המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

דממה גדולה ואפלה

אחרי שנים שבהן חברי כנסת ערבים נסעו לחלות את פניו של שליט סוריה, שתיקתם לנוכח הטבח שהוא מבצע בבני עמו מבישה. 300 נהרגו ושום הפגנה לא התארגנה בכיכר של נצרת

יותר מ-300 בני אדם נרצחו בסוריה בסוף השבוע על ידי ממשלתם, באש טנקים, תותחים ומרגמות. בתיהם נהרסו ומאות עדיין קבורים תחתם. שובל ארוך של דם נשרך מאחורי המספרים, תמונות מרצדות של ילדים קטנים שהושלכו מהחלונות ותמונות שצולמו בטלפון נייד, של איש הולך, ירייה נשמעת והאיש נופל.

יותר מ-300. זה קרה אחרי ימים צנועים שבהם נהרגו "רק" 15, 35, 58. זה קרה כאן, מעבר לגבול, במרחק שעה נסיעה מקרית שמונה. שליט פשיסטי חסר מעצורים טובח בבני עמו. תאמרו, הפרשנים מבטיחים כבר שבועות שעוד רגע זה נגמר, מועצת הביטחון מתכנסת - עכשיו אתה נזכר? זה הרי עניין פנימי שבו ערבים הורגים ערבים, פתאום נהיית יפה נפש?

תאמרו, זה בסך הכל אירוע מפלצתי שרק מוכיח שאי אפשר להאמין לערבים, ולכן אפשר להמשיך לשתוק ולשכוח מכל אפשרות של הסכם באזור, המבוסס על הבנה, שיתוף פעולה וכמובן ויתורים.

מפגינה מול שגרירות סוריה בלונדון. בכל העולם זועקים, וכאן - כלום
מפגינה מול שגרירות סוריה בלונדון. בכל העולם זועקים, וכאן - כלום. צילום: רויטרס

עשו לנו לייק לקבלת מיטב המאמרים ישירות לפייסבוק שלכם

חודשים שאני כותב על זה ומנסה לדבר על לבם של ארגוני זכויות האדם. את מיטב שנותי ומרצי הקדשתי לביסוסם, מתוך אמונה שאי אפשר לפצל זכויות אדם: אסור להפלות אשה יולדת משום שהיא ערבייה, אסור להפלות תלמיד אתיופי מפני שהוא שחור ואסור להסתיר מעשי נבלה ועריצות, גם אם הם מתרחשים ליד קברי האבות.

מדינות לא יכולות לשקוט לנוכח רצח עם, לא כל שכן ארגוני זכויות אדם. התשובות שקיבלתי היו מגומגמות: זה תפקידו של ארגון אמנסטי. או: הנה העולם מגיב, אנחנו חלק ממנו. אנחנו צריכים להקפיד על מה שקורה כאן, זה תפקידנו.

בקהילה שבה עבדתי מאז שנות ה-90, יש גם קבוצה גדולה של ארגונים ערביים. בשבועות האחרונים התקשרתי אליהם. יש הערכות שלפיהן נרצחו בסוריה עד היום קרוב ל-10,000 בני אדם, אמרתי למראה שורות הגופות, איך זה שבכל החודשים הארוכים האלה לא היתה אף לא הפגנה אחת נגד הטבח? משהו כמו הפגנות יום האדמה, או יום הזיכרון לכפר קאסם.

עזבו את הארגונים היהודיים - גם אתם יהיה מי שיפתח חשבון יום אחד - אבל השבוע ימלאו עשרה חודשים לטבח עם המתרחש במדינה ערבית, ואתמול נשחטו שם מאות, ואלפים נפצעו. הידיעה פרצה בשבת בבוקר, היה מזג אוויר יפה. בכל העולם התארגנו הפגנות ספונטניות - ולכם הרי יש שם קרובים וידידים.

כל השנים חברי הכנסת שלנו נסעו לסוריה לחלות את פניו של השליט הטובח בבני עמו. הם ישבו עם המנהיג הרוצח, השתוקקו לדבריו ואחרי כל זה, אין ולו קול אחד שיאמר די לשפיכות הדמים?

או שאולי אתם אומרים ורק אני לא שומע? זה ייתכן, אני לא קורא את העיתונות בשפה הערבית. אבל זה לא אמור להיות דיון פנימי שנעשה בחדרי חדרים - הציבור הישראלי כולו צריך להיות חלק ממנו. אני מבין מה זה להיות מיעוט ערבי בישראל ולצאת נגד מישהו בעולם הערבי, אבל יש גבול. 300 נרצחים ביום, אלפי פצועים ושום הפגנה לא התארגנה בכיכר המרכזית של נצרת או שפרעם?

הדם הערבי עד כדי כך זול? אני זוכר את אוקטובר 2000, שבו 13 אזרחים ישראלים ערבים נהרגו באש כוחות הביטחון. כל הארץ רעשה בהפגנות בגליל ובוואדי ערה, ואוהלי דיאלוג וועדת חקירה, גינויים ונאומים חוצבי להבות.

והנה, בימי ה"אביב" שהיה לחורף מצמרר, כל מה שאני שומע זה את חבר הכנסת הפופולרי בחברה היהודית, הד"ר אחמד טיבי, עולה לבמה וקורא בעוז רוח בלתי רגיל פיליטון על חברת כנסת תמהונית וגזענית מישראל ביתנו. איזה אומץ! איזו שנינות! הוא יודע שזה קשקוש מקושקש והסחת דעת, מפני שהיום עוד מאה נשחטו, לא ביד יהודית זדונית אלא בידי בני עמו. ושום זעקה לא נשמעה. לא הוא ולא איש מהמנהיגות האזרחית לא עלה על הבמה והצטרף לדרישה העולמית להפסיק את הטבח הזה.

משוררים לא שרו, עיתונאים לא קוננו, ופוליטיקאים המשיכו להתראיין בתוכניות אירוח. במחשכים יש אולי בושה גדולה, כאב והשלמה. ייתכן. מה שאנחנו שומעים זה את השקט. דממה גדולה ואפלה, המתירה את דם הילדים הסורים, כי בעניינים פנימיים של רוצחים כמו הנשיא אסד אסור להתערב. את הדממה הזאת עוד ישמעו שנים רבות.

הכותב הוא עיתונאי וסופר

Read this article in English: A large and dark silence




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 האמת, אין לי אומץ להגיב פה את מה שאני חושבת, אפילו לא בעילום שם. רק הערה קטנה בכל זאת - היו לך הרבה הזדמנויות לשאול את השאלה הזאת כבר הרבה שנים, עשית את זה אליעזר יערי?  (לת) אוי וויי
  • 04:37
  • 06.02.12

  •   דמעות התנין של יערי ממלאות את השקערוריות שטבעו אפו ומצחו של ח"כ, סגן יו"ר הכנסת, אחמד (כוס) טיבי בשטיחיו היקרים של מלך המלכים הלובי. מה לא ברור לך, יערי? אינך מבין שהארגונים שטיפחת הם ש"הוציאו פטור" לערבים מלתת דין וחשבון על מעשיהם?!  (לת) אינפיניטי
    • 10:37
    • 06.02.12

  •   מה לא היה לך אומץ להגיד? שצריך להמשיך להתייחס אליהם כאל אזרחים סוג ז' כי שלא הפגינו נגד אסד?  (לת) אכן אוי ווי
    • 10:52
    • 06.02.12

  •   אין כזה דבר מוסר מוחלט אבל ישנם מס' גבולות ודרישות סף מינימליות שהם לא עומדים בהן. לצפות ממי שהגדיר את קדאפי כשנה לפני שזה החזיר את נשמתו לבוראו כ - "מלך מלכי המלכים" שיגנה את המתרחש בסוריה (ותוך סיכון אישי כלשהוא למעמדו בעולם הערבי) זו ציפייה גדולה מידי. ומבין כל הקבוצה הלא מכובדת הזו של חכ"ים ערבים הוא האדם שאני עוד הכי מעריך גם אם לא מסכים עם דעותיו. אנחנו מסתכלים מהצד על התהליך אותו האומה הערבית (בכללותה) שהיתה פעם מפוארת עוברת ויכולים רק לשמוח שאנחנו חיים בדמוקרטיה ובמקום אחר ולנסות לשמור עליו כמו שהוא אל מול האתגרים העומדים בפנינו.  (לת) שלמה
    • 11:47
    • 06.02.12

  •   השאלה של יערי אינה מופנית לאדם זה או אחר אלא מכתימה ציבור שלם תוך הצגה שיקרית של מצב והתעלמות ממרבית הנתונים.אפשר היה להתייחס ברצינות לגבבים של מר יערי אילו היה מעמיד זה מול זה את שתיקתם של מנהיגי התנועה הציונית בשנות ה 40 כאשר היטלר שינע 6 מיליון אשכנזים בעיקר לאושוויץ ובנותיהומנהיגי הציונות התווכחו על השאלה באם להקציב כספים למסיבות פורים או למודעת גינוי בעיתון נגד ההשמדה.אבל את מר יערי מעניין להסית ולא לשאול שאלה אקדמית לגיטימית כי הוא בצד החזק שיכור הכוח הסבור שמותר לו ללעוג על החלשים שמנועים מלהחזיר לו באותו מטבע.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
    • 15:58
    • 06.02.12

  •   ישראל אינה דמוקרטיה. מי ששולט על מיליונים מבלי להעניק להם זכויות אזרח בסיסיות אינה דמוקרטיה  (לת) לשלמה
    • 17:54
    • 06.02.12

  •   מוני יקים שככת משהו - אזכיר לך דודו
    • 18:43
    • 06.02.12

    התקשורת של היום היא כלי חשוב מייד יודעים על כל ארוע , אלף אלפי הבדלות ממה שהזכרת בשנות ה40 של המאה הקודמת - אז ידעו רק לאחר מספר ימים האפקט שונה בתכלית , לפני שאתה מנופף בשטויות שלך כדאי שתבין באיזה עידן אתה כותב

  •   צודק מוני יקים ב 100 אחוז shimon
    • 20:10
    • 06.02.12

    יערי טעה, טועה, ומטעה הערבים אוהבים דם יהודי יותר מדם ערבי אך דם ערבי טוב יותר משלום עם אדם זה או אחר האספסוף הערבי (כולם כאלה) פוטר כל רוצח ערבי ופותר כל סיכסוך ברצח, ולכן אין להם שום בעיה עם הרג, זה כבוד המשפחה!!! לא?

  •   קשקשן. אזרחים סוג ז' יש בסוריה, לא כאן שקט שקט
    • 20:48
    • 06.02.12

    ערביי ישראל מקבלים פה את היחס הטוב ביותר מבין כל הערבים באזורינו.

  •   מה יש - ה"חלשים" לא יודעים לכתוב? בכל שפה?  (לת) ירושלמית
    • 08:03
    • 07.02.12

  •   דודו גם אתה שכחת דבר "קטן". השואה נמשכה למעלה מחמש שנים. היה להנהגה  (לת) המון זמן לצעוק ולהפגין.
    • 13:24
    • 10.02.12

  •   למוני חסרות הפגנות נגד היטלר בשנות ה-40, במהלך מלה"ע ה-2 אחד
    • 20:31
    • 26.02.12

    מוני חושב שזה אומר שהציוניות תומכת בשואה.
    מוני לא נתברך בשכל רב.

02 מאמר שפוי וחשוב בוקי-
  • 05:30
  • 06.02.12

מבלי להתלהם שלא לצורך יערי אומר את הדברים בצורה החזקה ביותר.

  •   אליעזר, זה נראה כאילו זו פעם ראשונה שגילית את צביעות הסמול הצופה The Observer
    • 18:42
    • 06.02.12

    האמת? צר לי על כל הרוג מבין חפצי החופש, אבל אני יודע שזה ייגמר בטבח עלאווים (שלחלק מהם מגיע עונש מוות) ובמשטר דיקטטורי אחר שיהיה אויב ישראל באותה המידה כמו אסד - אם לא יותר.

  •   אליעזר, זה נראה כאילו זו פעם ראשונה שגילית את צביעות הסמול הצופה The Observer
    • 19:47
    • 06.02.12

    האמת? צר לי על כל הרוג מבין חפצי החופש, אבל אני יודע שזה ייגמר בטבח עלאווים (שלחלק מהם מגיע עונש מוות) ובמשטר דיקטטורי אחר שיהיה אויב ישראל באותה המידה כמו אסד - אם לא יותר.

03 "מה, רק שלוש מאות?" שאל אסד בראיון עיתונאי. זה מותר המנהיג מן הפוליטיקאי.  (לת) איגור ביטרמן
  • 05:37
  • 06.02.12

04 תלוי מי הורג ערבי, אם זה יהודי ?כל העולם נרעש ומגנה אם זה ערבי ?העולם והערבים מתייחסים לזה כתופעת טבע  (לת) אחיתופל
  • 05:56
  • 06.02.12

05 את טבעו המחורבן של בן האנוש. צופים במסך ודוממים. ביננו, כולנו אשמים. דוממת וכואבת
  • 06:02
  • 06.02.12

מסכימה עם אויי וויי מתגובה 01

גוועלד!!!

06 לומר לכם... מה זה מזכיר לי?
  • 06:06
  • 06.02.12

זה מזכיר לי את שתיקת יהדות אמריקה הצפונית לנוכח הטבח/השחיטה של אחיהם באירופה.

זה עוזר לי? זה עוזר לטיבי?

עולם מטורף. תמיד היה ובאופטימיות מוזרה, מקווה שהעולם יתפקח.

מי שמאמין בביאת המשיח, שיאמין. אולי זה יעזור, או לא יזיק...

  •   הלוואי שהיו רק שותקים. רואה שחורות
    • 09:44
    • 06.02.12

    הבעיה שהם הודיעו למעצמות המערב על התנגדותם לכל נסיון הצלה שלא לפלשתינה. התנגדות שהתקיימה בפועל עד ינואר 44. אז הוקם בארה"ב הועד למען הפליטים (או משהו דומה) שעוד הספיק להציל כמדומני כ-200 אלף יהודים מגיא ההריגה.

  •   זו זילות חמורה: יהודי אמריקה חיו במדינה אנטישמית ומבחינת העולם ה"תרבותי" הנושא של התנכלות ליהודים היה לא פופולרי למאמץ המלחמתי .  (לת) אלכסנדר
    • 10:37
    • 06.02.12

  •   הלואי שהיית מצויד במינימום של IQ מתעב שקרנים
    • 11:54
    • 06.02.12

    הודיעו למעצמות המערב, עד ינואר 44, יש לך עוד כמה שקרים למכור כדי להגן על החברים הערבים שלך בארץ?

  •   למתעב שקרנים/ הסתמכתי במדויק על פרופ. יהודה באואר, בכיר חוקרי השואה בארץ ובעולם. רק שתדע את מי אתה מתעב ואת מי אתה מכנה שקרן ובעל IQ מינימלי.  (לת) רואה שחורות
    • 17:27
    • 06.02.12

  •   יש לנו עניין פה עם אנשים אשר סובלים מבעיות הבנת הנקרא!  (לת) המורה ללשון רהוטה
    • 19:13
    • 06.02.12

07 כל מילה בסלע  (לת) יניב
  • 06:17
  • 06.02.12

08 תשאל את המפלגות הערביות לא אותנו ערבי
  • 06:49
  • 06.02.12

הם עדיין לא גיבשו עמדה נגד המתרחש ובקרב חלק מהח״כים הערבים והמנהיגות המקומית יש תמיכה והבנה לפשעי המשטר שהמערב הצבוע מכין לו מלכודת תחת כותרת הדמוקרטיה וזכויות האדם, אין לזלזל במתרחש אך הדרישה לבוא ולהפגין כמו שמפגינים נגד ישראל לפעמים קצת פטרונית ומתעלמת מניתוח עמוק של הדברים, נגד עוולות יותר גדולות לא הפגנו, והפגנות שנוגעות לעניינו שונות מהפגנות שלא נוגעות לעניינו, לא לקחנו על עצמנו להיות קול העולם המוסרי, ובינינו עכשיו, הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לישראל זה משטר דימוקרטי בסוריה.

  •   גינוי חריף קומוניסט
    • 10:57
    • 06.02.12

    הוועד המרכזי של מק"י שהיא החלק החשוב ביותר בחד"ש -
    פרסם גינוי חריף לאסאד ומעשיו אלא שהתקשורת כמובן אינה
    מפרסמת גילויי דעת כאלה ואז אליעזר יערי יכול להטעות
    את קוראיו

  •   איפה הוא פירסם? בבטאון? דורון
    • 14:59
    • 06.02.12

    יש לחד"ש חברי כנסת שמצוטטים לא מעט. אם הם היו רוצים שישמעו אותם, היו שומעים

  •   אה, הועד פירסם הודעה? איזה יופי! ולמה לא יצאתם לצווח בראש חוצות כמו שאתם עושים כל שני וחמישי נגד הציונים?  (לת) לא קומוניסט
    • 15:27
    • 06.02.12

  •   בטח גם הפגנתם וערכתם משט שאיש לא דיווח עליו.  (לת) טובה
    • 18:34
    • 06.02.12

  •   שיניתם את דעתכם? עד כמה שאני זוכר תמכתם באסד בתחילת ההתקוממות.  (לת) זוכר
    • 02:09
    • 17.02.12

09 הדבר היחיד שמפתיע זה שעדיין לא מאשימים את ישראל דניני
  • 06:54
  • 06.02.12

שוב מתגלה הפרצוף האמיתי. ושוב הוא ישכח ברגע. רק הנרטיב השיקרי ימשיך לחיות.

10 תודה - מאמר חשוב ונוקב. ולא רק הערבים, נכון מאוד
  • 06:58
  • 06.02.12

כלל אזרחי ישראל צריכים להביע את שאט נפשם ממעשיו של הרוצח אסד. אפילו אם להיות קצת ציני, אם ממשלת ישראל תשלח סיוע הומניטרי למורדים ולכלל האזרחים הסורים באזורים הנמצאים תחת דיכוי (למשל אפשר להעביר הסיוע דרך טורקיה), זה יהיה אקט חשוב בעל משקל מוסרי שיכול רק להעלות את קרנה של ישראל בעולם.

  •   יכולת ניתוח א
    • 07:58
    • 06.02.12

    והמשכיל בעת ההיא יידום- לא העזרה שלנו נחוצה כרגע, אלא ההכרה באיזו שכונה אנחנו חיים. המאמר הזה הוא הוכחה שהכרה ויכולת לנתח מצב היא תהליך מורכב ונימשך.

  •   העזרה שלנו? מספיק להם שאסד מציג תמונות של נשק "ישראלי" שהוא כביכול תפס בידי המורדים, או התמונות של אסד נשרף עם מגן דויד על המצח כדי להבין איפה ישראל בכל המשוואה שלהם. גיל
    • 18:23
    • 06.02.12

    לישראל אין יכולת, אין מוטיב, ואין סיבה שתתערב במרחץ דמים הזה כי בכל מקרה נצא מופסדים.
    בסופו של דבר זה כן מוכיח שאנחנו לא חיים ברחוב סומסום, ואם העולם הערבי מתהפך כולו בבת אחת יש משהו בדבר זה שהעולם חייב להבין איזה מסוכן האיזור ואיך אסור לסמוך על כל מנהיג שמקיף עצמו אהבה מזוייפת וחייבים לזכור שאת האנשים כאן יש לשפוט על פי מעשים ולא על פי דיבורים.

11 יפה, אליעזר יערי. האם זה מטלטל את הפרדיגמות או מס שפתיים מקומי לאמת ?  (לת) יגאל כנען
  • 07:01
  • 06.02.12

12 צודק. חד"ש למשל מסתפקת בהוצאת גילוי דעת המגנה הן את הטבח והן את ה"התערבות האימפריאליסטית". ח"כ ברכה מתראיין לטלויזיה הסורית ומסביר שזה ענייניה הפנימיים  (לת) אוהד
  • 07:05
  • 06.02.12

13 Gaza Moshe
  • 07:19
  • 06.02.12

Why are you demanding this ? did you protest when your prime.minster and other members of the Israeli Kneset killed about 1400 mothers and children in Gaze

  •   Check your numbers, liar המתעורר
    • 09:46
    • 06.02.12

    And Check again how and why they were killed. Who put them in the line of fire. But the truth is nothing for you.

  •   זה בדיוק מה שהתכוונתי לשאול... צבועים אנחנו.  (לת) ורד
    • 10:59
    • 06.02.12

  •   זה חסר משמעות אם נירצחו בעזה 1400 או אלפיים או רק 1000.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
    • 11:17
    • 06.02.12

  •   Moshe/ השמאלנים לא הפגינו נגד הטבח ו/או האסונות ההומניטריים בעזה ובלבנון 2, כי זה היה מחליש את ממשלת קדימה/עבודה ומחזק את נתניהו. עוד הוכחה בשמאל המצפון וההומניות יוצאים להפסקת פרסומות כל אימת שהם יכולים להזיק לאינטרס פוליטי חולף.  (לת) יפי נפש בע"מ
    • 16:15
    • 06.02.12

  •   נכון... משה
    • 20:34
    • 06.02.12

    מה זה משנה 400 הרוגים לפה או לשם... אתם שמאשימים את ישראל בהרג כל הזמן מפגינים זילות מוחלטת בחיי אדם... זה מאוד משנה.

14 אליעזר יערי מתחבט לגבי הסיבות לשתיקתם של ערביי ישראל כשאחיהם נטבחים השרירים של הערבים הרפויים
  • 07:41
  • 06.02.12

רק במקום אחד יש לערביי ישראל שרירים, כשהם מנצלים את הדמוקרטיה המחבקת שלנו לטובתם.
רק שם מערכת השרירים שלהם מגיעה לידי ביטוי.
רק שם מעל דוכן הפרלמנט של המדינה היהודית שמאפשרת להם את חופש הביטוי שהם הפכו אותו כבר מזמן לחופש השיסוי, הם מפגינים את שרירי האבו ג׳ילדה שהם פיתחו בחדר הכושר הישראלי שקוראים לו דמוקרטיה.
ערביי ישראל שיצאו למלחמת שמד טוטאלית ב47, וכל זאת רק משום שהיו בטוחים בנצחונם, אחרת לא היו מעזים.
מבחינתם העובדה שלא שחטנו אותם אחרי הנצחון היא פלא שהם בכלל לא ציפו לו, הם לא תארו לעצמם שהיהודים פראיירים.
הם לא פיתחו מחשבה על  היהודים כרחבי לב, בעלי ערכי מוסר גבוה, או חפצים לחיות בשלום, זה לא עלה בכלל בדעתם, הדבר היחיד שהתפתח במוחם הוא: היהודים פראיירים.
כשזאת דרך המחשבה היחידה שהם יודעים לפתח, מה הפלא שמי שלא שוחט את אוייבו הוא פראייר, לא קשה להבין למה הם לא מדברים על אסד, הם מבינים טוב יותר מאיתנו שלאסד מותר לשחוט את בני עמו, כי אם לא ישחוט אותם הם ישחטו אותו.
כך עובד לו הראש הערבי אחרי מאות שנות שלטון דיקטטורי, אחד שוחט את השני, וזו פילוסופיית החיים היחידה שהם מנציחים כמורשת ערבית.
המשכילים שבניהם, רואים ושומעים קולות אחרים, אולם המורשת, מה יעשו אם המורשת, לאן יובילו אותה, איך יתרצו את חבירתם עם הדמוקרטים המערביים, אוי לה לאותה בושה, לחבור עם האוייב, ממש בגידה גדולה שעליה תבוא פעולת נקם נוראה.
אנחנו מצפים מערביי ישראל להתקומם נגד המורשת המושרשת כל כך עמוק בתוכם, בעוד שאנחנו אמורים להבין שחיים בתוכינו בני אדם שהשוני ביננו ובינם הוא כל כך מהותי, שהוא בגדר הבלתי נתפס.
אחיהם נשחטים והם שותקים, אחיהם זועקים והם שותקים, דם משפחתם צורח בקול גדול מהאדמה, והם שותקים והם שותקים והם שותקים

  •   well said, very true ehud
    • 08:38
    • 06.02.12

    Why is he surprised? I am not surprised at all. It just shows that his understanding of the Arab mentality is close to zero, there is absolutely no intellectual integrity or honesty except for very very rare people who are brave enough to see the truth and say the truth, like that son of the Gaza Hamasnik and like a few others who are really an exception proving the sad rule

  •   הדם עלה לך לראש א
    • 16:55
    • 06.02.12

    העובדה שלא שחטנו אותם ... היהודים פראיירים

  •   הבנתי. אתה רוצה שערביי ישראל "יתקוממו" נגד מעשי אסד. אבל אסד לא שולט בהם אז איך הם יכולים להתקומם נגדו? או שאתה כל כך מאוכזב מכך שערביי ישראל מתעקשים לזכור מי כן שולט בהם עד שקצת התבלבלת בלוגיקה פשוטה? אתה גם נורא מתאמץ "להוכיח" כמה אנחנו שונים מהערבים ומתקבל הרושם שאתה מעדיף מצב לוחמה תמידי איתם רק כדי להדגיש את ההבדל הזה שחס וחלילה לא יתבלבלו ויחשבו שאתה דומה להם לא?  (לת) סוציולוג
    • 18:25
    • 06.02.12

  •   שלא יתפסו לך האצבעות שירי
    • 21:29
    • 09.02.12

    עם המרכאות "כל" "הזמן". מה גם שלא ידעתי שסוציולוג הוא למעשה "פסיכולוג" בתחפושת.

15 אליעזר: לשמאל שור! העורך
  • 07:47
  • 06.02.12

מאמר שלם בלי לומר מילה על "אכיבוש", בלי לומר שהאשמה היא במדיניות הממשלה וסרבנותה לשלום ולהחזרת הגולן, "שטחים תמורת שלום" ושאר בוקי סריקי?! אליעזר, תתיישר! לשמאל שור!

  •   הוא בסדר - יש "קברי אבות" ע.ב.
    • 10:43
    • 06.02.12

    כאן רוצחים בעשרות ומאות, והמתפרעים בקברי אבות שופכים קצת צבע, אבל בל נשכח ש"בשני הצדדים יש קיצוניים".

16 באבוד רשעים - קינה??? מורשת בית הלחמי
  • 07:51
  • 06.02.12

המתים לא היו אוהבי ציון בלשון המעטה ולכן מותם משמח. צדיקים - מלאכתם נעשית בידי בשאר.

17 אכן סוף סוף "אנשים חושבים" איריס בן ארצי-שרון
  • 07:52
  • 06.02.12

האמת-זה הרגע להודות שהעיתון ל"אנשים חושבים" מצדיק את הססמה.

18 כיוון שישראל וסוריה הן מדינות אויבות, הפגנות בישראל נגד מה שקורה בסוריה עלולות להתפרש כניצול הזדמנות להשחיר את פניה של סוריה  (לת) אורן
  • 07:55
  • 06.02.12

19 מדוע האלוהות שוות נפש?  (לת) אני רק שאלה
  • 07:55
  • 06.02.12

20 כמי שהיה יו"ר הקרן-לישראל-חדשה , אני מסיר את הכובע (שאין לי) בפניך על הטחת האמת בח"כים הערבים שאת ערוותם המוסרית תארת להפליא. רק בקשה קטנה אליך , להבא כשאתה מטיף לנו על 'אחוות-עמים' עם שכנינו , תפתח את מאמרך זה בטרם תכתוב לנו...  (לת) א.ש
  • 07:57
  • 06.02.12

21 מר יערי, יפה, מה המסקנות? הרי הדברים נאמרו מזמן על חבריך ע"י הימין/מרכז, כמו גם על המפלגות והציבור הערביים, עצמתם עיניכם, אטמתם אוזניכם. אז אין מזרח תיכון חדש, יש מציאות קשה, נא להתעורר, הערבים הם לאומנים, הם יחפו על כל עוולותיהם, יחפשו אותם בכל דרך, גם מתחת לעצים והאבנים, כמאמר ממציא דתם. אם אינך קורא ערבית, נא בדוק אצל מומחים, תמצא את הדברים ליד הערך בני חזירים וקופים..  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 08:02
  • 06.02.12

22 אנשים בעלי תרבות אירופית לא מפלים בני אדם בגלל מוצאם או צבע עורם. העובדות מצביעות על כך, שככל שצבע העור כהה יותר, הגזענות רווחת ובוטה יותר. שקר הגזענות!
  • 08:02
  • 06.02.12

יחס שלילי לערבים מקורו בעוינותם למדינה, במעשיהם ובהתנהגותם. כינוי ח"כ מיכאלי כ"גזענית" ו"תמהונית" אינו אלא מס שפתים לחבריו השמאלנים של הכותב, אחרי ש"העיז" למתוח ביקורת על ערביי ישראל, בעלי בריתם הפוליטים ובני חסותם.

  •   תזכיר לנו, עובדתית, איזה צבע עור היה להיטלר, ולמוסוליני??  (לת) שחרחר
    • 09:38
    • 06.02.12

  •   הסתכלת לאחרונה על הסטטיסטיקות של מוצא הישראלים, גזען שכמוך?  (לת) אזוב שבקיר
    • 10:06
    • 06.02.12

  •   אני מרוקאי ואנשים בעלי תרבות אירופאית מפלים אותי לרעה מאז שהגעתי לכאן, והעור שלי מה זה לבן,  (לת) אז תסביר
    • 10:52
    • 06.02.12

  •   לשחרחר- פורסם אצלנו בזמנו על היסטוריון גרמני שאמר שמאז חורבן האימפריה הרומית היהודים הם האויב מס.1 של כל תנועה לאומית באירופה.  (לת) העוינות לא קשורה לגזע
    • 11:02
    • 06.02.12

  •   ומה היה צבע עורם של לינקולן ול- 360 אלף החיילים שנפלו למען שחרור העבדים השחורים, או של צ'רצ'יל ורוזוולט וכ-3/4 מיליון החיילים הבריטים והאמריקאים שנהרגו למען הבסת המשטר הנאצי הגזעני?  (לת) לבנבן - קצת שזוף
    • 12:56
    • 06.02.12

  •   לינקולן והחיילים לא נפלו בדיוק במלחמה למען שחרור העבדים השחורים , מה גם שמצב העבדים השחורים אחרי אותה מלחמה לא היה בהכרח טוב יותר מאשר לפני המלחמה.גם החיילים הבריטים והאמריקנים לא נילחמו בדיוק להבסת האספקט הגזעני של המשטר הנאצי אלא יותר נלחמו נגד הסיכוי שגרמניה הנאצית תצליח לשנות את האיזון האסטרטגי העולמי ובתור מוצר לוואי מעניק לגיטימציה מוסרית הדביקו לעצמם את דגל המאבק בגזענות ובדיקטטורה ממש כמו בעיראק.  (לת) מוני יקים אנטיציוני
    • 15:49
    • 06.02.12

  •   לאז תסביר- מי שמופלים בגלל מעשיהם והתנהגותם, נוח להם לטעון שהסיבה היא צבע עור או מוצא.  (לת) "גזענות" בע"מ
    • 17:37
    • 06.02.12

23 אתם השמאלנים הורגים אותי מצחוק. עד לפני שנה התחננתם לתת לאסד את הגולן ולגרש מהגולן אלפי יהודים מבתיהם. מה, אז לא ידעתם שהוא דיקטטור? לא שמעתם על חמה, על המיעוט העלאווי השליט, על דיכוי הכורדים, על בתי הכלא שמלאים במתנגדים פוליטים, על הרציחות בלבנון, על הברית עם איראן...?  (לת) יוסי
  • 08:03
  • 06.02.12

  •   הבנתי אותך - הימין התנגד להחזרת הגולן מתוך דאגה לזכויות האדם בסוריה. אזוב שבקיר
    • 10:09
    • 06.02.12

    כפי שהקשר הזה מופרך מיסודו - כך מופרך גם הקשר בין מה שהתרחש תחת אסאד האב והבן לבין הדרישה להיפרד משטחים כבושים. ברור שמשמאל נגעל מהרודנות של אסאד, שדווקא מזכירה את משאלות הימין בארץ - אבל האם בשל כך נקבע את גבולות מדינתנו?
    או בוא נשאל זאת אחרת: במידה ויעלה שילטון דמוקרטי לעילא בסוריה - האם אז הימין יקבל את החזרת הגולן?

  •   החזרת שטחים תמורת ניירות ארז בלבנון
    • 10:49
    • 06.02.12

    הבנתי. שלטון דמוקרטי בסוריה יהיה מוכן לשלום תמורת הגולן. שלום תמורת שלום לא מספיק מכובד עבור שמאלן לא הכי חכם.

  •   הם שמעו באוזן החרשת, האוזן השומעת מכווננת למקום אחר  (לת) אין סוף לחושך הערבי
    • 10:50
    • 06.02.12

  •   ליוסי: החזרת הגולן לסוריה היתה מאפשרת ליותר מ120,000 סורים שגלו ממנו בששת הימים לחזור ולהקים את כפריהם ובתיהם. אתה בעד זכויות האדם של הסורים, לא כך?  (לת) אורן
    • 14:05
    • 06.02.12

  •   הם גלו ממנו משום שמדינתם הגזלנים והנאלחת הפגיזה את יישובי העמק והפסידה במלחמה  (לת) לאורן הדביל
    • 15:06
    • 06.02.12

  •   אכן פגיעה כל כך קשה בזכויות האזרח לא קרתה בשום משטר שמאלני קומוניסטי ההומניסט
    • 17:53
    • 06.02.12

    ואו איזה מסכנים, עברו דירה כמה קילומטרים מזרחה
    איזו פגיעה נוראית בזכויות האדם שלהם

24 מר יערי, לא הבנת? הפגנה ערבית בישראל נגד אסד תתפרש בעולם הערבי כתמיכה במשטר היהודי....  (לת) אשר יגורתי
  • 08:07
  • 06.02.12

25 מה כבר קרה? כולה פרוגרומצ'יק! RR
  • 08:07
  • 06.02.12

אסד סיניור והמלך חוסיין אללה ירחמום קיסחו עשרות אלפים בשבוע והעולם שתק. אז מה הוא קופייץ? תאמין לי שהרוסים מכירים טוב מאוד את הקליינטים שלהם. מה עדיף דיקטטור ששולט בארסנל הכימי ומערך הטילים או "דמוקרטיה" מצרית עם צבא המצוייד במיטב הנשק האמריקני שיופנה לעבר ישראל המתפוררת?

26 האם זה לא מאיר את כל ארגוני "זכויות האדם" כ Useful idiots של האיסלם הרדיקלי ?  (לת) בן הארץ
  • 08:22
  • 06.02.12

27 הח"כים הערבים הם הסוכנים של אסד, איראן והחיזבאללה בתוך ישראל. הם נאמנים לאוייב כמו כלבים נרצעים. הם ממשיכי דרכו של המופתי חג' אמין אל-חוסייני, בעל ברית של היטלר  (לת) לא רק אסד, גם הח"כים הערבים פאשיסטים, איסלאמו-פאשיסטים
  • 08:24
  • 06.02.12

28 זה לא באינטרס של ערביי ישראל להפגין נגד אף אחד שהוא לא יהודי. אריה
  • 08:27
  • 06.02.12

ומה יקרה אם הם יפגינו נגד אסד והוא ישאר? הם ידפקו.
איזה יתרון יש להם להפגין בעד סוריה חופשית? בעד אנשים?
אין להם. כי מה שמניע את הנהגת ערביי ישראל זה פוליטיקה זולה, ניצול ציני של בעיית הערבים בישראל למסעות תענוגות בעולם.

29 מאמר קולוניאליסטי אלון
  • 08:29
  • 06.02.12

אתה מסתכל על הערבים ועל המזרח התיכון מנקודת מבט מערבית.
ההומניזם , הדמוקרטיה, זכויות האדם קשורים בטבור לציויליזציה היודו-נוצרית.

המסקנה הראשונה היא שלעולם לא יהיה שלום אמיתי עם הערבים.
תפסיקו כבר עם המחול הפתטי שלכם.
המסקנה השניה היא שהעולם הוא ג'ונגל אכזרי ושצריך להיות חזק תמיד.

נ.ב.
הכותב הוא חילוני אשכנזי יוצא קיבוץ.

30 לקח לך הרבה זמן, גזר, ללמוד מי הם ומה הם הערבים. אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם לא  (לת) ציוני
  • 09:01
  • 06.02.12

  •   אז עכשיו הוא מומחה לתורת הגזע - אם תחום התמחות ערבי? מדהים אותי שאתם היהודים - שמהמוצא הארופי שלי נראים לי בדיוק כמו ערבים - מדברים על תכונות "ערביות" - אם לא הבנתם - אתם ערבים - ותמיד הייתם.  (לת) ובגלל זה שנאו אותכם
    • 16:13
    • 06.02.12

31 עד כמה אתה צודק!!! וזה מעציב עוד יותר שעם הערבים "האלה" אנחנו צריכים להשלים ולבנות עתיד משותף "ורוד"  (לת) וסליחה שאני נשמע גזען
  • 09:14
  • 06.02.12

32 מה שמותר לערבים ולאפריקנים שחורים לעשות אסור לבני תרבות אותנו מודדים בסרגל אחר
  • 09:19
  • 06.02.12

למזלנו ישראל עדיין נתפסת בעולם הנאור כחלק ממנו. גם אחרי מלחמת לבנון השניה ומבצע "עופרת יצוקה" אנו נחשבים לדמוקרטיה נאורה המכבדת את חופש הדיבור וזכויות המיעוטים. מכאן הזעזוע כשמשטרת ישראל יורה למוות ב-13 אזרחים ערבים. אחרי טבח חמאת איש בעולם לא מסוגל להזדעזע כשדיקטטור סורי, בנו של רב הטבחים מחמאת, טובח בנתיניו, אפילו אם הוא רופא עינים שלמד בלונדון ורעייתו אשה אלגנטית חביבת התקשורת. ומדוע אחמד טיבי לא מגיב על מעשי ידידו בשאר? אולי הד"ר טיבי מתבייש בקולגה שלו?

  •   "אפריקנים שחורים" השתחררו מעול הכיבוש הלבן בדרום אפריקה. כל העולם חשב שייצאו למסע נקמה אכזרי בשרידי הכובשים. זה לא קרה. נעשו מאמצים עילאיים להגיע לפיוס וההצלחה מרשימה.  (לת) דנה
    • 15:54
    • 06.02.12

  •   במשטר האפרטהייד של דרא"פ זכו השחורים למערכות חינוך ובריאות מודרניות שעלו בהרבה על מה שהיה זמין עבורם בכל מקום אחר ביבשת. כנ"ל לגבי היכולת להתפרנס בכבוד. זאת הסיבה שמיליוני שחורים נהרו מכל רחבי יבשת אפריקה ל"גיהינום הגזעני" שעבורם היה גן-עדן עלי אדמות.  (לת) איזה דמיון מזרחי!
    • 19:18
    • 06.02.12

  •   למרבה האסון אפריקה כולה למעט איי שלווה חולפת כנמיביה או דרום אפריקה היא בית מטבחיים לאדם השחור לדנה
    • 19:28
    • 06.02.12

    סורים טובחים בסורים ובני אדם שחורים טובחים באחיהם, קרי בני שבטים אחרים. וכל הכבוד לאישים כנלסון מנדלה שהצליחו למנוע מדרום אפריקה את גורלה של רודזיה, סליחה זימבאבואה.

33 איפה היא הכותב שבארגנטניה זרקו יהודים ממטוס וישראל שתקה ? ציניקן
  • 09:24
  • 06.02.12

והאם הכותב שתק שישראל מכרה נשק למדינות בהן רצחו אזרחים ?

34 כל כך אופיני לאיש הקרן לישראל החדשה. למכור ליהודי. שמאלני ששוב מאוכזב
  • 09:24
  • 06.02.12

הטרגדיה היא שזה לא ישפיע בכלום על ההתנהגות העתידית שלך

35 לכמה מדינות שרצחו באזרחיהן מכרה מדינת ישראל נשק ? ציניקן
  • 09:25
  • 06.02.12

ישירות או דרך סוכני נשק באישור משרד הבטחון

36 יש לי הסבר לשקט אבי
  • 09:28
  • 06.02.12

הח"כים הערבים בדיוק נמצאים בסדנת ויפאסנה ונאסר עליהם הדיבור

37 הוא שואל שאלות רטוריות כי חושש מלומר את התשובה האמיתית. השמאל אינו לוחם בעד צדק וזכויות אדם אלא אך ורק למען חיסול הקיום היהודי בארצנו. מחו נגד ההמתה ( המוצדקת) של 13 הפורעים הערבים כי המחאה תמכה בהחלשת קיומנו. לא מוחים נגד הטבח הסורי בסורים כי מחאה כזו מפריעה למאמץ הלחסל את קיומנו כאן.  (לת) ד"ר גדעון ארליך
  • 09:35
  • 06.02.12

  •   אם מלחמה להפסקת ההתנחלויות היא מלחמה לחיסול הקיום היהודי בארצנו אז אולי מלחמה לחיסול הקיום היהודי בארצנו זה דבר טוב?  (לת) ישראלי
    • 11:46
    • 06.02.12

  •   לימוד מדוקדק של המוטיבים בתגובת ישראלי 11:46 - מאושש את נקודת המבט של ד"ר ארליך.  (לת) מרידה פודור
    • 12:53
    • 06.02.12

  •   אין שום צורך בלימוד מקוקדק. הרי הדוקטור ארליך מתכוון לקיום ההתנחלויות. לא בכדי הוא לא אומר שהשמאל מסכן את "קיום מדינתנו" אלא "הקיום היהודי בארצנו" שכן גם בעיניו שני אלה אינם זהים.  (לת) ישראלי
    • 18:49
    • 06.02.12

  •   מר ישראלי, אין קשר בין מה שאתה מיחס לי לביני. מעולם לא הבחנתי בין יישובים שונים בארצנו. איני מבחין כלל בין כפר עציון לכפר הרואה , בין נהריה לאריאל. מדינת ישראל היא הכלי למימוש קיומו של עם ישראל בארצו . ולכן השמאל פעיל כל כך בהכפשת מדינת ישראל ברחבי העולם.  (לת) ד"ר גדעון ארליך
    • 22:24
    • 06.02.12

38 הבנת המציאות רון
  • 09:42
  • 06.02.12

סוף סוף גם אדם שעמד בראש הקרן מתחיל להבין את המציאות המזרח תיכונית.

39 מאמר מלא היתממות גבריאל
  • 09:43
  • 06.02.12

מדינת ישראל לוכדת את ערביי הארץ במלכודת שאינם יכולים לצאת ממנה.
בוודאי שהם צריכים לגנות את מעשי הטבח הללו, אבל אי אפשר לשכוח את הצבת שבה אחוזים ערביי ישראל המואשמים דרך קבע בבגידה בידי ממשלה זו, כאשר כל ביקורת שיפנו על סוריה תתפרש כתמיכה בממשלה רעה וגזענית זו.

40 אירוע הרבה יותר ממפלצתי שמוכיח שוב (בפעם המליון) כמה אסור לסמוך על הערבים דניק
  • 09:43
  • 06.02.12

בענייני הביטחון שלנו בשום פנים ואופן. כל מנהיג ישראלי אחראי שיסיק את המסקנות כי הציבור כבר מזמן הסיק אותן.. כל הסדר עם הערבים בגדה צריך להיות מבוסס על פירוז+, כלומר לא רק פירוז מלא מצידם אלא גם המשך שליטה צבאית שלנו בכל נקודות המפתח.
לגבי ערביי ישראל, מתפלא שהיו לך ציפיות.. הם תמיד מתחברים לצד הכי פאשיסטי שיש במדינות ערב מתוך מחשבה שזה מה שיהפוך אותם לערבים פטריוטים עלאק. האמת שהם הולכים לשלם מחיר מאוד יקר על ההתייצבות לצד אסד. סוריה החדשה תהייה מנוכרת כלפיהם. הסורים לא ישכחו להם, כפי שכמובן לא ישכחו לרוסים ובטח לא לאיראנים - לא תהייה להם דריסת רגל שם.

41 תודה אליעזר על מאמר מצוין  (לת) קוהלת
  • 09:47
  • 06.02.12

42 אל דאגה הם יביעו גם יביעו דעה ברגע ש.. שמאל ריאלי
  • 09:48
  • 06.02.12

יהיה ברור מי מנצח ומי מפסיד, באותו רגע שיהיה ברור באיזה צד מרוחה החמאה הם גם יחליטו מיהו "מחנה השלום האמיתי" ומי מייצג את את הרגרסיה והאימפריאליזם.
לצערי, לצערנו, (השמאלנים), אנחנו נידונים כל פעם לקבל על הראש פטיש של 5 ק"ג בכל ניסיון להבין את הצד השני . כל ניסיון שלנו לעזור לאנדרדוג בצד שלהם, נענה ביריקה בפרצוף.
זו הסיבה שהשמאל בארץ נגוז כלא היה. צודקת כנראה שלי יחימוביץ, שטוענת שעלינו להתרכז במאבק שלנו בפנים לשיפור איכות החיים שלנו בארצנו ולהפסיק להתברר על שטחים כן/שטחים לא. נמשיך כנראה לרוע המזל להתנהל כאן כדיירים בווילה בג'ונגל. לערבים דרושות כנראה עוד מספר מיליוני שנים של אבולוציה שבהן ימשיכו לנקום דם, לרצוח עקב "כבוד המשפחה" ולהרוג זה בזה עקב הבדלי אמונה.

  •   כל כך נכון. ברגע שיוכרז המנצח בסוריה נראה כולנו את טיבי, זועבי ושאר הליצנים ממהרים לדמשק לנשק ברגש את עכוזו של השליט החדש (או הישן)  (לת) ערבים, נו
    • 12:03
    • 06.02.12

43 אולי הם מפוחדים מהגל הלאומני הגואה בישראל שחלק נכבד ממנו מופנה נגדם והם לא ממהרים לוותר על אף אחד שמבחינתם הוא עדיין תמיכה נגדית לגל הזה?  (לת) פסיכולוג
  • 09:50
  • 06.02.12

44 ערביי ישראל תמכו גם בסאדם חוסין שטבח בבני עמו הרבה יותר מאסד... אז מה אתה מתפלא?  (לת) פליאה על הפליאה
  • 09:54
  • 06.02.12

45 כרגיל, לאליעזר יערי יש קול חד וזך - והוא צודק בכל מילה. יחס המנהיגים הערביים למתרחש בארצות ערב הוא לא פחות ממחפיר - ובוודאי לא מעודד מאבק לזכויות אדם בכל מקום אשר שם הן נרמסות.  (לת) אזוב שבקיר
  • 10:00
  • 06.02.12

46 סוף סוף הם משתלבים בחברה הישראלית, אז אתה מתלונן? ראית את הממשלה יוצאת נגד אסד?  (לת) עמנואל
  • 10:04
  • 06.02.12

47 זה מאמר שבא בדיוק מהמקום של אלה שאומרים לערביי ישראל מה אתם באים בטענות? היה לכם יותר טוב אצל אסד? עכשיו אתם מבינים כמה בעצם טוב לכם? ויערי מצפה ברצינות גמורה שערביי ישראל יתנו לזה רוח גבית.  (לת) הירונימוס
  • 10:05
  • 06.02.12

  •   פויה ישראל במקום הראשון, פויה ישראל במקום השני, והמקום השלישי  (לת) כן נזכרתי, שוב פויה ישראל
    • 10:24
    • 06.02.12

  •   התגובה "פויה ישראל" היא דוגמה קלסית למה מתכוון הימין כשהוא אומר דה-לגיטימציה של ישראל ואיך הוא מצליח לראות כל כך הרבה דה-לגיטימציות של ישראל בעולם  (לת) הירונימוס
    • 11:51
    • 06.02.12

48 לא חסר הרבה שיערי יאשים את ערביי ישראל ישירות בטבח בסוריה  (לת) ואני לא ערבי
  • 10:09
  • 06.02.12

49 נראה לי שהערבים מבינים רק כח.  (לת) טליה
  • 10:24
  • 06.02.12

50 פספסתי את המאמר שמזמין גינוי לרצח יהודים.  (לת) טליה
  • 10:25
  • 06.02.12

51 ברבורים על סוריה נראים פתטיים כי גם זרועות המודיעין לא יודעות מה מתרחש באמת בסוריה. האם הקורבנות שם נרצחים על ידי כנופיות חמושים שתמיד עולות וצצות בבלגן, או בידי כוחות אסד? מסך ברזל תקשורתי ומודיעיני שיש בסוריה לא מונע ניחושים מגוחכים של כל מיני "מומחים." שמוכרים לנו "לוקשים." מכל מקום עניי עירך קודמים. בישראל אין זכויות לחילוני העובד , משרת ומשלם מיסים מזיעת אפו למימון בטלה ונהנתנות של חרדים, מקורבים לשלטון ופוליטיקאים מושחתים בממשלה, בכנסת ובמוניציפאלי. איראן?, אין כל ספק שאחר קטל מדעניה תבוא אתנו חשבון. אבל ראש הממשלה נוקט במדיניות של הפחדה, איום והדחקה כדי להפנות את דעת הקהל מהבטחותיו הריקות בעניין חוק טל, חוק חינוך חינם ורכבת שמאופיינים בדחייה מתחמקת, לאיראן. כי אין כל ספק שלא ירחק היום,שהפרסים, יצטרפו לאויבנו המסורתיים, שממלאים אסמיהם בטילים מכל הסוגים, ולא בתבואות.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 10:33
  • 06.02.12

52 ישראל צריכה לגרש את שגריר סוריה בישראל ולא יש להסתער על שגרירות סוריה בישראל ולשרוף אותה  (לת) מה? לא?
  • 10:47
  • 06.02.12

53 יש הפגנת גינוי לאסד ולרוסיה במוצ"ש, ועצומת קריאה לסיוע אופק
  • 10:52
  • 06.02.12

http://www.atzuma.co.il/israel4syrians

http://www.facebook.com/events/291190110943628/

54 וראה זה פלא שטוטית_ משוטטת
  • 10:52
  • 06.02.12

העולם שותק, ערביי ישראל שותקים, ערביי המרחב שותקים
ובראש וראשונה הח"כים הערביים החביבים שותקים
אלה שנלחמים עבור המגזר שלהם ...נו הצחקתם אותי

ואל תגידו שלא אמרתי לכם.....

55 טוב, אם לענות ליערי, הדבר האחרון שמתנגדי אסד צריכים זו תמיכה מצד אירגוני זכויות אדם ישראלים, שלא לדבר על הצהרת תמיכה של ממשלת ישראל. ברגע שיעשו זאת ההתנגדות למשטר תיחשב לפעולה ציונית ויאשימו את כל המתנגדים בציונות ואת ישראל בכל מה שקורה בסוריה. ככה שזה די חכם לשתוק בקשר למה שקורה בסוריה. שמן זית סורי
  • 10:54
  • 06.02.12

לגבי אנשי ציבור ערבים, הם כן צריכים להביע את דעתם

56 הזמנת גינויים ממיעוט רדוף לא מריחה לי טוב גם לא מסופרי ילדים וטייסים  (לת) צאצא של מיעוט רדוף
  • 11:01
  • 06.02.12

57 הזמנת גינויים ממיעוט רדוף לא מריחה לי טוב גם לא מסופרי ילדים וטייסים בעלי חזות מיוסרת  (לת) צאצא של מיעוט רדוף
  • 11:03
  • 06.02.12

58 ואיפה היית מר יערי הצבוע כאשר הצבא הציוני טבח בעופרת יצוקה תוך שבוע ב 1400 פלסטינים מתוכם 400 ילדים חפים מפשע תוך שימוש בפצצות זרחן.  (לת) כבשה שחורה
  • 11:14
  • 06.02.12

  •   כשהימן האמיתי יעלה לשלטון-עזה תראה כמו דרזדן ב-1945...וישראל תנהג בפאשיסטים המוסלמים, על פי מוסר המלחמה של ארה"ב ובריטניה במלחמתם בנאצים.  (לת) ערביי עזה יצאו בזול (בנתיים)
    • 14:07
    • 06.02.12

  •   כנראה באותו מקום שאת היית נועם
    • 14:13
    • 06.02.12

    כשעשרות טילים ורקטות נחתו על יישובי הדרום.

59 המסקנה היא בדיוק זו שהכותב מנסה להתחמק ממנה: זהו פרצופם של שכנינו, זהו פרצופם של אויבינו שבתוך המדינה. אין טעם לחתום איתם על הסכם כלשהו. הוא יופר בהזדמנות הראשונה, וגם אם קבוצה קיצונית תעשה פעולות טרור, השלטון לא יפעל נגדה.  (לת) שלמה
  • 11:19
  • 06.02.12

60 אז תקרא את התקשורת בשפה הערבית ואחר כך תבוא בטענות ראובן
  • 12:08
  • 06.02.12

כשאתה קופץ על עגלת הפופוליזם נגד חברי הכנסת הערביים, מבלי להיות מודע לעמדתם הפומבית, אותה הם כן מביעים, אתה מצטרף לגל העכור של הגזענות כנגדם. אם שערה מראשם תיפול, זאת תהיה גם אחריותך.

וסתם לינק שנתקלתי בו מהיום, ועוד בעברית כך שאתה ושאר המתלהמים תוכלו לקרוא, לא שזה ישנה משהו...
http://news.walla.co.il/?w=/22/2506623

  •   וואו, ממש מחאה קולנית.  (לת) .
    • 17:46
    • 06.02.12

  •   אל תבלבל עם עובדות אנשים (רוב הישראלים) שמנוהלים יום ולילה ע"י הפחדות היסטריות לשינאה של כל מה שלא הם. העובדות לגביהם אינן גורם רלוונטי. איציק- ת"א
    • 18:40
    • 06.02.12

    ח"כ א-סנע: "רוסיה וסין מספסרות בדם האזרחים הסורים". חדשות וואלה היום.

  •   הא? א-סאנע מגנה את רוסיה וסין - לא את אסד - אל תזלזל בפרטים  (לת) הצופה The Observer
    • 20:03
    • 06.02.12

  •   הבנתי. הוא מגנה אותן על תמיכה באסד אבל לערבי אי אפשר להאמין ולכן הוא בעצם תומך באסד  (לת) תמיד ידעתי בתוכי שהימנים צודקים
    • 23:08
    • 06.02.12

61 ברבורים על סוריה נראים פתטיים כי גם זרועות המודיעין לא יודעות מה מתרחש באמת בסוריה. האם הקורבנות שם נרצחים על ידי כנופיות חמושים שתמיד עולות וצצות בבלגן, או בידי כוחות אסד? מסך ברזל תקשורתי ומודיעיני שיש בסוריה לא מונע ניחושים מגוחכים של כל מיני "מומחים." שמוכרים לנו "לוקשים." מכל מקום עניי עירך קודמים. בישראל אין זכויות לחילוני העובד , משרת ומשלם מיסים מזיעת אפו למימון בטלה ונהנתנות של חרדים, מקורבים לשלטון ופוליטיקאים מושחתים בממשלה, בכנסת ובמוניציפאלי. איראן?, אין כל ספק שאחר קטל מדעניה תבוא אתנו חשבון. אבל ראש הממשלה נוקט במדיניות של הפחדה, איום והדחקה כדי להפנות את דעת הקהל מהבטחותיו הריקות בעניין חוק טל, חוק חינוך חינם ורכבת שמאופיינים בדחייה מתחמקת, לאיראן. כי אין כל ספק שלא ירחק היום,שהפרסים, יצטרפו לאויבנו המסורתיים, שממלאים אסמיהם בטילים מכל הסוגים, ולא בתבואות.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 12:10
  • 06.02.12

62 אם הבנתי ,אתה היחיד שכואב את הקורבנות של מלחמת האזרחים בסוריה. שוטה הכפר
  • 12:13
  • 06.02.12

וכמו שאני זוכר, סגנון לירי לא מתאים לכתיבה עיתונאית על טבח מי שלא חטאו.

63 זאת הצבעות של המשכלים הערבים .שממלאים פיהם מים נוכך הרצח בתוך המישפחה ..אבל זועקים עד השמים שמדובר בפגיע של יהודים בהם .ככה גם ברצח על כבוד המישפחה.  (לת) גדי
  • 12:33
  • 06.02.12

64 ערביי ישראל תמיד יגנו על המנהיגים הקיצוניים נגד ישראל , יריעו להם ויהללו אותם. את ישראל יגנו כדי להשחיר את פניה ולהחלישה. מבחינתם כל האמצעים כשרים לפגוע בישראל. כל ציפיה אחרת היא נאיבית. מר יערי,אם לא הבנת, אתה בין הנאיבים.  (לת) שאול
  • 12:35
  • 06.02.12

65 מאמר חזק וראוי.  (לת) אלכס
  • 12:44
  • 06.02.12

66 נאלצת להסכים חגית
  • 13:23
  • 06.02.12

אליעזר, אחד מהאנשים החשובים בתחום העשייה האזרחית בארץ, אני מקווה שיקשיבו לך החברים מעדאללה. אותם אנשים שעושים עבודה חשובה נוטים להתעלם מדברים איומים שקורים כאשר יד ערבית היא זו שעושה. אם מדובר בזכויות נשים בעולם הערבי, אם מדובר בזכויות מיעוטים בעולם הערבי. כמו תמיכתם המיידית בחיזבאללה, אותם פנאטים דתיים שלא היו נותנים לנשים כמו נשות עדאללה לצאת, ללמוד ולחיות כאלה שמחתנים ילדות כך גם הפעם ארגוני זכוויות אדם ערבים בארץ שותקים. מקווה שבמקום לתקוף אותך יישבו ויחשבו הארגונים וחברי כנסת ערבים מה הם עשוט למען אותם אומללים בסוריה ויזעקו את צעקתם.

67 צדקנות ויוהרה נפוחה עם מעט כיסוי יערה
  • 13:27
  • 06.02.12

האיש שטוען " את מיטב שנותי ומרצי הקדשתי לביסוסם" של ארגוני זכויות אדם, פעל בצניעות מופלגת, כי לא הכרתי מישהו ששמע על פועלו. כן שמעתי על הצעתו הנדיבה לייעץ לארגונים ולאתר עבורם תורמים.

יערי כותב גם בבומבסטיות אופיינית "בשבועות האחרונים התקשרתי" לכמה "ארגונים ערביים", לשאול לדעתם לגבי ההרג בסוריה. אנא נקוב בשמו של ארגון אחד, היית עתונאי פעם, אתה לא רק יחצ"ן

68 בוקר טוב לשמאל, למדתם משהו ?  (לת) התעוררות
  • 13:56
  • 06.02.12

69 דברים קשים ונכונים.  (לת) .
  • 14:00
  • 06.02.12

70 ח"כ דהמשה, בשארה , טלב א-סענא, מוחמד כנען, עיסאם מח`ול ומוחמד ברקה-יצאו להלוויתו של חאפז אל אסאד שרצח עשרת אלפים סורים בחאמה... באשר הוא מתון לעומת אבא שלו...  (לת) מה קרה שהתעוררת
  • 14:12
  • 06.02.12

71 רק הרג (בלת ברירה) על ידי יהודים הוא פשע נורא נגד האנושות!! רצח ברברי מכוון של אזרחים על ידי ערבים הוא שגרה מעייפת יויו
  • 14:21
  • 06.02.12

בכייף :-)

72 ולחשוב שמר יערי הטיף במסגרת הקרן לישראל החדשה, לוותר על הגולן. מצד אחד - אני מסיר את הכובע על יושרו הנוכחי. מצד שני - כמה 'נאורים' מהזן שלו עדיין חושבים שיש לנו עם מי לדבר??  (לת) די עם הבולשיט
  • 14:56
  • 06.02.12

73 וכשמגיבים וכותבים האיסלם אלים שקרן רצחני מתועב ובזוי לא מפרסמים זאת מפני שזה לא מנומס גודמן
  • 15:15
  • 06.02.12

הטבח והתגובה לו בעולם המוסלמי רק מוכיחים עד כמה האיסלם בזוי.

  •   אתה בור שמחפש סיבות לשנוא .גורל הנטבחים בסוריה ממממש מזעזע אותך.הליגה הערבית סילקה את סוריה מתוכה, מדינות ערביות ניתקו איתה יחסים ואסד בכלל לא מוסלמי  (לת) עוד כיסוי לשנאה ערומה
    • 18:08
    • 06.02.12

74 את זועבי מעניין רק ה"סגר" בעזה והמשטים לשם, כי ישראל עושה את זה. הרצח בסוריה לא מעניין אותה כי אי אפשר להאשים בכך את ישראל....  (לת) ירון
  • 15:53
  • 06.02.12

75 'אני כיהודי וכשכן יכול לשמוח לאיד על המשחטה 'ע חי  (לת) דניאל
  • 15:55
  • 06.02.12

76 בוקר טוב אליעזר ליהי
  • 16:34
  • 06.02.12

המנהיגים של ערביי כולל אחמד טיבי וחנין זועבי גם ליקקו לקדאפי.....

אתמול ברדיו שמעתי שיותר מ-50% מערביי ישראל תומכים בשירות לאומי למגזר, במטרה להשתלב טוב יותר בשוק העבודה בישראל
מדובר בעיקר על שירות לקהילה הערבית עצמה, כמו מלחמה באלימות, בתאונות דרכים, עזרה בבתי חולים וכד'

אבל המנהיגים של המגזר מחפשים נימוקים "מהתחת" כדי שיוכלו להמשיך להתלונן על אפליה

77 על מה בדיוק הכותב מתפלא? הרי האסלאם המקובל במקומותינו אינו חושב שרצח הוא דבר פסול. להפך יש הטפה וסגידה לרוצחים. אבל כשאפשר להאשים יהודים אז כל טיפת דם הופכת לאייטם
  • 17:09
  • 06.02.12

מה בדיוק רוצה הכותב מהפוליטיקאים הערביים?
הרי צביעות היא מילה נרדפת לקיומם.
מה ח"כ זועבי חושבת על אסד? מדוע אינה מגייסת כוחות להלחם ברודן?
למה? ככה!
אסד לא מעניין אותם וגם לא הסורים בחומס. מה שמעניין אותם זה להמשיך במסע הסתה נגד ישראל. כי זה הופך אותם לחשובים, זה הופך אותם לחלק מהמרחב הערבי שמה שמניע אותו ומאחד אותו זה שנאה ליהודים.
ועובדה היא שעינויים ומוות של ילד סורי שווה פחות ממפגין שנפגע באורח קל מרימון עשן בהפגנה פה. אז אל תחפשו שום אמת מידה מוסרית, כי היא לא קיימת.
נ.ב - היא אולי תתקיים ביום שבו הערבים במדינה יבואו בחשבון עם מנהיגיהם צמאי הדם והרצחניים בעבר ומנהיגיהם מלקקי הרודנים הרצחניים בהווה.

78 מר יערי,כל הכבוד יהודי פשוט מתל אביב
  • 17:22
  • 06.02.12

על הבהירות והרהיטות. חיי אדם אינם נחלקים ולא מחליקים.

79 אם כך נראה האביב הערבי, איך ייראה הסתיו?  (לת) איגור ביטרמן
  • 17:31
  • 06.02.12

80 איפה דו"ח גולדסטון? צבועים למיניהם!! יוני
  • 18:06
  • 06.02.12

כשמדינת ישראל נלחמת נגד אלו הקוראים להשמדתה צץ לו איזה דו"ח. מה קרה עכשיו? אנשים נטבחים וכולכם שותקים? עד היכן הצביעות?

81 למה ה"כים "ערבים" לכ מוחים נגד אסד? קשתאמזונה
  • 18:12
  • 06.02.12

אולי זה כמו היהודים בחו"ל שלא מוחים נגד עיוולות ישראל, להבדיל כמובן.

82 מוסלמים הורגים מוסלמים ומוסלמים שותקים-מה חדש בזה? העיקר שיבקרו את הדמוקרטיה בישראל ואת הפגיעה "הנוראית" בזכויות אדם כאן.  (לת) טובה
  • 18:32
  • 06.02.12

83 יערי, אני בטוח שכשמאלן ונהנתן של "הקרן" אתה תמצא למה אנחנו שוב אשמים...  (לת) שפכטל
  • 19:12
  • 06.02.12

84 עוד הזוי יוד
  • 20:17
  • 06.02.12

מהקרן החדשה

85 זה לא פוליטיקאלי קורקט לבקר את ערביי ישראל-הם עלולים להעלב, ומייד יהיו מי שיינסו לרצות אותם ולהאשים את ישראל , נתניהו והכיבוש  (לת) ייצק
  • 20:59
  • 06.02.12

86 זה מה שצפוי לנו כשתוקם מדינת כל אזרחיה עם רוב ערבי.האם לא היינו לקבל מאמרים שכאלו?? אבי
  • 21:26
  • 06.02.12

לכל הקיצוניים שאפילו אי אפשר לקרוא להם שמאל.אולי תסתכלו סביבכם ותראו להיכן אתם רוצים להוביל את המדינה.

87 ערביי פלסטינה בוחרים תמיד בצד הלא-נכון ערן
  • 22:07
  • 06.02.12

גרמניה הנאצית
רוסיה הקומוניסטית
קדאפי
סדאם
אסאד
שבט הסעודים
אחמדיניג'ד

האם באמת באמת ציפית מהם לגינוי?
האם שמעת גינוי כלשהו למי מהדיקטטורים האחרים שהם תמכו בהם בעבר בהתלהבות כשאלה רצחו בבני עמם וגזלו את רכושם?

88 סוריה חיים
  • 23:06
  • 06.02.12

מסכים עם כל מילה. ניסיתי לכתוב תגובה על כל ב ynet כאשר אני במודע ובפרהסיה מנסה לערב את טיבי הדמגוג הגדול שיודע רק לדבר נגד ישראל ובצורה ממש שרירותית הם לא מפרסמים זאת.עד עכשיו אינני מבין מדוע!
אני קורא לכל ערביי ישראל לראות ולהבין מיהם באמת אותם נבחרי ציבור ערביים שבחרתם. ראו את עליבותם ואת שתיקתם לנוכח מה שמתרחש בסוריה ואולי הפעם תבינו עד כמה הם עלובים.
תורכיה מגנה את מה שמתרחש בסוריה ואליה מצטרפים רוב האומות הערביות המדברות בגלוי כנגד מה שקורה שם, אבל אפילו לא מילה אחת מאותם חברי כנסת ערביים שכנראה נולדו רק לגנות את ישראל. אני מקווה שערביי ישראל רואים זאת ולומדים להכיר את עליבות מנהיגיהם. אני גם רוצה להאמין שרוב הציבור הערבי בישראל מודע לעובדה שחייו וזכויותיו נשמרים טוב יותר מכל המדינות הערביות. אני גם מקוה שרוב הישראלים מבינים טוב טוב מה היה קורה אילולא ישראל היתה חלשה, כי כך מתנהג אסד לעמו אז אלינו אחת כמה וכמה.........
ואכן יש לכולנו שיעור מאלף ואני רק מקווה שגם התמימים שבינינו יתפקחו במהרה.

89 דומה שהמאמר אינו בא לזעק על הריגתם של חפים מפשע בסוריה אלא, בהתחסדות מעוררת קבס, על שתיקתם של ערביי ישראל. ומה רצית שיעשו?
  • 23:19
  • 06.02.12

אין דבר קל יותר מלתקף את ערביי ישראל ולשם כך אין צרך לחכות לטבח בסוריה. ומה רצית, שייצאו לפגנה נגד נשיא סוריה? אתה באמת צריך כאן עוד הפגנה ערבית שחלילה תצא מכלל שליטה...עדיף שישבו בשקט ואת ההפגנה יערכו, גם בשמם, יהודים. מדוע אינך "דורש" התערבות צבאית ישראלית? זכור שסוריה "מארחת" הרבה פליטים מפלסטין ונדמה לי שהם אכן לצידו. אבל סביר שגם ממשלת ישראל מעדיפה את הנשיא המכהן על כל חלופה אפשרית...הרי דמוקרטיה לא תקום שם בכל מקרה

90 בושה שהארץ עושה מעצמו דלת של בית שימוש ציבורי ממקוה שיערי רואה מי חבריו החדשים
  • 23:23
  • 06.02.12

שזה המקום של כל הטוקבקים נוטפי השנאה והטירוף הדתי לאומני . אסד הוא עלאווי ואיננו מוסלמי. המוסלמים הם הנטבחים בסיפור הזה ולא הטובחים. איכפת לכם מהנטבחים בסוריה כמו שאיכפת לכם מהקדמת השלכת בטימבוקטו וערביי ישראל תמיד יהיו מטרה להסתה שלכם בלי או עם אסד.

91 מה שקורה בסוריה הוא דבר מזעזע ולא אנושי ! אבל למה לך להפוך את זה עכשיו ולעשות סיפור שאף ערבי לא עשה הפגנה ? הדבר אינו שייך לעדה ,אם כואב לך כל כך על מה שקורה בסוריה למה שלא תארגן אתה הפגנה ? אה שכחתי,יהודי לא יכול להגיד לא להרג ערבים ואנשים חפים מפשע נכון ? לכולנו כואב על מה שקורה אבל לא צריך לעשות מזה מהומה שאף ערבי לא עשה הפגנה , כי כאשר במדינות ערב עושים הפגנה לתמיכה בעם הפלסטיני ישראל משתגעת מזה ,די להוסיף אש למדורה ! כואב לך על מה שקורה ? תקום ותעשה הפגנה , הכאב הוא כאב אנושי ! ולא בגלל שחבר הכנסת אחמד טיבי הוא ערבי אז הוא לבדו זה שצריך לדבר ולהביע דעה ,כל אחד שיש בו קצת רגש ואנושיות היה מביע דעה ללא קשר לעדה ולא להפיל את הדבר על האחרים  (לת) ערביה גאה
  • 23:36
  • 06.02.12

92 יש ויש,,, ארתי
  • 15:07
  • 07.02.12

אינם מפגינים כי הם אינם רוצים כתב כמו כתב המאמר לעיל להצהיר:
הווית "ערבינו" טובה יותר מההווית הערבים בסוריה כלומר במדינה שלהם. מי שלא היה בסוריה אינו יכול לתפוס את המשיכה לארץ זו וכוונתי איננה פוליטית בכלל ומשיכה זו הולכת ומתרבית אם איש ערבי במקרה או מי שמתמצא בשפה והתרבות הערבית. הזוועה המתרחשת בסוריה עכשיו לא מצדיקה את חסרונות ההוויה הערבית בישראל

93 תודה אליעזר. כתבת דברים חשובים עד מאד.  (לת) אילן סבן
  • 17:25
  • 07.02.12

94 הלו???? זה "הארץ"???? (על משקל, הלו? זה רדיו??) היהודי זיס
  • 08:44
  • 08.02.12

סתם לבזבז כך מקום דפוס בלי להכפיש את מדינת ישראל באשר היא אפילו לא קצת? פתאום התחלתם לצאת נגד ערבים? משהו נרדם בשמירה במערכת!

95 דברים כדורבנות  (לת) ענת
  • 20:51
  • 16.02.12

96 Life has no value in the Arab culture Avy
  • 21:30
  • 16.02.12

It is a death cult
Tibi, Zuabi and the rest of the exploding palestinians is just another sorry example

97 אינטרס לאומי ציוני
  • 21:47
  • 16.02.12

ואני מעונין בזה שהם יישחטו אחד את שני עד האחרון שבהם.איזה כף היה במלחמת אירן עירק וכמה חבל שהיא הסתיימה.

98 יערי ?????
  • 22:01
  • 16.02.12

זה כבר ענין של החכ" אם אתה כלכך דואג תדאג לחוקים של ישראל ביתינו נגד ערבי ישראל תשאיר את הסורים לבדם הם יודעים לתמודד עם זה .רק תקרא מה ההמלצה של ליברמן לשריו אל תהייה צבוע

99 צביעות ערביי ישראל מתגלה בכל מערומיה! ענב אורלב, משפטן
  • 07:55
  • 03.05.12

גם אני כואב את טבח אנשי "סוריה החופשית" בחומס ובדרעה. אף שהם מוגדרים כאויב שלי או שלנו, אדם הוא אדם ורצח אדם, לרבות בשל סיבות פוליטיות וחברתיות (בצע כסף) הוא דבר שהדעת אינה סובלת! החוצפה של מנהיגי ערביי ישראל כלפי העם היהודי מתגלה ברוב צביעותה, נבזותה ובורותה, כאשר בוחרים הם לשתוק(!) על רצח העם הסורי החופשי. בושה לחכי"ם הערביים ובושה להנהגה העליונה של המוסלמים בישראל. בושה! וחוצפה!!

100 צביעות מנהיגות ערביי ישראל במערומיה - המשך ענב אורלב, משפטן
  • 07:57
  • 03.05.12

ערביי ישראל!! היכן אתם כשרוצחים מאות נשים, ילדים וגברים בחומס על רקע פוליטי/חברתי? איש אינו מארגן הפגנה באום-אל פאחם או נצרת? הרי טובחים באחים שלכם!!?? בישראל רק נכנסו לקרב הגנה ב"ג'נין" שם נהרגו חיילי צה"ל בקסבה (במקום להפציצה מהאוויר! - חלילה) וראה זה פלא, ערביי ישראל כולם קוראים לנו רוצחים (לנו-ליהודים ולממשל בישראל)... ודי לחכימא ברמיזא...

101 בנתיים מניין ההרוגים עלה ל- 14,000 (כן ארבע עשרה אלף) ועדיין אף מילה מהם אילן הדר
  • 10:20
  • 15.06.12

גם הארץ ממשיך להתעסק יותר בגבעת האולפנה ובתעמרות של השמאל הקיצוני בחיילי צה"ל במקום למחות יותר כנגד החכ"ים הערביים, שהם בבחינת הבן יקיר לי אפריים עבור העיתון.

פרוייקטים מיוחדים