משטרת הפמיניזם

תוך כדי הדיונים בחשדות שלפיהם ראש לשכת ראש ממשלה נתן אשל הטריד עובדת בלשכה, התברר בשבוע שעבר, כי עוזריו של בכיר אחר העבירו "בשקט-בשקט" אשה יפהפייה מתפקידה בלשכה, כשהבחינו כי הוא רואה בה "ממתק מלבב". סערה-זוטא קמה בעקבות הגילוי הזה, שבא מפיה של איילה חסון בתוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב': חסון הותקפה על ידי פמיניסטיות בגלל מה שהובן כתמיכה שלה במעשה. אף כי היא הבהירה בתגובה שאינה תומכת במעשה, היא הואשמה בכך שהיא מתנהגת כאחרון השוביניסטים, שחשוב לה להיות אחת מהחבר'ה גם במחיר השתלחות בנשים ושתוכניתה מסיתה נגד נשים.

הפמיניזם הגיע להישגים רבים: נשים מצביעות, לומדות, עוסקות במקצועות חופשיים, מחזיקות ברכוש, בעלות זכות חוקית על גופן ועוד. בשל הצלחתו הגדולה, נלחמים בו השואפים להמשך השליטה הגברית בכל הכוח; אחד ההישגים של הפטריארכיה הוא הפיכת המלה "פמיניסטית" למושג שמשמעותו "אשה תוקפנית ומכוערת עם שערות". חדשה ישנה, אבל עדיין רלוונטית, כפי שאפשר ללמוד מהעובדה שנשים רבות מודיעות שהן "לא פמיניסטיות" בעודן חיות חיים פמיניסטיים בעליל.

עכשיו הפכה הפטריארכיה את הפמיניזם לעוד קריטריון שבו אנחנו מודדות זו את זו. מאז ומתמיד נשים חונכו למדוד אחת את השנייה לפי סרגל הדרישות הגבריות מהן: האם היא מספיק רזה, יפה, סקסית, מטופחת, האם היא בת זוג ואם ראויה, ואיך היא מבשלת (בהמשך נוסף גם קריטריון הקריירה הראויה ו"השילוב הראוי" בין קריירה למשפחה). הפמיניזם תקף את המדידה הזאת ואת הקריטריונים, אבל בלי ששמנו לב, גרמו לנו לבדוק זו את זו גם דרך הפמיניזם: האם את פמיניסטית, האם את מספיק פמיניסטית, או שמא את פמיניסטית מדי. כך או כך, שוב נשים בודקות נשים אחרות ונותנות להן ציונים.

עשו לנו לייק לקבלת מיטב המאמרים ישירות לפייסבוק שלכם

זה מהלך מתוחכם ואפקטיבי במיוחד: הפטריארכיה של התרבות המערבית לוקחת את האידיאולוגיה - שזיהתה את שיטת ההפרד ומשול המופעלת על נשים וקראה להן להיאבק נגדה בראש וראשונה על ידי יצירת סולידריות בין נשים - והופכת אותה לעוד כלי לשליטה בנשים באמצעות הפרד ומשול.

צריך לומר, שהשליטה הגברית הלבנה הצליחה להפעיל את הדינמיקה הזאת על כל המיעוטים; גם הומואים מואשמים בהתנהגות סטרייטית מדי, מזרחים בהשתכנזות, ערבים בשיתוף פעולה עם היהודים. לא מדובר בוויכוחים אידיאולוגיים, בהבדלים בין גישות או בגוונים ובאפשרויות שונות; מדובר במשטור ממש, בהוקעה כוחנית של כל מי שאינו או אינה מצייתת לסטנדרט שקבעו מי שרואות ורואים את עצמן כמייצגי הפמיניזם, המזרחיות או הלהט"ביות.

זאת דינמיקה הרסנית ומסרסת. הקלות הבלתי נסבלת של ההשתלחות באלה שאינם/ן מיישרות קו אינה מאפשרת דיון והתפתחות של אופציות מגוונות; ההתנהלות הזאת היא ההתנהלות הגברית ההגמונית הכוחנית, שנגדה הפמיניזם יוצא; היא מחזירה לנו את הדימוי של מנקרות עיניים זו לזו והיא מייצרת קול אחד מונוליתי ושטוח, בדיוק הדבר שכל האידיאולוגיות האלה מבקשות לייצר לו אלטרנטיבה. על זה אמרה הפמיניסטית השחורה אודרי לורד: "כלי האדון לא יפרקו את ביתו של האדון".

אנחנו חייבות לא להתבלבל ולעבוד בכלים שלנו: לקבל, להכיל, לברר, לגשר. לא לתקוף. כל אחת מאתנו יודעת מניסיונה כמה קשה להיות אשה ופמיניסטית בעולם, ולזכור שאת אף פעם לא יודעת עם אילו קשיים מתמודדת מישהי אחרת. בזכות הפמיניזם אנחנו כבר יודעות, שלעולם לא נהיה האשה המושלמת לפי הסטנדרט הגברי המושת עלינו; באותה מידה לא נהיה לעולם הפמיניסטית המושלמת, וזה לגמרי בעוכרינו לנסות להיות. עדיף שנתרכז בדרישה לברר באיזו לשכה, איזה בכיר ואילו עוזרים הזיזו איזו אשה; לברר כמה שכיחה הטקטיקה השערורייתית הזאת ושוב להיאבק - ביחד - כדי שגם זה לא יקרה יותר.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אשה חכמה  (לת) ב
  • 04:27
  • 06.02.12

02 מאמר מצויין! באמת עיתון לאנשים חושבים  (לת) גיא
  • 04:52
  • 06.02.12

03 רגשי רדיפה מטופל
  • 05:31
  • 06.02.12

אני מתחבר מאוד למה שאת כותבת. תנסי ציפרלקס זה עוזר נגד הרגשה שכולם רודפים אותך. פסיכיאטר שלי תותח!!! בהצלחה

04 הופכת לכותבת מספר 1 בהארץ בוקי-
  • 05:42
  • 06.02.12

המאמר החשוב של מיכאלי מהשבוע שעבר על ׳דת השואה׳ לא יוצא לי מהראש. בנוסף-מדובר במקרה נדיר של אשה או גבר שאכן מנסה להקפיד לחיות לפי הערכים שלהם היא מטיפה.

05 גברים מתנגדים לפמיניזם כי התחשבות מגבילה את המתחשב. אבל מכאן, ועד ייחוס כל דבר לפטריארכיה, הדרך ארוכה. יוסי
  • 05:44
  • 06.02.12

כמו קבוצות אחרות, גם בקרב פמיניסטיות ובקרב הנשים יש חוסר התחשבות, חוסר הבנה, וכשלים אחרים. לא צריך לייחס כל תופעה שלילית לפטריארכיה.

אגב, לא ממש נימקת היטב מה הבעיה. הרי ארגוני הנשים לא התנכלו לאיילה חסון; הם פשוט הצביעו על טעותה והתפלצו, כפי שהם מתפלצים מתופעות שוביניסטיות אחרות. יתכן שההתפלצות היא קצת ניג'סית ולאו דווקא משרתת את מטרות הפמיניסטיות. וכאן אנחנו חוזרים להערתי מראשית התגובה.

הפמיניזם צודק, אך הפמיניג'סיות מעצבנות והפמינאציות תוקפניות. הפתרון לפמיניסטיות הוא כמו הפתרון לבני-אדם: היֵה בן-אדם חיובי, שקול, מתחשב ומבין. היי פמיניסטית חיובית, שקולה מתחשבת ומבינה. זה אפשרי. אבל רגע, אולי אני הפטריארך הלבן שבא לחנך אותך שוב. אז בשביל מה אני בכלל מגיב.

06 הנשים רבות בינם לבין עצמן. ומי אשם? הגברים, כמובן.... הגיון מטורף של קיצוניות פמניסטית חולנית.  (לת) נשים עם שערות על הפנים? פיכס...
  • 06:14
  • 06.02.12

07 מזל טוב! ובאיחור של לא יותר מעשר שנים אחרי סיום ה"פמניזם הרדיקאלי" בארצות הברית...  (לת) כדרלעומר
  • 06:33
  • 06.02.12

08 מי הם לעזאזל ה״שליטה גברית לבנה?״ גבר לבן
  • 06:36
  • 06.02.12

נשמע שהם מאוד מתוחכמים, יודעי כל וחדורי מוטיבציה אינסופית (-;

09 כרגיל את בוררת את המוץ מהתבן תודה
  • 06:39
  • 06.02.12

בצורה מבריקה.

10 מסכימה עם כל מילה חכמה המובעת כאן  (לת) אירית
  • 06:40
  • 06.02.12

11 אם כך, אין להעיר לאשה שמתנהגת לפי ערכי ההגמוניה הגברית? אז איך הפמיניזם ילחם בהגמוניה זו? ’לקבל ולהכיל'? משונה!  (לת) אבן אלבלד
  • 06:59
  • 06.02.12

  •   אכן משונה. מאמר לא מובן. מה עלינו להכיל? הכל? כולל הכל? א
    • 07:51
    • 06.02.12

    בעיני הקריאה להכלה היא שטות אחת גדולה. מדוע קוראת לנו הכותבת לקבל ולהכיל את התיצבותה של חסון לימין אותו מעשה ההזת האישה מתפקידה אך מבקשת מאיתנו לעשות משהו כדי למנוע מעשים כאלה בעתיד? תמהני. האם בשם ההכלה לא מצווה עלינו להכיל את "מגוון האופציות" להתמודדות? ובכלל איפה עובר קו אדום? מתי מותר לי להתנגד לעמדה כלשהי? לעולם לא? גם לא עמדה והתנהגות פשיסטית למשל? האם עלי להכיל את נוער הגבעות? האם עלי להכיל רוצחי בנות זוגן? אם לא, מדוע לא? נמקי ופרטי.

  •   ^ התגובות הכי מדויקות כאן. סטודנטית
    • 12:14
    • 06.02.12

    תודה לכן, מגיבות שפויות.

  •   מה כל כך קשה להבין? בארשבעי
    • 12:38
    • 06.02.12

    הקו המפריד עובר במקום שבו אנחנו מודדות (ומודדים) אלה את אלה לפי מי יותר ומי פחות, במקום שבו דיון וויכוח הופכים לתחרות מי יותר נאמן לקו הרשמי של המפלגה. ומן העבר השני של הקו, נמצא ההבדל שבין א\נשים שמביעים את דעתן גם אם היא לא נוחה לנו, לבין מצב שבו א\נשים נפגעות בפועל, בגופן ובנשמתן.

    הקו המפריד כאן ברור למדי (כמובן, תמיד ניתן למצוא מקרים גבוליים, אבל הם מעטים ביחס). לעומת זאת הניסיון לטעון שדין איילה חסון כדין משה קצב, או אוסאמה בין לאדן, הוא דמגוגיה זולה.

  •   הידד! מדוייק.  (לת) אלמוג
    • 12:48
    • 06.02.12

  •   בפעם הראשונה גם אני לא מרגישה נוח עם מאמר של מרב מיכאלי. דנה
    • 15:13
    • 06.02.12

    אני לא חושבת שצריך לגלגל את איילה חסון בזפת ובנוצות
    על דבריה האומללים (שאופייניים, אגב, לפורומים מבודחים כאלה,
    וטוב שהייתה שם מבוגרת אחראית), היא ניסתה להיות שנונה
    וקולית, ומתברר שלא כל הנשים (הפתעה!) רגישות לשפה שבה
    מתארים מצבים. אבל דעו לכם שיש צעירות בינינו, בנות עשרים
    ומשהו, שכמו שכתבה מרב מ', חיות חיים פמיניסטיים שהתאפשרו
    להן בזכות אחיותיהן מהפלמ"ח, למשל, או מרשה פרידמן בשנות
    השבעים, או תמר גוז'נסקי, זהבה גלאון, ויסלחו לי מי שלא הזכרתי, שבזכותן צעירות אלה מתחתנות מתי שהן רוצות
    ולומדות מה שהן רוצות, ונואמות ועושות דוקטרט, ואם הבעל אונס אותן, זה נחשב עברה פלילית, ועוד ועוד. והצעירות האלה
    מתבטאות בחוסר רגישות בדיוק כמו איילה חסון, כי הן פשוט
    לא חושבות על מה שעשוי להשתמע מהן בהקשר היסטורי,
    חברתי, מגדרי.

12 אם אני גבר,יהודי,אשכנזי,וסטרייט,אני מקפח עשיר ששולט בכול?  (לת) נחצ'ה
  • 07:27
  • 06.02.12

13 מיכאלי כועסת על העולם שהוא עגול, וגם מצאה מי שאשם בכך - הזכר הלבן...  (לת) נער הייתי וגם זקנתי
  • 07:28
  • 06.02.12

14 יש קורלציה חזקה בין אלה שלא רוצים לתת זכויות לפלסטינים לבין אלה שלא רוצים לתת זכויות שוות לנשים  (לת) איציק המרכז izikhe@gmaul.com
  • 07:55
  • 06.02.12

15 החלופה ל"חפץ מיני" אינה "סכנה לשלום הציבור" פלא יועץ
  • 08:15
  • 06.02.12

המצב שבו כל אשה יכולה להרוס כל גבר על ידי שתגיד "הטרדה מינית" פוגעת במעמדן של נשים יותר מכל דבר אחר.

16 היא יודעת מה שהיא רוצה ? ספק רב  (לת) ציפי
  • 08:16
  • 06.02.12

17 בסוף החילונים יבינו שהדרת נשים זה לא דת טמבלים
  • 08:19
  • 06.02.12

זה הגיון פשוט גבר רואה אישה אם הוא בריא הוא אמור לרדוף אחריה לכן יש חוקים הלכתיים שבאו לעזור לחברה לא לכפות עליה

18 אז שוב - הגברים אשמים בכל. שמאלני שפוי
  • 08:19
  • 06.02.12

קראתי פעם מאמר מבדר על ערכי הצדק ביחסים בין גברים לנשים. לא זוכר מי כתב את המאמר, שנכתב במכוון בצורת פארודיה היתולית. בין היתר, נאמר שם שהאשה תמיד צודקת, ואם נראה שהיא כביכול טועה - זו אשמת הגבר שגרם לה לעשות את הטעות. אין לי דבר נגד הומור, אפילו אם הוא מופנה נגד גברים. אני אפילו סובלני לגבי הומור אתני - כל זמן שברור שמדובר בהומור - אתניות או השתייכות למגדר זה או אחר אינן מחלות, ולדעתי מותר להתלוצץ על על זה (ואני מודע לכך שרבים לא יסכימו עם קביעה זו). הבעייה נעשית חמורה כאשר מתחילים להאמין להלצות ברצינות ומתייחסים להלצות אלה כאל טענות רציניות. מרב וחבריה הפמיניסטיות המקצועיות עושות בדיוק את זה. מרב מתחילה את המאמר בטענה שנשמעת הגיונית וסבירה על פניה. היא מוקיעה ביקורת של פמיניסטיות קיצוניות כלפי נשים שאינן מספיק קיצוניות לטעמן. אך בהמשך המאמר היא מתארת התנהגות כזאת בתור "התנהגות גברית" ומאשימה את הגברים בתופעה. לפי המשנה שלה - אשה לעולם צודקת ביחסיה כלפי גבר, אך אם היא מפגינה יחס פוגע באשה אחרת - הרי זו אשמת הגברים שחינכו אותה להתנהגות כזאת. נראה שהיא והרבה מאלה שנגררים אחרי משנתה מאמינים בבדיחה הזאת בכל הרצינות - עד כדי כך שגברים עלולים להיות מושלכים לכלא כתוצאה מן הבדיחה האומללה הזאת. וזה עסק רציני למדי.

19 כתבה מעולה, פשוטה ומובנת, אני איתך בכל מילה. לא רק שיש לך מתנה של ראית הדברים באופן כל כך ברור, יש לך גם את כושר הביטוי בכתב..... ומכאן לשם, כשם שאנחנו חיים בעולם גברי, בעל אמות מידה שהוא מנסה להכתיב לקוד החיים, כך גם הציונות והיהדות כפי שהורישו לנו החלוצים דרך גורדון, ארטור רופין ובן גוריון. גם הם לא הורישו פתיחות לאפשרויות אחרות לאופי המדינה ולבחירה חופשית של זהות הפרט. לא ידוע לי על עוד מדינה דמוקרטית שעושה רישום אוכלוסיה שכולל את דתו של האזרח. אזרח מחויב לחוקי המדינה אך אינו מחויב, לא ליהדות ולא לציוניות. כשם שנשים חיות על מגרש גברי, אזרחי ישראל חיים על על מגרש ציוני.  (לת) זיס צוקרמן
  • 08:27
  • 06.02.12

20 אשה נהגת!  (לת) אביבה סובארו
  • 08:35
  • 06.02.12

21 בטח, השוביניזם הוא מחתרת סודית שמנהלת את העולם מאחורי הקלעים. גם את המאמר הזה הינדסו בדרך מחוכמת ועקלקלה השוביניסטים. הם שיצרו את הדימוי השלילי לפמיניזם. בשלב ראשון הם המציאו את הניתוחים לשינוי מין, כדי לשתול גברים בחוגים פמיניסטיים, אבל הפרוייקט ננטש כשגילו שלהכניס הורמונים למי השתיה יעיל וזול יותר. אלי
  • 08:39
  • 06.02.12

השוביניסטים המציאו גם את המהפכה הטכנולוגית במטרה לייצר את המחשב, כדי להמציא את הפייסבוק, כדי לנוון מוחית את בנות המין הנשי. הרעיון היה ליצור מכשיר שיהפנט את הנשים ויביא לכך שהן תבלנה את רוב זמנן, בעבודה ובעיקר אחרי העבודה, תוך ספיגת מסרים ששתלו השוביניסטים. הפייסבוק, כידוע, הוא הצלחה גדולה ועכשיו לשוביניסטים יש אפשרות לשלוט במחשבות של כל אישה במערב ואף נשים רבות בעולם השלישי. אך להווי ידוע, שהנצחון הגדול ביותר של השוביניסטים הוא הריח הרע מהפה של נשים פמיניסטיות מעל גיל 30. אחרי הרבה ניסיונות לסתום להן הפה באמצעים שונים, הוחלט לנסות לגרום לכל מי ששומע אותן להפנות את הראש הצידה בזעזוע. השוביניסטים אחראים גם לשלג באירופה, שנועד לסגור את הנשים בבתיהן כדי לשרת מינית את הגברים, לעבודה שחוף הים התיכון חולי ושטוף שמש - פרוייקט שמטרתו הייתה להפשיט נשים, ולמחזור החודשי של נשים. איש לא יודע בוודאות מה הייתה מטרת פרוייקט המחזור, אבל יודעי דבר גורסים שמדובר בפרוייקט שהופסק באמצע לאחר ששוביניסטים התלוננו על מצבי הרוח של נשותיהם בתקופה זו של החודש.

22 לא הבנתי מדוע זה קשר של הפטריארכיה  (לת) אריה הרשקוביץ
  • 08:53
  • 06.02.12

23 ראיתם איך הטוקבקיסטים הגברים נעמדו על הרגליים האחוריות? צוחקת
  • 08:59
  • 06.02.12

פעם ראשונה שאתם שומעים על שליטה של גברים לבנים? אתם באמת לא יודעים איך לצאת מהקטגוריה הזאת?

אז לתמימים שבאמת לא יודעים: אם תהיו הוגנים ושוויוניים, לא תדכאו ולא תשמיצו, ורצוי מאד שתקראו קצת על מה זה דיכוי ומה זה שוויון, לא יבואו אליכם בטענות. כל זמן שאתם לועגים לנשים, משמיצים אותן, מקפחים אותן, ולא מבינים מה לא בסדר בזה- יש לכם בעיה.

24 כנראה שהפמניזם לא מובן לגברים ולאיילה חסון אריאלה
  • 09:06
  • 06.02.12

אכן כמו שרצית להדגיש, אני אבליט את זה יותר: שהפמניזם צריך להיות "נוטף ארס ושנאת גברים" אבל מה לעשות אם יצאה איילה חסון אהבלה ולא קלטה את הטכניקה ושכחה והוזיל ריר מלא ארס, מלא שנאת גברים, תחושות של תסכול ומרמור פמניסטי.
אבל יש לצערך מלא מלא נשים אהבלות שאוהבות גברים על אף העושר והעוצמה שיש להן עדיין רוצות חיבוק של גבר, ליטוף, קירבה, פשוט לא צריכות שום דבר מהגברים חוץ מהדברים הקטנים האלה שלא ניתן לקבל מאשה או למשל לגדל כלב כחלק ממנהגי פמניזם מודרני, פשוט מראה הגבר לא מעורר אצל כל הנשים בחילה או שנאה ולא מוזילות ריר של ארס.
זה מדאיג שיש מלא מלא נשים שפויות שלא רודפות גברים ולא רודפות בחלומות סיוטים של כל דבר דומה לגבר. זה מדאיג שלא כל העולם נחרב וחייבות להמשיך להחריב אותו עד הוף. פשוט אנחנו לא עושות מספיק או שמה אנחנו אוהבות למות עם מרמור ולהתפוצץ משנאה וכנאה.
למה איילה חסון צריכה להיות הנמלה המשרתת של המלכה? כי היא אשה? אולי היא נשארה שפויה? אז יש לה השקפות עולם אחרות שלא מתאימות לממלכת השנאה. היא לא חייבת לאף אחת בעולם שום דבר

25 ״שליטה גברית לבנה״ באמת? מאיזה תאוריה שלפתהציטטות 1
  • 09:14
  • 06.02.12

כאשר מאשימים בהכללה, בעצם לא אומרים דבר. יתר על כן את פועלת בדיוק באותה הדרך שאת מתעבת כלפי ״בעלי הכוח״

26 בין בלבול לבלבול מוח קיבוץ בעיר
  • 09:15
  • 06.02.12

אכן מדובר בגבול הדק שבין בלבול סתם ובין בלבול מוח

27 מיכאלי חכמה אך מתחבר לתגובה 5 אסף
  • 09:16
  • 06.02.12

לייחס את הנטייה האנושית לעדריות ולאי-קבלת השונה ל״פאטריארכיה״ זה קצת טיפשי בעיניי. נשים הן לא מלאכיות באשר הן, הן נולדו אנושיות ואנושי זה לא בדיוק מלאך ולא רק בגלל הגבר האנושי אלא בגלל הגן האנושי באשר הוא. מבנה המוח האנושי: להתחבר למוכר לך, לפחד מהשונה ממך. כן, גם נשים (לא ייאמן), ואפילו הומואים, פועלים כך. ולא רק בגלל ״הפנמת ערכי הפאטריארכיה״ - זו כבר הגזמה, למרות שאני יכול להבין את החשיבה.

28 אם לתמצת במשפט אחד דורון
  • 09:16
  • 06.02.12

כל הנשים טובות

ואם הן עושות משהו רע זה מכפייה גברית

29 מאמר נדיר בכנותו. יכלה בקלות לנהוג כיוסי שריד, יאיר לפיד או יצחק לאור ולטפח שנאה לדתיים או למתנחילים , אך כתבה עניינית בלבד.  (לת) ד"ר נאוה ברוכה עמל
  • 09:17
  • 06.02.12

30 מאמר מדויק על מחלת השיפוטיות טלי
  • 09:25
  • 06.02.12

אבחנה מצוינת שמזכירה לנו כמה אנו מסוכנות זו לזו ושכדאי שנבחר אחרת

31 הפמיניסטיות? גיבורות על חלשים. הן מקטרות שוב ושוב על מצב האישה בעולם החילוני הנאור יותר, ומתעלמות מהעובדה שהנשים בסקטורים החרדי והערבי הן שפחות חרופות על הים. ללמדנו שאין כל מצע אידיאולוגי שמניע אותן מלבד שנאת גברים. כי מרבית הנשים נפגעו בעברן ממגבר זה או אחר. הן מחפשות את נקמתן, ופירוק תסכוליהן, מתחת לפנס, בסקטור הליברלי, בו, גם על פי חוק לנשים יש זכויות יותר מגברים. כל הנשים כמהות להתחתן, לכבול את הגברים לפרנסה ולמימון הבלים כמו אופנה וניתוחים פלסטיים. הן נוטות להתחבר לגבר חזק, או בעל מעמד, יחוס והון, כי גם בטבע הארי החזק משתלט על נקבות ההרמון, שנענות לו וסוגדות לו כי הוא ניצח את כל הזכרים האחרים...  (לת) שוביניסט
  • 09:56
  • 06.02.12

  •   אישה נגעלת מחתונה ונישואין ולכן אתם בטירוף
    • 21:56
    • 06.02.12

    אף אישה יפה ומוצלחת לא רוצה להתחתן. להיפך, זה הסיוט שלהן. בעולם הערבי - יום החתונה נקרא "היום המזעזע ביותר בחיי האישה" וכך היה מאז ומעולם - גברים הכריחו נשים להתחתן איתם ושיעבדו ילדות קטנות לנצח נצחים.
    אם לא היו רוצים בזאת, מדוע שיאסרו על ילדות לימוד קרוא וכתוב? מדוע שיאסרו עליהן לירוש?



    גברים כ"כ לחוצי חיתון, עד כי המציאו דת אשר משפילה נשים באופן אכזרי, אוסרת עליהן דעה עצמאית, מתירה לגברים לקנות ולמכור אותן, אוסרת עליה לירוש - כך שתהיה חייבת להתחתן, אחרת תמות.
    יש מאות אלפי גברים בכל רגע המציעים נישואים לנשים והן לא מסכימות - כל עוד הן יכולות.
    אין דבר שיותר מרתיע ומגעיל את האישה מחתונה ונישואין.

    אישה רק סובלת בנישואין. זהו מצב אנטי-טבעי עבורה.
    נשים נשואות מוכות יותר, חולות יותר, בעלות אייקיו נמוך יותר, תוחלת חיים קצרה יותר - ואצל גברים בדיוק להיפך.
    גברים נואשים לנשים ונשים אדישות אליהם לגברי..חבל שאתה לא רואה מה קורה במציאות ומושפע רק מסרטים שקריים.

  •   אף גבר מעולם לא פגע בי. נגעלת מגברים.
    • 22:03
    • 06.02.12

    אני שונאת גברים כי הם בעלי רגשי נחיתות וזה מה שמוביל אותם. אם היה להם ערך עצמי גבוה, הם לא היו מנסים לקנות אישה ע"י ממון וכל מיני הבלים חיצוניים ומטופשים. כנראה שאין בהם מטבעם שום דבר מושך ולכן חייבים ליצור חברה מעוותת, בה לאישה אין זכויות - כך שתמצא עצמה באופן מעוות וחסר ברירה, זקוקה לעזרה של גבר אשר היא נגעלת ממנו עד מוות, במיוחד אם הוא זקן, שעיר, מכוער ומסריח.
    אני שונאת גברים, כי בכל פעם שאישה נאנסת, המוני גברים מאשימים את האישה.
    אני שונאת גברים, כי בכל מאמר ובכל סרטון שמראה על התעללות בילדות ונשים, המוני גברים כותבים "תחזרי למטבח".
    אני שונאת גברים, כי הם משליכים את הצורך שלהם בקרבה לנשים וחתונה, על נשים ואין שקר גדול מזה. כל הגברים שהכרתי, התאהבו בי מיד ואחרי שהעפתי אותם, לא הפסיקו להתקשר ולחזר במשך שנים. אחרי זה, הם מציגים עצמם במדיה באופן ההפוך..כאילו הם הכוסיות המחוזרות. היו מתים.
    אני שונאת גברים, כי הם מתחרמנים מחדשות פלילים על אבא שאנס את ביתו (והודו בפניי על כך).
    אני שונאת גברים, כי אין להם אמפתיה לנערות שנופלות לזנות אחרי התעללות מינית ומשליכים את "אופיין" שעוות מאונס, לכל הנשים כולן.

    כמובן שלא כולם כאלה, אך אף גבר לא "אכזב" אותי, בגד בי או כל דמיון אחר שעולה לך לראש. כמובן שהיו הטרדות מיניות מגעילות וזקן אחד שחפן לי את החזה, או דוס שניסה לאנוס אותי..אבל זה לא מה שגורם לי לכעוס על כל הגברים וכמובן שלא כל הגברים הם כפי שתיארתי.

  •   גברת, מה טחנת לנו ארוכות את המוח..? פנקס הקטנטן
    • 04:37
    • 07.02.12

    בהצהרות על שנאת גברים,
    ובסוף התחרטת קצת...
    מעניין האם פמיניסטיות
    שונאות גם את ילדיהם הבנים..

32 מאמר חכם וחשוב!  (לת) יואב
  • 10:09
  • 06.02.12

33 אילה חסון רות
  • 10:12
  • 06.02.12

לא חשבתי לרגע שחסון בעד הדרת נשים, במיוחד לאור כתבותיה הרגישות על אנשים במצוקה. אבל במשדר הנ"ל קרו שני דברים, 1 מתן לגיטימציה שלפעמים כדאי לוותר ולא להתלונן, 2. שמוש במילים לא הולמות כמו "ממתק" 3. צורת הדיון שנהלה חסון, שניים נגד אורית קימור, והרגשה שנתנה חסון שהיא משליטה את דעתה ומזלזלת בקימור.
זו לא פעם ראשונה שחסון מנסה להשליט את דעותיה , ראו פרשת הרפז והראיון עם לדור שנעשה בצורה נוראית. חסון מקיפה עצמה ביס מנים כמו קריסטל וארי שביט כדי חזק את דעותיה? תמהני.

34 אני לא פמניסטית ואילה חסון עצבנה אותי וזו לא פעם ראשונה . רות
  • 10:18
  • 06.02.12

אילה חסון לא היתה צריכה להביא את המקרה הזה כדי להראות לנו שיש אפשרות, גם אם לא תמיד ,לוותור והעלמות. יש לעודד כל אדם גם נשים וגם גברים להתלונן ולא לשתוק.
הצורה שבה חסון כמו מכבש מנסה להשליט את דעותיה ולא רק במקרה זה היא חמורה. לא רוצים עיתונאים שמשליטים את דעתם.

35 הו לא. החזירות האידיאולוגית הזאת כולה שלכן, הנשים: ל"מנגנוני הדיכוי" השובניסטים אין דבר וחצי דבר עם ההתאגדות הנקמנית, ההיסטרית, חסרת הפרופורציות השטוחה והמעליבה שאתן נוקטות כנגד בנות השבט, בשר מבשרכן, שסוטות מהאידיאולוגיה . זה - שלכן!  (לת) אינפיניטי
  • 10:22
  • 06.02.12

36 מיס פיגי, nahman
  • 10:34
  • 06.02.12

במשרד ראש הממשלה מיס פיגי מנהלת את הענינים.

37 אם היינו מדברים אנגלית היינו אומרים person על מישהו או מישהי שמתנהגים רע. למשל, התנהגות גסה, מעליבה ולא מקצועית של person בתכנית רדיו - - - מרב צודקת בכל, אבל לא לשכוח שאנשים צריכים לדעת להתנהג. הכותרת פמיניזם מגבילה לעיתים את הדיון.  (לת) לראות את העיקר
  • 10:40
  • 06.02.12

38 המאמר נותן הסבר מסוים על השתיקה של פמיניסטיות לנאום האינסטלציה בכנסת, מסטבר כי הגוונים של צבע ומוצא הם הקובעים בשלב הזה של הפמיניזם המקומי.  (לת) רשמנו לפנינו
  • 10:46
  • 06.02.12

39 חכמים הזהרו בדבריכם, וזה כולל את כולם ועיתונאים במיוחד..חסון שגתה. מגיב
  • 10:52
  • 06.02.12

אילה חסון מגובה ע"י חנן קריסטל במקרה של משדר זה,ומשדרים רבים אחרים הפכו לצוות שלרב מזדהה מאוד אחד עם השני, דבר מאוד לא רצוי כששני שדדרים מנחים משדר. הרצוי הוא חלוקי דעות כמו שהיו לחסון ובן כספית כשהנחו את היומן. כנראה שחסון לא אוהבת חלוקי דעות במחיצתה לכן הוא נעלם מהיומן.מקרה פרטי הפך אצלה לאפשרות שממשד לא מקובלת על דעתנו
במיוחד עכשיו שיש סרוב להעיד.חסון שגתה בגדול לגבי המקרה שתארה
אבל זה לא עושה אותה למדירה נשים.

40 ומנסה להבין מה הנישה שאותה תתפוס כדי לעשות משהוא שתהיה לו משמעות כלשהיא חיה לה בחורה משועממת בעולם
  • 10:53
  • 06.02.12

די כבר, נמאסת!

41 למרב מכאלי התגובה של חסון היתה שונה. האזיני להתנצלות שלה, לא דייקת. רות
  • 11:00
  • 06.02.12

חסון אמרה שהיא לא בעד הדרת נ שים, ואני מאמינה לה, ותמיד תעזור לנשים גם זה אני מאמינה לה.חסון היתה צריכה להתנצל על הבאת מקרה פרטי כדוגמא לאפשרות של וותור. וזה לא נוכל לקבל ,כאשר נשים רבות אין להן אומץ להתלונן. זה הדבר החמור .התנהלות הדיון אתה עם אורית קימור היתה מבישת.לא יתכן ששני מנחים ישליטו דעתם על משתתף שלישי. זה לא הוגן.

42 מירב זורקת אבן לבור שהיא שותה ממנו מים כדי להגן על חסון.חסון מספיק חסונה היא מצפצפת.  (לת) מגיב
  • 11:01
  • 06.02.12

43 כשתהיי גבר תביני דניק
  • 11:02
  • 06.02.12

אישה יפה במיוחד היא מטרד מיני לכל גבר בסביבת העבודה שלה. קשה לחשוב, קשה להתרכז. זאת המציאות.

44 הבקורת על חסון כעיתונאית היא לא מהיום. כדאי לך לבדוק.  (לת) מגיב
  • 11:05
  • 06.02.12

45 חסון לא אמרה שהיא לא תומכת במעשה, היא אמרה שהיא נגד הדרת נשים זה הכל. שלום
  • 11:09
  • 06.02.12

לא כל האמצעים למען חסון יקירתך.

46 מאוחר מדי מירב רוני
  • 11:12
  • 06.02.12

הגולם קם על יוצרותיו.

47 משטרת העתונות. הפעם לא דיקת ולכן לא הסכמתי אתך ועם אילה חסון. מגיבה
  • 11:19
  • 06.02.12

חסון היתה צריכה להתנצל, במילים אלה: הבאתי דוגמא של מקרה של וותור על תלונה ,אבל זה לא לגבי אלפי המקרים האחרים שחיבים להתלונן ולא לעבור לסדר היום.אם היתה כך מתנצלת לא היינו באים אליה ואל קריסטל שהיה שותף מלא ולא הזכרת אותו, בטענות. אבל חסון מצאה לה דרך מאוד דיפלומטית להתנצל באופן כללי ולא לגופו של ענין.ומקרה. ומה עם קריסטל? מלא פיו מים.

48 ארגוני הנשים הגיבו לרשות השידור כי אף גבר לא הגיב כולל לא קריסטל.  (לת) מירה
  • 11:21
  • 06.02.12

49 לקרוא את המאמר :"עולם של גברים". שהתפרסם בהארץ. קולע מאוד.  (לת) קורא הארץ
  • 11:22
  • 06.02.12

50 הלוואי שמשטרת הפמניזם תהיה יותר חזקה במדינה של גברים.  (לת) קורא הארץ
  • 11:23
  • 06.02.12

51 לא רק ארגוני הנשים התקיפו את חסון את טועה.  (לת) דן
  • 11:24
  • 06.02.12

52 הגילויים של חסון הפכו בידה השלטת דעתה בכל הכח. גם בפרשת הרפז ובפרשיות אחרות  (לת) מגיב
  • 11:25
  • 06.02.12

53 צטטת רק מאמר אחד, היה גם מאמר אחר: "עולם של גברים "כדאי לך לקרא.  (לת) קורא הארץ
  • 11:27
  • 06.02.12

54 אנחנו מודדות את כולם באותם הקריטריונים. לידיעתך. דן
  • 11:29
  • 06.02.12

אין הבדל בין נשים וגברים. ואם אשה עיתונאית במיוחד, פוגעת היא פוגעת לא רק בנשים גם בגברים.

55 נראה לי שלא הקשבת היטב למשדר ולתגובת חסון.ונתפסת למאמר אחד .  (לת) רחל
  • 11:30
  • 06.02.12

56 לא לתקוף אבל להאבק? את סותרת את עצמך.  (לת) קורא
  • 11:34
  • 06.02.12

57 אז למה את לא מבררת עם חסון ? למה את מטיפה לנו מוסר?  (לת) שואלת
  • 11:36
  • 06.02.12

58 בציפורני המילכוד הפמיניסטי.. GREEN
  • 11:38
  • 06.02.12

המאמר של גב' מיכאלי מעיד על המבוכה שבה היא נמצאת כאשר אף היא עצמה למרות הדוגמות הניאו-מרכסיסטית של חשיבתה מבחינה בראייה השבלונית של הפימיניזם הקיצוני.
ג'וןלנון שר בזמנו - woman is the nigger of the world.. והפימינזם שפועל לשחרור האישה ולזכיותיה הוא תנועה צודקת וראויה.
הפמינזם הרואה בגברים אויב ..."הפטריארכיה של התרבות המערבית לוקחת את האידיאולוגיה - שזיהתה את שיטת ההפרד ומשול המופעלת על נשים וקראה להן להיאבק נגדה בראש וראשונה על ידי יצירת סולידריות בין נשים - והופכת אותה לעוד כלי לשליטה בנשים באמצעות הפרד ומשול..."(ציטוט מתוך המאמר) הוא פמיניזם טמבל,דוגמתי שאינו מבין את מגוון היחסים האפשריים בין גברים ונשים.
בסך הכל כלל היצורים האנושיים נולדים לתוך תבניות ביולוגיות גבר/אישה ללא בחירה.(דרך אגב,העוברים בתחית דרכם כולם נקבות - זו הסיבה שגם לגברים יש פטמות).וגורמים שאינם בשליטתם מעצבים את זהותם.
כוחניות ,שתלטנות,רדיפת בצע הם תכונות שמשותפות למין האנושי כולו ונשים אינם חפות ממנו בדיוק כמו הגברים.

59 אני סולידרית עם צדק, יושר, גילוי עוולות אני פמניסטית או סתם בן אדם.  (לת) שואלת
  • 11:38
  • 06.02.12

60 גברים הם בסך הכול אמצעי של הטבע ליצור עוד נשים.  (לת) און גברא
  • 11:39
  • 06.02.12

61 אדרבה מירב תבררי ותשובי לספר לנו, כי אילה חסון לא תעשה זאת. חנה
  • 11:42
  • 06.02.12

המשדר הזה היה מיותר לחלוטין, והיתה בו פגיעה גדלה במשתתפת אורית קימור שסתמו לה את אולי תקשיבי למשדר הזה.?

62 עושה רושם שכתבת מאמר למען אילה חסון האם אני טועה? חנה
  • 11:43
  • 06.02.12

מלא סתירות.

63 ארגוני הנשים שפנו לרשות השדור צדקו בהחלט. זה היה משדר שדרש תגובה.  (לת) מגיבה
  • 11:44
  • 06.02.12

64 הזכרת לי את עלי המבקש מבניו החוטאים אל נא בני, תבררו בשקט. אשה
  • 11:46
  • 06.02.12

אסור היה לעבור על המשדר הזה בלי תגובה חריפה.

65 7 פסקאות, כל אחת יותר פראנואידית מקודמתה ארצ'יבלד
  • 11:47
  • 06.02.12

אולי (רק אולי..) לא הבאת בחשבון את העובדה שהטבע האנושי גורם לאותם קבוצות לבקר את חבריהן בצורה מחמירה על כך שסטו מההתנהגות המקובלת ו/או המאפיינת" של העדה/ מגדר/ קהילה.... את כלכך ממהרת לתקוף את "הפטריארכיה הלבנה" שאולי שכחת שהיא בדיונית לגמרי.... כי אני מתקשה לחשוב על מועצה של גברים לבנים שיושבים ומתדיינים... לוקחים עמם את הפרוטוקולים ומיישמים את המסקנות על המגזר העסקי, התקשורת והתרבות.

תיאוריות קונספירציה הן נחמדות, לעתים יש בהן רסיסים של אמת, אבל למה שלא נהיה מציאותיים - אין מחסור במזרחים בכנסת או בעולם העסקים והתקשורת (ואני מציין זאת לחיוב), אישה יכולה להתברג לאן שהיא רוצה, והן עושות זאת, במשרדי עו"ד מעולים ובבנקי השקעות וגם בחיים הפוליטיים.

את חושבת שרודפים אחרייך, אבל אני מצטער לבשר לך, שזה הצל של עצמך

66 משטרת העיתונות. התבישתי במאמר הזה שנכתב כדי לנקות את חסון.  (לת) עדי
  • 11:47
  • 06.02.12

67 איזו הטפת מוסר רככוכית. לא מתאים לך מירב.  (לת) מגיב
  • 11:51
  • 06.02.12

68 מרב מיכאלי מצביעה על תופעה מכוערת של נשים המסרסות נשים - כל הכבוד!! אנה
  • 11:52
  • 06.02.12

מרב מיכאלי מצביעה בעיקר על נשים הממהרות לתוף נשים אחרות כדוגמת חנה בית הלחמי ואורית קמיר. כל מי שמעז לא להתיישר עם הקו שלהן או לא להסכים לדבריהן זוכה להוקעה וקיטונות של בוז. (אפשר לראות את זה בפייסבוק שלהן היום. מרב פמיניסטית מובילה שמצליחה לצאת מתוך עצמה ולנתח את האירועים מזוויות ראייה מגוונו. מרב, אני גאה בך!!!

69 הכלים שלנו מגוונים. מי את שתגידי לנו באילו כלים לנהוג. הגזמת.  (לת) יעל
  • 11:52
  • 06.02.12

70 תבררי בשבילנו מירב, תבררי ותחזרי עם הברור בבקשה.  (לת) יעל
  • 11:53
  • 06.02.12

71 הדרת נשים מהיכל הפמיניזם עו"ד רוני אלוני סדובניק
  • 12:04
  • 06.02.12

מירב, היטב להגדיר ולדייק תחושות שמלוות אותי כפעילה פמיניסטית מזה זמן רב. השדה הפמיניסטי נכבד בידי קבוצה קיצונית חד-גונית גם מבחינת דעות פוליטיות על ציר מפלגתי.מרבית חברותי הפמינסטיות רואות במדינת ישראל ובסמליה (הדגל,ההמנון, הכנסת) כבלתי ראויים לקיום. הציונית שלי למשל נתפסת בידי פמיניסטיות רבות ככתם שחור, ולא משנה עד כמה גדשה כוס פמיניסטיותי האקטיסטית-אני תמיד מבחינתן, "מוקצית מחמת מיאוס" או "שנויה במחלוקת" רק משום שאני אוהבת את המדינה שלי ומאמינה בזכותך העם שלי להתקיים כאן. באחד הכנסים אחת הפמיניסטיות הידועות אמרה לי : "את בכלל לא פמיניסטית אם את לא לוחמת לסיום הכיבוש". וואו, אמלא מזה נבהלתי.
החברות שלה הפמיניסטיות האמיתיות צרחו עלי והעיפו אותי פיזית מהמפגש רק משום שסירבתי לחתום על הצהרה לפיה אנחנו מגנות את הדיכוי הפשיסטי של המשטרה הציונית נגד ערבים בארועי עכו.בקיצור, אם את לא מצביעה בל"ד, או מק"י אין מצב שיראו בך פמיניסטית.מקסימום כפי שכינתה אותי הדוברת של קואליצית נשים לשלום אילת מעוז מיקירות הקרן החדשה לישראל-"מתחזה לפמיניסטית".

72 את טועה, מירב. מי שאומרת אמירות שובינסטיות, סטודנטית
  • 12:08
  • 06.02.12

שלא תתפלא שתקום עליה ביקורת פמיניסטית. הנה, תראי לאיזה חיבוק את זוכה עכשיו - ממי? בדיוק מאלו שמאמינים שהדעות שחסון אמרה הן לגיטימיות.
בזאת נמצאת משרתת את אותה פטריארכיה בעצמך, שתעוט על מאמרך - את, שנודעת כפמיניסטית מוכרת - ותשתמש בה.

כן, אנחנו פמיניסטיות, לא, אנחנו לא מלאות שערות ועצבניות, אבל אנחנו בהחלט מוקיעות אמירות כמו של הגב' חסון. מה לעשות, יש מורכבות בעולם והוא לא שחור לבן, ולא צריך להפוך את עצמנו למשהו אחר כדי למצוא חן.

מהלך מוטעה מאוד, בעיניי, כפמיניסטית גאה.

73 הכותבת מבלבלת בין נשי לאנושי נרי בר-און
  • 12:27
  • 06.02.12

"הקלות הבלתי נסבלת של ההשתלחות באלה שאינם/ן מיישרות קו אינה מאפשרת דיון והתפתחות של אופציות מגוונות" היא קלקלה אנושית הכותבת עיוורת לראות שהיא מעוניינת באנושי מעודן וחכם יותר ולא בנשי טוב יותר הנלחם בגברי מרושע.

  •   הלוואי שהיית צודק/ת, אבל חלקה כמו תינוקת
    • 22:14
    • 06.02.12

    אבל מה לעשות שהמאפיינים הפסיכופטים שלא אכפת להם מאונס ילדות, קניית ומכירת ילדות, אונס בתשלום, דיכוי נשים בכל דרך (למרות שהם מרגישים כי הם מתים ומאוהבים באישה ה"פרטית") הם לרוב גברים ? הרוע הזה קיים בעיקר אצל המין הגברי. כשיד הבדלים מסויימים, זה נוח לכם וכשמדברים על הבדלים שקשורים לאלימות ואישיות אנטי סוציאלית, זה לא נוח ?

74 הנושא הוא: הטרדת נשים ולא פמניזם. נרי לבנה כתבה יפה ארץ הגברים". שווה שתקראי גבר גבר
  • 12:30
  • 06.02.12

מה נתפסת לפמניזם? למה לא קראת את נרי לבנה המדברת על הטרדת נשים?
ודווקא גברים קמו לעשות משפט צדק בלי עדותה של הנפגעת שאולי קבלה את העצה שהשתמעה מאילה חסון:
אולי תהיי יפה ותשתקי כי שקט זה דבר חשוב. המאמר שלך ממש מחטיא את נושא הטרדת נשים כאשר שבצת אותו עם הכללת הפמניזם.

75 את מבלבלת בין ליברליות לפמניזם מישהו
  • 12:37
  • 06.02.12

המשפט הזה שלך:

"הפמיניזם הגיע להישגים רבים: נשים מצביעות, לומדות, עוסקות במקצועות חופשיים, מחזיקות ברכוש, בעלות זכות חוקית על גופן ועוד. "

"חדשה ישנה, אבל עדיין רלוונטית, כפי שאפשר ללמוד מהעובדה שנשים רבות מודיעות שהן "לא פמיניסטיות" בעודן חיות חיים פמיניסטיים בעליל. "

אלו השגים ליברליים. גם אני ליבראל. אבל אני לא פמניסט. כי הפמינזים הרדיקלי הוא הזוי. הוא איבד התמצאות בזמן ובמרחב. הוא לא ניתן להפרכה, בדיוק כמו התיאוריות המרקסיסטיות ממנו הוא יונק. הוא מיחס תודעה כוזבת לנשים שלא מאמינות בפמיזם בדיוק כמו שהתיאוריה המרקססיטית עשתה. הוא מכנה נשים מצליחות שאינן פמניסטיות בכינויי גנאי כמו "מלכת הדבורים".

הרדיקליות רואות את כל מה שקורה בעולם במשקפיים צרות כל כך של גברים מול נשים. בכך הם הופכות את עצמן ללא רלוונטיות כי העולם מורכב הרבה יותר.

76 מאמר של משטרת מירב ,למען חסון, ממש התבאסתי. עדה
  • 12:43
  • 06.02.12

להביא הנה שנית את מאמרה של נרי לבנה ארץ הגברים, כדי להבין את שטיפת המח שעשתה כאן מירב.

77 מאמר דמגוגי מבייש שנרצה לשכוח וגם מירב. קורא הארץ
  • 13:29
  • 06.02.12

1.כותרת מפוצצת כהרגלה של הדמגוגיה.מה לפמניזם ומשטרה?
2.שבוש מוחלט של הבנת הדברים שאמרה חסון על מנת שיהיה תרוץ לעשות הכללה על הפמניזם.אין קשר בין הדברים. חסון פשוט נטפלה למקרה ומה רצתה שנבין? יש מקרים שכדאי להיות יפה ולשתוק. אולי נכון, אבל לא באוירה העכשוית שאשה במשרד מכובד לא רוצה להעיד ונמוקיה עמה מכל מיני סיבות
ואנחנו חושבים שיש לעודד אותה למלא חובתה ולהעיד.
3.התגובה החריפה נגד דברי חסון וקר יסטל הגבר, שממש השתפך מהסכמה עם חסון, נבעה מרגישות למה שקורה בימים אלה מצורת ההתנהלות של חסון נגד משתתפת שלישי ת ד"ר אורית קימור שהתנגדה לדבריהם .אין קשר לזה ולפמניזם. סתם את מקשקשת מירב.ממקרה ברור גלגלת את לשונך לגבהים פמניסטיים זאת לא דמגוגיה אז מה זאת דמגוגיה.?
4. ושיא הדמגוגיה ,אלה ההוראות המשטרתיות שאת משלחת אלינו. נו באמת!!!!!

78 פמיניזם הלל סימון
  • 13:30
  • 06.02.12

היטבת לכתוב

79 אני רק מתאר לעצמי איזה צרחות היו מתחילות אם מישהו היה כותב משהו שלילי ומייחס את זה ל"נשים שחורות". אבל להעליב גברים לבנים זה בסדר.  (לת) אלכס מהכרמל
  • 13:30
  • 06.02.12

80 לא עדיף פשוט להיות אדם? עוז אוסמן
  • 13:40
  • 06.02.12

אני נהנה מהטורים שלך מירב. את הפתעת העשור בעיתונות הכתובה בשבילי.

81 אין שום קשר בין פמניזם והקשקוש של מירב דמגוגיה במיל.כשלון בגדול. חווה
  • 13:40
  • 06.02.12

1. כותרת מפוצצת כמו שהדמגוגיה עושה. אין קשר בינה לתבין מקרה חסון.
2.אילה חסון וקריסטל שחבר לה במלוא המרץ, הזכירו מקרה, לא ברור לשם מה?להראות שגם דרך של שתיקה היא דרך. יתכן , אך לא עכשיו, כשמדובר באשה שמסרבת להעיד ונמוקיה עמה ,בנגוד לכל מה שכל אדם מהישוב ולא רק פמנסטיות ,חושב. הנפגע או נפגעת חיבים להתלונן ולא לשתוק.
מדברי אילה חסון ועד פמניזם ארוכה הדרך, להגן על חסון אינו תרוץ כדי לדבר נגד הפמניזם. בושה וחרפה.
ולסיום יש לדמגוג גם עצות לתת לנו איך להתנהג. התבלבלת מירב התבלבלת.

82 מיכאלי הופכת לאוחובסקי של הפמיניזם אשה
  • 13:49
  • 06.02.12

איילה חסון הביעה דעות ואמירות מזעזעות ולא נתנה לקמיר להשמיע את דעתה. המאמר הזה מביך ביותר.

83 משטרת העיתונאיות חסון ומירב הביתה. מגיב
  • 13:50
  • 06.02.12

ממש קוממת אותנו. מה שיך שמיטה להר סיני? רצית לזכות את חסון ונפלת.
חכמים הזהרו בדבריכם. חסון וקריסטל לא נזהרו.
התוכחו בנחרצות עם אורית קימור ולא חשבו על ההשלכות של תאור מקרה על המסקנות שניתן להסיק. לא הייתי מכלילה עד כדי להסיק שחסון היא שובניסטית ומדירת נשים אבל כל המשדר הזה היה בו טעם רע מאוד לכל בר דעת לא רק לפמניסטים.
גם חסון וגם את במאמר הטיפשי הזה רוצות להשליט את דעתכן ולתת לנו מורה דרך איך להתנהג איך לחשוב, כאלו שאנחנו מטומטמים מוחלטים.
משטרת העתונות הביתה מיד.

84 "ארץ הגברים" מאמר של נרי לבנה בהארץ לפני שבוע יתן תשובה למירב. קוראת הארץ
  • 14:00
  • 06.02.12

בלי מילים גבוהות על פמניזם, רק נתוח מדויק וחכם על הסיבות האפשריות למה נשים לא רוצות להעיד נגד גברים יפקח את עיני מירב ואחרים את הסכנה הגדולה בדברים ובמקרה שהביאה אילה חסון. תהיי יפה ותשתקי גם זו דרך.
יש להתנגד לדעה הזאת בכל הכח שיש לנו. רבות ממילא מוותרות לא נעודד אותן לזה.

85 תלונת ארגוני הנשים צודקת.  (לת) חושבת
  • 14:01
  • 06.02.12

86 עד היום לא שמענו את תגובת רשות השידור. מענין למה.  (לת) מגיבה
  • 14:02
  • 06.02.12

87 למה התבאסתי מחסון בלי שום קשר לפמניזם?.ולמה המאמר הזה כשלון. עדה
  • 14:19
  • 06.02.12

חסון ששולטת זמן רב בתוכניות הכל דבורים ויומן השבוע ובכל תוכנית שהיא מתברגת אליה,הוכיחה לא פעם שיש לה פתיל קצר .. צורת הדבור שלה, אוסף האנשים סביבה והבטחון שכל מילה שלה שווה זהב והיא אמת לאמיתה ואין בלתה, מחדדת אצלנו את חוסר שביעות הרצון ממנה. וכך בדיוק קרה במשדר הזה. תבדקו ותראו. השלטת דעתה וזלזול בדעה אחרת. זה הכל.
מירב מצאה לה גורם מזמן כדי לתת הכללות שלא ממין הענין. אולי כדי להגן על חסון. לא מתאים למירב.

88 מאמר שמנסה לחנך נשים איך להגיב. בושה וחרפה.מה את המורה שלנו?  (לת) שואלת
  • 14:23
  • 06.02.12

89 "עדיף שנתרכז בדרישה לברר באיזו לשכה, איזה בכיר ואילו עוזרים הזיזו איזו אשה לברר כמה שכיחה הטקטיקה השערורייתית הזאת ושוב להיאבק - ביחד - כדי שגם זה לא יקרה יותר." וכך נוכל "כולנו" גברים ונשים יהודיים להמשיך להפלות ערבים  (לת) ישי
  • 14:38
  • 06.02.12

90 לא משטרה ולא פמניזם. קשקוש מקושקש. קוראת הארץ
  • 14:40
  • 06.02.12

רבים ורבות שהגיבו למשדר עם חסון וקריסטל, בהכל דבורים, אין להם קשר עם פמניזם, ולא עם "משטרת הפמניזם." כפי שאת מתבטאת.לתומנו שמענו משדר מקומם, בתוכנו וצורתו והגבנו. מה לזה ולפמניזם? שום קשר.
מצאת לך ענין להתקיף מגיבים מהשורה במילים בומבסטיות. זה שגם ארגוני הנשים התקוממו כנראה שהיו להם סיבות טובות ואת בנית תילי תילים של מילים כדי לתקוף סתם ולנקות את חסון. אל מתאים לך.

91 גם פטרוני וגם מטופש? Y
  • 15:05
  • 06.02.12

העימות בין חסון לקמיר היה מחפיר וראוי לגינוי. כל הפרשנות הפסבדו גבוהת מצח הזו שנועדה לטייח ולעמעם את הבזיון של חסון, שהעיד על תפיסת עולמה, מיותרת ומטופשת.

92 סוף סוף מדברים גם על זה ככה אני
  • 15:11
  • 06.02.12

אל לנו ללכת לפי חוקים שאדם אחר קבע עבורינו. המאמר הזה כמעט עובדתי! זה המצב של החברה בא אנו חיות כרגע ועלינו להיות מודעות למצב הזה כל הזמן. פמניזם זו לא מילה גסה

93 מאמר המתבסס על מאמרה של צפי סער שאפשר להתווכח אתו. אבל יש גם מאמר של נרי לבנה שואל
  • 15:11
  • 06.02.12

למעשה כתבת תגובה למאמרה של צפי סער, אבל היה גם מאמר אחר הרבה יותר מוצלח של נרי לבנה: ארץ הגברים" שגם הוא דן בתגובתה של אילה חסון. חבל שלא התיחסת אליו, ואז לא היית עושה כזה ענין גדול למען חסון בשם הפמניזם.
ומה עם סתם אדם בלי הכותרת פמניזם על גבו, שהקשיב לחסון והתבאס ממנה? מותר לו? את מרשה?

94 אני לא פמניסטית ולא מנסה להיות. יונה
  • 15:15
  • 06.02.12

ואילה חסון הרגיזה מאוד ,יחד עם הפודל שלה קריסטל.

95 "לא לתקוף" ?ומה בדיוק את עושה במאמר הזה? קורא
  • 15:18
  • 06.02.12

תבדקי את עצמך לפני שאת מחלקת פקודות גברתי.

96 ניתוח מעולה! המון נקודות מחשבה אם רוצות להוביל לשינוי חברתי אמיתי  (לת) תודה
  • 15:20
  • 06.02.12

97 במאמר הבא תשתדלי לענות על השאלות ששאלת: באיזו לשכה? איזה בכיר? סקרן.
  • 15:24
  • 06.02.12

אילו עוזרים הזיזו? איזו אשה? כמה זה שכיח?
מה שבטוח שמאוד שכיח זה המוני נשים שלא מתלוננות, אלפים. זה בטוח.

98 מכבסת המילים של מירב מכאלי: "לקבל," בשום אופן לא נקבל עוולות."להכיל " לשונאי
  • 15:30
  • 06.02.12

הגזמת לגמרי, לא רוצה להכיל את השטויות שכתבת פה ולא את אילה חסון ועוד כמה עיתונאים אני ואפסי ומנהיגיהם.
"לברר" בבקשה תבררי יש לך מהלכים אצל אילה חסון. את התוצאות תועילי להביא לנו.
"לגשר"איזו מילה יפה בין מי למי?בדיוק? מאמר גרוע והתנהגות לא ראויה אין לגשר עליהם יש להוקיע.
"לא לתקוף"? הצילו ,איך את יכולה להגיד מה שאת עצמך עושה ובצדק כעיתונאית?<

99 משטרת מרב מכאלי. בתור שוטרת את גרועה ביותר. שואל
  • 15:34
  • 06.02.12

את מי בדיוק הצלת פה? את חסון? את הפמניזם? את ההבלגה? את ההתנהגות שאת עצמך לא נוהגת כמוה?

100 אהבתי  (לת) עינת
  • 15:36
  • 06.02.12

101 אוי איך שנפלת בפח שהטמינה לך אילה חסון הנראית כצודקת תמיד גם כשלא. מבקשת
  • 15:44
  • 06.02.12

מכיון שניסת לעשות טובה לחסון ,ולנקות אותה במחיר התנפלות על הפמניזם ,
אז אנא ממך, תבררי עם חסון את כל השאלות ששאלת בסיום המאמר , תוך קבלה,הכלה, גשור, בלי לתקוף רק תבררי,נשמח לשמוע תשובות.

102 על מה אפשר להאבק אתך מירב? ממש לא ברור לי. הבהירי.  (לת) שואלת
  • 15:47
  • 06.02.12

103 זו את שנקרת עינים לא שמת לב? עידית
  • 15:50
  • 06.02.12

יש לנו זכות מלאה להביע את דעתנו בלי שאת תטיפי לנו מוסר, ותלמדי אותנו איך להתנהג. מי שהתבלבלה זו את.

104 לא סערה ולא בטיח, סתם התבאסות מעיתונאית אני ואפסי שעוד לא נפל לה האסימון.  (לת) מגיב
  • 15:52
  • 06.02.12

105 איזה תילי תילים של מילים גבוהות על דברים ברחל בתך. לא פמניסטית וכועסת
  • 15:57
  • 06.02.12

איך אפשר להתקשקש על דברים ברורים ומכעיסים שאמרו חסון וקריסטל.
הכל מוקלט גם נימת הדברים . לא פמניזם ולא כובע, סתם דברים שלא היו צריכים להאמר וזה הכל. עליהם ברחל בתך יש להתנצל.

106 הגברים במשרד ראש הממשלה הם הפועלים נכון במקרה זה. מגיב
  • 15:59
  • 06.02.12

יש לשבח את הגברים במשרד ראש הממשלה שעל אף שהאשה לא רוצה להתלונן הם לא מוותרים. תבורכו.

107 מירב תתגיסי למשטרת המחשבות. לא התבלבלתי. קורא הארץ
  • 16:02
  • 06.02.12

מאמר שמנסה לנפח את השכל, למען אילה חסון. לא הצלחת. הארץ לחושבים.

108 לברך את צבי האוזר ויועז הנדל שמטפילם בנושא והם גברים גברים.  (לת) מגיב
  • 16:10
  • 06.02.12

109 הטרדת נשים, וכפיה כלפי נשים נושא השיך לכל אדם לא רק לפמניסטיות. מגיבה
  • 16:11
  • 06.02.12

חסון כשלון כשהביאה את המקרה הממש לא רלוונטי לענין.

110 אילה חסון לחשבון נפש על התנהלותה לא רק בנושא זה.  (לת) חושב
  • 16:12
  • 06.02.12

111 מילים מילים ממוחה הפמניסטי, גרוד נמוק למען חסון ששגתה בגדול. קורא הארץ
  • 16:20
  • 06.02.12

חסון שגתה מכל כוון אפשרי. הדוגמא שהביאה, לא רלוונטית.
הווכוח הכוחני שלה מבאס.
ההתנצלות היא לא התנצלות על המקרה שספרה אלא בהכללה .
עכשיו בטח תלך לישראל היום כדי לצעוק את צדקתה כמו שעשתה במקרה הרמטכל, כשלא נתנו לה להמשיך לצעוק את צדקתה ביומן.

112 רעיון נכון, אבל זאת לא עבודה אקדמאית בהיסטוריה. נשים ששופטות זו את זו לפי מדד הפמיניזם צריכות להאשים את עצמן ולא את הגברים. ומה שאת עושה ברטוריקה מירב זה ניסיון להוכיח שאת פמיניסטית אמיתית. מרוב כותרות לא רואים את המציאות  (לת) אורלי
  • 16:26
  • 06.02.12

113 יש גוונים נוספים אבי
  • 16:28
  • 06.02.12

מירב מיכאלי - עיתונאי מוכשרת ולעיתים גם מקורית - יכולה עתה לגוון במקצת את ספקטרום הדיעות שלה: לא הכל שחור ולבן.

114 הבאת נזק גדול במאמר שלך לכל מי שרוצה לצעוק נגד הטרדת נשים וכפיה כלפי נשים. מגיב למירב
  • 16:30
  • 06.02.12

למעשה נסית לסתום לנו את הפה, בנמוקים מטופשים מעין כמותם. תבררו תשאלו, תגשרו, אל תתקפו, מה כאן לברר? נאמרו דברים מאוד ברורים,
בעוצמה גברית ונשית, פסולה בעינינו. וצריך להגיד זאת בקול גדול. וכן לתקוף כפי שאת עושה במאמריך.

115 מה שמפריע לי... אדר
  • 16:38
  • 06.02.12

מה שמפריע לי זה המוחצנות שיש הנוקטים בה. משום מה זה מזכיר לי את ההתנהגות של ה"גאים" וה"גאות". עד היום אני לא מבין מדוע הם חוגגים ומחצינים את העדפותיהם המיניות. כך גם לא ברורה לי ההתנהגות המוחצנת של הפמניסטיות והפמניסטים.
אני מאמין שחייב להיות שיוויון בין זכרים ונקבות בכל מקום שאפשר (הכוונה שאפשר במובן זה שאין להקים "בית יולדים" רק משום שיש "בית יולדות" וכדומה)
צריך לפעול בדרך של חקיקה ופיקוח על יישומה.

  •   אף אחד לא טוען שהם צריכים ללדת חלקה כמו תינוקת
    • 22:28
    • 06.02.12

    כמובן שזה היה מונע הרבה דיכוי מנשים, אך אף אחת לא טוענת שלגבר יש יכולת ללדת. מספיק עם דמגוגיה דתית בגרוש.

    יש שוני בין גברים ונשים, בעיקר חוזק פיזי ונטיה לאלימות (כל השאר זה בתחום הניואנסים והממוצע), אך אף שוני לא מצדיק אפליה ו/או דיכוי.

    כולן פמיניסטיות במובן של שוויון זכויות והזדמנויות בסופו של דבר. ההבדלים הם בשאר ההשקפות, נסיון חיי ודרך.

116 לא רק פמניסטיות תקפו את חסון , גם לא פמניסטיות תקפו אותה, לא דיקת. קוראת הארץ
  • 16:39
  • 06.02.12

כל המאמר הזה בנוי על נושא הפמניזם וזו הטעיה מכוונת למען חסון וקריסטל.
לא צריך להיות פמנסטית כדי לכעוס על המשדר הזה ב"הכל דבורים "ועל הגמגום המתנצל של חסון. צריך להיות קשוב לטון הדבור, למקרה המסוים שלא היה במקומו, ולצרף לזה ארועים אחרים הקשורים עם חסון.

117 כצרכנית בקורתית של תקשורת ,התבאסתי מחסון וקריסטל . שום קשר לפמניזם. צרכנית תקשורת
  • 17:37
  • 06.02.12

שני מראינים בעלי אותה דעה מול מגיבה אחת, חוסר איזון משווע.
טון דבור, ומקרה פרטי ולא עקרוני לווכוח על הנושא.
התנשאות של חסון והשלטת דעתה.
כל שלושת הנקודות ולא משנה מה הנושא.

118 עיתונאית למען עיתונאית אבל לא כל האמצעים כשרים. מגיב
  • 17:39
  • 06.02.12

זו ההרגשה שקוראים את המאמר. וכנראה שגם יהיה תגמול וחסון תראין אותך בתמורה.

119 אילה חסון חושבת שהיא מלכת התקשורת ואותנו חושבת למטומטמים. אריה
  • 17:43
  • 06.02.12

אבל טון הדבור מסגיר אותה ויחסה למי שלא בראש אחד אתה מבאס.

120 האמת לא הבנתי על מה המהומה פנינה
  • 17:50
  • 06.02.12

לתומי חשבתי שמה שעיתונאים, וגם עיתונאיות, עושים ועושות- זה לחשוף עוולות, שחיתויות וחוסר מידות. זה מה שאיילה חסון עשתה, לא? אם המציאות הנחשפת לא נראית למישהו לא צריך לירות בשליח, אלא לבדוק את תפיסת המציאות של המתמרמר\ת. האמת היא שהמטוביציות הפנימיות של נשים להתנהג כך ולא אחרת, הן לגמרי שלהן- לא רעיון זר שהושתל בהן מאת הממסד הגברי. זו גם המציאות. כך שכפי שנראה גם הכותבת חוטאת בהחמצת פנים מול המראה שמוצגת בפניה. כל כך קל.

121 הכלי שלנו הוא תגובות , אבל לי בא לצעוק עליך צעקה גדולה. רות
  • 17:50
  • 06.02.12

באת להגן על חסון, והשתמשת בכלים שאסור לך להשתמש.
הטפת מוסר, הטפת למריחה והתנהגות כפי שאת רוצה, אנסת את נושא הפמניזם למען חסון,
לא האזנת כראוי למשדר, לא הבנת את התנצלות הרפה של חסון, לא קלטת את הנזק שהביאה חסון בדוגמא האחת בלי להעמיק בנושא, מתאים לאילה השטחית, ואת אומרת לנו לא לתקוף? למה מי את שאת בעצמך הרי תוקפת.
לא יאומן שכתבת מאמר כזה מטופש.

122 חסון הותקפה גם לא ע"י פמניסטיות אבל עם הזדהות מוחלטת אתן. רות
  • 17:57
  • 06.02.12

אני מזדהה עם כל מי שמצביע על התנהגות לא תקנית, ולא משנה מי הצבור.
ההתנהגות הפעם קשורה בנושא: הטרדת נשים וכפיה כלפי נשים .
אם תקראי את מאמרה של נרי לבנה, "בארץ הגברים" לא תתפסי למאמר אחד של צפי סער ותראי תמונה שלמה. אבל את באת להגן רק על חסון ושעבדת את נושא הפמניזם לענין. ממש לא מתאים לך.ממש לא משכנע.

123 על אפך וחמתך נצעק, נתקיף, ונאבק. גם אם זה לא מוצא חן בעיניך.  (לת) עדי
  • 17:59
  • 06.02.12

124 שבשת את תגובתה של חסון שרק אמרה שהיא לא בעד הדרת נשים.  (לת) מגיב
  • 18:00
  • 06.02.12

125 חסון יותר מדי זמן בתקשורת ,בנתח גדול מדי של התקשורת. מגיב
  • 18:03
  • 06.02.12

למה אין לנו תלונות אל כרמלה מנשה, גאולה אבן, קרן נויבך עודד שחר?
והתשובה שהם כלבי שמירה ולא כלבים מלקקים.

126 הזאת מירב מכאלי? אכזבה ענקית למי שרגילה לתקוף כשצריך.לא התבלבלתי. פמניסטית
  • 18:10
  • 06.02.12

להגיד לנו לא לתקוף ולהתנהג ככבשים מנומסות?
להגיד לנו לקבל עוולות ולהכיל אותן?
להגיד לנו לברר אצל אילה חסון? הרי אם לא ספרה פרטים מי אנחנו שנברר אצלה?לגשר עם אילה חסון שנראית לנו אחת שמצפצפת על כולם?
ממש לא מענין באיזו לשכה איזה בכיר, מי העוזרים. ממש לא מענין.
חסון נכשלה ואת נפלת כדי לגונן עליה.

127 שוטרי המחשבות בעתונות. מכבש, למוחם של אנשים. מגיבה
  • 18:20
  • 06.02.12

יש עיתונאים שהיהירות על כוחם וחכמתם עוברת כל גבול של טעם טוב.
זה מה שקרה היום למירב, בעקבות חסון. הכפישה מחנה שלם של פמניסטיות, ומטיפה להן מוסר. מאמר הגרוע ביותר שיצא מתחת לידיך ופיך.
ולא לחינם הלך זרזיר אצל עורב מירב לחסון, בטח יש רווח בכתיבת מאמר כזה למען עיתונאית חברה. אני אומרת לך בקול גדול התבאסתי מהמאמר הזה לא פחות ממה שהתבאסתי מאילה חסון וקריסטל. קחי את זה לתשומת לבך. לא אוהבת מלקקת על חשבון מחנה שלם .

128 אלפי נשים נפגעות ולא רוצות להעיד. מה תרמת היום למחנה הזה? שואלת
  • 18:22
  • 06.02.12

בושי והכלמי על מאמר שמשמיץ קבוצה גדולה וטובה.

129 למדתי שאני פמניסטית בעליל.מירב מחבקת את כולנו הנשים. ונותנת לנו שטיפת מח.  (לת) התבאסתי.
  • 18:25
  • 06.02.12

130 הזה עתון הארץ לאנשים חושבים. זה לכבשים ולמטומטמים.  (לת) קורא הארץ
  • 18:25
  • 06.02.12

131 השוטרת מירב המתלקקת על חסון , וגוערת בפמניסטיות. פמניסטית
  • 18:33
  • 06.02.12

ארגוני הנשים ורבים רבים בלי קשר לארגוני הנשים ,הזדעקו למשמע המשדר עם חסון, עם נמוקים כבדי משקל.
באה מירב ,להכפיש מחנה שלם הרוצה להגן על נשים מפני הטרדות, ועושה מזה סמטוחה שלמה עם הרהורים פילוסופיים עמוקים כים.
הלו בסך הכל אמרנו לחסון מספיק עם היהירות שלך וההשתלטות שלך. מספיק.

132 משטרת המחשבות שלהתשקורת. מירב נתנה דוגמא. אמיר
  • 18:37
  • 06.02.12

לעיתים אנחנו משבשים את המונח תקשרת לתשקורת.
לא לחינם אומר מנחה תיק תקשורת שלדעתו כבר מזמן אין תקשורת.
יושבים להם העיתונאים באולימפוס משלהם, וממטירים עלינו את מחשבותיהם העמוקות בלי להתביש שגלשו להטפות מוסר, ולקשקשת ברשת.

133 פעם ראשונה שאת מנותקת מהמציאות גיא
  • 18:57
  • 06.02.12

ראשית, הדברים של חסון היו מזעזעים. שמעתי אותם בעצמי.
לפי ההגיון שלה, אם לעורך מדור הדעות בהארץ מתחשק להטריד אותך מינית וקשה לו להתאפק, הכי נכון להעביר אותך למדור אחר, או אולי לעיתון אחר. לא צריך להיות פמיניסט או פמיניסטית כדי לחשוב שחבל שלעורך החדשות ברדיו לא קשה להתאפק כשאיילה חסון עוברת לידו.
שנית, בישראל 2012, כשהזכויות הבסיסיות ביותר לנשים כאזרחיות שוות מאויימות, להקדיש מאמר לוויכוח הפנימי הזה של עד כמה חזק היה צריך להגיב נראה לי כטעות קשה בשיקול דעת. מישהו עוד יחשוב שבישראל יש אפלייה מתקנת לנשים ושהפמיניסטיות בהתקפה ולא במגננה.
מאוכזב.

134 ולא לחינם הלכה זרזירה אצל עורבת קיש קיש קריה. שלום
  • 19:00
  • 06.02.12

חסון חטאה, ומירב להגנתה, אחוות נשים מופלאה.

135 מי שיבדוק היטב ימצא לא מעט תלונות על חסון. זה לא חדש.  (לת) מגיב
  • 19:03
  • 06.02.12

136 מה רצית מירב? שנתקיף את חסון בכל השאלות שלך? לא הגזמת?  (לת) תוהה
  • 19:04
  • 06.02.12

137 מעולם לא נתקלתי בעיתונאי שמטיף ומנסה לפגוע בציבור שלם. קורא
  • 19:07
  • 06.02.12

מי יכול להכיל את השטויות שכתבת פה?

138 בכל מקום שמנסים לפגוע בבני אדם או לתת לו דוגמא לא רלוונטית צריך להגיב נגד.  (לת) חושב
  • 19:09
  • 06.02.12

139 תגובת חסון באה שבוע אחרי המשדר ולא מספקת . מאזינה
  • 19:13
  • 06.02.12

זה שחסון היא לא בעד הדרת נשים זה היה ברור לרבים גם לפני שהתנצלה.
הנושא הוא פםגיעה בנשים ולא הדרת נשים. בשביל מה היא ספרה את כל הספור בלי לפרט. זה היה מיותר. על זה שתתנצל.על יחסה לקימור שתתנצל,

140 אבל למה תמיד הפמיניסטיות הלוחמניות הן כל כך מכוערות?  (לת) פניני
  • 19:14
  • 06.02.12

  •   להיפך הן הכי יפות
    • 22:35
    • 06.02.12

    הפמיניסטיות הלוחמניות, לא נולדו לוחמניות. הן מרגישות חייבות להלחם נגד עוולות.
    הן היו מתות לחיות רגוע עם האידיאלים שלהן, בלי להתעצבן כל רגע מהשטויות, הסטריאוטיפים והרוע..
    היו מעדיפות להנות מהדברים הקטנים...מהנשיות, ממי שהן עצמן.
    רק גברים כמוך למשל, מוציאים אותן מדעתן ואתה מודע לזה.


    ואתה כמובן משקר, כמו רוב הגברים. הפמיניסטיות הלוחמניות הן דווקא היפות ביותר, החלקות ביותר והנחשקות ביותר.
    מישהי מכוערת הטוענתצ לפמיניזם, יש לחשוד בה שעושה זאת מתוך היותה לא אטרקטיבית ולא מסיבות ראציונליות. לרוב המכוערות והשעירות הן סופר פטריארכליות מתרבות סופר פטריארכלית.
    ראה למשל איך נראות נשים מחברות סופר פטריארכליות - בהם הנשים עושות את כל העבודה הקשה והשחורה, כולל כל העבודות הכי פיזיות, כמו מוסלמיות כבדות או בנות שבטים אפריקאים מסויימים. הן נראות בדיוק כמו גבר. גבר לא נותרה בהן טיפת נשיות. לעומת זאת, ראה איך נראות נשים בחברה הפתוחה יותר,] בהן מתאפשר להן להיות מי שהן ולהביע דעתן..הן הרבה יותר נשיות ואטרקטיביות.

    כנראה בחיים לא הכרת פמיניסטית.

141 משטרת חסון את מירב ינון
  • 19:16
  • 06.02.12

מי שהאזין למשדר בין חסון ללדור שאל את עצמו אם חסון לא התבלבלה, והפכה לחוקרת משטרתית ולא לעיתונאית. מי שקורא את המאמר הזה שואל את עצמו מה לחסון ולמירב פרט לזה שהן בוודאי חברות ועוזרות אחת לשניה.

142 ראיתם נשים ביומן השבוע? אני לא.  (לת) מגיב
  • 19:22
  • 06.02.12

143 לפעמים, המשקפיים מפריעות לנו לראות. בעל המעט.
  • 19:26
  • 06.02.12

התיוג והבחינה של הדברים האלה, דרך הציר שובניסטי פמניסטי היא קצת תלושה.

אם אני מבין נכון, לב ליבו של העניין הוא שמירב מנסה להפנות את מאמצנו לטיפול בפרשה עצמה ולזנוח השתלחות שלפי דעתה היא לא בהקשרה.

עם זה אני יכול להתחבר.

אבל כל השאר...
מאוד תמוה.

בעיקר ההנחה שההשתלחות באה רק מתוך פמניסטיות וזה קרה להן בגלל הפטריארכיה.
ללא הפטריארכיה נשים לא עסוקות בהשוואות, הן מכילות ומקבלות.
בכלל לא היה לנשים אגו אם הגברים לא היו קיימים.

בכלל מה כל עניין ההאשמה פה?
אם מירב רוצה לחדד לנשים שטעו בדרך בעיניה, היא צריכה פשוט לכוון לכיוון שאליו היא רצתה לכוון, ולכך מספיקה הפסקה האחרונה.

יש פה חוסר יכולת להכיל תכונות מסויימות אצל נשים והגדרתן כתכונות גבריות.
יש פה משהו קצת שובניסטי בעיני.

איך כתב פה מישהו, את מתבלבלת בין ליברליות לפמיניזם.

זו כתיבה שבאה מכאב, והיא מתחפשת לחשיבה.
וככה זה מרגיש בסוף - כואב ומתסכל.
ולא מאוד מפתח.


144 בצהל יש יותר קצינות מקצינים--בגלל זה אנחנו מפסידים  (לת) שוביניסט גאה
  • 19:27
  • 06.02.12

145 כתבה מאלפת S
  • 19:28
  • 06.02.12

יישר כוח ענק ,לכתבה נהדרת שמזמן לא נכתבה במקומותינו.
כן, איך יוצאים ממעגל הקסם של המיגדר הנשי שמוגדר ונקבע במרבית התרבויות על ידי האידיאלים או הצרכים של העולם הגברי.
אנחנו באמת נמצאות במין סוג של מילכוד של הגדרת נשיות מהי.
תודה על העלאת הדברים הכנים על השולחן.

146 אחוות הנשים בין חסון למכאלי שבאה לסייע לחסון קורעת את לבי ממאוס. שולמית
  • 19:32
  • 06.02.12

זו טעות לחשוב שרק קבוצת הפמניסטיות התבאסו מחסון. ומכיון שכך אין המאמר הזה מכסה את כל הציבור שמחה נגד חסון וגם בהזדמנויות אחרות.
שנית צבור הפמניסטיות שמחה היה לו על מה למחות, ההתבטאות של חסון הצדיקה זאת.
אבל היו גם מוחים כמוני שמחו על המשדר כמשדר לא מאוזן מבחינת המשתתפים,לא נעים לאוזן, ולא טוב למצב בו נתונים נשים וגברים בחברה הישראלית. את כל זה לא כסתה מירב וזה נשמע לי מאמר תעמולה והגנה על חסון יותר מכל דבר אחר.

147 משטרת מירב. השמצת ציבור שלם למען חסון. לא מגיע לה. אמנון
  • 19:36
  • 06.02.12

נמוק מצוץ מהאצבע. גם מי שלא פמניסט חסון עולה לו לעיתים על העצבים.

148 "וישמן ישורון ויבעט". שתי עיתונאיות יד לוחצת יד בלי להעמיק.בלי רגישות מינימלית. מגיבה
  • 20:31
  • 06.02.12

נרי לבנה כתבה מאמר מעולה בשבוע שעבר:" ארץ הגברים". תמהני אם מירב קראה אותו ואם קראה, העדיפה להתעלם , ולהאחז במאמר של פמניסטית מוצהרת.
אנחנו בתקופה שבה אלפי נשים פוחדות להתלונן מכל מיני סיבות, שנרי לבנה נתחה מאוד יפה. ראו את זאת במשרד ראש הממשלה.גברים מעידים ולא היא.
וחסון ,כל מה שיש לה לומר ,זה לספר ספור בלי בשר אבל עם מוסר השכל מטעה ועם כוחנות של מלכת הממלכה.
מירב, הוסיפה חטא על פשע ,לא רק שלא קלטה את הענין אלא באה לשפוך רותחין על צבור שלם, להטיף לו מוסר, ולהכתיב לו איך להתנהג.
ואנחנו הקוראים שלא נמנים על הצבור הזה רק מבכים את התקשורת הקלוקלת
פעם אחר פעם למשמע עיתונאים ועיתונאיות שמשבשים את התקשורת בלי להניד עפעף. ביהירות של אני ואפסי.

149 הפמניזם, גולם שקם על יוצרו. יובל
  • 20:36
  • 06.02.12

דוגולת בחזקת הגיל הרך ותוקעות את האישה בבית.
מציבות את האישה כנצרכת (מזונות) וחסרת יכולת.
אחרת , איך זה שהן מתנגדות לועדת שניט?

  •   אתם מציבים את הגבר כחסר יכולת לדאוג לעצמו אתם
    • 22:49
    • 06.02.12

    גברים מציבים את הגבר כיצור שחסר היכולת לבשל לעצמו, לכבס לעצמו, לנקות לעצמו וחייב להתחתן כדי להרוויח יותר כסף.

    כדי שהוא יוכלח להתחתן, ממציאים דת שבה מבזים נשים עד מוות ושוללים מילדות ונשים את הזכות על גופן, על רכוש והזכות לידע ולחופש תנועה. כך אין להן ברירה, אלא להתחתן ולהיות משועבדות לעולם צר בלי טיפת חיים.

150 איך תנמקי ,למי שלא פמניסט ועדין חסון הפריע לו? יש לך תשובה?  (לת) שואל
  • 20:38
  • 06.02.12

151 לחסון יש יציאות לא נעימות בלשון המעטה. השתן עלה לה לראש.  (לת) מגיב
  • 20:39
  • 06.02.12

152 חיכיתי לראות איך מיכאלי תגיב כשאחת/אחד מהקולגות שלה מתנהג בצורה לא ראויה ...  (לת) כשמדובר בקולגות אז אסור לבקר?
  • 20:46
  • 06.02.12

153 זכותו של כל אזרח ואזרחית במדינה למחות על כל ענין וענין. דמוקרט
  • 20:48
  • 06.02.12

ואין שום זכות ,
לאף עיתונאי לבזות איזו שהיא מחאה, שלא מוצאת חן בעיניו, של צבור כזה או אחר,.מה גם שרבים ממוחים נגד חסון בכלל לא נמנים על מחנה הפמניסטיות.
מירב לא הצליחה לסתור אף טענה של המוחים, ורק עסקה בהכפשה ובהטפת מוסר צדקנית, שהיא עצמה לא עומדת בה. הזאת מירב מכאלי?הרגלת אותנו לרמה יותר גבוהה.
נראה לי שחסון תזמין אותך בשמחה להכל דבורים ולערב חדש. כל הסיכויים.

154 מיכאלי החליטה שתפקידי האישה זה: לקבל, להכיל, לברר, לגשר. ואני חשבתי שהפמיניזם בא לשחרר נשים וגברים מתפקידים מגדריים  (לת) כשמיכאלי לא מיישרת קו אז מותר לה להשתלח ולא להכיל...מעניין
  • 20:52
  • 06.02.12

155 מירב זורקת אבן לבור שהיא שותה ממנו מים. דמוקרט.
  • 21:01
  • 06.02.12

זכותו של כל אדם או ארגון למחות במשטר דמוקרטי. המחאה נגד חסון באה מהרבה כוונים.
מכוון של פמניסטיות,מכוון של תקשורת, מכוון של סתם מאזינים וצופים שלא מאורגנים בשום ארגון ושדבריהם של חסון וקריסטל שלא מזכירים אותו משום מה, צרמו.באיזו חוצפה את מצמצמת את המחאה רק לפמניסטיות כדי שיהיה לך דרך למצוא חן בעיני לא אוהבי פמניסטים? אני מוחא על המאמר המטופש הזה לא קלטת את הענין.
גם את שטחית כמו חסון אף על פי שהזנת את מאמרך בפלפולים פמניסטיים ובהטפות מוסר למטומטמים.

156 אוי כמה שחסון תאהב אותך. היא תמצא דרך לגמול לך אין ספק.  (לת) יעל
  • 21:03
  • 06.02.12

157 החברה הישראלית עדין שובניסטית , ומענין שדווקא גברים נלחמיעם בשובינזם הגברי.  (לת) מגיב
  • 21:04
  • 06.02.12

158 כותרת נוראית. ממש בושה לעיתונאית כמוך.השוטרת זו את.  (לת) מירה
  • 21:07
  • 06.02.12

159 אני מציעה שאת תבררי, את תכילי, את תקבלי, את תגשרי ותחזרי אלינו עם הממצאים. מציעה
  • 21:13
  • 06.02.12

רק על מה בדיוק יש לגשר? על מתן ציון עובר לאילה חסון?
רשות השידור כבר קבלה תלונות על חסון רק לא נפל שם האסימון.
ובינתיים אנחנו נתקוף כל פעם שיבוא לנו. לא תסתמי לנו את הפה.
בקורת התקשורת זה אנחנו הצרכנים, ואיש לא יגיד לנו לא לתקוף.

160 בדיחה: כמה פמיניסטיות צריך כדי להחליף נורה? דניאל
  • 21:15
  • 06.02.12

תשובה: "זה לא מצחיק!!!!!!!"

הלוואי והפמיניזם היה רצון לשיוויון אמיתי בין נשים וגברים. האמת מאד רחוקה מכך, המטרה האמיתית היא העדפה מתקנת של נשים, שאת פירותיה רואים ב-300 גברים שמתאבדים כל שנה בתהליכי גירושין כתוצאה מתיוגם כארנקים חסרי זכויות על ילדיהם ושלילת זכותם לראות את ילדיהם, גם בתיקים ללא אלימות, רק משום שכך רוצה האמזונה הנקמנית.

161 אילו לקחתם את כל מה שהיא אומרת ומעבירה את זה לפרדיגמה של בורגנות-פרולטריון, הייתם מקבלים טקסט סטליני גמור. סטלינובסקה
  • 21:17
  • 06.02.12

בהארץ באמת מישהו איבד את הבורג. אתם לחא מבינים מה היא אומרת?

162 מטרידי נשים לא ינקו. פמניזם או לא פמניזם.גם גברים הבינו זאת.  (לת) גבר
  • 21:18
  • 06.02.12

163 השוטרת זו את. מה זה קוד ההתנהגות הזאת? אנחנו בגן ילדים? שואלת
  • 21:22
  • 06.02.12

יש זכות מלאה להעמיד עיתונאי במקומו, מה זו הקשקשת הזאת?

164 בקורת התקשורת חובה. צרחן תקשורת
  • 21:41
  • 06.02.12

העיתונאים שעוסקים בבקרת השכם והערב לא יכולים לצעוק חמס, כשמבקרים אותם. חובה לבקר אותם, חובתם להאזין וחובתם לשפר את עבודתם.
עושה רושם שחסון מחוסנת מפני הבקורת, ולא מזיז לה כשמבקרים אותה.
הבקורת נגדה היתה מוצדקת ועוד איך, ואני חושדת שהיא גיסה את מירב שתצא להגנתה . הגנה מכוערת מעין כמוה ע"י הכפשה מכלילה.

165 תראו מה קורה שעיתונאי עומד לבקרת. מהומה שלמה וכתב הגנה מחפיר.  (לת) קורא הארץ
  • 21:43
  • 06.02.12

166 את הסולידריות הנשית את מפגינה בצורה הבוטה ביותר.  (לת) סולד מהמאמר.
  • 21:44
  • 06.02.12

167 יצאנו נפוחי ראש מהמאמר הזה מילים מילים שלא אומרות דבר. קורא
  • 21:46
  • 06.02.12

הגנה עלובה על חסון.

168 תעבדי את בכלים שלך ואנחנו בכלים שלנו.לא שכנעת במיל. מגיבה
  • 21:48
  • 06.02.12

אנחנו רק יכולים להגיב, ואת לא תסתמי י פיות.

169 זו תקשורת או תשקורת? המאמר הזה ללא ספק תשקורת אמיתית. קורא הארץ
  • 21:59
  • 06.02.12

עבודה בעינים עם פילוסופיה למתחילים. חסון וקריסטל פשלו, נקודה.
חסון לא יזיק לה לקחת חופש מהתקשורת המסיבית שהיא מפילה עלינו.

170 רעיונות מלבבים על מעמד האשה. חבל שהעברית עילגת! אליעזר בן יהודה
  • 22:13
  • 06.02.12

כל מלה שניה אינה עברית!

171 מה פלא שמעמד האשה נמוך אם אשה כמו מירב, מכפישה את הנשים וגברים מגינים עליהן. קורא הארץ
  • 22:48
  • 06.02.12

הרי בסך הכל מדובר בדברי חסון שהרגיזו רבים, לא רק את הפמניסטיות,
ושנרי לבנה היטיבה להסביר בלי להכפיש אף אחד, ורק שבחה את שני הגברים שפועלים במשרד ראש הממשלה ולא עוברים לסדר היום גם שאשה מסרבת להעיד.
איזו סמטוכה בשלה מירב מכאלי. לא יאומן.

172 לזרוק אבן לבור ששותים ממנו מים. קורא הארץ
  • 22:49
  • 06.02.12

זה מה שעשתה מירב מכאלי.

173 מחכים שתעשי תחקיר על השאלות ששאלת. חסון תענה לך ברצון.  (לת) מגיב
  • 22:51
  • 06.02.12

174 מירב צריכה להכות על חטא כתיבת המאמר הפלצני הזה.  (לת) חושבת
  • 22:53
  • 06.02.12

175 את הסערה האמיתית את גרמת בכתיבתך הלא אמינה.  (לת) מגיבה
  • 22:57
  • 06.02.12

176 אילה חסון כנראה קנאית לנשים יפות, לכן מצטרפת לגברים בעלי רגשי נחיתות  (לת) פמיניסטית יפה
  • 22:57
  • 06.02.12

177 ואת עוד קוראת לעצמך פמיניסטית? פמיניסטית רדיקלית כוסית אש
  • 23:16
  • 06.02.12

לתקוף נשים על כך שהן עומדות על שלהן ומגיבות לאפליה וביזוי?

לא פלא שאת נראה כמו איזו פטריארכלית ומתנהגת באופן בוטה. פמיניסטיות הרבה יותר עדינות, רגישות וכן, גם הרבה יותר יפות וחלקות ממך.

178 לקבל? להכיל לגשר? לברר? פמיניסטית רדיקלית כוסית אש
  • 23:23
  • 06.02.12

מדוע אני אמורה לנהוג כך?
הרי צריך להלחם בשיא הכוח. עד היום, כל הסובלנות הנשית לא עזרה נגד אלימות ותפישות פטריארכליות שקריות.

אני אמורה לקבל ולהכיל, כי רק ככה גברים לא יפגעו בי או מה?

אני מתעבת גברים והם עדיין נחמדים אלי, מפני שאני כוסית.

זה לא באופי שלי להיות אלימה או "להלחם". זה פשוט תחושת חובה בהקשר למציאות המזוויעה.

179 מה הכוונה ב"להכיל" ? איזו מילה מעצבנת!!!  (לת) להדיר את המילה הזו!
  • 23:34
  • 06.02.12

180 בצבא יש יותר דתיים (פטריארכלים) מבעבר, לכן אנו מפסידים ונכשלים מעריץ נשים
  • 23:45
  • 06.02.12

בכל מקום שיש בו השפעה נשית, אני רואה יותר טוב ויותר סובלנות/מוסר.

במקומות על טהרת הגברים, אני רואה רק פלוצים וטמטום.

181 חסון פגעה וזילזלה באותה אישה שהופלתה והועברה מתפקידה. זה לא שהיא "לא צייתה לסטנדרט" או "לא יישרה קו"  (לת) השוואה דמגוגית!!
  • 23:52
  • 06.02.12

182 אז למה את לא דורשת במאמר שמן הראוי שחסון תספר מי אותו בכיר שהיה כ"כ חשוב להרחיק ממנו את "הממתק המלבב" כי עפ"י חסון וחבריה: "זה מצב מורכב", הוא "איש ציבור נבחר"  (לת) אולי "תבררי" עם חסון את הסוגיה?
  • 00:12
  • 07.02.12

183 אחח אחח איך הדתיים קופצים בהנאה אישה
  • 00:16
  • 07.02.12

על הידיעה שגם בחברה הכללית "חילונית" יש הדרת נשים וכך מקבלים לגיטימציה להתנהגותם החולנית והאכזרית. ומצד שני יש גם כמה חילונים שקופצים בהנאה והשתן עולה להם למוח כי בחברה החרדית יש יותר הדרת וביזוי נשים, מה שהופך אותם לנציגי השלמות עלי אדמות.

מקווה שיש עוד כמה גברים נורמלים שמסוגלים להתבונן על כל העסק הזה ביושרה ותבונה..

נ.ב - מי שכתב על חתונה - תתבייש לך. אין שום דבר טבעי בלהתחתן. מאז שהייתי קטנה, חשבתי שמדובר בטקס ברברי שעוד שניה יעלם מהעולם ונכנסתי לדכאון כשבגרתי והבנתי שזה לא המצב. בכל מקרה, תמיד נרתעתי מרעיון החתונה והנישואין עד להקיא. אני מקווה שתפסיק להשליך מנטיות לבך ושאיפותיך.

184 הבעיה היא שגברים יכולים לשנות נטיות ליבם בשניה, אם
  • 00:19
  • 07.02.12

הם יכולים להפוך לשובניסטים בשניה, גם אחרי שמגיעים לתובנות פמיניסטיות ומודעות פמיניסטית גבוהה. וזה, כי הנטיה של מחלחמת "אנחנו מול הם" חזקה מאוד בדמם.
מספיק שמישהי אחת פוגעת בהם והם מסוגלים להצדיק כל רוע כלפי נשים. מאוד מפחיד.

185 שימו לב שבשליחת תגובה באתר הארץ, כל ההוראות בלשון זכר: לחץ, שלח, מצהיר, מסכים...  (לת) זותא
  • 00:25
  • 07.02.12

186 בדרך כלל מסכים איתך יובל
  • 01:06
  • 07.02.12

אבל בלי כל ההגדרות המסובכות. עכשיו גם אמא וגם אבא עובדים משרה מלאה ולא סוגרים חודש. לפני 20 שנה לא היו צריכים 2 משכורות והיה זמן איכות היום אין.

187 תמוה ביותר פמיניסטית
  • 09:51
  • 07.02.12

בתור פמיניסטית, ממש לא ברור לי למה אני לא אמורה לכעוס על איילה חסון על דברים שאמרה (ואמרה, שמעתי), בגלל שהיא אשה? מה זה, אחווה נשית? צריך לצאת נגד מי שמדבר/ת דברים כאלה, נקודה.

188 ולא לחינם הלך זרזיר אצל עורב כי הוא בן מינו." עיתונאית אשה למען עיתונאית אשה.  (לת) מגיבה
  • 09:53
  • 07.02.12

189 מאמר גרוע משועבד לעזרת אילה חסון , שלא תרמה דבר לשיח עם קימור. חושב
  • 09:56
  • 07.02.12

חסון מקשיבה רק לעצמה.

190 ממש לא מענין לברר את השאלות שחסון טרחה להסתיר בכוונה.תבררי את.  (לת) פמניסטית
  • 09:57
  • 07.02.12

191 לא כלה היא לא כלה דרכנו אחיסמך ואחיעזר
  • 10:08
  • 07.02.12

נשארנו רווקים, כי בעולם הזה יש אפליה לטובה של נשים סחטניות במערכת החוק ובתקשורת. נשים חיות יותר שנים, מקבלות את רוב הרכוש. הגבר קיים לדעתן רק בשביל עשר השניות שבהן הוא עוזר להן להביא לעולם נשים נוספות חמדניות בדיוק כמוהן. העיקר פמיניזם, עאלק.

192 לרגע לא חשבתי שחסון בעד הדרת נשים, מה שמפריע זה השלטת דעתה כמו מכבש.  (לת) מגיבה
  • 10:10
  • 07.02.12

193 גם בארזים נפלה שלהבת. מירב פשלת בגדול. משטרת הדמוקרטיה. אמירה
  • 10:16
  • 07.02.12

זו לא עתונות הוגנת וראויה לפי דעתי. את מספיק חכמה לבדוק בעצמך אחרי שתקראי את כל התגובות בתקוה שכך תעשי.

194 ניתוח מעניין ומעמיק. פרספקטיבה שלא חשבתי עליה.  (לת) אסף
  • 11:06
  • 07.02.12

195 קצת קשה לי להכיל דעה שדורסת אותי מיה
  • 12:44
  • 07.02.12

מירב מיכאלי מתארת דינמיקה נכונה מאוד. היא מאוד חכמה ומציגה כאן עומק ניתוחי ועדיין איילה חסון יכלה להתנצל. דבריה אינם משתמעים לשני פנים, והמגוון הלא מונוליט צריך לאפשר גם לי להביע את מחאתי.
במקום להתנצל איילה בחרה לומר שלא הובנה נכונה.
צר לי אבל זה לא משכנע.

196 מרב השוי בין מאמרך למאמרה של נרי לבנה, "ארץ הגברים" ובין התגובות לשני המאמרים. פונה למרב
  • 13:38
  • 07.02.12

תודה

197 עצה לאילה חסון, חשבי: על מה שאת אומרת, מתי את אומרת, עם מי את אומרת . חושב
  • 13:41
  • 07.02.12

היית חוסכת את כל הסמתוכה הזאת.

198 לא ידעתי שלפמניזם יש משטרה, מה שבטוח שמכאלי, שחקת שוטרת המחשבות. דנה
  • 13:44
  • 07.02.12

זכותך להגיד שלחסון לא מגיעה הבקורת ולנמק , אבל לשלוח לנו פקודה לא להתקיף זו חוצפה. הבקורת על חסון ממש מוצדקת.

199 "הוקעה כוחנית" מה הקשקוש הזה ,זו סתם עלילה.  (לת) מגיבה
  • 13:46
  • 07.02.12

200 מנסיוני הכוחנית היא אילה חסון.  (לת) מגיב
  • 13:49
  • 07.02.12

201 לסיכום מה למדנו? חכמים הזהרו בדבריכם. ויהא כבוד חברך חביב עליך כשלך.טוב לכולם. חושב
  • 16:07
  • 07.02.12

חסון ומרב תלמדנה להקשיב לבקורת. אתן לא רק שלא מושלמות, אתן גם טועות לפעמים. אנחנו לא אוהבים כשעיתונאים משליטים את דעתם בכוחנות.
ובטח אנחנו לא אוהבים כשעיתונאים הופכים למחנכי הדור ומטיפי מוסר.
ההכללה אם כל חטאת. לטוב ניחא ,אבל לא לרע.
מה אומרים מתי אומרים איך אומרים ועם מי אומרים דורש מחשבה.
זכותו של כל ציבור להגיב ולהתקיף ,בלי לקבל רשות מאף אחד.
חיים ומות ביד הלשון, פגיעה היא דבר פוגע.
חובתם של צרכני תקשורת להיות בקורתיים ולהגיב.
אסור לעבור לסדר היום כשפוגעים בנו.

202 ההתרשמות שלי היתה אחרת. עופר דגן
  • 16:14
  • 07.02.12

על-פי מה שהבנתי מהכתבה, איילה חסון תמכה באותו מעשה של העברת העובדת מתפקידה. היא אמנם מתנגדת ברמה העקרונית להדרת נשים - אבל על-פי תפיסתה צריך לפעמים להשלים עם המציאות, לוותר בעת הצורך, להיות "חכם ולא צודק" וכו'.

זכותה המלאה לחשוב כך, אך גם זכותה של אורית קמיר ושל אחרים שלא להסכים איתה ולומר לה את דעתם.

אגב, אני מעדיף שלא להגדיר את עצמי כ"פמיניסט", בדיוק בגלל הבעיה שציינת: אם אגדיר את עצמי כך, תמיד תהיה מישהי שתטען שאני לא פמיניסט "אמיתי" וכי אני למעשה שוביניסט במסווה של פמיניזם. אז אני חוסך מעצמי מראש את העניין הזה ע"י כך שאינני מגדיר את עצמי כפמיניסט...

  •   הסכמתי מגיב ל202
    • 17:51
    • 07.02.12

    הסכמתי אתך. זכות דבור לכולם ומותר להתנגד בלי מאמר מוזמן כדי להגיד לנו נו נו נו. בלי הטפות מוסר, ובלי נתוחים פסבדו חכמים על ארגון זה או אחר. מרב כתבה מאמר גרוע שבגרועים וחסון אני ואפסי שתפסיק להשליט את דעתה.

203 לשנות את שם המאמר ,למשטרת העתונות של מרב את חסון  (לת) מגיב
  • 19:53
  • 07.02.12

204 חסון טעתה מרב שגתה. מאמר גרוע מגיב
  • 17:15
  • 08.02.12

חסון זכותה לחשוב כמו שהיא רוצה, אבל אין לה זכות להיות מכבש לדעותיה.
היא לא שמה לב לרגישות של הנושא בזמנים אלה כמו אחרות ואחרים.
מרב ,הכפישה קבוצה גדולה של אנשים כדי להגן על חברתה שלא מגיעה לה שום הגנה. יש במאמר הזה כל כך הרבה שטויות שאי אפשר להכיל אפילו לא שורה אחת. לכי להיות גננת מרב.

פעילות
המלצות
הפופולריות בדעות
פרסומת