המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

לבני באמת לא ראויה

לפני שלוש שנים פורסמה בעמוד זה הערת אזהרה: ציפי לבני אינה ראויה. ציפי לבני באמת אינה ראויה. פרט להיותה קמפיינרית מעולה - עקשנית, פשטנית ותוקפנית - היא לא ניחנה בכישורים הנדרשים כדי לעמוד בראש מדינה. אין לה הבנה מדינית עמוקה, אין לה הבנה כלכלית מקיפה, אין לה הבנה אנושית כלל. החשיבה שלה נוטה להיות חד ממדית, וההתנהגות הפוליטית שלה צדקנית. סוכנת המוסד לשעבר מעולם לא השאירה חותם כלשהו בתחום כלשהו מתחומי חיינו.

עורכת הדין התל אביבית מעולם לא השיגה הישג ממלכתי ראוי לשמו. צירוף מקרים מדהים גרם לכך, שחברת הכנסת הסבירה מהשורות האחוריות של הליכוד פשוט היתה שם. היא היתה שרת קליטה, היתה שרת המשפטים, היתה שרת החוץ. ואולם בשום מקום מהמקומות שהיתה בהם לא עשתה לבני מעשה של ממש ולא אמרה אמירה שיש בה חדש. המועמדות שלה לראשות הממשלה היתה מופרכת מיסודה.

הציבור הרחב בישראל לא שגה באשליות ביחס ללבני. הוא הבין, שהיא לא קורצה מהחומר שממנו עשויות מנהיגות לאומיות או מנהיגים לאומיים. אבל האליטות הישראליות מיאנו להבין. ברגע שלבני הצליחה למצב את עצמה כאנטי-ביבי התורן, הכל התלכדו סביבה וסוככו עליה. הקהילה העסקית אימצה, התקשורת איתרגה, אנשי שלום סגדו לשרת המלחמות.

עשו לנו לייק וקבלו חדשות ופרשנויות ישירות לפייסבוק שלכם

אף על פי שרבים וטובים ידעו את האמת - מעטים אמרו את האמת. אף שהיה ברור שהמותג הוא רק מותג - רק יחידים קראו לו מותג. כוחות נאצלים יותר וכוחות נאצלים פחות תיחזקו את אשליית-לבני וניפחו את אשליית-לבני עד אבסורד. הם הפכו את יו"ר קדימה לאחד הבלונים הפוליטיים המוזרים ביותר שעפו אי פעם בשמים הללו.

על פי רוב, בלונים פורחים הם עניין צבעוני, אופטימי ובלתי מזיק. אבל הבלון הפורח של לבני גרם לנזק כבד. מצד אחד, היורשת של אריאל שרון ואהוד אולמרט מנעה הקמה של ממשלה ציונית, שבמרכזה הליכוד, קדימה והעבודה. ואולם מצד אחר, יו"ר האופוזיציה לא הצליחה לגבש את האופוזיציה ולהובילה למאבק נחרץ בשלטון. מחד גיסא, לא איפשרה לבנימין נתניהו לצאת מהבונקר הימני-הדתי, ומאידך גיסא לא הצליחה למוטט עליו את הבונקר הימני-הדתי. לבני היא אכן אדם ישר וערכי ואמיץ. ואולם בהיותה נוקשה, קשיחה ומנוכרת, היא שיתקה את המערכת הפוליטית. הבלון הלבן שלה גרם לכך, שישראל איבדה שלוש וחצי שנים יקרות.

השבוע הבלון התפוצץ. שאול מופז תקע סיכה במעטפת הזוהרת והוציא מתוכה את האוויר החם. הניצחון המוחץ שהשיג בבחירות המוקדמות בקדימה גרם לכך, שהתקווה הלבנה הגדולה נמוגה. המיצב של פוליטיקה אחרת קרס. אשליית השבט האליטיסטי היתה כלא היתה. תם העידן של קדימה-בראשות-לבני.

העידן של קדימה-בראשות-מופז יהיה עידן לא פשוט. שאול הוא ההיפך הגמור של ציפי. לא איש מלים, אלא איש מעשים. לא דמות וירטואלית שהתקשורת המציאה, אלא אדם אמיתי של בני אדם, של התמדה ושל עבודה קשה. אבל למרבה הצער ולמרבה הבושה, השבט הלבן יתקשה לתמוך ביליד טהראן שפילס את דרכו בזיעת אפיו. למרבה הצביעות, השמאל יסתייג מרמטכ"ל האינתיפאדה המאמין בחלוקת הארץ. שלי יחימוביץ' ויאיר לפיד יתקפו בשצף קצף את החברתי החדש המאיים על שניהם.

כך שכמו תמיד כך גם הפעם: הילד החרוץ והשקדן מאילת ונהלל ייאלץ להעפיל במעלה ההר בכוחות עצמו. בתוך שבועות ספורים יהיה עליו להציע סדר יום ממלכתי-חברתי נועז. בתוך חודשים ספורים יהיה עליו לעדכן את תוכניתו המדינית ולדבר במפורש על פינוי התנחלויות. על מופז יהיה להוכיח במהירות, שהוא מנהיג ביטחוני-חברתי בעל חזון מדיני ומחויבות ערכית, המסוגל להיות משקל נגד לנתניהו. אם יהסס או יגמגם - גם קדימה תפקע כמו בלון. אך אם יעשה את שהוא מתכוון לעשות - השמים הם הגבול.

Read this article in English: The great white balloon bursts




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מופז עשוי לאיים על כסאו של ברק חברך. מה תאמר על כך?  (לת) המלך מת יחי המלך
  • 05:20
  • 29.03.12

  •   כל מי שיש לו פנסיה תקציבית מושחתת, נגוע בניגוד עניינים חמור. זה כולל גם את ברק וגם את מופז. אין לי ציפיות מאף אחד מהם, והם מגשימים את חוסר הציפיות שלי מהם.  (לת) הציבור הדפוק
    • 22:01
    • 29.03.12

02 צודק ! וזו היתה ההצבעה בקדימה . אין למופז מה לשמוח. כמעט לא הצביעו בשבילו, ההצבעה היתה נגד ציפי ליבני  (לת) משה צ'ור
  • 06:00
  • 29.03.12

03 ארי אתה גדול אתי
  • 06:02
  • 29.03.12

בשונה מאנשי תקשורת אחרים ארי שביט עומד בפרץ ואינו נסחף בזרם שכול כולו אנטי נתניהו-ברק. ציפי ליבני אכן אינה ראויה.

04 קדימה - אסופה של פליטי ליכוד. מופז באמת ראוי - ערבו לציפי בפינה .
  • 06:07
  • 29.03.12

יצטלמו מכל זווית ,יטפסו על כל קרון רכבת -ימהרו לרוץ ולטפס על קרון המחאה החברתית ,ועל קרון איראן וסוגיית הפלסטינים ועוד רבים הקרונות והחלומות .
מופז חלוץ דיכטר שיטרית - למה לא השמעתם את קולכם ,שתקתם - לא נרדמתם ארבתם לציפי בפינה - שתעשה את כל הטעויות .
עורבים כבר אמרנו.
את המחאה החברתית לא ינכס אף כוכב שדרך לפתע על גווייתה של קדימה - את המחאה יוביל העם.

05 כתבה שוביניסטית להפליא, ומה בדיוק עשה נתניהו בחייו??? גבריאל
  • 06:08
  • 29.03.12

האם לנתנ יהו היתה קריירה צבאית מרשימה?
האם היתה לו קריירה אקדמאית ראויה לציון?
האם הצטיין כאיש עסקים?
בסך הכל מדובר בבלון של יחסי ציבור מעולים עם אנגלית טובה אבל עם אפס מעשים. שבכל פעם שקורה משהו הוא די נוטה לאבד את עשתונותיו, שבנה את הקריירה שלו על הסתה פרועה וששום דבר מזה לא השתנה גם בכהונה הזו.

  •   נזקים ידידי, נזקים והרבה....  (לת) גג
    • 12:32
    • 29.03.12

  •   שכחת שנתניהו שירת בסיירת מטכ"ל, היה שגריר וכו'?  (לת) יצחק
    • 16:09
    • 29.03.12

  •   אז שיגרור לי את הרכב, ויילך הביתה.  (לת) נעם
    • 18:59
    • 29.03.12

  •   הוא הצליח ב-3 התחומים שציינת.  (לת) אלמוני
    • 21:57
    • 29.03.12

  •   אתה אדוני גם לצחצח את נעליו של נתניהו אינך מוכשר.עליך ועל שכמותך נאמר טיפש כמו נעל.  (לת) נתניהו מצטיי כמנהיג העולם החופשי אין מנהיג ברמתו ושהסמולנים יחנקו
    • 23:07
    • 29.03.12

  •   נתניהו אנחנו אוהבים!  (לת) בני
    • 16:49
    • 30.03.12

  •   ושגריר זה יותר משר חוץ????????? אילן חטאב
    • 18:36
    • 31.03.12

    הים הוא מנסה להצדיק את המאמר העלוב ..והשיקרי(ציטט אנשים בלתי מזוהים) מאז
    עלז נאמר "עושה רצון אדוניו"

  •   נתניהו עשה רבות בכלכלה ובעמידה בלחצים של נסיגות מסוכנות יורם
    • 17:28
    • 01.04.12

    אני מצטער שאני נאלץ לענות לשאלות המטומטמות של המגיב הבור !
    1) נתניהו הבין שכלכלה חייבת להתבסס על תחרות חופשית בניגוד לכלכלה סוציאליסטית מרקסיסטית שליוותה אותנו במשך עשרות שנים של מנהיגים כושלים.
    2) נתניהו עמד בהצלחה בלחצים קשים מאד של ארה"ב ובינלאומים כולל אירופאים לנסיגות מסוכנות משטחים.
    3) נתניהו שירת בצבא ומבין את צרכי הביטחון של המדינה
    4) את נתניהו לא ניתן להוליך שולל בתשבחות או באיומים
    5) אין מנהיג אחר שיש לו את כל הכישורים הנ"ל, כולל כח ההסבר שיש לנתניהו להסביר את צרכי הבטחון של המדינה כלפי חוץ
    6) לבני איננה מנהיגה, היא הובילה את קדימה למפלה,מוחצת והמאמר הזה מסביר זאת היטב

06 ניתוח מדויק וכואב  (לת) ורד, מודיעין
  • 06:09
  • 29.03.12

  •   למה שואל
    • 12:35
    • 29.03.12

    למה? העיקר תגובה?

  •   חיטוט באף הוא ניתוח יותר רציני מזה. יאיר
    • 20:25
    • 29.03.12

    לבני לא מתאימה.

    וואלה יופי.
    ומופז כן?
    השקרן שהצביע נגד כל חוק חברתי בכנסת ועכשיו מנסה לרכב על המחאה החברתית.
    האופורטוניסט שהצהיר "בית לא עוזבים" שעות ספורות לפני שעזב את הליכוד לטובת קדימה.
    הגנרל שבניגוד להוראות הממשלה ירה מליון קליעים על מפגינים באוקטובר 2001 והצית אינטיפאדה תוך כדי שהוא קובר את המשא ומתן ללפחות עשר שנים. אבל הוא תומך בפיתרון שתי מדינות.

    שביט, אין ספק שציפי לבני רחוקה מלהיות ראש הממשלה האידיאלית. אבל אם אתה משווה אותה לביבי ברק מופז או לפיד, הייתי מעדיף גם בובה בדמותה על פני כל אחד מאלה.

07 יצא המרצע מן השק. ארתור
  • 06:18
  • 29.03.12

כמו במאמרך הקודם על לבני, גם הפעם לא נותר אלא לשאול ״ומי כן ראוי?״ נתניהו השביר המפחד מכל מי שמרים את קולו? מופז השש אלי הדק שנסוג מכל הבטחותיו הפוליטיות? ברק קהה הלב והמיליטנט? לפיד המפזר מילים (ועובדות ממוצאות) אל הרוח? יחימוביץ׳ המתעלמת לחלוטין מהנושאים המדיניים ועדיין חושבת שהיא יכולה להוביל מדינה? ליברמן שמפלגתו מזכירה ימין פשיסטי? תן לי לעזור לך: אף אחד מהם אינו ראוי. כולם לא יודעים להחליט וטומנים את ראשם בחול אל מול הבעיות שיש לנו, האזרחים. את כולם מעניין רק הכסא וזמן המסך שקיבלו וכולם ניגפים לפני השליטים האמיתיים של ישראל: המתנחלים הקיצוניים, הטייקונים שחייבים לנו מאות מיליארדי שקלים והזנב שמכשכש בכלב כבר 60 שנה - צה״ל. כשיקום מישהו או מישהי שיעיז/תעיז ליטול ממי שציינתי את השלטון ותחושת האדנות - יימצא האדם הראוי. וזה לא יקרה בקרוב.

  •   אני מכיר שני אנשים ראויים: זהבה גלאון ודב חנין.  (לת) אין נביא בעירו
    • 12:09
    • 29.03.12

  •   הזנב שמקשקש בכלב הירשנזון
    • 12:52
    • 29.03.12

    ובכן ארתור הבנו שאתה קצת ממורמר על החיים שכנראה לא האירו לך פנים , כל כך הרבה נגד , כולם לא ראויים ? אז מי כן , חנין זועבי כנראה .
    אתה יכול לקשקש כאן את השטויות שלך רק בזכותו של הזנב שאתה כל כך מתעב . תצא מהמרה השחורה שלך , יש לנו ארץ נהדרת , צריך לתקן כמה דברים אבל הסך הכל הוא הדבר המדהים ביותר שקם במאה הזו

  •   נכון, גלאון וחנין ראויים לעמוד בראש כל מפלגה ערבית  (לת) אביב
    • 12:55
    • 29.03.12

  •   אין נביא - אבל בעירים ורוכבי אתונות יש ויש ולעיל דוגמא !  (לת) איה - לא חמור של אףאחד
    • 14:33
    • 29.03.12

  •   כל כך צרים שלא רואים אותם. אה כן, וגם את הערבים והפלשתינאים הם מייצגיםץ  (לת) גלאון וחנין מייצגים שוליים צרים
    • 22:53
    • 29.03.12

  •   היי הלו שכחתם את הרוצח ברגותי  (לת) ברוך
    • 06:05
    • 31.03.12

08 אויש פויש המגיב המגניב
  • 06:34
  • 29.03.12

שביט באמת לא ראוי.
האקסיומה לפיה "ממשלה ציונית שבמרכזה הליכוד קדימה והעבודה" היא הדבר הנכון, מקוממת. בדמוקרטיה יש עיקרון הכרעת הרוב. לפי השיטה הפרלמטרית הנהוגה בישראל, הרוב הלך לקואלציה,ותפקיד המיעוט לשרת נאמנה את המדינה באופוזיציה. אין בכך גנאי או פסול, אלא חיים דמוקרטיים תקינים, ובמידה רבה קיום צו הבוחר.

לגבי מופז: איש שהיה שר ביטחון ערב מלחמת לבנון השנייה והכין צבא הרוס למלחמה בארגון טרור, שזגזג ערב הקמת קדימה, שתומך בחוק הלאום של דיכטר, ובכך ממצב עצמו כמתחרה בהצעות החוק ההזויות של הימין האנטי- דמוקרטי, שקולו לא נשמע בכל הנוגע לאיומים על מערכת החוק.
יש בו גם כמה יתרונות, אבל אל תפריח עכשיו בלון חדש, כי גם הוא יתפוצץ. הוא לא ראוי כי הוא מ"קדימה", מפלגה שקמה כמותג, שבכיר בה התגאה בהעדר האידיאולוגיה של המפלגה (שטרית), מפלגה שקמה על מנת להחריב מפלגה אחרת, שקמה על מנת לייצר מקפצה לחבריה לתפקידי שרות, שקמה על מנת להיות "חברת ניהול" של המדינה, שקמה על בסיס אי שמירת חוק.
זו באמת מפלגה מיוחדת, כי למרות כל המגרעות, הצליחה לפורר את השמאל בישראל. היא באמת גרמה לאנשים חושבים לקחת את קולם ממרצ של חיים אורון לקדימה, בטענה שמקורה באי הבנת השיטה הנהוגה בישראל.
היא באמת גרמה לאנשים לחשוב שיש איזשהו קסם שנקרא "המפץ הפוליטי" שבמסגרתו כל מיני אנשים שרדפו שררה ב"עבודה" וב"ליכוד" יוכלו לרדוף שררה גם תחת מפלגה אחרת.
היא גרמה יותר למקסם שווא, לכיסוי וחיפוי על המעשים הנלוזים של שרון, שזכה למטריית הגנה החל מההתנתקות המבישה, זריקת יושבי גוש קטיף מביתם חרף הבטחת בחירותהפוכה לחלוטין. להותרת רצועת עזה ותושביה עניים ואלימים מתמיד.
למיטוט הרשות הפלסטינאית והאדרת החמאס.
המפלגה שלחה נציגים רבים לחדרי חקירות. שניים מבכיריה עברו בכלא, אחד בחזקת חף מפשע עד אשר יוכח אחרת.
משמח יהיה אם מפלגה זו תתפורר.

  •   לכולם ידוע חוץ ממך שקדימה קבלה את מירב קולות הבוחרים בבחירות שהיו ירדנה
    • 11:17
    • 31.03.12

    העובדה שלא הקימה ממשלה היא כי ש"ס מפלגה חשוכה שלעולם לא היתה מאפשרת לאישה להקים ממשלה. מעט בגלל דעותיה והרוב בגלל שהיא אישה. אופוזיציה צריכה לשרת את המדינה כאופוזיציה. וכך כמובן נהג תמיד הליכוד שאף פעם לא מרר את חיי כל ראש ממשלה נבחר אחר. קדימה לא פוררה את השמאל כי הוא מעולם לא היה חזק מאוד. הקולות תמיד נעו לכיוון מרכז. מפלגות קמות עקב מפצים, כן, ולא נולדות עם בריאת העולם ומתות איתו. לגבי ההתנתקות כמו לגבי כל הסכם שלום - מפלגה (ליכוד) שהדבר היחיד שהיא יודעת לאמר הוא לא לכל תוכנית חוץ מאשר להתנחלויות - לאף מנהיג אין סיכוי שם אלא לשלוח אותה לכל הרוחות. מופז לא בא מהמקום שבו נולדים מנהיגים בעיניך אבל כך גם כל "מנהיגי" הליכוד, להוציא את "הנסיכים".

09 הבעייה עם ארי שביט שהוא תמיד מייטיב לנתח דברים לאחר שהתרחשו.... לא כוכב שביט
  • 06:35
  • 29.03.12

אני רואה לנגד עיני כתבה של שביט הבוקר ב"הארץ" , שהייתה מסבירה לנו בדיוק באותה דרגת שכנוע את נצחונה של ליבני, אם הייתה מנצחת. זה טבעם של רוב הפובליציסטים כאן, המרבים להג לאחר המאורעות אך לא יודעים לנבא אותם. הייתי משתכנע הרבה יותר מחריפותו של שביט, לו היה מפרסם כתבה כזו ביום ה' שעבר....

  •   מסכים למילים "לאחר שהתרחשו", אבל ממש לא מסכים למילה "מייטיב". ה"ניתוח" הוא השתלחות מלאה סופרלטיבים מפוצצים ובעיקר, מלא באויר; מטרתו העיקרית -לבנות את מותג ארי שביט כילד שצועק המלך הוא עירום. ממש לא המקרה...  (לת) קצת פחות ארי שביט כן ייטב
    • 15:20
    • 29.03.12

10 איש מעשים שכשל בכל מעשיו מאיר
  • 06:43
  • 29.03.12

ילד חרוץ שהוביל בחריצות את צה"ל לשפל שלא נראה כמותו.
אולי תשאל שאלה אחרת - אולי המבדקים שלא מצאו אותו ראוי לקצונה לפני כל אותן שנים - אבל דווקא הם ידעו משהו? אולי הוא זה שדווקא לא מתאים?
חריצות ועקשנות בבקשה, אבל לא בשום דבר שמשפיע על חיינו בבקשה.
הוא הרי יקבל רבע עד שליש מנדטים ממה שקיבלה לבני. וטוב שכך.

11 האתגר הראשון של מופז - אחוז החסימה. השני, יחד עם המנדט שני, לחבור לליכוד.  (לת) חגי
  • 06:49
  • 29.03.12

12 היא באמת לא מתאימה. אבל מאיפה כל השבחים למופז. מה, בכל תפקידו הקודמים הוא עשה משהו פורץ דרך? המומחיות שלו זו בכלל בדיבורים ולא בעשייה.  (לת) גם כן מנהיג
  • 06:51
  • 29.03.12

13 מאמר ה״אמרתי לכם״ של שביט. פשטני שיטחי  (לת) הפסד ליבני הפסדה של ישראל
  • 06:53
  • 29.03.12

14 מעניין שאת משפט המפתח כמו 'ציפי לא ראויה' כתוה התמלילן הכי לא ראוי בעיתון הכי ראוי. של נעליך שביט או חזור למלל מילים על גיבור חייך ברק, הריש השנוא ביותר בפוליטיקה הישראלית  (לת) הבחנה ברורה קלילה
  • 06:58
  • 29.03.12

15 גם אני מאמין ומקווה לטוב  (לת) פלץ
  • 07:01
  • 29.03.12

16 תמונה זוהרת אבי בן יעקב
  • 07:03
  • 29.03.12

מר שביט שם אצבע על הנסיבות שהביאו לבחירתה של הגברת לבני
תמונה יפה וזוהרת של בלונדינית אשר שערותיה מתעופפות ברוח ודקיקות גופה חיבבו אותה על המצלמות. אך ברגע שקיבלה תחת ,כפי שאומרים ילדנו , התמונה השתנתה ונדרש משהו אחר . נדרש מנהיג שמדבר עובד ומציע ולא אף תמונה שהפסיקה למשוך

17 מאמר זה היה צריך להתפרסם שלשום  (לת) בר
  • 07:12
  • 29.03.12

  •   אפשר לקרוא את המאמר כלשונו ומאידך אפשר לקרוא אותו כקריאה של ביבי וברק למופז להצטרף לממשלתם (אני צודק, ארי?)  (לת) אז מלכלכים קצת על לבני בדרך, מה קרה?
    • 09:17
    • 29.03.12

  •   נכון. ממש מביך לראות איך שביט רוקד על הקבר. היה צריך לגנוז את ההשמצות המיותרות האלה. ובאשר למופז - שביט טועה בגדול.  (לת) לבר
    • 09:34
    • 29.03.12

18 מאמר פאטתי משה
  • 07:17
  • 29.03.12

במה מופז עדיף על לבני? גם הוא מועמד מוגבל. לא חברתי, נעדר אידיאולוגיה

19 שיטחי ארם
  • 07:20
  • 29.03.12

1. קבלני קולות הביאו את הניצחון ולא מישנתו של האיש או תכונותיו ( דיר-אל-אסד, 123 מצביעים ל"קדימה", 1000 מצביעים למופז וכאלה יש הרבה)
2. מופז חושב ש"קדימה" היא חלק מהליכוד ולכן הופך את המפלגה למיותרת
3. אולי הכותב יוכל להאיר את עיני : מה עשה הפרלמנטר הדגול בשלוש השנים האחרונות ?

  •   רמטכ"ל זה קצת יותר מפקידה במוסד  (לת) דוד
    • 07:32
    • 29.03.12

  •   יו"ר ועדת חוץ וביטחון זה מספק? שפוי
    • 08:40
    • 29.03.12

    לדעתי הוא היחיד שהביע עמדות ערכיות בנושא גיוס חרדים, ובנושא הדרת נשים בצה"ל.
    כל השאר גלגלו עיניים.

  •   "ההגדרה "שטחי" מחמיאה למופז - אופורטוניסט חסר בושה (בית לא עוזבים), רמטכ"ל כושל ושר עוד יותר כושל וח"כ של עשה כלום חוץ מחתרנות. במה הוא מצטיין? בקניית הצבעות של ערבים שמעולם לא יחלמו להצביע לקדימה בפועל. אז כן, אם "השבט הלבן" משמעו לא לסמפט אדם שכל הוויתו היא של ביתן 28, אז גם אני השבט הלבן. לפחות ציפי לבני, עם כל לא נחמדותה, היא אדם ישר  (לת) השבט הלבן
    • 08:58
    • 29.03.12

  •   קבלני קולות ...קבלני קולות... זה אומרים תמיד אחרי פריימריס. קולות הם קולות עם קבלנים ובלעדי קבלנים. אנשים לא מצביעים למי שהם לא רוצים.  (לת) רמי
    • 10:10
    • 29.03.12

  •   גם חלוץ היה רמטכ"ל ומפקד חייל האוויר. זה עושה אותו למתאים?  (לת) נמאס קצת מהרמטכ"לים בפוליטיקה
    • 10:54
    • 29.03.12

  •   עלוב פשוט עלוב השבט הלבן לא מסוגל להודות בשגיאות שלו gkuc
    • 11:23
    • 29.03.12

    מופז היה א ב ג אבל ציפי לא היא הצליחה בכל תפקיד לא עברה מפלגה ולא נכשלה כמנהיגת קדימה.אני לא אוהב את מופז ולא אצביע בשבילו אבל שאני קורא את נתוח כזה של אינפורמציה אני המום.

  •   מאמין רוני
    • 14:08
    • 29.03.12

    רמי,אפילו אתה לא מאמין לשטויות שכתבת. באיזה מדינה אתה חי ?

  •   מאיפה ההברקה - "אנשים לא מצביעים למי שהם לא רוצים"? 1000 דולר בשבילך, אם תצליח להסביר כאן מהיכן יש 1000 איש שרוצים להצביע למופז בדיר אל אסד...  (לת) לרמי הנאיבי - קולות הם ממש לא קולות
    • 15:33
    • 29.03.12

20 גדול. אני משתייך לשבט הלבן ואני תומך בכל ליבי בפרסי הקרח שנפסל לקורס קצינים ולבסוף התגלה כקצין למופת. אני קורא לבני שבטי להמשיך לדבר יידיש ולהאזין ליוסעלה ועם זאת - פעם אחת ולתמיד לפרגן למופז  (לת) שמעון רוזנבלאט
  • 07:23
  • 29.03.12

  •   לשמעון, השד העדתי התעייף והוא כבר בתרדמת. מופז הוא פשוט אדם לא אמין, כי הוא לא עומד במעשים מאחורי מה שהוא מכריז במילים גבוהות, כי הוא יומרני, כי ללא שום הישג ציבורי אזרחי הוא נושא את נפשו לרשות הממשלה. יש עוד אבל אולי זה יספיק כרגע.  (לת) אין שום שד עדתי כאן, גם לא בפירגון אירוני
    • 19:13
    • 29.03.12

21 ארי שביט מעולם לא כתב מאמר דומה על אהוד ברק למרות שנזקיו לישראל גדולים פי כמה מונים מנזקי ציפי לבני  (לת) איציק המרכז izikhi@gmail.com
  • 07:23
  • 29.03.12

  •   הוא כתב על ליבני בשביל אהוד ברק אילן חטאב
    • 18:34
    • 31.03.12

    הים הוא מנסה להצדיק את המאמר העלוב ..והשיקרי(ציטט אנשים בלתי מזוהים) מאז
    עלז נאמר "עושה רצון אדוניו"

22 אמרתי לכם! איגור ביטרמן
  • 07:24
  • 29.03.12

חכם היה נמנע מלזרות את מלח-גאוות-הצודק על פצעי השבט הלבן לעת אבלו.

23 שיטחי ! ארם
  • 07:27
  • 29.03.12

1. מה עשה מופז בכנסת ב-3 השנים האחרונות ?
2. קבלני קולות שמביאים 1000 תומכים מעיר בה קיבלה קדימה 123 קולות - זה מסריח
3. הטמעת קדימה ( מישנת מופז ) בליכוד תבריח את כל המצביעים האמיתיים לשלי יחימוביץ'

24 נו שויין  (לת) יוסף
  • 07:29
  • 29.03.12

25 וביבי הזחוח ראוי? ברק המגלומן? אתה זורק על לבני סלעים בעוד בבית הזכוכית שלך מסתובבים שני נפלים - האחד כולו פוזה והשני אגו מניאק  (לת) האם ארי באמת ראוי
  • 07:33
  • 29.03.12

26 היא עשתה הרבה נזקים וטעויות בחיים הפוליטיים שלה וטוב שהלכה ש.דובי
  • 07:34
  • 29.03.12

חבל רק שרק עכשיו. אם מופז היה בראשות קדימה בבחירות הקודמות המדינה היתה נראית אחרת עכשיו.

27 כל מילה בסלע / אונקיית זהב. היא הגיע רק הודות בזכויות האבא ראובן גרפיט
  • 07:34
  • 29.03.12

לבני הינה בן אדם בינוני וזאת ראינו לאורך כל הקירריה שלה בכל תפקיד וגם בלימודיה.
אין לה את זה. חוזרים לשאלה איך הפשפש עלה ל מעלה והתשובה, זכות אבות, קשרים ותקשורת אוהדת לא מאהבת מרדכי/ ציפי אלא משנאת המן/ נתניהו. הציבור לא טיפש !

28 לבני לפחות לא נכשלה כשרה, בעוד מופז היה שר תחבורה כושל  (לת) איזה חברתי ואיזה נעליים
  • 07:35
  • 29.03.12

29 ״אין לה הבנה אנושית״ טול קורה מבין עינייך  (לת) אלון
  • 07:45
  • 29.03.12

30 מצער להיוכח כי אפילו עתונאי אורוקאלי כמר שביט ("ארי האורוקאלי" לקוראיו) נופל במוקשים ידועים. מר מופז לא הותיר עד כה כל רושם בפעילותו הפרלמנטרית. כך גם בתפקידו כרמטכ"ל. הוא בודאי לא הותיר יותר רושם מהגב' ליבני. זו הסיבה ש"השבט הלבן" התייחס בהסתייגות לאיש (אינני ממצביעי קדימה). לא התנשאות או אפליה היו כאן פשוט ספקנות מבוססת. חמור מכך גם לאחר בחירתו איננו יודעים מאומה על מצעו של האיש מלבד פיזור אמרות כאלה ואחרות.אמירות אינן משנה סדורה. אבל מי צריך משנה סדורה כשיש לך מנהלי קמפיין מוכשרים ומסורים כמר שביט וורטר?  (לת) איש עברי - שופט בדימוס
  • 07:46
  • 29.03.12

  •   הוכחת לפחות ארגומנט אחד של שביט: ליבני, ללא הישגים של ממש, קיבלה את כל התמיכה שבעולם מהשבט הלבן. מופז בראש קדימה פחות מיומיים וכבר המגיב הזה ספקני. לבני עברה אצל הלבנים את המבחן אף שנכשלה בו. מופז מקבל ציון "נכשל" עוד לפני שבכלל ניתנה לו ההזדמנות להיבחן.  (לת) דני, ת"א
    • 08:06
    • 29.03.12

  •   זה השמאל שנושא הדגל השנאה של כל מי שאינו מהמלייה המעמד או מהצבע הנכון  (לת) צודק ומצער הישגים מתבטלים כי אינו מה"חברה"
    • 08:41
    • 29.03.12

  •   לשופט בדימוס: שופט כדורגל בדימוס?  (לת) צביקי
    • 10:12
    • 29.03.12

  •   חבל שהקוראים "קוראים לתוך" דברי את מה שלא כתבתי. כתבתי ש"השבט הלבן" (ושוב אינני ממצביע קדימה או מתומכי ליבני) מתייחס בהסתייגות מאיש שלא הותיר עד עתה כל רושם שהוא. בנוסף טענתי שמר מופז לא הציג משנה סדורה. פתאום הבוקר הוא הודיע שהוא שימו לב יוביל את המחאה בקיץ. כמה מגוחך ועלוב. לעומת זאת הגב' ליבני הציגה משנה סדורה. יותר מכך ליבני הצליחה באמת לשכנע את מצביעי השמאל שהיא עברה שינוי רדיקלי בעמדותיה המדיניות מבת נאמנה למשפחה הלוחמת למדינאית ריאליסטית . לא שינוי של זיקית ולא שינוי אופורטוניסיטי. כאמור העדרה של משנה סדורה ומשכנעת היא הסיבה העיקרית לספקנות הרבה כלפי מר מופז. ועליו נטל הראיה. אני סמוך ובטוח שכאשר אורקאל כמר שביט לצידו משנתו תהיה סדורה ומשכנעת אפילו במתווה הזמנים שהציב לו מנהל הקמפיין שלו מר שביט.  (לת) איש עברי - שופט בדימוס
    • 11:38
    • 29.03.12

  •   אין לי ספק שעם שתי מדינאיות ונשות חזון כדליה איציק ורוחמה אברהם לצידו , משנתו של מר מופז תהיה סדורה ונצחונו מובטח. אתה הבנת את זה מר שביט??  (לת) איש עברי -שופט בדימוס
    • 13:27
    • 29.03.12

  •   איש עברי-שופט בדימוס......... כל הסבריך לא יועילו, גם לא הלעג והסרקזם שלך. שיקול הדעת שלך מוטה ושגוי לחלוטין, ואולי הדעות הקדומות שלך שאינך מודע להם, משפיעות עליך ומעוורות את יכולת השיפוט שלך. שכן, מי שלא מסוגל לראות כמה לבני חלולה וחסרת כל כישורים, כמה היא מתנשאת על אחרים, שאמרה על מופז שהוא "סרח עודף", והיא עצמה הפכה למחרת להיות סרח עודף ולא במירכאות, בגלל היותה מנותקת מהמציאות, אחת שאין לה קבלות על שום כלום, שכנערה בת עשרה היא מנפנפת בכל הזדמנות את שיערה המוחלק והצבוע כמוה, אלק שופוני, שבטוחה שהיא מלכת הכיתה, אחת שבאמת ובתמים אין לה מה להציע, כי היא חלולה, חסרת כישורים וחסרה כל יכולת מעשית, למרות "המשנה הסדורה" שלה; אזי, דעתו של אדם כמוך שופט בדימוס לא יקר: דעתך על כל דבר אחר, או כל אדם אחר, שווה כקליפת השום. נשגב מבינתי איך היית או עודך שופט. פשוט לא ייאמן!  (לת) משנה סדורה AleQ
    • 23:29
    • 29.03.12

31 לבני היא היחידה שלא נכנעה לדתיים דנה
  • 07:49
  • 29.03.12

ליבני יכלה להקים ממשלה גם בלי בחירות אבל לא נכנעה לדתיים! רק בשביל ייחודיות זו מגיע לה להיות ראש ממשלה!

  •   היא הציעה לש"ס 3 מיליארד שקל, אבל עובדיה החליט על ביבי  (לת) קצת בעיות זיכרון
    • 08:49
    • 29.03.12

  •   כי ש"ס עשתה עוד לפני כן דיל עם ביבי  (לת) שולי
    • 10:13
    • 29.03.12

  •   למי יש כאן בעיות זיכרון ? חיים
    • 10:22
    • 29.03.12

    ציפי העדיפה לכריז על בחירות מאשר לשלם. גורלה כראש ממשלה היה מונח על הסכמתה לשלם. היא לא שילמה. התביעות היו גדולות.
    מיש משלם, והרבה, זה ביבי. הוא משלם מהכיס שלנו, כדי לחזק את כסאו.
    לא להצביע ליכוד !
    רק לא ליכוד !

  •   הגיון ישבתי וחשבתי
    • 11:05
    • 29.03.12

    האם מישהו באמת חושב שש"ס היתה נכנסת לממשלה שבראשה עומדת אישה? לבני הרי התחננה לאלי ישי שיצטרף אליה.

  •   דנה, את כמו אחרים לא מסוגלת להתאמת עם העובדות ועם האמת. לבני הציעה להם שוחד גדול, אבל הם לא רצו אותה...... אפילו יאיר לפיד לא רוצה בה, למרות שפנו אליו בשמה ללפיד שיקבל אותה כשניה שלו. איזו בושה! עד לאן היא יכולה לרדת. אחרי הכישלון שלה, היא צריכה ללכת הביתה בשקט ולגדל פרחים.  (לת) לא ייאמן כי יסופר
    • 23:35
    • 29.03.12

32 שכחת כמה דברים בדרך..... עצבנית
  • 07:51
  • 29.03.12

הילד שזיגזג, הילד שמנשק ידי רבנים וסוגר דילים אפלים עם קבלני קולות .....הילד שיעשה בדיוק מה שביבי עושה , ימכור אותנו לטובת קואליציה יציבה עאלק

  •   אם את עצבנית למה את מסתירה את הדברים בפנים ? אחים שמאלנים. תפסיקו להצטנע. ככה אף אחד לא קורה מה אתם כותבים  (לת) צנוע ידוע
    • 09:07
    • 29.03.12

33 ארי שביט - ביבי ראוי? ברק ראוי? במה אתה בכלל מבין חוץ מבחנופה?  (לת) גיא
  • 07:51
  • 29.03.12

34 סוכנת סוכן ביטוח
  • 07:53
  • 29.03.12

היא מעולם לא היהת סוכנת- לא של מוסד ואל של ביטוח ולא של בטיח. היא עבדה במוסד אבל היתה מן מנהלתנית כזאת, ולא יותר.

35 קשה להחליט איזה מאמר יותר גרוע, זה או המאמר שפרסמת פעם קודמת לפני הפריימריז בלה
  • 07:54
  • 29.03.12

אני מאוד רחוק מתמיכה בקדימה, אבל להגיד שלא היה בלבני תמיכה עם כמות המנדטים שקדימה השיגה בבחירות זה טענה מוזרה. אבל השיא זה "לא איש מלים, אלא איש מעשים" אם זה היה נכון ישראל הייתה תוקפת באירן 38 פעמים בשנת 2008 לבדה. המעשים שלו בצבא מביישים את דגל המדינה וככה גם ההתבטאויות שלו.

36 אריה שביט מיטיב-כרגיל-לבטא תובנות שאחרים מודעים אך לא יודעים לבטות כמוהו  (לת) אבי
  • 07:54
  • 29.03.12

37 מאמר מתחנף ושקרי, כמו מופז עצמו. הוא יצטרף מחרתיים לביבי ויקבל ג'ובים לכל מי שתמך בו.  (לת) המיואש
  • 08:01
  • 29.03.12

38 החנפן של הרמטכ"לים לשעבר לא ראוי
  • 08:02
  • 29.03.12

עוד רמטכ"ל נבחר בבחירות מקדימות
בקולות של קבלני הקולות של קדימה (כמו למשל 1000 המתפקדים בדיר אל אסד שלא יצביעו לקדימה)
אין ספק שזו בשורהה מהממת לציבור החילוני העובד והמשרת
עוד בטחוניסט, ליכודניק, חנפן של הרבנים
הוא יהווה אלטרנטיבה ?

ובעצם לדעתך ממילא ברק ונתניהו מושלמים, אז טוב שאין להם חלופה !
כל כך מעליב לקרוא את הפרשנות המתחנפת שלך והתחננות לתקיפה עכשיו באירן

39 כמות כזאת של מיזוגניה כבר מזמן לא נשפכה כאן  (לת) יותם
  • 08:06
  • 29.03.12

40 קישקוש יואב
  • 08:12
  • 29.03.12

נתחיל באמירה על "השבט הלבן". האמירה הכי מעצבנת. כאילו אנחנו חושפים איזו גזענות סמויה במדינה הזו, שמייצרת גג של זכוכית אפלה למזרחיים. אכן תגלית מדהימה. בעיקר שזו מדינה שלא מפלה בכלל נשים.
ראיתי את דיכטר (המרוקאי הזה שהולך עם מופז), כשהוא אומר משהו כמו: "אנחנו תמיד נלחמנו וגם עכשיו אנחנו הולכים להילחם" הוא אמר את זה על עצמו ועל מופז, ואני הצטערתי שאני לא חבר בקדימה, ולא יכול להצביע נגד ה"אולד בויס" שיודעים לטפוח אחד לשני על הכתף ותצחוק על הבנות. אה, כן, לנצח במלחמות הם יודעים הרבה פחות.
ועוד דבר: שאולת מופז היה רמטכ"ל. זה אנחנו יודעים. אבל מה הוא עשה שם? זה כבר פחות ברור. טוב, מדובר בצבא, ולא ממש ניצחנו גם תחת ברק. אבל מה הוא עשה חוץ מזה? הוא הרי היה שר. מה הוא עשה שם? אז מופז הוא "איש מעשים" שזה בעברית "יודע לגייס קבלני קולות" אבל הוא גם האיש שהודיע ש"הליכוד זה בית" ועוד לפני שהמכתבים הגיעו ליעדם - כבר עבר לקדימה. אגב - חברו ושותפו עשה אותו דבר, כך שכנראה יש לנו לפחות דוגמא אחת לדרך משותפת.
ההערכה שציפי ליבני מנעה הקמת "ממשלה ציונית": היא הערכה שמושתפת לארי שביט. וזהו. מי שזוכר מה היה יודע שלמעשה היה מדובר בממשלה שבה לציפי לבני לא היה מה לאמר, והיא היתה אותו ימים קיצוני אך בגיבוי של לבני וברק. אבל כמובן: עיתונאי יודע מה שבני תמותה לא יודעים, אז ייתכן שאני טועה.
ובשורה התחתונה: זה לא השבט הלבן שלא ייתן למופז לנצח (כי הנצחון הוא מול נתניהו, למי ששכח). זה השבט שמצביע נתניהו, וגם השבט ה(מה?, כהה?) שיצביע בעד יורשו המזרחי של המנהיג המזרחי הידוע, מנחם בגין.

41 האמת העצובה היא המדליף
  • 08:12
  • 29.03.12

שאנחנו לא ראויים לה,
באמת חסרה לה רק חשיבה פוליטית קצת "אפילה"
אחרת כבר מזמן היתה מאלצת את שאול האופורטיוניסט וחבריו לפרוש ולחזור לליכוד
אנחנו ראויים לביבי לברק לליברמן
בדיוק כמו שהרוסים ראויים לפוטין והסורים לאסד...

42 אני בכלל לא מבין איך מישהו מסוגל לקחת ברצינות את הקריקטורה הזו שנקראת מופז. הוא עלוב בדיוק כמו כל המתחזים האחרים. הוא לא מאמין במילה אחת שיוצאת לו מהפה ועדיין הוא ידקלם אותה כמו רובוט כי זו הדרך היחידה שלו למצב את עצמו מול ביבי ולא לידו. אדם שאין לו את האומץ לומר את הדיעות האמיתיות שלו. אדם שמתחזה לחברתי, אדם שמתחזה לשמאלני, אדם שאי אפשר למצוא שום דבר בי ןהעמדות האמיתיות שלו לביבי ועדיין הוא מציג את עצמו כ"אלטרנטיבה" האולטימטיבית. פשוט בדיחה. אם את לבני היה עצוב לראות, לראות את מופז זה סתם מביך.  (לת) אלון
  • 08:14
  • 29.03.12

  •   אלון - אבל אתה כן יכול לקחת ברצינות את ברק שנבחר בקולות בוחרי העבודה ויושב במפלגה ימנית דתית ואתה כן יכול לקחת ברצינות את שלי יחימוביץ ירדנה
    • 08:52
    • 29.03.12

    שחוץ מדקלומים לא ניהלה מאומה. וכל הפלטפורמה הכלכלית שלה היא בעומק של פלקט. מופז אולי מדקלם אבל הוא בסביבה של הדומים לו.

  •   מסכים עם כל מילה של אלון. ובואו נזכור את דברי מופז "בית לא עוזבים" ואת ההמשך שעדיין לא נאמר "בית מחריבים" (בית "קדימה", כמובן)  (לת) הארי
    • 18:17
    • 29.03.12

43 זו השתלחות חסרת רסם וללא מידה קוהלת
  • 08:21
  • 29.03.12

אין לי מושג איך ומתי נפגעת אישית מליבני אבל גסות הרוח הזאת והשינאה
שבה נכתבו הדברים פשוט לא מתקבלים על הדעתץ

  •   אמת אינה שנאה. אובייקטיבי
    • 13:16
    • 29.03.12

    היא אשה נחמדה, שפימפמו אותה לנפח גדול בחזקה ממה שהיא באמת, הייתי יכול להיות חבר שלה, אבל אסור שתהיה ראש ממשלה שלי.

  •   האם את דברי ההתנגדות הללו כתבת או הבעת גם כנגד ההכפשות חסרות הרסן על נתניהו? עידן
    • 23:34
    • 29.03.12

    מצד התקשורת הישראלית.

44 אנחנואמיר אנחנו מקבלים את מה שמגיע לנו אמיר
  • 08:21
  • 29.03.12

חבל שאין אנו יכולים לקחת אחריות ומניחים את גורלנו בידי מאכרים. זאת לא השיטה זה אנחנו. לבני התנהגה כפי שמנהיג אמיתי בחברה תרבותית צריך להתנהג. אלטרנטיבה היא הצגת חזון יציב ורציף ולאו דווקא הפרעה לתהליך הדמוקרטי בתככים. אנחנו שוב בוחרים באנשים כאלה, שביט לך יש חלק בזה

45 מופז הוא אפס, בנאלי ורדוד פקהטקה
  • 08:22
  • 29.03.12

איש הרבנים והחצרות אשר נכשל כשלון חרוץ כשר התחבורה ונישא על הצלחתו לכאורה בצבא - הארגון המנוון ביותר במדינה אשר הצלחה בו אין לה דבר עם מעלות כגון אינטיליגנציה, יושר או חשיבה מקורית.

את הפריימריז הוא ניצח בשיטת מרכז הליכוד, עם עשרות אלפי מצביעים מקבלני קולות במגזר הערבי, אשר מבייש את מאבקיו הצודקים לאזרחות שווה בכל פעם שהוא מוכיח שהשבטיות בו חזקה מהזיקה הדמוקרטית.

ביום הבחירות הוא ביקר בקבר הוריו, ואתמול בכותל ובקבר הרצל. זו רמתו של האיש - ססמאות בנאליות וריקות ופומפוזיות שהוא למד ב-Politics for Dummies.

  •   מסכים ביותר - הכל נכון יואל משה סולומון
    • 09:32
    • 29.03.12

    המגיב הנכבד "פקהטקה" צודק ביותר - האם אדם, אשר נבחר בזכות קומבינות, וכעת מנסה את כוחו בחצרות רבנים/באבות, בתי קברות ואבנים אחרות יכול להיות מנהיג אמיתי??

    שאול מופז הוא כשלון מתמשך, וארי שביט חטא בכך שלא ציין את כל ההיסטוריה הממש לא מפוארת שלו כרמטכ"ל וכשר.
    כרוב הקצינים, שהפכו לפוליטיקאים, האיש התקדם באמצעות קשרים, וקומבינות ולא כתוצאה מביצוע מוצלח של תפקידיו.
    האם מר שביט זוכר את היושר של האדם, שערק מ-"ביתו" החם בליכוד?

46 שמות תואר אפשריים לכתבה הזו Super max
  • 08:24
  • 29.03.12

מוזמנת צבועה חשוכה רוקדת על הדם חנפנית גיבובי שטויות מנותקת מהמציאות ארי שביט לא מאכזב ומאכזב כתמיד

47 בלבול מוח כזה לא שמעתי הרבה זמן דניאל
  • 08:25
  • 29.03.12

לכולם ברור שמופז ייכנס לקואליציה עם ביבי והחרדים ולא ישנה דבר. כל הדיקלומים שלו נגד נתניהו נאמרים כמי שכפאו שד.

בלי קשר, ההשתלחות של שביט בליבני בזויה ומצביעה על אדם קטן.

48 מי יותר רוני
  • 08:25
  • 29.03.12

אני באמת לא יודע מי נשמע יותר כבדיחה,אתה או מופז.מה הקשר לאירני? האיש הוא קלישאה,שכפול.מלא ריח של נפטלין. בדבר אחד הוא דומה ללבני.הוא בטוח שאם הוא יתקיף את נתניהו אישית .יקרא לו ביבי בזלזול ויציג אותו "אשם " בכל דבר שזז,אז השבט הלבן יהיה מאחוריו או באחוריו.ובא לציון גואל...

49 קבל תיקון קל לתזה הבלונית שלך , גם לגבי מופז. לא חשוב מי יעמוד בראש קדימה המפלגה נדונה לכליה מסיבה פשוטה : נולדה בחטא ומורכבת מחבורת אופורטיוניסטים חסרי חוט שדרה אידיאולוגי ( ע"ע 'בית לא עוזבים' בערב, ובבוקר הופ הגבר-גבר חוצה את הכביש לצד המרוח בחמאה של שרון וחוותו המושחתת) . אם אתה רוצה דוגמא מדממת לאפסותו כרמטכ"ל - תזכר בהפקרת החייל הדרוזי בקבר יוסף לחסדי כנופיית ג'יבריל רג'וב ותחשוב שוב על מתן סופרלטיבים לאיש הזה.  (לת) א.ש
  • 08:27
  • 29.03.12

50 אתה צודק, היא לא שקרנית ולא מושחתת על כן , אינה מתאימה  (לת) רפי
  • 08:31
  • 29.03.12

51 קונה כל מילה שנכתבה,כמעט,לא כל מאבטחת בית היא סוכנת מוסד,תמיד טענתי שהמקסימום שלה זה להיות מזכירה בלשכת מנכ"ל חברה בנונית,גברת עם אמירות רדודות פרי קראטיב של יחצנ"ים ומשרדים לקידום מכירות של אגוזי קשיו וגבינות צהובות.שום תבונה ,שום ענווה ונכונות ללמוד ולצבור נסיון,האמירה "אין לי כח להיות מספר 2 " שנאמרה לאחר תבוסתה,מעידה מי היא,טעות מקרית במפצון פוליטי.  (לת) אדם ארצי
  • 08:32
  • 29.03.12

52 "שאול .. הוא לא איש מילים, הוא איש מעשים... אדם אמיתי..עבודה קשה" החנופה.. עלוב שביט, עלוב.
  • 08:36
  • 29.03.12

1. מעניין שהמאמר מתפרסם אחרי הנצחון שמופז השיג בעבודה קשה של שוחד לקבלני קולות.
2. מבחינת שביט זה לגיטימי לחלוטין שמופז, שכבר 10 מחמם כסא בכנסת בלי לעשות כלום, יציע "סדר-יום ממלכתי-חברתי נועז" יש מאין, ויקפוץ על עגלת המחאה כדי להרוויח כמה מקודות. יפריח תוכנית מדינית חדשה ונועזת, שלא שמענו עליה מעולם.
3. אף מילת ביקורת על התכונה האופיינית של האיש, הצביעות? מדובר בגנרל ששלח למתקדי הליכוד מכתב מרגש של "בית לא עוזבים", אך עבר לקדימה עוד לפני שהמתפקדים הספיקו לפתוח את המכתב.
4. בקיצור שטחי, חנפני ועלוב. מהאיש שפעם היא עיתונאי רציני.

53 חבל שלא היה לו האומץ לא להרפות מלבני שהייתה למעשה פלקט חלול שנבנה ע"י הקמפיינרים שלה. צודק בכל מילה
  • 08:37
  • 29.03.12

למרות זאת ה"לבנים" והשמאל מוכנים לכל מנהיג/ה נפל שיגרום נזק למדינה לסכן את קיומה כדי להפיל את נתניהו והתגובה לכל מילה לשבחו, נענית בהתנפלות חסרת רסן, מה קרה אתם לא איתנו!? המלשינות של לבני ההסתה נגד הממשלה בחו"ל לא ידעה גבולות מיד עם עליית הליכוד לשלטון טרחה להודיע לכולם שלא ישרוד יותר משלשה חדשים ו7היא רוה"מ האמתית, כמו שעשתה עם אולמרט חתרה תחתיו בשיחות עם עם הפלשתינים בלי ידיעותו שלחה שליחים בראשות רמון, לבקש מעבאס שלא ינהל שיחות עם נתניהו כי היא זו הראויה שימתין להגעתה, למזלנו אישה ריקה זו לא הגיעה לשלטון, אבל הנזק שגרמה לא יתפוגג הרבה זמן, נבחרה לאחת הנשים ה"המשפיעות" נקווה שלא נראה אותה יותר בשום עמדה פוליטית. הגזענות בשמאל זעקה לשמיים בהתמודדות במר"צ בין ביילין לרן כהן שם הובעו השקפות לא לגופו של עניין אלא לגופו של מוצאו המזרחי של רן. לכן אצל אלה למופז אין שום סיכוי.

54 נחשו למי יש את המנטרות הבאות:"בעת הזאת,זה לא נכון לשאול את השאלה הזו,אני חושב שהגיע העת,תמיד ידעתי ש..,למיטב הבנתי אני צודק."והוא עילג,צר מחשבה,היה מ"כ טוב אך לא יותר,זיגזג ועשה סלאלום ופליק פלאק פוליטי מעורר קבס,זכה לקיטונות של רפש ונאצות מפי דח'לאן שפנה אליו עם פרוץ האינתיפאדה השנייה בדרישה להפסיק את האש.ניחשתם? הפרס בדרך.  (לת) חידונאיחד
  • 08:38
  • 29.03.12

55 מופד זכה בגלל קבלני קולות וקומבינות  (לת) יותר נכון
  • 08:39
  • 29.03.12

56 למה העיתונאים אומרים ״אליטיסטים״ ולא אומרים ״גזענים״?  (לת) דני
  • 08:41
  • 29.03.12

57 זה כל מה שדרוש לך כדי לבדוק אם הוא ראוי יום אחד לעמוד בראשות הממשלה? התנחלויות באג׳נדה פינויית?
  • 08:45
  • 29.03.12

מפלגה חדשה אמורה להציע לנו תקווה חדשה במובן של הבטחות לבוחר שאותן המבטיח חייב לקיים. כלומר כל ראש מפלגה נושא בחובו עתיד חדש, תקווה חדשה לעתיד טוב יותר לאזרח בדמוקרטיה.
כיוון שהאזרח הוא הריבון, הוא אמור לבחון בדקדוק רב את המועמד החדש לבחירה: קודם כל, האם הוא עומד בהבטחותיו, האם הוא ישר, ערכי, מוסרי.
האם סוף מעשה במחשבה תחילה מאפיין אותו יותר מכל. רק לאחר מכן מגיעות האג׳נדות הפוליטיות: האם הוא מבין את המצב לאשורו, האם יש לו פתרונות שמיטיבים עם המדינה, האם הוא מבין אחרת מהשלטון של היום מה נכון לעשות ואיך.
אי אפשר לבחון אותו רק בכן התנחלויות או לא, או בכן שלום בדרך כזו או אחרת, או כן לועדות קבלה או לא וכו׳.
דרישות הציבור מראש מפלגה המעמידה עצמה לבחירות אמורות להיות רבות ומגוונות, אכן בקיומינו מדובר מכל בחינה אפשרית, הן הקיום הפיזי, החברתי, הדמוקרטי. ההבנות של הציבור שאמורות להיות מונחלות לו כבר מגיל הגן: ידע, הבנה,  חינוך לערכים גבוהים להבנה דמוקרטית מעמיקה, והכרת חובות האזרח שקודמים לזכויותיו. האם המועמד מבין לעומק את מהות הדמוקרטיה ולא מתעסק ללא ידע והבנה רק בשאלות פופולריות שמועלות על ידי אופוזיציה שאינה מבינה לעומק את דרכה.  ורק הבנתו של המועמד הנכון יכול  לתת להן מענה המתקן את הטעות.
הטעות הנפוצה מכל, נובעת מהתחושה שאנחנו במצב כל כך רע שאין לנו זמן לשטויות כמו בירור מדקדק באופיו של המועמד. אולם כשאנחנו לא מבררים באמת מי האיש, נעשות הטעויות הגדולות שגורמות לנו לביזבוז זמן יקר במקרה הטוב, והליכה מסיבית  אחורה במקרה הרע.
כל אלה לא נדרשים כיום ממועמדים לראשות הממשלה, אנחנו מוותרים עליהם למען האג׳נדות, או זריקת מילים כמו צדק חברתי שאינם מקיפים את כל הפרמטרים החיוניים כל כך לחיי צדק ורווחה מהבחינה המדינית, בטחונית, ערכית, ורוחנית

58 לבני - נצחון פירוס של האפלייה המתקנת בן הארץ
  • 08:46
  • 29.03.12

כשמביאים מיידלע שעושה קולות של ראש ממשלה
בסוף מתגלה שהיא רק מיידלע

59 שביט, שארית הרצון שלי לקרוא את דבריך ולהחכים התפוגגה אבירם
  • 08:49
  • 29.03.12

ליבני לא הצליחה כי היא סימנה דרך שונה מנכלוליות ארגזית וציניות אגומניאקית.
מופז שאתה מתחיל לקדם אותו הוא כלום חוץ מאדם רדוף אמביציה שאף אחד מאיתנו לא מעניין אותו, אלא רק צבירת הכוח שלו עצמו.
אין לו אלוהים (אלא אם כן אלוהים מארגן לו כמה קולות) אין לו שום הישג ראוי לציון בעברו, והבשורה היחידה שהוא יביא היא נצחון קבלני הקולות והפוליטיקה המכוערת שמשחקת בחיינו כולנו.

היה שלום, שביט.

60 המחאה צריכה לטפל בחלשים באמת ולא בדירות ליוצאי כפר שמריהו  (לת) ד"ר מאיר
  • 08:53
  • 29.03.12

  •   ד"ר, איפה למדת את הדמגוגיות בגרוש. אני הייתי במחאה בכל הפגנה והפגנה. לא באתי מכפר שמריהו (ואין לי רצון אפילו לגור שם), הפגנתי למען מדינה אחרת: למען החלשים, מערכת הבריאות, החינוך והתרבות, ברצון לחברה אחרת של מעט סולידריות. אני מבין מהתגובה שלך שזה ממש מאיים עליך.... חבל, כי אני מבין שהמחאה הולכת להגיע בקיץ - נחזור לכיכרות!! אני לא מתייאש בקלות. נלחם לדמותה של המדינה ובאנשים כמוך שמנסים לכבות את אש המחאה.  (לת) שמעון
    • 10:08
    • 29.03.12

61 ארי באמת לא ראוי. מפחד לקחת צדדים לפני הפריימריז אך שוחט את המפסידה ביום שאחרי. מחמוד פון הוהנלוהה
  • 08:54
  • 29.03.12

קורא לנסיגה חד-צדדית מרצועת עזה אבל כשמסתבר שהיא לא יוצאת מי יודע מה, הוא טוען שמהלכים כאלה רעים. משסה את אולמרט לפלוש ללבנון, וקוטל אותו כשזה לא עולה יפה. הסיבה היחידה שאני קורא את הטורים שלו היא כדי לדעת איך לקבוע את דעותי - בדיוק ההפך ממנו.

62 מצחיק. ולאיזה מועמד יש "הבנה מדינית עמוקה, הבנה כלכלית מקיפה, הבנה אנושית"? דג קר
  • 08:54
  • 29.03.12

הדבר היחיד שאולי מחודד פחות אצל לבני הוא החוש הפוליטי...

63 "אין לה הבנה אנושית כלל" ... נסחפנו, כרגיל. אצלך למילה אין ערך.  (לת) אלודי
  • 08:56
  • 29.03.12

64 ארי עיתונאי מטעם... פארטו
  • 08:57
  • 29.03.12

רני רהב עם תעודת עיתונאי.

65 הוועד המדיני של משרד החוץ התריע אבל הכתבים המדיניים סירבו לשמוע אחד שיודע
  • 08:58
  • 29.03.12

עוד כשהיתה ליבני שרת החוץ, פנה הוועד המדיני של משרד החוץ לכל הכתבים המדיניים בתקשורת הישראלית וסיפר להם על הפער העצום בין התדמית הנקיה והאינטלגנטית של הגב' ליבני לבין ההתנהלות הכושלת והתמוהה שלה. למעט 2-3 עיתונאים הגונים כל היתר נהו אחר ציפי לבני משל היתה המשיח החילוני.
אנחנו לא מופתעים שהגברת ליבני סולקה בבושת פנים.
לו התקשורת היתה מקשיבה לנו יכלה ליבני לפרוש בשיאה.
ואם מישהו מעוניין באמת לשמוע על מחדליה (בתקופת מלחמת לבנון השניה, במינוי מיותר של מנכ"ל מקורב, בשינוי תקנון של משרד החוץ המאפשר לכל מי שאינו דיפלומט במקצועו לשמש ככזה ועוד לא אמרנו מילה על המיתוג) - עדיין לא מאוחר...

66 שביט אינו ראוי דן
  • 08:59
  • 29.03.12

לבני נכשלה, ואולי בצדק.
אבל, המאמר ההוא של שביט, מלפני שלוש שנים, היה ביזיון מוחלט.

67 איך אפשר להאמין לאדם שעבר לקדימה שבוע אחרי שכתב איגרת לחברי הליכוד על חשיבות הנאמנות ומפלגה... עמית
  • 09:11
  • 29.03.12

מייאש. אין למי להצביע.

68 ארי שביט, מדברר במסווה של פובליציסט, מלצר של גנרלים, איך עיתון מכובד כמו הארץ ממשיך לתת לו במה? אבישי צ.
  • 09:14
  • 29.03.12

אין ברצוני לסנגר על לבני. היא הקדיחה את התבשיל בעצמה. אבל גלגול העיניים, ההתחסדות והיוהרה שנוטפים מהמאמרים של ארי שביט בשלוש -ארבע השנים האחרונות הם תעודת עניות למערכת מפוארת כמו "הארץ". בסוף מאמר כזה ציפיתי לראות גילוי נאות " הכותב הינו מחבר הנאומים, פודלמן מטעמו של כך וכך" או "המחבר הינו למעשה נקבה היסטרית במסווה של עיתונאי אמיץ"

69 אתה לא ראוי  (לת) מי שעקב אחרי כתיבתך הלא מקצועית בנושא לבני
  • 09:15
  • 29.03.12

70 איך ? איך ? מועמדת והביבי של התקשורת נפלה חלל !........... לפועלי השטח האפורים....!!!!!!!  (לת) גורג
  • 09:16
  • 29.03.12

71 מאמר לא ראוי ערן
  • 09:22
  • 29.03.12

זה נראה כמו מאמר ב ישראל היום ולא בעיתון הארץ.
יש הבדל תהומי בי ההתנהלות של ליבני להתנהלות של מופז, הם מייצגים ערכים שונים לגמרי.
העובדה שמופז קיבל 80% מהקולות של המגזר הערבי אינה דמוקרטיה במיטבה... כל מה שניתן להסיק מכאן זה שהשבט הלבן פחות מושפע מקבלני קולות! וכדי לשכנע אותם מופז צריך מצע, מנהיגות, יושר ושאר ירקות ותכונות מנהיגות.
אגב, אני לא זוכר מה מופז עשה בקיץ.

72 לפי הכתבה וכללי שביט גם נשיא ארה"ב לא ראוי  (לת) לילי
  • 09:26
  • 29.03.12

73 She is a woman -1D  (לת) yair
  • 09:28
  • 29.03.12

74 מאמר שפל - השיא "לא איפשרה לבנימין נתניהו לצאת מהבונקר הימני-הדתי" שחרור
  • 09:30
  • 29.03.12

במה עוד יאשים אותה ?
קרא לה "עו"ד תל-אביבית"
מעולם לא קרא לנתניהו "משווק רהיטים ירושלמי"

75 "אין לה/לו הבנה מדינית עמוקה, אין לה/לו הבנה כלכלית מקיפה" - לעומת זאת מופז הוא מאור הגולה המדיני/הביטחוני/החברתי - תמיד ארי שביט עם השולט בממשלה או באופוזיציה.  (לת) לקקן סדרתי
  • 09:31
  • 29.03.12

76 ארי באמת לא ראוי  (לת) משה
  • 09:36
  • 29.03.12

77 מופז אריה
  • 09:45
  • 29.03.12

נכון שאין לו תסרוקת וכשר דיבור כמו ביבי
נכון שהוא לא בלונדיני כמו ליבני המפספסת
אך מופז עשה הכי הרבה למען מדינת ישראל !!!
ולכן מגיע לו הצאנס- קנה אותו בעבודה קשה וביושר.
והוא אחד שיודע לבצע
מול הפלסטינים-הוכח
ומול האירנים-הוא מבין אותם טוב מאחרים

78 זה שציפי הייתה בלוף נכון, בדיוק כמו פרצ, מצנע ועוד שהשמאל פימפם באטימות וצביעות רק כנגד המרכז/ימין. אך ראוי גם לומר את האמת, גם מי שטעה מהשמאל הציוני קודם הזיות אוסלו ואלפי הנכים והנרצחים שהבטיין, הביא טת הטעות לאחר כשלון הזיות אוסלו, הבעיה של השמאל אינה רק פרסונאלית אלא גם ובעיקר מהותית. לכן, גם מופז לא יצליח, עוד קודם הדיון עליו גופו, ולא, אין כל בעיה בכך שהוא מעדות המזרח חוץ אולי מקומת מטורפים בשולי השמאל, הוא פשוט מייצג אי התאמה עם המציאות והעובדות.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 09:49
  • 29.03.12

  •   על דבר אחד מגיע לפרץ פרס ישראל: בזכותו יש לנו את כיפת ברזל. פרץ התעקש, כיסה את המשקפת במכסים שחורים והחליט שתהיה כיפת ברזל, בניגוד לעמדת הגנרלים. את הסבב האחרון מול החמאס פרץ ניצח. אולי כדי להיות שר ביטחון טוב צריך לא לדעת להסזתכל במשקפת? אה, ועכשיו הצבא רוצה לגנוב את כיפת ברזל שהוא לא רצה בכלל, ולהגן איתה על הבסיסים שלו במקום על האזרחים. יפה לנו.  (לת) באמת?
    • 14:05
    • 29.03.12

79 זה לא בדיוק מה שכתבת לפני שלוש שנים דורון
  • 09:49
  • 29.03.12

המאמר שכתבת לפני שלוש שנים קצת פחות חד משמעי ויותר עמוק מהנוכחי:
http://www.haaretz.co.il/misc/writers/1.616?listId=7.1283159&page=14#listAnchor7.1283159

80 נשים אל תצביעו ליוצאי סיירות וגנרלים. כל אישה עדיפה עליהם.  (לת) אחת שיודעת
  • 09:51
  • 29.03.12

81 פכירות הבורר
  • 09:52
  • 29.03.12

לחיים!

82 ציפי היתה בלון לבן? ככנראה. יאיר לפיד הוא בועת סבון צביקי
  • 10:07
  • 29.03.12

יאיר לפיד: לא מזיק. לא מועיל.טבל מה זה נחמד. מה רע?! רע. הוא תופס מקומה של מנהיגות אמיתי.

83 אבל שאול מופז ראוי, מה? האם שאול מופז הוכיח שהוא ראוי לעמוד בראש מפלגה? התקווה הלבנה הגדולה והמכזיבה
  • 10:09
  • 29.03.12

לדעתי קדימה חייבת להיות מושלכת לפח האשפה של ההיסטוריה הישראלית לצידן של מפלגות דומות, מפלגות "מצב רוח", שפרצו לפוליטיקה הישראלית כמטאור, הבליחו זמן קצר ודעכו, ד"ש, שינוי, צומת, מי זוכר אותן היום? ומה עושה המנצח הזחוח למחרת בחירתו? רץ להצטלם כשהוא דוחף פתק בין אבני הכותל המערבי בחברת השותפים הקואליציוניים הנצחיים, החרדים וש"ס. אות לבאות.

84 נו באמת ארי אתה פשוט מגוחך... פתאום מופז נהיה האלטרנטיבה לנתניהו? דוד
  • 10:11
  • 29.03.12

"הרמטכ"ל לשעבר שדוגל בחלוקת הארץ"?!... הדבר דומה לאמירה שנתניהו גם הוא דוגל בחלוקת הארץ.... כן בטח ממש... שניהם דוגלים בחלוקת הארץ... זה אותו מופז שהיה בליכוד, ורגע לפני שעזב אמר "בית לא עוזבים" -ומיד אח"כ עשה פארסה ועבר לקדימה -כי הבין באמת ששם סיכוייו להיות מספר אחת גבוהים יותר. המדובר בכלומניק אופורטוניסט שגם כרמטכ"ל אי אפשר לדבר על איזה הישג משמעותי שהוא אחראי לו, הגעתו למקום כה גבוה בפוליטיקה הישראלית מסמלת שפל חדש שאליו הגענו.

85 הרבה יותר מ"שחור עקשן"... רות
  • 10:29
  • 29.03.12

הילד מאילת ונהלל היה כבר רמטכ'ל ושנים רבות שר הבטחון. עם הספק כזה, קשה לראות בו את מה שאתה מתאר כ"מוקצה" של "המחנה
הלבן " (מונח מתועב לכשעצמו , ד'א). הוא ניצח ויש לו את הזכויות שלו.
ארי שביט , בתאור שלך את מופז אתה רק עושה לו עוול. הוא הרבה יותר מ"שחור" עקשן . קצת כבוד!

86 ציפי ליבני היא מאד ראויה וכך חשב גם שרון גלעד
  • 10:31
  • 29.03.12

אני תוהה על הכתבה המוזרה. כאילו שביבי נתניהו מנהיג ראוי או אחרים ברמתו.
ציפי ליבני מסמנת תקוה של ערכים וכידוע גם שרון חשב כך.ו הניגוד מצוי בשרלטנים קטנים שאתה מהלל (כגון ביבי ומופז) שמתקפלים בפני חרדים לא ציונים.

87 ארי שביט - יש לי בעיה עם הכתיבה שלך ש.ח.
  • 10:38
  • 29.03.12

נדמה לי שארי שביט מתבלבל. כבר שנים שהוא רואה את עצמו כממליך ומפיל מלכים. כדאי לחזור ולקרוא את אשר כתב על שרון, על ביבי, וכעת על לבני כדי לראות את הבילבול בו הוא נתון. כדאי גם לזכור את השרלטנות של מופז, לכל אורך דרכו הפוליטית. אעלק דרך. מישהו זוכר את זיגזוג הצטרפותו לקדימה? זה מנהיג?
ונמאס, ממש נמאס מהמונח המופרך ה"שבט הלבן".

88 באמא'שך? מופז? יוני
  • 10:40
  • 29.03.12

מי אתה ומה לעזאזל עשית לארי שביט?

89 שביט רק שתדע, כתבתי תגובה המציבה אותך באותו מקום שהצבת את לבני. הכוונה למדף שתכולתו עברה את תאריך התפוגה. אלא שהבחור זעצאר מגן עליך ולא מניח לך לדעת את האמת עליך.  (לת) הבחנה ברורה
  • 10:44
  • 29.03.12

90 לבני יכלה לעזור להיפטר מהאחיזתם של הדתיים ולא עשתה כך דני
  • 10:46
  • 29.03.12

בהצטרפות לקואליציה של ביבי. דבר אחד עכלה לעשות, עכשיו שתלך הביתה.

91 מאמר טוב מאוד  (לת) רוני
  • 11:02
  • 29.03.12

92 מופז היה במיטבו כשהיה רס"ר בצבא... המפזז
  • 11:08
  • 29.03.12

מאז... הכל אוסף של טעויות...

חוץ מזה, מאמר מצויין של ארי שביט

93 פשוט חוסר אחריות של מליון איש שהצביעו עבור ליבני Abner Garon
  • 11:09
  • 29.03.12

מליון אנשים חשבו שליבני מתאימה להיות ראש ממשלה. זה פשוט מדהים, הטפשות וחוסר האחריות של הציבור בישראל. הרי אנחנו מדינה שרק כמה טייסות קרב מפרידות בינה לבין שואה שנייה

94 הנפל אהוד
  • 11:15
  • 29.03.12

באמת לא יפה מצד ארי שביט לכתוב את כל הדברים (הנכונים) האלו על ציפי לבני, מבלי להזכיר דברים נכונים לא פחות עלי ועל החבר של ביבי, שכשלונותינו לא פחותים מאלו של הציפורה.

95 מה סוכנת מוסד ? תגלו לנו מה היה תפקידה שי
  • 11:17
  • 29.03.12

נו באמת וכי הישראלים כך טיפשים ?

96 חשבון נפש הכתב של ערוץ ישראל היום 1 (רוממה)
  • 11:33
  • 29.03.12

יפה. עוד עיתונאי מטעם חוגג שהצליח לרמוס פוליטיקאי הגון (זאת לא פעם ראשונה - בעצם מי שהחל בחיסל של מיצנע היו גם צמד עיתונאים צינים מתל-אביב). כדאי לשביט שיבחן עם מי הוא משתף פעולה: הערוץ הראשון היה לשופרו הבלעדי של ביבי וברק, כאשר תוכנית הדגל שלהם ביום שישי לעולם לא מבקרת אותם, אך לקחה עליה את המשימה שבוע אחרי שבוע לנאץ את קדימה ואת ציפי ליבני. בכלל התפתחה פה פרקטיקה דמוקרטית מופלאה בתיקשורת, שאדון שביט שותף לה, שאת מירב חיצי הביקורת מפנים לאופוזיציה (!) (אולי כשלב ראשוני לסמן כל מי שלא בקו הממשלתי כעוכר ישראל?) שביט ש"שמריץ" את תאוריית הפוטש של אשכנזי, אולי תראה את הפוטש של הגנרלים בקדימה? את ההתנהגות של מופז בכל שנות מנהיגותה של ציפי ליבני, את ההפכפכנות של דיכטר, ושלא נדבר על "ההגינות" של חלוץ. לדעתי שביט חייב לעצמו דין וחשבון, אחרת יגמור כמו אותו פובלציסט מהארץ בחינמון של ברון הימורים מחו"ל.

97 נכון שרבים וטובים ידעו את האמת אבל לא נכון שמעטים אמרו אותה. מיליוני ישראלים הביעו בגלוי בשנים האחרונות את הבוז המוחלט שלהם לכלומניקית הזו, אבל הם ימנים ולכן דעתם לא נחשבת  (לת) ראול
  • 11:39
  • 29.03.12

98 אולי תגלה במאמריך הנוטפים רעל מאחר ולא צורפת לחצר פובליציסט
  • 11:40
  • 29.03.12

מה הצביע מופז לגבי חוק טל? מה הצביע מופז בנושאים חברתיים? ואולי תכתוב דברים אלה במאמרך הבא? הצרה שביט שאתה סבור שכולם עם זכרון קצר ושוכחים ושוכח כי לאזרחי המדינה יש זכרון ארוך וכי ההיסטוריה תשפוט אותך על מאמריך וכמאמר האומר- מי שמך בר דעת? מי אתה ומה מעשיך ותרומתך למדינה חוץ מלשפוך רעל?

99 סופו של כל בלון נפוח להתפוצץ, גם אם הוא נתמך ומאותרג ע"י התקשורת.  (לת) אבי
  • 11:44
  • 29.03.12

100 ארי שביט? הפכת לראש הקמפיין של מופז? דליתה
  • 11:44
  • 29.03.12

לא אגיב על הערותיך והארותיך על ציפי ליבני- אבל האם מופז הוא האלטרנטיבה?
האם מול כל הערה שלילית על ליבני - מופז עדיף? או שזו סתם אחוות גברים והעיקר, ששוב יהיה בראש קצין לשעבר שאין לו מה לעשות עם עצמו?

101 מדוייק.מבריק.אכן בסיכה התנפצה ליבני הפומפוזית.אנחנו תמיד עם ביבי אילני
  • 11:45
  • 29.03.12

תפנימו מופז אכן ראוי אבל לא כראש ממשלה.טוב שליבני בחוץ.קרה.מתנשאת. וחצופה.אפס אחד גדול את ליבני.

102 ניתוח נכון של הבלון הנפוח שנקרא ציפי לבני גם אני חושבת שהתקשורת הרימה אזר
  • 11:56
  • 29.03.12

אותה מעבר למידותיה, והתקשורת אתרגה את ציפי בגלל שנאת לבני לנתניהו

103 ארי שביט באמת עיתונאי לא ראוי. דמגוג ועיתונאי חצר תופעות פסולות לחלוטין.  (לת) מגיב
  • 11:58
  • 29.03.12

104 הכי לא ראוי הוא אהוד ברח שאתה מיחצן אותו.  (לת) מגיב
  • 11:59
  • 29.03.12

105 לבני ראויה ועוד איך. במקום כסא העדיפה עקרונות גם למי שלא בקדימה היא דוגמא.  (לת) מגיב
  • 12:00
  • 29.03.12

106 שביט אני ואפסי כמו ברק פטרונו. חרפת העתונות והתשקורת.  (לת) מאירה
  • 12:02
  • 29.03.12

107 שביט כמו ברק פטרונו המושג כבוד האדם לא ידוע לו. אתה חרפת העתונות ההוגנת.  (לת) קורא הארץ
  • 12:04
  • 29.03.12

108 זה לא היה ניצחון של מופז אלא כישלון של ליבני נח
  • 12:05
  • 29.03.12

מופז נשמע חלול לחלוטין.הוא מפריח סיסמאות ללא כיסוי.
מי שרוצה שוב את הליכוד הישן של הג'ובים- שיבחר במופז.
ליבני היתי כישלון אדיר אבל לפחות דבר אחד היה אפשר לומר
עליה שהיא לא היתה משוחתת במפלגה שהדגל המרכזי שלה
הוא שחיתות.זו מפלגה שקמה על ידי אדם מושחת שכדי
לא להכנס לבית סוהר היה מוכן להפוך
7000 יהודים לפליטים בארצם ולהרוס חבל ארץ שלם.זו מפלגה שהממשיך
של ראש הממשלה המושחת שרון הוא אולמרט שכולנו יודעים
איפה הוא מבלה היום-בבבתי משפט עם האשמות חמורות בשחיתות.
ברור לחלוטין מה עושים האנשים סביב מופז-קבלני הקולות לא עבדו
בשבילו בחינם והם מצפים לתמורה.מי שישלם אותה זה אנחנו.
מי שרוצה שוב את הליכוד הישן והרע שיבחר במופז.

109 מופז הוא כבר לא ילד, איזו מין כתיבה זאת?  (לת) שואל
  • 12:12
  • 29.03.12

110 הבלון הפורח הוא ארי שביט שבשבת.  (לת) חושב
  • 12:13
  • 29.03.12

111 כל סימני הדמגוגיה, כותרת מפוצצת, בלונים כדימוי, שפה מתלהמת, שחור ולבן ועוד.  (לת) שונא דמגוגים
  • 12:14
  • 29.03.12

112 איזה פער מוסרי בין לבני לבין ברק את שביט.לא לכסא, והכסא חזות הכל.  (לת) שלום
  • 12:15
  • 29.03.12

113 ליבני ראויה מאוד, היא צריכה לעבוד על האופי שלה והיא יכולה להמריא שוב  (לת) אחרון השפויים
  • 12:16
  • 29.03.12

114 אפשר לחשוב שההבנה של שביט היא מי יודע מה סך הכל תואר 1 בפסיכולוגיה לא מקנה לך הבנה בכלכלה.  (לת) איל
  • 12:17
  • 29.03.12

115 כל אוהבי הדמגוגיה השטחיים אוהבים את כתיבת ארי. לא מתרשם מכם.  (לת) שאול
  • 12:22
  • 29.03.12

116 טוב שהפעם ארי שביט החליט לחכות עד לאחר הבחירות  (לת) ענת
  • 12:25
  • 29.03.12

117 מקווה שמילה ומילה של שביט תתגשם ביחס למופז עתידה של מדינת ישראל תלוי בכך  (לת) המחנה הימני/דתי חשוך מוביל את אוניית ישראל לעבר הקרחון שראל
  • 12:32
  • 29.03.12

118 ליבני ראויה צבי מיפו
  • 12:39
  • 29.03.12

קבני הקולות קבעו לבני לא ראיה! ציבור הרבה יוטר גדול חושב אחרת! היא ניסיון בודד לצקת שמץ הגינות בהתנהלות הפוליטית. עמלנותו וחריצותו של מופז חשובה רק כערך מוסף לאיש עם חזון ידע ותבונה, לצערי במבחן המציאות , שר הבטחון פרץ היה טוב ויעיל ממנו למרות ניסיון קודם של מופז במערכת הביטחון. אולי מישהו יודע מה עשה חיובי חוץ מהביזיון של פינוי לבנון?

119 קדימה בפועל התפרקה ומופז הפסיד נדב
  • 12:40
  • 29.03.12

טכנית מופז ניצח את ליבני אבל אלפע תומכי ליבני האחרונים (כמוני) לא יצביעו למופז בחיים...לכן קדימה בפירוק...

120 שבט האופורטוניסטים נתי
  • 13:05
  • 29.03.12

האחד פוליטיקאי והאחר עיתונאי, אך שניהם שייכים לאותו השבט - האופורטוניסטים! הפוליטיקאי ש"לא עוזב בית" מקבל הכשר מעיתונאי החצר של דיירי המגדלים. את הפוליטיקאי נקבל כשר שולי בממשלה הבאה והעיתונאי ינהל בעתיד את אחד מערוצי התקשורת המרכזיים.

121 הבלים, היא ראויה לפחות כמו המתמודדים האחרים לרשות הממשלה וקשה להתבייש בה מה שלא נכון אצל אחרים  (לת) אריק
  • 13:17
  • 29.03.12

122 שביט באמת באמת לא ראוי לתואר עיתונאי. ניסה להשמיץ את לבני ונכשל כשלון ענק. קורא
  • 13:23
  • 29.03.12

לפני הבחירות ניסה שביט חברו הטוב של ברק להשמיץ את לבני וקיבל סטירת לחי רצינית.אבל שביט לא לומד מאף כשלון. הוא כמו ברק ימציא את כל התרוצים שבעולם להוכיח שאין כמוהו.
הכל רע, זה דמגוגיה. לבני נסתה וכשלה להוכיח שזו לא בושה לא להצטרף למי שלא רוצה שלום.

123 לגב לבני אישי אליך. אני לא חברת קדימה, אבל מעריכה אותך, שלא הצטרפת לביבי רות
  • 13:26
  • 29.03.12

כל ההשמצות נגדך, הן חרפה לכותביהן. ההערכה אליך היא גדולה למדי בקרב אנשים שהשלום, והיושר, חשוב להם.

124 במוסד מכנים על זה 'וידוא הריגה מטווח אפס'... שאפו על המאמר. לא מבין מה הבעיה הלוקח את החיים בקלות
  • 13:30
  • 29.03.12

של ככ רבים כאן להודות בעובדה הפשוטה שליבני לא ממש התאימה הנהיג מדינה, וזה שאחרים גם לא ממש התאימו ומתאימים? אין בעיה, אם המלינים על שביט כאלה אינטיליגנטים - שיכתבו על כך מאמר מנומק ומנוסח ברהיטות...

125 מופז שילם לארי שביט? הם חברים? מה זה?  (לת) בוקר טוב
  • 13:30
  • 29.03.12

126 בנושא לבני מערכת הארץ שגתה ובגדול HMJE
  • 13:32
  • 29.03.12

בדרך כלל תומכת מערכת הארץ בעמדות פוליטיות הזויות לחלוטין. בבחירות האחרונות לכנסת "הארץ" הריץ את לבני ופעל למען בחירתה ולמען מפלגתה המושחתת.

מה אומר הכשלון המהדהד של קדימה על כושר הניתוח של "הארץ"?

127 נו ילדוד'ס, סוף כל סוף מותר לומר שמקומו של ארי שביט בישראל היום עם ברדקיהו? שפתי כהן
  • 13:34
  • 29.03.12

כשביקרתי אותו לפני שנים צינזרתם אותי, איך תצנזרו את הצונמי של אנשים שקלטו כי כלב השמירה של הדמוקרטיה בגד בנו ?

128 שלוש שנים מופז מנסה להכנס לממשלת ביבי ועכשיו אני אמורה להאמין שהיו יהווה אלטרנטיבה לממשלת ביבי? נועה
  • 13:37
  • 29.03.12

מופז הסכים להכנס לממשלת ביבי למרות שביבי סגר מראש עם החרדים ושס על המשך הזרמת המיליארדים לציבור שלהם על חשבון מעמד הביניים. ביבי סגר מראש על המשך והרחבת אי גיוס החרדים. ביבי סגר מראש עם הימין הקיצוני על אי פונוי התנחלויות ואי דחיפת ניסיון אמיתי להגיע להסכם עם הפלסטינים. ההסכם עם שס נעשה עוד לפני הבחירות. ביבי סרב לותר על מפלגות הימין עם כניסת קדימה. ציפי ליבני סרבה להתישר. מופז וברק מוכנים לכל דבר העיקר להנות ממנעמי השילטון.
על איזו אלטרנטיבה אתה מדבר?

129 הפוסל במומיו שלו פוסל.1לך אין הבנה עמוקה בשום תחום כי אין לך בסיס אקדמי בהסטוריה מדיניות וכלכלה. שואל את שביט
  • 13:38
  • 29.03.12

2.. אתה עקשן מארץ העקשנים. דבק בדמגוגיה ולא זז ממנה.
3..אתה התוקפני, אין תוקפני ממך. כך לכתוב על מנהיגה שלא התפשרה על השלום?
4..אתה מבין בכלכלה? יש לך בכלל השכלה מינימלית בכלכלה?
5. שיא החוצפה שלך, הבנה אנושית. אתה בעיני סמל לחוסר הבנה אנושית וחוסר כבוד לזולת.
6. המאמר הזה דוגמא לחד צדדיות, לבני נתנה דוגמא שלא הכסא עיקר כמו לברק ידידך. הכל שחור? הכל פסול? זו דמגוגיה.
7. קשה לך להודות שלבני הצליחה על אף השמצותיך. למה? מה אתה עשית למען המדינה חוץ מהבל פיך?

130 שביט לשונאי סגנון דמגוגי, הוא בלון נפוח שנזקיו לעתונות גדולה.  (לת) קורא הארץ שונא סגנון דמגוגי.
  • 13:40
  • 29.03.12

131 מופז ראוי? מירה
  • 13:41
  • 29.03.12

אני מתפלאת שכחת ימחים ריקים, ביטול תרגילי מילואים? תבוסה, יש רואים הישג, במחלחמת לבנון השניה שמופז היה אחראי לכישלונה. זה לא אירן ויזבי נהלל זה כישואים נטו. ולא הזכרנו את הזיגזגים בין קדימה לליכוד.זה שליבני לא מנהיגה ניחא אבל האם עובדה זאת מכשירה את מופז? בדרך כלל אני מחכה למאמרך ביום חמישי אבל הפעם עשית מלאכה קלה ולא הוגנת.

132 איזה מין ילד היית אתה? גם אז היית פטפטן דמגוגי?  (לת) תוהה
  • 13:41
  • 29.03.12

133 הוא יעפיל וידחק את חברך ברק ויירש אותו כשר בטחון על אפך וחמתך.  (לת) חושב
  • 13:43
  • 29.03.12

134 בלה בלה בלה המילים המפוצצות של שביט חזון, בלון,פינוי התנחלות זה תגיד לחבר הנפל שלך.  (לת) יהודה
  • 13:44
  • 29.03.12

135 אולי תגלה לנו מה הכוונות של מופז? אתה הרי רנטגן.  (לת) שולה
  • 13:45
  • 29.03.12

136 היכולת להשמיץ אצל שביט היא ענקית. השמים הם הגבול.  (לת) קורא
  • 13:46
  • 29.03.12

137 שביט הוא ציפור טרף, מנקר לפני ואוכל שאריות אחרי.אני אזכור את לבני כהבטחה ליושר.  (לת) מירה
  • 13:48
  • 29.03.12

138 מעניין מתי יגאל אותנו עורך העיתון מעונשו של הארי חובב הרא"לים. להאשים את ציפי ליבני בכל החוליים והכשלים -כולל של ראש הממשלה זזה פשוט טימטום. אגב, הנערץ החדש,מופז, הזמין את ה"כלומניקית" לקחת חלק בממשלתו. כלום לא תודרך כראוי מפי הארי?  (לת) זב ומצורע
  • 13:48
  • 29.03.12

139 מופז כשר תחבורה לא עשה שום דבר מהותי דודי
  • 13:54
  • 29.03.12

מה עשה כרמטכ"ל אין לי ידע לשפוט. אבל כשר תחבורה הוא לא עשה כמעט כלום.

140 עטו של שביט שביט מורעל. כל מילה במאמר הזה הוא רעל נטו. יש המתבשמים מרעלים.  (לת) דן
  • 13:56
  • 29.03.12

141 טפיחת שכם עצמית ריקה מתוכן מישהו מהטכניון
  • 13:56
  • 29.03.12

יתכן שלבני אינה מתאימה לראשות ממשלה, אבל הנימוקים המובאים לכך במאמר הם ממש לא משהו (לדוגמה: המחשבה המדינית שבגין הראה כאפוזיציונר היתה חד ממדית ודמגוגית - ומנוגדת למדיניות שישם כראש ממשלה). גם הלוגיקה על פיה הפסד בבחירות בפריימריס מעיד על משהו מעבר כישרון לתככים וקבלנות קולות לא מחזיקה מים. אבל מה - למה להחמיץ הזדמנות להגיד "אמרתי לכם"?

142 הבלון הנפוח של שביט את ברק מתפוצץ ומתיז יריקות לכל עבר.  (לת) יונה
  • 13:57
  • 29.03.12

143 ציפו רע לגלגו שביט את ברק. אבל צפורה נתנה דוגמא ,לא הכסא עיקר. גם אם הפסידה .  (לת) מעריכה את לבני
  • 13:59
  • 29.03.12

144 קדימה לחשבון נפש ,על התנהלותה עם מנהיגה נבחרת. שמתם לה רגליים.  (לת) יוחנן
  • 14:00
  • 29.03.12

145 ״קדימה״ כולה היא מותג חלול שנולד בחטא וחייבת להעלם! קדימה כעט על זמן שאול.  (לת) EhadHaam-ציוני הוגן
  • 14:01
  • 29.03.12

146 שביט באמת לא ראוי שעתון הארץ ימשיך להעסיק אותו.זו דעת רבים וטובים זמן רב. קורא הארץ
  • 14:04
  • 29.03.12

הסגנון הדמגוגי הזה ,הרעל הזה, חוסר דיוק בעובדות והעלמת עובדות, הסגנון הבומבסתי , האני ואפסי הזה, הליקוק לברק אדונו, היחצנים המגויסים להגיד עליו מילים טובות, גועל נפש תוקף כל בר דעת למקרא דבריו. בושה לעתון הארץ

147 למה קילקלת ?שוב מחלת ההיתנחלויות של עיתון הארץ? מה יש לכם ? אישפז דחוף  (לת) גואל
  • 14:05
  • 29.03.12

148 בדיוקיורם דיוק יורם
  • 14:07
  • 29.03.12

כך בדיוק. ארי אתה גדול באמת. רק אהבתך לברק הכישלון האנושי בעל האינטליגנציה הרגשית הנמוכה בישראל, תמוהה ומזיקה לאמינות שלך. נתק מגע מברק. תלמד מהדברים שאתה עצמך מטיף להם לפוליטיקאים.

149 וואלה? מופז? איכזבת מאוד, לא שביט ולא מטאור!  (לת) EhadHaam-ציוני הוגן
  • 14:07
  • 29.03.12

150 זה לא רק כשלון של לבני, זה כשלון של קדימה כולה אם אחוז כה קטן הצביע.  (לת) מרים.
  • 14:08
  • 29.03.12

151 עתונות בזויה, מהסוג הנמוך ביותר. שביט צריך להצדיק את עצמו ודברי הבלע שלו  (לת) עידן
  • 14:10
  • 29.03.12

152 עזות המצח של שביט להופיע בערוץ הראשון לפרשן הבחירות.  (לת) עידן
  • 14:10
  • 29.03.12

153 כתבה לא ראוייה, אם בבלונים עסקינן ולא בשד העדתי שלא ברור מאיפוא הוא בא עכשיו מופז אינו ראוי
  • 14:12
  • 29.03.12

מופז אינו ראוי. לא בגלל שהוא אינו בעל זכויות באורח אישי, אלא דווקא משום כך.
להיות חייל, גנרל, עקשן - אלה תכונות טובות בפוליטיקה. אך לכך יש להוסיף ערכים ודרך. מר מופז פעל לכל אורך חייו הפוליטיים כאיש ימין. ימין חברתי וימין מדיני. כאשר הוקמה קדימה הוא הצהיר כי דרך הליכוד היא דרכו וכי לא יעזוב ומייד אחר כך עזב כשהתברר לו שהוא אינו מצליח בהתמודדות מול נתניהו. עליו למצב עצמו וכו'- עם כל הכבוד לכתב שירותי היחצנות של מופז אינם מתפקידו. בטח ובטח לא שירותי הטעיית הציבור והמשך הצביעות של בחירת אישים שאין להם ערכים כשלהם מלבד הרצון לשלוט.
ומי שמנכס את העניין העדתי לעניינו של מופז שהיה בישראל רמטכ"ל ושר בטחון, וכעת נבחר לראש מפלגה, ראוי לכל גנאי -לרבות מר שביט הנכבד.

154 הזכויות הרבות של לבני, כשרת משפטים, כשרת חוץ, כמי שעשת חושבים והפכה מאמינה בשתי מדינות. זוכר
  • 14:13
  • 29.03.12

את כל זה שכחת בכוונה או שאתה כבר סנילי?

155 לבני לא זכתה למפלגה מפרגנת ותקשורת מפרגנת מהרגע הראשון. חבל.  (לת) זוכר
  • 14:14
  • 29.03.12

156 קרע קרע עעע זה מה שאתה יודע לעשות שביט אתה פסול בעני כעיתונאי ישר דרך.  (לת) קורא הארץ
  • 14:15
  • 29.03.12

157 ואולי מי שאחראי לזה שנתניהו בבונקר הימני-דתי זה ביבי? מהרהר
  • 14:22
  • 29.03.12

אולי ביבי לא ממש רוצה להיות במקום אחר? ואולי הבונקר הזה מחשיב את נתניהו כנכס שלו, ולא ממש רוצה להתמוטט עליו?

סתם מחשבות....

158 נראה שהכתבה היא בלון ניסוי מצדו של ברק לכוון שאול(בית לא עוזבים)מופז  (לת) מי סכר
  • 14:26
  • 29.03.12

159 הפוסל שביט במומיו שלו פוסל. אחד לאחד. ישראלה
  • 14:27
  • 29.03.12

לא ראיתי אצל שביט הבנה מעמיקה במדיניות. ראיתי דבקות בברק.
ראיתי אצל שביט חד ממדיות מוקצנת למען ברק.
קראתי מאמרים פשטניים תוקפניים, וצדקניים.
הבנה כלכלית או בטחונית? אני לא מצאתי אצלך.
הבנה אנושית שביט? זה הדבר האחרון שאפשר למצוא אצלך. דמגוגיה בשפע אפשר למצוא אצל שביט בשפע רב עם עקשנות דמגוגית. מצפצף על בקורת כמו ברק אדונו..

160 הסגנון הדמגוגי של שביט דבק בו .אין טעם אפילו להזכיר לו שזה פסול.  (לת) ישראלה
  • 14:28
  • 29.03.12

161 זו לא האמת, אפילו לא מקצת מהאמת כדי לסכם את פועלה של לבני, מאמצי השלום והצדק. מאיר
  • 14:30
  • 29.03.12

לבני היתה לא רק מנהיגת קדימה. היא היתה שרת חוץ, משפטים, ומנצחת גדולה.

162 גם שאול מופז לא ראוי להנהיג, וזה לא קשור לצבע שלו, או אולי לוחם טוב איש מעשה יואב
  • 14:32
  • 29.03.12

אבל חסר עמוד שידרה, נכשל בנקודות שבהן מנהיגות נבחנת (פרשת מדחת יוסוף) לא השאיר שום חותם כשר התחבורה, למעט המסלול המהיר (שלא ברור למה זה ממש תורם), לא הותיר שום חותם כיו"ר ח"וב למעט שימוש פוליטי ציני לנגח טת נתניהו הוא תקוע כמו ליבני באני לא ימין לא שמאל, והישיבה הזאת על הגדר אומרת משהו על הפוליטיקאי הזה שהוא ירוק, גנרל שאינו מבין במדינאות ובטח לא ראוי להיות ר"מ גם לא של מיקרונזיה

163 חברתי. חברתי. דניאל תל אביב
  • 14:48
  • 29.03.12

מסכים עם כל מילה שנכתבה על ידי ארי קדימה תפרח כעוף החול

164 יופי ארי, רק תזכיר לי את "המעשה של ממש" שעשה מופז ואת החותם האדיר שהשאיר על חיינו כאן. ממש סיפור הצלחה  (לת) אסף
  • 14:49
  • 29.03.12

165 ציפיפוט מ.ד
  • 14:56
  • 29.03.12

במקום להקים ממשלה מרכזית עם הליכוד העבודה וקדימה היא חשבה שתכף הממשלה נופלת וכך חשב גם אבו מאזן ובאה על עונשה

166 מענין כמה אתה מחמיר עם לבני וכמה סלחני אתה עם ביבי...  (לת) מיקי
  • 15:09
  • 29.03.12

167 מי בדיוק התלהב מליבני בתקשורת? כולם ידעו שהיא סוס מת  (לת) סתם עושה רוח
  • 15:11
  • 29.03.12

168 הכותב=נביא או :פסיכולוג. ? מוטי קופר.
  • 15:24
  • 29.03.12

הניתוח המגמתי, מוכיח שהכותב, חיכה להתחשבן עם לבני(יש גם רמט"ל-מי"ל מאוכזב,מלבי, שעבר ליריב)
לא ידוע עדין, לאן מניה של ציפי?. . מה שברור: שאם תקבל הצעה לעמוד לצידו של"שועל", ? // מוטב היה להיות "ראש-לאריות.".מנוסים.

169 שטחי רבינוביץ
  • 15:32
  • 29.03.12

מאמרו של שביט הוא משחק מילים שטחי ומעורר חמלה. עד כדי כך. נמק, הביע רעיון
ואל תתכבס

170 ארי שביט: כהרגלך אתה תמיד בטוח בעצמך - ממש כמו שהערצת את נתניהו.  (לת) עקבי - שלא כמוך
  • 15:42
  • 29.03.12

171 אף פוחליטיקאי בישראל לא זכה לכותרת ארסית כזאת אחרי שנכשל בבחירות.גועל נפש. רות
  • 15:43
  • 29.03.12

לבני כשלה בבחירות. זה לא פוסל את כל אישיותה, ואת פועלה למען מדינת ישראל.
היא היתה שרת משפטים מעולה.
היא היתה שרת חוץ מצוינת,
היא היתה הגמישה והחושבת ביותר בין אנשי הליכוד ושינתה עמדות.
היא לא נכנעה לכסא.
היא שאפה לטוב. שביט פסל אותה עוד לפני הכל. פסל ונכשל כי היא הצליחה. עכשיו מצדיק את פסילתו. בושה בושה לאמת.
היא כשלה כי לא נכנעה לדתיים, אבל לא כשלה כשלא נכנעה לכסא.
מפלגתה שמה לה רגליים, וגם התשקורת. כשלה בבחירות לא בשום דבר אחר.

172 מר שביט: השבט הלבן הקים את המדינה. בהעדרו תשאר מדינה ערבית עם 3 דתות  (לת) עקבי - שלא כמוך
  • 15:45
  • 29.03.12

173 שביט פוסל ,במומיו שלו פוסל.מי שמך לקבוע מי מתאים ומי לא? מינה
  • 15:46
  • 29.03.12

שביט ואנושיות? העיתונאי הכי לא אנושי שנתקלתי בו בימי חיי.
מי נתן לך רשות לפסול כך אנשים?
התעלמת מכל פועלה של לבני כל חייה.

174 שביט באמת באמת לא ראוי, וגם עיתון הארץ לחשבון נפש. רות
  • 15:52
  • 29.03.12

שביט הדמגוג מכליל,, מביא לשיא של נומך את העתונות בישראל.פרט למאמר הקודם שלו על לבני.
אפילו כאשר ברק כשל כראש ממשלה, וברח ל6 שנים לעשות לביתו,והשאיר את פרס לאכול את הקש שהשאיר לו ברק, אף עיתונאי לא פסל אותו כך.
עיתון הארץ הוא עיתון מצוין.
יש בו מגוון דעות, אף לא אחת בסגנון דמגוגי.כולם כותבים פרט לשביט בשפה עיתונאית הוגנת.
שביט שם כתם קשה על עיתון מצוין, שלא אומר לשביט עד כאן. יש גבול.

175 הקלות הבלתי נסבלת של פסילת מוחלטת של מנהיגים נדבקה גם לקוראים הנתפסים לדמגוגיה. קורא הארץ
  • 15:54
  • 29.03.12

לא מתאים לאנשים חושבים בעיתון הארץ.

176 של נעליך...... אורי
  • 15:56
  • 29.03.12

הרי ה.....
מי אתה בכלל שתוכל לקבוע באופן נחרץ כל כך מי נכשל , מי מתאים ומי השאיר את חותמו, אם יש אדם באנושות כולה שמיותר עלי אדמות הינו אתה, חוץ מלהעריץ את אהוד ברח .. שאכן עשה היטב לביתו ולמשפחתו. אין לי ספק שעוד תבלע את לשונך ותוכל את כובעך בבוא הימים . באשר ללבני מעטים הפוליטיקאים שנהגו וינהגו כמותה שלא בחרה בכיסא ובשררה ולא מכרה את עקרונותיה ובוחריה כפי שעשה ידידך אהוד ברח...

177 יש בקדימה אנשים טובים ויש ממש פסולים בעיני. רונית תירוש מקלקלת מאוד לקדימה .  (לת) חושב
  • 15:57
  • 29.03.12

178 תאוות השלטון של אנשי קדימה תחסל את המפלגה החשובה הזאת שקמה כדי לקדם שתי מדינות.  (לת) רונן
  • 15:58
  • 29.03.12

179 איך היא מסרה את גורלה בידי הכריש עמרי שרון?  (לת) ז'אק
  • 15:59
  • 29.03.12

180 שביט עיתונאי שיש לפסול מכל וכל על סמך כתיבתו הדמגוגית, המשמיצה, המלחיצה, המתלקקת לשלטון.  (לת) קורא הארץ
  • 16:00
  • 29.03.12

181 הזוי -שיר הלל למופז אין לו רגליים אלא אשלייה אחת גדולה יוסי
  • 16:03
  • 29.03.12

לעניות דעתי כותב המאמר, בעת שכתב את הסייפא, היה בטריפ. אחרת איני מבין מאין שיר ההלל הזה למופז - זוהי דמות מנהיג ראויה? וכי מה חכמה, ותבונה כה רבה לו? חוץ מלשמש כאבן ריחיים לציפי לבני וחתרן בלתי נלאה.

182 פסילה כל כך מכלילה לא קראנו באף עיתון בוודאי לא בעיתון לאנשים חושבים. קורא הארץ
  • 16:05
  • 29.03.12

עקרונות עתון הארץ כנראה משתנים אף על פי שמערקכת הארץ טוענת שהם אינם משתנים מאז 1929.קראתי בעיון את עקרונות עיתון הארץ, בטוח שארי שביט לא קרא אותם.
אם היה קורא ומיישם אותם לא היה כותב מאמר השמצה מכליל חסר כל רקע עובדתי. הרב ממוחו ההזוי.

183 מופז העם עדיין רחוק ממך David Davidoff
  • 16:06
  • 29.03.12

לעולם לא נשכח כיצד נתת לדמם בקבר יוסף
מי הצביע עבורך ערבים בדואים ולצערי הרב אנשי חמולות
מופז יגיע מקסימום ל 8 חברי כנסת
מי שיגרום למופז נזק ענק זו דליה איציק יואל חסון וצחי הנגבי עם שלמה מולה
ראה הוזהרת

184 מדינה שפושטת רגל בתחום המוסרי, גם בעיתונות שלה יש עשבים שוטים. גם שביט עשב כזה.  (לת) קורא
  • 16:14
  • 29.03.12

185 לפני שעמדה בראש קדימה עשתה לבני כמה תפקידים בהצלחה רבה. זו עובדה .. אז למה נכשלה? שואל ומשיב
  • 16:26
  • 29.03.12

יש גורמים שתלויים בה ויש גורמים שלא תלויים בה.
הגורמים שתלויים בה ,הם חוסר הבנה שפוליטיקה במדינת ישראל היא מלוכלכת ואין לחפש ניקיון מושלם.יכלה להכנע לדתיים כמו שכולם נכנעים.
היתה צריכה יותר לשתף את חבריה.
הגורמים שלא תלויים בה הם התקשורת שלא פרגנה לה בלשון המעטה,
וחבריה שרצו כסאות.

186 מופז אם ילך לכסאות ילך לאבדון .  (לת) גד
  • 16:26
  • 29.03.12

187 ברק בדרך הביתה. מי נשאר? ביבי. לא לעולם חוסן. נשבענו להוריד אותו.  (לת) אזרח
  • 16:34
  • 29.03.12

188 ייתכן, ואילולא "לפני שלוש שנים פורסמה בעמוד זה הערת אזהרה" היינו במקום קצת יותר טוב כיום. מה דעתך ארי?!?  (לת) אורי כדורי
  • 16:37
  • 29.03.12

189 מופז נכשל בכל מה שעעשה, ויכשל גם פה.  (לת) joe
  • 16:41
  • 29.03.12

190 מאמר אמיץ YOSS
  • 16:44
  • 29.03.12

שביט,אני לא יודע אם אתה אשכנזי ,ספרדי אולי יש עוד כינויים
אבל אתה יהודי עיתונאי שמעיז לכתוב מה שהרבה חושבים ולא אומרים.
יש מנורת אזהרה במה שאתה כותב
אם הרבה מקולגות יודעים ומסכימים מה שכתבת וכיסו את זה זה חמור מאוד
זאת אומרת שלא איכפת להם מהמדינה ומגורלה.
שנית למה העיתונאים פתאום מדברים על יוצאי אירן ואם מישהו ספרדי אז מיד דגל העדתיות מורם
שמעתי איזה תומכת של ליבני מדברת בערוץ הכנסת
איזה זילזול כלפי מופז רמטכל שר ביטחון כל חייו הקדיש למען הארץ
כנראה שזה השבט הלבן שאתה מדבר איליו
מסכנים האנשים האלה

191 למה ? ציפי היא "ישראל היפה" והגזענית כדברי הגברת המתנשאת.  (לת) השבט הלבן
  • 16:49
  • 29.03.12

192 ש/ביט עוד לא חזה איך מופז יתפוס את מקומו של ברק חברו, ואיך הוא יעוף הביתה .  (לת) רואה נסתרות
  • 16:49
  • 29.03.12

193 נאה דרשת- אחרי הפריימריז עמנואל
  • 16:50
  • 29.03.12

בטוחני, יא עיתונאי בגרוש שכמותך, שיש לך מאמר שומה במגירה על שאול מופז. ובכלל , שווה להקדיש לה בכלל איזושהי מחשבה נוספת? אתה וסיגנונך מעוררים גועל

194 מופז לא יצליח בלי לבני. היא האיש האחראי בקדימה.  (לת) חושב
  • 16:51
  • 29.03.12

195 השרצים בקדימה יטפלו גם למופז. גם נעלים גבוהות לא יעזרו. רעבים לכסא.  (לת) שולה
  • 16:53
  • 29.03.12

196 גם כותרת שקרית כזאת לא תתפוס את החושבים לעומק.  (לת) קורא הארץ
  • 17:03
  • 29.03.12

197 כל מומיו של ארי שביט במאמר הזה מתרכזים אבל יותר נח להפיל אותם על לבני.הללויה.  (לת) אמנון
  • 17:04
  • 29.03.12

198 יורש שביט
  • 17:23
  • 29.03.12

אתה תמים ביותר.

199 לבני, מופז ושביט. יצחק קליין
  • 17:33
  • 29.03.12

בכל מקום ובכל הנסיבות, זה מעשה מכוער לבעוט באדם בשעת נפילתו. לבני לא היתה מתאימה מכל הסיבות ששביט מציין. אבל אפשר לומר עליה שני דברים: היא לא שיקרה במצח נחושה והיא מעולם לא שמה בכיס שלה אגורה שאינה שייכת לה. לא היו לה הכישורים הפוליטיים להיות מנהיגה, אך את תכונות היושר הבסיסי דווקא כן. אין פלא שקדימה הקיאה אותה.

שביט עכשיו מהלל את הפיל הלבן הפוליטי התורן. אבל אפשר לומר שעם בחירת מופז קדימה חוזרת למסורת הפוליטית המקורית שלה, זאת שעיצבה בששת השנים הקצרות של קיומה. מופז הוא תככן קטן. שאלו את בוגי. מופז הוא שקרן. שיתבע אותי לדין על דיבה. עדיין תלוי מעל שלחני המכתב ששלח אלי בהיותי חבר מרכז הליכוד, בו הוא מבטיח ש"בית לא עוזבים." המכתב נחת בתיבת הדואר שלי ביום שהוא ערק לקדימה. לא הופתעתי.

שביט חושב שעם תוכנית כזאת או אחרת ועם הרגלי העבודה שהביא מהמטכ"ל מופז יכול להצליח. ואני אומר שהתכונות האישיות שהביאו אותו לקדימה, המקום הטבעי שלו למרות מוצאו, הם שיכשילו אותו ואת מפלגתו כפי שהם הכשילו את אולמרט, אדם הרבה יותר כשרוני. שביט צריך לשאול את עצמו למה כל זה פתאום נעלם לו מהתודעה. כנראה שמדובר באיזו נקודת עיוורון בתרבות השבט השוכן מרמת אביב ועד חיפה.

200 השבט הלבן לא יקבל את מופז רוני
  • 17:35
  • 29.03.12

ציפי נשלה בכל אשר עשתה ואכן לא בלטה בכלום.אבל היא שייכת לשבט הלבן וזה מספיק לכל הגזענים למיניהם.מופז הוא לא לבן ולמרות כל מה שעשה הם יעשו לו את המוות.בושה לכם מה שעשו לכם באירופא "הנאורה" אתם עושים בארץ לאחרים.

201 tegova rafi
  • 17:49
  • 29.03.12

where were you all this time, why you never said anything. Only after the horse is dead than you find your wits to berry her. You are such a frog.

202 חחח מופז - אדם אמיתי של בני אדם? איפה אתה חי? האיש אופורטוניסט שרלטן עם נטייה חזקה לימין הקיצוני!  (לת) ארי שביט מנותק לגמרי
  • 17:52
  • 29.03.12

203 אכן מדובר כאן בדיעה שובניסטית, אנו הנשים רואות שוב עד כמה העבודה קשה נרי
  • 17:56
  • 29.03.12

הגברים קשה להם לקבל נשים במעמד גבוה מהם, ציפי לבני לא היתה אישה של מילים ועצם זה שאמרת את זה מראה עד כמה אתה לא מעורה בעשייתה. שכן ציפי לבני אדם של מעשים. כל נושא אחוות הגנרלים מראה עד כמה המדינה הזאת צריכה את לבני, זו שלא נכנעה כביבי לש"ס, ישראל ביתנו, לבני שהבכירים בחול מעריכים ומוקירים אותה, לעומת ביבי שנקרא שם "שקרן", "אדם לא אמין" בידי קלינטון, אובמה, סרקוזי... אנו רואות היום כמה ה"גנרלים" טובים למדינה כאשר הם מבודדים אותנו, מהדירים אותנו הנשים, מפלים, וכלכלה שלא נשקפת דרך המשכורות שלנו. להלל את מופז כאשר הוא חתר תחת לבני מכמעט אותו יום ראשון לניצחון, היה קשה לגנרל הזה לקבל הפסד ועוד לאישה. ישב עם שס שלא תקים עם קדימה קואליציה, ביקש את תמיכת שס בו. אדם שלא הגיע להצבעות חשובות של חבריו למפלגה חבר הכנסת יואל חסון, נחמן שי כאשר הציעו הצעות חוק- שוויון בנטל. מופז יכל לעשות דברים טובים במשך השלוש שנים האחרונות כמו המחאה של הקיץ, המחאה שציפי לבני יזמה, צעד הלפידים- הדרת נשים, עצרת בית שמש שירקו על ילדה בת 7, לבני שהיתה במחאות האתיופים, הקהילה הגאה. איפה מופז היה, איפה ביבי היה, איפה דיכטר, ברק היו? אלה דברים שנשים מתעסקות בו. הדברים החשובים ביותר. הגנרלים רוצים להפחיד אותנו עם אירן שלא נתקן את המדינה הזאת שאחוות הגנרלים ידעה רק לקלקל.

204 לא שופטים מנהיג על כשלון בבחירות, וודאי לא בהכללה .לפי מאמר זה ברק כשלון בריבוע.  (לת) מגיב
  • 18:10
  • 29.03.12

205 לבני ראויה מאוד, זה אתה שלא ראוי. היא נכשלה בבחירות אתה כשלון שבוע אחר שבוע.  (לת) שלמה
  • 18:11
  • 29.03.12

206 ארי שביט, כמו אבק, עף עם כיוון הרוח. אם ליבני הייתה מנצחת היינו קוראים על מופז את אותם הדברים.  (לת) ארכי שרביט
  • 18:18
  • 29.03.12

207 ציפי לבני לא ראויה. אבל מופז לא ראוי בריבוע. גם יחימוביץ לא ממש בנויה מחומרים של ראשות ממשלה. ליברמן מסוכן מדי. ולפיד? הכישורים שלו מתאימים בקושי לח"כ זניח. אז בלי אולמרט (היחיד שבאמת ראוי להנהיג מדינה מסובכת כמו שלנו, אם מתעלמים מההאשמות על שחיתות) נשאר רק נתניהו. ברירת מחדל. מישהו אמר דרעי?  (לת) משבר מנהיגות כללי
  • 18:23
  • 29.03.12

208 הכשלון של לבני = קריסה טוטלית של הסמול. הסמול שהחל לקרוס באוקטובר 2000 נמחק רשמית אתמול מהמפה הפוליטית. קדימה בראשות מופז לא תהיה מפלגת מרכז-סמול אלא מפלגת מרכז אופורטוניסטית שתשמח לשבת בממשלה עם נתניהו, ליברמן וש"ס. אין הבדל מהותי בין מופז לברק (למרות הברבורים של הראשון בנושא המחאה החברתית).  (לת) קריסת הסמול
  • 18:28
  • 29.03.12

209 מה הקשר ל"שבט לבן" או "יליד טהרן" י
  • 18:40
  • 29.03.12

האם לשאול מופז יש "הבנה מדינית עמוקה", "הבנה כלכלית מקיפה", או הבנה אנושית יוצאת דופן"???, אם כן, הן לא באו לידי ביטוי עד היום. דין קדימה להיעלם

210 ומי נשארת? עם ברק הממולח? ביבי המדינאי? ליברמן השקול? לשיטתך הראויים התלת מימדיים  (לת) ררגישות לאהבלים
  • 18:49
  • 29.03.12

211 השבט הלבן לא יצביע למי שהדפ"ר שלו נמוך מכדי להכנס לקורס קצינים. מצד שני הגאון שמנהל היום את המדינה מתנהל כאילו הדפ"ר שלו עוד נמוך יותר...  (לת) נעם
  • 18:58
  • 29.03.12

212 עיתונאי ופובליציסט - ארי אינו מחמיץ שום קלישאה בדרך לדרוך על ציפי  (לת) ישראל
  • 19:14
  • 29.03.12

213 ארי שביט לא ראוי להיות עיתונאי אורי
  • 19:16
  • 29.03.12

גיבובי שטויות לא מגובים בעובדה אחת. פשוט מגוחך. זו עיתונות??

214 לדייק בעובדות ולא לרמות זה תנאי ראשון לעיתונאי חברת הכנסת לבני נבחרה ברב קולות לראשות קדימה.  (לת) אוהב דיוק
  • 19:44
  • 29.03.12

215 207 אורי, כמה שאתה צודק. יש לגנות את שביט ולהלחם בדמגוגיה העלובה והתוקפנית שלו. אריה
  • 19:52
  • 29.03.12

חבל שעיתון הארץ לאנשים חושבים מרשה מאמר כה גרוע מבחינה עיתונאית ולא אומר לשביט עד כאן. תגבה מאמריך בעובדות לא בהאשמות שווא.

216 עקרונות עיתון הארץ ספגו היום מכה עיתונאית קשה. עובדות ודעות, כבוד האדם, הכללות לא מבוססות,עלבונות.  (לת) קורא הארץ ותיק מבואס
  • 19:54
  • 29.03.12

217 ארי שביט עיתון הארץ נהנה מעיתונאי אמיתי,חכם, אמיץ, ובעל יושרה מקצועית ואנו ציבור הקוראים נהנים מכתבותיך!!  (לת) הראל אברהם
  • 19:59
  • 29.03.12

218 דמוקרטיה זו לא הפקרות, בטח לא בתחום העיתונות ככלב שמירה. זה מאמר, שמבזה את העתונות ההוגנת.. קורא הארץ ותיק ומבואס
  • 19:59
  • 29.03.12

עתונות זו לא הפקרות. המאמר הזה הוא הפקרות חסרת כל רסן.האשמות שווא, פגיעה באישיות ובאופי, הדימוי של לבני לבלון מעליב, הרבה ביטויים מעליבים ולא נכונים. תארו לכם איך היינו צריכים לבזות את ברק שכשל כראש ממשלה ברח ל6 שנים לעשות לביתו.

219 החגיגה המטורפת של שביט נגד לבני כדי להצדיק מאמר שכתב לפני 3 שנים.בושה.  (לת) מגיב
  • 20:01
  • 29.03.12

220 207 אורי זה לא שטויות, זה טירוף מערכות, יש אנשים שנתפסים לטירוף הזה ומשבחים אותו.  (לת) מגיב
  • 20:03
  • 29.03.12

221 בולשיט...  (לת) רוני
  • 20:04
  • 29.03.12

222 207 אורי, זה לא מגוחך, וזו אכן לא עיתונות במשטר דמוקרטי. זה מעשה נבלה יש לקרוא לענין בשמו.  (לת) מגיב
  • 20:04
  • 29.03.12

223 במהלך השנים כתבתה ופיר שנתה את ההתרחשויות בקדימה ובמנהיגתה וצדקתה אחד לאחד למרות ההשמצות חזק ואמץ!!  (לת) הראל אברהם
  • 20:07
  • 29.03.12

224 חבל שלבני לא הגיבה לפני שלוש שנים וחבל אם לא תגיב עכשיו.מאמריו של שביט לדראון עולם. עדה
  • 20:11
  • 29.03.12

לבני כשלה בבחירות, היא לא כשלה כאדם, היא לא כשלה כשלא הצטרפה לממשלת שיתוק לאומי, היא לא כשלה בכל דרכה ותפקידיה כשרת חוץו כשרת משפטים, מי שכשל זה שביט עיתונאי לא ראוי ומגעיל.

225 זה התחיל בצפורה של ברק. ברק שנא את לבני כמתחרה שלו והעביר השנאה לשביט עבדו.  (לת) מגיב
  • 20:12
  • 29.03.12

226 שביט התבלבל, זה הוא שלא ראוי לפי כל הקריטיונים של אתיקה עיתונאית.  (לת) חושב
  • 20:18
  • 29.03.12

227 איזה ילד חרוץ בראש שלך? תם
  • 20:21
  • 29.03.12

מופז עצלן וחסר כישורים, הרס את צהל, דרדר את התחבורה וחוץ מלנפק כותרת אחת לחודשיים אין לו כישורי ניהול וודאי שלא מנהיגות. אני שם את ראשי למרות שחבל לבזבז שערה אחת על דמות שכזו, שנצחונו נרכש בזכות הבטחות מהזן העסקני הנמוך ביותר. חלוקת ג'ובים. אל תתבלבל ארי (או שגם לך שילמו? ).

228 מופז נתון לחבורה תאבת כסאות. לבני לא נכנעה כל הכבוד לה, כל הכבוד.  (לת) מסיר הכובע בפני לבני
  • 20:45
  • 29.03.12

229 פעם בשבוע יש להלחם בדמגוגיה חולנית. עתון הארץ לא משאיר לנו ברירה.  (לת) קורא הארץ
  • 20:50
  • 29.03.12

230 ארי שביט צועק שנים רבות שהמלך הוא עירום--עם ישראל מברך-"ברוך שפטרנו"  (לת) ישימו עציץ מול ביבי והתקשורת תתמוך
  • 20:52
  • 29.03.12

231 מחמיר ללא צורך- מופז גם הוא סכנה  (לת) ישראלי
  • 21:49
  • 29.03.12

232 מופי לא מנהלל אלא בוגר הפנימיה בנהלל; ההבדל עצום! קטונתי אבל את ששביט כתב על זיפי, ציינתי לחברי מייד לאחר שמעתי אותה נואמת.  (לת) זלבנסקי
  • 21:53
  • 29.03.12

233 עצוב שתיזוזי הפוליטיקה שולטים בחיי האדם הפשוט, החרוץ והשאפתן (לא מופז) חנה
  • 22:04
  • 29.03.12

אם כבר ניתחת את הסיפור של קדימה, היית צריך להוסיף על אישיות פסיבית אגרסיבית, על מלחמות של נסיכים ונסיכות למינהן, ותיקים ועולים או בני עולים, מעמדות קווים מקווקווים ועוד.

כל הכבוד למופז על דרכו ונחישותו. יש לו בעייה גדולה שהוא חולק עם רון פול האמריקאי, שהיא UN-LIKABILITY

נראה. ברוך שפטרנו מעונשה של ציפי ל.

234 לליבני היה טיימינג מדהים במזלו עם יכולת בוגדנות ללא בושה וחוץ מזה כלום אבי
  • 22:31
  • 29.03.12

מדהים איך תקפהללא בושה את נתניהו דווקא במקומות שרצה לשפר בדיוק בדרך שלה בקדנציה הקודמת.היא לא בחרה דרך ותקפה את מי שסטה מהדרך.היא בחרה לתקוף את נתניהו בכל מצב ודווקה במקרים בהם הצליח.כך התגלה לנו שהאישה מבולבלת מרירה וחמוצה .כנראה חשבה שהופעה אחת בדיסקוטק תחפה על הכל

235 בחייאת יהודה
  • 23:07
  • 29.03.12

ראבק, אין תיקוני לשון למערכת הארץ? אין דבר כזה בלשון העברית מחד גיסא ומאידך גיסא. במקרה הכי מסורבל ניתן לומר מחד גיסא...... ומאידך. הכי נכון לומר: מחד......., ומאידך. תשאלו את אבשלום. (קור).

236 שטויות! לא ייצא ממנו מנהיג דגול!  (לת) מפלגה שתתפזר!
  • 00:00
  • 30.03.12

237 הבילויים נדב
  • 01:25
  • 30.03.12

שאול מופז הוא הפוליטיקאי היחיד שיש לו שיר!

238 ושמו שאול בחור טוב ואין איש מבני ישראל טוב ממנו משכמו ומעלה גבוה מכל העם, הגם שאול בנביאים? ושמו שאול בחור טוב ואין איש מבני ישראל טוב ממנו משכמו ומעלה גבוה מכל העם הגם שאול בנביאים?
  • 03:24
  • 30.03.12

ושמו שאול בחור טוב ואין איש מבני ישראל טוב ממנו משכמו ומעלה גבוה מכל העם,
הגם שאול בנביאים?

239 ביבי הוא זה שחסר הבנה מדינית עמוקה - בהמנעותו מלהגיע לפתרון של 2 מדינות הוא מפיל את המדינה למלכודת שטומנים לו הפלסטינים שמטרתם מדינה דו-לאומית - ביבי עלול להרשם בהיסטוריה כמי שבעיוורונו חיסל את המפעל הציוני  (לת) יגאל בת-ים
  • 04:51
  • 30.03.12

240 ומופז עשה? רק רע. תפסיק להמליך מלכים מטורף נו
  • 05:26
  • 30.03.12

נותנים לחולה נפש לפרסם מאמרים שיכולים להשפיע עלינו. ציפי לא מוצלחת. מופז סכנה אמתית וכישלון שהוכיח עצמו ככזה בכל תפקיד

241 דבריך כל כך מדויקים ארי
  • 06:27
  • 30.03.12

ארי
סוף סוף מישהו בתקשורת מעז לומר את מה שברור לכל בר דעת
לבני היא אישה ללא הישגים היא לא השאירה את חותמה באף תפקיד אותו ביצעה.
אני שמח מאוד שמופז נבחר אפילו שהוא לא כוס התה שלי, אך הוא יכול להציג אלטרנטיבה מול ביבי (בניגוד לשלי יחימוביץ') כך שכולי תקוה שעם ישראל יתעשת וישלח אותו לכס ראש הממשלה ואז אולי יבואו עלינו שנים טובות יותר לפחות בהיבט המדיני.
שאול - בהצלחה לך הלוואי ותיבחר להנהיג אותנו

242 תודה שפטרנו מגברת כלום, שלום לאדון שום דבר חיישם
  • 06:43
  • 30.03.12

על המופז לנטוש את הגדר והציע סדר יום אמיתי.

243 האמת יצאה לאור כל הכבוד לך עמנואל
  • 09:10
  • 30.03.12

כל הכבוד על האומץ להגיד בקול את מה שידוע לכל . ליבני היא דוגמא ליכולות המאגיות החלולות של ״הצ׳יף״ להאמין ביכולתו למכור לא חשוב מה העיקר שתהיה עם צלופן . היא יותר תוצר מאשר מוצר בזכות עצמו ובסה״כ ריק וחלול. פעמים באאזזז ופעמים זאזזז (מהמדף) לא הפסדנו מאום ״ברוך שפטרנו״

244 אמשון דוז הארי שבחבורה
  • 16:52
  • 30.03.12

ארי, השבט ההארי הלבן אכן לא ייתן לפרסי את התהילה ( מקסימום עבודה קשה יתנו לו) ולכן אדון מופזכרי איני נמנה על מעריצך אך בלשון אמך אומר לך כך: "אמשון דוז בורו ובקוש דוזה"

245 הבלון האמיתי הוא...מר שביט  (לת) Eli
  • 19:12
  • 30.03.12

246 הערות אאא
  • 21:15
  • 30.03.12

1) לדעתי האוליגרכיה הסמולנית הלבנה ידעה מצוין מהי ציפי (ביל קלינטון הישראלי) וזה בדיוק מה שרצתה.בובה צייתנית הניתנת לעיצוב.
2) לתנועה האיסלמית במצרים עוד אין מועמד מוסכם לנשיאות.לזו שבישראל
דווקא יש : הגנרל שאול טנטוואי.

247 ציפיטפוט שרית
  • 09:34
  • 31.03.12

תמיד אמרתי שציפיטפוט סתם בלון נפוח שהתפוצץ לבסוף.

248 ראינו אותו כרמטכל, שר בטחון ותחבורה, וממש לא התרשמנו!! א
  • 11:42
  • 31.03.12

רא

249 עיתונאי רדוד בלון נפוח, לא מאמינה שהגנתי עליך שקלוד לנצמן השפיל אותך אמילי
  • 13:38
  • 31.03.12

אין דבר אחד מבוסס בדברים שכתבת

250 לבני כשלה בבחירות באשמתה ובאשמת תאבי הכסא. זה לא פוסל את כולה.  (לת) יונה
  • 14:28
  • 31.03.12

251 שביט לא ראוי להיות עיתונאי כתבו את זה לפני. גועל נפש של מאמר.  (לת) אריה
  • 14:28
  • 31.03.12

252 יחצני ברק הם גם יחצני שביט. לא מתרשמים מכם, זה מאמר נבזי מעין כמוהו.  (לת) קורא הארץ
  • 14:31
  • 31.03.12

253 לבני משאירה הרבה מאוד. שרת חוץ, שרת משפטים, ותקוה לפוליטיקה בלי כסא דווקא.  (לת) מגיבה
  • 14:32
  • 31.03.12

254 שביט שבשבת של נעליך מה אתה תרמת? רק פטפטת שנואה ועלובה.בספסל אחורי לברק ברח.  (לת) מגיבה
  • 14:34
  • 31.03.12

255 לבני השאירה הרבה יותר מארי שביט הנבוב.כשלה, וחבל.  (לת) שלמה
  • 14:58
  • 31.03.12

256 יחסי האנוש של שביט עם קוראיו לא מזהירים בלשון המעטה אם פוסלים אותו כעיתונאי.  (לת) דן
  • 14:59
  • 31.03.12

257 כל מילה בסלע. רק לא יאומן איך אדם די בינוני מצליח באמצעות קמפיין מתוקשר להגיע כל כך רחוק. יוני
  • 15:54
  • 31.03.12

מעורר הירהורים נוגים לגבי רמת המצביעים במדינת ישראל.

258 זה ביבי שמנע מהממשלה לעסוק בשלום אחרת לבני היתה מצטרפת.  (לת) מגיב
  • 18:38
  • 31.03.12

259 המאמר הזה שקרי, ותת רמה.  (לת) יעקוב
  • 18:39
  • 31.03.12

260 257 היו מי שמך לתייג את לבני כבינונית? כן היא נכשלה ויש מי שסייע לכשלונה.  (לת) מגיב
  • 18:53
  • 31.03.12

261 כמו שביבי וברק הכושלים הכי גדולים שלנו חזרו, אז כל אחד יכול לחזור.  (לת) שולה
  • 19:03
  • 31.03.12

262 עתון הארץ לחשבון נפש אם מאמר מגעיל כזה בסגנונו מופיע מעל דפיו.  (לת) קורא הארץ
  • 22:01
  • 31.03.12

263 האנגלית הגרועה של לבני- עו"ד בהשכלתה-מעידה .על רמת משכל לא משהו...  (לת) ראשונית1
  • 02:05
  • 01.04.12

264 3 שנים ציפי לא היתה, עכשיו זה רישמי שציפי איננה  (לת) גיחי גיכי
  • 02:25
  • 01.04.12

265 263 264 אותו גיכי גיכי. גועל נפש.  (לת) מגיב
  • 14:15
  • 01.04.12

266 "לא איש מלים, אלא איש מעשים" ??? ארי שביט חי בארץ? אמיר
  • 15:07
  • 01.04.12

מופז, ליכודניק שלא עוזב את הבית. ועוזב למחרת.

מופז, שמתראיין מעל כל גבעה, ומדקלם סיסמאות.

מופז, שהוא הסך הכל הרגעי של היחצ"נים שלו בכל זמן נתון.

מופז, שישב שלו שנים (נצח! במושגים ישראליים) במשרד התחבורה, חישב רק חישובים איך הוא הופך להיות ראש הממשלה, לא תרם שום דבר לאחד המשרדים הבעיתיים ביותר שנוגע לכל אחד מאתנו.
בתקופתו כמיניסטר הורד דירוג הבטיחות של התעופה האזרחית במדינת ישראל. בזיון שעל פחות משכמותו ביפן מיניסטרים מבצעים חרקירי.

"לא איש מלים, אלא איש מעשים" ??? מה ענין "השבט הלבן" לכאן?

איפה ארי שביט חי ???

267 ארי שביט לא צודק יוסי רגב
  • 19:18
  • 01.04.12

הוא כותב: "יו"ר האופוזיציה לא הצליחה לגבש את האופוזיציה ולהובילה למאבק נחרץ בשלטון. מחד גיסא, לא איפשרה לבנימין נתניהו לצאת מהבונקר הימני-הדתי, ומאידך גיסא לא הצליחה למוטט עליו את הבונקר הימני-הדתי. לבני היא אכן אדם ישר וערכי ואמיץ. ואולם בהיותה נוקשה, קשיחה ומנוכרת, היא שיתקה את המערכת הפוליטית. הבלון הלבן שלה גרם לכך, שישראל איבדה שלוש וחצי שנים יקרות" – לא היה אהוד ברק שהצטרף לממשלת ביבי ונתן לה את הרגל הרביעית, ולא היתה שלי יחימוביץ, שסירבה לשתף פעולה עם חבריה ב"מפלגת העבודה" כנגד אהוד ברק, ולא היה שאול מופז שכל הזמן הכשיל את ציפי לבני בכל ההזדמנויות שהיו לה. מה ציפי לבני יכלה לעשות מול קואליציה כה יציבה? עם מי היא יכלה לנהל מלחמות נגד ביבי? עם הערבים? עם "האיחוד הלאומי"? עם מר"ץ ושלושת המנדטים העלובים שלה? עם הח"כים שלה שמחפשים את השביעי שיאפשר להם לפלג את "קדימה"?
"אין לה הבנה מדינית עמוקה" – נו באמת. לביבי, לאהוד ברק, לאלי ישי ולשאול מופז יש הבנה מדינית עמוקה משל ציפי לבני. ההתעקשות על המשך הבנייה בשטחים – זאת הבנה מדינית מעמיקה, כמובן.
"סוכנת המוסד לשעבר מעולם לא השאירה חותם כלשהו בתחום כלשהו מתחומי חיינו" – מעולם לא נתנו לה לפעול. אולמרט שנא אותה, כי היא דרשה ממנו להתפטר. מופז מנע ממנה להיות ראש ממשלה אחרי דו"ח וינוגראד הראשון. אם היו נותנים לה לעשות – אפשר היה לטעון נגדה, אם לא היתה מצליחה. אהוד ברק ושאול מופז אכן השאירו חותם – חותם של כישלונות. את הכישלונות של ביבי יסבלו הבנים שלנו בעוד עשרים שנה, וזה חותם גדול.
"החשיבה שלה נוטה להיות חד ממדית"? החשיבה של ארי שביט היא חד ממדית. אני האזנתי תמיד לדבריה של ציפי לבני והיא אישה חכמה ושקולה, לגמרי לא חד ממדית. אבל לדבריה לא היה אימפקט. רוב העיתונאים התעלמו מטיעוניה.
"הציבור הרחב בישראל לא שגה באשליות ביחס ללבני" והצביע בעד ביבי ובעד אהוד ברק – אנשים ראויים לחלוטין.
"העידן של קדימה-בראשות-מופז יהיה עידן לא פשוט. שאול הוא ההיפך הגמור של ציפי. לא איש מלים, אלא איש מעשים. לא דמות וירטואלית שהתקשורת המציאה, אלא אדם אמיתי של בני אדם, של התמדה ושל עבודה קשה" - האגואיסט הכישלונר הזה הוא אדם אמיתי של מעשים? של מעשים או של כישלונות?
"אבל למרבה הצער ולמרבה הבושה, השבט הלבן יתקשה לתמוך ביליד טהראן שפילס את דרכו בזיעת אפיו. למרבה הצביעות, השמאל יסתייג מרמטכ"ל האינתיפאדה המאמין בחלוקת הארץ. שלי יחימוביץ' ויאיר לפיד יתקפו בשצף קצף את החברתי החדש המאיים על שניהם" – דברי הבל ונאצה. במיפגש של אנשי המחאה, שהתקיים שלשום (30.3.2012) הסכימו כל המשתתפים, פה אחד, ששאול מופז מעולם לא השתתף בכנסת באף מאבק חברתי. שלי יחימוביץ, חיים כץ, אורלי לוי אבקסיס – אבל מעולם לא ראו את מופז בנושא הזה. הוא לא חתום על שום הצעת חוק חברתית. במדד החברתי הוא במקום נמוך נמוך. כולם הסכימו שהוא מתחזה.