המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

מלאכת הכיבוש הבזויה

אבי הוא רכז פיקוח מטעם ה"מינהל האזרחי", שלטון הכיבוש בשפה מכובסת פחות. מותר להניח שאבי אוהב את עבודתו, אולי הוא אפילו מתגאה בה. שם משפחתו לא שמור במערכת, משום שאבי שלנו לא טורח לציינו בטפסים שעליהם הוא חותם. וכי לשם מה יטרח? הרי די בחתימתו המסולסלת, אבי, כדי להוציא לפועל את גזירותיו, ואלו של אבי הן מהאכזריות והלא אנושיות שמוטלות כאן.

אבי מחרים עוקבי מים למאות משפחות פלסטיניות ובדוויות שחיות בבקעת הירדן, שהמכלים הללו הם מקור המים היחיד שלהן. כתריסר עוקבים החרים בשבועות האחרונים, מותיר מאחוריו עשרות משפחות על ילדיהן בחום הזוועה של הבקעה, לצמוא ולהתייבש. בטפסים שהוא מקפיד למלא כתוב בשפה מצוחצחת ש"יש טעם לחשוד שהשתמשו בטובין הנ"ל לשם ביצוע עבירה". שולחיו של אבי טוענים שה"עבירה" היא גניבת מים מצינור, לכן מוחרמים העוקבים, בלא חקירה, בלא משפט. ברוכים הבאים לארץ ההפקר והרשע. ברוכים הבאים גם לארץ האפרטהייד: ישראל לא מאפשרת לאלפי התושבים האומללים הללו להתחבר לצינורות המים, מי האפרטהייד הללו הם ליהודים בלבד. גם גדולי התועמלנים הישראלים לא יוכלו להכחיש כאן את ההפרדה הלאומית השטנית הזאת.

ציר הרשע נמצא במרחק כשעת נסיעה מבתיכם. נידח ורחוק מלב, הוא כמובן לא מעורר כל "מחאה חברתית", אבל בדירוג הרשע הישראלי הוא אחד השפלים שבהם. מגובה בטופסולוגיה וביורוקרטיה, מיושם בידי פקחים לא אלימים לכאורה, אין בו טיפת דם, אבל גם טיפת מים הוא לא מותיר. המינהל האזרחי, זה שאמור לדאוג לצורכי התושבים, לא בוחל באמצעי הנבזי ביותר, מניעת מים מבני אדם ומבעלי חיים בחום הקיץ, כדי לממש את מטרתה האסטרטגית של ישראל, לסלקם מאדמותיהם כדי לטהר את הבקעה מתושביה הלא-יהודיים.

גניבת המים, היתה או לא היתה, היא כמובן רק התירוץ; גם אם היתה - איזו ברירה נותרה לתושבים הללו שהרשויות לא מאפשרות להם להתחבר לקו המים שעובר בשדותיהם, פכפוכם נשמע באוזניהם, בדרכם להרוות את הכרמים והשדות המוריקים של המתנחלים. בשבוע שעבר ראיתי אותם בצימאונם: תינוקות שזה אך נולדו, ילדה נכה, ילד אחרי ניתוח, נשים וזקנים, וכמובן גם הצאן, מקור הפרנסה היחיד כאן, שהפקח אבי החרים להם את העוקב. תושבים בלא מים - בישראל, לא באפריקה; מים לבני עם אחד בלבד - בישראל, לא בדרום אפריקה. אבל לא מדובר רק בקו פרשת המים הזה. לפני כמה ימים גם החליט צה"ל להתאמן באזור. מה עושים? מגרשים את כל התושבים למשך 24 שעות מבתיהם. כל התושבים? הצחקתם את צה"ל. רק את הפלסטינים והבדווים. איש לא העלה כמובן בדעתו לפנות גם את תושבי משכיות, בקעות או רועי - וגם זה לא ייחשב לאפרטהייד.

ולאן לגרש? לאן שתישאם הרוח. וכך נאלצו כ-400 תושבים לעזוב את מאהליהם ובקתותיהם, ולהעביר יום ולילה על האדמה הצחיחה לצד הכביש, מופקרים לגורלם ולסבלותיהם תחת כיפת השמים. גם אמג'ד זהאווה נאלץ להעביר כך יום ולילה. הוא היה אז בן יומיים וכך הוא העביר את יומו השלישי בחייו, תחת השמש הקופחת, בלא מחסה. ברוך הבא גם אתה, אמג'ד, אל מציאות חייך.

אבי, כבר אמרנו, אוהב את עבודתו ומתגאה בה. כמוהו יש עשרות שזו מלאכתם הבזויה. אבל האשם הוא לא (רק) בם. מאחוריהם ניצבים מיליוני הישראלים שכל זה לא נוגע להם כלל. ביעף הם חולפים בכבישי הבקעה ולא שמים לבם לתלולית העפר האינסופית בצד הכביש, שכולאת את התושבים ומונעת מהם גישה לכביש. מדי פעם שער ברזל: החיילים, נציגי הכובש החנון, מגיעים לכאן אחת לכמה ימים, לפתחו לרגע. לפעמים הם שוכחים, לעתים מאחרים, קורה שהמפתח אובד, אבל מה זה משנה. הכיבוש נאור, ישראל צודקת, צה"ל הכי מוסרי והאפרטהייד הוא רק המצאה של שונאי ישראל: סעו לבקעה והיווכחו במו עיניכם.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 "העיירה הגרמנית נהפכה לצ'כית." כתב גדעון לוי על העיירה של אביו בחבל הסודטים...אז זהו שהעיירה לא הפכה לצ'כית במטה קסמים, אלא מכיון שכל תושביו הגרמנים של חבל הסודטים גורשו לגרמניה לאחר תבוסת הנאצים... מוסר השכל-לתוקפנות רצחנית יש מחיר, ומה שטוב לאירופה הנאורה בטח טוב עבורינו!  (לת) לקח היסטורי-מחבל הסודטים לבקעת הירדן
  • 02:31
  • 08.07.12

  •   אני מלא בושה על עשות צבא הכיבוש כבר יותר מ- 40 שנה שנאמר - שִׁמְעוּ הַדָּבָר הַזֶּה, פָּרוֹת הַבָּשָׁן אֲשֶׁר בְּהַר שֹׁמְרוֹן, הָעֹשְׁקוֹת דַּלִּים, הָרֹצְצוֹת אֶבְיוֹנִים; הָאֹמְרֹת לַאֲדֹנֵיהֶם, הָבִיאָה וְנִשְׁתֶּה  (לת) יונה קורח
    • 09:10
    • 08.07.12

  •   הפלא ופלא: בגרמניה לא הקימו התנחלויות וגם לא השאירו אות תחת שלטון כיבוש 45 שנה.  (לת) היסטוריון
    • 09:32
    • 08.07.12

  •   רק שמקרה שלנו לא ברור כל כך מיהם הגרמנים ומיהם הצ'כים...  (לת) באיזה צד למשל יהיה זה התומך בהחרמת מים מבני אדם ב-40 מעלות חום?!
    • 09:41
    • 08.07.12

  •   ואיזה צד מכריז כי אינו כפוף ל"חוקי מוסר מערבים נוצריים" כאשר הוא מממש את זכותו"האלוקית" על הארץ ?  (לת) מישהו מהטכניון
    • 10:45
    • 08.07.12

  •   נכון, הסתפקו בקיצוץ כ 30% משיטחה של גרמניה תוך גירוש הגרמנים מהשטחים שקוצצו מגרמניה ועוד כמה שטחים בהם הם ישבו מאות ואף אלפי שנים לגרמניה גופא. לאו
    • 11:07
    • 08.07.12

    אז מה הפלא שלא הקימו התנחלויות בגרמניה גופא? אם היינו מגרשים את הערבים ביהודה ושומרון ומישראל הקטנה שאליהן רובם פלשו במאה העשרים בחסות הכיבוש הבריטי כמו שעשו לכ 13 מיליון גרמנים ברחבי אירופה גם אז לא היינו צריכים להקים התנחלויות ליד אוכלוסיה ערבית כי לא היתה כזאת.
    הבורות והצביעות הסמולנית נמצאות ממש בתחתית הבור.

  •   וביזה צד מתפתחת אידיאולוגיה מישהו מהטכניון
    • 11:55
    • 08.07.12

    על פיה מותר ל"עם הנבחר" להרוג תינוקות של עמים אחרים, ושאותו עם-נבחר אינו כפוף לחוקי מוסר "מערביים נוצריים" כאשר הוא כובש לעצמו "שטח מחייה" (אופס.. תיקון - כובש לעצמו את הארץ שאלהים הבטיח לו)

  •   יהודים יותר גרועים מהנאצים.  (לת) אזרח
    • 12:14
    • 08.07.12

  •   תיזהר עם מה שאתה מבקש, כי בניגוד לגרמניה לא ברור מה בדיוק ישאר מישראל.  (לת) Jonas
    • 12:49
    • 08.07.12

  •   חוקי המוסר "מערביים נוצריים" אפשרו לבעלות הברית להפציץ ללא רחם את ערי גרמניה הנאצית ולהרוג תוך כדי זה 2 מיליון אזרחים גרמנים, כולל נשים ילדים ותינוקות. אלו בדיוק הערכים הכתובים בתורת המלך-לא פחות ולא יותר  (לת) למישהוא מהטכניון
    • 12:51
    • 08.07.12

  •   "ואם-לא תורישו את-יושבי הארץ, מפניכם--והיה אשר תותירו מהם, לשיכים בעיניכם ולצנינים בצידיכם; וצררו אתכם--על-הארץ, אשר אתם יושבים בה." במדבר ל"ג נ"ה-תזכר בפרעות אוקטובר 2000, בטיבי ועוזבי ותראה כמה הפסוק נכון!!!  (לת) ליונה קורח-אם בפסוקים עסקינן...יש עוד
    • 12:55
    • 08.07.12

  •   "היום ארצה שוב להתנבא: אם יעלה בידי יהדות הממון הבינלאומית באירופה ומחוצה לה לדרדר את העמים, פעם נוספת, למלחמה עולמית – אזי לא תהיה התוצאה בולשביזציה של העולם ועמה ניצחון היהדות, אלא השמדת הגזע היהודי באירופה...‏‏"-נאומו של אדולף היטלר בפני הרייכסטאג, ב-30 בינואר 1939. "ב-28 במאי כשאמר ש"הישראלים ילידי הארץ, שיישארו בחיים, יכולים להישאר בפלסטין. אולם על-פי מיטב הערכתי לא יוותר איש מהם בחיים" אחמד שוקיירי ראש אש"פ - 28 למאי 1967, וגם... -7 ביוני 1967, המלך חוסיין נשא נאום וקרא לנתיניו "הִרְגוּ את היהודים בכל אשר תשיגם ידכם. הִרְגוּ אותם בזרועותיכם ובידכם, וציפורניכם ובשיניכם"...קפיש? הבנת מיהו מי?  (לת) אם לא ברור לך מיהם הגרמנים -להלן הסבר קצר
    • 13:06
    • 08.07.12

  •   ברסאלו, שטטין, דאנציג, קניגגסברג, קרלסבאד וממל היו ערים גרמנית לפני המלחמה, והיום לאחר שגרשו משם את כל הגרמנים וספחו את השטח לפולין, צ'כיה, רוסיה וליטה ושמן שונה מ-ברסלאו לוורוצלרב, שטטין ל-שצ'צ'ין ודאנציג לגדנסק שבפולין! קניגסברג הפכה לקלינינגראד ברוסיה, קארסבאד לקרלובי ווארי בצ'כיה וממל לקלייפדה שבליטא. ויש עוד הרבה כאלו...על 30% משטח גרמניה שנקרע ממנה וסופח לשכנותיה במזרח כגמול על התוקפנות הנאצית.  (לת) הערה להיסטוריון שחושב שלא הקימו התנחלויות...
    • 13:14
    • 08.07.12

  •   ל"היסטוריון" המלומד: אתב צודק!!! כי לא היה צ-ו-ר-ך! אלכסנדר
    • 13:20
    • 08.07.12

    אחרי שמגרשים 12 מיליון גרמנים מאדמתם ומקיימים ( ברה"מ , פולין , צ'כיה ) את הכתוב בספר עמוס" אדמתך בחבל תחולק ואשתך בעיר תזנה " אין צורך בהתנחוליות בגרמניה כי השטח העצום שנלקח הוא כבר לא גרמניה !!

  •   כל המדינות שכבשו חלקים מגרמניה העניקו אזרחות מלאה לתושבי השטחים הכבושים. ישראל המדינה היחידה בעולם שרואה עצמה דמוקרטית אבל שוללת אזרחות ממליוני פלשתינאים.  (לת) אלי
    • 14:02
    • 08.07.12

  •   כתבת "לתופקנות רצחנית יש מחיר". יש קצת הבדל בין התוקפנות הנאצית באירופה לבין אפס המעשה של הפלסטינים בששת הימים.  (לת) אור
    • 14:34
    • 08.07.12

  •   הם לא העניקו אזרחות הם גרשו את הגרמנים.  (לת) אורי ירושלמי
    • 14:39
    • 08.07.12

  •   מגיע להם! שונא גרמנים
    • 14:42
    • 08.07.12

    !

  •   גם שונא יהודים
    • 14:43
    • 08.07.12

    !

  •   אי אפשר להשעין את הכיבוש הישראלי בן 45 השנים על מלחמת ששת הימים. היא יותר מדי קטנה. אי אפשר גם להשוותה למלחמת העולם השנייה. לכן המשל אינו דומה לנמשל.  (לת) אור
    • 14:46
    • 08.07.12

  •   בור ועם הארץ. כיבוש בקעת הירדן לא קשור בכלום לפלסטינאים. אבל למה להתעמת עם עוולה כשאפשר לברוח ממנה עם שקר?  (לת) אחד
    • 15:42
    • 08.07.12

  •   אולי תלך יותר אחורה, ותגיע לדוד המלך שהשמיד ערים שלמות על יושביהן? מישהו מהטכניון
    • 16:01
    • 08.07.12

    מה שפעם היה מקובל נחשב היום ובצדק לפשעי מלחמה, שהוגדרו באמנת ז'נבה מ1949. ומי מכריז בקול שאמנת ז'נבה אינה מקובלת עליו? אל קעידה והמתנחלים המשיחיים. נחמד, לא?

  •   כל המדינות שכבשו שטחים בגרמניה-גרשו משם את כל הגרמנים-סך הכל 13 מיליון, לגרמניה. מסקנה-אם מגרשים אין צוך בשלילת זכויות מתושבים כבושים.  (לת) אלי-לך תעשה שיעורי בית
    • 16:25
    • 08.07.12

  •   אתה מבין שגירשו 12 מיליון גרמנים לגרמניה נכון? דוד
    • 18:54
    • 08.07.12

    אתה פשוט משקר אפילו גרמני אחד לא קיבל אזרחות לאחר המלחמה....

  •   תודה שתמצת את דברי גדעון לוי..... דוד
    • 18:56
    • 08.07.12

    ואתה גר כאן ומשלם מיסים למה זה הופך אותך???

  •   הסטוריון, אתה מודע לזה שעל פי רוב ההשערות נהרגו\נרצחו כמיליון גרמנים במהלך גירוש של 12 מיליון גרמנים- זה נשמע לך יותר "נאור"? ואגב גדאנסק ומקומות רבים אחרים הם "התנחלויות" פולניות על ישובים שהיו גרמנים שנים רבות. לא שומע אף אחד מתלונן על זה.  (לת) דן
    • 21:12
    • 08.07.12

  •   אמרת ונשארת בחיים.  (לת) נע
    • 10:48
    • 09.07.12

02 יואו גדעון איזו כתבה בטח קתרין מה זה נידלקת עכשיו!  (לת) אריק
  • 02:41
  • 08.07.12

03 אבי, תודה רבה לך על אכיפת החוק על האויב הערבי.  (לת) אלכס מהכרמל
  • 02:42
  • 08.07.12

  •   אבי זה שונא בני אדם והוא בורג הקשור לצבא הכיבוש  (לת) יונה קורח
    • 09:14
    • 08.07.12

  •   גם אם אינני מסכים עם גדעון לוי אני מזדהה איתו כאשר אני קורא את דברי הרשע והאיוולת של העלוביפ המגיבים כאן אלכס מהכרמל איננו מי שהייתי רוצה להיות בחוג מכרין ולא הייתי רוצה להיות במקום העבודה שלו. מצמיאים אנשיםפ בימים לוהטים והוא מדבר אכיפת חוק . רשע. טוב שהוא לא קרוב משפחה שלי.  (לת) צביקי
    • 10:22
    • 08.07.12

  •   הפלסטינים מודים שאינם תחת שלטון סורי פאשיסטי אלא שלטון צבא ישראל אבי תודה רבה על שירותך בצבא מדינת ישראל הדמוקרטית
    • 10:28
    • 08.07.12

    הפלסטינים מודים שאינם תחת שלטון סורי פאשיסטי אלא שלטון צבא ישראל

  •   כמה משלמים לך עבור הרשעות הזאת??? זמיר
    • 10:44
    • 08.07.12

    אתה המראה המכוערת של צבא הכיבוש, יגיע הזמן ותתחבא מהפרצוף של עצמך

  •   על צביקי ויונה הקרח מוטב להגיד שהם אנשים לא משכילים.אינם יודעים "לעשות הגהה" למכתמים שלהם.שני. אינם יודעים שאין כבוש.גם אני לא מסכים עם דברי גדעון לוי,אבל מותר לו להכריז השכם והערב. אני גאון ואתם מטומטמים. הבעיה שהמטומטמים הם הרוב ו" המסכילים (לשון סכל ) הם המיעוט. אז טוב שצביקי הוא קרוב משםחתי ויונה לבית קורח הרשע אינו נמנה על חוג מכרי. ברנארד הופרסטיינר
    • 12:00
    • 08.07.12

    ועוד צביקי מתהדר באי האוולת שלו וגם אלכס מוותר על החברות שלו.רצוי שמספר מגיבים ישלימו לימודי יסוד.א. אין כיבושב. אין מתנחלים. ג. הארץ צריך לפרסם גם מגיבים השוללים את הנחת היסוד הפוליטית שלו.

  •   לא הוהב רוסים פטריוטים פטריוט אמיתי
    • 13:07
    • 08.07.12

    ..גם לרוסים היה צריך לעשות אותו דבר ם?
    נבלבה! אתה לא פטריוט, אתה תת-אדם!!

  •   אה...עכשיו זה בטח מרגיש יותר טוב.כשמישהו סובל תחת ידיך הכי קל לטמון ראש.  (לת) בועז
    • 14:28
    • 08.07.12

  •   אלכס מהכרמל זה לא ההוא שכתב "נחליף אתכם, כפי שעשינו את זה ב-1917 כאשר החלפנו את האליטה של המשטר הצאריסטי." ? למה בכלל לקחת אותו ברצינות?  (לת) דני
    • 16:59
    • 08.07.12

  •   צריכים הרבה "אבים" כאלה ופחות "יורמים" תבוסתנים! דמר94
    • 17:19
    • 08.07.12

    אלכס אתה צודק שכולנו חייבים תודה ל"אבי" החייל הפטריוט הדואג לשלום בני עמו ולבטחונם לא ל"יורמים" השמאלנים התבוסתנים שדואגים לאוייבים! האמת היא שאנחנו צריכים הרבה "אבים" כאלה ובאותה הזדמנות צריכים להיפטר מכל ה"יורמים" משיינקין ורמת השרון!

04 לכן אני רוצה להתגייס לצה"ל. איפה מתקבלים לקורס טייס?  (לת) ערבי גאה
  • 02:45
  • 08.07.12

05 עבור העוקבים משלמים? המן
  • 02:51
  • 08.07.12

וכאשר מבקשים לפנות שטח אש מטעמי בטיחות, מפנים?

  •   מתי בפעם האחרונה בקשו לפנות אותך משטח אש מטעמי בטיחות? אלמוג
    • 11:59
    • 08.07.12

    בטח ממש לא מזמן, כי אתה מבין בזה. נו? פינית?

06 Thank you Gideon the guardian editor
  • 03:13
  • 08.07.12

Thank you for another excellent article
we will publish it at once
As always your check is on its way

  •   למי שנותן לייק, כדאי לקרוא את התוכן. לא בטוח אם זו אינה תולעת צינית מבית תעמולת הימין. ואם כן, וזו אכן תולעת, כדאי לומר כאן- יישר כוח גדעון. את האמת שאתה כותב, הקהל שהריע אתמול לגיוס צודק, את האמת הזו הם לא אוהבים לראות. הם לא רואים. לא פלא שחלקם היו מוכנים לחבור לליברמן המתנחל והמושחת. בעוד חלקם האחר אפילו לא הבין כמה פריירים הם באמת, כבשר תותחים של ממשלה ימנית לא אחראית שבורחת מאחריות, שאבי מהמינהל הוא כפרצופה.  (לת) שומר חוק
    • 07:33
    • 08.07.12

  •   שומר חוק, למה אתה בטוח שרק לסמולנים מותר להשתיל תולעים. למרות רודנות הסמול גם ימנים מצליחים להשחיל תולעים לאו
    • 11:10
    • 08.07.12

    ומה הם "קורבנות השלום" אם לא בשר תותחים לשגיונות הסמול הפאשיסטי.

  •   לא הבנת כלום  (לת) אה?
    • 13:43
    • 08.07.12

  •   לשומר חוק,מתי יש לך זמן לשמור על החוק אם אתה יושב כל היום על המקלדת?  (לת) שומר טיזי
    • 06:39
    • 09.07.12

  •   פרס נובל לשומר חוק על הגילוי!!!  (לת) זהירות התולעת משתוללת
    • 06:43
    • 09.07.12

  •   לשומר חוק,אני באמת חושב שאתה צריך טיפול(לא ציני)  (לת) לא צוחק
    • 06:46
    • 09.07.12

07 בתור אחד שהיה בצבא ה״רשע״ עמית
  • 03:20
  • 08.07.12

אולי לגבי עניין המים יש צדק בדבריך אבל, היזהר לך מלהכפיש את צה״ל וחייליו , יש אינספור חיילים משוחררים שיספרו לך בשמחה כמה צה״ל הומני מנסיונם האישי, לפעמים אפילו במחיר של סיכון חיי החיילים על מנת להימנע ממעשה שאתה היית מגדיר כ-״לא הומני״ , כל מה שתאה צריך לעשות זה לשאול ולחפש את האמת באמת ובתמים ותראה שהתשןבות שתקבל תמיד יהיו זהות , אלא אם אתה טוען שכל עם ישראל שקרנים ורק אתה יודע מה באמת הולך שם ? אנחנו חורשי המזימות והתככים וגם באופן מפתיע אותם אלה מהצבא ה״רשע״ לשיטתך שגם ישבו באוהלים בשנה שעברה ! אתה מסונוור חביבי ! שבוע טוב...

  •   חביבי, אמנם נכון שחיילים רבים מנסים לבצע את המוטל עליהם ברגישות ולא לפגוע בפלסטינים עימם הם באים במגע מעבר למתחייב מעצם ביצוע הפקודות, אבל ישנם לא מעט מקרים שבהם החלטה שרירותית של קצין זוטר משבשת קשות את שגרת יומם של עשרות או מאות אנשים. ממש כמו הסיפור על אבי כאן. על מקרים של פגיעה מכוונת באורח חייהם של הפלסטינים והתאכזרות אליהם עוד לא דיברתי.  (לת) בובי מקגי
    • 09:33
    • 08.07.12

  •   לא לענין. לא מדובר בצמל כלל. הציבור הישראלי אטום לכל. גם לעושק הקפיטליסטי. גם למצב העניים. הצבור הישראלי עסוק עכשיו בתכנון טיול בחו"ל ובזלילה ובנהנתנות. כולנו פרות הבשן.  (לת) צביקי
    • 10:25
    • 08.07.12

  •   גם בדיקטטורות הכי גרועות יש כמה חיילים הומניים, הבעיה היא במנהיגים ובפקודות שהם נותנים, וברוב הדומם שמבצע מעשי זוועה בלי לחשוב, רק בגלל שקיבל פקודות.  (לת) עצבני
    • 19:23
    • 08.07.12

08 זה באמת לא בסדר שיש ציבורים שלמים בישראל שלא משתתפים בנטל, ומשאירים את האבי המסכן הזה לבד לספוג ביקורת מגדעון לוי. צריך מיד לגייס לצד אבי גם את אברמל ממאה שערים, כדי שימציא דרך לקחת מהבדואים בעמק הירדן לא רק את המים, אלא גם את האוויר. בארשבעי
  • 03:27
  • 08.07.12

צדק חברתי. ישראל 2012.

  •   לטמטום ולרשע ולבהמיות אין גבול. תודה שהוכחת זאת.  (לת) צביקי
    • 10:27
    • 08.07.12

  •   צביקי - תלמד\י לזהות סרקאזם.  (לת) בארשבעי
    • 17:20
    • 08.07.12

  •   52 לייקים מזהים סרקאזם, או שלא ? נקווה שלפחות בין מגיבי הארץ יש רוב להומניות.  (לת) לבארשבעי
    • 19:26
    • 08.07.12

  •   בוא נאמר ככה: מי שנותן לתגובה שלי לייק בגלל שהוא באמת חושב שצריך לקחת מבני אדם את האוויר בריאותיהם בגלל מוצאם - נדמה לי שהלייק הזה הוא אות קלון על קלסתרו. בארשבעי
    • 02:52
    • 09.07.12

    אני בכל זאת מעדיף להישאר אופטימי, ולקוות שרוב הלייקים באו מאנשים שהסכימו אתי לגבי הקשר בין הסיפור כאן לבין "הפגנת הפראיירים" במוצ"ש.

09 Necessary dreck  (לת) George Smiley
  • 03:42
  • 08.07.12

10 ההיתי בבקעה וגם שרתתי בבקעה, יש כיבוש. אני גם זוכר שלפני הכיבוש הותקפנו כדי ליזרוק את היהודים לים ובזכות הכיבוש אני לא שוחה אם המדוזות 45 שנים, מצד שני אני חשוף לגדעון לוי פעמיים בשבוע. ממממ... לוי או מדוזות..? אני חולה עליך גדעון.  (לת) שתיי מדינות
  • 03:46
  • 08.07.12

  •   אוהב יוד-ים, אה?.... תקרא קצת, לפני שאתה מתיימר לכתוב בעברית.  (לת) illiterate
    • 07:40
    • 08.07.12

  •   נו, תראו, תראו...מי שמדבר על מדוזות... (אם רק תנסה להביט בראי ותראה מדוזה מארץ המדוזות, ואתה יודע את זה)  (לת) ק.א.
    • 09:05
    • 08.07.12

  •   בזריקה לים הכוונה לא לזריקה ממש אלא להעלאת הישראלים על אוניות וספינות וגם על מטוסים ושילוחם לכל הרוחות. גם אם לא היה כיבוש ישראלי של הפלסטינים, לאפשרות שהישראלים ייזרקו לים (כלומר יועלו על אוניות) לא היתה קרובה למציאות אף פעם.  (לת) ארנון
    • 14:56
    • 08.07.12

  •   בדיוק, חפז אל אסד היה מסדר לנו אוניות ומטוסים, אולי אפילו מחלקת עסקים  (לת) הוי סמולנים, ראש בחול שכל ב..
    • 18:24
    • 08.07.12

  •   ארנון, אתה הסיבה שהימין משוכנע שהשמאל טומן את ראשו בחול. אני אסביר לך לאט, כאשר הערבים אומרים שישליכו את היהודים לים הם מתכוונים שהם ישחטו אותם על החוף, יאנסו את נשותיהם, יטיחו את ראשי העוללים אל הסלע ואת כל מה שנשאר מהגופות ישליכו למעמקי הים, מאכל לדגים. דני
    • 21:50
    • 08.07.12

    את האוניות שאתה בונה עליהם הם שלחו לטורקיה...

  •   אהבתי 10 אבל אני אם המדוזות  (לת) רובי
    • 00:09
    • 09.07.12

11 עוד יסופר רבות בדבר המדהים הזה - הכיבוש הישראלי ש.
  • 03:55
  • 08.07.12

איך התאפשר דבר כזה.
הרס של מרקם חיים של אוכולסיה שלימה, בחצר האחורית של אירופה, והקידמית של מדינות ערב.
הכוח לכך מגיע מעבר לים, מהימין השמרני בארה"ב, עם שומרי החומה הלובי הציוני.

החברה הישראלית שאתה מנסה להגיע אליה לא שומעת.
וכשאתה אומר "מרחק נסיעה מבתיכם" אין אף אחד ששומע אותך בבתים האלה.

והלוא הומצא כבר מטבע הלשון שמסביר את התופעה שאתה מתאר
the banality of evil - הבאנליות של הרשע
אבל כשהיא אמרה את זה קראו לה עוכרת ישראל.

הכיבוש מתקיים מכוח האינרציה
הוא המציא את המנגנון של עצמו.
ואתה (כדברך) תמשיך לכתוב לארכיון, שעל דברי הימים
עד שיבוא יום וישתוממו בני אדם על מה שקרה כאן

  •   אם יהיו אנשים הוגנים יהיו להם שלושים נושאים להשתומם עליהם לפנינו.  (לת) שושו הספר
    • 06:56
    • 08.07.12

  •   שיכתוב ההיסטוריה שחר
    • 11:00
    • 08.07.12

    באמת לא בסדר שאנחנו לא מוכנים ללכת כצאן לטבח עוד פעם

  •   אולי תסביר איך מתאפשר בחצר האחורית של אירופה טבח העם הסורי ומשטרי רשע בכל מדינות ערב? גיחי גיכי
    • 11:13
    • 08.07.12

    הטימטום הסמולני הוא אין סופי.

  •   לש. שמכבדת את המילה קווי הפסקת האש, והפכת אותם לכיבוש הערבים יצאו למסע כיבוש
    • 11:53
    • 08.07.12

    היהודים התגוננו והשיבו מלחמה. מה שהתרחש הוא לא כיבושה של ישראל בידי הערבים, אלא המלחמה הסתיימה כשהערבים הסכימו סוף סוף להכנע, כשהבינו שהם מפסידים הכל. לא רק שלא מגיעים למטרה שלשמה הם בכלל יצאו למלחמה, אלא מפסידים גם את האדמות שכבשו במלחמה הקודמת ב47. שגם בה ניסו לכבוש הכל והצליחו לכבוש רק את יהודה ושומרון.
    הקווים שעליהם נעצרה המלחמה נקראים קווי הפסקת האש, והם אלה שהכניסו לתוך המדינה את האדמות שכבר נכבשו ממנה עוד במהלך ההיסטוריה על ידי מדינות שונות. 

  •   אני עדיין לא מבין על איזה כיבוש מדובר, הכיבוש היחיד שאני מכיר הוא הכיבוש הערבי איסלמי פשיסטי שמתרחש בכל העולם ולא רק אצלינו, הבעיה היא כלל עולמית (תבדקו בגוגל פשוט מפחיד מה שקורה), ישראל צריכה לעשות כל דבר בכדי למנוע את זה, כל דבר הוא כשר כל עוד הוא מונע השתלטות איסלאמית, לא היה אכפת לי מדינת כל אזרחיה אם המיעוט היה נוצרי, אבל עם המוסלמי זו התאבדות קולקטיבית, השלום לא תלוי בנו, אין שלום ולא יהיה שלום, עם מוסלמים יש רק "הודנה" הפסקת אש זמנית כי הכופרים כרגע יותר חזקים, ישראל לנצח תשאר "דאר אל חרב".  (לת) ג'יבוטרו
    • 13:37
    • 08.07.12

  •   האירופאים טבחו על אדמת אירופה וגם ביבשות אחרות הרבה יותר אנשים מבני המזרח התיכון.  (לת) ארנון
    • 17:04
    • 08.07.12

  •   החברה שלא שומעת מצביעה לימין (ליכוד, קדימה, עבודה, שס, ליברמן וכו), וכנראה אין לה שום בעיה עם הזוועות שמתחוללות מעבר לאפה - כנראה רוב החברה הישראלית מעוניינת בזוועות גם אם לא רוצה לדעת את הפרטים (כמו מי שאוהב לאכול עוף, אך נגעל מהשחיטה עצמה).  (לת) לש
    • 19:32
    • 08.07.12

  •   אינשא'אללא תקווה
    • 00:15
    • 09.07.12

    מתי כבר ישתוממו בני האדם על מה שקרה כאן?

12 תאמת לא סיימתי לקרוא את הכתבה,פשוט שיעמום אחד גדול!  (לת) אורן
  • 04:34
  • 08.07.12

13 כל "כתבה" של גדעון לוי היא 10% אמת ו- 90% שקרים! אלי הרחובותי
  • 04:36
  • 08.07.12

מהם 10% של האמת? שיש מקום שנקרא בקעת הירדן, שיש צבא ישראלי שם, שיש פולשים ערבים שגונבים מים וכנראה עוד דברים! מהם 90% שקרים? כל השאר!

14 לאן כדאי ליסוע בבקעה? מישהו יכול להציע מסלול?  (לת) אלי
  • 04:43
  • 08.07.12

15 כותרת בזוייה - אני הייתי שולל ממך את האזרחות ואת השם היהודי שאתה מבזה ראש האגודה למען המסכנים הפולשים לאדמות היהודים שחור
  • 04:55
  • 08.07.12

שוב נסיון עלוב להציגנו ככובשים כשאתה היחיד שמנסה לכבוש אותנו עם דעותיך הלא חשובות תנסה משהו אחר ואולי כבר באמת תספר לנו היות ואתה כבר על הבמה למה באמת אתה מגן עליהם ולמה הורייך תמכו במשטר הנאצי והגיעו לישראל באופן מפתיע על ספינת מעפילים- לך תגור בירדן שם יש הרבה יותר עובדים זרים או מה שאתה מכנה פלסטינים-שהגיעו לישראל בפקודת האנגלים בתחילת המאה לבנות את מסילות הברזל כי אתה היחיד שאכפת לו מאויבים מרצחים שהשתלטו על אדמת אבותינו ואתה חייל מס 1 שלהם
בדיוק בגלל דעותיך נרצחים אנשים ובדיוק בגלל דעותייך סובלים יהודים מאנטישמיות בעולם -כמו הצעיר הצרפתי בפאריס- אתה מציג אותנו ככובשים ורוצחים ילדים מנובל פולני

16 הקיאו כבר את האיש הזה מעל דפיי העיתון אנחנו לא מעוניינים בדעותיו הקיצוניות  (לת) יהודית שמחוני
  • 05:00
  • 08.07.12

17 איפה היית אתמול - למה שתמשיך להאכילנו בשטויות - צא להפגין למען המסכנים שמתייבשים ללא מיים - שיקנו מינרלים מכספך שאתה מקבל כשילומים מגרמניה  (לת) רונית מלמן
  • 05:12
  • 08.07.12

18 אפרטהייד עזאם חסיסי
  • 05:23
  • 08.07.12

אני חס על כבודם של בני שיחי היהודים כבר עשרות שנים. אם לא יהודי יגיד שמדינת ישראל לא רק לא דמוקרטית . מדינת אפרטהייד . גוזלת חירויות. כוחנית ואלימה כלפי אזרחיה הלא יהודים . תגובתם של חבריי המלומדים היא שאני שונא ישראל ואנטי שמי. אני מודה למר לוי על כן שהוא אומר האמת שאני מנוע מלומר

  •   מאיפה ערבים מבינים בדמוקרטיה ?  (לת) שושו הספר
    • 06:56
    • 08.07.12

  •   אל תדאג! כולנו יודעים את דעותיך שם עמוק בלב ועוד יותר מזה יודעים איפה היינו אילו צהל לא היה מגן עלינו!  (לת) ערביי ישראל גייס חמישי!
    • 08:06
    • 08.07.12

  •   "עזאם תסיסי" הוא שכיר הקרן לישראל לחדשה באינטרנט. הערבים אצלו הם תמימים , לא גונבים מיהודים, לא עושיםפ שום דבר לא דמוקרטי ....  (לת) מאיר פינק
    • 08:24
    • 08.07.12

  •   אני חס על הגר וילדיה היה צריך לשלוח אותם הרבה יותר רחוק מארץ הקודש  (לת) יצחק
    • 08:32
    • 08.07.12

  •   ידידי המתכחש להיסטוריה - למה בניתם לנו בית על הראש כי הייתם פה ראשונים אברהם
    • 08:50
    • 08.07.12

    לערבים בישראל יש יותר כבוד מהיהודים כי הם לפחות יודעים ומודים שלא כמו גדעון המלפפון הכבוש אל אקצה נבנה על בית המקדש ולא להיפך

  •   אפרטהייד אפרטהייד! (לפי מנגינת "האוטו שלנו גדול וירוק") עין הנביא
    • 10:00
    • 08.07.12

    אפרטהייד, אפרטהייד, אפרטהייד יהודי
    נשטוף כאן ת'מוח באופן יסודי
    את המדינה שלנו באומץ כאן נשמיץ
    עם קצת עזרה אירופית נוציא לה את המיץ.

    אפרטהייד, אפרטהייד, נבנה את הכזב
    עדאלה, בצלם וגם שלום עכשיו
    מלונדון ואוסלו יגיע מימון
    לצורך ארגון, הפצה ושימון.

    אפרטהייד אפרטהייד נחזור ולא נפסיק
    אם לא יועיל, לבטח לא יזיק
    בכל משפט שני "אפרטהייד" כאן נכתוב
    לכל האנטישמים זה יעשה רק טוב.

    אפרטהייד אפרטהייד זה לא בלבנון
    ולא בסעודיה חס ושלום
    אפרטהייד אפרטהייד רק בישראל
    ואם תחשוב אחרת - אתה פשיסט שפל.

    אפרטהייד אפרטהייד מילה כל כך יפה
    בכלל לא מתכוונים כאן להזנות את השפה,
    מייד נשרוף הדגל השלט כאן נרים
    "מדינת אפרטהייד, נאצים יהודים".

    גדר אפרטהייד, כביש אפרטהייד זה כבר לא מספיק
    לכל מוצר ישראלי "אפרטהייד" נדביק
    תפוז עגבניה וקופסת שימורים
    בשם האפרטהייד נשמיד ונחרים.

    אפרטהייד, אפרטהייד נחזור ונאמר
    אפרטהייד, אפרטהייד בעיר ובכפר
    בקיץ בחורף בסתיו באביב
    אפרטהייד יאהודי ינעל אבי אביו.

  •   עזאם, וכל הערבים הם חנונים חסידי אומות העולם שמעולם לא פגעו אפילו בנפש חיה אחת בוודאי שלא בבנותיהם הענוגות ש"פגעו" בכבוד המשפחה  (לת) גיחי גיכי
    • 11:16
    • 08.07.12

  •   מכיוון שאינך מבין את משמעות האפרטהייד באמת לא כדאי שתתבטא בנושא גם גדעון מבין רק מה שבא לו
    • 12:05
    • 08.07.12

    אפרטהייד היא מילה שמורה. אפרטהייד נולד וימות רק ביבשת השחורה שמכולם לא איימה ולא יצאה למלחמה נגד היבשת הלבנה.
    סתם כך הגיע לשם האדם הלבן כדי לקחת הכל לעצמו.
    הגרוע יותר הוא שהאדם הלבן בגלל לא הסתפק בכיבוש השטח, הוא גם הפך את העם חסר השיכלולוים המערביים לעבד.
    האדם השחור לא יכול היה להתגונן נגד העוול הנורא שנעשה בו. לא היו לו כלים. בדיוק כמו האינדיאנים באמריקה, בדיוק כמו האבוריג׳ינים באוסטרליה.
    בישראל המצב בדיוק הפוך: אתם הערבים יצאתם למלחמת שמד בישראל, לא הסכמתם לגבולות החלוקה שישראל כן הסכימה להם.
    לא רק שלא הסכמתם אלא יצאתם נגדה למלחמה.
    אתם יצאתם למלחמה, ואנחנו מקבלים את תואר האפרטהייד?

  •   לעזאם התגובות רק מחזקות את דברי גדעון ואל תפחד מהם הם גיבורים רק על חלשים  (לת) פלץ
    • 12:32
    • 08.07.12

  •   ערבי שמטיף לנו מוסר חחחחחחחחחח איתמר
    • 12:55
    • 08.07.12

    קודם כל נסה לתרבת את חבריך חיות האדם אחרכך תבוא אלינו בטרוניות!
    תגובתך רק ממחישה כמה הזוי השמאל וכמה הזוי גדעון לוי. תקרא קצת מה קורה בחדשות, העף מבט על ההיסטוריה של מאה השנים האחרונות והסבר לי מחדש מי שמך, ללמד אותנו מוסר!
    אין לך איזה פיגוע להשתתף בו?

  •   עזאם, תחזור לאיפה שבאת משם ואל תדחף אלינו לתחת !  (לת) ערבים לערב
    • 13:16
    • 08.07.12

19 כמה רוע ושפלות יש בכיבוש, כמה גלגולי עיניים, זיוף והונאה עצמית יש בציבור הישראלי. החברה הישראלית " המוסרית ביותר בעולם " הולכת ונרקבת מבפנים בגלל הכיבוש הארור והמתנחלים חמדני הנדל"ן שלא מהססים לשקר, לזייף, להצית, לירות בשביל האמונה המזויפת שלהם.  (לת) חי
  • 05:30
  • 08.07.12

  •   נכון מאוד. ואז מתפלאים ששוטרים אלימים מכים מפגינים. אנשים לא מבינים, אבל הכיבוש והאלימות בסוף יחלחלו לכל פינה בחיים, גם בתוך הקו הירוק.  (לת) אלימות היא אלימות היא אלימות
    • 07:59
    • 08.07.12

20 מהו כיבוש כיבוש
  • 05:45
  • 08.07.12

הפעלת כח למימוש ריבונות עיברית תחת מגבלות החוק הדמוקרטי לגיטימית. הבכיינות הגדעונלוית לא משנה כלום כבר 45 שנה. בנתיים יש מחאה שכן נוגעת במיליוני ישראלים ובזה צריך להתמקד

  •   כי מה שמדובר עליו פה לא נוגע באף אחד? מעניין
    • 11:32
    • 08.07.12

    אתה חושב שרק מי שמקשיבים לו שווה שינסה בכלל לדבר? אם כולם היו מאמינים כמוך אף אחד לא היה מקבל זכויות כנראה באף אחת מפריצות הדרך שהיו בעולם

21 אדרבא, ינסו האומללים האלה לפנות לבית המשפח שיושיע אותם ותבין שהדג מסריח מהראש. Yigal Cohen
  • 05:56
  • 08.07.12

האפרטהייד שלנו גלאט כשר בהשגחת הבגצ והבדצ.

22 אם בית המשפח לא ירשה את הדיכוי לא יהיה דיכוי, אם בית המשפח לא ירשה אפרטהייד לא יהיה אפרטהייד.  (לת) Yigal Cohen
  • 05:56
  • 08.07.12

23 עוקבי-המים הם כלי לכיבוש והשתלטות פלילית של ערבים על קרקע שאותה שדדו וגזלו. שיחזרו הפולשים למקום שממנו הגיעו. כל הכבוד לאבי.  (לת) שמעון יפה_נוף
  • 06:01
  • 08.07.12

24 מפחיד. Shmuel
  • 06:04
  • 08.07.12

המדינה לא מנוהלת

25 מסתבר שבתחומים מסוימים, כמו למשל אספקת מים, האפרטהייד בשטחים הכבושים הנו גרוע יותר מהאפרטהייד שהיה בד"א.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 06:09
  • 08.07.12

26 עצוב, מקומם וידוע. על ראשינו, לעד, חרפת עולם  (לת) דוד
  • 06:13
  • 08.07.12

27 גדעון עכשיו אני מבין למה הפאשיסטים שונאים אותך. אתה מציב מראה מול פניהם וקשה להם לראות את האמת. אתה ראוי לפרס חסידי אומות העולם!  (לת) מנחם
  • 06:14
  • 08.07.12

28 האם המשפחות הנ"ל הן בעלים של האדמה ? הליך משפטי ? האם הוצע להן פתרון ? שאלות לגדעון
  • 06:16
  • 08.07.12

אני מאמין שהנתונים שכתבת אמת הם. ואני לא מנסה להצדיק את ההתעמרות האכזרית הזו. אבל המאמר שלך נשמע כמו כתב תביעה בלבד. אומנם אני לא שופט אבל הייתי מעדיף לקבל עוד פרטים אודות אותן משפחות.

  •   חדל שאלות והחל הפנמה: לרוע אין גבולות! זו אדמתם מקדמת דנא.  (לת) מנחם
    • 07:59
    • 08.07.12

  •   הן פולשות לשטח לא להן. נקודה. הפתרון ברור לחלוטין: שתצאנה מהשטח אליו פלשו ותחזורנה למקום שמשם באו. נקודה.  (לת) משה בורן
    • 08:22
    • 08.07.12

  •   שאלות דפנה
    • 08:42
    • 08.07.12

    לא המשפחות הללו חוכרות , בתשלום את האדמה מבעליהן- פלסטינים עשירים יותר, או הכנסיה -שהם בעלי הקרקע. לידיעתך- מלבד ההתנחלויות, כל השטחבצפון בקעת הירדן , כולל שמורות טבע, הוא שטח אש, כך שאין לאנשים לאן ללכת. וכשנותנים לאנשים צו גירוש, או צו הריסה שעתיים לפני כן- אין אפשרות להליך משפטי אלא לאחר שהדברים כבר מוגמרים !!! שלא לדבר על כך שבדרך כלל בית המשפפט היהודי רק מכשיר את השרץ

29 סדום זה כאן  (לת) נפתלי אור-נר
  • 06:37
  • 08.07.12

30 משעמםדדי שעמם דדי
  • 06:54
  • 08.07.12

גדעון תמצא נושא חדש... הערבים לא מעניינים אף אחד גם לא את שאר העולם, אף מדינה לא מחרימה את ישראל על הפשעים שלה , הכסף מארה״ב וגרמניה זורם בכדי להנציח את הכיבוש, ודרום אפריקה כועסת על כך שלקחו לה את ההמצאה. בקיצור תכתוב על חיות יותר מעניין מערבים.

31 כרגיל אצל לוי אין למטבע שני צדדים - רק צד אחד: הישראלי ככיבוש ובזוי, גונב קרקעות, מונע מים מחרים עוקבים. ויש בצד שלו רק 'פלסטינים צמאים'. טוב. שמעתי אותך, תיתן לי רשות התגובה? אההה! רק אם תהיה ככה: "כתבה מעולה... גדעון צודק...," . הבנתי. תודה. מויחל טויבס.  (לת) אלי מייזליש
  • 07:28
  • 08.07.12

32 הכיבוש מביש שכן אנחנו כבר מ ושחתים חלולים בלי לב ובושה - בת-א יפן מפגינים עבור צדק חברתי ושוייון וכאן מנציחים את אוולות השלטון בעוולות יום יומיות - איזה עם - עם עולם הוא לא  (לת) פלץ
  • 07:36
  • 08.07.12

33 מאוד מפתיע ש״שכחת״ פרט קטן נועם
  • 07:36
  • 08.07.12

״שכחת״ להגיד שכל המדובר למעלה הוא לגבי משפחה בדווית. לכאורה פרט שולי, אך בעל משמעויות רחבות: כפי שכל ילד יודע, בדווים נודדים באוהלים. מכאן נובע שכל מקום שהם הועפו ממנו, הדבר קרה רק לאחר שהם ״התנחלו״ בו פתאום. האם לצבא אסור לפנות אנשים שפתאום ״מתנחלים״ להם בשטחי האימונים ללא אישור? ואיך לדעתך הם משיגים מים עבור העוקבים האלה? חופרים בארות באמצע הבקעה? לא! הם גונבים מים מיישובים בסביבה. גדעון לוי, די לסלף את העובדות! זאת לא עיתונאות טובה!

  •   ואיפה הם הבדואים הנודדים באוהלים? בארשבעי
    • 17:27
    • 08.07.12

    כבר עשרות שנים ויותר עברו כל הבדואים באזורנו למגורי קבע. תתעדכן.

34 פושע מלחמה אליהו
  • 07:51
  • 08.07.12

מדוע לא תפרסם את שם הצדיק הזה? למה שבהג לא ישמעו עליו?

35 סבה טובה לא לאפשר לועדה של האו"מ להכנס לישראל ולשטחים ערן ברין
  • 07:52
  • 08.07.12

מספיק שהעולם יאמין שבשטחים יש אפרטהייד. העולם לא צריך לדעת שתושבי השטחים יכולים רק לחלום על התנאים שהיו לשחורים בדרום אפריקה וארה"ב.
נניח שאין היום אפשרויות אחרות לדעת מה קורה שם, או שנוכל לטעון שאם אנשי הועדה לא היו שם הם רק ניזונים משמועות חסרות בסיס. ארה"ב תתמוך.

36 גדעון אתה לב לבו של הצדק היהודי .. בלעדיך המוסר היהודי היה נכחד .. הלוואי היה לי אומץ כמוך ידידי .. יישר כח  (לת) למר גדעון
  • 08:04
  • 08.07.12

37 זה אוליי נכון שההיסטוריה שלכם קבורה פה בישראל וגם לנו יש זכות להיות פה  (לת) ערבי לא ממש גאה
  • 08:06
  • 08.07.12

38 יבוא יום וישראל תרד על ברכיה ותבקש סליחה מהעם הפלסטיני על מה שעולל לו בשנות הכיבוש,כשם שאומות ההעולם הורידו את גרמניה על ארבע לבקש סליחה מהעולם על מה שעוללו למדינות ארופה במלחמת העולם השניה בזמן הכיבוש ועד תבוסתם.  (לת) הבחנה ברורה
  • 08:14
  • 08.07.12

  •   יום יבוא וישראל תרד על ברכיה ותבקש סליחה ממשפחות קורבנות הטרור של אוסלו ותנהג בפאשיסטים האיסלאמים כפי שנהגו אומות העולם בגרמניה לאחר תבוסת הנאצים-קרי שליש משטח גרמניה סופח לפולין ורוסיה וכל הגרמנים ששם פלוס כל המיעוטים הגרמנים במזרח אירופה גורשו לגרמניה בתגובה לתוקפנות הנאצית נגד שכניה.  (לת) בדיוק להפך
    • 08:56
    • 08.07.12

  •   ובכן אויבי הלא מלומד אם למדת את הסכם פוסטדם היטב, אז השטחים הכבושים שסופחו ע"י גרמניה הנאצית מעבר לאודר נייסה הוחזרו לאחר הכניעה כמו שיוחזרו השטחים בנסיגה הישראלית מהשטחים הכבושים.  (לת) הבחנה לחסר הבינה בדיוק להפך
    • 11:08
    • 08.07.12

  •   ולמי השטחים יוחזרו ?אף פעם לא היתה מדינה פלסטינית חמסית ואין שום חזרה למצב הקודם אלא התדרדרות למצב חדש ומסוכן (הגדה נכבשה מירדן)  (לת) בולבול מצוי
    • 23:24
    • 08.07.12

39 אנשים ערלי לב אחד העם
  • 08:17
  • 08.07.12

כל הכבוד לך שאתה מציב מראה שחורה מול עינינו. אל תתרגש מהטוקבקים של אלה פעם לא קוראים את מה שאתה כותב ולא מתייחסים לגופו של עניין

  •   מה זאת אומרת אל תתרגש זאת דמוקרטיה וזו דעתו של העם כוכבה לביא
    • 09:25
    • 08.07.12

    שובהעמדות מנסים להשתיק את מי שדעתו מעט שונה מדעתם של אחרים תתביישו לכם אם אתם יהודים אז אני צנצנת

  •   "כוכבר לביא", בבחירות האחרונות ברוך מרזל לא עבר את אחוז החסימה. זה שיש לכם מכונת טוקבקים משומנת לא הופך אותכם לקולו של העם.  (לת) בארשבעי
    • 17:29
    • 08.07.12

40 ועכשיו ברצינות תתבגר כבר ותתבייש לך מה אתה ככה נגד היהודים  (לת) מנשה
  • 08:18
  • 08.07.12

41 כל הכבוד גדעון על האומץ לומר את האמת מול ההתלהמות הזאת  (לת) ניצן
  • 08:20
  • 08.07.12

42 את מדינת ישראל טורפת מפלצת ומכלה בה כל חלקה טובה. שם המפלצת "מפעל ההתיישבות בשטחים הכבושים: מדינת ישראל נלקחה בשבי ע,"י תאוות הנדלן והרעב של המפלצת הולך וגדל ככל שממשלת ישראל מאביסה אותה בכספי אזרחי ישראל בגבולות 67. וכמו שגידון כותב, אכזריותה של המפלצת כלפי אזרחי ממלכתה "הזרים" עולה כפורחת.  (לת) הבחנה ברורה
  • 08:25
  • 08.07.12

43 כל מילה במאמר צורבת וכואבת. פשוט עצוב  (לת) בושה גדולה
  • 08:26
  • 08.07.12

44 אין פלא שאת מדורו של גדעון לוי מפרסמים רק בעמודי ה"דעות" עמית
  • 08:27
  • 08.07.12

הרי אין פה כל דיווח עיתונאי, אתה קורא את המאמר ואין לך שמץ באיזה עילה צה"ל עושה את דבריו. אפשר רק להניח שזה הסיבות הרגילות: המשפחות הללו הן כלל לא הבעלות של האדמה (ולכן מעמדם שונה מתושבי ההתנחלויות הקרובות; שרכשו והם בעלים חוקיים של אדמותיהם, ולא בגלל שאלה ערבים ואלה יהודים), הם התיישבו שם כלא כדין, וכל צעד שלהם (כמו חיבור לצינורות המים) הוא פיארטי.

אז עכשיו עולה השאלה האם הם שם כלא כדין בגלל אי הכרה, או שהם התיישבו באדמות בתקופה מאוחרת והשתלטו עליהם בצורה לא חוקית. לקורא הסביר לא יהיה את המידע הזה, כי משום מה לוי בחר להעביר אותו. לכן לוי תמיד מצוי במדור הדעות (לא שהמדור החדשותי עושה עבודה הרבה יותר טובה מזו, אבל לפחות את ניסיון להציג כאילו שכן).

45 מה בזוי יותר מפליט ריאליטי? מודרניסט
  • 08:27
  • 08.07.12

לעצם העניין, הנגב והבקעה אינם אדמה בדואית. התעייפנו כבר משטויותיך.

46 למה תלאימנו בשטויות שיגעון לך חזרה לאירופה אם לא טוב לך פה גדעון היקר לערבים  (לת) אודליה
  • 08:28
  • 08.07.12

47 שימו לב, שמירב התגובות בבוקר הן תגובות משולמות ע"י עוכרי ישראל מהימין הקיצוני החרדי, כמו כן התמיכה עם האגודל כלפי מעלה בתגובות אלו הן גיוס מסיבי של מצדדי הכיבוש והטרנספר לבעלי האדמות השדודות הבחנה ברורה
  • 08:32
  • 08.07.12

,"

  •   נכון מאד. בכלל נראה כאילו הם רק ממתינים לכתבות של גדעון לוי על מנת להשתלח ולהתלהם  (לת) לי סבר
    • 09:05
    • 08.07.12

  •   האם מישהו ייעץ כיצד לתקן?: ה"אגודלים" שלי לא נראים, נמחקים - וככל הנראה של רבים. כיצד לתקן זאת? האם מישהו יודע?  (לת) בעיה עם ה"אגודלים"
    • 09:44
    • 08.07.12

  •   שימו לב ש"אבחנה ברורה", כמו גם "שומר חוק" ו"איציק" המזוייף ועוד 20 מגיבים הם אותו אדם עצמו, שמקבל כסף מהקרן להכחדת ישראל כדי לשבת כל היום ליד המקלדת ולכתוב את השטויות שלו.  (לת) הבחנה עוד יותר ברורה
    • 11:25
    • 08.07.12

  •   11:25 למגינת לבך אני מופיע רק תחת שם אחד . היאוש אוכל אותך שרבים הם שונאי כיבוש וימין קיצוני. בטפשותך, אינך מבחין בסגנון כתיבה שונה. מה שכן אפשר לומר שאיציק מרכז הימין הקיצוני מופיע פה בכתיבה תחת שמות שונים בגלל שהשנאה אליו כבר הגיע לממדים שאינו יכול לספוג יותר תחת שם זה.  (לת) הבחנה ברורה
    • 13:13
    • 08.07.12

  •   למגינת לבך נחשפה זהותך האמיתית כבר מזמן. ותתפלא כמה התגובות שלך דומות זו לזו בסגנון.  (לת) ד"ר ווטסון המאבחן הברור
    • 14:15
    • 08.07.12

48 גדעון בדקתה אולי חלק מתושבי הבקעה הם תושבי שייח מוניס לשעבר או אולי ממגדל המאה באבן גבירול .  (לת) יהודי אותנטי
  • 08:34
  • 08.07.12

49 דמגוגיה ושקר חצי אמת גרוע משקר יצחק
  • 08:51
  • 08.07.12

דמגוגיה ושקריות משמשים בכתבה האומללה הזו . נכון מחרימים להם את העוקבים האם אמרת לקוראיך גדעון שהחברה האלה מתחברים לצינורות מקורות גונבים מים פשוטו כמשמעו מכל הישובים שלידם ( והם הישובים משלמים על המים שגונבים מהם ) והנה זה פלא המים נמכרים לאחיהם הבדואים בכסף טוב . להם היו מקדמא דנא ועד ימים אילו בורות ובארות מים שאף אחד אינו נוגע בהם אבל מה יותר פשוט מלכתוב כתבה אומללה על אנשים אומללים כביכול ואז בא האדם שאיו יודע ומרחם

50 שובהמשוננת וב תרגיל מלוכלך להכפיש את שם אנשיי חומה ומגדל - ושההיסטוריה תשפוט אתכם לא אנחנו אבישיי המשונן
  • 08:55
  • 08.07.12

הפכתם משעממים ומאוסים עם הבכי שלכם ואתה גדעון הפלסטיני בשם עברי
שאין ראוי אתה לשאת - חשבתי לקרוא לבני גדעון כמובן לא על שמך - אני מתחרט אני עובר למוסטפה

51 אתה יכול לכתוב נגד הכיבוש כל עוד הכובשים מגינים עליך מחורבן יוסי
  • 09:08
  • 08.07.12

כמה קל להיות צדיק כמו גדעון כיבוש להיות נגד הכיבוש כמה שזה הומהני נאור מה זה חשוב אם אותם נכבשים למעשה הם כובשים מה זה משנה שאותם נכבשים עשו כל מאמץ אפשרי לשלוח את היהודים לים והם נכבשו תוך נסיון זה מה זה משנה לגדעון שעד היום דרישתם לסלק את מדינת ישראל לא רק מהבקעה נשמעת בכל העולם המוסלמי מה זה משנה שמכל שטח שמסתיים הכיבוש הופך להיות בסיס למשלוח טילים ורקטות לערי ישראל מה זה משנה למר גדעון העיקר שהוא ישמע ויראה כאדם הומני נאור כל עוד אלה המותקפים עלידו מגנים עלו מחורבן

52 כבשת לב נערה צעירה ב 25 שנה? זו גניבת מים? או גניבת הדעת?ירדו לה המים?  (לת) מים לא שקטים חודרים ממש עמוק
  • 09:11
  • 08.07.12

53 עוקב? זה בכלל תימני.. עם המון נשים.גם בסנטורי מביאים מים בעוקב.  (לת) לך תאכל צ'סקי קניידליקי
  • 09:14
  • 08.07.12

54 מה עם תגובת המנהל האזרחי? תגובת צה"ל? משהו? למה כ"כ חד צדדי?
  • 09:16
  • 08.07.12

אולי בראש שלך זה מסתדר, אבל לי ממש קשה לראות קצין שולח פקודה להחרים עוקבי מים, סתם כדי "להתעלל בתושבים" או כדי "לממש את המטרה האסטרטגית של מדינת ישראל" שהיא להעיף את הערבים משם, כלשונך.
אני חושב שמגיע לקוראים שלך לפחות לשמוע תגובה של המנהל על ההחרמות או של צה"ל על התרגיל, או שמא אתה חושב שהקוראים שלך מטומטמים.
או, שאתה מפחד שחריפות ואמוציונליות הטקסט תפגם מתגובת מנהל/צה"ל הגיונית או ר"ל צודקת?

ואם באמת באמת כל זה קרה, וקרה מהסיבות שטרחת לציין (ומסופקני) אז עבודה חשובה אתה עושה. אבל עד שלא נזכה לשמוע את תגובות הגורמים המעורבים, אלא רק להסתפק בדעותיך שאיתם אתה צובע את המציאות, הן ישארו שם.

55 מי שרוצה צדק חברתי שקודם יצא להפגין נגד הכיבוש ומדיניות האפרטהייד האכזרית ברשות ובגיבוי החוק. הצדק "פנימה" יבוא כבר מאליו, אבל רוב הישראלים לא רואים מטר מהאף שלהם ומנופפים שלטים מבלי להבין את משמעותם רק על מנת להיות חלק מעדר...  (לת) לי סבר
  • 09:26
  • 08.07.12

  •   זו טעות לפרש כך את ההתקוממות החברתית. אנו כוללים את הכיבוש בדרישה לצדק חברתי כולל, אבל כולל! הראייה לכך בתגובות מימין להתקוממות הזאת.  (לת) ללי
    • 21:25
    • 08.07.12

56 מדוע אינכם מדפיסים אף תגובה שמתנגדת לגדעון? הרי אתם המצאתם את חופש הביטוי לעתון, למה אין חופש ביטוי לאזרח?  (לת) שאלה בנוגע לגדעון
  • 09:29
  • 08.07.12

57 איזה מקבץ של שטויות - בזמן שאני אוכל את הבייקון - גדעון תשתפר עושים לך בית ספר  (לת) תמהוני שמאלני
  • 09:29
  • 08.07.12

58 אח''כ ישראלים אינם מבינים מדוע יש כיום עשרות ארגוני טרור עופר שלו
  • 09:31
  • 08.07.12

פלסטיניים, לעומת שניים בלבד (פת''ח ואש''ף) לפני 67.

  •   שניים בלבד לפני 67? איפה קראת את הידיעה הזו? בויקיפדיה ערבית? פרעות הערבים ביהודים
    • 12:36
    • 08.07.12

    היו דבר שבשגרה עוד לפני קום המדינה.
    שתי מלחמות שמד התרחשו אחת ב47. ואחת ב67. בשתיהן הפסדתם ובגדול. בפעם הראשונה הפסדתם את גבולות החלוקה, בפעם השנייה הפסדתם את יהודה, שומרון וחבל עזה.
    למגיבים כאן חסרה השכלה מינימאלית

59 אוהב אותך גידעון מעריץ מימישיגן
  • 09:36
  • 08.07.12

עים כל הכלימה והבושה להיות ישראלי בארהב, טוב שיש אותך גידעון. כל טוב, והרבה בריאות או ארבור, מישיגן, ארהב

60 אוהב אותך גידעון מעריץ מימישיגן
  • 09:37
  • 08.07.12

עים כל הכלימה והבושה להיות ישראלי בארהב, טוב שיש אותך גידעון. כל טוב, והרבה בריאות או ארבור, מישיגן, ארהב

61 וואי...זה הסלב הזה מהטלוויזיה...מה ? הוא גם כותב ? כל כך מוכשר !  (לת) נאק
  • 09:55
  • 08.07.12

62 יהודה ושומרון הם שמות עבריים לא ברור על איזה כיבוש מדובר ? פלוני
  • 09:55
  • 08.07.12

העם היהודי הוא זה שהיה תחת כיבוש וגלות שתחילתה בחורבן בית ראשון ושני וסיומה בשואה הנוראה !
ירושלים לא מוזכרת בקוראן ומסגד אל אקצה נבנה 16000 שנים לאחר חורבן בית שני ,
ירושלים מעולם לא הייתה עיר בירה של אף מדינה ערבית !
השלום יגיע רק שבני דודנו יבינו שלא הכל מתחיל באסלם וניגמר באסלם ובטח לא באסלם הקיצוני שחולם בנוסטלגיה על צלח הדין .......................................

  •   שומרון בכלל לא הייתה של שבט יהודה. מה פתאום היהודים צאצאי שבט יהודיה מנכסים אותה לעצמם?  (לת) גם בבל, לבנון ומצרים הם שמות עבריים
    • 10:41
    • 08.07.12

63 טוב, אני לא מבין מה זה קשור ל"כיבוש" צודק אולי, אבל זה לא אומר דבר על ה"כיבוש" (וד"א, באיזה מן עיתון מביאים רק צד אחד של הסיפור?)
  • 10:00
  • 08.07.12

לא מבין איך מתוך כך שאני ישראלי אני מצמיא אנשים או נותן להם לישון בחוץ.
משום מה גדעון לוי חושב שאם אני ימני אז אוטומטית אני עושה יד אחת עם הממשלה שלי ועומד מאחורי כל דבר ודבר שהיא עושה.

אם כל מה שאתה מביא לפנינו נכון - אז חד וחלק זהו מחדל ממשלתי (לדעתי).

לעומת זאת בתור עיתונאי רציני רצוי להביא עמדה שכנגד כדי שנוכל לשפוט (ואם זה לא מספיק, נראה כאילו חסרים המון פרטים במקרה הזה).

64 אנא - העתיקו את הכתבה בקופי פייסט ושילחו לפניות הציבור של רה"מ.  (לת) לנצח את עוולות הכיבוש!!!
  • 10:08
  • 08.07.12

65 גזילת כבשת הרש חנה אבירם
  • 10:10
  • 08.07.12

מגיבים מכל כיוון פוליטי מוזמנים לראות במו עיניהם את מדיניות ישראל בבקעה. איך ישראל מונעת מפלסטינים לתקן באר בתחום ישובם אף כי היא מכירה בזכותם עליה; איך מתנחלים משכשכים בבריכות כדי לצנן את גופם בקיץ הלוהט, איך הם משקים שדות אינסופיים במימי הבקעה, ולעומתם פלסטינים שנאלצים לרכוש מים יקרים מעיירה הנמצאת מרחק שעה נסיעה, כך שגם על הובלת עוקב המים עליהם לשלם... ועוד ועוד...

  •   הפלסטינים כבר מזמן יכלו להיות בעלי הסית לו הכירו בישראל כיהודית.  (לת) שאלת את עצמך פעם למה הם לא עושים זאת?
    • 12:46
    • 08.07.12

66 מלאכת הקודש הנאורה...!! שומר הסף
  • 10:14
  • 08.07.12

זה לא סוד מר' לוי שהתיסכולים המרים המקננים בך מקדמא דנא אינם מרפים ואינם נותנים לך מנוח כל עוד אבו מאזן או האנייה לא משתלטים, (בבחירות דמוקרטיות כמובן ), על הכנסת ועל הממשלה בירושלים ומורידים את הימין הישראלי מהשלטון, כדי לאפשר לך להמשיך לחיות כאן במדינת כל אזרחיה
"כאזרח חופשי"..??....אלא שהמציאות "הנוראה" כאן לפיה אתה ממשיך לחיות בצילה, טופחת על פניך ועל שכמותך, ומותירה אותכם מתבוססים בתקוות שווא ובתוך רעיונות סחי שאתה ובני בריתך הפלסטינים מתכננים מאז 48 ואח"כ ב-67 ..!!

67 כל מילה חקוקה בסלע,נבואותיו של פרופ" ישעיהו ליבוביץ ז"ל מתאמתות אחת לאחת.  (לת) נתן
  • 10:24
  • 08.07.12

  •   אכן כואב... ליבוביץ אכן התגלה כנביא עם השנים, ונביא אמת -לחרדתנו הרבה  (לת) דוד
    • 13:05
    • 08.07.12

  •   אף נבואה של ליבוביץ לא התגשמה. אנו לא "מדינת שב"כ", המתנחלים אינם "יודונאצים" כפי שטען ברוב נבזות ארסית, המעצמות לא "כפו עלינו לסגת" - ובפעמים בהן ניסינו את שיטת הנסיגה החד צדדית אותה הציע, בלבנון ובעזה, אכלנו רקטות לרוב. אז במקום לבלבל את התחת, בורים אנאלפביתים, לכו קראו את ספריו של ליבוביץ, השוו למציאות, ותידהמו לראות - לא נביא ולא בטיח. מודרניסט .
    • 15:06
    • 08.07.12

    אף נבואה של ליבוביץ לא התגשמה. אנו לא "מדינת שב"כ", המתנחלים אינם "יודונאצים" כפי שטען ברוב נבזות ארסית, המעצמות לא "כפו עלינו לסגת" - ובפעמים בהן ניסינו את שיטת הנסיגה החד צדדית אותה הציע, בלבנון ובעזה, אכלנו רקטות לרוב. אז במקום לבלבל את התחת, בורים אנאלפביתים, לכו קראו את ספריו של ליבוביץ, השוו למציאות, ותידהמו לראות - לא נביא ולא בטיח.

  •   ואו אתה גם חכם וגם שנון ירושלמי
    • 19:31
    • 08.07.12

    תודה רבה על ההערות והבקיאות הרבה שהפגנת לגבי ליבוביץ. אז אם אנחנו כבר בנושא מה אתה חושב היה יחסו לתפיסת הזמן של לוינס? ומה עמדתך לגבי עמדתו בסוגיה הפסיכו פיסית? ומה אתה חושב על כיבוש אכזר של עם אחר כבר 40 שנה תוך שלילת כל זכויות מינמליות והחלת שלטון צבאי דיורו ודפקטו עליהם?

  •   ובכן, ירושלמי חמוד, עמדתו הדואליסטית של ליבוביץ בסוגיה הפסיכו-פיסית אינה לרוחי, אני לא דתי, אתה מבין - ועם זאת, מדובר היה בהחלט באיש רוח חשוב ובכלל מדען מעניין. אז מה? תפיסתו הפוליטית היתה הבל הבלים מתחילתה ועד סופה. הוא לא הבין את המציאות בה אנו חיים, כל תחזיותיו (מדינת שב"כ, התערבות מעצמות...) התבדו. אמירותיו הנבזיות לגבי המתנחלים הוכחו כלא יותר מהוצאת דיבה מבחילה (נאצים. ס.ס. אהה), הפתרונות שהציע התגלו כהרי אסון כשנוסו במציאות. אז יש לך תשובה כלשהי לעניין, ירושלמי, או רק עוד קצת קשקושים של בור שמתיימר בנוצות-השכלה-לא-לו? פחחחחח. מודרניסט .
    • 21:09
    • 08.07.12

    ובכן, ירושלמי חמוד, עמדתו הדואליסטית של ליבוביץ בסוגיה הפסיכו-פיסית אינה לרוחי, אני לא דתי, אתה מבין - ועם זאת, מדובר היה בהחלט באיש רוח חשוב ובכלל מדען מעניין. אז מה? תפיסתו הפוליטית היתה הבל הבלים מתחילתה ועד סופה. הוא לא הבין את המציאות בה אנו חיים, כל תחזיותיו (מדינת שב"כ, התערבות מעצמות...) התבדו. אמירותיו הנבזיות לגבי המתנחלים הוכחו כלא יותר מהוצאת דיבה מבחילה (נאצים. ס.ס. אהה), הפתרונות שהציע התגלו כהרי אסון כשנוסו במציאות. אז יש לך תשובה כלשהי לעניין, ירושלמי, או רק עוד קצת קשקושים של בור שמתיימר בנוצות-השכלה-לא-לו? פחחחחח.

68 תקראו סיפור.............. יצחק המודאג
  • 10:24
  • 08.07.12

לפני מספר עשרות שנים ביקרתי בתוקף תפקידי בגשרי הירדן. היה שם אדם זקן שעבר מירדן לשטחים לאיש הזקן הייתה מזוודה גדולה ,כנראה בחלק הירדני מישהו עזר לו.אחרי שהמזוודה עברה בידוק ,חייל צעיר וחסון ,צעק על הזקן שייקח את המזוודה הזקן כמעט התמוטט ,החייל אפילו לא העלה בדעתו לעזור לזקן.
כבר אז הבנתי כמה הכיבוש משחית ,אין לי ספק שבנסיבות אחרות הצעיר (החייל) היה עוזר בדבר כה קטן מבחינתו

69 ישר כוח גדעון  (לת) מושיקו
  • 10:30
  • 08.07.12

70 הכיבוש הבזוי מנשה צורף
  • 10:32
  • 08.07.12

גדעון לוי בדוק את המצב הפלשתיני והערבים שמסביבנו ראה כמה אי יציבות שיש באיזורינו הטבח בסוריה על זה אתה לא כותב דבר.המצב במצרים אפילו השלטון הנוכחי החדש נתקל בקושי רב לשמור על השלום יימנו. הפלשתינים שאחרי פרישתנו מהשטחים שנמסרו להם במצב הטוב ביותר שטיפלו בכל אזרח לעומת היום שמעניין אותם רק להתחמש ולפגוע בנו. אני לא מסכים בפגיעה בישובים ערבים בשכנותנו תחת שלטוננו אך ישנם מסיתים מהצד הפלשתיני שלא מעוניינם בד קיום.גם אתה לא תורם בכך,לצערי גל הסכם עם שכננו נתון לסכנה .ראה מדינה כמו סוריה לבנון תוהו ובוהו מתרחש שם גם במצרים יציבות בסימן שאלה. הכיצד אתה רוצה שלא נהייה זהירים.עם זואת הרגע שתסתיים השינאה הפלשתינית נגדנו.כל המפה במזרח התיכו תשתנה

71 ישעיהו לייבוביץ אמר מתנגד לכיבוש
  • 10:39
  • 08.07.12

יהודו-מה?

72 גדעון לוי, כל הכבוד על הנחישות וההתמדה שבאמירת דברי הטעם. למרבה המזל, מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך. מוטי
  • 10:42
  • 08.07.12

ובכלל לצוות עיתון הארץ. לא פשוט להמשיך להטיף בשער כשהקונצנזוס שבוי עמוק עמוק בחלום בלהות של גזענות ומיליטריזם. אתם עושים עבודת קודש, שלא תעזו להרפות ידיכם.

73 את יהודי עירק זרקו וגזלו את ממונם ורכושם הנאמד במילארדים !!! כתוב על זה גידעון !  (לת) נביא הזעם.......
  • 10:47
  • 08.07.12

  •   אף עיראקי לא זרק אותם! להיפך! הסוכנות היהודית בעזרתו האדיבה של המוסד והמחתרת הציונית זרקו אותם לארץ! ע"ע פצצות בבתי כנסת בעיראק - מבצע עזרא ונחמיה...  (לת) אחד מרבים שיודע
    • 19:41
    • 08.07.12

74 שורשי ההשפלה והשנאה אייבי
  • 10:49
  • 08.07.12

רגע זו לא האוטונמיה של ביבי, וחבריו מהליכוד?מה שמתרחש היום בשטחים הוא בכייה לדורות במו ידנו אנחנו מכינים את האינתפאדה הבאה

75 חרף העובדה שמסתייג אני וזאת בלשון המעטה מדבריו של לוי מעריך אני אותו נוכח העובדה שאינו משנה דעתו שאנחנו הרעים ואובינו הטובים. גו'רג אורוול נהנה בודא משה בודק
  • 10:50
  • 08.07.12

בודאי ממנו והוא גם מזכיר לי את קאטו הזקן שבכל דיון בסינאט סיים ב משפט 'אבל קרתגו חייבת להחרב'

  •   השם יתבורך מבעיר אש שורפת במעי מצמיאי גרים. מים רבים
    • 18:42
    • 08.07.12

    אחרי שנמית ערבים בצמא נמית חילונים חמורים פתיים שנפלו ברשת בנות אברהם המשרכות דרכים פעם אחר פעם

76 זה התחיל ב 67 מתוך חמדנות ותחושת עוצמה הבאה מהפעלת אלימות נגד חסרי מגן, אך יותר ויותר זה נהפך להתעללות לשמה, התמכרות להתעללות הבאה מהנאה להשפיל ולהכאיב. אבי גיבורנו הנו דוגמה טיפוסית, ויישנם אבים רבים במנגנון הכיבוש/נישול, אך אלו שיושבים במשרדי רה"מ והשרים מהם יוצאת הבשורה - וכנופיות ה"אבים" רק "ממלאים פקודות" אם כי בשמחה רבה. לייבוביץ הזהיר ב 67
  • 10:56
  • 08.07.12

כיבוש השטחים ב 67 ופרוייקט ההתנחלות העלוקתי היו פועל יוצא של חמדנות בכסות משיחית. כיום פרוייקט הכיבוש-נישול בגדה המערבית עולה למשלם המיסים הישראלי לא פחות מ 9.5 מיליארד $ (כן, כ33 מיליארד ש"ח - על פי פרסום של מרכז אדווה מיוני 2012 - ה"מחאה" מחפשת את האור תחת הפנסים הלא נכונים). אמנם החמדנות והאלימות היו התכונות הנפשיות שאפיינו את תחילת פרוייקט הגזל והדיכוי, אך להערכתי בהמשך ההשפלה והביזוי נהפכו לעיקר - כלומר חלקם בחוויית הגזל עלה על זה שנבע מהצלחת מימוש החמדנות והגניבה. בפסיכולוגיה - זה שקול להתפתחות הפרקטיקה הסאדיסטית של המתעלל הכפייתי, שהקתרזיס ( הכיף בישראלית) ממנה תובע החמרה של הפגיעה על ידו בחסרי המגן - ממש כמו בצריכת סמים אצל המכורים. זו הפסיכולוגיה של הסוציופט ואינה רק נחלת המתנחלים והחיילים הנוטלים חלק בפרוייקט הרשע אלא תופעה משותפת לבני אנוש ושפורחת במשטרים דכאניים ונצלניים, השואבים לתפקידי הוצאה לפועל בעלי אישויות סוציופטיות (ראו הסבר מפורט על הפן הנפשי בספרו של פרופ' דויד שולמן מהאונ' העברית "Dark Hope").

77 שטויות במיץ! הפלסטינים בשיתוף האיחוד האירופי מביאים בדואים וניתנים להם עוקבים ואוהלים ומקימים מאחזים משלהם.אין להם שום היסטוריה בשטח הזה!  (לת) אחד שמכיר ויודע
  • 11:01
  • 08.07.12

78 אל תיחת ואל תירא - המשך לפרסם כי יום יבוא ויגידו לא ידענו  (לת) הומלס
  • 11:02
  • 08.07.12

79 אין מה לדבר, חמלה ומצפון אוניברסאלי יהודי באחד משיאיהם היותר הגדולים.  (לת) גיורא
  • 11:03
  • 08.07.12

80 בארץ ישראל פלשתינה יש רק כיבוש אחד והוא הכיבוש הערבי ואותו צריך לחסל  (לת) לאו
  • 11:18
  • 08.07.12

81 מספיק עם הצידקנות המסריחה הזאת. גדי
  • 11:21
  • 08.07.12

"הכיבוש" כמו שאתה קורה לו הוא הכרח, כמו הצבא, כי ברגע שתשחרר אותו הפלסטינאים יעשו לך עזה. אין שום דבר בזוי בכיבוש הזה יותר מאשר הכיבוש של יפו ושאר שטחי ארץ ישראל ב48. חלאס עם הדתיות השמאלנית המטומטמת הזו.

82 ומה איתי ? עמית
  • 12:01
  • 08.07.12

גם אני צמא, אני יכול ללכת לגנוב מים ? אני פשוט הולך לעבוד וקונה מים , לא ניראה לי שהיו עוקבים לפני 200 שנה והבדווים הסתדרו טוב מאוד, מכך יוצא שאין קשר בין העוקבים לבינם אבל מצד שני אם נותנים התראה קצרה יש לתת להם אספקה של מים למספר ימים כדי שיתארגנו על על עצמם זה הפתרון הפשוט וההומני ביותר !

83 הפסמיות הפכה לאחד מהמצרכים המבוקשים ביותר בימים אלה. הממשלה שרואה שהפסמיות נעלמת בחטף ממחסני החרום שלה מחליטה להעלות את האגרה על הצריכה המוגזמת הזאת. החשש הוא שכאשר מדינת ישראל תגיע למצבי קטסטרופה עתידיים, לא יהיה לציבור מקורות ללהיזון מהפסימיות הדרושה ואז ישתלט היאוש. עם יאוש הממשלה הקיימת לא יכולה לחיות.  (לת) הבחנה נוספת
  • 12:05
  • 08.07.12

84 על השלטון הצבאי בגדה המערבית לדאג לאספקת מים לכל התושבים שם, כולל אוו שחיים בבקעת הירדן אם איננו מעוניין לעשות זאת שיעביר את הריבונות למישהו אחר
  • 12:06
  • 08.07.12

הבעיה שהרשעות הזו, כצפוי, אינה מוגבלת לשטחי הגדה המערבית והיא כבר נפוצה מספיק בתוך שטחי המדינה הריבונית. ההרעה הצפויה במצב הכלכלי עשויה להרחיב את שורות הממורמרים ואולי יגיעו למסה קריטית שתוכל להעיף ולהחליף את של שלטון הרשע בירושלים

85 מה בזוי פה ? מי ששומר על החוק מגניבות או מי שמגן על פושעים ? שולי
  • 12:09
  • 08.07.12

אתה באמת מציע שכל מי שבא לו לגור איפה שבא לו יוכל גם לגנוב מים מהמדינה ועוד להתלונן שמחרימים לו את גניבתו ?
איזה מין הגיון זה לתמוך במפירי חוק גנבים ?!
אמנון לוי אתה לא לוי ולא אמנון אתה היינץ הגרמני שבאת לזרוע רוע במדינת ישראל .
רק אדם רע ועבריין יכול לתמוך בעבריינים במסווה של הומניטריות .
ואל תספר לי על ילדים קטנים הם לא יכולים לשמש כיסוי לעבריינים וגם אתה לא .
הבדווים האלה יכולים לגור במקומות מסודרים שמיועדים לכך ולא לגנוב שטחים ומים מהמדינה.

86 אבי, רכב ישראל ופרשיו. . . מני
  • 12:09
  • 08.07.12

זה מה יש, גדעון. . . ועם ישראל יעלה בסערה
השמימה. . . אליהו, אבי, מוישה זוכמיר, כולם!
כדאי להתנתק מהם (לא להתחבר!). . . הגויים
משקים גם כלבים וחתולים. . . היהודי סוגר גם
לתינוקות את הברז. . .

ו-מ-ס-ב-י-ר ל-מ-ה. . .

87 לוי אולי תכתוב משהוא חדש ומקורי ציר הרשע הינו החוק אשר מאפשר לאנשים כמוך לכתוב את דיברי הבלה השיקריים שלך באופן חופשי ציר הרשע הינו מי שלמלם לך שכר על עיוות המציאות ציר הרשע הינו אנשים כמוך אשר במידה והיו הרוב במדינה היינו נדחקים יחד במשרפות שוב, זה שהעולם הערבי שטוף שינא יוקדת רשע ואלימות אין סופית לא ממש מבלבל אותך  (לת) אנשים כמוך אמרו שהגרמנים הינם אנשים תרבותיים ורק אם נשתף פעולה לא יקרה כלום
  • 12:15
  • 08.07.12

88 יכולת לנסות גדעון את פטנט ההכרה בנו כיהודית, יכולת להיות שותף לבחינת הנושא לא כדאי לבדוק אותו מבחינתך?
  • 12:31
  • 08.07.12

היה טוב לו אתה גדעון היית דורש מהפלסטינים הכרה בנו כמדינה יהודית, יכולת  לגמור ברגע את הבעייה בכללותה.
השאלה הגדולה היא: האם אתה גדעון רוצה לגמור אותה? האם כדאי לך? לסיים פשוט את כל הסוגייה נמשכת שנים פשוט על ידי הכרה הדדית אחד בשני? למה אתה מוותר על ההכרה? למה היא לא נחוצה?
הרי הכרה הדדית אחד בשני, תפסיק את ההתכסחות ההדדית הזו לא?
בוא נאמר שאתה לא מאמין שההכרה היא חזות הכל, בוא נאמר שגם אם הם יכירו בנו כיהודית, אשאתה מאמין שאנחנו עדיין נתעקש על השטחים האלה. אתה לא רוצה לחשוף את פרצופה האמיתי של ישראל? כלום לא תנסה אתה לאבחן את הבלוף הגדול?
איכשהו אי אפשר להבין את בעיית המים הפלסטינית, או כל בעייה אחרת שנובעת מנסיון הכיבוש שלהם אותנו, שנכשל כשלון כל כך מפואר. כשהם עצמם בכלל מתעקשים על כך שלא משנה איזה בעיות יהיו להם, לא חשוב כמה סבל ייגרם לעם, על דבר אחד הם לא יוותרו: על הכרה בנו כיהודית, לזה הם לעולם לא יסכימו.
נראה לך נורמאלי שעם שלטענתך סובל כל כך, לא מסכים לדבר פשוט כל כך כמו פתרון הבעיה על ידי הכרה שכזו? אפילו לא לנסות? אולי זה יעבוד?
עם ישראל משווע לפתרון צודק, אחרי שתי נסיונות כיבוש בזויים לגמרי, הוא רוצה שהפתרון יהיה צודק, שהוא יחזיק מעמד, שהוא יהיה אמיתי.
לא הגיוני בעינך גדעון לשתף פעולה עם העם שלך? הרי ההכרה נחוצה לנו כדי לקיים שלום מלא ובר קיימא, כדי שתהיה לגיטימציה של עמי האיזור לישראל בריבונותו של העם היהודי  

89 שמו המלא של "אבי" סבא
  • 12:53
  • 08.07.12

אייכמן קוראים לו, אבי אייכמן.

90 למה שלא יחזרו לירדן וסעודיה שמשם פלשו לארץ ישראל  (לת) י
  • 13:13
  • 08.07.12

91 הדעות שלך מגיעות מתוך מקום של מרד נעורים?  (לת) בר
  • 13:14
  • 08.07.12

92 גדדעון אתה יבול לכתוב על נוסאים אחרים פעם ?  (לת) מאיר
  • 13:23
  • 08.07.12

93 משחק מצא את ההבדל ! huda
  • 13:25
  • 08.07.12

לא ללכת רחוק עד לבקעה , ליד מצפה רמון חיים אלפי משפחות בדואיות בלי מים ובלי תנאים ! ליד כול חמולה קמה לה חווה בבעלות יהודית נטו ,
אפשר למצוא את ההבדלים בקלי קלות !!

94 לכו תלמדו מי גרם לכיבוש ולמה יהושוע בן נון כבש את ארץ ישראל !!:הכל בידי שמים !!  (לת) דויד מלמד
  • 13:40
  • 08.07.12

  •   טעות בפיך.קיבלת משמיים רק אפשרות לקחת אחריות .תלמד בקבלה שהאל הוא טוב ומיטיב ולעולם לא יעודד רצח.כיבוש.  (לת) שמיים
    • 04:34
    • 09.07.12

95 מדובר בבדואים שכבשו שטח שלא שלהם, וגונבים מים כי אינם משלמים. אבירם
  • 13:50
  • 08.07.12

הבדואים משמשים את הכתבה של גדעון לוי לצורכי ניגוח של מדינת ישראל. אלו נוודים ערבים שגונבים כל הנקרה בדרכם כולל מים.
במקום שיעברו ליריחו וסביבתה, שבשליטת הערבים , מעדיף גדעון לוי לרחם עליהם על חשבון הלקאת יהודים .
במקום להוקיע את הערבים שאינם קולטים את הנוודים הללו ביריחו וסביבתה ,
נותן להם לוי במה .

96 הכיבוש משחית את הזמן... האברך מוישלה
  • 14:02
  • 08.07.12

לכו לעבוד!
שמאלנים וימנים כאחד.

97 לורד האו האו - מאז ספטמבר 2000, אתה יכול לקונן לרוח רן לוי
  • 14:04
  • 08.07.12

95 אחוז משטחי הגדה המערבית הכבושה וכל שטח רצועת עזה הוצעו אז לפלשטנאצים תמורת הסכם שלום וחתימה על סיום הסכסוך, והסכמה בינלאומית לפיצוי בסוגיית "הפליטים".

אל קידווה הפדופיל אמר לא, ופתח במלחמת טרור רצחנית נגד ישראל.

כל מי שמתלונן מאז בקרב הפלשטנאצים על המשך הכיבוש הוא צבוע, מושחת ומנוול - זו היתה הצעה שאסור היה לסרב לה, אבל הפלשטנאצים סירבו משום שלא את סיום הכיבוש הם מבקשים, כפי שהוכיחה חמש שנים לאחר מכן הנסיגה המלאה משטחי רצועת עזה, אלא את חיסולה של מדינת ישראל.

ואולי סוף סוף תענה לי על השאלה שאני ואחרים שואלים אותך כבר שלוש שנים? מדוע סירב אבו מאזן מכחיש השואה, הזה שכינה את המלחמה שבה פתח אל קידווה הפדופיל "טעות הסטורית איומה" להצעה של 97 אחוז משטח הגדה המערבית שהופנתה אליו ב-2009 על ידי ראש הממשלה דאז, אהוד אולמרט? מכחיש השואה ענה להצעה ש"הפערים עדיין גדולים".

לתשובתך מדוע הפלשטנאצים מסרבים לכל הצעה שהפנתה אליהם ישראל לסיום הכיבוש והסכסוך, אודה.

אבל אתה לא תענה, אתה מפחד להתמודד עם האמת וממשיך להתפרנס מחשיפת "עוולות הכיבוש". ושוב, הכיבוש בגדה המערבית היה יכול להסתיים כבר לפני שתיים עשרה שנים, וגם לפני שלוש. בדיוק אגב כפי שהוא הסתיים ברצועת עזה לפני שבע שנים, ומאז נשלחו אלינו כאות תודה מהשטח שפונה עשרת אלפים טילים, רקטות ופצצות מרגמה.

98 האקסהיביציוניסט לוי.  (לת) אלמוני
  • 14:16
  • 08.07.12

99 "מדיניות המערכת" פלמוני
  • 14:18
  • 08.07.12

מענין אותי לדעת מהי. האם המערכת זה גדעון לוי עצמו? (אני חושד כך). או שמא זו ילדה שזה עתה סיימה צבא? (גם בכך אני חושד). מהי ומיהי "המערכת" המסתורית, ומהי מדיניותה?

100 איזו בשורה משמחת שפיפול
  • 14:24
  • 08.07.12

סוף סוף מענישים את גונבי המים המתועבים.

תודה גדעון, העלית חיוך על פני.

101 מה שגדעון מתאר כאן חמור מחד ועצוב מאידך.  (לת) כיצד הגענו עד הלום?
  • 14:42
  • 08.07.12

  •   חמור? הם לא הביאו זאת על עצמם? הם לא ניסו לכבוש אותנו? אסור לשכוח שהם בכלל לא
    • 16:59
    • 08.07.12

    מכירים בזכותנו להתקיים. מה כאן חמור יותר, העובדה שהם יצאו פעמיים למסע השמדה מוחלט שלנו, או לשאת בתוצאות מעשיהם. כשהם עדיין אפילו לא מכירים בריבונות היהודית שלנו אפילו על הקו הירוק

102 מסמך אנושי מזעזע. אמא בדרך לגן
  • 14:45
  • 08.07.12

עצוב.

103 אמרת אפרטהייד ? למה לא תגיד נאופאשיסטים ??!  (לת) חיים
  • 15:11
  • 08.07.12

104 בושה, בושה, בושה. איך הגענו לשפל מוסרי שכזה.  (לת) ישראלי נאמן
  • 15:12
  • 08.07.12

105 מלאכת הכיבוש הבזויה מיכל צדיק
  • 15:19
  • 08.07.12

גם מבלי להשוות לשום זמן אחר או למקום אחר זה מזעזע
גם כהתנהלות יחודית של הכאן והעכשיו
אבל עוד יותר בהיותנו מה שאנחנו ,אחרי כל מה שעברנו -אנחנו מתנהגים ברוע וואטימות לב שכאלה?.מה יהיה ?הבומרנג כבר מכה בנו.עיוור מישלא רואה ,טופש מי שלא מבין

106 גדעון,,,לא יעזור לך !!! ארז
  • 15:51
  • 08.07.12

אני נשבעתי שבבחירות הבאות אצביע רק עבור ש"ס ,אני ביחד עם חברי הרבים ובני משפחתי הענפה.זאת תגובה הולמת לשינאתו החולנית של גדעון לוי לעם ישראל.יחי הרב עובדיה .

107 גדעון הגיע הזמן, מזמן, שתבחין בין ה"כיבוש" שלא קיים (זו ארצנו, זו אדמתנו ולא אדמתם של המחבלים המרצחים הפלסטינאים), לבין מיני מעשי נבלה שמבוצעים מעת לעת ע"י אנשים חסרי מוסר. לכרוך את שני העניינים האחד בשני זהכמבון הכי נוח והכי מתאים לך, רק מה לעשות שמדובר בשני עניינים שונים?? אייל
  • 15:52
  • 08.07.12

אין ולא תהיה מדינה פלסטינאית בין הים לירדן. העם הפלסטינאי, כמו גם המדינה שאתם השמאלנים הערבים כ"כ רוצים להקים להם, הן שתי הפיקציות כי גדולות שהמצאתם. אין עם פלסטינאי (גם הפלסטינאים מודים בכך), ולכן גם מדינה לא תהיה לעם הזה שלא קיים. שיתפזרו בין עשרות מדינות ערב והאיסלאם, או שיחיו כאן תחת השלטון הישראלי שתחתיו לצערנו פועלים גם אנשים מנוולים חסרי מוסר וחסרי לב שגורמים עוולות לאזרחים הערבים.
כיבוש ישראלי?? לא קיים, כי האדמה שלנו.
עם פלסטינאי?? לא קיים. זו פיקציה הזויה.
מדינה פלסטינאית?? לא תקום עבור עם שאיננו קיים.
מוסר והתנהגות אנושית ולא ברברית?? הכרחית. וצריך למצות את הדין עם המנוולים חסרי המוסר והלב שמתעללים בבני אדם.

108 גדעון הגיע הזמן, מזמן, שתבחין בין ה"כיבוש" שלא קיים (זו ארצנו, זו אדמתנו ולא אדמתם של המחבלים המרצחים הפלסטינאים), לבין מיני מעשי נבלה שמבוצעים מעת לעת ע"י אנשים חסרי מוסר. לכרוך את שני העניינים האחד בשני זהכמבון הכי נוח והכי מתאים לך, רק מה לעשות שמדובר בשני עניינים שונים?? אייל
  • 15:54
  • 08.07.12

אין ולא תהיה מדינה פלסטינאית בין הים לירדן. העם הפלסטינאי, כמו גם המדינה שאתם השמאלנים הערבים כ"כ רוצים להקים להם, הן שתי הפיקציות כי גדולות שהמצאתם. אין עם פלסטינאי (גם הפלסטינאים מודים בכך), ולכן גם מדינה לא תהיה לעם הזה שלא קיים. שיתפזרו בין עשרות מדינות ערב והאיסלאם, או שיחיו כאן תחת השלטון הישראלי שתחתיו לצערנו פועלים גם אנשים מנוולים חסרי מוסר וחסרי לב שגורמים עוולות לאזרחים הערבים.
כיבוש ישראלי?? לא קיים, כי האדמה שלנו.
עם פלסטינאי?? לא קיים. זו פיקציה הזויה.
מדינה פלסטינאית?? לא תקום עבור עם שאיננו קיים.
מוסר והתנהגות אנושית ולא ברברית?? הכרחית. וצריך למצות את הדין עם המנוולים חסרי המוסר והלב שמתעללים בבני אדם.

109 מעניין. גדעון לוי מצדיק גונבי מים ופולשים לשטחים לא להם.ערבים שכובשים שטחים. אברם
  • 16:26
  • 08.07.12

לערבים אין בושה אין מוסר אין ציות לחוק ,בוודאי לא הישראלי,אין מניעה לגנוב כל דבר. הם עצמם יודעים זאת אבל בא גדעון לוי ומצדיק אותם.
וברור. ה ערבים צודקים תמיד ולכן צריך להכפיש את מדינת ישראל, את צהל, את המינהל האזרחי . זה משרת טוב את שונאי ישראל בעולם. יש להם את מי לצטט.

110 מי היה אבא של גדעון לוי יעקב
  • 16:27
  • 08.07.12

ראה עצמו כפטריוט גרמני מתבולל ולאחר סיפוח החבל לרייך השלישי,
אף מונה לשמש כיועץ המשפטי המחוזי (landesgericht raat) מטעם משטר הכיבוש הנאצי.
נסיבות עזיבתו והגעתו לארץ לוטות בערפל.
הגיע לישראל בספינת מעפילים ושינה את שמו ל"צבי לוי"

111 חבל להגיב על הדברים האלה. גדעון רווה נחת מהיכולת שלו ליצור פרובוקציות. גידי
  • 16:44
  • 08.07.12

אל תגיבו

112 נו,עוד פליט ריאלטי  (לת) טל
  • 16:45
  • 08.07.12

113 גדעון, אתה עדיין כועס???? הרצל ההוזה
  • 17:24
  • 08.07.12

טוב מאד, סימן שעדיין המצב בסדר.
ביום בו אתה תהייה רגוע - זה היום בו אני אהייה מודאג.....

114 לגדעון לוי יש רייטינג, לא משנה אם מסכימים איתו או לא, וזה הערך שלו לעיתון  (לת) אני אישית חושב שהוא צבוע ומתחסד אבל זה רק אני
  • 18:39
  • 08.07.12

115 כיצד אדם שהתעלל באשתו מטיף מוסר לזולת?  (לת) שולה
  • 19:20
  • 08.07.12

116 ששירתתי בסדיר הייתי בדיוק במקומות שהו מדבר אלישיב
  • 19:22
  • 08.07.12

בולשיט אחד גדול !!!
א . " הבדויים " שגרים שם יש להם מישפחות שגרים בכפרים שצמודים לשם ( טמון , טובס ) ויש להם את כל מה שהם צריכים אוכל מים .
ב . חצי מהעוקבי מים שיש להם הם בכלל גנובים מצה"ל .
ג . כל שנה מחדש מחלקים להם צווים לא להיכנס לשם כי זה שטחי אש של צה"ל וזה לא מעניין אותם .
ד . כל יום (ובעיקר בשבתות ) הולכים לשטחי אש אחרי שצה"ל הולך לאסוף תחמושת . מעניין באמת למה הם צריכים את זה ?? .

117 שטויות! מדובר בבדווים מגובים ברש״פ שמקימים מאחזים מאיזה כפר ה״פלסטינים״ האלה?
  • 20:49
  • 08.07.12

גונבים מים וציוד ישראלי וצה״לי בחסות הרשות הפלסטינית והאיחוד האירופי. אבל מה איכפת לגדעון לוי? העיקר להכפיש את ישראל ואת אכיפת החוק. איחסה עליך ועל מי שמאמינים לסיפוריך

118 מה קרה פתאום בדוואים לא יכוחים למצא מים במדבר? זסון
  • 21:23
  • 08.07.12

איך הם שרדו עד הלום?

119 עוד פליט ריאלטי. בסוף נקשיב גם לקותי...  (לת) גיל
  • 22:18
  • 08.07.12

120 פתאום נפל לי האסימון משה
  • 22:19
  • 08.07.12

כל אותם תגובות נגד גדעון לוי ו"הארץ" , מה גורם לכם לקרוא עיתון שמזוהה עם השמאל?

121 אמנון לוי האם באותה חמלה היית מדבר על ילדים בלי מים בהתנחלויות ? דני
  • 23:39
  • 08.07.12

ואפילו על משפחות יהודיות חסרי בית בתוך הקו הירוק שהקימו אהלים לא שמענו את חמלתך שאתה כה מרבה לפזר לבני ישמעאל.

122 הכיבוש מוסיך להיות ממאיר גם ובעיקר כשתעלמים ממנו, המפעל ההתנחלותי - איוולת מעוולת. ועם זאת, ספק גדול אם יש פרטנר לפיוס היסטורי עמוק בקרב הפלסטינים. י. לייבוביץ
  • 00:04
  • 09.07.12

כנראה שאין. בכל מקרה, ראוי להביא הכיבוש אל קיצו גם בהעדר פרטנר.

123 יו"ש מעבר להרי החושך, עם קצת סבלנות לא תהיה כאן דמוקרטיה, הכיבוש בלתי אפשרי לאורך זמן.  (לת) אבועלה מנג'ליל
  • 00:47
  • 09.07.12

124 אני מחרים כל עסק של שמאלנים  (לת) אני מחרים כל עסק של שמאלנים
  • 01:56
  • 09.07.12

125 בושה לנו דרור
  • 02:23
  • 09.07.12

מזעזע ומצמרר שזה מה שקורה!

126 אין אפשרות להביע דעה בלי להיות שייך לקבוצה מסויימת השמאל הקיצוני ישתיק אותך ... אדווה שגיא
  • 03:13
  • 09.07.12

דגיגון קטן בים של כרישים לא יכול לעשות גלים - דעת הקהל בישראל משתנה ואם אני לא בעד מה שאתם מכנים המילה כיבוש אז אני נכה שכלית וכך תהדוף
גדעון את כל העם - אתה לא נורמאלי

127 הפקרת את המציאות אביחי
  • 03:14
  • 09.07.12

זה נורא יפה לבוא פעם אחת או פעמיים לבקעת הירדן לראות ולשמוע כמה דעות, מצד אחד בלבד ואז לרוץ מהר ולספר כמה אנחנו דומים לנאצים. נורא דומים. נורא.
אני ביליתי תקופה ארוכה בבקעת הירדן והנה כמה עובדות מציאותיות אל מול ה"דעה" שלך
תרשה לי רק להתייחס רגע למציאות- המצב הנתון בו השטח בשליטה ישראלית כמובן
1. ישנו כיבוש ערבי בסגנון חומה ומגדל שמבוצע בבקעת הירדן מבלי שאיש מהתקשורת ידווח על כך- הערבים מקבלים מאהלים מוכנים מארגוני זכויות האדם ומקימים אותם בין לילה כך שבג"צ אינו יוכל לפעול נגדם. עוקבים, זה חלק מהתכולה הזו. אבל איזו מילה נאורה זו אפרטהייד
2. ישנה פגיעה איומה בכל ערכי הטבע בבקעה- שאיבת כל מקורות המים הטבעיים- לא לצרכי שתיה אלא לצרכי השקיית שדות שאין בהם אלא לקבוע עובדת כיבוש השטח (בחסות בג"צ המקובל על כולנו) על ידי הערבים. אבל איזו מילה מגניבה זו אפרטהייד.
3. חוץ מהבעיה הבטחונית שתקנה לנו החזרת הבקעה, וכן אתה יכול לעצום את העיניים כמה שאתה רוצה, כל עוד זה אני שהולך למילואים. בכל אופן, אני מחר מעניק לערבים את הבקעה.. רק תנסה לשכנע את הירדנים לגבול משותף עם הערבים המכנים עצמם פלשתינ(א)ים. אה וגם תנסה לשכנע את אותם ערבים שחיים בבקעה להפרד מהשלטון הישראלי, אני מכיר אותם היטב, לצערי הרב הם מעדיפים אותנו. שמע ה"אפרטהייד" עשה לי את זה, זה נשמע כזה אירופה, ועוד זאתי הקלאסית. כל הכבוד
4. לגבי ה"גירוש" של הבדויים למטרת אימונים. ממש סיפור רומנטי אה? רק חבל שלא היית שם יומיים קודם כשהבדויים עוד לא נדדו אל תוך שטחי האש.
טוב יש לי עוד רצף של דברים
אבל בוא נסכם בזה שכתבת דעה נורא מגניבה
ושמת עלינו ילדה נכה, ואחרי ניתוח וצמא ומה לא, כמה אחריות
רק הפקרת קצת את המציאות

128 ראיתי איך אתם משמיצים את עוליי ברית המועצות בשל תמיכתם בליברמן זה לא דמוקרטיה רוסי - עולה חדש לשעבר
  • 03:18
  • 09.07.12

ליברמן איווט הוא האיש וראש הממשלה הבא בישראל וכדאי לכל המומחים לפוליטיקה להתחיל עם הסקרים השקריים שאתם מפרסמים כי אנחנו בעד ארץ ישראל של היהודים - לא תיארתי לעצמי שיש יהודים כאלה רעים אחרת הייתי
מגיע לפה - זאת מדינה של יהודים חשבתי- מתברר שלא

129 עד כמה שזכור לי הערבים היו שוחטים אותנו בהזדמנות הראשונה - על מה מגן אתה ישראל באר שבאי
  • 03:23
  • 09.07.12

עד היום שירותי כמעט בכל המלחמות ולא ידעתי שהעיתון שלכם קיצוני ברמה כזו שאתם נותנים לערבים להביע דעתם וסותמים פיות של אחרים
אבי המפורסם הוא איש יקר לא בשל מעשיו אלא קודם בשל יהודי שהייתם מעלים לגרדום ומאשימים בכישופים בסגנון ימיי הבניים

130 כבר שנים שהם בקטנה . דואגים לזכויות של האזרח תחת עול הכיבוש אבל לא בדיחה מרה של צרכני כיבוש
  • 06:20
  • 09.07.12

לאזרח עצמו . האזרח תחת עול הכיבוש זה מה שמביא את השוודיות הבלונדיניות כמו קטרינה היפיפיה לזרועותיו של לוי . ויש גם סברה שהיא פשוט טעתה בצד של המחסום מחוסר הכרות עם תנאי השטח והאהבה כידוע היא עיוורת , ואבי . מה היו עושים בלי איזה אבי ואם לאבי גם היה שם משפחה אפילו. או אפילו אבי היה אחד כזה שצריך את לוי. אין ממש תשובות לשאלות האלה אבל זה מרתק. אפילו בהמשכים.

131 לאיש הזה יש 10 אוהדים. למה נותנים לו במה ?  (לת) חיים
  • 10:19
  • 09.07.12

132 אכן מלחמה הינה דבר רע, איום, נורא - ולא כדאית. אין חדש תחת השמש.  (לת) מור
  • 10:46
  • 09.07.12

133 עצוב שבא למות המתוסכל
  • 16:57
  • 09.07.12

עצוב שבא למות. אבל שום דבר לא חדש זוהייתה דרכה של המדינה מאז היא קמה. יותר עצוב לקרוא את תגובות הקוראים ואת ההכפשות האישיות. את הבורות שיוצאת מהן ואת חוסר היכולת להתייחס באמת לכתוב. להשתתף להבין את האחר עיוורים כולם ורעים ואטומים לגורל האחר וגרוע לגורל אלה שחיים בתוכנו. כך אנחנו מפסידים את המדינה ואת הארץ ברוע לב ובאטימות. איפה החמלה הרחמים ההזדהות עם הכאב והסבל של מישהו שהוא לא ממש אתה. השנאה והפחד הם מהות הכל ואנחנו נשלם על זה ביוקר אוי איך שנשלם על זה. ובכלל לא משנה כמה מדויק המאמר אבל התגובות האלה. זה האסון שלנו הצידוק היחיד שלנו בארץ הזאת הוא שנהיה טובים לעולם ורחמנים ומבינים. תקראו את מלחמות היהודים ברומאים מאת יוספוס פלביוס ותראו איך השנאה הקיצוניות הרוע והפחד השמידו אותנו אז ואיך ישמידו אותנו בעתיד. לא על החרב נחיה אלא על האהבה והחמלה ואין לנו את זה

134 אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו אנחנו
  • 23:39
  • 09.07.12

אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו כחברה...
מדוע רבים מאיתנו שותקים, מתחבאים מאחורי צה"ל וזועקים שעושים לנו עוול בשעה שאנו עושים עוול בעצמנו?
הדורות הבאים, הן של הפלסטינים והן היהודים והן של בני עמים אחרים שגרים באיזור, יזכרו את זאת היטב ולא יוכלו להבין הכיצד שתקנו. לא נוכל לטעון עוד - צה"ל הצבא הכי מוסרי בעולם ושאר הבלים.

135 גדעון, פעם ראשונה שאני נחשף לכתיבתך האיכותית לגדעון
  • 23:44
  • 09.07.12

אני שמח לגלות שיש עיתונאים אחרים בארץ, עיתונאים כמוך. בזכותך נחשפתי ל"הארץ" שאני מאוד מתחבר אליו, בניגוד לעיתונים ואתרים אחרים.

צר לי שיש אנשים שלא יכולים להכיל את עצם העובדה שכל אחד רשאי לדעתו ולהבעת דעתו. צר לי שבוחרים לפגוע בעיתונאי כמוך בדרכים אישיות ולא אנושיות.

המשך כך ודע שאכן יש קהל אשר קורא ונהנה, ולא רק נהנה, גם מפנים וגם מרגיש את מה שאתה מעביר. אפילו גרמת לי לרצות יום אחד לכתוב בעצמי ולראות את הכתיבה העיתונאית באור אחר.
תודה רבה לך.

136 גדעון אני איתך תמשיך במלאכת הקודש  (לת) רוצה שיהיה טוב לכולם
  • 20:16
  • 10.07.12

137 ניו ג'ורנליזם פראיירית לידך אין הבאת אינפורמציה
  • 23:13
  • 11.07.12

חד צדדי, חלקי מחורר מה עוד יש לומר? טור שכתוב כמִתאר הלך רוח פואטי קצוץ שורות על סוגיה שראויה לדיון טוב מכך. להעמיק זאת לא בושה אדון גדעון. אבל דמגוגיה כן

138 אתה צריך לעבור לצד השני של הגבול ! שגב דיין
  • 19:23
  • 19.07.12

שמע אנחנו לוקחים להם וטוב שאנחנו לוקחים להם את כל האוויר לנשום ולחיות הם לא שונים מכלבים וחתולים וגם אתה ! אם אחד הילדים שלך היה בפיגוע מה אז היית אומר כמו שאתה במחוברים מבלבל במוח על זה שאנחנו לוקחים להם ולוקחים להם לך תגיד את זה לאמא של ההרוגים בפיגוע יא גועל נפש של בן אדם ! מגיע לך מוות בייסורים