות הוא מודה, שבלשכתו יש רק ארבעה-חמישה אנשים ראויים. הוא מודע לכך שהלשכה פגומה ופרובינציאלית. ובכל זאת, בשל אותו ליקוי חמור שעליו הצביע אביו, נתניהו ממשיך בשלו. זה שלוש שנים שראש ממשלת ישראל פועל בתוך סביבה אנושית ירודה, שאינה הולמת אותו. זה שלוש שנים שראש ממשלת ישראל מתפקד בלא צוות, בלא סגל ובלא מערכת. המדינאי המחונן נתניהו מנהל ומתנהל באופן מחפיר.

כולנו מייחלים לכך, שנתן אשל ייצא מפרשת-אשל צחור כשלג. אלא אם כן יוכח אחרת, ראש הלשכה זכאי. אבל הלשכה עצמה אינה זכאית. המשרד החשוב ביותר בישראל הוא היום משרד חובבני, גחמני ותזזיתי. יש בו כמה וכמה כוכבים, אך שולטים בו שיקולים לא ענייניים, לא מקצועיים ולא ממלכתיים. אין שום דמיון בינו לבין המערכות האיכותיות של הבית הלבן, דאונינג 10 והאליזה. לכן, כאשר הערפל יתפזר ופרשת אשל תהיה מאחורינו, יהיה על נתניהו לעשות סדר בסביבת העבודה שלו. אחרי שנים של עליבות ובינוניות, הגיע הזמן למצוינות בלשכת ראש הממשלה.

Read this article in English: Netanyahu's corner grocery

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אוהב אותכם רוני
  • 02:31
  • 02.02.12

מר בנימין נתניהו וחברו שר הבטחון אהוד ברק , שיזכו לשנים רבות של בריאות ואושר. אמן.

02 בזכות נתניהו ישראל חיה על אוברדרפט מדיני ובטחוני - השקט היום הוא כמו השקט של לפני מלחמת יום כיפור, הכלכלה בשגשוג אך גם יכולה להישבר בקלות צחי
  • 02:43
  • 02.02.12

ביבי לא משהו, ולא צריך לתרץ זאת בלשכתו

03 קח אותי ביבי!! קוביט
  • 02:51
  • 02.02.12

למה לחפש רחוק כאשר כאן ממש מתחת לפנס נמצא ארי שביט אדם ברוך כשרונות {לדעתו} היכול להצעיד אותך קדימה {או לא}שימשיך להמטיר סופרלטיבים תוך חנפנות מגעילה ויעזור ל"נרדף" לקבור את כולנו צריך רק להחליף את חדרי הלשכה באולמות ע"מ שיוכלו להכיל את האגו של שניהם

04 יש לו את שרה'לה היועצת הניצחית והיחידה שלו. ישראלי
  • 03:03
  • 02.02.12

הוא פועל לפי גחמותיה וכך אכן הוא נראה.גם אם אין מישהו טוב ממנו צריך לסלקו ממשרתו מהר ככל האפשר. כי בנפשינו הדבר.

05 אם יש לביבי אותך, הוא לא צריך אף אחד. אבינו
  • 03:05
  • 02.02.12

חוסר היכולת לבחור באנשים ראוים, יותר משהיא מלמדת על האיש עצמו,
הרי שהיא מלמדת על האנשים שסובבים אותו.
כשם שביבי היה "הראשון שזיהה .......".
זכורני שגם אתה היתה הראשון שזיהה את ביבי לפני 14 שנה.
ניתן להניח שאתה רואה את עצמך כאחד הנאמנים שהלכו איתו בארץ ציה ומדבר.
עברן כבר 14 שנה. מספיק זמן כדי לעמוד על טיבו של אדם מכוח מעשיו ולזנוח
תיקוות בשל כישוריו.
כישורים מבטיחים עשיה.
באין עשיה, כנראה שלא היו כישורים.

06 ארי שביט כלל אינו מתיחס לבעיה האמיתית של ביבי משה לופיאנסקי
  • 03:12
  • 02.02.12

מטרתו האמיתית של ביבי היא הספוח של כ-2000 קמ"ר מהגדה. אני מניח שאת זה מבין ארי שביט אך הוא שותק !
מדוע? ועד מתי?

07 כל כך נכון ג. שפר
  • 05:14
  • 02.02.12

כל כך חד כל כך ברור כל כך כואב להבין זאת

08 אם אשל אשם. לא מאחל שיצא זכאי.  (לת) דניני
  • 06:10
  • 02.02.12

09 בא לקלל ונמצא מברך  (לת) בלעם
  • 06:23
  • 02.02.12

10 2 הערות: 1 - הבעייה הגדולה של בנימין נתניהו איננה אי יכולתו לבחור חברים אלא המגלומניות שלו. והיא גם הצרה הגדולה של כל הישראלים. 2. כולנו מייחלים לנתן אשל שייצא צחור כשלג? אני ממש מקווה שזה יסלק את האיש הרע הזה, הגלותי, הלאומי, המאכר ממרכז הכוח. הלוואי, ויפה שעה אחת קודם  (לת) נתניהו בעד ניתאי ובנימין בעד בנג' ושניהם בעד ביבי וכולם נגד מדינת ישראל
  • 06:35
  • 02.02.12

11 מסעות בנימין בלשכה האפלה רויטל גולדפיש
  • 06:45
  • 02.02.12

אין לי ספק, כי נתניהו משתמש בעבודתו בלשכה אפלה (קאמרה אובסקורה) בבניית הפרספקטיבה של הישראליאנה, אך לכלל מהות החורגת מסקיצה ראשונית - טרם הגיע.

12 בעייה פסיכולוגית עמוקה לא ניתן לפתור על ידי עצה, אפילו אם היא טובה  (לת) נתניהו זקוק לסיעור מוחות רציני
  • 07:04
  • 02.02.12

13 איזה דיקטטור דמיקולו זה רושממשלה שמכריח רק 75% להצביע בשבילו?  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 07:29
  • 02.02.12

14 הסביבה הירודה אולי אינה הולמת אותנו, אולי, אבל בהחלט הולמת אותו את ראש ממשלתינו.  (לת) המציאות אינה סלחנית
  • 07:31
  • 02.02.12

15 ארי אתה ובן ציון לא מבינים את ביבי ככה הוא רוצה לעבוד זה בחירה שגויה זו בחירה
  • 07:38
  • 02.02.12

מכוונת היא אולי לא איכותית לפי אמות המידה שלך אבל זה מה שהוא רוצה וזה גם מה שהליכוד והימין מסוגלים להנפיק מה רצית יצחק נבון ובן גוריון מעבר לזה ביבי לא כזה עילוי היה מזל רק עם פישר שכולם באוצר סרים למרותו וכל השאר על הפנים אובמה ומרקל מתעבים אותו אהבה של שלדון לא מספיקה לפאר אותנו בעולם

16 גם בת זוג הוא לא יודע לבחור  (לת) דוד מרעננה
  • 07:43
  • 02.02.12

17 אין לביבי חברים, רק אנשים שהוא משתמש וזורק, כמו העוזרת בית שלו.  (לת) צבי
  • 07:45
  • 02.02.12

18 הנבונים מתרחקים ועוזבים את ביבי לפני שהוא עושה להם את זה  (לת) צבי
  • 07:46
  • 02.02.12

19 לכתוב על ביבי כתבה שלמה על אי יכולתו לבחור חברים מתאימים,מזכירה את טיעוני טרור תג מחיר- להצדקת מעשיהם כ"חופש הביטוי", או את דבר המשת"פ אלקין עימם-כמי שרצה להרגיע אותם ולכן מסר מידע על צה"ל הכלי הפוליטי של הממשלה. הסתאבות נורמות משך שנים של ימין נכלול הפכו את מכבסת המילים לאומנות  (לת) שומר חוק
  • 07:50
  • 02.02.12

20 לביבי הישגים? איפכא מסתברא! מחדליו גרמו לכך שהפכנו למצורעים בין אומות העולם. אסון המשט צרף את תורכיה לאויבנו. החיזבאללה והחמאס הקימו צבאות סדירים בעלי דוקטרינה צבאית שעשתה לנו בית ספר בלבנון השנייה. מחסניהם מתפוצצים מטילים מודרניים, ואת המחיר ישלמו, ביום פקודה, כשיגרה, הפראיירים שמשרתים במילואים, שעה שמאות אלפים ישארו ספונים בישיבות מחד, והפוליטיקאים ינוסו למקלט האטומי שבנו לעצמם. גם את שלטונו היציב לכאורה, הוא קנה בג'ובים שהעניק ל38 פונקציונרים בממשלה חסרי ערכים כמותו! למה ביבי משקר את מרקל , אובמה סרקוזי, את עצמו ואת אומתו? זאת משום שהוא מריונטה שלא חי לפי שטבעו אלא לפי טבע האחר בין אם זה עובדיה יוסף, ליברמן, או אלישיב ששולטים בו מכוח היכרותם את יצריו השלטוניים. ומי שלא חי את האני העצמי שלו מגיע לאובדן זהות, ניכור עצמי ושיגעון גדלות, ואז מי ישורנו?  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 07:53
  • 02.02.12

21 ואי ואי ואי, הדברים כ"כ נכונים לעניין ברק...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:58
  • 02.02.12

  •   ! אזרח מודאג
    • 20:07
    • 02.02.12

    מסכים לכל דברי זלמן הפנסיונר ואוסיף: איך עיתונאי מרשה לעצמו להחניף ולתקוע את לשונו כל כך עמוק ברקטומו של הביבי חדל האישים, הבקושי רואה לטווח הקצרצר. ולזה עיתונאי יקרא. בושה וחרפה.

22 כל בתי הספר שהוא עשה יעלו לנו בדמים ובאבדן המדינה הפכת להיות חסיד שוטה של הטיפשות.  (לת) מסמר חלוד
  • 08:12
  • 02.02.12

23 חבל שארי שביט לא הביא את הדברים שאמר בן ציון נתניהו. אני נוטה להאמין לדברים שאומר בן לאביו בחדרי חדרים. לשם כך, כדאי לחזור אל הדברים שחשף האב, בן-ציון נתניהו, על התנהלות הבן, בנימין. ב-2009, בעקבות הסכמת בנו, ראש הממשלה, להקמת מדינה פלסטינית, העניק האב ראיון לעמית סגל בחדשות ערוץ 2. וזה מה שהוא אמר על נאום בר-אילן: "הוא (ראש הממשלה) לא תומך. הוא תומך בתנאים כאלה, שהם (הערבים) לעולם לא יקבלו. זה מה שאני שמעתי ממנו, לא מעצמי. הוא הציע את התנאים. התנאים האלה הם לעולם לא יקבלו, אפילו אחד מהם", סיפר נתניהו האב.  (לת) מונימייקר
  • 08:35
  • 02.02.12

  •   קלים חייהם של זייפני השמאל. מונימייקר
    • 14:59
    • 02.02.12

    קיים מבחר נרחב של מגיבים מהימין שניתן לגנוב את זהותם. אבל לשווא נחפש אחר מגיב שמאלני ראוי. רובם ככולם שכירי-עט ונמושות חד מימדיות עלובות, תאבות כח פוליטי בכל מחיר (ר' תמיכתן בהצפת המדינה במהגרים ומסתננים מאפריקה). הן מונעות ע"י יצרים, דחפים ו"העדפות", וחפות מכל השקפת עולם אמיתית. הוכחה? ר' מאבקם הבלתי נלאה של השמאלנים ה"הומניסטים" להפיל את ממשלת נתניהו כדי לקבל חזרה את ממשלת פשעי המלחמה והאסונות ההומניטריים של קדימה/עבודה.
    מ.ש.ל

24 "פועל בתוך סביבה אנושית ירודה שאינה הולמת אותו"? יאן אוכל קורצא
  • 08:39
  • 02.02.12

אינני מאמין למראה עיני. הזה "הארץ"? הרי דברי חנופה כאלה למנהיג האהוב אפשר למצוא כיום רק בעיתונים היוצאים לאור במדינות טוטליטריות. כמי ששמן זית זך נוטף משפתיו קובע הכותב שראש הממשלה "פועל בתוך סביבה אנושית ירודה שאינה הולמת אותו". האמנם? באותה מידה של דעתנות אני, מענווי ארץ, מרשה לעצמי לקבוע שהמנהיג האהוב פועל בסביבה המותאמת בדיוק למידותיו והולמת אותו ככפפה ליד - והוא עושה זאת ביודעין ומתוך בחירה חופשית.

  •   זה אתה נתקלתי בתגובתך ואני רואה ששנינו מתנבאים באותו סגנון ליאן
    • 15:35
    • 02.02.12

    נכון שבניגוד לבוס שהודה שהוא אוכל במקדולנד אך רק צ'יזבורגר, לעדותו (צ'יזבורגר הוא, כידוע לחסידי הקציצה החפונה בספוגית עתירת גלוטן, המבורגר בתוספת גבינה צהובה) רוב עובדי הלשכה חובשי כיפה או פיאה נוכרית, כי כידוע "נתניהו טוב ליהודים", אך נאמניו של נתניהו מתנהלים בדיוק בדרך בה רוצה אותם האיש, מנופחים מחשיבות עצמית, לאומנים בסגנון חרד"לי, חביבי התורמים היהודים החמים, אדלסון, מוסקוביץ', אילי קזינו , שהם יעד נסיעותיהם התכופות של ראש הממשלה ועובדי לשכתו לארה"ב. האם נדמה לכותב שהתענינותו המופרזת של אחד מעובדי לשכתו באחת העובדות מפריעה לנתניהו? האם התנהגות מוסרית עניינה אותו אי פעם?

  •   תודה!  (לת) י.א.ק.
    • 17:23
    • 02.02.12

25 מי מאחורי הדברים? יוסי מזרחי
  • 08:39
  • 02.02.12

שתי המילים הנכונות ביותר בכתבה הן בינתיים (כלכלה ( ובינתיים (בבטחון).
והשאלה האמיתית שצריכנה להשאל היא מה עושה מנהיג כדי שהבינתיים הזה יהיה קבע ? נתניהו לא עושה כלום לא רק בגלל יועציו.הוא לא רוצה אידיאולוגית,וזו הסיבה האמיתית שבגללה הוא מוקף בחוסר כשרון.אילו היה רוצה אנשים איכותיים, היה צריך גם להקשיב להם,ואת זה הוא לא רוצה מפני שהוא מבין מה יגידו לו.

26 מאמר קצת הזוי HMJE
  • 08:55
  • 02.02.12

בשלוש השנים האחרונות הצליח נתניהו למוטט את אמונת השמאל בשלום... זה לא נראה לך קצת הזוי? על איזה שלום אתה מדבר? על ספיגת אלפי קסאמים ופצמ"רים שוחרי שלום שהפלשתינאים שולחים לנו מעזה כד"ש מדי שבוע.

התעלמת מההתנהגות הנבזית של המחבל אבו מאזן שאינו מוכן לנהל מו"מ אמיתי איתנו אלא רוצה לקבל מדינה בגין רוב בעצרת האו"ם מבלי לתת כל תמורה.

27 לא מקובל עלי שב'הארץ' אומרים איזושהי מילה טובה על נתניהו.אני משלם כסף כדי שילעגו לו,ישמיצו אותו ויעלילו עליו עלילות שווא.  (לת) מנוי ותיק , מדינת תל אביב
  • 09:01
  • 02.02.12

28 ארי שביט צודק צודק בת אל
  • 09:04
  • 02.02.12

הבעייה היא שלא רק בימין אין לו מתחרה אלא במדינה כולה. לכן כל כך חשובה העצה שלך. אני מאוד מקווה שהוא יפיק את הלקחים המתאימים. אבל איך לעזאזל עושים זאת??? לקחת אולי את ארי שביט כיועץ לשינוי???

29 הדג מסריח מהראש...  (לת) דיג
  • 09:07
  • 02.02.12

30 המחונן שמתנהל תחת טרור מביתו הפרטי- ואנחנו אנא אנו באים? איריס
  • 09:12
  • 02.02.12

הבעיה שרוה"מ נמצא בסוג של טרור מבית: כדברי העדויות המתפרסמות הבוקר ויוצאות מתחום הרכילות שניסו ל"מכור" לנו: "אשל הסביר את העובדה שהוא עוקב אחריה [ר] בכך שהדבר נעשה בשליחותה של רעית רוה"מ, שרה נתניהו"... .שרה נתניהו תאפשר את עבודתה בלשכה". החמור מזה, הוא שרוה"מ יודע מיהם הראויים ומי הם הפגומים אבל הוא ממשיך לחיות בסביבה המטילה עליו פחד וטרור

31 בדיוק הפוך. בלשכה יש אנשים מצויינים שביבי בחר בקפידה וארבעה מקורבים שהם בושה למדינה והם ששולטים. ובסופו של דבר, הדג מסריח מהראש. די לחנפנות!  (לת) י. הנדל
  • 09:16
  • 02.02.12

32 שאלה יותר חשובה, ומענה לה אין. מאיר
  • 09:20
  • 02.02.12

האם בן הפרופסור להיסטוריה, שהוא בעל תודעה הסטורית כשלעצמו, יודע איזו ישראל הוא רוצה, ומנסה להגשים את החזון?
לי הוא נראה כנהג אוטובוס מיומן שיודע לתמרן את הכלי ללא רבב, אך כשהנוסעים שואלים אותו "לאן?" הוא עונה "תעלו, תעלו, העיקר הנסיעה".

33 זה לא האנשים זו האגנדה הם כמו כפפה לביבי.הם בדיוק בראש של ביבי. מגיב
  • 09:27
  • 02.02.12

לא הסכמתי אתך.

34 ביבי כטיפוס די פסיכופטי צריך לידו מלקקים. הוא אינו יכול לשמוע אמת, לא יכול להביט בעיניים של אנשים רציניים וזאת עובדה, חשדן בצורה מטורפת, רואה את העולם כולו מתוך דמותו שלו ושבוי אסיר גם בתוך עצמו וגם על ידי שרה שהפכה אצלו להיות תחליף האימא  (לת) דן
  • 09:34
  • 02.02.12

35 א. אתה צודק ב-100%. ב. מי אשם? ג. אז איך מתקנים את המצב. להלן: א' כמה שהמצב גרוע - עדיין המשחק פתוח ואפילו לא הגיע למחצית [ יש 90 דקות - נכון?]. ב' אתם! אתם העיתונאים משסים בנתניהו את כל הכלבים ונובחים ונובחים עד כלות, עד שלא נשאר איש הגון ומסור ומוכשר שמוכן ללכת איפה שהכלבים נובחים. תפסירו לקרוא לו :"ביבי" אלא "ראש הממשלה" וזה אחד הדברים. מה זה ביבי? הוא חבר שלך?. ותקרא את כל המאמרים האישיים נגדו כשלא הייתה עילה בכלל. אז תעשה רוורס וסע אחורה ותקח מפתח שבדי ותתחיל לתקן. כתוב איך לקח מדינה בפיגור ועשה ממנה בונבוניירה. רק אז - רק אז, אולי יתחילו אנשים מוכשרים באמת, וטובים והגונים ויישרי דרך ובעיקר אנשי מקצוע מיומנים להיות מועמדים. צריך רק לכתוב אמת. ולא כמו ההוא ה"אתרוג" שהרס את המדינה לשש שנים. \נ.ב. סתם: אמש רצחו מצרים 76 מצרים במגרש כדורגל. סתם].  (לת) אלי מייזליש
  • 09:41
  • 02.02.12

36 אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה.  (לת) פרקי אבות
  • 09:42
  • 02.02.12

37 מספר 4 את לא צריכה כך להתאמץ להוכיח את חוכמתך שי
  • 09:50
  • 02.02.12

הנשים יותר חכמות מגברים אבל מה זה הסלט מילים שגיבבת בתגובה שלך

38 ביבי לא למד דבר. לא למד לבחור בשלום ,רווחה ,ולהיות ראש ממשלה של כולם. מגיב
  • 09:50
  • 02.02.12

מי שבוחר בשלום בוחר פרטנרים מתאימים.
מי שבוחר ברווחה בוחר פרטנרים מתאימים.
מי שבוחר בדמוקרטיה בוחר פרטנרים מתאימים
אבל ביבי בחר בכסא.

39 מסכים קובי
  • 09:51
  • 02.02.12

לכל מילה וחבל שביבי לא עשה מכהונתו הראשונה ובטח לא בכהונתו השניה והיות ואני תומך בו מראשית עלייתו אני מקווה שיעשה זאת בכהונתו השלישית

40 בזמנו אמר האבא של ביבי בנציון - שביבי לא מתאים להיות ר"מ אלא רק שר החוץ  (לת) מצ'לס
  • 09:55
  • 02.02.12

41 סתירה מסוימת בדברים עפר
  • 09:57
  • 02.02.12

אם אכן ביבי לא מסוגל לבחור אנשים טובים, איך הצליח (ע"פ ארי שביט) למצב את עצמו כשליט יחיד במדינה שכל כך מסוכסכת עם עצמה, עם שכניה ועם ידידתה הגדולה? יתכן שהחלקיק החסר לפתרון "התעלומה" הוא חלקיק ממין נקבה...? הבהרה: מעולם לא בחרתי בביבי ולעולם לא אבחר בו. כמו כן, אני יודע (מהתקשרות) שבלשכות שלו תמיד היתה "דלת מסתובבת".

42 ביבי פגום בהרבה יותר מובנים מאשר הבעייה היחידה הזו אשר מהסמול
  • 09:58
  • 02.02.12

גם לא הייתי מעמיס עליו את כל הנתונים הרגעיים האלה שאתה מונה לזכותו ושרובם לא עובדתיים- מצב האמונה בשלום, אובמה, מי שכנע את מי בעניין איראן, נתוני הכלכלה והשקט בגבולות. כל אלה מורכבים מידי בשביל לייחס אותם לבנאדם אחד. מעבר לכך ביבי הוא לא מנהיג חזק באמת. לטובת האשלייה הזו אפשר לרתום רק עניין אחד: הימין היום מסוגל לחסום את גוש השמאל אבל בתוך כל זה ביבי כבול לגחמותיהם של מדינאים סוג ג' כמו ליברמן ואלי ישי וספקטרום הפעילות שלו הוא צר מאוד. לכן, אם נמדוד את ביבי לפי הישגים משמעותיים, נגלה למשל שהוא עשה שלום עם בית הנבחרים האמריקני, שם נאם וקיבל מחיאות כפיים. אלה הישגיו.

43 אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה.  (לת) פרקי אבות
  • 10:16
  • 02.02.12

44 לביבי הישגים? איפכא מסתברא! מחדליו גרמו לכך שהפכנו למצורעים בין אומות העולם. אסון המשט צרף את תורכיה לאויבנו. החיזבאללה והחמאס הקימו צבאות סדירים בעלי דוקטרינה צבאית שעשתה לנו בית ספר בלבנון השנייה. מחסניהם מתפוצצים מטילים מודרניים, ואת המחיר ישלמו, ביום פקודה, כשיגרה, הפראיירים שמשרתים במילואים, שעה שמאות אלפים ישארו ספונים בישיבות מחד, והפוליטיקאים ינוסו למקלט האטומי שבנו לעצמם. גם את שלטונו היציב לכאורה, הוא קנה בג'ובים שהעניק ל38 פונקציונרים בממשלה חסרי ערכים כמותו! למה ביבי משקר את מרקל , אובמה סרקוזי, את עצמו ואת אומתו? זאת משום שהוא מריונטה שלא חי לפי שטבעו אלא לפי טבע האחר בין אם זה עובדיה יוסף, ליברמן, או אלישיב ששולטים בו מכוח היכרותם את יצריו השלטוניים. ומי שלא חי את האני העצמי שלו מגיע לאובדן זהות, ניכור עצמי ושיגעון גדלות, ואז מי ישורנו?  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 10:31
  • 02.02.12

45 חוסר אינטיליגנציה רגשית זו רק אחת מהבעיות שלו. נתניהו לא מנהל אלא מנוהל, הוא לא מנהיג אלא מונהג. הוא חלש וחולשתו ניכרת בכל תחום שהוא מעורב בו. נאומיו עושים רושם רק על אלה שלא רוצים לדעת או שלא אכפת להם. הוא איש חלש וניתן להשפעה. הוסף את האישה שלצידו ותקבל את התוצאה שהביאה עלינו את צרת המתנחלים, למשל. ההישגים שמייחסים לו הגיעו עקב היענותו ללחצים שבמקרה, רק במקרה, היטיבו בכמה תחומים, אך לא לעולם חוסן.  (לת) על הפנים
  • 10:36
  • 02.02.12

46 קשקשת נוראית. האבא היה קיצוני מהבן.  (לת) מגיב
  • 10:36
  • 02.02.12

47 מי שבחר מתאים מאוד לאידיאולוגיה שלו. היטיב לבחור. דן
  • 10:37
  • 02.02.12

קשקוש גדול דמגוגי של ארי שביט כה רגלו.

48 הפרופסר היה קיצוני יותר מהבן. העיקר שנפגשת אתו.  (לת) מגיב
  • 10:44
  • 02.02.12

49 טיוח אחד גדול של האמת ,פרט לבחירה האומללה בברק שהרס מפלגה קורא הארץ
  • 10:46
  • 02.02.12

הוא בחר את התואמים לא לטובת המדינה אלא לטובת הכסא. כולל ברק .

50 מי שמעונין בשלום היה בוחר בלבני וקדימה  (לת) חושב
  • 10:46
  • 02.02.12

51 ביב י לא למד דבר מכשלונו הקודם ראש ממשלה של מחנה אחד. בושה.  (לת) מגיב
  • 10:48
  • 02.02.12

52 טרור תקשורתי ו"אווירת ערפדים". מונימייקר
  • 11:47
  • 02.02.12

טרור תקשורתי ו"אווירת ערפדים" נגד רה"מ בכלי התקשורת המרכזיים הביאו לכך שלשכתו מתנהלת כיעד מבוצר בלב מחנה האויב. נכון שנתניהו זקוק לאנשים מוכשרים, אך רק מעטים מאלה, אם בכלל, יאותו לשרת בלשכתו בתנאים כאלה. וזה בדיוק מה שמפעילי אווירת הטרור בתקשורת העוינת מקווים להשיג.

53 ביבי למד יופי לבחור חברים שיחזיקו לו את הכסא.  (לת) מגיב
  • 11:50
  • 02.02.12

54 דווקא את זה הוא למד היטב. ומאבא את האידיאולוגיה שלו. מגיב
  • 12:18
  • 02.02.12

אתה פטפטן שצריך למלא מאמר פעם בשבוע. זה הכל.

55 סדר הוא כבר צריך לעשות ולשנות את האגנדה שלו. אחר כך לבחור אנשים.  (לת) מגיב
  • 12:23
  • 02.02.12

56 כמה אפשר ללקק לביבי? כרגיל שביט שבשבת.  (לת) דן
  • 12:24
  • 02.02.12

57 יום חמישי זה יום רע בשבילי, שביט בהארץ חסון בהכל דבורים.  (לת) מירה
  • 12:25
  • 02.02.12

58 שביט אני ואפסי, נפגש עם האבא ,הבן ורוח הקודש.  (לת) יעל
  • 12:26
  • 02.02.12

59 אני לא מייחל שנתן אשל יצא צחור, אלא מייחל שיצא מהלשכה ומחיי העובדות בה.  (לת) עדי
  • 12:42
  • 02.02.12

60 לנתניהו אין קשר לשקט בגבולות ולשגשוג הכלכלי המוגבל של ישראל גבריאל
  • 12:44
  • 02.02.12

אולמרט שכב על הגד בשבילו בשני הנושאים הללו. מה שכן הוא בזבוז יוצא דופן של שנות השקט שאולמרט הביא לו, וכמו בקדנציה הראשונה , מישהו אחר ייאלץ לאכול את הזוועה שהוא משאיר אחריו.

61 ושביט? אתה אחד החברים הטובים? יוסי ב
  • 12:48
  • 02.02.12

אתה מסית מהעיקר לטפל? חלק מהספין " להלבין" את השחור? הפער הגדול בעולם בין מעמדות זו הצלחה כלכלית? המיסים הכי גבוהים בעולם , הצלחה כלכלית? בעיות ביטחון 200 אלף טילים המכוונים לישראל , הצלחה ביטחונית? דיי ללקק, תתחיל להיות עיתונאי

62 שמות ? מאורו קירש
  • 12:56
  • 02.02.12

במאמר חסרים השמות - של המוכשרים ושל המוכשרים פחות.

63 גם נשים הוא לא יודע לבחור  (לת) hunter
  • 13:11
  • 02.02.12

64 כוכב שביט , עם כולם הוא נפגש רק לא עם האמת לאמיתה. יאיר
  • 13:15
  • 02.02.12

לא שלום, לא בטחון, לא רווחה, לא חינוך הומניסטי, לכל אלה חברו האנשים המתאימים באמת.

65 קודם שיידע לבחור אישה הומלס
  • 13:17
  • 02.02.12

ואחר כך שהעם יידע לבחור מנהיג
ואז הכל יסתדר

66 מר שביט לאחר מאמר זה מקומך דדית אבות אתה יותר זקן מאבא של ביבי תפוח זהב
  • 13:22
  • 02.02.12

למי שאין מה להגיד שילך לבית אבות ,ולא יבזבז את זמנו של הציבור בשטויות שלפני 16 שנה

67 ר''מ של עם הזוי מנותק ומשיחי  (לת) שביט מדהים בהפרזותיו
  • 13:24
  • 02.02.12

68 אוי, איך שהוא יודע לבחור כמה שאתה טועה. שלמה
  • 13:27
  • 02.02.12

יכול היה לבחור את לבני וקדימה אלו רצה שלום. כל הכבוד ללבני שלא הלכה אתו.

69 שר חינוך עושה דברו של ביבי נורא. אין שר בריאות, ביבי בריא.  (לת) נחמן
  • 13:28
  • 02.02.12

70 ביבי לא מאמין לאף אחד.הוא פרנואיד.רוצה קדנציה  (לת) ביביהו
  • 13:34
  • 02.02.12

71 השבחים של שביט מזכירים את נאום 'האדרת המנהיג' של דן כנר  (לת) מנהיגנו הדגול ביבי ג'ונג יל
  • 13:43
  • 02.02.12

72 ביבי , מנהיג אמיתי . ראש הממשלה שלי !! הרוב החליט , והרוב יקבע בקלפי- ביבי לשלטון.  (לת) א
  • 14:11
  • 02.02.12

73 למה זה נשמע כמו בכיינות ? אני מדהים ומחונן רק הדבילים בסביבתי אשמים  (לת) אחת
  • 14:34
  • 02.02.12

74 אוהב אותך ביבי רוני
  • 14:39
  • 02.02.12

למערכת עיתון הארץ
הגבתי לכתבה אתמול בשני משפטים.אפשר לדעת מדוע לא פרסמתם את התגובה?אנסה שוב.
יברך אלוהים את בנימין נתניהו ואהוד ברק.אוהב אותכם

75 חנופה בגרוש שושו השועל
  • 15:00
  • 02.02.12

המאהב המאוכזב של המיץ של הזבל.

נבלה שכותב על טרפה.

76 גם אתה מאד מוכשר tuner
  • 15:03
  • 02.02.12

משכיל ואידיוט - יש חיה כזאת.
אינטליגנטי וחדל אישים - יש חיה כזאת.
ברוך כשרונות עם אבא גאון אך נטול כל יכולת מנהיגות - גם חיה כזאת יש.
גם אתה, כותב מוכשר אך מה לעשות כתבותיך הן חנופה מזוקקת, רדודות
ושקופות.

77 ביבי רונן
  • 15:12
  • 02.02.12

ארי , כל מאמר שלך ממש תענוג , אמיתי והוגן , תמשיך כך

78 מסתבר שנתן אשל, שחשבנו שהוא נבון ומלך העולם..הוא עוד חרמן מזדקן שלא שולט ביצר המציצנות שלו (לכאורה) ומתחרמן מנשים צעירות בלשכת רוה"מ..ואם יעיפו אותו דיינו, זה הישג של ממש!  (לת) אלטמן הקטן מחוף מציצים
  • 15:14
  • 02.02.12

79 עובדי לשכתו של נתניהו מתאימים לבוס ככפפה ליד אור שמח
  • 15:31
  • 02.02.12

נכון שבניגוד לבוס שהודה שהוא אוכל במקדולנד אך רק צ'יזבורגר, לעדותו (צ'יזבורגר הוא, כידוע לחסידי הקציצה החפונה בספוגית עתירת גלוטן, המבורגר בתוספת גבינה צהובה) רוב עובדי הלשכה חובשי כיפה או פיאה נוכרית, כי כידוע "נתניהו טוב ליהודים", אך נאמניו של נתניהו מתנהלים בדיוק בדרך בה רוצה אותם האיש, מנופחים מחשיבות עצמית, לאומנים בסגנון חרד"לי, חביבי התורמים היהודים החמים, אדלסון, מוסקוביץ', אילי קזינו , שהם יעד נסיעותיהם התכופות של ראש הממשלה ועובדי לשכתו לארה"ב. האם נדמה לכותב שהתענינותו המופרזת של אחד מעובדי לשכתו באחת העובדות מפריעה לנתניהו? האם התנהגות מוסרית עניינה אותו אי פעם?

80 אותם דברים אפשר היה לכתוב על קדאפי ועל אסאד ! על מה נדהמת
  • 16:00
  • 02.02.12

יכולת של טיפש להנות מנוף הררי בשעה שהוא צולל לתהום ,גם אם הצלילה ארוכה במיוחד לא אמורה להפיל כתב רציני כפי שמר שביט מתימר להיות ...ההסטוריה מלאה במנהיגים שנידמה היה שהצליחו לתחמן ולשרוד את העולם ואחותו וסיימו מול כיתת יורים כמו צ'אוצ'סקו וקדאפי . קחו את יצחק שמיר לדוגמא , אביו הפוליטי של נתניהו , רצח את הלורד מויין וגרם לנזק בלתי ניתפס לכל פליטי השואה כשצ'רצ'יל התפוצץ מזעם על רצח חברו מויין וזרק את כל היהודי משולחנו , עם אפס כריזמה ואפס יותר גדול של חזון פוליטי ,שמיר הפך לרוה"מ לתקופה של כמעט עשור (!!!) ועשה מה ?? הקים עשרות התנחלויות מטורפות שסגרו את הגולל על כל פשרה ולמעשה בבוא היום יחסלו את המדינה היהודית אחרי האינטיפדה השלישית שבסופה יחויבו היהודים (שיהפכו למיעוט ) לשתף את הפלשתינים בישראל ...ועדיין יש מספיק אנשים בישראל שמחזיקים משמיר : ענננקקק פוליטי! גאון ! טקטיקן ואסטרטג יחיד בדורו ! כל הדרך לתהום !

81 ההסטוריון הגדול מהחיים מצא לנכון ב1948 לכתוב דוקטורט על נוצרים ב NY זו גדולה זו
  • 16:12
  • 02.02.12

בשעה שכל יהודי עם מיליגרם של מוסר ונפש ציונית לקח טוריה, מכוש, אקדח, ויצא להקריב את חייו עבור צל צילה של איזושהי ישות שתהווה ביית למליוני יהודים מוכי הלם מהשואה , הלך לו זה , מר בן ציון נתניהו לניו יורק כדי לכתוב בשקט ובשלווה דוקטורט על הנוצרים בספרד , לא פחות ולא יותר ! גם לאחר מכן הוא לא הזדרז לשוב ארצה וגידל את בניו במיטב המסורת הז'בוטינסקאית ! בניו יורק כמובן ... ביבי הוא רוה"מ הכי לא יהודי והכי לא ישראלי שאי פעם כיהנו , כאשר הוא יפרוש אני חותם לכם ששהותו בארץ תהיה של ביקורים אקראיים , אני גם חותם לכם שכל ילדיו עוד 10-20 שנה אזרחים אמריקאים . נתניהו מהווה איום על מדינת ישראל יותר מנסראללה ואחמדינגד ביחד . ישראל מתפוררת לשברים , הכל יתפוצץ בפנים , הכלכלה , הערבים , החרדים , עשרות אלפי הסודנים , מתנחלים פועי חוק , הכל יתפוצץ , ביבי לא יהיה פה .

82 ביבי נתניהו בחר את ארי שביט ואהוד ברק - זה אומר הכל. לירן
  • 16:20
  • 02.02.12

מי שבוחר בארי שביט ואהוד ברק - לא יודע לבחור אנשים. אכן. כן...

83 המכשלה הגדולה של ביבי היא תאוות השלטון שלו ושל ברק חברך.די לקשקש.  (לת) אבי
  • 16:29
  • 02.02.12

84 מטה מאורגן לא עוזר למנהיג בלי חזון חיובי. להיטלר היה מטה מאורגן אז מה?  (לת) שרה
  • 16:31
  • 02.02.12

85 נתניהו תמיד נהנה מהשקט אחר הסערה שתיקנו כאן לפניו כמו מבצע עופרת יצוקה שהביאה שקט בדרום ומלחמת לבנון השנייה בדרום. בכלכלה ובחרה כולם רואים מה קורה ברחובת הארץ המדדמת הזאת. אז איפה ההצלחה של ביבי מר שביט!!!!!  (לת) אורי יעקב
  • 16:44
  • 02.02.12

86 ואפרופו "לא למד", הרבה יותר חשוב שמי שבאמת לא למד וגרוע מכך לא הפנים הוא עם ישראל שלא למד לבחור מנהיג ראוי, לא שרלטן, לא מגלומן רק מבוגר אחראי עם אינטלגנציה ריגשית ותבונה שדרושה כדי להביא ביטחון ושלום  (לת) נתניהו איש הטפלון המהפנט הלאומי, הוא התת מנהיג הרע ביותר שהישראלים היו יכולים לבחור לעצמם. בדבר אחד הוא כן הצליח: להוכיח שרוב הישראלים הם טמבלים כל הזמן
  • 16:52
  • 02.02.12

87 זה לא אשל ולא הלשכה.זה קו לאומי קיצוני נגד שלום ובעד התנחלויות. והכסא. חושב
  • 17:06
  • 02.02.12

ובעד ערעור התקשורת והדמקורטיה. ביבי אסון לעם ישראל.
ואתה מנסה לטמטם לכולנו את השכל למען מה?

88 עיתנאי בעיתון לאנשים חושבים שאינו יודע שאינטלגנציה רגשית היא יותר חשובה מכל תואר על מנת לדעת לתפקד באופן מאוזן ולהצליח. עדיף אנאלפבית מאשר ראש ממשלה נרקסיסט ובעל דימוי עצמי כל כך נמוך.  (לת) או ואבוי
  • 17:18
  • 02.02.12

89 עיתנאי בעיתון לאנשים חושבים שאינו יודע שאינטלגנציה רגשית היא יותר חשובה מכל תואר על מנת לדעת לתפקד באופן מאוזן ולהצליח. עדיף אנאלפבית מאשר ראש ממשלה נרקסיסט ובעל דימוי עצמי כל כך נמוך.  (לת) או ואבוי
  • 17:27
  • 02.02.12

90 אמור לי מי הם חבריך ?ואומר לך מי אתה !!מכוכב שביט עד בן פעור.. לא תמו מבקרים... ערדליים ירוקים
  • 17:31
  • 02.02.12

כמבקר נהולי בגמלאות,אני שמח לראות חבר חדש ב"לשכת המבקרים"",כוכב שביט שפרץ בשמי"הארץ" חילך לאורייתא איש יקר. כמו מרבית עיתונאי העיתון אתה מחלק""מחמאות" ל"אנטירעך" מצד הלא נכון של המפה.

91 הכלכלה 10 הביטחון 10 נתנייהו 10  (לת) דנה
  • 19:12
  • 02.02.12

92 ביבי בשביל רוב העם השפוי אתה מלך  (לת) חגית
  • 19:13
  • 02.02.12

93 2 קדנציות בלי מלחמות כמעט אפס פיגועים וכלכלה בפריחה אוהבת אותך ביבי  (לת) ספיר
  • 19:14
  • 02.02.12

94 ממשלות השמאל הביאו רק מלחמות הרוגים פצועים אלמנות יתומים ועניים  (לת) ציפי
  • 19:15
  • 02.02.12

95 מי שבוחר זה שרה ולא ביבי :-)  (לת) חנה
  • 19:30
  • 02.02.12

96 מדינאי מחונן??? כל יום שהוא ראש ממשלה זה הרס למדינת ישראל. הפיכת תהליך השלום לדבר בלתי אפשרי, זו הצלחה? זה מדינאי? לא! זה פוליטיקאי שיודע לשמר את כוחו הפוליטי, ותו לא. כותב המאמר ירד מהפסים, להלל כך את ראש הממשלה  (לת) על מה הוא מדבר?
  • 19:50
  • 02.02.12

97 ביבי היה ונשאר סוחר רהיטים פאראנויד!!! בן
  • 20:22
  • 02.02.12

אצלו בלשכה מתחלפים כמו גרביים!!!

היידה שרה!!

98 הוא לא יודע לבחור גם בנות זוג.ומי שמכתיבה את הפרסונות סביבו היא אשתו הידועה לשמצה.  (לת) מה הפלא שאלה המאויישים?
  • 21:11
  • 02.02.12

99 ואת אשתו הוא ידע לבחור? היא זו שבוחרת את המככבים סביבו.לשניהם חסרה אינטליגנציה ריגשית  (לת) מה הפלא שאלה המאויישים?
  • 21:12
  • 02.02.12

100 איכשהו, עוד הסכמתי לקרוא, עד למלים "המדינאי המחונן נתניהו" דניאל קלטי
  • 21:19
  • 02.02.12

ושם מאסתי בתשפוכת הזאת סופית.

101 רוב מדינות העולם היו רוצות מנהיג מחונן בסדר גודל כמו נתניהו  (לת) אפרת
  • 23:58
  • 02.02.12

102 ביבי העם איתך  (לת) צילה
  • 23:59
  • 02.02.12

103 בסקר שנערך עי אוניברסיטת מישגן נתניהו בין חמשת המנהיגים הטובים בעולם  (לת) חני
  • 00:02
  • 03.02.12

104 עד אנה?...עד מתיי?... מנדוזה
  • 00:48
  • 03.02.12

לבי, לבי לאויביו החרופים של ראש-ממשלתנו. הנה הוא הולך מחייל אל חייל ועיניהם רואות וכלות. כקברניט מנוסה וקר רוח הוא מצליח לנווט את ספינתנו הקטנה במיים הגועשים על סביבותינו, בין כרישים טורקיים צבועים ודגיי חרב פרסיים מזריי אימה, בין תמנונים אירופיאיים מתחסדים והרבה,הרבה דגיי רקק תוצרת ביית, ובכל אשר יפנה יצליח. והם, המסכנים, עיניהם רואות וכלות, ואף מרירתם כבר דבקה לחיכם. עד אנה?...עד מתיי?...

105 סטנלי פישר - בחירה מצויינת! עופר
  • 01:06
  • 03.02.12

זו רק דוגמא... הכתבה מתובלת בקצת אמת והרבה דמגוגיה והכפשות לא ראויות. חבל, כמה חבל שהכתב ה״שנון״ לא מצליח לפרגן, במקום כל הנגטיבית הזו, או שעדיף שישמור על שתיקה במקום לבייש את עצמו בעיקר...

106 מר שביט ממשלה זה לא קן של תנועת נוער- אנשים צריכים לבוא לשרת את המדינה סיון
  • 02:18
  • 03.02.12

ראש הממשלה לא אמור לפתוח מועדון חברתי בממשלה ולעשות ערבי חברה לגיבוש . לא מחפשים ראש ממשלה "חברמן" השרים צריכים לשרת את המדינה ללא תנאים לגבי נחמדותו של ראש הממשלה .ראש השממלה לא אמור להיות חבר שלהם . הם צריכים לעבוד איתו נקודה .

107 בחירת חברים איננה מעידה רק על חברים, כידוע, ומי שנסחף לימין לא יכול להיות מתוחכם בענייני אדם וחברו, כי הימין מקדש רק דברים חיצוניים: אדמה, דגל, חומה, קיר ואבן: אין יחס לאדם באשר הוא אדם, לחלש באשר הוא נזקק, ובגלל כל זה דרך הימין היא דרך אכזב  (לת) א"ד
  • 16:20
  • 03.02.12

108 מלחמות ישראל זה תלוי עד כמה מושחת המנהיג שי
  • 23:14
  • 04.02.12

מלחמה עם יהודים זה לא משהו מקרי זה שמיימי זה רוחני אם המנהיג הוא לא ראוי הוא יביא צרות על העם היהודי כל המלחמות שהיו הין בגלל שלא היה מנהיג יהודי אמיתי כמו ביבי וכו וכו אין לי עבר כח להשקיע בלתקן את הטמטום החילוני

פעילות
המלצות
הפופולריות בדעות
פרסומת