המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

כן, אנחנו מ-פ-ח-ד-י-ם

חלק מהאנשים הקוראים עכשיו שורות אלו לא יוציאו את החורף; חלק מאלה שימותו אולי לא ימותו בדרך הטבע. אם להאמין לאיומים, ההולכים ומחריפים עכשיו בקצב מבהיל, כי אז עד בוא האביב תתקיף ישראל את מתקני הגרעין באיראן. אם לדבוק בתחזיות, כי אז מאות, אולי אלפי ישראלים, ייהרגו ממטחי הטילים שייפלו על ישראל בתגובה להתקפה.

אפשר כמובן להקל ראש באיומים ובתחזיות, לומר שהרוק הוא גשם ושהאיומים נועדו רק להפעלת לחץ, אבל אפשר גם לקחתם ברצינות. אפשר גם להבין, שלאיומים בסדר גודל כזה יש דינמיקה משלהם והם עלולים להביא בסופו של דבר להתקפה, גם אם לא זו היתה כוונתם מלכתחילה. אפשר גם לחשוש שאיומים כאלה עלולים להביא למתקפת מנע נואשת מצד איראן. מנגד, אפשר גם להאמין, שההתקפה הישראלית תצליח להפליא, המטוסים ימריאו, הפצצות יונחתו, המתקנים יושמדו, ואיראן ושלוחותיה לא יעזו לתקוף את ישראל. אבל אפשר גם לחשוש מפני הסיכוי הסביר שזה לא יקרה. אחרי שאמרנו את כל זאת, צריך לומר: סכנה, מתקפה ישראלית (אולי) בפתח. וכן, מותר לפחד מפניה, צריך לפחד ממנה, פחד מוות, פחד אימים.

הרושם הוא שמרבית הישראלים לא פוחדים. איש לא נוטש בבהלה, איש לא מצטייד בבעתה. ההכרעה נותרה בידי קומץ המחליטים שהציבור רוחש להם, כהרגלו, אמון צייתני ועיוור. בנימין נתניהו ואהוד ברק יחליטו, ואנחנו נסמוך עליהם בעיניים עצומות. אנחנו לא סומכים עליהם שיידעו לטפל בשריפה בכרמל או בנעשה בלשכותיהם, אבל התקפה על איראן? חיים ובעיקר מוות בהיקף המוני שכזה? נסמוך עליהם. כך היה בכל מלחמות ישראל, טרם פריצתן. הישראלים הריעו למי שהוציא אותם אליהן, ורק בסיומן, כשהדם כבר ניגר והנזקים נערמו, הם באו אתם חשבון.

מאז 1973 היו כל מלחמותיה של ישראל מלחמות ברירה נפסדות, את כולן היא יזמה, אף לא אחת מהן היתה בלתי נמנעת, אף לא אחת מהן הנחילה לה הישגים של ממש, שאי אפשר היה להשיגם בדרך אחרת. למעשה, הן כולן הנחיתו עליה אסון, גם אם אסון גדול עוד יותר ניחת על הצד השני. המגלומנית מכולן, מלחמת לבנון הראשונה, היתה גם האסונית מכולן. כדאי לזכור זאת כשדנים במגלומניה הגדולה יותר של תקיפת איראן. גם מלחמת לבנון השנייה ומלחמת עזה הסבו לישראל יותר נזק מתועלת, אבל אלו היו רק הקדימונים למה שעלול לקרות במלחמת איראן הראשונה. זו עלולה להתגלות כמפלצתית מכולן. גם אם נקבל את דברי ההרגעה של שר המלחמה הבאה, ברק - צפוי שמאות אזרחים ייהרגו. גם אם נאמין לתחזיתו, נזכור שאין איש היודע לנבא איך מלחמה מתפתחת ולמה היא תביא.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב המאמרים ישירות לפייסבוק שלכם

גרעין איראני הוא מסוכן. כמותו גם הגרעין הפקיסטאני והצפון קוריאני, אתם למד העולם לחיות. התקפה ישראלית על איראן עלולה להתגלות כמסוכנת עוד יותר. על תוצאותיה, שרק יעכבו את פיתוח הנשק הגרעיני ואולי אפילו ימריצוהו, כבר נאמר הכל. כך גם על חיזוק המשטר באיראן בעקבותיה, על ההשלכות על היחסים עם ארה"ב ועל הסכנה של אלפי טילים על ישראל. ישראל צריכה לעשות הכל, כדי למנוע את התחמשות איראן בנשק גרעיני - הכל זולת לצאת לעוד מלחמת ברירה, לעוד מתקפת אימה. זו עלולה להתגלות כמסוכנת מכל. ההחלטה עליה נמצאת בידיים לא טובות. אי אפשר עוד לסמוך על ארה"ב שתמנע אותה, וחמור מזאת, אי אפשר עוד לסמוך על ממשלת ישראל שתדע לנווט את ישראל בבטחה. ממשלה שכך מחצה את אפשרות ההסדר עם הפלסטינים היא ממשלה מסוכנת.

זהו, לכן, זמן הפחד. זה הזמן להודות בו, זה הזמן אפילו לעודדו. כבר מזמן לא היו לישראל קברניטים פחדנים, כאלה שהפחד מביאם לנהוג זהירות ותבונה, כבר יותר מדי זמן שיש לה קברניטים גיבורים, כאלו שלא יהססו להוציאה לעוד הרפתקת שווא מסוכנת. להם צריך לומר עכשיו, בקול גדול: אנחנו מ-פ-ח-ד-י-ם.

Read this article in English: Time to be afraid

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אני אתך - מת מפחד - מצמצם הביקורים שלי בארץ למינימום. תודיעו לי כשהסכנה חלפה.  (לת) ריאליסט
  • 04:07
  • 05.02.12

  •   גדעון היקר, אין ספק שלתומך מובהק של הפלשתינאים שיושב בתל אביב ומשקיף מלמעלה על שאר הארץ המבצע בעזה לא תרם מאומה מלבד כאב לב על החפים מפשע שנפגעו במבצע. לנו תושבי הדרום, שחוו הפגזות מטעם הממשל הנבחר של רצועת עזה וכעת נהנים משקט יחסי (יחסי לחוסר שקט שהיה כאן לפני כן אם כי רחוק משקט אמיתי) המבצע בעזה תרם הרבה מאוד והיה מוצדק ביותר.  (לת) שלמה
    • 11:51
    • 05.02.12

02 אתה צ-ו-ד-ק אזרחית פחדנית
  • 05:00
  • 05.02.12

הממשלה שלנו היא ממשלה רברבנית, שיכורת כוח וקצרת ראות ומחשבה. היא ממשלה מסוכנת. אם ביבי לא רוצה להכנס להיסטוריה כמי שהביא לקיצה של ישראל - שלא יעלה על דעתו לתקוף את איראן.

  •   ביבי רוצה להביא לקיצה של האליטה השמאלנית,בעזרת תקיפת אירןן אזרח לא פחדן.
    • 13:00
    • 05.02.12

    אירן או פרס ומדי הבטיחו לשלוח טילים שיפגעו רק במעוזי השמאל.הטיל ישאל את האדם אם הוא ינמי אז הוא יפסח עליו. אם הוא יענה שהוא שמאלני יפגע בו במקום בום טראח ואין יותר שמאל

  •   לאזרחית הפחדנית ולגדעון הלוי, במאמר זה אתם מאבדים המון מאמינות הטיעונים שלכם בבעיה הפלשתינאית. לפחות פעם בחודש, במשך 15 השנים האחרונות ויותר, שליטי איראן מצהירים שהם ישמידו את ישראל. למרות יריבנו הלא מעטים בעולם, אף אחד אינו מדבר כך עלינו. בשנות השלושים של המאמה שעברה נהג כך היטלר בנושא פתרון הבעיה היהודית. השמאל היהודי והציוני בארץ ובעולם העדיף להתעלם ממנו. התוצאות ידועות. נכון, לפאקיסטאן ולצפון קוראיה יש פצצת אטום. הן לא בדיוק ידידות שלנו, אך מעולם לא אמרו שהן ישמידו אותנו. נכון המצב קשה, אך אתם אל תגרמו לדמורליזציה. ותעשו אותו קשה יותר. אתם לא אוהבים את ביב וברק. זכותכם. יש הרבה נושאים שניתן לתקוף אותם, אך לא בנושא זה.  (לת) דוביק
    • 13:23
    • 05.02.12

03 "קברניטי" ישראל תמכו בלהט במלחמה בעיראק. מה יצא לנו מזה? איראן התחזקה, (מלחמת עיראק העצימה את המוטיבציה האיראנית להתחמשות גרעינית), האיסלאמיסטים התחזקו ולא נולדה שום דמוקרטיה, האזרחים העיראקים חיים למעשה במלחמת אזרחים מתמדת, המשטרים הערבים המכונים "מתונים" נחלשו, כלכלת ארה"ב התמוטטה (הסאב-םריים היה ה"חום" שהגוף האמריקאי קיבל - המחלה גלגול כספים לכדי גרעון שאין סיכוי בעולם שיוחזר אי פעם), ארה"ב נחלשה מדינית, כוחות טוטאליטרים מתחזקים, כל העולם עובר טלטלה ו"קברניטי" ישראל מובילים אותנו ישר אל הקרחון כשהם מזילים דמעות תנין על הסכנה האיראנית שהם עצמם טפחו באיוולתם.  (לת) אכן פחד
  • 05:04
  • 05.02.12

  •   יש לך דעה. זכותך. אתה לא סובל את ביבי וברק - זכותך. אבל לא צריך לשקר. העובדות הן שבמלחת המפרץ בשנת 1991 ישבנו בחדרים אטומים, העיראקים שלחו לכאן טילים ואנו לא עשינו דבר כנגדם. גם אח"כ צה"ל לא עשה דבר נגדם. צבאות של מדינות אחרות, יחד עם ארה"ב, כן עשו. לא צריך לסלף ההסטוריה כדי לשכנע. מספיק שגדעון לוי עושה זאת.  (לת) שוקי
    • 13:29
    • 05.02.12

  •   הקדימו אותך בהכפשות של שלטון יהודי על העולם ועל כל הצרות הניתכות עליו רונית
    • 19:50
    • 05.02.12

    כ

04 מעשה שקרה באלסקה חצאית ששמחה במאי
  • 05:10
  • 05.02.12


גדעון לוי יקר,
אני קוראת את מאמריך לאורך השנים, אבל עוצרת את זעמי בתוכי (הרופאה כועסת, אבל רואה את ההזדמנויות העיסקיות מהמצב הזה) ולא מגיבה. אולי, מידי פעם, ככה באיזה שם, לא שם, מודה באשמה, כדי לשחרר קיטור אפרפר.
כן אנחנו מפחדים. אנחנו פוחדים עד כדי כך שאנחנו חשים שגם אם ננטוש, ספינת השעשועים שלנו, בגחמת ניפנוף של קפיטאן, חלילה תיטה על צידה ואו אז נתחלק אל תוך קיבתה של חיית המחמד הענקית של יונה.
ב-1988 נלכדו 3 לוויתנים אפורים בקרח באלסקה. כן אותה אלסקה קפואה ומבודדת, אשר הוצעה כמקום מפלט לפליטים יהודים מגרמניה הנאצית ב-1939, בהצעה גאונית של רוזוולט שלא מומשה בסופו של דבר, מהסיבות הרגילות הידועות והנדושות, כאוגנדה וארגנטינה.
שלושת הלוויתנים האמורים לעיל, אשר כאחיהם ההולכים בתלם (לא תמיד, כיוון שאח אחד ניצפה למרבה הפלא בחופי ישראל לפני כשנה), היו אמורים לנדוד דרומה לעבר בהא מקסיקו באוקיינוס הפסיפי, עבור דרך חופי קליפורניה מול לה הוייה ההו כמה יפה.
למזלם של האפורים האדירים פעילת "גרין פיס" בעזרת רבים אחרים עשו הכל כדי להציל את הנלכדים ולהוציא אותם לחופשי למרחבי האוקיינוס השקט.
נחשו מי בא לעזרת האמריקנים בכדי לשבור את הקרח?
כן, הרוסים, שנקראו אז עדיין סובייטים.
נחשו מי לא בא לעזור לתושבי המזרח התיכון הלכודים בתבנית חשיבה שרואה רק את קצה הקרחון?
הרוסים.
כן, אנחנו מפחדים.
חבל, אבל, אנחנו לא לוויתנים חמודים, מיוחצנים, פוטוגניים.
או, כן, שכחתי להזכיר שסוף טוב ומושלם יש רק באגדות, ובסיפור של שלושת היונקים הימיים הענקיים הסוף טוב אבל לא מושלם. שוברת הקרח הרוסית, אכן פילסה דרך החוצה ללוויתנים, אבל התינוק לא שרד. משלושה יוצא אחד. ההורים מן הסתם שחו לעוד סיבוב במפרץ הרבייה במקסיקו, בבהא.
אז משואה לתקומה, יש לנו תמיד תקווה.




מבוסס על הסרט הנס הגדול.

05 ראינו כבר את הגיבורים האלה בקיץ 2006 ISRAELIST
  • 05:43
  • 05.02.12

ראינו את כל הגיבורים המתלהמים כיצד התחבאו כמו עכברים בחוריהם.
מלחמה עם אירן זה אופרה אחרת לגמרי,מדינה בעלת אכלוסיה של 80 מליון תושבים ואחת המדינות הגדולות בעולם בשטח גיאוגרפי.
מחרחרי המלחמה כאן אל יקלו ראש,אנו האזרחים ראינו באסון הכרמל את חולשת שרותי ההצלה ואת חוסר האונים שלהם,צריכים להיות מודאגים מאד ממלחמה עם אירן,שבהכרח נהה הקורבנות שלה,אנו חיים בעורף מוזנח וחשוף,שר האוצר סירב לתקצב רכישת כבאיות.
אנו האזרחים חיבים להשמיע קולנו בקול רם וברור,את התנגדותנו הנחרצת להרפתקה הצבאית ששני אקס ראשי ממשלה כושלים זוממים כדי לקדם את האגנדה הפוליטית שלהם.

06 אתה מפחד גיא טל
  • 05:51
  • 05.02.12

כותרת המעידה על כותבה יותר משהיא מעידה על תוכנה מדוע שלא תכתוב מה הסיבות שלא לתקוף באירו? מדוע אתה כותב מה יעשו נתניהו וברק האם אתה יודע מה במחשבתם? אולי תעסוק במה שאתה רוצה לומר במקום לעשות השערות על אחרים?

07 פחד הוא מנגנון הגנה ! אדר
  • 05:54
  • 05.02.12

אכן כן מחד הוא מנגנון הגנה טבעי שמשמש את האנושות כמו את בעלי החיים האחרים. ניצולו בצורה מושכלת מאפשר להמנע מסיכונים מיותרים.
כאשר איילה נרדפת על ידי טורף והיא נקלעת בראש מצוק ועומדות בפניה שתי ברירות לקפוץ ולהיהרג כתוצאה מנפילה או להמתין ולהיטרף במה היא תבחר ?.
יש להניח שאילו השתמשה בדרך מושכלת במנגנון ההגנה הזה - פחד - לא הייתה נקלעת לדילמה על ראש המצוק.
לפיכך מי שאינו מפחד הוא טיפש. השאלה כיצד הוא מנצל את הפחד כדי לשרוד.

08 בהחלט מפחדים!  (לת) טליה
  • 06:29
  • 05.02.12

  •   אירן לא שונאת את ישראל ולא אכפת לה מישראל. היא שואפת להגמוניה מוסלמית מלאה בכל המזרח התיכון ומשתמשת בהצהרות נגד ישראל כדי לגבש סביבה עמים מולמיים באזור. חלק מהם מודעים לשאיפותיה ופוחדים ממנה לא פחות מהישראלים. השאלה היא אם אנחנו צריכים לעשות בשבילם את העבודה. נראה לי שלא, לכן -  (לת) הפחד מוצדק מאוד
    • 22:03
    • 05.02.12

09 אם לביבי לא הייתה איראן הוא היה צריך להמציא אותה. כי הוא עושה בה שימוש כדי לטאטא מתחת השטיח, באופן זמני, שורת מחדלים, כמו: אסון המשט, הפיכתנו למצורעים בעולם המערבי, והתנגדות אמריקנית ואירופאית להפציץ את הכורים ולהסתפק במס שפתיים וסנקציות שלא ימנעו אטום פרסי. חוסר הרצון של המעצמות לשתף איתו פעולה התגלה בתיאור אופיו על ידי, מרקל, סרקוזי ואובמה. ודו"ח טרכנברג? גרם לו השפלה פומבית מביכה כאשר אטיאס וגפני מצפצפים עליו בפומבי שעה שהם רומסים את הדו"ח ברגל גסה, ומשנים אותו לטובת הסקטורים שלהם. ההתפארות הרגילה שלו, כאילו העולם התעורר כנגד איראן רק בגללו, פתטית . כי כולי עלמא יודעים שהמעצמות חוששות מהשתלטות איראנית על סעודיה, נסיכויות המפרץ ומצריים המתערערת. איראן היא לביבי מפלט. כי הטלת המורא, ההפחדה והאיומים היא נשקו של המונהג ולא המנהיג. שילמד מצ'רציל כיצד נוסכים בטחון באומה,בהתבסס על אמיתות ולא על כזבים.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 06:31
  • 05.02.12

  •   כמה בלה בלה הזוי?! אני מבין שלשיטתך יש להניח לאירן להתגרען - ואז האיום מחזבאלה יהיה פשוט יותר :-)  (לת) מנו ט.
    • 11:08
    • 05.02.12

  •   כל הכורים העיקריים של איראן מוחבאים עמוק בתוך הרים ובתוך האדמה. התקפה על איראן תהיה אסון אזורי ענק. זה להבעיר את כל המזרח התיכון, לערב את כל אירופה, רוסיה ואמריקה............ בקיצור מלחמה נוראית ואיומה שתוצאותיה תהיינה הרות אסון. ומי יודע מה יהיה גורל מדינת ישראל, ואם בכלל ישאר חלק שלם מהמדינה או מהאזרחים........ שום דבר לא ימנע מאיראן את הגרעין. איראן היא מעצמה אם תרצו או לא תרצו. היא רוצה גרעין! לדעתי רצוי לדבר כמה שפחות על הנושא האיראני ופחות להלהיט את האווירה. איראן לא תתקוף את ישראל אם היא לא תותקף. נקודה....... העולם צריך להילחם למען אזרחי איראן הכלואים בכלא ענק. זכויות אדם שם חסרי כל ערך. מידי יום נעצרים ונכלאים למשך שנים ארוכות עשרות עיתונאים, עורכים, סופרים, משוררים, במאי סרטים, זמרי מחאה, ופעילי זכויות אדם, כולל בני המשפחה שלהם: אחים, אחיות, בני דודוים וחברים. גם עורכי הדין שלהם נעצרים ומושמים בכלא. כולם כמובן עוברים סדרות עינויים קשים מאוד, אונס והרס הגוף והנפש. חלקם מוצאים להורג באשמת "בגידה", או "פגיעה במשטר", "פגיעה בדת", או שמדביקים להם אשמה בסחר בסמים, וכו'. כל המשכילים והשכבה הטובה והערכית נפגעת שם יומיום, והעולם לא מתערב. למה?  (לת) כורש
    • 15:10
    • 05.02.12

  •   לכורש, העולם לא מתערב באירן ולא בסוריה ולא במקומות אחרים שבהם כולאים אנשים, מענים והורגים אותם, כי אלה הם חוקי המשחק האכזריים: לא להתערב. אם מנסים בכל זאת להתערב - מקבלים וטו רוסי.  (לת) עולם אכזר
    • 21:52
    • 05.02.12

10 "מאז 1973 היו כל מלחמותיה של ישראל מלחמות ברירה נפסדות,"?? ומה עם הכורים העיראקים והסורים?  (לת) קסנדרה
  • 06:33
  • 05.02.12

  •   ראש הממשלה מנחם בגין אמר בנאומו בכנסת בשנת 1982 כשהגן על היציאה למלחמת ברירה בלבנון שגם מלחמת 1967 (ששת הימים) היתה מלחמת ברירה  (לת) אורן
    • 13:52
    • 05.02.12

11 כשל הקונספציה "אי אפשר למנוע טרור באמצעים צבאיים" ודמגוגיית ההפחדה רציונליסט
  • 06:37
  • 05.02.12

"על תוצאותיה, שרק יעכבו את פיתוח הנשק הגרעיני ואולי אפילו ימריצוהו, כבר נאמר הכל." כן? מה בדיוק נאמר? ואם נאמר שישראל מסוגלת להשמיד לחלוטין ולמנוע לעשרות שנים את פיתוח הנשק האיראני? האם אין זה מצדיק לסכן את חייהם של כמה מאות ואפילו אלפים? זו שאלה בטחונית, פוליטית ומוסרית כבדה. אפשר לדון בה באופן רציונלי ואפשר לזרוע פחד ואימה באמצעים דמגוגיים, כמעט דתיים, כמקובל אצל לוי.

12 גדעון לוח מציג: עיניים עצומות לרווחה
  • 06:44
  • 05.02.12

בסינמטק האופטימיות הקרוב למקום מגוריך

13 איך נחלץ ממעגל ההפחדות? נילי לוי
  • 06:45
  • 05.02.12

מעניינים דבריו של גדעון לוי.אכן, אם נאמין לברק ונתניהו, עלינו לנטוש מייד את המדינה. אם אין אנו מאמינים להם לא נבחר בהם לקדנציה נוספת. אי אפשר להיות"קצת בהריון" כדברי השדכן על המום היחיד שיש לכלה המיועדת.
מה נעשה בינתיים?
צריך לצאת לכיכרות ולהפגין על כך שהמנהיגים פוגעים בשפיותנו הנפשית.
הנזק המצטבר גדול יותר מכל הנזקים הכלכליים שבעטיים יצאנו הקיץ למחות.
אם לא נהיה כאן בין אם נמנע מתגובה למעשי אירן ובין אם נמחק לאחר התגובה אין צורך בשום מחאה כלכלית, כי למי נכין עתיד טוב יותר? מי ישאר כאן בכלל?
הנכון לעת הזאת הוא שינוי המדיניות בשטחים,הפסקת קיפוח האזרחים שאינם יהודים , הפרדת הדת מהמדינה ועצירת ההפחדות.על כך צריך להפגין.
אנו עדיין זקוקים לאהדת העולם. אנו עדיין צריכים להוכיח כי הערכים ההומניים של התנ"ך משמשים נר להתנהלותנו ולא חוקים דתיים חשוכים ונוקשים שמופעילים בטענה שאנו "עם נבחר, עם סגולה"
לבטח לא למלוי מצוות באופן הזה התכוון מי שרבים סבורים שאכן בחר בנו. אנו בהחלט לא מצדיקים את הבחירה.
מזל שמקימי המדינה כבר אינם יכולים לראות את המצב אליו הגענו.

14 הדיבורים על איראן הם רק ספין תקשורתי המיועד להסיט את זרקורי התקשורת מהבעיות האמתיות שלנו. רוב ראשי הבטחון כולל אפרים הלוי ומאיר דגן אנרו שאיראן גרעינית לא מהווה איום קיומי על ישראל.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmaul.com
  • 07:03
  • 05.02.12

15 דברים נכונים. אירן גרעינית היא בעיה של העולם המערבי, פקיסטן וערב הסעודית. ישראל לא צריכה להיות ה"גברבר" שיעשה את העבודה עבור כל העולם. איום גרעיני- אולי, מטח טילים קונבנציונלי - בודאות. ביבי-ברק, אתם לא מדברים לפקודיכם בסיירת אלא אל המון ישראלים מפוחדים!!!  (לת) גד
  • 07:10
  • 05.02.12

16 מפחיד אותי שאדם כמוך שאמור להרגיע את הציבור יוסוף מהעיריה
  • 07:12
  • 05.02.12

משתמש בבמה הזו להכניס את עם ישראל לפניקה. אילו לא החלשתה את מדינת ישראל מלכתחילה, לא היינו מגיעם לויכוך מה לעשות עם הגרעין האירני. חבר שלי מהמחנה שלך טוען שמגיע להם גרעין וגם לפלסטינים מותר להשתמש בטרור נגד ישראל. הוא מאד כועס שתופסים מחבלים, ועוד יותר שהורגים אותם. מה איתך? גם אתה חושך ככה?

17 גידעון אתה צודק בכל פרט לדבר חשוב אחד דוידי
  • 07:13
  • 05.02.12

אני מבטיח לך שלקברניטים שלנו אין אומץ כלל ולכן הם אינם גיבורים כלל. להיפך הם פחדנים. אם היו אמיצים היו עושים שלום . היו מודים על האמת והיו מונעים מלחמה בכול האמצעים האפשריים. אני לא חושב שהיו לנו אי פעם מנהיגים אמיצי לב.

18 כרגיל,מתחזק את ישראל כדמון טובה
  • 07:14
  • 05.02.12

אני מתנגדת להתקפה ישירה על אירן ומקווה שהסנקציות בשילוב הפיגועים יעזרו,אך אתה כדרכך מרכך את השרץ כדי לתחזק את ישראל כגורם הלא אחראי,המאיים על שלום האזור,שחובה לרסן אותה. אירן מאיימת לה-ש-מ-י-ד את ישראל ואתה מתייחס לכך כנראה כאל אמירה חסרת משמעות(כי למוסלמים מותר הכל).העולם הכיר בסכנה של נשק גרעיני אצל מדינה שמנוהלת על ידי "חכמי דת" ואתה בשלך. ישראל היא המסוכנת,היא חסרת האחריות,ממנה צריך להזהר כי היא זו שיצאה ככה סתם למלחמות שווא כאילו החיזבללה והחמאס רק רצו שלום וישראל החליטה לנסות את הנשק החדש על ארגוני הצדקה האלה.כן,אני מפחדת,אך משום מה אני יותר סומכת ומאמינה למנהיגים שלי,גם אם לא בחרתי בהם. אתה תמשיך לסמוך על שיקול הדעת של נסרללה,הנייה ואחמיניג'אד.

  •   כך היה וכך יהיה ישראלי
    • 10:25
    • 05.02.12

    תגובתה של טובה ואמונתה העיוורת בחכמי הדת בישראל המורים
    לנתניהו והקואליציה שלו את מעשיהם - אופיינית למדינות כגרמניה
    ואיטליה שגם בהן האמינו לראשי ממשלות
    אגב, במה נבדלים "חכמי דת" ישראלים מאיראנים?

  •   כך היה וכך יהיה,פנט באמונתו יאשים את ישראל ויתחכם בהשוואות עם גרמניה הנאצית ויניח שאין הבדל בין המנהיגות הישראלית לאירנית.  (לת) טובה
    • 11:01
    • 05.02.12

19 מחיר השגיאה Dodo
  • 07:16
  • 05.02.12

טמטום הממשלה והפופוליזם העומד ביסוד הפחדתנו מאירן מסתירים כי הבעיה האמיתית הנה נשק גרעיני בידי מי ששונאים אותנו והכיבוש משמר ומלבה בם את השנאה. אירן היא בעיה קטנה יחסית לפקיסטאן שלה יש נשק גרעיני וזה רק עניין של זמן עד שיתחלף שם המשטר לעויין לנו. תקיפה באירן רק תזרז את התהליך.

20 לא אמרת אותו דבר גם על הפגזה בסוריה? חד קרן חדש
  • 07:16
  • 05.02.12

הסורים ינקמו בנו וישמידו חלק ניכר מישראל בלה בלה בלה

21 ביבי שיכול היה להכנס להסטוריה "רק" כזה שהגביר את השנאה והפילוג בישראל הספין שהשתלט על יוצרו
  • 07:17
  • 05.02.12

יכנס כמחריב והורס , ויתכן שגם כזה שגרם למלחמת עולם שלישית.

22 לא אבדות בצד הישראלי מטרידות באמת את הכותב. מאז ומתמיד את השמאל מעניין רק כוחו הפוליטי. תזכורת היסטורית
  • 07:18
  • 05.02.12

זאת הסיבה שהוא העדיף בזמנו את תכנית אלון ההזויה על תכניתו המעשית של משה דיין לבטל את משטר הכיבוש ולהעניק אוטונומיה לערבים הפלסטינים. זאת גם הסיבה שהוא דחה ב-1972 את דרישתו של אותו דיין לסגת 30 ק"מ מתעלת סואץ ולאפשר למצרים לפתוח אותה לשייט (תכנית הידועה בשם "ההסדר החלקי", שיכלה למנוע את מלחמת יוה"כ). ואם לא די באלה קבלנו ב-1982 את "הסכין בגב" השמאלנית המפורסמת שמטרתה האמיתית היתה למנוע מממשלת בגין-שרון, ובכל מחיר, את ההישג של הסכם שלום עם לבנון. לכן, הסיכוי הוא שלא אבדות אזרחיות בישראל בעקבות פעולה מוצלחת באיראן הן שמטרידות את לוי ודומיו אלא החשש שמתדרדר לפאניקה, שהתוצאה עלולה להיות נצחון גדול לליכוד בראשות נתניהו בבחירות הבאות. מה שהיה הוא שיהיה אמר קוהלת בן דוד, והשמאל שמתנגד היום לפעולה נגד הגרעין האיראני, הוא אותו השמאל שהתנגד לתקיפת הכור בעיראק כאשר הליכוד היה בשלטון, ובדיוק מאותן הסיבות.

  •   כמה שקרים עוד תוכל להמציא? בגין ושרון במחלת גדלות ידועה חשבו שיוכלו לשנות סדר פוליטי בלבנון. אף אחד מהם לא הצהיר על שלום. האגו הרופס שלהם הוא המלחמה הארורה שלשווא הרגה מעל 600 הרוגים במלחמה עצמה ועוד כ 600 עד היציאה ב2000 . עיוותי ההסטוריה בימין יכולים לקבל פרס על אומנות השקר.  (לת) שומר חוק
    • 09:13
    • 05.02.12

  •   תזכורת הסטורית? טייחן הסטורי אתה יכול לכנות את עצמך, מי שממציא את ההסטוריה מחדש. אבל זה לא חדש= הימין מרשה לעצמו מאז עלייתו לשלטון להמציא תאוריות ולחשוב שאם הוא יחזור מספיק פעמים על השקרים, הם יהפכו אמת. אז באסה- זה לא קורה.  (לת) אזרח
    • 09:15
    • 05.02.12

  •   לשומר חוק/ שקרים? הקורא הביקורתי יבחין על נקלה שלא עלה בידך להצביע אף לא על אחד. תזכורת היסטורית
    • 12:35
    • 05.02.12

    לא התיחסת לנקודה המרכזית של הפגנות השמאל תוך מהלך המלחמה. התנהלות קיצונית ובוגדנית שאכן מזכירה מעשים כמו השבתת מפעלי תחמושת גרמנים ע"י הקומוניסטים במהלך מלח"ע 1. אפילו שר מתון כמו הד"ר יוסף בורג האשים בטלביזיה את השמאל דאז בגרימת אבידות לחיילי צה"ל. אשר לעניין השלום עם לבנון ש"אף אחד מהם לא הצהיר" כדבריך, קבל ציטוט מהויקיפדיה בערך "מלחמת לבנון" -
    "ב-23 באוגוסט 1982 נבחר בשיר ג'ומאייל מנהיג הפלנגות הנוצריות לנשיא לבנון. מדינת ישראל ראתה בכך סימן לפריצת דרך מדינית ושר הביטחון אריאל שרון אף הכריז כי מדינה ערבית נוספת מתכננת לחתום חוזה שלום עם ישראל".

  •   "תזכורת הסטורית" אתה משקר, מסלף ומבלף רצית דוגמאות? בבקשה
    • 13:33
    • 05.02.12

    ראשית, לקרוא לממשלות של גולדה בשם "שמאל" זה עלבון לאינטיליגנציה. לדיין לא הייתה שום כוונה לסיים את שלטון הכיבוש ולהקים תחתיו שלטון אוטונומי. הוא רצה למרר את חייהם של התושבים הכבושים כדי שיעזבו לארצות ערב. נמשיך: ה"שמאל" לה יכול היה להתנגד לתקיפה בעיראק, כי איש לא התייעץ איתו. ההחלטה נשמרה בסוד עד לאחר הביצוע. הייתה אמנם הדלפה לשמעון פרס, שאכן התנגד לפעולה, אבל הוא לא יכול היה לצאת נגדה בפומבי. שנמשיך? ישראל יצאה למלחמה בלבנון כדי להקים ממשלה נוצרית בלבנון ולהפוך את בשיר ג'ומאייל לנשיא. המלחמה נפתחה ב-5 ליוני 1982, חודשיים וחצי לפני שהוא נבחר לנשיא. ולהזכירך, בשיר ג'ומייל נהרג בפיצוץ מכונית תופת. מה קשור פה השמאל? ולגביי דבריו של הד"ר בורג על המפגינים, דמגוגים היו תמיד ויהיו תמיד. הפגנות ומחאות הן זכותו וחובתו של האזרח וחבל שהציבור לא התנגד ביתר שאת לשהותנו הטרגית בלבנון.

  •   למגיב בלי שם- נשאיר לקוראים להחליט מי מטעה ומשקר. תזכורת היסטורית
    • 19:45
    • 05.02.12

    1)הפגנות השמאל היו בזמן המלחמה. מעשה מובהק של גייס 5.
    2) השמאל שלל את הפעולה בעיראק אפילו אחרי סיומה המוצלח (עקב השפעתה הצפויה על תוצאות הבחירות). אז לפני-כן הוא היה תומך בפעולה?
    3)אשר לרצונו של דיין "למרר את חיי התושבים" בשטחים, קבל ציטוט נוסף מהויקיפדיה (בערך משה דיין) -
    "מדיניותו כלפי תושבי השטחים הייתה ליברלית. הוא ביקש למנוע בכל מחיר חיכוך עם האוכלוסייה. מדיניות "הגשרים הפתוחים" שיזם אפשרה תנועת אנשים וסחורות אל שטחי יהודה ושומרון ומהם. הדבר מנע את ניתוק תושבי השטחים ממשפחותיהם, ואפשר מחייה ברמת חיים העולה על זו שהייתה בטרם החלה ישראל להחזיק בשטחים. כן הורשו תושבי מדינות ערב לבקר בשטחים, ותושבי השטחים הורשו לעבוד בישראל. המשק הישראלי החל להיות משולב במשק של השטחים, והחלה להיווצר תלות כלכלית הדדית לקראת שילוב של שתי הכלכלות. שילוב זה העלה את רמת החיים בשטחים, שיפר את שירותי הרפואה, והפחית את האבטלה".
    נ.ב - לא מזמן סיפרה רות דיין ברדיו, שדיין היה נוהג לנסוע לשטחים בלי ליווי. עד כדי כך היה אהוד שם. עוד אישור למנהגך להפריח דברי הבל חסרי בסיס.

23 ברגע שעושים הסדר עם פלג אחד, מגיע פלג אחר שמבצע פיגועים ונשבע להשמיד את ישראל  (לת) איזה הסדר עם הפלסטינים ?
  • 07:19
  • 05.02.12

  •   ברגע שעושים הסדר עם פלג אחד מגיע פלג אחר (גולדשטיין, עמיר וחבר מריעיהם) שמבצע פיגועים ונשבע להשמיד את השלום....  (לת) איציק המרכז izikhe@gmaul.com
    • 11:34
    • 05.02.12

24 שעמום יואב
  • 07:22
  • 05.02.12

גדעון, פרט אחד אתה במשוואה שלך אינך מביא בחשבון — השיעמום. אנחנו זקוקים למלחמה על מנת למלא את הריק. ללא האדרנלין הזה אנא אנו באים.
חסיד (שוטה) של הרציונליזם הינך.

  •   הכותרת שלך מטעה. קורבנות צריכים שידפקו אותם כדי לחזק את התודעה הקורבנית. לכן מפגרי הימין בוחרים בדומיהם, שינקנקו אותם. ואחרים שאינם ימין, נרדמים בשמירה-וכנראה צריכים טלטלה איומה כדי להעיף את מושחתי הימין למקום ממנו באו. לבסטות  (לת) שומר חוק
    • 09:17
    • 05.02.12

25 אז מה, לוי, מפרקים את המדינה? הרי לו היינו שומעים בקולך, לא היינו יוצאים לוחמת מגן, שכן טענתם אז שאי אפשר לנצח, יקר מידי לנצח, לא מוסרי לנצח, לא טוב לנצח... אז מה נשאר מכל השטויות שלכם? לעומת זאת כאשר אנחנו, הימין/מרכז התרענו מפני הזיות אוסלו, אלה שהביאו לאלפי נרצחים ונכים, צחקתם עלינו, טענתם שאנו היסטריים, ומדינת ישראל בכלל חזקה ועוד מיני שטויות... כך גם כאשר התרענו מפני הטרנספר של אלפי יהודי גוש קטיף. אז לפחות זכור נא את פחדך כאשר תחפוץ שוב להטיף לבריחות, נסיגות וכניעות...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:25
  • 05.02.12

  •   התרענו לטרנספר מעזה? ביבי הצביע בעד.  (לת) מישהו
    • 09:47
    • 05.02.12

  •   מישהו, אז למה ביבי נשאר בליכוד ולא ערק עם שרון לאחורה?  (לת) קורא טכסטים
    • 11:16
    • 05.02.12

  •   השקרן הפתולוגי "שכח" לציין שמכיבוש 67 עד אוסלו נהרגו אלפי ישראלים. הוא גם שוב "שכח" לציין את רוצחי אוסלו יגעל, ברוך ויתר חבר מרעיהם. כבר עשרות פעמים ביקשתי ממנו ולו נימוק רציני אחד שיתמוך בעלילת הדם שלו נגד אוסלו אך הוא אינו מסוגל להרים את הכפפה. בעצם הוא נתן נימוק אחד לטענתו השקרית שבגלל אוסלו נרצחו כך וכך ישראלים. ההוכחה לכך הוא כתב הם ההרוגים הישראלים. הנימוק הזה דומה לנימוק של הפרימיטיבים אשר טענו בזמנו שכדור הארץ שטוח משום שהוא שטוח.... ושוב אני מבקש ולו נימוק רציני אחד שיסביר מדוע אוסלו אחראי להירצחם של ישראלים. תשובת השקרן הפתולוגי מעידה שוב שחלק מהימין חזק בסיסמאות שקריות וחלש מאד בנימוקים. רמז לסיבה שהימנים לא מרימים את הכפפה ולא מצליחים להציג ולו נימוק רציני אחד שיתמוך בהאשמותיהם כלפי אוסלו היא העובדה שפיגועי המתאבדים באוטובוסים שהחלו 40 יום לאחר הטבח במערת המכפלה התרחשו כאשר צה"ל שולט שליטה מלאה בכל השטחים וכאשר ערפאת ואנשיו עדיין בטוניס...... לפני הטבח של ברוך גולדשטיין לא היה שום פיצוץ התאבדות באוטובוס במ"י...... פיגועים בדרכים אחרות היו גם לפני אוסלו.......... בגלל הכיבוש וההתנחלויות........  (לת) איציק
    • 13:31
    • 05.02.12

  •   בגוש קטיף לא היה שום טרנספר איציק המרכז izikhe@gmaul.com
    • 16:17
    • 05.02.12

    החזרת אוכלוסיה יהודית מחו"ל (גוש קטיף שמעולם לא סופח לישראל) אל תוך מדינתה (ישראל) אינה גירוש ואינה טרנספר.

    בראיון לעיתון "הארץ" עם אלוף בן ב 5.4.04 אמרה פליאה אלבק (אם ההתנחלויות) , שהייתה 24 שנים מנהלת המחלקה האזרחית בפרקליטות המדינה ושבידיה הופקד הטיפול המשפטי בקרקעות השטחים: "יש אלמנט של זמניות בהתנחלויות, מכיוון שהממשל הצבאי יכול להעניק למתיישבים זכויות חכירה על הקרקע רק אם הוא מתקיים בשטח. אם יחול שינוי בהסדרים הפוליטיים והצבאיים, והממשל הצבאי ייפסק, תסתיים גם החכירה".
    ולשאלה האם אין למתנחלים זכות קניין על בתיהם ושדותיהם היא ענתה:
    "אין זכות קניין, כי היא ניתנה עם המגבלה שיכול להיות שיצטרכו להחזיר את הקרקע, אם יסתיים הממשל הצבאי".

    בתשובה לעתירה בבית המשפט העליון נגד הפינוי טענה פרקליטות המדינה: " הסכמי המקרקעין
    שעליהם חתמה כל אחת ממשפחות המתנחלים עם הממונה על הרכוש הממשלתי והרכוש
    הנטוש, שהחכיר קרקע למתנחלים לצורך הקמת בתיהם, כוללים סעיפים המאפשרים
    את ביטולם של ההסכמים". פורסם ב"הארץ" ב 23/03/2005 מאת יועז יובל.

    מדוע התקשורת (חוץ מ"הארץ") לא פרסמה את העובדות הללו?

  •   למתחזה השמאלני במימון מדינות זרות עויינות, די בכך בכדי להבין את ערך שקריך אך לטובת הציבור הגדרת הטרנספר במילון היא העברה כפויה של אוכלוסיה אזרחית מטעמים מדיניים, בדיוק אשר נעשה באלפי יהודי גוש קטיף. אגב, האם אתה גם מסכים לזריקת ערבים מביתם בעילת "שינוי בהסדרים הפוליטיים והצבאיים"? ומה באשר לערבים בירושלים שאל שילמו שכ"ד ובית המשפט הורה לפנותם, מדוע שם תמכתם דווקא בפולשים הערביים? ומה באשר לבניה הערבית הבלתי חוקית במשולש, בגליל ובנגב שלא לדבר על יו"ש? אתה סתם צבוע.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 21:41
    • 05.02.12

  •   פליאה אלבק לא מצאה גללי עיזים לכן ניסתה להוריד אותנו על ידי סחבת משפטית עמוס ארליך, פסגות
    • 08:35
    • 06.02.12

    היא איננה אם ההתנחלויות כמו שאריק שרון אינו אבי ההתנחלויות. הוא אמנם הבטיח לנו הבטחות אבל לא קיים אף אחת.

26 נתניהו יודע שצדיק הוא מי שמלאכתו נעשית בידי אחרים. טייס אוטומטי
  • 07:26
  • 05.02.12

מאזן אימה גרעיני בין ישראל למדינה עוינת ומעודדת טרור כמו איראן יהווה סכנה קיומית לישראל. כי ישראל הקטנה אינה יכולה להרשות לעצמה פצצה על תל-אביב, בעוד שלגבי איראן הענקית והקיצונית, המצב שונה בתכלית. מכאן שה"מאזן" יטה באופן ברור לטובתה של איראן. המסקנה שלישראל יש רק שתי אופציות, לתקוף בעצמה, או בעדיפות ראשונה להביא לכך שאחרים יעשו את המלאכה. בין בהפצצה ובין בסנקציות. התנהלותו הנבונה של רה"מ נתניהו עד כה מוכיחה שהוא לבטח יודע מיהו צדיק.

27 אני לא מפחד. יש לי אשור כניסה למקלט האטומי הממשלתי, וגם לבני משפחתי, ולכל יתר חברי בצמרת ולמשפחותיהם..  (לת) שר בממשלה
  • 07:26
  • 05.02.12

28 מגוחך כרגיל רמה ירודה ביותר
  • 07:43
  • 05.02.12

אהההה, אז צריך לפחד מהאיומים של ישראל כי הם עלולים להפוך למציאות ( דינמיקה משלהם בלה בלה בלה ) אבל אנחנו לא צריכים להתייחס ברצינות לאיומים האיראנים שכבר שנים אומרים שהם הולכים למחוק את ישראל מהמפה , או שכן צריך להתייחס לאיומים האיראנים אבל לא למנוע מהם גרעין ( כלומר אפשר לבקש מהם יפה שיואילו לזנוח את התכנית שלהם אבל לא לתקוף אותם בשום אופן ) כך כשבסוף הם יתקיפו את ישראל, כי לאיומים דינמיקה משלהם, יהיה להם גם גרעין. גדעון , אתה לא החלטתי, אתה אומר דבר והיפוכו, עושה רושם שלא ממש גיבשת את דעתך בעניין של איזה איומים כן לקחת ברצינות ואיזה לא . אגב הטיעון שלך שהעולם למד לחיות עם הגרעין הפקיסטני הוא חזק, מעניין אם העולם יכול היה ללמוד לחיות עם כיבוש אירופה על ידי הנאצים כי אז המלחמה ההיא היתה נחסכת. מעניין אם העולם יוכל ללמוד גם למות עם הגרעין הפקיסטאני.

29 מי מפחד? תמרה
  • 07:52
  • 05.02.12

מי שמבין מיהם מקבלי החלטות: שר החוץ המנודה ברוב העולם, ראש ממשלה עם לישכה רקובה שאישתו מכתיבה את סדר היום - וקואליציה השבויה בידי הימין הפנאטי-הדתי.
אני מפחדת.

30 תחזקנה ידי כל אחינו... אל יפול רוחכם/ עליזים, מתרוננים/ בואו שכם אחד - לעזרת העם... הבוז למתלוצצים!!!  (לת) ח.נ. ביאליק
  • 07:53
  • 05.02.12

31 ישראל חייבת להשמיד את אויביה ללא רחמים אליוי
  • 07:59
  • 05.02.12

לוי הוא האחרון שממנו נקבל עצות בעניני בטחון
מה שלוי יכול לעשות זה ליעץ לפלסטינים לקבל את התוכנית הישראלית
(מדינה פלסטינית זמנית למשך 30 שנה על 80% מהשטח)

32 נכון אנחנו מ-פ-ח-ד-י-ם במדינה הכי יהודית והכי ציונית שהיתה כאן מאז ומעולם. ולעת הזאת ליהודים יותר טוב "שלום בלי ציונות מציונות בלי שלום"  (לת) פלץ
  • 07:59
  • 05.02.12

33 תעשה מעשה של מפחדים - תברח. אנחנו נלחם לשפיות רשב"ד
  • 08:09
  • 05.02.12

מר לוי הנכבד. זכותך לעשות מעשה של מי שמפחד - לברוח.

34 טוב שיש אבירמה גולן אחת לרפואה. כל בעלי הדעות בהארץ גברים, והעיתון נגד הדרת נשים  (לת) מה היה קורה אילו היה בעד הדרה??
  • 08:13
  • 05.02.12

35 אין לנו כל ברירה - חייבים למנות את גדעון לוי לראש ממשלת ישראל. הוא היחיד שיוציאנו מהבוץ האיראני וישחרר את פלסטין מן הכובש הציוני הארור.  (לת) גדעון לוי - הרב שלי!
  • 08:15
  • 05.02.12

36 הפגנה נגד התקפה על איראן משלמת מיסים
  • 08:27
  • 05.02.12

למה בארה"ב ערב ההתקפה על עיראק, היו הפגנות למכביר ואצלנו
אין? מתי כבר נתארגן ונצא להפגנה הגדולה באמת נגד התקפה על איראן שהיא התקפה עלינו???

  •   ל מ ה? כי סרסו אותנו ....  (לת) יעקב
    • 09:13
    • 05.02.12

  •   למה באמת שלא נפגין כמו באמריקה? גל אדמוני
    • 10:14
    • 05.02.12

    אולי כי לארה"ב לא היה שום אינטרס ברור לשלוח חיילים לצד השני של הגלובוס, ואצלנו מדובר על מלחמה קיומית?
    אולי כי העירקים לא איימו להשמיד את ארה"ב, אבל האיראנים כן מאיימים להשמיד את ישראל?
    אולי כי הוכח שהאיראנים מפתחים פצצה גרעינית וטכנולוגית שיגור מתקדמת בעוד לעירקים לא היה לא זה ולא זה?

  •   פתטי. לך קצת לאח הגדול ותאכל את הסרטים שלך שם  (לת) די לקורבנות הימנית
    • 12:09
    • 05.02.12

37 וואו גדעון, תודה, עדי-סעיד
  • 08:32
  • 05.02.12

גם אני מפחד, באמת.

38 גדעון לוי ולהקתו המזערית - מה אתה מציע? הבנו שלנטרל את צה"ל והמדינה זה בדמכם, אולי יהיו כאן מאות הרוגים אבל מה הם לעומת מאות האלפים שיתאיידו כתוצאה מרפיון ידה של ההנהגה. איך תוכלו לחיות ולהשמיץ את המדינה ללא הרף כשטילי שיהאב חמושים בראש נפץ גרעיני מופנים אליכם, והאצבע על הכפתור האדום היא של שיעים פודמליסטים פנאטים אשר אינם מהססים לטבוח בבני עמם.  (לת) מנחם
  • 08:34
  • 05.02.12

39 The greatness of Israel's democracy is that idiots like Levy can write  (לת) Voltaire
  • 08:37
  • 05.02.12

40 צריך לשאול שאלה אחרת: מה הסיכוי שפעולה נגד איראן תצליח לעצור את התחמשותה בנשק גרעיני? שמאלני שפוי
  • 08:41
  • 05.02.12

יש פתגם ישראלי ישן - על חכמה לא חוזרים פעמיים. היו אמנם מקרים בעבר של הצלחות מפוארות, ביניהן מבצע החילוץ באנטבה והפצצת הכורים בעירק. אך מה שמאפיין פעולות כאלה זה שההעזה והדמיון שהיה כרוך בביצוען עשה אותן ליחידות במינן ובסוגן. מטבע ברייתן לא ניתנות פעולות כאלה לשחזור. בין היתר, גם האויב יודע על הפעולות האלה (וקרוב לודאי צפה גם בסרטים המותחים על מבצע אנטבה). בניגוד למדיניות של ישראל בעשורים האחרונים, רוב אויבינו מוכנים להפיק לקחים מן הארועים האלה מן העבר. זו הסיבה, למשל, שבגללה לא ניתן היה לחלץ את גלעד שליט על ידי מבצע צבאי נועז ביצרנותו. מאותה סיבה לא תהיה האפשרות לחסל את מתקני הגרעין באיראן על ידי הפצצת פתע אחת או אפילו מספר הפצצות פתע. ראשית, עם טכנולוגיה יותר משוכללת מאשר לפני עשרות שנים, אין יותר "הפצצות פתע". אמנם היתה הפצצת המתקנים בסוריה לפני שנים מועטות - אך לגבי איראן מדובר בחציית גבול שתימשך שעות, לא דקות. בנוסף לכך, לא סביר להניח שהאיראנים ירכזו את כל מתקניהם במקום נוח אחד במקום בהרבה מקומות שאינם נוחים. לא כולם שם כורדים - תרתי משמע. אין יותר "זבנג וגמרנו". מה שנגמר - זה הזבנגים מן הסוג הזה. האויב אולי לא תמיד נוהג בתבונה מושלמת, אך יש עדות לכך שהוא מפיק לקחים מן העבר. כדאי שגם אנחנו ננהג בהתאם.

  •   מה שסיכוי שאתה לא מכיר את העובדות? גל אדמוני
    • 10:31
    • 05.02.12

    אתה ניזון מאינפורמציה ובעיקר מדיס-אינפורמציה שנשתלת במשך שנים במתכוון בעיתונות (בעיקר הבינלאומית), האם אתה חושב שאתה יודע את האמת על סמך הסקת מסקנות מהתקשורת?

    מה דעתך למשל על העובדה שפגיעה באזור החם של כור גרעיני פעיל מנטרלת את פעולת המתקן וסביבתו לעשרות שנים כמו שקרה בפוקושימה? כלומר לא נדרשת הפצצת שטיח כדי להרוס מתקן גרעיני.

    מה דעתך על האפשרות שלמחשבי הכורים והסרכזות הוחדרו סוסים טרויאנים רדומים שיופעלו ביום הדין מרחוק, ויגרמו לשרשרת תהליכים שתביא להשמדה עצמית במסווה של תקיפה חיצונית?

    איראן יודעת שהיא צריכה להגן על מדעניה ומתקניה, ובכול זאת היא מופתעת כל פעם מחדש. למה שזה יהיה שונה כשמדובר בתקיפה באמצעים קטלניים ויעודיים שפותחו שנים ליום הזה?

41 הפחדת אותי  (לת) איפה הייתי עד עכשיו לא פחדתי?
  • 08:41
  • 05.02.12

42 כתבה מעניינית - עם משמעות מאד ברורה - עזבו אותנו ממלחמה עם איראן - אני מאד מסכים. אני קצת פחות מסכים שתרגמת את זה לפחד.אני בעיקר פוחד ממקבלי ההחלטות ולא מחוסנה של ישראל.  (לת) אזרח מהצפון
  • 08:44
  • 05.02.12

43 אני מניח שאתה וחבריך יש להם יד במעל יוסוף מהעיריה
  • 08:44
  • 05.02.12

של החלשת מדינת ישראל מכל הבחינות ועכשיו תשא בתוצאות. נכון תתחיל לפחד ואולי גם תברך- אך לאן? מי בדיוק צריך אותך ושכמותך?

44 שום טיל איראני לא יפול בתל אביב אם ישראל תאיים שהתגובה תהיה טילים גרעיניים על ערי איראן  (לת) דר סטריינג'לאב
  • 08:55
  • 05.02.12

45 לא סומכים על ביברק שיידעו לטפל בשריפה בכרמל או בנעשה בלשכותיהם, על אחת כמה וכמה שיוציאו אותנו להתקפה על איראין.  (לת) גדעון לוי הוא הוא הרב שלי
  • 08:58
  • 05.02.12

46 גדעון מתוק מה אמרת לפני ההפצה של הכור העיראקי? לקחת סיכון
  • 09:00
  • 05.02.12

גם פרס הזהיר לפני הפצצת הכור העיראקי בשביל שיוכל לומר אחכ אמרתי לכם.

47 ממשלה שכך מחצה את אפשרות ההסדר עם הפלסטינים היא ממשלה מסוכנת.  (לת) להצביע לסוציאליסטים
  • 09:00
  • 05.02.12

48 כמה צודק, אבל כמו בעבר, שוב נצעד כמו זומבים כשעיננו עצומות לרווחה, לעבר האסון שאפשר וינחית מכה סופית על מדינת ישראל. שמחת נוסטרדמוס
  • 09:00
  • 05.02.12

ונכון, גם אם יצליח הצמד חמד להנחית מכה קריטית על פרוייקט הגרעין האיראני, הרי שאז התקיפה תשחרר לשימוש האיראנים את החימושים הלא קונבנציונלים האחרים (כמו פצצות "מלוכלכות" רדיואקטיביות שנזק כל אחת מהן עלול להיות עשרות אלפי הרוגים ומאות אלפים פגועי רדיואקטיביות כמו בצ'רנוביל). את הכימיים והביולוגים לא הזכרנו, שכבר במלחמת העולם ה-2 כבר היו בארסנל של היפאנים.

  •   לא היו עשרות אלפי הרוגים בצרנוביל - עשרות בלבד מבין הכבאים הגבורים שכיבו את השרפה של הגרפיט בכור (לפי הממצאים האמיתיים של ועדות בין-לאומיות שבדקו את הנושא). לגופו של ענין, איראן גרעינית מנטרלת את ההרתעה הישראלית כנגד העדיפות המספרית העצומה של מדינות ערב בנשק קונבנציונלי. האם אתה מעדיף למות במחנות הריכוז שיוקמו כאן באם ישראל תובס במלחמה "רגילה"?  (לת) קסנדרה
    • 18:28
    • 05.02.12

49 במקום לפחד לצאת למלחמת חרמה בממשלה ותומכיה עכשיו הזמן למלחמת אזרחים ללא אלימות.  (לת) מסמר חלוד
  • 09:00
  • 05.02.12

50 ראש ממשלה שלא יהסס להוציא אותנו לעוד הרפתקת שווא מסוכנת. הממשלה = כנופיה של שונאינו, מבקשי נפשנו
  • 09:02
  • 05.02.12

אנחנו מ פ ח ד י ם!!!!

51 עם שלם יושב בפחד, כשהעם מתחיל כבר לפקוח עיניים ולראות קובי
  • 09:10
  • 05.02.12

איך הוא מנוצל ע"י קובעי מדיניות שלא דורשים מעצמם ולא משמשים שום דוגמא ויושבים וסוחטים אותו, אז אנחנו מקבלים עכשיו הפחדות מבוקר עד ערב על נושא איראן והם ממשיכים לחגוג בחגיגות שכר לנו מעלים מיסים, דלק חשמל והם לעצמם מעלים משכורות, חברי כנסת, רבנים, דירקטורים, בכירים בחברת חשמל, ראשי עריות שחוגגים במלונות ובוכים שאין כסף, וכרגיל הם ממשיכים לחגוג ואותנו ממשיכים לעשוק.....ומחירי המזון רק עולים ועולים....

52 מקהלת הקיא של הימין, פוצחת פיה- מוכיחה את הידוע. כשמפחדים גם מקיאים.  (לת) דמוקרט
  • 09:21
  • 05.02.12

53 להבדיל מצפון קוריאה ופקיסטן דן
  • 09:25
  • 05.02.12

מנהיגי אירן אומרים בגלוי שהם רוצים להשמיד אותנו ואין לנו זכות קיום
אולי זה לא רציני בשבילך אולי עם נשק גרעיני זה ישנה את דעתך ברגע שהם יחזרו על משנתם

54 בגיע הזמן שהם יפחדו יוסי
  • 09:25
  • 05.02.12

אתה צודק גדעון לוי עולם המערבי פחד פחד מוות מהיטלר וניסה לרצות אותו בדרכי שלום ,רוסיה בהנהגתו של רב המרצחים אף כרתה ברית עם גרמניה והסכם חלוקתה של פולין הכל נעשה המערב על מנת למנוע מלחמה עם היטלר , את תוצאות הכניעה אנו יודעים 50 מליון בני אדם שלמו בחיהם השמדה של העם היהודי באירופה . באירן מר גדעון לוי שולט משטר נאצי הכריז ומכריז שישמיד את מדינת ישראל בונה את צבאו ויכולות לישם את השקפתו עולם המערבי מגיב בדיוק כפי שהגיב כלפי גרמניה הנאצית חוסר נחישות ועוצמה כנגד המשטר ,רוסיה מגינה על המשטר בדיווק כפי שכרת ברית עם היטלר. מדינות המערב מושכות זמן ומגלות חוסר נחישות להשמיד את המתקנים הגרעינים לכן געדון טוב שלא אנשים כמוך מנהלים את המדינה טוב שלא אנשים חסרי עמוד שדרה ועמידה איתנה מנהלים את המדינה ברגע שמדינת ישראל תכריז שירי טילים על מרכזי אוכלסיה וערי ישראל על מנת להרוג תגובתנו תהיה השמדה של ערים על יושבהן מכל מקום שישגרו טילים לעבר ישראל. הגיע הזמן שהם יפחדו מהתגובה שלנו הגיע הזמן שכל העולם יפחד מהתגובה שלנו הגיע הזמן שהעולם יבין שמדינת ישראל לא תאפשר להיטלר נוסף להתחמש ולממש את רצונו ומדינת ישראל תשתמש בכל אמצעי שיש ברשותה בכל נקודה על הגלובוס ועל העם האירני לדעת שעשרות מליוני אירנים יהרגו עם הם מאפשרים למשטר שלהם להתקיים

55 מספר הקרבנות. אריה
  • 09:56
  • 05.02.12

אתה מאוד צנוע במספר הקרבנות במלחמה הבאה.אני משוכנע שבתוכנית התקפה הבאה על אירן או מדינה ערבית אחרת יש במטכל הערכה של מספר הרוגים ,הפצועים.והפגיעה במבנים. אני מניח שזה נמדד באלפים.

56 רק יעקב את ישום מטרתם.ניפוג המון מתים.נקנה אויבים חדשים... לא להפציץ
  • 09:59
  • 05.02.12

לתאר התקפה בו זמנית מחיזבלה,חמס,אירן ,סוריה?מצריים?
רק שלום עם פלשטינים ישחרר את ישראל מצרותייה הסופניות..ואפשר!!, רק עם הרבה חכמה.

57 אני מתחיל לפחד שהארץ מצנזר אותי ולא מפרסם את שאני כותב או עושה זאת שעות לאחר שאני שולח !  (לת) אדר
  • 10:04
  • 05.02.12

58 עוד פעם השימוש הדמגוגי הנפסד בגוף ראשון רבים. זכותך לנסות ולעורר את הפאניקה שכל כך חסרה לך אבל זכותך לדבר רק בשם עצמך  (לת) גוף ראשון יחיד
  • 10:20
  • 05.02.12

59 כרגע מה שיותר מפחיד הוא שיתוף הפעולה של יהודים עם מחריבי ישראל  (לת) גודמן
  • 10:27
  • 05.02.12

60 ברכבת לאושוויץ צעקו היהודים אנחנו מפחדים  (לת) גודמן
  • 10:28
  • 05.02.12

  •   מי שמשווה משהו לשואה ויהיה זה גם איראן, מוזיל את השואה בדיוק כפי שעשו מפוני גוש קטיף אשר הלכו עם טלאי צהוב  (לת) איציק
    • 13:57
    • 05.02.12

61 מאמר מצויין,מדוייק בתיאוריו, ומתייחס, לראשונה לדעתי, לתוצאה אשרית של האיומים הבלתי פוסקים והמזמינים של ברק: מתקפת מנע, ולא רק של תקיפה ישראלית [!?]  (לת) עדה רבון
  • 10:30
  • 05.02.12

62 הסמאלני מפחד.... אוי אוי אוי. אני מניח שכמו למיטב מרדכי היהודי.
  • 10:31
  • 05.02.12

הסמאלני מפחד.... אוי אוי אוי. אני מניח שכמו למיטב חבריך מהברנז׳ה המבאישה גם לך יש דרכון זר. השתמש בו ופטור אותנו מנוכחותך המעיקה בוגד. קח איתך גם את קם, גורדון ושאר חבריך במועדון מעריצי הטרור.

  •   שיהיה לך בהצלחה עם הפצצה האיראנית חנה
    • 11:58
    • 05.02.12

    מפחיד לחכות פה ולראות מה יקרה. לא רוצה לבחון את מידת הטירוף של אחמדינג'אד

63 הוא צודק  (לת) לא אוהב את גדעון לוי
  • 10:41
  • 05.02.12

64 זה ידוע שגדעון לוי פחדן!! תומר בן שטרית
  • 10:42
  • 05.02.12

לא אנחנו!!!

65 דברי עלי חמנאי משלשום בה הכריז שישראל היא גידול סרטני שיש להשמידו-מצדיקים מתקפה גרעינית כוללת על איראן עד כניעתה ללא תנאי  (לת) תיקון חשוב
  • 10:53
  • 05.02.12

  •   אז חמנאי אמר. אז מה? נראה לך שהם יפציצו את ישראל? זהו שלא. כולם מדברים וזורקים לאוויר עוד אוויר חם. דיייייייייייייייי להיסטריה ולפאניקה. יש לישראל מספיק בעיות פנימיות שהיא צריכה לטפל בהם ולא לחפש תירוצים.  (לת) Uffffffffffffffffffff
    • 15:15
    • 05.02.12

66 האסון הגדול מאז 48 היה אוסלו מודרניסט
  • 10:56
  • 05.02.12

אשר הביא לרצח כמעט 2000 אזרחים. מלחמות נפסדות? שלום נפסד!

  •   אלפי ישראלים נהרגו לשווא כתוצאה מכיבוש 67 וההתנחלויות, עוד לפני אוסלו,  (לת) הכיבוש וההתנחלויות הם האסון הגדול ביותר לעם היהודי מאז השואה
    • 16:31
    • 05.02.12

  •   שקרן - לא נהרגו אלפי ישראלים בין 67 לאינתיפאדה. גם לא 500. למה אתה משקר כל הזמן בשירות האוייב, תולעת? מי משלם לך?  (לת) מודרניסט
    • 23:28
    • 05.02.12

67 חוק העמותות הוא חומק מטומטם. גם אם יעבור-מי ימנע ממשלות זרות להעביר כספים לעמותות השמאל דרך תורמים פרטיים כמו גו'רג' סורוס? עודה צודק בדבר אחד
  • 10:59
  • 05.02.12

אם ממשלות עוינות לא יוכלו לממן את עמותות השמאל באופן ישיר, הן יעבירו בסתר כספים לאנשים פרטיים כמו גו'רג' סורוס-אשר יוכלו להמשיך לממן את אותם עמותות שמאל ממש בצורה חוקית למהדרין.

  •   בינתיים מיליארדרים אמריקאים מממנים תעמולה יום יומית של נתניהו באמצעות העיתון של משפחת נתניהו "ישראל היום"  (לת) צביקי
    • 13:03
    • 05.02.12

68 לא הפחדן יוצא למלחמה.. ליאור
  • 11:00
  • 05.02.12

כל האיש הירא ורך הלבב?!

69 החילוני הליברלי לא מפחד כי הוא מיואש. הקנאי הלאומני/הדתי - כי הכל סבבה  (לת) הכל סבבה בדרך אל הסוף
  • 11:04
  • 05.02.12

70 אפשר לחפש באופן זמני. . . מני
  • 11:19
  • 05.02.12

בקפריסין ואף בטורקיה מקלט מביבי/ברק כקרש קפיצה
לעולם טוב יותר לפני שמתפוצצים לעולם שכולו טוב. . .

71 ה א ז ר ח י ם שמממנים את החתולים השמנים צריך עמירם
  • 11:39
  • 05.02.12

ל ה ת ח י ל לדרוש בתוקף קבלות על ההבטחות שלהם מבוקר עד ערב שהם דואגים לנו ובעצם דואגים לעצמם ללעוד ועוד שמנת כשאותנו גונבים וסוחטים ולא לסגור להם את הברזים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

72 כמה כתב יכול להיות חוצפן? האם ללוי אין גבול? הראשוני
  • 11:50
  • 05.02.12

הנ"ל שכח כי כתב שצה"ל טובח בסורים,וכעט עובר לטבח של המדינה באזרחים, ע"י כתבה לא אחראית.

73 מלחמות 56,67 82 וכן הלאה כול ם יזומות כולם אסוניות  (לת) נתן 75
  • 11:52
  • 05.02.12

74 ממשלות ישראל תמיד חרחרו מלחמה. זו דרך טובה להוכיח לאזרחים תמיד שאנחנו בסכנה קיומית. אחרת - לשם מה לפתוח במלחמה? תרזה ברגנצה
  • 12:08
  • 05.02.12

צודק הכותב: התקפה אלימה על מתקני הגרעין באירן - לא תביא שום תועלת
א. לא בטוח שאפשר להשמיד את מתקני הגרעין
ב. גם אם ניתן - האירנים יקימו אותם מחדש והאיום ישוב ויחזור
ג. התגובה האירנית תהיה איומה: לא רק בטילים...
ד. האזור כולו (שכבר עכשיו איננו יציב) עלול להתלקח למלחמה כוללת. סכויי ההשרדות של ישראל בסיטואציה כזו - קרובים לאפס

75 מאמר מצוין, הארץ במיטבו. אמירה
  • 12:28
  • 05.02.12

אני פוחדת מביבי ובעיקר מברק נפוליאון, שרוצה להציל את כסאו המט ליפול.

76 מצוין, רק גדעון תזכר, פעם תמכת בברק. תודה שטעית בגדול.  (לת) מגיב
  • 12:30
  • 05.02.12

77 איומי איראן חסיה טאובס, רמת גן
  • 12:31
  • 05.02.12

כן, העם בישראל אמנם מפחד ! ועל כך אשמת ממשלת ישראל.
ממשלת ישרל צריכה להימנע (ומראש צריכה היתה להימנע) לאיים בהפצצת אתרי פיתוח הגרעין.
ממשלת ישראל צריכה להכריז(וזה היתה צריכה לעשות אחרי האיום הראשון של איראן) שכל
התקפה או מעורבות בהתקפה של איראן על ישראל, תיענה בכל חומרת-הדין ובכל האמצעים
העומדים לרשותנו, לשם כך פיתחנו אמצעי הרתעה. אין צורך לעודד פחד (כפי שכותב גדעון לוי)
אך יש צורך להתרות באיראן, להעמידה במקומה. גם העם באיראן אמור לפחד.
חבל שהדבר לא נעשה מהתחלה.

78 ברק העלג באנגלית משויץ באנגלית. די ברק מי מאמין לך?  (לת) מגיב
  • 12:31
  • 05.02.12

79 ברק והתקשורת ספור אהבה חונק.נמאס.  (לת) יעל
  • 12:32
  • 05.02.12

80 ברק מספיק לאיים על כל העולם ועלינו. אין אמון בך.  (לת) מגיב
  • 12:33
  • 05.02.12

81 כמה כתב יכול להיות חוצפן? האם ללוי אין גבול? הראשוני
  • 12:34
  • 05.02.12

הנ"ל שכח כי כתב שצה"ל טובח בסורים,וכעט עובר לטבח של המדינה באזרחים, ע"י כתבה לא אחראית.

82 ברק מאוהב בעצמו ובלשונו האנגלית, הכוחניות שלו באמת מפחידה. שואל
  • 12:45
  • 05.02.12

הגרעין האירני הפך קרש ההצלה של כסא ברק. כמה אפשר?

  •   ברק מטייל בבסיסים צבאיים בעולם, ומסרב להביא ליקירנו עמיר פרץ משקפת מיוחדת בלי כיסויים.  (לת) איש שמאל כועס וזועף
    • 17:28
    • 05.02.12

83 ברק הכוחני כדב שכול בשדה מסוכן מסוכן. נלחם על כסאו ותאוות השלטון שלו.  (לת) חושב
  • 12:46
  • 05.02.12

84 גדעון , אתה היום העיתונאי מס 1 בכל מאמריך. מסיר הכובע בפניך.  (לת) יואל
  • 12:47
  • 05.02.12

  •   רוב השמאלנים גרים בת"א ,אנא במטותה מכם תוותרו על ת,א ואחרי שהיא תושמד תשמידו את כל אירן ובהזדנות על הדרך את חאמס והחיזבללה ,פצצות מימן לא חסר לכם ות"א תבנה מחדש לחרדים שנואי המכפישים אותכם!!!  (לת) מכתב חשוב,,לביבי ברק!
    • 16:00
    • 06.02.12

85 עדה רבון 61 תגובה מצוינת  (לת) מגיב
  • 12:49
  • 05.02.12

86 אני פוחד מהצמד ביברק שהכסא הוא מטרתם העיקרית. לא שלום לא רווחה לא מוסר.  (לת) יוסי
  • 12:50
  • 05.02.12

  •   תגובה מצוינת. גם אני מתגעגע לאולמרט ופרץ. ללבנון 2 ועופרת יצוקה. אצל ביברק מצ'עמם!  (לת) צופה טלביזיה מבואס
    • 17:33
    • 05.02.12

87 ביברק הוכיחו שהם מנהיגים אטומים. זה מה שמפחיד  (לת) יונה
  • 12:51
  • 05.02.12

88 Gideon levy Klara
  • 12:51
  • 05.02.12

גדעון יקירי איך אתה לא דואג לאחייך הסורים. איך אףמלה

89 חלק גדול מהעם לא מרוצה מתפקידו של ביבי ועוזרו ברק. לפי הסקר. תוהה.
  • 12:52
  • 05.02.12

ואלה יחליטו?

90 למה לנו מותר ולאחרים לא מרי
  • 12:52
  • 05.02.12

למה לישראל מותר שיהיה נשק גרעין למדינות אחירות לא. בכדי שנגי לא לישראל אנו צרכים לסלק את הנשק שלנו ושלא יהיה נשק גרעיני בכל המזרח התיכון. אנו צרכים לחשוב איך לחיות בשלום עם השכנים.

91 גם נתניהו מ-פ-ח-ד. מהתחדשות המחאה החברתית. מלחמה תמנע אותה. מחאה חברתית אולי עזה יותר מבשנה שעברה יכולה לשים לב לשלטון הליכוד. המסכנה ברורה.  (לת) צביקי
  • 12:57
  • 05.02.12

92 איך מתנהגים תחת ענן רדיואקטיבי ד"ר מוטי בריל
  • 12:57
  • 05.02.12

אני מעביר הרצאות בנושא של התנהגות ואמצעים אפקטיביים להתגוננות מפני פצצת אטום. יש מה לעשות ואפשר ללמוד כללים שיבדילו בין מוות והישרדות ללא פגע.
לתיאום הרצאות אפשר לפנות לאיריס: 050-6549080

93 פחד מוות והלוואי והישראלים יחשבו שוב על מלחמת המפרץ הראשונה  (לת) מיכל
  • 13:00
  • 05.02.12

94 איך בדיוק נפגין את פחדנו ממשהו שנורא אפילו לחשוב עליו? אור לנו
  • 13:16
  • 05.02.12

אפשר לפחד משפעת ויש אפילו חיסון מפניה. אפשר לפחד ממחלות ניווניות, סרטן וטרשת עורקים, וניתן לקדם את פני הרעה באמצעות בדיקות תקופתיות ותרופות מונעות ותזונה בריאה. אך איך בדיוק נתגונן מפגיעת אסטרואיד? מה הטעם בפחד מפני אסטרואיד שעלול להתנגש בכדור הארץ, או מפגיעה קטלנית של רכב שטח שטיפס על המדרכה בילדינו החוזרים מבית הספר? ונניח שתפרוץ מלחמה גרעינית בינינו לבין אירן, איך בדיוק עלינו להתכונן לקראתה? להכין מלאי של יריעות "ניילון" ומסקינג טייפ? לרענן את המסכות לפורים? האופציה ההגיונית היחידה היא לשתות מים ולהרגע, לרדת מהעץ הגבוה ששר האי בטחון שלנו מאלץ את ישראל לטפס עליו. ייהרגו רק חמש מאות ישראלים במתקפת טילים אירנית, הוא מרגיע. אז אני שותה מים ונרגעת. בפקודה.

95 אכן, מתקפה באיראן מפחידה. אך איראן עם פצצה גרעינית מפחידה הרבה ה-ר-ב-ה יותר אלי
  • 13:32
  • 05.02.12

אם לאיראן תהיה פצצה תהיה הגירה של מאות אלפים מהעשירונים העלונים לחו"ל.
המדינה יכולה להיסגר.
תזכרו את זה.

96 לא יתכן שישראל לא תהיה מתואמת עם ארה"ב ותפעל בעצמה. מגיב
  • 13:36
  • 05.02.12

ברק אני ואפסי מסוכן.

97 ברק יותר מדי זמן בבטחון. הוא בטוח שהבטחון זה הוא ואין בלתו. מסוכן למדינה.  (לת) שולה
  • 13:37
  • 05.02.12

98 מר לוי, איזה לקח הפקת ממלחמת האזרחים בסוריה?  (לת) מרדכי
  • 13:40
  • 05.02.12

99 ברק הכשלון הפוליטי והצבאי הגדול ביותר שהיה לנו פרט לתקופתו כחיל.  (לת) אלנה
  • 13:46
  • 05.02.12

100 איומי ברק הנפוח מעצמו מביאים נזקים גדולים.  (לת) דן
  • 13:47
  • 05.02.12

101 הפחדנות מנחה את כל אנשי השמאל, רפיסות, אימפוטנציה וחנפנות לאוייב  (לת) גילגמש
  • 13:49
  • 05.02.12

102 מכבש התקשורת של ברק ויחצניותיו. בבוקר שואל מה יעשה כותרת היום. ?נמאס.  (לת) צרחן תשקורת
  • 13:50
  • 05.02.12

103 הפחד הוא משני שליטים אטומים לחלוטין, שענינים זרים נכנסים לשקול דעתם.  (לת) פוחד
  • 13:59
  • 05.02.12

104 האם למאמר כל כך נכון כמו שלך יש השפעה? האם אנחנו עדין דמוקרטיה?  (לת) דואג
  • 14:00
  • 05.02.12

105 אני יותר דואג מפוחד. הרי ברק הטיח שאנחנו הכי הכי חזקים. לך תתוכח אתו.  (לת) דואג
  • 14:01
  • 05.02.12

106 יש לי כל הזמן את צאלים בראש צאלים א וצאלים ב.  (לת) שלום
  • 14:01
  • 05.02.12

107 כשל לוגי במאמר: "העולם למד לחיות עם גרעין פקיסטאני וצפון-קוריאני." - כן, אבל זה רק בזכות העובדה שישראל ניטרלה בזמן את הגרעין העירקי והסורי, אחרת היתה רשימה ארוכה קצת יותר של גרעינים שאיתם צריך ללמוד לחיות. ועכשיו שאלה לאנשים חושבים: למה דומה יותר הגרעין האירני, לפקיסטני-צפון-קוריאני או לסורי-עירקי? בין הפותרים נכונה תוגרל ערכת ניילון וסרט איטום.  (לת) אחד העמך
  • 14:01
  • 05.02.12

108 הפצצה האירנית רונן
  • 14:03
  • 05.02.12

צפון קוריאה ופקיסטן מעולם לא חרטו על דגלם את עקירת הסרטן היהודי מהעולם, האיראנים עושים זאת בכל בוקר עיתונאי כמוך שכל מילה מטעם השלטון הציוני היא שקר בטוח מאמין לפחות לאיראנים בהצהרות הנחושות ביותר להשמיד את ישראל, מכאן נובעת כל הדילמה, האם להסתכן עכשיון במאות הרוגי טילי החיזבאללה או לקבל מחר מאות אלפי הרוגים מהגרעין האיראני נוסיף לכך את סיכויים הצלחת הפעולה וקיבלנו בדיוק את הדילמה,  

109 ברק מחוסל פוליטית.אלה חרחורי ם אחרונים.  (לת) מגיב
  • 14:04
  • 05.02.12

110 נמאס כבר משמאל וימין. ברק מבאס ביהירות שלו, בצפצוף שלו על כולם.  (לת) שלום
  • 14:08
  • 05.02.12

111 אשרי אדם דואג תמיד, בוודאי מנהיג. דאגה עמוקה מפני ברק השולט על ביבי .  (לת) ישעיהו.
  • 14:09
  • 05.02.12

112 גדעון אתה מבולבל, ישראל לא יזמה שום מלחמה, כל המלחמות היו כהגנה בלבד! לי
  • 14:12
  • 05.02.12

גדעון מדוע אתה משכתב את ההיסטוריה?
אנחנו עם אוהב שלום ולא מלחמה! כשאלפי קטיושות משוגרות על הדרום\צפון
חייבים לצאת למלחמה כדי להגן על תושבי ישראל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

113 חיל האויר מתאמן שנים לחיסול מתקנים גדעינים באזורים הקרובים לישראל. אם לא תתן להם מדי פעם לבצע על רטוב הם יתפרקו מחוסר מעש. (כל זה נכתב בלעג מאחר שאני נגד מלחמות נגד הימין נגד הימין הקיצוני נגד נתניהו וחבורת עלי בבא שמסביבו שממילא הורסים את ישראל מבפנים אז מה זה משנה אם יבוא ו עובדי קבלן איחרנים ויבצעו את העבודה נקי וחלק טוב יותר מחבורת הבריונים שבשלטון דהיום)  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 14:13
  • 05.02.12

  •   מאז שובו לשלטון ישראל נהנית מרגיעה ביטחונית, צמיחה כלכלית ויציבות פוליטית שלא נרשמו בדור האחרון. (אלוף בן "הארץ" 22.6.11)  (לת) מהשגי ממשלת נתניהו
    • 19:54
    • 05.02.12

114 אכן אני מפחד מעוד הרפתקת "שלום" נוסח הסמול. בינתיים הרפתקת "אוסלו" היא זאת שעלתה לנו ברצח 2,000 ישראלים על ידי הפלשתינים הרצחנים ומנהיגם המנוול, זוכה פרס נובל לשלום, ערפאת. חיים כהן
  • 14:20
  • 05.02.12

אני מפחד מעוד הרפתקת "שלום" נוסל הסמול הסהרורי.

  •   2000 זה עשירית ממניין ההרוגים שפצצת אטום איראנית יכולה לחסל! רונן
    • 22:49
    • 05.02.12

    מי שמשווה את אוסלו לאטום איראני כנראה שהימין שטף לו את המוח

115 פקיסטן וצפון קוריאה לא קוראות להשמדת ישראל.  (לת) יה ספינר!
  • 14:28
  • 05.02.12

116 "הפייסן הוא אדם שמאכיל את התנין, ומקווה שהתנין יאכל אותו אחרון." וינסטון צ'רצ'יל
  • 14:40
  • 05.02.12

עוד מפיו של צרציל:

"השלום שצ'מברליין מציע לנו יוביל למלחמה. המלחמה שאני מציע לנו תוביל לשלום."

"אני לא יכול לחזות את הפעולות של רוסיה. מדובר בחידה, עטופה במסתורין, בתוך תעלומה; אבל אולי ישנו מפתח, והמפתח הזה הוא האינטרס הלאומי הרוסי"

"היכן שמגיע הערבי - מגיע המדבר"

"היהודים פה בזכות ולא בחסד" ~ לערבים לאחר שהתלוננו בפניו על שהותם של היהודים בארץ ישראל

"פסימיסט רואה קושי בכל הזדמנות, אופטימיסט רואה הזדמנות בכל קושי."

"הקפידו להעמיק שורשיכם, שכן בלעדיהם לא תחזיקו מעמד." - למאיר דיזנגוף בעת ביקורו של צ'רצ'יל בתל אביב ב-1921

"היה עליכם לבחור בין חרפה למלחמה. בחרתם בחרפה, אך מן המלחמה לא תימלטו." ~ על הסכם מינכן

"כמה איומות הקללות אשר המוחמדניות הביאה על מאמיניה! בנוסף לפנטיות, אשר מסוכנת לאדם ככלבת לכלב, ישנה הגורליות הפטליסטית הזאת. ניתן לראות בהשפעות אילו במדינות רבות. הרגלים ארכאיים, שיטות חקלאות ישנות, שיטות מסחר איטיות, ואי ביטחון לרכוש קיים בכל מקום בו מאמיני הנביא חיים וקיימים. סנסואליות מבזה מקפחת את החיים מחסדם ומעידונם; הבא הוא מכבודם וקדושתם. העובדה היא שבחוק מוחמדני כל אישה חייבת להיות שייכת לגבר מסוים כרכושו המוחלט, בין אל ילדה, אישה, או שושבין, חייבת לעכב את היכחדות העבדות, עד תום היות האסלאם כוח גדול בין בני האדם.
בודדים מוסלמים עשויים להראות תכונות מעולות - אבל השפעת הדת משתקת את ההתפתחויות החברתיות של מאמיניה. אין כוח חזק יותר אשר מושך אחורה הקיים בעולם הזה. רחוקה מלהיות חסרת כוח חיים, מוחמדניות היא אמונה מסיתה ואלימה. היא כבר התפשטה דרך מרכז אפריקה, מרימה לוחמים ללא פחד בכל שעל; והאין זה שהנצרות מוגנת בידי ידיו החזקות של המדע, המדע שנגדו היא נאבקה בנחישות, הציוויליזציה של אירופה המודרנית אולי תיפול, כאשר נפלה הציוויליזציה הרומאית." ~ מתוך הספר "מלחמת הנהר"

117 גדעון החכם. אנחנו נרשמים להפגנה: לא למלחמת ברירה! לא לנידוי ישראל בעולם.  (לת) מפלגת העבודה - קחו את האתגר וקבלו מצביעים!
  • 14:41
  • 05.02.12

118 "אנחנו" עלק.מה לנו ולך?  (לת) ננו
  • 14:45
  • 05.02.12

119 מה יועיל הפחד? הנה שתיתי כוס מים ונרגעתי לא לפחד כלל
  • 14:46
  • 05.02.12

אפשר לפחד משפעת ויש אפילו חיסון מפניה. אפשר לפחד ממחלות ניווניות, סרטן וטרשת עורקים, וניתן לקדם את פני הרעה באמצעות בדיקות תקופתיות ותרופות מונעות ותזונה בריאה. אך איך בדיוק נתגונן מפגיעת אסטרואיד? מה הטעם בפחד מפני אסטרואיד שעלול להתנגש בכדור הארץ, או מפגיעה קטלנית של רכב שטח שטיפס על המדרכה בילדינו החוזרים מבית הספר? ונניח שתפרוץ מלחמה גרעינית בינינו לבין אירן, איך בדיוק עלינו להתכונן לקראתה? להכין מלאי של יריעות "ניילון" ומסקינג טייפ? לרענן את המסכות לפורים? האופציה ההגיונית היחידה היא לשתות מים ולהרגע, לרדת מהעץ הגבוה ששר האי בטחון שלנו מאלץ את ישראל לטפס עליו. ייהרגו רק חמש מאות ישראלים במתקפת טילים אירנית, הוא מרגיע. אז אני שותה מים ונרגעת. בפקודה.

120 האם עלינו להתייחס בזלזול לאיומי חמינאי כמו שהתעלמנו ממשנתו של היטלר ? דורון
  • 15:11
  • 05.02.12

יתכבד אדון לוי ויסביר מדוע איומי חמינאי על כוונתו להשמיד את ישראל אינם מהווים שיקול לתקיפה ?
כל העולם "הנאור" תמך בפיוס היטלר דבר שגרם למות עשרת מיליוני בני אדם - האם הלקח ההיסטורי נשכח ?

121 נראה שדוקא אתה הפחדן הגדול. כואב לך? אכפת לך? לך תתנדב תעשה משהו מועיל חוץ מליכתוב ולקטר.  (לת) האזרח הקטן
  • 15:14
  • 05.02.12

122 הפצצה האירנית צריכה להיות מטופלת בראש וראשונה ע"י ארה"ב בשתוף עם כולם.  (לת) חושב
  • 15:19
  • 05.02.12

123 לכול שונאי גדעון. בעיני הוא האוהב הגדול ביותר של המדינה. גם מוסר הוא יסוד חשוב. "כוחנו במוסריותנו " זוכר
  • 15:25
  • 05.02.12

כוחנו במוסריותנו" אמר בן גוריון. גם מוסריות היא כח.

124 הפה הגדול של ברק שלא נח לרגע.  (לת) עדי
  • 15:26
  • 05.02.12

125 גם אני מפחד... GREEN
  • 15:49
  • 05.02.12

פחדתי במלחמת יום כיפור כרווק צעיר,פחדתי במלחמת לבנון ה-1 כמילואמניק נשוי ואב ל-2 ילדים קטנים ,פחדתי באינטיפדה ה-1 כמילואמניק חטיאר ופחדתי כשבני האמצעי שירת ב"חומת מגן" ואח"כ ב"עופרת יצוקה",ופחדתי שבני הצעיר נלחם במארון א-ראס במלחמת לבנון ה-2.
ותאמין לי גדעון הפחדים ויסורי הנפש שעברתי כשבני היו בזירת הלחימה היו גדולים בהרבה מאשר להשתתף אישית בקרב.
בכל הנ"ל פחדתי...והתגברתי ותפקדתי. אני לא חושב שאני גיבור גדול - אבל אין לנו ברירה.להגדיר את תקיפת אירן כמגלומניה ולהשוותה למלחמת לבנון ה-1 (שאכן היתה מצעד איוולת) זו פשוט דמוגוגיה .
השיקולים (הנכונים) של רה"מ בגין לתקיפת הכור בעירק לא השתנו והם תקפים ורלוונטיים גם כיום.

126 זה לא היה ביבי שדיקלם ,הם מפחדים"? עכשיו אני באמת מפחד  (לת) מודרניסט
  • 15:53
  • 05.02.12

127 סיפורי הבדים של גדעון לוי תושב אשקלון
  • 15:59
  • 05.02.12

גדעון לוי כתב מספר פעמים כי כל הידיעות על התחמשות החמאס בטילים הם סיפורי בדים של הממשלה שנועדו להפחיד ולהצדיק התקפה על עזה, למחרת נפל טיל על ביתי והרס אותו.
אז איך ניתן להתייחס לדעותיו והערכותיו המופרכות של גדעון לוי.

128 איך לעשות כסף מלהפחיד את אזרחי ישראל-זאת משנתו של גדעון לויי ערדליים ירוקים
  • 16:39
  • 05.02.12

תן לו "מכה בראש" פוצץ לימין את הצורה,כסח את ביבי נתניהו ויש לך "צק שמן" ממערכת עיתון. איזה כיף. תענוג צרוף. אני באקסטזה, איך אנחנו מכניסי ם לקברניטי המדינה שטוזה. פליק פלאק בלי להרגיש. אחרי המבול האירני גדעון לוי כבר לא כאן . תפס לופטאנזה ישירות לדורוחי או דאראבן.

129 אני מודאג מהיהירות של ברק וביבי, מהבטחון המופרז שלהם, וממוכנתם לפגיעות באזרחים שלנו.  (לת) אזרח
  • 16:55
  • 05.02.12

130 מי שמפחיד אותנו באמת הם מנהיגי ישראל. אירן הפכה נושא להשכחת הבעיות האמיתיות שלנו.  (לת) אזרח
  • 16:56
  • 05.02.12

131 ata stam 000000  (לת) david
  • 16:57
  • 05.02.12

132 99 איך ליצר שקט, מול הבעיות האמיתיות שלנו עם מטה הזעם אירן. ועוד תקציב פלצני לבטחון.  (לת) נמאס לי
  • 16:58
  • 05.02.12

133 אירן היא לא הבעיה רק של ישראל. ברק רוצה להראות לעולם שהוא המלך.  (לת) אילן
  • 16:59
  • 05.02.12

134 די לשגע לנו את השכל עם אירן. יש עוד נושאים.יום יום שטיפות מח של ביבי את ברק.  (לת) יהודה
  • 17:01
  • 05.02.12

135 המפחידים האמיתיים הם ביבי ברק.יום יום עוסקים בנושא. וגם העיתונאים.  (לת) יואל
  • 17:02
  • 05.02.12

136 אירן לא תסיח דעתנו מתאבונו הכספי של ברק שהורס את המדינה.  (לת) דורון
  • 17:04
  • 05.02.12

137 כמו תמיד, כל מילה בסלע. עופר שלו
  • 17:11
  • 05.02.12

הגרעין האיראני מסוכן, אך השימוש בו יעשה רק אם לא יהיה הסדר בין ישראל לפלסטינים. כשיהיה הסדר כזה ישמט מאיראן האינסנטיב להשתמש בגרעין.

138 ל 104 באשקלון עמנואל
  • 17:13
  • 05.02.12

הלוי הזה טוב בעצות ובהכפשות יושב לו ברמת אביב שאף היא הייתה בוסתן ערבי ומשחק את הפציפיסט עודשה הטוב

139 התקפה על אירן ויקי כהן
  • 17:27
  • 05.02.12

אתה צודק מאוד. שני ההרפתקנים ביבי ברק מסוכנים

140 השיטה הבדוקה: הפחד ומשול.  (לת) יוסלה
  • 18:31
  • 05.02.12

141 נגד תקיפה ישראלית באיראן י.ל.
  • 18:34
  • 05.02.12

אינני מסכים עם מר לוי בנושא הפלשתינאי, אולם מסכים שאסור לישראל לתקוף את איראן, ולא בשל פחדי , אלא משיקולי סיכון מול תועלת.
1. איראן גרעינית תהווה סכנה לכל העולם המערבי. ישראל היא אחת הקטנות שבהן. אל לנו לבדנו ל"התחיל" צבאית עם איראן, ששאיפותיה גלובליות ושישראל אינה יריבתה העיקרית. נכון, שאיראן רוצה בהשמדתנו ותעזור לאוייבינו שבגבולותינו, ונכון שאיראן גרעינית תיצור "מאזן אימה" כלפינו בתחום זה, אבל לא מעבר לכך, אם לא נתקוף אותה.
2. תקיפה מוצלחת = עיכוב זמני במרוץ הגרעיני האיראני, לא חיסולו. איראן אינה סוריה. תקיפה שלנו רק תצדיק בעיני העם האיראני שעליהם להתחמש בגרעין נגדנו. העולם יבין אותם, כי ישראל היה התוקפנית.
3. הסכוי לפגוע משמעותית במתקני הגרעין המפוזרים באיראן הם קטנים. אך, הסיכונים שלנו עצומים. החל מהפגעות של כוחותינו וכלה בנפגעים רבים בנפש וברכוש בערינו.
4. תהיה אצלנו נסיגה כלכלית והתפתחותית חמורה, ובשביל מה ?
5. עלינו לפעול מיד לחתימת חוזה הגנה פורמלי עם ארה"ב.. יהיה בו להרתיע את איראן, גם כמדינה גרעינית.
6. עלינו ללמוד מההסטוריה של עמנו בארץ ישראל. שום נצחון צבאי , זולת ביציאת מצרים, לא השאיר פירות טובים לדורות. מלחמות חסרות סיכוי סביר, המיטו עלינו חורבן וגלות. מי שהציל את תרבותנו היה יוחנן בן זכאי (יבנה וחכמיה).
אין חדש תחת השמש . צריך רק ממשלה חכמה ואחראית.

142 גדעון לוי יוכבד
  • 18:49
  • 05.02.12

מלחמת יום הכיפורים נכפתה עלינו אבל אתה מרוב ייורטו לא רואה את האמת אתה לא פטריוט לארץ חבל שאתה לא חי בסוריה אולי היית מבין איזה לוקסוס זה להיות ישראלי

143 זה מפחיד!!בפירסומים,- הטילים יהיו בעלי ראש כימי!!שימו לב, איזה איוולת!!זה יזמין התקפת נגד כימית!!  (לת) שני טילים בשבוע ,ישתקו את המדינה!!!
  • 18:49
  • 05.02.12

144 מנחם בגין ז"ל חיסל את הגרעין של אויבנו בעבר ללא חלל אחד ! חלאס עם הפחדנות!  (לת) חני
  • 18:55
  • 05.02.12

145 גדעון אתה צודק צריך לצאת להפגנות לפני לא באמצע  (לת) עודד
  • 19:17
  • 05.02.12

146 אירן מאיימת על קיומה של ישראל ולכן "הקם להורגך השקם להורגו" !  (לת) אביבית
  • 19:25
  • 05.02.12

147 גדעון לוי למד מגדעון השופט,המנהיג הגיבור שהציל את ישראל מיד מדיין ועמלק! יורם
  • 19:32
  • 05.02.12

אסור להמתין לשואה מספר II
חייבים לפעול ולהגן על עם ישראל

148 לא פוחד, אם נתקוף או נותקף - כך או כך אנחנו כבר במלחמה מול האירנים משה בארי
  • 20:00
  • 05.02.12

כך שכותב שורות אלו, כבר פיספס את הרכבת.
נכון אין הכרזה רשמית, של אף אחד מהצדדים הלוחמים, על מלחמה, אולם היא בעיצומה כבר כמה שנים.
אכן המערכה הגדולה היא בלתי נמנעת, ממש כמו בשח מט, נפגעים שני היריבים, עפ"י כללי בשח מט ובמזרח התיכון, המערכה הגדולה בוא תבוא.
תמיד יש יתרון לתוקף הראשון, ולדעתי גם במקרה זה, ייטב אם ננצל את יתרון ההתקפה הראשונית.
לעניות דעתי, חיזבאללה וחמאס תחילה, אולי דווקא סוריה, אבל היה צריך כבר להתחיל את המתקפה לפני חצי שנה.

149 לא רוצה להגיע לרגע שמר לוי יאמר אוי טעיתי ,  (לת) א ב ו-ג
  • 20:00
  • 05.02.12

  •   מר לוי לא יודה ל-ע-ו-ל-ם בשום טעות. כאפיפיור הכת השמאלנית הוא לעולם אינו טועה. זו אקסיומה מקודשת ודרישתך היא חילול הקודש.  (לת) איפכא
    • 20:45
    • 06.02.12

150 ביבי אני מאחל לך להמשיך להיות ראהמ"ש של ישראל עד הסוף המר!!!  (לת) מצדה
  • 21:48
  • 05.02.12

151 שבט לוי משמשים בקודש-מה להם בהבנת מלחמה? דודי
  • 22:23
  • 05.02.12

משנתו של לוי בודקת את המציאות הישנה בכלים ארכאיים.למרות שאיני סומך על הצמד ביבי-ברק ישנם לא מעט מצביאים ומדינאים מאוזנים שיכריעו בשיקול הדעת.וכדאי ללוי לאמץ לעצמו גם מבט מאוזן ונטול רגשות שהרי לא כל מי שדעתו חריגה הוא הצודק.ולוי אוהב להתהדר בתחפושת זו.בריאות לכולם ותזכרו שאם הפרסי יורה-הוא יורה על כולם:ימנים כשמלאנים.

152 עוד היום לצאת ולכוש את פרס ולהקים שם התנחלויות.גם פרס זו נחלת אבות !!!!  (לת) עדד
  • 23:11
  • 05.02.12

153 מאחר והדבר היחיד המפחיד את ביברק הוא "אובדן הכיסא" לי ברור שאחת מתוצאות התקפת הנפל של ישראל יהא נפילתם של "פוחלצים" אלו  (לת) נפתלי אור-נר
  • 23:17
  • 05.02.12

154 אני מתחילה להצטייד, מים, צנימים, פנסים  (לת) לילית
  • 23:30
  • 05.02.12

155 די ברור ששיקלול הסיכון בעימות מול איראן מראה על פגיעה קשה בבטחון-כך שהאיומים וההתלהמות הם פשע ש
  • 23:33
  • 05.02.12

חוסר ההגיון והטמטום ממש מגוחח גדעון שכח להראות שהמלחמות האחרונות קרו מתוך תחושה ובטחון של עליונות מוחצת ולא במקרה
כי בישראל לא מוכנים לקחת סיכונים ושחילים היפגעו
אמנם בלבנון 2 שקר העליונות התרסק אך בדיוק התרסקותו מוכיחה את רמת הבטחון העצמי וביצוקה כולם זוכרים את הפחד שחייל יפגע מה שגרם ליותר פגיעה מאש ידידותיתת
מה שקורה מול איראן זה הכחשה מול עוצמת השקרנות
אם ארה"ב לא רוצה להיכנס לעימות מול הענק האיראני איך ישראל הקטנה מעיזה להרים את ראשה וזאת המדינה שמובלת ע"י טראומת האיום הקיומי שלה אז השקר הוא כפול ומכופל כי הרי בדיוק תקתוק העימות הזה עלול להביא לכיליון ואם אכן באמת היו מנסים למנוע כזה ברור שהיה עדיף ללכת בדרכי שלום ובשום מקרה לא להיגרר להיתלהמות הבריונית
כן גם אם מהצד השני נישמעים דיבורי השמדה בוטים
מה לא ברור שמכוונים למבחן התוצאה נראה שכבר לא שולטים באובססית הבריונות והשתלטנות
כי בשורה התחתונה כולם יודעים שפצצת האטום האמיתית שמפעילה את כל הבריונות והאלימות זה הכיבוש והגזל ביו"ש

ובנוסף כדאי לקחת בחשבון שאותה בריחה שראינו במלמת המפרץ עלולה הפעם להיות קטלנית בעצמה ולא רק טורדנית כי הצפיפות גם ככה איומה
ובמקרה של בריחה תהיה דריסה עצמית שעלולה להיות אסון יותר גדול מפגיעת טיל

156 ראינו ושמענו את האיומים של נתניהו וברק אופיר
  • 23:57
  • 05.02.12

כמו שאיימו עלינו בצונאמי מדיני בעקבות פניית הפלסטינים לאו״ם - ובסוף דבר לא קרה. נתניהו וברק יודעים היטב שציבור מפוחד הוא ציבור צייתן. ולכן חשוב להם שהציבור יאבד את הכוח לחיות. ובודאי להפגין או להתנגד למשהו. 2 שוטים ליובילו אותנו אל התהום.

157 רק מי שמאמין באמונה שלמה ולא רודף חרדים ינצל!!  (לת) כימי צאתך מארץ מצרים ארנו נפלאות!
  • 00:38
  • 06.02.12

158 אין שום נאצי או רודן בעולם שיכול להשמיד את עם ישראל אפילו אחרי עגל הזהב שהיה מגיע לנו להשמד,משה רבנו הציל אותנו שאמר סלח נא כנגד דבר נא ,הזכיר למלך מלכי המלכים, לא מגלה את כל הסוד,,סוד השם ליראיו!!  (לת) כימי צאתך מארץ מצרים ארנו נפלאות!
  • 00:56
  • 06.02.12

159 קדימה,סע לך למקום בטוח ורחוק יובל
  • 01:05
  • 06.02.12

גרמניה,אולי?

160 אירן שלום
  • 02:02
  • 06.02.12

יש הגנה נגד טילים אבל לא נגד פצצת אטום

161 אני ממליץ דעה פורצת דרך
  • 02:04
  • 06.02.12

אני ממליץ שכתבה זו תחולק כפליירים בכל צמתי רחובות המדינה, ותתורגם גם לכל השפות הרשמיות של המדינה, ולהוביל למחאה מליונית נגד הזוטרים שעדיין סוברים שה- glory שלהם ימומש במלחמה נגד שכניהם! צריך לציין שהמדינה מובלה ע"י אנשים שבינם לבין נפשם הם מודעים לאמת של עצמם והיא שהם לא יכולים להיות "מנהיגים" כמו מנהיגים של פעם, ולכן מחפשים אותה בדרכי הדם! אני קורא לעם ישראל להתקומם ולגיד מספיק, דיי, לזלזל באינטליגנציה של העם.

162 ?so what do you suggest? a visa to US  (לת) Benny
  • 04:27
  • 06.02.12

163 על ארנב Oמול זנב. כנסו. עמוס
  • 08:22
  • 06.02.12

גם החתול וגם הארנב
חושבים מחשבות בעזרת הזנב.

כאשר החתול
מתכנן תעלול
והוא שוקל את המצב
הוא מפתל את הזנב.
חושב מה לעשות עכשיו
ומה שוה פיתול נוסף
מה אי אפשר ומה אפשר
ומה היום ומה מחר
ומה כדאי, ומה עלול
לגרום לו נזק לחתול.

והארנב אותו דבר
אך יש לו רק זנב קצר
ויש בו מחשבה אחת
לברוח! לברוח מיד !

164 ל 149 בן
  • 11:56
  • 06.02.12

טעיתי הוא לא יגיד, אבל בטוח יהיה לו על מה להלין.

165 ונגיד שנפחד כולנו . במה זה יעזור לנו? אתה מפחד מר לוי . ומה אתה עושה עם זה ?  (לת) רמי
  • 14:20
  • 06.02.12

166 את המתים זוכרים רק שבורי הלב, וגם הם נעלמים עם הזמן....לתוך העבר הנשכח  (לת) בת יענה
  • 14:21
  • 06.02.12

167 סומכת על ברק. נקודה.  (לת) עליזה
  • 16:27
  • 06.02.12

168 מלחמות רמי
  • 04:17
  • 07.02.12

אתה וכמוך הגרים במדינת תל-אביב,בינתיים רחוקים מהגבול
וכאשר חלילה,קורה משהו אתם כבר בתור בשדה התעופה
בדרך החוצה,אינכם יכולים להסביר לתושבי הצפון שהופגזו
ללא הפסק לפני תגובות צהל בצפון ואותו דבר לתושבי הדרום
שכל הזמן מופגזים מרצועת עזה ומגבול והסיכון הצפוי ממצרים
בגבול סיני.לדוגמא פיצוצי קו הגאז.