המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

חוק לפיד 3

ייתכן שבסוף מערכת הבחירות יתברר, שהנשק היעיל ביותר בארסנל של יאיר לפיד הוא דווקא חבר הכנסת מהליכוד יריב לוין.

לוין, יוזם "חוק יאיר לפיד 2", שאושר השבוע בקריאה טרומית, הולך וקונה לעצמו מעמד של דמות מרכזית בכל יוזמות החקיקה המכונות "הגל העכור" ועניינן הגבלת הדמוקרטיה.

גם בלי להתעמק בהצעת החוק, די בשמות השרים שהתנגדו לו - דן מרידור, בני בגין ומיכאל איתן, הדמוקרטים של ממשלת הליכוד - כדי להבין, שמדובר שוב בהצעת חוק בלתי דמוקרטית.

אמור לי מי אויבך ואומר לך מי אתה, יאמר לעצמו הבוחר החובב דמוקרטיה. ואם לוין מפחד כל כך מלפיד, לא ייתכן שלפיד גרוע כל כך, כנראה בכל זאת יש בו משהו. מה גם, שלפיד ככל הידוע הוא האדם היחיד שהודעתו על כוונתו להתמודד בבחירות גרמה להמצאת שני חוקים שנועדו לבלום אותו - חוק יאיר לפיד 1, שלא אושר, ועכשיו חוק יאיר לפיד 2.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

כמובן, יש סיכוי שהניסיונות השקופים להגביל את יכולתו להתמודד בבחירות יובילו לתוצאה ההפוכה מהרצויה. הם מאשרים את הטענות של לפיד, על כך שאנשים שנכשלו וסולקו בבחירות על ידי הציבור, כמו בנימין נתניהו ואהוד ברק, מנסים בכוח למנוע כניסה של כוחות חדשים לפוליטיקה. אבל הסכנה הגדולה עוד יותר היא, שניסיונות אלה יעניקו ללפיד בדיוק את מה שחסר לו: הילת המתאגרף, הטוב נגד הרעים, דוד מול הגולייתים.

לכן אנחת הרווחה של לוין ותשעת השרים שתמכו בהצעת החוק - מוקדמת מדי. שהרי אין די בחוק יאיר לפיד 2 כדי לחסום את לפיד, שמסוגל בקלי קלות להקים מפלגה ועוד עלול לגייס אליה כמה אנשים אטרקטיבים לא פחות מחבר הכנסת לוין, או אפילו כמו השרים יעקב מרגי, משולם נהרי, דניאל הרשקוביץ, יובל שטייניץ, לימור לבנת ושרים אחרים שתמכו בהצעה.

אל מול הסכנה הנשקפת מצד לפיד צריך להיות יותר ספציפיים. יש ליזום את חוק יאיר לפיד 3, שיאסור את ההתמודדות בבחירות על:

1. אדם שיש לו בן ששמו יואב והוא איננו ראש ממשלה מכהן. 2. אדם שהאנגלית שבפיו מושלמת, אף שהוריו לא ירדו מן הארץ. 3. אדם היודע להתנסח ברהיטות, אלא אם כן הוא ראש הממשלה המכהן. 4. אדם שכתב ספרים שאינם קשורים למלחמה בטרור. 5. אדם שתהילתו ניזונה בין היתר מהיותו קרוב משפחה מדרגה ראשונה של אישיות מפורסמת, אלא אם כן אותה אישיות היא יוני נתניהו ז"ל. 6. אדם שלא רק יודע להופיע בטלוויזיה טוב יותר מראש הממשלה המכהן, אלא היה איש הטלוויזיה הפופולרי ביותר.7 . אדם שכתב 11 ספרים, כמה שירים ובהם "אהובת הספן" ו"גרה בשינקין", שיחק בסרטים, כתב סדרת טלוויזיה, הוא בעל טור ב"ידיעות אחרונות", אוהב לשיר בציבור, פירסם בנק, אנשים משלמים כסף כדי לבוא למופע שבו הוא מדבר על פוליטיקה, והוא מעדיף חולצות שחורות. 8. אדם שאשתו מסתדרת עם עוזרות הבית שלה, היא צלמת בהכשרתה, סופרת שכתבה שני ספרים, יש לה טור במקומון, המוכיח שהיא גם יודעת לבשל ובנוסף לכל היא גם יפהפייה. 9. אדם שהפסיק לעשן סיגרים. 10. אדם שיש לו חברים.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 סחתיין נרי, יש לך חברים חדשים. רון
  • 02:59
  • 02.03.12

כתבת שפשוט לקנא. גם את מנגבת חומוס עם הלפידים. איזה מקסימים הם, אה? משהו. יודעים לפרגן לא כמו השמאלנים הקיצוניים והאקדמאים הנפוחים. לא מבלבלים במוח על זכויות האדם. חבר׳ה פרקטיים שמבינים שקודם כל צריך לדעת איפה הכסף. ימותו הקנאים.

02 נרי, מעולה  (לת) יואב
  • 03:44
  • 02.03.12

03 שכחת? אדם שלא שאל "איפה הכסף"?  (לת) משה א
  • 05:16
  • 02.03.12

04 הם רוצים סביבם רק עצים זקופי קומה ששורשיהם בשמאל וצמרתם בימין הקיצוני כמו בוגי (רא"ל מיל.) וההוא שקיבל את מנכ"לות מפעל הפיס כפרס ניחומים ובסיס שיגור  (לת) הגילדאים עושים שרירים
  • 06:37
  • 02.03.12

05 אהבתי  (לת) עופר
  • 06:41
  • 02.03.12

06 מדהים! דן
  • 07:00
  • 02.03.12

הגב' מונה את רשימת "הישגיו" של זרזיר מותניים שחושב שקופרניקוס הוא בן דודו של אפלטון ושאת החוקה האמריקאית כתב אדאמס... איש דל, ממורכז עד אימה, מזכיר את נתניהו במידת הזיוף והריקנות, אדם ללא תכונות וחשוב מכל, כתבן קטן מאד ואם כתב 11 ספרים הרי יכול להגיש מועמדות לד"ר לגרפומניה ואוניברסיטת בר אילן תשמח להעניק את התואר בכל שעה רק לא בשבת. עד לאן מדרדר עיתון הארץ שעורך המדור אפשר טקסט כה שקוף, כה מוטה; אין רע בהטיה, רע שהיא כה שקופה ופרימיטיבית. ולעצם העניין, יריב לוין, יצור דוחה שלעצמו, הגיש בפעם היחידה בחייו הצעת חוק מתקבלת על הדעת וצודקת, במובן זה יאיר לפיד אכן השיג את שאחרים לא הצליחו!

  •   לדן, קבל לייק גדול על תגובתך.  (לת) לפיד הוא אפס
    • 14:33
    • 02.03.12

  •   לזה שמגדיר את לפיד אפס: מה בדיוק אתה עשית בחייך העלובים חוץ מלכתוב טוקבקים?  (לת) מגחך
    • 17:55
    • 02.03.12

  •   אני מוכנה להתערב אתך שרוב חברי הכנסת לא יודעים מי היה קופרניקוס לדן
    • 19:45
    • 02.03.12

    האם קריטריון להבחרות לכנסת הוא הצלחה בחידון טריוויה? אולי תנסה להסביר בהגיון מדוע אלי ישי, אנסטסיה או מירי רגב מקומם בכנסת ואילו יאיר לפיד פסול. אין צורך לתמוך בדעותיו של לפיד (שאפילו איני יודעת מה הן) כדי לקבל גועל נפש ממסע ההכפשה והדה לגיטימציה המתנהל נגדו.

  •   מדהימה השנאה שלך שלומית
    • 22:40
    • 02.03.12

    כמה שנאה וצרות-עין יש בדבריך. עצוב, עצוב מאוד. זה כל-כך אנטי-דמוקרטי וכה חסר-כבוד דרך התבטאותך. נורא.
    חבל, חבל מאוד

  •   מי שמך ? מאין העוינות הזו?גרפומן? הלווו....הגזמת  (לת) ענת
    • 22:42
    • 02.03.12

  •   מאיפה הרעל הזה?מה כל כך לייק בתגובה חנפנית זו?  (לת) --
    • 22:43
    • 02.03.12

  •   לפיד תאר באחד מהמאמרים שלו כיצד הוא יוצא לאתונה ופוגש שם דן ידין עמו
    • 23:35
    • 02.03.12

    את סוקרטס ואת קופרניקוס ומשוחח איתם על פילוסופיה
    הפער בין היומרה של לפיד והבורות שלו מציג אותו באור מגוחך

  •   על פי מה שפרסם, יכולותיו הספרותיות של לפיד כל כך נמוכות, שיש מקום לראות בו גרפומן. זו לא הגזמה, גם אם את חולקת על כך, וזו גם לא עוינות.  (לת) לענת
    • 00:06
    • 03.03.12

  •   פספסת את הפואנטה ובגדול גיא מתל אביב
    • 13:32
    • 03.03.12

    השאלה היא לא אם יאיר לפי ראוי להיבחור או לא - מי שלא תומך בו מכל סיבה שלא תהיה חופשי שלא להצביע עבורו. השאלה היא האם הוא זכאי להעמיד את עצמו לבחירה והאם יש לאפשר לאלו שכן תומכים בו להצביע בעבורו. זו הבעייתיות בכל הצעות החוק של יריב לוין, שהוא מנסה להגביל זכויות יסוד אלו. בכך הוא פועל באופן אנטי-דמוקרטי מובהק, ציני, פחדני ונכלולי.

  •   לא בחידון מדובר אלא בכתיבתו! דן
    • 14:43
    • 03.03.12

    דברי הבורות לקוחים הישר מכתיבתו ולא מחידון טריוויה. אם זהו סוג האנשים שאת רוצה בכנסת יבושם לך. כנראה שהחברה שלנו הגיעה לשאול תחתיות אם אלה הם כותביה! כך או כך, יאה לך הלפיד הזה; פני הדור כפני הכלב.

  •   שנאה? לא, סתם בוז דן
    • 14:47
    • 03.03.12

    שנאה? קשה לשנוא מי שאין לו תכונות. צרות עין? למה? מה רע בביקורת? אדם רוצה לרוץ לכנסת, מציג את עצמו לציבור ככותב נאור כאשר קריאה מרפרפת "בכתביו" מגלה בור ועם הארץ מה רע בביקורת? או שלבקר את יאיר היקר אסור בהחלט. כנראה שלבורים שי ברית סודית כזו...

  •   ? קסנדרה
    • 16:49
    • 03.03.12

    בן דודו שלאפלטון? בן דורו של אפלטון? אתה באמת מאמין שיש הרבה ח"כ שנמנים על הליכוד, ש"ס, ישראל ביתנו, הבית היהודי, קדימה וכיו"ב שיודעים מי היה קופרניקוס? או מי היה אפלטון?

  •   בהשוואה לחברי הכנסת הנוכחיים - כן לפיד עדיף קסנדרה
    • 16:52
    • 03.03.12

    אני לא אצביע בשביל לפיד, אבל בהשוואה ליריב לוין, מיכאלי, רוחמה אברהם ודומיהם - לפיד עדיף בהרבה

07 תעודת בגרות פדגוג
  • 07:36
  • 02.03.12

מה עם לא סיים בגרות אבל היה מספיק מקושר להיות כתב בבמחנה?

  •   "פדגוג" שכותב בשגיאות :( לא משנה
    • 22:35
    • 02.03.12

    אני מציע כי בראש ובראשונה תלמד לכתוב בלי שגיאות (ולא, איני "קונה" תירוצי דיסלקציה למיניהן).

    מה "עם" לא סיים בגרות....??? הלא תדע כי כאן זו מלת-תנאי, לכן זה "אם" ולא כפי שרשמת...

    חזור מהר לבית-הספר חביבי

08 מי הטייקונים שמממנים את יאיר לפיד? הון-שלטון
  • 07:50
  • 02.03.12

למה הוא מסתיר את זה?

09 היתכןאריה יתכן שהפעם משהו ישתנה?? ארי
  • 08:05
  • 02.03.12

המאמר בהחלט משקף את הלך הרוח אצל השפויים הרוצים מדינה קצת יותר טובה. היתכן שהפעם תהליך זה יתגשם? היתכן שפוליטיקאים עם כתמים כהים מאוד של יושר ציבורי ואישי יבלמו ע״י הרוב הדומם? איך עושים זאת עם אחוזי הצלחה טובים? נקווה כי לפיד ידלג על מכשולים אלו ואולי נראה פוליטיקאי שלא רק נראה טוב עם רזומה טוב אלא גם עושה דברים שפויים חיוביים. אמן.

  •   לארי, על איזה רזומה טוב אתה מדבר? לפיד הוא אדם בעל רמה אישית נמוכה מאוד וברזומה שלו אין אף עשייה אחת למען הציבור שהוא רוצה שיצביע עבורו. ולנרי ליבנה, אמנם הבאת רשימה הומוריסטית, אבל האם באמת את מוצאת בבלון הריק ששמו לפיד, איזו שהיא תקווה? זה תמוה, במיוחד כשזה בא ממך.  (לת) עיניים פקוחות
    • 14:39
    • 02.03.12

10 אני תומך בלפיד ולא יעזור לח"כים האפסים שמפחדים ממנו  (לת) גיא
  • 08:16
  • 02.03.12

11 "מה שחסר לו, הילת המתאגרף"? אהבתי את זה, יאיר, קפוץ נא לקפה... אגב, בסגנון הכותבת, אמור לי מי מגן עליך ואדע מבלי לבדוק כי אתה לא רלוונטי...  (לת) צדוק טייסון
  • 08:36
  • 02.03.12

  •   טייסון יקר-אנשים כמוך תוקעים את התקדמות המין האנושי,אתה פועל נגד חץ הזמן האבולוציוני.  (לת) שכל לא נמצא באגרופים
    • 15:23
    • 02.03.12

  •   מי ש"תוקע" את התקדמות המין האנושי הוא לפיד המגוחך צדוק טייסון
    • 23:42
    • 02.03.12

    לא כל מי שכותב ספרים הוא אינטלקט.
    לא כל מי שמצטט הוא בעל ידע.
    ואגלה לך סוד קטן, לא כל מי שמצטלם עם כפפות אגרוף אכן יודע להתאגרף!

12 11 מי שרק עושה רוח ולא מביע עמדות כלשהן. שפוי
  • 08:50
  • 02.03.12

נרי היקרה,
אני קורא נאמן של פרסומיך, ומאד נהנה. כתל אביבי בן גילך, אני מוצא עצמי מזדהה עם חלקים נכבדים של כתיבתך.
אני חייב לציין שלאחרונה המום ומזועזע מהאופן העיוור שבו את הולכת שבי אחרי יאיר לפיד.
ממך, הייתי מצפה לתמוך במועמד שהביע עמדה ברורה בנושא השטחים וההתנחלויות, עמדה ברורה בסוגיית מדינת הרווחה, עמדה ברורה בנושא גיוס חרדים, ואפילו דחיה ברורה של הדרת נשים מהמרחב הציבורי.
עצרי רגע, נקי את השיווק והרכילות. מה יש ביאיר לפיד שמצדיק תמיכה של מישהו? איך אדם ללא אג'נדה ברורה מעז לרוץ לכנסת?
אנא התפכחי. את חסרה לי.

  •   מעניין שאני לעומת זאת המום ומזועזע מההתנפלות המתוזמרת היטב על לפיד. האם גם אתה מגיב מטעם?  (לת) מזו-זה
    • 14:04
    • 02.03.12

  •   מוזר, שהביקורת הנחרצת והצודקת על לפיד נתפסת כתגובה ממומנת או כתזמור כלשהו. לא, בכלל לא. פשוט הלפיד הזה מעורר מיאוס.  (לת) למזו-זה - לא מטעם ולא במימון
    • 23:24
    • 03.03.12

13 מאמר מחכים.  (לת) שפתי כהן
  • 09:00
  • 02.03.12

14 יהיר לפיד בני
  • 09:04
  • 02.03.12

לא יעזור לכם. מדובר בכלי ריק. הפעם הראשונה בהיסטוריה האנושית שהמעטפת היא מסדר גודל גדול יותר מהנפח

15 כתבה מגמתית מטעם מאושר
  • 09:05
  • 02.03.12

ליאיר יש חברים בגם ב"הארץ" אנחנו מבינים...
טוב שלא עשיתם פרסומת בערוץ 2 וזהו...

16 בחקיקה נגד לפיד הפכתם אותו למרטיר, כמו פרוסטטה הקדושה, שרוח הקודש מילאה את תוכה עד שהייתה כבדה כהר ולא יכול איש להזיזה מאמונתה.  (לת) קלוטילד קניגסבוך
  • 09:11
  • 02.03.12

17 היום הוא מסביב לצלחת ? סמי אלקיים
  • 09:18
  • 02.03.12

יש מי שממשיך את המורשת של לפיד? ודואג מי הלפיד אשר יבעיר, את הדור הבא? לפיד ועוד לפיד, סכזופרניה להמשך גזענות מחתרתית?
לעתים נדמה לי שהוא הגילגול להמשך מורשת, מי לא איתנו נגדנו???????
סמי אלקיים

18 מעולה. רדיפת לפיד הפכה לאובססיה משמאל ומימין. מדוע כולם מפחדים מלפיד? אור שמח
  • 09:37
  • 02.03.12

אודה על האמת, לא עלה בדעתי להצביע עבור לפיד, כמובן שגם ל"שינוי" של אבא לפיד לא הצבעתי, כי מר"ץ נאבקת בדרישות החרדים ובחיבור בין דת למדינה מיום הקמתה (למרות שלא נרשמו לזכותה נצחונות מזהירים). יאיר לפיד מצטייר בעיני כפוליטיקאי טירון וחלול, אך מי יודע, אם כולם, משמאל ומימין, פוחדים ממועמדותו ומנסים לפסול אותה, גם באמצעים נבזיים כהטפלות ללימודיו בתוכנית לדוקטורט בספרות, אז אולי בכל זאת יש בו משהו? הפוליטיקה הישראלית כל כך מלוכלכת, מנוונת ומושחתת. הרוב השקט של משלמי המסים ומשרתי המילואים, שאינם מתגוררים בשכונות החרדיות או מעבר לקו הירוק, ושאינם שייכים למאיון העליון, שקוף שם למעלה אצל נבחרינו, וראו איך נפנפו אותו בועדת טרכטנברג העקרה כשניסה להראות שרירים בקיץ שעבר. יאיר לפיד מתיימר לייצג את הרוב השקט הזה, כמו אבא שלו. מדוע שלא ניתן לו הזדמנות? לקלקל עוד יותר כבר קשה.

  •   אם תצביע למרצ קולך ירד לטמיון כי הם כבר מזמן חסרי כל סיכוי להשפיע גרגיר המלח
    • 14:13
    • 02.03.12

    לפיד מאידך התחייב לא להצטרף לממשלה עם חרדים ולתבוע את שינוי שיטת הממשל כתנאי להצטרפותו לממשלה. אם יקבל מספיק מנדטים שיגרמו לו להיות לשון המאזניים אין ספק שיעמוד בהבטחתו. כל השאר הוא ווכחנות תפלה גרידא.

  •   אכן לייצג את המתים ואת רוחות הרפאים - שם מקומו.  (לת) טומי האב
    • 17:14
    • 02.03.12

19 יריב לוין דמות מרכזית בכל יוזמות חקיקה שעניינן הגבלת הדמוקרטיה.  (לת) מאמר עשר!!!
  • 10:26
  • 02.03.12

20 גדול! שלומית רז
  • 10:39
  • 02.03.12

האמת? צחקתי וצחקתי. מאמר שנון והומוריסטי להפליא. כל הכבוד!

21 עוזרת הבית "שלה"? למה, היא גרה לבד בבית?  (לת) מימי
  • 10:55
  • 02.03.12

22 למה כל להטוטי הלשון האלה ? לא מצאת אצל יאיר לפיד משהו שמתאים לאיש ציבור ? תגידי שהוא לא מתאים . נקודה.  (לת) דורית שיין
  • 11:05
  • 02.03.12

23 ח"כ יריב לוין דווקא יודע טוב מאוד מה הוא עושה. אין מתנה גדולה יותר לדרכו הגזענית מהצלחה של יאיר לפיד בבחירות בארשבעי
  • 11:06
  • 02.03.12

לפיד עצמו, כפי שכבר מסתבר מהתבטאויותיו השונות, הוא איש ימין בכל רמ"ח איבריו (לפחות אפשר לשבח אותו על הכנות), ולא שונה בסדר היום החברתי והפוליטי שלו מיריב לוין ודומיו בשום אלמנט משמעותי. אבל יש בישראל מספיק רפי שכל (ושמאלנים בעיני עצמם, משום מה) שהשיוך העדתי והסוציו-אקונומי של לפיד מסנוור אותם. בסופו של דבר, כמו "קדימה" לפניו, גם יאיר לפיד נכנס לפוליטיקה כדי לגנוב קולות לטובת הימין, ולהסיט את הקשת הפוליטית בישראל עוד יותר ימינה.

  •   כשהועם זוהר הבלונד של מושכת השמאלנים בעיני עצמם ציפי, נוצר צורך אצל השב"כיונרים והיועצים הימניים המושכים בחוטי מפלגות הפתיון 'האופוזיציוניות' לסוגיהן (כולל הגימלאים, 'השמאל הלאומי' ועוד) להמציא משהו חדש ובדחיפות בשביל כל אלה שמפחדים לשחק עם הילד הבלתי מקובל 'השמאל הקיצוני' אבל צריכים להרגיש את עצמם יפי נפש ורודפי שלום. ההתפתות של גב' נרי הירשפלד מעידה שהם מצליחים גם הפעם. ישראלי אמיתי
    • 11:49
    • 02.03.12

    וצריך להוסיף רק סעיף נוסף לחוק שהיא הציעה:
    11. מוצא חן בעיני לפחות אשה אחת ששמה מתחיל בנ'.

  •   גם כשמישהו פרנואיד זה אינו בהכרח אומר שלא יתפסו אותו בסופו של דבר  (לת) דיר בלכ
    • 14:09
    • 02.03.12

  •   ישראלי אמיתי - הדבר היחיד שאמיתי בך הוא ששוחררת מצה"ל בגלל בעיות נפשיות, ושאותן בעיות נפשיות גורמות לך לשבת כל היום מול המחשב ולהציף אתרי אינטרנט בתגובות לא שפויות. נו טוב, מה עוד יש לך לעשות בחייך האומללים?  (לת) בד
    • 23:02
    • 02.03.12

  •   בביטויים "בעיות נפשיות" ו"חיים אומללים" היטיב המגיב אתמול ב23:02 לתאר את "חייו" שלו גדושי הבעיות והמלאים אובססיה כפייתית לאדם אחר (ואגב השם בו חתם אינו שמו - וזו רק עדות לבעיותיו הגורמות לו להתחזות ושקרנות כרונית) פסיכיאטר
    • 23:16
    • 03.03.12

    והדברים ידועים.

24 יריב לוין מחוקק חוקים שיסייעו ללפיד להראות כנגזל. המטרה האמיתי: הצלחת לפיד, השמדת קדימה, יצירת מאגר של 4 מפלגות חד-ספרתיות בשמאל המתון. (לפיד, עצמאות, קדימה, עבודה). ואחרי הבחירות לנהל מכרז: מי מסתפק במשרדי הרווחה והתקשורת?  (לת) מצ'לס
  • 11:11
  • 02.03.12

25 חוק נרי ליבנה -לפני שאתה כותב\בת -תחשוב.  (לת) שוטה הכפר
  • 12:15
  • 02.03.12

26 אם לפיד מפחיד גם את השמאל וגם את הימין אולי בכל זאת יש בו משהו? ניסוי שני
  • 12:40
  • 02.03.12

אודה על האמת, לא עלה בדעתי להצביע עבור לפיד, כמובן שגם ל"שינוי" של אבא לפיד לא הצבעתי, כי מר"ץ נאבקת בדרישות החרדים ובחיבור בין דת למדינה מיום הקמתה (למרות שלא נרשמו לזכותה נצחונות מזהירים). יאיר לפיד מצטייר בעיני כפוליטיקאי טירון וחלול, אך מי יודע, אם כולם, משמאל ומימין, פוחדים ממועמדותו ומנסים לפסול אותה, גם באמצעים נבזיים כהטפלות ללימודיו בתוכנית לדוקטורט בספרות, אז אולי בכל זאת יש בו משהו? הפוליטיקה הישראלית כל כך מלוכלכת, מנוונת ומושחתת. הרוב השקט של משלמי המסים ומשרתי המילואים, שאינם מתגוררים בשכונות החרדיות או מעבר לקו הירוק, ושאינם שייכים למאיון העליון, שקוף שם למעלה אצל נבחרינו, וראו איך נפנפו אותו בועדת טרכטנברג העקרה כשניסה להראות שרירים בקיץ שעבר. יאיר לפיד מתיימר לייצג את הרוב השקט הזה, כמו אבא שלו. מדוע שלא ניתן לו הזדמנות? לקלקל עוד יותר כבר קשה.

27 חזק ביותר  (לת) אילן
  • 13:58
  • 02.03.12

28 הטור הטוב ביותר שכתבה ליבנה אמיר
  • 15:18
  • 02.03.12

אמנם, הצעת החוק האחרונה בענין לפיד היא, באמת, דוגמה קיצונית לאנטי דמוקרטיות שקופה, ולפחד ברור מכניסה של איש אחד לפוליטיקה.

זו, באמת, "הרמה להנחתה" יוצאת מהכלל.

יחד עם זה, נרי ליבנה הגישה לנו יצירת מופת קטנה, מנחה לשבת.

29 לפיד עדיין לא נבחר וכבר הביא תועלת-חוקן טל בוטל,תארו לכם איזו תועלת יביא לכשייבחר ?!  (לת) נפגע מחוקן טל
  • 15:25
  • 02.03.12

30 הסכמתי עם כל מה שאמרת עד ה"היא יפיפייה" .אבל זה פרט שולי .מלבד זאת צדקת לגמרי.  (לת) זהבה
  • 15:35
  • 02.03.12

31 לדן הנדהם. השימוש האנטי דמוקרטי בחקיקה המאלתרת ולא איכותו או שטיחותו היו אמורים לקומם  (לת) איכותי וידען שכמותך!!!
  • 15:43
  • 02.03.12

32 אדם חסר בגרות שאפילו אשתו לא תומכת בו ומפצירה בו לשתוק אדם
  • 16:02
  • 02.03.12

נרי ליבנה טועה בגדול ולא מבינה עם מי יש לה עסק -עם אדם המנסה לבנות עצמו על השנאה לדתיים ואין לו כל בשורה חו מבשורת החזרת הכסא לאנשי שינוי לשעבר המשתמשים בו לצרכיהם

33 לא אוהב את החוק, אבל לפיד צריך לומר מאיפה הכסף שהוא מקבל השחיתות של לפיד
  • 16:25
  • 02.03.12

הרי רק הטור השבועי בידיעות שווה מיליונים.
שם ברור שהטייקון נוני מוזס מריץ את יאיר לפיד.
אבל מי עוד?
מה מסתיר יאיר?

34 לאיפה נעלם חוש ההומור שלכם? דן מתגובה 2 , טייסון וכל שאר הצדקנים אוסי
  • 17:06
  • 02.03.12

ככמו זה שמציין את זה שליאיר לפיד אין בגרות (כאילו, מה?) לא יודעים לזהות אירוניה והומור משובחים. מרוב פחד כמובן.

35 לפיד הוא אפס וחוק לפיד 2 רק יעצים את כוחו וחבל  (לת) יוג'ין יונסקו
  • 17:38
  • 02.03.12

36 נפלתי ברצפה אילן בן הרים
  • 17:41
  • 02.03.12

לפי חוק הפעולה והתגובה, ככל שנלחמים במשהו, ככה הוא מחזיר מלחמה.
"וכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ"
הכוורת של הליכוד מלאה חברי כנסת חסרי בינה, שיורים לעצמם ברגל.
מספיק להסתכל מי בא לכבד את פייגלין בכנס שאירגן.

37 שלא ידוע על בגידה באשתו יותר מפעם אחת.  (לת) תנאי הכרחי אך לא מספיק
  • 17:46
  • 02.03.12

38 זה לא מאמר בעד לפיד אלא מאמר נגד ביבי וחבורת הזבל שלו  (לת) עומר
  • 18:22
  • 02.03.12

39 יאיר לפיד הוא שביב התקווה האחרון גיורא אפל
  • 18:25
  • 02.03.12

ימין מרכז שמאל בואו חשבון עתיד המדינה הוא העיקר ! אינטרסים אישים כסאות אגו הם הטפל. קצת מצפון אולי ?
שבת שלום

  •   הבהרה גיורא אפל
    • 04:44
    • 04.03.12

    כולם מקטרים מתלוננים מהפכני שרוול .
    מעורבותו של לפיד היא סכוי להפרת הסטטוס קוו המעוות . אז אם נמאס לכם מהעסקים כרגיל ומשוועים לשינוי הצביעו עבורו בקלפי ולא תתאכזבו

40 מאמר נרי לינה דלעיל Ruth Riback
  • 18:32
  • 02.03.12

נרי היקרה,
כדרכך, הצעותיך לסדר היום של לוין חריפות דיין כדי שהשפויים יבינו את הכוונה.
אבל...בעת ובעונה אחת מענין מה דעתך על לפיד כאופציה שלטונית כששעת המבחן תגיע?

41 ליבנה.משרתת את לפיד ד״ר אפס לכלום.לא פוחדים ממנו לא מעריכים מיכאל
  • 18:45
  • 02.03.12

הגיע הזמן לספר איך יהיר מסנן בפייסבוק.איך תחמן אות בר אילן . שכחת.את כותבת מטעם לפיד .תתביישי .

42 נרי יקרה! יונתן
  • 19:28
  • 02.03.12

אהבתי לקרוא את מאמריך ואף מעריך את שנינותך, לרבות במאמר חובבני זה.
אולם, אליה וקוץ בה. נתחיל מכך שכל ספריו ושל רעיותו הנם בינונים עד מאוד.
זאת ועוד, איזכור שמו של יוני נתניהו המנוח אינו במקום של ממש, אף על פי
שרה''מ מנסה או ניסה לכאורה להתקדם על חשבון תהילתו.
ואם על קידום בזכות אחרים עסקינן, הרי יאיר הוא הכי הכי בן של....
שולמית לפיד ואביו המנוח , ועבורו ועבור בת זוגו לא היתה ולא קיימת קושיה
של ממש לפנות למו''לים כאלה או אחרים, ואף ייתכן ששניהם בוחרים אותם.
על בינונוניות הספרים שלו עכול להעיד גם מתי גולן, הקולגה שלך מעתון אחר,
ואף תוכניות שהנחה תמיד היו חלולות וחסרות תוכן, תוך כדי חיוך ריקני.
הא כן, שכחתי, הוא הרי שר עם שרי אריסון ה''רוחנית'' במועדון '
'גנקי' שברח' קרליבך ובעבורה ובעבור בנק שלה - הופיע בפרסומות, שאת ואנוכי, ועוד רבים וטובים שמשלמים עמלות בלתי הגיוניות.
הרושם החיובי ואובייקטיבי עלייך היה עוד בזמנו כשהיית יושבת לפעמים
בקפה 'מיקה' המנוח. כמובן שדעתי אינה מקפיאה ולא מחממת אותך, ואף אינה
חשובה עבורך. הואילי והמאמר שלך הוא ציני של ממש, על אף זכותך המלאה
להביע סימפטיה לאיש עם חגורות שונות ומשונות - בקרטה, ג'ודו, קיק בוקסינג..

43 הגיע הזמן שהציבור ידע אם מאחורי עריכת חדשות ועיתונאות מסתתרים מניעים אישיים אבי
  • 19:33
  • 02.03.12

לא יתכן ש שנים נקבל אינפורמציה שתפעיל אותנו בדרכים מסוימות ואחכ מתברר שאיש תקשורת עשה עלינו מניפולציות בגלל כוונות אישיות.
מי שמגיע לפוליטיקה צריך להגיע על בסיס יושרה

  •   לאבי תיקון קל: לפיד לא ערך שום חדשות, הוא רק קריין אותן. אין לו די כישורים וחריצות כדי לערוך חדשות. ובאשר למניפולציות - בוקר טוב. במשך שנים נזלה מן המרקע זחיחותו ואהבתו העצמית. יש כאלה שנפלו ברשת הדביקה הזאת.  (לת) סוזי
    • 23:14
    • 03.03.12

44 חברי הכנסת מתנהגים כמו חברי איגוד מקצועי. מי שלא בפנים שלא ייכנס. יצחק
  • 19:50
  • 02.03.12

כל החוקים האלה של "צינון" הם אנטי דמוקרטיים בעליל. את מי יכול לגייס אלוף במיל' שיצביע עבורו? וכך גם לכל מי שמילא תפקיד בכיר כלשהו. חוק לפיד הוא הוכחה לכך שזו גישה אנטי דמוקרטית למהדרין: לפיד לא כבש שום פיסטין, לא צלל בצוללת, לא נהג בטנק. בסך הכל הופיע בתוכניות טלביזיה. אז כמובן שהוא טמא, אסור לו לבוא בקהלם של האפסים שבעור שיניהם הצליחו להתברג לכנסת (לא כולם כמובן - ברור שיש ביניהם גם ראויים מאד!) אז במקום שנוכל ליהנות מכישוריהם המוכחים - שולחים אותם "לעשות לביתם" אצל הטייקונים, ואחרי תקופת הצינון המטומטמת, אם עדיין יהיה להם חשק להיבחר - למי הם יהיו מחוייבים: לציבור או לטייקונים שהאכילו אותם בכפית כסף?

45 הנאה צרופה  (לת) אפרת
  • 19:52
  • 02.03.12

46 מצויין- כן ירבו לפידים בשמי הארץ השחורים  (לת) ע
  • 19:56
  • 02.03.12

47 מאמר צודק. יוסי
  • 21:10
  • 02.03.12

יפה וכל כך נכון. תודה.

48 חנפנית זה מה שאת נרי ליבנה.את כתבת מטעם למען לפיד.זה ברור שזה העיתון דיינה
  • 21:19
  • 02.03.12

שתמיד מנסה להפיל את הממשלה,אבל למען לפיד ? התחמן ? ד״ר לכלום

49 כתבה שנונה ומצויינת!! כל כך נכון,,,,עכשיו חוק נגד בחירת נטולי מוח לכנסת  (לת) א.
  • 22:40
  • 02.03.12

50 אין מבין את לוין ידידיה
  • 00:14
  • 03.03.12

אפשר לסכם זאת כך,כל מה שאלוהים שלל מיריב לוין הוא העניק בנדיבות ליאיר לפיד,כשרון,יופי,יכולת קומנקטיבית עם הבריות,היכולת להבין ולנתח דברים בצורה מובנת ומושכת,הפריה הדדית עם הסביבה ובעיקר כריזמה.האחד יזכר כפוליטקאי מאוס ואנטי דמוקרט שכל תהילתו היא סנדקו (שוודאי גרם תקלה של המוהל-שכן השתן עולה לו כל הזמן לראש)-והשני כמלך הביצה שהכל מבקשים לקטום את ראשו. נ.ב נרי כתיבה נפלאה.

51 התרפסות מביכה ונמוכת מצח  (לת) עמוס
  • 06:05
  • 03.03.12

52 כתבה מעניינת - חבל שהעברית כה עילגת: כל מילה שנייה בלועזית ! אליעזר בן יהודה
  • 06:57
  • 03.03.12

הבורות, הפלצנות והרצון להרשים באמצעות שימוש רב במילים לועזיות הורסים את השפה העברית.
פלצנות גורמת להתחממות כדור הארץ ולטחורים !

53 תזהרו מלפיד הוא ימין מחופש.  (לת) מאיטה
  • 09:40
  • 03.03.12

54 נהדר, כתוב להפלא  (לת) שרון
  • 09:50
  • 03.03.12

55 קצת על יאיר לפיד. כנסו עדי
  • 10:13
  • 03.03.12

בתור מי שמחזיקה בדעות של מרכז ושמאל, אני מסרבת להתרגש מכניסתו של ״האביר הנאור״ יאיר לפיד לפוליטיקה, מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט לא כזה. הוא האדם שכתב את מגילת הזכויות לגבר, שמכילה תכנים שוביניסטים ומעודדת נשים להשלים עם צפיית הפורנו של בני זוגם. אישתו היא בעיקר בחורה עם עיני תכלת יפות, ותו לא. אז בואו ולא נעשה מהזוג הבעיקר יפה הזה, הזוג שנכון לפוליטיקה הישראלית. אם גבר שמטיף לפורנוגרפיה יהיה ראש ממשלה - אני אורזת ויורדת מהארץ. קצת אמת בים של אופוריה לא פרופורציונאלית לגביו.

  •   "אם גבר שמטיף לפורנוגרפיה יהיה ראש ממשלה- אני אורזת ויורדת מהארץ"??? קוראת
    • 12:50
    • 03.03.12

    לאן בדיוק? לארה"ב, שם יש נשיאים חרמנים שצריכים להסתיר זאת בגלל ציבור מתחסד וצדקני? לצרפת - שם לנשיאים יש מידי פעם ילדים מחוץ לנישואים ואם אין לך מאהבת סימן שאין לך ביצים? לאיטליה שם כיהן נשיא שאהב אותן צעירות וזונות? אולי לגרמניה שם מכהנת קנצלרית, וכולנו יודעים שמי שלא יבחר שם, אישה או גבר, יהיו תרבותיים ומוסריים עד מאד! בקיצור, יש המון סיבות לארוז ולעזוב, אבל יאיר לפיד הוא לא אחת מהן.

  •   נכון מאוד. והנה קישור למגילת הזכויות לגבר של לפיד שוביניסט וצבוע
    • 14:03
    • 03.03.12

    http://www.weirdays.com/?p=12

    וזה רוצה להיות ראש ממשלה ומתייג עצמו כנאור בימים של הדרת נשים?

    הנה פרצופו האמיתי!

56 צריך למצות עם השר נאמן את הדין, זה שהוא שר לא שם אותו מעל החוק אלה להיפך הוא צריך לשמש כדוגמא שי
  • 11:12
  • 03.03.12

הוא צריך לקבל את העונש המקסימלי 3 שנות מאסר דווקא בגלל שהוא שר במדינת ישראל ומעמדו רם.

57 הבנים שלי בוגרי אוניברסיטה בוחרים בלפיד . לפיד הצעירים בוחרים בך פרידמן
  • 11:14
  • 03.03.12

לפיד תהיה חזק רוצים להפילך אך הנעשה בלשכה.

  •   ויאיר אוטוטו ד"ר מאוניברסיטה, איזה יופי...פשוט מושלם.  (לת) מנש קומבינה מוואדי ניסנאס (חיפה תחתית)
    • 11:34
    • 03.03.12

  •   מעשה אנושי יפה עשו היחצ"נים של לפיד שנותנים גם לבני אדם בגילך לכתוב טוקבקים בשכר. כמה פרוטות אבל כמה זה בין אחים עבדים?  (לת) פרישמן
    • 11:51
    • 03.03.12

58 11. מי שהחברים שלו עיתונאים כמו נרי ליבנה  (לת) קצת אתיקה, מה כבר ביקשתי?
  • 15:24
  • 03.03.12

59 נרי את גדולה  (לת) עוזי
  • 17:14
  • 03.03.12

60 לפיד יאיר את דרכנו החדשה למדינה צודקת יותר!!! אזרח עם זכויות
  • 19:34
  • 03.03.12

לא יעזור לפוליטיקאים זה יהיה יום חג להכריז על ראש ממשלה חדש בישראל יאיר לפיד . אנחנו אלפיי מצביעים מאחוריך באש ובמים.

61 עיתונאית מצוינת ,למה רק עכשיו גילתי אותך? מאז מאמרך על הנשים אני לא מפסיקה לקרוא אותך.  (לת) אני מתבישת
  • 22:02
  • 03.03.12

62 נרי לבנה את גדולה.  (לת) רות
  • 22:03
  • 03.03.12

63 חבל על כל מילה. לי ברור למי אני מצביע : יאיר לפיד. ותודה לוין ששכנעת אותי.
  • 03:22
  • 04.03.12

ובודאי עוד הרבה אחרים.
ההצעות הבזויות מחדדות את ההבנה מי המנוולים ומי הטובים.
בזכות לוין ברור שלפיד ראוי להנהיג.

64 מה עם חוק שיהודי שאינו ציוני שלא יהייה נבחר ציבור! הפרדה דת ממדינה!  (לת) Ruthy Lachman Paul
  • 14:40
  • 10.03.12

65 נרי לבנה עדיין מעריצה את יאיר?  (לת) יוסי
  • 00:16
  • 16.03.12