המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

מין הטרדה שכזאת

אזרח צרפתי בשם קלוד לנצמן עוכב לחקירה בשדה התעופה בן גוריון בגלל מה שפורש כהטרדה מינית על ידי אחת מן הבודקות. אין שום תקנה שמחייבת את הבודקת לדעת שאותו אזרח צרפתי הוא גם אינטלקטואל חשוב, "מתעד הדרמה היהודית במאה ה-20", כפי שנכתב עליו, יוצר הסדרה האלמותית "שואה" ו"צה"ל". הבודקת אינה חייבת על פי חוק לדעת שהוא היה בן זוגה של סימון דה בובואר, או ידיד נפש של פול סארטר, או שהיתה לו הרפתקת אהבים בשנות ה-50 באחד הקיבוצים בישראל. היא צריכה לבדוק, לתחקר ולוודא שאין בכליו של הנוסע, כל נוסע, חומרים או כלים שעלולים לסכן את בטיחות הטיסה. שום תקנה איננה מחייבת אותה גם להעמיד עצמה לחיבוק או לפלרטוט כחלק מהליך הבדיקה.

אינני יודע מה קרה בדיוק באותו פרק זמן שבין הבדיקה, שעל התנהלותה מעיד לנצמן, ש"לעתים מדובר בהגזמה, ואפילו בהתנהלות סדיסטית, מצד חלק מעובדות הביטחון, הדבקות כרובוטים בשאלות החוזרות שלהן בלי להתייחס לעייפות או לגיל של האדם העובר חיפוש ממושך", לבין רגע הקסם שבו נוצרה עילת ההטרדה המינית, שלדברי לנצמן לא היתה יותר מחיבוק "טכני", הנחת יד על הכתף. את זה כדאי וצריך לבדוק. אפילו לעובדות "סדיסטיות" יש זכויות.

בעוד הבדיקה הזאת מתקיימת - כך לפחות צריך לקוות - לא מיותר לבדוק את טענותיו של לנצמן ביחס לאופיה של הבדיקה הביטחונית. כי לולא העובדה שמדובר באדם רב-פעלים ובהטרדה מינית לכאורה, איש לא היה מתרגש מעצם האופי הפולשני, הגס וחסר הרגישות של הבדיקה שעבר לנצמן. כמותו יש מאות אם לא אלפים אשר עוברים את התהליך הזה, חלקם נשבעים כי לעולם לא יחזרו לישראל בשל ההשפלה.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

הבעיה חמורה פי כמה כאשר אזרח ישראלי-ערבי נדרש לעבור את הבדיקה. כאן כבר לא מדובר בתושב זר אלא בתיוג כוללני של אוכלוסייה שלמה אשר זכתה לתואר "פוטנציאל האיום", שכנגדו יצא בג"ץ בשנה שעברה. באותו בג"ץ, שהגישה האגודה לזכויות האזרח עוד בשנת 2007, התחייבו שירותי הביטחון לשפר את נוהלי ה"פרופיילינג" שנועדו להגדיר מועמדים אפשריים לביצוע פיגועים, להרחיב את "שירות המוקדן", שמתיר לעסק או למוסד ישראלי לבקש בדיקה מקילה בעבור אורח זר, וליישמו גם על אזרחים ישראלים, ובהמשך גם להנהיג שיטות בדיקה "נוחות יותר" לאזרחים ערבים-ישראלים.

שלוש שנים אחרי הגשת העתירה והתפתלות השב"כ סביב שאלת תיוגם של ערבים כאיום פוטנציאלי, פסק בית משפט השלום בחיפה, כי על "אל על" לשלם פיצוי כולל בסך 30 אלף שקל לשני אחים מן הכפר איכסל בגין ההשפלה שעברו בבדיקה ביטחונית מבזה. ביוני 2011 התקיים בכנסת דיון על מינוי "איש קשר לענייני מיעוטים" ברשות שדות התעופה. איש קשר כזה כבר קיים, אבל הבעיות לא הסתיימו. באותו דיון דיווח שלמה אורן, סמנכ"ל מינהל וארגון ברשות שדות התעופה, כי הרשות תשקיע כ-300 מיליון שקל בציוד מתוחכם, אשר יבטל את הצורך להפריד בין ערבים לאחרים בבדיקה הביטחונית. כולם יהיו שווים בפני המכונה. הציוד אמור להיות מותקן במהלך השנה או בתחילת השנה הבאה.

העניין הוא שערבים-ישראלים לא יחדלו גם אז להיחשב כ"פוטנציאל איום" לביצוע פיגועים, הם רק לא יסומנו מראש והשוויון יחגוג.

שוויון? מוטב לא לעצור את הנשימה. הבדיקה הביטחונית של ערבים-ישראלים בנמל התעופה, עם ה"ציוד השוויוני" או בלעדיו, איננה נובעת מקשיים טכנולוגיים, והיא איננה דומה לפרשת לנצמן. זוהי בדיקה שנשענת על תפישת עולם ששום מכונת רנטגן לא תוכל לאתר ושום בג"ץ לא יוכל לעקור. היא חלק מהד-נ-א היהודי-הישראלי. לא מיותר להודות ללנצמן, "מתעד הדרמה היהודית", שהזכיר לנו את תפישת העולם הזאת.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ולכן אסכם: ‎כביסה ‫(‬מלוכלכת‫) ‬ צריך לכבס היטב ‫(מ)‬בפנים וגם ‫(מ)‬בחוץ עיניים לראותEYES2C (בלי רנטגן)
  • 04:39
  • 15.02.12

וחסל סדר הכביסה המלוכלכת שאסור להוציא החוצה, למכבסה חיצונית. כי כידוע חשיפה לאור השמש יכלוה למנוע את טאטוא הזוהמה הגזענית "מתחת לשטיח".

02 והיה והאינטלקטואל היהודי-צרפתי-הקטן ברנרד-הנרי-לוי... ייתפש באיזה חיבוק צרפתי עדין - כזה שסתם ישראלי לא מבין... שומו שמיים - שואה חדשה מתקרבת
  • 05:08
  • 15.02.12

או אז יתפרצו כל הפרוצות, ה'חברה' (שגמרו מהר ורצו לספר) לא יפסיקו לברבר, הכנסת תדון ב"חוק מניעת החיבוקים ומעשי הפריצות" וברנרד הנרי לוי המסכן --- על הסכין, על הסכין -- או שיאבד את ראשו לגיליוטינה משובחת, יבוא מצרפת. כי כך דורש הצדק הציוני -- למלוק, לערוף, לחסל את הבלוף לפני שימריא לבלות בפיגאל, בפריס, עיר האורות.

03 ומהי תפישת העולם של השמאל הקומוניסטי שטבועה ב ד.נ.א שלו ??? הפרשן
  • 05:38
  • 15.02.12

אתם הבנתם את זה ? הערבים מתויגים כפוטנציאל איום , זו תפישה מעוותת של היהודים הנמצאת בד.נ.א שלהם. מהיכן הם לקחו את התפישה הזו,? זה פשוט לא ניתן להבנה...לפחות לא ע"י בראל ושאר השמאלנים של עתון הארץ. מה שאני לא מבין הוא מדוע לא מתייגים את השמאל הקיצוני כאיום פוטנציאלי שהרי ידוע עוד מלפני קום המדינה על פוטנציאל הבוגדנות שלהם וזוהי תפישת עולם ששום מכונת רנטגן לא תוכל לאתר ושום בג"ץ לא יוכל לעקור. היא חלק מהד-נ-א שלהם ותודה לבראל שהזכיר לנו את הסכנה הזו.

  •   זה פשוט לא נתפס בעיני שולה ראולה
    • 09:02
    • 15.02.12

    אם בראל והשמאלנים של הארץ מוציאים אותך מדעתך כפי שמתגלה מתגובתך, מדוע אתה ממשיך לקרוא אותם. שב לך בנחת ותקרא את ה''ביביתון'' המכונה ''ישראל היום'' ותהנה
    מהזבל שמוכרים לך שם.

  •   האויב האמיתי הוא הימין  (לת) רמי
    • 09:53
    • 15.02.12

  •   האוייב האמיתי הוא היהודי...  (לת) אברהם
    • 11:25
    • 15.02.12

  •   לי דוקא נראה שהצלחתי להוציא אותך מדעתך הפרשן לאילו שלא תופשים
    • 17:27
    • 15.02.12

    ואני חשבתי שעתון הארץ וקוראיו הם בעד הבעת דעות חופשית, כנראה שאת לא בזרם הזה. אני מבין שאת מתכוונת לזבל שנותנים בעתון ישראל היום כותבים כמו יוסי ביילין, עוזי ברעם והמחזאי....אני דוקא קורא אותם כמו גם את כותבי הארץ מלבד שניים שם. נסי לנחש מי הם.
    אם כל אחד צריך לקרא את המתאים לו לדבריך אז מה פשר ההתקפות החריפות של השמאל על ישראל היום, האם הוא הוציא אותם מדעתם. את בודאי תאמרי שמפריע להם שתומך מובהק בראש הממשלה הקים אותו, ובכן אין הבדל רב מבחינה זו בינו
    לבין עתון הארץ, שהוא עתון של משפחה עשירה אשר לדבריו של עמוס שוקן "יש להארץ אגנדה " האגנדה היא דעתו הפוליטית של שוקן אז במה עדיפה דעתו על דעתו של אדלסון . לדעתי האגנדה של שוקן מסוכנת ויש להלחם בה בכל מקום.
    ויש להלחם בה גם בתוך העתון.
    להזכירך היטלר ודעותיו נבעו ממאמרים בעתונות האירופאית, מהם הוא שאב את הצורך בפתרון סופי של "בעית היהודים "" האם על עתונות כזו גם תגידי אין צורך לקרא אותה ואין צורך להגיב ???

  •   נראה לי שדוקא את יוצאת מדעתך הפרשן לאילו הלא תופשים
    • 17:53
    • 15.02.12

    את מתכוונת לזבל שכותבים כמו יוסי ביילין, עוזי ברעם ומחזאי ידוע נותנים בישראל היום ?? אני דוקא קורא אותם. אם את לא מבינה אותי האם את מבינה את ההתקפות הבלתי פוסקות של השמאל נגד העתון ישראל היום. פשוט שלא יקראו אותו אז למה תוקפים בחמת זעם כזו.
    בענין זה אין הבדל גדול בין עתון הארץ השייך למשפחה עשירה ויש לו אגנדה כפי שאמר עמוס שוקן, לבין ישראל היום של עשיר אחר אדלסון שגם לו אגנדה. בשני המקרים האגנדה היא דעתו הפוליטית של בעל הבית. בכל מקרה יש להלחם בדעות מסוכנות כמו אילו של הארץ.שוקן גם בעתון שלהם.

  •   לפרשן, זכותו העודפת של שוקן לאג'נדה נובעת מכך שעמוס ובנו שירתו שניהם ביחידות קרביות [כמו אלדר, לוי, הס ועוד]... אה, לא?  (לת) ליצן צבאי
    • 20:44
    • 15.02.12

  •   your 1st comment looks that its indeed was taken from who you mention above. its all in you opponents DNA... and yet, this paper that you are spit on is letting your racist poison to be published..  (לת) rossetta stoned
    • 21:25
    • 15.02.12

  •   סה להבין ימנים: הוא זקוק למנת השנאה היומית שלו, והארץ הוא כלי מצוין עבורו.  (לת) אינטלקטואל המבולבל
    • 11:02
    • 16.02.12

  •   זה טוקבק. לא ברברת קצת יותר מדי?  (לת) ברברן
    • 11:04
    • 16.02.12

  •   כמו איווט ליברמן? אלי ישי? או כמוני ובני משפחתי ששירתו כולם ביחידות מובחרות ועדיין סולדים מאנשים כמוך?  (לת) אידיוט צבאי
    • 11:06
    • 16.02.12

  •   האנגלית שלך חוטובלי על הפנים-נוראית!  (לת) נסי פרסית להבא
    • 06:41
    • 17.02.12

04 בגיל תשעים יש חשק מיני?ואיך כל זה קשור ל"השפלת ערבים"  (לת) ננו
  • 05:45
  • 15.02.12

05 איכשהו היה ברור שלנצמן רק משמש פלטפורמה לבדיקת הערבים בשדה התעופה תהיתי מתי הערבים יגיעו
  • 06:45
  • 15.02.12

בישראל ישנה בדיקה בטחונית מקיפה ביותר, כי לאף אחד לא בא להתפוצץ במטוס, וזו הסיבה היחידה לבדיקה המדוקדקת.
כל מי שמנסה לקחת זאת לכיוון אחר, הוא בעל אג׳נדה פוליטית זרה, כמו כותב המאמר, שמשתמש בכל דבר כפלטפורמה להראות את אי שביעות רצונו מדרך התנהלותה של המדינה.
זה מתחיל בשטחי יהודה ושומרון ממשיך דרך ערביי ישראל, ממשיך דרך אזרחי המדינה שלא מסכימים לדעתו, וממשיך לדה לגיטימציה כללית של המדינה.
או קיי בראל, הבנו שאתה אופוזיציה לוחמת ולגיטימית, אבל השיעמום שבתחינת הנושא שוב ושוב, הוי ויי השיעמום.
 אתה מתחיל כאילו יש לך משהו חדש לבשר לעולם, ואני מסתקרנת: וואלה יש לו משהו חדש בשבילינו, אני הרי תמיד אתן הזדמנות נוספת, אבל אתה צבי, תמיד תספק שוב ושוב את אותה סחורה משומשת.
אתה עיתונאי בעל פוטנציאל טוב לדעתי לפחות, ואתה מבזבז אותו, מותר לי לייעץ לך? הרי אתה מייעץ לנו כל הזמן, בוא רגע נהפוך את הגלגל.
כך את נושא הבדיקות שבו התחלת, אבל קח אותו על אמת, תספר לנו איך הבדיקות צריכות להיות גם אפקטיביות מבחינת תפיסת בעל הרצון לפוצץ, וגם שומרות על כבודם של לנצמן והערבים, אבל קיים בכל זאת תנאי אחד: חייבים לתפוס את הרעים ולגרום אושר לטובים

06 כמה עלוב להיטפל לבידוק בשדה התעופה... מודרניסט
  • 06:57
  • 15.02.12

תחשוב שהיה ניתן - באמצעות בידוק - להפחית את מעשי האונס ב90 אחוז. לזה לא היית מתנגד כמובן. אבל להפריע לפושעי המלחמה הערבים? חלילה!

07 השמאל הקיצוני איבד את השפיות, הוא מעדיף את הסיכון שמטוסים יפוצצו באויר, "מקסימןם" זה עוזר ל"לוחמי החופש" הערביים/מוסלמים, אך "חלילה" שלא לתייג את האויר כחוטפי מטוסים ומפוצצי מטוסים, זה הרי חשש "מופרך" לחלוטין, מה למוסלמים ולדברים בזויים מעין אלה... הרי "ברור" שאלה היהודים שמפוצצים מטוסים באויר, לפחות כמו המוסלמים... אז לא תודה, חבייר, ממש לא, אנו לא איבדנו את השפיות.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:03
  • 15.02.12

08 אלוהים אף פעם לא נמצא המקומות שצריך אותו. אם הוא היה , הוא היה מגן על לנצמן מידי הטורפת  (לת) רחמנא ליצלאן
  • 07:47
  • 15.02.12

09 כיוון שגם בראל לא נותן לעובדות לבלבל אותו, נשאל אותו מה שיוכם האתני של 99% מהמחבלים שניסו לפגע במטוסים/נמלי תעופה בעולם ? אני יודע מר בראל שהמראה מרגיזה כי היא מציגה את העובדות בשיקוף ראי - בנגוד להתחכמות שלך ושל חבריך לדעה.  (לת) אבי.ש
  • 07:49
  • 15.02.12

10 אין גבול לאוולות השילטון במדינת הרוב יהודי - ובטוח כי משהוא רקוב ומבאיש באידיאולוגיה של דיכוי הזרים בשם הכיבוש הציוני  (לת) פלץ
  • 07:57
  • 15.02.12

11 איך נעשה הדרה בטחונית ל 5+ פלסטינאים במדינה הדו לאומית? ערן ברין
  • 07:58
  • 15.02.12

כשבאריאל צורבים את התודעה שמדינה פלסטינית יוק, וכאשר 1.25 מיליון ערבים ישראלים מהווים בעיה בטחונית, מה נעשה כשיהיו מיליוני ערבים אזרחים/תושבים/נתינים/שב"חים במדינה היהודית דמוקרטית?
"יהיה בסדר".

12 מצידי שיבדקו כמה שרוצים, העיקר נוסעת שטסה
  • 08:13
  • 15.02.12

שלא יעלו נוסעים עם פצצה. בינתים כל אלו שעולים ..............

  •   יש לך ראש קטן בגודל של חרצן של זית. אולי נפשיט אותך כולל בדיקה גופנית פולשנית? העיקר שלא תעלי פצצה.  (לת) צביקי
    • 11:26
    • 15.02.12

  •   ולך יש ראש נפוח, ריק ממחשבה ראש קטן אבל חושב
    • 15:55
    • 15.02.12

    אם לא תהיה ברירה, אז כן, להפשיט. למעשה מכונות השיקוף החדשות עושות את זה, וככך זה יהיה מעתה והלאה, לא רק בנתב"ג. בכל שדה תעופה.

    אז כאשר יפשיטו אותך, ואף פעם אל תשכח "בזכות מי" הכניסו את הבדיקות בנמלי התעופה בכל העולם- כן, כן, אותם פלסטינאים ש"המציאו" את הטירור המוטס

13 הבודקת הבטחונית לא צריכה לדעת כלום. אדר
  • 08:40
  • 15.02.12

היא צריכה לדעת איך להתייחס לבין אדם. יהא זה קלוד לנצמן ישראל חיים שוורץ, משה בוזגלו או אחמד - קודם כל בן אדם.
אני מניח שכאשר החלה הבדיקה/חקירה הוא בוודאי הזדהה וניתן היה לבדוק זאת בטלפון.
אגב זאת תעודת עניות ששמו לא אמר לאף אחד כלום. ולא חייבים לראות את סרטיו, לקרא את יצירותיו או רכילות על חייו.

14 שוב צדיקים בעיני עצמם מטיפים לנו מוסר שעיקרו - מוטב ש400 נוסעי מטוס יהרגו ובלבד שאפילו ערבי אחד לא יעלב. אני לא יודע מה ענתה המדינה בתשובה לעתיר נגד "ביזוי" ערבים בבדיקה בטחונית אבל לטעמי התשובה צריכה להיות קצרה מאד - עד היום רק ערבים ניסו לפוצץ מטוסים ולכן רק ערבים נבדקים. ביום שבו גם יהודים/סינים/פינים יתחילו לפוצץ מטוסים נתחיל לבדוק גם אותם. לפעמים גם האמת היא אופציה בבית משפט. מנסיון, זה עובד.  (לת) ע.ג.
  • 09:00
  • 15.02.12

15 כיצד ניתן להפחית מההשפלה הגזענית הכרוכה בבדיקה מיוחדת של ערבים? דניאל פ'
  • 09:01
  • 15.02.12

לשלב בצוות הבודקים גם בני מיעוטים ששירתו בצבא ומהימנותם הבטחונית היא ללא דופי. לצורך העניין, גם בני העדה הדרוזית עדיפים לעיתים.

16 אם הוא בא בלי פצצה זה לא מספיק צריך לשאול אותו על כוונותיו, זו האיוולת אריק
  • 09:11
  • 15.02.12

בשיא הרצינות הם חושבים שהרובוטיות האלה יבחינו בסימנים אצל הנשאל לגבי הכוונות שלו. הפתרון הוא אכן מכונת שיקוף כמו בנמלי אוויר בעולם ולא לבלבל את המח

17 מדוע הם לא הולכים לצבא? שואל
  • 09:16
  • 15.02.12

ומדוע טיבי מגדיר את עצמו כפלשתיני שיושב בכנסת? כלומר, כך הוא מגדיר את עצמו, ואם כך מדוע הוא יושב בכנסת?

18 האם מי שמתקומם מול תפיסת העולם של הפרופיילינג, בעד גיוס כל אזרחי המדינה לצה"ל? ברור שלא...ומכאן אותו פרופיילינג שמונע גיוס ערבים לצה"ל (מכיון שלא ניתם לצפות שילחמו בבני עמם למען מדינתם וכו') הוא אותו פרופיילניג שמונע מהם לעבוד בקמ"ג, בתעשיות הבטחוניות, במוסד ובשב"כ, והוא אותו פרופיילינג שהופך אותם לסיכון בטחוני בנתב"ג. בשביל להבין את זה לא צריך את קלוד לנצמן...צריך קצת שכל ישר, ובשביל להודות בזה צריך לא להיות צבוע.  (לת) תמימות או צביעות
  • 09:39
  • 15.02.12

19 מה שברור הוא מלול
  • 09:51
  • 15.02.12

שהטרור ניצח והפך את חיינו לבלתי נסבלים כאן

20 הבודקים בשדה התעופה=מטרידים סידרתיים אבי
  • 09:54
  • 15.02.12

תיירים לא חוזרים לישראל בגללם

21 למה כבר אפשר לצפות מיוצאי צבא ישראלים שלא עברו שיקום והכנה לאזרחות? ישראלי אמיתי
  • 10:03
  • 15.02.12

שיקום זה, אגב, צריך להיות מנוהל בידי 'משתמטים' - אנשים שדמם נקי מרעל צבאי.

22 הבודקים - עבד כי ימלוך שי
  • 10:23
  • 15.02.12

רבים מאורחי שבאו מחו"ל לא מוכנים לשוב לכאן משום ההשפלה שהם עוברים בבידוק. נראה שהתשאול נעשב בגסות רוח ע"מ להוציא את הנחקר משווי משקל.
זה נכון גם לישראלים שעלו לארץ לפני 40 שנה. הם נשאלים שאלות פוגעניות.
לגבי איכות הבידוק - תשאלו את כל אלו שיצאו מהארץ אחרי "הבידוק הכי יעיל בעולם" ונעצרו בחו"ל עם סכינים, תחמושת ומחסניות!
לאחראים על הנושא אין מושג איזה נזק תדמיתי וכלכלי הם גורמים למדינה.

23 לא לבלבל לבראל את העובדות בודק
  • 10:28
  • 15.02.12

העובדה היא שאכן לא כל המוסלמים מתאבדים אבל כל המתאבדים אכן היו מוסלמים. קפיש ?מר בראל

24 הפרופיילינג הוא בדיחה עלובה ומדכאת ישראלי שגר בחו״ל
  • 10:42
  • 15.02.12

צריך להיות ערבי? מספיק להיות אישה צעירה, ״לבנה״, ״אשכנזית״ שבאה לבקר את סבא בן המאה שכל חטאה שאינה מדברת עברית שוטפת כדי לעבור שבעה מדורי גיהנום של תשאול מסיונרי ״ישראלי-יהודי״ מעליב וחסר טעם במשך שעות. אני מרחם על כל המסכנים שאינם נמנים על הסטנדרט של ״ישראלי יהודי״ טיפוסי. אני מבקש גם להתנצל בפניהם על כל הנבזויות שעליהם לעבור על לא עוול בכפם.

25 בר-על מנסה להפנות חלק מהסימפטיה שזכה לה לנצמן לטובת הטרור הפלסטיני  (לת) בן הארץ
  • 11:27
  • 15.02.12

26 טוב, אז הבודקת הבטחונית היא פריחה. שיפכה כי תמלוך.. אני לא סובל פריחות.  (לת) דן
  • 11:28
  • 15.02.12

27 נתב"ג מכוסה במצלמות סטראו טיפ
  • 11:44
  • 15.02.12

שיעלו את התקרית ליו-טיוב וכולנו נוכל החליט אם הטרידו את הערבי לנצמן או את המתנחלת שאיבטחה.

28 למה אתה חושב ש"גם לעובדות סדיסטיות יש זכויות"? אבי
  • 11:53
  • 15.02.12

מי שמתלונן על דבר כל כך קל וחסר משמעות כמו הנחת יד על הכתף ("זוטי דברים" בלשון החוק) - צריך לפחות לבוא בידיים נקיות!!! אם היא עצמה היתה מגעילה, שלא לומר סדיסטית, כלפי לנצמן, אין לה שום זכות לרוץ להתלונן על ההתנהגות שלו כלפיה!

29 אין ברירה. צריכים להכפיל את הבדיקה על הערבים, כי הם המנופים להפעלת טרור נגד יהודים. הכרח בל-יגונה !!!!!  (לת) שמעון פליט
  • 13:17
  • 15.02.12

30 תמיד בסוף איכשהו ומכל מקום אפשרי מגיעים לערבים כי הם סלע קיומנו
  • 13:22
  • 15.02.12

בישראל ישנה בדיקה בטחונית מקיפה ביותר, כי לאף אחד לא בא להתפוצץ במטוס, וזו הסיבה היחידה לבדיקה המדוקדקת.
כל מי שמנסה לקחת זאת לכיוון אחר, הוא בעל אג׳נדה פוליטית זרה, כמו כותב המאמר, שמשתמש בכל דבר כפלטפורמה להראות את אי שביעות רצונו מדרך התנהלותה של המדינה.
זה מתחיל בשטחי יהודה ושומרון ממשיך דרך ערביי ישראל, ממשיך דרך אזרחי המדינה שלא מסכימים לדעתו, וממשיך לדה לגיטימציה כללית של המדינה.
או קיי בראל, הבנו שאתה אופוזיציה לוחמת ולגיטימית, אבל השיעמום שבתחינת הנושא שוב ושוב, הוי ויי השיעמום.
 אתה מתחיל כאילו יש לך משהו חדש לבשר לעולם, ואני מסתקרנת: וואלה יש לו משהו חדש בשבילינו, אני הרי תמיד אתן הזדמנות נוספת, אבל אתה צבי, תמיד תספק שוב ושוב את אותה סחורה משומשת.
אתה עיתונאי בעל פוטנציאל טוב לדעתי לפחות, ואתה מבזבז אותו, מותר לי לייעץ לך? הרי אתה מייעץ לנו כל הזמן, בוא רגע נהפוך את הגלגל.
כך את נושא הבדיקות שבו התחלת, אבל קח אותו על אמת, תספר לנו איך הבדיקות צריכות להיות גם אפקטיביות מבחינת תפיסת בעל הרצון לפוצץ, וגם שומרות על כבודם של לנצמן והערבים, אבל קיים בכל זאת תנאי אחד: חייבים לתפוס את הרעים ולגרום אושר לטובים


31 בגלל ערבים בודקים אותי בכל פעם!! ליברל קשקשן
  • 13:27
  • 15.02.12

אני טס פעם בחודש. בכל פעם שיש לפניי או אחריי ערבי, אני נלקח לבדיקה יחד איתו. זה שיוויון!!

32 צבי בראל , ליברל שכמותו, מוכן להקריב את חייו על מזבח זכותו של טרוריסט ערבי לפוצץ לו את המטוס.  (לת) אינפיניטי
  • 13:47
  • 15.02.12

33 טמטום ישראלי מזוקק  (לת) קירטצ'וק
  • 15:11
  • 15.02.12

34 יש להניח שאזור הבידוק הבטחוני מצולם במצלמות ביטחון, במבט בתמונות נדע אם הבודקת מפנטזת או שאינטלקטואל, ידיד של פול סארטר, יכול להטריד מינית  (לת) הימור, הבודקת דוברת אמת
  • 15:35
  • 15.02.12

35 טסתי בארה״ב אחרי אסון התאומים. נחשבתי לאיום עד כדי שלומית
  • 16:31
  • 15.02.12

כך שבמטוס הצמידו לאימי הפנסיונרים איש ביטחון. אני ישראלית עבריה, אבל מבחינתם כנראה עצם היותי מהמזרח התיכון היווה סיבה מספקת. לא נעים, לא נורא.

36 עוד הזדמנות לנגח את היהודי הישראלי. את חוקי הבדיקה קבעה ממשלת הימין... ערדליים ירוקיים
  • 17:37
  • 15.02.12

ברגע שהשמאל יקים ממשלה תפסקנה הבדיקות המשפילות לערבים. לא יהיה בידוק,פרט ליהודי שהוא חובש כיפה כי הוא סמן של הימין. אנו נעבור אז לשטח שלפני 47 ונחזיר כל שעל אדמה.

37 מין הטרדה כזאת ערבי גאה
  • 18:52
  • 15.02.12

מה שנכון אי אפשר להתווכח אתו סוף סוף מישהו העלה את הנושא המשפיל הזה בושה וחרפה מה שעוברים אזרחים ישראלים בשדה התעופה שכחתי״ ערבים ישראלים״ .

38 לא רוצה להתפוצץ בטיסה ולא לחכות 12 שעות בתור יוסף
  • 20:30
  • 15.02.12

מאד פשוט ומאד לא פוליטקלי קורקט.
הסבירות שהאדם הבאשינסה לפוצץ/לחטוף מטוס יהיה ערבי גבוהה לאין ערוך מזה שיהיה יהודי. לא כל הערבים טרוריסטים, אבל כמעט כל הטרוריסטים הם ערבים או מוסלמים.
האם מר בראל מוכן שבשם השויון יבדקו את כולם באופן יסודי ומעמיק ויסתמו את שדה התעופה? האם זה יהיה יותר טוב לתדמית המדינה?
מספיק להיתמם ומספיק להתייפיף. לא צריך להיות "סדיסטים" בבדיקה ולא יודע גם על סמך מה זה נקבע, אבל גם לא לעצום עיניים ולטעון לליברליות צדקנית, כאילו לא היו מטוסים מתפוצצים מעולם

  •   זו בדיוק מטרת השמאל, לסרס את יכולת ההתגוננות שלנו, זה נקרא "תג מחיר".  (לת) ליצן ששלא רוצה להתפוצץ
    • 20:47
    • 15.02.12

39 בדיקות בטחוניות אלי
  • 05:33
  • 16.02.12

בתור ישראלי הנוסע (בדרכון זר) בכל העולם אני יכול להעיד שהבדיקה הביטחונית בישראל היא מאד מהירה ואדיבה. תנסו להכנס למטוס בארצות הברית ותבינו. לגבי ההטרדה המינית זה כמעט מצחיק שיאשימו תייר שנבדק על ידי בודק בטחוני בהטרדה מינית אבל לא הייתי שם ואני לא יודע. לפני כשנה האשימו מועמד לנשיא צרפת באונס.

40 מעדיף בכל רגע נתון להשפיל אלף ערבים בבידוק בטחוני מאשר שייכנס אחד שלא היה צריך להכנס ויפגע במישהו. אולי כשיגיע יום שבו הם יוותרו על השאיפה להשמיד אותי ואת העם שלי אפשר יהיהלעשות משהו עם הבידוק  (לת) אלון
  • 07:31
  • 16.02.12

41 3 כתבות ראשיות על השטות הזו?  (לת) יס מיניסטר
  • 10:22
  • 17.02.12

42 למי אכפת מי הוא ומה התארים שלו? היה פעם נשיא בישראל.. קראו לו משה קצב, ונעשה לו דין כאחד העם.  (לת) נעמה, בודקת
  • 16:40
  • 21.02.12