מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

אני נשאית הווירוס

אני נשאית של הווירוס האיסלמי שמתפשט ומאיים להתפוצץ בכל רגע. אני מודה שמעולם לא שמעתי על הווירוס הזה, אבל אחרי שהקשבתי ל"מילה האחרונה" של הוגה הדעות אברי גלעד, באמת התחלתי להרגיש רע. חום התפשט בכל גופי, דופק הלב שלי השתנה וידיי רעדו. איך אני, שחשבתי את עצמי לבריאה ושוות ערך, מתמודדת עם הבשורה המרה שנפלה עלי ביום יחסית בהיר?

הרפואה המתקדמת במדינת ישראל לא הצליחה עד כה לאבחן את הווירוס הקטלני הזה. אבל "תורת המלך" והרב אברי גלעד, שהתחנך בתחנת רדיו צה"לית, נתנו לי את התשובה למותה של אחותי לפני 12 שנים ולמותו של אבי 5 שנים אחריה – הם היו מוסלמים. כלומר נגועים בווירוס.

באותו הארגון, צבא הגנה לישראל, התחנכה גם חברת הכנסת, מירי רגב. גם היא קיבלה כוחות על והכריזה על אבחון מוקדם יחסית של סרטן השוכן בליבה של מדינת ישראל. סרטן סודני, היא קראה לו, והציעה לטהר ולכרות את הגידול הממאיר, שמאיים לחסל את מדינת "העם הלבן", כפי שהגדירו שר הפנים, אלי ישי.

לפני שבועיים ארזתי את עצמי מבית מגוריי בדרום תל אביב, והלכתי להפגין מול הווילה של מירי רגב בראש העין. רציתי למחות על הגזענות שהפגינה, וכתבתי על הגופייה שלי בשתי השפות הרשמיות, עברית וערבית: "מוות לגזענות". הכיתוב בערבית הסגיר מיד את זהותי, וחייליה של רגב הקיפו אותי מכל צד. קהל תומכיה, רובם ככולם יהודים ממוצא ערבי, קילל אותי בערבית, והציע לי לחזור לעזה. למה לעזה? אני בכלל נולדתי בפרדיס, אבל אותם זה בטח לא מעניין.

כשרגב סיכמה את האירוע בראיון בערוץ 10 היא אמרה: "הגיעו לביתי פעילי זכויות אדם וערבייה". בהיתי ארוכות בפריים והתמקדתי באצבעה המאיימת ובלק בצבע הארגמן, המשוח על ציפורנה של דוברת צה"ל לשעבר. הבנתי שרגב ניפתה אותי ממעמד פעילי זכויות האדם. שוב נותרתי הערבייה המחבלת שהגיעה לביתה בכדי להפריע לה באפיית עוגת הגבינה שתכננה לערב חג השבועות.

בזמן הקצוב שעוד נותר לי לחיות עם הווירוס האלים שבגופי, אני מתכוונת להמשיך לדבר בשפתכם, למלא את חובתי האזרחית, להתיידד עם בנותיכם ולאהוב את הבנים שלכם. רק בדרך הזו נוכל לצאת מהחושך אל האור.  
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 תעשי לי טובה !  (לת) אריק
  • 13:03
  • 14.06.12

02 תפסיקי להתמם ותסתכלי סביב. כל העולם הערבי בוער והאסלם הקיצוני (הוירוס) כבר התפשט לכל עבר. מצרים, תימן, מרוקו, סוריה, אירן, לבנון, ואפילו אחייך ברשות הפלשתינאית. במקום לבוא בטענות למי שמעיר על הבעיה את צריכה לבוא בטענות לאיממים שלכם ולמנהיגיכם שממשיכים לשטוף את מוח הציבור ע"י שקרים ועיוותים של האיסלם. לצערי צדק אברי כשקרא לזה וירוס ולו רק בגלל אופן ההתפשטות שלו. נדב
  • 13:09
  • 14.06.12

צבועה מתחסדת.

  •   כל העולם המערבי בוער מהמשבר הכלכלי שנוצר אך ורק בגלל יהודים, שאפילו שהם מיעוט מצליחים להסתנן לעמדות מפתח בממשלות, בתעשיות ובכלכלה, והפילו את הליימן(לחמן)-בראת'רס, כמו איידס שתוקף את המערכת החיסונית, הם מונעים מאיתנו, הלבנים, להגן על עצמנו מפני משברים. מבין, נדב? ככה בדיוק אתה נשמע. גזען שטוף מוח שדווקא לא אימאם שיקר לו אלא מערכת החינוך, הצבא, והממשלה הישראלית. תפסיק להיתמם, ותסתכל על עצמך.  (לת) מי צבוע?
    • 12:35
    • 05.07.12

03 את נסיכה, אבתיסאם! ניקו
  • 13:10
  • 14.06.12

מירי רגב לעומת זאת... אפילו קרפדה לא הייתי נותן לה.

04 אני נשאית ווירוס עדו שפירא
  • 13:12
  • 14.06.12

ישר כח.
בטוח שאת יודעת שישנם גם אחרים במדינה הזו וביחד נאבק נגד תופעות שאין להן מקום בחברה דמוקרטית .

05 כל הכבוד, אבל... John_Spamos
  • 13:13
  • 14.06.12

אני חושש שזו מלחמה בטחנות רוח. הציבור הישראלי ברובו המכריע עבר את נקודת האל-חזור הגזענית/לאומנית, וגם למהלכי הפלסטינים במרוצת השנים יש חלק בכך, ונורמליזציה ביחסים בין העמים תהיה, אולי, אחרי "יום הדין" הישראלי, כשניוותר עם מקלות ואבנים.

06 אבתיסאם, אני שמח לקרוא אותך בעיתון. אהבתי גם את הסרט '77 מדרגות' וזה בכלל מדהים אותי שלא התייאשת מלנסות לתקן את החברה השרוטה שלנו. קורקי
  • 13:14
  • 14.06.12

אני איפשהו על סף הייאוש ומתחיל לחשוב שלא שווה להשקיע בזה כי הנשק של הרגבים והגלעדים למיניהם הרבה יותר חזק ומשפיע על הציבור.

07 it is shameful. but i don't think gilad was talking about you. the virus he spoke of threatens you as much as the rest of us. i am sure you know this deep down. you and other Arabs who are tolerant and want coexistance  (לת) ehud
  • 13:15
  • 14.06.12

08 טוב מאוד שהכותבת לא נותנת לוירוס להשפיע עלייך, הוירוס הוא אמיתי ומסוכן אבל אפשר להתנגד לו ולרסן אותו עם מעט שליטה עצמית וחינוך נכון.  (לת) דן
  • 13:19
  • 14.06.12

09 הגזענות היא הווירוס. והווירוס כידוע ימצא קרקע פוריה היכן שנמצאת חולשה, רוע ופחד.  (לת) אבתיסאם - ליבי יוצא אליך!
  • 13:19
  • 14.06.12

  •   באמת? ואני חשבתי שהוירוס נמצא איפה שתולים הומואים, מטילים מום באיבר המין של הנערות, רוצחים את האישה על כבוד המשפחה, טובחים באזרחים, מתפוצצים בתוך פיצריה ומקדשים רוצחים. במילים אחרות: בסביבה מוסלמית  (לת) מוסטפה אבו משאוושה
    • 15:58
    • 14.06.12

  •   גם איפה שמטילים מום באיבר המין של תינוקות  (לת) אחד שחתכו לו
    • 18:45
    • 14.06.12

  •   בד"כ אצל ערבים שאינם מכירים בזכות העם היהודי למדינה  (לת) רמי
    • 22:48
    • 14.06.12

  •   יחי ההבדל הקטן באמת. אם אתה לא "מבין" מה ההבדל הביולוגי בין אי-סלאם
    • 22:57
    • 14.06.12

    הסרת העורלה מהזכר לבין כריתת הדגדגן ועוד בלי הרדמה אתה ערל לב וערל שכל. אין לך אינטרנט?! יו-טיוב?! אתה מודע לזה שרבבות צעירים אמריקאים נוצרים בוחרים להסיר את העורלה מסיבה הגיינית ואסתטית?

  •   מליוני מליונים נימולו בכל הדורות, אף אחד לא מת מזה, ואם היו כמה בודדים בשל רשלנות, בכל מקרה הם לא הרגו איתם עוד עשרות  (לת) שש
    • 23:06
    • 14.06.12

  •   אחד שחתכו לו, אתה ברצינות משווה ברית מילה דבר שמזמן מקובל על הרפואה מסיבות בהחלט לא דתיות לכריתת הדגדגן לשם מניעת הנאה ממין?  (לת) קצת שכל
    • 16:47
    • 16.06.12

10 אני מעדיף את הגב' מרעאנה ודומיה על מידי רגב ודומיה. אני רוצה לבנות כאן לאום וחברה שבה נשים אמיצות וחכמות כמו איבתיסאם תהיינה בפרונט ופריחות זולות וצווחניות כמו מידי רגב הסתומה תמצאנה את מקומן בשוליים הסהרוריים רמי
  • 13:20
  • 14.06.12

(והיא גם יפה ומירי מכוערת גם באופן חיצוני)

11 תגובה מעוררת השראה לים הרעל והארס שאנחנו טובעים בו. יהודי
  • 13:21
  • 14.06.12

אין לי מה להגיד חוץ מ- אבתיסאם תעשי לי ילדים!!

12 פשוט גדול  (לת) סוס ים
  • 13:23
  • 14.06.12

13 זו היתממות! אם את מוסלמית לכי לגור במדינה מוסלמית! אזרח
  • 13:26
  • 14.06.12

זו היתממות ודמגוגיה, הפיגועים פה נעשים על ידי ערבים בעל דת איסלם ובשם האיסלם הפשעים מבוצעים. אי אפשר להתממם ולהגיד שיש גם מוסלמים "רגועים" ושאפשר לחיות איתם, כי אומנם זה נכון אך המטרה של דת האיסלם היא להשליט את הדת על כל "הכופרים". נכון הכללות הן בעיה, אך לא ניתן לנהל ויכוח או לציין עובדה אם כל משפט שני יהיה : מאות מוסלמים רוצים להשמיד אותנו וזרקו בקבוקי תבערה, אבל כמובן שאני לא מכליל יש גם ערבים שרוצים לחיות בשלום.....

  •   והפיגועים נעשים גם ע"י יהודים  (לת) אבג
    • 14:18
    • 14.06.12

  •   באת מהגולה לנשל אותה מביתה ועכשיו היא חייבת לך הסברים?  (לת) אריק
    • 14:32
    • 14.06.12

  •   זו מדינתה כשם שזו מדינתך גם אזרח
    • 14:41
    • 14.06.12

    דברי ההסתה והגזענות נאמרים כאן ע"י יהודים "כשרים" ו"פטריוטים".
    שריפת הדירות נעשית כאן ע"י יהודים אחרים המוסתים על ידם

    אני מציע לך לפתוח את הקוראן ולקרוא, אם תצליח להבין תראה שדבריך על "מטרת האסלאם" פשוט אינם נכונים, אם לא להגיד עליהם דבר חמור מזה.

  •   וכמובן שכל היהודים בארה"ב, ובמיוחד בגרמניה, צריכים לעבור למדינה יהודית.  (לת) אלי
    • 15:14
    • 14.06.12

  •   זו מדינה שלה לא פחות משלך רון
    • 16:07
    • 14.06.12

    וכאשר אתה כותב,כדאי של תסתור את עצמך,תצמד לנושא ,ואגב,לידיעתך,היהדות אינה נחשבת לכפירה,הנצרות כן,

  •   מותק, עם 2 מיליון פלסטינים אנחנו בהחלט מדינה קצת מוסלמית, לא?  (לת) מדינה דו לאומית
    • 16:58
    • 14.06.12

  •   זו לא מדינה שלה כמו שלי כל עוד היא אינה ממלאת את חובותיה  (לת) האזרחיות, והראשונה היא ההגנה עליה.
    • 18:26
    • 14.06.12

  •   טעות, זו המדינה שלה ולא המדינה שלך. מוות לכל הכופרים. חסילון סרטני
    • 19:28
    • 14.06.12

    ואגב לידיעתך, היהדות אינה נחשבת לכפירה, היא נחשבת לכפירה בריבוע.

  •   רציתי להגיב לטובת זה המתקרא אזרח.... ???
    • 22:30
    • 14.06.12

    אבל שאר המגיבים עשו עבודה די טובה.... טיעוני השמאל פשוט לא שווים התייחסות.

  •   היא שרתה בצבא? היא שרתה בשרות לאומי?  (לת) יוסי
    • 22:51
    • 14.06.12

  •   היא אולי השתחררה כחרדית  (לת) תען כסיל
    • 17:14
    • 16.06.12

14 כל מילה, סלעים, מוסמכת בציונות, בהצטיינות  (לת) אריק
  • 13:27
  • 14.06.12

15 כה לחי! המשיכי בפעולתך הברוכה. וירוס הגזענות מצוי בפי המטיחים טענות אלו כלפי המוסלמים  (לת) נפתלי אור-נר
  • 13:27
  • 14.06.12

16 מעולה! מרגש!  (לת) יעל
  • 13:27
  • 14.06.12

17 אברי ימחק כל אגו וימשיך בשלו... NKker
  • 13:32
  • 14.06.12

אימרות לא סבירות הן כבר שגרה בחיינו, אברי גלעד אינו יכול להמנע מפליטות פה כאיש מילה. מידת היחס שניתן אליו ואל רגב (ויסלח לי על ההשוואה) אמורה להיות ביחס נכון למצב.
אין חשש - הוירוס לא מדבק!! אבל הוא חלק מחיינו, ונשמח לקבלו בעתיד...

דו קיום - אין ברירה! פרו דיבור - עם מטרה!!

18 אני לא מאמינה לה שהיא מעולם לא שמעה על הדולפינאריום , וסבארו, ומשפחת פוגל באיתמר, ומגדלי תאומים , ואוטובוסים בתל אביב, וליל הסדר במלון פארק ועוד ועוד. או אולי יש איזה וירוס שמקלקל לה את השמיעה או את הזיכרון.  (לת) דנה מרימינסקי
  • 13:32
  • 14.06.12

  •   אני לא מאמין שדנה מרימינסקי לא שמעה מעולם על מדיניות הטרנספר שישראל מפעילה ברציפות משנת 1948, על האפלייה האפרטהייד וכו'. יכול להיות שוירוס הפנטיות פוגע לה בשמיעה או בזכרון?  (לת) יוסי
    • 23:14
    • 14.06.12

  •   לפי הסגנון ניחוש מיהו יוסי
    • 12:29
    • 16.06.12

    לפי הסגנון מדובר ביליד שנות התשעים שההשכלתו בהיסטוריה של מדינת ישראל נובעת מתעמולה ולא מהבנה ולימוד.יתכן שמדובר בפלשתינאי חניך של שייכי השנאה מאום אלפאחם וכפר כנא

  •   יוסי, לך תלמד היסטוריה חתיכת בור! נהייתי חולה מהשקרים
    • 16:52
    • 16.06.12

    ואז תפסיק לסלף את העובדות!

  •   זה נבלה וזה טרפה-מי יותר פנאטי קורא עייף מחולי שנאה
    • 18:54
    • 16.06.12

    אני חושב שדנה מרימינסקי טועה בגדול בכך שהיא "דוחפת בכוח "את אבתיסאם מראענה להיות שותפה בכל מעשי הזוועה שעשו ערבים פלסתינאים .יתכן שלצורכי תפיסתה הפוליטית זה מועיל,
    אז היא מקבלת מישהו מוכה שנאה ופנאטיות כמו זה המכנה את עצמו יוסי שעצם השנאה למדינת ישראלהיא כל עולמו הפוליטי-רוחני ושמצטט תעמולה מהסוג הירוד

19 את יכולה לכבס מילים עד מחר, אבל על עובדות לא מתווכחים: "כל הטרוריסטים המתאבדים בעולם - הם מוסלמים ! אבל זה לא אומר שכל מוסלמי הוא טרוריסט ! זה חלק מההדחקה של החברה הערבית בכל מדינות ערב שמה לעשות אין אפילו מדינה אחת מהן ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ת לרפואה. שפר מזלך ואת חיה במדינה יהודית ודמוקרטית , שלמרבה הפרדוקס - את שונאת אותה. מפהום-יא-זלמה ?  (לת) אבי.ש
  • 13:34
  • 14.06.12

20 אנחנו איתך  (לת) עומר
  • 13:34
  • 14.06.12

21 אברי גלעד פספס רק במעט - הוירוס הוא הדת על כל סוגיה וגווניה, לאו דווקא האיסלם. יהודי חילוני
  • 13:34
  • 14.06.12

אבל אין ספק שהדת שלך בעייתית באופן מיוחד בימינו אלה, אל תיתממי. בגדול אברי גלעד צודק, האיסלם מתפשט בעולם ומביא רק שנאה, אלימות ונבערות. תני לי דבר אחד טוב שהאיסלם מביא לעולם שלנו.

  •   שמח להיות דתי ושמאלן ולהפיץ את הוירוסים שלי בעולם!  (לת) איתי_85
    • 14:44
    • 14.06.12

  •   הם הביאו את המספרים במראה הידוע לנו, אבל הם לא משתמשים בהם אורן
    • 17:10
    • 14.06.12

    הם גם המציאו את הספרה 0, את ההוצאות להורג בשידור חי ואת הספורט הזה של אנשים שנוסעים על סקטים מחוץ לרכב נוסע

  •   אם אתה רוצה לדבר על מקומה של הדת בחברה המודרנית, אני איתך. אבל לא לשם כיוון אברי גלעד וצריך לגנות את דבריו דני
    • 17:11
    • 14.06.12

    כי הם אכן קרקע פורייה להסתה. אל תיתמם, המאבק מול האיסלאם בישראל הוא לא מאבק אתאיסטי בדת קיצונית, הוא מאבק בין שתי דתות. במאבק כזה אין לי שום רצון לקחת חלק

22 כל הכבוד ואל תשימי לב לגזענים איתמר
  • 13:34
  • 14.06.12

בכל התפלגות נורמלית יש אנשים מתחת לממוצע

  •   למה אתה קורא לימנים אנשים מתחת לממוצע? אפשר להתייחס אליהם כאל אנשים חולים שצריכים עזרה  (לת) אכלולי מחקולי
    • 19:18
    • 14.06.12

23 לעיר שבה ארזת את עצמך קוראים תל אביב-יפו. כבשנו. זוכרת? יש טענות?  (לת) אינפיניטי
  • 13:35
  • 14.06.12

24 פתרון יהודי קלאסי יואכים אל קוראן
  • 13:37
  • 14.06.12

שמעת על התבוללות? 98% ממי שהיו פעם יהודים כבר אינם כאלו זה כולל 2000 שנות גלות. אני מציע לך לשקול ברצינות להתבולל כמו סבי ששרת בצבא האימפריאלי של אוסטרו הונגריה ואף נפל בשבי 3 שנים. תלמדי עיברית ותשכחי מהערביות היהודית או האיסלמית. הדת היא מחלה שאפשר להבריא ממנה

25 יישר כוחך!  (לת) א.
  • 13:38
  • 14.06.12

26 את הכבשה הלבנה בעדר שמסביבנו המאיים להשמידנו-בטרור-או באטום ראי את אסד הבעיה במנהיגים האסלאמיים
  • 13:40
  • 14.06.12

את הכבשה הלבנה בעדר שמסביבנו המאיים להשמידנו-בטרור-או באטום ראי את אסד

27 את צודקת, ההתבטאות של אברי היא הדבר החשוך ביותר כרגע במזרח התיכון. פחחח  (לת) שושו
  • 13:41
  • 14.06.12

28 גדולה  (לת) יצחק המודאג
  • 13:41
  • 14.06.12

29 הוירוס מיכאל
  • 13:41
  • 14.06.12

הי ראיתי וקראתי כמעט כל מה שצלמת וכל מה שכתבת אני שמאלני , אבל בכל זאת תעזבו אותנו בשקט אנחנו היהודים באי קטן של עולם ערבי ועדיין אתם לא מצליחים להשמיד אותנו ,אם היתה לכם האפשרות מה שקורה בסוריה זה כלום לעומת מה שהייתם עושים לנו גם את.

  •   וירוס אע עד
    • 02:23
    • 15.06.12

    אתה טועה ובגדול .לך תשאל זקן בזמן גרוש היהודים מספרד לאן היהודים הלכו ומי הגן עליהם.לא שאלתא את עצמך למההיהודים הגיעו למדינות ערב בצפון אפריקה .

30 אברי קווסטלר-גלעד הוא נושא הוירוס של המרכז הקיצוני הפאשיסטי בישראל. וירוס שרבים מקבלים אותו בצבא, אפילו (ואולי אפילו במיוחד) אם הם ג'ובניקים  (לת) ישראלי אמיתי
  • 13:42
  • 14.06.12

  •   אתה אמיתי כמו ET וישראלי כמו צ'או קאי צ'ק וגם בטח חושב שהוא היחיד ששירת בקרבי  (לת) בקיצור, אתה קשקשן
    • 01:27
    • 15.06.12

31 מיכאלי, רגב, ישי, בן ארי--- כל אלה בושה, כלימה ורקב מוסרי  (לת) אלי
  • 13:42
  • 14.06.12

32 קול של שפיות שמעון- יהודי ממוצא ערבי
  • 13:45
  • 14.06.12

יקירתי אני שמח לקרוא את דברייך.
השבת באהבה על שנאה.
אשרך

33 איבתיסאם, החמצת את הנאלוגיה. לא נאמר שיש בגופך וירוס. נאמר שהשפעת הערביות כיום בעולם היא כהשפעת וירוס. וזה נכון.  (לת) החמצת את העיקר
  • 13:45
  • 14.06.12

34 Avri Gilad embodies racism in its purest form  (לת) uri
  • 13:46
  • 14.06.12

35 תגלי על נפלאות הוירוס אחרי שנפרסם את התמונות שלך עם המגבניקים...  (לת) המבין יבין וגם חיים יבין
  • 13:46
  • 14.06.12

36 אבריאל קווסטלר-ג'ובניק לא רק נשא, אלא גם מפיץ של הוירוס הפאשיסטי  (לת) והוא מסוכן
  • 13:47
  • 14.06.12

37 בחברה הרוצה ליצור הפרדה חברתית גזענית אדם ערבי הוא אויב לפני שהוא פעיל לזכויות אדם, אישה או חבר. אדם מוסלמי הוא נשא וירוס לפני שהוא פליט, קורבן או בן אדם פוקסיפה
  • 13:47
  • 14.06.12

המשימה של אנשי הציבור היא 'להוכיח' לכולנו שיש מזימה סודית שמנהלת כל ערבי וכל סודני. הכל למען השנאה והפופוליזם. נבחרי הציבור יצרו מפלצת והיום הם מבינים שהדרך שלהם לשרוד היא לרכוב על המפלצת ולנפח אותה עוד קצת.

אני אמנם יהודי לא ממוצא ערבי :) אבל אני עדיין רוצה להגיד לך משהו אבתיסאם: אנא במוט פיק!

38 בכל קהילה מוסלמית היית מגיעה לעיתון רק כדי לנקות שמשות אחרק
  • 13:48
  • 14.06.12

את לא סתם גרה בתל אביב, בפורדיס היית יוצאת להפגין נגד ראש העיר? בכל קהילה מוסלמית בעולם הנשים הן עוד חיית בית נטולת אופי או זכות. ואת באה לנצל את החופש שאנחנו נותנים לך כדי לתקןף אותנו? האסלאם הוא יותר גרוע מוירוס ואת יודעת את זה, זכויות נשים זה פסיק בערימת הזבל של התרבות הברברית הזו, רצח על כבוד המשפחה,טרור ועוד ועוד. אברי היה עדין מאוד

39 אם האור יגיע זה יהיה בזכות אנשים כמוך יעל
  • 13:48
  • 14.06.12

את נהדרת. תודה על כל יום שאת נותרת אופטימית וממשיכה למלא את חובותיך האזרחיות ומסוגלת לכתוב פסקאות כמו הפסקה האחרונה אל מול הגזענות הבלתי פוסקת מקרב אוכלסיית מדינה שהיא מדינתך.
אני מרגישה תחושת חוסר אונים אל מול שלטון החושך שלנו. הלוואי והאור עוד יגיע. אם הוא יגיע זה יהיה בזכות אנשים כמוך.

40 אמנם יפה שאת מנסחת תשובה בעברית נהירה ומנסה לארגן אותה לוגית, אך התוכן כושל. טיעונייך אינם מתייחסים לטענת גלעד. אם את רוצה שיתייחסו אלייך ברצינות, עלייך קודם כל לבנות מערך לוגי משכנע. אחר כך לצקת אותו לתוך עברית הולמת.  (לת) לכותבת הנכבדה
  • 13:48
  • 14.06.12

41 על אף מיעוט המגיבים משמאל ורוב מתלהמי ונובחי הימין יש עדיין בארץ עוזי יער, יהודי
  • 13:50
  • 14.06.12

האומללה הזו אנשים שפויים וסובלניים. נכון שרוב הטרור העולמי הוא איסלאמי אבל זה לא צריך להשליך על המוסלמים השפויים ודורשי השלום.

42 גזענות היא אכן הוירוס  (לת) תומר
  • 13:51
  • 14.06.12

43 כל הכבוד.. התרגשתי. אף אחד לא יותר טוב מהאחר וכולנו צריכים לחיות כאן ביחד סטודנטית
  • 13:52
  • 14.06.12

למרות שאני כבר עברתי לחו"ל. קצת קפצתם מעל הפופיק עם הגזענות מחרחרת הריב

44 כשאת מפגינה נגד גזענות, אין בזה הוכחה שהאסלאם איננו משפיע השפעה הרסנית על העולם בתקופתנו. זה רק מוכיח שאת מוכנה לפעול למען אמונותייך.  (לת) להפגין נגד גזענות
  • 13:53
  • 14.06.12

45 מאמר אדיר. את גדולה.  (לת) אורה
  • 13:54
  • 14.06.12

46 אם את ערבייה מוסלמית, צאי נגד העוול שגורם האיסלאם לנשים האיסלאמיות, ליהודים בעולם כולו, ליהודים בישראל. אז אולי נתחיל למצוא ערך בדברייך.  (לת) האם את ערבייה מוסלמית?
  • 13:55
  • 14.06.12

  •   על הפתגם "עניי עירך קודמים" שמעת? הרגל מגונה הוא להסיט את הביקורת לכיוונים אחרים.  (לת) 17 מוג לב
    • 14:17
    • 14.06.12

  •   שם לב לטעות שלך אתה עושה אפנאן
    • 14:19
    • 14.06.12

    אתה עושה השוואה בין איסלאם לבין יהודים. לפחות על פניו, יש כשל לוגי..
    מבחינת ערכי הדת- אסלאם שווה סלאם= שלום. ועוד, למיטב זכרוני משיעורי ההיסטרויה בבי"ס, מי שגרם עוול ליהודים בעולם כולו לא היו בני דת האסלאם!. הסכסוך במזרח התיכון הוא בין יהודים ישראלים לבין ערבים פלסטיניים. לכן עזבו את הדת ואל תוסיפו לצבוע את השנאה בצבעים כהים יותר..
    בקשר קריאתך לכותבת, לדעתי היי בטוח שלא תקבל כל עוול מכל אדם כלשהו ללא קשר לדת

  •   היא יצאה נגד האפליה במגזר הערבי פעמים רבות איש לא טיפש
    • 15:39
    • 14.06.12

    במקרה יצא לי לשמוע את איבתיסאם מראענה מדברת ברדיו פעמים כנגד האפליה בתוך החברה הערבית נגד נשים. אבל כותב/ת התגובה לא יכול/ה לראות מעבר לשם ולמוצא של של אנשים. כרגיל יש לאנשים כמותך רק טיעון אחד - אבל גם הם לא בסדר. שלום גן חובה.

  •   אבתיסאם אכן יוצאת נגד העוולות הללו נועה
    • 17:00
    • 14.06.12

    ביימה סרט אמיץ על גורלה של אישה עזתית שהתחתנה עם גבר אלים מרהט ובמאמר הנוכחי הודיעה בריש גלי שתמשיך לאהוב יהודים.
    אז הנה, עכשיו את/ה יכול/ה להתחיל לייחס ערך לדבריה.

  •   הסכסוך הוא בין יהודים פלסטינאים לערבים פלסטינאים.  (לת) חגי
    • 23:46
    • 14.06.12

47 שאלה: מה עדיף 2 מדינות לעם יהודי ועם פלשתיני או מדינה משותפת? עני
  • 13:55
  • 14.06.12

2 מדינות שכל אחת תעסוק בתרבות שלה ובחיים המאפינים אותה או מדינה אחת מעורבבת שאולי לא יהיה בה תרבות כלל וחייה יהיו מאבק תמידי בין 2 עמים?
מה החזון שלך שניתן להגשימו כאן ועכשיו ולא מילים וסיסמאות יפות.

דרך אגב, העיברית שלך יפה ונהנתי לקרוא אותך. תמשיכי לכתוב מחייך .

  •   עדיף: מדינת כל אזרחיה רונה
    • 14:42
    • 14.06.12

    ולא רק כאן, גם בכל העולם. זו תנועה שכבר החלה ויש לה תומכים לא מעטים ובסופו של דבר נכבוש את כל הפלנטה הארורה, שעל אחר שעל, עד שלא יהיו יותר לאומים כמאמר המשורר ולא ישאו גוי אל גוי חרב, כי כולם יהיו אחים. עד כאן ציטוטים מהתנ"ך ומכאן הכל בידיים שלנו. אבתיסאם, חזקי ואמצי.

  •   על איזה תרבות אתה מדבר? מתושלח
    • 14:46
    • 14.06.12

    תרבות האיסלאם היא והיא לא שייכת לארץ ישראל היא שייכת למכה ושלוחותיה.

  •   אין שום עם פלסטיני ערבי  (לת) גיחי גיכי
    • 18:41
    • 14.06.12

  •   המלה השלישית בשם מה חסר?
    • 14:11
    • 16.06.12


48 די עם הפוליטקלי קורקט... אוף...
  • 13:58
  • 14.06.12

כולם יודעים למה אברי גלעד התכונן וזה שבמקום שיש הרבה מוסלמים יש בלאגן ומה לעשות, זה נכון...
נכון שאברי גלעד יצא טיפש שבחר ברטוריקה שלו אבל טיפשים לא פחות הם אלו שלוקחים את הרטוריקה הזאת ובונים עליה מאמרי משתלחים...

ולאבתיסאם, נשמח מאוד עם את ושכמותייך יעשו כדברייך בפסקה האחרונה ובא לציון גואל...

49 כל המלחמות בעולם על רקע דתי. כל מחרחרי המלחמות הם רבנים יהודים/איסלמים/נוצרים אילולא הדתות כמעט לא היו מלחמות. הערבי היהודי נלחם עם הערבי המוסלמי, הערבי הנוצרי, הערבי הדרוזי--פעם כך ופעם כך קתו הזקן
  • 13:58
  • 14.06.12

כוהני הדת מתפרנסים משילהוב ההמונים הנבערים.
=
אם כל הערבים שחיים היום מערבית לירדן יתגיירו, יבוא סוף לסכסוך המתמשך. יקבלו סל קליטה, וולוו וג'קוזי. הם גם לא צריכים לעשות ברית מילה, בפרט הנשים.

50 איבתיסאם במקום להטיף לנו מוסר ולצאת להפגין מול ביתה של מירי רגב ספרי לנו קצת על מעמדה של האישה בחברה המוסלמית...! ספרי לנו מתי הפגנת בכפרך/עירך בניסיון להגן על עשרות נשים "חיות מתות"המסתובבות אחוזות פחד ברמלה לוד כפרי המשולש או הגליל .ספרי לנו באיזה מדינות ותחת איזו דת נמנע מנשים להצביע או להוציא רשיון נהיגה .ספרי לנו היכן ובגיבוי איזו דת מבוצעת מילת נשים.ספרי לנו כמה וכמה מוסלמים רוצחים או נרצחים בידי אחיהם מידי יום בכל רחבי הגלובוס.אז אולי תביני לאיזה וירוס הכוונה....!!  (לת) אלפונסו
  • 14:01
  • 14.06.12

51 אחותי, אין כמוך באומץ ובנחישות להלחם בחשכה וזה מופלא שיש בך הכח גם לאהוב בתוך כל זה.  (לת) נטע
  • 14:01
  • 14.06.12

52 אבתיסאם, את בודאי יודעת שהחוזרים בתשובה הם הגרועים ביותר- כך גם אברי גלעד.  (לת) אברי הוא סרח עודף
  • 14:08
  • 14.06.12

53 כל הכבוד, תתעלמי מהחשוכים שמגיבים כאן, הם לא יגיעו רחוק בחיים ניר
  • 14:08
  • 14.06.12

גם בגלל שהם לא מכירים את פועלך.

54 כל הכבוד, גאה בך!  (לת) אפנאן
  • 14:10
  • 14.06.12

55 בסעודיה היית עם רעלה מה יהיה?
  • 14:14
  • 14.06.12

ובסוריה - סונית שכמותך היית בורחת על נפשך. חומר למחשבה.

56 כל מילה בסלע!  (לת) מרים
  • 14:15
  • 14.06.12

57 בורות מכוונת .. קרסנוף
  • 14:18
  • 14.06.12

מדינת ישראל הקנתה חינוך סלקטיבי פרו ציוני .. והסתירה בצורה מכוונת את היתפתחות מאורעות היתפתחות המדינה.. ישראל היא גרמניה של 36 .. בול !

58 עוד חנפנית ליהודים מבית המדרש של קשוע לילא ח'אלד
  • 14:20
  • 14.06.12

חבל שאת משקיעה אנרגיות בלמצוא חן בעיני הליברל " הלבן" והנאור באמצעות " הומניזם" מאוס שהורג ( ממש כך) את המדוכאים עלי אדמות. את חיה , כמו קשוע, על הפירורים שנופלים משולחנו של הליברל הנאור, והוא בתורו מגיש בקשות למימון סרטים משותפים על הכבוד האבוד של האשה הערביה..

  •   צודקת. ממליץ לאיבתاסאם את "מקוללים עלי האדמות" של פרנץ עומר פאנון فردساوي
    • 23:45
    • 14.06.12

    احسن بالعربي "معذبو الارض" ترجمة جمال الاتاسي

  •   גב' חאלד, נשמעת יותר מדי כמו "עיתונאית" מסויימת לא מהמגזר  (לת) שננחש?
    • 00:40
    • 15.06.12

  •   התגובה המתאימה למי שלוקה בתסביך נחיתות אנוש ומחלת שינאה דוגמא
    • 13:54
    • 16.06.12

    מי שהגדירו את עצמם כמייצגים את "המדוכאים עלי אדמות" הם השיעים בלבנון ומקימי ארגון חיזבאללה.כרגע הם עסוקים בעזרה לאסד לרצוח סורים

  •   הרגשת עלבון ונחיתות היתה המוביל של פרנץ פאנון לפני 60 שנה נגד הולכה למבוי סתום
    • 14:02
    • 16.06.12

    ממליץ לכותב שגם אותו מובילים רגשות דומים ,לקרוא ביקורת מודרנית על הספר ודעות לאן בעצם הוא הוליך

59 כן, זו אמירה אומללה. אבל אם תישירי מבט למגזר שלך ולמידת ההקצנה שלו - תגלי שם איסלאם, המון איסלאם. לפעמים קשה להודות במציאות, שהמגזר שלך נחשל. זה לא נעים, זה לא יפה - אבל זו המציאות. איסלאמיסטי ונכשל. את רק היוצאת מן הכלל.  (לת) יוני
  • 14:21
  • 14.06.12

60 הלוואי ותדביקי את כולנו. אולי נהפוך לקצת יותר בריאים. הגוף מת בלי "ווירוסים", מירי רגב ואברי גלעד הם עדות כואבת לתהליך הגסיסה  (לת) אזרח מהשורה
  • 14:27
  • 14.06.12

61 כל הכבוד לך! את הוירוס הכי יפה בעולם!  (לת) צ'ויה
  • 14:30
  • 14.06.12

62 מאמר מעולה, תודה.  (לת) אייל
  • 14:30
  • 14.06.12

63 אבתיסאם, את אחת הטובות שיש פה!  (לת) דן
  • 14:33
  • 14.06.12

64 את נהדרת! ואם את לא מתחתנת עם בן דוד שלי אני תמיד כאן.  (לת) בת דודה של צ'ויה
  • 14:33
  • 14.06.12

65 תכלס צודקת!  (לת) אזרח מודאג
  • 14:41
  • 14.06.12

66 רגע האמת שמעי נא
  • 14:41
  • 14.06.12

לא יעזור לך כלום הוירוס אצלך ואת שבויה לעד, רגע ההתפרצות רק נדחה מפעם לפעם אבל קיים בכל תא בגופך.
תתמודדי ! לא נורא !

67 אברי גלעד הוא הלייבוביץ' של המאה עשרים ואחת! אותה רמה וכך אנו נראים!  (לת) נוני
  • 14:45
  • 14.06.12

68 הלוואי וכולם יהיו כמוך  (לת) דן
  • 14:47
  • 14.06.12

69 איבתיסאם - אני אוהב אותך!!! צ'ארלס
  • 14:51
  • 14.06.12

את התשובה הכי טובה לכל הגזענים הקטנים!

70 אני מתבייש שי קיסרי
  • 14:53
  • 14.06.12

את מדוייקת בכל מילה שכתבת. גם אם כל דת היא (לדעתי) meme מדבק, תגובותיהם של ישראלים רבים מביאה אותי להתבייש

71 איך את מסבירה שרוב הטרור בעולם מבוצע בידי מוסלמים ??? אל תתחילי להפגע אולי את בסדר אבל אי אפשר להתעלם מעובדות  (לת) עובד ניר
  • 14:55
  • 14.06.12

72 מהוירוס הזה מתים מאות אלפים. חלק גדול מהם לא מוסלמים אבל חלקם הגדול מוסלמים. מזלך שאת גרה במדינה שיש לה חיסון לוירוס הזה ולכן הסיכוי שתפגעי ממנו נמוך אבל עדין לא בילתי אפשרי. ולשוטה שחושב שזה גזענות - כשתצליח לציין מקום אחד בעולם שבו לא האיסלם הוא יצרן הטרור אני אחזור בי מדברי. נכון לרגע זה להגיד שהאיסלם הוא נשא של וירוס הטרור זה רק ציון עובדה. בדרך לא מנומסת אולי אבל עדין ציון עובדה ולא דעה גזענית או לא.  (לת) ע.ג.
  • 14:57
  • 14.06.12

73 אכן, רגב היא בושה. קודם כל לצה"ל, ואח"כ לליכוד, ובסוף לעצמה.  (לת) שוקי
  • 15:13
  • 14.06.12

74 יהודי ערבי מאוהב אחד משם
  • 15:13
  • 14.06.12

מילים כדורבנות, השתדלי שלא להתקיף את כל אחייך היהודים ערבים, יש בינינו שזוכרים את ערביותם, ורואים בדמותך היפהאת דמותם.

75 אוי למען השם התוכנית היא תוכנית סאטירה! מיכל
  • 15:14
  • 14.06.12

לא חושבת שיש קבוצה כל שהיא/לאום/דת בארץ שאברי לא ירד עליה ומאידך פירגן לה. אז מה את עושה סצנות?! רדי מהעץ.

76 וירוס .... רינה
  • 15:23
  • 14.06.12

חיזקי ואימצי, איבתיסם, ואולי בזכות אנשים אמיצים כמוך , ינוצחו הגזענות והרוע שמרימים ראש,
רינה - חיפה

77 אבתיסאם היקרה, את יודעת יפה מאוד שאת מיוחדת ולא קרן קולינס
  • 15:25
  • 14.06.12

את לא ממש מייצגת אף אחד במגזר שלך. ראיתי את התוכנית שעשו עלייך ואת הרבה יותר מערבית ובעלת מודעות עצמית מרוב הנשים בישראל יהודיות ולא יהודיות. לו היו אפילו רק 30% במגזר שלך כמותך, אברי גילעד לא היה אפילו מעז לומר את מה שאמר.  

78 ספרי לקוראים אם הפגנת אי-פעם נגד רמיסת זכויות אדם בסוריה או במדינה שכנה אחרת.  (לת) בטירה ובטייבה כבר הפגנת?
  • 15:27
  • 14.06.12

79 איבתיסאם יקרה, אני איתך!!!  (לת) עוד מורה
  • 15:29
  • 14.06.12

80 ואני חשבתי שיש לך אובלה אבי אלה
  • 15:30
  • 14.06.12

איסלם היא לא וירוס ולא מחלה היא סתם דת שחבורה של מטורפים לקחה לעצמה כמונופול ובחרה בדרך של רצח והרג וטרור כבדרך חיים
ממש גאוה גדולה

81 את גדולה!  (לת) ערן
  • 15:31
  • 14.06.12

82 כל הכבוד! אלי
  • 15:32
  • 14.06.12

אם היו לנו איזה מאה אלף אבתיסאמיות היינו שווייץ היום. אבל אין לנו. איבתי-חביבתי, נראה לי שהמוצא היחידי לבעיה יהיה לשכפל אותך :) את, בניגוד לאברי, מירי ויתר הבובנים, מנושא אמיתי לגאווה ישראלית ולהשראה.

83 לא יכול לדבר בשם כל הבנים, אבל גם אני אמשיך לאהוב אותך.  (לת) ארתור
  • 15:36
  • 14.06.12

84 די פשוט להתפטר מהווירוס האיסלמי, תהפכי ליהיות סמולנית איסלמית, ששונאת את עצמה, מתעבת איסלמים, וסולדת מאירגוני טירור איסלמיים.  (לת) סולו
  • 15:38
  • 14.06.12

85 חזק וקולע. גדולה כרגיל  (לת) אמל
  • 15:40
  • 14.06.12

86 כל הכבוד! שירה
  • 15:40
  • 14.06.12

מחבקת אותך ואת צעקתך. זוהי הזעקה של ערבים ויהודים החיים בארץ שלא נותנת ורק לוקחת. מארץ שהולידה אנשים שעושים לינץ בעובד מלון באילת או פשוט רק נותנים מבטים עקומים על כל דבר שנובע מאהבה טהורה ולא אג'נדה פוליטית עתידנית מונפצת. תמשיכי לכתוב ולהילחם ישנם עוד אנשים טובים.

87 המחלה שוכנת במוחו של אברי גלעד גל
  • 15:44
  • 14.06.12

אבתיסאם, קראתי בעיון את דברייך. אני בטוח שסבלת מגזענות החברה הישראלית כל חייך, כי כאלה אנחנו - גזעניםפ, חשוכים, מפחדים מכל זר שהוא, ואת יכולה לראות את זה בא לידי ביטוי גם בתוך החברה היהודית עצמה- שנאת מזרחיים, אתיופים, רוסים, חרדים וכו'.
מה שכביכול "מאחד" את רוב הישראלים (אבל לא את כולם, בשום פנים ואופן) זה שנאת הערבים. יש שיצדיקו את זה באיסלאם העולמי המאיים על ישראל, יש שיגידו שזה בגלל ש"הם התחילו", ו"תראו למה מחנכים ברשות/ במדינות ערב". אין הצדקה לגזענות, נקודה. ובטח ובטח שאין מקום לאמירה קסנופובית, מקוממת וקיצונית כמו של אברי גלעד, שכבר מזמן נחשב בעיני לסוג של שוטה הכפר, שזקנתו מביישת את נעוריו, שביישו אף הם בתורם.

88 כתיבה אמיצה. מדויק ועצוב.  (לת) רפאל- יהודי דתי ירושלמי
  • 15:49
  • 14.06.12

89 יהודים ממוצא ערבי many winters
  • 15:50
  • 14.06.12

אילו אחי אנשי המזרח היו שומעים את קול אבותיהם הגדולים ולא הופכים לכלב שאדונו משסה אותו בחלשים היה כבר תור הזהב בונה לו קן של נצח בארץ הזו

90 בשם אללה הואכבר.נרצחו ונטבחו עשרות אלפי מוסלמים ,על ידי אחיהם המוסלמים ב"אביב" הערבי !!  (לת) נביא הזעם........
  • 15:56
  • 14.06.12

91 תודה על המאמר.  (לת) ישראלית שמתביישת במדינה ועוד יותר שהיא במיעוט
  • 15:58
  • 14.06.12

92 למה לך להגדיר את עצמך ע''פ שטות של ידוען חובב קוק? את אשה יפיפיה בעולם, כל דבר מעבר לזה תגדירי בעצמך...  (לת) ללא שם
  • 16:01
  • 14.06.12

93 הסרקאזם לא יכול לחפות על ההתנגשות שבין האיסלם והעולם המערבי. ליברל
  • 16:02
  • 14.06.12


כשדנים בהשקפת עולם ובתרבות קשה לדרג ולומר שאחד נעלה על השני. אך בכל זאת, אני מערבי ולכן בעיני דמוקרטיה, ליברליזם ושיוויון בין המינים נעלים על ג'יהד, גאולת דם, מילת נשים וכליאת נשים מאחורי בורקה. אני יכול להבין שיש מי שחושבים הפוך אך קשה לי להיות ליברלי מספיק כדי להתיר את מינהגי האיסלם שפירטתי.

מה את מצפה? שנשלים עם מנהגים כגון ג'יהד, גאולת דם, מילת נשים וכליאת נשים מאחורי בורקה?

אם ערבים יוותרו על האיסלם הקיצוני ויהודים יוותרו על הקנאות היהודית והנוצרים הפונדמנטליסטים יוותרו על הקנאות שלהם, העולם, לדעתי, יהיה טוב יותר. מדוע לא לומר זאת ולהאבק על זאת, כולל בהשוואה לווירוסים ולמחלות? הרי יותר ילדים נרצחו בסודאן ובסוריה, למשל, על ידי מוסלמים קיצוניים מאשר אלו שמתו שם מווירוסים. אז ההשוואה לא בהכרח מופרכת.

94 אני לא הייתי גאה בוירוס הזה אלון
  • 16:02
  • 14.06.12

הוירוס הזה מפיל חללים בכל העולם.
בישראל הוא הרג לנו למעלה מ 20,000 חיילים ,ועוד אלפים רבים של אזרחים. בישראל הוירוס הזה משתולל בכבישים והורג(ונהרג) בלי קשר לפרופורציה שלו באוכלוסיה. בישראל הוירוס הזה משתולל ומבצע המון גנבות (הרבה מעבר לפרופורציה שלו באוכלוסיה).
בארצות מסביבינו הוא מפיל חללים של האחים שלו (אלפים), בכל העולם הוא הורג אלפים. אפשר לומר שאיפה שהוירוס הזה נמצא בעולם , יש שם פעילות
אלימה.אכן וירוס אלים במיוחד , אפשר לקרא לזה מגיפה. אז איפא בדיוק הגאווה להיות נשא של וירוס איום שכזה. את בעצם אומללה. רחמיי.

95 אני מסכים איתך לחלוטין ד"ר עו"ד ערבי מוסלמי
  • 16:03
  • 14.06.12

כל מלה שכתבת נכונה. אני מסכים איתך לחלוטין. כתיבה מדהימה וחודרת לכל ראש ונפש בריאים. יישר כוח

96 אברי שכח להוסיף את המילה "קיצוני" עפר שכטר
  • 16:09
  • 14.06.12

כל העיסוק בענין מיותר, אברי גלעד איננו גזען ולא דומה לגזען.
יש קיצונים בכל מקום. גם באיסלם. והרבה...
ותודה לעופר שלח

97 מלכה!  (לת) נסרין
  • 16:13
  • 14.06.12

98 כל הכבוד שפיות
  • 16:13
  • 14.06.12

צר לי שהארץ הפאשיסטית שלנו שכחה שאנו דמוקטיה ושאת אזרחית מן השורה. אל תאמרי נואש! את בריאה, החברה הישראלית היא זו שחולה.

99 את גדולה, מחזקת את ידייך ולמגיב 17 שוש
  • 16:14
  • 14.06.12

היא פעילה ביותר נגד אלימות כלפי נשים במגזר הערבי.. צא ולמד..

100 תודה על הכתבה המרגשת........ אלון
  • 16:14
  • 14.06.12

אני מתכוון להמשיך לדבר בשפתכם, למלא את חובתי האזרחית, להתיידד עם בנותיכם ולאהוב את הבנים שלכם. אני מבטיח לקיים את חלקי

101 תודה אבתיסאם. איזו יופי של רשימה. בא לי להתאסלם ליום אחד לאות הזדהות.  (לת) האיש הלבן
  • 16:22
  • 14.06.12

102 בושה ישראלי ותיק
  • 16:39
  • 14.06.12

לפעמים אני בוש להיות ישראלי. לא ככה חלמנו.
תודה על הכתבה האמיצה. לא כולנו כאלה.

103 למגיב 17 רז
  • 16:40
  • 14.06.12

אם היית מכיר את פעילותה של הכותבת ואת יצירתה, סביר שלא היית כותב את מה שכתבת.
בזכות הפעילות החברתית שלה בקרב יהודים וערבים, ובזכות היצירה שלה, עדיין אפשר לראות איזה נצנוץ רחוק של אור גם לנשים מוסלמיות.

104 לא, איבתיסאם, לא מילאת את חובותייך כלפי המדינה, לא שירתת בצהל ואפילו שירות לאומי לא עשית.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 16:48
  • 14.06.12

105 את לא חולה. גזענות זאת מחלה קטלנית.  (לת) שמעון
  • 16:51
  • 14.06.12

106 זה לא וירוס זוהי מחלה השקפתית,,, יוסף,
  • 16:52
  • 14.06.12

אני בטוח שגם אביך ואחיך היו נגועים בה,

107 אברי אמר שכל דת היא כמו וירוס משכפלת את עצמה והמטען שלה לתועלת עצמה על חשבון החברה בה היא מתאכסנת תחזרי לכיתה א
  • 16:55
  • 14.06.12

אברי אמר שכל דת היא כמו וירוס משכפלת את עצמה והמטען שלה לתועלת עצמה על חשבון החברה בה היא מתאכסנת
הביא לדוגמה גם את הנוצרים המסיונרים לפני 150 שנה באפריקה

108 אבתיסאם את מלח הארץ, יירבו כמותך בישראל.  (לת) דנה
  • 17:02
  • 14.06.12

109 אהבתי את הסיום: יהודיה ממוצא ערבי
  • 17:02
  • 14.06.12

בזמן הקצוב שעוד נותר לי לחיות עם הווירוס האלים שבגופי, אני מתכוונת להמשיך לדבר בשפתכם, למלא את חובתי האזרחית, להתיידד עם בנותיכם ולאהוב את הבנים שלכם. רק בדרך הזו נוכל לצאת מהחושך אל האור.
אמן!

110 איך אפשר להיות כל כך צר אופקים! (שלא להגיד חשוך!.....) אתי
  • 17:09
  • 14.06.12

מתי נתחיל לראות את האנשים מאחרי הסיסמאות?מתי נפסיק להפוך עולם מלא לכותרת?מתי נחיל להיות קצת פחות גזענים וקצת יותר אנשים!

111 חד, מושחז - אנא השמיעי את קולך וגלי את חיבתך ואהבתך עוד ועוד. אני לא יודע אם האהבה תנצח אך גם השנאה תתנפץ לבסוף למול סלעי המציאות. בקיצור, תודה  (לת) עונת יובש לבנה
  • 17:10
  • 14.06.12

112 הכתבה על וירוס האיסלאם עו״ד גבארין מוחמד
  • 17:20
  • 14.06.12

הזה אברי ההזוי גזען ברמות מטורפות ומי שחולה בוירוסים הוא בעצמו וראוי לציין שאני מתגאה בהיותי מוסלמי

  •   מצויין - אז הסבר בבקשה את המשפט..."לא כל האיסלמים טרוריסטים אך כל הטרוריסטים איסלמים".....עדיין גאה בהיותך איסלמי?  (לת) חביב
    • 23:33
    • 14.06.12

113 לכותבת שאיני מכיר אבל ה"וירוס" שלך מוצא חן בעיני, ואני מרגיש קרוב לו יותר מאשר לוירוס של גלעד ורגב.  (לת) עמית
  • 17:21
  • 14.06.12

114 מחבלת עלובה, לכי מפה  (לת) גלעד
  • 17:24
  • 14.06.12

115 איבתיסם- אני עוקבת אחרייך ורואה את סרטייך ואת פשוט  (לת) נהדרת.
  • 17:25
  • 14.06.12

116 אכן נשאית די לכיבוש המוסלמי
  • 17:26
  • 14.06.12

שתי מדינות לשני עמים. אנחנו פה והם שם.

אבל שם.

  •   נראה לי שעדיף ככה: אני
    • 18:40
    • 14.06.12

    עדיף שאתה, מירי רגב, וכל הבררה תלכו לשם ותפרנסו את עצמכם לשם שינוי, ואנחנו נשאר כאן לחיות בשלום.

117 את לא נשאית של שום וירוס אך האיסלם היום מייצג רק רצח הרג ואלימות רונן
  • 17:27
  • 14.06.12

האיסלם היא דת המלחמה המודרנית.
האיסלם מוכן בשם הדת להרוג את האחר. בשם הדת מחסלים נשים. בשם הדת מבצעים פעולות של טרור חסר פשר.
אז אולי את לא נשאית של וירוס אך הדת שאת מאמינה בה מייצרת היום רק רוע.

118 איבתיסאם לבטח אינה נשאית, היא אפילו אינה חובשת כיסוי ראש. היא לא אדוקה אור לגויים
  • 17:35
  • 14.06.12

כרוב היהודים שאף הם אינם דתיים קנאים.אך איבתיסאם החילונית, הרציונלית, מדאיגה את קנאי הדת שלנו, כולל החילונים שבימין, שאינם מסוגלים להבחין בין סלאפיסטים קיצונים, אל קאידה או חמאס לבין ערבים סתם, סתם בני אדם.

119 אבתיסאם, את מתעלמת מהבעיה הנמצאת בשורש הדברים שאמר אברי. ל.
  • 17:38
  • 14.06.12

אי-אפשר להעמיד פנים שאנשים שפועלים בשם האיסלאם לא מהווים כרגע בעיה. והם מהווים בעיה גם בשבילכם, כי מה שקורה בעיראק, למשל, עלול לזלוג. כי הקצנה בחברה המוסלמית תגיע בסוף גם אליך. נכון, את אזרחית ישראלית, אבל כולנו יכולים לדמיין מה יקרה אם בית משפט במדינת ישראל יתערב בעניינים שקשורים להלכה המוסלמית.

כפרטים - אין בעיה. הבעיה הופכת לבעיה כשפרטים הופכים ליחידה. כשזה לא אבתיסאם מול החברה היהודייה שלה, אלא כשזה הציבור המוסלמי מול הציבור היהודי. באיזה צד כל אחת מכן תבחר? אנשים בוחרים, באופן טבעי, במי שקרוב אליהם. אנשים מזהים פרטים המשתייכים לקהילת האויב - כאויב. את יכולה להיות האדם המקסים ביותר בעולם, אבל את ערבייה-מוסלמית. והעולם הערבי-מוסלמי הוא האוייב הגדול של ישראל. לא יעזור כמה שננסה ליפות את זה. ולכן, באופן טבעי, במקרה של עימות אנשים ישייכו אותך לקהילת האוייבים. זה לא תקין פוליטית, אבל ככה זה.

הבעיה היא שאתם ממשיכים להיעלב ולהתייחס לכל ביקורת כאל גזענות. קודם כל, אין פה גזענות. דת היא דבר בר-החלפה, ולכן לא נופלת בקטגוריה של גזענות. שנית, מספיק להסתכל על מה שקורה בעולם ולראות תגובות של מוסלמים למקרים שונים, כדי להבין שיש פה בעיה. אין לכם יותר את הפריבילגיה לקרוא לנו גזענים, ובמקביל לא לפעול במטרה להרגיע את הפסיכופטים שלכם. אנחנו מפחדים. זה עד כדי כך פשוט.

120 נשאית הוירוס צריכה להתרחק מהוירוס, אז למה לך לאהוב את הבנים של הוירוס? לא ברור לי.  (לת) הבנים של הוירוס
  • 17:41
  • 14.06.12

121 עוגת מירי רגב לחג השבועות - לא נראה לי שהיא אפתה, נראה לי שהיא קנתה במאפייה  (לת) העוגה של מירי רגב
  • 17:43
  • 14.06.12

122 I wish we had more people like you on both sides!  (לת) sharon
  • 17:52
  • 14.06.12

123 דווקא עזה יכול להיות עבורך פתרון לא רע כי כאן נבניית מדינת היהודים!  (לת) שפכטל
  • 18:03
  • 14.06.12

124 זהו שהיהודים [להוציא את השמאל ההזוי] כבר לא קונים את הסיפורים שלך ומנהיגייך.  (לת) שפכטל2
  • 18:05
  • 14.06.12

125 אם את אזרחית במדינת ישראל, הרי יש לך חובות אזרחיות, האם את ממלאה אותן? האם ברור לך שהחובה הראשונה
  • 18:10
  • 14.06.12

במדינת ישראל שעמדה כבר פעמיים בפני סכנת הכחדה מכל המדינות הסובבות אותה, ובבפעולות טרור ערביות עוד לפני הקמתה, היא חובת ההגנה על קיומה באופן יומיומי? ולכן אין לאזרחיה ברירה אלא להתגייס לצבא ההגנה כדי לקיים את החובה הזו כדי שהיא תוכל להתקיים?
או אולי מבחינתך ישראל היהודית יכולה מבחינתך להפוך לערבית ומוטב שכך, כי ההגנה עליה לא קשורה אליך כל עוד היא יהודית?
כלומר את גרה בתל אביב, אחרי שקיבלת מהיהודים אזרחות למרות נסיון ההשמדה, ועוד באה בטענות לכך שאנחנו לא מקבלים את מה שאת מייצגת?

126 טוב לי אחת איבתיסאם מראנה קולנוענית נפלאה ואדם אמיץ וביקורתי על פני 10 מירי רקב  (לת) יאיר ברק
  • 18:12
  • 14.06.12

127 ומה בדבר שירות לאומי,,,,  (לת) יניב
  • 18:14
  • 14.06.12

128 כל הכבוד לך..יישר כח  (לת) אזרח מודאג
  • 18:15
  • 14.06.12

129 למוסלמים לפחות יש בתים ומי שיגן עליהם (אירגוני זכויות האדם), לרוסים אין אף אחד...  (לת) אולג
  • 18:17
  • 14.06.12

130 מה את מוסלמית איזו מסכנה  (לת) באשאר
  • 18:20
  • 14.06.12

131 ההורים שלי עלו מארץ ערבית יוספוס
  • 18:22
  • 14.06.12

משם גרשו אותנו תוך שהם מחרימים את הרכוש שלנו, ראי מה עושים לקופטים במצרים.

132 אשה אמיצה אך סלקטיבית מוחמד שמילוביץ'
  • 18:24
  • 14.06.12

היא פשוט נהדרת אבתיסאם, אני מקבל את כל דבריה אבל היא מתעלמת מהגזענות והרצחנות הסורית למשל או הלבנונית לעניין זה. עם זאת חה"כ מרים רגב היא אכן דמות נלעגת, שטחית, מתלהמת ובהמית. לא יאומן שאשה עילגת זאת דיבררה את צה"ל.

133 חוסר ההגינות המחפיר והצביעות של אברי גלעד לאו
  • 18:30
  • 14.06.12


כך כתוב באתר גל"צ על תכנית המילה האחרונה:

"בכל יום, שני שדרנים מקצוות מנוגדים של החברה הישראלית (ימין-שמאל, דתי-חילוני), מתיישבים מול המיקרופון ומחליפים דעות על כל מה שקורה בחדשות".

אברי גלעד אינו מייצג כבר שנים את דעות השמאל לכן כאשר הוא יושב מול אנשי ימין הוא עושה שקר למה שמוצהר באתר גל"צ.

טענתו היא שהוא יושב בתכנית על משבצת החילוני. זו טענה דמגוגית משום שכאשר הדיון נוגע לעניינים פוליטיים לא רק שאברי גלעד לא מייצג עמדות מנוגדות לג'קי לוי אלא לרוב מצטרף לדעות אנשי הימין.

134 נסרללה והכי-זבלה אומרים שיהודים הם בני החזירים (חנאנזיר) והקופים. והחמאס גם.  (לת) תזכרת לסביבה
  • 18:34
  • 14.06.12

135 מסר לאיבתיסם חסקל מפאיניק לשעבר
  • 18:37
  • 14.06.12

איבתיסם יקרה, אני מברך אותך על זה שאת רוצה לחיות בתוכנו עם כל האהבות שלך לבנותינו ובחורינו, וכאן יש " האבל הגדול". השאלה שלי אליך היא כמה מבני עמך בארץ חושבים כמוך? וכמה מבני עמך מאמינים ושטופי מוח, בקשר לקופים ובני החזירים?. ברגע שנוכל לראות ולהרגיש שהרוב בערביי ישראל יחשבו כמוך ויהיו אזרחים נאמנים למדינתם,ישלמו את המסים וישאו בכל ההתחיבויות שלהם כלפי המדינה שלהם, אז לא יהיו אברי גלעדים למיניהם, ואהבה תשרור בין שני העמים.אך היום יש הרבה אברי גלעדים שלא משוכנעים שהלך המחשבה שלכם הישתנתה במקצת, ואתם לא הולכים שולל אחרי הפתוות והנאומים המלהיבים של האימאמים במסגדים, ופניכם לא לכיוון ההקצנה דוגמת האביב הערבי בכל מדינות ערב. וחובת ההוכחה היא כולה על שכמכם.

136 כתבה מאוד יפה אבתיסאם, רק הערה אחת... שרון
  • 18:39
  • 14.06.12

כתבה יפה מאוד, את מראה את הצד היפה בתוך הסכסוך המגעיל בינינו,
את נותנת תקווה, ואני מאוד מעריך אותך.
הקיצוניים בונים על שקר ופחד כדי להמשיך בדרכם,
אך הם לא יצליחו לעשות זאת לזמן ממושך.
ההערה היא שרשמת יהודים ממוצא ערבי,
אני חושב שדבר כזה לא קיים.
ערבים הם אנשים שמקורם בחצי האי ערב, ויהודים לא באו משם,
ככה שיהודי לא יכול להיות גם ערבי.
יש יהודים שבאו מארצות ערב בהם יש ערבים.
בכל מקרה, אהבתי מאוד את הכתבה.

137 מ 1967 עד היום ערבים רצחו כ 3 מיליון ערבים ועוד היד נטויה בסוריה, עיראק ועוד. אפילו בתוניס ה"נאורה" יש עכשיו מהומות בגלל איזו תמונת עירום ליד מסגד. אז מה כל כך חדש בוירוס שלך שאת מופתעת?  (לת) אוריהו
  • 18:40
  • 14.06.12

138 כמה חפים מפשע רצחה מירי רגב וכמה חפים מפשע רוצחים הערבים כל יום בשמו של מוחמד, מישהו יודע?  (לת) אוריהו
  • 18:43
  • 14.06.12

139 את כותבת יפה, מירי רגב סמרטוט אדום לחברה בישראל...אברי פולט שטויות וחבל קובי
  • 18:54
  • 14.06.12

וחבל, יש בו משהו טוב אבל הילד שבו משתלט עליו...

140 לכו למדינות האיסלאם המתקדמות למה רק ישראל צרפת הולנד בלגיה אנגליה מה רע בסוריה מצרים תימן עירק  (לת) יש לך 22 מדינות איסלמיות למה דוקא בישראל הקטנה
  • 18:58
  • 14.06.12

141 סיד קשוע - מאחוריך!  (לת) אסף
  • 19:27
  • 14.06.12

142 Malka!! ariel
  • 19:28
  • 14.06.12

malka!!

143 לישראלי בגרמניה - חוצפה ישראלית אמיר לביא
  • 19:47
  • 14.06.12

אתה כותב שהפכנו לעם דחוי וגזענים וכמה אתה שמח שאתה לא חי אתנו. תשמע אם היית חי במיקרונזיה הייתי יכול להבין. אבל אתה כותב זאת מאחת המדינות הכי "אנטי גזעניות" בהיסטוריה גרמניה ששם את חש מאד נח לגור שם.עזוב את הנאצים... כאילו שלפני כמה שנים טובות לא שרפו שם בתי מהגרים טורקים. נכון יש כאן אוסף מגעילים לא קטן וגזעני ברמות הגורמת לכל בן אנוש להתבייש. אבל לכתוב את זה על כלל האנשים שיושבים כאן, בהתנשאות ועוד מגרמניה? זו כבר שיא החוצפה.

144 כל הכבוד ותודה לך! אנא המשיכי לפעול ולדבר- דווקא בגלל הגזענים  (לת) שחר
  • 19:48
  • 14.06.12

145 כמה רגשנות יש בדברי הכותבת וכמה רגשנות בתגוביות. השתלטות האיסלאם הוא נושא שראוי להתייחסות עניינית ולא להתרגשויות למיניהן.  (לת) הוהוהו
  • 19:51
  • 14.06.12

146 נעים לקרוא שפיות קולחת בימים טרופים אלה  (לת) א
  • 20:04
  • 14.06.12

147 ספרי לכולם למה את לא גרה יותר בכפרך; ספרי לכולם מה בדיוק אומרים עלייך שם; תפסיקי להיות המפגינה המקצןנית של חוג קטן והיסטרי יעל
  • 20:06
  • 14.06.12

ראיתי אותך בכל מיני מקומות; תמיד "תקינות פוליטית"; את אפס, איבתיסאם, בלי קשר למה שאת אומרת, את מעליבה את המיעוט הערבי

  •   מקרה קלאסי קורא ותיק
    • 17:46
    • 16.06.12

    מקרה קלאסי של מוכי שנאת האחר שכאשר יש מישהו שאינו נגוע בשנאה כמוהם הם מפנים את שנאתם אליו
    בדיוק כמו אנשי הימין הקיצוני היהודי והתקפתם המתלהמת(ולרוב אינפנטילית) על מה שהם מכנים"שמאל"

148 נהדרת ראובן
  • 21:11
  • 14.06.12

אבתיסאם תעשי לי ילד : )

149 מסכימה עם כל מילה שכתבת למעט ההקשר ההדוק,ושאינו במקומו לצהל. מה לעזאזל קשור פה צהל????  (לת) מעריצה
  • 21:28
  • 14.06.12

150 כתבה מעולה לפני כמה עשרות שנים נשאי הוירוס היו בעלי שמות יהודיים. לדאבוני נתן
  • 21:46
  • 14.06.12

חלק מהיהודים נשאי זכרון קצר...

151 מהמארים הטובים ענבל
  • 21:46
  • 14.06.12

שקראתי באחרונה

152 With all the respect: you know yourself that in Arab countries the Isalm IS fanatic, that most of the Muslims ARE religious and that the Islam stay in a fase of medieval timend that  (לת) Wake up
  • 21:59
  • 14.06.12

153 לעולם לא את ולא קשוע תהיו חלק מאיתנו יהודי בו יהודי
  • 22:23
  • 14.06.12

נולדת נושאת את הוירוס המוסלמי

  •   גם בין הכותבים יש מי שרק הגדרה אחת מתאימה לו קורא ונגעל
    • 13:10
    • 16.06.12

    אם המגיב הוא יהודי הוא מוקצה מחמת מיאוס
    אם הוא ערבי המנסה לטפח אנטאגוניזם הוא מזכיר פתגם ערבי העוסק בתרנגול וערמת הזבל

  •   דוגמא קיצונית יהודי
    • 17:51
    • 16.06.12

    לכך שהטענה שהיהודים הם עם חכם אינה נכונה

154 קחי כדור  (לת) מ
  • 22:41
  • 14.06.12

155 במקום שאין אדם היהי אדם.  (לת) עפר לרגליך
  • 22:44
  • 14.06.12

156 אנחנו יודעים מותק. את גאה ומאושרת שנולדת מוסלמית. כי השיחוק הגדול אי-סלאם
  • 22:48
  • 14.06.12

של חייך הוא שאת גרה בישראל ולא במדינה מוסלמית. לאשה מודרנית ודעתנית כמוך לא היה סיכוי לשרוד במדינה ערבית-מוסלמית. או שהיו רוצחים אותך בגלל אורח חייך או שהיית מתאבדת כבר הרבה לפני כן. רוצה להיות נשאית הוירוס בסוריה? מצרים? אפגניסטן? אירן? רק תבחרי מותק. כרטיס טיסה בכיוון אחד עלינו מותק.

157 אחלה בחורה!!!! במאית מעולה!  (לת) קנדיוטימוריס
  • 23:00
  • 14.06.12

158 דמעות תנין זולגות מעיני.  (לת) אופיר
  • 23:05
  • 14.06.12

159 תגובה מתונה ולא מתלהמת שמאי הורן
  • 23:06
  • 14.06.12

גברתי הנחמדה(ואני ממש מאמין שאת כזו)אין קל מכך כשמקבלים במה,להיות סארקסטית צינית ומתחכמת,אלו הרגשות שעולים למקרא כתבתך.מלבד הסכסוך "הקטן" שקיים בין בני עמך לבני עמי בביצה המקומית ישנה בעיה "וירלית" בעולם כולו. ההתיחסות היתה לוירוס האיסלמי ולא כחוקרי דתות אלא כחפצי חיים.לא ניתן לציין דבר חיובי אחד המציין בתודעה ובידיעה את האיסלם.העולם כולו מאוים,החל מתנועת אל קעידה,האמונה כי כל האחרים הם כופרים ויש לכבשם או להשמידם,האיסלם מציף את העולם המערבי ומתנהג כבתוך שלו,בז לתושבים המקומיים ומנסה ומוביל להשתלטות החוק האיסלמי. הוא מפוצץ מטוסים מועדונים ורכבות נוסעים ומהלך אימה על כל אומה. ברור לך כי זו רשימה חלקית וכי בסכומו של התהליך תאלצי אף לכסות ולהסתיר את פנייך הנאים ולהיות אשה כנועה וצייתנית.כנגד וירוסים הרפואה נלחמת ולרוב בהצלחה.לדאבוני אינני רואה דרך היכולה לרפא או להדר את התופעות שתארתי...אנא האירי עיני ולא כמתחכמת.

160 התיפיפות יולי שפיר
  • 23:15
  • 14.06.12

איך מתרגמים "מה יפית"לערבית?

161 כל כך איתך!  (לת) אני
  • 23:24
  • 14.06.12

162 ... זה שאת נחמדה(אולי) לא ממש רלוונטי... האיסלם מסוכן  (לת) דן
  • 23:28
  • 14.06.12

163 אתם מחלקים סוכריות אחרי פיגועים ואח"כ מתפלאים שקוראים לכם וירוס.  (לת) לכי תפוצצי מטוס.
  • 23:29
  • 14.06.12

164 LEAVE ISRAEL,BEFORE THE VIROUS IN YOU WILL KILL YOU  (לת) nili
  • 23:36
  • 14.06.12

165 תודה- אוהב בחזרה!  (לת) עוז אוסמן
  • 23:58
  • 14.06.12

166 האם הפגנת נגד הגזענות של בלד ואחמד טיבי? אם לא- את אכן חולה.  (לת) קדוש
  • 23:59
  • 14.06.12

167 את כותבת נפלא! והרעיון טוב, אבל האיסלם כמו שאר הדתות זה דבר מיותר ופרימיטיבי  (לת) תלביבי
  • 00:00
  • 15.06.12

168 simply clever  (לת) klaus
  • 00:17
  • 15.06.12

169 האיסלם, היהדות והנצרות הם כולם אותו וירוס  (לת) בודהה
  • 00:56
  • 15.06.12

170 הגזענות והפונדמטליזם הדתי הם האויבים של כולנו, אנחנו איתך אבתיסאם מראענה!  (לת) בן הארץ
  • 01:16
  • 15.06.12

171 המשיכי בפעילות ותשמירי על החיוך בלבבך  (לת) אורי
  • 02:02
  • 15.06.12

172 תודה לך על שכתבת את זה הד
  • 03:21
  • 15.06.12

אולי נוכל להחלים

173 אני ישראלי יהודי ואני גאה בך אחותי! עופר
  • 04:02
  • 15.06.12

אל תתני לאף אחד להפחיד אותך ותזכרי שיש הרבה אנשים טובים שאוהבים אותך ומעריכים את פועלך. יישר כוח אחותי.

174 איבתיסאם הנאורה בטח קלטה בביתה בדרום תל הביב את ההומו הערבי התורן שברח מהחברה הערבו-איסלאמית שלו ב'פילסטין' המבקשת את חייו - הישר אל הפאשיסטים מהיהוד  (לת) הצביעות מסריחה ממנה
  • 08:16
  • 15.06.12

175 הייתי כותב "תעשי לי ילד" אבל אני נשוי.  (לת) יהודי
  • 08:31
  • 15.06.12

176 אני לא יודע אם את באמת שונה או סתם מסברת את אזני חברייך הסמולנים , לי כבר אין שום אשליות לגבי העם שאליו את משתייכת !  (לת) פעם הצבעתי מרץ ואני מתבייש
  • 09:06
  • 15.06.12

177 את גיבורה מאד לכתוב מתל אביב הנאורה עד אובדנות, נראה אותך מוציאה מילה מיותרת בכפרך....אני בז לך על צביעותך ועל חוסר האמת שבך ערביה אשכנזית שכמותך  (לת) יהודי מהגליל
  • 09:12
  • 15.06.12

178 נשאית הוירוס זיתוני יוסף
  • 09:31
  • 15.06.12

איזה יופי? מילים כדורבנות רק מה את צריכה מעכשיו לשמור את צעדייך .ולא מהגזענים היהודים אלא מבני עמך שיגיבו על הצהרתך בדבר רצונך המופגן לקיים קשר עם יהודים .וכל כך למה? כי כשזוג מעורב משתי הדתות הוא ניסבל על ידי בני עמך בסלחנות מסויימת זאת בתנאי שבן הזוג הוא משלכם. אני עוד לא פגשתי זוג שהגבר הוא יהודי והאשה המוסלמית נותרה בחיים לספר לנו על כך. כך שבהטפה על גזענות אתם מומחים שאין לתאר. אבל עד שזה מגיע לכיוון שלכם. כי אז אותה בחורה .חשובה כמתה עוד לפני שתספיק לחוות את הקשר עם יהודי באשר הוא.

179 המלכה איבתי הראשונה, תעשי לי ווירוס !!  (לת) אחד שאוהב אותך
  • 09:34
  • 15.06.12

180 לאבתיסאם גיא
  • 09:53
  • 15.06.12

אני בהחלט מבין את ההתרעמות שלך מהתבטאותו של אברי גלעד. התבטאות לא מוצלחת ועל כך אין ויכוח. יחד עם זאת אני מציע לך לנסות ולהתמודד עם התחושה הקשה והיאוש שרבים בקרב הציבור הישראלי-יהודי חשים בכל הנוגע לערבים המוסלמים שסובבים אותנו.
המנהיגות הערבית באזור מעודדת ומטפחת את שינאת מדינת ישראל והיהודים וכלי התקשורת מלאים באווירה אנטישמית רעילה. ועוד לא דיברנו על אירן והנהגתה המופרעת הקוראת בגלוי להשמדת המדינה היהודית.

181 כל הכבוד לך אבתיסאם יקרה אמיצה ואהובה ברק הימן
  • 11:41
  • 15.06.12

אין מה להוסיף כי אמרת כבר הכל. תודה רבה על מאמר חשוב מאין כמוהו.

182 אני אוהב את איבתיסם אלפי מונים מסלדיתי ממירי-כן תירבנה שוקי
  • 12:42
  • 15.06.12

הרבה איבתיסמיות זה בריא לחברה

183 אברי גלעד מזמן איבד את הצפון, למה לא מתנפלים עליו כי הוא גבר לבן? Baty
  • 09:54
  • 16.06.12

פעם אברי גלעד היה גבר סביר עם חוש הומור, הומניסט עם נטיה קלה לשמאל.
על המשבצת הזאת הוא ישב יחד עם עירית לינור. מאז היא הפכה מאשה שמחה ועקצנית לאולטרה ימנית. אברי גלעד לעומתה ראה את האור בסדנאות של ימימה והפך לימני משיחי והזווי. הגיע הזמן שבתוכנית הזאת יחזירו את השמאל ל"פריים טיים" של "המילה האחרונה"!

184 משתתף בצערך  (לת) גבי
  • 11:29
  • 16.06.12

185 עצוב לקרוא אחת שעזבה בבושה
  • 16:27
  • 16.06.12

ממש התקשיתי לקרוא מה שכתבת פה. את צודקת בכל מילה ומילה וזה מעציב נורא.
תהיי חזקה. תזכרי מי את. תזכרי שאת שווה כמו כולם וגם יותר מחלק.
אל תתני להם להכנס לך לראש.
אני פחות חזקה ממך. הסתלקתי. אם תרגישי שיותר מדי לך, את לא חייבת להשאר. העולם פתוח הרבה יותר ממדינת ישראל. את לא מחוייבת לסבול בשביל עם שלם.

186 רק בסוף הודיעה על אהבתה ליהודים, בתחילה ניסתה להרגיז עם התייחסות גזענים למוצאם של המפגנים תחת התיאור הקלוקל "יהודים ממוצא ערבי" בין השורות
  • 17:01
  • 16.06.12

מילות אלה שגורות בפי האויב, לא חבר

187 תודה מור
  • 23:19
  • 16.06.12

מאמר חשוב ואמיץ, תודה לך..

188 כל הכבוד לך! תמשיכי כך!! את אדירה!
  • 09:13
  • 17.06.12

באמת לא בציניות!!(;

189 איבתיסאם. את הרבה יותר ישראל בשבילי מאשר חבורת הגזענים האלה  (לת) אורן
  • 12:03
  • 17.06.12

190 האמירה הזאת זכורה לי מפעם, שנות השלושים אולי? מאיה
  • 12:13
  • 17.06.12

גם הטלר קרא ליהודים וירוס וטפיל
אבל לא.. זה היה בסיפור אחר.

191 בושה להיות ישראלית שרה לוי
  • 21:07
  • 18.06.12

אני בושה כדור שני לשואה ולגזענות כלפי משפחתי באירופה ...רק 60 שנה ואנו
אימצנו את תורת הגזענות לציונות ולתרבות ישראל.
זו היא הקללה שלנו.

192 איזו מלכה את !!  (לת) שחר
  • 00:12
  • 24.06.12

193 עצוב, עצוב מאוד. הרצל
  • 09:31
  • 20.07.12

אם הייתי יודע שבני עמי יכתבו דברים כאלה, לא הייתי טורח.

פרוייקטים מיוחדים