המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

וויטני יוסטון לא היתה צנחנית

פעם בשבוע מהבהב המייל בהודעה דרמטית מ"ישראל שלי", ארגון המגדיר את עצמו כמי ש"עושה ציונות" ומבליט סיפורים שהתקשורת, כך מוסבר, מסתירה, מגמדת או מעלימה בכוונה.

השבוע טענו שם שבעוד שמותו של תא"ל אהרון דוידי הוצנע, מותה של "זמרת אמריקאית מפורסמת, ככל הנראה ממנת יתר של סמים", זכה לפרסום אדיר. עדות לפופוליזם העלוב של התקשורת, ש"ישראל שלי" מציעה חלופה להבליה הריקים.

אכן, מותו של דוידי עבר בדממה יחסית, והאיש, שהיה נערץ על דורות של לוחמים גם בזכות אישיותו הצנועה והמרשימה, כמו נשכח מן הלב. אבל ההשוואה בין הנפח התקשורתי הזעום שתפס מותו לבין הסערה האדירה שעורר מותה של וויטני יוסטון, מופרכת, מיתממת ומניפולטיבית.

כל מי שמצפה היום, בעידן הסלבס והריאליטי, שמישהו מהצעירים במדורי החדשות בטלוויזיה, באינטרנט, ברדיו ואפילו בעיתונות הכתובה יזכור מיהו מייסד חטיבת הצנחנים, מהן פעולות התגמול, שלא לדבר על מה זה "חץ שחור", או שיידע מי היו גיבורי מלחמות ישראל (או שרי ישראל, או סופרי ישראל, או משוררי ישראל, או בכלל), הוא תמים או הזוי או, כמו הח"מ, קשיש נרגן שקשה לו להשלים עם השינוי המצער שחל במציאות.

אבל ככה זה. במשאל רחוב שנערך לפני חודשים אחדים בצרפת, ביום מותה של דניאל מיטראן, אלמנתו של פרנסואה מיטראן, אמרו רוב הנשאלים שאין להם מושג מי המנוחה. אחרים אמרו שהיא היתה דוגמנית צמרת, שחקנית קולנוע, זמרת, וגם כשקיבלו רמז עבה ונשאלו אשתו של איזה נשיא דגול היתה הגברת מיטראן ענו שכנראה של ז'אק שיראק. מזל שלא שאלו אותם על פייר מנדס-פראנס, או על אלבר קאמי.

על וויטני יוסטון סביר להניח שגם כל אלה שמעו, כמו כאן, אבל ב"ישראל שלי" לא מתלוננים על המציאות שהשתנתה. שם מקפידים להתלונן רק על ההשתכחות של צד אחד שלה - הימני. וכוונתם איננה לנהל דיון תרבותי מעמיק בשינויים שעברו על החברה הישראלית ותודעתה, אלא "לעשות ציונות" בנוסח המתנחלים, שפירושה ניסוח מחדש של האתוס הישראלי לאור העקרונות המתנחליים. עקרונות אלה מפקיעים את הסיפור ההיסטורי מרוב הישראלים, ומשאירים אותו בידי הימין המשיחי, הפוסט-ציוני, בלבד.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב המאמרים ישירות אליכם

נכון שדוידי עצמו נטה ימינה, שלא לומר לימין הקיצוני, ואף הצטרף ב-2007, ביחד עם חברו מאיר הר-ציון מיחידה 101, ל"מפלגת התקווה" שבראשות ח"כ אריה אלדד, אבל "ישראל שלי" מעוניינת לנכס לא רק את הנטייה הפוליטית של דוידי האזרח המבוגר, אלא, ובעיקר, את לוחם הפלמ"ח והצנחנים הצעיר, ובאמצעותו לנכס ולצבוע בטיח הירואי גס, חסר ניואנסים ומשולל ביקורת ופרספקטיבה היסטורית, את כל פעילותה הצבאית של ישראל בשנות ה-50, לרבות פעולות התגמול השנויות במחלוקת.

ומכיוון שהם מעוניינים לשכנע שהתעלמות התקשורת מגיבורי הימין מקורה בקונספירציה, הם משתמשים ביוסטון כדי לחזור ולהדביק ל"תקשורת השמאלנית" את כל מצאי הדימויים השחוק - רוק, סמים וחיים מופקרים. ההדבקה הזאת מרושלת עד כדי כך, שאפשר לשער שאפילו הצעירים בימין לא השתכנעו. כי יוסטון, שאולי לא השאירה חותם מוסיקלי חשוב, היתה זמרת עם קול ענק. עשרות מיליוני אנשים התרגשו מקולה ומיופיה, הזדעזעו כשטבעה במערבולת הכסף האכזרית של תעשיית המוסיקה הפופולרית ובכו מצער וחמלה על סופה הנורא. בנוסף למציצנות הרגילה עורר מותה גם צער אנושי פשוט ומובן.

יוסטון לא היתה צנחנית גיבורה, אבל גם לא "איזו זמרת אמריקאית שמתה ממנת יתר של סמים". היא היתה אדם ואמן. גם לישראלים מותר להתאבל עליה, לזכור אותה ולהתרפק על שירתה הנפלאה.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 העתונות צריכה לקחת לעצמה את תפקיד מורה הדרך. ולא כולם צעירים. חומוס
  • 05:07
  • 15.02.12

אם נמחק אנשים שזקנתם מבישת את נעוריהם השמאל ימחק.

  •   העיתונות לא צריכה תפקידים ,תאמין לי הם את תפקידם האמתי לא עושים..! לדווח
    • 10:18
    • 15.02.12

    אין להם מונופול על החוכמה ראה איזה שטויות אמרה על דוידי והר ציון.!

02 "פעולות התגמול השנויות במחלוקת"??? WTF יעקב
  • 05:18
  • 15.02.12

מה השלב הבא בשמאל? מדינת היהודים השנויה במחלוקת?
את החלטת שפעולות התגמול שנויות במחלוקת?
אז אני יכול לומר עליך שאת עתונאית שנויה במחלוקת

  •   אכן שנויה במחלוקת שי
    • 06:34
    • 15.02.12

    מנהיגי המדינה דאז העדיפו לחסל קיני מחבלים תוך כדי פגיעה בכינון ישיר של כפרים שלמים, במקום פשוט לבנות חומת גבול בדרום(כפי שעושים היום..).

  •   רמת ידיעותיך בהיסטוריה אינה שנויה במחלוקת  (לת) דור
    • 07:09
    • 15.02.12

  •   בהחלט שנויות במחלוקת ישראלי
    • 07:11
    • 15.02.12

    האם כל ביקורת על פעולה צבאית כלשהי פירושה העמדת קיום מדינת ישראל בספק? זו גישה טוטליטרית. מותר לבקר גם פעולות צבאיות ולהטיל ספק אם הן נחוצות, במיוחד אם הן שייכות למה שבגין כינה "מלחמת ברירה", כמו המלחמה הראשונה בלבנון ב-1982 שמה שנאר ממנה הוא החיזבאללה.

  •   אתה יכול לקשקש כאוות נפשך! פעולות "התגמול" כוונו לעיתים כנגד אוכלוסיה אזרחית שלא הייתה מעורבת בעניין ש"תוגמל"! הסטוריון
    • 07:21
    • 15.02.12

    ולעיתים היו גם "יוזמה של החברה" (כמו לאחר הרצח של אחותו של הר-ציון), שבסיומה נרצחו בדואים אקראיים!

  •   "השנויה במחלוקת" היא מפלטו של הנבל.  (לת) אינפיניטי
    • 07:27
    • 15.02.12

  •   כן, היו פעולות תגמול שנויות במחלוקת. אבל מה לך ולעובדות ? מבקר תגובות
    • 07:44
    • 15.02.12

    האמת שלך זה לשנוא ולהסית נגד כל מי שלא חושב כמוך.

  •   פעולת קיביה אכן פעולה שנויה במחלוקת יותם
    • 09:23
    • 15.02.12

    ובזמנו גם ראש הממשלה משה שרת התנגד בחריפות לרוב פעולות התגמול

  •   פעולות התגמול היו טרור נטו  (לת) עוזי
    • 09:46
    • 15.02.12

  •   על מי אתה מאיים? אבירמה גולן צודקת
    • 09:49
    • 15.02.12

    עיתונאי טוב ישמח להיות שנוי במחלוקת :)
    וכן, שנוי במחלוקת אומר שיש עליו מחלוקת. במקרה זה היא מתארת את המציאות מבלי לנקוט עמדה. אתה מסמל את אנשי הימין המפוחדים שנרתעים מפלורליזם.

  •   עיתונאי טוב ישמח להיות שנוי במחלוקת ? יחזקאל חלמיש
    • 11:09
    • 15.02.12

    עיתונאי טוב צריך ושמח להציג את דעתו שלו, במסגרת מאמרי דיעות, שהיא דיעה בלתי תלויה בטובות הנאה.

    אין העיתונאי צריך להפוך עבד נרצע של קוראיו ולכוון לפי הקונצזוס הדימיוני שלהם !

    אנשי הימין "פוחדים" מכך שעיתונאים מוכרים את נשמתם לעמדות מראש ומציאות זאת גם משפיעה על אופן כתיבתם.

  •   האם אפשר לתאר מציאות בלי לנקוט עמדה? אבירמה גולן צודקת?
    • 11:45
    • 15.02.12

    כשאבירמה גולן קובעת "פעולות הגמול השנויות במחלוקת" האין בכך משום קביעת עמדה? האין כאן התממות? "שנויות במחלוקת" בעיני מי? היכן המחלוקת?
    נורא קל לעמוד על הבלטה של האו"ם בלא לנקוט עמדה לכאורה, אך הלכה למעשה להעביר את המסר אותו אתה מעוניין להעביר באופן פסבדו-מתכחם ותחת מטריה של אוביקטיביות לכאורה.

  •   ודאי שכותבת המאמר שנויה במחלוקת. זה מה שמעניין במאמרים בעיתונות ובתגובות להם: ההתנצחות בין בעלי הדעות השונות  (לת) אורן
    • 13:36
    • 15.02.12

  •   פעולות התגמול (או לפחות חלקן) היו שנויות במחלוקת עוד כשבוצעו, ומי שלא יודע את זה מוטב שישתוק.  (לת) מתושלח
    • 09:57
    • 16.02.12

  •   לא שנויה בשום מחלוקת. מה ששנוי במחלוקת היא אסטרטגיית המיגון האינסופי. וראה, גם במבחן התוצאה אני צודק. משה
    • 10:04
    • 16.02.12

    פעולות התגמול לא שנויות במחלוקת בראשם של חכמים. ואכן, לעתים פיצוץ של כפר אחד או שניים מנע מלחמה של ערים חרבות ומלחמה אינסופית. ראו איפה יש טרור, פשע, עוני, סמים - בערים מהם לא גורשו הערבים. לוד, רמלה, עכו, יפו. לעומת זאת המיגון העצמי לדעת של יהודים היא התופעה השנויה במחלוקת. והיא גם נכשלה - יותר טילים, ליותר טווח.

  •   טרור נגד מי? לאחר קיביה כל פעולות התגמול היו כנגד בסיסי צבא או משטרה ערביות  (לת) ניר
    • 22:33
    • 17.02.12

03 Whitney Houston was 48, she was a great singer, what's the matter with Israelis  (לת) World B. Free
  • 05:19
  • 15.02.12

04 כן היא לא הייתה צנחנית היא הייתה, לפי העתונות, צרכנית (סמים). אדר
  • 05:28
  • 15.02.12

אין ספק שזה מעליב ומראה על שיטחיות. אבל כאשר בתחילה (עוד בימי הערוץ הבודד) כשחדשות בטלוויזיה נדחו בגלל משחקי כדור סל, כאשר תכניות ריאליטי, "ספורט", בישול ובידור מככבות בערוצי הטלוויזיה למה אפשר לצפות ? כנראה שרק לבואות ושיטיות המלווה בחוסר בושה של אלה שמפגינים זאת.

05 העיתונות צריכה להיות נושאת הדגל במלחמה בסמים כושית סמ-בה
  • 06:06
  • 15.02.12

ומקרה נוסף כזה של מוות ממנת יתר הוא הזדמנות לקמפיין נגד הסמים ונגד הצורכים אותם - במיוחד אנשים המהווים דוגמא ומודל לחיקוי. יש לעשות דה-לגיטימציה לאנשים אילו ולא לשבח ולרומם את פועלם (ובעצם - מה עשתה וויטני יוסטון עם מתת האל שקיבלה? האם ניצלה את מעמדה להביע דיעה מוסרית כלשהי? את עושרה למעשה חברתי כלשהו?). ריקנית שלקחה את הכסף והסתממה . בדרך גם קיבלה קצת מכות מבעלה. ממש מודל לחיקוי.

06 התקשורת לא שמלאנית?  (לת) יעל
  • 06:13
  • 15.02.12

07 אם דוידי היה שמאלן אין ספק שהיינו שומעים עליו יותר .....  (לת) רעמסס
  • 06:23
  • 15.02.12

08 שמאל < ציונות > ימין משה
  • 06:32
  • 15.02.12

אין מה לעשות, גברתי הכתבת, כמה שלא תתהפכי, ציונות יותר קרובה לימין שמשלב אהבת כל אדם עם אהבת המולדת וההעבר שלהם מאשר השמאל שמתהדר רק בחלק הראשון של המשפט

  •   אהבת האדם של הימין הודגמה באופן משכנע ביותר על ידי ברוך גולדשטיין  (לת) ישראלי
    • 15:16
    • 15.02.12

  •   אתה מתכוון לאהבת האדם היהודי שמסכים לדעותיך, ואליו בלבד. אחת
    • 16:27
    • 15.02.12

    הימין וגישתו הסלקטיבית. או שמא מגדירים אצלכם ״אדם״ באופן שונה מההגדרה ש(עדיין) רווחת כאן??

09 נו טוף, "מאמר" שלם שרק מאשר את טיעוני "ישראל שלי"...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:06
  • 15.02.12

10 מי שהתמחה ביללות על העולם האבוד... מודרניסט
  • 07:19
  • 15.02.12

אלה דוקא שרידי השמאל שלא מבינים למה כבר לא מעריצים את סטלין ואיפה שולה אלוני. אבל לא תחמיצי אפשרות לקשקש, אה?

11 לכותבת הנשגבת שמוליק
  • 07:23
  • 15.02.12

א. מה הקשר בין ויטני יוסטון לדוידי - זו זמרת בעלת קול נפלא, רעב בלתי נדלה לסקס וסמים והנ"ל השם ירחמו, חי כמו נזיר, היה לוחם בכל רמח איבריו ואיש הגשמה.
ב. אין שום קשר בין הז"לית הנ"לית לבין דוידי גם אם הוא היה איש שמאל קיצוני.
ג. נו באמת אבירמה, את משווה בין דניאל מיטראן חובבת שמפאן לבין דוידי האדם?
ד. אגב, קשישות נרגנת, שמעת אולי נפתח איזה חוג מקרמה בסביבה?

12 זה כבר התחיל מזמן, כשאצ"ל ולח"י הפכו לשווי ערך להגנה (זבוב ויתוש חורשים "עם" השור).  (לת) י.ישראלי
  • 07:27
  • 15.02.12

  •   קרא את "מי גרש את הבריטים" של פרופ' יוסף נדבה - המבוסס על מסמכים של הממשל הנריטי - ותדע מי היה השור ומי היה החמור (פעם 4 - צנזורעים)  (לת) הצופה (מצונזר מתמיד) The Observer
    • 10:25
    • 17.02.12

13 אבל הדור, אכן, הולך ופוחת, וחבל Kobi
  • 07:29
  • 15.02.12

מבלי להיכנס לסוגיה הקלושה והנדושה של ימין או שמאל, מצער, מצער מאוד, שגדל פה דור שלא יודע מי היה דוידי. נקודה.
איו הווה, ואין עתיד, בלי עבר. זה נכון לגבי יהדות, שמהווה את הקושן שלנו על ארץ ישראל ועל זכותינו להיות כאן (ושוב, בלי שום קשר לפוליטיקה של איפה, כמה ולמה). דוידי הוא איש שבאישיותו גילם את כל מה שפעם היה יפה ונשגב בארץ ישראל. דורות של אנשי עמל, של ספרא וסיפה, שבנו פה מדינה.
כל הורה שלא מנחיל לבנו ולבתו את המורשת של האנשים האלה, מגדל פה דור שעבורו בן גוריון הוא נמל תעופה ומנחם בגין הוא כביש בירושלים. חבל. חבל מאוד.

14 זה עידן "הסלבס והריאליטי" באותה מידה שהקצף משקף את המדמנה שמתחתיו. שפרי את איכות המים, כפי ש"ישראל שלי" מבקשים לעשות והקצף הדל יעלם מייד. ולך, אבירמה, לא ישאר אלא לבחור לאיזו זרימה את מעדיפה להשתייך. אינפיניטי
  • 07:33
  • 15.02.12

עושה רושם, על פי ההגיגים, שאת מעדיפה את המדמנה.

15 כתבה מכובדת, מאופקת, עניינית ובאה ממקומות טובים .  (לת) מזכיר המדינה
  • 07:38
  • 15.02.12

16 אבירמה גולן האמנם ידך לא רעדה ולבך לא פרפר בכתבך את דברי ההבל ורעות הרוח הללו? משה בודק
  • 08:00
  • 15.02.12

כיצדאינך מתבישת לבזות את דודי ז'ל ולשייכו לימין כביכול. בזכותו ובזכות שכמותו אנו חיים כיום

17 "ישראל שלי" הנו ארגון התומך במדינה דו-לאומית שתהפוך את ישראל לשלהם ולא לשלנו  (לת) איציק המרכז itzikhe@gmail.com
  • 08:05
  • 15.02.12

  •   יותר מכך, הם חותרים למדינה דו לאומית כשלאום אחד הוא עבד נרצע של הלאום האחר.  (לת) דו לאומית ואפרטהייד
    • 09:00
    • 15.02.12

  •   מידע שגוי. הכיוון של 'ישראל שלי' הפוך למה ש"איציק" כותב.  (לת) יעקב דדא
    • 09:58
    • 15.02.12

  •   אין ספק שאתה מתחזה, איציק מהמרכז אינו כותב שטויות או שקרים.  (לת) שונא שקרנים
    • 11:27
    • 15.02.12

  •   אולי אם תפסיק להתחזות בעשרות שמות יפסיקו להתחזות לך? מתעב שקרנים
    • 14:13
    • 15.02.12

    בתאריך 15/12/10 הוכח סופית שמגיב אחד משתמש בעשרות שמות. בכל בקר יש תגובות רבות של השמות הבאים: רעמסס, המטיף, מודרניסט, אלכס מהכרמל, איציק, אבי-נוש-חיפה, המסביר לצרכן, ק סוקר, אינפיניטי, ד"ר מקס רוט, קסנדרה, שמעון דיסקין, ץונמי, PRIMACUCU, ציוני, ד"ר חנה מרימונסקי, גודמן, רילד, דינה דאס_ברגר, מצ'לס, וירוסובסקי, דוד ועוד.
    הפלא ופלא באותו יום (15/12/10) , עד הצהריים (עד השעה 11:55), לא היה אפילו שם אחד מכל השמות הנ"ל. כנראה שמסיבה כלשהי (מחשב מקולקל, הופעה בבית-משפט, הפסקת חשמל, פגישה חשובה וכו') נמנע מאותו מגיב לשלוח את התגובות בשם השמות הנ"ל.
    מי שאינו בוחל לזייף עשרות שמות אינו בוחל לזייף גם עובדות. לכן קחו בערבון מוגבל את כל מה שהוא כותב.
    ולמערכת "הארץ" אנא שמרו בבקשה את כל כתובות ה IP של כל השמות הנ"ל למקרה ששמעון דיסקין שוב יתבע.
    להזכירכם שמעון דיסקין תבע אתכם על לשון הרע ונזרק מכל מדרגות בית-המשפט:
    http://www.law.co.il/media/computer-law/shimon_diskin.pdf

  •   נראה שיש באזורי לפחות שני איציקים אלוף פקמ"ז
    • 17:40
    • 15.02.12

    אני חייב איזה הגדלה של תקציב הביטחון כדי לבדוק את הנושא.

  •   לאלוף, יש את איציק מהמרכז ויש את המתחזים, מעניין למה מתחזה נאלץ להתחזות, הדבר לא מראה דווקא על עוצמה...  (לת) ליצן מרכזי
    • 21:10
    • 15.02.12

18 שתי נקודות נוספות למחשבה צר לו, אחי
  • 08:07
  • 15.02.12

א. הקצינים הבכירים מאד של צה"ל שנות ה 60 וה-70 אשר פשטו מדים התגלו בכל עליבות נפשם בקריירות החדשות שבחרו להם.

ב. הקצינים הבכירים מאד של צהה"ל שנות ה-2000 ואילך כאשר ישתחררו - שלא נדע. אלוהים שישמור.

  •   לכן צריך חוק שימנע קריירה מקצינים משתחררים לשלוש שנים, בהן ילמדו תכנית שאפשר לקרוא לה 'שיקום והכנה לאזרחות'. למעשה, כל משתחרר צה"ל צריך תכנית כזאת, אבל הקצינים שהיו שנים רבות יותר חלק מהמכונה, נזקקים לזמן שיקום ארוך יותר, שעד סיומו אסור שייגעו בדבר אזרחי!  (לת) ישראלי אמיתי
    • 09:57
    • 15.02.12

  •   שאלוהים ישמור עליך מהשטויות שאתה מפיץ !!!!  (לת) יחזקאל חלמיש
    • 10:14
    • 15.02.12

  •   משתמע מכך שלפרזיטים ומשתמשטים מגיע קידום מיוחד  (לת) אהוד
    • 21:32
    • 15.02.12

  •   ואולי משתמע מכך שלמושמטים מגיעה אפליה מתקנת, לטובת החברה, המדינה, וכן, גם העם היהודי כולו  (לת) יהודי
    • 12:01
    • 16.02.12

19 אבירמה, חבל לבזבז עליהם כלכך הרבה הסברים ואנרגיה.  (לת) דוידי
  • 08:14
  • 15.02.12

20 את חולה גיברת. לא חשוב מאיזה זוית, העיקר להכות בציונים.  (לת) רופא
  • 08:19
  • 15.02.12

  •   אתה חולה אדון. לא חשוב מאיזה זווית, העיקר להכול בכל מה שנושבת ממנו רוח אוניברסלית או הומנית.  (לת) רופאה
    • 07:11
    • 16.02.12

21 הארץ הוא עיתון השנוי במחלוקת בין היהודים ובין השמאלנים. אבל כשהוא ימות אף אחד לא יידע במה מדובר  (לת) אולי בעיתון של דניאל מיטראן ואבירמה גולן (מי זאת?)
  • 08:22
  • 15.02.12

22 ל-2 אמיר
  • 08:23
  • 15.02.12

פעולות התגמול היו שנויות במחלוקת אז וגם היום. המדיניות הייתה לפגוע במכוןן באזרחים ערבים בתגובה לפגיעה באזרחים ישראלים. אין ספק שזה שנוי במחלוקת ואין זו מדיניות ישראל כיום!

23 הציניות היא שהמקוננים על הידלדלות הידע מהימין מנהלים בו זמנית מלחמה באליטות שכוללות בין השאר את האקדמיה "השמאלנית". לכך נלווה המהלך של הצגת הדת היהודית כאופציה היחידה לרוחניות. (אבל גם כאן הולכים על הרובד השטחי והארצי ביותר של היהדות- המשיחיות החרד"לית)  (לת) ישי
  • 08:24
  • 15.02.12

  •   "האקדמיה השמאלנית" היא רק חלק קטן מהאקדמיה יחזקאל חלמיש
    • 10:19
    • 15.02.12

    ומתנקזת בעיקר בלימודי ההיסטוריה, פילוסופיה וסוציאליוגיה ובעיקר באוניברסיטאות תל אביב ובן גוריון. מעמדם דרך מסוף שנות ה-80 אבל פגעו בקרדיט של עצמם בשנות האינתיפאדה האחרונות וכעת בקשרים עם ארגוני שמאל קיצוני אנטישמי שדוגל בהחרמת ישראל. לא צריך להזכיר לך שכל מאמציהם נכשלים משום הבלתי סבירות על עמדתם. אין להם סיכוי, והאוניברסיטאות מתחילות לאזן ולרפא את המחלה שדבקה בהן, בעקבות משבר אחרון באוניברסיטת בן גוריון.

    צריך לציין שהרוב הישראל הוא שפוי ולא לוקח ברצינות את הפנטזיות המודרניסטיות של האנטי-ציונים האלה, ועל כך יש לברך!

  •   האקדמיה שמאלנית?!-איזה שקר. חלק מהפקולטות ל"מדעי" הרוח הפכו שמאלניות, בשיטה של חבר-מביא-חבר(שם את השערותיך אינך חייב-ובדרך כלל גם אינך יכול - להוכיח), ובהתאמה לכך, רמתם ירדה, והומלץ לסגור חלק מהן.  (לת) שלמה
    • 12:01
    • 15.02.12

  •   אם היית לוקח קורס אצל המרצים והמרצות שאתה משמיץ (אולי) היית מבין מהו מודרניזם. אם היית יודע את תולדות החוג להיסטוריה באוניברסיטת תל אביב, היית יודע שרבים מן המרצים בו שלפני שנות ה-80 היו מזוהים עם המפלגה הקומוניסטית. אם היית מקפיד לשים את המרכאות איפה שאני שמתי אותן אולי היית מבין שאני מסכים איתך בנקודה שרוב האקדמיה בארץ אינה מזוהה עם השמאל, וכן הלאה וכן הלאה וכן הלאה...  (לת) ישי
    • 13:42
    • 15.02.12

24 לישראל שלי זכות מלאה לא להשלים עם המצב שיצרה התקשורת הריקנית שניוונה את האנושות והביאה אותה ל"עידן הסלבס והריאליטי"  (לת) ד"ר גדעון ארליך
  • 08:46
  • 15.02.12

25 יפה כתבת  (לת) מירב
  • 08:54
  • 15.02.12

26 לא מוכרחים לטהר כל שרץ ולא מוכרחים להפוך את הקערה על פיה. מותר להודות באמת הקשה והמשפילה, וצריך גם לשנותה. חינוך הוא חתירה קדימה ולא הודאה מגוחכת בכשלון.  (לת) שירה לוינסקי
  • 09:04
  • 15.02.12

27 מה בדיוק מרגיז אותך?  (לת) אז מה את רוצה?
  • 09:13
  • 15.02.12

28 אני לא מבינה איך אתם פוגעים בזכרה של הזמרת הגדולה והנפלאה הזו דורין
  • 09:35
  • 15.02.12

זה פשוט קורע את הלב. אנשים, אין לכם נשמה?

29 התגובות הן אוטומאטיות. אם הימין טוען משהו, בעיני השמאל זה הזוי. אם השמאל דורש משהו, אזי בעיני הימין זה אנטיפטריוטי. דן לב פועם dlpoem@gmail.com
  • 09:53
  • 15.02.12

לכתוב מאמר בעיתון ובו כל מה שיש לך לומר על הרדידות והשטחיות בחברה, זה שככה זה, והנה גם הצרפתים הדגולים לא יודעים כלום, אז מי אנחנו שנדע, זה סוג של מאמר שלא היה נכתב אילו הטענה היתה שדליה רביקוביץ או ברוך קימרלניג הלכו לעולמם, וכמה כואב לדעת שהעקבות הענקיים שהותירו בחול נמחו בגל הראשון ששטף את החוף.
הטענה של הימין היא טענה רבת עוצמה גם אם הם נזכרו לטעון אותה על מפקד דגול בצה"ל (שנוי במחלוקת, הזדרזת להדגיש) ולא על משוררת חשובה או חוקר ענק (העובדה שהם שנויים במחלוקת רק מעצימה את אישיותם. הנרפים והנחבאים אל הכלים אינם עושים דבר ואינם נאבקים על דבר, ולכן אינם שנויים במחלוקת)
אבל, מכיוון שאנחנו כבר כותבים מאמר בעיתון (מה דחף אותך בכלל לכתוב מאמר מתנגח בנושא הזה, חוץ מימניותה של האכסניה בה פורסם המאמר?) אז כמובן שנלגלג על "התמים, ההזוי, הקשיש הנרגן שכואב את הבורות".
אוהו, כמה פתיחות ויכולת הקשבה יש בך!
אילו היה בימין, ולו גם קמצוץ מן הפתיחות וקבלת ה"אחר" שיש בשמאל, היה אפשר לפחות לנהל עימם שיחה.

30 האחד רצח נפשות, השניה עשתה טוב ל(כמה) נפשות.  (לת) ישראלי אמיתי
  • 09:53
  • 15.02.12

  •   ברוני הסמים הקולומביאנים והמבריחים המקסיקנים לדורותיהם מצדיעים לך, ישראלי אמיתי, על פעולת ההלבנה ועצימת העין לנוכח רצח העם הזוחל שהם מבצעים באוכלוסיית ארה"ב. אינפיניטי
    • 10:26
    • 15.02.12

    אם מחירה של המוסיקה השמיימית הוא כלכלת סמים, מוות בגיל צעיר, התאבדויות ופשע - יש לשקול מחדש את תועלתה. אמיתי כמוך - בטח ידע לעשות את החשבון.

  •   "ישראלי", מדוע אינך כותב בערבית ?  (לת) יוסף
    • 10:57
    • 15.02.12

  •   הדבר היחידי שאמיתי אצלך הוא הטמטום HMJE
    • 11:20
    • 15.02.12

    רק בזכות אהרון דוידי וחבריו אתה חי כאן ומרשה לעצמך ללכלך אנשים שהקריבו עבור המדינה כדי שאפסים כמוך יוכלו להאשים אותם ברציחות.

  •   דמגוג קטן, מה הקשר? אמרתי משהו על הסמים? אתה טוען שצריך לפסול את המוסיקה שלה בגלל שהיא עישנה סמים? אם כך, תפסול את רוב המוסיקה והאמנות שנעשו בעולם במאות האחרונות. ודרך אגב, כשמדברים על סמים, בוא נדבר גם על סם הלאומנות והפטריוטיות שמרעיל את החברה, ושהגעת ויטני יוסטון לדיון ההזוי הזה, היא מנזקיו הקטנים יותר  (לת) ישראלי אמיתי
    • 13:44
    • 15.02.12

  •   HMZE, על קיביה קראת פעם?  (לת) ישראלי אמיתי
    • 13:45
    • 15.02.12

  •   לאמיתי , לפי רמת הכתיבה שלך נראה שסמים דווקא מורידם את הרמה התרבותית או שכך אתה גם ללא סמים  (לת) אהוד
    • 21:39
    • 15.02.12

31 אין קשר, שמאל הוא שמאל המממ סליחה סמול  (לת) כוכבי
  • 09:57
  • 15.02.12

32 א' אם ישראל שלי מנסה לקדם את דעתם הבלעדית על הציונות זה לא תקין ב' כל הכתבה שלך לא לעיניין כי היא מראש מונעת להיות... נגד, נגד ישראל שלי. ולא מדברת לעיניין של איך ולמה אחד ממייסדי המדינה הזו שנתן את חייו וחיי חבריו כדי שכאן נוכל לצפות בסרטי וויטני יוסטון לא מוזכר ביום פטירתו. הבעיה היא לא שלא יודעים מי הוא ברחוב (יש הרבה גיבורים שלא זוכרים אותם במיוחד הצנועים שבהם) הבעיה היא סדר העדיפויות שלנו כאן הבעיה היא סולם הערכים המעוות של הציבור הישראלי הכללי הן הימני והן השמאלני החילוני והדתי כאחד ומה שנעשה ללוחם אהרון ז"ל זה פשוט מצער. צריך לעשות פה שינוי של סולם הערכים יותר ציונות אהבת האדם והארץ ופחות סלבס שלא מלמדים אותנו ערכים יותר מאשר פרסום ויופי. כן, מדור הרכילות באתר YNET הוא נוראי... זה מה שמעניין אותנו? מה קוטשר לבש אתמול ואיך נראית אנג'ולינה.... השינוי יבוא משני הכיוונים התקשורת תתן משלה ע"י הדגשה של מה שחשוב באמת ומערכות החינוך ואנחנו בתוך משפחותינו נתן משלנו.... בהצלחה לנו.  (לת) נדב
  • 10:01
  • 15.02.12

33 הנמקה רדודה ומעליבה ציבור אדיר; לא הבנתי אם אבירמה 'מצדיקה' את הכיסוי התקשרותי למותה של הזמרת הגויה [אגב, יש לי פוסטר שלה בחדרי], אבלי מתי עירנו כמו גם זקינינו ועניינו קודמים. לעורכים של היום אין טיפת הבנה ושום פרספקטיבה לגבי עיקר וטפל - גם עורכי החדשות ברדיו והטלוויזה. הטרוניה הייתה על דיס פרופורציה. אם נשים על כפות המאזניים את משקלם הסגולי והערכי של כל מעריצי גב' יוסטון מול מעריצי אהרון דוידי מעריצי הזמרת ישקלו גרם ומעריצי דוידי ישקלו 20 טון.  (לת) אלי מייזליש
  • 10:01
  • 15.02.12

34 תפקיד התקשורת להוביל את הקהל ולא להיות מובל אחריו. כמו שאת מעלה כתבות על מחסומים שלאף אחד לא אכפת מהם. משה
  • 10:10
  • 15.02.12

אבירמה גולן מיתממת ומחטיאה את הרבים. לו היתה התקשורת נייטראלית ומעלה לכותרות רק נושאים שלציבור יש בהם עניין, לא היינו שומעים על כל הערבים שעומדים במחסום, על איזה ערבי שמשפחתו הפסידה 20 מטר לטובת בניית כביש או ערבייה שסבא שלה הגיע ממצריים ולא נותנים לה להכנס לישראל. העיתונות השמאלנית מאדירה מקרי קצה כשזה נוח להם, לפי הפתגם "התקשורת יוצרת מציאות" ולא להיפך. רק כשמדובר בנושאים פרו ציוניים פתאום מתאים להם לדחוק לשוליים, להתעלם ולהיתלות בחוסר עניין לציבור. זוהי מניפולציה זולה, אנטי דמוקרטית ולא אתית. חרפה על ראשה וראש מעסיקיה.

35 כתבה מתפתלת ומתחמקת מהתמודדות מול המציאות יחזקאל חלמיש
  • 10:12
  • 15.02.12

הכותבת מסבירה רק למה העיתונות של היום מובלת ולא מובילה, מושפעת ולא משפיעה, חלשה ולא חזקה. הרי אף אחד לא שולל את ההנחה הדי מבוססת שהצעירים לא מכירים את דוידי (ואני משוכנע שישנו מיעוט גדול שלא מכיר אפילו את ד.ב. גוריון). אז מכאן נובע שהתקשורת צריכה ללכת שולל אחרי אותם חסרי דעת? הרי חסרון הדעת גדול בנושאים רבים ומגוונים, ומכאן שלפי קונספציה זאת התקשורת צריכה פשוט לשתוק. אבל בפועל אנחנו רואים שהעיתונות לא שותקת כלל, אלא בעניינים מסויימים. התקשורת שותקת בעניינים שלא משרתים את שולחיה, כמו להתייחס במקום בולט לדוידי ומורשתו, למרות שרוב העיתונאים לא מסכימים איתו. כאן נבחנת התקשורת אם היא מידתית והגונה, וכאן התקשורת שוב כשלה. קרוב לודאי מתוך הערכה מתבטלת, כאילו צריכים להאכיל את הקוראים והשומעים רק בקצפת הפופוליסטית.

כאן אני רוצה לציין לשבח את עיתון "הארץ" שיותר מכל עיתון אחר מרבה לפרסם כתבות ראויות בנושאי היסטוריה של עם ישראל וארץ ישראל. זה מאוד מפתיע שכן דווקא "הארץ" הוא כלי הביטוי האולטימטיבי של השמאל הפוסט-ציוני. בכל זאת העיתון נותן פתחון פה לשפויים מייצגים את הנרטיב הציוני.

36 אני מבין שאת רוצה למחוק את כל ההיסטוריה היהודית של מדינת ישראל הכל בשם האמריקנזציה שאנחנו חלק ממנה, אבל עדיין מדובר פה בבנאדם שבזכותו את יושבת וכותבת מה שכותבת היום בבית קפה ולא בבונקר. טיפה ריספקט לאנשים של פעם גם אם לא מגיע להם והם עשו דברים נוראיים כמו הקרב במיתלה ופעולות התגמול. הניסיון לטשטש כל דבר היסטורי על ידכם הוא ניסיון פסול.  (לת) איש שאכפת לו
  • 10:13
  • 15.02.12

37 ובכל זאת הפרסום שניתן לזמרת האמריקאית שמתה בתקשורת ה"רצינית" מוגזם למדי  (לת) קצת הגזימו
  • 10:24
  • 15.02.12

38 אני קשישה נרגנת. איזה כף אבירמה גולן
  • 10:28
  • 15.02.12

מודה ועוזב ירוחם

39 העיקר שוויטני יוסטון הייתה "אדם ואמן", וגם לנו מותר להתאבל עליה. דמעה. ועוד דמעה. בובי בראון
  • 10:29
  • 15.02.12

אחד מטורי הדעה המתנשאים שקראתי.
גולן למעשה טוענת את הטענה הבאה: רק לאליטה השמאלנית מותר לבקר את תרבות האח הגדול השטחית. כי כש"ישראל היום" עושה את זה, אז הוא סתם מיליטריסט אנכרוניסטי.

40 מעל לכל, בעיקר מעציבה תהום הבורות ההולכת ומעמיקה.  (לת) אסף
  • 10:30
  • 15.02.12

41 הוכחה מצויינת אפרים
  • 10:48
  • 15.02.12

אין לי מושג מי הארגון נגדו כותבת הגב' גולן אבל בדבריה היא מוכיחה בפשטות את טענותיו ואת הצורך בארגונים עם אג'נדה כמו שלהם.

42 את שירתה של יוסטון ישמעו בעוד 50 שנה ,,ומי זה הייה השני ?!  (לת) ליצן החצר
  • 11:08
  • 15.02.12

  •   השני הוא סתם אחד, פראייר, שבזכותו אתה חי פה ויכול לשמוע מוזיקה מתי שמתחשק לך.  (לת) ניר
    • 12:07
    • 15.02.12

  •   כ"אמן מבצע" אך לא יוצר, בעלת מנעד קולי מרשים וראות ברזל, תישכח וויטני תוך שנים ספורות. לולא מותה הרומנטי איש לא היה מזכיר אותה גם היום. דוידי, גיבורנו, יירשם בספר הימים של מקימי מדינת ישראל, קצת אחרי טרומפלדור.  (לת) מצ'לס
    • 12:20
    • 15.02.12

  •   למה ? למה לגנוב את המותג העלוב שלי ? ויטני זה יותר יפה.  (לת) ליצן החצר המקורי
    • 10:43
    • 16.02.12

  •   השני היה סתם אחד, פראייר, ש"בזכותו" גם יש די הרבה אנשים קרוסלה
    • 13:01
    • 16.02.12

    שלא חיים כאן היום ולא יוכלו עוד לשמוע מוסיקה לעולם. לא הם ולא הילדים והנכדים שלא נולדו להם.

43 הנה ציטוט מדוייק... אלון
  • 11:12
  • 15.02.12

זה מה שכתבו בידיעה של "ישראל שלי":
"זה לא נובע מ"שמאלנות". זה נובע מרדיפת הרייטינג של התקשורת. מהרדידות. מהנתק ממורשת ישראל. רק אם אנו, הקהל, נצביע ברגליים ונפסיק לצרוך תקשורת שכזו, יחל השינוי המיוחל."
והנה מה שאבירמה גולן הבינה:
"ומכיוון שהם מעוניינים לשכנע שהתעלמות התקשורת מגיבורי הימין מקורה בקונספירציה"...
מעניין למה....
ולגבי דבר אחד הם צודקים: העיתונות בארץ ברמה נמוכה מאוד... גם עיתון הארץ התדרדר...

44 ובל נשכח את גבורתו בפעולת קיביה  (לת) ציוני גאה
  • 11:32
  • 15.02.12

45 וואי ויטני יוסטון נפטרה? האיש הקטן
  • 11:32
  • 15.02.12

לא שמתי לב - הייתי שקוע במערבולת רגשית על הריסת שלושה בתים במאחז "ריח זיעה" באותו יום. ברור שכוחות הביטחון ניצלו את מותה של יוסטון כדי לתפוס את המאחזיונרים המסכנים בהפתעה!

  •   נפטרה She was a speedballer RR
    • 13:26
    • 15.02.12

    מאיזה עול מצוות בדיוק? במחשבה שניה יתכן ואתה מתכוון לשבע מצוות בני נח.

    ווטני התחתנה רע! עדיף למות כבתולה זקנה מאשר להתחתן ורע ולהפוך לאישה מוכה שמוצאת נחמה בטיפה המרה והסמים.
    היה לה קול שמימי! הפסקול של Bodyguard היה לא מהעולם הזה! כאב לב אמיתי.

  •   מעולה :-)  (לת) ירון
    • 14:37
    • 15.02.12

46 כמי שהגישה בעבר את מבט נשי? תסלחי לי מפאת גילי הצעיר-אני בת 34 וגם כך הזיכרון התרבותי, ספרותי ובעיקר העיתונאי של ארץ ישראל הוא יוצא דופן לבני גילי. שלי
  • 11:45
  • 15.02.12

אני בהחלט מצפה שתביני!!! כיצד בחורה כשרונית ויפה באותה המידה. מדהימה- כאילו מלאכי שרת ירדו ונגעו בה. הוחרבו חייה כליל,מעבר לתעשיית הכסף והפופ הטראשית בארה"ב...משום שהיא אישה "שפחדה פחד מוות" להיות לבד, לא להינשא וישמרה האל -לא ללדת. בנוגע לקריירה המפוספסת שלה. בניגוד לשירלי מקליין שהודתה לא אחת ברוב חוצות שהיא הייתה מזדנבת ומעין קמע(בעיקר מיני) של סמי דיוויס ופרנק סינטרה.ויטני יוסטון היתה הפרנק סינטרה הבא. בגלל שק אשפה היא פיספסה את הרכבת הפלאית. ועל כך ,אנו הנשים מבכות אותה.

47 חוקי הדיון במאה ה 21 א. אברהם זיתון
  • 11:50
  • 15.02.12

זה כבר הופך לטקס קבוע , בכל הבעת עמדה בנושא מדעי , פילוסופי , מטרולוגי וכו וכו - קודם כל הטוען חייב להראות את דגלו ״שמאל או ימין ״ . מדוע אי אפשר להשאיר זאת רק לדיונים המדיניים -בטחוניים ? השיח בין יד ימין ליד שמאל לאחרונה , מתחיל לעורר חשיבה שרק לגדועי ידיים נשאר ... ראש בריא!

48 מילה אחת אומרת הכל יעקב
  • 12:00
  • 15.02.12

גברת גולן ברגע שכתבת את שמו של תא"ל אהרון דודי ללא הוספת המילה ז"ל מצביעה על צביעותך כי שמדברים על אדם שנפטר בישראל וביהדות מוסיפים את המילה ז"ל מילה שאומרת הכל בושה לשמאלנים שמעדיפים את התרבות המערבית על גיבור ישראל תת אלוף אהרון דודי זכרונו לברכה

49 מאמר שהוא משב מרענן של אויר נקי וצלול. עטלף מצוי
  • 12:09
  • 15.02.12

בהבדל מהכותבת, אני מתקשה להתייחס ברצינות לארגונים כמו "ישראל שלי", לא כל שכן טורח לנסח ביני לביני את עמדתי למשמע הבליהם.

אבל במחשבה שניה ייתכן שאני הוא זה שטועה, וצודקת אבירמה על שהיא נותנת את מלוא החשיבות והיחס גם לפרסומים קטנים ומגוחכים של ארגון כמו "ישראל שלי". כי ארגון קיקיוני מגוחך אחד ניתן אולי לפטור בגיחוך ובהתעלמות. אבל כשיש מספר עשרות או מאות כאלו שפועלים מתחת לפני השטח התודעתי הישראלי כמו קן נמלים רוחש, כמו פני הדברים כיום, נוצר אפקט קומולטיבי שהוא מסוכן ומאיים ביותר.

דומה שאי שם בהתנחלויות ומאחזי יו"ש ניסחו פאראפרזה על העקרון המזוהה עם גבלס ("אם חוזרים על שקר מספיק פעמים, אזי בתודעת הבריות הוא נהפך לאמת"), ושיכללו אותה להקיף גם טרמינולוגיה וסדר-יום, בבחינת "אם חוזרים על טרמינולוגיה וסדר-יום מעוותי-מציאות מספיק פעמים, אזי בתודעת הבריות תשתרש אותה תפיסת-מציאות".

זוהי גם התשובה לתמיהה שעולה אצל הרבה מקוראי 'הארץ' הותיקים - מה עושים להם ימנים ושאר בעלי אג'נדות משיחיות-פשיסטיות שעות על שעות - למעשה כל היום - באתר 'הארץ' הליברלי, החילוני, הקוסמופוליטי, הפתוח ורעב אל האחר? מה להם שהם מזנקים על כל ידיעה, קטנה כגדולה, קלת-דעת כחמורת-סבר, ומפציצים את התגובות בלהג הפשיסטי-בדלני המתלהם שלהם?
התשובה היא שמתנהלת מתקפה שקטה על תודעת הציבור, שבה הימין המתנחלי-משיחי פועל בשיטתיות ומשיג הישגים. טוקבקים זה כלי אחד, ניוזלטרים כמו שמקבלת גולן פעם בשבוע הם כלי אחר.

ומכאן שהרצינות בה לוקחת אבירמה גולן את הארגונים האלו, וטורחת בניסוח תשובה להבלי תעמולתם - היא מבורכת וחשובה.

  •   בלה בלה בלה, בלה. בלה בלה בלה בלה בלה. בלה בלה בלה...
    • 19:21
    • 15.02.12

    קח קצת לוגיקה למערה- גוש הימין שווה 65 מנדטים לכל הפחות. מעט יותר מחצי מבעלי זכות הבחירה במדינת ישראל (ההנחה שלי - כ 2,000,000 איש בהתחשב במספר האזרחים במדינה תוך קיזוז שליש, שאינם בגיל ההצבעה ובהתחשב באחוז המצביעים בבחירות). ביהודה ושומרון חיים כ 400,000 יהודים אותם אתה מגדיר מתנחלים. ועוד 1,600,000 הם... העם? אז תחליף את העם. אין מלחמה על תודעת הציבור, חביבי, מהסיבה הפשוטה- האמת מנצחת בסופו של דבר, ומי שמכפיש פעם אחר פעם את כל מי שדעתו שונה (זה אתה , חביבי) סופו להמאיס עצמו. תמשיך לשבת במערה התל אביבית שלך, בבית הקפה ובבר, ותדמיין שאתה יותר טוב מהעם. אחרי זה אל תתפלא מדוע העם מואס בך ובשכמותך.

  •   הוא שאמרתי. התעמולה היודונאצית, שאתה דוגמא טובה להתגלמותה, היא מסוכנת מאין כמוה, בדיוק כמו זו של אבותיכם הרוחניים בגרמניה של תחילת שנות השלושים. עטלף מצוי
    • 21:09
    • 15.02.12

    כל הטיעונים שלך נוסח "הרוב חושב ככה ולכן זה נכון" מתאימים גם לגרמניה של שנות שלושים המאוחרות, ויסלחו לי אותם גרמנים על ההשוואה לימנונים ההזויים ולמיתנחבלים הפשיסטים בישראל.

    ובאמת, נראה שבקרוב תשלימו את שטיפת המוח וההסתה של של ההמונים, ואלה יתבעו מהמנהיג פייגלין/בן-גביר/מודרניסט את האנשלוס הגדול של יו"ש תחילה, ואח"כ של שטחי עבר הירדן המזרחי.

  •   לאידיוט המצוי , מהיכן אתה דג את הרפש הזה?  (לת) אהוד
    • 21:41
    • 15.02.12

50 אבל גם צימחונית היא לא היתה  (לת) כרובי
  • 12:15
  • 15.02.12

  •   זה נכון, צימחונית היא לא היתה מלך גזר
    • 14:20
    • 15.02.12

    אבל גם בצמחים היא נתנה את עינה, אם אתה מבין למה אני מתכוון. בילינו ביחד ימים (יותר נכון לילות) סוערים במחלקת שאר הירקות, אבל זה כבר סיפור לפסח.

51 לא צנחנית, אבל גם לא דמות מופת אוהד יוסטון
  • 12:27
  • 15.02.12

יש בהחלט משהו בדברייך, גב' גולן, על "אינדוקטרינציה של הזיכרון הקולקטיבי". אבל יש גם משהו ב"דרישה", או הציפייה (לא אומר "תקוה", כי זו כבר מלה פוליטית), שגם הדור הצעיר יותר יזכור את אלו שתרמו לבניית ההוויה והקיום שלנו כאן. גם אם חלק מפעולותיהם היה שנוי במחלוקת (לא דוידי החליט על מדיניות פעולות התגמול, אלא הממשלה. הוא היה רק קצין בצבא, והרי לא רצית שהוא יקום נגד הדרג המדיני גם אם אינו מסכים למדיניות, כל עוד איננה בלתי-חוקית-בעליל).
העניין עם וויטני יוסטון/איימי וויינהאוס וכדומה, הוא שאף אחד בישראל לא באמת "מתאבל" עליהן, אלא, אולי (וגם זה בספק גדול) - מצטער על כך שהן לא ימשיכו לבדר אותו/ה. הרי הן אינן באמת בנות אנוש. הן דימוי פלקטי עם צ'יפ ווקאלי בתוכן, מוצלח יותר או פחות.
לעומתן, אהרן דוידי (רק לשם הדוגמא) הוא אמנם דימוי וסמל, אבל גם אדם "אמיתי" ונגיש. לדוגמא: לו הייתי רוצה לראיין את דוידי בחייו, אני מניח שלא הייתי מתקשה להיפגש עמו. מה הסיכוי שהייתי מצליח להתקרב אפילו לטווח ראייה אל האייקון שנקרא וויטני יוסטון?

  •   מר אוהד יוסטון, נראה שאין לך דבר חשוב לעשות, ואולי גם לב אין לך - בוחן כליות ולב - אף אחד לא מתאבל עליהן... אלא, אולי... לך תעשה תואר, בטלן.  (לת) ששון
    • 17:42
    • 15.02.12

52 למה לענות בכלל לאפסים האלה. אבירמה גולן צאי מההתרפסות.  (לת) חלאס לעמדה המתנצלת
  • 12:27
  • 15.02.12

53 דווידי נטה לימין הקיצוני? אוי א-ברוך!  (לת) אמסטל
  • 12:37
  • 15.02.12

54 TARBUT CHILONIT ALUVA  (לת) reb
  • 13:30
  • 15.02.12

55 ותודה רבה לאבירמה גולן אכן יש כאן נסיון לדמוניזציה של השמאל השפוי בארץ,וויטני היתה זמרת ענקית.  (לת) איתי
  • 14:52
  • 15.02.12

56 דוידי כקמילו סן פאוגו הגיבור העממי ויוסטון שפ
  • 16:50
  • 15.02.12

בהשוואה למרלין מונרו אחת הנשים הסקסיות בתבל. ושניהם סיפור עצוב. כתבה מעניינת

57 חץ שחור אחת
  • 17:02
  • 15.02.12

ואולי תחכימי אותנו, הבורים, מה זה "חץ שחור"?

58 וויטני לא היתה צנחנית, ועזית לא היתה כלבה  (לת) גבירה אולמן
  • 17:56
  • 15.02.12

59 לאבירמה ה"קוסמופוליטית""הנאורה",אנחנו לא בצרפת,למה רק הימין קיצוני?גם קיומנו כאן שנוי במחלוקת ,למה להעלות טיעונים רדודים במטרה להגן על תשקורת מוטית ולתרץ נבזות.  (לת) דנידוש
  • 17:58
  • 15.02.12

60 אבירמה, איפה הגילוי הנאות שגם את כוכבת רוק?  (לת) פנקס הקטן
  • 18:31
  • 15.02.12

61 ימין ושמאל צבי
  • 19:12
  • 15.02.12

לימין יש זכות לנכס לעצמו את אהרון דוידי ז״ל בדיוק כמו לשמאל אשר ״אימץ אל חיקו״ את יצחק רבין ומשה דיין ז״ל שהיו רחוקים מהשמאל תק על תק

62 Avirama, great post! your description of this sad reality is so astute and accurate!  (לת) Sigal
  • 19:35
  • 15.02.12

63 את מוסיפה היתממות על היתממות פנינה
  • 19:48
  • 15.02.12

את כותבת במדיום תקשורתי, אבל מאמצת עמדה שאומרת "למרות שאני משתמשת בזה, אני לא מבינה איך זה עובד". מוות של איש מבוגר, ודי צפוי,בן 84, לעולם לא יתפוס כותרת כמו מוות לא צפוי ופתאומי של אישה בת 48. תוסיפי לזה את העובדה שוויטני יוסטון, מה לעשות, הייתה אמריקאית. ובתור שכזו עומדים לשירותה, גם בשעת מותה כלי תקשורת חזקים הרבה יותר, עם יכולת תפוצה והשפעה רחבה יותר. אני רק לא מבינה משהו אחד, למה אם אני לא מגלה בקיאות מופתית בכל שם של אדם שנטע אי פעם עץ בארץ, הקים חירבה בגליל, פלוגה, וכמובן הסתער לבדו ובכוחות עצמו על חילות האויב- זה אומר שיש לי חור בהשכלה או שהאתוס הציוני שלי מוטה ופגום? בקיצור את אומרת שאת תגידי לנו מה חשוב ושלא נתבלבל. מדינת אבירמה.

64 ...אבל היא היתה צוללנית (סליחה, הייתי חייב)  (לת) גיא
  • 23:15
  • 15.02.12

65 אז מה את אומרת בעצם אהה, כלום
  • 00:22
  • 16.02.12

אבל מה שחשוב: שכר כותבים על 3000 מילה בדואר אליך

66 אבירמה, הטורים שלך תמיד מבדרים, ולא מהסיבות הנכונות  (לת) כתיבה בדיחה
  • 03:14
  • 16.02.12

67 הפטריוטיזם היה וממשיך להיות ,ביתר שאת, בישראל מפלטו של הנבל. אבל..... אורי יעקב
  • 07:57
  • 16.02.12

גם לסמול תרומה להצלחת הנבלים. שנים שהשמאל מתרחק מהציבור בשיח כושל , מרוחק מתנשא, בלתי מתחשב ובכך מפקיר את מוחו של הציבור להבלי הנבלים, לאותם "פטריוטים" של אמונתם שררה, חמס ושוד. הארץ והשמאל נכשלו בהעברת המסר המדיני. דה - מרקר אומנם הצליח בחברתי, אבל עדיין דיין לא קיבל את הקרדיט הציבורי בגלל המעטפת של הארץ. חבל שני עתונים טובים.

68 לכולם יש אג׳נדה עייפות החומר
  • 09:05
  • 16.02.12

מת דיוידי ומתה גם יוסטון. יהי זכרם ברוך. איך גם העבדות הללו הצליחו להפוך למאבק של הימין בשמאל? וההיפך-לפני שכל האג׳נדיונרים מתנפלים עלי. אולי תרגעו כבר?

  •   לי אין אג'נדה, אבל אני מנסה לעשות מיליונים מבקבוקי פלסטיק שוקי
    • 12:12
    • 16.02.12

    אני רוצה להשיט על הכינרת את הרפסודה הגדולה ביותר שנבנתה מבקבוקי ליטר וחצי.

69 הניסיון לעורר פרובוקציה כל כך שקוף!!! נו, רשמנו
  • 10:54
  • 16.02.12

נראה לי שאני קורא המלצה על איזו תערוכת אומנות.
כיצד אפשר בלי משהו קונטרוברסיאלי.
אבל חסר לי משהו, אולי ציתות משיר של וויטני יוסטון.
אם כבר קונטרוברסיאליות, אפשר גם בצד ה"אומנותי" לא?
אה, שכחתי, לא רצוי להרגיז את הברנז'ה!

70 American trash and and Iraeli neo Historian alibaba
  • 11:56
  • 16.02.12

Whitney Houston had a good voice but no real
personality as an artist. Compare her with Aretha Franklin or Ella Fitzgerald. Like all else in the post 70s states, trash is confused with culture. Israeli neo Histrians are seeking to undo the work of Davidi and the fathers of the state of Israel. Even if in his early or later years he leaned to the right to characterise his and his comrades legacy as right wing is a travesty. Every peace seeking Israeli knows that while one hand must extend an olive branch, the other hand must hold tight to a sword. A lesson lost on Avirama. A nice lady nevertheless. Just a bit misguided. If she understood the reality she would have understood that for her message to get across she has to present a balanced picture and not let her political opponents a hold on the myths of the nation, that were created in the first place under the leadership of her own political camp.

71 וויטני יוסטון שרה יפה ושימחה ועוררה השראה באנשים. קרוסלה
  • 12:40
  • 16.02.12

לכן היא יותר ראויה להיזכר ממישהו שהרג אנשים.
גם אם הם היו אוייבים וזה היה לטובת המדינה.

72 בבקשה להתעלם מהתגובה האחרונה שי
  • 14:05
  • 16.02.12

לא קראתי את המאמר עד הסוף

73 יחידה 101 היתה ארגון טרור לכל דבר!  (לת) יוסי
  • 15:57
  • 16.02.12

74 דוידי היה צנוע וגם מותו אופיין בצניעות, יוסטון הייתה מפורסמת וכך גם מותה גרין
  • 20:33
  • 16.02.12

כל הויכוח של אבירמה עם "ישראל שלי" לא מובן לי, במיוחד, כי אף פעם לא שמעתי על הארגון הזה. אם יש לה טענות לאנשים אלה, אז למה היא צריכה לפרסם אותם? ובכלל, איך כל זה שייך לתקשורת?הרי התקשורת התייחסה לכל אחד מהם כפי שהתבקש, וכפי שתי הדמויות האלה חיו את חייהם. בקיצור:כל הכתבה נראית לי קצת מיותרת.

75 החליפיאת שמך רמה וגולן הם שטחים כבושים.  (לת) הלאה הכיבוש
  • 21:08
  • 16.02.12

76 כמה ניפוח שכל על איזה מייל זניח שקיבלת במייל. כאילו לכל הפחות קיבלת מייל מזוכה פרס נובל.  (לת) יבגני בוסקילה
  • 02:04
  • 17.02.12

77 מה הקטע הזה לרמוס כל מה שערכי וציוני? לא ימני בעליל
  • 12:26
  • 17.02.12

יכולים לחיות בלי וויטני יוסטון,אבל ללא אנשים כמו דוידי,היינו מזמן שותים מי ים

78 אחד מהאפיונים של גוף פשיסטי היא שהוא רואה בו בלבד את מרכז העולם, כאשר כל היתר אמורים אך לחוג מסביבו  (לת) נפתלי אור-נר
  • 23:54
  • 17.02.12