מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

הסיפור האמיתי על אשכנזי

לא קשה לתאר מה היה מתרחש בארץ, אילו היתה עיריית אור עקיבא מחליטה השבוע לקרוא רחוב על שם אהוד ברק. שר הביטחון היה מואשם במגלומניה והיה נתפש כנפוליאון בונפרטה הממליך את עצמו לקיסר. כותרות ענק בכל עיתון ואמירות מושחזות בכל מהדורת טלוויזיה היו טוענות, שברק אטום, מתנשא, כוחני וציני.

חוסר שיקול הדעת של האיש בעניין שדרות אהוד ברק היה נתפש כעדות מרשיעה לכך שהוא חסר עכבות. המפלצת מאקירוב היתה מגולגלת בזפת ובנוצות ומוגדרת כאויב העם מספר אחת.

אבל לגבי אשכנזי מותר. דוד בן גוריון, מנחם בגין ויצחק רבין לא זכו לכך שרחובות ייקראו על שמם בעודם בחיים. יגאל ידין, יגאל אלון ומשה דיין לא זכו להיות מונצחים בעודם בחיים. אבל גבי אשכנזי זכה. הקצין הצנוע, שתמיד רחק מאור הזרקורים, זכה להיות לאזרח הישראלי הראשון המסיר את הלוט מעל לשלט רחוב הנושא את שמו.

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ופרשנויות ישירות לפייסבוק שלכם

בעיתוי תמים להפליא, יום אחרי הגשת טיוטת המבקר בעניין פרשת אשכנזי, חנך גבי אשכנזי את שדרות גבי אשכנזי באור יהודה. יותר בונפרטה מבונפרטה. יותר נפוליאון מנפוליאון. יותר דן כנר מדן כנר.

אשכנזי איננו אדם רע. הוא לוחם ללא חת, אשר שירת את מולדתו בנאמנות. הוא מפקד אינטליגנטי וכריזמטי, שהוביל את אנשיו לקרב בשיקול דעת ובקור רוח. ואולם כאשר היה אשכנזי לראש המטה הכללי, הוא מצא את עצמו כפוף לארבעה נבחרים שנתפשו בציבור כבלתי לגיטימיים: אהוד אולמרט, עמיר פרץ, בנימין נתניהו וברק.

הרמטכ"ל התבלבל. הוא פיתח בוז עמוק כלפי הדרג המדיני ונהג בגסות רוח בדרג המדיני. הוא הטיל אימה על הצבא, השתלט על התקשורת וחסם כל ביקורת.

אחרי שבנה לעצמו דימוי של גנרל-אליל, התחיל להאמין בכך שהוא כזה. רב אלוף אשכנזי נהפך לבונפרטה, הנוהג כמי שעומד מעל לממשלה ומעל לחוק ומעל לכל נורמה.

טיוטת דו"ח מבקר המדינה מספרת רק חלק מהסיפור השייקספירי של הרמטכ"ל ה-19. הנה הסיפור המלא: בשנת 2010 אסר מפקד הצבא מלחמה על השר הממונה עליו מטעם הממשלה הנבחרת. מפקד הצבא התיר לקולונלים שלו לאסוף חומרים מכפישים על השר הממונה עליו. במקרה אחד לפחות, מפקד הצבא הורה במפורש לאחד הקולונלים להפיץ את החומרים המכפישים.

מפקד הצבא תכך תככים נגד אלוף פיקוד הדרום. מפקד הצבא הדיח קצינים מצטיינים בגין אי-אמירת אמת, בשעה שהוא עצמו כשל שוב ושוב באי אמירת אמת. מפקד הצבא הפר אמונים כלפי ממונים והפר אמונים כלפי פקודים. מפקד הצבא השחית את הצבא שאותו היה אמור לשקם ומרד בממשלה שאותה היה אמור לשרת.

הנכס הגדול של בונפרטה מאור יהודה הוא בונפרטה מאקירוב. הואיל ואשכנזי הצליח למצב את עצמו כמתנגד הראשי של שר הביטחון, הוא זוכה לאהדה ולסלחנות של רבים המתעבים את ברק.

אבל מדינת ישראל תחגוג בקרוב 64. מדינה בת 64 אמורה להיות מדינה רצינית. מדינה רצינית אינה יכולה לעבור לסדר היום על העובדה, שהרמטכ"ל שלה מרד בממשלתה הנבחרת.

גם מי שמאמין שברק הוא נבל ואשכנזי הוא מאמי אינו יכול להתעלם מהעובדות המזעזעות שחשף מבקר המדינה. אם גם עכשיו לא תנקה ישראל ביסודיות את אורוות הקריה, היא תגלוש במהירות במדרון החלקלק המוביל אל מעבר לדמוקרטיה.

אם גם עכשיו נעצום את עינינו, יהיה העתיד עתיד של חונטות קצינים, האוספים חומרים מכפישים ומפיצים חומרים מכפישים וחוסמים ביקורת. ומטילים אימה. העתיד יהיה עתיד של גנרלים כוחניים, הקוראים שדרות על שמם בעודם בחיים.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 תענוג לקרוא רוני
  • 03:39
  • 08.03.12

מאמר מעולה.אשכנזי ככל אדם, אהוד ברק שיהיה בריא עד 120.

  •   ארי שביט-אתה לא מכיר דר׳ לסוציולוגיה
    • 11:58
    • 08.03.12

    1. אשכנזי לא נמנה על האליטות,והטקטיקה שנקט בה מאפיינת את החלשים מסיבות מוצא. 2. הגיע מן הישוב הלא נכון ומן העדה הלא נכונה. 3. גם אור יהודה הוא לא הישוב הנכון ולא העדה הנכונה-משום כך קרה שנקרא שם רחוב על שמו,בבחינת ״זעקת המקופחים״. 4. אם הוא היה ממושב צופית,שדה וארבורג , ונקרא ״שפירא״- היה הופך לחברו הטוב ביותר של שר הבטחון. 5. ארי שביט-ראוי היה שתתאר את התופעה העמוקה,ולא את פרורי הרכילות. 6. במדינה שאצל רוב אוכלוסייתה החלום הוא אייפון מן הדור האחרון,ולא רכישת ידע -תופעת אשכנזי היא עוד ביטוי מדכא לחיינו העלובים. 7.טוב שבכל זאת יש לנו כאן כמה נישות עם דרייב

  •   סוף סוף מישהו אובייקטיבי אחרי כל כתבי החצר של אשכנזי ירוןאשכנזיי רון
    • 14:19
    • 08.03.12

    שמנפץ את תדמית הקורבן שגבי-גייט ניסה לייצר לעצמו

  •   טעות, טועינו, טועים kushivenushi
    • 15:53
    • 08.03.12

    אשכנזי נולד במושב חגור שנוסד ע"י יוצאי הפלמ"ח בולגרים וטורקים. ככזה הוא אינו נופל מאף צופית או שדה ורבורג. מי אם לא הפלמ"חניקים היו האליטה אחרי מלחמת השחרור? גם דר' וגם סוציולוגיה וגם מפמפם גזענות. כל הכבוד.

  •   אליטה-כאשר רצו לצרף אותם לתיכון שלנו,אף אחד לא הסכים. דר ׳ לסוציולוגיה
    • 17:25
    • 08.03.12

    כותב יקר-אתה כנראה לא מכיר את ההבדל בין ״שפירא״ מצופית , ל״ אשכנזי״ מחגור. אני לא מאוד גזען רק קצת.

  •   סופסופ אני מסכים איתך במאה אחוז, אחרי שעיצבנת אותי בחצי שנה האחרונה. ארנון
    • 17:49
    • 08.03.12

    נקווה שתמשיך בדרך הזו.

  •   רבין הביא מחבלים ערבים רוצחי יהודים שיכן אותם דקה מירושלים חילק להם נשק וגרם ל : הלל ,סבארו, קו 5, מקסים, פארק,  (לת) וגם פרס הביא רוצחי יהודים לירושלים
    • 19:45
    • 08.03.12

  •   דן חלוץ בא מאותו יישוב, מושב חגור. הוריו באו מאיראן ועירק. הוא היה מפקד חיל האויר ורמטכ"ל. מן הסתם נטפלו אליו בגלל שלא היה מהאליטות. יש מרצים באקדמיה שמלמדים את תלמידיהם שאילו היו קוראים לו שפירא הוא לא היה מודח אחרי מלחמת לבנון השנייה, שכן אשכנזים יכולים לעשות כל טעות אפשרית ולצאת נקיים.  (לת) דן לב פועם
    • 19:46
    • 08.03.12

  •   מה לכל השדים והרוחות הקשר עם מקום הולדתו של אשכנזי. תפסיקו תמיד לתרץ את הטימטום של אנשים ברדיפתם על בסיס מוצאם.  (לת) פלוני
    • 20:44
    • 08.03.12

  •   שימו לב לטעות האופיינית, ולמדו ממנה על הכל. התחלפו לו, לארי שביט "אור יהודה" [שם קראו רחוב בשמו] ב"אור עקיבא". נכון אור מתחלף באור אבל זכרון מאיר לא הייתה מתחלפת לו בזכרון יעקב... כל הסינים דומים ? מר שביט ?! לא צריך להיות ד"ר לסוציולוגיה כדי להבין המשמעות. ,  (לת) אחד
    • 22:34
    • 08.03.12

  •   מצטער - טעיתי בתגובית הקודמת. נחפזתי. הטקסט של שביט לא אומר שקראו לרחוב באור עקיבא בשמו של אשכנזי אלא מעלה אפשרות היפוטתית. טעות לעולם חוזר  (לת) אחד
    • 05:17
    • 09.03.12

02 Bravo, bravo, bravo  (לת) Someone
  • 04:31
  • 08.03.12

03 נו צודק - אבל זה לא הכל ירבעם
  • 04:33
  • 08.03.12

יישר כח
תילחם גם בשחיתות של הפוליטיקאים - גם היא מסוכנת
צריך להכות בנחשים בראש ולאחוז בזנב ולנעול נעלים גבוהות
אנא המשך במלחמת הקודש

04 גילדת הז'ורנליסטים הטוחנת עד דק פרנסים שאינם עושי דברה ומהלכת עלינו אימים בתרחישי-שאול, היא האחראית האולטימטיבית לניצני הפוטש בקרייה. כקורא עיתונים כפייתי לא נותר לרב אלוף אשכנזי אלא להאמין באמת ובתמים שהמצב הפנימי בכי רע וכי רק בכוחם של הכוחות המזוינים לנקות את האורוות הפוליטיות המצחינות של סייסים חדלי האישים ולהיות משגב לדך.  (לת) רויטל גולדפיש
  • 04:51
  • 08.03.12

05 אבל ברק פועל רק למען עצמו צפוני
  • 05:26
  • 08.03.12

מה היית עוה אם היה מתברר לך שהממונה שלך פועל רק למען עצמו ?

06 מר שביט, רשימה מאוזנת וראוייה אחרי שורה של היתנפלויות שבצעת על אשכנזי כל הדרך  (לת) מירי רונן
  • 05:28
  • 08.03.12

  •   שניים אחזו בציצית-האחד ברק והשני גבי,אחד הלך מי נשאר? צבוטותי או קוטותי
    • 11:02
    • 08.03.12

    ניקוי האורווה מחייב הוצאת כל הסוסים שהרי גם אם גללי האחד מריחים פחות הרי שכללי השני אינם נקיים יותר

07 האמת..יש בזה משהוא..באמת קצת מופרך הטקס הזה..אבל גם סטירה לברק שזה תמיד רצוי  (לת) מוטי כץ
  • 05:30
  • 08.03.12

08 נראה לי שזה כבר מזמן המצב כאן סטודנט בעברית
  • 05:57
  • 08.03.12

לצבא יש הרבה יותר מידי כח מול החברה האזרחית כאן, ולאו דוקא לטובה.
למיטב דעתי כל ראשי מערכת הבטחון וצה"ל הם כאלה פחות או יותר, הרי מי שלא כזה לא ישרוד שם.

09 ראוי שארי שביט, איילה חסון ודן מרגלית יערכו ביקור במושב עמיקם. שם מצויה האנדרטה שבנה לעצמו, עוד בחייו, אלוף בצהל שלא זכה להיות רמטכ"ל. לאחר מכן, בשובם למדינת תל-אביב,ראוי שיעברו בעמק חפר. שם ייבשו החלוצים ביצות אולם,אנופלס אחד שרד. היום היתוש שהיה לברק, מקדיח כל תבשיל,תרחיש ותעלול.  (לת) מאלף אריות
  • 05:57
  • 08.03.12

10 "מנהיגים ...שנתפסו בציבור כבלתי לגיטימיים..." בן הארץ
  • 06:03
  • 08.03.12

כל מי שנתפס ע"י ה 3% כלא תואם את האינטרסים שלו
מוכרז כ"לא לגיטימי".
ארי שביט אומר את המשפט בציניות או בתמימות
אבל זהו הבסיס לבגידה של הסמול בעם
מבחינתם מה שמעורר סערה ב 3 תכניות צהרים קנויות בתקשורת
הוא "סערה ציבורית" ולא לגיטימי.
מה שנבחר ברוב של עשרות אחוזים - לא מעניין אף אחד.
כך הם מגדלים נפוליאונצ'יקים דה מי קולו
שבטוחים כי נוני מוזס הוא "הציבור".

11 צבא שעוסק בכיבוש במקום בהגנה לא יכול להכיל אנשים הגונים  (לת) no pasaran
  • 06:06
  • 08.03.12

12 למזלנו ורד
  • 06:07
  • 08.03.12

מלחמות הגנרלים הביאו את מועמד הפשרה, גנץ, לכסא הרמטכ"ל , מובטחות כמה שנים ללא מלחמות אגו

13 נתניהו נתפס כבלתי לגיטימי? חחח אולי בקרב ציבור שותי המקיאטו של שינקיין.....  (לת) רעמסס
  • 06:12
  • 08.03.12

14 ארי שביט במיטבו. הוכחה כמה עיתונות חשובה.  (לת) לנקות את האורוות. כל האורוות.
  • 06:20
  • 08.03.12

15 צודק ב100% אחד שזוכר
  • 06:22
  • 08.03.12

אסור שגבי אשכנזי יכנס לפוליטיקה.

16 אוי לנו שביבי, ברק ואשכנזי הם דמויות בצמרת המדינה. שלשה אפסים נתעבים  (לת) שיעופו שלושתם ויעשו לביתם
  • 06:26
  • 08.03.12

17 הסיפור האמיתי על אשכנזי מור יגאל
  • 06:35
  • 08.03.12

אכן נכון הדבר - "השתן עלה לו לראש". אקורד סיום צורם למפקד הצבא וקצין נערץ . גבי כשל , לא אמר אמת, מנסה לטשטש ראיות, מפעיל יחצנים ומתנהג כמו אחרון העסקנים של ש"ס. את תרבות אי "אמירת אמת" אשכנזי מייסם.
גם אם ברק הוא לא טלית שכולה תכלת, עיין איש צבא כפוף למנהיג ולשר הנבחר - זוהי הדמוקרטיה

18 שתי הערות: 1. אתה עוד נותן לו קרדיט מעשיו של אשכנזי אף יותר גרועים דוד ב.
  • 06:37
  • 08.03.12

הוא עומד מאחורי טירפוד המינוי של גלנט והחתרננות של בניהו. אבל הנקודה המרכזית אותה המאמר מפספס היא כי אשכנזי לא היה יכול להגיע לכל זה (כולל קריאת הרחוב על שמו) ללא התמיכה הבלתי מסויגת של "האליטות" שחפצו ביקרו. אני מתכוון ל"אליטות" בתקשורת (בעיקר נוני מוזס וערוץ 2), במערכת הפוליטית, במערכת המשפטית (כולל ויינשטיין שנתן חוו"ד מוטה בעניין גלנט) ועוד.. מאחורי כל הצעדים הנ"ל עומד הרצון של אליטות אלה "להמליך" מחליף לנתניהו. תיאוריה קצת קונספירטיבית אולי אך כנראה לא רחוקה מהאמת.

19 מאמר אמיץ  (לת) ג
  • 06:39
  • 08.03.12

20 מאמר אמיץ  (לת) ג
  • 06:41
  • 08.03.12

21 הסיפור האמיתי??? קובי
  • 06:46
  • 08.03.12

כל כך צפוי, צא כבר מהחצר

22 אשכנזי אינו נפוליאון במקרה הטוב מדובר ראובן
  • 07:06
  • 08.03.12

בתחמן שהציב לו מטרה והצליח בה לדפוק את גלנט

23 אשכנזי אמיתי לא היה נוהג ככה!  (לת) בגין שמנחם
  • 07:06
  • 08.03.12

24 צריך להעמיד את אשכנזי לדין!  (לת) מכת ברק
  • 07:07
  • 08.03.12

25 אשכנזי הפך את צהל למשמרות המהפכה! כל האופציות על שולחן!  (לת) משה דין משה דיין
  • 07:08
  • 08.03.12

26 אשכנזי הוא היום רק אזרח קטן. מותר לו מה שאסור לשר הבטחון. בבוא היום כשאשכנזי יהיה שר הבטחון או ראש הממשלה והחבר של ארי שביט יהיה מומחה לשרוולים מבית אקירוב, אז נורמת ההצנע לכת תחול גם עליו.  (לת) רמי
  • 07:11
  • 08.03.12

27 אשכנזי בונפרטה ואשתו ליידי מקבת.  (לת) גיחי
  • 07:14
  • 08.03.12

28 אשרי העם בציון שארי שביט הוא אחד מבניו.  (לת) יוסי שוחט
  • 07:19
  • 08.03.12

29 אשכנזי clone44
  • 07:25
  • 08.03.12

מה לעשות והפכנו למדינת כל טיפשיה...העם היהודי החכם (??) התגלה
בארצו כלא מתאים לנהל מדינה מתוקנת.זכורה אמירתו של בני פלד ז"ל
שמנהלים פה קהילה מפולין ולא מדינה. הרי חבורת הקצינים (קצינים??!!)
הזו הייתה צריכה להיות היום בבית סוהר.

30 כל מילה בסלע. מאידך, ההונים בימין עם נורמות השקר והטיוח- לא יתנו לשום מידע לחדור את מוח החינמונים שלהם ואת פסאודו הגאווה המזרחית שלהם, הזקוק לחיזוקים מתמידים.קריאת הרחוב על שמו אומרת הכול - נורמה בזויה. אפשר לחשוב מי ישמע איזו עשייה ייחודית הייתה לאיש בארץ. נגמרו לאור יהודה האישים שראוי לקרוא על שמם רחוב. זו תמונתה של ישראל המכוערת=המחרבנת על החוק, ששקרנים בריונים הם נבחריה. פלא שהימין בשלטון?  (לת) שומר חוק
  • 07:30
  • 08.03.12

  •   זה עתה הוכח שאין הבדל בין הבריונים של בית"ר י"ם לאלה של הפועל ת"א. חוץ מזה, טול קורה
    • 17:17
    • 08.03.12

    . חוץ מזה איזה מן שמאלן אתה שתוקף את השחורים. העקרון הראשון של "התקינות הפוליטית" של כל הליברלים בעולם אומר שבכל דבר ועניין השחורים תמיד צודקים, ואסור בתכלית איסור להאשימם במשהו. מה קרה, הפסיקו לשלם?

  •   המון גזענות מסתתרת בתגובתך. אשכנזי הוני ימני? איך זה יתכן אם הוא אילץ את שר הביטחון למנוע מלחמה? הוא אולי בונפרטה, אבל לא ימני  (לת) אא
    • 20:31
    • 08.03.12

31 תחמן בעור של כבש מאיר
  • 07:31
  • 08.03.12

החייל הפשוט מתברר כתחחן קומבינטור ועם הרבה יוהרה
מפליא איך הוא השתחל דרך המסננת הצבאית
כנראה המסננת מחוררת וזה הדבר המסוכן!!!!!!!

32 שאפו למר שביט יהודי פשוט מתל אביב
  • 07:31
  • 08.03.12

בנימוס עם אומץ לב מקצועי מביע מה שרבים יודעים וחושבים

33 בסוף לברק קוראים נפוליון משה מטבריה
  • 07:33
  • 08.03.12

הכל דימויים ותדמיות

34 שביט, כל מילה בסלע רעות
  • 07:33
  • 08.03.12

המסע המאורגן של שיסוי ושטנה שמנהלת התקשורת נגד ברק ונגד נתניהו משתקפת במלואה בפרשת שדרות אשכנזי. עתונאים רדודים שאינם מבינים כלל את עקרון הברזל של כפיפות הרמטכל לדרג המדיני, מספרים לציבור האמוציונלי סיפורים סוחטי דמעות על אשכנזי הקורבן. האיש הפשוט ברחוב דומע על רשעותו של ברק ומסכנותו של אשכנזי. לולא היה זה מפחיד ומסוכן, זה היה נלעג ומצחיק. אבל הסיפור הזה אינו בחלל ריק הוא עמוק בהקשר של מסע השיסוי והביזוי שלא היה כמותו שמנהלת התקשורת, כולל עיתון זה כנגד ברק ונתניהו, צמד של מנהיגים שאני דווקא, כבוחרת "עבודה" מאמינה בהם וסומכת על שיקול דעתם וזהירותם המוכחת.

35 הרפז וכו' צ
  • 07:35
  • 08.03.12

אחד האספקטים הרלוונטים של דוח המבקר הנו שאנו כצרכני תקשורת חיים מרבית הזמן על תדמיות בלבד עד שמגיע הרגע שפרשה כזו או אחרת מתפוצצת ולכל הפחות מי שמעוניין להתעמק בפרשה יכול להבין המתרחש , להכיר הדמויות ולהסיק מסקנות לעתיד. חבל שגם זה כנראה לא יתרחש אצל מרביתנו.
ניתן גם להצטער על כך שבעתון ה"ארץ" יש לפחות שני עתונאים הדבקים בעמדתם לאורך זמן , החד צדדית אם יורשה לי.
ארי שביט עושה זאת מה"מקפצה" וזה בסדר כי אז האג'נדה גלויה.
אמיר אורן עושה זאת בדרך קצת יותר מוסווית אבל הגיע הזמן שייחשף.
גם ביום שיצאה הודעת המבקר הוא דיבר ברדיו בעיקר על הבעיות שהדוח מציג כלפי אהוד ברק.
ולסיום מישהו יכול להסביר למה לא מתקבלות החלטות פיקודיות להוציא מהצבא את ארז ווינר ולמנוע מגבי אשכנזי תפקיד במילואים (סביר שהצבה כזו הגיעה או תגיעה)? אין שום צורך בבית משפט לצורך כך

36 תודה רבה ארי על האומץ! אשכנזי חרפה
  • 07:37
  • 08.03.12

בדיוק אתמול אמרתי לעצמי שמתי ה עיתונאים יוקיעו את אשכנזי על גבי הכתב.

37 בסוף הוא כולה גולנצ׳יק...  (לת) בר
  • 07:38
  • 08.03.12

38 אינני מחובבי ברק, אבל אין ספק שהסלידה שיש לרבים מברק מובילה לעמדה עקומה שבסופה יש לא פחות מאיום על הדמוקרטיה.  (לת) אלון
  • 07:40
  • 08.03.12

39 מעניין מה היה קורה אם אשכנזי ואנשיו היו מוצאים או תופרים חומר פלילי...!?  (לת) אלוהים ישמור
  • 07:41
  • 08.03.12

40 שוב פעם יואב
  • 07:43
  • 08.03.12

שוב פעם הכתבלב [שביט] מביא את קול אדוניו [ברק], ועל מה הוא מתבסס? על הדלפות מטיוטת דו''ח המבקר, טיוטה שנמסרה לארבע אנשים בלבד ואמורה להיות ''לעיניהם בלבד'' לפחות ב-30 הימים הבאים. אבל ''מקור בכיר לשעבר בצוות המבקר'', כפי שאמרה באותו ערב הגב' חסון, הכתבלבת הנאמנה, אמר ש...
הלכלוך האמיתי הוא ההדלפות, ולצערנו כמעט כל התקשורת מדברת וכותבת על סמך הדלפות. והדלפות, מר שביט, הן מניפולציה, למדליף יש אג'נדה, אז מה - שכחתם שתפקידו/חובתו של העתונאי היא לאמת, לעמת, לברר, לחשוף וכו' - וגם את ההדלפות?
בחיי שאתם יותר גרועים מה''פרבדה'' של ימי סטלין ''העליזים'', אפילו ''דבר'' ז''ל, הכבד והטרחני, היה יותר עיתונאות אמיתית מכם, שלא לדבר על ''על המשמר'', האוניברסיטה של יחימוביץ, פלוצקר ועוד כמה וכמה כוכבים.

41 תעשה טובה לאנושות ותקח את ברק איתך כאשר אתה יוצא את היציאה הסופית מחיינו  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 07:47
  • 08.03.12

42 אה כן שכחתי, בקשר לברק. המבקר מחלק בדו"ח רק "שבחים" לברק על העורמה שבה הוא מעלים עדויות ושורף מידע  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 07:49
  • 08.03.12

43 צודק לחלוטין -אבל... אזרח הגון
  • 07:56
  • 08.03.12

לעניין אשכנזי והצעדים הראויים - צודק הכותב לחלוטין.

גם אם יתכנו פערים בפרטי העובדות ובניתוחן - בעיקרו של דבר זהו ניתוח סביר של ההתרחשויות.

בה במידה - גם בכל ניתוח אחר של המניעים - מעשיו של אשכנזי חמורים ומחייבים תגובה חריפה וחדה.

מפתיע שהכותב מזהה את "התחושה הציבורית" כלפי ההנהגה האזרחית כגורם מרכזי באובדן הדרך של אשכנזי.

"התחושה הציבורית" גם בעידן המפציע של web 2/0 הינה עדיין בעיקרו של דבר התקשורת.

יתכן כי סיפור אשכנזי הינו דוגמה חדה לכך שהתקשורת - ואולי אף בימה זו, עיתון הארץ - חוטאים בחציית גבול חמורה שבין ביקורת לגיטימית של שלטון לגיטימי - אל עבר התחום המסוכן של שלילת הלגיטימציה.

הקלות שבה ביקורת - אולי אפילו נכונה - הופכת להטלת רפש מזלזלת/פוסלת/מגחכת רווחת במידה שהמקרה הנדון רק ממחיש עד כמה מסוכן הפוטנציאל הטמון בה.

יתכן שגם היכולת להתייחס באופן ענייני ובכובד ראש לביקורת - גם אם חריפה - תגדל מהותית, לכשתופנם התובנה שיש ערך להביעה באופן המכבד את המבוקר.

44 דמוקרטיה ערן
  • 07:58
  • 08.03.12

מאמר נחמד אך קצת מגמתי. רק דבר אחד מפריע לי אתה תמיד מפחד על הדמוקרטיה עוד מספר שנים יהיה ציבור חרדי גדול יותר מהיום וגם ככה אחוז המצביעים החילונים יורד ואז נראה פה ראש ממשלה חרדי אבל העיקר הדמוקרטיה תנצח. שלום גם לך טמבלללךל

45 גבעתיים ארני
  • 07:58
  • 08.03.12

ארי., כרגיל פרשן דייקן ומעניין. מסכימה עם כל מילה.

46 התבלבלת שב"ד
  • 07:58
  • 08.03.12

כאשר מתנהלת התקפה צריך לפעול= לאסוף מודיעין, לתכנן קרבות ולבצע. נכון שלצורך הדיון/ האיזון / הטימטום / דיון תיאורטי ניתן לבחון אשמת הצד המותקף. אך אל תתבלבל ותהפוך את זה לעניין לדיון או שהוזמנת לכתוב עבור השר במשרד הביטחון?

47 נפוליון ינם
  • 08:01
  • 08.03.12

האיש שהקים את את צרפת החדישה ונתן לאירופאים ולעמו את היסודות לחרות,שיויונות ואחוה לא זכה לרחוב על שמו. בפריז איו רחוב על שם נפוליון. לתשומת ליבם של היהירים ואלה המתחנפים אליהם

48 מגלומניה נורמטיבית ערן ברין
  • 08:02
  • 08.03.12

המקרה היחיד המוכר לי של קריאת רחוב על שם אדם חי הוא של רחוב אוסישקין ברחביה, ביזמתו שלו, כשהחליף את שלטי רחוב יהודה הלוי לשמו.
אוסישקין האמין גם שהוא נועד להיות מלכה של מדינת היהודים. היו גם נקודות התיישבות בשם מצודת אוסישקין. כמוכן נקרא אצטדיון על שם טדי בחייו.

  •   שכחת את "פארק פרס" בחולון. אפילו שלהגנת ראש העירייה שם - זה היה ב1996 או 1997 כשחשבו שהקריירה הפוליטית של פרס גמורה. אלי
    • 10:26
    • 08.03.12

    להבדיל מאשכנזי, שלכאורה טרם התחיל את שלו (באופן רשמי, לפחות).

  •   לא משנה אם קוראים לבניין על שם תורם או הקבלן חי או לרחוב על שם צמח מגדלי עזריאלי
    • 11:14
    • 08.03.12

    קריאה בשמות היא מנהג מגונה של בני אדם חיים. לא זכור לי שמתים העזו לעשות זאת.
    מה עשו כל הצמחים הללו (כגון האיריס, הכלניות, ועוד) שמזמן אינם דרים ברחוב הסלול שקיבל את שמם, מה הם בנו במדינה?
    הקבלן בנה, התורם מימן, הפוליטיקאי נאם, הסופר כתב, הרמטכ"ל ניהל, הרבנים ברכו או קיללו, ועוד ועוד.

  •   יש גם את היכל התרבות בראשון על שם ניצן אלכס מהכרמל
    • 14:12
    • 08.03.12

    אבל להגנתו של ניצן יאמר שהוא היה ראש העירייה מימי הדינוזאורים.

49 מאמר מצוין. כל מילה אמת, ובלי הדרמטיות המיותרת שעל פי רוב מאפיינת את מאמריו של שביט.  (לת) זודקין
  • 08:04
  • 08.03.12

50 העיוורון אבי בן יעקב
  • 08:09
  • 08.03.12

השנאה לאהוד ברק מעוורת עיני תמימים וישרים.
המקהלה בניצוח אנשי שלום במירכאות לא תיתן לאיש לחיות ולתרום

הטעות של אהוד ברק נובעת מהכרזתו ה-2000 שאין פרטנר בשובו מדיוני
קמפ דייויד יחד עם עראפאת וקלינטון. איש שמאל , ראש ממשלה מתנועת העבודה , ממשיך דרכו של יצחק רבין שנרצח , אסור לו להכריז ולקבוע שהפלסטינים אינם רוצים בשלום ,
הוכח שהסרבנות אינה של הימין הישראלי אלא של הערבים
ובכך הרס תיאוריה שלמה שהפלסטינים רוצים שלום . אם השמאל מאבד את הטיעון שתמורת שטחים יהיה שלום וזאת בגלל איש שמאל שיודע דבר או
שניים ,לכן לא יסלחו לו .
בבחירות 2001 ראינו הימין בראשות אריק שרון לוקח 2/3 מקולות העם כאשר השליש בו זכה ברק מתחלק חציו לערבים וחצי ליהודים . אם 17% של מצביעים יהודים זהו כל השמאל , לא נותר אלא לכעוס ולשנוא ולא לסלוח עד עיוורון

51 מדינה רצינית אמרת? צריך לנקות את אורוותיה דחוך ובמלא המרץ אם רוצים מדינה רצינית והצבא לא יחיד שצריך ניקוי.  (לת) שגיא
  • 08:09
  • 08.03.12

52 מה שעשה אשכנזי לגאלנט זה תקיעת סכין בגב הוא ורעייתו הנפסדת רקחו הלשינו והכפישו פקוד שלהם מאחורי גבו כמו עבריינים מסרט טורקי. אשכנזי צריך להתחבא מהבושה ולתת את הדין. אני מקוה שגאלנט יתבע אותו לדין על הפרת אמון והכשלת מינויו .בושו לכם .  (לת) דן
  • 08:11
  • 08.03.12

  •   לדן, קצת נסחפת בניסוח - "פקוד שלהם" - גלנט לא היה פקוד של אשת הרמטכ"ל. לטעמי, הטעות הניסוחית הזאת מעידה על התלהמות מצדך.  (לת) תרגיע!
    • 12:58
    • 08.03.12

53 "הוא מצא את עצמו כפוף לארבעה נבחרים שנתפשו בציבור כבלתי לגיטימיים". סליחה? אולי הם נתפשים במערכת הארץ כבלתי לגיטימים. ודוק, התנהלותו הבלתי מרוסנת וחסרת המורא של אשכנזי היא תמונת ראי של העיתונות בישראל.  (לת) יוסי
  • 08:13
  • 08.03.12

54 בונפרטה ישראלי יש רק אחד יעקב הראל-הרשקוביץ'
  • 08:17
  • 08.03.12

מדינה בגיל בינה רצוי שתבין את צבאה והיסודות עליהם הוא נבנה.לפי יסודות אילו גבי אשכנזי נתפס לצדיק בני דורו וברק אהוד קטן עליו שבעתיים.בהקשר זה אני מפנה את ארי שביט לקבלת הבהרות למח"ט מיל' "גולני" גולדשטיין,אשר לעת משבר נקארא לדגל ומילא את תפקידו באמונה ובמקצועיות ואנושיות שאיפיינה לכל אורך הדרך את מרבית מגוייסי ע"א 65'.לגבי בונפרטה ברור שהיחיד הזכאי לדרגה שכזו הוא אריאל שרון(כי בונפרטה זה לא רק שמדברים על מישהוא כאזורפטור ו\או שיגיע להיות הראש ממשלה של מועמדי הדרג\זרג הצבאי,כי אם מישהוא שיש לו את כל נוהגי בונפרטה והבונפרטיזם).בדרג מדיני כמו המתואר,של הבלתי לגיטימיים ועוד,ראה גבי אשכנזי שלא רק שהוא נשאר בלי חטיבה,כי אם שהוא נשאר בלי צ.ה.ל טלא רק הוא עצמו,כי אם אולי עם ישראל...וראה המרידות בחט' גולני,בקטן ובגדול.

55 אשכזני פשע וצריך לשאת בדין  (לת) ירושלמי
  • 08:18
  • 08.03.12

56 אשמתו של אשכנזי היא [ע"פ המאתרג הלאומי של השלטון] היא שלא ניכנע לברק -- אשכנזי מנע ודחה את מלחמת השולל שבה רוצה אהוד ברק -- נגד איראן משה מזרחי
  • 08:38
  • 08.03.12

-- לחובת אשכנזי העובדה שהוא נכנע לתוכנית ברק, ופקד על הצבא לתקוף את רצועת עזה -- בזמן שארה"ב חגגה את כניסתו של הנשיא אובמה לתפקידו, והעולם הנוצרי חגג את כריסטמס. לזכותו של אשכנזי ייאמר שהצליח לעכב את האסון הגדול -- את התקיפה של איראן, על קורבנותיה הרבים הצפויים.

  •   נכון "עופרת יצוקה" הייתה תוכנית גרועה אבל בעיתוי נכון vcgh
    • 18:28
    • 08.03.12

    יהודים הם רק יהודים;וכאשר הם נוהגים כרומאים,אזי אילו יהודים המונהגים ו/או נבחרים ע"י רומאים ולצורכיהם:ועל כן "הלשון/לשונית" של ציר פילאדלפי לא נתפסה.אז אולי גבי אשכנזי לא היה האיסטראטג במילחמה קיקיונית זו,אבל כרמטכ"ל ציית לממשלה טלשר הביטחון שלהם שבנמצא

57 רק חושף את הצביעות של אגודת העיתונאים מטעם אשר מאתרגים כל מושחת עברין מורשע אם הוא חבר של בעל עיתון כאולמרט נוטע פוליטית לכיוון שלהם כרמון, משפחת שרון, ואשכנזי כמובן שהוכתר כאתרוג הצח העתידי, למרות עופרת יצוקה, והמרמרה, שני כשלונות מהדהדים, פרשת גלנט רק פרט שעליו נודע חלקו רק עתה  (לת) צודק מאיר עיניים
  • 08:45
  • 08.03.12

58 בצוואתו הציבורית דרש משה דיין ששמו לא יונצח בשום צורה במדינת ישראל.  (לת) תזכורת היסטורית
  • 08:47
  • 08.03.12

59 הפחד לגעת באשכנזי המיזרחי והשנאה והתרת הדם של ברק,המליונר האשכנזי מאקירוב הגיעה לשיאים חדשים. הפחד מהשד העדתי
  • 08:48
  • 08.03.12

אשכנזי, מינוי של פרץ,שרצה מזרחי כרמטכ"ל,כהמשך לבחירת הנשיא המזרחי המוצלח,הביא את אשכנזי.
אשכנזי למד כי סיייג לחוכמה שתיקה,לא דיבר, יצר רושם של אדם רציני,"משחק" אותה עממי.תושבי כפר סבא המכירים אותו ואת משפחת אשתו העשירה והאינטלגנטית,הבינו מכבר במי מדובר.
אבל הישראלים המחפשים דמות "גיבור", המליכו אות,לראיה הכיכר והרחוב הנקראים על שמו.
התמיכה הרחבה באשכנזי כמו ההצלחה האדירה של תוכניות ראליטי על גבול הפונוגרפיה, ההתנהגות המבישה של הנוער הישראלי בחו"ל,מוכיחה כי תושבי המדינה הגיעו לשפל המדרגה.

  •   צודק מגיב 59.את האשכנזים מותר להשמיץ ולחרף ולגדף.במזרחים אסור לגעת. אתרוג
    • 13:27
    • 10.03.12

    פן חמור בהתנהלות עמיר פרץ הינו שכ-7 חודשים אחרי שמינה את אשכנזי למנכ"ל משרד הבטחון מינה אותו לרמטכ"ל.
    זה מעשה נכלולי מפני שעד שאשכנזי החל ללמוד את תפקיד המנכ"ל העבירו פרץ לרמטכלות.
    אתזה עשה כשכבר היו ברורים שני דברים
    האחד-פרץ ייאלץ לפנות את כיסאו כסר הבטחון גם בעקבות ועדת וינוגרד וגם כי ברק יזכה בבחירות הפנימיות במפלג' העבודה ועמיר פרץ יצטרך גם מסיבה זו לפנות את כיסאו.
    היתה לנו שרשרת מינויים כושלים שנעשו מסיבות לא עינייניות ואת תוצאותיהם נצטרך ל"אכול" עוד זמן רב.
    זה החל במינוי פרץ לשר בטחון ועוד לפני כן מינוי דן חלוץ(ע"י שרון)לרמטכ"ל.המינוי הגרוע פרץ מינה מינוי גרוע שבגרוע את אשכנזי,תחילה במשרד הבטחון ואח"כ בצבא.

  •   צודק מגיב 59 אתרוג
    • 13:28
    • 10.03.12

    פן חמור בהתנהלות עמיר פרץ הינו שכ-7 חודשים אחרי שמינה את אשכנזי למנכ"ל משרד הבטחון מינה אותו לרמטכ"ל.
    זה מעשה נכלולי מפני שעד שאשכנזי החל ללמוד את תפקיד המנכ"ל העבירו פרץ לרמטכלות.
    אתזה עשה כשכבר היו ברורים שני דברים
    האחד-פרץ ייאלץ לפנות את כיסאו כסר הבטחון גם בעקבות ועדת וינוגרד וגם כי ברק יזכה בבחירות הפנימיות במפלג' העבודה ועמיר פרץ יצטרך גם מסיבה זו לפנות את כיסאו.
    היתה לנו שרשרת מינויים כושלים שנעשו מסיבות לא עינייניות ואת תוצאותיהם נצטרך ל"אכול" עוד זמן רב.
    זה החל במינוי פרץ לשר בטחון ועוד לפני כן מינוי דן חלוץ(ע"י שרון)לרמטכ"ל.המינוי הגרוע פרץ מינה מינוי גרוע שבגרוע את אשכנזי,תחילה במשרד הבטחון ואח"כ בצבא.

60 גם ברק היה מושא להערצה כשסיים את הרמטכ"לות מיקי
  • 08:52
  • 08.03.12

השחיקה באהבה היתה לאחר מכן,
אשכנזי נהנה מאותה אהבה, אבל כשל במהלך סיום תפקידו,
ימים יגידו,
שאלה: מי ממנהיגינו זכה לאהבה לאורך כול חייו?

61 רונית שכנעה אותו שהוא על גב הנמר לראשות הממשלה. רק שכחה קין
  • 09:01
  • 08.03.12

להזהירו שזה נמר וירטואלי,בנוי מס.מ.ס.

62 ארי שביט ממשיך למחזר את סיפור הבדים של "הפוטש במטכ"ל". סיפור שאין לו אחיזה במציאות וגם לא בדוח המבקר. קורא טקסטים
  • 09:04
  • 08.03.12

אבל זה לא מפריע לשביט להתייצב ולומר כי רק הוא יודע "את הסיפור האמיתי" וכיצד "טירפד" בונפרטה-אשכנזי את מינוי גלנט לרמטכ"ל.
שביט כנראה סומך על זכרונו הקצר של הציבור : אבל לא מסמך הרפז וחוגים במטכ"ל הם הכשילו את גלנט. היה זה היועץ המשפטי וינשטיין שקבע בעקבות ממצאים של ח"כ איתן ותחקיר מעריב כי גלנט אינו ראוי. בגלל חמדנות והשתלטות במרמה על אדמות הציבור במושב עמיקם. הכל ממידע גלוי ממוסמך - ואין צורך לספינים ולחישות.

  •   גלנט לא גולני vrtk
    • 19:22
    • 09.03.12

    לכם לא ברור שצריך להתיחס לעינין גופא1גלנט הוא אצלי ואח' משולחן טייץ' ז"ל;תרגיע אותו עם אחרים כי נראה שאתם מכירים..

63 והנשיא שלנו שהקים בחייו את מכון פרס לשלום וחוגג את עצמו כל שנה בחגיגות מפוארות והזמנת אנשים מחו"ל שלא לדבר על נסיעותיו היקרות והמיתרות ברחבי העולם? בונפטה דה-לה שמטה כיון שגם מעולם לא נלחם, והוא המודל  (לת) שפיץ
  • 09:08
  • 08.03.12

64 Timing Max Stern
  • 09:10
  • 08.03.12

My dear writer..I will be very happy to see you organise within 24 hours, as you claim after the publication of the report, the sign to be printed, the invitations, the police security and other invited people...if you can do that you can have my voice.Remebre, in Israel it takes LONG time to even print and posting of a letter...let alone a ceramic sign...so, change the headline...actualy, it is too late...as usual.

65 אשכנזי טען שהוא לא ברח מעולם,ברח גם ברח בהיותו אלוף פיקוד הצפון בחטיפה בהר דב,הפיל את התיק על הכפופים.  (לת) קצין הנדסה
  • 09:11
  • 08.03.12

  •   גם הלך לישון בזמן המשט ולא התערב בעופרת יצוקה. עושה רושם שעם ישראל צריך להודות לבורא עולם על שלא פרצה מלחמה בזמן כהונתו.  (לת) עוד רמטכ"ל יקיר התקשורת
    • 16:54
    • 08.03.12

66 המאמר מתעלם מהשאלה החשובה ביותר דוד ב.
  • 09:15
  • 08.03.12

אדם לא קורא לרחוב על שמו בעצמו, השאלה היא מי הגופים בעלי העוצמה שמטפחים אותו, מגנים עליו ומקדמים אותו ? להערכתי אלה גופים תקשורתיים (ידיעות וערוץ 2), פוליטיים (כאלה שמחפשים להמליך מלך פופולרי במקום ביבי) כזה שבהמשך ישרת את האג'נדות שלהם וגם משפטיים (אחרת ויינשטיין ואפילו המבקר לא היו עוזרים לו להדיח את גלנט - לצערי)

67 הכנסת גבי ורונית אשכנזי לבית הגדול תעלה את התוכנית לשיאים חדשים! התחמנות,יצר הנקמה,המוטיב "מגיע לי"ישברו שיאים  (לת) הצעה לאח הגדול
  • 09:19
  • 08.03.12

68 בניחוח צרפתי הייתי אומר - חפש את האישה ותבין מאיפה מגיעה קדחת השליטה, תאוות הרכוש ושיכרון ההנצחה...  (לת) בונאפטיט
  • 09:24
  • 08.03.12

69 זה מהלך העסקים הרגיל בריבונות היהודית הזו, למי שלא התרגל ועוד לא התאהב בה אריק
  • 09:39
  • 08.03.12

זה עלוב אבל זה כל מה שיש. לא מדויק שירת את מולדתו בנאמנות, זה לא שונה ממהנדס במע"צ או נהג אגד או מורה בתיכון שבחר לעצמו עיסוק ופרופסיה. כולם אגב נקראו בצו 8 כאשר נדרשו, הוא צבר פנסיה אחרים הפסידו ימי עבודה במשרד הפרטי.

70 יחי אשכנזי יחי יחי יחי  (לת) רונית
  • 09:39
  • 08.03.12

71 היה לי ברור מה תכתוב היום. חבר של ברק נשאר חבר של ברק. אין לי אמון בך.  (לת) קורא הארץ
  • 09:42
  • 08.03.12

72 מה עם השם המפורש, חוק צינון מפוליטיקה לעשר שנים לפחות לגנרלים מדרגת אל"מ ומעלה ולעובדי מדינה וציבור מקבילים לאו
  • 09:42
  • 08.03.12

להוציא את הגנרלים מהפוליטיקה.

73 שיקראו רחוב על שם ברק, רק שילך כבר הביתה.  (לת) מגיב
  • 09:46
  • 08.03.12

74 לברק אין שום יחס של כבוד לאף אדם. חצי שנה לפני המועד נפנף את אשכנזי.זה מרגיז. יעל
  • 09:48
  • 08.03.12

גם לארי שביט אין שום יחס של כבוד לאף אדם. רק לברק ולעצמו.

75 חברים, מספיק עם דן כנר והשחרת שמו  (לת) איתי ירושלים
  • 09:51
  • 08.03.12

76 ברק אחראי לכל מה שקרה. זה הוא שפגע אנושות באשכנזי, זה הוא שמחליט כל החלטה אשכנזי קרבן. מגיב
  • 09:56
  • 08.03.12

יש לבדוק הכל ביסודיות. ברק צריך כבר ללכת הביתה.

77 it will not help to all PR talkbacks. the people are with Askenazi zion
  • 09:56
  • 08.03.12

it will not help to all PR talkbacks. the people are with Askenazi

78 והעיקר שכחת, מדוע השמאל הקיצוני שונא את ברק, בו כ"כ תמך בעבר, רקמשום שחשף את פרצופו האמיתי של פושע המלחמה ערפאת ומכאן גם השמאל הציוני הבין שטעה בהזיות אוסלו שהביאו לאפי נרצחים ונכים.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 10:00
  • 08.03.12

79 אף מאמר או התיחסות באמצעי התקשורת לשגעון הגדלות של קריאת כיכר ורחוב ע"ש אשכנז! כולם פוחדים שיואשמו בגזענות.על ברק וביבי המליונרים האשכנזים מותר לרדת ולקרוע אותם,הם לא יצעקו כי מדובר בגזענות ושנאת אשכנזים.  (לת) אמצעי התקשורת פוחדים מאשכנזי
  • 10:02
  • 08.03.12

80 יללת הגרופי.. ציון
  • 10:07
  • 08.03.12

מר שביט מתקשה מאד לצאת ממשבצת הגרופי של ברק. זה נמשך כבר שנים רבות. די. אתה עיתונאי האמור לסקור את המציאות בצורה אוביקטיבית. לפחות תנסה זאת.
ולענייננו: מה התמימות או נכון יותר ההיתממות: ממתי אדם מגיע לדרגת אלוף בלא שיהיה רב שועל הבקי בכל רזי התחבולות? האם היה אי פעם אלוף כזה? בוודאי שלא. אלוף אמרתי? הרי נכון הדבר גם מדרגת אל"מ לפחות.
אתה מצפה שרמטכ"ל יתן את צווארו, כך סתם, בידי סכינאי מומחה כאהוד ברק? הרי האחרון הגיע מתפקיד "מפקד היחידה" ועד תפקיד הרמטכ"ל בלי שעשה דבר. האם זכור לך שאת תפקיד ראש אמ"ן עשה רק במשך שנתיים? האין זו בדיחה עצובה? האם עלילות מפקד השריון אהוד ברק במלחמת יום הכיפורים לא מוכרות לך? רמז-- החוה הסינית. האם אחריותו לכשלון בסולטן יעקב לא מוכרת לך? מזלו הרב היה שמפקד האוגדה, באבירותו הרבה, התנדב לקחת כשלון זה על עצמו.
האם לא בדקת כיצד האזרח ברק עשה את הונו? היה פשוט מאכער. בכל עלילותיו "כאיש עסקים" לא יצר ולו מקום תעסוקה אחד ויחיד.
ולעניינו של גאלנט: רק במדינה שבה הקומבינה היא האלוהים מתקבלת בהבנה ובהסכמה התעשרות כה מהירה ולא סבירה של אדם שהכנסתו היחידה היא משכורתו הצבאית. די מאכזב שגם בזירה זו אינך מפגין כל ערכיות.

  •   לציון, מסכים עם כל מילה בתגובתך, אבל שים לב, המאמר מופיע במדור דעות. הכותב לא אמור להיות אובייקטיבי. הוא אמור להציג את דעתו ולגרום לנו להסכים או לא להסכים וגם להתווכח.  (לת) קורא
    • 13:08
    • 08.03.12

  •   אתה קרוב של רונית? אלופת ה s.ms ?נשלחת למשימות ריגול באחוזה? לציון הגרופישל משפ' אשכנזי
    • 15:23
    • 08.03.12

    מחריד שאפסים שהיכרותם אם צה"ל היא דרך השקם והמטבח,שופטים אדם כברק,שלפחות תרם וסיכן את נפשו לאורך כל מסלול חיו ולא ישב בשבתות ופיצח גרעינים וקילל את השופט וזרק חזיזים!
    מענין כיצב המדינה עוד לא הושמדה עם אוכלוסית בובונים שמכורה לאח הגדול ומעריצה תחמנים מהסוג של משפחת אשכנזי.

  •   ציון הלא תשאל לשלום קשקושיך kushivenushi
    • 16:20
    • 08.03.12

    אהוד ברק היה סגן מפקד הגיס של יאנוש במלחמת של"ג ואין לו כל אחריות למה שקרה שם. יאנוש לקח על עצמו בפומבי אחריות אבל חוץ מלומר "אני אחראי" לא עשה כלום. האוגדה של גיורא לב התחרעה באיזור ציר "מיכה" ליד רשאיא אל ואדי. החטיבה של מיקי שחר אכלה תירס כשגדוד שלה - של עירא עפרון נטחן ע"י הסורים. הגדוד הזה היה צריך לצאת לדרך בשעה 1200 ביום ו' אבל ההסדרניקים הסתלבטו ומשכו את הזמן והתחילו לזוז רק עם חשיכה. עד אז הסורים חזרו ונכנסו בהם חזק.
    מפקד האוגדה לא התנדב לשום כלום ובטח לא לקח אחריות רק נהיה ראש עירית פתח - תקוה. כל מה ששמעת על אהוד ברק בהקשר : כלאם פאדי!!

81 אור יהודה היא עיר של אנשים בורים הסטורית - אשכנזי לא מגיע לקרסוליים של  (לת) דדו או רבין (הונצחו אחרי מותם)
  • 10:09
  • 08.03.12

82 הכול נכון, חוץ מ... קצין מגולני
  • 10:10
  • 08.03.12

לא אינטליגנטי ולא מוכשר. אפור, אפור, אפור, שידע ללכת בין טיפות. ואם נרטב, נדחף ודחף בידי ואת שאר חובשי הכומתות החומות. את האריות מגולני הדיחו ונשארו חבורה של פוליטיקאים חלקלקים, מעשני סיגרים עם תסביך נחיתות עמוק.

83 האמת על ברק ושביט. האמת על התנהלות אשכנזי עוד לא התפרסמה במלואה. האמת של י
  • 10:16
  • 08.03.12

שביט דמגוג בשביל ברק. הרבה שנים.
ברק כשלון ענק כראש ממשלה וכהורס העבודה שטיקים וטריקים, קנאה ושנאה. כך התנהג כפלפי אשכנזי.

84 התשקורת השתגעה. ומה חלקו של ברק? את זה מסתירים.  (לת) מירה
  • 10:17
  • 08.03.12

85 אשכנזי מ.ד
  • 10:22
  • 08.03.12

בדיוק כמו סטלין ומוסולינ ועד אחד גרמניגם בהם תמך העם

86 אשכנזי מוטי
  • 10:34
  • 08.03.12

מיהו בכלל?איזה קרבות"מהוללים"הוא ניהל?תקריות עם כמה מחבלים אינם קרבות.זה לא הנסיון שנדרש ממי שאמור לנהל מערכות כבדות בדרג של אוגדות וחטיבות.לגבי השיקום ה"מוצלח" כביכול של צהל שהוא ניהל?בואו נמתין לשעת מבחן ואז נראה.

87 מי אמר שראינו בעין יפה קריאת רחוב על שמו? מתנ"ס כן.למה ברק כאן בענין?  (לת) שואל
  • 10:36
  • 08.03.12

88 ברק כשלון כראש ממשלה וכהורס מפלגה. על זה כולם מסכימים.  (לת) מגיב
  • 10:37
  • 08.03.12

89 התקשורת מאשימה, שופטת מענישה. מי רוצ ה תשקורת כזאת? הוועדה שבדקה תחליט.  (לת) חושב
  • 10:38
  • 08.03.12

90 לברק ולשכתו יש קשר ישיר לכל מה שקרה, הצנעת חלקו היא בושה וחרפה.  (לת) יונה
  • 10:40
  • 08.03.12

91 ברק אני ואפסי, סכנה לדמוקרטיה בכל התנהלותו. הוא משליט תמיד את דעתו. ויש לו חלק בענין.  (לת) קורא הארץ
  • 10:41
  • 08.03.12

92 אשכנזי לא אשם בקריאת רחוב על שמו. אין לו קשר לענין.סמטוכה שלמה עשית.  (לת) מגיב
  • 10:42
  • 08.03.12

93 מה שיך כאן דן כנר שאני אבין?  (לת) תוהה
  • 10:44
  • 08.03.12

94 דימוי של גנרל אליל? איך הגעת למסקנה המטומטמת הזאת? ברק חושב עצמו לצרציל ודה גול. קורא הארץ
  • 10:46
  • 08.03.12

זה מה שקורה לעיתונאי עם תואר ראשון בלבד בפסיכולוגיה. השתן עולה לו לראש.

  •   למגיב 84 קורא הארץ גילה
    • 15:01
    • 08.03.12

    תיקון טעות נפוצה מאד:
    עיתונאי לא נזקק לשום תארים. בדוק במועצת העיתונות.
    אם יש לארי שביט תואר ראשון בפסיכולוגיה, זה הרבה יותר
    מעיתונאים חשובים אחרים.
    כל שמתבקש מעיתונאי פובליציסט כמר שביט, הוא לעורר מחשבה
    וענין.

95 אשכנזי הוא גאון שהצליח לעבוד עם ברק בונפרטה. כל הכבוד לסבלנות שלו.  (לת) חושב
  • 10:47
  • 08.03.12

96 ברק נמצא בבטחון כבר 50 שנה. כחיל הוא היה מצוין, מיום שנכנס לפוליטיקה הוא כשלון מוכח. די הביתה.  (לת) חושב
  • 10:49
  • 08.03.12

97 לעת עתה יש לנו מנהיגים כוחניים שלא זזים מהכסאו לא מקבלים בקורת. ברק אחד מהם.  (לת) רואה נכוחה.
  • 10:51
  • 08.03.12

98 אלו ברק לא היה שולט שלטון ללא מצרים בצבא ובכל תפקיד שנשא פני הדברים היו שונים. דן
  • 10:52
  • 08.03.12

ברק אני ואפסי, ויחסי האנוש שלו.

99 רק כלא לאשכנזי יצליח במעט לתקן את העוולה- ואז שיתקנו את השלט " האסיר גבי אשכנזי" תושב אור יהודה בוש
  • 10:53
  • 08.03.12

אי אפשר לתקן הכול - הכוחות וההפעלה של מערכת ההשמצה שניהל אשכנזי היא מעבר לשגעון הפרטי שלו- ראו תגובה 48 - אבל בכדי להעביר מסר ברור שמדינה לא יכולה לקבל התנהלות כזו- תככנות והכפשה של אנשים אחרים
וזה עוד לא הכול- נדחיתות הכספית למכרזים שקיבל הרפז עוד לא הגענו
"האסיר קקי אשכנזי"

100 ישראל זקוקה למל' יום-כיפור פי 10 ! רק טיפול בהלם כולל אלפי הרוגים יחזירו ... הנביא
  • 10:54
  • 08.03.12

את החברה החולה והמוטרפת הזו לפסים.. ביחד עם הדהירה של נתניהו לשלטון נצחי והפיכתו של האדם הרציונלי היחידי ב20 שנים האחרונות בפוליטיקה הישראלית (ברק) לשק חבטות /אידיוט הכפר/עברין/סוטה/שקרן / מה לא..? החברה הישראלית חייבת ( ואני משוכנע שזה יגיע ) זבנג נוראי בפרצוף עם עשרות אלפי הרוגים ,ערים הרוסות .. ת"א תהיה חומס , היא צריכה את זה ! זה מגיע לה !

101 ככה זה כשחסר/ות טקסט/המילים באים "האקטים " !! היגיון פשוט
  • 11:00
  • 08.03.12


ספר גבה את צדקת ברק ,
מחוות יגבו את צדקת אשכנזי.

102 את האמת לא שביט יביא לנו, אלא הוועדה שחקרה ונשמע גם הסתיגויות.  (לת) אמיתי
  • 11:10
  • 08.03.12

103 לא צריך כבר ועדה שתחקור ,שביט וברק המגלומנים, רק אצלם האמת מהיום והלאה.  (לת) אמיתי
  • 11:11
  • 08.03.12

104 מדוע החוק אינו אוסר קריאת שמות רחובות וכיכרות על שם אנשים חיים? האם אשכנזי אשם שקראו רחוב על שמו?
  • 11:14
  • 08.03.12

ומה רוצה ארי שביט מדן כנר, שהוא בסה"כ קריין ולא אחראי לטקסטים שמכתיבים לו?

105 אינני יודע מה נכון. האם שר ביטחון- רמטכ"ל לשעבר, המתערב בצבא כאילו הוא רמטכ"ל "על" אינו מוביל למצב בעייתי?  (לת) דן
  • 11:22
  • 08.03.12

106 כנופית הערוץ הראשון נגד אשכנזי . תפוח זהב
  • 11:26
  • 08.03.12

עד היום הקליקה של ברק בערוץ הראשון להביאה נתון אחד של הוכחה של מעשה פלילי מצד מר אשכנזי. אבל גם אין הסבר למה הפקיעו עיתונאי הערוץ את הערוץ לתמיכה בלתי מסויגת בשר הבטחון. והיגדישו שלש או ארבע כתבות לתמיכה בעמדת ברק. לפני שמבקר המדינה פרסם את החלתטו, וגם היום מנסה מר שביט להחליט במקום המבקר כי היה נסיון של אי מלוי הוראות שר הבטחון. והיום ממשיך מר שביט לטפח את השקר שבוים על ידי הערוץ הראשון.
מר שביט הכשלון של הערוץ הראשון בביום הסיפור ולמען ההגינות העיתונאית תפקידך צריך להסתים ולהניח את עט העיתונאים,ולצאת לפנסיה.

107 גבי אשכנזי הוא אבי אבות הטומאה בכל תולדות מדינת ישראל, סכנה ברורה לדמוקרטיה.  (לת) זרטוסטרה
  • 11:31
  • 08.03.12

108 אדוני השופט שביט , זו כל האמת? לא ולא, זו רק האמת של ברק חברך. אלי
  • 11:40
  • 08.03.12

חכה בסבלנות ואז לא אתה תהיה השופט.

109 ביברק הם המסכנים את הדמוקרטיה. מתנהלים כשני נפוליאונים.  (לת) אזרח מהשורה
  • 11:41
  • 08.03.12

110 66 יללת הגרופי תגובה מעולה, חובה לקרא. כמה נח להתנפל על אשכנזי בלבד.  (לת) קורא
  • 11:43
  • 08.03.12

111 האמת רק אצל שביט וברק חברו. כל האמת ורק האמת. מי מאמין לך?  (לת) קורא
  • 11:43
  • 08.03.12

112 שובה של תופעת "מלכת האמבטיה"......?????????  (לת) גורג
  • 11:52
  • 08.03.12

113 כל סממני הדמגוגיה!. 1.כותרת מפוצצת,אמת מוחלטת של שביט את ברק.2.לנגח את אשכנזי בהחלטה לו שלו. רעות
  • 11:53
  • 08.03.12

השוואה לברק הצדיק, שלא קראו רחוב על שמו כדילהפעיל את הדמיון הפרוע.
דוח לא שלם ובלי תגובות הופך לאמת מוחלטת. רק דמגוג כך כותב.
3. כאלו שאשכנזי פועל בחלל ריק. אין זכר לברק ויחסי האנוש הגרועים שלו.
4. לא נעים קצת אזון צריך רק כדי להגביר את הדמגוגיה, בכל זאח יש בו משהו טוב, ומיד נגוד חריף, הרמטכל שבנה לו דמות אליל, הנגודים נשמת הדמגוגיה.
דמות אליל" ולי נדמה משום מה שזה בדיוק ברק המשוה עצמו לבן גוריון , צרציל
ודה גול לא פחות ולא יותר. התבלבלת שביט.
והשפה המפוצצת אין כמוה לדמגוגיה זולה ועלובה. הכל מוחלט אצל שביט אין שמא ואין אוליי
בושה לעתונות ההגונה.

114 בונפרטה השני / נפוליון השלישי צחבומק
  • 11:59
  • 08.03.12

לא צריך להיות אמן שח-מט כדי להבין שבונופרטה השני הוא אכן אישיות ציבורית הקשורה למעשה נבלה . עיריית רחובות החליטה להנציח שמה של חנה סנש הי"ד בככר העיר . שאלו , מדוע לא להנציח גם את שמה של חביבה רייק הי"ד בככר הסמוכה ? והתשובה , טרם הגיע העת , בככר הבאה הנושא ייבדק . באור יהודה , יש הרבה ככרות והרבה רחובות . לא הייתי רוצה לגור בעיר בה פוליטיקאים נבובים נמצאים בועדת השמות .

115 מלחמת התשקורת בגבי אשכנזי הכעור בהתגלמותו.מאשימה שופטת מענישה. אני אזרחית שמתבישת.
  • 12:02
  • 08.03.12

כולם התגיסו למלחמת חורמה טוטלית, הנה הוא עוכר ישראל. מנצח על זה ברק כדי להשתיק את הבקורת נגדו. לא יצלח הדבר בידו.
אשר לברק לברק אשר לאשכנזי תקבע הוועדה ולא אנשי התשקורת.
רצח אופי כזה עוד לא היה לנו. השטן בהתגלמותו. נמאסתם.

116 על נזקי ברק למדינה עוד יסופר. לא תשתיקו את האמת.  (לת) מגיב
  • 12:02
  • 08.03.12

117 אשכנזי אדם מסוכן. יש לפנות לבג"צ שיעשה פה סדר !  (לת) יורם
  • 12:05
  • 08.03.12

118 יש מהאמת בטענת המגלומניה, לא כך לגבי הדחת קצינים שלא דיווחו אמת.  (לת) הצופה
  • 12:08
  • 08.03.12

119 אלופת הסמס! מה עם אשתו, רונית? אזרח
  • 12:16
  • 08.03.12

באור יהודה צריך לקרוא לפארק על שמה!!!
מגיע לה אלופת הסמס.
כדאי לעשות תחרות בין נשות האלופים.
השופט הרפז.

120 ואולי החונטה השלטונית בישראל יותר מסוכנת? חשבת על זה?  (לת) שואל
  • 12:26
  • 08.03.12

121 מי שמינה את אשכנזי צריך היה לצפות פני עתיד גדליה
  • 12:28
  • 08.03.12

הבעייה הרבה יותר פשוטה, אשכנזי הוא אדיוט וכנראה מושחת וכך הזנה את המערכת,אבל הטענה היא למי שמינה את האוויל המשריש הזה,
הרי כשהיה אלוף פיקוד הוא האשים את שלושת החטופים הראשונים כאילו נחטפו בעקבות ענייני סמים ולא נשלחו ע"י המערכת שהוא עמד בראשה ושר הבטחון ה"המוצלח דאז" מינה אותו למרות ולמרות,
אז עכשיו שנהנה כולנו

  •   צודק מגיב 59 אתרוג
    • 13:45
    • 10.03.12

    פן חמור בהתנהלות עמיר פרץ הינו שכ-7 חודשים אחרי שמינה את אשכנזי למנכ"ל משרד הבטחון מינה אותו לרמטכ"ל.
    זה מעשה נכלולי מפני שעד שאשכנזי החל ללמוד את תפקיד המנכ"ל העבירו פרץ לרמטכלות.
    אתזה עשה כשכבר היו ברורים שני דברים
    האחד-פרץ ייאלץ לפנות את כיסאו כסר הבטחון גם בעקבות ועדת וינוגרד וגם כי ברק יזכה בבחירות הפנימיות במפלג' העבודה ועמיר פרץ יצטרך גם מסיבה זו לפנות את כיסאו.
    היתה לנו שרשרת מינויים כושלים שנעשו מסיבות לא עינייניות ואת תוצאותיהם נצטרך ל"אכול" עוד זמן רב.
    זה החל במינוי פרץ לשר בטחון ועוד לפני כן מינוי דן חלוץ(ע"י שרון)לרמטכ"ל.המינוי הגרוע פרץ מינה מינוי גרוע שבגרוע את אשכנזי,תחילה במשרד הבטחון ואח"כ בצבא.

122 אלו ברק לא היה מתנהל כנפוליאון, והיו לו יחסי אנוש טובים , הכל היה שונה.  (לת) אזרח והאמת שלו
  • 12:28
  • 08.03.12

123 מה אתה רוצה מדן כנר?  (לת) משה
  • 12:32
  • 08.03.12

124 שער שרונה,כיכר הסלטים רחוב העלבון פינת ההשפלה
  • 12:35
  • 08.03.12

אוקיי אז לא אכלתי את הסלטים שלה שהיה אצלם על האש - אוקיי זה רק סלטים, למה צריך להיעלב כל כך ?

125 מומלץ מאד לקרוא את ספר "הבור".שם מגוללים דן מרגלית ורונן ברגמן את הסרט המצמרר אודות מעלליו הקרימינליים של הרפז וקשריו עם הרמטכ"ל הספרדי המנגן לנו נגינות על מיתר העדתיות. אודי ש.
  • 12:50
  • 08.03.12

שאפו לשביט שהצליח לרכז ותמצת את מעלליו של אשכנזי.

126 ארי שביט מיטיב לתאר את המצב ולהסבירו. כל כך צודק!! אני אישית מתעבת את ברק ואת כל מה שהוא מייצג, אבל אשכנזי בהחלט השאיר ריח רע ותחושת אי נוחות אדירה. אולי הגיע הזמן סוף סוף בגיל 64 להפוך את הצבא לבוגר יותר ואחראי יותר? ולהפסיק לסגוד ללביטחון ולצבא כאילו היו פתורים מבקרה וביקורת?  (לת) יעל
  • 12:57
  • 08.03.12

127 למרות היתנהלותוהלא תקינה של אשכנזי נזכור שהוא היה בלחץ אדיר ע"י ברק וכנופייתו,הם אלופים בזה !!וזה בענע מאוד מיקל על הנסיובת  (לת) שירי הוד
  • 13:05
  • 08.03.12

128 אשכנזי מחוק רומי
  • 13:20
  • 08.03.12

וכנ"ל גם גלנט,שניהם הפרו כל אחד בדרכו,הלא חכמה,
כל נורמה,גלנט בבניה בלתי חוקית,
אשכנזי בתחמון,באי אמירת אמת,
עדיין הדרג המדיני ממונה על הדרג הצבאי.
לא נרצה אותם בשום מישרה ציבורית.

129 מר שביט, זאת טעות לאמר על נתניהו שאינו לגיטימי בעיני הציבור, בתקשורת !  (לת) מייק
  • 13:25
  • 08.03.12

130 לשביט יש צורץ תמידי מגונה לאזן את ''התמונה'' מנהיג ללא חת כריזמטי אולם!  (לת) שביט תתחיל לקרוא לברווז בשמו
  • 13:39
  • 08.03.12

131 תמיד שמח לקרוא את הטורים של ארי  (לת) גרי
  • 13:58
  • 08.03.12

132 העיתונאי השפוי היחידי שנותר בישראל  (לת) לירן
  • 13:58
  • 08.03.12

133 מניח שעוד הרבה ייחשף בעקבות אשכנזי ופרשיותיו  (לת) צחי
  • 13:59
  • 08.03.12

134 כל כך נכון  (לת) פני
  • 13:59
  • 08.03.12

135 לאשכנזי היה מזל שאהוד ברק שר ביטחון כך נתפס כ"טוב"  (לת) רוני
  • 13:59
  • 08.03.12

136 מאמר טוב  (לת) סמי
  • 13:59
  • 08.03.12

137 מקווה לשמוע אותך גם ביומן ביום שישי  (לת) ליאור
  • 14:00
  • 08.03.12

138 באמת פרשה תמוהה, חבל שאשכנזי בכל מקרה יצא ממנה  (לת) מורדכי
  • 14:00
  • 08.03.12

139 אשכנזי תחמן ושקרן צריך למצא איתו את הדין על מעשיו  (לת) אהוד
  • 14:07
  • 08.03.12

140 אשכנזי חשב שיהפוך אותנו לרפובליקת בננות  (לת) בחסות התקשורת
  • 14:15
  • 08.03.12

141 אדוני השופט , אדוני השופט שביט, רק האמת אבל כל האמת. אינך מסוגל אתה מפוטר.  (לת) התבאסתי.
  • 14:16
  • 08.03.12

142 תבוא בטענות לראש עירית אור יהודה בלבד, למה על אשכנזי? היה צריך לסרב?  (לת) שואל
  • 14:18
  • 08.03.12

143 לאן נעלמו ההקלטות מישיבות ברק? על כך דרושה ועדת חקירה שח השב״כ!
  • 14:19
  • 08.03.12

חוץ מזה, אתה עדיין משוכנע, כ״שופרו״ של ברק, שברק הגיע לקמפ דיוויד כדי להגיע להסכם, למרות שכולם היום מבינים שהמטרה שלט היתה לפוצץ כל סיכוי להסכם! תתעורר!!!

144 ברק האכזבה הכי קשה שלי בפוליטיקה. שביט לא ינקה אותו ע"י אשמת אשכנזי.  (לת) פעם תמכתי בברק
  • 14:19
  • 08.03.12

145 בסוף הקורבן -ברק- אשם. מדינה משוגעת!  (לת) קורא
  • 14:21
  • 08.03.12

146 אטום, מתנשא, כוחני ציני, יחסי אנוש כגובה דשא, זה ברק בלי קריאת שם רחוב על שמו.  (לת) דנה
  • 14:21
  • 08.03.12

147 כל ההאשמות נגד ברק שפרט שביט אלו קראו על שמו רחוב, בעינן עומדות  (לת) דנה
  • 14:22
  • 08.03.12

148 שביט התבלבל לא אשכנזי. זכותו המלאה של רמטכ"ל למנות אנשים בלי שנפוליאון ישים לו רגל. עידו
  • 14:26
  • 08.03.12

ברק התערב למען עצמו הוא עובד רק עם עושי דברו. הוא אנטי דמוקרט מעין כמוהו.

149 האמת שאשכנזי צריך להיעלב ,שעיריית אור יהודה קראה רחוב על שמו  (לת) איפה נמצאת אור יהודה?
  • 14:37
  • 08.03.12

150 חומרים מכפישים אמיתיים על ברק לא צריך לחפש, יש עובדות לא דעות.  (לת) מגיב
  • 14:39
  • 08.03.12

151 ארי, מתי כבר תבין שלא כל דבר הוא סופה של מדינת ישראל כפי שאנו אריה
  • 14:45
  • 08.03.12

מכירים אותה.לא כל קצין שקצת גבה ליבו הוא נפוליאון ולא כל יוגורט שהחמיץ זו שואה שניה. תרגע קצת, אתה מזיק לעצמך. אם אנשים כמוך לא יתחילו להוריד את הטונים זו תיהיה סופה של מדינת ישראל כפי שאנו מכירים אותה....

152 50 שנה בוחש ברק בבטחון, ומטיל את מרותו כנפוליאון. תאות שלטון, של אני ואפסי.וצבא יחצנים ועיתונאים אמיתי
  • 14:47
  • 08.03.12

והוא אף פעם לא טועה. הוא בן גוריון, צרציל ומה לא.

153 אין שום קשר בין ברק ואהדה לאשכנזי. ברק גמר אצלי הרבה שנים לפני אשכנזי .זה ממוחך ההזוי. תומך בברק בעבר לבושתי.
  • 14:52
  • 08.03.12

תמכתי בברק כמו רבים, כשלונו כראש ממשלה, העמותות , צאלים, יחסו לשריד שר חינוך מעולה לישובי הדרום, תאות השלטון שלו ותאות הכבוד שלו, השטיקים והטריקים שלו למען השלטון והרס מפלגת העבודה לא קשורים כלל לאשכנזי. די להשמיץ. אשכנזי אם חטא שיענש. ברק מה חלקו? על זה אתה שותק.תתביש.

154 ניקוי אורוות הרקולס
  • 14:53
  • 08.03.12

חברה! הרקולס זה אתם. אף אחד לא ינקה את האורוות אם לא האזרחים. אין היום גבר כמו בן גוריון שידע להעיף גנרלים הביתה בשביל דבר קטן אבל מסריח. קום ההענקה עם חלכה.

155 וזה לא הסוף !!!!!!!!!!!!!!!!1  (לת) נעמי
  • 14:53
  • 08.03.12

156 "גנרל אלילי שהאמין באלילותו"? עד לאיזה שפל ירדת שביט עד לאיזה שפל?  (לת) .מתפלץ
  • 14:54
  • 08.03.12

157 הרפז לא קיים. לא היה זיוף. הכל השמצות ורדיפות חסרות שחר  (לת) תגובה בתשלום
  • 14:55
  • 08.03.12

158 את האמת מר שביט. יוסי מזרחי
  • 14:58
  • 08.03.12

מר שביט.
במדינת ישראל אין "קולונלים".יש אלופי משנה, אבל "קולונלים" נשמע יותר מושחת ומכאן השימוש במונח זה.
מר שביט.
אולמרט ופרץ לא נתפסו אצל אשכנזי כנחותים. זו המצאה שלך ועלילה שאתה מפיץ בשרות ברק.
יתכן וכנראה נכון, שהיחסים עם נתניהו וברק לא היו תקינים,ועל כך יש עוד נקודות השקפה חוץ מזו שאתה מציע ולמרבה הפלא גם אילה חסון.
מר שביט.
אף אדם סביר ובר דעת הישראל, לא חושב שאשכנזי טהור וברק ,נציג השטן.כמעט אף אחד לא חושב את ההפך, למעט שלוש :ארי שביט,אילה חסון ואהוד ברק.נתניהו כמו בענינים אחרים -הופך עצמו ללא רלונטי.
מר שביט.
אני אזרח פשוט שעוקב אחרי פרשת ברק והמסמך המזויף באדיקות.אני גם קורא עיתונאים אחרים,מאוזנים ושקולים.מה שאתה אומר הוא דעה אחת, מוטה חריפות הצידה לטובת אדם שהכניס את מערכת הבטחון לסחרחורת איומה, אדם שכל מה שהוא נגע בו -הושמד, שכח חלקה טובה בה ביקר הפכה לשדה בור. אני לא חושב שאשכנזי שה תמים ואולי אפילו יותר מכך אבל אין מה להשוות בין השניים. צריך לזכור גם,שהמסמך זויף כי שמו עליו לוגו גנוב, אבל תוכנו אמת והוא מייצג סידרת מהלכים שקרו במציאות ושמטרתם היתה הדחת רמטכל מצוין של היה יס-מן.
עיתונאי אמין הוא אחד שמביא עובדות ואח"כ גם דעות. מי שמשמש כעיתונאי חצר אינו ראוי לאימון הציבור גם אם לעיתים הוא אומר דברים נכונים.

  •   אתה מדבר על אמת??? אבי
    • 23:04
    • 08.03.12

    "המסמך אולי מזויף אבל תוכנו נכון"? אפילו את האינטליגנציה של ילדי גן אתה מעליב.
    כן, זייפתי, אבל השתדלתי מאוד שזה ייראה אותנטי. ואני לא אומר את זה כדי להקל בעונשי, אלא כדי שאולי בכל זאת יתבלבלו וירשיעו את מי שניסיתי להעליל עליו באמצעות המסמך המזויף.

159 97 למזלנו אשכנזי שיקם את הצבא שהיה במצב נורא.תזכר.  (לת) דן
  • 15:03
  • 08.03.12

160 כתבה על אשכנזי dafna rinski
  • 15:03
  • 08.03.12

כל כך מדוייק!

161 אני מחכה למוצא פיו של אשכנזי. עד אז אין לי מילה רעה. רוצה תמונה שלמה.  (לת) מגיב
  • 15:05
  • 08.03.12

162 האטיקה של ארי שביט  (לת) דב
  • 15:06
  • 08.03.12

163 כמה טוב שגנץ הרמטכ"ל, ברק חטף פעם 1 סתירת לחי רצינית לשלטונו הבלעדי.  (לת) אזרח
  • 15:06
  • 08.03.12

164 ברק קיבל את אשכנזי , והיה צריך למצוא הדרך לעבוד אתו.ברק פשוט לא מסוגל לעבוד עם בני אדם שווים לו.  (לת) חושב
  • 15:09
  • 08.03.12

165 עיתונאי החצר של ברק, כמו ברק. כל האמת אצלם בכיס, לא יתכן אחרת. שניהם בושה לדמוקרטיה בעיני.  (לת) קורא הארץ
  • 15:11
  • 08.03.12

166 Tשכנזי גל
  • 15:11
  • 08.03.12

הרמטכ"ל בעל הרזומה הדק ביותר בהיסטוריה המודרנית של עם ישראל, רקח את אחת הקנוניות המסריחות ביותר וקיבל את המחמאות הגדולות ביותר - מישהוא יכול להסביר?

167 מי עוצם עינים ? מה זו הטפת המוסר הזאת? הפוסל במומו פוסל.אתה עוצם עין אחת לפחות.  (לת) קורא הארץ
  • 15:12
  • 08.03.12

168 אור יהודה היתה מיטיבה לעשות אם היתה קוראת מרכז ספורט על שם אשכנזי. שואל
  • 15:14
  • 08.03.12

הכבוד לאשכנזי מגיע לו. אין לי ספק. אבל למה רחוב?

169 ניסיון לפוטש קוראים לזה. והעונש משפט צבאי והוצאה להורג. לא פחות.  (לת) סימונה
  • 15:16
  • 08.03.12

170 ראשיים הממשלה בעבר יובל
  • 15:19
  • 08.03.12

יש עיר על שמו כגנרל הוא שיקר לכולם ועשה מה שרצה כשר בטחון כנראה הציג לממשלה מציאות אלטרנטיבית ועדיין התקשורת ועם ישראל ראה הו ראש ממשלה מצוין

171 הרשו לי להפנות את תשומת ליבכם להיסטוריה העולמית. בשנת 400 לפנה''ס קמה עיר מדינה בשם רומה. עד מהרה בעזרת אינסוף מלחמות "צוקדות" הפככה עיר המדינה לאימפריה ענקית שהיתפרקה לשתי אימפריות, מערבית ומזרחית, רק בשנת 400 לספירה. במשך כל אותה עת היו פרנסיה מתאבי השררה, הכוח הפוליטי והכלכלי, הניבזיים בכל הזמנים. הם רצחו זה את זה, את ירבהם ובעיקר את ידידהם, שיעבדו זרים לצורך עבדות, קנו תפקידי צבא ותפקידים פוילטיים בכירים בכסף, נתנו לעצמם מעמד של אלים וקראו לחודשי השנה ולערים על שמם (אצלנו קיסריה טבריה על שם טיבריוס קיסר). הריקבו שפשט יחד עם השחצנות הובילו לבסוף לקריסת האימפריה המערבית בשנת 400 לספירה והאיפריה המזרחית בשנת 1500 במשך למעלה מאלף שנים שרדה התפתחה ושיגשגה אימפריה שבראשיתה היתה רק עיר מדינה קטנה . אז אני שואל עכשיו האם לא ייתכן שתקום מחדש אימפריה בת אלף שנים שתהיה מבוססת על מנהיגי צבא מושחתים?  (לת) א
  • 15:20
  • 08.03.12

  •   תשובה:לא של יהודים vcgh
    • 18:12
    • 08.03.12

    יהודים הם רק יהודים;וכאשר הם נוהגים כרומאים,אזע אילו יהודים המונהגים ו/או נבחרים ע"י רומאים ולצורכיהם

172 שביט ,העלה את הדמגוגיה לשיאים שאף עיתונאי לא הגיע אליהם. לשמחתם של אוהבי דמגוגיה.  (לת) שונא דמגוגיה
  • 15:36
  • 08.03.12

173 אשכנזי לשלטון הידיד
  • 15:40
  • 08.03.12

אשכנזי הוחזר מהגלות האזרחית על ידי ... פרץ זוכרים?
אשכנזי השיב לצבא את כבודו! מה עשה הגולנצ'יק? החזיר את נוהל האימונים או במילים מובנות חזר ל"תרגל פזצ"תות". גדול ענק !
השליט נורמות של "סחיבות" מהאפסנאות - כלומר לנו מותר.
הוא הגנרל שיודע מה טוב לנו.
ולכן מותר לו לעשות הכל כדי שנבחרינו לא יעשו מה שנראה לו טעות.
ומה היא טעות? אם לא למנות מפקד פיקוד שביצע את עופרת יצוקה ואיים בעצם קיומו לקחת מאשכנזי את הקרדיט על המבצע?
גנרל שלא שלט ולו אף בלשכתו ממנה נגנב אקדחו (גנרל ללא אקדח! חה חה חה)
וכמובן כרטיס האשראי.. אך כאן אין לנו מה לדאוג היות ואשתו היקרה עושה חייל בעסקי הנדל"ן של כפר סבא! ובנו עוד יוכיח כמה מצטיין הוא בעסקים .
במדינה תקינה גנרל כזה היה אולי מוצא עצמו נעול בחדר כשעל שולחנו ...
דרך אגב מי זוכר את מבצעיו של אשכנזי? הלוחם הגדול!
לאט לאט יותר ויותר יבינו את המעשה הנורא שבו מעורב האיש ואת הנזק הכבד שהותיר .
חייבים למצות את הדין ויפה שעה אחת קודם שנורמות אלו יכו בנו.

174 הלו שביט, זה עתון לאנשים חושבים, לא לידי גן שאפשר לטמטם אותם.  (לת) חושב
  • 16:07
  • 08.03.12

175 שיא של פלצנות עיתונאית מלקקת.אלו לסבתא היו גלגלים.  (לת) כמעט נחנקתי.
  • 16:07
  • 08.03.12

176 שני מאמרים על אשכנזי, בושה לרמת עתון הארץ. איך זה קורה?  (לת) קורא הארץ
  • 16:08
  • 08.03.12

177 דיקטטורה אוי ארצי
  • 16:14
  • 08.03.12

מדינת ישראל נמצאת כבר שנים לא מעטות על מסלול המוליך לדיקטטורה. התנהגות הרמטכ"ל היא רק חלק קטן מתהליך זה אך חלק אינטגרלי ממנו. ולכן אין להיות מופתעים מהתההגותו של אשכנזי. חברה הנתונה ללחצים כאלו המופעלים על החברה הישראלית לא יכולה להשאר דמוקרטית לאורך זמן ולכן הדיקטטורה בא תבוא.

178 אג'נדה/חבר מביא חבר'/יד לוחצת יד/ זו השיטה שהוכחה ב'אמת לשעתה/עובדה! השקר כשיטה בשעטה
  • 16:15
  • 08.03.12

מי שחושב שהוא שופט.. קובע עובדות על סמך קריאת מסמכים של צד אחד מבין שני הצדדים.. הוא רק מוכיח את מה שפוזנר קבע 'השופטים בישראל הם החוק,,בעצמם וכינה אותם 'רודנים/שודדי ים משפטיים'. ולדאבוננו ה'מבקר'? מוכיח שהוא לא שופט ולא מבקר אלא את עצמו. כחבריו מה'אמת לשעתה' כשהם בודקים רק צד אחד 'אילנה מחברי האג'נדה' ומתעלמים טוטלית מהצד השני. וכך'במשחקי מילים'/פוזנר/אי אפשר להגיע לאמת או לצדק..ואיני מתכוון לכובב'(פוזנר) מה לא ברור?בשקר בשעטה בוחרים לפי הצבע בצבא.חייל שחור או אילנה לבנה?אשכנזי שחור או ברק לבן? ע'ע 'חוק החזיר' הלבן שנבחר על ידי אותה קבוצה לבנה. תמשיכו לעבוד רק על עצמכם. אותנו אתם לא משכנעים ולא משנה גם אם תפרסמו או תצנזרו..העיקר שאתם קראתם את האמת שרוב הציבור מודע לו,ותמיד

179 על אמת? זו האמת של אשכנזי? סמי אלקיים
  • 16:15
  • 08.03.12

אם אתה חושף אמת על אשכנזי? פה במדינה אין מספיק אנפורמציה, לציבור על האמת, ועל השקר? לשם הפשרה יש חפיפה אחת עם האמת , עד שהי מגיעה ליעד הופכת להיות שקר? אז היכן האיזון???
סמי אלקיים

180 נו אז מה מיכאל
  • 16:29
  • 08.03.12

מה אתה עשית בשביל המדינה
תספר לנו
את מה שיש לך לך למבקר
ואנחנו כבר שבעים ממך

181 טעות מהותית- רחוב בן אליעזר בעיירת גן יבנה ניר1
  • 16:33
  • 08.03.12

האיש הראשון בארץ שעל שמו נקרא רחוב בחייו ,זה מר בן אליעזר בעיירת גן יבנה,
זה קרה בזמן שהאדון היה שר בממשלה וראש המועצה היו ממפלגת העבודה . משום מה הכותב והעיתון לא מתייחסים לכך ?? !!!

182 גבי שלנו מיכאל
  • 16:37
  • 08.03.12

מייד ועכשיו גבי לשלטון
הוא היחיד והראוי להיות ראש ממשלה
הוא יטפל בכולם בלי פחד ובלי מורא
יסלק את כולם
מלך ישראל
וכל השאר פסה

183 לדעתו של ארי שביט זה הסיפור האמיתי - מאמר דעה אחד
  • 16:39
  • 08.03.12

הנה "העובדות" - "הוא פיתח בוז עמוק כלפי הדרג המדיני ונהג בגסות רוח בדרג המדיני. הוא הטיל אימה על הצבא, השתלט על התקשורת וחסם כל ביקורת" סיפור יפה

184 זה סופו של מי שבונה תדמית ציבורית על הגב של 1,500 גופות אזרחים בעזה, במסגרת "מלחמה" פיקטיבית  (לת) גבי אפה לביבה לי, לביבה מעופרת יצוקה
  • 16:42
  • 08.03.12

185 סוף סוף מישהו אומר את הדברים לאשורם! דרומית
  • 17:37
  • 08.03.12

כיף לקרוא אותך, ארי שביט.

186 כל מילה בסלע,לחקוק באבן ולהציבה בשדרות אשכנזי.  (לת) גולני 51
  • 17:38
  • 08.03.12

187 אחרי טייס עם מכה בכנף, קבלנו גולנציק עם ככר ורחוב.  (לת) ציניקן
  • 17:44
  • 08.03.12

188 יו איזה בושות, הרמטכ"ל פועל כפוליטיקאי נער הייתי וגם זקנתי
  • 17:48
  • 08.03.12

ארי, נו באמת. כל מה שהביא המבקר זה אוסף של ציטוטים רכילותיים, שלמרבה הבושה הוקלטו. במדינה שבה יש חופש דיבור, החלפת מחמאות לדרג הממונה, בלישכה סגורה עדיין איננה פוטש וגם לא מתקרב לזה.
חמת הזעם שבה מתנפלים ברק ואנשיו על אשכנזי, מעידה עליהם יותר מאשר עליו.
העובדות בתקציר הן נורא פשוטות:
1. "מסמך גלנט" גרם לנזק אדיר לאשכנזי, והוא המעשה היחיד שבוצע אולי ע"י גורמים בלישכה.
2. גלנט מונה לרמטכ"ל על אפו וחמתו של אשכנזי.
3. גלנט לא התמנה לרמטכ"ל, בגלל יהירותו ואטימותם של ממניו. אין לכך כל קשר לאשכנזי.
4. לישכת ברק היתה גורם מסכסך שהקצין מאד את היחסים בין הלשכות.

189 "השתלט על התקשורת" - גדול! שגב דגן
  • 18:01
  • 08.03.12

נראה אותך מוצא מאמר בעיתוני השבועיים האחרונים שתומך באשכנזי (חוץ מבן כספית ב"מעריב"). אהוד ברק המפקד הישיר של גל"צ, ולביבי יש עיתון פרטי, אבל אשכנזי "השתלט על התקשורת". גדול!

מדהים כמה דיסאינפורמציה וניצול הזיכרון הקצר של הציבור יש בפרשה הזאת. וכן, אני אמשיך לחשוב שהאיש שברח באסון צאלים, שהביא לנו את אינתיפאדת אל-אקצה (ואז הלך "לעשות לביתו" כמה מיליונים בעסקאות מפוקפקות), שניסה לפרק את המפלגה שהקימה את המדינה ושבאופן כללי נוקט כל חייו הציבוריים בשיטת "אדמה חרוכה" - הוא הנבל בסיפור הזה.

190 שיא של דמגוגיה מסוכנת . השמצות, הגזמות, שקרים, בלי שום קשר למציאות.  (לת) אותי הסגנון מרגיז
  • 18:01
  • 08.03.12

191 אין שום קשר בין דעתנו על ברק ואשכנזי , דעתנו על ברק ישנה נושנה.תוצאות הבחירות לעבודה הראו זאת.  (לת) זיוה
  • 18:02
  • 08.03.12

192 ברק אחראי על כל מה שקרה, שלא ירחץ ידיו יחד עם שביט בנקיון כפים.סלוף האמת.  (לת) זיוה
  • 18:04
  • 08.03.12

193 הסיפור הלא אמיתי ששביט מספר. אין מילת אמת אחת בנתוח דמותו של אשכנזי. הזיות פרועות.  (לת) דן
  • 18:07
  • 08.03.12

194 סכנה גדולה בעתונות מאשימה שופטת ומענישה. עתונות היא לא תחליף לבית משפט או כל חקירה אחרת. צרחן תשקורת
  • 18:11
  • 08.03.12

דן מרגלית, רונן ברגמן ,ארי שביט אילה חסון, כבר האשימו שפטו והענישו בכוחנות בלתי רגילה. זה דבר שאסור שיקרה במדינה דמוקרטית שבה יש בתי משפט וחקירות מטעם המדינה. הצילו מעתונות כזאת. ממש מזעזע.

195 כתבתו של ארי שביט ב 8.3.2012 זכריה לוי
  • 18:11
  • 08.03.12

זה אכן הסיפור האמיתי על פרשת אשכנזי-ברק
מר ארי שביט מבטא בצורה ברורה וחזקה את ההתנהלות של המעורבים
יישר כוח !!!

196 היה רמטכ״ל מעולה. לא קונה את הלכלוכים עליו  (לת) אזרח
  • 18:13
  • 08.03.12

197 אפשר להתפלץ.. ואני מאוד לא אוהב את ברק אבל גם לא קצינים מורדים בשלטון. גם אתם לא.  (לת) צביקי
  • 18:23
  • 08.03.12

198 רק הספור האמיתי על ברק חסר לנו. ספור על אדם כוחני יהיר שלא יודע לעבוד עם אנשים.ומה חלקו בענין.  (לת) חושב
  • 18:24
  • 08.03.12

199 שגב דגן.163 איזו תגובה מדהימה. הסכמתי עם כל מילה. תודה לך.  (לת) רות
  • 18:36
  • 08.03.12

200 ברק כאלו לא היה בכלל בסיפור הזה. שביט העלים אותו לחלוטין. החביא אותו בארון, אין לו זכר משום מה.  (לת) פשוט גועל נפש לקרא.
  • 18:41
  • 08.03.12

201 תגיד שביט לא כתבת על ברק ורק החלפת השם לאשכנזי בטעות?  (לת) קורא הארץ
  • 19:08
  • 08.03.12

202 אשכנזי השתלט על התקשורת? התבלבלת זה ברק שהשתלט על התקשורת תשקורת.יום יום בתשקורת עם אשתו היחצנית. קורא הארץ
  • 19:14
  • 08.03.12

ברק אלוף התקשורת בישראל אין מי שישוה וידמה לו אפילו לא ראש הממשלה.
זה ניתן להוכחה מהירה מאוד. רדיו טלויזיה עתונות, ברק אורח קבע, ויש לו עיתונאים מטעמו ונלחמים למענו והון ושלטון . אין לו מתחרה, ואתה מדבר על השתלטות אשכנזי, תתביש לך.
דן מרגלית, אילה חסון, ארי שביט ורונן ברגמן, דואגים היטב לתקשורת של ברק לא של אשכנזי. אז מי השתלט על התשקורת? מי מוזמן ליומן, להכל דבורים עם חסון בכל עת שמתחשק לו? רק יגיד פיפס והוא בתקשורת.

203 באמת שלך ברק איננו. רק ,אלו היה רחוב על שמו. איזו מין אמת זאת? שקר גס.  (לת) קורא הארץ
  • 19:16
  • 08.03.12

204 ואהוד סן גרא בספר שופטים לא קרוי על שם אאוד ברק? ואהרן ברק גם? מתנפלים על אשכנזי בגלל העדה ממנה בא קשקשת
  • 19:32
  • 08.03.12

כל הטיעונים נגד דברי שביט הם ברמה של הפסיכי שברא יובל סאמו שסתם מפריח הבלים לחלל העולם.
העובדה שזיוף מסמך אינו גורר בעקבותיו נידוי של כל המעורבים מעידה על העדר יושרה ברמות מפלצתיות שלא היו מביישות שום מדינה במרחב.

  •   אשכנזי הוא אשכנזי קלימי
    • 23:33
    • 08.03.12

    אשכנזי לא ספרדי לידיעתכם
    כל רמטכל היה משקם את הצבא אחרי לבנון ,
    קצין בינוני מינוס , לא מגיע לקרסוליים של ברק
    אז מה אם הוא גר באקירוב , גם בסטאים גרים שם
    והכי חשוב הוא לא גנב ולא תיחמן אף אחד

205 הדמגוגיה עושדה כף להרבה אנשים שלא קוראים באמת. מהר ללמד קריארה בקורתית.  (לת) אני מתביש לקרא המאמר.
  • 19:36
  • 08.03.12

206 "באמת " שלך אין שמץ של אמת, כי השחקן הראשי ברק ולשכתו חסרים. נעלמו, ברחו. חלל ריק.  (לת) אני מתביש לקרא המאמר.
  • 19:37
  • 08.03.12

207 הנכס של אשכנזי ברק. נו באמת, רק בגלל דעתנו על ברק. דעתנו הגרועה על ברק הרבה שנים לפני אשכנזי. שקר גס.  (לת) מגיב
  • 19:42
  • 08.03.12

208 גבי אשכנזי צא לנו מהחיים , תודה . רונית
  • 19:42
  • 08.03.12

נמאס מגנרל שעסוק בעצמו בתדמיתו ברחוב על שמו הכל אני אני אני לי לי לי בשבילי למעני שתו לי לקחו לי אכלו לי ... לה לה לנד ממש ...גבי סע מחיינו בבקשה .

209 נולד קטיגור בישראל שביט המלך. למה לא למדת משפטים ?לשון הרע בגדול אזרח
  • 19:53
  • 08.03.12

אשכנזי "פיתח בוז עמוק". איך אתה יודע, תן עובדות.
"אשכנזי הטיל אימה על הצבא" שיבוא אחד לרפואה ויעיד. על סמך מה השקר ?
"חסם בקורת" השתתפת בישיבות של אשכנזי?
" השתלט על התקשורת"זה ממש שקר גס.
"בנה דימוי עצמי של גנרל אליל ועוד מאמין בזה" שומו שמים איך הוא עשה זאת? הוא ממש גאון האיש. ואיך למדת על כך?
מעל בגד, נגד החוק מעל בכל נורמה.
"רקם תככים" ממש מזעזע שביט כולו זעזוע. תרגע קצת שביט זה כתב אשמה בלי כיסוי למרה צערך.

210 עדיף אחות בצד"ל מאח בגולני  (לת) דרור
  • 19:55
  • 08.03.12

211 משום מה רב האשמות מתאימות לברק מההיכרות הארוכה אתו. עדי
  • 19:58
  • 08.03.12

פתח בוז עמוק למי שלא מסכים אתו. ברק אני וחאפסי.
הטיל אימה והתבטלות בפניו בצבא. מי שלא נכנע לברק עף גם כפוליטיקאי. לא נעלם פינס?
ברק השתלט על התקשורת ניתן לבדיקה.בנה דימוי עצמי של צרציל בן גוריון ודה גול.
שטיקים וטריקים יחצניים בצילום אין סופי של ידיו ופניו .
תככים פוליטיים מכאן ועד הודעה חדשה, ועוד ועוד. בול מאמר על ברק. קצת התבלבלת.

212 166 שגב דגן אתה גדול. התגובה הכי טובה.חובה לקרא.  (לת) מגיבה
  • 20:00
  • 08.03.12

213 WHAT KIND OF PEOPLE ARE YOU DAN
  • 20:04
  • 08.03.12

כאילו שחיתות וזיופים בצמרת צה~ל הם בעיה אישית של ארי שביט. זו בעיה של מדינה בתהליכי התפרקות? לגנרלים יש לטיפונדיות וגייסות. האם זו תקופת דמדומים? אבל אשכנזי יעלם כמו אנשי בטחון אחרים שהסתבכו עם החוק. נצח ישראל לא ישקר ולא יזייף. וגם לא יסמס.

214 ויש מי שמאמין לכתב האשמה המחפיר הזה.לא עובדות, לא הוכחות, מגדל פורח באויר.  (לת) מבוהל משביט
  • 20:27
  • 08.03.12

215 אשכנזי תמיד החזיק מעצמו לפחות נפוליאון. אדם כוחני, ראייה סלקטיבית. לא התפאלתי.  (לת) קצין במילואים
  • 20:28
  • 08.03.12

216 אני מחכה לדוח" המלא לתגובות שני הצדדים ומאמינה שאשכנזי יגיב ביושר. מברק אין ציפיות.  (לת) אזרחית
  • 20:32
  • 08.03.12

217 לפי רשימת האשמות של הקגטיגור שביט, אשכנזי הוא מפלצת שיש לתלות בכיכר העיר. אילה
  • 20:38
  • 08.03.12

רק שהרב זה עורבא פרח, שקרים גסים שמתאימים לדמותו של ברק. עברו אחד אחד ותבינו.

218 אוי כמה שאתה אוהב לשנוא, להשמיץ ,לקלס את ברק, להגיד דברים ממוחך הקודח. שואל
  • 20:54
  • 08.03.12

זו מניה או דפרסיה מה זה אצלך?

219 אשמות האלה מתישבות עם המחמאות שחילק ברק לאשכנזי ראש הממשלה והנ שיא.?  (לת) שואל
  • 20:56
  • 08.03.12

220 כך סילק חצי שנה מראש ברק את אשכנזי כדי להשפילו. מי זוכר?המשפיל הלאומי גם את פרס השפיל.  (לת) שולה
  • 20:57
  • 08.03.12

221 כנראה כששבח ברק , ראש הממשלה, והנשיא את אשכנזי הם שקרו. לנוכח כתב האשום שלך.  (לת) תוהה
  • 21:13
  • 08.03.12

222 ואף על פי כן רב העם רוכש תודה לאשכנזי ובוז לברק.על אפך וחמתך. ראה סקרים.  (לת) סקר שקראתי
  • 21:14
  • 08.03.12

223 המאמר הזה יזכר לדראון עולם בעתונות הישראלית רצוף שטנה טהורה מפי הגבורה. בושה בושה. חושב
  • 21:16
  • 08.03.12

רק ביום כיפור או בהתנצלות תכפר על עוון שבין אדם לאדם ושמו הטוב.

224 הקנאה אוכלת גם את שביט? מה הקשר לדעתנו על ברק כבר עידן ועידנים ? הה?  (לת) שואל
  • 21:20
  • 08.03.12

225 תם ולא נשלם, כבר קראנו בוז לברק, וידענו למה, עכשיו תורך שביט לקבל בוז גדול .  (לת) רעות
  • 21:24
  • 08.03.12

226 מקוה שברק ילך הביתה לעשות לביתו השני וישלם מס הכנסה כפיצוי על כל נסיעותיו .  (לת) מבואס מברק ויחצניו
  • 21:28
  • 08.03.12

227 כמה רעות הביא עלינו ברק. כשל כראש ממשלה, הרס העבודה, השפיל ופגע דרס ונסע. מגיב
  • 21:30
  • 08.03.12

הוא בחור לא רע, רק שמגיע לו בוז גדול.

228 ברק אטום ומתנשא בלי רחוב על שמו.  (לת) מגיב
  • 21:45
  • 08.03.12

229 בלי רחוב על שמו, ברק אטום ,כוחני ,ציני, משתלט על התקשורת וכשלון מוכח.נדבק לכסא ולכבוד.  (לת) מגיב
  • 21:48
  • 08.03.12

230 מעולם לא כתב עיתונאי כתב אישום כה חמור על מי ששרת את המדינה. אם שביט שיקר להעמידו לדין.  (לת) חושב
  • 22:28
  • 08.03.12

231 אסור לתת לשר בטחון את ההחלטה הבלעדית מי יהיה הרמטכ"ל. יש לבדוק בשבע עינים. חושב
  • 22:30
  • 08.03.12

ברק רוצה רק מלככי פנכה שיתנהגו על פי רצונותיו. איזה מזל שגלנט לא רמטכ"ל.

232 כתב האישום של שביט נגד אשכנזי מורכב ברובו מנסחאות מקוריות שלו. ומעוטו מהדו"ח תוהה
  • 22:32
  • 08.03.12

אסור לעבור לסדר היום. כל עיתונאי קטן ישמיץ ויאשים בלי עונש?

233 אני תוהה מתי יגיב אשכנזי. עד מתי יתן להשתוללות הזאת לחגוג?  (לת) תוהה
  • 22:33
  • 08.03.12

234 זה מאמר אמיתי על ברק. שביט פשוט התבלבל בשם.  (לת) חושב
  • 22:42
  • 08.03.12

235 צריך להשליך לכלא את המזייף ואת שולחיו  (לת) שומר חוק
  • 22:56
  • 08.03.12

236 מזכיר את מסיבות הפרידה של מרדכי. גם הוא הסתבך עם החוק. מענין.  (לת) שומר חוק
  • 22:58
  • 08.03.12

237 גם מאמר דעות צריך להיות מבוסס על עובדות. זו גם מגמת עתון הארץ.קראו את ההקדמה לעתון.  (לת) קורא
  • 22:58
  • 08.03.12

238 עבד כי ימלוך  (לת) גבי
  • 23:21
  • 08.03.12

239 כל מילה בסלע ספי
  • 02:11
  • 09.03.12

מה שהוא עשה זה בלתי נסלח. האיש פעל בזדון ולכן אינו ראוי עוד להיות בין המנהיגים העתידיים של המדינה שלנו. האדון אשכנזי, שכחת מי הריבון פה. מרדת והימרדת וגרמת אוול נורא לאנשים שלא היגיע להם עונשים שכאלה. גם אם ברק הוא כזה, מה שעשית הוא ללא מחילה. אתה עשב שוטה.

240 שני מאמרי שטנה, מגמתיים ושקריים, יום אחרי יום .הזה עתון הארץ? מאוכזב מהעתון.
  • 06:46
  • 09.03.12

ושום תגובה שקולה?

241 התקשורת אבן יסוד בדמוקרטיה, התבישה אתמול ממאמרו של שביט רצוף השקרים.  (לת) מגיב
  • 06:56
  • 09.03.12

242 ארי שביט- עוד אחד הניזון משולחנו של ברק יודע
  • 15:00
  • 09.03.12

נוזל המאפיה והכסף של ברק, מטפטף לך בין השפתיים...ואתה מנסה להסתיר אותו בהגיגים מתוחכמים.

אבל הציבור יותר חכם משורותיך המטעים.....ואכן הציבור יודע מי פה התחמן שקרן...שתמיד בורח.

243 אשכנזי כמו תלמיד טוב למד מהר מה הכוחה של שררה ושחיתות יעל אוריין
  • 02:05
  • 10.03.12

היו לו מורים טובים. ממשלת ישראל ושריה.

244 הסקר ולפיו מרבית הציבור תומך באשכנזי ומיעוטו בברק - מוכיח את העוצמה האדירה של התקשורת. דוד
  • 09:10
  • 10.03.12

שלו נעליכם מעל רגליכם והריעו לתקשורת כי היא באמת ובלי מרכאות הכוח!
התקשורת ההומוגנית מסוגלת להאדיר את מי שרוצה ולחסל את מי שרוצה.
כשהחליטו לחסל את חיים רמון, חפרו מתחת לאדמה כדי למצוא עילה, אבל כשהחליטו לשמור על אריק שרון שהבטיח לצאת מרצועת עזה, אז אברמוביץ' המאתרג + תזמורת שלמה זימרה במקהלה את ה"המנון לאתרוג".
אילו נתניהו (ביבי לשיטתכם) היה נוגע בעשירית או במאית מפרשיות אולמרט, התקשורת הייתה (ובצדק) מחסלת אותו, אבל אם נתניהו יבטיח לחזור לגבולות החלוקה מ 1947 הוא יומלץ כחתן פרס ישראל, פרס נובל, וכל פרס שתרצו.
מי יודע אולי כדאי לשכפל את ההצלחה בעזה שם נסוגונו עד המטר האחרון.
אילו שרה נתניהו הייתה מוכרת (כו עליזה אולמרט) יצירות אמנות לאנשי עסקים, היו משפדים אותה מעל כל מסך או דף מסרים ... כם כך משפדים אותה.

245 שביט- די כבר עם ניפוח האירועים השוליים והלא חשובים הרי ראינו ש.. אהוד
  • 14:15
  • 10.03.12

הוא לא עמד מאחורי המסמך-הוא לא הוביל פוטש-הוא לא סייע להרפז בעסקיו- הוא לא ביקש שנה חמישית ...והרי אלו היו הטענות המרכזיות. השאר הוא רכילות. אם אשכנזי חשב שגלנט לא מתאים- ואכן הוא לא מתאים- זכותו לנסות להשפיע. שביט- הגיע הזמן שתשתחרר מברק..

246 סוף סוף ה"בלון" (אשכנזי) התפוצץ קצין וג'נטלמן
  • 19:00
  • 10.03.12

כל הכבוד לארי שביט על אומץ והנחישות לחשוף את האמת מאחורי התדמיות המעוותות והמנופחות שהתקשורת יצרה בעיני הציבור. לי היה ברור מזמן (עוד בתחילת פרשת מסמך הרפז) שמדובר במשהו הרבה יותר מסוכן ועמוק . כעת לאחר שנחשפה הפרשה במלוא היקפה ( ואוליי עדיין לא לגמרי) צריך לומר תודה לארי שביט שאינו מרפה מחשיפת האמת ושבירת התדמית המנופחות של אשכנזי, שמתגלה כגורם כוחני ומסוכן ושכל הטענות המוסריות שימשו בידיו : א.) כלי לחסל קריירה של אחרים (כמו למשל: צ'יקו מנשה ופארס) ב) לעטות על עצמו איצטלה של איש המחוייב מעל לכל לקוד המוסרי. היום ברור שגבי אשכנזי איננו ראוי אלא לגינוי ולדעתי יש להמשיך ולחקור ע"י גוף מוסמך את ההתנהלות החמורה של לשכתו של אשכנזי ולהעניש את כל הגורמים המעורבים בפעולות בלתי חוקיות ובלתי דמוקרטיות כנגד הדרג המדיני.

פרוייקטים מיוחדים