המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

מה שבגין והרמטכ"ל מבינים

העם היהודי נאבק זה מאה שנה על זכותו להקים מדינת לאום בארץ ישראל. מדובר במאבק לאומי רב שנים בין העם היהודי לעם הערבי הפלסטיני. גם רבים מאלה המצדדים - במסגרת הסדר קבע - בפתרון של שתי מדינות לשני העמים, בגלל רצונם העז למנוע את הפיכת מדינת ישראל למדינה דו-לאומית, משוכנעים כי לעם היהודי יש זכות לאומית על ארץ ישראל. הם גם עומדים על כך, שגושי ההתיישבות הגדולים ביהודה ושומרון ייכללו, בכל הסדר קבע, במדינת ישראל הריבונית.

המאבק הלאומי הוא צודק, ולכן יש לנו סיכוי לנצח. קיימת בעולם תמיכה רחבה ועמוקה בזכויות הלאומיות שלנו בארץ הזאת. אולם כל זאת בתנאי שישראל תכבד את הזכויות הפרטיות והאזרחיות של הפלסטינים המתגוררים וחיים באזורים אלה. כיבוד בלא סייג של זכויות אלו, הבטחת הביטחון של מיליוני הפלסטינים החיים ביהודה ושומרון והבטחת שלומם ושגרת חייהם, הן תנאי בל יעבור לתמיכת העולם בתביעות הלאומיות שלנו. חובת ההוכחה תהיה תמיד על ישראל. ההתנהגות היום יומית של היהודים ושל צה"ל כלפי הפלסטינים היא גורם מכריע בהצלחת המאבק הלאומי.

עובדה פשוטה ויסודית זו היתה ברורה בשעתה לכל מנהיגי ישראל, ובראש ובראשונה לאלה שטובת ארץ ישראל לנגד עיניהם. כך מנחם בגין וכך המנהיג הרוחני של גוש אמונים, הרב צבי יהודה קוק; שניהם עמדו בעקשנות על כך, ששום התנחלות לא תעלה על קרקע פרטית של פלסטינים. היום מנהיגי הימין חיים בעולם אחר. הם מתחרים ביניהם מי יהיה קיצוני יותר ומי ימצא חן יותר בעיני הקיצונים שבמתנחלים.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב המאמרים והפרשנויות ישירות אליכם

צודק השר בני בגין בדבריו, כי חוק המאחזים, המכשיר בדיעבד התנחלויות על קרקע פרטית בבעלות פלסטינים, הוא "חוק הזוי וחוק בלתי חוקתי". אבל מעבר לכך, החוק הזה, אם יתקבל, יגרום נזק בל ישוער למדינת ישראל ולמאבק הלאומי הצודק של העם היהודי.

ייתכן שיש מקום להסדר מיוחד במקום זה או אחר, שבו אנשים פעלו בתום לב, אבל המשמעות של חוק גורף היא לא רק הכשרת העבר, אלא אות לכל באי עולם, שמדינת ישראל אינה מגינה על זכות הקניין של פלסטינים ביהודה ושומרון.

את זה מבין בני בגין, אשר אינו צריך ללמוד משרי הליכוד או חברי הכנסת שלו אהבת ארץ ישראל מהי. אני משוכנע, שאת זה מבין גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

באותה מידה ישראל מוכרחה להוכיח לעולם, שהתנהגות של חיילי צה"ל ומפקדיו ביהודה ושומרון היא בלא דופי. זה בנפשנו. את זה הבין הרמטכ"ל, בני גנץ, כאשר החליט נכון בקשר לאירוע בבקעה. הרשע בפרשה הזאת איננו סא"ל שלום אייזנר, שיש להבין ללבו ולהצטער בעבורו, אלא אותם קולות בימין, אשר טענו שמגיע לאייזנר צל"ש משום ש"ביצע את המשימה", והעזו בחוצפתם גם לתקוף את הרמטכ"ל ולטעון, שאצלו כביכול הכשל הערכי. האם רוצה מדינת ישראל לשדר לעולם, שכך צה"ל מבצע את משימותיו? אשרינו שיש לנו בני בגין ובני גנץ.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 חבל עליך בן-מאיר,התחרפנת, שכחת עובדה בסיסית , לא רק בישראל אלא בעולם כולו, ויתור על זכויות בסיסיות, בגלל פחד מפרוטקשן רק מגביר את הפשע, האויב הערבי מטיל טרור (פרוטקשן)ואתה מפחד ונכנע לו ומוכן לוותר לפושעים הערביים על זכויותינו הבסיסיות בלב ארצנו (אתה הרי יודע שהפולשנים הערביים משתלטים על אדמות לא להם בעוד היהודים נזהרים מאד לא לחרוג מאדמות מדינהומשלמים כסף רב לרכישת האדמות בעוד הערבים כהרגלם רוצחים יהודים, נשים (למען "כבוד" המשפחה וערבים אחרים סתם ככה כי בא להם)  (לת) נימרוד כנעני
  • 04:43
  • 23.04.12

  •   מוסיף את תמיכתי להגנה על זכויות הקניין הפרטיות של הפלסטינים. יש להשיג פשרה עם בעל הקרקע, או לקיים את פסיקת בג"ץ. זו הזדמנות פז עבור הימין להפגין את דבקותו בשלטון החוק.  (לת) גוגו
    • 08:47
    • 23.04.12

02 בני נתניהו ראש ממשלת עוצו עצה ותופר.  (לת) בנימין ה-3
  • 04:53
  • 23.04.12

03 היה היה פעם בן-גוריון הצדיק מסדום
  • 05:23
  • 23.04.12

שני דברים יסודיים זכורים לי ממנו:
א. או"ם שמום.
ב. לא חשוב מה יאמרו הגויים, חשוב מה יעשו היהודים.
ואת זה אמר האיש שעמד בראש שמאל ציוני. האיש שהכריז על הקמת מדינת ישראל.
אתה בא עכשו ואומר בדיוק הפוך. כל הזמן צריך לפזול ולראות מה יאמרו הגויים. אלה שצלו יהודים על האש. תרתי משמע.
ואלה שלא צלו, לא עשו אלא בגלל שלא היתה להם "אש".
יפה. בגלל זה קמה המדינה, מפני מה יאמרו הגויים.
נו שוין.

  •   כן אבל הוא ביג'י היה בעד להחזיר את השטחים בהקדם  (לת) ביג'י
    • 06:30
    • 23.04.12

  •   איך אני אוהב תגובות קיצוניות וחד צדדיות שטות
    • 07:21
    • 23.04.12

    בן גוריון במלחמת העצמאות החליט לנטוש את אל-עריש אותה כבשו כוחות צה"ל במבצע "חורב" בניגוד לעצת אנשי הצבא, ובראשם יגאל אלון, לאור לחץ אמריקאי.
    את סיני הוא נטש שוב אחרי מבצע קדש לאור לחץ בריטי-אמריקני
    אולי לא חשוב מה אומרים באו"ם- ארגון שבו יש קולות גם לסוריה ואיראן, אך כן חשוב מה דעתו של העולם המערבי הנאור

  •   אולי כי הוא ידע להבדיל בין דיבורי רהב לבין מעשים, משהו שרוויזיוניסטים תמיד התקשו בו זקן אחד
    • 08:08
    • 23.04.12

    נו, אז בן גוריון אמר. כשהיה צריך נשק שלחו את גולדה לראות מה אומרים הגויים ומאיפה לשנורר, לא הסתפקו בדיבורים.

  •   בן גוריון היה נגד החזרת יהודה ושומרון לירדן או לכל מישהו אחר, נא לא לשקר בשמו  (לת) לאו
    • 09:46
    • 23.04.12

  •   "שכחת" שב.ג הוסיף תנאי - "תמורת שלום אמת", שזה הרבה יותר מהתנאי של נתניהו - הכרה בישראל כמדינה יהודית.  (לת) המביא דברים בשם אומרם
    • 10:33
    • 23.04.12

  •   אולי אמר "לא חשוב מה יאמרו הגויים, חשוב מה יעשו היהודים", אבל כשנשיא ארה"ב עיקם את האף אחרי מבצע סיני, בן גוריון מיהר להחזיר את השטח שנכבש. למה? כי הוא לא היה ימני נבער עם זקפה לאומית, אלא מנהיג אחראי ושקול. והיום יש לנו את פייגליניהו כראש ממשלה  (לת) אשת לוט
    • 12:01
    • 23.04.12

  •   ...ולמבצע סיני הוא לא יצא ללא מטריה אוירית של צרפת.  (לת) לוט
    • 13:58
    • 23.04.12

  •   סיני מעולם לא היתה שייכת לעם היהודי, לא היתה סיבה היסטורית להשתלטות עליה אלא רק כלכלית בטחונית לאו
    • 21:25
    • 23.04.12

    בדיעבד, אידיוט מי שהחזיר את סיני לתוקפן המצרי.

04 ומה תעשה כש"ערבי "48 יתקוממו ויתבעו עצמאות, בשם זכותם הלאומית, כביכול???  (לת) חוני המרבע
  • 06:47
  • 23.04.12

  •   ומה תעשה כשהמתנחלים יכריזו עצמאות בגדה המערבית בשם ארץ האבות כביכול? ג'מאל
    • 21:55
    • 23.04.12

    ומה תעשה כשהימין רוצח כל ראש ממשלה שמעז לחתום עלפשרה היסטורית עם הפלסטינים?

  •   ג'מאל, סחתיין! איזו יכולת הכללה ממקרה בודד, לטובת גינוי מוחלט של כל מי שאינו מחברינו הגמלים!! עוד מעט תשבור להם את הברכיים...  (לת) ג'מילה
    • 11:48
    • 24.04.12

05 טועה בהנחת יסוד: המאבק של הלאומנים הישראלים לא צודק, ולעולם לא ינצח  (לת) אלכסנדרה
  • 07:57
  • 23.04.12

06 קישקוש! לפלסטינים בשטחים מגיע לא פחות ממה שמגיע לנו: זכויות אדם ואזרח במדינתם! זכויות אדם זה לכולם!
  • 08:08
  • 23.04.12

כל עוד אתם ממשיכים להתייחס אליהם כאל נתינים שצריכים להודות לכם על זה שאתם מרשים להם לנשום, אינכם שונים בכלום מהמטורפים ביותר שבין חבריכם לימין הסהרורי!

07 לנו כל יהודה ושומרון, עד תאוות גבעות עולם.  (לת) מורשת בית הלחמי
  • 08:14
  • 23.04.12

08 איזה עם זה "העם פלסטיני"? האם גם זאת בגין מבין? גוש אמונים.
  • 08:33
  • 23.04.12

בן מאיר נתלה על אילנות גבהים...אך מגלה בורות ונטיה לקפוץ מאידאולגיה אחת לשניה ההפוכה...תוך שקרים .

09 ישראל הכריזה על עצמאותה על יסוד העיקרון של חלוקת הארץ. בכך היא הכירה בזכותה של מדינה פלסטינית להתקיים לצדה ובריבונותה על חלקי הארץ שלא נכללו בישראל. לכל מדינה בעולם שייך השטח המוקף בגבולותיה. לא שטחים הנמצאים מחוץ להם.  (לת) אורן
  • 08:46
  • 23.04.12

  •   אורן, ההכרה בחלוקת הארץ בוטלה עם התוקפנות הערבית שהחלה כבר ב 1947 עם החלטת החלוקה לאו
    • 21:29
    • 23.04.12

    לידיעתך, לישראל אין גבולות מוכרים במזרחה. זכותנו על יהודה ושומרון גדולה מזכותנו על תל אביב ומזכותם של הערבים על יהודה ושומרון.

10 דברי בן מאיר הם זיכרון נעים לציונות הדתית השפויה שהלכה לעולמה  (לת) ציונה
  • 08:57
  • 23.04.12

11 לרשויות המקומיות בישראל יש זכות חוקית להתנחל על קרקע פרטית של יהודים, גם בלי לבקש את הסכמתם. הרשויות גם ניצלו "זכות" זו אין סוף פעמים.  (לת) סערה בצלוחית מרק
  • 09:02
  • 23.04.12

12 אתה מתפרץ לדלת פתוחה...אמרו את זה קודם לפניך ע.אלדר/אורו/אבירמה ועוד ועוד. אתה מאמץ את הנרטיב של שוקן כדי לשמור על המשבצת שלך כדתי מחמד - ולעזאזל העובדות. זה שהיתה עסקא ועודנה בברור במחוזי בירושלים, לא מעניינת אותך כי זה מקלקל לך את התזה שחשבת עליה כבר יומיים. זה שאחד האחים המוכרים מתנכר לעסקא כי הוא יודע שיוצא להורג כמו המתווך ההוא מבית המכפלה שעומד להתלות, לא מעניין. ואתה מתייסר במוסר מזוייף אך אינך נוקף אצבע על החוק הדרקוני המוציא אדם להורג על מכירת בית - ל-יהודי לא נזכרת אצלך כלל. מוסר מזוייף מתגלה בקלות מסיבה פשוטה, הוא צף כמו צואה ע"פ המים. האמת לא סובלת טנופת...  (לת) אבי.ש
  • 09:17
  • 23.04.12

  •   הדאגה שלך לזכות של הפלסטינים למכור אדמה ליהודים ממש נוגעת אל הלב. מה בדבר זכות הפלסטינים לחיות במדינה עצמאית ולא תחת כיבוש? מדוע קרן קיימת אינה מקצה אדמות לפלסטינים ישראלים אלא רק ליהודים ישראלים? האם המתנחלים מוכנים למכור אדמות לפלסטינים, לא רק לקנות מהם?  (לת) אורן
    • 12:35
    • 23.04.12

13 אני חשבתי שעלית לארץ והשארת את היהודי הגלותי בארה"ב...אז טעיתי ! כל מה שמטריד אותך מה יגיד העולם הצבוע העומד מנגד רצח עם לאור יום ומצולם בסוריה. גם דור המדבר מתו במדבר כי לא היו ראויים מנטלית לחיות - כבני חורין.  (לת) מסעודה משדרות
  • 09:20
  • 23.04.12

14 סיפוח שטחי C הכוללים את בקעת הירדן, צפון ים המלח וכל ההתנחלויות יגשים את "רצונם העז למנוע את הפיכת מדינת ישראל למדינה דו-לאומית"וימנע הברחת טילים כמו בעזה. מה יותר טוב מזה?  (לת) קבל תיקון
  • 09:21
  • 23.04.12

15 גנץ חטא בפופוליזם ובאי גיבוי לקצין צה"ל שנקט באמצעים סבירים, לא פוטוגניים במיוחד, להשלמת משימתו. אגב כך, גנץ פגע, כקודמיו, בחובת הסולידריות של כלל המערכת הצבאית כלפי חייליה . חובה זאת כוללת הנפקת פקודות ברורות, חד משמעיות, וגיבוי מלא עד לביצוען המושלם.  (לת) אינפיניטי
  • 10:07
  • 23.04.12

  •   כשכל מה שנותר זה רק סולידריות, מסיימים עם רס"ן מלינקי, עם 47 הרוגים, קנסות בסך 10 פרוטות, וחנינה מכבוד נשיא המדינה...  (לת) כבר היינו שם. לא, תודה
    • 15:41
    • 23.04.12

  •   איזה אמצעים סבירים? מאיפה באת?
    • 17:53
    • 23.04.12

    כך אתה מתנהג לילדים שלך שהם לא שומעים בקולך?
    אתה בטח נוהג לקונן על האלימות שהופעלה בפינוי עמונה, והנה אתה פתאום מצדיק אותה.

    הסמח"ט היה אמור להיות סמל של מתינות ואיפוק ודוגמא לחייליו, והתגלה כראש המתלהמים האלימים שמאבדים את הראש.
    הכוח פעל ככוח שיטור אמור לנקוט באמצעים מידתיים ביחס להתנגדות, כדי לבצע את משימתו ולא ליצור אסקלציה בשטח. רק אם מפרי הסדר בוחרים לנקוט באלימות אפשר להגיב באלימות מבוקרת על מנת להשיג את המטרה, לא בגלל שהדם עולה לראש. הסמח"ט כשל בהבנת המצב והבנת תפקידו, וגרם לנזק לצה"ל ולמדינה.

16 קולות שפויים בציונות האמיתית הדתית קול שפוי
  • 10:10
  • 23.04.12

היו מנהיגים חכמים בציונות הדתית בעבר.הם ידעו להיות גשר וללכד את העם כולו . הם מנעו התפוררות בעמ והביאו כבוד בגולה. המרכזים בהם היו יוסף בורג ז״ל, בן מאיר וכל אלו שראו ברב קוק ובתורתו משנה פוליטית וערכית. הכישלון שלכם היה שלא דאגתם לממשיכי דרככם. חייבים להחזיר שפיות לציון. אהבתי את הניתוח במאמרך!

17 בן-מאיר כתב שישראל צריכה לכבד את "הזכויות הפרטיות והאזרחיות" של הפלסטינים תושבי השטחים הכבושים. ומה עם זכויותיהם הפוליטיות, ובראשן זכות ההגדרה העצמית? קשה להניח כי ההשמטה הזאת היא מיקרית. היא חושפת שגם "מתונים" כבן-מאיר אינם שונים מהקיצונים. אלון לקח
  • 10:40
  • 23.04.12

בן-מאיר כתב שישראל צריכה לכבד את "הזכויות הפרטיות והאזרחיות" של הפלסטינים תושבי השטחים הכבושים. ומה עם זכויותיהם הפוליטיות, ובראשן זכות ההגדרה העצמית? קשה להניח כי ההשמטה הזאת היא מיקרית. היא חושפת שגם "מתונים" כבן-מאיר אינם שונים מהקיצונים.

  •   הערבים הם שבטים וחמולות. לא עמים ולא משפחות נוסח אירופה. תסתכל מה קרה בעיראק ומה קורה בסוריה. גם מה קרה בעזה.  (לת) הגדרה עצמית לכל חמולה ולכל שבט?
    • 13:29
    • 23.04.12

  •   תבין את זה על דרך השלילה - אם ישראל לא מקנה לאנשים אזרחות או נותנת להם זכאות לקבלה - אין לה שום זכות לנהל להם את החיים. וזה לא עניינה האם היסטורית הם ראו בעצמם קבוצה אתנית נפרדת. קאפיש?  (לת) אלי
    • 15:32
    • 23.04.12

18 את כל הבניה היהודית הלא חוקית יש להרוס, מיד לאחר הרס כל הבניה הלא חוקית במגזר הערבי בנגב ובגליל. הולך?  (לת) מאמר נוגע ללב
  • 10:59
  • 23.04.12

19 מושג חדש: "לטובת ארץ ישראל". לא, ח"ו, לטובת מדינת ישראל, שמא מישהו יפרש שטובת המדינה (המחייבת הסדר מדיני) מחייבת ויתור גם על חלק מגושי ההתיישבות, למשל, אריאל.  (לת) הרשלה
  • 11:14
  • 23.04.12

20 חבל מאוד שההנהגה של המתנחלים אינה מבינה את הנזק שהיא גורמת רונן
  • 11:31
  • 23.04.12

המתנחלים מתחרים היום מי יפגע יותר בפלסטינים. זהו משחק חדש ,משחק בו הם מבצעים פעולות של הטרדה גרימת נזק ויצירת מצב של אי קיום.
את זה הם עושים כבר שנים.
מדינת ישראל מעלימה עין כבר שנים.
רק כך ניתן להסביר את הבנייה של "מאחזים" שהם התנחלויות לכל דבר ללא אישור המדינה על קרקעות ערביות פרטיות.
רק פינוי של כל ההתנחלויות מהגדה יביא את השלום לישראל.
כל מי שטוען שהפינוי כמוהו כבריחה. אינו מבין את הדינמיקה של האזור .

21 גם נסראללה מבין את זה. הוא דווקא בעד מדינת כל אזרחיה. ראו מה הוא אומר: שאול
  • 11:34
  • 23.04.12

בראיון שנתן לאחרונה חסאן נסראללה לג'וליאן אסאנג' בלינק http://www.youtube.com/watch?v=GDLXPpooA18
נשאל נסראללה מהו חזונו לגבי מדינת ישראל. נסראללה עונה כך: "ישראל תוכל לחיות בביטחון רק לאחר שתהפוך למדינה דמוקרטית שבה יהיו כל המיעוטים, יהודים, ערבים, מוסלמים ונוצרים שווי זכויות".(שם, בזמן 3:00 דקות) יש להניח, מן הסתם, שנסראללה יודע שתוך מספר שנים יהוו הערבים כאן רוב מוחץ, היהודים יהפכו שוב למיעוט כבכל מדינה דמוקרטית אחרת, ובכך נסתם הגולל על מדינת ישראל.
מפתיע שהליכוד, בהיותו מפלגה ציונית, אינו מבחין בכך שהתהליך ההיתיישבותי שהוא מנהל ביש"ע הולך ולוקח את ישראל בדיוק למקום של היתממשות חזונו האנטי ציוני של נסראללה.


22 המתנחלים הצליחו והמדינה מתה!  (לת) ומה נאמר בסוף?
  • 11:36
  • 23.04.12

23 "הסדר מיוחד במקום זה או אחר" אינו אפשרי בגלל התנגדות בג"צ, כתוצאה מתביעת "שלום עכשו". לפיכך לא תהיה ברירה אלא לחוקק חוק כללי. זו עוד דוגמא ליריה עצמית ברגל מצד השמאל הקיצוני.  (לת) שלמה
  • 11:38
  • 23.04.12

24 אייסנר והרמטכל אשמים שמיל
  • 11:48
  • 23.04.12

איסור היכה מתנחלים קשה יותר מאת האנרכיסטים. וקיבל על כך קידום ורומפלימנטים.

25 יהודה בן מאיר חבר למר"ץ בטיעוניו נגד מדינת ישראל. היה כנוע ונשאר נכנע אברמי
  • 12:06
  • 23.04.12

טיעונים כל כך שיטחיים מזמן לא קראנו.ממתי מדינת ישראל צריכה לרצות את העולם. העולם לא יתרצה עד שמדינת ישראל לא תמחק מכאן. את האופוריה של העולם והערכה הכי גדולה קבלנו אחרי מלחמת ששת הימים ואחרי אנטבה.זו הייתה יוזמה-עשייה. זה מה שנחוץ. עוצמה, נחישות,התמדה.
יש לנהוג לפי החוק. לא החוק הערבי אלא החוק הישראלי. אם יבוא ערבי ויוכיח בברור שהקרקע שלו, יש לפצות אותו בנדיבות על הבניה על הקרקע שלו או לתת לו קרקע חלופית. להרוס בתים?ממי יהודה בן מאיר למד זאת?זקנתו מביישת את בחרותו.תמיד הוא פחד והיום יותר מתמיד.

26 הכרת כל העולם המוסלמי, במדינת ישראל!=הדרך היחידה לשלום!  (לת) היהודי מבטיח!
  • 12:25
  • 23.04.12

27 חיילי צהל ומפקדיו לא צריכים להראות כלום לעולם.רק להגן על המדינה. אבירם
  • 12:43
  • 23.04.12

חיילי צהל ומפקדיו אינם חייבים לעולם שום חוב. ההיפך. העולם עמד מנגד ולא עשה כלום לטובת היהודים במלחמת העולם השנייה.חיילי צהל חייבים לתושבי המדינה להגן עליה מפני אויביה הערבים המצהירים שהם רוצים להשמידה.את זה בן מאיר שכח.אייזנר ווידא שהאנרכיסטים מדנמרק לא יחסמו את כביש הבקעה.בן מאיר שכח היכן הכביש הזה.העולם לא יחבק את ישראל אלא אם נעשה פעילות אקטיבית.נספח מחדש את כל הבניה בארץ ישראל.
ניתן אוטונומיה לערבים. לא לפגוע באף ערבי.אבל בנחישות להשתלט על כל השטח.

28 כול הדרכים מובילים למדינה דו לאומית אבנר
  • 13:33
  • 23.04.12

אם רוב ערבי ושלטון מיאות יהודי.שסופו מי ישוריינו.
סוף הישוב העברי תוך 40 שנה,במדינת ישראל .
או שלטון מלוכתי במדינה ישראל ולא משטר דמוקרטי.

29 'להבין לליבו ולהצטער עבורו' מעניין מה בן מאיר היה אומר אם זה היה חייל זר מכה ישראלים בכת רובה  (לת) מכבסת מילים
  • 13:35
  • 23.04.12

  •   מזדהה עם אבנר. קל לבן מאיר להזדהות עם האנארכיסט שהתחבר לטרור הערבי , האם נוא מסוגל גם להבין לליבו של יהודי שערבים פוגעים בו ?  (לת) דורית שחר
    • 13:52
    • 23.04.12

30 ההבדל ביני לבן מאיר הוא מדבר על א''י אני קורא להם שטחים מוחזקים(מעבר ל 67)  (לת) להבדיל מבן מאיר ואחרים מדינתי משתרעת על קווי 67
  • 13:39
  • 23.04.12

31 מכל הפעולות שביצעו ממשלות ישראל בכל הזמנים, הפעולה הכי אוילית ומזיקה מכל הבחינות היא 'מפעל' ההתנחלויות. מבחינה ביטחונית, מדינית, כלכלית, חברתית ועוד  (לת) קאטו
  • 14:41
  • 23.04.12

32 תודה שאתה מזכיר לנו שימין-פוליטי הוא לא בהכרח מילה נרדפת לעבריינות חסרת-בושה  (לת) תמימה
  • 15:53
  • 23.04.12

33 Read the bible and see what the Jews did to conquer the land the first time-- the Jewish God is not a liberal  (לת) George Smiley
  • 16:11
  • 23.04.12

34 איפה הדתיים הנורמליים של פעם, לאן הלכו?  (לת) חילוני ותיק
  • 16:48
  • 23.04.12

35 רכישת קרקעות בשטחים היא פרוטקשן מסוג מאפיה לכל דבר וקבלתו משמעו הפיכת ישראל למדינה הפועלת בשיטות מאפיה לכל דבר  (לת) turh
  • 16:58
  • 23.04.12

36 כל השטחים הכבושים ב67 הם קניין פרטי של האנשים שישבו שם לפני פרוץ הקרבות ואם לא פרטי אז קניין של מדינה שתקום שם בעתיד. התנחלויות אזרחיות על שטחי כבוש צבאיים של החוק הן הפרה מובהקת של החוק הבינלאומי ולא תעזור הלוליינות המילולית בגיוס הגורם האלילי לשוד קרקעות זה  (לת) הבחנה ברורה
  • 19:18
  • 23.04.12

37 אייזנר הוא פועל יוצא ופרי הבאושים של הנחישות הברוטלית לא לתת לאנשים שומרי חוק להתבטא בנושא השטחים הכבושים  (לת) הבחנה ברורה
  • 19:20
  • 23.04.12

38 יהודה בן - מאיר התעורר וגילה כי גנבו לכולנו את הבית הגולם שקם על יוצרו
  • 19:40
  • 23.04.12

אכן, מילים כדורבנות, רק מה, קצת מאוחר, לא?
במשך שנים עסקו מנהיגי הימין ביצירת עובדות בשטח, תוך "עיגול פינות", עצימת עיניים ותמיכה בקיצוניים למיניהם. הכל היה כשר כי "המטרה מקדשת את האמצעים".
רק מה, הגולם קם גם על יוצרו. מי שגדל על זלזול בשלטון החוק, מי שגדל על האמונה כי הוא טוב ונעלה על אחרים, מי שגדל על הידיעה כי רק הוא צודק וכל היתר "שמאלנים" לא יתעניין בשיקולים רציונליים הכוללים התחשבות בדעתם או,חלילה, בזכויותיהם של אחרים.
לא אתפלא אם בעתיד, בן - מאיר יוקע כ"שמאלן" רק בגלל שהטיף למתינות ולמחשבה תחילה.

39 השטחים נתונים למשמורת אצל אלוף פיקוד המרכז והמדינה אינה יכולה לפעל כאילו היו  (לת) בריבונותההתיישבות בשטח שאינו בריבונות המדינה נוגד את אמנת ז'נבה
  • 21:36
  • 23.04.12

40 יישר כח! התגובות המשתלחות של בריוני הימין (הקיצוני?) מלמדות עד אנא פשה הפאשיזם. היכן הוא המבוגר האחראי שישים קץ לשגעון הממאיר? למי שזוכר התקופה שלפני רצח רבין הייתה עדינה לעומת כמה מהאמירות של המגיבים. חיפאי
  • 22:34
  • 23.04.12

מלים הורגות!

41 Begin and Gants do not understand anything  (לת) That's way they are where they are...Both of them
  • 03:30
  • 24.04.12