מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

להתנתק מהלובי היהודי

שמונים ותשעה אחוזים מהתרומות שקיבל נתניהו בפריימריס בליכוד ב-2005 - כך מעריכים - מקורם בגורמים זרים, בעיקר אמריקאיים. התופעה של גיוס תרומות בעיקר מגורמים בחו"ל חזרה על עצמה גם בפריימריס האחרונים בליכוד. יש לנו, וכנראה עוד יהיה לנו, ראש ממשלה שנבחר בזכות כספי זרים.

הגבירים הזרים לא מסתפקים בהרצת מועמד, הם גם עוזרים לאזרחי ישראל לבחור באיש הנכון, כשהם מרפדים את המרחב הציבורי בתקשורת מגויסת. המיליארדר האמריקאי שלדון אדלסון - שבקרבו פועם כמובן לב יהודי חם - קובע לאזרחי המדינה את סדר היום החברתי-המדיני, באמצעות עיתון ימני קיצוני, המופץ בחינם על חשבון הגביר. מדי פעם, מדווחים לנו גם על פינוקים שונים שלהם זוכים ראשי ממשלה מאותם גבירים.

הפרדוקס כאן הוא שלחלק מהממומנים על ידי הגבירים הזרים הללו יש את החוצפה לפעול להפסקת המימון של עמותות אזרחיות, בלתי מפלגתיות, שתורמות לחברה באמצעות פעילותן למען זכויות אדם והגנה על הדמוקרטיה.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הפרשנויות והטורים ישירות אל הפייסבוק שלכם

הפינוקים הללו הם חלק מתופעה מדאיגה יותר - זו שבמסגרתה לובי נחמד, שחי אלפי מיילים מכאן, מרחיק אותנו מרחק שנות אור מהאפשרות לכונן שלום. היה זה הלחץ שהפעיל הלובי היהודי בארה"ב, שגרם לאובמה לסגת מדרישתו להקפיא את ההתנחלויות כתנאי להמשך המו"מ הישראלי-הפלסטיני. הלובי היהודי כופף את אובמה, בזמן שהעולם הערבי, העובר תהפוכות סוערות, ציפה ממנו להפגין מידה סבירה של איזון. לא רק נשיא מעצמת על נהפך לכלי ריק, גם התהליך נתקע. נתקע כל כך עמוק, שהייאוש התנחל גם בלבבות של אופטימיסטים מושבעים.

בזכות ממונו ויכולת הארגון שלו משפיע הלובי היהודי על מועמדים לנשיאות ארה"ב, שיישרו קו עם המדיניות הקיצונית ביותר שניהלה ישראל מאז ומעולם. ובהסתמך על השפעת הלובי היהודי ממשיכה ממשלת נתניהו לצפצף על החוק הבינלאומי. לובי זה הוא מתנה מושלמת לאנטישמים, שמנצלים את ההתנהלות הזאת כדי לצאת נגד "היהודים".

האמת היא, שבלי לשים לב, הערבים השלימו עם קיומה של ישראל, למרות הסבל הנורא שנגרם להם. הבעיה היא שישראלים רבים לא השלימו עם היותם כאן. התשוקה לאמריקה מפעמת בלבבות ומעבירה אותם על דעתם. ההתחבטות בין "הג'ונגל" ל"ווילה", מובילה את הוגי תזת הג'ונגל לחיות, לפחות בראש, באמריקה.

מי שרוצה לחיות כאן, בין אם זה "ג'ונגל" ובין אם גן עדן, צריך קודם כל לאהוב את המקום, ולדאוג לדייריו ולשכנים. בערבית אומרים "שכנך הקרוב - לפני אחיך הרחוק". בישראל - החל מהמלחמה נגד מצרים ב-1956 ועד העמדה החורפית כלפי האביבי הערבי - לא שמעו על המשפט הזה.

צריך להחליט, או שישראל הינה ראש גשר של מטורפי המערב במזרח התיכון, או שהיא עומדת לצד העמים הערביים נגד מדכאיהם, מבית ומבחוץ. כרגע, הלובי היהודי כורת ברית עם הניאו-שמרנים בארה"ב נגד כל דבר שמריח מחירות במזרח התיכון; הגיע הזמן להחליט: אם הכיוון הוא השתלבות באזור אזי ההתנתקות מהלובי הכרחית. אבל, כנראה שיש כאלה שרואים באמריקה את ארץ היעד לפנסיה אחרי שנות השירות במזרח התיכון.

בינתיים יכולים ניוט גינגריץ' ושלדון אדלסון להמשיך בליבוי היצרים. מה אכפת להם? הרי דם בניהם לא יוקז בג'ונגל המזרח תיכוני. גם זעקות הכאב של ערבים ויהודים לא יגיעו לאוזניהם בבניינים הגבוהים ואטומי החלונות במנהטן.

Read this article in English: Break away from the Jewish lobby




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מאמר חשוב יוסי מועלם
  • 04:49
  • 05.02.12

דברים חדים וונכונים. חשוב להפיץ את התרגום לאנגלית לאחינו בארה"ב. הרי רובם הגדול דמוקראטי ליברלי ומשום מה הימין השתלט על המנהיגות היהודית. אבל, בניגוד לארץ בה לימין רוב בציבור ובהנהגה בארה"ב המצב שונה לחלוטין.

  •   כשאתה מפיץ המאמר הזה, רצוי גם שתציין שכותב המאמר והערבים אינם מכירים בזכות העם היהודי למדינה יהודית בחלק מארץ ישראל, והכרתם של חלק מהם בישראל כמדינת כל אזרחיה ולא כמדינת היהודים, אינה אלא אפיזודה זמנית בתורת השלבים שלהם.  (לת) יוסי
    • 13:43
    • 05.02.12

  •   ליהודי שיושב בחו"ל (לדעתי בכל אופן) צריך להיות יותר זכויות השפעה על המתרחש בארץ מאשר לערבי אזרח ישראל, שיושב פה מאז הכיבוש המוסלמי במאה השביעית, וזאת מהסיבה הפשוטה שהמדינה הזאת בהגדרה היא מדינת העם היהודי, כל הדיבורים האלו על "אנחנו" ו "המדינה שלנו" לא שווים כלום, זה לא "מדינה שלנו" זה מדינה של העם היהודי נקודה, לא מדינה של היהודים והערבים אלא של היהודים בלבד, לערבים המקבלים את מרות המדינה יש כמובן זכויות אזרח אבל לא זכויות השפעה על צורת הממשל, כך לדעתי נכון וצריך להיות  (לת) יהודי ודמוקרטי
    • 14:33
    • 05.02.12

  •   גם בארץ אין רוב לימין עוכר ישראל
    • 19:50
    • 05.02.12

    הבעיה היא שמי שעמד פעמיים בראשות מפלגת השמאל הראשית עשה ככל שביכולתו לעקר אותו מעמדותיו המדיניות והחברתיות והבריח את רוב מצביעיו, וגם כעת ממשיכה בת חסותו בדרך זו - בעוד מפלגות הלוויין שלה מכלות את שארית כוחן למען הסוטים והזרים.

    אם השמאל אינו הרוב הדומם בארץ, אין ספק שהוא מחצית דוממת. יש לה הרבה מה לומר - אם רק יתאפשר לה להשמיע את קולה.

  •   משעשע. לידיעתך, דמוקרטיה היא לא רק עניין של הגדרה עצמית.  (לת) צ', סדום
    • 22:50
    • 05.02.12

  •   אתה רציני?  (לת) ממש מקווה שאתה צוחק
    • 23:45
    • 05.02.12

  •   ליהודי ודמוקרט - לפחות תהיה הגון ותוריד את הדמוקרט אילון
    • 01:18
    • 06.02.12

    ממש נחמד מצדך לתת לערבים זכויות אזרח, בתחום המושב שלהם כמובן. הצאר הרוסי היה מזדהה.

  •   המדינה מוגדרת כמדינת העם היהודי. אבל אם זו הגדרה לא מוצלחת, אפשר לשנות אותה. ויפה שעה אחת קודם: מדינת העם היהודי וכל אזרחיה. האפשרות הנוספת, אני מעריך, זו מלחמה. וקשה לדעת מי ינצח  (לת) ירושלמי
    • 17:55
    • 06.02.12

02 just shut up me
  • 05:17
  • 05.02.12

jealous?your arab leaders give money only for terror

03 כשהשכנים הקרובים הם האחים המוסלמים- באמת תודה, אבל לא תודה.  (לת) רעמסס
  • 06:00
  • 05.02.12

04 The Jewish Loby Shomin David Aviel
  • 06:28
  • 05.02.12

The Jews control Congress, the banks and the media, too bad aha?

05 יפה מאד. דברי אמת, רק רצוי להעיר אורלינג
  • 06:32
  • 05.02.12

שלא "השתלבות באזור" צריכה לעמוד לנגד עיני הישראלים - ביטוי יפה, אולם הישראלים, מטומטמושים ככל שיהיו, רואים מה מציע אותו אזור,,, אז עם מרכאות או בלי מרכאות, ה"ג'ונגל" שמחוץ לווילה שלנו אינו מה שאנחנו צריכים להשתלב בו, תחת זאת עלינו להזמין ולעודד וללמד את הערבים להיות קצת יותר דמוקרטים ונאורים ופחות לסכסך ביניהם ולרקוד בציניות על חסרונותיהם כמו הלובי היהודי וכל מיני פטרונים שחלקם יושבים במגדלים בישראל ולא רק במנהטן.

06 Fortunately, Obama is going to win a second term World B. Free
  • 06:57
  • 05.02.12

and hopefully then
he will expand his power
and ignore the Likud Lobby
and AIPAC
and force Israel to live
within its borders
and neighborhood

07 ומה עם ליבוי היצרים שלך עודה, לאן בדיוק נוליך אותם, ישראל אמורה לשכון לבטח כמדינתו של העם היהודי ובריבונותו
  • 07:03
  • 05.02.12

הדיבור המתמיד שלך על הסבל שנגרם לערבים, כמו תלונה תמידית שמרחפת מעל ראשינו, מעידה על פינוק, פינדרוק, והרפיון שמגיע בעקבותיהם.
הערבים כל כך מפונקים על ידי השמאל הישראלי שפרס עליו את חסותו, שאינם יודעים כבר להבדיל, בין מציאות שהם יצרו, ובין המציאות שצריך לתת לה פתרון מציאותי.
למה הדבר דומה: לילד מפונק שרגיל תמיד לקבל כל מה שהוא רוצה, כך בגיבוי מתמיד של הוריו, הוא חי במציאות מדומה, שבה הכל מותר לו והכל מגיע לו.
שניהם לא מצליחים לפתח שרירים או תובנות, כדי להתמודד עם המציאות האמיתית.
שניהם בטוחים שאם הם יצעקו, יאיימו, או יבכו, מבוקשם יינתן להם, כי לכך הם הורגלו.
הכרת תודה בכלל לא נמצאת בתוך הרציונל שלהם שנבנה על ידי אחרים, וכך המוסר מתדרדר באופן תמידי.
ערביי ישראל, בכלל לא מרגישים הכרת תודה על האזרחות שקיבלו מהמדינה היהודית אחרי הנסיון להשמידנו ב47.
הפלסטינים בשטחים בטוחים שהם יושבים לבטח על האדמות שלהם.
את כל העיוות הזה יוצר הפינוק, אני קוראת לשמאל להפסיק אותו מייד, הפלסטינים יושבים על אדמת אבותינו, הם ניסו לכבוש את ישראל כולה ב67.
ערביי ישראל חייבים בנאמנות למדינה היהודית כי זכויות אזרח מגיעות לאזרחים הנאמנים למדינה בלבד, ולא דקה אחת קודם

08 צודק לגמרי! להפסיק את המימון החיצוני! ק. החדשה
  • 07:13
  • 05.02.12

בעצם זה פוגע גם בי. אז אולי נמשיך?

  •   בעניין הזה - קח דוגמא מחבריך האמריקאים: בארה"ב מותר לעמותות לגייס כספים מכל מקור שהוא. לעומת זאת לפוליטיקאים אסור בתכלית האיסור לקבל תרומות ממי שאינו אזרח ארה"ב. בישראל הימין (המאוד פרו-אמריקאי) משתדל ליצור מצב הפוך...  (לת) בארשבעי
    • 11:18
    • 05.02.12

  •   לא ראיתי מחאה כל שהיא כאשר נשיאנו קיבל מימון מתורמים שמאלינים יהודים אמריקאים, וניצל ממשפט רק ע"י פילפול משפטי  (לת) קסנדרה
    • 18:36
    • 05.02.12

09 מאמר מצויין! כל מילה בסלע!  (לת) איציק המרכז izikhe@gmaul.com
  • 07:19
  • 05.02.12

10 עודה מיתמם, הוא יודע היטב שיש הבדל מהותי בין תרומות של יחידים שמקבל הימין/מרכז, גם חלק מהשמאל הציוני, לבין מימון ע"י מדינות זרות עויינות. גם לא ראינו את עודה יוצא נגד תמיכת מדינות ערב, פוליטית וכספית, בערביי ישראל ויש"ע. לעודה, מעבר לאינטרס הפוליטי שלו בארגוני השמאל והערבים, יש אינטרס אסטרטגי, לנסות לנתק את הקשר בין חלקיו השונים של העם היהודי, בארץ ובחו"ל, מעניין, שלשמאל הקיצוני יש אינטרס דומה... ראו ערך גי' סטריט וכיוצב"ז... אגב, אולי יספר לנו עודה מה דעתו על מסמך החזון העתידי של ערביי ישראל, רק בכדי שאזרחי ישראל יבינו עם מי יש להם עסק...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:37
  • 05.02.12

  •   "מדינות עוינות זרות" : צרפת, גרמניה, אנגליה, ארה"ב, שוודיה....  (לת) אחלה עוינות
    • 08:32
    • 05.02.12

  •   בהגדרה, מדינה המממנת אופוזיציה במדינה אחרת, היא עויינת, אין זה מקובל בין מדינות ידידותיות. למשל, כיצד הייתה מגיבה בריטניה לו מדינת ישראל הייתה תומכת כספית במחתרת האירית או בסקוטים? וכיצד הייתה מגיבה ספרד על תמיכה כזאת בבסקים? אפילו לא שאלתי על תמיכה כזאת בכורדים בתורכיה, משאת הנפש של השמאל...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 08:47
    • 05.02.12

  •   איציק, אתה מפחיד. בגרמניה היו המון אנשים טובים כמוך.  (לת) מתושלח
    • 09:16
    • 05.02.12

  •   איציק, אתה צריך להחליט, האם תגובתך משוקפת בתגובה #2 או ב-#3 elis
    • 09:17
    • 05.02.12

    אחד הוא ניגוד של השני.

  •   מימון אופוזיציה הוא אכן פעולה עויינת. להיות באופוזיציה זאת בגידה. למדינות ואזרחים זרים מותר לממן ולרפד רק את נציגי השלטון. איציק, הצטרף אלינו!  (לת) מוסוליני
    • 09:18
    • 05.02.12

  •   ELIS יקירי, כבעל עין חדה היית צריך להבין ולראות ש-#2 הוא מתחזה...  (לת) תראה את השם והכתובת, קאפיש?
    • 11:33
    • 05.02.12

  •   השמאל הוא לא מחתרת! הוא חלק מהחיים הדמוקרטיים כאן.  (לת) מתי יקלטו זאת הימניים?
    • 11:53
    • 05.02.12

  •   אני אוהב את תפיסתך הדמוקרטית מפני שהיא דומה לשלי: אין להפריע לשולטים.  (לת) סטאלין יוסף
    • 12:45
    • 05.02.12

  •   למוסוליני, שם נאה בחרת לך... אכן בצת היצירה של מוסוליני הייתה בשמאל... וכרגיל, בעיה בהבנת הנקרא לשמאל, ללא פתרון נראה לעין, יש הבדל בין מדינה המממנת אופוזיציה במדינות אחרות לבין אנשים יחידים התורמים למטרות שונות. אך לפחות אתה מודה בסוף דבריך שאיני שייך אליכם וגם שאתם הייתם מתים שהייתי בצד שלכם...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 12:52
    • 05.02.12

  •   השמאל דווקא כן מחתרת ואף מרגיש כך, בהתפרעויותיו ועוד. ליודע התנ"ך אזכיר את הפסוק אם במחתרת ימצא הגנב" והרי ענת קם שגנבה מסמכים היא משלכם ואתם אף תומכים בה... ולא אזכיר את הכחול, מטעמים ידועים... זה, שלונדון דווקא כן מחכה לו... ויתכן שאחר שנסיים לחכות להחלטת הפרקליטות, גם רמלה תחכה לו...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 12:55
    • 05.02.12

  •   איציק MAUL הוא מזוייף. כיון שאין לו קרדיט רשתי, הוא מתחזה לאחר.  (לת) מצ'לס
    • 15:20
    • 05.02.12

  •   הימנים יקלטו שהשמאל הוא לא מחתרת כשהם יפסיקו לחתור כנגד קיומה של מדינת ישראל שולי
    • 16:47
    • 05.02.12

    אני מדבר על השמאל הקיצוני שמרים דגלי אוייב במרכז תל-אביב באמצע המלחמה. שמפגין עם האוייב נגד צה"ל כל יום שישי.
    שקורא להחרמת המדינה בעולם. שמחרים חלק מתושבי המדינה. ומאמץ את הנרטיב של אוייבנו.
    הבנת את זה????
    גם בדמוקרטיה יש גבולות וזה לא חייב להתבסס רק על חוקים אלא על ערכיות ומוסר.

  •   לפי תפיסתך המעוותת, יש לבטל את האופוזיציה, כי גם היא "חותרת" רונן
    • 17:36
    • 05.02.12

    להגדרתך, תחת אושיות המדינה. זו תפיסה של מי שרואה ב"מדינה" כערך בעיניי עצמו. כלומר- לפי השקפתך- כל חוק הוא כשר, מאחר והמדינה (שהיא להשקפתך כשרה תמיד) חוקקה אותו. פה המקום להזכיר שגם דמוקרטיות בעבר הוחלפו למשטרים פאשיסטיים או נאציים.

  •   חומר למחשבה רונן
    • 17:39
    • 05.02.12

    אם התפיסה של השמאל היא כשל מחתרת, זה אומר בהכרח שגם התפיסה של הממשל (עי האנשים) אינה כאל דמוקרטיה. חומר למחשבה.

  •   יוסף ויסריונוביץ, לא כך טענתם כאשר רבין וברק היו ראשי ממשלה? ושרון בטרנספר ההוא? לא סתם סטאלין, מאו, מוסוליני והיטלר ימ"ש, צאבס, קים איל סונג ופול פוט היו אנשי שמאל...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 19:05
    • 05.02.12

  •   זה לא אופוזיציה. זה חחלקים קטנים בשמאל שפועלים בכל העולם כדי להוריד את ישראל ברכיה מבחינה כלכלית ולאחר שלכולנו לא יהיה כסף לחיות לא תהיה לנו ברירה אלא לאמץ את האגנדה של המשמאל באופן לא דמוקרטי ולהכנע לכל דרישות הערבים. שטחים + הגולן לאסד יקיר טיבי  (לת) JDH
    • 20:59
    • 05.02.12

  •   היטלר ימ"ש היה "איש שמאל" קציציק? בדיוק כמו שכהנא שר"י היה איש שמאל... ואל תשכח לנקות את הקצף מן השפתיים. הוא עוד עלול לעלות לך לראש...  (לת) ערן ארגוב
    • 22:23
    • 05.02.12

  •   לשולי, כל עוד אנשים לא עוברים על החוק הם לא מחתרת. מותר לאנשים להביע את דעותיהם, גם אם הן קיצוניות. הם מאמינים בצדקתם, הם רוצים שיהיה טוב בדרך אחרת מזאת שמאמינים בה הימניים או אנשי המרכז. הם לא עוברים על החוק ולכן הם לא מחתרת בשום אופן. הבעיה של הימניים היא, שהם לא נותנים לגיטימציה לדעות אחרות.  (לת) זה העיקר
    • 22:24
    • 05.02.12

  •   נו שוין קציציק. כרגיל השקרנות לא עוצרת אצלך באדום (תרתי משמע)... היטלר ימ"ש היה "איש שמאל" - בדיוק כמו שכהנא שר"י היה "איש" קל וחומר - "איש שמאל".... ערן ארגוב
    • 23:31
    • 05.02.12

    נו שוין קציציק מהמרכז להנחלת הפשיזם:.כרגיל השקרנות לא עוצרת אצלך באדום (תרתי משמע)... היטלר ימ"ש היה "איש שמאל" - בדיוק כמו שכהנא שר"י היה "איש" קל וחומר - "איש שמאל"....

  •   היטלר לא הקים את המפלגה הנציונאל סוציאליסטית, בקיצור, הנאצית? מה זה סוציאליסטית, לא שמאל?  (לת) ניצול שואה שזוכר
    • 09:33
    • 07.02.12

11 ומה מסקנתך? האם ישראל צריכה לצאת למבצע צבאי בסוריה כדי להציל את העם הסורי?  (לת) עוד צעד אחד קדימה
  • 07:41
  • 05.02.12

12 ומה מסקנתך? האם ישראל צריכה לצאת למבצע צבאי כדי להגן על העם הסורי ולתמוך בבחירות דמוקרטיות?  (לת) עוד צעד אחד קדימה
  • 07:42
  • 05.02.12

13 יא אבו עודה, חלאס לשחק את התמים. לא כל הישראלים הם אדיוטים שימושיים שלך מבית מרץ/הקרן-לישראל-חדשה/ ארגוני 'זכויות-אדם'... לוקשים תמכור בנצרת/טייבה - לא אצלינו.  (לת) א.ש
  • 07:52
  • 05.02.12

14 הערבים הכירו בקיומה של ישראל. מה אתה אומר. ועל מה אתה מבסס את השטות הזאת? בטח על מעשי הרצח של ישראלים ע"י שכנינו האהובים עד 1956. או אולי על מעשי הרצח אחרי 1956. או אולי על המלחמה שהתחילו בה מצרים סוריה וירדן ב-1967 או על מלחמת יום כפור שהיתה מפגן ברור של אהבה גמורה של הערבים כלפי היהודים. למה לשכנינו הערבים (ולכמה יהודים טפשים) יש נטיה לחשוב שאם יחזרו על שקר הרבה פעמים הוא יהפך לאמת. האמת היא הפוכה מר בשאראת. לא אתה ולא אף ערבי אחר לא השלמתם עם קיומה של מדינת ישראל. לאור פעולות "ההתנגדות הערבית" בכלל והפלשתינית בפרט קל יותר להניח שלא השלמתם אפילו עם העובדה שיהודים חיים בכלל. המופתי של ירושלים היה ידידו של היטלר ועד היום לא שמענו אפילו בדל הסתיגות ממעשיו וכוונותיו. ההיפך הוא הנכון - אנחנו שומעים יותר ויותר הסברים למה צריך להשמיד את היהודים. לא את ישראל, את היהודים. אז בינתים אני מעדיף אח רחוק שדעותיו לא לגמרי דעותי על פני שכן מטורף שרק מנסה לרצוח אותי. עם חיוך ובמתק שפתים. בטח עם חיוך. וגם בשפה יפה.  (לת) ע.ג.
  • 07:55
  • 05.02.12

  •   את/ה כ"כ צודק/ת.......... חני
    • 11:40
    • 05.02.12

    עודה מדבר עלינו "הכובשים" אך שכח שהתמונה היום היא הפוכה לגמרי- אנחנו חיים במציאות של פחד מהרג ופיגועים, בעוד שהם חיים בבטחה- האם יעז ישראלי לפגוע בערבי? ואילו הם מלמדים את ילדיהם על השינאה שלהם אלינו וכמה טוב להיות "שהיד"...

  •   בתש''ח קניוק מצביע בבירור על גירוש ערבים מרמלה ב48 דוגמא אחת מני רבות  (לת) למטבע כידוע יש שני צדדים
    • 14:29
    • 05.02.12

  •   הערבים מוכנים להכיר בקיום מדינת ישראל הישראלים אינם מוכנים להכיר בישות פלשתינאית  (לת) עזוב את מה שהיה זו המציאות העכשווית
    • 14:33
    • 05.02.12

  •   אוייבי השלום הם המתנחלים וההתחלויות לא הערבים ואף לא התורכים  (לת) א''י השלמה על חשבון שלום עם העולם הערבי
    • 14:38
    • 05.02.12

  •   ע.ג. אתה טועה. עודה אינו חושב שאם יחזור על השקר הרבה פעמים הוא יהפוך לאמת. אין לו עניין בכך שהערבים יקבלו את ישראל. הוא מצפה לא להתממשות השקר, אלא לכך שהשוטים היהודים יאמינו לו. ועם חלק מהיהודים זה אכן עובד.  (לת) מצ'לס
    • 15:24
    • 05.02.12

15 kol hakavod! a very frustrated israeli in the united states
  • 07:56
  • 05.02.12

Am tired of the aipac games, power, money, and manipulations. On top of being control freaks, they also are ignorants, who do not understand how much damage they inflict on my homeland.  

16 נו בטח.. הערבים כל כך רוצים שלום..  (לת) טול קורה מבין עיניך
  • 07:57
  • 05.02.12

17 הלובי היהודי לא טוב ליהודים הוא בעצם הלובי הציוני בלבד עם עניין צר מאוד של כיבוש נדלני משחית ומביש  (לת) פלץ
  • 08:01
  • 05.02.12

  •   פלץ, מספיק כבר עם ה"כיבוש"...אתה בור ועם-הארץ שלא יודע היסטוריה elis
    • 09:19
    • 05.02.12

    בסיסית למצב שהתהווה ואתה קורא לו "כיבוש".

  •   החוק הבינלאומי מגדיר בדיוק מה זה שטח כבוש. זה נקבע עוד באמנת האג משנת 1907 שקדמה לאמנת ג'נבה הרביעית משנת 1949. שטח כבוש הוא שטח שאינו חלק משטחה הריבוני של המדינה אבל הצבא שלה נכנס אליו ומנהל אותו בתוקף ממשל צבאי. נקודה. צה"ל נכנס אל הגדה המערבית בשנת 1967 והקים בה ממשל צבאי, אלוף פיקוד המרכז הוא מאז ועד היום מקור הסמכות, המחוקק שהצווים בחתימתו הם החוק המחייב ברחבי הגדה המערבית. לכן, הגדה המערבית היא שטח כבוש, בהגדרה. השאלה ממי נכבש השטח, אם היתה שם מדינה פלסטינית או לא הייתה, האם השלטון הירדני שקדם לשלטון הישראלי היה חוקי או לא חוקי, האם אבותינו גרו שם בזמן דוד המלך - כל זה לגמרי לא רלוונטי לשאלה אם זה שטח כבוש. אין ערעור על כך שישראל כבשה את השטח במלחמה, אין ערעור על כך שהיא הקימה ממשל צבאי שינהל את השטח - לכן, בהגדרה, השטח הוא שטח כבוש וכל מה שנאמר בחוק הבינלאומי על שטח כבוש חל על השטח הזה. איציק המרכז izikhe@gmaul.com
    • 15:27
    • 05.02.12



    נכון, משפטנים בשרות ממשלת ישראל והימין הישראלי ניסו מאז 1967 לטעון טענות מפולפלות שלא מדובר בשטח כבוש אלא ב"שטח מוחזק", "שטח שנוי במחלוקת" ועוד מונחים. אבל בשנת 2003 הנושא הזה הגיע לדיון בבית המשפט הבינלאומי בהאג, שהוא המוסד שהוקם בדיוק למטרה הזאת – לבדוק נושאים שנויים במחלוקת בחוק הבינלאומי. בית הדין הבינלאומי שמע את הטענות הישראליות הרשמיות כאילו לא מדובר בשטח כבוש אלא משהו אחר, דחה אותן אחת לאחת וקבע בצורה רשמית ומוסמכת: זהו שטח כבוש, וחלות עליו כל ההוראות שחלות בשטח כבוש. כמו בכל נושא משפטי, ברגע שהעניין הגיע לדיון והכרעה בערכאה המשפטית הגבוהה ביותר, זהו זה. אפשר לטעון שעם כל הכבוד השופטים הנכבדים טעו, אפשר לכתוב מאמרים מלומדים, אפשר לחפש אפשרויות להגיע לדיון חוזר בו תתקבל הכרעה אחרת – עד ואם יהיה דיון חוזר ותתקבל הכרעה אחרת, ההכרעה שהתקבלה תקפה ומחייבת. כך לגבי החלטת בית המשפט העליון בירושלים בשאלות של החוק הישראלי, כך לגבי החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג בשאלות של החוק הבינלאומי.

18 "אם הכיוון הוא השתלבות באזור..." תרגע עודה, אנחנו לא עומדים להשתלב ולהתמזג עם שכנינו שחלקם עסוקים בטבח בני עמם, חלקם משמשים ראש גשר לשיעים הפונדמליסטים מאירן אשר סה"כ שואפת בקול גדול להשמיד אותנו. ממש ממש לא כדאי להשתלב ולהתמזג עם אלו. כמו כן בנוגע לאותן עמותות אשר לטעמך פועלות למען זכויות אדם והגנה על הדמוקרטיה.... שכחת לציין כי הן גם מכפישות את צה"ל והמדינה בפורומים בינלאומיים, מממנות פעילויות אנטי ישראליות בארץ ובעולם ועוד, ז"א אתה ושכמותך סה"כ רוצים לנטרל את מי שתומך במדינה ובציונות ושואפים לשנות את המדינה, אופייה ומטרותיה  (לת) מנחם
  • 08:21
  • 05.02.12

19 שנתאסלם?  (לת) מה הוא רוצה
  • 08:24
  • 05.02.12

20 סולידריות יהודית מול עולם ערבי "מאוחד" ושטוף מחלוקות ושנאה טובה
  • 08:34
  • 05.02.12

כל האמצעים כשרים בעיניך להחלשת ישראל.תודה שהכרתם בקיום המדינה ומעניין אם הייתם עושים זאת אם ישראל הייתה חלשה צבאית ומדינית. ועם מי ועם מה אנו אמורים להשתלב? עם הלאומנים הערבים כאן(טיבי,זחאלקה,זועבי),עם האחים המוסלמים,עם אסד החילוני או אולי נאמץ את המודל הלבנוני?נראה שמה שמנקר את עיניך זו הסולידריות היהודית מול הפילוג,השנאה והדם המוסלמי הנשפך על ידי מוסלמים.

21 הגלות רבת השנים של היהודים ופיזורם במדינות הרבות תרמו לפיתוח תחושת הסולידריות של "כל ישראל חברים"=תמיכה וסיוע לחלש בתוך הקהילה וגם לקהילות רחוקות הנתונות במצוקה. החיבור של ישראל ללובי היהודי בארה"ב הוא לכן טיבעי וכך גם גיוסי הכספים והתרומות מחו"ל לביסוס מדינת היהודים. בישראל יש בעיה אחרת מיגזרים שלמים החליטו להיות לא יצרניים ולחבור לעטין הישראלי ששופע בגין תרומת השכבות היצרניות  (לת) משה
  • 08:35
  • 05.02.12

22 קודם תוותרו על"זכות השיבה"ותכירו בנו אח'כ נדבר. נפיח
  • 08:38
  • 05.02.12

אני לא אומר שהסיפור של אדלסון בסדר אבל לבשאראת בתור מי שמעונין לחסל את ה"הישות הציונית"אין מה לספר לנו.הוא כמובן רשאי מה שעולה על רוחו אבל לנו אסור להאזין לדבריו.

23 מי מפחד יעקב
  • 09:02
  • 05.02.12

גדעון מי מפחד מי שמפחד זה אתא ועוד קבוצות מיעוט אוהבות ערבים הרי שלטי אירן מעל כל במה אומרים ולשם הם מכוונים להסיר את הישות הציונית מעל פני האדמה. מה שמנהיגי פקיסטן או צפון קוריאה לא אומרים אבל לגדעון לא נוח לומר זאת ומתעלם מעובדה זו לחוזר להתנהג כמו היהודים באירופה שהשואה התרגשה עליהם והם חשבו שזה גשם גדעון כנראה לא מכיר או לא רוצה להכיר באמת ש מי שנובח כמו כלב והולך כמו כלב וחושף שינים כמו כלב הוא כלב או פתגם יותר אינטלגנטי לקוראי הארץ אקדח שהוצג במערכה הראשונה בטוח ירה במערכה האחרונה ודי לחכימה ברמיזה אז גדעון תרגיע

24 קודם כל שהערבים יחדלו משאיפתם להתחבר לאומה הערבית הגדולה... ישראל
  • 09:03
  • 05.02.12

מדינת ישראל קמה מכוחו של העם היהודי, הנסיון לתקוע טריז בין העם היהודי למדינת ישראל, נועד בעיקר כדי לדלדל את מדינת ישראל, שאין לה בעלי ברית אמיתיים באיזור. ממש מצחיק, לבקש מישראל לעזור למדינות הערביות שמסביבה כדי להתייצב, רגע לפני (ותוך כדי) שהן מנסות לבלוע אותה.

25 יש לנו ראש ממשלה שנבחר בזכות כספי זרים. מברוק לכותב!!!
  • 09:05
  • 05.02.12

בהסתמך על השפעת הלובי היהודי ממשיכה ממשלת נתניהו לצפצף על החוק הבינלאומי. לובי זה הוא מתנה מושלמת לאנטישמים שמנצלים את ההתנהלות הזאת כדי לצאת נגד היהודים.

26 I agree with number 1 and it is about time that Goldfinger would loose some of his fortune Adlaide Marcus
  • 09:06
  • 05.02.12

This Goldfinger=Adlelson is intending to spend 25 million US $ to support the republicans but hopefully he would losse that.

27 צודק בכל מילה.  (לת) דמוקרט
  • 09:16
  • 05.02.12

28 אכן הלובי היהודי למעשה אויבה הנחוש של ישראל ומלבה את זליגתה המתמדת לקיצוניות מדינית ולמוסריות לוקה. בנוסף לכך הלובי פועל - כפי שאמריקאים רבים טוענים יותר ויותר - כגייס חמישי החותר תחת הממשל האמריקאי ומשחית את נבחריה. ארה"ב תעשה רק טוב לעצמה אם תיפטר מסרח העודף הזה וטובה גדולה יותר לסיכוי ההתנרמלות של ישראל (כלומר כזו שתפנה עורף לעריצות הכיבוש וביזוי צלם האנוש הכרוכים בו).  (לת) דן זכות
  • 09:23
  • 05.02.12

29 מאמר מצוין  (לת) דוד
  • 09:44
  • 05.02.12

30 אין לנו שכנים - רק אוייבים. שכנינו רצו לשחוט אותנו.הם עדיין רוצים רק לא יכולים. רוברט
  • 09:45
  • 05.02.12

איך אני יודע ? אני פשוט מקשיב . פותח את האזניים ומקשיב .

31 ממשלת הפשע והרשע, bababu
  • 10:03
  • 05.02.12

לשנות,יש להוריד את ממשלת ומפלגת הפושעים בראשות ביבי ומיס פיגי
מהשלטון, הם פועלים בדרך הפשע המאורגן של ארה"ב, בשתוף, פרס ,פישר,
טרכטנברג, בנהולו של ראש הממשלה המושחת.

  •   לא נאה לך? ישראלית גאה
    • 11:45
    • 05.02.12

    לא טוב לך? אתה יכול ללכת לסוריה/ מצרים/ עירק- ואז תראה מה זה ממשלת פשע!
    אתם מקבלים הכל על מגש זהב וכל השמאל מלקק לכם כאילו אתם מי יודע מה.... תתחילו להיות נאמנים למדינה, תפעלו נגד הרצח והפיגועים, אחרת אין לכם מה לעשות כאן

32 עיתון ישראל היום הוא התשובה המאוזנת לעתון הארץ  (לת) העיתונאי
  • 10:07
  • 05.02.12

33 הביטוי שמקלקל את הכתבה הבדרך-כלל נכונה הזו הוא המשפט: "כל 'דבר שמריח מחירות במזרח התיכון" הקאדי מהוואדי
  • 10:10
  • 05.02.12

הכוונה כמובן היא לעליית האיסלאם לשלטון במדינות שיצאו "מעבדות לחירות".

34 עודה וילקוט הכזבים,לא הוא ולא אף ערבי לא הכירו ולא יכירו בקיומה של מדינה יהודית.ואם הוא מתעלם מפעילות הקרן החדשה והשקעותיה בשנוי החברה בישראל,זה אומר דרשני.  (לת) כפי כזב
  • 10:22
  • 05.02.12

35 לביבי יש את שלדון אדלסון ולכם א ג'ורג' סורוס...אז בנוסף אתה רוצה גם תרומות של מדינות זרות?  (לת) מה אתה מתבכיין
  • 10:56
  • 05.02.12

36 לצערך אדוני מיסייה פרומאז'
  • 11:01
  • 05.02.12

לצערך אדוני אנחנו אכן מוקד של שפיות בסביבת אחיך המוסלמים. אתם מביאים רק צרות לעולם. אם היה אפשר לעשות שלום איתכם, זה היה קורה אבל אתם מבינים רק כוח וגם מנהיגיכם יודעים זאת ולכן מצרים וסוריה נראות כפי שנראות.

37 יבואו שונאייך ויגידו לך ליאור
  • 11:09
  • 05.02.12

בדיוק מה ואיך לא לעשות משהו אומה יקרה שלי , ועודה אל תטעה לרגע אילו הייתי מגיע למצב שבו אני חייב לבחור בינך לבין יהודי (אני דתי אז רק לשם ההקצנה) שחי בקצה השני של העולם וכבר שכח שהוא יהודי, הבחירה שלי תהיה הוא ולא אתה לנצח כי אנחנו אחים ואצלנו אח חשוב יותר מבן דוד שכן תמיד!

38 מאמר מאוד חשוב ביותר. חשוב שהלובי היהודי האמיריקאי יקרא את זה  (לת) מירי
  • 11:29
  • 05.02.12

39 אז הגיע הזמן לסכם: "הארץ" דורש להתנתק מצה"ל, להתנתק מהציונות, להתנתק מירושלים, להתנתק מיום העצמאות ולהתנתק מיהדות ארה"ב. אולי יותר פשוט להתנתק מ"הארץ"?  (לת) אבינועם עוקבי- סיכום ביניים
  • 11:37
  • 05.02.12

40 אם אתה רוצה שנעזור דרור
  • 11:39
  • 05.02.12

עודה אם אתה רוצה שנעזור לשכנינו קודם כל תיתגיסו לצבא ואז נישלח אותכם לעזור לאחים אין סיבה שתישפך טיפה של דם יהודי לעזרת כל הברברים מסביב

41 עודה חביבי, קודם תביא מנהיג "פלסטיני" שמודיע לנו שהוא רוצה שלום - יצחק
  • 11:45
  • 05.02.12

ולא את "פלסטין הגדולה" מהירדן ןעד לים התיכון. אחר כך נראה.

42 כמה הזוי אתה יכול להיות?  (לת) נגה
  • 12:01
  • 05.02.12

43 האמת הפוכה בדיוק - הערבים לא (!) השלימו עם קיומה של ישראל, הם רק השלימו עם העובדה שכרגע אין להם כוח לחסל את ישראל, ולכן נוקטים דרכים עקיפות, תוך העמדת פנים של רצון בשלום. הרעיון האווילי של יועצי אובמה הוא שהעלה את עבאס וחבר מרעיו על העץ של הדרישה להקפאת ההתנחלויות, ועדיין לא נמצא הסולם שיאפשר להם לרדת, ולדון ברצינות על שלום עם ישראל יהודית. ההתערבות הזרה באה בעיקר מצידן של מדינות אירופה וגורמים שמאלניים, התומכים בעמדות הפוסט-ציונים הישראליים, ומעודדים אותם לדרוש את הפיכת ישראל ממדינה יהודית, למדינת "כל-אזרחיה". בקיצור, מאמר מעוות, המייצג את אי-האמת.  (לת) שלמה
  • 12:07
  • 05.02.12

44 הפרנויה של השמאל לגבי ה"לובי" אינה שונה מהותית מהפרנויה של הימין ביחס ל"לקרן" האימתנית והחתרנית; עלק יוכבד דדון
  • 12:50
  • 05.02.12

המשעשע הוא ששתי הפרנויות יונקות בשקיקה מדד האנטישמיות, אם יורשה לי להשתמש בביטוי ציורי. אחי לעדה, המלומד המנוח ז'ק דרידה ינעמו לו רגבי עפרו, כתב שהמונח השגור "הלובי" הפך למסמן של מהות שטנית ואפלה - ברמזו כמובן לזקני ציון ןיש משום כך להימנע מלהשתמש בו.
אם מהרהרים בכך ברצינות העולם, היינו העולם הנוצרי; אליו משתייך גםמר בשאראת מתבונן במדיניות ובמעשי ישראל ובעצם בסכסוך המזרח-תיכוני כולו באמצעות "מראה קודרת", כלומר מבעד לפילטר תיאולוגי מובהק - לרוב לא ביודעין. דומני שכמעט אף אחד מאינטלקטואלי השמאל - יהודים כערבים - אינו מבין זאת, למעט הסטוריון ושר לשעבר שלא אנקוב בשמו, אף הוא מצפון אפריקה במקור. כמובן יאסר ערפאת, בחושיו המחודדים, הבין גם הבין - גם ללא דוקטורט במסלול מקוצר מבר אילן -את "הפילטר התיאולוגי" ועשה שימוש מושכל באקדמאים נוצרים כפרופ' חנאן עשראווי אשר אכן הפגינה כשרון תעמולתי בלתי מצוי בהופעותיה בתקשורת המערבית.

45 צודק אין כמו הלובי המוסלמי שתורם לטרור בכל מקום בעולם אריק
  • 12:53
  • 05.02.12

אין על הוואבים והסעודים שתורמים ללמד את העולם שיהודים הם קופים ונוצרים הם חזירים ואין על הנסיכים הסעודים ששופכי אלפי דולרים על רקדניות בטן.

46 הלובי היהודי הוא אסון לישראל ולדימוי של יהודים בכלל. הם גורמים לפריחת האנטישמיות חנה חורש
  • 12:58
  • 05.02.12

אם מישהו חושב שאנשים אינטלגנטים בארה"ב אינם רואים איך ישראל הפכה לניאו לאומנית, טעות בידו. אלא שהאמריקנים מנומסים (פרט לידידיו ומממניו של ביבי ממפלגת התה הפרימיטיבית) הם גם רואים בכאב לאן ישראל הדרדרה אבל גם פוחדים לומר מילה נגד הממשלה פן יאשימו אותם באנטישמיות נגד יהודים. וכך מדרדרת ישראל עמוק יותר לתהום הפשיסטי בעזרת יהודי ארה"ב ומפלגת התה הפרימיטיבית

47 מפנקיה של משפחת ביבי ממפלגת התה אינם מאמינים במדע, רוצים לגרור את ארה"ב מאות שנים אחורי לנבכי הפרימיטיביות  (לת) חנה חורש
  • 12:59
  • 05.02.12

48 כרגע הגו'נגל אליו אתה משתייך הביא לעשרות אלפי הרוגים בין אזרחי אותן המדינות, הבדיחה האחרונה שייכת למשחק כדורגל עם 75 הרוגים במצריים - ברור שהאוהדים לא הגיעו למשחק כדורגל אלה למטרות רצח מצויידים היטב, וברור גם שאין לקיחת אחריות אישית - ההאשמות נעות בין השלטון במצריים לבין האמריקאים והישראלים. לא בכל גו'נגל אני רוצה לבקר
  • 13:03
  • 05.02.12

ישראל היום הוא העיתון הימני-מרכז הראשון בארץ, לעומת שלושה עיתונים עם אג'נדה שמאלנית מובהקת מי יותר ומי עוד יותר - הארץ, ידיעות ומעריב.

אדלסון לא קובע את האג'נדה בארץ, גם לא ישראל היום ואפילו לא שאר העיתונים.
הנטייה הימנית של תושבי ישראל היא השתלשלות של המצב מסביבנו ותרומתם של ערביי ישראל יפה מאד לעניין.

ומספיק כבר לשלוף את הדיכוי הכבד שלכם, כל הצעה של חלוקת המדינה והעברתם של הערבים הישראליים (לא ביתם) לריבונות פלשתינאית נתקלת במקהלה מבוהלת, היסטרית שמשתמשת במושגים כמו גיזענות ופאשיזם להסתיר את הפחד האמיתי מהשתייכות למדינה שהריבון עליה ערבי.

האמת היא שמצבם של הערבים בישראל וגם של הערבים בגדה טוב פי כמה מזה של ערבים אזרחים שווי זכויות במדינות הערביות מסביבנו מכל הבחינות - ובדיקה סטטיסטית של השכר החודשי, מצב הבריאות, החינוך וכו.. - מוכיח טענה זו בדיוק מתמטי.

49 מעבר לדעות המובאות - תת רמה עיתונאית!!!  (לת) z
  • 13:08
  • 05.02.12

50 When America will leave [and it will one day ] you'll have to stay in the jungle........ Try to deal with it
  • 13:11
  • 05.02.12

Very important to write it. The Jews will pay for all they mess that they are creating in America, and get involve in THEIR election not as Americans [ as they want to be , and as they are ] but as Israel supporters . They are looking to Americans,as involving themselves in the inner political situation, under not related cause to the American society and to the US interest abroad . The anger is building up very silent at the American Jews, and they are seeing as not a real American loyalist and not an American patriots ,rather Israeli one ,and the people that will put Israel " interests " before America.
It's a very bad news to the Jews in America that after all the years , trying to become part of the American life , the American society , will be seeing as not a real citizens or even worth........as a double agents .......... By all mean .
Feather more...........!! After the election , when Obama will get elected again [and he will ] . Israel as a country will fill the consequences of her idiotic government involvement , trying to play with the election results in America .
And we not even starting to talk about Israel and its neighboring countries ............. This sad story [ most to Israel ] not over yet . If Israel will continue the same as the last 64 years....the future will be as the past and that mean NOT FUTURE .

51 לא הלובי היהודי, כי אם הלובי הציוני שברובו אינו יהודי אלא נוצרי משיחי המעוניין בגוג ומגוג.  (לת) איזי ריידר
  • 13:14
  • 05.02.12

52 אסד טובח ושוחט על ימין ושמאל וזה מה שיש לך לומר ??? הודה לאל על חייך בישראל (עם כל מגרעותיה)  (לת) יויו
  • 13:48
  • 05.02.12

53 ומה עם הלובי הערבי?  (לת) גילגמש
  • 13:48
  • 05.02.12

54 ואחרי הסברת לנו על השדולה היהודית בחו"ל אלי
  • 13:49
  • 05.02.12

נשמח לשמוע ממך על הפזורה הפלסטינית בארצות העולם.
כמה פלסטינים חיים מחוץ לפלסטין ואיזה אחוז הם מהעם הפלסטיני השואף להקמת מדינה? כמה יחזרו אם תוקם מדינה פלסטינית? כמה הם תורמים לחמאס למימון טרור? איזה שיתוף פעולה יש בינם לבין סוכני טרור בארצות שנותנות להם מחסה? זה לא מעניין?

55 "אופטימיסטים מושבעים"? אל מי אתה בדיוק מתכוון? גם אתה שייך לקבוצה זו? תראה, ממש אין לי חשק להעתעמת אתך. בדותות והעלמת עובדות בקיצור שקרים, זה עולמם של הערבים ובהכללה כולל אתה שמתחיל את הסיפור ב-1956....לעניות דעתי מה שאתה רואה זה כיום המכסימום שאתם; ערביי הארץ כולל השטחים יכולים לקבל, גרוש לא יותר. למה? תבדוק בעצמך. סתם, כערבי, היית רותצה היום כתייר לבקר בלוב? במצרים? בסוריה? בלבנון? בסודן? ובעוד כמה מדינות ערביות? יתנו לך לכתוב טור בעיתון נגד רוב הציבור בארץ? ירשו לך לכתוב כתבת תחקיר על מה ולמה רצחו אוהדי כדורגל אלה את אלה? להראות את כלי הנשק [הקר] להראות באיזה איברים בגוף דקרו ורצחו? לברר מה המניע שגורם שם לתקוע שברייה? או שדלסון וישראל היום מעניין אותך.  (לת) אלי מייזליש
  • 14:19
  • 05.02.12

56 הלובי היהודי הופך לחותמת גומי לכל מה שישראל עושה טוב רע וגרוע  (לת) חרב פיפיות
  • 14:40
  • 05.02.12

57 ללא השדולה האמריקאית לא תהיה ישראל יעל
  • 14:58
  • 05.02.12

האמריקאים לא שופכים עלינו כסף רק כי הם ממש מחבבים אותנו, הנוצרים האוונגליסטים והלובי היהודי הוא זה שגורם לתמיכה בישראל. אפשר להתווכח על העמדות שלהם לגבי מה צריך לקרות בישראל אבל התפיסה העקרונית שלהם (לפחות של אייפאק) היא שמכיוון שהם לא חיים פה אז הם תומכים בממשלה הנבחרת. אנחנו בחרנו ביבי וקיבלנו ביבי וזה נורא אבל אנחנו האשמים היחידים.
בשורה התחתונה, מצב היהודים בישראל טוב הרבה יותר איתם מאשר בלעדיהם. בואו נפסיק לירוק לבאר ממנה אנו שותים לרוויה.

58 להתחבר אל הלובי היהודי זאת מצווה ,זה צו השעה.יהודי דואג ליהודי,ערבי דואג לערבי. ערדליים ירוקים
  • 15:00
  • 05.02.12

הערבים לא השלימו לעצם נוכחות יהודית בישראל. הערבים גם היו שמחים לולא לא היה קיים עיתון יהודי כלשהו בישראל,כולל הארץ.שמח נא מר באשארת עודה, באפשרות שלך לכתוב בעיתון ישראלי(עדיין לא פאלאסטין ),ולהשמיץ את הלובי היהודי. הדואג לעם היהודי. כי הרי הערבים העלאוים ממש אוהבים אהבת נפש את יתר הערבים הסונים. ו הערבים המוסלמים דואגים מאוד לערבים המרונים ומתחבקים זה עם זה. בהצלחה

59 טוב שכן קרוב מאח רחוק  (לת) מנהיים
  • 15:16
  • 05.02.12

60 Would that be wise, the way things are currntly around Israel? Moshe
  • 15:19
  • 05.02.12

Peace is important, and the Palestinians should have their own state, if they so wish. However, I would suspect that the ulterior motive is the wish to weaken the Israeli-American bond. Well, the way things are going in most Arab countries around Israel, and considering what lousy support they get from their brethren, it might be a good idea to look up to Israel - despite all her shortcomings, it'll still as good as it gets in the Middle East,

61 And one more thing... Moshe
  • 15:24
  • 05.02.12

They also say in Arabic, 'my brother and I against our cousin, my cousin and I against the foreigner. The Arabs are way too clan-orientated and divided to be able to have a proper state, without a tyrannical ruler ...

62 כן כן. אבל מי מדפיס את ישראל היום ? לא יודע ? תסתכל במראה. יש ניחוש ? נשה
  • 15:31
  • 05.02.12

לא טעיתם - עיתון הארץ\שוקן הם המדפיסים של ישראל היום.

63 מצחיק. הפתגם היהודי הוא "טוב שכן קרוב מאח רחוק". הפתגם הערבי הוא "אני ואחי נגד בן דודי, אני ובן דודי נגד כל העולם". עודה מטיף לנו מוסר יהודי, לוותר על אחינו (יהודי ארה"ב) ולשים צואר ביד שכנינו הערבים רודפי החופש. כל זאת כדי שהוא ואחיו הערבי יוכלו לחסלנו בקלות.  (לת) מצ'לס
  • 15:32
  • 05.02.12

64 כשערבי אומר להתנתק מהלובי היהודי-המסקנה המיידית היא שהקשר עם הלובי היהודי הוא טוב ליהודים ! יעל
  • 15:35
  • 05.02.12

למי בדיוק דואג עודה בשאראת? ליהודים? או לערבים בישראל שרוצים להפוך אותה לעוד מדינה ערבית מפגרת?
צריך רק להסתכל קרוב, מה קורה במדינות השכנות, כיצד הערבים הורגים אחד את השני , ולשמוח שהיהודים עדיין רוב במדינת ישראל, אחרת היינו כמותם.

65 זה לא לובי יהודי ! זה לובי ציוני אשכנזי !  (לת) מוני יקים אנטיציוני
  • 15:35
  • 05.02.12

66 בלבול מוח אזרח
  • 15:47
  • 05.02.12

במקום שינסה להסביר ליהודים למה לא כדאי לקבל תרומות בגלל אנטישמיות שיפעל בקרב החאמס עם אמנה אנטישמית, ובקרב הפלשתינראים שעד היום כולל ערביי ישראל רוצים להשמידנו. כמו אוהדי סכנין בירושלים.
אומנם הכותב מתאים לעיתון הארץ שמנסה לחתן ישראלים וערבים במשך שנים טוען כי לא יתן בכוח להתגבר על הטרור ועד היום לא מודה שכל מה שטען הוא בלבולי מוח. אז גם כאן יש בלבו7ל מוח שלא מתאים למציאות.

67 בדבר אחד נתנחם - הרפוליקנים לא יכניסו את הנשיא הבא לבית הלבן.  (לת) רון
  • 16:32
  • 05.02.12

68 אוייב מבפנים...  (לת) אני
  • 16:34
  • 05.02.12

69 כשערבי אומר לי כיהודי וישראלי שצריך להתנתק מהלובי היהודי בארה"ב זה אומר שולי
  • 16:40
  • 05.02.12

שצריך לחזק את הקשר עם התפוצות יותר חזק כי כנראה זה עובד טוב מאוד למען המדינה ולמורת רוחם של האנטי ציונים ובמיוחד מנהיגי הערבים אזרחי מדינת ישראל שחושבים עוד שהנרטיב הערבי (חיסול מדינת ישראל בשלבים) קורם עור וגידים. אני שמח לאכזב אותך - הקשר עם התפוצות מתחזק ויתחזק.

70 הפלסטינים מנסים בכל עוצמת הפטרו-דולרים להשפיע באוניברסיטאות בארה"ב לשנאת ישראל דני
  • 17:11
  • 05.02.12

ולהכניס את הנרטיב הערבי השיקרי לכל מקום בעולם (והם עושים את זה במקצועיות רבה ובהצלחה לא קטנה)
והנה התקפה ערבית פנימית בתוכינו ומתוחכמת מאוד , "תתנתקו מהלובי היהודי" כי הוא תומך בימין וכו' וכו' וכו'.
לא הדאגה לישראל עומדת מול עיניו של הכותב . ולא הדאגה לשמאל הישראלי.
זוהי התקפה על חוסנה של המדינה ואל תשלו את עצמכם שהוא דואג לנו להשתלב במרחב הערבי הגדול.
אם היה דואג למדינת ישראל הוא היה מתנתק ממסמך החזון של ערביי ישראל
ואם הוא כותב שהישראלים חושבים על הוילה בארה"ב ורוצים להתנתק מה"ג'ונגל" המזרח תיכוני . אז אני רוצה לחדש לו שהישראלים נלחמים למען המדינה עם כל הקשיים שבה כבר למעלה מ-60 שנים בשביל להגן עליה מהג'ונגל שנמצא מסביבנו בארצות הערביות .

71 אם הפרנויה של הימין היא "הקרן החדשה", זו של השמאל היא ה"לובי" היהודי. יוכבד דדון
  • 18:00
  • 05.02.12


המשעשע הוא ששתי הפרנויות יונקות בשקיקה מדד האנטישמיות. ז'ק דרידה, איש שמאל מובהק, כתב שהמונח השגור "הלובי" הפך למסמן של מהות שטנית ואפלה - ברמזו לפרוטוקולים זקני ציון ומשום כך יש להימנע מלהשתמש בו.
אם מהרהרים בכך ברצינות העולם, כלומר העולם הנוצרי אליו משתייך גם מר בשאראת, מתבונן במדיניות ובמעשי ישראל - ובעצם בסכסוך המזרח-תיכוני כולו - מבעד ל "מראה קודרת" : כלומר מבעד לפילטר תיאולוגי מובהק - לרוב לא ביודעין. מעטים מבינים זאת. יאסר ערפאת, בחושיו המחודדים, הבין גם הבין - גם ללא דוקטורט במסלול מקוצר מבר אילן - את מרכזיות "הפילטר התיאולוגי" ועשה שימוש מושכל באקדמאים נוצרים כפרופ' חנאן עשראווי אשר אכן הפגינה כשרון תעמולתי בלתי מצוי בהופעותיה בתקשורת המערבית.

72 מר באשארת,איך אומרים בערבית "עניי עירך קודמים" - רב זושא
  • 18:24
  • 05.02.12

ואיך אתה לא סופר את דם החיילים האמריקאים שניגר בשדות הקרב של הג'ונגל המזרח תיכוני ? ואיך לא סיפרו לך על המאבק על בין חלקים מיהדות ארה"ב לבין ממשלות ישראל לדורותיהן על עתיד העם היהודי ? יש לך הרבה עבודה בבית ודרך ארוכה להבין את העם היהודי.

73 צדק, צדק ואמת איציק
  • 18:49
  • 05.02.12

לא רק שצריכים לנתק מאת הממון האמריקאי שמחליט לנו את הממשלה, גם צריכים להפסיק למצוץ את השד האמריקאי באופן מוחלט, במיוחד את שלושת המילירד השנתי שמחייב אותנו לרקוד למוזיקה של השלטון האמריקאי שנה של שנה! העם הישראלי חייב לבקש חרות מהאריקאים ולמצוא את דרכנו בעולםת בלי ממרח השפתון של המדינה של החופשי והגבור ה US of A

74 לסלק את האויב הערבי משטח מדינת ישראל  (לת) זה מה שחשוב
  • 19:57
  • 05.02.12

75 לקרוא ולא להאמין מצד אחד ״מטורפי המערב״ ומצד שני ״הערבים המדוכאים״ מי המטורף ומי המדוכא  (לת) אהוד
  • 22:02
  • 05.02.12

76 "הערבים בלי לשים לב הישלימו עם קיומה של ישראל." אלעזר
  • 22:08
  • 05.02.12

א יזה ציטוט.אחרי כל המלחמות ומעשי הרצח הם סוף סוף "השלימו" עם קיומנו. לפי דברב המלומדים של הכותב.

77 אמר לנו את האמת, הערבי הזה, ועוד בעדינות יתרה  (לת) הומלס
  • 22:33
  • 05.02.12

78 עודה , מצוין , מצוין !!  (לת) עדד
  • 23:15
  • 05.02.12

79 את ההחלטה האיסטרטגית שהשטחים עדיפים על שלום קיבלו ממשלות ישראל. כן, גם המערך  (לת) נפתלי אור-נר
  • 23:25
  • 05.02.12

80 כל יהודי העולם הם אזרחי ישראל בפוטנציה. אחת העם
  • 00:04
  • 06.02.12

ישראל היא מדינה יהודית כל יהודי העולם הם אזרחיה בפוטנציה. ישראל חשובה להם. לא יחברו לאויביה. אל תשווה את מעורבותם של יהודי העולם לאילו שבושים כאן ומניעים אירועים בישראל בשליות אויבינו

81 "להתנתק מהערבים " אריק
  • 01:54
  • 06.02.12

מי שרוצה לחיות כאן, בין אם זה "ג'ונגל" ובין אם גן עדן, צריך קודם כל לאהוב את המקום.

82 Udah contiues the Arab propaganda like Himler HIRAM
  • 03:24
  • 06.02.12

Nearly 6 million Jews are fighting for their lives in their own land, and they need every help the can get.60% of the Palestinians support Hammas who calls publicly for the extermination of the Jews of Israel. (also of the U.S.) The other 40% support Fatah who calls for the destruction of Israel in stages. The firsta stage being a Peace treaty with the Zionist entity.
The Ilamists of the area and of other areas call for the destruction of Israel. The Iranians are planning the destruction of Israel. So is the Hizbala, and possibly the Islamists in Egypt.
i am a descendant of Arabian Jews living in the U.S., AND i CAN SMELL uDAH'S BLUFF FROM 6,000 MILES AWAY.

83 ובעברית: טוב שכן קרוב מאח רחוק (חז"ל)  (לת) אחד העם
  • 05:49
  • 06.02.12

84 בתור איסלמי אולי תכתוב יותר על העולם המוסלמי והערבי מיישה
  • 14:46
  • 06.02.12

אולי תעשה סכום זמני על המצב בסוריה
אולי תסביר איך זה שכל מקום בו יש מוסלמים יש שפיכות דמים מזעזעת,כמו בבוסניה,הודו,תאילנד,פיליפינים,רוסיה,ניגריה,סודן ועוד,דרך אגב שם אין יהודים.
בקרוב אולי תסביר איך אירופה תכנס למעגל דמים עם האיסלם.
דע לך אב אח שרוצח בת משפחה בעבור מבט אסור אותי יהרוג בשל פחות,
אכן תרבות מיוחדת.

85 תיכף ומיד נעשה כדבריך - נתנתק מאחינו היהודים ונתחבר לטובחי-עמם. מיד!!  (לת) דרור
  • 17:05
  • 06.02.12

פרוייקטים מיוחדים