מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

נאום הברווז של נתניהו

אם זה נראה כמו ברווז (מפוחד), הולך כמו ברווז (מפיץ חרדות), ומגעגע כמו ברווז (מזרה אימים) - זה אכן ברווז (מפוחד ומפחיד). גע-גע-גע, בנימין נתניהו שוב גיעגע נאום הפחדות בוועידת איפא"ק שלשום, שב ומוכיח כי מעולם לא היה בישראל מדינאי כמותו, שבנה את הקריירה שלו על הפחדות, ברקורד מרשים של עשרות שנות אימה, בלי הפסקה.

"מר טרור" היה עם השנים ל"מר איראן", אפילו לנוכח שפעת החזירים נתקף אימה, הפחיד את הציבור והורה לצייד את כל אזרחי המדינה בחיסוני שווא. 450 מיליון שקל היה מחירם, וחלקם עדיין נחים מאז שנת 2009 כחיסון שאין לו הופכין במחסני החירום.

מנהיגים מפיצי חרדות יש בשפע במשטרים לא דמוקרטיים; מתברר שגם בישראל זהו מטבע עובר לבוחר - ראו מקרה נתניהו. מה יש לו להציע לישראלים, זולת הפחדות? ומה יהיה אחרי שידביר, בדרך זו או אחרת, את הסכנה הנוכחית? יידבק בחדשה? ימציאה? ומה על איזו הפחת תקווה, לשם שינוי? צעיר שנולד בישראל לפני כ-30 שנה גדל רק על מסעות ההפחדות של נתניהו: הטרור, השפעת והגרעין. שום דבר זולתם.

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ופרשנויות ישירות לפייסבוק שלכם

46 פעמים נקטע נאום נתניהו בתשואות סוערות. נתניהו ידע למה הוא נושא את הנאום הזה דווקא בוועידת איפא"ק, הבית של היהודים השמרנים, הלאומנים והימניים, מחוז הבחירה והאהדה הטבעי שלו, אמריקה ביתו. "וואו, זה כמו בכנסת", הפטיר במרירות בפתח דבריו לנוכח היהודים המריעים לו. אבל אם כבר לשאת את הנאום הזה, המעדיף טילים על תל אביב מאשר פצצה גרעינית בידי איראן, היה על נתניהו לאזור אומץ ולשאתו בתל אביב, שעליה ייפלו הטילים המדוברים, ולא באמריקה היהודית המריעה לו בעיוורון, בשיכרון ובאוטומטיות, בלי שנשקפת לה סכנה ולו של טילון אחד.

התל אביבים הצעירים זכאים לשמוע על תוכניות של ראש ממשלתם הרבה לפני דיירי בתי אבות בפלורידה; אבל נניח לגיאוגרפיה. נתניהו שוב חזר גם להיסטוריה. שוב שלף מהארכיון את מסמכי השואה ונופף בהם כקבצן המנופף בגדמו. באו"ם לפני יותר משנתיים היו אלה מפות אושוויץ, שלשום מכתבי הקהילה היהודית באמריקה, והמסר נותר בעינו: אנחנו ערב עוד שואה.

להשוות את גרמניה הנאצית לאיראן, את מינכן לטהראן - זה לגמד את השואה ולהוזילה. אבל היהודים באמריקה אוהבים את זה. את השימוש הנפסד בזכר השואה.

גם בישראל אוהבים את זה - בסקר המכון הישראלי לדמוקרטיה שפורסם ב"הארץ" לפני כחודשיים השיבו 98% (!) מהישראלים, כי השואה היא העיקרון המנחה החשוב ביותר בעיניהם, יותר מכל עיקרון אחר.

זאת התוצאה של נאומי נתניהו. אבל מה בין 1944 ל-2012? מה בין היטלר לאחמדינג'אד? האין סכנת הנשק הגרעיני באיראן חמורה דיה, וצריך לגייס את השואה כדי להעצימה? ואולי די כבר ל"בכל דור ודור יש אלה המבקשים להשמיד את העם היהודי", כמו שדיקלם נתניהו גם שלשום?

יש לשוב ולומר: הסכנה של איראן גרעינית היא אמיתית וחמורה. לישראל יש די כלים כדי להרתיע את איראן מפני שימוש בנשק גרעיני, עד כי כל שימוש בו יהיה בבחינת התאבדות של איראן. בטהראן יודעים זאת.

מובן שיש לעשות כל מאמץ כדי למנוע מאיראן את הפצצה, אבל לא באמצעות מנהיגים משיחיים, המדמים את עצמם למושיעי ישראל והתפוצות מפני עוד "שואה", שכלל אינה נשקפת.

אבל הרי רוב הישראלים מאמינים בביאת המשיח, הלא כן? לא פחות מ-55% מהם השיבו על כך בחיוב, בסקר הנ"ל. אז מה היה לנו? ראש ממשלה המפחיד את עמו, עמו המאמין בביאת המשיח, ונתניהו השם את עצמו להיות המשיח, שבינתיים לא בא וגם לא מטלפן.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מזל עצום שנתניהו מנהיג אותנו בשעה הקשה הזו. ומזל יותר גדול שרוב הציבור מזלזל בשטויות שאתה כותב. אא
  • 04:03
  • 08.03.12

המון ביקורת שנונה יש לך.  אבל את העובדות החשובות אתה מטשטש, מעלים, מצניע. ממש כמו איראני. והעובדות הן : א. כן איראן מבצעת ניסויים בנשק גרעיני ( לא רק לפי נתניהו אלא גם לפי יושב ראש הועדה באום לפיקוח על נשק גרעיני) ב. איראן מתכוונת להשמיד את ישראל. זו לא רטוריקה אלא כוונה אמיתית שלא מקננת רק בליבו הרע של אחמדיניג׳אד אלא גם אצל המדענים עצמם - אישתו של מהנדס הגרעין שחוסל העידה על כך בגאווה. ג. כל תפיסת העולם שלך מוכחת שוב ושוב כשגויה ומוטעית: אוסלו, היציאה מעזה, היציאה מלבנון, שלום עם אסד, ועוד ועוד... כל התחזיות שלך הופרכו.

זה לא מפריע לך להמשיך וללהג כאילו אתה מאור הדור. מישהו צריך להמשיך למכור עיתונים. למזלינו רוב העם מתייחס אליך כקוריוז, אחרת כבר מזמן כבר לא היינו כאן.  

  •   לא יודע אם זה מזל גדול שנתניהו מנהיג אותנו, אבל בהחלט מזל גדול שאף אחד לא מתייחס לגדעון הליצן ברצינות...  (לת) גיא
    • 11:59
    • 08.03.12

  •   ראש ממשלת ישראל מר נתניהו מסוכן לקיומה של מדינת ישראל יותר מהאיום האיראני. ראש ממשלה נרקיסיסט וארוגנטי שכל מעיניו נתונים להאדרת האגו הנפוח של עצמו. די היה לראות ולשמוע את נאום הברווז, ולא רק בגלל המטפורה העלובה, ההשוואות לגרמניה הנאצית-היטלר, לאושוויץ ולשואה, אלא בגלל שפת הגוף, טון ההתלהמות והבעות הפנים של מר נתניהו כדי להבין ששיקול דעת, שליטה עצמית ותבונה רחוקים מאוד ממנו. או נכון יותר הוא רחוק מהם. מי שחושב אחרת הוא לא מסוגל לחשוב בכוחות עצמו. ההערצה העיוורת את מר נתניהו של חלק ניכר מהציבור, תביא עלינו אסון נורא. מי יתננו ראש ממשלה שקול מיושב בדעתו ושונא מלחמות כלוי אשכול!  (לת) זקנה אחת
    • 12:39
    • 08.03.12

  •   איזו דרמה מוטי לוי ראשל"צ
    • 15:14
    • 08.03.12

    באיזו דרמה אמר נתניהו את משל הברווז.
    ההפסקה הדידקטית בין כל אחד משלושת משפטי המשל תוך סקירת היושבים בכינוס היו ממש בונפרטים.
    לרגע חשבתי שהוא יפתיע בהמשך לא צפוי של המשל שישאיר אותי פעור פה.
    כאמור, עם מטומטם ראוי למנהיג כזה.

  •   אייטולות עם נשק גרעיני מסוכנים יותר מנאצים ללא נשק כזה. הכוונה זהה בשני המקרים - השמדה אא
    • 15:15
    • 08.03.12

    אין הבדל גדול בין הנאומים של גבלס לנאומים של אחמדיניג'אד. אין הבדל בתפיסת העולם המתייחסת ליהודים כאל יצורים לא אנושיים שצריך להשמיד. כך שהכוונות זהות.

    לגבי עוצמה צבאית . נשק גרעיני מודרני עולה בעוצמתו על הכוח הצבאי של הוורמאכט וה SS גם יחד משנות ה 40 . אז מדוע לא להשוות ? סתם כי בא לך לטעון כך ? זו לא "מטאפורה עלובה" זו המציאות המרה. הסכנה האמיתית היא מצד אנשים כמוך שמנסים לטשטש ולהפחית מגודל האיום . האיום הוא השמדת ישראל. לא פחות.

  •   ממש מנהיג נורא,בתקופתו לא יצאה ישראל לשום מבצע צבאי,הטרור שואף לאפס ולמרות הגחמות הלאומניות וההיסטריות שלו העולם המערבי מקבל את עמדתו.  (לת) טובה
    • 16:02
    • 08.03.12

  •   לאא=גיא: אתה משאיר כאן תגובה וגם עונה לעצמך.  (לת) רמי
    • 16:08
    • 08.03.12

  •   אתה ודומיך שוכחים כמה עובדות פשוטות וחשובות מאוד. השנה היא 2012 ולא 1938; עם ישראל חי בארץ/מדינת ישראל הריבונית וחזקה עם צבא חזק ויכולות יפות, ולא תחת שלטונו של השיעי הפנאטי מאיראן; אהמדינג'אד וחמנאי-שהוא המחליט למעשה, לא רוצים אותנו באזור, אבל הם לא יתקפו את ישראל אם איראן לא תותקף. את הגרעין האיראני איש לא מסוגל למנוע. מה שהעולם, ישראל או אמריקה לא יעשו, זה לא יעצור את איראן ממטרתה. זו עובדת טבע כמו צונאמי או רעידת אדמה. כמה שאנחנו לא אוהבים את זה, נצטרך לחיות עם זה. כמו עם הגרעין הפקיסטאני, ההודי, או הצפון קוריאני. אז........ די לחרחורי מלחמות. מוטב להתרכז בפתרון בעיות הפנים של המדינה שאין להן סוף. כל הדיבורים וההתלהמויות רק מגבירות את ההתלהמות מצד איראן. די לרעש!!!  (לת) ל--- אא
    • 16:46
    • 08.03.12

  •   הימין והרבנים שיבשו לאנשים את המח והשכל הישר  (לת) אני גאה בך סבתה
    • 21:02
    • 08.03.12

  •   אין טרור לא בגלל נתניהו. זה בגלל שלפלסטינים כרגע יש מנהיג עם ראש על הכתפיים והוא לא דוגל בטרור למרות שכל הזמן מנסים להפיל אותו לפח הזה.  (לת) ויקטור אל
    • 21:10
    • 08.03.12

  •   אין טרור לא בגלל נתניהו. זה בגלל שלפלסטינים כרגע יש מנהיג עם ראש על הכתפיים והוא לא דוגל בטרור למרות שכל הזמן מנסים להפיל אותו לפח הזה.  (לת) ויקטור אל
    • 21:27
    • 08.03.12

  •   אין טרור פלסטיני? אז 100 הגרדים מעזה הם זיקוקי דינור????  (לת) ויקטוריה
    • 20:38
    • 10.03.12

  •   על "מלך זקן וכסל" שמעת?! אופיר
    • 16:16
    • 11.03.12

    אני מניח שלא ולא אבזבז זמן בלהסביר (למרות הפיתוי). רק אומר שלי (ולרוב גדול ומוצק במדינה) נתניהו הוא רה"מ טוב בהרבה מהמלכים הזקנים והכסילים שיש לך ולדומייך להציע. (נתראה בבחירות...

  •   אני משער שזה נכון... זיקנה משפיעה על הזיכרון! בן
    • 23:58
    • 13.03.12

    במקרה ושכחת גבירתי...
    לוי אשכול היה לוחם בהגנה, הוא גם היה ראש ממשלה בזמן מלחמת ששת הימים, מנכל משרד הביטחון בזמן מלחמת העצמעות, ההשיגים הכי גדולים שלו זה הסיוע הצבאי שקיבלנו מאמריקה שלא לדבר על כל שאר הדברים ש"אנחנו לא יודעים עליהם"
    זו דווקא תקופת הרגיעה שהיתה בזמן הממשל שלו שהוביל למלחמת ששת הימים...
    מה שאני אומר כמובן לא בא בתור ביקורת על לוי אשכול אלא להשים דברים במקומם.
    מה שאנחנו בתור עם צריכים לעשות זה להוציא את הראש מתוך האדמה ולהבין שיש פה אנשים שפשוט רוצים להרוג אותנו וזה לא משנה מי ראש הממשלה! וכל עוד נמשיך לתת לבוגדים כמו גידעון לוי את הבמה אנחנו גם נראה רע בעיני העולם בזמן שטובחים בנו!

02 מאמר מצויין-חד כתער!!!! טוב שכך!!!"שבכל דור ודור עומדים עלינו ל.." או כפי שאני כיניתי זאת, חחחחחחח...."וועידת התחזיקו אותי או שאיראן בדרך ל..."  (לת) שלי, תמיד שלי!!!!
  • 04:31
  • 08.03.12

03 למה לא תחקה את שלי ולפיד ותקים מפלגה? תתרגם את הגיגל למעשים?לפי תפוצת המזדהים איתך אולי תרכיב ממשלה?  (לת) לגדעון היקר
  • 06:07
  • 08.03.12

04 כל הזמן קוראים להזהרותיו של נתיהו הפחדות, אבל משום מה באורח פלא כולן מתגשמות אחת אחרי השנייה  (לת) אלון
  • 06:09
  • 08.03.12

  •   כמו מה? אני דוקא מכיר איש אחר שכל אזהרותיו התגשמו: אורי אבנרי.  (לת) מתושלח
    • 09:32
    • 08.03.12

  •   אורי אבנרי התנבא בימי אוסלו העליזים שתוך שנה נאכל חומוס בדמשק ונטייל בסעודיה...  (לת) ירחמיאל
    • 10:28
    • 08.03.12

  •   שיטת המפחיד הלאומי באבא
    • 10:31
    • 08.03.12

    להפחיד זה השיטה הכי קלה - חלק מהדברים שאתה מפחיד לגביהם מתממשים ואז צדקת כל הזמן, חלק לא מתממשים ואז מנעת אותם מבעוד מועד וחלק, כאלה שהפתיעו אותך, אתה היית הראשון לזהות בדיעבד...
    להבטיח משהו חיובי מצד שני זו שיטה הרבה יותר קשה - יש הרבה יותר סיכוי להיכשל ותמיד יהיה מי שיתלונן, גם אם תצליח.

    בקיצור, נתניהו הבין את השיטה שתבטיח שהוא ישאר רוה"מ כמה שיותר זמן. לעשות הבדל? לקדם את המדינה? לתרום במשהו בתור מנהיג? עזבו אתכם, זה לשוטים שלא באמת רוצים להיות רוה"מ

  •   אי אפשר לנסח את זה יותר טוב ומדויק - שאפו גדול נחום אולציק
    • 14:29
    • 08.03.12

    הקרקס של נתניהו שייך יותר למרכז הליכוד ולבחירות בארץ מאשר לאיום אירני אמיתי על ישראל

05 האם הדרכון הכפול שבידך המאפשר לך בריחה מהירה מהארץ,משפיע על זלזולך בהבטחת איראן למחוק את ישראל מהמפה?  (לת) לעתונאי גדעון לוי
  • 06:09
  • 08.03.12

06 מעולם לא היה בישראל מדינאי כנתניהו, שבנה את הקריירה שלו על הפחדות  (לת) גדעון לוי - גבוה מעל גבוה
  • 06:47
  • 08.03.12

07 אפילו לנוכח שפעת החזירים נתקף אימה, הפחיד את הציבור והורה לצייד את כל אזרחי המדינה בחיסוני שווא. 450 מיליון שקל היה מחירם, וחלקם עדיין נחים מאז שנת 2009 כחיסון שאין לו הופכין במחסני החירום.  (לת) לכל האידיוטים שהצביעו ביבי
  • 06:48
  • 08.03.12

08 צודק הכותב, מאז מלחמת הקוממיות היו ההפחדות המניע העיקרי למלחמות ישראל מקס
  • 06:49
  • 08.03.12

והביבי מתעלה על כולם. חסרה לו כנראה מלחמה ברזומה, נראה שהוא מתקנא באולמרט...ואולי מנסה להתחרות באהוד אחר???

09 נתניהו גיבור גדול בוועידת איפ"ק, הטילים יפלו בתל אביב.  (לת) לגביו של ביבי אנחנו שקופים ונטושים
  • 06:52
  • 08.03.12

10 האם לא היה זה לוי שניהל כאן לפני ימים מספר קמפיין נגד פעולות ההגנה שלנו באירן, תחת הכותרת אני מפחד? ובפנים, נסיון לזריעת הסטריה? ובעבר הפחדות מפני צונאמי בספטמבר? וגם הפחדות שלא נצליח לדכא את טרור פושע המלחמה ערפאת? ברווזים, חה חה חה... גע גע, חה חה חה...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 06:53
  • 08.03.12

11 לךוי לא שמע כנראה על מי שנכוה ברותחין נזהר בצוננים. בלי להתיחס לסוג החיה אפשר להגיד שמי שהאידיאולוגיה שלו היא להשמיד אותך, מי שמצהיר שבכונתו להשמיד אותך, מי שמפתח כלי להרג המוני במטרה מוצהרת להשמיד אותך כנראה שצריך להזהר מפניו ולא לבטל את כונותיו ויכולתו כלא רציניות. וכן, זה לגיטימי שעם ששליש ממנו הושמד בכונת מכון רק לפני כ-70 שנה יחשוש מכל מי שמצהיר שבכונתו לעשות זאת שוב.  (לת) ע.ג.
  • 07:10
  • 08.03.12

12 זה נאום האווז - לא נאום הברווז - שפיטם את העם בשקרים - לפני שעשו ממנו ממרח כבד אווזים pâté de foie gras BB GOOSE to BB GEESE
  • 07:13
  • 08.03.12

אמא אווזה לעם של אווזים.

13 האם גדעון לוי בעד גרעין ישראלי? ירושלמי
  • 07:15
  • 08.03.12

לוי מזכיר שלישראל יכולת הרתעה כלפי איראן גרעינית ובכך הוא מבליע הסכמה ואף הסתמכות על היותה של ישראל מעצמה גרעינית בעצמה. האם לוי אינו מתנגד לגרעין הישראלי ואף למדיניות העמימות? האם אינו בעד פירוק הגרעין הישראלי והוצאת הפצצה הישראלית מידיו של המנהיג המשיחי החרד? האם לוי אינו סבור שלצורך טיעון מוסרי נגד הגרעין האיראני על ישראל להתפרק מגרעין ולטעון לשוויון? נראה שכדי לטעון טיעון מסויים מקצרים את הדרך במקום אחר.

14 כל כך נכון. גדעון, אתה צודק. דנידין
  • 07:15
  • 08.03.12

גם אני פוחד מביבי

15 אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז , ומגעגע כמו ברווז - זה אכן ברווז שלא רוצה בהסדר שלום כפי שאמרו חבריו מהימין רון לאודר ומאיר דגן.  (לת) איציק המרכז izikhi@gmail.com
  • 07:16
  • 08.03.12

  •   ושוב מסיתי השמאל מתחזים למגיבי ימין/מרכז בכדי לחבל בשיח הציבורי, אותו הם נושאים לשווא, עקב אפסותם, אפסות טיעוניהם ואי אמינותם, למי שיש טיעונים טובים אינו נזקק לרמאויות, בלופים והתחזויות, אך זה מה שנשאר מהשמאל באתנן של מדינות זרות עויינות...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 09:45
    • 08.03.12

  •   רון לאודר אני מבין, אבל מאיפה הגעת למסקנה שמאיר דגן שייך לצד הימני של המפה ?  (לת) גיא
    • 12:04
    • 08.03.12

16 נתניהו הפחיד אותנו לפני פינוי עזה וטעה: מאז הנסיגה לא נורה אף קסאם משם! פול מקרטני
  • 07:17
  • 08.03.12

אני זוכר היטב את נאומי ההפחדה של נתניהו ערב הנסיגה מרצועת עזה: שהנסיגה תביא להתגברות הטרור משם, שטוווח הטילים יגדל, שגם ערים כמו באר שבע ואשדוד יהיו תחת מתקפת טילים ומה לא.
והנה הסתבר שמאז הנסיגה לא רק שלא נורה אף קסאם אחד, אלא שאף מעמדה הבינלאומי של ישראל השתפר.
לעומת תחזיות אפוקליפטיות אלה שלא התגשמו כפי הידוע, ג.לוי ועמיתיו אנשי השמאל השפויים והחכמים הסבירו לנו שהנסיגה תביא לשקט בגבול הדרום משום שהסיבה לירי הקסאמים היא הכיבוש והנוכחות של יישובים ישראליים בלב האוכלוסיה הפלסטינית. ואכן כאמור אחרי הנסיגה החמאס חדל מירי כמעט לחלוטין, באר שבע ואשדוד לא ספגו מעולם מטחי טילים ומעמדה של ישראל בעולם השתפר פלאים.

ומה המסקנה מכל זה? הקשיבו לעצותיו של גדעון לוי ולניתוח המציאות המפוכח שלו והתעלמו מן ההפחדות של נתניהו.

  •   המצב הנוכחי עדיף פי אלף מאשר להיות בתוך הרצועה עם מתנחלים דפוקים וצבא ענק שיגן עליהם.  (לת) א
    • 11:52
    • 08.03.12

  •   השמאלנים הזהירו כל הזמן לפני ואחרי הנסיגה - המשך אחזקת עזה ככלא הגדול בעולם יביא לקאסמים!!!  (לת) אלעד דקר
    • 14:29
    • 08.03.12

  •   אם היו יוצאים עפרת יצוקה אחרי ההפגזה הראשונה של החמאס היה שקט כמו היום וזה לא בגלל נתניהו הפחדן זה היה אולמרט שיצא למבצע והנה אין בעיה עם הנסיגה. ביבי זה התגלמות הכלום. הכל דיבורים ושרירירים. סיכה קטנה והכל מתפוצץ. הוא רק אמן התעמולה הפשיסטית - להפחיד את ההמון.  (לת) בום
    • 18:46
    • 08.03.12

  •   בעיית לוגיקה , מכלא לא יורין קסמים  (לת) א ב
    • 22:30
    • 08.03.12

17 נאום הברווז סימה
  • 07:20
  • 08.03.12

לכל אחד מותר להביע את דעתו כי אנחנו מדינה נאורה ודמוקרטית.,גם אם הדברים שנאמרים מלאי שינאה.חלק לא גדול מתושבי המדינה למזלנו לא כל כך שפוי אבל גם להם מותר להביע את דעתם .

18 עם ביבי זה רעב ו/או מוות ושיפסיק להשתמש בשואה שחצי ממשפחתי הושמדה בה  (לת) גע-גע-גע-גע
  • 07:21
  • 08.03.12

19 סוג של מזוכיזם  (לת) למה אני בכלל טורח?
  • 07:25
  • 08.03.12

20 איזה מנהיג מתאים לך למנוע מהאירנים להשיג פצצה? שלי יחימוביץ? ח ח ח ח ח ציפי? ח ח ח ח  (לת) או אולי אחמד טיבי?
  • 07:28
  • 08.03.12

21 אתה צודק מר לוי. הבעיה- שטרם נכתב הטקסט שיחדור את בונקר מוחם המלא חינמונים של ההונים, שיבינו כיצד שקרניהו מוביל את כולנו באף. לא סתם הזכרת את חיסון שפעת החזירים....חיסון שחלקים בריאים בעם בחרו לא לקחת אותו, והם יודעים שהחזיריאדה של ביבי מסוכנת אלפי מונים מאיראן.  (לת) שומר חוק
  • 07:36
  • 08.03.12

22 גי-די-בי-בי-בע-בע, שירת הברבור העילגת של גדעון לוי. שמאלן נלעג, עלוב ומר נפש, מתוסכל, מובס, אוכל את הלב, דחוי ובזוי בקרב העם שממנו יצא, איש שעתידו הפוליטי בקרב היהודים מאחוריו והמפלט האחרון שנותר לו הוא בברלין ששפתה היא לו כמנגינת אהבים, אפילו לא ברמאללה  (לת) שאת שפתם של תושביה האהובים עליו הוא לא רק תכנית, אלא אפילו טכנית איננו מבין
  • 07:38
  • 08.03.12

23 לפעמים קשה להאמין כמה טיפש יכול להיות העם הזה (זוכרים איך אמר טרומן בזמנו היהודים עם חכם אבל אין להם אטיפה שכל) בוחרים רושממשלה יזראל בגלל שהוא נואם בחסד בשעה שאין לו תבונה מינימלית מה העם הזה רוצה באמת  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 07:45
  • 08.03.12

24 נתניהו ממשיך להפחיד את העם כדי להישאר בשלטון אחד
  • 07:52
  • 08.03.12

שקרן אין כמוהו

25 אין מסים על דיבורים וע"כ, אני דורש מ-BB נפט ולא סימני נפט!  (לת) Eddie Shor
  • 07:59
  • 08.03.12

26 נתניהו הפחדן מסוכן בטרוף לישראל.  (לת) אזרח
  • 08:03
  • 08.03.12

27 קל להיות סרקסטי ולהתעלם מהעובדות, אבל כאשר מנהיג איראן מפתח נשק גרעיני ומצהיר בגלוי על כוונתו להשמיד את ישראל, רוב הציבור בוחר שלא לטמון את ראשו באדמה ולהיערך בהתאם. הרפלקס השמאלני הפבלוביאני של שטנה לישראל ותמיכה בצורריה, מביא גם את מצביעי השמאל והמרכז לעבור לימין- ועל כך, תודה לגדעון לוי וחבריו.  (לת) איתי
  • 08:06
  • 08.03.12

  •   מי אתה שתחליט שהשמאל עם רפלקס של שטנה ותמיכה בצוררים? נראה לי שאתה לא מכיר מישהו מהשמאל ורק המוח שלך אכול שטיפת מוח  (לת) שמאלן שאוהב את ישראל ולא סובל את איתי
    • 08:30
    • 08.03.12

  •   הנה עוד אפס מאופס. שמע ימנוני, איראן מעולם לא הצהירה על כוונתה להשמיד את מדינת ישראל, אלו בדיוק ההפחדות השקריות מבית היוצר של ממשלת ישראל והעיתונות המשתפית. אני חוזר ואומר, איראן מעולם לא הצהירה על כוונתה להשמיד את ישראל. שנית, איראן לא בונה נשק גרעיני. נקודה. אלו הקביעות של המודעין הישראלי והאמריקאי. מר נתניהו ומלחכי הפינכה יכולים לצווח מכאן ועד אושיוויץ, אבל המודעין טוען שהאיראנים לא בונים נשק גרעיני  (לת) ועכשיו לך תיחנק ימנוני ארור
    • 10:31
    • 08.03.12

  •   שמאלן אמביוולנטי הרגע הוכחת שאיתי שנוא נפשך צודק!!  (לת) נורי
    • 10:48
    • 08.03.12

  •   נניח בצד את ההפחדות וזילות השואה שעושה נתניהו. כיצד מתיישבות ההשוואות לגרמניה הנאצית עם דברי יועצו לבטחון לאומי עמידרור אתמול בהארץ כי ישראל מברכת על פתיחת דיאלוג המעצמות עם איראן ? ממתי מדברים עם "סכנת ההשמדה" ? קורא טקסטים
    • 11:04
    • 08.03.12

    והרי במלחמת העולם השניה שנתניהו כל כך מנפנף בה - זה היה אחרת : ארה"ב והמעצמות לא דיברו והדבר היחיד שהיה על הפרק - כניעה ללא תנאי. האם "נאום הברווז" היה רק מופע סטנד-אפ? הרבה קושיות - מעט תשובות.

  •   כל איש תישקורת הרוצה להתפרנס בגדול, הולך ליהיות סמולני, והופ, והנה הוא נמצא בחונטה התרבותית הליבראלית, מחובק ע"י יודו-אנטישמיים, וגם גויים אנטישמיים, ומה עוד, אפשרויות הפרנסה נופלות עליו בשפע, בתצורה של הרצאות בכינוסים ליבראלים אנטישמיים בחו"ל וגם בישראל, וגם בנוסף אפשרויות פרנסה רבות, במיוחד באקדמיה, בתישקורת, באומנות וב"אל-ארד",  (לת) סולו
    • 11:05
    • 08.03.12

  •   ניסוח ימנוני..מוכיח את רמתו העלוב של השמאלן הטיפש  (לת) אלי
    • 19:54
    • 08.03.12

28 "הטרור, השפעת והגרעין". "כקבצן המנופף בגדמו".דוקא קלעת הפעם יא ג.לוי.  (לת) ישר אל
  • 08:11
  • 08.03.12

29 תיקון קל: נתניהו לא בנה את הקריירה שלו על הפחדות אלא על מיתוג והפצה של זכר האח המת שלו. ההפחדות שמשו לביסוס הקריירה לאחר שנבנתה  (לת) פטריוט
  • 08:13
  • 08.03.12

30 תגובה למאמר אלי
  • 08:18
  • 08.03.12

בינתיים תחת שלטונו של נתניהו המצב הכלכלי הוא מצוין בהשוואה למצב במערב. האבטלה הנמוכה ביותר מאז ומעולם

המצב הבטחוני עם שכנותינו שקט יותר ממה שהיה בזמן קדימה. אז מה אתם רוצים ממנו. למתוח אך ורק בקורת זה קל מאוד . מה עשית למען המדינה חוץ מאשר למתוח בקורת. רוב מוחלט של הישראלים לא תומכים בדעותיך.

  •   הביטחון של הישראלים בא על חשבון העצמאות של הפלסטינים.  (לת) אורן
    • 09:01
    • 08.03.12

  •   הבנו, אלי, אפילו מזמן, אתם כ"כ פרו ערבים ואנטי ישראלים שאתם מעדיפים שהאויב יצליח ואלפי יהודים ימשיכו להירצח ולהפוך לנכים, כמו בעת הזיות אוסלו שלכם... הנה פרצופו האמיתי של השמאל.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 15:21
    • 08.03.12

31 מנהיג מעצמה אזורית מתנהג כמו שתדלן בשטטל  (לת) היתוש
  • 08:23
  • 08.03.12

32 גדעון...אני מניחה שאתה היית עושה זאת טוב יותר התעייפנו מהביקורתיות
  • 08:25
  • 08.03.12

גם אם אני לא תומכת נלהבת בלשון העמעטה של ראה"מ הנוכחי.
אני יודעת לזהות רטוריקן מעולה כשהוא עומד מולי.
הביקורת שלך כל כך מיותרת. אפשר לנגח אותו בדברים אחרים.. בתחום הזה פשוט לא תצליח.

33 בדמוקרטיה שלנו בוחר הרוב הטיפש את המנהיג הכי מסוכן בשוודיה למשל בוחר הרוב החכם את המנהיג הכי אמין  (לת) פלץ
  • 08:29
  • 08.03.12

34 הפחדות אני
  • 08:33
  • 08.03.12

אם הפחד מגרעין איראני מקביל בסיכוייו ל"הפחדות" של ביבי מטילים שיירו מרצועת עזה,אז אכן,יש לנו ממה לפחד. אבל השמאל ימשיך לכנות את מה שביבי אומר "הפחדות " גם אחרי שכל דבר מתממש. כי אצל השמאל העובדות והתיאוריה הן חסאות קורלציה.

  •   כשאני קורא:"השמאל אמר" זה שווה ל:אני בור ,אוליי מבולבל,(שיכור?) har tk
    • 09:20
    • 08.03.12

    אמץ לך זהות פרטית, אמיתית .אגב ,אתה נישמע באמת מבולבל ומפוחד, אז אין כמו ביבי לאחד העם ..אחרת אוי לנו בלי הפחד המאחד..

  •   har tk אני
    • 10:25
    • 08.03.12

    אתה מוזמן להחליף את המילה "שמאל" ב"נציגי השמאל ועיתונאיו" אם זה מה שיעזור לך להגיב לגופו של עניין.

    אה ועוד משהו,אני בחורה,תואר שני בהנדסת חשמל וקוראת בין ספר לשניים בשבוע. אני אינדיבידואליסטית ויש לי דעות מגוונות ,מוצקות וממש לא מבולבלות ברוב התחומים.

    בקשר למפוחדת - התגובה הפסיכולוגית הבריאה כשמישהו מאיים עליך והוא בדרך לממש את איומיו היא פחד. זה מה שגורם לך לפעול כדי לעצור את מימוש האיום.

35 עלוב ומלא צביעות אין חדש תחת השמש איש קטן. ומוזר
  • 08:39
  • 08.03.12

איפה להתחיל ? בצונאמי המדיני ? בישראל מבודדת ? באינספור תחזיות האימה שמיקמו את ישראל כמדינת אפרטהייד,סרבנית שלום? מי שמשתמש באסטרטגיית הפחדה לא יכול להתבכיין על אחרים. אבל איזה הבדל !! נתניהו מתריע על איום אמיתי ממדינה שעושה את כל הפרובוקציות האפשריות, מאיימת בהשמדה על מדינה אחרת ומפתחת נשק להשמדה המונית בעוד לוי וחבריו מנסים להפחיד אותנו שאיבדנו את שיקול דעתנו ובחרנו דיקטטור, רק בגלל שהבחירה שלנו לא מוצאת חן בעיניו. ומה בדיוק הקשר לשפעת החזירים ? כל העולם רכש את החיסונים והתחזיות של הרופאים ניבאו שחורות, אני בטוח שאם לוי היה האיש שאחראי על שלום הציבור הוא היה מזהה בעזרת האינטואיציה בלבד שמדובר בלא כלום ומוותר על רכישת החיסונים. נתניהו וישראל מצויים בסיטואציה בעייתית , אנחנו המדינה היחידה שמאויימת על ידי איראן בצורה מפורשת, 2 האלטרנטיביות בעייתיות , זה התפקיד של ראש הממשלה להעריך את הסיכונים הסיכויים ולקבל החלטה , נתניהו הוא לא המנהיג הכי טוב שאני יכול לחשוב עליו אבל אני לוקח אותו בכל יום על פני אנשים עם משנה הזוייה שניזונים אך ורק משנאה ואובססיביות כמו גדעון לוי

36 מאמר חזק! הבעיה היא, שגם אם הוא היה נשלח אישית לכל מעריצי נתניהו בארץ, ובתרגום לכל מעריציו בארה"ב, הם היו קוראים אותו באי אמון ובבוז. הם כבר שרופים. העניין אבוד.  (לת) תהום פעורה
  • 08:42
  • 08.03.12

37 כרגיל הכותב ויופי ליבני רואים ביבי ומתחילים לנבוח  (לת) bar
  • 08:42
  • 08.03.12

38 נכון, זילות השואה של נתניהו הגיעה לשיאים חדשים. לפעמים נדמה שהוא מתרפק על כך כאילו היו זכרונות הילדות שלו. אבל גדעון , החמצת נקודה מרכזית בנאום הברווז האחרון:: קורא טקסטים
  • 08:44
  • 08.03.12

אם איראן היא גרמניה הנאצית במשוואה הזולה של נתניהו , אז כיצד הודיע אתמול היועץ לבטחון לאומי עמידרור בקולו ב"קול ישראל" כי ישראל מברכת על חידוש הדיאלוג בין מעצמות המערב ואיראן ? ממתי מדברים עם "גרמניה הנאצית" ? נראה כי משהו קרה לקוסם ההסברה והספינים והוא "איבד את זה". והראייה : הכותרת הראשית המיוחסת לו מהארץ של אתמול בדבר העדפתו כי אלפי אזרחים ייהרגו בתל אביב. ייקח לציבור להבין את נוראות הכותרת - אבל הוא יבין ויבוא חשבון עם הדובר.

39 בטורים האחרונים מרבה לוי להביא תוצאות סקרים. האם משהו מהקוראים יסכים להשכילני ולהסביר לי מה זה "השואה היא העיקרון המנחה החשוב ביותר בעיניהם וגו'..."  (לת) אילאיל
  • 08:48
  • 08.03.12

40 אפס מאופס, ראש הממשלה הגרוע ביותר בהסטוריה עופר
  • 08:56
  • 08.03.12

אוי ואבוי לנו שיש לנו מנהיג כל כך רדוד, כל כך לא מוכשר, כל כך גרוע. והנורא מכל שהוא עדיין מוביל בסקרים. מה זה אומר עלינו?

41 נשק גרעיני פרסי (שבעקבותיו התגרענות של האיזור כולו ) מסוכן אלפי מונים מכמה  (לת) שיהאבים על ת"א . על מה הויכוח?
  • 08:56
  • 08.03.12

42 ביבי מסוכן ליהודים ג'רמיה
  • 08:59
  • 08.03.12

כמו עוף החול קם לנו מנהיג- מפחיד ופחדן.
אני רוצה להבהיר לביבי שלא יטעה - בדוק ב 7 עיניים את התוצאות
לפני שתקבור את העורף צא ולמד ,מה עומד להתרחש
דמם של אזרחינו הוא לא מים.

43 ומצאנו את התומך באיראנים,אם הפלשתנאים לא מצליחים להשמיד את ישראל האיראנים מספקים לג.לוי תקווה  (לת) צצ
  • 09:15
  • 08.03.12

44 גמדים מדברים אל גמדים, מאמינים באל ובצה"ל, רציתם ריבונות קיבלתם, גם כספכם ילך לטמיון לפי אזהרת הנביא אריק
  • 09:30
  • 08.03.12

בסוף היום מי שיהיה מוכן לתחזק את הריבונות הזו מול כל האיסלם ובעבור צה"ל חברת החשמל הדתיים והמקורבים, שיהיה חזק וברוך. ומי שלא יחפש שפיות במחוזות השפיות, לשכנע אי אפשר אף אחד.

45 למה הוא נראה זחוח ומרוצה מעצמו וחיוך מרוח לו מאוזן לאוזן כשמדובר בטילים על תל אביב.  (לת) דודו
  • 09:40
  • 08.03.12

46 המשיח לא מטלפן... והעם מטומטם...  (לת) אלודי
  • 09:42
  • 08.03.12

47 הברווז zev
  • 09:53
  • 08.03.12

נתניהו עושה טעות אחת קרדינלית. עליו לשכח מכל הנאומים שלו ולהציג רק נאום אחד כדלקמן .אני מכריז בזה שאני בלי חתימה על חוזה שלום בלי הכרה על מדינה יהודית אני מוותר על הכל ירושלים הגבולות. חיפה ויפו ערים עם נציגות פלשתינאית ורק נשאיר את שלוחת תל אביב עם מעבר חופשי לנתבג שבעלי הדרכון הכפול יוכלו לברח .ומה יקרה לאחר נאום כזה לוי ומרעיו יתנגדו לו ויכתבו מאמרי שיטנה נגדו ומדוע כי נתניהו אמר זאת .ואז נתניהו יכול להרגע והיות והיום פורים כך נתניהו צריך להתנהג ונהפוך הוא .

48 האיומים "אירן אירן" באים להשכיח הבעיה הפלסטינית, תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) ששון
  • 09:56
  • 08.03.12

49 גידון לוי מומחה לברווזים, הוא הרי מגעגע בלי סוף את השטויות העויינות שלו ברווז ושמו געגוע ,קוואק
  • 10:05
  • 08.03.12

גידון על שכמותך נאמר:
"לא ינום ולא ישן עוכר ישראל"

50 לפעמים זה כ"כ עצוב להיות צודק  (לת) חושך לגויים
  • 10:06
  • 08.03.12

51 כמו תמיד אתה מתבלבל: אירן היא הבעיה,לא נתניהו טובה
  • 10:11
  • 08.03.12

אתה כדרכך הופך את היוצרות: מבחינתך ביבי הוא הבעיה ולא מדינה שמכריזה שרצונה להשמיד את ישראל והיא משקיעה בנשק קטלני. כן,אתה נותן מס שפתיים על הסכנה האירנית(גם זה חידוש אצלך),אבל מוכן להאמין לה שהיא מבינה שאסור לה להשתמש בנשק גרעיני. ביבי אכן היסטרי והשימוש בשואה קצת צורם,אך יתכן שאילולא התנהלות זו העולם היה ממשיך להרדם בשמירה. במקום לצעוק בקול גדול שלא יתכן שמדינה מכריזה על רצונה להשמיד מדינה אחרת והיא עדיין חברה באו"ם,אתה נטפל לסגנון של ביבי כי אצלך זה כבר מובנה: ישראל אשמה גם כנראה ברצון האירני להשמידה.

52 הודעה לכל הסמולנים שהכפשתם אמנותם ברונו
  • 10:18
  • 08.03.12

כלכך רע לכם בארץ הרעה הזו, וחילופי שלטון, הרי לא רואים לא בקרוב וגם לא באופק הרחוק . התכבדו לא ו.................עופו מכאן למקום שיהיה יותר טוב בעיניכם . ולכם ולנו ירווח ! מן הסתם תצנזרו, לא? מה כבר נשאר לכם לעשות מלבד להכפיש ולצנזר ?

53 הצעירים האלו (בני גילי) צריכים לצאת לחזית ולא להתבכיין - ושכל אחד ימצא את החזית שלו . תפסיק להיות הזוי ישנה סכנה קיומית לישראל וזה לא חדש , כאשר אתה מדבר על מנהיגים משחיים תעיף מבט לעבר שכנינו ואויבנו ותראה ששם המשיח כבר הגיע. דון גדעון אני מבין שקשה לך , נסה להשתמש במושג משיח כמטפורה זה קצת יותר פשוט משיחת טלפון (מהמשיח) - אולי יהיה לך קל יותר להיות חלק מעם ולא לפגוע ברוחו בכל מילה שניה שאתה כותב. חוץ מזה מה אתה מציע ??  (לת) זה מהתנ"ך בן שלושיםֱ!
  • 10:34
  • 08.03.12

54 הטוקבקיסטים אוביקטיבי
  • 10:39
  • 08.03.12

לא לעיתים קרובות מזדמן לי לקרא מאמר של גדעון לוי ובנוסף את התגובות של עם ישראל לדעותיו כפי שהדבר משתקף הפעם בהארץ. המסקנות שלי הן: גדעון לוי צודק בכל מלה שכתב / מפחיד אותי בעיקר שגורלי וגורל משפחתי מופקרדים בידי איש שמתחזה למנהיג/יותר מדאיג שהוא הצליח לטמטם באמירותיו המפחידות רבים מבני עמו ולשבש את דעתם/ להמחשת נכונות הדברים שלי צריך לקרא כאן את תגובות האנשים המאמינים בו בתמימותם/ מי ייתן והלווי שנעבור את התקופה הרעה הזו בשלום ובסיוע העולם וידידנו החזקים והשפויים נתגבר על האייטולות מבלי לעשות שטויות ולסכן את מדינת ישראל/ הציבור יתפכח מראש הממשלה ויחליף אותו....כי מגיע לנו משהוא אמין וחזק יותר... כזו היא דעתי הצנועה.

55 המשיחה נתניהו עוד יביא אסון עלינו. בינתיים הוא רק מדרדר אותנו מדחי אל דחי  (לת) נפתלי אור-נר
  • 10:45
  • 08.03.12

56 לצערי הכל אבוד משה שינדלר
  • 11:02
  • 08.03.12

לפי הסקר שפורסם בעיתון היום, מדינת ישראל היא מדינה ההולכת לאובדן.
לפי הסקר לגוש ימין חרדי יש כ-70 מנדטים בבחירות הקרבות, דווקא אלו המניפים את דגלי השואה, מביאים את מדינת ישראל להיות במצב של היהודי לפני עליית הנאציזם, נדוי ושנוא.

57 אתה לוקח את כל הטיעונים של נתניהו, מציג אותם, ואומר- "זה לא נכון". אז מה בדיוק הרעיון?? אתה לא מציג שום תימוכין ושום הוכחה שהוא לא צודק. תוכיח שאחמדינג'ד רק מדבר על להשמיד אותנו ולא רוצה. תוכיח שלמרות שגילו היום משאיות איראניות שמסתירות נשורת רדיואקטיבית לא עשו זאת כדי להסתיר פרוייקט צבאי. תוכיח.  (לת) רן
  • 11:17
  • 08.03.12

  •   נו, חדש לך? זה השמאל... לא עובדות, לא חיבור למציאות, רק הסתה דמגוגית ושקרית.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 15:24
    • 08.03.12

58 תכתוב על אסד אברהם מורן
  • 11:44
  • 08.03.12

בסוריה נהרגו עד היום כ8500 חברים ושכנים שלך.תתייחס לענין זה כמו שהתייחתם לעופרת יצוקה...לאסד אתה מחזיר את הגולן בלי חשש...אתה לא רוצה לעצור ולחשוב אולי יש ממי לפחד

59 אם זה אחד שמדבר נגד יהודים, ומאד אוהב ערבים, כנראה שזה גע-גע-גע-גדעון  (לת) אלי
  • 11:48
  • 08.03.12

60 בוא נתייחס אך ורק לנושא החיסון לשפעת החזירים אבנר גרון
  • 11:53
  • 08.03.12

גדעון לוי מתלונן שביבי זרק 450 מלש"ח על חיסון שלא נדרש לשפעת החזירים. אז בעצם מה עשה ביבי? הוא קנה ביטוח חיים מפני מוות בטוח בעלות של 45 ש"ח לתושב במדינת ישראל. זה מיותר? לא איך אני יודע. נתאר את זעקותיו של גדעון לוי לו החיסון היה נרכש אך ורק עבור יהודים ולא עבור פלסתינים. הוא היה עולה על בריקדות על ההפלייה בין דם לדם. לפיכך, ברור שהיה ממש ברכישת החיסון (הביטוח).

  •   אם הטמטום היה כואב, היית כל היום בגבס. לפי משנתך, כדאי לקחת כל יום כדורים מכל הסוגים - אם לא יועיל, לא יזיק, ולא חוסכים על בריאות. מזל שלא הפכת לרופא.  (לת) עצבני
    • 00:30
    • 09.03.12

61 הקפאת השלום עם הפלסטינים וספוח זוחל של השטחים הם פצצת הגרעין האמיתית ולא איום אירני וירטואלי שלא יתממש לעולם,גם עם מנהיגים מטורפים.  (לת) נ
  • 11:57
  • 08.03.12

  •   תוכנית בנט לסיפוח שטח C ומתן אזרחות ישראלית מלאה ל-48 אלף תושביו הערבים, תשאיר את ישראל בגבולות ביטחון עם 60% מהשטח הכולל בקעת הירדן, צפון ים המלח, כל ההתנחלויות ועם מינימום ערבים. מאותו רגע ישראל יתמו סכנות המדינה הדו-לאומית, הרוב היהודי או אפרטהייד. רוב הפלסטינים ישארו עם 40% מהשטח ללא שילטון "כיבוש" ישראלי-ושלום על ישראל.  (לת) כן לסיפוח שטח C
    • 16:27
    • 08.03.12

62 נאום הברווז של נתניהו שמואל
  • 12:19
  • 08.03.12

שלום מר גדעון לוי אנחנו חיים במדינה דמוקרטית כל אחד מביא דעת זה לגיטימי אבל אתה תמיד הדעה שלך נגד

אבקש פעם אחד אתה ושלום עכשין וארגון בצלם תתקפו את אסד עושה טבח לעמו ואף אחד לא מדבר במיחוד ארגון בצלם....

63 אין כמו ביבי בעולם דןש
  • 12:20
  • 08.03.12

מפחיד את כל העולם.
אני מקווה שהוא גיבור גדול בפה אבל מעשה לא יעשה.
הוא מבין היטב, שהתקפה על אירן זוהי התאבדות - מעשה שמשון הגיבור (המדומה).
חייבים לתת לעולם לפעול נגד הרעה החולה הזאת - האירנית כמובן. נכון שעל העולם אין לסמוך - כל מדינה פועלת על פי האינטרסים היחודיים שלה. ארה"ב תעשה הרבה על מנת לשמור על מקורות הנפט שלה במזרח התיכון ורוסיה יחד עם סין יעשו הכל כנגד. אנחנו הקטנים נשחקים (וזה אינו חדש ) בין המעצמות.
לצערי אירן תשיג את הגרעין שלה במוקדם או במאוחר ולא תהיה הראשונה שתעשה זאת באזורינו. אבל הפער בין קיומו של הגרעין לבין השמוש בו רחוק כמזרח ממערב - ישנן על זאת הוכחות לאורך הדורות. השמוש בפצצה נעשה כאשר היא הייתה בידי צד אחד. ברגע שהצד השני התחמש הכל "נרגע" אולי נותר על הסף - אבל במקום מעשים הסתפקו בדיבורים.

64 המצב מעורר פצלות וצמרמורות - אני חרדה מאוד לעתיד המדינה תחת הביבי  (לת) מירב
  • 12:27
  • 08.03.12

65 אני חושב שראש הממשלה יותר דומה לטווס ראו למשל כיצד הוא מהדס...
  • 12:31
  • 08.03.12

אבל זה לא נורא חשוב, העקר שיעוף מכאן

66 כנראה שהפחדות והסתות זו שיטה שעובדת, ביבי מקבל 37% לפי הסקר כאן.  (לת) עצבני
  • 12:36
  • 08.03.12

67 כואב לו הלב להגדעון שביבי מתאם מהלכים עם גדולי עולם ואילו הסמול הישראלי נשאר קטן ודחוי ולא נותר לו לאומלל אלא להכפיש  (לת) פעם מרץ היום ליברמן
  • 12:48
  • 08.03.12

  •   כל ראש ממשלה מהלך עם "גדולי עולם". ומה אומרים על נתניהו אותם גדולי עולם? סארקוזי אומר עליו בשיחה עם אובמה כי הוא, נתניהו שקרן. ואובמה עונה לו : "אתה מספר לי? אני זה ששצריך לדבר איתו יום יום" הם לא ידעו כי שיחתם מוקלטת. ..  (לת) רמי
    • 16:13
    • 08.03.12

68 גדעון הגדול בני
  • 13:04
  • 08.03.12

הפעם שיחקת אותה כל מילה בסלע,ואין זכר לכיבוש!

69 אם כבר מדברים על הפחדות, אז מי הפחיד אותנו מהכרזה על מדינה פלשתינית? מצונאמי מדיני? ממאות אלפי פלשתינים על הגדרות? ממשטים? מקרע עם ארה"ב? מנידוי בינלאומי של ישראל? לא גדעון והשמאל???.  (לת) לא מפחדת כלל
  • 13:19
  • 08.03.12

70 הכלבים נובחים והשירה עוברת שכן חדש
  • 13:21
  • 08.03.12

גדעון ועמירה כל זמן שאת כותבים וביב ראש הממשלה אני מרגיש טוב ובטוח יותר,האבטלה נמוכה בכל הזמנים, תגיד מה שתגיד אותה נוסחה שבודקים היא רוצה נוסחה שהאבטלה הייתה בשמיים!!!! גבול הצפון שקט,עזה שקטה. יחסית לכל ממשל אחר,הפלשתינאים איימו במדינה ובאאלה ועבדללה והם בשקט, לערבים הישראלים יש הרבה יותר זכויות כאשר העבודה הייתה בשלטון. היום כבר חושבים להחליף את השם של האוניברסיטה העברית, ל״ האוניברסיטה הערבית״ קצת פרגון לא יזיק גדעון אפילו חברך הטוב רזי מגל״צ שינה דעתו ואומר ברייש גליי גדעון ולוי וחבריו הגזימו. כדי שנוכל לכבד את דעותיך כבד את האחרים. פורים שמח. ועוד דבר בתאונה של הילדים הפלשתינאים שנהרגו. ידעת רק להתייחס לקצוץ טיפשים שאתה יודע טוב מאוד הם לא מייצגים אף אחד. אבל אנשים כמוני והיו הרבה עזבנו את העבודה ורצנו לטפל בפצועים ולכוון תנועה ביום הכי סוער בשנה. מילה אחת לא כתבת עלינו. ולידיעתך כל המתנדבים שהיו חבשו כיפות וזקנים משום מה לא ראיתי אף שמאלני נאור כמוך

71 העולם נע קדימה ישראל עדיין בשואה  (לת) ''מתרפקים על העבר''
  • 13:28
  • 08.03.12

72 אחד הדברים המטילים צל על חיינו ומגדירים אותם הוא השואה, לאו דווקא בגלל נתניהו. הוא תופס עליה טרמפ, אבל המבוגרים שבנו שנולדו בישראל, גדלו במדינה שאת קיומה תפסו כנס, כפלא, לאחר מוראות השואה, וגם העיראקים שבינינו זוכרים את הפארהוד בלי שנתניהו יזכיר אותו.  (לת) צברית בת 50
  • 14:23
  • 08.03.12

73 ג.לוי- ראיית העולם הכה סלקטיבית ופנאטית שלך משולה לעיוורון שלם  (לת) טול קורה
  • 14:25
  • 08.03.12

74 לגדעון: אני קוראת אותך וזוכרת שתמכת לפני שנה באסד- הפוסל במומו פוסל מיכל
  • 14:30
  • 08.03.12

אני קוראת את גדעון לוי וזוכרת שהאדם תומך בצד הלא נכון לאינטרסים האנושיים, הישראליים והיהודים שלי.
גדעון תמך באסד - קרא לו אביר השלום.
גדעון תמך בעם הפלשתיני- שהוכיח ששלום פירושו מעשי טרור ושפיכת דם (-מה גם שהעם הפלשתיני לא הביא ולא הועיל במעשיו לשלום).
גדעון תומך במסתננים הזרים שמציפים את ישראל, כך שלאט לאט היא מאבדת את ציביונה.

דווקא ביבי - צדק בכמה מתחזיותיו:
עזה הפכה מקום משכנם של הטרוריסטים, משם משגרים טילים על ישראל.
הסכמי אוסלו- שפכו דם של כ- 3,000 ישראלים.
טורקיה - הפכה איסלמיסטית וקיצונית.
אסד- טרוריסט, צמא דם, טוב שלא עשינו איתו שלום.

75 מעניין איזה מאמר היה מפרסם גדעון אחרי הגזירה של המ  (לת) אחשוורוש
  • 14:35
  • 08.03.12

76 האיש שגילה את "סלע קיומנו " בהר הבית מזהיר מפני השמדתנו הכמעט וודאית נוסח אושווץ על ידי אירן - אכן מטורף אמיתי נחום אולציק
  • 14:38
  • 08.03.12

ההתלהמות והפנאטיות הם סמני ההכר המובהקים ביותר של הביבי. האיש שבוי ברטוריקה המתלהמת שלו מצד אחד אמונה משיחית מטורפת ב"נצח ישראל" ובכוחנו ומצד שני חרדה קיצונית לעצם קיומנו. השילוב של שתי נטיות סותרות אלו אצל אדם נפתל וחסר חוט שדרה כנתניהו הוא ממש מסוכן.

  •   אתה כל כך צודק! הוסף לכך שתי עובדות: הראשונה - איש בגילו של ה-BB עדיין נתון תחת השפעת אביו הקשיש, שבקביעות שוטף את מוחו ברעיונות המשיחיים על נצח ישראל וכ'. השנייה - האישה שאיתו שוטפת את מוחו בקביעות ברעיונות ההתנחלות המשיחית בשטחים הכבושים. אנשי המרכז והשמאל בארץ לא רואים או לא רוצים לראות את גודל הסכנה מפני ה-BB ותומכיו.  (לת) לנחום
    • 17:19
    • 08.03.12

77 כמו תמיד, טול קורה עומדת בשער
  • 14:40
  • 08.03.12

בפעם האחרונה שבדגתי, השמאל ניכס את השואה כל אימת שאיזה רב סהרורי הודיע על סלידתו מנישואי מעורבים. מיד הכריז השמאל: חוקי נירנברג.
ומיד הזדעק ואמר- אנחנו עם שעבר שואה, עושים אותו דבר לפלסטינים/ מסתננים/עובדים זרים.

אז אנא, בפעם הבאה שאתה טוען שהימין מוזיל את השואה, טול קורה ובדוק בארכיון הארץ. בוודאי תמצא שם שלל דוגמאות מביכות.

78 פרס אחמדינג'אד מגיע לגדעון לוי, על כך אין עוררין הן בימין והן בשמאל.  (לת) מפריס פרסים
  • 15:03
  • 08.03.12

79 מאמר מעולה, הארץ במיטבו. בלי שום דמגוגיה.  (לת) רות
  • 15:39
  • 08.03.12

80 ההפחודות חלק מהחינוך הישראלי. 50 מיליון שקל לנסיעות אושוויץ של כל בתי הספר.  (לת) מורה מפוחד
  • 15:40
  • 08.03.12

81 עם ההפחדות האלה גדל הנוער השואה תופסת יותר מקום מהתקומה. תבדקו.  (לת) רות
  • 15:41
  • 08.03.12

82 ביברק אסון למדינה לא שלום, לא רווחה, כוחנות כוחנות, פחד פחד.אושויץ אושויץ.  (לת) נמאס לי.
  • 15:42
  • 08.03.12

83 זה הספור האמיתי לא זה של אשכנזי.  (לת) מגיב
  • 15:43
  • 08.03.12

84 הברוז הוא נתניהו בעצמו ובכבודו. הכל פופוליזם ודמגוגיה.  (לת) מגיב
  • 15:43
  • 08.03.12

85 אחרי כל האמת של ארי שביט יודע כל טוב לקרא מאמר טוב.  (לת) מגיב
  • 15:44
  • 08.03.12

86 כל מילה בסלע. כל מילה. תודה.  (לת) רות
  • 15:45
  • 08.03.12

87 זו לא שנאה לנתניהו, זוהי האמת לאמיתה.  (לת) יונה
  • 15:45
  • 08.03.12

88 יש לנו שני משיחים ביבי וברק. למה קפחת את ברק?  (לת) שואל
  • 15:46
  • 08.03.12

89 השואה והעיסוק בה חשובים אך הם מנוצלים לרעה ע"י המנהיגים הכוחניים שלנו  (לת) קורא הארץ
  • 15:48
  • 08.03.12

90 הבעיה איננה הברווז נתניהו אלא עדרי האווזים המגעגעים שיצביעו עבורו  (לת) צביקי
  • 16:06
  • 08.03.12

  •   הבעיה היא נתניהו.עדרי האווזים ימשיכו להצביע עבורו.זה ימשיך לעבן את צביקי עזרא דשרייבר
    • 19:22
    • 08.03.12

    לא כל כך חשוב לי נתניהו...אבל שצביקי יתרגז זה ממש מצוה.

91 נתניהו מוקיון אבל מוקיון מפחיד.  (לת) אסתי א.
  • 16:09
  • 08.03.12

92 הפחדת העם באה להשתיק בקורת על אי התקדמות לשלום ולרווחה.  (לת) חושב
  • 16:11
  • 08.03.12

93 זה עתון לאנשים חושבים. אין כמוך.  (לת) מגיב
  • 16:11
  • 08.03.12

94 המאמר הזה אינו פרופרציונאלי? סמי אלקיים
  • 16:23
  • 08.03.12

אז מה טוב אצל נתי ביבי? ברווז זה חוזר על עצמו במאמרים, מי גונב למי מטבעות לשון? אין לך חידוש בהגדרות לשם הבהרה של ראש ממשלת ישראל?
המאמר מםקשש את היעד, זה מאמר שתקוע בפקק תנועה לא זורמת?
אני לא מרוצה ממנו עקב הסחבת בעניין השלום? כמו מלחמה שאותה מחפש בנרות? נתי ביבי דומה , כאילו אתה מחזיק מרגרינה בידך, התוצאה משני הצדדים המרגרינה תגלוש? יש מבין????
\סמי אלקיים

95 אלא שמוחים כף לנתניהו באו להצגת בידור והם קבלו בידור. ומחיאות הכף הם מאורגנות וכך זה עובד: קבוצת אנשים בקדמת האולם יכולים להיות יחצנים או משתפי פעולה עם הנואם, קמים ומוחאים כף. אלה שמאחוריהם לא נעים להם כי אם ישארו לשבת יחשבו שהם נגד הנואם, אז גם הם קמים ומוחים כף וכך גם אלה שיושבים מאחוריהם וכל השאר. הראשונים שקמים למחות כף יכולים להיות קבוצה קטנה מאוד אולי אנשיו של הנואם. טכסיס ידוע. שרון הרבה להשתמש בו. הכל בול שיט.  (לת) צביקי
  • 16:24
  • 08.03.12

96 נתניהו שלא מסתפק באושוויץ מספר שבפרס של אחשוורוש היהודים לא יכלו להגן על עצמם. כנראה שנתניהו מעולם לא קרא את מנילת אסתר. נהפוך הוא: היהודים הכו באויביהם מכה רבה. יואיל נתניהו לקרוא את מגילת אסתר.  (לת) שלמה שזר
  • 16:27
  • 08.03.12

  •   לא רק זאת. אסתר לא הייתה מלכת יופי שאחשוורוש בחר בה, על האמונה של העם היהודי, אלא ממש אשת המלך הפרסי. היא הייתה מלכה! מי שמכיר את תולדות מלכי פרס יודע שכמה מהמלכים הפרסים נישאו לנשים יהודיות, ואסתר הייתה אחת מהן.  (לת) סיפור אמיתי
    • 17:05
    • 08.03.12

97 גדעון גדעון..מזלך שיש עיתון כמו "הארץ" נותן במה לדעות כאלה. אורי
  • 16:37
  • 08.03.12

לפי גדעון צריך לבקש מהאירנים יפה שלא יפתחו פצצת אטום, ואם זה לא יעבוד אז לבקש אולי טיפה פחות יפה..ואם גם זה לא יעבוד אז יש לנקוט באמצעי קיצוני: להתקופף ולבכות ולהתפלל לאלוהים שיעזור לנו.
במידה מסויימת החרדים הקיצוניים וגדעון לוי זהים בדעותיהם - אם נפעל לפי האידאולוגיה שלהם, רק תפילות יעזרו לנו.

98 שאלה למר לוי ltif
  • 16:38
  • 08.03.12

אם התואר "אדריכל" הוענק בצדק למרומי אוסלו מדוע שוב נגזל מהם ?
אפילו ב "הארץ" כבר לא מופיע !!!
לא חראם ?

99 מה מניע את ראש הממשלה.... אזרח שפוי
  • 16:57
  • 08.03.12

הפחד מניע את נתניהו. הוא פוחד לאבד את כיסאו, פוחד מאישתו, פוחד מהסובבים אותו הקרובים והקרובים פחות, לכן הוא גם לא יוזם, רק מגיב. ומשליך את הפחד על כולם. למעשה זו היתנהגות פרנואידית !! הצילו !!!

100 "אבל אם כבר לשאת את הנאום הזה (...) היה על נתניהו לאזור אומץ ולשאתו בתל אביב, שעליה ייפלו הטילים המדוברים" (פסקה רביעית) עוכר ישראל
  • 17:00
  • 08.03.12

בראבו.

101 הפחדות או לא, יש לו רוב מהציבור,לנתניהו יש מנדט לבצע כל פעלול, בצדק!!!  (לת) הציבור ישלם, בצדק !!
  • 17:05
  • 08.03.12

102 שמתם לב "ללהקת החימום" באי"פאק" שמעון פרס,!  (לת) מזה עשור משמש כיח"צן הליכוד!!
  • 17:08
  • 08.03.12

103 כולכם סגורים בבועה הקטה שלכם מישהו שמרגיש ת עם ישרל
  • 17:36
  • 08.03.12

למה כפת לכם רק מהטילים שיפלו על התלביבים הצעירים? מה עם הצעירים שגרים ליד הגבול שחוטפים טילים ממש עכשיון? למה הם צריכים להגן עליכם? למה הם שווים יותר מכם? פחדים!!!!!!

104 קשה לי להחליט את מי אני מתעב יותר: את ראש הממשלה המגעגע, או את עוכר ישראל מבני הלויים. מתלבט
  • 18:01
  • 08.03.12

בסופו של דבר אני מוכן לוותר על שניהם...

105 אוי כמה שאתה צודק בכל מילה. ועכשיו שירות של תלמידים לאושויץ במצות שר החינוך.  (לת) מירה
  • 18:17
  • 08.03.12

106 50 מיליון שקלים הקציב שר החינוך למסעות אושויץ. לא לילדים שאין להם אוכל.  (לת) מורה
  • 18:18
  • 08.03.12

107 העיסוק בשואה במערכת החינוך גדולה יותר מאשר בתקומה. קברי חילנו לא חובה.  (לת) מורה
  • 18:19
  • 08.03.12

108 העיסוק בשואה, להשכיח האלימות בחיינו ,להשכיח השלום, להשכיח הרווחה.  (לת) אזרח
  • 18:20
  • 08.03.12

109 תלמידים החוזרים מאושויץ רק מסר אחד בפיהם, להיות חזקים ולשרוד.  (לת) מגיב
  • 18:21
  • 08.03.12

110 איראן מעולם לא אמרה במפורש [בפרסית] שהיא תשמיד את ישראל. התרגום התרגום הכי קרוב לדברי המקור של אהמדי וחמנאי, בעברית מדוברת-- שישראל תעוף לנו מהעיניים!  (לת) Persian
  • 18:26
  • 08.03.12

  •   אתה צודק . "שישראל תעוף לי מהעיניים" הוא ביטוי סחבקי חביב. מה לזה ולהשמדת ישראל??? לי נראה שאחמדינג'אד וחמנאי אפילו מחבבים אותנו במקצת... מנה מנה תקל ופרסין
    • 22:02
    • 10.03.12

    גם היטלר רצה רק ש"נעוף לו מהעינים"... דרך ארובות המשרפות.

111 מנין לך ששואה אינה נשקפת ? רמי
  • 19:01
  • 08.03.12

אירן מצהירה שהיא רוצה להשמיד את מדינת ישראל למרות שאין לה כל סכסוך איתנו . למה לא להאמין לה ? אתה טעון שהדבר יגרור חיסול אירן ? אולי אבל אירן גדולה בהרבה מישראל והיא לא תושמד . בישראל מספיקה פצצה קטנה על תל אביב והסיפור שלנו נגמר כי טובי בנינו יעזבו את הארץ .
וגם אם אירן תושמד אולי שווה לאירנים למות מות שהידים ולהיכנס לנצח לספר ההיסטוריה שלהם ? מספיק שכמה מנהיגים שם חשבו כך ....
מבחינתם זה יכול להיות מאוד רציונאלי מאשר סתם להזדקן ולמות !

112 איראן אינה איום קיומי על ישראל, המצב הכלכלי - חברתי הוא האיום  (לת) מסתכל על התגובות
  • 19:03
  • 08.03.12

113 בעיותיה הקיומיות של ישראל הן מבית, לא ממזרח וראש ממשלתנו זורה חול בעיני העולם ובעיקר בעיני אזרחי ישראל אור לנו
  • 19:12
  • 08.03.12

האם אירן עומדת לפתוח במלחמה גרעינית עם ישראל? האם פצצת אטום בידי אירן פירושה חורבן בית שלישי? האם ישראל מתכוננת לשואה גרעינית, האם פיקוד העורף כבר רענן את ערכות המגן, הורה על ניקוי המקלטים, על הגדלת מלאי המסקינג טייפ ויריעות הפלסטיק במחסנים ובחנויות? ברור שלא וכנראה שגם אין צורך דחוף בהכנות. פצצת אטום בידי אירן פירושה שינוי במאזן האימה האזורי, לא יותר. מעתה לא רק הודו ופקיסטן הן מדינות מוסלמיות המסוגלות לאיים בנשק גרעיני על שכנותיהן, גם אירן. הנשק הגרעיני שבידי אירן קרוב לוודאי שלא נועד לשימוש מיידי אלא למצב את אירן כמעצמה איזורית, כזו שמסוגלת לאיים על סעודיה ועל נסיכויות הנפט במפרץ הפרסי, והן אלו האמורות למחות על התחמשותה הגרעינית.
כדאי להזכיר עניין שבישראל מיעטו לעסוק בו, הבחירות לפרלמנט ה-32 באירן, בהן ניצבים המנהיג הרוחני העליון עלי חמנאי והנשיא אחמדינג'אד משני צידי המתרס. בסיבוב הראשון שנערך ב 2 במארס זכו אנשי חמינאי לשלושה רבעים מהקולות. הסיבוב השני ייערך באפריל. האם נתניהו ויועציו מבינים את הלך הרוחות באירן, את התרבות האירנית, את הזרמים התת קרקעיים במדינה הענקית, אוכלוסיית אירן פי 7 מאוכלוסיית ישראל? במקום לעסוק בבעיות האקוטיות של מדינת ישראל הדורשות את התערבותו נתניהו מפנה את מבט העולם ואת מבטם של אזרחי ישראל הרחק לאירן. זה נוח לו, אך מדוע אנו מסכימים לכך?

114 מאמר העכבר והחתול. החתול מנגו הפחיד את הילד מויינה מפני הפרסיין. ערדליים ירוקים
  • 19:17
  • 08.03.12

אז מה היה לנו. מאמר ללא אומר בלי מילים עם שפע עינוגי לשון.

115 מאמר מצוין , כתוב היטב, בלי דמגוגיות. זו האמת לאמיתה.  (לת) יעל
  • 19:29
  • 08.03.12

116 "עוילם גוילם" באידיש זה נשמע יפה. בתל אביב לא היה מקבל קימות כאלה.  (לת) שאול
  • 20:04
  • 08.03.12

117 בינתים יש הרג בכבישים, יש הרג מאלימות, יש עוני ויש נסיעות לאושויץ ב50 מיליון שקל של סער.  (לת) אמירה
  • 20:05
  • 08.03.12

118 אתה צודק, רק במשטרים טוטליטריים יש נאומים כאלה.  (לת) אבי
  • 20:06
  • 08.03.12

119 הקטל בכבישים ומלחמות מיותרות גרוע מאירן.  (לת) רות
  • 20:07
  • 08.03.12

120 אנחנו חברה אלימה גם הנוער אלים, למה?  (לת) שואל
  • 20:07
  • 08.03.12

121 ביבי לא רוצה שלום, לא רוצה רווחה לא רוצה שתי מדינות.רק לשבת על הכסא עם ברק ידידו.  (לת) אזרח דפוק
  • 20:09
  • 08.03.12

122 הזנחת תהליך השלום. איראן תופסת את הכל. אין ראש להסכם שלום.  (לת) יהודית
  • 20:09
  • 08.03.12

123 המוני תלמידי ישראל נוסעים לאושויץ לתחזוק חרדה קיומית. בהשראת ביבי.  (לת) תרצה
  • 20:10
  • 08.03.12

  •   כל סיפור ההיסטוריה של יהדות אירופה נלמד במערכת החינוך תוך הדגשת העבר המפואר, וזאת כדי שהתלמידים יזדעזעו שבעתיים כשיגיעו לקליימקס-השואה וההשמדה. העם היושב בציון צריך לפמפם לעצמו את תודעת הקרבן כבר מינקות, כך הוא יכול להצדיק בפני עצמו את עוולותיו המוסריות.  (לת) הנצחת נרטיב הקרבן
    • 21:23
    • 08.03.12

124 גם הסכמתי וגם נהניתי ממאמר כתוב לתלפיות. זה הסגנון הכי טוב שיש.  (לת) רות
  • 20:12
  • 08.03.12

125 אכן, הארץ לאנשים חושבים. זה מצבנו בדיוק. בכל שטח משטחי חיינו.  (לת) יואל
  • 20:14
  • 08.03.12

126 כוחנו במוסריותנו אמר בן גוריון. ביבי תקוע בכוחניות.  (לת) מגיב
  • 20:20
  • 08.03.12

127 גדעון לוי צא ולמד כמה לומדים על שואה וכמה על תקומה ותבין.  (לת) מורה
  • 20:21
  • 08.03.12

128 Stop the "educational" trips to Auschwitz  (לת) Moshani
  • 20:30
  • 08.03.12

129 מאמר אלl
  • 20:38
  • 08.03.12

מאמר טיפשי חסר תכלית, מיועד ל pseudoliberals מחוסרי דמיון

130 השם קולע למאמר קולע.  (לת) מתענג על כתיבתך
  • 20:47
  • 08.03.12

131 עתונות מצוינת ,הנושא הכתוב הכותרת הסגנון  (לת) קורא
  • 20:51
  • 08.03.12

132 התלהבות בחווה דונאלד
  • 20:59
  • 08.03.12

כאשר הברווז מגעגע, איפא"ק לא שומרת על איפוק

133 פעם הם היו בוכים על שהרגו בטעות חפים מפשע היום הם בוכים כי אין להם עתיד רק שינאה ורובים!  (לת) ישראלים יורים ובוכים
  • 20:59
  • 08.03.12

134 37 אני אסביר לך. איזה עם מקשיב לחדשות כל שעה? איזה עם מזכיר את השואה יום יום? בדוק. משיב
  • 21:01
  • 08.03.12

איזה עם מסיע את כל תלמידיו בארץ ובחול לקברים?
איזה תלמידים לומדים על השואה יותר מאשר על התקומה?

135 אני אבחר ביבי כי אני בעד מדינה דו לאומית  (לת) יש צדק היסטורי
  • 21:10
  • 08.03.12

136 ביבי הוא דמוקרט אמיתי הוא קורא את הסקרים ועושה בדיוק את מה שהעם רוצה - העם רוצה לדבר על מלחמה אבל לא באמת מלחמה וזה מה שביבי יעשה! הוא לא ירה כדור אחד על אירן וזה בטוח אפשר להירגע. ראו פרשת שליט הוא כתב ספר שלם על הסכנות בכניעה לטרור ובסוף החזיר את הגרועים שבטרוריסטים כי העם רצה. הוא נתן ליהודים בארה"ב נאום בכדי לקבל תרומות למפלגתו לא בכדי לפתוח במלחמות! הוא יודע לשחק על ריגשי האשמה שלהם שהם שם ולא בסכנת איום והוא יקבל הרבה כסף!  (לת) מה רוצים מביבי
  • 21:27
  • 08.03.12

137 מבקש תשובה כנה ואמיתית-גם ממר לוי אוריה
  • 21:54
  • 08.03.12

לכל המלעיזים שונאי נתניהו(הוא גם לא כוס התה שלי)אנא תשובה הולמת לאיומיו,הכרזותיו,וסכנת מימוש כוונותיו למחיקת ישראל.אני ממתין.

138 ראש הממשלה שלי מצפצף עלי ועל חיי. אין שר בריאות, יש תאונות דרכים ואלימות.  (לת) מגיב
  • 22:22
  • 08.03.12

139 פופוליזם של ראש ממשלה שהכסא הכי חשוב לו.  (לת) מגיב
  • 22:23
  • 08.03.12

140 ביאת המשיח יולו
  • 22:36
  • 08.03.12

מה זאת אומרת מאמינים בביאת המשיח............יודעים ומכירים אותו
ירום הודו גדעון הצודק לתפארת תמיד

141 בראיונות לערוצי הטלוויזיה שב רה"מ ורמז כי גרעין איראני פירושו השמדת ישראל Reuven Holzer
  • 23:38
  • 08.03.12

האם העיתונאי גדעון לוי מעודכן יותר מראש הממשלה נתניהו ?
וגם אם זה נכון שאני לא ממש "מת" על נתניהו, למה בעינין הזה הוא יגזים כמו שמנסה לטעון העיתונאי גדעון לוי ? איזה מטרה זה משרת ? הוא יכול רק להפסיד מזה בסוף .....

142 יותר נכון כתבת הברווז של גדעון לוי ! ביבי אלוף התקשורת !  (לת) גדי
  • 23:43
  • 08.03.12

143 מדהים כרגיל  (לת) ערן
  • 23:56
  • 08.03.12

144 מה עם ניצולי השואה ההיא ??? קובי
  • 00:22
  • 09.03.12

נתניהו יודע לעשות יופי של שימוש מניפולטיבי בשואה ההיא זאת של 1944. אבל כאשר פקידי האוצר צריכים לאשר כמה לירות כדי להוציא איזה ניצול שואה קשה יום מפח הזבל הישראלי יש לפתע בעיה !!. מטרטרים אותו בלך ושוב עד שיוצאת נשמתו ונפתרת הבעיה עד לניצול הבא. את זה נתניהו משום מה שוכח מול יקירי השטעטל האמריקאי

145 ההצהרות התכופות של האיטולות מאיראן בדבר מחיקת ישראל מהמפה אינן ענין של מה בכך. אם אין אלו משקפים איום קיומי מה כן?  (לת) סשא
  • 15:37
  • 09.03.12

146 אם זה נראה כמו גדעון לוי, נשמע כמו גדעון לוי ומגעגע כמו עוכר ישראל מקצועי, הרי אין ספק שזהו גדעון לוי.  (לת) ברווז
  • 19:48
  • 09.03.12

147 גדעון! לך לישון, כבר מאוחר וצריך ללכת מחר לגן!!!  (לת) יחזקאל
  • 01:08
  • 10.03.12

148 גדעון היקר... שחר
  • 22:23
  • 10.03.12

אני לא יודע מה מצבך, אבל אני מניח שרוב בני האדם רואים בפצצת אטום איום קיומי, למרבה ההפתעה, ואין פה שום הפחתה של השואה, שניהם רצח עם אכזרי מנסיבות אנטשמיות. כמו גם הנסיון שהיה בימי מרדכי ואסתר בשושן [כן, עכשיו היה פורים, שזה חג שנחגג לזכר נס ההצלה מגזירת המן שרצה להשמיד את כל היהודים]

149 אין מה לעשות, יש הרבה מטומטמים בארץ שהצביעו ביבי, 22% מהציבור. אבל 78% הצביעו נגדו קתו הזקן
  • 16:03
  • 29.06.12

ובכל זאת תפס את השלטון.... כי כל האחרים מפולגים.

פרוייקטים מיוחדים