וינשטיין ולדור צריכים ללכת

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין חייב למסור בשבוע הבא את החלטתו בתיק אביגדור ליברמן, ורגע אחרי הוא צריך לצעוד במהירות לקצה המסדרון, ללשכתו של שר המשפטים יעקב נאמן ולמסור לו מכתב התפטרות. מן הראוי שגם פרקליט המדינה משה לדור יילך בעקבותיו. האנשים האלה מורחים במשך כמעט שלוש שנים את ההכרעה בפרשת מיליוני הדולרים של שר החוץ. הם עושים צחוק מעצמם ובעיקר מאתנו. בזמן שבוזבז בסימפוזיונים המשפטיים האינסופיים שהוקדשו לתיק ליברמן בבתי מלון, בתי הארחה ובמשרד המשפטים היה אפשר לתכנן שש תוכניות אסטרטגיות למלחמה בפשע המאורגן.

הטיפול דה-לוקס שלו זוכה שר החוץ הוא לא רק פגיעה אנושה בערך השוויון בפני החוק, הוא גם שיעור מאלף על האופי וכושר קבלת ההחלטות הלקוי של אלה שנשלחו לחזית הקרב על טוהר המידות. ההססנות היא שמו הנרדף של וינשטיין. הפרקליט הפרטי, שניסה במשך שנים להתברג לצמרת התביעה הכללית, לא הביא עמו בינתיים שום בשורה, חוץ מבשורת ההתלבטות. כמעט אף אחד מהתיקים הנפיצים שהונחו לפתחו לא הוכרע עדיין: מפרשת ליברמן ועד פרשת זיוף מסמך גלנט, מסיפור אלי זעירא ועד סדרת תיקי ראשי הערים החשודים בשחיתות. מבחינת השלטון, מדובר ביועץ שתפור על פי מידות; ככל שהוא יתמיד בהססנותו, כך ייטב מצבם של החזקים והמקושרים.

לדור הוא שותף מלא של וינשטיין במריחה הבלתי נסבלת הזאת. ביטחונו העצמי של פרקליט המדינה, כמו גם של אנשיו, הידרדר לתחתיות לאחר ששלושת שופטי בית המשפט המחוזי החליטו לזכות את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בפרשות "ראשונטורס" וטלנסקי, ובכך העניקו לפוליטיקאי הישראלי אור ירוק לקבל מעטפות דולרים בחשאי בסוויטות של בתי מלון נוצצים, מבעלי אינטרסים.

תיק ליברמן, בין אם ייסגר ובין אם ידולל, הוא תיק השחיתות הראשון שיושפע מהזיכוי החלקי של אולמרט. אחריו יבואו תיקים נוספים. פגיעתה של הכרעת הדין הזאת היא כפגיעת כדור דום-דום. דווקא בשעה שהמותר והאסור היטשטשו כל כך היה מצופה מוינשטיין ולדור שינהיגו. זו ציפייה מופרכת. השניים האלה, שהאמינו עד הכרעת הדין בעניין אולמרט כי אפשר להרשיע את ליברמן, מקרינים כעת חולשה ורפיון. הם לא עשויים מהחומרים שחברה במדרון זקוקה להם כל כך. הם לא הגרסה שלנו לשופטים החוקרים הסיציליאנים ג'ובני פלקונה ופאולו בורסלינו, שנרצחו לפני 20 שנה בידי הקוזה-נוסטרה לאחר שניהלו מאבק הרואי וניסו לפרק את החיבור הקטלני שבין צמרת המפלגה הדמוקרטית-נוצרית באיטליה לראשי המאפיה.

ראשי התביעה הכללית מתרצים את קצב הצבי שבו זוחלת ההכרעה בתיק ליברמן במורכבות של הפרשה ובעובדה שרוב פרקי העלילה מתרחשים מעבר לים - במקלטי מס, במדינות שלא ששו לשתף פעולה, בעדים מחו"ל שלא ברור אם יסכימו להעיד בבית המשפט בישראל. מה לעשות, ככה זה, רוב פרשות השחיתות בעידן הנוכחי הן פרשות בינלאומיות, מדברות בשפות זרות. רק פעם בדור קם שלימזל כאברהם הירשזון שמפקיד ערימות של מזומנים בחשבונות הבנק שלו בישראל. זו חוכמה קטנה מאוד להושיב אותו על ספסל הנאשמים. מול אנשים אינטליגנטים, מתוחכמים וקרי רוח כמו ליברמן צריך יריבים שווי כוח ולא חבורה הססנית ומבוהלת, שאם זה היה תלוי בה היתה ממשיכה לנצח להתכנס ולהתלבט אם התשתית הראייתית בתיק עשויה מברזל או מנייר.
 

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 להכיר לויץ היועץ המשפטי הוא הרביעי שהתיק נמצא בטיפולו, 16שנים וצריך לשים סוף לסגה הזאת. אבל לא מזכיר את סירובו של אותו יועץ לבקשתו של המבקר והפצ"ר לפתוח בחקירה נגד אשכנזי. לגבי לידור להוריד את המנטרה השקרית אולמקט לא יצא זכאי, זוכה בסעיפים מסוימים וחויב בסעיפים אחרים שמהם בכל מקרה לא יוצא צדיק.  (לת) גידי ויץ צודק אבל סלקטיבי
  • 08:31
  • 29.08.12

02 אלף ברכות הידד לגידי וייץ! פעם נהגתי לקחת גלולות שינה כדי להירדם; לא עוד! ליד מיטתי מונח תצלום ממוסגר של שני ראשי התביעה הכללית של מדינת ישראל. אני מעיף בו מבט ואני ישן כל הלילה כמו תינוק.  (לת) משה
  • 10:02
  • 29.08.12

03 כל כך צודק. כל הכבוד  (לת) כחול לבן
  • 10:10
  • 29.08.12

04 אף אחד לא יזיז את החברים של פוטין: החבר הסורי ורב"ט איווט  (לת) לחיי העם הזה
  • 10:16
  • 29.08.12

05 דעתי כדעתך אך תיק ליברמן אינו הראשון שהטיפול בו יושפע מפסק הדין במשפט אולמרט, מר וייץ דרושים למדינה יועץ משפטי לא קונסיליירה
  • 10:21
  • 29.08.12

הנה כותרת הידיעה שאתה, גידי וייץ חתום עליה:
הפרקליטות תסגור את תיק השוחד נגד אריאל שרון ובניו בשל חוסר ראיות 27.08.2012
ובגוף הידיעה נאמר:
"לפני יותר משנה המליץ לפרקליטות צוות חקירה מיוחד של היחידה הארצית לחקירות הונאה בראשות ניצב-משנה בדימוס נחום לוי להעמיד לדין את גלעד ועומרי שרון בחשד לתיווך לשוחד של מיליונים. בחודשים האחרונים התבקשה פרקליטה במחוז ת"א לבחון את חומר הראיות הרב. ממידע שהגיע ל"הארץ" עולה כי המלצת הפרקליטה, עו"ד נעה תבור, היא לסגור את התיק מחוסר ראיות מספיקות. אחת הסיבות לסגירת התיק היא שהחשוד המרכזי בלקיחת השוחד, אריאל שרון, אינו כשיר כלל לעמוד לדין."
מר אריאל שרון שרוי בתרדמת מ 4 בינואר 2006. אז מה התחדש?

06 הבעיה האמיתית היא שיש שופטים בירושלים שפוט
  • 10:22
  • 29.08.12

שמכשירים העברת מעטפות כסף לפוליטיקאים.

זה מה שגורם לתביעה הכללית להיות נבוכה ורפויה. משהו רקוב במערכת בתי המשפט, ומשפיע על כל כל האקו-סיסטמה המשפטית, וכמובן על כלל החברה המידרדרת שלנו.

07 מעניין שאתה כבר הרשעת את ליברמן בהבל פיך. הפרקליטות מתלבטת, מורחת וממסמסמת ואתה גידי השופט הדגול כבר הרשעת. גם את אולמרט הרשעתם בקלות ואז היכיתם על חטא. אני תוהה מה תעשו בסוף לגבי ליברמן.  (לת) מ
  • 10:27
  • 29.08.12

08 אפשר לקצר: ווינשטיין ולדור הם סמרטוטים  (לת) צביקי
  • 10:29
  • 29.08.12

09 כמה קל לדון תובע לכף חובה משפטן מהאקדמיה
  • 10:42
  • 29.08.12

היי גידי וייס, אינני בקי בתיק ליברמן ואינני מאוהדיו, ההפך הוא הנכון. כל תובע לפני שמגיש כתב אישום חייב למצוא הוכחות שאין עליהן עוררין. זה נכון שעדים ממזרח אירופה הם בלשון המעטה בלתי ניתנים לסמוך עליהם מסיבות פרוזאיות ובטח לא בטוח כי יסכימו לבוא ולהעיד ואין מי שיכפה. אז מה אתה מבקש ,שיוגש כתב אשמה שלא ניתן יהיה לבססו ואז התביעה תנחל מפלה שתשפיע לרעה על המשך דרכה, אם זה יקרה אתה תהיה הראשון שיבקר את התביעה על כשלונה. טהרנות לחוד ומציאות משפטית לחוד יתר על כן , מנימת הדברים אותם כתבת , כבר דנת את שר החוץ נמצאת אותו אשם, מה יקרה אם בית המשפט יחליט אחרת, עיין ערך אולמרט, מה תאמר אז כבוד השופט גיד וייס ? !.

10 נכון שגם למעלה מחריבים ובעיקר על ידי מינויים רעים, אבל חורבן החברה בידי בית המשפח מתחיל בבית המשפט למשפחה. אזרחים נאמנים באלפים והמעגלים הסובבים אותם חושבים שמדינה הקורעת ילדים מאבות ופוגעת בזכות כה יסודית, לא ראויה לשרות צבאי בה .  (לת) בית המשפח
  • 10:50
  • 29.08.12

11 לדור וויינשטיין צריכים ללכת בעיקר בגלל הסלחנות לעיתון הארץ ולאורי בלאו !  (לת) אשר
  • 11:04
  • 29.08.12

12 רק לדור,וינשטיין לא צריך בן-הארץ
  • 11:20
  • 29.08.12

משה לדור לא היה מגיע לדרגתו הבכירה ללא הקשרים שידע לקשור עם כנופית ברק את ארבל וביניש.הנזק שניגרם לפרקליטות בעטיו הוא ממש בילתי הפיך,אך אינו רוצה לעזוב,מובל מייצר הנקמה נגד אולמרט וליברמן,אסור שכזה אדם חולה גדלות ישב בפרקליטות.יש להראות לו הדרך החוצה שם ימצא לו די לקוחות לענותם כמו שהוא מענה את ליברמן במשך שנים ארוכות.

13 למי שלא הבין עד היום - ויינשטיין מונה על ידי נאמן וביבי לסגור את תיק ליברמן - כי הוא השותף הטבעי של ביבי לקואלציית השררה וגם ושמור על אינטרסים אחרים של ביבי במידת הצורך. ויינשטיין היה יועץ משפחתי של ביבי ונשאר כזה...!!!  (לת) אין דין ואין דיין
  • 11:21
  • 29.08.12

14 עלה אולי בדעתך שהראיות בתיק קלושות וזה 10 שנים התביעה לא מצליחה לנסח כתב אישום?  (לת) אוהב האמת
  • 11:33
  • 29.08.12

15 גם השר יעקב --- זה הנאמן למושחתים צריך ללכת - ללא דיחוי  (לת) משה מזרחי
  • 11:34
  • 29.08.12

16 אתה צודק והם גם ודאי התפטרו.  (לת) ירדנה
  • 11:44
  • 29.08.12

17 מערכת משפטית מושחתת פרופ' יצחק סגל
  • 11:50
  • 29.08.12

תעודת עניות לקהילת המשפטנים בישראל אשר גרמה למינוי פונקציונרים לא ראויים לצמרת מערכת המשפט הישראלית החל בבגץ וכלה באחרון הפרקליטים
כולם בכוחות משותפים החליפו את שלטון החוק בשלטון הםוץוחלפת ראיות ונתונים בפוליטיקה מושחתת

18 ווינשטיין יועץ חצר "משפטי" למשפחת נתניהו. האיש המושחת הזה מגלם טוב יותר מכל אחד את הקשר הון-שילטון  (לת) הדג מסריח מהראש. מראש הממשלה.
  • 11:57
  • 29.08.12

19 יפה כתב גידי וייץ. אבל חסרה ביקורת נוקבת על שופטי אולמרט ,שיתפטרו. אברמי
  • 12:11
  • 29.08.12

מי שחייב להתפטר ומהר , הם שופטי אולמרט בתיקי טלנסקי וראשון טורס.
מי שקורא את פסק הדין אינו מבין, הכיצד השופטים כותבים על הכל שהוא נכון, שהתקבלו מעטםות עם כסף, שהיה חשבון אישי שניזון מעודפי כספים שנגבו כפול,שהיו כספים שהתקבלו והופקדו אצל מסר. ובסוף מזכים אותו?
מה למדנו? שלפוליטיקאים מותר לעשות כך והם ינוקו. אז מה רוצים מלדור?
הוא חייב להגיש ערעור לעליון, כדי להציל את מדינת ישראל מלהיות מדינת מריחות בכסף כל פוליטיקאי משפיע.

20 עוד לא קלטתם שראש מכשלת ישראל וסריסיו, טירקלו אותנו לאבדון ?  (לת) Yigal Cohen
  • 12:29
  • 29.08.12

21 גידי וייץ, למה רק הם, כל הממשלה הכושלת והעתונאים הסמוכים על שולחנם  (לת) ציקי
  • 12:39
  • 29.08.12

22 צריך להחזיר את מני מזוז לתפקיד---ראש התביעה הטוב ביותר שהיה לישראל  (לת) ללא מורא ללא משוא פנים
  • 12:55
  • 29.08.12

23 הבעיה שכנראה אינך מבין דבר במשפט פלילי. זיכויו של אולמרט היה כדין ועם כל שנאתי האישית לליברמן, יש פה שאלה עניינית האם הראיות מספיקות. זה נכון שלדור ווינשטיין צריכים ללכת, אך דווקא בשל נטייתם להפריז בהגשת כתבי אישום וטשטוש הגבולות אותו יצרו בין המוסרי לפלילי.  (לת) עורכת דין
  • 12:58
  • 29.08.12

  •   מסכים עם אמירותייך, וברצוני להוסיף שלמה יעקב
    • 23:11
    • 27.11.12

    תמהתי על התקפתו החריפה עיתון "הארץ" על בית המשפט המחוזי בשל זיכוי אולמרט. לכאורה ביקורת עניינית, אך למעשה מדובר באי קבלת הכרעתם של שלושה שופטים מחוזיים. האם אין בכך פגיעה במערכת המשפט?
    ולגבי משה לדור, לדעתי, בסוגיית תביעת הדיבה שהגיש נגדו אולמרט, פרקליט המדינה הוכיח שיקול דעת לקוי ביותר. גם כאשר היה ברור לו שטעה באמירותיו, התחפר בעמדתו השגויה משך כשנה ומחצה, מסתתר מאחורי כל מיני טענות לא לעניין, ממאן להודות שפשוט טעה. רק כאשר הבין שהוא הולך למשפק כנאשם, לאחר ששני ערעורים נדחו, הואיל להתנצל. זה לדעתי מוכיח שיקול דעת פגום ואולי אפילו רדיפה

24 אנחנו לא חברה במדרון, אדיוט שימושי חביב מודרניסט
  • 13:04
  • 29.08.12

הסכנה אינה שחיתות - אלא המגמה המסוכנת, שאתה מקדם כאחרון המופקרים, בכוחה ממררים פקידונים עלובים את חיי המנהיגים הנבחרים, והופכים את יכולת המשילות בישראל לבדיחה עצובה. מה, מאוד דמוקרטי להניח לפקידון, בהחלטה פקידונית

25 מאמר דעה מ ע ו ל ה ! כל מילה - דורבן.  (לת) תודה לגידי וייץ
  • 13:09
  • 29.08.12

26 הוא לא אחראי לתיק  (לת) ווינשטיין לא היה יועץ לפני 3 שנים
  • 13:10
  • 29.08.12

27 השופטים מוסיה ארד, יעקב צבן ומשה סובול יזכרו לדראון עולם בתולדות עם ישראל .  (לת) אחאב מלך ישראל
  • 13:43
  • 29.08.12

28 השופטים: ארד, צבן וסובול יזכרו בתולדות עם ישראל לדראון עולם.  (לת) אחאב מלך ישראל
  • 13:45
  • 29.08.12

29 ליברמן מפחיד את מערכת המשפט כבר שנים ארוכות אורי ב.
  • 15:07
  • 29.08.12

הפחד של ראשי התביעה מליברמן הוא עתיק-יומין. הם מצטרפים לשורה ארוכה של אנשים שכנראה חששו לחייהם. אלא מה? אם פרקליט בכיר אכן חושש לחייו ו/או לפרנסתו, הוא חייב לדרוש אבטחה, לחשוף את האיומים ו/או להתפטר. אם הם לא עושים זאת, הם אכן מועלים בתפקידם.

30 המאמר כתוב נהדר. שובה לב ממש. אבל גם לב שבוי לב חושב הוא נהנתי לקרוא. לא שוכנעתי
  • 15:25
  • 29.08.12

יכול להיות שוינשטיין ולדור טועים כשהם מסרבים להגיש כתב אישום כל עוד הם אמן משוכנעים שחשוד באמת אשם ושיש בידם די ראיות להוכחת אשמתו. יכול להיות.

אבל גם יכול להיות שהם דווקא מאוד צודקים כשהם מסרבים לתפור תיק ולהשלים חסר ראייתי על ידי כתב אישום מופרך רק כדי לשרת כתב, כלי תקשורת או אינטרס פסול כזה או אחר.

לא שוכנעתי שהם טועים. כן שוכנעתי שהכתב טועה בכך שהוא חושב שתפקידו להכריע משפטים במקום רק לסקר.

31 השחיתות השלטונית הישראל היא בחסות שלטון החוק.  (לת) שומר חוק ועוד חוק
  • 15:48
  • 29.08.12

32 לא סומך על ווינשטיין בגרוש. הוא מוכיח שהוא לא יועץ משפטי אלא חותמת גומי למשפחת נתניהו ומקבל החלטות על פי הצרכים הפוליטיים של בעל הבית לא על פי שיקולים משפטיים  (לת) ווינשטיין יועץ חצר לחונטת נתניהו
  • 16:28
  • 29.08.12

33 לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה דרושה רכיכה חלופית. הנוכחית מתפרקת.  (לת) פיאניסימו
  • 16:46
  • 29.08.12

34 Amen to that  (לת) צודק
  • 16:57
  • 29.08.12

35 אם אולמרט היה מפטר את פרידמן, אף תיק לא היה נתפר לו. התיקים נגד אולמרט נתפרו בכדי לסלק את פרידמן ממשרד המשפטים, ואם חונטת החוק הייתה ישרה וטהורה וגם לא סמולנית הזויה, הרי התיקים לא היו נתפרים מלכתחילה, בגלל חוסר עניין ציבורי. ראה: ראשון טורס, הקשיש האמריקאי הסנילי, מינויים פוליטיים שגרתיים, אוסף ילדותי של עטים, אבל העסק עדיין לא נגמר, יש עוד את הולילנד, וכל הסיכויים שהחונטה מהפרליטות לא תעשה שוב את השגיאה הראשונית שעשתה בראשון טורס וסלנסקי, ותבחר את צוות השופטים בתצורה הנכונה, החונטה המשפטית מנסה להשיג את השילטון במהפכה. די בהצלחה עד כה. למזלינו אין מאחורי החונטה מליציה מהפכנית חמושה, (כמו בטהראן). רק מחלקת החקירות שבמשטרה. והמחלקה הזאת לא מזויינת. ואף גוף פנימי ו/או חיצוני לא מממן אותה, כמו כל חונטה מהפכנית. כך שאין בידה כסף לאירגון מליציה מזויינת. וכל כוחה נובע מהסכמה כללית של האספסוף בהקשר לעלינותה, הסכמה שמתפוגגת. וגם החונטות האחרות (הפוליטית והכספית) פועלים להצרת עלינותה עליהם. התיק שנתפר על חיים רמון, גרם לסדק בהסכמה הכללית. ויש סיכויים שמהפכת ההחונטה המשפטית תבלם בקרוב. מערכת אכיפת החוק, משטרה - פרקליטות - שפיטה, נמצאת בטירוף מערכות מוחלט. וחובה לנער אותה מלמעלה ועד למטה. וחיים רמון היה בדיוק האדם שיכול לעשות זאת. יש לו ניסיון בהרס מערכות ציבוריות, בעצם, זאת הסיבה שתפרו לו תיק. כיום יש לנו את נאמן כשר משפטים, נקווה מאד... - שלא יצליחו לתפור לו עוד תיק כמו בעבר. - ושיצליח בריפוי מערכת אכיפת החוק.  (לת) סולו
  • 17:01
  • 29.08.12

36 איזה היגיון!תותח ממש אך תותח של גן ילדים גבי
  • 17:45
  • 29.08.12

גידי ויץ התחקירן: מסתבר שההגיון שלך גרוע מאד: דווקא אלו שעומדים בחזית צריכים לךעוף לטובת מי? אלו שסרחו? הנמושות מאחור? מאמר טפשי מאד.

37 מאמר נפלא עבור שארית הקוראים שנשארו ל"הארץ", רובם עורכי דין זוטרים וצמאי דם מהשמאל הקיצוני ההזוי, וכולם רוצים להחליף את פסק דין הבוחר במדינה דמוקרטית בדיקטטורה של פרקליטים אפארצ'יקים מהסוג שהיה מקובל ברוסיה הסובייטית  (לת) מתאים לאכסניה
  • 18:07
  • 29.08.12

38 זו הסיבה שליברמן הסכים למינוי ויחנשטיין  (לת) דניאל
  • 18:20
  • 29.08.12

39 אין גבול לרע איזבל השולמית
  • 18:27
  • 29.08.12

ככה דופקים אנשים קורחים אנשים טובים וישרים עם אנשים עלובים שעומדים ליפול בתיקווה שיפלו יחד אתם והכל רק כדי לשמר את האגנדה של החונטה השלטת

40 ליברמן גידי וייץ יונו
  • 18:47
  • 29.08.12

חבורה הססנית ומבוהלת? גידי וייץ החליט משהו בחיים? אולי איך להשמיץ .העובדות לא מבלבלות אותו. מה זה חשוב שבית המשפט זיכה את אולמרט אם גידי וייץ חושב שאולמרט אשם? שחצנות ורשעות כבר אמרנו?  

41 הבעיה עם ליברמן "הגנה מהצדק" Yossi
  • 19:25
  • 29.08.12

אם החוק לא נעקף על חברים של התובע, השופטים מסרבים לעקוף אותו על אחרים. ליברמן שאל למה לברק מותר לרשום חברה על שם ביתו ולליברמן אסור. התשובה האמיתית היא ששמאלנים פטורים מהחוק. לוקח שנים למצוא שקר שהשופט יקבל.

42 נראה שאתה לא ממש אוהב את ליברמן.  (לת) רחל
  • 20:07
  • 29.08.12

43 מישהו זוכר את עניין ה“אפרסק?“ ... המפד"ל
  • 20:22
  • 29.08.12

היום לפחות השו-שו לא מעורב בפתרון סכסוכים פוליטיים.

44 לדור ללא ספק צריך ללכת הבייתה ויפה שעה אחת קודם, הוא מחבורת ברק שהרסה את המערכת המשפטית, הזקוקה למשפטנים ברמה גבוהה, הגונים ועם שכל ישר וכמובן לא פוליטיים ויחד עימו צריכות ללכת עוד כמה פרקליטות כושלות. ויינשטיין? שאלה טובה, אך אני משוחד משום שאני מחבבו באופן אישי. בוא נאמר כך, אם ויינשטיין צריך ללכת, הוא צריך ללכת מטעמים אחרים, משום שהכשיל כל מהלך לרפורמה נדרשת במערכת המשפט. נשלח ברביעית  (לת) איצצצצצצק המרכז izikhe@gail.com
  • 21:41
  • 29.08.12

45 ליברמן דוליטל
  • 16:57
  • 31.08.12

זה כול כך ברור שלא יעשו לו דבר, חבל על הנייר שעךיו כותבים לא סתם שמים אנשים מסוימים בתפקידים מסוימים, הכול כדי שבבוא העת הם יצאו נקיים. אוי ואבוי לנו ולמעלה עוד מדברים על התקפת האיראנים

46 סוף סוף משהו לעניין יורם
  • 21:41
  • 27.11.12

באם לא ניראה את הצדק נעשה כאן ועכשיו והנבחרים המושחתים הולכים לבית הסוהר אז כל השאר.. פטפוטי ביצים. ראו השיטה של אלדד יניב!

47 לעוף לא ללכת  (לת) הצילו
  • 23:23
  • 27.11.12

48 הסחבת בפרשיות ליברמן אינה מבשילה לכתב אישום, כי לא הצליחו כנראה לבסס כראוי את הראיות. אבל כבר נגרם עיוות דין, העיקר שמני מזוז והפרקליטות יוצאים לסופי שבוע באילת, מארחים גם עיתונאי חצר, כדי להכתיר את עצמם ככוהני הצדק. ברור שאלפי אזרחים שאינם סלבריטאים סובלים מעינוי דין במשל שנים, אבל וייץ וברוך קרא ועמיתיהם בתחום, מתעצלים לעשות תחקיר עומק העלול להפריך את האקסיומה כאילו אין משוא פנים,וסלקציה סובייקטיבית במי כדאי להשקיע ממון וכח אדם, בבתי המשפט. אם כבר,דווקא אנשי ציבור זוכים ליחס מועדף לרעתם. .  (לת) מסטיק ישראלי
  • 23:58
  • 27.11.12

49 ויינשטיין הבייתה! ד. א.
  • 03:47
  • 28.11.12


ויינשטיין בהחלט צריך 'לעוף'. הוא מילא את התפקיד שלשמו מונה - מילוי רצון אדוניו. עכשיו שימשיך לנוח בבית..

50 ללמוד! קלרה
  • 04:32
  • 28.11.12

כל החיים שלחתי את הבנים והנכדים ללמוד: מהיום אני אשלח אותם לבית הספר של התחמנות הפוליטי וללמוד מליברמן : משתלם יותר!!!!!!!!!!!!!!!

51 ליברמן צח כשלג!!!!!!!!!!!!!!! קלרה
  • 04:41
  • 28.11.12

אני רוצה שיהיהראש הממשלה.
מגיע לו !!! הבחור יודע להסתדר ו לסדר!!!!
וגם שיקבל אותי כמו "הבת"שלו!!!!!
כזה אבא לא היה לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

52 הם צריכים ללכת ואלה לפניהם שלא עשו כלום היו צריכים להישאר למה?  (לת) לוויץ בד"כ הגון שאלה
  • 17:32
  • 12.12.12

פעילות
המלצות
פרסומת