המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

הבנו דיסקין, ומה עכשיו?

התגובה הראשונה לדברים של יובל דיסקין, ראש השב"כ לשעבר, כי אין לו אמון בבנימין נתניהו ואהוד ברק, היא ההתרגשות הזאת של ההתמכרות לשערורייה; וואו, איזה דברים קשים הוא אומר על ראש הממשלה ושר הביטחון, אוי ואבוי, אם ראש השב"כ אומר את זה המצב כנראה ממש גרוע. וואו.

כשיורד האדרנלין מתחיל דיון פנימי, או אולי דיון עם עוד מישהי/ו. זה לא בסדר מה שהוא עושה. הוא לא צריך לדבר ככה, זה לא לויאלי, זה פוגע במשילות, באמון בראש הממשלה כמוסד שלטוני, זה פוגע באפשרות להאמין בכלל להנהגה.

סיבוב שלישי: אבל מה היית מעדיפה, שאם זה מה שהוא חושב ויודע שלא יגיד? שלא נדע? האם לא עדיף לנו לדעת? האם לא חשוב שנדע? האם אין זה מחובתו של דיסקין להגיד לציבור שנשקפת לו סכנה ממנהיגיו?

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב המאמרים ישירות לפייסבוק שלכם

אבל אם הוא באמת חושב ככה, למה לא אמר את זה בזמן כהונתו? אגב, הוא כן אמר, אבל בקול רם פחות ולא באופן ציורי כל כך. כי בכל זאת, הרי הוא לא היה יכול, כראש שב"כ, לדבר סרה בדרג המדיני. אז למה לא קם והתפטר? ודאי אמר לעצמו שעדיף שהוא זה שיהיה שם, יחד עם מאיר דגן וגבי אשכנזי - שקראו להם הציר המתון; שדווקא מפני שזה מה שהוא חושב עליהם - אסור לו לקום ולעזוב.

ואם הוא אומר את זה ממניעים פוליטיים? הפרשנים כותבים שיש ריח בחירות באוויר, ולכן הוא אמר את זה - כדי לפגוע בהם בבחירות. דיסקין לא באמת אומר לנו מה הוא יודע שאנחנו לא. דיסקין לא אומר לנו מה המוטיווציות שלו: האם הוא מתכונן לרוץ לפוליטיקה? האם יש מישהו/י בזירה הפוליטית שהוא רוצה לעזור לה או לו? המחשבה שכאילו "אם זה פוליטי" זה מגונה, היא מחשבה מגונה בפני עצמה. עמדה לגבי תקיפה באיראן היא פוליטית, וטוב שכך; עמדה לגבי משא ומתן עם הפלסטינים היא פוליטית, וטוב שכך; עמדה לגבי המדינה והאוכלוסייה הערבית שלה היא פוליטית, והיא חייבת להיות כזאת; למה גיבור ישראל וראש השב"כ לשעבר צריך לפחד מהפוליטי?

וכך ממשיכה האזרחית להיטלטל במחשבותיה, עד למיצוי, שמגיע אחרי שכל שרי הממשלה מתייצבים להשמיץ את דיסקין, כדרכם באופן מוגזם ושערורייתי, וגם ברור כבר שיש לו בלבו עליהם, גם באופן אישי, וששוב נקלענו למלחמת גלדיאטורים קטנים בבוץ. ובכל זאת, מה עכשיו? מה אני עושה עם זה עכשיו?

כי באמת, השאלה היא מה יש לנו לעשות עם זה. מה בדיוק מצפה יובל דיסקין שנעשה עם האינפורמציה שנתן לנו. האם הוא מתכוון שנצביע לשאול מופז? לשלי יחימוביץ'? למרצ? אולי שנעזוב את הארץ לפני שיהיה מאוחר מדי? בעצם הוא אמר שהוא רוצה שנשלם מחיר, כמו ההם בתחריר; אז מה, הוא רוצה שנעשה הפיכה ונפיל את ביבי והצבא ישלוט במקומו? אז מה, הוא מתואם לא רק עם דגן ואשכנזי אלא גם עם בני גנץ?

זה לא שאני לא מאמינה לו. נראה לי שזה די ברור שגם נתניהו וגם ברק, שניהם ביחד וכל אחד לחוד, מרגישים משיח. הם אולי לא קוראים לעצמם בשם הזה, אבל התחושה שלהם דומה. ואגב, דווקא יש לזה קשר ישיר למקומות שהם גרים בהם; הבידוד, הניתוק מהציבור, מאנשים "רגילים", ההסתגרות במגדל השן, בבתים שלמעטים מאוד יש, בוודאי תורמים לתחושה שהם יחידי סגולה.

אבל מה לעשות עם זה? האמת העגומה היא שאין לנו מה לעשות עם זה. אנחנו תקועות ותקועים עם חוסר האונים, בין החרדה משואה שתמיט עלינו איראן שמפמפם לנו נתניהו, לבין החרדה מהשואה שימיט עלינו נתניהו שמפמפמים לנו דיסקין ודגן. ואחר כך תתלוננו שהציבור הישראלי קהת חושים ולא עושה שום דבר.

Read this article in English: We get it, Diskin, but now what?




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 יש לסלק את ביברק מהשלטון, ויפה שעה אחת קודם  (לת) נפתלי אור-נר
  • 02:45
  • 30.04.12

02 ובסוף כולם הלכו לים השפד"ן  (לת) א.א
  • 02:50
  • 30.04.12

03 למה תקועים ? יוסי מודעין
  • 03:40
  • 30.04.12

יהיו בחירות עוד כמה חודשים. העם יחליט מה או את מי הוא רוצה. כמה יפה.אולי דגן ודיסקין משקרים(יש להם הרבה סיבות לשקר).אולי הם אלה שרוצים לתקוף את אירן, נתניהו לא התקיף אף אחד ואינו עומד לתקוף. הוא עסוק בלשמור על כלכלת של ישראל(ראי מהנעשה בעולם קריאת עיתונים זרים תעזור לך)ותראי כמה טוב בארץ .

04 אל תאמיני לאף אחד מהשלושה.. yosi
  • 05:16
  • 30.04.12


כל אחד מהם מונע מסיבות לא עניניות.ברק רוצה לשרוד, נתניהו זחוח ,כי אמרו לו שאין איש ראוי שיחליף אותך,דסקין רק הוא ואלוהים יודעים מה המניעים.
עצם העובדה שהוא אפוף סודיות מנטרל את כולם לדון ענינית.אז בכל זאת?גם אם את חילונית אין לך ברירה אלא להתפלל לרחמי השמים...לנס...הרי כולנו חיים על זמן שאול ועל ניסים...

05 יש להניח שמדובר בתחבולה מתוחכמת לשכנע את איראן שברק וביבי מתכוונים לתקוף.  (לת) יוסי
  • 05:40
  • 30.04.12

06 מכל העז שדיסקין הרביץ בנו לא יצא שום מתוק מרגימל
  • 05:44
  • 30.04.12

כי הרי דיסקין הסתפק בנגוח אישי של נתניהו וברק ומידע לא סיפק לנו הוא רק קרץ שהוא יודע כי הוא לשעבר ואחנו מחוייבים כביכול להאמין דוקא לו וגם לאמין כולו כוונות טהורות ואין הוא פותח בקמפיין בחירות ואמירותיו הן הירייה הראשונה. ומוטב היה אם דיסקין היה אומר בעד מה הוא ולא כנגד מי הוא.

07 דגן ודיסקין נשכבים על הגדר שמואל
  • 05:59
  • 30.04.12

הצבא וראשי מערכת הביטחון מתנגדים לתקיפה באיראן בשלב זה לכן היא לא מבוצעת כעת ביבי וברק מעונינים בתקיפה גם משיקולי בחירות

  •   שמואל, שישבו במיטה ולא על הגדר. אתה לא יודע הכל. לדעתך ברק/ביבי מעונינים לתקוף את איראן משקולי בחירות ולא משנה כמה קורבנות יהיו, אז דע לך שזה לא משקולי בחירות , יש להם הרבה קרקעות במרכז טהרן ואם הם יתקפו אז המחיר יעלה והמשיחים של דיסקין יהיו יותר עשירים.  (לת) פטפוטי ביצים
    • 14:23
    • 30.04.12

  •   שם לב מה אמר דיסקין על מפגיני המחאה החברתית "הם בסה"כ חירבנו בחצרות של שדרות רוטישלד, הם לא היו מוכנים לשלם המחיר ששילמו מפגיני תחריר" כאילו הצדיק הזה כן היה מוכן לשלם. הרי הוא לא התפטר מתפקידו, כלומר זה לא היה כ"כ נורא לעבוד עם ברק/ביבי והוא מצא איתם שפה משותפת  (לת) צא ולמד
    • 14:27
    • 30.04.12

  •   נשכבים? גדר? שניהם בפנסיות שמנות של המדינה ובדרך לתפקידים בכירים  (לת) גדרה
    • 19:06
    • 30.04.12

08 גב' מיאלי המצב כאן יותר חמור ממצרים לפני כיכר תחריר. אם שם הצצליחו אז למה כאן את מתייאשת. רק צריך לקום ולהפסיק לכתוב ולדבר.  (לת) כן לתחריר
  • 06:09
  • 30.04.12

09 ביבי נהנה מתמיכה עצומה ואמון של הציבור בו דורון
  • 06:22
  • 30.04.12

וזה בצדק מדאיג לא מעט "בטחוניסטים״. כי המדיניות שלו לדעתם המקצועית מובילה לתהום. אני לא ישן בלילה...

10 הבנו מירב ! ומה עכשיו? נשר
  • 06:24
  • 30.04.12

האם הטור תורם במשהו להבנת הנושא? האם יש בו הבעת עמדה כזו או אחרת? נאדה. אפילו לא הומוריסטי.

11 דיסקין שאג מי לא ירא?דיסקין הכניס לראש של הר"מ וחברו קצט ביקורת עצמית,עכשיו יקחו פסק זמן מתוק לפני שיחזרו לסורם ,והם יחזרו..  (לת) רוני
  • 06:25
  • 30.04.12

12 כתבה מצוינת ומה לעשות? המשיחים כן מאופסים על המטרה להביא את העולם ירושלמי אופטימיסט
  • 06:27
  • 30.04.12

ללחוץ על אירן בדרך שהיא לא צבאית. אולי כדאי לנו כלנו להיתלכד סביב המאמץ הזה לשכוח לזמן מה את היריבויות עד יעבור זעם. אולי כך גם החרדות
יתפוגגו לאיטם . אולי קול אחד מלוכד מצידינו יחד עם העולם --יביא את אירן
להפסיק את יצירת הגרעין לשם השמדה.

13 כותבת מעולה- אבל לא הבנתי... אורון
  • 06:34
  • 30.04.12

דיסקין מסבך את המצב כשהוא האומר שביביברק יגשימו את החזון האוונגליסטי של מלחמת גוג ומגוג שאפשר היה למנוע? אולי עדיין אפשר- בחירות בקרוב ואפשר לבחור בלבני כאלטרנטיבה שפוייה! אה... כבר אי אפשר...

14 גם אני ! (קול קורא) האזרח ק'
  • 06:42
  • 30.04.12

ראש המוסד לשעבר מ' דגן תמך תמיכה מלאה בדברי ראש השב"כ דיסקין וקרא גם אני ! האם קול קורא זה יהפוך כאן במה הקוראת לרשימת התומכים גם רביעי וכך הלאה אלפי רבבות ? ישראל בת 64 ולאן פניה?

15 ביבי וברק לא יתקפו את איראן. הם משתמשים בה להסטת דעת הקהל מהעובדה שהם הפכו למריונטות של חצרו הנבערת של עובדיה, גפני ושותפיו ומועצת יש"ע. זו הסיבה שביבי מתחיל להציע חוק אחר במקום חוק טל, כדי להקים ועדות וליצור סחבת לאורך שנים בחקיקת הכאיל הזו. שטייניץ האיום אמר שהוא מעלה את מיסי הדלק בגלל הבעיה האיראנית ללמדך עד כמה שקופים איומי הסרק על איראן שמספר הסטודנטים בה גדול ממספר כל היהודים בישראל. יש כאן הרבה אנשים שהמדינה מטילה להם ביצי זהב, ושמלחמה אזורית ,בניצוח האיראנים והתורכים ימיתו להם את התרנגולת. לכן השרים, חברי הכנסת, רבנים למיניהם , עסקונה פוליטית וטייקונים המקושרים לשלטון, הנהנים מהביצים הללו, פועלים מאחורי הקלעים להשאיר את המצב של איומי תקיפה ללא תקיפה. כי הרי מלחמה משבשת לחלוטין גם את חייהם של נהנתנים מקצועיים.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 06:51
  • 30.04.12

16 עיתונאית דעתנית שואלת מה לעשות? לעשות מהפכה. זה מה שצריך כאן. אין דמוקרטיה. יש בלוף.  (לת) אורי
  • 07:05
  • 30.04.12

17 לא הבנתי מה את רוצה להגיד  (לת) קורא תמה
  • 07:10
  • 30.04.12

18 אם כך גם את חושבת שאת משיח מעצם היותך חלק ממערכת פ
  • 07:13
  • 30.04.12

הארץ האוחז באמת למעטים . מעטים מאוד.

19 אומר לך מה עכשיו מהפכן
  • 07:27
  • 30.04.12

להחזיר אותו לארה"ב בתפקידו כאיש מכירות

20 אין שום קשר לדברים שאמר דיסקין ולפוליטיקה. על פי חוק הצינון הוא מנוע לההשתתף בבחירות שלוש שנים מיום שסיים התפקיד.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:43
  • 30.04.12

21 אחד הדברים החשובים שאמר ארנון
  • 07:54
  • 30.04.12

ודווקא עליו לא ממש נותנים את הדעת, הוא שתקיפה באיראן לא תעצור את איראן מלהגיע לנשק גרעיני, ואולי אף תאיץ את התהליך. בשיח שמייצרים שני המשיחים אין מקום לפרט זה, והוא ממוקד במידת היכולת המבצעית לפגוע בכורים ובהשלכות המידיות של תקיפה הן מבחינת מעמדה של ישראל בקהילה הבינלאומית והיחס שתקבל מצד מדינות העולם והן מבחינת המחיר שייאלצו לשלם תושביה וחייליה לנוכח הניסיונות של איראן על שלל שלוחותיה באזור להגיב על התקיפה.

22 ושוב יש להזכיר את דברי דגן: כך זה התחיל "בגרמניה" אנונימוס מוטרד
  • 07:56
  • 30.04.12

וראו תגובתי למאמר המערכת

23 First Galant, then Dagan, now Diskin... Both generals and checkisti... like a Soviet thriller  (לת) Putsch after putsch......xxx
  • 08:47
  • 30.04.12

24 אני מתפלא עליך אישה חכמה ונבונה. במדינת ישראל אין עכשיו אין אחר כך יש רק קודם. השכל היהודי בוכה על העבר במקום לחשוב על העתיד  (לת) הבחנה ברורה
  • 09:03
  • 30.04.12

25 לסלק את הממשלה הזו. להצביע שמאל נטו!  (לת) המשיח נמצא בקלפי
  • 09:33
  • 30.04.12

26 בן ימין נתן יהוה שחר
  • 09:35
  • 30.04.12

משיח משיח משיח אוי אוי אוי אוי ואבוי!!!!

27 מה אומרת מיכאלי?..1 שבגלל שאין לנו כרגע מה לעשות עם זה עדיף שלא נדע מיכל
  • 09:43
  • 30.04.12

רק ביום בחירות צריך להגיד מה חושבים על המנהיגים? ועד אז להגיד אמן אחריהם?
טוב שאמר וטוב שנדע וישפיע על תודעתנו ובהמהרה על החלטותינו

28 נכון מאד - יובל דיסקין יכול לרוץ לפוליטיקה,, הצליח בקלות לזכות ברייטינג גדול, ולבלבל את כולם  (לת) משה כהן
  • 09:49
  • 30.04.12

29 מה יש לעשות? לשים בקלפי בעוד כמה חודשים פתק שאינו ביבי או ימין. אם כולנו נעשה זאת - תהיה לכך השפעה כבירה.  (לת) אזוב שבקיר
  • 10:08
  • 30.04.12

30 השמאל המיכאליסטי ממשיך להשמיץ את נתניהו וברק יחזקאל
  • 10:15
  • 30.04.12

ולהלל את דיסקין. זה שיסקין ומיכאלי משמיצים אישית את נתניהו וברק זה לא נחשב, אבל מיכאלי יש לה את העוז והחוצפה לטעון "שכל שרי הממשלה מתייצבים להשמיץ את דיסקין".
ערוותו של השמאל נחשפה!!!

31 קלעת לדברי חכמים !!כל הכבוד צח
  • 10:22
  • 30.04.12

לפעמים מחשבה פשוטה מאירה לנו את החיים בזוית אחרת ואולי זה גם קשור לדברי דיסקין דגן וכו מסכים בהחלט עם המסקנה - הדוברים הללו זורקים אמירות קביעות לתקשורת בלי מסקנות וצעדים להמשך מה אמור האזרח לעשות עם המידע ? מה אמורים הפוליטיקאים לעשות עם המידע? מה מתכוונים דיסקין ודומיו לעשות עם המידע ? שום רמז אופרטיבי! וזאת הבעיה עם כל המודאגים והמדאיגים !לא מציעים שום אופציה מעשית

32 נתניהו מביא את ישראל להישגים כמעט בכל תחום גיא
  • 10:29
  • 30.04.12

המצב הכלכלי בישראל מצויין. מערכת החינוך בתקציבה הגבוה אי פעם, אושר חוק חינוך חינם מגילאי 3. הרופאים קיבלו תוספות, עובדי הקבלן ועוד. המצב הביטחוני טוב מאי פעם - ישראל חזקה ומרתיעה. גלעד שליט הוחזר ועוד ועוד

33 האמת היא, שרק לבורא עולם (בהנחה שאנו מאמינים בו) יש פתרונות.  (לת) יהודי
  • 10:48
  • 30.04.12

34 אולי להאמין לכולם ואז. . . מני
  • 11:21
  • 30.04.12

איך שלא יהיה. . . תהיה שואה. . . ואולי בדיוק על זה
הישראלים בונים. . . הרס המדינה. . . ירידה (לחו"ל)
לצורך עליה. . .

35 הפתעה! אני הציבור הישראלי ובלשון זכר. ואני יודע בדיוק מה לעשות עם הקשקשת של דיסקין. לפח הזבל. וכי צריך את דיסקין כדי לדעת מי זה נתניהו או ברק? הקטנוניות שלו לרדת לגובה אקירוב או קיסריה מעידה כי בסה"כ היה לנו במוסד וגם בשב"כ אנשים שמנים שאוהבים בצהריים סטייק אנטריקוט נוטף שומן וצלחת חומוס בכפר סבא עם שתי פיתות. יש מספיק כתבי עת חשובים בארץ וצריך להשקיע מאמץ ולכתוב מאמר בן 3000 מילים או בימה אקדמית ולא קשקוש במסעדה מזרחית  (לת) הציבור הישראלי
  • 11:44
  • 30.04.12

36 מה יהיה עכשיו? חיים
  • 11:52
  • 30.04.12

כנראה, דיסקין לא גרם לזעזוע במדינה, אז הוא אמר את מה שרבים וטובים מאזרחיה חושבים כמו דיסקין.
אם הבנתי אותך נכונה, מירב. מי הוא הבא בתור?
אישית, חרד אני למוצא פיו של אלוף לשעבר וסגן שר הביטחון מתן וילנאי. ברגע והוא יתחיל לדבר, צפויה אנ דרלמוסיה.

37 מערבי מותק נסי להיות פרגמטית עמנואל
  • 12:15
  • 30.04.12

כמו סבך הזכור לטוב ישראל קסטנר

38 מותר סידרת מקום במטוס המיוחסים?  (לת) אקשטין
  • 12:21
  • 30.04.12

39 מה לעשות? פרחח
  • 12:23
  • 30.04.12

להקשיב ולהאמין לאחמנדינג'ד ולא לטמון את הראש באדמה כמו שעשו מנהיגי הישו שהשליכו את יהבם על אלביון והעולם הצבוע.

40 היו לנו מספר משיחיסטיים דוד
  • 12:31
  • 30.04.12

היו לנו מספר משיחיסטיים שהביאו את אוסלו באמצעות המשיח שאמור לטפל בטרור בלי בג"ץ ובלי בצלם ... גם לאחר שמעשי אותו משיח התפוצצו לנו בפנים תרתי משמע, המשיחיסטיים המשיכו וממשיכים לפמפם את המנטרה שלהם. הדבר שמפחיד אותי מכל הוא זה שמשיסיסטיים מכל הצדדים מתעלמים באופן קבוע מהמציאות

41 להטיל ספק בשני הבטחוניסטים שקמים לצעוק המלך עירום.הם מערערים באופן אינסנקטיבי בא לקורא המצוי
  • 13:02
  • 30.04.12

כל תחושת בטחון מעצם היות השניים האלה מעמודי התווךשל ראית עולם מאד מסוימת אבל זה בדיוק מה שמטלטל את הקורא לחשוב שלא יתכן שהשניים האלה אין לדבריהם אחיזה במציאות.
לפיכך מירב, קודם באה הטלטלה, אחריה צריכה לבוא הדרישה החקירה אחריה ההתפחכות ואחריה ההתנערות מהישיבה בחיבוק ידיים. אבל הציבור כאן כ"כ עייף מהדרמות שזרקים בפניו יום יום, מהאינטרסים שלא לוקחים אותו בחשבון אלא כל הזמן רק את הכוח ,הכסא השולט ומנעמיו שהוא נותר משותק. ואין מי שיוביל את העם העייף הזה ויוציא אותו מהסחרור בו הוא נמצא. הנה נזרקה אמת כלשהי לחלל האויר ומתחיל מרוץ הכסאות. בלי לעצור רגע אחד לשאול באמת ומה עכשו ,להתארגן וליזום שינוי. ואולי הקיטוב כ"כ גדול והאינטרסים כ"כ מנוגדים שלא מאפשרים שינוי. אז עכשו יהיה מחול כסאות חדש שהלוואי שיוציא לפחות מישהם מלהיות סחטנים כלשון מאזניים, ויכניס מישהם שפויים יותר.וזה יהיה כבר שינוי.

42 מה לעשות עם זה? ברור, לא? לסלק את הנהגים השיכורים מההגה!  (לת) שוטר
  • 13:14
  • 30.04.12

43 מיכאלי מצפה מדיסקין שיהיה ''אלוהים '' בעל תשובות הוא מוסר את דעתו השאר נתון למטומטים או להדיוטות ים  (לת) עם טיפש יקבל את מה שמגיע לו
  • 13:17
  • 30.04.12

44 כל מי שמבקר את ביבי ישר הופך להיות אחד שלא קיבל תפקידים.....  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 13:17
  • 30.04.12

45 מדינת ישראל היום מזכירה את ד''ר סטרנג'לאב הזוייה מנותקת רגשית מלאה בהיי טק ופצצות אטום טק  (לת) דיסקין קורא באפלה
  • 13:23
  • 30.04.12

46 לא תקועים ולא נעליים ! לוקחים אחריות ומשנים את המציאות , מפסיקים לחכות לניסים ! אקטיבסטית
  • 14:20
  • 30.04.12

לא תקועים ולא נעליים ! יותר ויותר אזרחים מפסיקים לילל ! לוקחים אחריות ומשנים את המציאות , מפסיקים לחכות לניסים !

  •   תקועים? איבגי
    • 15:11
    • 30.04.12

    איזה חוסר אונים.. ממש מסכנה , בקרוב עם ישראל יראה ממה הוא בנוי, גם לעיתונאים.

  •   לא תקועים ולא.. איבגי
    • 15:16
    • 30.04.12

    איזה חוסר אונים.. ממש מסכנה , בקרוב עם ישראל יראה ממה הוא בנוי, גם לעיתונאים.

  •   לא תקועים ולא.. איבגי
    • 15:17
    • 30.04.12

    איזה חוסר אונים.. ממש מסכנה , בקרוב עם ישראל יראה ממה הוא בנוי, גם לעיתונאים.

  •   צריך לעזור לכל אותם אירגונים חוץ פרלמנטריים yosi
    • 15:50
    • 30.04.12

    אלה שבשכל ישר, בלי הרבה התחכמויות ואינטרסים סמויים
    מתארגנים יוצאים בהמונים לרחובות ומוחים עינינית.
    דסקין אמר הרבה ולא אמר שום דבר.באיצטלה של שב"כ כאילו לא יכול לפרט. אחת מהשתיים אם אתה מנוע מלדבר , אינך יכול אלא לשתוק, לזרוק סיסמה נבובה, "שאני לא סומך על יושב אקירוב וקסריה," יש בזה עקיצה לא ענינית, רגע מה הם כאילו עשירים..?בזה לא אמרת כלום. מצד שני עבד איתם כתף מול כתף . ראבק למה לא עשית מעשה דרמתי ויצאת ברעש גדול
    אם אתה לא סומך עליהם..?

  •   כתבתה של מרב מיכאלי yosi
    • 15:54
    • 30.04.12

    אלה שבשכל ישר, בלי הרבה התחכמויות ואינטרסים סמויים
    מתארגנים יוצאים בהמונים לרחובות ומוחים עינינית.
    דסקין אמר הרבה ולא אמר שום דבר.באיצטלה של שב"כ כאילו לא יכול לפרט. אחת מהשתיים אם אתה מנוע מלדבר , אינך יכול אלא לשתוק, לזרוק סיסמה נבובה, "שאני לא סומך על יושב אקירוב וקסריה," יש בזה עקיצה לא ענינית, רגע מה הם כאילו עשירים..?בזה לא אמרת כלום. מצד שני עבד איתם כתף מול כתף . ראבק למה לא עשית מעשה דרמתי ויצאת ברעש גדול
    אם אתה לא סומך עליהם..?

47 באמת מה לעשות??? נעמי
  • 14:30
  • 30.04.12

מירבי היקרה, באמת ובאהבה נשמע שאת לא יודעת מה לעשות, אבל היית מעדיפה לא לדעת כלום? אני בטוחה שאם תשבי על זה עוד קצת, בחורה דעתנית שכמותך, כן יעלו בך אי אלו רעיונות פעולה. בין שתפעלי ובין שלא זה כבר עניין אחר, אבל חובך,ולא רק זכותך,בעיקר כעיתונאית, היא לדעת. למעשה דברים שאנחנו כבר יודעות ממזמן ולכן ייתכן שאנחנו, השותקות, כבר חלק מהמזימה עצמה. יישר כח יקרה

48 כרגיל, קול ההיגיון הצרוף בשלבים קלים להבנה.  (לת) דנה
  • 14:46
  • 30.04.12

49 כל אחד מקבל פה טור יואב
  • 15:43
  • 30.04.12

מדינה תת רמה

50 a need to know basis? לא במשטר דמוקרטי. יעל זילברמן
  • 15:45
  • 30.04.12

הנה לכם שאלה מוזרה: "השאלה היא מה יש לנו לעשות עם זה". לפי השאלה הזו, "אם אין לנו מה לעשות עם זה, למה שנדע?" או, במילים אחרות, תדעו - on a need to know basis. מי שצריך ידע - השאר, אזרחים יקרים, יהיו באפילה. וזה, מרב, אחד המאפיינים של משטר שאינו, בלשון המעטה, דמוקרטי. ואילו במשטר דמוקרטי - עלינו לדעת הכל. על הכל ועל כל אחד ולא רק הכל, גם למה. אחרת, איך נוכל בבוא הבחירות עלינו לטובה, לקבל החלטה מושכלת?

51 לאחד את כל מי שחושב שאסור לשניים האלה להמשיך. ברק גרוע מביבי.  (לת) דן
  • 16:11
  • 30.04.12

52 להמשיך לצעוק, להמשיך לצעוק, לא להרפות זה מה שנותר לעשות, להפיל אותם בבחירות.  (לת) צועק
  • 16:13
  • 30.04.12

53 לא הבנו עד הסוף דיסקין תמשיך להגיד דבריך. תרחיב, תעמיק.  (לת) מגיב
  • 16:14
  • 30.04.12

54 ומה עכשיו מיכאלי? מה תעשי חוץ מלהופיע בתשקורת ולכתוב? תמשיכי לצעוק אתנו ועם דיסקין זה ברור?  (לת) שואל
  • 16:27
  • 30.04.12

55 מה את קופצת? ומה את תעשי? תמשיכי לברבר כמו כולנו.  (לת) מגיב
  • 16:28
  • 30.04.12

56 נראה אותך מפגינה מול חלונו של ברק, נראה.  (לת) דן
  • 16:28
  • 30.04.12

57 יש לך הצעה מירב? רוצים לשמוע. הרי את חכמה.  (לת) מגיב
  • 16:29
  • 30.04.12

58 אין מה לעשות! העם אוהב את ביבי! שולה
  • 17:08
  • 30.04.12

ובינתים הוא ראש ממשלה טוב. אין מלחמה והכלכלה עובדת, בשעה שבאירופה ארבעים אחוז מובטלים. לכו לספרד, יון, איטליה, אירלנד והוכחו איזה יאוש יש שם.

59 יש מה לעשות - קוראים לזה להצביע בבחירות ! זה הדרך הכי חשובה שלנו להשפיע!!  (לת) גיא
  • 17:11
  • 30.04.12

60 כנראה שדיסקין היה רוצה שלא נצביע לביבי  (לת) מירלה
  • 17:18
  • 30.04.12

61 להחליף את העם מ.ד
  • 17:48
  • 30.04.12

הרי כולם מטומטמים רק דיסקין לא

62 אולי כדאי להפוך גם את דיסקין ל Persona non grata....  (לת) אסנת
  • 18:15
  • 30.04.12

63 מה השאלה כאן בכלל? עכשיו פוצ', בעזרת אחינו הפלשתינאים!!  (לת) משה
  • 18:17
  • 30.04.12

64 מספיק להתפלסף. צריך היה לתקוף לפני עשור. לתקוף היום בערב. גם אווירית גם ימית גם קרקעית. לא מחר - היום!  (לת) ירון
  • 18:20
  • 30.04.12

65 בזכותם יש לך מה לכתוב!!!  (לת) יוסי
  • 19:16
  • 30.04.12

66 הבנו גברתי ומה את תעשי? תמשיכי לכתוב ואנחנו נמשיך להגיב. ביברק חזקים לא פשוטלהוריד אותם.  (לת) מגיב
  • 19:56
  • 30.04.12

67 דיסקין אזרח כמוני וכמוך, מה עוד הוא יכול לעשות? רק לצעוק בקול גדול. קבלי אותו.  (לת) מגיב
  • 19:58
  • 30.04.12

68 מה את עושה על כתיבה את מקבלת כסף הוא גם את זה לא קיבל.  (לת) שולה
  • 19:58
  • 30.04.12

69 איזה סגנון גועלי, באמת הבנת? כזאת חכמה את? עכשיו למלחמה שמאפשרת דמוקרטיה להמשיך.  (לת) שולה
  • 19:59
  • 30.04.12

70 איזו מתנשאת, אני ואפסי, היא הבינה גאון הדור. עכשיו להמשיך להפציץ אותם באמת על שלטונם הכושל. הבנת?  (לת) שולה
  • 20:01
  • 30.04.12

71 לחנך מחדש את העם. לכלוא את הימינים במחנות לחינוך מחדש. למנוע זכות הצבעה מהימניים. להשתלט על אמצעי התקשורת ולהפכם לשמאלניים. לבטל את הדמוקרטיה. העיקר שיהיה שלום.  (לת) חיים כהן
  • 21:12
  • 30.04.12

72 כיצד מרקדים לפני הכלה? שמור במערכת
  • 21:15
  • 30.04.12

לכתבת הפקחית שלומות, אני בדרך כלל לא סותם את הפה ומדבר שטויות אך יכול להאשים את כמות האלכוהל בדמי. אני לדוגמא לא הרווחתי דבר מכניסת האמריקאים לעירק. נכון, כשנאמר לנו שיש שם נשק השמדה המונית וכדומה, זה נראה נכון לעצור זאת. הזמן הצביע אחרת ולא נמצא הנשק המפחיד ההוא, שבו השתמשו להפחיד את ההמונים ע"מ לקבל "אישור" להתחיל בעוד מלחמה מיותרת. בפועל, אם סאדם חוסיין "המשוגע" היה בחיים, אין מצב שהיה מניח לתחילת התחמשות אטומית באירן. מה למדנו מזה? שום דבר. ועכשיו, האם אנו יודעים את כל הפרטים? כיצד נראה הקרקס הפוליטי של ישראל בעיניי העולם? הייתכן כי הסתיים עידן התמיכה העיוורת מבית ומבחוץ? זה לא קשור לדיסקין ישירות. האם ייתכן שיש לו מקורות שלא גלויים לעדר ומאפשרים לו לנסות להשפיע נגד שטיפת המוח שמקיימת הממשלה?
האם יש יכולת צפונה שתעצור אובדן חיים, בעיקר בישראל, ותגרום לאחמינגד להעלם מהמפה הפוליטית באירן עם צניחת חשיבות הגרעין? האם עדיף טיפול חירורגי קטן על מאות טונות של חומר נפץ? אולי יעיל יותר?

73 ביבי וברק באמת הזויים...... למה אין לנו מישהוא שפוי בממשלה כמו מרצ? מה להחזיר שטחים לרוצחים המוניים שמבטיחים שישמידו אותנו זה לא הזוי? דוד
  • 21:41
  • 30.04.12

אתם רוצים הזוי סתכלו על ההנהגה באירן זה הזוי!!!!

74 הציבור מטומטם לכן הציבור ישלם פשוט כך.זה היה הצ'וקר (הקלף) של ביבי בבחירות.  (לת) אבנר
  • 21:54
  • 30.04.12

75 יפה מצידך שהבנת , תמשיכי להבין.  (לת) דן
  • 22:21
  • 30.04.12

76 הבנו מיכאלי, ומה עכשיו?  (לת) דימה
  • 23:10
  • 30.04.12

77 לשתות מים ולהירגע  (לת) אריה
  • 23:45
  • 30.04.12

78 דוקא מאוד ברור שהביבי והברק הם נוכלים מסוכנים וצריך להחליפם-למה הבילבול של נתינים מפוחדים-זה חובה אזרחית דמוקראטית  (לת) עכשיו שלום
  • 00:39
  • 01.05.12

79 איזה כיף כל הימנים קוראים ״הארץ״! עינת
  • 09:52
  • 01.05.12

ואני חשבתי שזה עיתון שמאל.. כל הטוקבקים פה כ״כ לוחמניים ונגד כותבת הטור! מה אתם עושים פה בכלל, זה לא מעצבן אתכם? תקראו ״ישראל היום״, זה גם בחינם, וגם תוכלו לאונן בכיף על תהילת ביבי ומרעיו השועלים ולהתקרנף באהבת המולדת שלכם.

80 כתבות דיסקין גת יצחק
  • 23:17
  • 05.01.13

אני שוקל להגיש תביעה נגדך בגין רשלנות מאחר ןלפי דברך ידעתה שביבי וברק הינם אנשים מסוכנים שסכנו את המדינה ועלידי כך סיכנו אותי ושתקתה לא התרעתה והמשכת ה בתפקיד הולכתה אותי ואת המדינה שולל