מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

חוק ההצמאה

שטח סי בוער בעצמותיו של מתאם הפעולות בשטחים (מתפ"ש), האלוף איתן דנגוט. או יותר נכון מרתיחה אותו העובדה שפלסטינים בונים שם מה שהוא ומנגנון המינהל האזרחי הכפוף לו מכנים "בנייה בלתי חוקית". במיוחד מרתיח אותו, מתרשמים נציגים אירופים שנקלעו לחברתו, שחלק מאותה בנייה ממומן על ידי מדינות אירופיות, שדווקא רואות בה פעולה הומניטרית מתבקשת (למשל בורות מים, לוחות סולריים, בתי ספר).

עמדת המפקד ניכרת בדרגים שמתחת. בלהיטות צייתנית הם יוצאים לשטח למלא פקודות. גדעון לוי דיווח על אחד אבי, רכז פיקוח של המינהל האזרחי, שבשיא החום מחרים עוקבי מים בבקעת הירדן ("הארץ", 8.7). למה עוקבי מים? כי במסגרת המדיניות החוקית למהדרין של ישראל, היא מסרבת לחבר קהילות פלסטיניות רבות לרשת המים. בדרום הגדה זה הפקח אלון. שבועיים לפני ששופטי בג"ץ דנו בצווי ההריסה שהוציא המינהל האזרחי נגד הסככות בזנוטה, אלון עוד טרח והָדרים לשם כדי למסור גם צו הריסה לשני בורות מים.

עד כמה חביבה על המנגנון שבפיקוד דנגוט השמירה על החוק באמצעות הצמאה, מלמד תצהיר לבג"ץ. כתב אותו רזיאל גולדשטיין, ממונה מימוש ואכיפה ביחידת הפיקוח במינהל האזרחי. התצהיר צורף להודעת המדינה לבג"ץ, ששר הביטחון, אהוד ברק, הורה להרוס שמונה כפרים פלסטיניים כדי לאפשר לצה"ל להתאמן.

וכך כותב גולדשטיין: "על פי מידע המצוי ביחידת הפיקוח ובפיקוד המרכז, החל משנת 2009 אפשר לזהות מגמה הולכת וגוברת של תמיכה וחיזוק האוכלוסייה בשטחי סי מצד הרשות הפלסטינית ובסיוע ארגונים בינלאומיים. תמיכה זו באה לידי ביטוי בדרכים מגוונות, החל מאספקת אמצעים לשהות בשטח כגון עוקבי מים, סככות ומכלי מים, ועד לתמיכה משפטית. כן אפשר לזהות בשטח התגברות משמעותית של היקף הפלישות לשטחי האש, הן בכמות הפולשים והן באיכות ובכמות הבינוי שהוקם על ידם. תופעה זו מובילה לפגיעה ביטחונית משמעותית".

הלשון השב"כניקית לבדה מלמדת על העיוות הערכי והמחשבתי שפשה במערכת זו. לפני חמש שנים, כשבראש המתפ"ש עמד אלוף עמוס גלעד, היא מילאה בצייתנות יצירתית אחר פקודת הממשלה להתיר רק תנועה הומניטרית במעברי עזה. לכן היו תקופות בעזה בלי נייר טואלט ותחבושות היגייניות. כך פסקה המערכת שאסור לעזתים לצרוך פסטה, חומוס עם צנובר ושמפו עם מרכך. פקידים-קצינים חרוצים חיברו טיוטה עם קלוריות-מינימום לתושב. איך מתפתח עיוות ערכי ומחשבתי כזה, שהופך סככות ובורות מים ליעד חבלני מודיעיני? זה השילוב של מדים, פעולה במחשכים, יצרי נדל"ן ואופנות תורניות. נכון, הם רק ממלאים פקודות. אבל הם גם הממשלה האמיתית שמושלת על הפלסטינים. קליקה של פקידים וקצינים, שבכוח הנשק כופה עצמה על אוכלוסייה לא-בוחרת. בלי שקיפות ובלי נשיאה באחריות ועם קידום בטוח בסולם הדרגות עד לניהול תאגיד כלכלי.

כבוד השופטים, זנוטה לא לבד, ו"פתרונו" אינו מבודד. מצפון בקעת הירדן עד דרום הגדה, המינהל האזרחי מגונן על החוק, בתרגומו לעברית בת-זמננו: שמירה על רוב הגדה מטוהר מפלסטינים. כבוד השופטים: זו המדיניות שאתם מתבקשים לאשרר, או לאזור עוז סוף סוף ולנופף בדגל השחור.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 בדרך כלל עיתונאית מעולה, ולפעמים, נביאה ממש...  (לת) עמירה הם אומרת אמת...
  • 03:16
  • 01.08.12

02 ישראל מרוויחה ביושר את שנאת העולם כלפיה  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:09
  • 01.08.12

03 בימים האלה אין מלך בישראל ואלוהים נתן בהם סימנים. שטח A שטחB שטח C והכל תחת שטח כבוש. ואיש הישר בעיניו יעשה. בקיצור בלאגן בחסות קלגסי המתנחלים.  (לת) הבחנה ברורה
  • 07:12
  • 01.08.12

04 ממש נורא (פיהוק).  (לת) קגמושה
  • 07:26
  • 01.08.12

05 טוענים שבשטח C קיים משטר אפרטהייד ערן ברין
  • 07:31
  • 01.08.12

תושבי הבקעה יכולים רק לחלום על חיים כפי שהיו לשחורים במשטר האפרטהייד בדר"א, שם לפחות נתנו להם לחיות גם אם בתנאים מינימלים עלובים ומשפילים.

06 בקיצור, את תומכת בהתיישבות פראית ללא היתר ואישורים של ערבים בשטח c ושל בדווים בדרום ושל ערבים במשולש. את, הר הס, חלק ממנגנון של השתלטות זוחלת באמצעות מאבק דמוגרפי. מלבד זאת שטח c עתיד להיות חלק משטח ישראל הריבונית בכל מו"מ עתידי כך שעדיף עכשיו נטפל בפולשים  (לת) מנחם
  • 07:50
  • 01.08.12

07 את מספרת את כל זה כאילו זה דבר רע... יונתן
  • 08:09
  • 01.08.12

מבחינתי זוהי ראייה לכך שהם עושים עבודתם נאמנה

08 עמירה הס מתוגמלת היטב עבור מאמרים כדוגמת זה המתפרסם היום בהארץ: האיחוד האירופי העניק לגברת הנכבדה מענקים נדיבים בעבר ויעניק לה קרוב לודאי גם בעתיד. המענקים ניתנים לגברת הנכבדה כתגמול על פעילותה "למען קידום השלום"/"למען עמי האיזור"/"בפעילות הומאנית" (מחק את המיותר). בנוסף מתוגמלת הגברת,כמו שמתוגמל מר ג. לוי ומתוגמלים בכירים במפעל ה"שלום ביזנס" באירוח נדיב במלונות 5 כוכבים באירופה במסגרת מה שמכונה "מפגשים שמטרתם קידום השלום והדיאלוג בין הפלסטינים לישראלים" אכן עיסקה משתלמת ביותר היא כתיבת מאמרים מוזמנים מטעם.  (לת) ריצרד סטארקי
  • 08:23
  • 01.08.12

09 צביעות אינסופית זועקת. כשהחוק לצידך - אז פגיעה בו כפגיעה בדמוקרטיה כשלא את תוקפת את קיומו  (לת) ד"ר א"י כהן
  • 08:26
  • 01.08.12

10 דרום אפריקה מלמדת מה סופה של מדינה מצורעת  (לת) האפרטהייד לא יימשך לנצח
  • 08:44
  • 01.08.12

11 זה טוב וזה מעט מדי,אבל לעמירה הס הגרה לא במדינתה אין מה לפחד.כמה שיותר יהודים בשטח איו יותר מתח.  (לת) תות אוהב המון
  • 09:01
  • 01.08.12

12 גדולה כרגיל  (לת) מיגל
  • 09:07
  • 01.08.12

13 בת"א מפגינים למען צדק חברתי ובשטחים הכבושים אפילו מים הפכו להיות כלי דיכוי - אין ולא יהיה שום צדק חברתי בישראל עד לסיום הכיבוש - לכן כל הפגנה למען צדק חברתי, צריכה לחרות על דגלה את סיום הכיבוש.  (לת) עמית
  • 09:12
  • 01.08.12

14 מי צמא זקו
  • 09:22
  • 01.08.12

מי צמא אף אחד לא צמא אין מיים גונבים מיים ודבר נוסף מה דעתך על האמירה של תומכת טרור זועבי שהכיבוש אשם גם ברצח בבולגריה או שלא נוח לכתבי הארץ להתייחס כי מה שחשוב זה רק איך הערבים מרגישים ודמם קדוש יותר

15 והחמודים שלך מתעקשים על זכות השיבה ובירתם ירושלים.....ימשיכו לסבול.  (לת) קין
  • 09:22
  • 01.08.12

  •   נכון, כי אם רק היו מכירים בישראל יהודית (ודמוקרטית), ה-כ-ו-ל היה בא על מקומו בשלום ומיד היינו מסירים את ידינו מכל שטחי הגדה. אהה.  (לת) דג קר
    • 11:55
    • 01.08.12

  •   היינו מסירים ידינו משטחי A ו B. שטח C שייך לנו, וכך יישאר.  (לת) מצ'לס
    • 14:21
    • 01.08.12

  •   מי מתעקש ? מה אשמים עשרות אלפי ילדים בפוליטיקה של אבו-מאזן וחמאס ? ישראל הריבון בשטח ישראל. ישראל צריכה לדאוג שיהיו מים לתושבים.  (לת) דודי, חולון
    • 16:47
    • 01.08.12

16 הלשון השב"כניקית מלמדת על העיוות הערכי והמחשבתי שפשה במערכת זו.  (לת) עמירה הס - לפרס ישראל!
  • 09:37
  • 01.08.12

17 מתי התחיל הכיבוש?ב-1948?או ב-1967? או ב-1939?או קדם לכן? הראשוני
  • 09:42
  • 01.08.12

עמירה היקרה, תני כתבה אחת רצינים מתי התחיל הכיבוש על מנת שנבין על מה הוויכוח במדינה.

  •   הכיבוש החל ב-1967. ישראל יצאה אז מגבולותיה וכבשה שטחים שאינם שייכים לה בהם היא מחזיקה עד היום.  (לת) אור
    • 10:31
    • 01.08.12

  •   ממש נורא. הפריעה לערבים להשמיד אותה והחזירה לעצמה אזורים שנשדדו ממנה במשך מאות שנים.  (לת) לשם
    • 11:17
    • 01.08.12

  •   הכיבוש התחיל בימי יהודע בן נון... ואחריו באו הכיבוש היווני, הרומאי, הביזנטי, הערבי, הטורקי, האנגלי, הירדני עד שהמעגל נסגר והיהודים שוב כבשו את ארצם.  (לת) מה פאתום?
    • 11:20
    • 01.08.12

  •   הכיבוש החל מהצהרת בלפור  (לת) קורא ערבית
    • 12:24
    • 01.08.12

  •   בעיני הס הכיבוש החל עם הקמת המדינה. עצם קיומה של מדינת לאום יהודית אינו לגיטימי בעיניה. לכן כל בקורת שלה אינה מכוונת רק נגד מה שקורה מחוץ לקו הירוק אלא היא מטילה ספק על עצם קיום המדינה. לכן גם כשאני מזועזעת מהעוולות שנעשות מעבר לקו הירוק אני מתייחסת לבקורת שלה בערבון מוגבל מאוד. עיניה עצומות לרווחה.  (לת) טובה
    • 12:25
    • 01.08.12

  •   הכל התחיל שאבא של פייסל חוסייני בא לעיירה בפולניה והתחנן ליהודים שיבואו להתנחל בכפרים הערביים לאחר שטוהרו מיושביהם ותלו שלט "תיכף אשוב" איך הזמן עבר פששש 2000 שנה כמו כלום....  (לת) אריק
    • 13:29
    • 01.08.12

  •   כחבוש - המילה החביבה על השמאלנים י.
    • 17:12
    • 01.08.12

    רק בעיה קטנה אחת: ב- 1967 לא היו גבולות (חוץ מהגבול עם לבנון) אלא קווי הפסקת אש. מי החליט מה "שייך" למדינת ישראל? אתה? אתה בור כמו רוב השמאלנים, אבל זה לא מזיז לך.

  •   אור-ישראל נמצאת בשטחים מכוח הסכם בינ"ל עם הרשות וירדן דני
    • 17:25
    • 01.08.12

    למקרא תגובתך ניתן לחשוב שישראל יצאה למלחמה בירדן מיוזמתה כי התחשק לה לכבוש שטחים......
    הריבון הקודם בשטחי יהודה ושומרון חתם איתנו על הסכם שלום ואין לו תביעה לריבונות ביהודה ושומרון.
    נציגות מוסמכת של האוכלוסיה הפלשתינאית חתומה עם ישראל על הסכמים שמכוחם שטחי c הם בשליטת ישראל.
    אז היכן כאן ה"כיבוש" ?
    אחרי שהחזרנו את כל סיני, אחרי שההיתנתקות ופינוי עזה, האם באמת נראה לך שאם נהיה "צדיקים" ונפנה את יהודה ושומרון השלום יפרח בינינו לבין הפלשתינאים ?
    האם המתרחש בסוריה לא מעורר בך מחשבה שמא זו התאבדות , ואם נהיה "צודקים" אנו עלולים למצוא עצמנו גם מאוד מתים.

  •   ישראל הכריזה על עצמאותה בשנת 1948 על יסוד חלוקת הארץ לשתי מדינות, יהודית וערבית, כלומר כל שטח שאינו ישראלי, למשל יהודה ושומרון, הוא פלסטיני.  (לת) אור
    • 17:58
    • 01.08.12

  •   בורות ושמאלנות הולכים יד ביד: י.
    • 18:46
    • 01.08.12

    אילו ישראל הייתה נשארת בגבולות החלוקה, ואילו הערבים היו מקבלים את החלטת החלוקה, היית צודק.
    1) ישראל כבשה במלחמת השחרור שטחים שלא היו בתחומה לפי החלטת החלוקה.
    2) הערבים לא קיבלו את החלטת החלוקה ובמקום זה יצאו נגד ישראל במלחמה במטרה להשמידה. בכך הם הפסידו את הזכות להקים מדינה משלהם, ואין דבר כזה "שטח פלסטיני".

  •   כמעט נכון ציפי
    • 19:21
    • 01.08.12

    עבור הס וחבריה, הכיבוש (העוול הנורא בתולדות האנושות לדעתם) החל כבר ב- 1945, עם שיחרור אושוויץ.
    מאז, האנושות לא חזרה להיות כפי שהיתה...

  •   הטעות שלך היא שאתה חושב שכיבוש זה בגלל ש"כבשנו" את השטח. Reuven Holzer
    • 23:30
    • 01.08.12

    אז זה לא ככה. ברמת הגולן למשל , אין היום כיבוש. וזה בגלל שמדינת ישראל סיפחה את השטח ונתנה אזרחות לכל התושבים.. הדרוזים ממג'דל שאמס בוחרים לכנסת ויש להם את כל הזכויות , כולל הזכות לקנות דירה בתל אביב ולגור שם.
    השאלה לגבי רמת הגולן שיככת עכשיו למשפט הבינלאומי. האם פעולת הסיפוח הייתה חוקית או לא. אבל מצב הכיבוש כבר לא קיים שם.
    את שיטחי יהודה ושומרון הממשלה החליטה לא לספח . והסיבה היא כמובן דמוגרפית. אף ממשלה לא רוצה ליצור כאן מדינה שאין בה רוב יהודי.
    לכן ממשלת ישראל (נתניהו) החליטה (כנראה) לעת עתה ליצור בשיטחי C מצב בלתי אפשרי לפלשתינאים בתקווה שהם יברחו משם עד כדי כך שהאזור יהיה נקי מערבים ויהיה אפשר לספח אותו. הפשרה תהיה כמובן על שטח B. משם כן יפנו התנחלויות.
    לזה קוראים בעולם טיהור אתני וזה נחשב בין בני אדם תרבותיים (כלומר שאינם מנוולים ופראים) לפשע מלחמה.
    לזה כמובן קוראים גם מצב של כיבוש. האוכלוסיה הפלשתינאים באיזורי B ו C חיים תחת כיבוש צבאי ולכן רק איזורים אלה הם איזורים כבושים.
    הכיבוש הזה מתחיל בשנת 1967.

  •   לפי תוכנית החלוקה גם נצרת, יפו, לוד, רמלה, אשדוד ואשקלון הם בתחום המדינה הערבית...אז שנצא גם משם?  (לת) אור-לך עד הסוף
    • 00:28
    • 02.08.12

  •   הכיבוש התחיל ביום שבו ישראל סיפחה שטחים בלי לאזרח את האנשים שיושבים עליהם... יואב מירושלים
    • 10:43
    • 02.08.12

    ואין כאן שום הצהרה לגבי המצב, זאת פשוט ההגדרה של שטח כבוש.

18 מחליא.  (לת) אליה
  • 09:42
  • 01.08.12

19 בושה וחרפה!  (לת) עמית
  • 09:47
  • 01.08.12

20 עמירה הס גם קומוניסטית,כולל ההורים שלה, וגם גרה בעזה,  (לת) לא קומוניסט,ישראלי גאה.
  • 09:50
  • 01.08.12

21 לדעתי הכתבה מסיתה לטובת שוני ישראל.  (לת) אוהב את ארצנו הכבושה משנת 1933.
  • 09:52
  • 01.08.12

22 הבירוקרטיה היא אם כל חטאת. . . מני
  • 09:59
  • 01.08.12

הרצון להיפטר מהיהודים היה קודם כל
ערטילאי. . . ורק הבירוקרטיה הנאצית
הצליחה להפוך את הרצון לשואה. . .

ועל כן תחי הבירוקרטיה היהודית. . .

23 את שלטון החוק יש לאכוף על חרדים ומתנחלים בלבד  (לת) צביעות של אנרכיסטית
  • 10:00
  • 01.08.12

24 תודה לאמירה הס. רק לקרוא על ההצמאה כבר גורם להתייבשות, ונוספים לכאן הכעס והתסכול .  (לת) תוהה
  • 11:02
  • 01.08.12

  •   תמשיך לתהות: אילו הייתה באמת הצמאה, כולם כבר היו מתים! איציק
    • 18:48
    • 01.08.12

    אתה יודע כמה זמן אדם יכול לחיות בלי מים? הרבה פחות משהוא יכול לחיות בלי לאכול. אם אתה בולע את שקריה של עמירה הס, אתה מסכן.

25 שישי דגל שחור, אסור להכנס למים...ולכן מדיניות היבוש צודקת!  (לת) דגל שחור
  • 11:21
  • 01.08.12

26 על שלושה פשעי... ועל ארבעה לא אשיבנו.....  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 11:34
  • 01.08.12

  •   על כי טבחו ביהודי חברון בתרפ"ט, על נסיונם להשמיד את מדינת ישראל ב-48 ועל הטרור חסר האבחנה נגד אזרחים...והבאתי עליהם נכבה שניה ויפוצו לכל עבר...  (לת) השה לעולה
    • 11:49
    • 01.08.12

  •   לא "שכחת" משהו, מתחזה?  (לת) ליצן דמשקאי
    • 12:41
    • 01.08.12

  •   דרישת שלום. . . מני
    • 17:27
    • 01.08.12

    איציק שפיציק היקר, מכל התקופה שאני מכיר אותך איזה מספר שנים עוד
    מימי עבודתך במעריב משם זרקו אותך בגלל הרמה ועד לימיך האומללים
    אצל אדלסון שכידוע לך כמה שהרמה נמוכה יותר התשלום גבוה יותר. . .

    יכולת ללמוד משהו כמו מקצוע: חשמלאי, מסגר או אפילו סנדלר. . . כיצד
    אתה יכול לחיות יום יום עם הפו"צ, מדינות זרות עוינות, ולאחרונה גם עם
    איפכא מסתברא מתחזה יעני, הא? עזוב את זה לפני שתתנוון אך כנראה
    עברת כבר את האל-חזור. . .

    [14:39, 15:37]
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    זה בסך הכל ד"ש חם לאיציק'לה מהצנזורה כדי שיפסיק לחסום לי תגובות
    שלי - כמו זאת. . .
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    שתיקה כהודאה. . . תגיד, קרעת את זה? נו טוב העיקר שאתה גם קראת
    את זה! הקוראים עזבו אותך מזמן. . .

27 התחלקתם היום על השכל בעיתון? נותנים רק לקיא ימני להיות מושמע? כי יש חפרפרת ימנית ? כי מאיימים עליכם? מה קורה? לא לצנזר  (לת) שומר חוק
  • 11:53
  • 01.08.12

28 די להיתממות. פלישה היא פלישה היא פלישה, גם אם היא נעשת באמצעות בור מים.  (לת) אייל
  • 12:21
  • 01.08.12

29 בכמה זה שונה מדגניה ב' רמת אביב א' הירוקה או אלקנה ג' ?  (לת) אריק
  • 13:25
  • 01.08.12

30 הסכסוך שומר עלינו הסכסוך
  • 13:42
  • 01.08.12

האם הגירוש של פלסטינים לא מוצדק?
האם אנחנו לא חייבים להמשיך בסכסוך רק כדי להגן על עצמנו?
מה היינו ללא הסכסוך?

http://www.facebook.com/Hasichsuch?ref=tn_tnmn

31 כמה טוב נפל בחלקנו ומה רבה ירושתינו בזכיותינועל רוב הגדה לרשות היהודים.  (לת) מויישה ונטילטור
  • 14:17
  • 01.08.12

32 הידד למנהל שבולם את ההשתוללות של שודדי המים הערבים. הידד!  (לת) שפיפול
  • 14:28
  • 01.08.12

33 שטח C זה השטח שכמעט לא כולל בתוכו פלסטינאים. עמירה הס כמובן רוצה לשנות כל זאת בעזרת חומה ומגדל ועוקב  (לת) JDH
  • 14:29
  • 01.08.12

34 אני חושב כותבת המאמר טועה בהבנתה.ותועה בדרכה הפוליטית. מן הראוי להתפלל לרפואתה -אל נא רפא נא לה.. והחזר שפיותה לקדמותה.. כלומר לדורות הקודמים. כי ברור שהורי הוריה כמו כל היהודים הקדמונים לא שנאו את היהודים ושאפו לכונן ממלכה גדולה בישראל ציון וירושלים.  (לת) ערדליים ירוקים
  • 14:31
  • 01.08.12

35 בסגנון כזה של כתבות תגיעי רחוק ,תצרי הרבה מאוד שונאים לכתבותיך.המושג הדרך חשובה מהאיך, חשוב בעיתונאות שבעתיים. רונן
  • 15:20
  • 01.08.12

אפשר לומר דברים חמורים ביותר בסגנון נכון. סגנון שלא יראה בך המתלוננת- משתפית.
אך אין לך שום כונה להשיג שינוי בהתנהגות של צה"ל. כל רצונך להתריס.
אך במקום להתריס, את משיגה את זה ,שאני כקורא רואה בך לא יותר ממטרד רועש.

36 הכיבוש הוא למען הכובש - הנכבש לא קיים ואין לו כל זכות מאיר
  • 15:56
  • 01.08.12

בין אם זו מדינה קולוניאלית מהמאה ה19 או פלוטוקרטיה נאו פאשיסטית , מיוסדת על מיתוסים דתיים לאומנים. אצל כולם הנכבש הוא לכל היותר אמצעי , משאב , סעיף בסדר העדיפיות - אין לו ולא יהיו לו זכיות לאולם . הבנת את זה גב' הס ?

37 מהסדרה אני שונאת את היהודים  (לת) גודמן
  • 16:08
  • 01.08.12

38 והעיקר, כשהפיגועים יחזרו... יאשימו את השמאל גבריאל
  • 16:27
  • 01.08.12

כל כך מייטיב הימין בשקרים ובהסתה

39 אתם התחרפנתם היום לחלוטין במערכת הבודקת תגובות ובוחרת לפרסם רק ימין היום? או שצריך לערב משטרה שאולי היא בעצמה שותפה לכך שרק תגובות ימין מגיעות אליכם?  (לת) שומר חוק
  • 16:50
  • 01.08.12

40 למה אני תושב הארץ לא יכול לבנות סככה ללא היתר? או לבנות בית על גבעה עם נוף פתוח - כי יש כללים וחוקים ומותר ואסור. אם כל אחד היה פועל על פי רוחו היתה כאן אנדרלמוסיה מוחלטת, או לחילופין - סוריה. מדוע עלי כישראלי לציית לחוק אבל לפלסטיני מותר לצפצף עליו?  (לת) אני
  • 16:52
  • 01.08.12

41 הלוואי! הלוואי שכל ארץ ישראל תהיה "מטוהרת מפלסטינאים" כלשונך. יצחק
  • 17:08
  • 01.08.12

רק מה, על מה תכתבי אז, עמירה הס? אולי על סוריה של אסד? על לוב כבר אין מה לכתוב. שם הסיפור נגמר. מצרים? לא נראה שיש שם "מהפכה" מעניינת, אפילו הנשיא החדש מנפנף בדגל השלום. אוף, המצב חמור, נכון גברת הס?

  •   נכון, אפשר לכתוב גם על אחרים, אבל כיוון שעמירה היא ישראלית, מתמצאת יותא במה שקורה כאן וכותבת לישראלים, מה לא בסדר בזה שהיא כותבת על ישראל?  (לת) ארנון
    • 18:09
    • 01.08.12

42 קהל היעד של הס אינו הציבור הישראלי טוקבקיסטים לא הבנתם את הפואנטה
  • 18:14
  • 01.08.12

הציבור בארץ יודע טוב מאוד עם מי יש לו עסק.

המאמרים נכתבים אמנם בעברית אבל מתורגמים לאנגלית ומצוטטים בעיתונות בחו"ל. וכך יכולים האנטישמים באירופה לשנוא את ישראל ואת היהודים בהכשר בד"ץ של עיתון ישראלי-למרות שלעיתון זה תפוצה זניחה בארץ והוא היה נסגר מזמן בלי סובסידיה משונאי ישראל באירופה. זו כל התורה כולה ואידך זיל גמור.

43 היהודים היו הינם ויהיו המיעוט הנרדף בעולם ובמזהת,ולא משנה כמה את ואדונייך ישקרו  (לת) הבל
  • 19:32
  • 01.08.12

44 עמירה הס צודקת. נילינקה
  • 19:45
  • 01.08.12

עמירה הס צודקת. עם זאת היא בדרך כלל
רואה בעיקר את הצד של הפלשתינאים.......

45 מעניין שהמגיבים אינם מתייחסים לביקורת של הגב' הס על בית המשפט העליון שהחלטותיו הן שאיפשרו ומאפשרות את ההתעללות בפלסטינים ויצירת משטר אפרטהיידיסטי בגדה המערבית ולקריאתה של הסופרת האמיצה לשופטים להתעשת ולעצור את ההתדרדרות כל עוד הדבר בידם. לדעתי - המצונזרת תדיר על ידי מישהו במערכת - מלוא האחריות רובצת על שופטי העליון לדורותיהם והם גם קרן התקוה והאור שבקצה המנהרה, אם רק יתחילו לישם חוק וצדק ומשפט בארץ.  (לת) לפידוס
  • 20:41
  • 01.08.12

46 עורך נכבד, שלחתי עוד תגובה, בתקוה שלא אצונזר.  (לת) לפידוס
  • 20:42
  • 01.08.12

47 גם אם את צודקת במספר דברים בסה״כ את טועה שרון
  • 21:34
  • 01.08.12

הסכסוך הישראלי ערבי מורכב מהרבה פרמטרים. אף אחד לא אומר שישראל צודקת בכל פרט ופרט ממעשיה בשטח וגם אין שום מקום בעולם שבו צד אחד צודק בכל מה שהוא עושה. השאלה היא במכלול הדברים מי יותר צודק בטיעוניו ובמכלול הימין צודק. לדוגמא אני בטוח שגם הנאצים יכלו בפרטים הקטנים לטעון שהרוסים עינו שבויי מלחמה גרמניים . זה עדיין לא הופך את מאצים לטובים ואת הרוסים לרעים בסיפור.

48 חוק ההצמאה צבי מיפו
  • 21:56
  • 01.08.12

במאה ה19 וה-20 חולק העולם באופן שרירותי ע״ י מעצמות ,בעשרות מקרים הסכם סייס- פיקו הוא רק אחד מהם כך קמו מדינות כמו פלסטין א״י ירדן ולבנון ולא קמו נדינה קורדית אשורית שיעית ואלאווית . כי כך התאים למעצמות באותו זמן אף אחד מהמוזכרים לא חי בשלום ורובם סובלים מנישול דיכוי השפלה ובמקרה של הקורדים והאשורים גם מרצח עם. אין על זה כלום בעיתונות ואף דיון באו״מ. רק תושבי פלסטין שלא ידעו שהם עם זוכים לכל תשומת הלב! ולתקציוי פליטים במיליירדים. אני לא רוצה מדינה דו לאומית אז שישלטו מי שרוצה להיות פלסטיני בעצמו. אבל מספיק עם הספין התיקשורתי והפוליטי של המקופח היחיד בדורנו. זה קישקוש!!!

  •   לצבי מיפו - חבל שאינך מקדיש יותר אנרגיה לקריאה של הכתבה. ואם אינך רוצה במדינה דו-לאומית מדוע שלא תבחר לכנסת הבאה פוליטיקאים שמוכנים לשאת ולתת עם הפלסטינים על הסכם הקבע?  (לת) אליה
    • 22:35
    • 01.08.12

49 הצמאה? שרון
  • 23:44
  • 01.08.12

זו התעללות לשמה. שיתביישו הקצינים - זה יחזור אליהם יום אחד בסיוטי לילה.

50 בגלל הירדנים כבשו שטח ב- 1948 זה הופך אותו לפלשתינאי ? מבט אחר
  • 00:06
  • 02.08.12

הקו הירוק הוא גבול הפסקת אש בין ישראל לירדן ולא יותר מכך.

את הגבול הסופי צריך לקבוע במשא ומתן.

51 הצבא נותןן הכשר בדיעבד לכל מפר טאבו הומני אבל איפה עריקאת tur
  • 16:31
  • 02.08.12

אמירה מוטב שתפרסמי את העוולות שאת עדה להם בשפה האנגלית בערוצים זרים. כל עוד עריקת ושאר המיליונרים ברשות הפלשתינית ככולים לעשות מסעות מפנקים ברחבי תבל בלי שתחשף ההפקרות שהם נוהגים בבני עמם השורדים בתת תנאים לא תהיה ישועה למסכנים. אין תועלת ריאלית בהפניית הזרקור נגד ישראל. מה לעשות שישראל אטמה את חמלתה כלפי הפלשתינים..הטרנד העשוויו הוא לרחם על מהגרי עבודה מאפריקה..

52 עמירה- לא יעזור לך ולגדעון לוי. לא יעזרו לכם כל השקרים וכל המניפולציות וכל השטויות שאתם מקיאים. נמשיך ונזכיר לכם בכל הזדמנות את האמת: אתם משלמים מאז 48 את מחיר הסרבנות שלכם למדינה משלכם. אתם משלמים את מחיר מלחמת השמד שכפיתם על מדינת ישראל כשסירבתם להצעת האו"ם לחלוקת הארץ לשתי מדינות, בעוד ההנהגה היהודית הסכימה ואפילו במחיר של ויתור על העיר ירושלים.. אייל
  • 14:45
  • 03.08.12

סירבתם ב 47, ובתגובה חטפתם על הראש את גבולות 67. סירבתם גם אז לקבלת את גבולות 67, וחטפתם על הראש את שליטת מדינת ישראל על כל השטח שבין הים לירדן.
כי זה מחיר הטרור שלכם. זה מחיר הסרבנות. זה מחיר הניסיון להשמיד את היהודים ואת מדינת ישראל. לכל אורך ההסטוריה מלחמות קבעו גבולות, ואתם הפסדתם ו"אכלתם אותה".
להזכיר לך ולגדעון לוי, הטבח של אחיכם הערבים ביהודים לא התחיל ב 67. גם לא ב 48. הרצח שאחיכם מבצעים בנו נמשך כבר מאה שנה, הרבה הרבה לפני השטחים והכיבוש, ואפילו לפני שקמה מדינת ישראל. הם טובחים ושוחטים אותנו לא בגלל השטחים, ולכן השטחים גם אינם הפיתרון. הם טובחים ושוחטים אותנו פשוט כי כולכם אנטישמים עלובים צמאי דם. הערבים רוצים אותנו לא בגבולות 67 וגם לא בגבולות 47, אלא בגבולות 39, עמוק עמוק במשרפות אושוויץ. אחרת, תעני לי, ילדה טיפשה, מדוע לא הסכמתם לחלוקת הארץ בגבולות 47.
נו תעני, מטומטמת.

פרוייקטים מיוחדים