המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

פוסי קרקל

חייל ישראלי הרג מחבל - סיפור שגרתי כמעט. חיילת הרגה מחבל - וישראל יוצאת מגדרה מרוב התלהבות מגיבורת הרגע, רב"ט ש' מגדוד קרקל. לרוסים יש את פוסי ריוט, ולנו יש את פוסי קרקל, חתולה, או שמא נאמר קרקל, גם הוא טורף ממשפחת החתולים, על גג פח לוהט. תמונתה כשהיא עומדת מפוסקת רגליים על מכסה המנוע של ג'יפ, בפוזה קרבית ומגוחכת, חמושה מכף רגל ועד ראש, רובה ה"תבור" האימתני שלה מכוון אל על, עיטרה עמודים ראשונים. התמונה הזאת לא יכלה שלא להזכיר את שערי חוברות הסטאלג החולניות של ילדותנו. "הסתערתי וחשבתי על ההורים שלי", זעקו הכותרות הראשיות, מלבות יצרים שונים ומשונים. לא היה חסר הרבה וש' היתה גם מזכירה את סבתא וסבא, אולי סבא-רבא - מהשואה.

טוב שהמחבל נהרג. ש' פעלה היטב ומנעה הרג גדול יותר על גבול מצרים. היא כנראה גיבורה, תחקיר צה"ל טרם הושלם. אבל מכאן ועד החינגה המחליאה הזאת - ארוכה הדרך. הרמזים פוזרו היטב: לא חייל, גבר-גבר, הוא שהרג את המחבל, אלא נערה צעירה ומצודדת - הנה היא מטושטשת פנים, אבל מגלה טפח מגופה החטוב במדים, בטח במדים, בתמונה של מלחמה וארוטיקה, דם וסקס. רמבו בגוף אשה מתוצרת כחול-לבן, הסרט בדרך.

אחרי החיילות שהורגות בג'וי סטיק, גם להן הוקדשו כתבות שער סוגדות, יש לנו עכשיו את הדבר האמיתי: חיילת שהורגת ברובה. ישראל שהלהיבה את העולם בראשית דרכה בשל השוויון בין נשים לגברים, שהיה אז מעט אמיתי יותר, חלוצות וחלוצים, לוחמות ולוחמים - עושה זאת שוב. רחל סבוראי הלכה עם מאיר הר-ציון לפטרה וחזרה בחיים; נתיבה בן יהודה, ה"ג'דה הבלונדינית" של הפלמ"ח, הפעילה את הדוידקה בצפת - ועכשיו יש לנו גם את ש' מקרקל.

אבל שם המשחק לא השתנה: מצ'ואיזם גברי ומיליטריסטי, אלים ושוביניסטי, אף אם בגדוד אחד של צה"ל נותנים גם לנשים לשחק בו קצת. ש' התחפשה לגבר: לובשת את בגדיו, נועלת את נעליו, מחזיקה ברובה שלו והורגת כמותו, ולכן היא גיבורה. מה אמרו מעריציה של גולדה מאיר? שהיא "הגבר היחיד בממשלה".

הדרך לשוויון מגדרי עוד ארוכה וכואבת, הקיפוח בעיצומו, אבל יש לנו את ש' מקרקל כהוכחה ניצחת לשוויון המדומה. זה לא יושג בשדות הקטל, הדרך לשוויון לא עוברת דרך קנה הרובה והרג מחבלים - הרי גם ההתפעלות מש' נובעת כל כולה מיצרים גבריים. חברה כה גברית, עם פערי משכורות כה משוועים בין נשים לגברים, שכל ציוויה הם גבריים וכמעט כל מקבלי ההחלטות הגורליות שלה הם גברים, לא תיוושע ולא תהפוך לצודקת ושוויונית יותר בגלל שש' הרגה מחבל.

אבל ש' לא היתה לבדה בקרב. יום אחרי שהפכה לגיבורה, הפציעה בשמי חיינו גם חברתה, החיילת האלמונית, שנקלעה לקרב והסתתרה. גם אם במרומז, הביקורות שהושמעו כלפיה הזכירו לנו שבסופו של יום מדובר באשה.

הלוחמת הזאת לא היתה גבר-גבר. כשהאש פרצה היא בדיוק היתה בטלפון עם אמא, כמה נשי, והיא התחבאה מאחורי גלגלי ההאמר, כמה לא גברי. אבל החיילת הזאת מנעה כנראה בהסתתרותה את הריגתה או את חטיפתה. רק דמו לעצמכם מה היה קורה אילו נחטפה, אולי היתה פורצת עוד מלחמת שווא להשבתה. הוריה נאלצו לצאת למערכה ציבורית על שמה הטוב של בתם, מפרטים כל אחד מצעדיה הטקטיים, היא עצמה כתבה מכתב נרגש בדף הפייסבוק שלה. ייתכן שגם היא היתה גיבורת היום, ספק רב אם תוכר ככזאת. עוד יום-יומיים תשכך החגיגה, החיילים הגברים ימשיכו להרוג ולהיהרג, מדי פעם תעשה זאת גם חיילת, לקול תשואות ההמון. והשוויון - הוא יימצא הרחק משדות הקטל הללו.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 תרגיע, אף אחד לא יצא מגידרו גיחי גיכי
  • 02:08
  • 27.09.12

מה שמוציא אותנו מגידרנו זה העמדת מהגרי העבודה המוסלמים כמגן חי ופיתיון לחיילי צה"ל עבור הטרור הערבי והכל בחסות ועידוד הסמול הטורף. הבליטות הורסת את מדינת ישראל מבפנים ומבחוץ בדיוק לפי התיכנון הערבי בשיתוף פעולה עם הסמול הישראלי.

  •   הסמול מעודד את הטרור הערבי. כך כתוב בתגובה זו. כך טענו גם הפאשיסטים בשנות השלושים כלפי מתנגדיהם הפוליטיים.  (לת) גילגל
    • 09:39
    • 27.09.12

  •   נכון יש קונספירציה של השמאל והאויב. לכן חשוב ליטול את הגלולות הירוקות כל בוקר  (לת) האחות מאניה
    • 11:07
    • 27.09.12

  •   גם את הצהובות - במקרה המיוחד של מר גיחי ברוניה
    • 11:49
    • 27.09.12

    פרנויה אינה תופעה שיש להקל בה ראש. תמונת המציאות מתעוותת ויש להתאמץ לתקנה.

  •   אשמח אם באתר של 'הארץ' יהיה יותר שוויון - כמה נשים מופיעות שם? ובאילו מדורים? השוויון מתחיל בבית...  (לת) קוראת
    • 13:20
    • 27.09.12

  •   אחות מניה במקום גלולות ירוקות קנו תות. תות הוא אדום מתאים לצבע השמאל  (לת) תות אוהב המון
    • 21:09
    • 27.09.12

02 שאפו אני מתל אביב
  • 02:31
  • 27.09.12

איך אתה מצליח למצוא בכול דבר משהו רע לכתוב עליו. או שאתה בן אדם רע או שאתה בן אדם שרע לו.

  •   הוא בן אדם שחצה את הקוים .איבד את הזהות היהודית .מזדהה עם הטיעונים הערביים ואטום לטיעונים הישראלים.  (לת) שי
    • 09:44
    • 27.09.12

  •   גם גם. גם רע לב וגם רע לו.  (לת) נו,באמת
    • 17:48
    • 27.09.12

  •   באופן כללי מלחמה זה עניין רע ולהרוג זה עניין רע יהודי חם
    • 08:26
    • 30.09.12

    גם אם זה מבוצע ע"י אשה.

    ואם בארצנו חגיגה לאומית מוצאת לה דווקא בזה בקעה להתגדר בה, הרי שארצנו אינה מי יודע כמה...

03 פרובוקטור בגרוש יואל
  • 02:52
  • 27.09.12

לא הבנתי מה רצית- שהיא תלבש חצאית ונעלי עקב? למה לא לפרגן? נכון, כאן לא שוודיה, אבל נשים לוחמות זאת כן חלק מהדרך, רק משום שניתנת להן הבחירה, והדלת לא סגורה בפניהן רק בגלל שהן נשים. נראה לי שאתה המיושן בדיון הזה...

04 צבא הגנה לישראל, הוא גם צבא הגנה לישראלה. מיכל
  • 02:59
  • 27.09.12

אנחנו גאים וגאות ב-ש'. שום דבר בנשיות שלה לא נפגע מזה שהיא כמו הרבה חיילות אחרות מצילות חיים מדי יום.

05 גם אני לא אהבתי את "פסטיבל החיילת הגיבורה" אלי
  • 03:37
  • 27.09.12

למרות שלפעמים יש הכרח להרוג, אין שום מקום להפוך הרג של מישהו, גם אם הוא מחבל, לפסטיבל ולחגיגה.

06 החגיגה עם החיילת מקרקל הייתה באמת מוגזמת, אבל גם המאמר של גדעון היה מוגזם אם לא מיותר. כי מה עניין החיילת לעניין הבדלי המשכורת בין גברים ונשים?  (לת) גרין
  • 03:47
  • 27.09.12

07 מיליטריזם וחוסר מודעות אוניברסאלית בכל מקום ולוי כמו ילד פעם ראשונה שמע.. מה לעשות
  • 03:55
  • 27.09.12

או שפשוט צריך למלא דפים לפרנסה.

08 מה הבעיה שלך ? על מה אתה לן ?  (לת) נדב
  • 03:59
  • 27.09.12

09 גדעון חזק וברוך  (לת) sh
  • 04:00
  • 27.09.12

10 סוף סוף כתבה ראשונה מאז ששת ימי בראשית שאני מזדהה עם הכותב. עד כה הייתי מזדהם עם הכותב  (לת) אופיר
  • 04:11
  • 27.09.12

11 החיילת שנעלמה חנוך
  • 05:00
  • 27.09.12

מכל הגרסאות לא מובן האם היא היתה לבד או נשארה מאחור כאשר אחרים ואחרות הסתערו?אם השאירו אותה לבד בסיור מבצעי זה באמת חמור מאוד אבל אם היא פשוט נעלמה ללוחמים בגלל שפחדה להסתער וגם זה חמור במיוחד בגלל שאכן יכלה להחטף ועבד איתה קשר למשך זמן רב .

12 לא מספיק,  (לת) גבי
  • 05:07
  • 27.09.12

13 טוב עשתה החיילת שהתחבאה מאחורי גלגל אבל לא לשם כך נמצאה שם.  (לת) זינה קרקל
  • 05:24
  • 27.09.12

14 "טוב שנהרג מחבל"??? רגע, הוא מחבל ולא פעיל-שלום הומניטרי שיש להתיר לו לשחוט איזו זקנה יהודיה?  (לת) ג
  • 05:27
  • 27.09.12

15 מי שחוגג הריגת אוייב, שלא יתפלא על חגיגת אוייב על הריגתו של ההורג  (לת) אלגרו נון טרופו
  • 06:03
  • 27.09.12

16 בצבא האמריקני החיילות שותפות מלאות בכל תחומי הלחימה. מטייסות, לוחמות ומקצועות צבאיים אחרים. אצלנו מגזימים, כי ברקע עומדת מלחמת גוג ומגוג, כנגד עורף לא מוגן ממאות אלפי טילים, שיבואו עלינו מאיראן חיזבאללה עזה ואולי גם מתורכיה ומצרים. אז עושים סיפור מכלום כדי להשכיח את העיקר. בדיוק כמו הפרומו לנאום של ביבי באום, שהעולם כבר יודע שהוא קשקשן חסר סמכויות הנשלט על ידי קואליציה משיחית שלא מותירה לו סמכות אפילו לגבי שעון חורף בקיץ.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 06:19
  • 27.09.12

  •   הערה- בצבא האמריקאי החיילות הן, בשיעור גבוה מאוד, קורבנות אונס מאור
    • 18:55
    • 27.09.12

    http://www.haaretz.co.il/news/world/1.1594878

    צה"ל בהחלט במצב טוב יותר.

17 מישהו צריך בדיקה מקיפה-גדעון או אני פו הדוב, יער מעט ההאקרים
  • 06:19
  • 27.09.12

למה לעזאזל אני, גבר שחי בישראל, כשראיתי את התמונות של לוחמת הקרקל, לא חשבתי על סקס וארוטיקה? לא על פוזה נקמנית ולא על רמבו? נראה לי שהראש הכחול של גדעון עובד שעות נוספות (אולי גם יש לך פטיש למגפי עור?)

18 כתבה מצוינת. אתה על הכיפאכ!!! מאיר
  • 06:20
  • 27.09.12

בחיי שלקח לי המון זמן להתנער מהדעות הפוליטיות שלי (למען הסר ספק נותרתי איש מרכז עם אוריינטציה ימנית) כדי להבין ידידי, שאתה נכס למדינה. אני לא מסכים אתך על המון נושאים אבל דעתך, והאופן שאתה מביע אותה, מאזנת את הצהובונים בדמות ידיעות וביביטון.

19 ליבי ליבי על גדעון לוי. כיצד ידו לא רועדת ולבו לא מפרפר בכתבו דברי הבל ורעות רוח אלו?  (לת) משה בודק
  • 06:25
  • 27.09.12

20 בחורה עם רובה -זה מגעיל אותי . צריך להיות חולה בשביל להידלק על זה  (לת) מונקי יקים אנט"צ
  • 06:27
  • 27.09.12

21 כדאי למערכת לשלם ללוי כדי שישתוק אם ככה מדבר אלברט
  • 06:30
  • 27.09.12

וזה מה שעש לו לומר

22 קראתי פעמיים ולא הבנתי - מה בדיוק רצית לומר ?  (לת) דני
  • 06:38
  • 27.09.12

23 מגיע לחיילת שהסתתרה מדליה. בהסתתרותה מנעה כנראה את הריגתה או את חטיפתה.  (לת) גבוה מעל גבוה - גדעון לוי ועיתון הארץ
  • 06:42
  • 27.09.12

24 מאמר חובה בכל שיעורי אזרחות  (לת) סער, קרא את המאמר הזה בבקשה.
  • 06:43
  • 27.09.12

25 יש להדיח מיידית לוחמ\ת שאינו\אינה מיישר\ת קו בעת הסתערות. קוטוזוב
  • 06:46
  • 27.09.12

אם היא הסתתרה בהתחלה, זה בסדר (גם בקושי)*
אבל לוחם שמסתתר בהסתערות זה כמו מאבטח שלא קופץ לקליע.
להדיח אותה מתפקיד לוחמת.

26 גדעון, לא חייבים לכתוב בכח יובל
  • 06:50
  • 27.09.12

אומרים לעורך, אין לי על מה לכתוב היום וזהו. לא בכח.

27 "טוב שהמחבל נהרג"- גידון מביע סיפוק על כך שערבי שבא להרוג ישראלים טס לפגוש בתולות. - ימות המשיח הגיעו..  (לת) מנחם
  • 06:56
  • 27.09.12

28 תורת השוויון הא-סימטרית של הפמיניזם נ
  • 06:58
  • 27.09.12

אין שוויון, ולא יהיה שוויון בין גברים לנשים - כי גברים הם לא נשים, ולהיפך. יש להם צרכים שונים ויכולות שונות. מושג השוויון משמש ככלי בידיהם של שני הצדדים, כשזה נוח להם - לנשים, כשהן דורשות זכויות נוספות, ולגברים, כשהם דורשים להפחית מעצמם נשיאה בעול.
לנשים נוח מאוד לדבר על יחס שוויוני כאשר מדובר על משכורות, על אפשרויות קבלה לעבודה וקידום מקצועי, על ייצוג בכנסת וכו'. חלקן ישמחו לדרוש גם שירות שוויוני בצבא (אם כי מדובר על חלקן הקטן יחסית - לרובן דווקא נוח לשרת רק שנתיים, ובתפקידים בטוחים ונוחים).
אבל...
כשמתחילים לדבר על נושאים כמו השוואת גיל הפנסיה - פה הקריאה לשוויון מתחלפת בזעם קדוש על שבכלל העזו להעלות את הנושא לסדר היום.
וכשמזכירים את חוסר השוויון באשר להסדרי גירושין, במסגרתם האשה תמיד מקבלת עדיפות במשמורת על הילדים - פה כבר מתחילים הדוגלים בשוויון להתפתל בטיעונים ובהסברים ובנימוקים.
וכשנזכרים בתקנה האבסורדית, לפיה אשה יכולה להתלונן על הטרדה מינית מצד גבר, ולהביא בכך (על סמך טענתה בלבד - ללא שום ראיות) למעצרו המיידי עד לחקירת הנושא לעומקו (וכמובן שההיפך לא נכון - רק אשה שמתלוננת על גבר, ולא להיפך) - פה הפמיניסטיות כבר תעזובנה את הדיון בכעס, ולא תתקבל כל תגובה.

29 אתה היית גל"צ פוסי! RR
  • 07:05
  • 27.09.12

גל"צ היא המסגרת היחידה בצה"ל שממליצה למלש"ביה להוריד פרופיל כתנאי לקבלה. אתה האחרון שראוי לדבר על הגדוד הזה שעושה עבודה קשה וסזיפית כל ימות השנה. כאחד שחווה על בשרו את קרבות הבלימה ברמה"ג במלחמת יום הכיפורים בגיזרה הדרומית, אני יכול לאמר לך בוודאות שאף חייל או מפקד לא ממש יודע איך יתפקד תחת אש כאשר חבריו לצוות על לפני דקה נשרפו והפכו למומיות מפויחות שלא ניתנים לזיהוי או יותר גרוע לפידים בוערים שרצים אל תוך הלילה בריצת אמוק כאשר כדורים נותבים בצבע ירוק (אויב) חודרים לגופם, מסתחררים להם ועפים בחזרה לשמיים. אך חייל לא יודע כיצד יתפקד תחת אש כאשר כל שדרת הפיקוד נהרגה לאחר שתי יממות לחימה בלתי פסקות. אין שום מניעה שנשים תהינה לוחמות או תפקדנה על סוללות טילים, וקני ארטילריה. אבל יש מניעה שבחורים קשירים ישרתו בתחנת רדיו צבאית יסרבו להכנס לשטח אוייב כי לא אומנו לך, דבר שקרה במלחמת לבנון השניה. אז מיהו פוסי, פוסי? מה שקרה לאותה לוחמת שלא הסתערה קרה ויקרה גם לזכרי אלפה מסוקסים ממיטב גודדי החי"ר!

  •   אפשר להאשים את גדעון בהרבה דברים אך חוסר אומץ לב אינו אחד מהם אפרים
    • 09:47
    • 27.09.12

    כדאי אולי שתקרא שוב את המאמר.

  •   לא השתתפתי במלחמה אבל.. פוסי לוסי
    • 10:24
    • 27.09.12

    אני לא חושבת שלפיד בוער יותר גרוע ממומיה מפוחמת...
    (אבל ברצינות, יש איזו זילות מטרידה, כמעט פורנוגראפית בכתיבה שלך)

  •   ללוסי, כנראה שהחיים אינם מעודנים וממותנים על פי בקשתך  (לת) אלברט
    • 11:32
    • 27.09.12

  •   ללוסי אדם
    • 11:42
    • 27.09.12

    אוי כמה שאת מטומטמת

  •   לטעמי לוסי דייקה בכתיבתה. פוסי גאלור
    • 14:38
    • 27.09.12

    כידוע לכולנו אנשים שחוו מלחמות מקרוב לא מגבשים כתוצאה מכך אידיאולוגיה אחידה. בנוסף, לוסי היטיבה לאבחן נימה אובסצנית בכתיבה. קיטש של מוות אינו עולה על קיטש ארוטי.

  •   יש פוסי ויש פוסי - וכבר תנו רבנן: "על כך העולם עומד" פוסי גאלור מגולדפינגר
    • 17:08
    • 27.09.12

    דבר אחד בטוח: כל החשודים הרגילים התנפלו על ג. לוי כמוצאי שלל רב מבלי שטרחו לקרוא בכובד הראש הראוי את דבריו. לוי מסוגל לשגע פילים - ולהיות דוגמטי כמאה יקים - אך הפעם הצדק עמו.

  •   לאדם: בד"כ אני נגד קביעות פסקניות כאלה אבל הפעם קלעת בול  (לת) נכון
    • 20:51
    • 27.09.12

  •   הספיקה לי פיסקתו הראשונה של המאמר המיותר והעלוב הזה. הרעל שמפזר סביבו אדון לוי אינו לטעמי.  (לת) פוס
    • 20:55
    • 27.09.12

30 ולי יש תחושה... יוסי
  • 07:08
  • 27.09.12

שמה שמפריע למר לוי, הוא הריגת המחבל... כל השאר זה רק תפאורה לדבר האמיתי.

31 תמיד טוב לקרוא כתבות שלך!  (לת) דניאל
  • 07:12
  • 27.09.12

32 נס פוסט יום הכיפורים עידו
  • 07:14
  • 27.09.12

"טוב שהמחבל נהרג. ש' פעלה היטב ומנעה הרג גדול יותר על גבול מצרים".

האמנם גדעון לוי כתב ??? הלו, זה רדיו?

33 מסכימה (לשם שינוי)  (לת) לילילו
  • 07:21
  • 27.09.12

34 סוף סוף מישהו שפוי יוני
  • 07:26
  • 27.09.12

חבל שבמדינה בה כולם משוגעים, הנורמלים הם המשוגעים.

35 תגיד גדעון, ירו עליך פעם? נו באמת
  • 07:29
  • 27.09.12

תגיד מכובדי, כוונו אליך פעם רובה? ירו עליך? שמעת את הכדורים שורקים לך מעל הראש?

נערה כבת 20- פועלת בקור רוח ומונעת ממחבל חמוש בחגורת נפץ ומקלע (לא רובה סער) לפגועה בה, בצוותה ובאחרים.

במקום לפרגן, אדוני בוחר לכתוב בשפה ניבזית, סקסיסטית ואף ילדותית.

כחייל מילואים מאוד ותיק הייתי שמח לפעול תחת חפוי של החיילת - עליך אני כלל לא סומך או במילים פשוטות לא הייתי שמח לדעת שהגב שלי מופנה אליך גדעון.

לגבי החיילת שתפסה מחסה - אל תשפוט אדם עד שלא תהיה במקומו. האם היית במצבה? היא בהחלט לא ראויה לצל"ש אבל גם לא לנבירה שלך בפצע. בכל עשייה יש מחדל אבל מי שלא עושה לא טועה.

  •   לא ירו עליו כי הוא אף פעם לא היה לוחם. אבל פעם זרקו לו אבן על השמשה בשטחים, ולמרות שלא קרה לו כלום, הוא חש משהו קצת מפחיד. הוא בעצמו סיפר על כך ב״מחוברים.״  (לת) קוקי
    • 14:58
    • 27.09.12

36 אל מי בדיוק מופנית האצבע ? אולי הפעם אתה צודק
  • 07:39
  • 27.09.12

עד כמה שידוע לי אנשים שתמונתם מופיעה בעיתון לא מביאים אותה מהבית. העיתון שולח צלם שמביים ומעמיד את האובייקט. אם העיתון בחר להעמיס ארסנל תחמושת על הבחורה, להעמיד אותה על ההאמר כשמאחוריה שובל של גופות מרוססות, יש לבוא בטענות לעיתון ולא לחיילת או לחברה הישראלית . זה בסך הכל אומר מה שכבר כולם יודעים - עיתונאים, פרשנים ,עורכים ובכלל מי שעוסק במדיה, הם לא אלוהים הם אנשים צרי אופקים כמו כולם. שבויים בקונספציות, חושבים שהשמש זורחת מישבנם, מומחים בעיניי עצמם, נאדות נפוחים . בוקר טוב גדעון לוי .

37 אין לך מה לכתוב גדעון אתה פיהוק,אחרי סוכות תתבכיין ככרוכיה אין לי עבודה.  (לת) יהויכין
  • 07:42
  • 27.09.12

38 חייל נהרג באותה תקרית קורא
  • 07:44
  • 27.09.12

להזכירך.

39 צבא כיבוש ששכח את ייעודו והפך כלי יחידי בממשל ימין חסר מדיניות, על מה יתפאר? על חיילות כמו ש. על גיוריו יתפאר? על כיבושו בידי הדת? על השתתפותו בתעמולת הימין? על מעצר ילדים פלסטינים או התעללות בהם? או אולי על כניסה במוחים בת"א? הכיבוש משחית, אוכל בנו בכל פה.  (לת) מתי יקום מנהיג שפוי שיסיים כיבוש, יעשה שלום אזורי, יחזק דמוקרטיה ומדינת רווחה?
  • 07:48
  • 27.09.12

40 נכון. הגזמתם. אבל ככה אתם בתקשורת - סנסציוניים. אני בטוח במאה אחוזים שבקרוב, בחוסר מודעות מוחלטת לגיחוך שלך עצמך, תתאר באירוטיות פורצת ותאווה איזו פעילה אנרכיסטית או טרוריסטית פלסטינית - כי הכול עניין של טעם אתך גידון. אתה קומיקאי שלא במתכוון.  (לת) אלי
  • 07:50
  • 27.09.12

41 חנטריש. זו היתה התקלות עם מחבלים לא "הרג אזרחים" ברטה
  • 07:53
  • 27.09.12

כמו שאתה התועמלן אוהב להציג. בזכותם אתה יכול לשבת ולכתוב דברי שטנה על ישראל. לך כמובן יום כיפור לא הועיל כלל

  •   אל תישאי את שם הברטה לשוא  (לת) קפה מז"א
    • 09:10
    • 27.09.12

  •   לוי במיטבו. ברטה הרזה
    • 10:46
    • 27.09.12

    גדעון לוי אינו אוראקל ולפעמים מחטיא סוגיות ומקומם. אולם הפעם הצליח להרגיז רבים דוקא משום שהם יודעים שהצדק עמו.
    האירוניה היא שדוקא בחברה השרויה במלחמות ומאבקים בלתי פוסקים, המצ'ואיזם פסול ומסוכן ומזיק לבטחון. גדעון בסך הכל מתריע על סוג של דקדנטיות, כלומר על מלאכותיות וניוון שאין להם מקום בצבא מיומן ודרוך. זו אינה סוגיה של שמאל/ימין.

  •   לברטה הרזה. לוי לא מתריע על שום דקדנטיות, אלא מייצג אותה.  (לת) אלברט
    • 11:35
    • 27.09.12

42 הבחור מנצל את חופש העיתונות לרעה,בכל מדינה מתוקנת היית גדעון נשלח מזמן מאחורי סורג ובריח,ורק הליברליות המטופשת כאן מקנה לך חסינות  (לת) שלי נעמן
  • 08:09
  • 27.09.12

43 לוי הוא איש רע, במובן האמיתי של המושג..ניזון מרכילות וממיחזור חומר..  (לת) שי
  • 08:10
  • 27.09.12

44 הכל ישתנה אם ,חס וחלילה, תיהרג חיילת בקרב.  (לת) שי
  • 08:16
  • 27.09.12

  •   אתה טועה שי , זה קרה כבר בעבר .. GREEN
    • 10:16
    • 27.09.12

    מירה בן ארי קשרית קיבוץ ניצנים שנכבש ב1948 ע"י המצרים .בזמן הכניעה שהמפקד יצא עם דגל לבן. בעודו מתקדם לעבר המצרים נורה על-ידי הקצינים המצרים. מירה יצאה לעזרתו. המצרים ירו שוב ומפקדה נהרג. היא עמדה שם יחידה מול רבים. לא ביקשה רחמים. היא שלפה את אקדחה וירתה בקולונל המצרי שעמד מולה. המצרים לא יכלו לשאת את העלבון כי אישה עבריה יהודיה נוקמת ומשפילה קצין מצרי. היא נורתה ונהרגה במקום. בת עשרים ושתיים.הי"ד.

  •   אני רק אכתוב כמה מילים, ואתה בטח תבין כי איני יכולה לכתוב. פשוט זה קצת קשה. יותר מקצת. כך עוד לא הרגשתי אף פעם, אבל אתגבר. בזמננו צריך להתגבר על הכל. אולי בעבור יכולתו של עמנו לסבול ולא לוותר, בגלל עקשנותו להחזיק מעמד על אף העובדה כי מעטים אנו, הרי בכל זאת נשיג את כל אשר מגיע לנו אחרי אלפיים שנה. אין פרידה קשה מזו של אם מילדה, אך אני נפרדת מילדי למען יגדל במקום בטוח, ולמען שיהיה אדם חופשי בארצו. תמסור לו בבואך אליו את כל אהבתי. תמסור לאבא ולאמא שלי הרבה נשיקות ובקש בשמי סליחה... לזכרה של מירה
    • 13:56
    • 27.09.12

    סיקרנת אותי גרין וחזרתי לסיפורה של מירה הי"ד. זהו מכתב שהשאירה לבעלה לפני שנהרגה. אני עצמי זכרתי את סיפורה במעומעם. ממליץ לכולם בחום לקרוא את סיפורה בויקיפדיה או איפה שנוח. גם לגדעון.

45 ככה זה כשאתה כתב.אין לך את הפריווילגיה.  (לת) לסתום תפה כשאין לך מה להגיד
  • 08:26
  • 27.09.12

46 מדויק חד וכואב שיינה
  • 08:28
  • 27.09.12

הפכנו לחברה מטורללת לחלוטין

47 לא ידעתי שגדעון הוא גם בקטע הפמיניסטי...חשבתי שהוא רק שונא ישראל...  (לת) elis
  • 08:28
  • 27.09.12

48 גדעון, הגעתי למסקנה שאתה גרפומן. מה זה השטויות האלה? אם אין מה לכתוב לא כותבים. הלו, תרגיע..  (לת) חיילת
  • 08:31
  • 27.09.12

49 305 סורים מתו אתמול. לגדעון פריעה החיילת.  (לת) אדם בזוי עם תחפושת של שמאלן
  • 08:36
  • 27.09.12

  •   30000 הרוגים בסוריה ואין אפילו משט שלום אחד!!! אין הפגנות פרועות בשוודיה, בריסל, פריז או בלונדון, על זה תכתבו משהו.  (לת) תותי
    • 08:59
    • 27.09.12

50 גדעון - אתה משעמם! כשאין מה לכתוב, לא צריך בכח.  (לת) מ. שועמם
  • 08:45
  • 27.09.12

51 כחייל קרבי בעברי וכמילואמניק בהווה, גדעון אתה צודק שמוליק
  • 08:47
  • 27.09.12

קודם כל ההתיחסות שלך למקרה ההדרה של הלוחמת מתארת את המציאות השובניסטית בצורה חדה ונכונה. כול הכבוד לה כלוחמת וזאת בלי שום קשר להיותה אישה. ויתרה מכך נשים יכולות וצריכות לשרת היכן שהם רוצות. כולל ביחידות מובחרות אם הם מסוגלות לכך. בדיוק כמו גברים . לגבי זאת שהסתתרה, אם אתחיל לספור את הסיפורים של לוחמים שהסתתרו כולל כאלו שראיתי במו עיני וכולל מפקדים שנשארו מאחור וצעקו פקודות ולאחר מכן אף נחשבו לגיבורים, לא יהיה לי מספיק מקום. דיי להזכיר את מיקרה של חטיפת גולדווסר ורגב בו אחד החיילים הסתתר ולכן לא נחטף, בכדי להסביר את מורכבות האירועים. אצלי ביחידה היה בחור שהיה מיועד לקצונה ולאחר התקלות בה נישאר מאחור נמנע ממנו הקידום, מעבר לכך שמדובר בפיספוס של אדם איכותי, לא שמעתי שכתבו על כך בעיתון. וקיימים עוד הרבה סיפורים. וגם אני עצמי אם הייתי במיסתור בזמן היתקלות ולבד אני לא יודע כמה מהר הייתי מסתער ולא מנסה דבר ראשון להתאפס על עצמי ומכיוון שאירוע התקלות נמשך כמה שניות יכול להיות שהייתי מפספס אותו. יותר מכך, כל מי שחווה התקלות יודע בוודאות שאתה לא באמת מבין מאיפה יורים אלייך.  

52 הכל עניין של טעם אישי, לוי מעדיף צנוניות שונאות ישראל.  (לת) קוקו
  • 08:53
  • 27.09.12

53 חוברות הסטלאג? זה מה שקראת מר לוי בילדותך? פוסט טראומתי שכמותך.  (לת) טוטו
  • 08:54
  • 27.09.12

54 למה אתה משתמש בכותרת השוביניסטית והמחליאה הזו? לוחמת בקרקל היא פוסי?  (לת) ציפור עצבנית
  • 09:03
  • 27.09.12

55 לאחר שנים של כתיבה לשם כתחנה ארצה
  • 09:11
  • 27.09.12

לדעתי אופן הכתיבה הסקסיסטי עד לפרטי פסוק רגליה של הלוחמת יתכן ולדעתי הלא מקצועית מראה על בעיה אצל הכותב.
אני מביו שהכותב הסתכל על תמונת הלוחמת ורצה להיות רובה התבור שהיא מחזיקה.
פרוינד היה שמח לבדוק את הכותב,לדעתי היה יכול לכתוב פרק חדש.
אבל במי היא ירתה במחבל שהרג חייל ישראלי שנתן מים לפליטים,אבל נתון קריטי זה כמובן לדעתך הידועה זה לא רלוונטי,כך אתה כותב שנים מעוות לא מאוזן לא ישר,ושוב זכור רק במדינה כמו שלנו אתה יכול לכתוב כך,וכבוד אין לך.

56 חולם וכותב על פוסי,קצת חולני נראה לי,דורש בדיקה  (לת) יונתן
  • 09:16
  • 27.09.12

57 למה אתה או חברייך לא הלכתם לתת מים לסודנים ?!  (לת) גיא תל אביב
  • 09:22
  • 27.09.12

  •   יש חביתות בכייף, על הראש. מים לסודנים? פחחחח גדעון הבזוי
    • 10:02
    • 27.09.12

    יש חביתות ברמת אביב עם קפה, על הראש.
    נו מה עכשיו?
    לקום ולתת מים?
    עדיף לשבת על חביתה ולפטופ עם פוזה של עיתונאי
    ולחפש איך אני חכמולוג "שרואה את האמת" שאתם הטיפשים לא רואים.

    אדם בזוי נו...

  •   ללוסי אדם
    • 11:45
    • 27.09.12

    אוי כמה שאת מטומטמת

58 קול שפוי צביקה
  • 09:36
  • 27.09.12

סוף סוף קול שפוי בשיח הציבורי הרדוד. גדעון, לא תמיד מסכים איתך אבל תמיד כייף לקרוא אותך. אהבתי את פוסי קרקל...מילה במילה

59 חוזר לאישיות קאופמן, לא קיבלת מספיק תגובות לאחרונה?  (לת) אנדי קאופמן
  • 09:46
  • 27.09.12

60 כאב לחיילת בקרקל עוזי
  • 09:49
  • 27.09.12

אני מבין את האנטי-מיליטריזם שלך, אבל סבור שיש צורך והצדקה לעשות שימוש ברב"ט ש' על מנת לחזק את מעמד הגדוד והלוחמות (שאינו פשוט כלל וכלל). מדובר בבנות שחלקן מגיעות לאחר שנת שרות וחלקן מתגייסות לשלוש שנות שרות קשה ושוחק על מנת להוכיח לעצמן ולציבור שהן יכולות. נכון - אסור שזירת המאבק על שוויון תהיה רק בצהל או ביחידות הלוחמות (במודיעין לדוגמא השוויון הנשי מובן מאליו) ואסור שדמות המופת היחידה תהיה רב"ט ש' (אם כי בינה לבין גיבורות ריאליטי הבחירה היא ברורה) . עדיין - תיפקודה ראוי למלוא ההערכה והיא תשמש מושא להערצה ולחיקוי של בנות רבות, וטוב שכך.

והאשר לקונוטציות הסטאלאגיות - אין לי אלא להיזכר בדיווחו של נחום ברנע על שלי יחימוביץ הרצה חשופה מול הצלמים - שעה שלמעט חיג'אב היתה יחימוביץ מכוסה מכף רגל ועד ראש. כנראה שבגיל מסויים....

61 כל מילה בסלע עדו
  • 09:51
  • 27.09.12

השינוי לא יבוא מכך שנשים יקחו אותו חלק בחגיגת הדיכוי והאלימות כמו הגברים. השינוי יקרה כשכוחניות וצמאון דם ייצאו מהאופנה לטובת תכונות "נשיות" יותר.

62 גדעון אינטליגנטי מדי היידה שרה
  • 09:52
  • 27.09.12

בספרד של פרנקו הרגו את כל המורים ואחרי זה שקטה הארץ ארבעים שנה ויותר. אצלנו כבר אין צורך במהלך כה דראסטי. כשגדעון השני אוחז בהגה ונוטל תינוקות של בית רבן לחברון הכל אבוד. אין שכל יש דאגות!

63 מותר לפרסם גם טוקבקים התומכים בדבריו של לוי. הלא כן?  (לת) למערכת
  • 09:55
  • 27.09.12

64 פשוט עצוב לדעת שבנותי שומרות על טמבל סהרורי כמוך חיים
  • 10:03
  • 27.09.12

לך תחייה בסוריה או תשתה את המיםשל עזה יהודון עלוב נפש

65 כל הקונוטציות - זה בראש שלך .. GREEN
  • 10:04
  • 27.09.12

"..פוסי קרקל, חתולה, או שמא נאמר קרקל, גם הוא טורף ממשפחת החתולים, על גג פח לוהט. תמונתה כשהיא עומדת מפוסקת רגליים .." וגם "..הנה היא מטושטשת פנים, אבל מגלה טפח מגופה החטוב במדים, בטח במדים, בתמונה של מלחמה וארוטיקה, דם וסקס..." כל הקונוטציות האלו הם בראש שלך מר לוי וחושפות יותר מטפח מטבעך .

66 מספרים שפעם אחת בימי ברז'נייב ביקרו דיפלומאטים אמריקאים במוסקווה. בעת ביקורם בתחנת הרכבת התחתית התפאר המנהל הרוסי שבכל 3 דקות יוצאת רכבת ללנינגרד. בכל 4 דקות לסיביר, ובכל 5 דקות לאורל והקווקז. "אבל אנחנו עומדים פה 20 דקות ולא ראינו אף רכבת?" שאלו האמריקנים. "ואצלכם, באמריקה, אין בעיות?" ענה המנהל הרוסי " יש שוויון מלא לשחורים? אין אנשים עניים? אין פשע?". לוחמת קרקרל הרגה מחבל. "יופי", אומר גדעון לוי, "אבל האם כבר יש שוויון שכר לנשים במקומות העבודה? האם הגענו לשוויון מגדרי?" בלה בלה בלה..  (לת) דן לב פועם
  • 10:07
  • 27.09.12

67 מה? שכחת לספר לנו על המסתננים שנלכדו בין הגדרות?  (לת) דן
  • 10:13
  • 27.09.12

68 טעמו את  (לת) טינופת לוי
  • 10:14
  • 27.09.12

69 חייל נהרג בהתקלות הזאת! תתבייש ותתבייש מערכת הארץ.  (לת) צבי
  • 10:21
  • 27.09.12

70 "הארץ" הולכת בדרכי מעריב, בסוף בגלל כתבות כאלה אתם תיעלמו אילן פ.
  • 10:23
  • 27.09.12

גדעון לוי, לעת עתה, של נעליך מעל רגליך. אך הצעה לי אליך: המשך בדרך זו וגם אתם תפגינו בסוף כמו עובדי מעריב. דורון גלעזר ורות יובל החלו את המהלך ואתה ועמירה הס וכל החבר'ה הטובים מהשמאל האנטי ציוני ממשיכים בו. להתראות בהפגנה. אינכם ראויים לדור בכפיפה אחת עם הלוחמת הגיבורה. אפסים שכמותכם.

71 לפעמים אין מה לכתוב וזה בסדר. לא צריך בכוח....  (לת) יעל
  • 10:25
  • 27.09.12

72 ערוץ 10 הקדיש אייטם לשאלת החיילת המסתתרת, חטטנות ושפלות שלא מהעולם הזה...אבל היי בואו כולנו נתגייס כדי שהצהובון הזה ימשיך להתקיים, סכנה לדמוקרטיה ממש!  (לת) ערן
  • 10:39
  • 27.09.12

73 מיידי אבנים ביום הכיפורים Riky
  • 10:46
  • 27.09.12

מבקש מהמלעיזים האוטומאטים, לפחות לנסות ולהבין את הכתבה.

  •   Riky נאורה שכמותך, אולי באמת תסבירי לנו הפרימיטיבים גילגל
    • 12:03
    • 27.09.12

    גדעון לוי מאשים את "ישראל", בעוד שכתובתו האמיתית הם חבריו בתקשורת הטבלואידים שמנפחים סיפור "צבעוני" מכל אירוע.
    מר לוי בעצמו לא מתאפק ומנתח את התופעה באמצעים סקסיסטיים בוטים ולא בוחל בפירוט בעל קונוטציות מיניות לשם שמיים כמובן. לאחר שגמר להתגולל על החיילת בת ה20 ,כפי הנראה החפה מהבנה של המניפולציה התקשורתית שנעשתה בה, הוא ממהר להאשים את החברה הישראלית בצביעות בנושא הפמיניסטי. (שוב בלבול מכוון בין עיתונאים ציניים ועורכים סקסיסטיים ובין החברה הישראלית).

    אז נכון, לחברה הישראלית יש עוד דרך ארוכה להשתחרר מדעותיה הקדומות, אך המטרה למתקפה במקרה זה צריכה להיות העיתונות הצהובה ש"מחנכת" את קוראיה בדיוק לאותן דעות קדומות.
    גדעון לוי, בפוזת המטיף בשער, עושה סיבוב נוסף על גופה ומינה של החיילת בשביל לכאורה להצביע על הצביעות שבעניין, אך הכלים שהוא בוחר מצביעים עליו ועל טעמו הגס, ולכן מעמידים את ביקורתו על האחרים באור גרוטסקי ונלעג.

  •   IT TAKES TWO TO TANGO  (לת) ג'אקי
    • 12:52
    • 27.09.12

  •   דרישותיך מופרזות. מדובר באנשים ברמה של הפרלמנט של שאולי  (לת) ל RIKY
    • 12:54
    • 27.09.12

74 פוסי, זה לא רק חתולה זה גם...  (לת) אלגרו
  • 10:55
  • 27.09.12

75 גידינקה מתי תמצא עבודה מכובדת ?  (לת) אמא ואבא
  • 11:01
  • 27.09.12

76 ארוע חריג ביותר, אני מסכים עם גדעון לוי. דני
  • 11:08
  • 27.09.12

למרות כמובן שהייתי מוריד את כל הציניות המחליאה!!!
אבל בגדול הפעם הוא צודק.

77 זה הכול בגלל השמאל שמקדש את השיויון. בסוף השמאל יתמוך בהרס אירן אם טייסת תטיל את פצצת האטום.  (לת) אוהב האמת
  • 11:08
  • 27.09.12

78 למה לעצור כאן? גלעד נוימן
  • 11:09
  • 27.09.12

גדעון, חבל שתפספס - אל תשכח את רעידות האדמה בעולם, הבצורת באפריקה, עליית מפלס מי הים, אפקט החממה, המיתון העולמי, הפיראטים בסומליה, כורי הפחם בדרום אפריקה- גם בזה אשמה ישראל...אל תעצור, ואם אי פעם תיתקע בלי משהו להאשים אותנו, צמאי דם אכזריים שכמותנו, פנה אליי, יש לי עוד כמה נושאים,,,

79 בסוף השמאל הרדיקלי מגיע לשלילת המודרניות עצמה, כולל יסוד השיוויון המגדרי שבה. חזרה למודרניות ואמת בקלפי
  • 11:15
  • 27.09.12

כל כך הרבה התחילו מ"פרוגרסיביות" והגיעו לטקסי וודו במהלך החיטוט בנבכי נפשם. בליבו של כל מאמין בשחרור עולמי יש סבתא צייקנית שחושבת שגברים זה גברים ונשים זה נשים.

80 אני מברך את צה"ל על ההומניזם שהוא מגלה כלפי לוחמי אללה. צה"ל דואג שהם יפגשו בתולות פעמיים, לפני ואחרי מותם.  (לת) ישראלי נאור
  • 11:16
  • 27.09.12

81 אך הפעם הגזמת אל תוכיח שאתה יפה נפש...  (לת) לעתים קרובות אני נהנה מהכתיבה שלך
  • 11:19
  • 27.09.12

82 יש לברך את גדלות הנפש של צה"ל, שמאפשר ללוחמי אללה להיפגש עם בתולות פעמיים. לפני ואחרי מותם.  (לת) הומניסט
  • 11:22
  • 27.09.12

83 שגיאת כתיב לעורך קורא קבוע
  • 11:27
  • 27.09.12

שורה שלישית לפני הסוף. "תשכך"----> תשכח.
אני לא יודע מאיפה להתחיל בתגובה קונקרטית למאמר זה של לוי.

  •   חמוד שלי, ואולי הטעות באמתחתך? ברונז'ה
    • 12:26
    • 27.09.12

    כמעט כל התגובות כאן נכתבו על ידי אנשים הלוקים בקצר חשמלי במוח, שלא עברו קורס בחשיבה נגטיבית.

84 נשים יכולות לתרום הרבה יותר בשרות לאומי, מאשר שרות צבאי בכלל וקרבי בפרט. משהו לקוי במערכת
  • 11:28
  • 27.09.12

רק צריך היה שהחיילת תחפון שד ביד אחת ורובה ביד השנייה כדי להשלים את התמונה.

85 אין לי שום בעיה עם ש' שזינקה וקלעה בול, אבל תחשבו רק מה אם במקום "האלמונית" מאחורי גלגל ההאמר, היה מסתתר שם לוחם גבר ?  (לת) שוויק - כשיורים כך סתם באמצע המלחמה, אז אני לא שם !
  • 11:30
  • 27.09.12

86 חיילת הורגת פ.מ.
  • 11:36
  • 27.09.12

אתך לאורך כל הדרך, גדעון. כמה אתה צודק אבל זה קרב אבוד מראש - לא רק הסטאלג חוזר, גם כל השאר מהתקופה האיומה ההיא, כי כאן לא לומדים דבר. תמשיך בשליחותך החשובה, על אף חוסר האונים והיאוש

87 בכל המקרים שבהם הייתי בסכנה נהגתי כהלכה, אבל (כנסו) חייב להסתיר
  • 11:37
  • 27.09.12

המקרה היחיד שבו הייתי ב-ט-ו-ח מ-ר-א-ש שאנהג כהלכה היה מצב שבו אם היה האויב עובר אותי הייתי מאבד את הסיבות לרצות לחיות. קרה לי להיות במצב נדיר כזה. לא זה היה מצבה של החיילת שלא הסתערה. איני יכול לגנותה, ואיני תולה זאת באופן השונה של ההשתתפות האפשרית בתהליך הרביה.

88 קראתי את התגובות ומסקנתי: אילו התגיירתי ועליתי ארצה פוטניק
  • 11:42
  • 27.09.12

כמעט כולם היו מצביעים עבורי. האינדיקציה להיטפשות הטוטלית, לרגרסיה המנטלית אינה באה לידי ביטוי רק בתגובות לדברי גדעון. ההתפעלות מהסרט הפשטני והשטחי של צביקה יחזקאלי ושו"ת היא עוד ראיה. גם פסטיבל הזיכוי של אולמרט שזכה עלק בחותמת כשרות בעכוזו - שהלבין כשלג.

89 גדעון לוי clara-b
  • 11:49
  • 27.09.12

בגלל הכתבות שלו ,תמיד כנגד ,הפסקנו את המינוי לעיתון הארץ- הוא עבר את הגבול-
קלרה

90 מרוב שנאה עצמית - הפכת להיות דרק אמיתי  (לת) אריה רפפורט
  • 12:18
  • 27.09.12

91 RED פושטא
  • 12:18
  • 27.09.12

הסרט רד אולי לא ייכנס לרשימת הסרטים המעולים של כל הזמנים של אורי קליין אבל יש בו דבר אחד מרנין לב: הלן מירן יודעת לאחוז בנשק באופן פונקציונאל, כלומר י נטול עוונתות. אפשר להסביר זאת בעובדה שהיא היתה בקיבוץ בצפון הארץ בעת מלחמת ששת הימים.
לעשות הצגות ופוזות עם כלי נשק זה הדבר הכי פחות גברי שיש ומירן הבינה כנראה את הדבר, כשחקנית מקצועית.

92 ועכשיו בואו ונשווה אותה לנשות עזה יו"ש וסוריה  (לת) טוב שיש ליהודים צבא חזק
  • 12:25
  • 27.09.12

93 שוב השוודית מייבשת את גדעון אטליד
  • 12:29
  • 27.09.12

ככה זה כשאין ציפור שיר... גם תמונה של חיילת היא זמיר.

94 עם ראש כזה כדאי שתזמין תור אצל פסיכיאטר נח
  • 12:33
  • 27.09.12

ראינו כבר נשים בעמדות הכרעה-לפני 39 שנה היתה לנו ראש ממשלה
שבגלל התנהלותה הכושלת נהרגו מעל 2500 חיילים.
היתה לנו ציפי לבני כשרת חוץ שכישלון מלחמת לבנון השניה
תלוי על צאוורה לא פחות מעל אולמרט וחלוץ.
אין מה להתלהב מנשים בעמדות שליטה:
בעולם הכוחני שאנחנו חלק ממנו התנהלות נשית היא חיסרון
ובמיוחד בעולם הערבי ששם הכל נמדד ביחסי שולט נשלט .
בכל מיקרה אף אחד לא התלהב מהחיילת שהרגה
ולא פסל את התנהלותה של החיילת שהיסתתרה.
זה הכל בראש העקום והדפוק שלך מר גדעון-כדאי מאוד
שתקבע תור לפסיכיאטר שיאבן מה גורם לך
לחשוב בצורה המעוותת שהוצגה בכתבה.

95 מה רצית שהחיילת תעשה עם המחבל? תגיש לו קפה? (ואז צפי סער ומרב מיכאלי היו מתקוממות)  (לת) בז'ז'ינסקי
  • 12:36
  • 27.09.12

96 פוסי שוודי יותר מעניין ? מחוברים יותר מעניין ? הפסקתה לייצג את השמאל, תרד אל העם בין הם ערבים או יהודים ותתחיל לכתוב ברצינות  (לת) יוחי
  • 13:07
  • 27.09.12

97 החיילת הסתערה על המקלט מהר רונדו
  • 13:29
  • 27.09.12

חחחחחחחחחח!!!

98 עד עכשיו אני רועד מתדהמה! איך לא ראיתי את זה. בינגו
  • 13:38
  • 27.09.12

חלאס כבר לבלבל את המוח. אתם התקשורת מעלים את זה, ואתם מורידים את זה. אתם מורחים את זה ואתם משליטים את זה. אתם כותבים את השורה ואתם מקטרגים את השורה! מי אנחנו בכלל?אפס אפסים! זה המשחק שלכם התקשורת, ואתם עושים עם זה מה שבא לכם, איך שבא לכם, ואתם עונים אחד לני, מעל דפי העיתון כמה שבא לכם. אנחנו רק כמו תינוקות שבויים מבית רבן, שזה כל מה שיש לה.
הציבור לא פתח בתהלוכות ולא בעצרות בכיכר רבין. נרטיב של יחידה שרוצה להשוויץ תמיד היה ותמיד יהיה. אני אישית לא ראיתי את הפוזות שאתה מדבר עליהם, אבל אם אתה אומר שראית אז סחתיין. ידוע שאתה סקרן מטבעך.

99 צודק , עצוב. אנחנו מזמן כוחניים, גזעניים וחסרי בושה  (לת) דור
  • 13:55
  • 27.09.12

100 האם עלינו להתפאר כל כך בהריגה, גם אם היא תגובת נגד ? גילי
  • 14:01
  • 27.09.12

גדעון לוי צודק . התקיפה היתה צריכה להיות מסוקרת עניינית ולא צהובה כל כך ותוך התפארות מגוחכת בכך שמדובר ב"גיבורה" חיילת ולא חייל . האל ישמרנו מנקמות ועוד שכאלו.

  •   כינו אותה "המחסלת" יעני טרמינייטור - תואר שרק אני ראוי לו.  (לת) שוורץ נגאר, אוסטריה
    • 15:08
    • 27.09.12

  •   תבדיל בין התקשורת הצהובה והסקסיסית (כולל גדעון לוי) להישג הפמינסטי גיל גל
    • 17:47
    • 27.09.12

    מאז הפלמ"ח יש כאן ויכוח לגבי יכולותיהן של נשים בשדה הקרב. בפעם הראשונה יש כאן ארוע שמדגים שגם בחורה יכולה להיות לוחמת חי"ר לגיטימית.

101 אכזבה גידעון ? ניצלו חיי יהודים ? מה אוכל אותך ?  (לת) אוויל משריש
  • 14:14
  • 27.09.12

102 שוביניסט דוחה. במקום לפרגן על שיוויון ישראלי אתה מייבב  (לת) תתבייש
  • 14:16
  • 27.09.12

103 כשהארץ יילך בעקבות מעריב- לגדעון לוי יהיה חלק נכבד בזה.  (לת) ציוני
  • 14:20
  • 27.09.12

104 גדעון לוי ראוי לרחמים  (לת) משה בוזגלו
  • 14:21
  • 27.09.12

105 יש לציין שמחבל שמחוסל ע"י לוחמת יהודיה זוכה ל72 גברים חסונים בגהינום  (לת) טיפול חודרני
  • 14:24
  • 27.09.12

106 למה לכנות את החיילות הלוחמות בשמות גנאי סקסיסטיים? רווית ,לוחמת מג"ב
  • 14:29
  • 27.09.12

לקרוא ללוחמות המסתערות של קרקל פוסי זו חזירות שוביניסטית בזוייה
אתה מעדיף אותנו קטנות כנועות עם מגש קפה ?

107 חילנו שהגישו סיוע לפליטים מוסלמים שנרדפו ע"י מוסלמים, הותקפו ע"י טרוריסטים מוסלמים שהסתתרו אחרי גבם של הפליטים ה- מוסלמים מזל שחיילת יהודיה הצילה את המצב
  • 14:37
  • 27.09.12

גדעון יהפוך את העולם כדי להשמיץ אותנו ואת בנינו

במקום מילות שבח על חיילנו שמגישים סיוע לפליטים ערביים במדינה ערבית שצריכה לדאוג להם לפי אמנות האו"ם - הוא יורד לחיינו.

במקום לרדת חזק על הטרוריסטים המוסלמים שכבר הסתתרו מאחורי נשים, ילדים, מסגדים, אמבולנסים ועכשיו מאחורי גבם הכחוש של פליטים מוכי גורל בדרכם לעוד שפיכות דמים - גדעון יורד על חיילנו

במקום לתהות כיצד הגיעו אותם פליטים אל הגבול? האם נמלטו ממצרים מוסלמים שניסו לקצור את אבריהם? האם נשותיהם נאנסו ע"י בדואים מוסלמים מול תחנות משטרה המאוישות בקצינים מצריים מוסלמים? , גדעון בוחר לתקוף את אבריה האירוטים של החיילת שלנו

גם אם יישבר איבר מינו של טרוריסט מוסלמי עת יאנוס תינוקת יהודיה- גדעון ימצא מקום לזעום על העורמה היהודית שבשבר..

ככה זה עם אדם ששונא את כולם חוץ מעצמו ומאוהב באויבי עמו הגרועים ביותר.

108 מטאמר הוא. רב מהומה על לא מאומה  (לת) יצחק יצחקלו
  • 14:41
  • 27.09.12

109 ואללה גדעון, עשית כבוד לצה"ל קצת ואפילו קראת למחבלים מחבלים. אני המום!  (לת) החבר של ביזונה
  • 14:51
  • 27.09.12

110 אתה שואל למה? מפתיע אותי הצביעות הזאת אבי
  • 15:10
  • 27.09.12

נשים מחפשות את הגושפנקה והיוקרה אל מול הלוחמים, זו הזדמנות נהדרת להוכיח שאין הבדלים. גם אם החגיגה מוגזמת. אתה הרי מלך בלספר סיפור אישי קטן על מנת להעמיד מראה לאוכלוסיה שלמה אז מדוע כשעושים זאת למען מטרה טובה אתה מלין על כך?

111 עמוק בפנים אתה שמרן קטן. כל הקטע השמאלני הוא הכחשה ולוחמה פסיכולוגית נגד עצמך. אדון גדעון לוי, מאז שהשתתפת בריאליטי יש הרגשה שאתה קצת יצאת מהצפנה. כל מיני דברים שפעם שלטת בהם עכשיו שולטים בך.
  • 15:39
  • 27.09.12

ועוד משהו: קראתי את הידיעות על התקרית בויינט. לא ממש אתר של אנינים ומבינים. הם ליכודניקים ודתיים ששונאים מהגרים. אבל מתוך מאות התגובות שהיו שם, אף לא אחת, אפילו לא במרומז, דיברה כמו שאתה מדבר על החיילת הזאת. בין אם שללו ובין אם חייבו את המעשה ואת קיומו של הגדוד, כולם דיברו עליה בצורה ציבילית. מסתבר שכשזה מגיע לליבה, המהוגנים והמעונבים האלו מליבת הבורגנות הם הדרעקים הכי וולגרים שיש. בעצם, זה לא צריך להפתיע.

  •   חבר, זיהינו אצלך חולשה ונשמח לסיייע: סאלבו מונטלבאנו
    • 00:08
    • 28.09.12

    קרא שוב, בניחותא, מה כותב גידעון. אני מצטט: "ש' פעלה היטב ומנעה הרג גדול יותר על גבול מצרים". עד עכשיו הבנת? יופי; עכשיו בו ננסה צעד אחר צעד לסייע לך לטפס על המכשול האינטלקטואלי שלא עלה בידך לצלוח בכוחות עצמך. לוי שהוא גדעון וגדעון שהוא לוי או יחד גדעון לוי תוקף לא את החיילת אלא את הדימוי התקשורתי שהולבש עליה. להבין את העובדה הזו נחוץ כנראה מעט דמיון ויכולת להתבונן באופן מופשט. מה שמפריע ללוי אינו הפעולה של החיילת אם אכן מה שתואר בדיווחים נכון, אלא האופן שבו מפטמים ומלעיטים אותנו הצופים בסיפור המעשה. הפעולה של החיילת היתה תקינה, ראויה, אולם הצילומים והכותרות גסים וצעקניים; אם תרצה לבנטיניים ולא מעידים על איפוק; ריסון וכח אמיתי. קאפיש? האם עלה בידי לשלוף אותך קמעא מסוכת הסכלות הוירטואלית?

112 יצא המרצע מהשק. או נאמר לוי יצא מהארון. הוא סובל מהפרעה מינית. לכן הסתער עלינו עם דימויים פורנוגרפיים  (לת) רמי
  • 16:30
  • 27.09.12

113 הסיפור האמיתי כאן זה השפלת המחבלים הערבים על ידי הרג בידי בחורה, על זה הפסטיבל, על זה גדעון לוי מלין, וטוב שעשו כך, שידעו המחבלים על ההשפלה הבאה שמחכה להם  (לת) אלון, גבעתיים
  • 17:15
  • 27.09.12

114 גיוס חובה שלוש שנים לקרבי לכל הנשים הפתרון
  • 17:57
  • 27.09.12

אפשרי, טוב וחשוב לקראת המלחמה בפתח!

115 לרווית מ-96: רמרם65
  • 18:08
  • 27.09.12

חבל, הבנת הנקרא אינה הצד החזק שלך, מה ?

116 למה שחיילת מאומנת ומחזיקה בנשק לא תהיה מסוגלת להשתמש בו בהצלחה כמו גבר?  (לת) אור
  • 18:48
  • 27.09.12

117 מחבלים הם אנשים שפוגעים באזרחים חסרי הגנה. לוחמים לא-סדירים שפועלים נגד צבא הם לוחמי גרילה.  (לת) ארנון
  • 18:56
  • 27.09.12

118 צודק לחלוטין-שפוי כמו תמיד- אנחנו נוותר ברצון גם על הצבא וגם על השוויון בו  (לת) אחת העם
  • 19:11
  • 27.09.12

119 אני לא מאמין שזה קורה, אבל אני ממש מסכים עם גדעון לוי!!! eli
  • 20:04
  • 27.09.12

יש גברים ויש נשים. זה ממש לא גבורה גדולה לאישה אם היא הצליחה אחרי מאמצים רבים להיות כמעט כמו הגבר... באמת...

120 המצלמה, הפורנוגרפיה וזרבוביתו של הקומקום. קורנליוס
  • 20:19
  • 27.09.12


מזוית מסויימת, הפנטאסיה הגברית המתממשת של הלוחמת, שרובה הסער שלה משמש אותה כקב טכנולוגי, כפאלוס תותב, הממלא את מקום איבר המין הזכרי החסר, אירונית לא פחות מהההתחבאות הממושכת מאחורי השיח של חברתה. מכאן ההיזקקות לפוזה המופרזת, שהרי מדובר בפנטאסיה של גבריות ולא בדבר עצמו. המצלמה בוראת זירה הרמפרודיטית, בעלת ניחוח פורנוגרפי מובהק, המעלה על הדעת את ציורו המבריק של JULES PASCIN של חבורת נשים איתיפאליות, שניתן לאתר בקלות ברשת. בסצנה האובסצנית נשכח מן הסתם פרט חשוב באמת: לפחות שני מחבלים מהשלושה ש"חוסלו" לא היו, מסתבר, בידואים, אלא מצרים מהדלתא של הנילוס, דבר המעיד לא על סכסוך או בעיה לוקאלית בחצי האי סיני, אלא על קיומה של רשת ג'יהאדיסטית כלל-מצרית שסיני מהווה עבורה "זרבוביתו של הקומקום".

121 אני רוצה להזכיר לגדעון ולכולם, שגם ה"מחבל" שנרצח ע"י הגברת קרקל היה בן-אדם, עם ילדות ומחשבות ואנשים שאהב. וכל תרועות-ההידד הללו הן בזויות. "בנפול אויבך אל תשמח". ובמה שנוגע לפולחן האישה הקטלנית, גם ילד בן 10 הלוקה בשכלו יכול לירות ברובה ולהרוג את הנעלה שבבני-אנוש. ירון החיפאי
  • 20:22
  • 27.09.12

הצהלה החולנית הזו על ההישג של "לוחמת" קרקל מזכירה לי גם איזה סרטון-אימים שהפיצה הטלוויזיה הסורית לפני שנים, בו תועדו "לוחמות" סוריות נועצות שיניהן בנחשים חיים ואוכלות מבשרם, אות ועדות לעוז-רוחן שאין מושלה.

  •   פה זה ספרטה, לא אתונה. מחנכים את ההמון על ידי גלדיאטורים והרג סיטוני - זה מחשל למלחמות שבדרך.  (לת) עצבני
    • 02:32
    • 28.09.12

122 גידי,במאמר הנוכחי שברת את כל השיאים שלך: שיא השנאה העצמית, שיא הגיחוך, שיא האבסורד, שיא הרעילות. BRAVO
  • 20:39
  • 27.09.12

עוד מאמר מחליא ומיותר מבית היוצר של התעמלן הפלסטיני הבכיר.

123 גידן,מצוין!!!  (לת) עדד
  • 20:48
  • 27.09.12

124 גידון,מצוין !!!  (לת) עדד
  • 20:50
  • 27.09.12

125 רק שיכאב, החיילת לא סתם חיילת אלא מתנחלת דתיה חני
  • 20:54
  • 27.09.12

תאכל את הלב.

126 עוד 4 שנות טיפול. הגברת דרכה לך על הענבים  (לת) גדעון ידידי
  • 21:38
  • 27.09.12

127 למה אני לא מסוגל להבין אותו הוא ואפסו צביקה
  • 21:46
  • 27.09.12

מה בעצם לוי רוצה שתהיינה או לא תהיינה חיילות קרביות?
מה הוא מרוגז שחיילת הצליחה להרוג 3 לוחמי חופש?
מה מחליא אותו שלחיילת היה שכל והתחבאה ולא נפגעה.
שמתי לב שיש לו חוש הומור מוזר ביותר שמצוי אצל אנשים
שחושבים שהם ואפסם עוד.

128 באמת פסטיבל מחליא. מעין
  • 22:05
  • 27.09.12

ממתי מחלקים צלשים על עשיית עבודתך. באמת חגיגה מיותרת.

129 איך אקח את הצהרותיך בעד שיויון לנשים, כאשר אתה עצמך שוגר-דאדי?  (לת) א
  • 22:25
  • 27.09.12

130 גידון, כשכתבת שטויות על המשט או על עופרת יצוקה סלחנו לך. אבל לומר את האמת על הכיסוי התקשורתי של הר חריף, על כך לא נמחל לך.  (לת) זומבה
  • 23:21
  • 27.09.12

131 Rancor is an outpouring of a feeling of inferiority עורבא
  • 08:44
  • 28.09.12

תרגום לעברית של דברי אורטגה אי גאסט: ההמון מתפרץ בזעם כאשר מציבים מול פניו מראה החושפת את נחיתותו. וזה אגב בדיוק מה שעשה לוי הפעם. כנראה שנגע בנקודה רגישה. ההמון חש הזדהות עמוקה עם "ההתרסה הגברית" של האשה המזויינת בתבור על הג'יפ, כי כמוה, אף הוא חש מסורס ותובע פיצוי על כך. והנה בא גדעון לוי ומעקם את אפו באיסתניסיות.
התעצמות ההמון, התובע להביע את דעתו ואינו סובל כל דעה אחרת מאפיינת את עליית הליכוד לשלטון ומבארת אותה.
אולם כפי שהראה אורטגה המאפיין הזה טיפוסי למאה העשרים בכללותה. זה הרקע להתגברות זרמים טוטליטריים כמו הקומוניזם והפשיזם במאה השנים האחרונות במערב וכפי שאנו רואים, גם להתחזקות האיסלם הפוליטי בעולם הערבי.

132 אני לא בטוחה שאתה זוכר, גדעון, שאתה כותב על אנשים אמיתיים עמית
  • 08:58
  • 28.09.12

יש מספר חיילים וחיילות, לרבות השתיים הספציפיות שתיארת כאן, שהיו באמת בהתקלות והגיבו אליה באמת. אתה לא יכול לקחת את התקרית הזאת ואת שיקול הדעת שלהן בתוכה ולהפוך את הכל למתודה שלך לדבר על קודים גבריים-אלימים בצה"ל, בטח ובטח שלא בציניות משוועת. זה פשוט לא במקום. תתבייש.

  •   "תתבייש"??? מה זה? בזכות חוסר הבושה הגעתי למעמדי הרם כמנהיג השמאל הפו"צי. תתביישו לכם אתם, ציונים ארורים, מדכאי העם הפלסטיני שהוא בעליה האמיתי והיחיד של הארץ הזאת!  (לת) ג.ל.
    • 20:28
    • 02.10.12

133 גדעון, הן מגינות גם על אוחזי וגיבורי מקלדת בדמותך.  (לת) אבי - מתנגד למחאה
  • 16:52
  • 07.10.12