להיפרד משקר ההתנחלויות - דעות - הארץ
המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

להיפרד משקר ההתנחלויות

"יותר ויותר אנשים מפנימים שנוכחותנו כאן, כשליחיה של ריבונות ישראל, היא עובדה מוגמרת" - כך מכריז דני דיין, יו"ר מועצת יש"ע, בסרטון הסברה לסיכום השנה האחרונה. הסרטון הוא חלק ממאמץ אדיר של חסידי ארץ ישראל השלמה להוכיח את הטענה, חסרת הבסיס, כי מפעל ההתנחלות הצליח לעקר את רעיון שתי המדינות מתוכן, ולכן יש להחיל את הריבונות הישראלית על הגדה. טענה זו מופיעה באחרונה בעשרות מאמרים ונאומים, ומקורה באחד משניים: היכרות לא מספקת עם המציאות של מפעל ההתנחלות הישראלי בגדה, או לחלופין ניסיון פוליטי מודע לעוות אותה כדי ליצור את התחושה שאין ברירה אחרת.

אמנם לאורך השנים תקעו ההתנחלויות מערך של טריזים בתוך גושי ההתיישבות הכפריים הפלסטיניים. אך טריזים אלה לא יצרו דומיננטיות יהודית שתאפשר סיפוח חד-צדדי. מספר הישראלים ביהודה ושומרון, על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, קטן בעשרות אלפים מה-400 אלף עליהם הכריז דיין, ובמאות אלפים מ-650 אלף עליהם הכריז בנימין נתניהו לפני שנה בארצות הברית.

בגושי ההתנחלויות, המשתרעים על פחות מ-6% משטח הגדה, מתגוררים 85% מהמתנחלים. בשאר השטח יש דומיננטיות פלסטינית ברורה. שיעור הישראלים המתגוררים מחוץ לגושים הוא 2.6% מהאוכלוסייה בלבד ואילו בתוך הגושים הוא נוסק ל-95%. השטח הבנוי של ההתנחלויות הישראליות מחוץ לגושים משתרע על פחות מ-0.4% משטח הגדה וקטן פי 17 מהשטח הבנוי הפלסטיני, בעוד שבתוכם הוא גדול ממנו פי שישה. בקרב 89% מהיישובים שנמצאים מחוץ לגושי ההתנחלויות גרים פחות מ-2,000 תושבים, בעוד שבתוך הגושים נמצאות שלוש הערים הגדולות, כדוגמת מודיעין עלית, שמונות 40 אלף תושבים ויותר. בתוך הגושים נמצאים עוד 15 יישובים בני עד 10,000 נפש כל אחד, כמו אפרת ואלפי מנשה.

בנוגע לשימוש שעושים ישראלים בתשתיות התחבורה בגדה, אפשר לציין כי אלה שלא מתגוררים בה, נוסעים רק ב-293 ק"מ (שהם 10%) מהכבישים שמחוץ לגושים (כמו למשל הכבישים 90 ו-443), והמתנחלים נוסעים ב-19% נוספים. על 71% מהכבישים הנותרים נוסעים רק פלסטינים. לעומת זאת, בתוך הגושים, 83% מהכבישים נמצאים בשימוש ישראלים. זוהי מציאות של הפרדה דה-פקטו.

93% מהבנייה הישראלית בגדה היא למגורים ו-85% מהיישובים הינם עירוניים ללא אזורי מלאכה או חקלאות. ב-14 אזורי התעשייה הישראליים רוב העובדים הם פלסטינים, ובחקלאות הפורחת של בקעת הירדן שיעורם מגיע כמעט ל-95%. פירוש הדבר הוא שרוב המתנחלים העובדים מחפשים תעסוקה בישראל, ועל כן לא יצטרכו להחליף את מקום עבודתם כשייחתם הסכם קבע.

יתרה מזאת, מספר בתי האב שיידרשו להיקלט בישראל על פי ההצעות הישראלית או הפלסטינית באנפוליס לא יהיה גדול מ-30 אלף, בעוד שמלאי יחידות הדיור המתוכנן בישראל עומד היום על יותר מפי עשרה מכך.

צבר העובדות הזה משרטט מציאות שונה מזו שרואה ישראלי החוצה ביעף את הגדה בכביש חדיש ומהיר שנבנה לטובת ההתנחלויות שלאורכו. אותו ישראלי אינו רואה את הרוב הפלסטיני שמעבר לגבעה, הנשלט מאז האינתיפאדה הראשונה על ידי "ריבונות ישראל" בהשקעה צבאית וכלכלית חסרת תקדים. זהו הרוב הפלסטיני שחסידי ארץ ישראל השלמה מתאמצים כיום להסתיר ובעתיד שואפים להרחיקו מזרחה לירדן. זהו אותו רוב פלסטיני שישראל חייבת להיפרד ממנו, ויפה שעה אחת קודם.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 שקרים וסטטיסטיקה דן הקטן
  • 02:23
  • 03.10.12

הכותב מותח את הנתונים הסטטיסטיים בצורות יצירתיות כדי להוכיח טענותיו. במיוחד, כשהוא מתיחס לשטח בנוי בלבד (של ישובים יהודיים) אך אינו עושה כך כשמדובר בישובים ערביים. אם נשתמש באותן שיטות סטטיסטיות מעוותות, הרי בשטח C מספר היהודים גדול אין ערוך ממספר הערבים, ולכן לפי אותה לוגיקה של הכתוב, ניתן לספח אותו עם התושבים הערבים - או לפנות משם את התושבים הערבים.

02 ומה עם הפלסטינאים שבתוך הקו הירוק?  (לת) ברוך
  • 03:19
  • 03.10.12

03 איפה ההיגיון? הרי גם בתוך הקו הירוק הערבים יוכלו להיות רוב דן
  • 04:31
  • 03.10.12

לנו אין כמעט ילדים(חוץ מלחרדים) - לערבים יש הרבה ילדים.
לפני 20 שנה היו כ-8% ערבים בישראל בתוך הקו הירוק.
כיום יש 20% בקו הירוק.
ע"פ ההיגיון בעוד 50 60 שנה הם יוכלו להיות 50% או קרוב לזה - בתוך הקו הירוק.

הפתרון הוא עידוד הגירה. תעזור להם להסתדר בארצות המערב או ארצות ערב.
מובן שמי שהורשע בעבירה לאומית נגד ישראל צריך להיות מגורש אוטומטית.

ה"פתרון" שלך רק ינציח ויחריף את הסכסוך. ואז שוב נגיד "אמרנו לכם".

04 Palestinian state rabbi zevulun
  • 04:55
  • 03.10.12

it is clear that you belieive that Arabs can live in israel among jews in a jewish state but Jews cannot and should not live in a palestinian teritory..what? is this racism.??

05 מובן שבשביל לעשות את מה שמציע אריאלי צריך מפלגת מרכז שתזכה בבחירות, קואליציה גדולה עם השמאל, פיוס בין חמאס ואש"פ, מימון בילאומי כבד שאינו בנמצא כיום באירופה, מוכנות בינלאומית לפרוס כוחות זרים בשטח, יציבות אזורית בה אסד אירן ושות' רוצים בשקט, וכיוב  (לת) נחוצה תמיכה עמימית בויתורים משני הצדדים
  • 05:49
  • 03.10.12

06 לסגור התנחלויות מחוץ לחומה! זה קריטי לעתידנו. יונתן
  • 05:59
  • 03.10.12

המתנחלים גוזלים משאבים מהפריפריה ועוסקים בשנאה במקום בשלום

07 "ההתנחליות" תישארנה לנצח, השקר היחיד שיתפוצץ הוא שיש "עם פלשתינאי" ( העם המומצא) אלי הרחובותי
  • 06:27
  • 03.10.12

אתה ושכמותך "מנגנים" לנו את אותה מנגינה כבר מהקמת אלון מורה ה"התנחלות" הראשונה, (אז עדיין היית מציין את דרגתך הצבאית, אל"מ במילואים), לא התייחסנו אליכם ומאז הקמנו מאות ישובים פורחים עם מאות אלפי יהודים, האם אתה מאמין שתצליח להשפיע עלינו היום? כל "העובדות" שתציגו אתה ושכמותך לא יעזרו, יו"ש כולה שלנו ובעתיד הקרוב לא ישארו "פלשתינאים" (העם המומצא) בכל שטחי ארץ ישראל!!

08 ומה עם העגורים באגם החולה?  (לת) עגורן
  • 06:31
  • 03.10.12

09 ההתנחלויות הן פשע מלחמה  (לת) מתנחל
  • 06:32
  • 03.10.12

10 להיפרד משקר ה"הסדר" שאריאלי מציע לנו כבר 10 שנים חיים ארד (טוקיו)
  • 06:34
  • 03.10.12

אריאלי, תפסיק לדחוף לנו את השקרים שלך. לפני שאתה כותב שב ותקרא עם מי אתה כל הזמן חותר להגיע ל"הסדר" בצורה כל כך אובססיבית. הנה לך תקרא מאמר של קרליבך מ 1955 שהוא הבין אז לפני 57 שנים מה שאתה מסרב בעקשנות להבין היום. אולי זה יוציא לך קצת את החשק.
-----------------------------------------------
"לא עניין הגבולות הוא מקור הסכסוך בינינו לערבים, אלא הפסיכולוגיה האסלאמית. הערבים הם בני האסלאם, ואיתו, כתפישת עולם, אי אפשר לדבר. עם האסלאם לא חיים בשכנות של שלום".
אמת פשוטה וברורה זו היא, כי בין עולם האסלאם לעולם המערב והתרבות אין אף מילה משותפת אחת, ולא היתה ולא תהיה ולא תוכל להיות כל הבנה. הכוונה בכך איננה לדת, שכל דת יכולה להיות טובה או רעה, לפי מה שיגשימו או יזניחו מאמיניה את עקרונותיה המוסריים. הכוונה להשפעת האסלאם על החיים החברתיים והסוציאליים, על תחושת העולם ועל היחסים עם שאר בני האדם. חמישים –שישים דורות בזה אחר זה חונכו באסלאם לאנוס את טבע האדם - לא להשתמש בכוח המחשבה, לא לרצות בזכויות הפרט, לא להתאוות, לא לדרוש, לא לזקוף קומה.. בעצם האסלאם מולך הרצון המעומעם, האפל, הבלתי מוסבר של אללה. מולך קפדן וקפריזי, מוסתר, חולני.. זו עיקרה של הדתיות האסלאמית - לא לשאול. אדם מקבל על עצמו אמונה זו, במה שהוא אומר: אללה איל אללה", לא במה שהוא משתכנע מרעיון, אלא במה שהוא מפקיד על עצמו עריץ. אמונה כזו מעצם טבעה אין להפיצה בדרך השכנוע השכלי או המופת המוסרי, זו עבודת הרוח והגוף-ואין להפיצה אלא בכוח האגרוף. ועל כן יש לנהל מלחמת קודש מתמדת נגד ב"בלתי מאמינים" ולהביאם אל חיק האמונה הנכונה בכוח הסייף אל-איסלאם-אללה אוהב דם.....לעולם אין הסכנה ברובה כשל עצמו, אלא באצבע הדבוקה אל ההדק ופצצה קטנה בידי מטורף אחד יכולה להשמיד עדת פילוסופים שלמה. הסכנה הטמונה בשביל המערב באסלאם גדולה לאין ערוך מזו שבקומוניזם. כי בדת הקומוניסטית מרובים הגרעינים השכלתניים מאשר בדת המוסלמית. עם הקומוניזם אפשר להידבר על יסודות קח ותן, הוא מתחשב גם בשל חומרנותו במציאות, מודד כוחות, מגבש דרישות, שוקל הצעות לפי התועלתיות.כל הנתונים הללו אינם קיימים באיסלאם. מוסלמים עוד לא הסכימו מעולם על שום דבר, יהיה אשר יהיה - אף בינם לבין עצמם...והם אינם יכולים לקיים כל דבר - לא רק בענייני ישראל; כל העולם המוסלמי האדיר יחד עוד לא היה יכול ליצור הסכם על בול דואר משותף אחד. תגובותיהם - על כל דבר - אין להם כל שייכות אל השכל הישר. הן כולן רגשניות בלתי מחושבות, רגעיות, חסרות שחר...עם הכל אתה יכול לדבר "ביזנס", אף עם השטן, אך לא עם אללה. אנחנו עשינו - ומוסיפים לעשות שטות לא תסולח, אם גם אנחנו מסייעים לעולם לצייר לפניו ערבים שאינם קיימים כלל ושהם פרי דימיון משאלותינו. ואנחנו מוסיפים חטא על פשע כשאנחנו מסלפים את התמונה ומצמצמים את הוויכוח לסכסוך גבולות בין ישראל לבין שכנותיה.
מעל לכל- אין זה תואם את המציאות. לא עניין הגבולות הוא מקור הסכסוך, אלא הפסיכולוגיה האיסלאמית. אילו היו שכנינו אנשי מערב, אילו היו פרוטסטנטים - היינו מזמן חיים לידם בשלום כדרך הנורבגים והשבדים. או אילו היו אפילו קתולים - היו יחסינו מסתדרים כדרך שהסתדרו צרפתים ואנגלים בקנדה, ואף מדינות דרום אמריקה רבות בינן לבין עצמן. ואילו כאן אנחנו מנסים מזה חמישים שנה בכל הדרכים האפשריות להגיע לידי הסדר שהוא, ומעולם לא הופיע באופק אף כצל תקווה - משמע הדבר אינו נעוץ במעשים ובעובדות ובפחדים. הוא נעוץ אך ורק בכך שהערבים הם בני האסלאם. ואיתו, כתפישת עולם, אי אפשר להידבר. לא חשוב כלל מי, לא חשוב כלל על מה, עם איסלאם לא חיים בשכנות של שלום. ומלבד זאת - הצגת הבעיה כסכסוך בין שני צדדים דומים מציידת את הערבים בנשק של טיעון שאיננו שלהם. אם הוויכוח עמהם הוא באמת פוליטי, כי אז יש פנים לכאן ולכאן. או אז אנו מופיעים כמי שבא לארץ שהיתה כולה ערבית וכבשנו והכנסנו עצמנו כטריז בינותם, והעמסנו עליהם פליטים, ומהווים סכנה להם בצבאנו וכו' וכו' - ויכול אדם להצדיק צד זה או אחר. כלומר: בהצגה הזאת, השכלתנית והמדינית של הבעיה, היא נעשית מובנת למוחות אירופיים - לרעתנו. הערבים טוענים טענות המתקבלות אף על דעת מערבית במריבה משפטית רגילה. אך לאמיתו של דבר, מי כמונו יודע, שלא זהו מקור עמדתם העויינת. כל המושגים המדיניים והחברתיים האלה אינם מעולם המושגים שלהם. כיבוש בכוח החרב, בעיניהם שלהם, בעיני האיסלאם, איננו כלל בגדר עוולה; להפך, הוא בגדר זיכיון והוכחת בעלות ניצחת. דאגה לפליטים, לאחים מנושלים - איננה מתחום עולם מחשבתם; אללה גירש, אללה ידאג.
מעולם עוד לא התרגש מדינאי מוסלמי על כגון זה (אלא אם כן הפורענות סיכנה את מעמדו האישי). ואילולא הכיבוש ואילולא הפליטים- היו מתנגדים לנו באותו תוקף ממש. על ידי מה שאנו מתדיינים עמהם על בסיס מושגים מערביים- אנו מלבישים פראים גלימת צדק אירופית. ובכך- במקום להזעיק את עמי העולם, אנו מרדימים אותם.
זהו יסוד טעותנו, ולעניות דעתי; סוד בדידותנו וכישלונותינו.
שאנחנו, אף אנחנו זועקים על הדקירה שדוקרים בבשרנו ולא - על לוע התהום הפעורה לשלום תבל. שאנחנו מבקשים תחבושת לנשיכה שנושכנו, ואיננו מזהירים: הנה מסתובב בין רגלי כולכם כלב מטורף!!
משל למה הדבר דומה?- אילו, שעה שהיטלר עלה לשילטון, היינו אומרים שהוא אמנם במקרה אנטישמי, אבל בדרך כלל הוא מייסדה של דת נבונה ומכובדת שאין לחשוש בפניה - וידינו מושטות אליו לשלום, ועז רצוננו לסדר בינינו את החשבונות הקטנים הפרטיים, אחרי כן להתקשר איתו בברית שלום, לעזור לו בפיתוח תורתו ובהתפשטות השפעתו.....
אנו חוטאים לא רק למאבקנו אנו, לקיומה של המדינה הזאת ולחיי בנינו ובנותינו, אנו חוטאים לעולם כולו אם אנו מעלימים את האמת הפשוטה, השוכנת בלב כולנו, לרבות דוברי הממשלה, כשהם קוראים הצהרות שלום- האמת, שהאוייב הוא רוח האיסלאם.
הוא איננו רק האוייב שלנו מכיוון שאנו יושבים במקרה כאן. הוא אוייב לנו גם אילו ישבנו בקוטב הצפוני. כי הוא אויבו של כל אדם חופשי. הוא אויב של כל מחשבה פורייה, כל יוזמה טובת לב, כל רעיון יוצרני. הוא אוייב בנפש לכל יהודי, כל נוצרי - ולכל מוסלמי. כל אשר יינתן בידו, אם חרב של עץ אם טנק של פלדה אם כד מים-הופך בידו לאיום על רעו האדם.
הוא לא תרם מעודו ולא יתרום כל מאומה לטובה; הוא לא הוציא אף דמות אדם אחד שהצעיד את העולם קדימה, בכל שטח שהוא; הוא החשכה, הוא הריאקציה, הוא הכלא ל-500 מיליון בני אדם מעונים; הוא המוקש הטמון לשלום תבל.
וכל עוד לא נתאמץ ולא נצליח להנחיל לעולם החופשי את הידיעה הזאת-נהיה אנחנו תמיד הקורבנות הראשונים של אי ידיעתו.

11 אם סוקרים את העניין התעסוקתי לעומק, י שלתת את הדעת לכך שאחוז המתנחלים המועסקים כעובדי מדינה - גבוה משמעותית ממה שמקובל בתוך תחומי מדינת ישראל... אלון מהצפון
  • 06:35
  • 03.10.12

יש במדינת הרווחה שמעבר לקו הירוק ציבור גדול שמתפרנס ממשכורת ציבורית (להבדיל מעבודה יצרנית) בתוך הישובים עצמם או בסביבתם - המון "מלמדים" ועובדי הוראה מכל מיני סוגים, המון עובדי מנגנון, המון עובדי "מערכת הביטחון" ו"מנהל אזרחי" - ועוד כל מיני המצאות יצירתיות.
הנקודה היא שהאחוז שלהם מכלל התושבים גבוה בהרבה מהתקנים המקובלים לעובדי ציבור בתוך תחומי מדינת ישראל, ובמידה ויוחלט להחזירם הביתה למדינת ישראל - גם הם יצטרכו למצוא עבודה אמיתית...

12 לדן הממש קטו גיא
  • 06:39
  • 03.10.12

רוב השטח בשטחי סי נמצא בבעלות פלסטינית

13 היהודים הם רוב מוחלט בשטחי C... אשר הסיפוח שלהם ישמוט את כל טיעוני השמאל (המוצדקים), על הפיכת ישאל למדינה דו לאומית או מדינת אפרטהייד. סיפוח כזה יהיה כמו ברמת הגולן-מקסימום שטח, מינימום ערבים...ונגד זה כל טיעוני השמאל יתבטלו-ואז מאיפה ישיגו מימון זר אריאלי וחבריו מהמועצה לשלום ולביטחון?  (לת) מה שאריאלי "שכח" לספר
  • 06:49
  • 03.10.12

14 לא צריך סטטיסטיקה אלא עובדות: כל ההתנחלויות מעבר לקו הירוק אנן חוקיות על פי החוק הבינלאומי - ס' 49 לאמנת ז'נבה הרביעית.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 06:50
  • 03.10.12

15 אפשר גם אחרת איציק,דרום
  • 06:50
  • 03.10.12

הצעירים הישראלים שעוזבים את הארץ מבינים,כנראה,שאין לנו עתיד.לא בטוח שצריך לגייס את הסטטיסטיקה הנ"ל לשם כך.

16 הבנת הנקרא בקי
  • 06:51
  • 03.10.12

דן הקטן, אני ממליצה לך לקרוא שוב את הפיסקה אליה אתה מתייחס ולגלות שהכותב דווקא התייחס להבדלי היחס בתוך ומחוץ לגושים, ואם לא הצלחת להבין, תן לי להסביר לך בפשטות. הכותב מתכוון שאת גושי ההתישבות הגדולים יספחו לישראל, מן הסתם בהסכמי חילופי שטחים, ואת כל השאר יחזירו לפלסטינים.

17 הימין יורה לעצמו ולכולנו ברגל. יבורך הכותב!  (לת) בהשקעה צבאית וכלכלית חסרת תקדים.
  • 07:02
  • 03.10.12

18 הטיעון הוא בעיקרו נכון. ניתן לפנות 98.5-97 אחוז מהשטח תוך פינוי 200-70 אלף מתנחלים. זה לא נורא בכלל, יעברו דירה. בשנת 90, במשך חודשים בלבד עלו לישראל מברית המועצות יותר אנשים מזה. את שאר האחוזים יקבלו הפלסטינים בחילופי שטחים. קצת קיבוצים יאבדו את אדמתם, גם לא נורא. אלא מה, ישראל מעדיפה התפשטות טריטוריאלית עלפני ביטחון. גם זה לא נורא, פעם קודמת חטפנו סתירה, כמה אלפים נהרגו, ואז נסוגנו לגבול המוכר.  (לת) לא נורא
  • 07:13
  • 03.10.12

19 א"י איננה סטיסטיקה ואחוזים יצחק
  • 07:16
  • 03.10.12

שאולי, נשמה יקרה. הדיון/הוויכוח ביננו לא מתחיל בבלל ממספרים, דיווחים וכו' אל לנו לפספס את הנקודה העיקרית-אנו, עמ"י אחרי 2000 שנות גלית שבנו הביתה ואנו רוצים להקים מדינה/ממלכה ישראלית מקןרית טבעית שורשית המתאימה לייעוד האמיתי המייחד אותנו מכל אומה ולשון, לשם כך אנו צריכים את כל מרחבי ארצנו הקדושה שתהא בנויה לתלפיות שתהא לאות ולמופת בעיני כל העולם. ואחרי השלב של הקמת אותה המדינה, תתפתח אצלנו יכולת הכלה וקליטה בקרבנו זרים שירצו ויחשקו בזכות הנ נפלא לגור בארץ הקודש בשכנות עם העם המוסרי ביותר, במדינה המוסרית בעולם

20 כתבה מצויינת !!! זה ר אומר שאם בחילופי שטחים של 7-6 אחוז בלבד ניתן להגיע להסדר , מה שצריך זה שאת ועדי ערה ואת כל המשולש (פלוס מזרח ירושלים) נעביר לשליטה פלסטינית וכך החזרנו להם דונם בעד דונם לפי עיקרון של 100% במלואו , דבר שנכון גם לגבי האזרחים הישראלים בגולן , אין כל בעיה אם אזרחותם הישראלית שהרי גם לא מזיזים אותם מאדמתם והם יחיו תחת שלטון עמם שלהם , ברור שרובם לא ירצו אבל זה מה שיהיה  (לת) יואב
  • 07:19
  • 03.10.12

21 חיים, קשה לך עם העובדות של אריאלי ולכן אתה חוזר למ ניר
  • 07:29
  • 03.10.12

ולכן אתה חוזר למיתוסים

22 לשיטתך- כבישי האפרטהייד לערבים בלבד אין כניסה ליה סטטיסטיקה בגרוש ומציאות בצד
  • 07:32
  • 03.10.12

הריי הסיבה שיהודים נוסעים בחלק מוגבל מכבישי יהודה ושומרון הוא שהחוק אוסר זאת עליהם ובשלטים אדומים. לעומת זאת אין כביש האסור לנסיעת ערבים....( למעט כניסה לירושלים ולאזור המרכז)

23 אסטרטגיה מוטעית דן
  • 07:36
  • 03.10.12

שאול ממשיך, כמו מספר הולך ופוחת, באסטרטגיית הפרדה. אסטרטגיה כזו לע ו ל ם לא תבטיח שלום. זו אסטרטגיה של וילה במדבר, של מאחז מערבי בלב הברברים. יש להחליפה סאסטרטיית שיתוף. היא נכונה גיאוגרפית. הערבים, בשונה מהאינדוקטרינציה שעברנו, מעוניינים בה והיא הסיכוי היחיד לשלום. חברון, שילה ובית אל חשובים מדי לישראלים (אולי לא לאליטה - בעיני עצמה - האשכנזית, ליברלית, תל אביבית. אבל כן לרוב מוחלט (אפילו אם הוא לא מבקר שם). ושפלת החוף היא מקום מוצאם של מרבית פליטי הנכבה. שיטתך נכשלת כבר21 שנה. זוז הצידה.

24 כשצרפת עזבה את אלגיריה פונו בכמה חודשים כמיליון צרפתים משם, כך שאין בעיה לפנות את המתנחלים מהגדה.  (לת) כרמי
  • 07:43
  • 03.10.12

25 עדיף לנו להיפרד מכזבי הסמול והכזב על "העם הבלסטיני"  (לת) אוריהו
  • 07:46
  • 03.10.12

26 מזרח ירושלים עמית
  • 07:50
  • 03.10.12

הכותב מתעלם מכך שמבחינת הפלסטינים, כל תושב יהודי במזרח ירושלים גם הוא מתנחל. ולכן דבריו של ביבי על 650 אלף מתנחלים אינם תלושים מהמציאות.

חוץ מזה אם לשפוט לפי השטח שהפלסטינים חיים ומשתמשים בו, הרי שהמאמר נותן לנו לגיטימציה לספח לא רק את גושי ההתנחלויות הצפופים אלא גם את כל צפון ים המלח (הלוואי שכך יהיה).

27 אם הם היו רוצים שלום היה אפשר לעשות שלום. אבל הם לא. לא סומך עליהם
  • 07:55
  • 03.10.12

אתה אומר שעניין ההתנחלויות פתיר.
ומה עם הסיפור של הפליטים ״תביעת השיבה״?
ומה עם הסיפור של הקטיושות מעזה שיחזר על עצמו גם מהשטחים? אנחנו יודעים שהשטחים יהפכו לשטח כינוס לצבא האיראני.. ומה תעשה כשהחמאס ייבחר שמה? תראה להם מה זה?
גילוי נאות - האם לכותב יש אזרחות נוספת?

28 המתנחלים הורסים את מדינת ישראל ומובילים בבהמיותם למדינה עם מיעוט יהודי.  (לת) המתנחלים
  • 07:58
  • 03.10.12

29 ישנם שלושה סוגי שקרים: שקרים, שקרים ארורים וסטטיסטיקה יוני
  • 08:18
  • 03.10.12

אתם לא מפרסמים אותי באופן שיטתי. למה?

30 מסכים לסייפא של המאמר Daniel Ventura
  • 08:21
  • 03.10.12

"ובעתיד שואפים להרחיקו מזרחה לירדן. זהו אותו רוב פלסטיני שישראל חייבת להיפרד ממנו, ויפה שעה אחת קודם. " - כמובן :מזרחה לנהר הירדן

31 הסיכוי שמדינת ישראל תעשה את הדבר הנכון,תפרק את כלללל ההתנחלויות ותא מהגדה הוא נמוך מאוד רונן
  • 08:26
  • 03.10.12

אין למדינת ישראל מה לחפש בגדה המערבית.
המתנחלים הם סרטן בגופה של מדינת ישראל. וכמו כל סרטן הוא שולח גרורות.
במידה והטיפול בסרטן יוזנח .לא יהיה גוף שיוכל לתמוך בגידול הסרטני הזה.

32 אין פתרון אחר. רק סיפוח גושים ופינוי מיעוט. לא רוצים לספח פלסטינים.  (לת) דוד
  • 08:29
  • 03.10.12

33 קול האמת Abed Azab
  • 08:29
  • 03.10.12

תודה מר אריאלי. מאמר מעולה בפשטותו אך מציג את האמת בדיוק כפי שהיא. כל העולם, פרט לימין הישראלי ותומכיו הנוצרים המשיחיים הפשיסטים ברחבי העולם, שההתנחלויות ובעיקר המתנחלים הם שורש הרע בעולם כיום. ברור שאת ראש מועצת המתנחלים וכמובן ראש הממשלה, האמת לא מעניינת. למען האמת, הדבר היחיד שלא מעניין אותם הוא האמת. מעניינת אותם הדמגוגיה שלהם: משקרים ומאמינים בשקרים שלהם. אבל זו דרכו של הימין, כל ימין, בכל עת ובכל מקום. אם ידברו אמת הם כבר לא יהיו ימניים.

34 יש רק סיבה אחת שבגללה אני תומך במנתחלים (לא קשור לא"י השלמה) שלום אחרכך
  • 08:33
  • 03.10.12

אני תומך בהם משום שהשמאל שונא אותם. כל דבר ששמאלנים שונאים אני אוהב ולהפך. העקרון הזה מוכיח את עצמו כל הזמן. כשהשמאל תומך במשהו סימן שזה קטסטרופה וכשהוא מתנגד, סימן שזה הדבר הטוב ביותר. לכן, גם אם לא ממש מזיזה לי א"י השלמה ואין לי מה לחפש ביהודה ושומרון, כל עוד המשאל מתנגח במתנחלים אני מעריץ שלהם.

35 הסכם שלום ? ניר
  • 08:46
  • 03.10.12

נו באמת !,
במצרים בסוריה, בלבנון ועוד מעט בירדן יש מלחמת עדות (סונים שיעיים עלווים, נוצרים, קופטים וכו') הערביות נסתיימה המדינות הערביות מתפוררות - צריך להמתין לראות מה יסתדר לפני שמחליטים החלטות כאלו - מעט פרגמטיות !

אני מאמין שיש להפרד מהם (למרות שאני "מתנחל") ואפילו בתמורה לנסיגה אבל דחילאק לא להשתגע. כולם נלחמים בכולם בקרוב תתפרץ מלחמת אחים או חילופי שלטון גם בירדן (הפלסטינים שם מהווים רוב מוחץ 8:2 ! והם רוצים את השלטון).

כלל ראשון ברפואה: דיאגנוזה לפני פרוגנוזה.

36 ארץ ישראל לעם ישראל  (לת) ליאור
  • 08:47
  • 03.10.12

37 לך אתן את הארץ הזאת. אם אתה כובש בתל אביב אברהם
  • 08:48
  • 03.10.12

תלך מפה שאול ואל תבלבל לנו במוח!

38 הכתבה הזאת מציגה דברים בצורה מאוד לא ברורה. מה התכוון המשורר ? שיש רוב פלשתינאי ביו"ש ? הרי זה ידוע. הבעיה היא שהגרעין הקשה של המתנחלים חולם על "טיהור אתני" והממשלה "עומדת בצד" ותומכת בזה בשתיקתה ויש להם אנטרסים משותפים ברורים, כך שעל פי החלום שלהם, ההרכב הדמוגרפי ביו"ש יתהפך - זאת הבעיה האמיתית.  (לת) Reuven Holzer
  • 09:02
  • 03.10.12

39 מה רע בירדן?  (לת) אבח
  • 09:11
  • 03.10.12

40 זהו אותו רוב פלסטיני שישראל חייבת להיפרד ממנו - להרחיקו מזרחה לירדן - ויפה שעה אחת קודם  (לת) יפה אמרת
  • 09:14
  • 03.10.12

41 מחוץ לגושים מתגוררים 2000 מתנחלים שקרים
  • 09:31
  • 03.10.12

ממש שקר רק אלון מורה היא 2000 נפש. איתמר יצהר והר ברכה יחד הם כ 4000 נפש נוספים. אולי הכותב חושב שגב ההר הוא גוש התיישבות. נשמח להישאר....

42 שלום מוחמד
  • 09:48
  • 03.10.12

אני מסכים 100%על מה שאמר מס״ר 20 אני פלסתיני ואני מוכן להחלפת אדמות וחזרתם של ערבי ישראל לשליתה פלסטינית אני פלסתיני ואני אסמך אם זה יקרה

43 השקר הוא בזיהוי ההתנחלות עם ישראל, כל הידידים שלנו מתנגדים לכיבוש בשטחים וישראל מציגה אותם כמתנגדי ישראל, כך עשו לאירופה, טורקיה מצריים וירדן, כך איבדנו אותם. להציג את צרפת כעוינת את ישראל זה חוצפה שקרית ומטופשת היא כמו כל האיחוד האירופי תומך נלהב בישראל אבל לא בהתנחלויות, כנ"ל משרד החוץ האמריקאי. זה שהנשיא האמריקאי לא מיישם ביד חזקה את מדיניות משרד החוץ שלו מתפרש אצלנו כתמיכה אמריקאית בהתנחלויות. ההתנחלויות מוקצות מחמת מיאוס בכל העולם למעט אצל הנוצרים האוונגליסטים שמצפים למלחמת גוג ומגוג ומשוכנעים שזה יביא אותה. הצגת העולם כאויב טובה לימין מפני שמתאימה לאוכלוסיה הפרובינציאלית, שלא עומדת בפני שינוי אריק
  • 10:03
  • 03.10.12

מצד שני כלפי הפלסטינים ויותר ויותר ערבים בכלל השקר איננו מתחיל בשטחים שנכבשו ב 1967 אלא באלו שנכבשו ב 1948, הבעיה היא כמובן שכל ערבי שישראל הרגה מקטין את תוחלת החיים הישראלית במזרח התיכון. הצבא כפי שהוא יחסל אותנו גם בלי להלחם.

44 אז כמה זה יעלה לנו ? ההתנתקות עלתה בערך 10 מליארד
  • 10:14
  • 03.10.12

פה מדובר על סדר גודל הרבה יותר גדול

45 מר אריאלי לא למד דבר.. GREEN
  • 10:22
  • 03.10.12

מר אריאלי לא למד דבר ולא החכים מהלקח שהפנים רוב הציבור הישראלי לאחר הנסיגה של מדינת ישראל מרצועת-עזה .נסיגה שלא הביאה לנורמליזציה ,רגיעה ,פיתוח הכלכלה ושלום אלא לפגיעה חוזרת ונשנית של רקטות,טילים ,פצ"מרים וצליפות על תושבי הדרום ע"י הפלסטינים וכל זאת כשמדינת ישראל נמצאת בגבולות ה"קו הירוק" .
מר אריאלי טועה ומטעה כאשר הוא מתמקד בהתנחלויות כגורם לסכסוך עם הפלסטינים/ערבים .
הגורם לסכסוך הוא עצם קיומה של מדינת ישראל באיזור שהערבים רואים בו איזור שליטה בבעלותם .

46 חצי אמת גרועה משקר: נכון שרוב המתנחלים גרים בגושי ההתנחלויות, אך אלו תופסים למעלה מ-8% משטח יו"ש, בעוד הפלשתינים מוכנים להעביר פחות מ-2% לישראל, וגם זה תמורת קרקע "באותה איכות", מה שאין לנו, ובוודאי לא בגודל 8%. ההצעה להעברת "30 אלף בתי אב" היא הזויה במיוחד. זהו טרנספר של למעלה מ-150 אלף נפש, שלא יעברו בדיוק לאן שאריאלי יקבע להם, ומחיר העברתם יהיה לפחות 150 מיליארד שקל, ולא נראה לי שאריאלי יצליח להשיג סכום זה מהקרנות האירופיות התומכות בפעולות "שלום עכשו" וארגונים דומים.  (לת) טוטו הראשון
  • 10:27
  • 03.10.12

47 כל הכותבים הלאומנים שכאן, שלא מצליחים לראות מטר קב  (לת) אופיר
  • 10:33
  • 03.10.12

48 פעם אחת, רק פעם אחת, תכתוב על האמת של הפלסטינים כמוסלמים? (= איזה שתי מדינות ואיזה בטיח?! ג'יהאד, יא חביבי, ותודה לאללה שיש ישראלים כמו אריאלי)  (לת) יערה, תל אביב
  • 10:54
  • 03.10.12

49 שקר והבל ההתנחלויות מתנחלצ'יק
  • 11:01
  • 03.10.12

המתנחלים ופטרוניהם הפוליטיקאים המושחתים מימיו של שמעון פרס ועד ביבי,סיבכו את הרוב הגדול של אזרחי ישראל באחד המחדלים הנוראיים ביותר בהיסטוריה הקצרה של המדינה.כולנו שילמנו מחיר כלכלי וביטחוני אדיר כדי שחבורת הקנאים הסהרורית הזאת תוכל להתרוצץ על הגבעות לדכא עם אחר ולסכסך אותנו ללא שום תועלת עם ידידנו בעולם.עכשיו הם גם רוצים לספח ולהביא אותנו למלחמה חדשה שתמשך דורות.
איזה עתיד יש למדינה הזאת?הרוב הגדול צריך לומר למתנחלים שילכו לעזעזעל ולהעיף את פטרוניהם הפוליטיים.

50 ההתנחלויות- המכשול הראשי לשלום. יש להפסיק את הכיבוש מייד! הכיבוש מנוגד להחלטות האו"ם 242 וכן 347 וונדה
  • 11:30
  • 03.10.12

מספיק עם הכיבוש הבלתי חוקי. בינכה ישראל תפנה את כל השטחין במוקדם או במאוחר, אז מדוע להמשיך את אשליית הכוח?
הלאה הפשיזם והרודנות של הימין!

51 מעבר לסודות המדינה הכמוסים הללו גדעון
  • 11:31
  • 03.10.12

צריך לומר עוד אמת אחת: 'מפעל ההתנחלות' הוא מעצם טיבו והגדרתו עניין זמני. והשאלה היחידה היא מה יקרה קודם: 'המפעל' יחסל את מדינת ישראל, או שמדינת ישראל תשכיל לחסל את 'המפעל' קודם ולשרוד.

52 מנין הלהט הזה וההתלהבות הזאת של השמאל לגרש יהודים מבתיהם. מין פסיכוזה חולנית של מי שאינו כבר שולט בהגיגיו ובמחשבותיו. מניין השנאה הזאת ליהודים. מאידך השמאל כולו מלא רחמים וחמלה כלפי כל ערבי פלסטיני גם כשהוא מחבל ודם יהודים על ידיו. זה נושא שצריך להעסיק פסיכולוגים רבים למתן הסבר.טוקבקיסטים רבים אמרו שצריכים לפנות את היהודים גם ללא שלום. כמה טוב שמספרם בארץ מעט מאוד  (לת) רפאל
  • 12:02
  • 03.10.12

53 אתה מהיחידים שמדבר על "התנחלויות" ולא כולל את הגושים. כיון שאתה מעשי לכן אתה לא תהיה רלוונטי בשמאל  (לת) יוחנן המלמד
  • 12:07
  • 03.10.12

54 כל מילה בסלע. את הנתונים הללו צריך לתלות תחת כל עץ רענן, כדי ששקרניהו יחד ליליפוטין לא יוכלו להמציא עלילות קוזקים נגזלים  (לת) שומר חוק
  • 12:28
  • 03.10.12

55 העוכר מארגנטינה ש.לוי
  • 12:46
  • 03.10.12

בכל יום אנו מקוננים ומצרים על כך שהעוכר, שר"י, לא נשאר בארץ שבה גח ויצא לאויר העולם. להוותנו הוא היגר לארץ ומצית ומלבה כאן אש גדולה אשר עתידה, אם לא תכובה במהירות, להכרית, להרוס ולאבד ולשרוף את המפעל הציוני עד לבלי השאר שריד ופליט חו"ח.
ולא נותר לשלומי אמוני ישראל אלא לשאת תפילתם לפני אביהם שבשמיים בקול זעקה גדולה-שיקיים בו הפסוק "כן יאבדו כל אויביך אדושם"ולומר ז' פעמים בקול זעקה גדולה: אמן כן יהי רצון. והשם אלוקינו וא"א יפדנו ויצילנו מן הרעה הגדולה והקשה הזאת ויסיר המארה הזאת מקרבנו בעגלא ובזמן קריב ובא לציון גואל ולירושלים מבשר אתן.

56 אין מנוס מסיפוח השטחים ומתן אזרחות ישראלית לפלסטינאים. מדינת כל אזרחיה בדרך.  (לת) ש
  • 12:48
  • 03.10.12

57 נורא פשוט להבין ירושלמי
  • 12:58
  • 03.10.12

מספיק לעשות פעם אחת מילואים בשטחים בשביל להבין מה קורה שם, וכמה זה הזוי לדבר על סיפוח של השטח הזה. העניין הוא בסופו של דבר פשוט. המתנחלים (לפחות באיזור הר חברון - שם יצא לי להכיר די טוב) לא ממש מתעניינים בטיעונים לוגיים לגבי עתידנו בארץ הזאת. מבחינתם יש את הציווי האלוהי (יותר נכון הרבני) וכל השאר זה רעש רקע. גדל שם דור שהתרגל לחיות במצב מתמיד של מלחמה ותופס את זה כדבר נורמלי.

58 ל44 כמה זה יעלה לנו R
  • 14:34
  • 03.10.12

אם נהפוך כל מפונה התחלויות למיליונר כמו בעבר - אז הרבה יותר מדי. שאלה נוספת היא - כמה זה עולה לנו? כבר היום ההתחלויות הן עול כלכלי על צוואר שאר אזרחי המדינה המסבסדים את הקיום המתנחלי הטפילי.

59 לא צריך לפנות מתנחלים מהגדה: יאיר
  • 15:13
  • 03.10.12

אחרי פינוי רוב השטחים הם יכולים להישאר שם כיהודיי פלסטין, תחת הסכם כלשהו.
כמו שיש את ערביי ישראל...

60 שטחי C משתרעים על פני 60 אלוז מהגדה. רוב האדמות בם שייכות לפלסטינים.ורוב השטח הוא שטחי באש בבקעה ובמדבר יהודה  (לת) גיר
  • 15:34
  • 03.10.12

61 להיפרד מכם קודם! סמולנים שקרנים!  (לת) כולנו אנשי יש״ע
  • 15:42
  • 03.10.12

62 מי שיקבע עתיד ההתנחלויות בארץ-ישראל הם הערבים ה. פיכחון
  • 15:45
  • 03.10.12

כך היה תמיד וכך יהיה ככל הניראה בעתיד,
וזאת מהטעם הפשוט:
יש לערבים שריר עצבני באיזור הפנים,
השריר הזה משתולל בכל פעם שמתגבש רגע היסטורי,
ע"ע פרעות 1929 1936 48' 67' 56' 73' 82' 91' אוק'-2000 2006
ואני בטוח ששכחתי עלילת דם אחת או שתיים .

אי לכך ובהתאם לזו ומטבע הדברים,
הציונות הפכה הקערה על פיה
ושיחררה שיטחי אבות ברוב מההזדמנויות הללו.
ואם ירצה השם ועוד כמה אנשים זה יקרה גם בעתיד....

63 גם המתנחלים באלגירה היו בטוחים שהצבא הצרפתי ישרא שם לעד ציניקן
  • 15:46
  • 03.10.12

לא צריך לפנות מתנחילם. כמו באלגיר - הצבא יפונה ומי שירצה שישאר.

64 השקר הגדול מכאלםמכא
  • 15:52
  • 03.10.12

השקר הגדול של ההתנחלויות,,הם חושבים כי ההתנחלויות יגרמו לשמאל לרדת מהלחם על שני מדינות על גבולות 67 עם תיקונים, ,,,,השקר הגדול של השמאל שחושב שהפלסטינים ירדו מי מימוש שתי מדינות על גבולות 67 או48 כולל פליטים וירושלים,,,

65 אין כל צורך באפולוגטיקה כלשהי סופוקלס
  • 15:57
  • 03.10.12

ההתנחלויות אינן חוקיות, לא היו חוקיות מעולם ולא יהיו חוקיות בעתיד (אלא אם הפלסטינים יאשררו את חלקם בהסכם חילופי שטחים). הוויכוח הפנימי מיותר, מזיק ובעיקר מעייף.

66 כדי לאזן יש צורך להתחיל דוקא בגירושך ובלי סטטיסטיקות האלכימאי
  • 16:00
  • 03.10.12

סתם כך טמבל קטן

67 ברגיל ברגיל
  • 16:26
  • 03.10.12

OK,אז מה לעשות ברמה הפרקטית?
עד כמה המידע הזה מגיע למקומות הנכונים?
האם אתה(אתם),יודעים מה הם המקומות הנכונים והמשפיעים?
כל עוד הנושא הזה לא יאורגן מקצועית,הסיכוי להצלחתו ולהצלחתנו קטן.
דוגמה קלסית לארגון חובבני היא המחאה החברתית.
לא להתבלבל, בלי ארגון מקצועי ונהלי עבודה,המתנחלים עלולים לזכות
בכל הקופה על חשבון הקיום הפיזי של מדינת ישראל,,,, שלא תהיה טעות.
יום טוב


68 http://sfile.f-static.com/image/users/77951/ftp/my_files/maps/hesderim_mediniim/annapolis_heb1.jpg?id=10805756 גיר
  • 16:52
  • 03.10.12

זוהי המפה של השטח הבנוי מהאתר של אריאלי

69 http://sfile.f-static.com/image/users/77951/ftp/my_files/maps/gader_hafrada/annapolis_heb.jpg?id=10805702 גיר
  • 16:52
  • 03.10.12

זוהי המפה של השמוש בכבישים מהאתר של אריאלי

70 מאמר מנער ומרתק עם נתונים מדהימים אבל השאלה איך להיפרד נותרה בעינה  (לת) רונית יער
  • 17:05
  • 03.10.12

71 הבעיה היא שששת האחוזים הישראלים פרוסים בצורה כזו שהופכת אותם לבעייתית ביותר. השיקוץ הבלתי-חוקי ששמו "אריאל" הוא דוגמא מצוינת לכך.  (לת) אלדד
  • 17:18
  • 03.10.12

72 חתרן שמאלני יוצר כותרות צהובות..לך למעריב שם תהיה לך הצלחה!  (לת) נ. האפרתי
  • 17:21
  • 03.10.12

73 רק חבל ש עוקב
  • 18:59
  • 03.10.12

הדברים נכונים, שאול אריאלי מכיר את השטח, אבל חבל שגם הוא שבוי בקונספציית 2 המדינות הלעוסה.
ואם אדם כמו שאול אריאלי, שמכיר את המציאות ביו"ש טבו יותר מ-99.9% מהישראלים אינו מבין שרעיון שתי המדינות אינו ישים, מה יגידו אזובי הקיר?
פה למשל יש חומר למחשבה:
http://einzo.wordpress.com/
אבל בכל מקרה אף אחד לא יחשוב על קונספציה אחרת, העיקר להתנתק מהערבים, כביטוי להתנתקות מערביות.

74 המתנחלים הצליחו להרעיל את 2 העמים ולהפוך את ארץ התנ"ך לשממת אספלט חומות גדרות ומחנות צבא ושינה-מי שלא חס על הנוף,הטירסות,המטעים,המעינות ועל האנשים השייכים אלהם איננו ראוי-הצלבנות תיגמר בחורבן כמו של המקורית  (לת) רות
  • 19:09
  • 03.10.12

75 ישראל הצליחה ללכת עם השטחים ולהרגיש בלי (הפלסתינאים) ולרבים כאן יש תחושה שאין סיבה לשנות משהו שעובד לא רע מבחינתם. מה שמחזק תחושה זו זו הפסיביות הפלסתינאית שנראה שגם הם לא מתלהבים ממדינה עצמאית קטנה ומושחתת.  (לת) טובה
  • 19:17
  • 03.10.12

76 לא יעזור כלום, ההתיישבות בשטחים נועדה לא ברת קיימא שימי
  • 19:20
  • 03.10.12

מדינה פלסטינית היא כבר לא פנטזיה אלא מציאות בהתהוות. שנה שנתיים והם יקבלו מעמד באום ומשם הדרך לפינוי מוחלט של ההתנחלויות (כן כן גם אריאל ושכונות "ירושלים" המרוחקות) מתנחלים לא יעזור לכם כלום את השרץ לא ניתן להכשיר.

77 כאמור, תושבי הקו הירוק "נוסעים רק ב-293 ק"מ (שהם 10%) מהכבישים שמחוץ לגושים (כמו למשל הכבישים 90 ו-443), והמתנחלים נוסעים ב-19% נוספים. על 71% מהכבישים הנותרים נוסעים רק פלסטינים". כלומר, ניתן לספח לישראל 29% מהכבישים, כולל השטח שסביבם, ןלהשאיר לפלסטינים את 71% הנותרים. זוהי תכנית בנט, לסיפוח שטחי C לישראל. יופי!  (לת) מצ'לס
  • 19:51
  • 03.10.12

78 מכל הפעולותהטפשיות שנעשו על ידי ממשלות ישראל בכל הזמנים הקמת ההתנחלויות היתה והווה המזיקה ביותר, מבחינה כלכלית, בטחונית, חברתית, יחסים בינלאומיים, ועוד  (לת) קאטו
  • 21:12
  • 03.10.12

79 למר צבי היקר ששונא מתנחלים כנס בבקשה משה
  • 22:39
  • 03.10.12

לשיטתך אתה שונא אנשים כובשים שגזלו אדמות מערבים אני מסכים איתך

זה מראה לי שאתה אדם עים מוסר ואוהב צדק ומאוד אמיתי
אני חושב שכל ארץ ישראל נכבשה ונגזלה מערבים כולל תל אביב
וכל מקום בארץ הזו נישלנו מהערבים את אדמתם
אני לא יודע אפא אתה גר זה משנה אבל תהיה אמיתי עד הסוף
בזה שאתה גר ות בישראל אתה שותף לגזלת אדמות ערבי גורש מאדמתו
אנא ממך המצפון שלך לא עובד תעזוב את הארץ אל תהיה שותף לגזלת אדמות אני עצמי שלם עים גזלת האדמות מהערבים

אני לא צבוע וחי עים שקר כל חיי

80 בינתיים, אריאלי, משתחררים מהשמאל, בעוד ההתישבות היהודית משגשגת נוחל
  • 22:48
  • 03.10.12

המאמר שלך רק יחזק את המגמה הזאת. העם היהודי קשור יותר לחברון ובית אל מאשר ליפו ורמלה, ואתה, אריאלי, לוחם בהסטוריה שאותה אינך יכול לשנות. פינוי עזה היה ברכה? ופינוי יו"ש לא הביא את אוסלו על אלפי הרוגים ופצועים יהודים עד שנאלצנו לשוב ולשלוט שם ביד חזקה? העם - לא המתנחלים -זרקו את השמאל מהשלטון בעקבות אוסלו, לבנון ועזה.

81 המספרים משקרים יודע חן
  • 00:43
  • 04.10.12

איו״ש גם אם היתה ריקה מישראלים לא תתפקד לעולם כמולדת לערביי פלסטין. גם אם היו רוצים בכך אין הגיון כלכלי דמוגרפי לקיום בר קיימא של ישות מדינית נפרדת. בחירות דמוקרטיות ברפובליקה הערבית של פלסטין מעבר לירדן לאחר חיסול הממלכה ההאשמית תניב פתרון לבעיית ערביי פלסטין. אם יזכו בבחירות תנועות פאן ערביות או מוסלמיות הרי שאין לאום פלסטינאי כשאין לאום עיברי. אם יזכו תנועות חילוניות הרי ששיטחי הגדה יהפכו לשטח מריבה בין שכנים ואז ניתן יהיה להגיע לפשרה טריטוריאלית.

82 אם הכותב צודק אז ההתנחלויות אינן מכשול לשלום  (לת) יוסף מירושלים
  • 06:49
  • 04.10.12

83 הרוב הפלסטיני הזה מסרב להיפרד מאיתנו לשלום, האשלייה כאילו הדבר בידינו: הפלסטינים רוצים להיפרד מאיתנו?
  • 07:10
  • 04.10.12

אילו רצו הפלסטינים באמת להיפרד מאיתנו, היו מכירים בנו בגבולות הקו הירוק עם תיקונים מתבקשים, כמדינתו של העם היהודי ובריבונותו.
מדוע הפרידה האמיתית שייכת בכלל להכרה שכזו? כי ללא הכרה כזו, ערביי ישראל למשל, הקוראים לעצמם פלסטינים, לא יעשו סדר בעדיפויות שלהם: האם להמשיך לגור במדינה המוכרת על ידי הערבים כיהודית, או אולי לבקש אזרחות במדינה הפלסטינית, שתאמץ אותם אל ליבה החם והפלסטיני, למען יוכלו סוף סוף ערביי ישראל חסרי ההמנון, לשיר במלוא גרונם את ההמנון שלהם.
כי הסיבה לחוסר הכרה שכזו נובעת רק מהסיבה שהם מנסים להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה. כלומר לפתוח את חוק השבות לכולם, וכל פליטי 47, יציפו אותנו ויהפכו את הדמוגרפיה שלנו לערבית.
כמה פשוטה וגאונית היא תוכנית הפיכתה של ישראל לחלק מהם, כשאנחנו כל כך רוצים להיפרד מהם. הבעייה היא שרק אנחנו רוצים בזאת: להיפרד לתמיד, יגור כל לאום על אדמה יהודית משלו. אנחנו על אדמתינו היהודית בתוך הקו הירוק, והם על אדמה יהודית שנעניק להם במתנה תמורת ההכרה בנו והנכונות האמיתית לפרידה מאיתנו.
זה היה הרעיון של קבלת תוכנית החלוקה, ואותו רעיון בדיוק מלווה אותנו גם עכשיו: פרידה, פרידה, פרידה.
בינתיים, אנחנו לא מזהים מבין מנהיגי הערבים אפילו אחד שיסכים לכך, אף אחד מהם לא רוצה להיפרד מאיתנו באמת. הם. מבינים שכרגע אי אפשר להשיג מאיתנו יותר, לכן תוכנית כיבושה של ישראל בשלבים תפסה אצלם תאוצה ופופולאריות. השאלה הגדולה הנשאלת היא: למה גם אצלינו יש כאלה הקופצים על המציאה שנועדה להוליך אותנו שולל, למה העיוורון הזה קורה לנו.
התשובה שייכת להשתוקקות האמיתית של כולנו ל- ה י פ ר ד!!!! כבר, אבל המציאותיים שבינינו מבינים שרק פרידה אמיתית שמכירה בנו כיהודית, תהיה פרידה אמיתית, ולא רגע אחד קודם

84 http://sfile.f-static.com/image/users/77951/ftp/my_files/maps/hesderim_mediniim/annapolis_heb1.jpg?id=10805756  (לת) גיר
  • 07:45
  • 04.10.12

85 לא נשכח כי השמאל התנגד לכרמיאל בן
  • 10:48
  • 04.10.12

כל הקשקוש על התנחלויות התחיל הרבה לפני שהם קמו. אז השמאל יצא להפגנות נגד הקמת כרמיאל בגליל.
גם אז כל ה"ידידים" שלנו בעולם היו אתם נגד ההתיישבות היהודית בלב אוכלוסיה ערבית.
לא מדובר על צדק ולא אידיאלים אלא בשנאת עצמית פשוטה אשר נגרמת לנו עקב הגלות הארוכה שלנו.

86 לא צריך לספח את כל השטח ,רק את שטחי C חילוקי
  • 11:56
  • 04.10.12

שגרים בו 100 אחוז מהיהודים ! ואף אחד לא יפונה .
תוכנית בנט זה הפיתרון !

87 לכול אלו שמציעים להעביר את ואדי ערה אני ממליצה לקרוא את המחקר ששאול אריאלי פירסם אודות ההצעה זו "עוון ואיוולת". אפשר למצוא את הספר ולהורידו בארבע שפות מהאתר של אריאלי  (לת) גיר
  • 12:33
  • 04.10.12

88 לכול אלו המציעים להעביר את ואדי ערה אני מציעה לקרוא את הספר של אריאלי "עוון ואיוולת" שנמצא באתר שלו ותורגם לארבע שפות. ההורדה חינם הקריאה לימניים כרוכה במאמץ  (לת) גיר
  • 19:39
  • 04.10.12

89 ליהפרד משקר השלום עם הערבים. הם רוצים אותם בים ולנפנף לנו לשלום! תקשיבו לדבריהם.  (לת) יוסף
  • 20:30
  • 04.10.12

90 אל תבלבל את דני דיין בעובדות  (לת) רם כהן
  • 05:48
  • 05.10.12

91 להחיל את חוק השבות על הפלסטינים כיהודים אנוסים אבי דרורי
  • 16:38
  • 09.10.12

מתחת לכל מסגד בכפר ערבי בארץ ישראל תמצא שרידי בית כנסת יהודי. ישנם כפרים שהתאסלמו רק לאחרונה (100-200 שנה) וניתן למצוא סימני מזוזות על שערי האבן העתיקים כמו ביטא ליד חברון.
הפלסטינים יכולים לבקש אזרחות ישראלית על בסיס חוק השבות.

92 הדרך הנכונה היחידה היא סימטריה !!! אריה גל
  • 07:44
  • 17.10.12

התרופה לכך שחנין זועבי ואחמד טיבי חברים בכנסת ישראל הוא שדניאלה וויס וברוך מרזל יהיו חברים בפרלמנט של פלשתין.
"בלי הבדל דת גזע ומין". כל מי שהתגורר בשטח ישראל ביום הקמתה ( "בלי הבדל דת גזע ומין" ) הפך לאזרח ובעל זכות לבחור ולהיבחר לכנסת,-
וממש כך צריך להיות ב"פלשתין", כאשר היהודים המתגוררים בשיטחה הם המקבילה המדוייקת של הערבים שהתגוררו ב 1948 כאן,-
ומשמע אזרחות מלאה של פלשתין לכל ( כל !!! ) המתגוררים בשיטחה,- ערבים ויהודים,- וברוך מרזל ודניאלה וויס ומשה פייגלין חברי פרלמנט לגיטימיים ודעתנים ופעילים בפרלמנט של פלשתין.
זו הדרך לסימטריה אמיתית, שרק היא הדרך הבאמת נכונה !!!

93 השקר של השמאל שאלתיאל
  • 11:51
  • 17.05.13

עיתון הארץ (איזה ארץ ??????)
זה עיתון השמאל וכך כל הכתבים שלו הם מסוננים ומיישרים קו לשמאל , אין חופש ביטוי ,עוד לא קראתי מאמר בהארץ בעל דעות מרכז ימין ,רק לידיעת הקוראים הגדה , יהודה ושומרון ,ת"א מעוז השמאל מבחינת הפלסטינים זה היינו הך וזה מה שהם אומרים בצורה הכי ברורה אז בבקשה לפנות קודם את ת"ב ואחר כך נדבר על ההיתנחלויות

פעילות
המלצות