המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

זהירות, אנטישמיות

הנה סטטיסטיקה שמרכזי המחקר על מצב האנטישמיות השמיטו מדוחותיהם הקפדניים. בששת החודשים הראשונים של השנה תועדו 154 תקיפות אנטישמיות - מהן 45 בסביבות כפר אחד בלבד. החשש הוא שהשנה יישבר השיא של 411 תקיפות שתועדו ב-2011 לעומת 312 ב-2010 ו-168 ב-2009. רק ביוני השנה נרשמו 58 תקריות (כמו יידוי אבנים על עובדי אדמה ורועים, ניתוץ חלונות בתים, הצתות, השחתת צינורות ומאגרי מים, השחתת ועקירת עצי פרי, פגיעה בבית תפילה). התוקפים - לפעמים רעולי פנים, לפעמים לא; לעתים פועלים בהיחבא, לעתים לאור יום. ב-13, ב-14 וב-15 ביולי בוצעו מדי יום שתי תקיפות אלימות באזורים שונים. באזורים שונים נרשמו כתובות נאצה, המלים "מוות" ו"נקמה" מככבות בהן. אחת מקורית יותר מבטיחה "עוד נשחט".

לא בטעות חוקרי האנטישמיות החרוצים השמיטו את הסטטיסטיקה הזאת. היא לא נוגעת להם, משום שהשַמים שהותקפו הם מכפרים ששמותיהם ג'לוד, מעאייר ותוואני, יאנון וביתילו. הסטטיסטיקה של הטלת אימה יומיומית (טרור בלעז) לא קיימת בשבילם - כמו שאינה קיימת לגבי רוב הציבור היהודי בישראל ובעולם, אף על פי שהיא מזכירה את סיפורי האמהות והסבים שלנו. סבינו חששו מימי ראשון. השמים שלא מעניינים את רודפי האנטישמים חרדים מיום השבת. הורינו ידעו שהרשויות אוכפות הסדר לא יתערבו. ואנו יודעים היום: צה"ל, משטרת ישראל, המינהל האזרחי, מג"ב ובתי המשפט עומדים מן הצד, עוצמים עין, ממסמסים חקירות, מתעלמים מראיות, מפחיתים מהחומרה, מגוננים על המתקיפים ונותנים רוח גבית לפורעים העדכניים.

הידיים הם ידי יהודים-ישראלים שמפרים את החוק הבינלאומי וגרים בגדה המערבית. אבל המטרה והכוונה הם עצם מעצמותיו של הלא-כיבוש הישראלי. אלימות שיטתית זו היא חלק מהסדר הקיים. היא משלימה ומקדמת את אלימות השלטון, ואת מה שנציגיו -המח"טים והמג"דים והאלופים וקציני המינהל האזרחי - עושים כשהם נושאים בנטל: שודדים כמה שיותר אדמות בתירוצים ובפטנטים בהכשר בג"ץ, ותוחמים את הילידים בשמורות צפופות-אוכלוסין. זוהי תמצית ההצלחה הכבירה ששמה "שטח סי": דילול מכוון של האוכלוסייה הפלסטינית בכ-62% מהגדה, כהכנה לסיפוח רשמי.

יום יום חיים עשרות אלפי אנשים בצל אימה: האם תהיה התקפה היום על הבתים בקצה הכפר? האם נוכל להגיע לבור המים, למטע, לשדה החיטה? האם ילדינו יגיעו בשלום לבית הספר או לדודה? כמה עצי זית הושחתו הלילה?

במקרים יוצאי דופן, כשיש מזל, מצלמה של מתנדבי "בצלם" מתעדת וחודרת את שריון האי-ידיעה-מרצון של אזרחי הדמוקרטיה היחידה במזה"ת. כשאין מצלמה העניין אפסי, כי הרי אין להאמין לפלסטינים. אבל השגרה המסלימה הזאת ממשית מאוד גם אם היא סובלת מתת-דיווח.לאנשי ארגון זכויות האדם "אל חק" היא מזכירה את 1993 1994 - אז הם הזהירו שההסלמה, מגובה בחוסר מעש שלטוני, תוביל לפגיעה המונית. ואכן ד"ר גולדשטיין מקרית ארבע טבח במתפללי מסגד אבראהים. הטבח נתן את האות למדיניות ישראלית עקבית, תוך הסתייעות בפורעים, כדי לרוקן את חברון העתיקה מתושביה הפלסטינים. האם מישהו בקרב מקבלי ההחלטות ומבצעיהן מייחל למהדורה שנייה?


 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אני ממש לא בטוח שהפעם את צודקת. אדר
  • 06:48
  • 18.07.12

פריג'ידר הפך שם גנרי לכל המקררים החשמליים. אבל לא כל מקרר חשמלי הוא באמת מתוצרת פריג'ידר.
אנטישמיות, כמילה, במובנה היא אכן מתייחסת לכל השמים אבל לכולם ברור שהיא אנטי יהודים. כשם שלא כל התנגדות לישראלי היא לא אנטישמיות (למרות שיש שטוענים שזה דוקא כך) כך גם לא "פריג'ידר" הוא מתוצרת "פריג'ידר.

  •   תגובה מיותרת אור
    • 10:58
    • 20.07.12

    וויכוח על טווח ההגדרה של המילה אנטישמיות, שהמאמר בבירור לא עוסק בו אלא עושה בו שימוש אלגורי, הוא מיותר במקרה הטוב.

02 בשנים האחרונות כל פלשתיני נושא מצלמה כדי לתעד את עולות הכבוש ואת אכזריות חילי צה"ל. והנה, כל ההוצאה האדירה הזו שיכלה להיות מופנה לרוחת הפלשתינים מניבה צלום אחד כל כמה חדשים של חיל או שוטר שנוהגים שלא כהלכה. לרוב התלונות של תומכי הטרור אין בד"כ תעוד למרות שפע המצלמות אבל כמובן שצריך להעניש את החילים והשוטרים רק כי תומכי רצח אזרחים שקוראים לעצמם שומרי זכויות אדם אמרו. כשזה מגיע לישראלים (יהודים) לא צריך הוכחות, מספיק שאמרו. אני מאלה שחושבים שההתנחלויות הן לא רק עול אלא קודם כל ולפני הכל מעשה טפשות וסכנה למדינת ישראל אבל כשאני קורא את דבריה של הס ושל דומיה אני צריך להזכיר לעצמי שאני צודק למרות האנשים הלא ישרים האלה.  (לת) ע.ג.
  • 06:51
  • 18.07.12

03 מאמר נוקב ומדוייק על היודונאצים החדשים  (לת) והכל בתמיכת הממשלה
  • 07:13
  • 18.07.12

04 אם ישראל היום זה הביביתון ומעריב זה הדנקנרון אז מה הארץ?השנאתון  (לת) יויו
  • 07:22
  • 18.07.12

05 כך גם נהגו השלטונות כאשר התבצעו פוגרומים ביהודים בדורות אחרים. כשאני נוסע לחו"ל אני מסתיר את זהותי הישראלית. אני מתבייש.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:24
  • 18.07.12

06 לא נמאס לך לשכח שהעקבים זורקים כל הזמן אבנים על יה יוני
  • 07:42
  • 18.07.12

ולא נמאס לך להמשיך לשקר בנוגע לחק הבן לאומי? כבדי את ועדת אדמונד לוי שקובעת שאין כיבוש.ואל תשכחי את פיגועי שנות ה 99 .ואז יהיו לך תשובות

07 הדוחות גם לא מספרים שהפרוטוקולים נחשבים למקור לגיטימי בנורבגיה קורא
  • 07:46
  • 18.07.12

אבל על זה לא נשמע כאן.

08 הרשעים שתוארו בשטחים הם עשבים שוטים עודד הגנן
  • 07:47
  • 18.07.12

(באשה או עשב רע) וזה מוצאים בכל גינה במיוחד כשהיא הוקמה בצורה לא ראויה

  •   עשב רעל לאחד עשוי להיות מרפא לשני.התודעה האנושית מרעילה תינוקות עוד לפניי היולדם  (לת) har tk
    • 09:21
    • 18.07.12

  •   עודד הגנן ראינו כבר את הגינות שאתה בנית באוסלו הגברת בוגדת במדינה ועל גביי העתון בפומבי- בכל מדינה אחרת היה נחשב הדבר לבגידה ולא להתבטאות דמוקרטית - סיפוק מידע עויין  (לת) השוטר
    • 10:18
    • 18.07.12

09 ישוב יהודי בחברון התקיים באופן רציף, למעט אי אלו הפסקות, מתקופת המקרא ועד המאה העשרים‏[1]. בתקופה העות'מאנית, במאה ה-16, הוקמה בעיר קהילה של יוצאי יהדות ספרד והוקם בה בית הכנסת על שם אברהם אבינו. במהלך המאה ה-19 הגיעו יהודים רבים לעיר וביססו את היישוב היהודי בה. טבח חברון בוצע על ידי ערבים מוסלמים תושבי העיר חברון והסביבה ביהודי העיר בשבת, י"ח באב תרפ"ט, 24 באוגוסט 1929, כחלק ממאורעות תרפ"ט בארץ ישראל. בטבח נרצחו 67 יהודים. ביום שישי נכנסו פורעים לבית המדרש של ישיבת חברון ורצחו את שמואל רוזנהולץ תלמיד הישיבה. בשבת אלפי ערבים נאספו, מצוידים בסכינים, גרזנים, קלשונים ועוד והכריזו "הממשלה הבריטית אתנו!"‏[2]. הפורעים והתנפלו על בתי היהודים, בתחילה פרצו ל"בית אבושדיד", הרגו את אליהו אבושדיד ודקרו למוות שלושה גברים נוספים ואת הנשים והילדים דקרו ופצעו קשה.‏[3] בהמשך פרצו לבית הרב הזקן, חכם יוסף קאשטיל (קסטל), רצחוהו ושרפו את הבית. הרב חנוך חסון, רב הקהילה הספרדית, נרצח עם אשתו. בן ציון גרשון, הרוקח במרפאת "בית הדסה" שהגיש עזרה רבה לחולים - יהודים וערבים, נהרג בעינויים, לאחר שבִּתו נאנסה לעיניו על ידי עשרות פורעים. ידי רעייתו נקטעו והיא מתה בייסורים. פורעים רבים הסתערו על ביתו של אליעזר דן סלונים, שהיה מנהל בנק אפ"ק וחבר מועצת עירית חברון. יהודים רבים נמלטו לביתו בתקווה למצוא בו מקלט. סלונים, שהיה מצויד באקדח לא ירה בפורעים, אלא זעק אליהם לשלום בנסיון להרגיע את הרוחות. הפורעים ריסקו את ראשו במוט ברזל, לאחר מכן הפורעים רצחו את היהודים בבית תוך כדי עינויים‏[4]. מלבד רעייתו ובנו של סלונים נרצח גם חותנו - הרב אברהם יעקב אורלנסקי, רבה של זכרון יעקב ואשתו. ניצל רק בנו הקטן, שלמה, בן השנה, אשר שכב פצוע מתחת לגוויות בני משפחתו. מנהל בית ספר "תל נורדוי" בתל אביב, הסופר חיים אליעזר דובניקוב ואשתו, שבאו עם ילדיהם לחופשה בחברון, נרצחו בעינויים. ילדיהם, בן שמונה ובת שתים עשרה, הסתתרו בארון סמוך, ושמעו לידם את רצח הוריהם. האופה נח אימרמן נשרף למוות, כשהרוצחים הכניסהו בכח לתוך תנור האפיה. זעקות אימה מלאו את הרחובות, ודם ונוצות כיסו אותם. לאחר מספר שעות של פרעות דמים שהבריטים לא התערבו בהן, הגיע למקום קצין המשטרה קפראטה. שני אחים יהודים: אליהו-דב וישראל-אריה חייכל יצאו אליו ממחבואם, והתחננו שירחיק את הפורעים. קפראטה לא הסכים להגן עליהם ולנגד עיניו רצחו הפורעים את שניהם‏[5]. לאחר מכן קפראטה חשש שעומדים להתנפל גם עליו. הוא הזעיק את חבריו, ואלו ירו באוויר. הפורעים החלו לנוס. היהודים ששרדו החלו לצאת ממחבואיהם, המומים מגודל הזוועה. הם הצטוו על ידי הבריטים להתאסף בבית המשטרה. למקום זה הובאו גם הפצועים, אך לא הייתה כמעט כל אפשרות להעניק להם טיפול רפואי, לאחר שהמרפאה ב"בית הדסה" הושמדה כליל.‏[6] היו ערבים שהגנו בגופם על יהודי העיר לרוב ללא הצלחה[7]. על-פי עדותה של זמירה מני שפורסמה בעיתון הארץ ב-12 בספטמבר 1929, הציל אבו עיד זייתון, ערבי מחברון, כמה משפחות של יהודים בכך שיצא חמוש להגן עליהם, ונתן להם מקלט במרתף ביתו. הוא הזעיק את המשטרה הבריטית שהעבירה אותם וכמה יהודים ניצולים נוספים לתחנת המשטרה.[8] גם משפחת עזרא ניצלה מהטבח בזכות ערבים ידידים. מכיוון שהיישוב היהודי בחברון היה מבודד ומנותק, לא יכלו כוחות "ההגנה" להגיע לעזרת התושבים ולמנוע את הטבח. במקום לא היו כוחות הגנה מקומיים בשל השתייכותם של התושבים היהודיים ליישוב הישן ואמונתם ביחסיהם הטובים עם שכניהם הערביים. באותו יום נטבחו 59 יהודים: עוד שמונה מתו מפצעיהם מאוחר יותר. כשליש מן ההרוגים (24 במספר) היו תלמידי ישיבת חברון. 263 יהודים ניצלו על ידי שכניהם הערבים, 44 נפצעו קשה ו- 21 נפצעו קל. הבריטים הורו ליהודים לערוך לחללים הלוויה מזורזת, עוד באותו לילה, כשמנין יהודים בלבד מורשה להצטרף ולומר "קדיש". הקורבנות נקברו בקבר אחים, בארבע שורות ארוכות בבית העלמין העתיק בחברון. קבר נוסף נכרה לחלקי האברים הקטועים, לעפר, לבגדים ולחפצים ספוגי הדם שהוצאו מבתי היהודים. לאחר שלשה ימים, החליטו הבריטים לחסל את היישוב היהודי בחברון. היהודים הועלו למשאיות שהובילו אותם לירושלים. כל רכושם ובתיהם של היהודים נגזל בידי הפורעים: בית הדסה הוסב על ידי ערביי חברון לבית ספר לבנות, בית הכנסת "אברהם אבינו" הוחרב ובית העלמין העתיק חולל. בעקבות הפרעות עברה הישיבה בחברון לירושלים. הרב יעקב יוסף סלונים, רב לעדת האשכנזים מחברון, פנה מעל דפי העיתונות אל ההנהלה הציונית בקריאה לשקם את היישוב היהודי בחברון,‏[9] אך פנייתו לא הביאה לתוצאות. היישוב היהודי בחברון חודש שוב בשנת תרצ"א 1931, אולם ב-1936, במהלך מאורעות תרצ"ו-תרצ"ט, ננטש שוב. העיר לא יושבה ביהודים במשך 31 שנה, עד לחידוש היישוב היהודי בעיר אחרי מלחמת ששת הימים.  (לת) מתנגדת נחרצות לטרור היהודי, ובמקביל...
  • 07:48
  • 18.07.12

  •   איפה אפשר לאמת את העובדות שציינת כל כך בפרטים.כמובן שאנחנו עדים לתרבות הערבית בסוריה.אם העובדות שהס מציינת נכונות בחלקן הגדול,אז העם הנבחר שלנו ירד לדרגה הנמוכה ביותר של עמיי העולם. ישרא אל
    • 09:38
    • 18.07.12

    לעשות צדק ושלום ,יש צורך להפסיק להסתכל לאחור ולהקים מדינה פלסטינית שמכירה בשכנתה היהודית.

  •   תודה!  (לת) יואב
    • 09:41
    • 18.07.12

  •   היהדות איבדה צלם אנוש  (לת) היהדות איבדה צלם אנוש
    • 10:45
    • 18.07.12

  •   זה מה שעשרות טוקבקיסטים אם לא יותר, מפנטזים יום יום לעשות בסמולנים ה"כוזרים"  (לת) לא?
    • 11:22
    • 18.07.12

  •   כְּכֶלֶב שָׁב עַל קֵאוֹ - כְּסִיל שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ : תרצ"א, תרצ"ו, תרצ"ט וחרט"ט - כולנו נבלים טהורים ברשות ההיסטוריה!  (לת) רבותי, ההיסטוריה מוזנית!
    • 11:52
    • 18.07.12

  •   כחודש אחרי טבח חברון ועדה של פתולוגים הוציאה חלק מהגופות מקברן (לפי בחירת נציגים יהודים) והתגלה שהסיפורים על התעללות ועינויים הם שקר וכזב! זה לא הפריע לשקרים האלה להתמחזר עד היום.  (לת) יוסי
    • 12:23
    • 18.07.12

  •   טבח חברון ב-1929 אינו מקביל לתקריות המתוארות במאמר. הוא אירוע גדול מדי. מה שמקביל לתקריות אלו הן רציחות של יהודים ע"י ערבים ביהודה ושומרון. הטיעון המרכזי של כותבת המאמר הוא שרציחות ערבים אינן נחקרות כפי שנחקרות רציחות יהודים. אירוע שאפשר להקבילו לטבח 1929 הוא טבח 1992 של גולדשטיין . באותו יום הרגו חיילי צה"ל יותר מעשרה ערבים תושבי חברון. אם היתה הפרדה ע"י גבול בין יהודים לערבים כמו שהיתה עד 1967 היו הרבה פחות נרצחים משני הצדדים.  (לת) אור
    • 14:08
    • 18.07.12

  •   כמה הערות מודי
    • 14:13
    • 18.07.12

    א. אין חולק על כך שהיה ישוב יהודי בחברון במשך מאות שנים. אבל באותה תקופה ובצורה דומה היה ישוב יהודי גם בארצות אחרות, שנחרב גם הוא מסיבות טרגיות. האם זה אומר שחובה להקים מחדש גם את הישוב היהודי בפולין? רומניה? תימן? עיראק?
    ב. אין ולא היה שום קשר בין אלה שגרו בחברון עד 1929 (וגם באמצע שנות ה30') ואלה שגרים שם היום; למרות ההתעקשות של לוינגר ושות' להכריז על עצמם יורשיהם, לא היה פה שום 'חידוש' של הישוב היהודי (איש מבין התושבים המקוריים או צאצאיהם לא עבר לשם אחרי 1967 ולא מעט מהם אף התנגדו למעשי המתנחלים) אלא גניבה של רכוש בחסות הצבא והסכמה אומללה של הממשלות לדורותיהן.
    ד. שאלת השאלות: האם מי שבעד חידוש הישוב היהודי בחברון מוכן להסכים להעניק אזרחות ישראלית לפלשתינים בחברון ו/או לחידוש הישוב הערבי בכל המקומות בהם גרו פלשתינים עד 1948? ברור לי שלפחות חלק מהתגובות שיופיעו פה לא יקבלו את עצם ההשוואה, אבל זה לא פותר דווקא את המתנחלים ותומכיהם מהשאלה.
    ה. הערה סגנונית לסיום: חבל להכניס מייל שלם לתוך הכותרת רק כדי לראות את דבריך מודגשים ובולטים-זה פשוט יוצר רושם לא אסתטי.

  •   Your description is a historical fact, and shouldn't be forgotten. But in context, do we want to be exactly like them?  (לת) Moshe
    • 14:20
    • 18.07.12

  •   ולכן הבה ונהיה אנחנו הפוגרומצ'יקים עכשיו  (לת) תו
    • 16:47
    • 18.07.12

  •   הנקודה היא: למה מגרון לא מוסרית ולא חוקית ותל אביב היא לגיטימית? אם אריאל היא כיבוש אז גם תל אביב היא כיבוש לא כך? דוד
    • 18:06
    • 18.07.12

    ???

  •   תל אביב אינה שטח כבוש אלא אם אתה מחזיק בדעה הערבית שאין לישראל זכות קיום. לעומת זאת, אריאל ומגרון נמצאות מחוץ לגבולות ישראל בשטח שישראל כבשה ב-1967. מדינות מקימות יישובים רק בתוך גבולותיהן, אף פעם לא מחוץ להם.  (לת) ארנון
    • 18:25
    • 18.07.12

  •   מודי, אתה mean ברמות הכי גרועות  (לת) דויד
    • 19:31
    • 18.07.12

  •   אתה צודק לא התעללו רק שחטו  (לת) נדיר
    • 19:54
    • 18.07.12

  •   תודה יוסי. עכשיו רווח לי! הם מתו שלא בעינויים. מזל שיש לנו שכמותך להאיר את עינינו. ושיר הלל לרוצחים הרחמנים  (לת) יאיא
    • 20:04
    • 18.07.12

  •   יוסי הוא טוקבקיסט מטעם הקרן לישראל חד"שה  (לת) תומי
    • 00:38
    • 19.07.12

  •   היהודים בחברון פריץ היקה
    • 09:55
    • 19.07.12

    חברתי פעילת שלום ילדת סוריה יפית -ג'מילה צטטה את דברי סבה שמוצאו מצפת:,, עד שבאו הציונים הכל היה בסדר'' יש הרבה אמת באמירה הזאת מעולם לא היו בעולם הערבי אסלמי רדיפות על יהודים כפי שהיו באירופה הנוצרית לדורותיה.הפרעות ב1929 באו אחרי תקרית הכותל שבא לאומנים יהודים ניסו לעבור על הסדר הסטטוס-קוו ברחבת הכותל שהיה בבעלות ערבית. לאומנים פלסטינים ניצלו תקרית זו להתקפות על הישוב היהודי בפלסטינה. בחברון היה רק ,,יישוב ישן'' חרדים וספרדים, האחרונים חיו בכלל בהרמוניה עם הרוב הערבי. חלק גדול מהפורעים לא היה בכלל מחברון. והרבה ערבים חברונים הגנו על היהודים שכניהם.

10 את מוזמנת להתוכח עם הקדוש ברוך הוא חלי בן ברוך מקלובי, א''י
  • 07:49
  • 18.07.12

מה את עשית מזה אישייו של גזענות ? מה הקשר איזה גזע הם וששנינו בני שם?! את לא מבינה שהארץ ניתנה לנו, לאברהם יצחק ויעקב?
לא נורא, עוד מעט יהיה לנו חוק חדש שכל עיתונאי חיב לילמוד באוניברסיטה ויהיו רק שתיים(בר אילן ואריאל ) ואת לא תיתקבלי חה חה חה. כי לא יקבלו בלי תעודת אזרח נורמלי ואת שמאלנית אז לא יהיה לך.

11 מאבק לאומי בין ישות גזענית פאשיסטית רצחנית לבין המדינה היהודית אינו אנטישמיות אליוי
  • 07:50
  • 18.07.12

ולמרות זאת הוצע לפאשיסטים 95% מהשטח וחילופי שטחים ואוכלוסיות
הגזענים הערבים מסרבים
"הצד המסכן" מתכנן לדרדר את האיזור כולו למלחמה מפר את כל ההסכמים
מנהל תעמולה כנגד הלגטימיות של מדינת היהודים טוען שהוא הצד המותקף
באיזורים שהיחס המספרי הוא 1:200 לטובת המסכנים
הטענות לגבי "שוד אדמות" הן שקריות מכמה מובנים 1 לפי החוק הבין לאומי
מותר להתישב מרצון ומבלי לפגוע באוכלוסיה המקומית
2 מותר לריבון בשטח לגבות מיסים כדי לנהל את השטח (מכיון שאין גביה אז היא מבוצעת בצורה עקיפה) 3 מוסכם על כולם הנוסח של חילופי שטחים לישוב הסכסוך הלאומי (הצד התוקפני אינו מוכן לבצע עיסקה תמורת סיום הסכסוך)
לטעון שזורקי האבנים הם יהודים זה שקר בנוסח פראבדה
הגוזלים והגנבים הם דוקא הערבים כולל הבידואים וערביי 48
ומי שמתכנן השמדה גירוש ומלחמה הם הפאשיסטים ואלה התומכים בהם
עיוות ההיסטוריה לא יעזור לתעמולנית אשר אינה מכירה בזכויות הלגטימיות והצודקות של הצד היהודי
והעקר
האנטישמיות המודרנית מנוהלת על ידי אנשי הרשות הפלסטנית ומדינות ערב
ו-62% מהתקיפות האנטישמיות בעולם מבוצעות על ידי ערבים
להתעלם מהגזענות והפאשיזים של צד אחד ולהאשים דוקא את הצד המתגונן זו גזענות !

12 לצערך הוכח משפטית שאין שם כיבוש  (לת) משפטן
  • 07:50
  • 18.07.12

  •   הוכח משפטית- עוד בדיחה מזעזעת של המדינה העברית  (לת) רונן
    • 09:20
    • 18.07.12

  •   מעניין. אולי גם הוכח משפטית שכדור הארץ שטוח ומסתובב מסביב לשמש? לא משפטן
    • 14:46
    • 18.07.12

    'מפעל ההתנחלויות' (כולל קמפוס אריאל) קיים אך ורק בזכות צווים צבאיים (המתנחלים, למרות התביעה שלהם כביכול לסיפוח השטחים לישראל, מצאו הרבה דרכים להיטיב עם עצמם בדרך הזאת-ע"ע תקציבים יחודיים וחוקים יחודיים, כדי שחס וחלילה לא יהיו לפלשתינים הזכויות שיש להם). ההכחשה של המציאות הזאת, כמו שעשתה הועדה של אדמונד לוי ושות', היא פתטית; מי שטוען שאין כיבוש, שיוציא משם את הצבא ויתן לפלשתינים אזרחות ישראלית.

  •   רונן אחותך בגבס אנא הגר אתה ואחותך המגובסת לסוריה  (לת) רן
    • 23:54
    • 18.07.12

13 עמירה הס, אם את חושבת שמאמרים כאלו תורמים כהוא זה לסיום הכיבוש ולהסדר סביר וריאלי, את טיפשה. חרפושטל
  • 07:51
  • 18.07.12

ומאחר ואת לא טיפשה, כנראה שגם אין לך כך יומרנ לעשות כן. מטרתך באוסף הסיסמאות הזה הוא להפגין איבה, להטריד ולהציק. באיצטלה של עשיית טוב, את עושה רע, ובידיעה מלאה.

  •   עמירה מאפשרת להגיד לגויים שזו מדינה דמוקרטית  (לת) קין
    • 15:30
    • 18.07.12

  •   עבודת קודש אריאל שוורץ
    • 16:42
    • 18.07.12

    הייתי מציע שהתרומה של מאמרים אלה ואחרים היא הצלת מעט הכבוד שנותר לנו הישראלים כציבור בעל מצפון, שיידעו שעדיין נותרו צדיקים בסדום.

  •   מעניין אם את המצפון הזה אתה מפעיל גם כשמדובר על חרדים. כלפיהם יש רק שנאה פרי הסתה ותעמולה שקרית, ואין שמץ של מוטיבציה להבין את הדברים באמת.  (לת) תמר
    • 21:52
    • 18.07.12

14 מאמר מעורר רחמים גושניק
  • 07:53
  • 18.07.12

את מנותקת מהמציאות.

15 כמה לא מפתיע שהאנטישמיות היחידה שאת מודאגת ממנה היא כלפי בני שם הפלסתינאים ולא בכדי. אצלך הסיפור תמיד מתחיל מזריקת האבן של היהודי,מהד"ר הרוצח,מאלימות יהודית ומפסיביות שוחרת שלום של הפלסתינאים עלק(מעניין שהם תמיד שוחרי שלום אחרי שנכשלו לחסל את היישות הציונית ב-48,באינתיפאדה הראשונה והשנייה). אם כל כוונתך הייתה לחשוף עוולות של השלטון כלפי הפלסתינאים, הייתי תומכת במאבקך, אך אצלך מאחורי העוולות הקטנים מסתתרת הכוונה האמיתית של דברייך: אבי כל חטאת הוא עצם הקמת המדינה ורק חיסול המדינה היהודית כפי שהיא תביא מזור לפלסתינאים שיוכיחו אז איך הם מתנהגים עם המיעוט היהודי בארץ לפי אמנת אסד. אז כבר תמצאי את הסיבות הבולשביקיות שלך להצדיק את הטיהור שיעשה כאן בחברה היהודית.  (לת) טובה
  • 07:56
  • 18.07.12

  •   אין מחסור בעיתונות הישראלית במאמרים, בכתבות ובידיעות הכתובים מנקודת-מבט ישראלית. כתיבה מנקודת-מבט אחרת רק פותחת אופקים נוספים למחשבה על אותם נושאים.  (לת) ארנון
    • 14:16
    • 18.07.12

16 הארץ" חדל להיות עיתון. הוא כבר שינאתון, מלשון שנאה. שנאה לשמאל השפוי, שנאה למרכז, שנאה לימין, שנאה לכל מה שמדינת ישראל עושה, שנאה לעם היהודי, שנאה לעצם רעיון הקמת ישראל, שנאה לצה"ל, שנאה למערכת הבטחון, שנאה לאוניברסיטאות בישראל, שנאה למערכת הבריאות, שנאה לנבחרי הציבור שכולנו בחרנו בבחירות חופשיות, לטוב ולרע. אולי תקחו קצת אויר, ותשאלו את עצמכם מה עושה לכם את זה? ממה זה נובע?  (לת) ג'ימי ברגר
  • 08:04
  • 18.07.12

17 עמירה הס היקרה השפוי
  • 08:07
  • 18.07.12

תמיד כשאני קורא את הכתבות שלך אושר חיוך ושמחה מציפים אותי הלוואי
שכל מה שאת כותבת נכון את עושה לי טוב

עמירה היקרה אנא שני את שם המשפחה שלך הוא גורם לקונוטציות שליליות למרות שאת אוהבת יהודים ידועה

18 התעלמות מפעילויות חבלה וטרור יהודים כמדיניות ערן ברין
  • 08:08
  • 18.07.12

אני אישית הייתי נוכח בתקיפת פלסטינים, כולל ילדים בדרכם מבית ספרם, כולל יריות לעבר התושבים, כשזהות התוקפים ופעילותם, מבחינת המשטרה, אינה מוטלת בספק. באף אחד מהארועים הללו לא הובאו התוקפים לדין.
מוכן להעיד ולפרט.

  •   ואו, מה אתה אומר? היית נוכח בשחיטת ילדים בסכין, פיצוץ אזרחים לחתיכות קטנות שנתפסות בצמרות העצים ועל שלטי הרחובות? אולי שכחת כי הם היו יהודים? אתה מעורר רחמים וחי בעולם מומצא. תהנה  (לת) אלברט
    • 12:03
    • 18.07.12

  •   מה עם הקטין מאיתמר שהשתתף בשחיטה בתער של עובר אורח ערבי?  (לת) יוסי
    • 12:26
    • 18.07.12

  •   וואו, אלברט, אתה מ-זה צודק. מה, הם עושים ככה, אז למה שאנחנו לא נעשה? נועה
    • 14:42
    • 18.07.12

    אין בעיה. אם הם עושים, אז גם אנחנו, למה מה קרה?

    רק שלא תקרא לנו אחר כך העם הנבחר ותטען שיש לנו איזושהי עליונות מוסרית על עמים אחרים. דגנרט.

19 הסוף מסגיר הכל הילה
  • 08:10
  • 18.07.12

גב׳ הס ממש ניסתה להציג תמונה ורדרדה של הפלסטינים שוחרי השלום והשקט, השמים, ובני דודיהם הפורעים הויג׳ילנטים, המנוולים. ממש ניסתה עד שהמשפטים האחרונים שלה הסגירו מי האנטישמי האמיתי: מסגד איברהים?! לא התאפקת, הא?! זו מערת המכפלה גברת, מבנה שהוקם בידי הורדוס בזמן שהסבים של הפלסטינים היו עסוקים בתפילה לענת ובמליקת ראשי בנותיהם העודפות (רגע, חלקם עושים את זה גםהיום). וכמו משתתפי הטבח בתרפ״ט, שהתרחש שנים לפני גולדשטיין בחברון, ושבו לא נטל חלק משוגע אחד כי אם מאות תושבים ״שקטים״ ו״תמימים״, ממש כמו צאצאיהם היום, גם את משכתבת את ההיסטוריה, מדירה ממנה את היהודים ומורשתם, ומאדירה את התוקפן, הגזלן והרוצח. אוטואנטישמיות היא לא דבר חדש, ועל מאמרך המבריק לא נותר אלא לפייט: it takes one to know one! מעורר קבס.

  •   היא בדיוק כתבה על אנשים כמוך. כאלו שלא סובלים יהודים שיושבים באדמת אבותיהם" אנטישמים.  (לת) אכלולי גרמוליקבס
    • 08:59
    • 18.07.12

20 אין ציונות אחרת  (לת) אריק
  • 08:16
  • 18.07.12

21 ערביי יהודה ושומרון צריכים לעבור לערים שבשטח איי ולא להמשיך להתנחל בארץ השייכת לעם היהודי. עם זאת, התנכלות הקיצוניים לאזרחים לא מעורבים חייבת להפסק והיא מזיקה למפעל הציוני נזק ממשי.  (לת) רפי
  • 08:17
  • 18.07.12

  •   יש רק בעיה אחת, כל הערבים הכובשים ביהודה ושומרון החל מגיל 5 מעורבים בדרך זאת או אחרת בטרור ואלימות נגד יהודים  (לת) גיחי גיכי
    • 11:35
    • 18.07.12

22 זה לא פוגרום זה פוגרומצ׳יק. וחוץ מזה את סמולנית הלוחש לסוסים בבון
  • 08:25
  • 18.07.12

אז שתקי. יש טיעון יותר עמוק מזה? אה, אולי הטיעון הלעומתי - הם עשו לנו אותו דבר, אז שתוק יא מתיפיף עכשיו תורנו.

23 ועכשיו, כפרס, נותנים לטרוריסטים היהודים מרכז אוניברסיטאי. נראה כי אין מנוס מחרם עולמי על ישראל, על מנת לשים סוף לאפרטהייד הלא-רשמי, אך הפעיל והגלוי שטוחן את הפלסטינים לאבק...  (לת) אחד2
  • 08:38
  • 18.07.12

  •   למה חרם עולמי ? יותר טוב הפצצת "שלום" של גוש דן על ידי הצי הטורקי חרם עולמי נחמד
    • 09:05
    • 18.07.12

    אני תמיד טוען שכל מי שתומך בערבים סופו להתדרדר לפאשיזים וגזענות (אין אפשרות אחרת)

24 אנחנו פשוט לא מאמינים לך לאף מילה, פראו הס מודרניסט
  • 08:48
  • 18.07.12

לא לדיווח, בטח לא לפרשנות. למה? כי את מייצגת את הימין הפלסטיני הפשיסטי, ששולל את זכות העם היהודי להגדרה עצמית ומכחיש את עצם קיומו - בעקבות הפשיזם הבולשביקי. הרי את ההבלים הגזעניים הללו ינקת עם חלב אמך... הראו לי קומוניסטית, אראה לכם פשיסטית.

25 40 ערבים בכנסת ימחקו את הימין הקיצוני  (לת) פתרון
  • 09:18
  • 18.07.12

26 לתרגם את המאמר הנפלא הזה למאה שפות ולהפיץ בכל מרכזי האנטישמיות בעולם. עמירה, פרס נובל להסתה אנטיציונית פרועה - בדרך...  (לת) מעריץ של הס
  • 09:20
  • 18.07.12

27 למקרא הטוקבקים הפאשיסטים - מאבדים כל תקווה לא לגורל הפלסטינים - אלא לגורל ה"מדינה היהודית "דמוקרטית"". התמיכה הגדולה במתנחבלים יביא בסופו של דבר שנהפוך למדינת כל אזרחיה. אולי כשהיהודים יהפכו למיעוט - יחזרו להיות סובלנים, הומניים , ליברליים מתקדמים - כמו פעם בגלות.  (לת) יהודי גלותי
  • 09:38
  • 18.07.12

28 לולא הערבים היו צדיקים ולא זורקים אבנים ולא הורגים משפחה שלמה. לא סוקלים אב ותינוקו הייתי מבין ללב אשה ערביה כמוך אמירה תות אוהב המון
  • 09:51
  • 18.07.12

אבל ,לפי דעתי החלושה הם לא צדיקים. מכל מקום אמרו תודה להעלת דבריה.

29 הכתבה שלך מביכה בדיסאינפורמציה שלה הסטוריון
  • 09:58
  • 18.07.12

יהודי לא יכול להיות אנטישמי כי הוא בעצמו שמי
תקריות אנטישמיות הן תקריות על רקע שנאה דתית ולא לאומית.
המאבק הוא מאבק לאומי. זה כאילו שתגידי שבסוריה ישנן תקריות אנטישמיות
כי הרי הסורים הנפגעים הם שמיים.

30 המתנחלים אינם גזענים כלל.זוהי השמצמה.המתנלחים פוגעים גם בחיילים ובקציני צה"ל.  (לת) אבי
  • 10:16
  • 18.07.12

31 תודה על הכתבה האמיצה הזועקת את חוסר הצדק כלפי חלשים. המדינה הופכת לסדום ועמורה, מקווה שנוכל לשנות כיוון לפני שגורלנו יהיה כמוהם. צדק צדק תרדוף, כך הצתווינו אך שכחנו לקיים  (לת) רונית
  • 10:24
  • 18.07.12

32 את טוחנת מים משומשים, לקוראים המסכימים לדעתך. את לא מחדשת להם כלום ונימיקה. גורנישט. מויישי וענטילטור
  • 10:25
  • 18.07.12

כבר שמענו את ה"שטיקים" שלך, גם " החכמולגים" של הצד השני לא נשארים חייבים. אבל את צריכה לכתוב ל"ישראל היום" או ל"מקור ראשון" שישמעו את טענותיך. כיום, את מרימה ריפליקה לאויר" ומיני שטנצר עונה לך בהנחתה.
מה יוצא לך..כלום. למעט. כמה גימלאים משועממים כמוני הכותבים לך מעט או אחרים הכותבים מגילות. זמנם של בנק"י חלף. עבר אין יותר ברית נוער קומוניסטי ישראלי. גם סנדו ברח לרומניה והשאיר אותי לבד. בלי אחותו השאפה.הפסיקי לבזבז את מילייך על ענינים שוליים בלי כל השפעה.. אם למדת את תהילה של עגנון את מבינה למה כוונתי. החיים תלויים במספר המילים...ואת צעירה עדיין !!!

33 אותם ״יהודים אנטישמים" תוקפים גם חיילים ושוטרים  (לת) עמירם
  • 11:07
  • 18.07.12

34 מכבסת המלים של הסמול הפאשיסטי משתוללת שוב  (לת) גיחי גיכי
  • 11:28
  • 18.07.12

35 שיעי מספיק. זה עבודה של ילד בן 8 לא של עיתונאי עמי
  • 11:41
  • 18.07.12

הרי הכתיבה נראה כי היא מונעת מסיבות פסיכולוגיות ולא אידאולוגיות. ביום שערוץ, מנהיג, עיתון, אדם פלשתיני ידווח על עלייה באנטישמיות נתפנה אנחנו לבדוק את האמינות של המקורות והמספרים שלך.

36 עמירה SS צלם בהיכל  (לת) בושה
  • 11:48
  • 18.07.12

37 למי שהכתבה לא הספיקה לו, יוכל להתרשם מהטוקבקים כמה גרוע המצב. גם ברוסיה של הצאר היו מוצאים הצדקות כאלו לפגיעה ביהודים.  (לת) דניאל
  • 11:51
  • 18.07.12

38 לא נמאס לך לסלסל בחידודי דמגוגיה זולה שלא משכנעת אפילו את המשוכנעים? תמצאי עבודה כבר!  (לת) אלברט
  • 11:59
  • 18.07.12

39 הפוגרומיסטים היהודים אינם אלא זרועו הארוכה של השלטון. ברק בשירותו של ליברמן  (לת) נפתלי אור-נר
  • 12:19
  • 18.07.12

40 הכתבה מצוינת וגם תגובה 5 עובדיה הוכמן
  • 12:21
  • 18.07.12

אותך אני אוהב לקרוא את גדעון לוי לא

41 מבצע מיוחד לעם הארץ: 154 טון לוקשים מתובלים בשנאה חינם!  (לת) שמי חם
  • 12:23
  • 18.07.12

42 גיבוב של שטויות מאינטלקטואל שמאלני גיבוב של שטויות מאינטלקטואל שמאלני
  • 12:54
  • 18.07.12

הפורמליסט הרוסי מיכאיל בחטין תיאר זאת ככוחות צנטריפטאליים שאולי מחזקים את הקשרים בין המסמן למסומן במובן הדרידיאני שלהם (אם ניתן לכנות זאת כך)
אולי אף להרחיב זאת לסימולכרה (בארת)של הכיבוש אין היחסים בין הנכבש לכובש מעוגנים ביחסי הכח של הדומיננטה החברתית הציונית השלטת.

עד כאן ! האם זה נראה לכם גיבוב של שטויות ? תתפלאו אך זוהי בהחלט יכולה להיות הצעת דוקטורט באחת הפקולטות לקשקושים שמאלניים כגון זו בה הד"ר יאיר לפיד מסיים בה את לימודיו (ע"ע "לימודי תרבות")
השמאלנות הפלצנית יותר מתפישה אידאולוגית היא בעיקר סיפוק פרנסה לכמה עיתונאים פרופסורים והוגים בשם עצמם עליהם נמנית הגב הס
כמה דוקטורטים מאמרים הגיגים והגויות נכתבו על השטויות הללו ולצערי כתבה זו לא שונה מהם

43 עצוב ומדאיג תמר
  • 13:29
  • 18.07.12

עד כמה התגובות לכתבה כל כך נגועות בשנאה וברצון לנקמה, עיוורים ובלתי מובחנים

44 המגיבים פה איבדו צלם אנוש. אל-תור
  • 13:32
  • 18.07.12

מילא לתמוך בהתנחלויות, אבל לספק אפולוגטיקה ואף תשבוחות לפוגרומים על רקע אתני?
יודונאציזם.

45 נכון אין להאמיןלפלסטינים,ומצלמות ב"צלם" מצלמות רק את הישראלים. אין להם ענין להראות ידוי אבנים על ידי ערבים . זה לא טוב. בעצם . הפלסטינים עושים רק מצוות.רק טוב יוצא מתחת ידיה של עמירה החסודה  (לת) תות אוהב המון
  • 13:34
  • 18.07.12

46 זהירות, עיתונאית שמאלנית שמזדהה עם פלסטינים  (לת) כותרת ראויה יותר למאמר
  • 13:40
  • 18.07.12

47 דילגתם על התגובות 10:00-11.30. לשלוח שוב?  (לת) מישהו
  • 13:46
  • 18.07.12

48 עמירה, תקראי שוב את הפסקה השנייה, כי יש חשש שאת מתחילה לנטות לכיוון הימין (הקיצוני?). ל.
  • 14:26
  • 18.07.12

"אף על פי שהיא מזכירה את סיפורי האמהות והסבים שלנו. סבינו חששו מימי ראשון." מכיוון מדובר בגולת אירופה (יום ראשון), יש כאן יותר מרמז לכך שהערבים נמצאים בגולה. ואם הם נמצאים בגולה, מדוע שלא ילמדו מניסיוננו ויקימו תנועה לאומית שמטרתה לשוב לארץ אבותיהם, הלוא היא חצי-האי ערב?

49 דודה עמירה בואי לבקר את הקברים של הילדים מאיתמר. איתמר מאיתמר
  • 14:39
  • 18.07.12

ותבקשי סליחה מעם ישראל.
די להסתה.
הערבים מוזמנים להסתלק לירדן לסוריה למצרים ללבנון לסעודיה לקטאר לתימן לסודן ללוב לאלגיר למרוקו לתימן לעיראק לאיראן לסודאן.
את מוזמנת להשאר בישראל לבנות בית יהודי ולהפסיק להסית.

  •   אין לך סמכות ויכולת להזמין את הפלסטינים לעבור למדינות שמנית. אני מציע שתשאיר לממשלות של המדינות האלו להחליט אם הן רוצות או לא רוצות את הפלסטינים אצלן ותשאיר לפלסטינים להחליט אם הם רוצים או לא להגר מארצם.  (לת) ארנון
    • 16:12
    • 18.07.12

  •   אי אפשר להגדיר אלימות תגובתית שבה אין אפילו הרוג אחד כטרור לאו
    • 19:44
    • 18.07.12

    אבל אצל מכבסת המלים של הסמול הפאשיסטי נטול היסוד הנפשי הכל הולך.

50 מתנחל זורק אבן וכותב שטות של נאצה.....מול מחבל מתאבד מלא שנאה שרוצח 30 יהודים ?? בואי נשווה...... עליבות השמאל ובמיוחד השמאלנית הספיצית הזאת חורגת מגבולות הנורמה!  (לת) רן
  • 14:41
  • 18.07.12

51 הכתבה ארסית ומאוד חד צדדית , וההשוואה מרושעת . לא מוזכר מקרה אחד של תקיפות הערבים שולי
  • 14:47
  • 18.07.12

על יהודים .
כאילו שהפלסטינים הם אזרחים שלווים ונעימים והאבנים , הגניבות , הרציחות וההתנכלויות על היהודים הם מגיעים ממשהו אמורפי שלא קשור בכלל אל הפלסטינים.
למצלמות של בצלם יש מפסק שנקרא SELECT , מצלמים רק מה שרוצים.
והסטטיסטיקאי של "בצלם" "שכח" לעשות סטטיסטיקה על הפגיעות ביהודים.
לרענון זכרונך (אעפ"י שאת מנסה להסתיר ) היהודים בגולה לא היו טרוריסטים במדינתם.
אז מי שאנטישמי כאן הם אתם השמאלנים , אפשר לכנות אתכם פשוט "קאפו"

52 והדבילים בטוחים שעוד יוכלו לנצח ולהשמיד אותנו.תשאלו בעזה.  (לת) קין
  • 15:32
  • 18.07.12

53 חבל שאין גבול בינלאומי בין הישראלים לפלסטינים כמו שהיה עד 1967. אם היה גבול כזה היו הפעולות האלימות משני הצדדים מתנקזות אליו (כמו שהיה עד ששת הימים) ומספר האבידות של שני הצדדים היה קטן בהרבה.  (לת) אור
  • 16:16
  • 18.07.12

54 עם כל המצלמות שאתם מחלקים וכל הפרובוקטורים שאתם  (לת) משלמים להם אין תמונות לשקרים שלכם
  • 16:33
  • 18.07.12

55 אנטישמיות לאורך הדורות דני
  • 16:53
  • 18.07.12

ממליץ בחום על הכתבה המצורפת:
http://www.ofirjacobson.com/148815041496149715131502149714931514.html

56 התגובות פה של אנשים מעידות עד כמה מצבינו גרוע.  (לת) בן אדם
  • 16:58
  • 18.07.12

57 אסד מאשים את אירגון זכויות האדם הבינלאומים במצב הקשה של סוריה.Foreign Ministry in Report to UN Secretary General.. Politicized Decisions Adopted by Human Rights' Council Gave Green Light to Armed terrorist Groups to Kill Innocents לפי סוכנות החדשות הסורית.
  • 16:59
  • 18.07.12

http://www.sana.sy/index_eng.html

58 עמירה הס,מהקולות הבודדים עם מצפון שמתריעה על האוולות .כדאי להתחיל ולגדל צפון.מדינה ללא מצפון ,זו מדינה בדמות רוסיה,צפון קוריאה,או דרום אפריקה.  (לת) מדינה עם מצפון.
  • 17:06
  • 18.07.12

59 אני מבין איך פלסטינים שבימי חייהם רואים לוקחים להם את האדמות בוחרים בטרור. אבל יהודים שככה מתנהגים בשביל עוד ועוד... זו חזירות קפיטליסטית, חזירות דתית ואכזריות לא יאה לבני אדם ולבני יעקב.  (לת) בן יעקב
  • 17:07
  • 18.07.12

60 השינאה לישראל וליאהוד שבה, היא פרנסה נהדרת. כל ברנש הרוצה להתפרנס בגדול, הולך ליהיות סמולני, והופ, והנה הוא נמצא בחונטה התרבותית הליבראלית, מחובק ע"י יודו-אנטישמיים, וגם גויים אנטישמיים, ומה עוד, אפשרויות הפרנסה נופלות עליו בשפע, במיוחד באקדמיה, בתישקורת, וב"הארץ", וגם בנוסף אפשרויות פרנסה רבות, בתצורה של הרצאות בכינוסים ליבראלים אנטישמיים בחו"ל וגם בישראל,  (לת) סולו
  • 17:35
  • 18.07.12

61 יום אחד, לא יהיו פה ערבים, גם שמאלנים לא יהיו פה, כולם ידברו אותו דבר וירדפו צדקנות וסדר. הארץ תחולק ליהודים בלבד. כל השכנים שלכם יהיו כמוכם אבל אתם לא תוכלו להפסיק לריב, לזהות את האחר, להרגיש צודקים ולהניף את החרב. יום אחד, לא תראו עוד בני אדם, רק טיעונים שמתאימים לכם כדי לריב על כל מטר.  (לת) דניאל
  • 17:38
  • 18.07.12

62 המדינה הזאת איבדה צלם וזה לעולם לא ישתנה  (לת) לחפש חיים אחרים
  • 18:22
  • 18.07.12

63 כיצד לא רעדה ידה ולא פרפר לבה של עמירה הס בכתבה דברי הבל ורעות רוח שהאמת רחוקה מהן כרחוק מזרח ממערב. משה בודק
  • 18:47
  • 18.07.12

עובדה היסטורית היא כי מלחמתם בנו החלה בשנת 1860 את יצאו יהודי ירושלים מהחומות ועוד ימינו. פרופ' שבח וייס יו'ר לשעבר של הכנסת כינה זאת רצח עם - אחד אחד. כיצד מעזה עמירה הס, להפוך צדיקים לרשעים ורשעים לצדיקים. בשנת 1930 לאחר פרעות תרפ'ט חיבר המשורר עמנואל הרוסי שיר ערש בשם 'שכב בני'. מופיעה שם שורה משמעותית 'בוערת הגורן בתל יוסף וגם מבית אלפא עולה עשן'. עמירס הס על מה ולמה? הרי כל זאת 29 שנה לפני הקמת המדינה היהודית ולפני 'הכיבוש'. במשנתם של ערביי ארץ ישראל כל מדינת ישראל היא 'הקדש מוסלמי' ולכן מדינתנו הוקמה על אדמת הקדש ושהותנו כאן היא בחזקת גזל.
הם מכנים את כל הישובים בשטח הקו הירוק בשם 'התנחלויות' מחנכים את ילדיהם מגיל 0 לשנאת ישראל כך שאותם שני צעירים ערביים יכלו לשחוט משפחה שלימה באיתמר. לא אזכיר את הטבח בחברון בשנת תרפ'ט בה נרצחו במיתות משונות ואכזריות 67 מיהודיה על לא עוול בכפם. אזכיר לכך את דברי אחמד שוקיירי יו'ר הליגה הערבית שלאחר החלטת האו'מ על הקמת שתי מדינות הצהיר כי בדם ואש נשמיד אותה החלטה. אם חס ושלום היינו ניגפים לא היה נשאר מאתנו שריד ופליט ולא היה מאתנו מי שיכריז על 'נכבה' שלנו, ולא היה בקרב הערבים עמירה הס משלהם. ולכל הטובקיסטים המסכימי לדבר השקר והכזב של עמירה הס אומר רק זאת, ליבי ליבי עליכם שהבורות בנושא זכותנו את ארץ ישראל חוגגת אצלכם .למדו קצת על ההיסטוריה של התישבותנו בארץ ואזי תדעו מיהם הצדיקים ומיהם הרשעים.

  •   למשה - השמאל הוא לא בור הוא יודע מה יקרה לו אם יהיה נצחון ערבי שולי
    • 14:36
    • 19.07.12

    הוא פשוט הזוי ונגוע בשנאה עצמית שעוברת בגנים של יהודים מסויימים. רק דבר אחד חשוב שיהרסו רק את עצמם .
    הרי היו תלונות של שמאלניות (שמסתובבות בכפרים פלסטינים בגדה ) על ריבוי מקרים של הטרדות מיניות . ואז היתה התשובה של ראשי השמאל ההזוי הזה. והתשובה היתה : "אל תתלוננו כי זה יפגע במטרות שלנו למדינה פלסטינית ולביטול המדינה היהודית וכו'.
    אז אתה מבין עד היכן הם מוכנים ללכת עם השקרים שלהם.

64 מצאה לנכון להזכיא את גולדשטיין אך לא את טבח היישוב היהודי בחברון או את רצח התינוקת שלהבת פז?  (לת) יניב
  • 19:06
  • 18.07.12

65 אין דבר מתסכל יותר מלעמוד מהצד כאשר פורעי חוק 12 שנים סדיר ומילואים
  • 19:33
  • 18.07.12

יהודים יורים, שורפים, מפרקים במכות ולך כחייל אסור לנקוף אצבע. יותר מתסכל מזה כאשר האבנים מופנים אליך כחייל שבא לפנות וגם אז אסור לך להשתמש בנשק לפיזור הפגנות . עוולות יומיומיות, אני לא צריך את בצלם בכדי לדעת זאת!!!!!

  •   אה, היית רוצה להשתמש בנשק כדי לפזר הפגנות של מתנחלים, נכון? וכשאתה תשתולל בכיכר רבין, נגיד, רוצה שהמשטרה תירה בך? אה, לא. אז למה יורים בערבים מתפרעים, אתה שואל? כי הם מסוגלים ומעוניינים לרצוח את החיילים שמנסים לרסן אותם. הבנת? יופי. פיפי ולישון. מודרניסט .
    • 22:26
    • 18.07.12

    אה, היית רוצה להשתמש בנשק כדי לפזר הפגנות של מתנחלים, נכון? וכשאתה תשתולל בכיכר רבין, נגיד, רוצה שהמשטרה תירה בך? אה, לא. אז למה יורים בערבים מתפרעים, אתה שואל? כי הם מסוגלים ומעוניינים לרצוח את החיילים שמנסים לרסן אותם. הבנת? יופי. פיפי ולישון.

  •   מודרניסט ,עשה לי חזיר ..  (לת) מיוחמת על מודרניסט
    • 23:11
    • 18.07.12

  •   קריאה סלקטיבית, כיאה למודרניסט גדעון
    • 07:53
    • 19.07.12

    לא, בן אדם, הסדיר-מילואימניק בסך הכל רוצה ללמד אותנו שהמתנחלים, אוהבי א"י מדופלמים שכמותם, מיידים בו (חייל בצה"ל ונציג המדינה) אבנים. בינינו מודרניסט, גם אתה היית רוצה לא ככה? הרי אבניך המילוליות מתורגמות יום-יום לאבנים מוחשיות מאוד בפינות האפלות של "ארץ ישראל", לא כן?

66 עמירה אס אס אוטואנטישמית עמירה אס אס ,אוטואנטישמית
  • 23:33
  • 18.07.12

בהסטוריה הארוכה של העם היהודי תמיד היו אנשים השונאים את עצמם ואת עמם.
הכובשים המוסלמים הורגים ביהודים ושוחטים יהודים .
השינאה לנו היהודים הינה בנפשם , כך מגדלים את ילדיהם .
גם עמירה אס אז מגדלת כך את עצמה...
שינאה עצמית שרק מעודדת את הטרור המוסלמי.
אבל בסופו של דבר הכלבים נובחים והשיירה עוברת .
לא היתה מדינה ערבית בשטח ארץ ישראל המערבית וגם לא תקום.

67 המדינה ממשיכה בקו שאפיין אותה מימי הווסדה- לקחת יותר מהערבים ולתת יותר ליהודים. ובשפה פחות מכובסת- הבדלה על רקע אתני. ובשפה עוד פחות מכובסת- מתן צידוקים לרוע לב אנושי על בסיס של דת, גזע, ודם. מוסדות המדינה שאמורים להיות מוסדות של פיקוח וניטור תפסו לפתע צד במערכה. הצבא- שאמור להגן, מגן רק על יהודים. בית המשפט- שאמור לאכוף את שוויון החוק, ולאסור על השתלטות עויינת וגניבת קרקעות מועל בתפקידו, ונותן לעשרות אלפי ישראלים מעבר לקו הירוק או ירוק להמשיך לחמוד, ולגזול ולרצוח. המדינה כולה נגועה בנגע הדתי שמאפשר את האידיאולוגיה היהודונאצית הזאת. כמעת בכל מקום מרכזי במערכות השלטון ניתן להווכח במדיניות שלא הייתה מביישת את גוש אמונים. מדינת ישראל היא מדינת המתנחלים, ומדינת המתנחלים היא מדינת ישראל. עם שלוש מאות אלף אזרחי ישראל אשר מוגדרים בפי האמנה הבינלאומית כעבריינים, שלהם מתווספים עוד 70% מחברי הכנסת הימניים, לא ניתן לטעות ולהטעות- מדינת ישראל היא מדינת המתנחלים, ומדינת המתנחלים היא מדינת ישראל. לחברי הכנסת המתנחלים יש לי רק שאלה אחת לשאול- מעניין אם ינתן אישור כניסה לבית המשפט בהאג עבור החבר הדמיוני שלהם.  (לת) ronit
  • 15:14
  • 03.08.12

68 מדינת ישראל היא מדינה שקמה אודות לרעיונות של מוסר וחמלה. מדינות העולם חשו חמלה לעם היהודי, ולכן אפשרו ודחפו לקראת הקמתה של מדינת ישראל. המתנחלים הם הדוגמא המובהקת לחוסר המוסר, ולכן הם קמים נגד, ובהצלחה יתרה, מול הרעיונות אשר הובילו להקמתה של המדינה. מדינה אשר קמה על רעיונות הומאניים, אך למעשה מתנהגת באופן בלתי הומאני- סופה להעלם בדיוק כמו שבאה.  (לת) ron
  • 15:18
  • 03.08.12

פרוייקטים מיוחדים