המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

כשביבי מ-פ-ח-ד

זוכרים את סיסמת נתניהו בבחירות 1999? אם לא, חפשו ב”גוגל” וב”יו־טיוב” ותוכלו לראות וגם לשמוע אותו מלהיב את אוהדיו בסיסמה “הם מ־פ־ח־דים”. האמת היא, שהוא פחד אז, בצדק. הוא הובס על ידי אהוד ברק שוק על ירך. לביבי יש כיום רוב מוחץ בכנסת. בידו להחליט אם להקדים את הבחירות ואם לקדם הסדר עם הפלסטינים, אך גם עתה הוא עובד על אלמנט הפחד.

גם פוחד וגם מפחיד את העם.כללי המשחק בינינו לבין העולם השתנו. המלחמה היא על התודעה, ושם אנו מפסידים. נניח שגינטר גראס, בעל פרס נובל לספרות, היה רוצה לבקר עתה בארץ, האם באמת לא היו נותנים לו להיכנס? לפי אלי ישי, לא. שר הפ־נים הכריז עליו כבלתי רצוי.

מה, אסור לאדם להביע את דעתו נגדנו? מה זה כאן, דיקטטורה?למה שלא נתחיל גם לשרוף את הספרים שלו. מה יש לו לנתניהו, המתנהג כגבר־גבר כאילו כלפי איראן, שהוא מפחד מכמה מאות מפגיני שלום שרוצים לעבור דרך ישראל לרשות הפלסטינית? האם היה הכרח לגייס אלף שוטרים בנמל התעופה ולגרום למהומות בשדות התעופה באירופה? מה היה אכפת לנו שיבואו? מי שמתהדר בדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון צריך לשמור על ערכי היסוד, שזה כולל את חופש הביטוי. ידברו נגד הכיבוש? אז ידברו.

בדומה למרמרה ולניסיונות אחרים שנתקלו בהתנגדות מטורפת - הפחד שלנו לא רק
פוגע במעמדנו, אלא אולי אפילו בביטחוננו. בנימין נתניהו (עדיין בנג’מין באנגלית) מודה בפייסבוק שלו לשוטרי משטרת ישראל ומפקדיה על הטיפול הנחוש והמוצלח בסיכול
הפעילות שתוכננה להתבצע בנמל בן-גוריון. “ההיערכות של כלל הגורמים המבצעים
והדיפלומטיים הוכיחה את עצמה”, כותב ביבי ומוסיף: “העולם מבין היום יותר איפה מצויה
הבעיה האמיתית במזרח התיכון”.

עשו לנו לייק בפייסבוק וקבלו את מיטב הטורים והפרשנויות ישירות אליכם

מזמן לאקראתי שטויות כאלה. העולם לא מבין, מזמן חדל להבין אותנו. מעניין מה היה כותב ביבי בפייסבוק שלו, אילו היה הנשיא אובמה יוזם למשל הופעה של “סטנדינג אוביישן” בכנסת כפי שעשה לו ביבי בקונגרס. זה כמובן לא יקרה, כי הכנסת משועבדת לרוב של מתנגדי השלום. זוכרים את הפניקה של ה”קלטת” שהביאה את ביבי להתוודות בטלוויזיה במשהו שלא
ייעשה כלפי שרה אשתו? זה אותו פחד שדוחף אותו להתנהלות שגויה גם כלפי הנשיא אובמה.

בפועל הוא ממש גער בו על שנתן צ’ופר של “הפסקת אש” לחמישה שבועות לאיראן. כאילו שעמדנו להפציץ ורק אובמה הציל את איראן. איך היה אומר אשכול המנוח? “הפנקס פתוח והיד רושמת”. אם אובמה ייבחר מחדש,יהיה לנו נשיא פחות סובלני. יש אמריקאים יודעי דבר הטוענים, שהנשיא אף מתעב את ביבי. גם ההכחשה של הנשיא סרקוזי שכינה את ביבי שקרן, לא ממש אושרה. נראה שלא נשקוט ולא ננוח עד שלא ניהפך למדינה הכי מגונה בעולם למרות האנגלית המשובחת של בנג’מין. ישראל של נתניהו בונה את הדה־לגיטימציה של המדינה.

אנו מכניסים לקדירה אחת לא רק את השונאים שלנו, אלא גם ידידים ובני דת משה
באשר הם. המשטרה אומרת שנחלה הצלחה, אך בעולם נשארנו עם התצלומים. הוא הדין בסמח”ט שהכה ברובהו את המפגין הדני. ביבי יכול לחזור ולומר שוב ושוב “שתי מדינות לשני עמים”, אך תצלום אחד בשטח מוכיח, כדברי תייר מזדמן, שישראל זקוקה ל”שרינק”. אוהדי ביבי מאשימים את המצלמה. “מה פתאם איפשרו לצלמים לצלם באופן חופשי?” אפשר להשיב על כך, שאולי משום שאנו בכל זאת מדינה דמוקרטית. או מה שיותר חשוב, לבחון מה שכב בנשמה של הלוחם הזה שגרם לו להתנהג כפי שהתנהג.

נתניהו עורר זיק של תקווה כשטבע אתעקרון שתי המדינות לשני עמים בנאום בר־אילן. כאומה קיבלנו את ההיגיון המדיני של שתי מדינות לשני עמים, אך כשבראש המדינה ניצב מנהיג שפוחד למרות הרוב המוצק שיש לו, האומה כולה פוחדת. עד שחלילה יהיה מאוחר מדי.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 יאללה, תפרוש לפנסיה, עוד קשקשן אחד  (לת) יאללה קדימה לפרוש
  • 05:11
  • 20.04.12

  •   הנה עוד לאומן מצוי שמגיב בהתקפה אישית חסרת כל משמעות. גזענים נמאסתם. העולם נמאס בכם.  (לת) ראמז
    • 15:10
    • 20.04.12

  •   יאללה זו בדיוק הרמה שלך 'פושט ' בטח אוהד בית''ר  (לת) האמ אי פעם פתחת ספר יושב מערות
    • 17:45
    • 21.04.12

  •   הם לא "פעילי שלום" , הם שמאל-קיצוני אנרכיסטי שביקש להפר את הסדר בנתב"ג וע"י כך להשיג תמונות של משטרת ישראל פועלת לפינויים בכוח .אח"כ יטענו "לאלימות במדינה לא דמוקרטית" ויכפישו את ישראל .  (לת) היידה ביבי
    • 23:19
    • 21.04.12

02 החרמת ספר הוראת האזרחות שעבר את כל האישורים כמוה כשריפת ספרים נעמה
  • 05:27
  • 20.04.12

יש לנו כבר כאן שריפת ספרים. זה חייב להיעשות על ידי שימוש באש זה יכול בהחלט וגם נעשה על ידי פוליטיקאים שהביאו לארץ את מנהגי הבולשביזם וזה נעשה פה בפרהסיה ותחת שר החינוך "הליברלי" כביכול שאינו אלא ימני קיצוני שתומך בכיבוש ובהתפשטות המתנחלים, באנשי "תג מחיר" ובכל הנובע מכך

  •   מה לעשות וכמנהג הבולשביזים העובדות בחלק מהספר פשוט שקריות אבי
    • 17:27
    • 21.04.12

    אף פעם הצד השמאלי קיצוני אינו עונה לעיניין.יש בספר עובדות שקריות.תעני עליהם ואז נדע אם צדקת.

  •   ה"שקרים" היו שהימין בישראל אלים ושעליית יהודי חבר העמים הייתה חילונית ולא ציונית ברובה. שתי עובדות מוצקות.  (לת) בולשביק ידוע
    • 08:01
    • 22.04.12

03 הימין המתנחל השתלט על הממשלה בתרגיל פשוט להפליא.איך לא חשבו על זה נפיח
  • 05:37
  • 20.04.12

קודם?15000 מתנחלים מתפקדים לליכוד והם מצביעים בפריימריז כגוש מונוליטי.זה מאלץ את כל חברי הכנסת שרוצים להבחר ואת כל המועמדים החדשים לנסות לזכות בתמיכת הגוש הזה ולהתיישר לפי דרישותיו.ומה קורה בבחירות?הם מצביעים לישראל ביתנו וליברמן.רואים את זה בפערים בין מספר המתפקדים ומספר המצביעים בפועל לליכוד .עם זאת יש להגיד שאת האנרכיסטים שבאים מחו'ל צריך לבלום בחו'ל.ולא לאפשר להם לעורר פרובקציות כאן.

  •   אנרכיסטים הם שוחרי שלום ואי שימוש בכח. בור הייתה ובור תמשיך להיות.  (לת) ראמז
    • 15:11
    • 20.04.12

  •   הימין השתלט על הממשלה בדרך פשוטה מאוד: בחירות יוני
    • 18:39
    • 20.04.12

    השמאל הוא שמסרב להשלים עם העובדה הנ"ל ומנסה לקעקע את הלגטימיות של הימין כמעט בכל האמצעים.

04 ההוקעה של דיברי גראס נבעה מהשקרים והעיוות של דבריו שנאמרו ברוח אנטישמית. מנחם
  • 05:58
  • 20.04.12

1. ההוקעה של דיברי גראס נבעה מהשקרים והעיוות של דבריו שנאמרו ברוח אנטישמית.
2. הסמח"ט עשה טעות אך זה לא משנה את העובדה שבשטחים פועלים אנרכיסטים המתגרים, מציקים ואף תוקפים את חיילי צה"ל ומג"ב.
3. ישנם כותבים, במיוחד מעל במה זו, שיעשו ויאמרו הכל ע"מ להחליף את השילטון ועל הדרך לפגוע בעושים במלאכת הביטחון.

  •   אנרסטים הם קבוצה שוחרת שלום. מסכנים חיילי צה"ל, מתבכיינים שתוקפים אותם?? האבסורד במיטבו.  (לת) אורי בורי
    • 15:13
    • 20.04.12

  •   אותם אנרכיסטים אינם שוחרי שלום אבנר
    • 19:42
    • 21.04.12

    הם משתמשים באלימות כלפי כוחות הביטחון באופן שיטתי.
    אינני מצדיק את מעשיו של אותו קצין אך אסור לשכוח מי הם אותם "שוחרי שלום", היוצרים מהומות במזרח ירושלים ופוגעים בחיילי צהל שבוע אחרי שבוע, ובמדינה כמו שלנו פגיעה בחיילים היא פגיעה ישירה בנו כחברה.

05 סליחה, לאנרכיסטים ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית אתה קורא "מאות מפגיני שלום .." ?! קצת הגינות מיסטר מרקוס  (לת) קורא ולא מאמין
  • 06:07
  • 20.04.12

  •   בהחלט! רק הרצון שישראל תהיה שייכת לכל אזרחיה יכול ללכת עם שאיפת שלום. הרצון שישראל תהיה שייכת רק לחלק מאזרחיה (+אזרחים של מדינות אחרות) הוא הכל חוץ משאיפת שלום  (לת) קורא ומבין שלם שינוי
    • 08:09
    • 22.04.12

06 אתה לא מרגיש שזמנך עבר?אז אומר לך זאת,אתה חי במציאות וירטואלית מיושנת ראובן
  • 06:14
  • 20.04.12

רב לנו בדבריך פרוש יפה ויפה שעה אחת קודם

07 ואתה מר מרקוס תוהה בוודאי אדל
  • 06:17
  • 20.04.12

מדוע ביבי מתחזק...המשך בכתיבתך נוטפת הארס...יותר נמוך מזה קשה לרדת....אתה ועיתונך איבדתם זה זמן את הבושה..כמו גם את צלילות הדעת...

  •   צודק בהחלט  (לת) גואל
    • 13:40
    • 20.04.12

  •   הוא בכלל לא תוהה ריקרדו
    • 15:07
    • 20.04.12

    הוא יודע בדיוק למה. כי ביבי מצליח יותר ויותר לגרום לך ולחברייך לדעה להתעורר בלילות שטופי זעה קרה ורדופי בעתה ולאבד את שארית השפיות שעוד אולי נותרה בכם

  •   בשנת 1933 היו בחירות חופשיות בגרמניה ואיש הימין המטורלל התחזק והתחזק קתו הזקן
    • 20:13
    • 20.04.12

    כך אצלנו, איש הימין מתחזק אצל ההמונים שרוצים את הזרים החוצה.
    גם ההמונים שהצביעו ימין ב-1933 - לא התכוונו להרוג את כולם, רק לגרש..
    אז מה ההבדל?
    =
    אבל צנזור הארץ לא יפרסם, הוא מ פ ח ד

  •   מי שמדבר על "מטורלל".... המסביר לצרכן
    • 12:52
    • 21.04.12

    רק פנטים מטורפים הכמהים לכח פוליטי בכל מחיר יתמכו בהגירה של אפריקאים שהופכים כל שכונה שבה יתנחלו למוקד פשיעה.

08 מי מפחד ומי מפחיד נגה פליישמן
  • 06:27
  • 20.04.12

יפה מאד כתב יואל מרכוס. קל מאד לשלוט בדעת קהל באמצעי הפחדה. נוכחנו בכך במה שקרה אחרי נאום המרפסת של נתניהו. הרבה יותר לעשות שלום, שאז צריך לאמץ את המוח כיצד לעשות שלום ולשמור על שלטון.

09 שנאתו של מרקוס וחבריו בתקשורת לביבי גובלת בטירוף. למזלינו העם לא קונה את ההסתה ותומך בביבי  (לת) חיים
  • 06:40
  • 20.04.12

10 אכן ביבי מפחד גרגמל
  • 06:41
  • 20.04.12

וגורף אחריו לא מעטים ,אשר הדמוקרטיה(עליה מכריז ביבי מעל כל בימה)מהם והלאה ,מתי כבר מעיפים את הכנופיה הנוראה הזאת?

11 לא הורגים זבוב עם פטיש חמש קילו. אמר מורה שלי לפני המון שנים. אורן
  • 06:48
  • 20.04.12

ישראל לא מוכנה לקבל כל אמירה שמפנה אותה להתבוננות במראה. היא יודעת בתוכה שהיא מתנהגת בצורה מחפירה ולכן מוכנה להשתיק כל מי שאומר לה זאת.
כל יום אומרים "נזכור" את השואה ומתכוונים רק לכך שאנו "קורבן". אולי כדאי לזכור גם לאיזה שפל של התנהגות בני אדם יכולים להגיע בשם רעיון כלשהו [גזע עליון, עם סגולה] ושגם, מצד שני, היו אנשים שסיכנו חייהם כדי להתנהג אחרת. הילד המוכה, הפך לאבא מכה שמסרב להסתכל על עצמוו.

12 מאמר מצוין הסכמתי עם כל מילה.  (לת) מגיבה
  • 07:01
  • 20.04.12

13 הבומרנג של ביבי אזי
  • 07:01
  • 20.04.12

נכון,ביבי מכנה ״הצלחה״את מניעת כניסת הפעילים.בדיוק ההפך הוא השליך בומרנג באויר שהוכיח לעולם עד לאיזו מידה הממשל והדיקטטורה שולטת ומנסה לא לחשוף את האמת.

14 נתניהו באמת עורר תקוה, והוא מנתץ כל זיק תקוה. הוא שולט רק על חצי העם ולא מקרב את השלום.  (לת) עמי
  • 07:02
  • 20.04.12

15 אנושי לפחד. ביבי אנושי???  (לת) צבי
  • 07:02
  • 20.04.12

16 השלטון והפחד דני
  • 07:11
  • 20.04.12

מזה זמן שכל דיבור היוצא מביבי הוא מפחיד את כולם, וחושב שאז
הוא יכול לעשוק את כל האזרחים ללא סוף.
מספיק עם ההפחדה. שלטון בתקשורת נותן לו אפשרות זאת.
וכל העיתונאים צריכים ניתוח דחוף בלשון.

17 נתניהו חי בעולם של פחדים בנה קריירה מהפחדות ונשאר בשילטון בעזרת אוימים פחדים והפחדות  (לת) הוא מפחד
  • 07:30
  • 20.04.12

18 גם אנשים מהמחנה שלו מעבירים עליו ביקורת על סרבנותו לשלום - מאיר דגו ורון לאודר למשל.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:34
  • 20.04.12

19 ועוד לא הזכרת את את נאום הפניקה של ביבי ביד ושם. ואת הפחד משרה'לה. ומליברמן. אבל מה לעשות, יש כמה מאות אלפי מטומטמים שהחליטו שהבובה הזו היא "ראש הממשלה הכי טוב שיש". דמוקרטיה, יעני.  (לת) י. ישראלי
  • 07:56
  • 20.04.12

20 מברוק. יואלך מרקוס הצליח להכניס ל-500 מילים את כל הקלישאות והשטאנצים על ביבי ע.ה.
  • 08:06
  • 20.04.12

וגם להפחיד אותנו כהוגן. ממש נבהלתי. אבל היי, רגע, הרי אנחנו עדיין מחכים לצונאמי המפורסם של ספטמבר, שהובטח לנו ברוב תרועה בידי מרקוס וחבריו מהשמאל המפחיד.

21 כל זמן שהאלכימאי הזה, איש הטפלון ממשיך בהצלחה להפנט את ההמונים הישראלים במנטרות החלולות שלו, לא יהיה שינוי, לא יהיה שיפור  (לת) כל העולם ואחותו מבינים באיזה שרלטן-מגלומן מדובר. רק הישראלים ממשיכים בתרדמת הקבוצתית שהפרחח הזה הכניס אותם אליה. הוא יכול לבנות עליהם: נתניהו שמוכיח פעם אחר פעם שהטמבלים בישראל לא מתים אלא רק מתרבים. בנג'י בעד ביבי ונתניהו בעד ניתאי
  • 08:09
  • 20.04.12

22 מזל שיש עוד עיתון ה"ארץ".  (לת) חדד זוהרה
  • 08:13
  • 20.04.12

  •   מזל שיש אינטרנט רוני
    • 16:10
    • 20.04.12

    זוהרה יקירתי,היום בעידן האינטרנט ,אנשים ממרכז המפה וימינה קוראים ומגיבים גם בעיתון הארץ.צאי מהבועה.

23 לביבי אין ממה לפחד רוב העם השפוי מאחוריו  (לת) דנה
  • 08:18
  • 20.04.12

  •   ביבי הוא שקרן, פחדן, נתון להשפעות של כל זב חותם... בוזגלו
    • 02:23
    • 21.04.12

    ראש ממשלה,יאני...ועוד משהו, עם שפוי לא היה בוחר בביבי, מי שבחר בו זה הלא שפויים וכאלה יש למכביר בישראל...

  •   אני שפוי וגאה לא להיות חלק מהרוב! אוי למדינה ותעודת עניות לנו שזהו מנהיגה  (לת) השפוי
    • 13:23
    • 21.04.12

  •   מי אמר לך שאתה שפוי לך להיבדק כול הפסיכים טוענים שה שפויים  (לת) דנה
    • 22:59
    • 21.04.12

  •   גברת דנה. את ישבת כל השבת לעשות לעצמך לייקים. השפיות ממך והלאה  (לת) אין ימין שפוי
    • 08:15
    • 22.04.12

24 צודק כל העולם מכיר את הפנים האמיתיות של ביבי דורון
  • 08:19
  • 20.04.12

צריך להכיר את הפנים האמיתיות של ביבי ולדעת שהוא פחדן

25 השמאל רפוי השכל מתאהב בכול שונאי המדינה  (לת) נטלי
  • 08:21
  • 20.04.12

26 ביבי מעורר את ההרגשה בישראל שאם אנחנו שנואים ע''י כולם, ככה אנחנו חזקים יותר ומאוחדים יותר. אלו כמובן שטויות גמורות הגורמות להיסטריה ולהתנהגות היסטרית ופחדנית.  (לת) הוא כמו נקבה היסטרית
  • 08:22
  • 20.04.12

  •   אייזנר, ביבי וגם כותב התגובה למעלה - אני וחברותי הנקבות מתביישות בכם  (לת) נקבה היסטרית
    • 20:13
    • 20.04.12

  •   ההיסטריה של הגברים-כאילו מתבטאת בלהפחיד את הרוב בהסכנות דמיוניות  (לת) היטלר כבר מת. השלום יביא את העולם לצידנו.
    • 20:34
    • 21.04.12

27 השמאלנים המטורפים חפצים להרוס את המדינה  (לת) ציפי
  • 08:33
  • 20.04.12

28 מרכוס אתה שופרם של אויבי ושונאי המדינה לך מיכאן  (לת) בלה
  • 08:34
  • 20.04.12

29 אתה דמגוג פשוט.  (לת) דוב
  • 08:36
  • 20.04.12

30 אותך הוא מפחיד? מהפך 77
  • 08:39
  • 20.04.12

הוא שאתה בכלל לא חלק מעם הזה ש"מופחד". אולי אתם מפחידים?. מרגיזים. מתריסים נגד העם הזה?. מה היה קורה שראש הממשלה היה אדיש למה שקורה באירן. אני מת לדעת מה תכתוב כשראש הממשלה יתנהג כמו בת יענה.
לגבי הדני. זה לא היה מפגין. בעיני רוב העם הזה האיש הנרכיסט הנטישמי. וכן . הכל בגלל המצלמה. ואני מהאספסוף שיבחר עד פעם בנתניהו אמר לך המשך. אתה נותן לי המון כוח. ותחושה שאני צודק. אני לדעתכם לא מאמין יותר.שהדבר הולך כמו שמאל. מדבר שמאל. משמיץ כשמאל. משפיל כמו שמאל. בז כמו שמאל. זה שמאל. . ונפגש בבחירות

31 תלך דחוף להסתכלות פסיכיאטרית  (לת) מ.ד
  • 08:42
  • 20.04.12

32 מי שצריך שרינק- זה הביבי. ועדיף כמה שיותר מוקדם, לפני שיהרוס עם שומר הברים שלו את המדינה לחלוטין  (לת) שומר ברים
  • 08:42
  • 20.04.12

33 מזמן לא קראתי שטויות כאלה רונן
  • 08:57
  • 20.04.12

ברור, הרי ביבי הוא האויב וגינטר רק רוצה את טובתנו, ובכלל איראן מתחננת לפתוח נציגות דיפלומטית בירושלים.

34 על פשיסטים פרימיטיבים וליברלים נאורים. עובר אורח
  • 09:00
  • 20.04.12

‏השמאלנים הליברלים אכן אינם פשיסטים פרימיטיבים. כאלה ששורפים ספרים. השמאלנים משתלטים על הוצאות הס‏פרים ‏ועל התקשורת שמעניקה לספרים את הפירסום החיוני. ואז אפילו גיבור ישראל אריק שרון לא מצליח להוציא לאור בארץ את סיפרו הביוגרפי 'הלוחם', והוא נאלץ לפרסמו בארה"ב ובאנגלית (‏Warrior). זה מה שקרה גם לספרו החשוב של פרופ. ורבה 'ברחתי מאושוויץ', לספריה של חנה ארנדט, לספריו של מארק אדלמן, מגיבורי גטו וארשה, לאלה של חוקר השואה היהודי הנודע ראול הילברג ולעוד רבים אחרים.
כך גם באקדמיה. השמאל הליברלי משתלט על כל ‏עמדות הניהול, ממנה מרצים (בתחומים הקובעים של מדעי החברה והרוח) בעיקר מהמחנה שלו, ואז כל מי ‏שמותח ביקורת על עמדותיהם מוקע בתקשורת כפשיסט ומקארתיסט שמנסה לקעקע את החופש האקדמי.

35 ביבי פוחד רק על הכסא שלו. זה מה שמוביל אותו עם קואליציה נוראית נגד השלום.  (לת) מגיב
  • 09:35
  • 20.04.12

36 נתניהו לא לבד , ראה מי תומך בו , מדוע אף מילה רעה על ברק יד ימינו?  (לת) שואל
  • 09:36
  • 20.04.12

37 חופש הביטוי מנוצל לרעה ,דעות בל י עובדות, והכללות .קרא מאתמול את ארי שביט.  (לת) קורא
  • 09:37
  • 20.04.12

38 גם ברק מפחיד אותנו עם אירן ונפוח תקציב הבטחון. נמאס!  (לת) שלמה
  • 09:38
  • 20.04.12

39 היו תקוות מנתניהו שלמד מכשלונו ובגין נתן לו דוגמא לשלום. נתניהו מאכזב בגדול.  (לת) מגיב
  • 09:39
  • 20.04.12

40 תרבות הפחד מלובה ע"י ביברק ביחד, לא רק בארץ גם בחו"ל הם נוסעים לכל קצוי עולם כדי להפחיד.  (לת) מגיב
  • 09:41
  • 20.04.12

41 הכל הולך יחד, הפחדת העם, הפחדת העמים, סתימת הפה לבקורת התעלמות מבקורת. שני מגלומנים שולטים.  (לת) מגיב
  • 09:42
  • 20.04.12

42 הארץ מתעלם מחלקו של ברק לצידו של נתניהו.לא נוגעים בו.  (לת) קורא הארץ
  • 09:43
  • 20.04.12

43 יואל היקר-זו כבר לא המדינה ״שלנו״-וכבר לא תהיה זו מלכות ביבי הראשון
  • 09:54
  • 20.04.12

פעם היתה מדינת ישראל מדינה שרק רצתה להתפתח,לקלוט עלייה,לפתח את האדמה,את הדמוקרטיה ולהשיא את המירב מהגניוס היהודי.
המדינה של פעם שמחה בחלקה וכמהה ששכניה רק יכירו בה בגבולה ותו לא,היה אפילו חלום שיכול להיות שלום.
זו היתה מדינה יחסית שפויה,חילונית,עדיין לא מספיק דמוקרטית אך בכל זאת שלטו הן ערכים יהודיים חיוביים,מדינה שכמהה היתה ליישב את הגליל ואת הנגב,להפריח את השממה.

כיום ישראל נשלטת בידי רוב נבער מדעת,ממש לא גניוס,חלקו דובר עברית ״חדשה״ הנהפכת את בן אליעזר בקברו,וחלקו מנשק מזוזות,חלקו אלים בשליחות
רבנים אלה וחלקו הוזה בשם אחרים,מדינה שלא מוכנה להתפרק מנשק אידיאולוגי של הימין הקיצוני השולט ברוב המתון

וכך המליכו להם הנבערים מלך-המלך ביבי הראשון ,נמר של נייר ושל מילים,
צייר עצים באיי פד ומגדל פירות על מסך,האיש שהמאמץ שלו להדביק את קווצת השיער מימין לשמאל והצוות ששוקל על האיפור וההדבקה עולה עשרות מונים
על המאמץ שלו לפתור את הסוגיה המרכזית-הסדר מדיני שיותיר כאן מדינה עם רוב יהודי,זו שבמקום שהוא יבצע הוא מבקש מהפלשתינים ל״הכריז״ עליה
כתנאי.

הוא מפחד? הוא הוזה? הוא שיכור מאופוריה?- כל זה לא משנה- כל עוד רוב
העם העלוב שלנו מצביע עבורו ועבור שס ועבור ליברמן וכד׳- זה מעיד על העם
ולא על המנהיג

אז בוא נקבל את זה כפשוטו-אתה אני ושכנועו,ועוד נותרו כמה כדי להרכיב אפילו קבוצת כדורגל,אנחנו יעוט הולך ומתמעט כאן-ומה שיהיה אחרינו,עוד לפנינו, 

  •   במאי 67 ישראל היתה בגבולות 49. בלי שום כיבוש. המסביר לצרכן
    • 11:58
    • 20.04.12

    בכל זאת המצרים סגרו את מייצרי טיראן לשייט ישראלי, סילקו את כח האו"ם והכניסו, בניגוד להסכמים חתומים, את הצבא שלהם לסיני. כל המעצמות נתקפו באדישות, ולישראל לא נותרה ברירה אלא להלחם לבדה על נפשה. מסקנה: גבולות ברי הגנה חשובים יותר מהסכמים חתומים.

  •   שוב משכתב בעל עשרות השמות את ההיסטוריה. לא כל המעצמות נתקפו באדישות. ארה"ב למשל התחננה בפני ישראל שלא תתקוף ותיתן עוד מספר ימים סיכוי למגעים הדיפלומטיים אך קצינים מסוימים בצה,ל לא התאפקו ופתחו בלחמה שהביאה את האסון הגדול ביותר על עם ישראל מאז השואה.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 13:11
    • 20.04.12

  •   ארה"ב "התחננה"? הזייפן המתחזה לאיציק מהמרכז על כנפי הדמיון. ע"ע "מלחמת ששת הימים" בויקיפדיה - המסביר לצרכן
    • 14:16
    • 20.04.12

    "תקופת ההמתנה לוותה בחרדה ציבורית גדולה וגיוס מילואים נרחב. נעשו ניסיונות אחדים למנוע את המלחמה על ידי פעילות דיפלומטית ענפה, אך הם לא נשאו פרי. בין השאר הודיעה ארצות הברית שאין ביכולתה להקים ארמדה בינלאומית לפריצת המצור במצרי טיראן, והתנערה ממחויבותה בעניין זה".

  •   אז כתוב בויקיפדיה. גם אתה יכול לכתוב בויקיפדיה ובנושאים ישראלים ויהודיים הכל נכתב שם ע"י ישראלים ויהודים שכנראה לא עסוקים מדי בענייני פרנסה. האמת היא המקור
    • 15:53
    • 20.04.12

    סגן נשיא מצרים עאמר, איש חזק מאוד במצרים באותה תקופה, היה אמור לטוס לוושינגטון בשביעי ליוני לפגישה עם הנשיא האמריקאי ג'ונסון שסביר להניח שהיה מפעיל עליו לחץ רציני ואפקטיבי להסרת המצור. זאת בדיוק הסיבה שישראל תקפה יומיים קודם - כדי למנוע את האפשרות הזאת ולא לתת לה סיכוי.

  •   האסון הגדול ביותר על עם ישראל נגרם ע"י אנשים כמוך שתמכו באסון אוסלו  (לת) קסנדרה
    • 20:09
    • 20.04.12

44 וברק משקשק. נוסע בלי סוף ,כדי לנצל מה שנשאר לו ולהפחיד את העם.  (לת) עדי
  • 10:01
  • 20.04.12

45 נאחזים בקרנות המזבח ביברק. יחד מנגנים על הפחד והשואה.  (לת) איתן
  • 10:02
  • 20.04.12

46 פחד לכסא מוביל להתנהלות לא הגיונית. לגרש, להשתיק, אירן להסחת דעת, השואה מגויסת.  (לת) קורא הארץ
  • 10:04
  • 20.04.12

47 הבעיה האמיתית, זה הפחד לאבד את הכסא, הבעיות האמיתיות של עם ישראל לכן להסיח את הדעת.  (לת) קורא הארץ
  • 10:05
  • 20.04.12

48 הנשמה של הלוים אבי
  • 10:05
  • 20.04.12

מה שיש בנשמה של הלוחם הזה זאת שנאה עזה לשמאל ולאנשים כמוך. דעותיי מאוד קרובות לשלך אך הסלידה האוטמטית שלך ושל כמותך לימין ולביבי בפרט גורמת לי לא להביע את דעתי.

49 גם ביברקמבינים שלא לעולם חוסן הן מצד העם והן מצד אומות העולם.עכשיו להפחיד שיהיה שקט שלטוני.  (לת) קורא הארץ
  • 10:07
  • 20.04.12

50 צודק בכל מילה אך מדוע הציבור ממשיך לבחור בו?  (לת) אדום
  • 10:10
  • 20.04.12

  •   כי הציבור, כלומר הרוב בציבור, פרנואידי, מפחד, נסחף אחר סיסמאות רדודות וברווזים מטופשים  (לת) מיואשת
    • 20:46
    • 21.04.12

51 ישראל זאת ארץ המולדת של היהוד כ-3000 שנה. בגלל סיבה זאת הגענו דווקא לכאן מהגולה. לאחר 2000 שנות גלות, של פוגרומים ומעשי טבח המוניים. מיליוני היהודים, אשר הושמדו באין להם ארץ, צופים אלינו מאפר ההיסטוריה, ומצווים עלינו להתנחל ולקומם ארץ לעמנו. "בין הירדן לים יש מקום רק למדינה אחת", ישראל או פלשתין, תבחרו !. וירושלים היא עיר הבירה של היהוד כ-3000 שנה. ושטחי יו"ש זאת המולדת העתיקה של היהוד גם כן כ-3000 שנה. אין בישראל שיכרון כח, אלא חרדה מפני הכחדה. כך זה אצל רוב העם בישראל, להוציא את הסמולנים ההזויים. הם הסמולנים דווקא כן חושבים שישראל חזקה עד בלי די, ויכולה לוותר על שטחים סמוכים למרכזי האוכלוסיה שלה, ולשרוד כנגד כל אוייב אפשרי. וזה לא כך. להכניס טוב טוב לראש, מדינת ישראל הוקמה ע"י יהודים שהחליטו ששוב לא נלך כצאן לטבח. וכל ערבי או אחר, הרוצה להרוג בנו, אנו נשכים ונחסל אותו. כך זה היה בתש"ח, וכך זה גם כיום. וכך זה יהיה גם בעתיד. וכיום הערבים הם הנאצים העכשוויים, עם מצע נאצי ישן, להשמיד את היהוד. ויש להם גם יודנראט עכשווים, הסמולנים היודו-אנטישמים המסוממים, וכל סמולנית שלא מבסוטה מזה, פתוחה לה הדלת לגולה, שתיקח את מטלטליה ואת צאצאיה, ותיצא לגלות לעוד 2000 שנה.  (לת) לומר אמת לגויים ולסמולנים,
  • 10:18
  • 20.04.12

  •   ניכר בך שאתה תלמידו של איציק מרכז הימין הקיצוני. המנטרה הזאת כבר שחוקה מרוב שמוש. אם אתה בור כמו שזה נראה מכתיבתך אני בטוח שתקרא עוד ספרות פשיסטית כדי להתבטא בעתיד.  (לת) הבחנה ברורה
    • 11:40
    • 20.04.12

  •   את הנושא הזה - במאות ווריאציות - שמענו כבר מאות פעמים. השיטה היא פשוטה, העתק והדבק, ידע בסיסי בכל מחשב ו - אתה שולט בחומר מצויין. יש לך מאגר ואריציות כזה והופ. מעתיקים ומדביקים. נסה פעם שיר חדש.  (לת) סמולנסקין
    • 12:14
    • 20.04.12

  •   מיהודי מוכה היינו לגוי מכה מגיב לאומר אמת
    • 07:35
    • 21.04.12

    בתחפושת של פליט קרבן ניצול ושורד
    הפך היהודי לקלגס מכה
    בשם הביטחון איבד עם הספר את נשמתו

52 כשהמדינה מקפידה להתהדר בכך שהיא טובה מסוריה או מעזה, אז זה קנה המידה שלפיו היא מבקשת להישפט  (לת) סתם אחד
  • 10:22
  • 20.04.12

  •   מה לעשות ? זה האיזור שבו אנו חיים . אנחנו לא חיים בשוויץ.  (לת) סמי
    • 12:56
    • 20.04.12

  •   מי שמשווה את עצמו לסוריה ולעזה לא יכול להתהדר בתואר " הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" איש כבר לא קונה את זה בדמוקרטיות האמיתיות.  (לת) דמוקריטוס
    • 15:58
    • 20.04.12

53 ראיתה כמה שומרים יש על כל שר וסגן שר 24 שעות,שהורסים כל תוכנית שמגיעים אליו  (לת) הם מפחדים
  • 10:25
  • 20.04.12

54 המאמר מחזק את קוראי הארץ הנאמנים לקו המצדד באויב.אך לא עושה שום רושם באוכלסיה. ערדליים ירוקים
  • 10:37
  • 20.04.12

לדעתי האמירה לשני עמים היא נכפתה עליו. יש במדינה 4 עמים. העם היהודי,העם החרדי,העם חישארליכנעני והעם הפלסטיני. כששני הראשונים לא מצליחים להגיע לפשרה עם שני העמים האחרוני ההישראלי כנעני והעם הפלסטיני.

55 תמימותך מרכוס ראויה להערצה. נתניהו אמר נתניהו בירבר. מעולם לא היה נואם כזה "מנופח אגו" שכל מילה שיוצאת מפיו צריכה להבדק במכונת אמת לפני שהיא עולה למדפים. רווחה כלכלית עלאק מיליון וחצי ילדים רעבים. נצא השוקה ונקנה דירות , בטיז אל נאבי. נחתום שלום עם הפלסטינים, אין עדיין תארים אבל 2525 לא רחוק נגיע לשם בעזרת ש"ס והרב עם השטולנט על הראש. promises promises הכל מראות ועשן כדברי הנביא.  (לת) הבחנה ברוררה
  • 10:51
  • 20.04.12

56 ביברק אין להפריד. ברק כן פוחד על כסאו. בליכוד לא רוצים אותו וביבי פוחד שברק לא יהיה אתו,  (לת) דן
  • 10:56
  • 20.04.12

57 תמונה נאמנה של מצבנו. ובכל זאת הם מפחדים מערותם.  (לת) קורא
  • 10:57
  • 20.04.12

58 עוד מאמר מצוין של הארץ, המצטרף למאמרי המערכת, מאמרו של לוי,ועוד הנשענים על עובדות ולא ממציאים דעות בלי עובדות  (לת) קורא הארץ
  • 11:02
  • 20.04.12

59 דמוקרטיה יולה
  • 11:08
  • 20.04.12

ביבי לא חדל להתגאות כי " ישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" . הכל יחסי - במזרח התיכון זו דמוקרטיהץ

60 אם "הכנסת משועבדת לרוב של מתנגדי השלום", איך זה מסתדר עם "אך כשבראש המדינה ניצב מנהיג שפוחד למרות הרוב המוצק שיש לו,"... מילא ללכלך על ביבי...אבל איפה העקביות?  (לת) הצלחת לבלבל אותנו מרקוס
  • 11:09
  • 20.04.12

61 ביברק אני ואפסי, פוחדים רק על הכסא. לברק יש סיבה רצינית, ביבי פוחד מתוצאות מעשיו הגרועים.  (לת) יעל
  • 11:16
  • 20.04.12

62 אני פוחד יותר מביבי, לעתיד שלנו, לחיי בנינו, למעמדנו בעולם לפרצופנו המוסרי והערכי. ביבי מצפצף.  (לת) אזרח
  • 11:17
  • 20.04.12

63 מעולם לא היה לנו ראש ממשלה כה בטוח בעצמו וכה מזלזל בבקורת .  (לת) אזרח
  • 11:18
  • 20.04.12

64 הוא בעצמו כבר לא זוכר שני עמים....אצלו יש רק כסא אחד שהוא שינן בליל הסדר  (לת) עדי
  • 11:19
  • 20.04.12

65 ההתלהמות נגד השמאל של כמה ימנונים לא מפחידה אף אחד. הימין הזוי ופוחד גם הוא. מגיב
  • 11:28
  • 20.04.12

הימנונים לא יסתמו לאיש את הפה.

66 נתניהו מנותק ממחצית העם השואף להסדר ולוותורים. נתניהו יודע זאת אך נאחז בקרנות המזבח הנח לו.  (לת) אני מתביש בנתניהו
  • 11:30
  • 20.04.12

67 נתניהו עושה הכל כדי להשליט פה מלחמה אין סופית .  (לת) יהודה
  • 11:31
  • 20.04.12

68 ביבי המסכן - התשוקה לתקוף אותו מעבירה אתכם על דעתכם, וגם אנטישמי שפל התוקף את ביבי ומשתמש במונחים אנטישמים מובהקים דבריו מתקבלים בהבנה לאן הגענו?  (לת) גלי טובאל
  • 11:31
  • 20.04.12

69 קשה לקרא כליות ולב, לא בטוח שביבי פוחד, מה שבטוח שהוא מתעלם מהרבה נושאים.  (לת) יאיר
  • 11:34
  • 20.04.12

  •   לא מפחד משתמש בפחד-מפחיד אילן חטאב
    • 06:03
    • 21.04.12

    מרכוס עשה לראש הממשלה הנחה ענקית כביכול שהוא מפחיד כי הוא מפחד בעצמו
    האמת היא שהוא משתמש בציניות באלמנט ההפחדה ובמוראות העבר(שואה) על מנת לשמר את שלטונו
    הפחד ומשול

70 נתניהו פוחד משלום, מרווחת האזרח, מחינוך מאוזן הומניסטי ולא רק לאומני צר,את אלה הוא דוחה.  (לת) אזרח כעוס
  • 11:35
  • 20.04.12

71 זו עדין המדינה שלנו .הסכנה שרבים ירדו, והעולם יחרים אותנו. ישארו הימנונים והדתיים.למי יטפלו?  (לת) מגיב
  • 11:37
  • 20.04.12

72 אנחנו גם פוחדים וגם מבואסים ששולטים בנו שני מגלומנים המביאים עלינו חורבן.  (לת) אמירה
  • 11:38
  • 20.04.12

73 תגבש תתמרכז תגיד מה אתה רוצה לעזאזל  (לת) אושיק
  • 11:44
  • 20.04.12

74 ישראל של נתניהו פוחדת מעצמה ומנצחת, בגדול, את עצמה.  (לת) גיורא
  • 11:46
  • 20.04.12

75 ביבי היום היחיד, שיכול להביא הסדר שלום.העובדה שהוא לא עושה זאת,היא חמורה ביותר . רות
  • 11:49
  • 20.04.12

חוסר המעש של ביבי בנושא השלום, תהיה בכיה לדורות. לפנינו מנהיג קטן ועלוב, פחדן ולזה לא יקרא מנהיג שיכול להחליט החלטות אמיצות וקשות.
ביבי אכזבה ענקית. מעוזריו אין מה לצפות כנראה שגם לא ממנו.

76 ישראל נהפכת לאנטישמית - שונאת את היהודים הליברלים  (לת) העידן הפוסט ישראלית
  • 11:57
  • 20.04.12

77 שלטון רפי השכל ובריוני הימין גד
  • 12:08
  • 20.04.12

נבערים מדעת,בורים,אלימים,מכוערים,גזענים,שונאי אדם,עובדי אלילים,פחדנים! אל יהא חלקנו עימהם! לעזוב ועכשיו!

78 מנהיגות דורשת הרבה אומץ. ביבי מתגלה כאחרון הפחדנים.  (לת) מגיב
  • 12:18
  • 20.04.12

79 מתי יקום לנו מנהיג כדה גול שהיה לו האומץ להפרד מאלגיריה, ולהחזיר מיליון מתישבים לצרפת?  (לת) שואל
  • 12:19
  • 20.04.12

  •   מתי יקום לנו מנהיג כמו בן גוריון, שיהיה לו אומץ לגרש את הערבים כמו שעשינו ב-48 בשייח מוניס, לוד, אשקלון ועוד?  (לת) מבצע מטאטא, עונה
    • 13:28
    • 20.04.12

  •   למטאטא חסר השכל: בן גוריון עשה זאת בכורח הנסיבות ההיסטוריות אבל ידע מתי להפסיק ואיפה. לגזען כמוך אין את התבונה של בן-גוריון.  (לת) הזקן
    • 16:26
    • 20.04.12

  •   כי האלגיראים לא דרשו שהצרפתים יעזבו דרך תעלת למנש והם יתפשו את מקומם בפריס  (לת) קסנדרה
    • 00:29
    • 21.04.12

80 ביבי הוא לא מנהיג, ביבי הוא שורד כסא וזה הכל.שותפיו מושלים בו.  (לת) חושב
  • 12:21
  • 20.04.12

81 מכיון שביבי פחדן הוא מחפה על כך בלהפחיד את כולם. הוא לא למד דבר מבגין רבו, פורץ דרך ואמיץ.  (לת) מגיב
  • 12:24
  • 20.04.12

82 מה ישאר מביבי בהסטוריה? מנהיג פחדן שלא היה לו אומץ לוותר על שטחים כבושים.  (לת) ישראל
  • 12:25
  • 20.04.12

  •   לעומת שרון שויתר וצמח לנו מזה רק טוב. או רבין.  (לת) השמאל - לא נותן למציאות לבלב אותו!
    • 13:07
    • 20.04.12

  •   שרון לא ויתר. שרון ברח כי לא רצה להכיר בחמאס. השמאל מוכן לוותר על שטחים במסגרת הסכם. לא במסגרת בריחה. קורא מציאות לא הזויה
    • 16:11
    • 20.04.12

    מלבד זה הנזקים של רקטות הפח בשטחים פתוחים זה פסיק לעומת מה שהיינו ממשיכים לאכול בהישארות בעזה

83 מנהיג אמיץ פועל גם בניגוד לחבריו בקואוליציה. לא ביבי, הוא פחדן בלי טיפת אומץ.  (לת) אזרח
  • 12:27
  • 20.04.12

84 נתניהו מביא עלינו אסון. בכל תחום מתחומי חיינו, נתניהו מוביל אותנו אחורה ולא קדימה.  (לת) אזרח
  • 12:30
  • 20.04.12

85 הצבא הפך צבא מתנחלים והתקפה ולא צבא הגנה. ביבי אשם.  (לת) מירי
  • 12:31
  • 20.04.12

86 איפוא בגין ואיפוא נתניהו. אומץ ללכת נגד הזרם של מפלגתו שלו זה מה שעושה מנהיג למנהיג. ביבי פחדן.  (לת) ישראל
  • 12:32
  • 20.04.12

87 חופש ביטוי והפגנה ממש מפריע לפחדן ביבי. שמא יגידו את האמת.  (לת) יעל
  • 12:33
  • 20.04.12

88 אכן העולם מבין כעת טוב יותר היכן הבעיה האמיתית במזה"ת - בראש של ביבי  (לת) מיכל
  • 12:47
  • 20.04.12

89 אני סומך בלב שלם על נתניהו.  (לת) אמנון
  • 12:52
  • 20.04.12

90 כמה אירוני שבמאמר שכולו גיבוב של שטויות השמצות שליפות מהמותן ושיחזורים של השמצות עבר, נמצא המשפט "מזמן לא קראתי שטויות כאלה". משפט זה צריך להיות הכותרת של כל מאמר של מרקוס.  (לת) קשה אפילו להגיב לכל קישקוש בנפרד.
  • 13:03
  • 20.04.12

91 ביבי בסה''כ מייצג את רוב העם שכבר מאמין בשקרים של עצמו  (לת) מדינה זקוקה לפוליגרף
  • 13:16
  • 20.04.12

92 מרקוס, יש צדק מסויים בדבריך אבל אתה כל כך מגזים ונסחף עד שקשה לקבל אותם ברצינות שמאלן מתון
  • 13:32
  • 20.04.12

"העולם" כן מבין, לפחות חלקית, את העובדה שישראל אינה רוצה פרובוקטורים בשטחה. עובדה: חברות התעופה בסיוע המשטרות בחו"ל מנעו מרבים מהם לעלות לטיסות. גם התקוות שאובמה "יראה לביבי" אחרי הבחירות מתחילות להראות כמו משאלת לב נאיבית, במיוחד שאתה ורבים מחבריך כבר הבעתם בטחון שכך יהיה אחרי נאום קאהיר האומלל של אובמה וזה לא קרה. אולי עדיף לא להתלהם כל כך כי כשהאבק ישקע וביבי עוד יעמוד (חלילה?) על רגליו אתה וחבריך עלולים להיראות בלתי רציניים בעליל. לא חבל?

93 חוסר אומץ יותר נכון לומר. ביבי דמגוג פוסק שפתיים, מומחה בברבורים לא מעשים.  (לת) מאוכזב
  • 13:36
  • 20.04.12

94 בבקשה לא לצנזר א
  • 13:36
  • 20.04.12

מה הבעיה במדינה דמוקרטית שמונעת מאנשים שאינם אזרחיה להיכנס למדינה? זכותה הלגיטימית של המדינה לעשות כן. היא לא עוברת על חוק. כך עושה המעצמה הגדולה ביותר בעולם. כך עשתה לריטה, למופז ולרבים וטובים אחרים.... טוב קורה מבין עינייך

95 ביבי יכול היום להיות אמיץ לפעול למען טובת עמו במקום זה הוא פועל לטובת כסאו בלבד.  (לת) חושב
  • 13:38
  • 20.04.12

96 סוף הדור של מנהיגים האמיצים של רבין ובגין. ביבי חסר מנהיגות ואומץ זאת עובדה לא דעה, על פי מעשיו.  (לת) שלום
  • 13:39
  • 20.04.12

97 האמת לאמיתה על ביבי. קלעת בכל מילה. חטאו של ביבי כפול כי הוא יכול ולא רוצה.  (לת) מגיב
  • 13:40
  • 20.04.12

98 ביבי מחלק את העם ומגביר את הפערים בכל שטחי חיינו. מביטים ועינינו כלות.  (לת) שלום
  • 13:42
  • 20.04.12

99 ביבי פשוט לא מנהיג. זו האמת לאמיתה. כל שליחיו הם למען הפחדה. הקרע עם ארה"ב מסוכן.  (לת) שלום
  • 13:44
  • 20.04.12

100 ביבי, המפחיד הלאומי...........  (לת) רומי
  • 13:45
  • 20.04.12

101 ביום העצמאות נשמע עד כמה אנחנו מוצלחים ,ורק את אפסותו של ביבי לא נשמע  (לת) שלום
  • 13:45
  • 20.04.12

102 עד שתבוא הישועה אם תבוא תצא הנשמה. כך מתנהג ביבי גם בקשר לשבוי שלנו.  (לת) ישראל
  • 13:45
  • 20.04.12

103 יש הסומכים על נתניהו שישמור על הכסא שלו כמו אמנון 85.  (לת) ישראל
  • 13:46
  • 20.04.12

104 אולי כשיפסיק לפחד בקדנציה השניה וחרב תהיה מונחת על צוארו אולי אז יקבל אומץ לשלום.  (לת) שלום
  • 13:48
  • 20.04.12

105 נכון. ביבי יודע להנהיג רק דרך הפחדה. זו לא הנהגה ראויה.  (לת) שי
  • 13:54
  • 20.04.12

106 בעיקר ובחשוב ביבי פחדן, בהשגת הסכם,הוא פוחד ממפלגתו.  (לת) שלום
  • 13:59
  • 20.04.12

107 הרוב של ביבי הינו ימני והוא בטח לא ירצה לשלוט בחסדי קדימה ,לא ממש מעניין אותם האינטרס הלאומי אחרת היו מאחדים כוחות לטפל בחוק טל וכו' כל עוד אפשר  (לת) רק אני
  • 14:44
  • 20.04.12

108 כמו שהוא פוחד משרה נון
  • 14:52
  • 20.04.12

פחדן הוא פחדן

109 ביבי לא למד מכשלונו הראשון, ולקח לו כשלונר כברק. זוג כשלונרים חסרי אומץ במיל  (לת) ישראל
  • 14:58
  • 20.04.12

110 ביבי פוחד ממפלגתו ושותפיו. זו האמת לכן נגרר אחריהם.  (לת) מגיב
  • 14:59
  • 20.04.12

111 ביבי יודע מה הוא רוצה, כסא וזהו. למה לו להסתבך. שקט זה מה שהוא רוצה.  (לת) אזרח
  • 15:00
  • 20.04.12

112 אין לביבי חזון, תעוזה, אומץ, וראית העתיד. מנהיג מברבר עצמו לדעת, בזה הוא מומחה .  (לת) אברהם
  • 15:02
  • 20.04.12

113 כל שותפיו שותפים לפחדיו ולתאוות הכסא, ומסתובבים בעולם כסביבונים.מה יש להם למכור?  (לת) שואל
  • 15:03
  • 20.04.12

114 נכון שהרב של ביבי ימני אז מה? מנהיג אמיץ עושה גם בניגוד לרב, בזה נבחנת מנהיגותו.  (לת) שלום
  • 15:04
  • 20.04.12

115 90 קשה להגיב לקשקוש שלך, לןהכללות שלך, וחוסר תרבות הדיון שלך.  (לת) רות
  • 15:05
  • 20.04.12

116 ביבי מפלג את העם, מצפצף על חלק גדול של העם, פועל בנגוד למוסר ולשלום.בושה  (לת) מגיב
  • 15:13
  • 20.04.12

117 מרכוס, קרא הכתבה על עו"ד יניב,ספר לנו על העיתונאים עושי דברם של..  (לת) ראובן גרפיט
  • 15:13
  • 20.04.12

118 ביבי רוצה שקט תעשיתי זה הכל. אין לו חזון אין לו כלום. רק הכסא.  (לת) אזרח
  • 15:13
  • 20.04.12

119 when the night is darkest, the dawn is nearest...  (לת) yaela
  • 15:47
  • 20.04.12

120 מזכיר נשכחות- אני זוכר איך הבטחת חגיגית שלא יפלו סקאדים על ישראל, קצת צניעות.  (לת) אורי ירושלמי
  • 15:56
  • 20.04.12

121 ביבי כושל פעם שניה יחד עם ברק הכושל היותר גדול. אבל הם נוסעים ומקיפים עולם וצוחקים על כ ו ל ם.  (לת) יונה
  • 16:26
  • 20.04.12

122 ביברק שני אני ואפסי, תראו מי משרת אותם? אנשים קטנים קטנים. פחדנים לכסא  (לת) ישראל
  • 16:28
  • 20.04.12

123 שני כשלונרים יושבים על הכסא עם שטיקים וטריקים.הצילו!  (לת) רון
  • 16:42
  • 20.04.12

124 מרקוס מיתמם, זה שהמלחמה היא על התודעה, אני טוען מזה שנים רבות, העניין הוא שמרקוס וחבריו מנהלים את המלחמה הזאת על התודעה כנגד הציונות, המדינה היהודית וכל הנובע מכך מזה שנים רבות ולמעשה חברו לאויב המנסה להשכיח את ההסטוריה, להחזיר את הגלגל אחור ללפני מלחמת השחרור, מנסה לנתק כל קשר לזכות העם היהודי על מולדתו. לא ראינו את מרקוס יוצא במחאה רבתי על כך שח"כ בן ארי סורב מלהיכנס לארה"ב עקב ההסתה של השמאל, מדוע שהנאצי המוכח גראס יורשה להכינס לתחומי מדינת ישראל? יורשה לי לנחש כי מחאת מרקוס אינה משום פרס הנובל של גראס, פרס פוליטי במהותו, אלא משום שגראס משקף את העמדות של מרקוס. אז מאלה שמנהלים מסע הפחדה מטורף בארץ ובחו"ל כנגדנו, קצת קשה לקלב שדוקא הימין/מרכז פוחד. כאשר מרקוס קולט שהמאבק הוא על התודעה, מדוע הוא תומך בנטישת הר הבית, ירושלים הבירה ובתביעת השיבה? נשלח בשנית  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 17:14
  • 20.04.12

125 מרקוס מיתמם, זה שהמלחמה היא על התודעה, אני טוען מזה שנים רבות, העניין הוא שמרקוס וחבריו מנהלים את המלחמה הזאת על התודעה כנגד הציונות, המדינה היהודית וכל הנובע מכך מזה שנים רבות ולמעשה חברו לאויב המנסה להשכיח את ההסטוריה, להחזיר את הגלגל אחור ללפני מלחמת השחרור, מנסה לנתק כל קשר לזכות העם היהודי על מולדתו. לא ראינו את מרקוס יוצא במחאה רבתי על כך שח"כ בן ארי סורב מלהיכנס לארה"ב עקב ההסתה של השמאל, מדוע שהנאצי המוכח גראס יורשה להכינס לתחומי מדינת ישראל? יורשה לי לנחש כי מחאת מרקוס אינה משום פרס הנובל של גראס, פרס פוליטי במהותו, אלא משום שגראס משקף את העמדות של מרקוס. אז מאלה שמנהלים מסע הפחדה מטורף בארץ ובחו"ל כנגדנו, קצת קשה לקלב שדוקא הימין/מרכז פוחד. כאשר מרקוס קולט שהמאבק הוא על התודעה, מדוע הוא תומך בנטישת הר הבית, ירושלים הבירה ובתביעת השיבה? נשלח בשנית  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 17:15
  • 20.04.12

  •   אני עדיין לא מבין איך בארץ זבת חלב ודבש גדלה יבלית כמוך כעשב שוטה. אתה חסר תובנות, טוחן את התכנים ב דבריך עד לעייפה ועוד יוצר לך כפולה כדי להרוג משעמום את אחרון הקוראים. מדיע אינך משלים עם העובדה שאתה יכול לסכם כל תגובה שלך במשפט הבא "אני ימני קיצוני שונא אנשי שמאל שכותבים דברי חכמה והורסים לי את החלום הפשיסטי בהינף עט סופרים". לך תעשב בשר על האש עם נףנף. שם הבשר כבר מת ולא מסוגל להגיב לשטויות שלך.  (לת) הבחנה ברורה וממשית
    • 18:25
    • 20.04.12

  •   ל"הבחנה" - את תגובותיך, אותן אתה מעלה בשמות רבים ועם אותו אוצר בן מאה מילה בקושי, ניתן לסכם במשפט קצר בהרבה: "אני רוחש הערצה אירוטית לאלימות הערבית".  (לת) גיכי צחוק של פסיכי
    • 19:00
    • 20.04.12

  •   גיכי צחוק של פסיכי, לאו, מיכל הם שמות חדשים שבהם משתמש השקרן הפתולוגי הלאומן מתעב שקרנים
    • 08:03
    • 21.04.12

    לשקרן הפתולוגי אשר משתמש בעשרות שמות שונים קרה משהו שמנע ממנו להגיב בתאריך 4/1/2012 ולכן הוא לא כתב שום תגובה באף אחד ממאמרי הדעות. זאת, בניגוד לכל יום אחר בו הוא מתחזה בשמות רבים. אפילו לא אחד מהשמות שלהלן, שבהם הוא מתחזה, הופיע באותו יום בתגובות וזאת כאמור בניגוד לכל יום אחר:
    שונא שקרנים, רעמסס, המטיף, מודרניסט, אלכס מהכרמל, איציק המרכז izikhe@gmail.com, המסביר לצרכן, ק סוקר, אינפיניטי, ד"ר מקס רוט, קסנדרה, שמעון דיסקין, ץונמי, PRIMACUCU, ציוני, גודמן, רפאל, רילד, דינה דאס_ברגר, מצ'לס, וירוסובסקי, דוד מרעננה, סמי מפ"ת, אלי הרחובותי, אליקו, טייס אוטומטי, יהודי, דין תל-אביב כדין נצרים, אברהם מכפר-סבא, רועי, ניר, סתם עברתי בסביבה, אלפונסו, אברמי, אבירם, אברם, סרן קירקגור, טוטו, מנחם, גל אדמוני, @ בנצי - א @, elis, HMJE, GREEN , הצופה The Observer , כרמון, זאב, אלפונסו ועוד כהנה וכהנה.

126 עם ישראל עם ביבי עד הסוף  (לת) יהודי אמיתי
  • 17:28
  • 20.04.12

127 הוא מפחד רק שלא ישאר לו הכסא, לשם כך הוא מוכן להקריב את כל העם והמדינה על מזבח הגועלציה הימנית הסחטנית שלו. שלום עם הפלסטינים ממש לא בראש שלו  (לת) ביבי מ פ חד
  • 17:39
  • 20.04.12

128 תגיד אתה דפוק? מיקי
  • 19:03
  • 20.04.12

ממה הוא מפחד בדיוק? אתה פה השפן....אחרת לא היית כותב תשטות הזאת.

129 מרקוס ,אתה כבר משעמם ולא מחדש דבר.אותן מנטרות כמי שכפאו השד.את התשובה ובגדול תקבל היום הבוחר !  (לת) ניר
  • 19:12
  • 20.04.12

130 פשוט נהדר לקרוא את הדעות ההזדהות הללו, ולראות כיצד ישראלי
  • 19:55
  • 20.04.12

מר מרקוס, 1. לא כל זוכה נובל ראוי להתייחסות 2. למדינה ריבונית הזכות והחובה להגן על אינטרס אזרחיה 3. אי מתן אישור כניסה אינו בהכרח סתימת פיות 4. הפחד, ככל הנראה, הינו פחד שלך ושל כמותך, שקמלים לנוכח דור צעיר, משכיל ושפוי, שלא פוחד להיות פטריוט 5. אנא המשך בפרסום דעותיך, אין טובות מהן בכדי לשקף את חוסר הרלוונטיות של המחזיקים בהן.

131 טענתושל מר מרקוס ביחס לטיפול התזזיתי , המפוחד וחסר הפרופורציות במפגיני השלום השבוע ובסופר גראס היא נכונה ביותר. אכן מדובר בחוסר תבונה פוליטי משווע , תהיינה עמדותיך הפוליטיות אשר תהיינה. נושא זה חשוב דיו על מנת לייחד לו מאמר. ניכר מכתיבתו מבולבלת והבלתי ערוכה של מר מרקוס שדבריו נכתבים מתוך חרדה לא מבוקרת. יש לנו די חרדות משלנו מר מרקוס הציבור הנאור מבקש לקרוא ניתוח מפוכח, רהוט ומדויק , לא גיבוב של חרדותיך !  (לת) איש עברי - שופט בדימוס
  • 21:18
  • 20.04.12

132 זמנך עבר דן
  • 21:25
  • 20.04.12

כאשר אנשים מתבגרים הראש כבר לא
מה שהיה.
ביחוד לאלה שמעולם לא ביצעו כלום
רק טחנו וכיבסו מילים.

133 איך מרגישים ש-90 אחוז יניב
  • 03:51
  • 21.04.12

מהתגובות שתומכים בכותב נכתבו על יד אדם אחד , אותו הסגנון ואינו מזדהה ומנסה לעשות שטיפת מוח שביבי פוחד .

134 לקרוא לאייזנר "לוחם"? אתה מבייש את הלוחמים.  (לת) בלי פוליטיקה
  • 07:55
  • 21.04.12

135 את משנתו של מרקוס ניתן לסכם ב3 מילים "שנאה עזה לנתניהו" נקודה  (לת) ירדנה
  • 10:45
  • 21.04.12

136 ביביאסי חבי מפחד בראש ובראשונה משרה אסי
  • 13:08
  • 21.04.12

צב היה קורה לולא פחד ביבי משרה דיינו מה היה קורה לולא פחד מאביו דיינו מה היה קורה לולא פחד ביבי מכ הסובבים אותו דיינו ומה היה קורה לו אנו היינו פוחדים ממנו ולא בוחרים

137 ההיסטוריה תקבע שההיסטריה של ביבי היתה מבוימת , כך עובדים על העם פליקס
  • 00:04
  • 22.04.12

האיש הז צוחק , מרמה , משקר, מבלף ומוכר לנו אשליות ופחדים . אשליות בזה שהוא מסביר לנו שמעמד הביניים לא חיי אף פעם כל כך טוב ויהיה יותר טוב . פחדים : זאת שיטה ישנה שלביבי , להפחיד . זה מסיפור כיפה אדומה שהזאב יבוא ויאכל אותנו.על מנת לשכנע הוא משתמש בשואה , מטבע טוב שעובר לסוחר. השואה הפכה אצל ביבי למשהו ערטילאי, כאילו לא היתה שואה . דבר אחד איני מבין , האם העם הזה כול כך מטומטם ? כנראה שכן .